نتایج جستجو برای عبارت :

مردم نگران کسر سهمیه بنزین خود نباشند

عاشقم به
کتابی که در آن حکمتی باشد و چیزی نصیب کسی کند
عاشقم به 
کلاسی که در آن محتوایی باشد
عاشقم به
معلمی که در او تهذیب نفس باشد
عاشقم به 
دانشگاهی که در آن دنبال مدرک نباشند و در پی تولید علم باشند
عاشقم به 
ملتی که دنبال میان بر نباشند و تنبل نباشند
عاشقم به 
دنیایی که در آن محبتی باشد و همه خودخواه و فقط به فکر خودشان نباشند
...
و می ترسم از
شوری که در آن شعوری نباشد
پیشا پیش جشن نوروز مبارک باد
این متن زیبا را باهم‌ بخوانیم ماجرای دل دادگی ملامحمدجان: اکنون که ایام نوروز و فصل لاله‌های سرخ مزارشریف است، گفتم خالی از فایده نیست که ماجرای دلدادگی ملامحمدجان را نیز با هم مرور کنیم. این ماجرا، از جمله داستان‌های فولکلوری یا عامیانه افغانستان است که به قرن دهم هجری بر می‌گردد. باورهای فولکلور، شاید مستند و مستدل نباشند اما از چنان جایگاهی در بین ملت‌ها برخوردارند که به فرهنگ مردم تبدیل می‌شوند. داستان
قال أبو جعفر محمّد بن علیّ الجواد علیه السلام:
مَنِ اسْتَغْنی بِاللهِ إفْتَقَرَ النّاسُ إلَیْهِ، وَ مَنِ اتَّقَی اللهَ أحَبَّهُ النّاسُ وَ إنْ کَرِهُوا.
[بحارالأنوار، ج ۷۵، ص ۷۹، ح ۶۲]
هر که خود را به وسیله خداوند بی نیاز بداند مردم محتاج او خواهند شد و هر که تقوای الهی را پیشه خود کند خواه ناخواه، مورد محبّت مردم قرار می گیرد گرچه مردم خودشان اهل تقوا نباشند.

 
 
أهنّی وأبارک لکم مولد الإمام محّمد بن علیّ الجواد علیه السلام وأسأل اللّه ب
جستجوى نامهاى کاربران تلگرام وسیله اى براى آشنا شدن با دوستان جدید نیست. مردم معمولاً دوست ندارند پیامها را از افراد بیگانه دریافت کنند. اگر پیامهاى شما پذیرفتنى نباشند، آنها شما را ریپورت  مى کنند. اگر اعضاى گروه پشتیبانى ما ریپورت را تأیید مى کنند، اکانت شما محدود مى شود. لطفاً فقط با اشخاصى که منتظر پیامهاى شما هستند تماس بگیرید.
|Telegram|
♦️جزییات اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها از شنبه/ رزرو صندلی اتوبوس دربستی 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران:
از روز شنبه مسافران با علامت‌هایی بر روی صندلی‌های اتوبوس مواجه می شوند.
بر روی صندلی‌های ۲تایی، تنها یک نفر می‌تواند بنشیند و صندلی خالی نیز با علامت مشخص می شود؛ همچنین در کف اتوبوس‌ها علامتی نصب خواهد شد که مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت می کند.
اگر اتوبوس، دارای مسافران زیادی بود، مردم از سوار شد
 
 
از گفته های سیمون دوبوار وام می گیرم :"درهای کارخانه‌ها، اداره‌ها و دانشکده‌ها را به روی زنان باز می‌کنند، ولی هم‌چنان بر این عقیده‌اند که ازدواج برای زنان محترمانه‌ترین کسب و کار است" چه به عنوان مدیر موفقی یک شرکت چه به عنوان استاد دانشگاه چه پزشک معلم و ...و .... زمانی که ازدواج نکنی و همسری نداشته باشی گویی هویت فردی نداری
و تا زنان این جامعه ورای هویتی که بر اساس ازدواج بر آن ها تحمیل می شود به فکر خود سازی نباشند به فکر وانهادگی و بل
شاخصه های انتخاب اصلح از نگاه نهج البلاغه چیست؟
◀️با محوریت نامه ۵۳ #نهج_البلاغه:
نامه امیرالمؤمنین «علیه السلام» به مالک اشتر، در سال 38 هجرى هنگامى که او را به فرماندارى مصر برگزید.▫️1-اعتنا به نظرات مردم اهل مشورت بودن -  داشتن روحیه انتقاد پذیری«وَ لَا تَقُولَنَّ إِنِّی مُؤَمَّرٌ آمُرُ فَأُطَاعُ؛ و مگوى که مرا بر شما امیر ساخته‏ اند و باید فرمان من اطاعت شود» ▫️ 2- تخفیف به مردم گرفتار توجه به اقشار ضعیف - در صدد کاهش گرفتاری های مرد
درود بر رهپویان حقیقت
چندی پیش با سوالات متعددی از طرف عده ای از دانش آموزان مواجه شدم. البته معمولا از تکامل شروع می شود. 
این شرایط برای من هم جالب بود و هم تاسف برانگیز. 
جالب از این جهت که بسیاری از ایشان تشنه معرفت و حقیقت هستند. لذا بر ماست که با توضیحات علمی و منطقی راه درست را به ایشان نشان دهیم. 
در غیر اینصورت چه بسا سکوت بهترین پاسخ است.
و بسیار متاثر شدم بابت راهی که عده ای از ایشان با آدرسی غلط رفته اند. 
هر چند اندک. ولی آن را یگانه ر
شناخت اهداف پخش تراکت
یکی از مهمترین مواردی که پیش از اقدام به طراحی تراکت باید به بررسی آن بپردازیم و پاسخ های بسیار مناسبی برای آن در نظر بگیریم را میتوان اهداف پخش تراکت دانست.به عبارت دیگر باید این سوال را از خودمان بپرسیم که هدف من از پخش تراکت چیست ؟ در ادامه این مطلب برای شما به بررسی مواردی و نکاتی خواهیم پرداخت که به خوبی میتوانید به این سوال پاسخ دهید.
به یاد داشته باشید که شرکت توزینو با خدمات بسیار خوبی با شما همراه است :
اجرای
این روزها به قدری همه دم از دموکراسی می زنند که کم مانده نوزاد فامیل مسیح وار به سخن درآید که:((من هم خواستار دموکراسی ام.))
همین ها که امروز برای دموکراسی یقه جر می دهند اگر هزارسال پیش نفس می کشیدند از اعماق دل فریاد بر می آوردند:((جانم فدای شاه.)) و حتما وقتی از فلسفه ی این دیدگاه می پرسیدی باد به غبغب می انداختند و می فرمودند:((خون شاه خونی است که خدای(خدایان) به آن قوت و لیاقت پادشاهی بخشیده.))
امروز هم اگر  از سینه چاکان دموکراسی بپرسی چرا؟ دُر
 
 
در ترکیه وقتی که ایالات متحده این کشور را در تحریم قرار داد و قیمت لیر ترکیه سقوط کرد ما نه فقط مشاهده نکردیم که ترک ها قیمت ها را به دلار حساب کنند بلکه حتی روی قیمت های خدمات خود به لیر هم تخفیف هایی را اعمال کردند تا توریست ها را جذب کنند.
 
شاید برخی متوجه نباشند اما توریسم به تنهایی می تواند منجر شود در آمد های ارزی ای عاید مملکت شود که به مراتب بیشتر از درآمد نفت می باشد.
برخی باور دارند که چون توریست های خارجی در ایران مشکل حجاب ویا خور
وقتی بحرانی اتفاق می افتد که باعث میشود جان هزاران
نفر در معرض خطر  باشد،چیزی که این وقت ها به آن فکر می کنم این است که چه آدم
هایی میان از دست رفته ها هستند؟ در این میان چندتا شکسپیر،باخ،فردوسی،دهخدا،داوینچی،اعتصامی
از دست می روند؟اخبار همیشه به ما آمار را اعلام می کند اما هیچ وقت مجری خبر نمی
آید در  چشمان ما زل بزند و بگوید بینندگان
عزیز ما برای همیشه از شنیدن یکی از زیباترین قطعات موسیقی محروم شدیم.ما دیگر
سراینده آن ابیات زیبا را نخواه
قابل درک نیست که در جهان مدعی قانونمداری چه قانونی حاکم و مکانیزم تحریم آمریکا چگونه هست که هر کشوری را بخواهد تحریم می کند!
ایران
کره شمالی
ونزوئلا
کوبا
حتی کشورهای اروپایی مانند روسیه 
ظریقی نقل  می کرد اگر مردم آمریکا با سیاست های ترامپ همسو نباشند کشور خودش یعنی آمریکا را هم تحریم می کند!
سخنگوی قوه قضائیه:
بازگرداندن بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان از اموال بدهکار بزرگ بانکی به بیت‌المال از جمله اقدامات قوه‌قضائیه برای مبارزه همزمان با فساد اقتصادی و بازگشت اموال بیت‌المال در چند وقت اخیر بوده است.
پ ن: اگر مردم بدانند دولت در یک سال چقدر در آمد دارد و چقدر هزینه می کند وهمچنین  برگشت پولهای اختلاس شده به خزانه دولت، کجا هزینه می شود، بسیاری از مشکلات و سوء ظن ها نسبت به مسئولین بر طرف خواهد شد.
دولت و نهادها که شیشه ای نباشند شا
HP ML370 G6 Power Backplane Board
برد پشت پاور سرور تاور ام ال سیصد هفتاد
مشکل عمده ایی که این نوع سرورها دارند سوختن این قطعه می باشد . اچ پی یوزد در راستای رضایتمندی مشتریان عزیز اقدام تهیه و موجود بودن آن در انبار شرکت را نموده است تا عزیزانی که از این سرور استفاده می کنند دیگر نیازی به تعمیر یا تعویض سرور خود نباشند .
توصیه به مشتریان عزیز که به هیچ عنوان اقدام به تعمیر یا خرید قطعات تعمیری پاور نباشند که احتمال متحمل شدن خسارت های جبران ناشدنی به دستگا
می‌آیم خودم را تسکین بدم با این حرف‌ها که:«سردار، شبیه به خودش را تربیت کرده»یا «ما شبیه سردار کم نداریم.» تا آرام می‌شوم، یکی می‌پرد وسط که:«دهه‌ی شصت که هر روز یک ترور داشتیم.» مات و مبهوت می‌مانم. چرا ماتم می‌برد؟ چون بارها از خودم پرسیده‌ام:«اگر رجایی/بهشتی/مطهری/باهنر یا از آن‌طرف چمران و متوسلیان و همت بودند، اوضاع بهتر نبود؟» چون بارها از ته دل صدای‌شان کردم که چاره کنند درد ما را.
می‌دانی؟ نبود بعضی‌ها مثل تکه‌ی وسط پازل است؛
دلمه قارچ و عسل
غذاهای
عسلی یا خوراکی هایی که با ترکیب عسل طبیعی تهیه می شوند مثل دلمه قارچ و
عسل، شاید در رژیم غذایی و سفره ایرانی چندان معمول و فراگیر نباشند، اما
با توجه به این که در سال های اخیر بسیاری از مردم برای بهره مندی از
غذاهای طبیعی استقبال خوبی نشان داده اند، می توان ترکیبات مفید و جالبی در
این زمینه معرفی نمود.
به این ترتیب،
خوراکی های زیادی شامل غذای اصلی برای وعده های صبحانه و نهار و شام، میان
وعده یا تنقلات و همچنین دسر ها
می‌آیم خودم را تسکین بدم با این حرف‌ها که:«سردار، شبیه به خودش را تربیت کرده»یا «ما شبیه سردار کم نداریم.» تا آرام می‌شوم، یکی می‌پرد وسط که:«دهه‌ی شصت که هر روز یک ترور داشتیم.» مات و مبهوت می‌مانم. چرا ماتم می‌برد؟ چون بارها از خودم پرسیده‌ام:«اگر رجایی/بهشتی/مطهری/باهنر یا از آن‌طرف چمران و متوسلیان و همت بودند، اوضاع بهتر نبود؟» چون بارها از ته دل صدای‌شان کردم که چاره کنند درد ما را.
می‌دانی؟ نبود بعضی‌ها مثل تکه‌ی وسط پازل است؛
یک ‌اشتباه بزرگ: بدتر دانستن جنس مردم زمان خود از مردم زمان ‌گذشته 
خدا که این همه لجاجهای اقوام گذشته با پیغمبران خودشان را در قرآن بازگو کرده است، برای این است که همه و خود پیغمبر بدانند که ای پیغمبر! اگر مردم تو لجاج و عناد به خرج می‌دهند گذشتگان از اینها بدتر بودند، و مردم مسلمان هم اینقدر یأس و ناامیدی به خودشان راه ندهند.
یکی از فکرهای بسیار غلط همین است که ما مردم زمان خودمان را جنساً از مردم زمان پیشین بدتر بدانیم، چون وقتی که بدتر ب
HP ML370 G6 Power Backplane Board
برد پشت پاور سرور تاور ام ال سیصد هفتاد
مشکل عمده ایی که این نوع سرورها دارند سوختن این قطعه می باشد . اچ پی یوزد در راستای رضایتمندی مشتریان عزیز اقدام تهیه و موجود بودن آن در انبار شرکت را نموده است تا عزیزانی که از این سرور استفاده می کنند دیگر نیازی به تعمیر یا تعویض سرور خود نباشند .
توصیه به مشتریان عزیز که به هیچ عنوان اقدام به تعمیر یا خرید قطعات تعمیری پاور نباشند که احتمال متحمل شدن خسارت های جبران ناشدنی به دستگا
ولی کسی نظر نداد
چون مردم آفریقا نمیدانستند " غذا " چیست !
مردم آسیا نمیدانستند "نظر" چیست !
مردم اروپا نمیدانستند "کمبود" چیست !
و مردم آمریکا نمیدانستند "سایر
کشورها" چیست؟
تصاویر از روستای قاسم آباد تهرانچی
[عکس 620×414]
مشاهده مطلب در کانال
از یک‌سو، تعداد بسیاری از مسئولان جمهوری اسلامی و اکثر رسانه‌های دولتی و عمده تحلیلگران وابسته به نظام دلیل حضور صدها هزار معترض در خیابان‌های ایران در آبان‌ماه امسال را نتیجه پروپاگاندا و تحریک رسانه‌های بیگانه و نیز اغتشاشات افراد بیگانه و یا دشمن می‌دانند. از سوی‌دیگر، بسیاری از کارشناسان رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی و بخشی از تحلیلگران مخالف جمهوری اسلامی پروپاگاندا و تبلیغات رسانه‌ای جمهوری اسلامی و نیز حضور بسیجی‌ها و وابس
هر کسی که دغدغه مردم را دارد، باید کاری کند که مردم به ایمان، تبعیت و اطاعت قلبی کشانده شوند، مردم ایران، مردمی مؤمن، دین باور، معتقد به مبانی و برای فداکاری در این راه آماده‌اند، بنا بر این کسانی که می‌خواهند مردم یک نقش عملی و عینی داشته باشند و حکومت الهی با جنبه مردمی توأم شود، باید جاذبه‌ها و زیبایی‌های این مسأله را از نظر عقل و منطق بشری تبیین کنند و مردم را برای حضور در صحنه به شوق آورند. مردم نیز با ایفاء نقش واقعی خود، همواره ناصر
در ترکیه وقتی که ایالات متحده این کشور را در تحریم قرار داد و قیمت لیر ترکیه سقوط کرد ما نه فقط مشاهده نکردیم که ترک ها قیمت ها را به دلار حساب کنند بلکه حتی روی قیمت های خدمات خود به لیر هم تخفیف هایی را اعمال کردند تا توریست ها را جذب کنند.
 
 
 
 
ایران جزو ده کشور برتر جهان از نظر شرایط آب و هوایی و مناطق گردشگری تاریخی و مذهبی می باشد اما چیزی کمتر از نیم درصد توریسم جهانی را به خود اختصاص داده.
شاید برخی متوجه نباشند اما توریسم به تنهایی می
مردم‌شناسی[۱] یا قوم‌شناسی به بررسی و واکاوی ریشه و چگونگی دین، زبان، ساختار اجتماعی و پراکندگی نژادها، قومیت‌ها یا ملت‌ها می‌پردازد.
تفاوت عمدهٔ مردم‌شناسی با مردم‌نگاری توجه این دانش به جنبه‌هایی چون فرهنگ در گروه‌های انسانی گوناگون است. بنیادگذار قوم‌شناسی را آدام فرانتیشک کولار می‌دانند که در ۱۷۸۳ در وین کتابی پیرامون این موضوع منتشر نمود.
به نام خدای مهدی عج


امام علی (ع): وقتی مهدی ظهور کرد با یارانش اینگونه بیعت میکند ...شرایط بیعت با حضرت مهدی:حضرت علی (علیه السّلام) درباره ی کسانی که با امام (عج) پیمان می بندند و بیعت می کنند ، می فرمایند :امام با این شرط با آنان بیعت می کند که در امانت خیانت نکنند ، پاک دامن باشند ، اهل دشنام و کلمات زشت نباشند ، به ظلم و ستم خونریزی نکنند ، به خانه ای هجوم نبرند، کسی را به ناحق آزار ندهند، ساده زیست باشند و بر مرکب های گران قیمت سوار نشوند ، لباس
سلام.
برای هیچ کسی احتمالا دلم بیشتر از برای خانواده ام تنگ نخواهد شد.وقتی به نبودشون فکر می کنم، از فشار بغض ته گلویم درد میگیره. انگار یکی گردنم را فشار بده.
وقتی نباشند، خفه میشم. اکسیژم به روحم نخواهد رسید و روحم می میرد.
بدرود.
بسم الله الرحمن الرحیممردها، نمیدانم شاید همه شان هم این طور نباشند، شاید حرفم آن قدرها هم فراگیر نباشد ولی مردها از یک جایی به بعد، از این که ابر قهرمان زندگی ات باشند خسته می شوند. گاهی دلشان تکیه گاه می خواهد. یک خانم محکم و لطیف که از پس خودش بر می آید...والی الله ترجع الامور ...
مه همدم چن تا کرکا چینکاعه وشونه ونگ و وا مه دلبخاعهنا یار دارمه ، نا مار دارمه ، نا خاخروشون نَوِن مه روزا ماه سیاعه
 
 
ترجمه: همدم من چند تا مرغ و جوجه است
سر و صدای انها برای من عزیز است
نه یاری دارم، نه مادری و نه خواهری
اگر اینها نباشند روزگار من سیاه میشود
بعد مدت ها نوشتن رو مجدد شروع کردم ولی این بار برخلاف سالیان پیش ناشناس ولی در عین حال با هویت واقعی!!!
هویت واقعی آدم هارو افکارشون مشخص میکنن...
امیدوارم پس از مدت های طولانی بتونم رخداد ها و نویسه های این روح خسته رو با عنوان «اینجانب ناشناس» با مخاطب هایی که شاید هرگز نباشند به اشتراک بزارم
گاه از مردم رای‌گیری می‌کنند تا رای مردم را از ایشان بگیرند، دستگیر کنند، اخراج کنند‌. بعد از انتخابات کُن فَیَکُن می‌شود، به آن که برنده نمی‌شود می‌گویند برنده باش و برنده می‌شود. روی خوش زندگی به بنده‌ی سلطان چند روزیست، روزیِ او به یک ترشرویی صاحب این بندگی بند است. این داستان کهنسال ده ساله‌ی ماست، ناز شست آن قماربازی که دست آخر همه چیزش را به خاطر خلق ببازد و دل مردم را ببرد. باید آن قدر خوب زندگی کرده باشی، آن قدر به خاطر سوار مردم
من موندم!!!
چرا مردم فرانسه که از حقشون دفاع می کنن ، دولتشون به عنوان دیکتاتور معرفی میشه. اما توی ایران مردم که اعتراض میکنن ، میشن اشوب گر؟؟؟؟
اوضاع این روزهای ایران ، تاریخ قبل از انقلاب رو مرور می کنه.
.................
قبل از به اصلاح انقلاب اقابون در زمان پهلوی! وقتی مردم در مورد چیزی اعتراض میکردن ، یکی از حربه های حکومتی این بود که فردی به نام شعبان بی مخ که از گنده لات های تهران بود ، میزاشتن جلوی مردم تا از مردم بر علیه مردم ! استفاده کنن و ای
 
 
دوستان حتما می دانند که دو سه روزی است که سایت پیکوکلیکس از دسترس خارج شده است و امکان کار با آن وجود ندارد. باید گفت که این سایت چند روزی را به دلیل تعمیرات و ارتقای سایت از دسترس عزیزان خارج خواهد بود و به زودی طی همین روزها به کار خود همچنان با قدرت ادامه خواهد داد. دوستان هرگز نگران نباشند، تمام دارایی و درآمد آنها و همچنین زیرمجموعه ها محفوظ خواهد ماند. این سایت دیروز برای ساعاتی بالا می آمد که طبق مشاهدات با حفظ تمام شرایط قبلی و البت
شش رسول از شش جهتچون جسد مردم را که کار کن او بود شش جهت بود، پیش و پس و راست و چپ و زیر و زبر ایزد تعالی شش رسول کارفرمای بفرستاد سوی ایشان، چنان که به مثل آدم علیه ‏السلام ، از سوی سر مردم آمد و نوح علیه ‏السلام از سوی چپ مردم آمد و ابراهیم علیه‏ السلام از سوی پس مردم آمد و موسی علیه ‏السلام از سوی زیر مردم آمد و برابر آدم علیه‏ السلام و عیسی علیه ‏السلام از سوی دست راست مردم آمد، برابر نوح علیه ‏السلام و محمد مصطفی صلی‏ الله‏ علیه‏ و‏آله
این وبلاگ به جهت پشتیبانی از وبسایت اصلی شرکت پکاج به نشانی PekajCo.IR ایجاد شده تا در مواقع اضطراری و در راستای پروتکل های پشتیبانی و نظارتی شرکت پکاج ، مشترکین شرکت پکاج از دسترسی به وبسایت محروم نباشند.
 
 
شرکت پکاج همگام با شعار « جهش تولید »
 
علی به مالک اشتر گفت: ‏«باید محبوب‌ترین کارها نزد تو اموری باشد که در جهت رعایت حق از همه کامل‌تر و از نظر عدالت شامل‌تر و از نظر رضایت عمومی مردم جامع‌تر باشد زیرا خشم توده مردم خشنودی خواص را بی‌اثر می‌سازد اما ناخشنودی خاصان با رضایت عامه مردم جبران پذیر است»
بعضی آدم ها تموم شدنی نیستند همیشگی اند. همین بعضی ها اگر نباشند می شوند درد، که تموم شدنی نیست اما کم شدنیه. شاید همینجاست که حافظ میگه دردم از یار است و درمان نیز هم. منم مثل حافظ معتقدم الا بذکرالیار هست که تطمئن القلوب میشه، واسه همینه که زنده ایم.
پ.ن:هوای فردا بستگی داره کی کجاست، کی تو دل کیه؟ شاید ابریه، شایدم نیست(رادیو چهرازی)
نمی دانم کحا متنی با این مضمون خواندم که: مردم به یک سردرد معمولی خود بیشتر از خبر مرگ من و شما اهمیت می دهند. شاید همین باید دلیلی شود برای اینکه کمتر از قضاوت شدن بترسیم یا نگران دیدگاه "مردم" باشیم و شاید دلیلی باشد که کمتر احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم.
رسول خضری در گفت‌وگو با تابناک: تصمیمات خلق الساعه مردم را زمین‌گیر کرده است/ اگر مردم چیزی نمی‌گویند از بزرگواری خودشان است.
بزرگواری مردم یا ...؟
اما حرفش درسته، تصمیمات کشور مبنای درستی ندارد و حسی است گویا
مردم به داد خودتان برسید
رهبر انقلاب:ملت طرفدار ایستادگی، مقاومت و نه گفتن به استکبار استمردم با حضور در مراسم نشان داد که طرفدار مقاومت استکسانی که سعی میکنند چیز دیگری از مردم ما به دنیا نشان دهند با صدق رفتار نمی کننداون چند نفری که به عکس سردار شهید عزیز ما اهانت میکنن، مردم ایرانند!؟ آمریکایی ها می گویند در کنار ملت ایران هستیم، دروغ می گویند، اگر هم می خواهند در کنار ملت باشند در واقع می خواهند خنجر خود را در بدن ملت فرو کنند
#دوستان عزیزی که نماز و روزه و ختم قرآن قضای اموات(ره) برگردنشان میباشد می توانند با مراجعه به منوهای بالای صفحه وبلاگ وارد گزینه نماز و روزه استیجاری شوند واین دین بزرگ را از خود ساقط کنند..  /\   /\
 
 
#حدیث_مهدوی#نرم_افزار_جامع_مهدویت
کلام امام زمان
ان الله معنا ولا فاقة لنا إلی غیره والحق معنا فلا یوحشنا من قعد عنّا فنحن صنائع ربّنا والخلق بعد صنائعنا
ای شیعه ما خداوند با ماست، و به جز ذات پروردگار به چیزى نیاز نداریم، و حق با ماست. اگر کسانى
حکومت همه اصناف مردم قبل ظهور
شیخ نعمانی رضوان الله علیه روایت کرده است:
۵۳ - حدثنا أحمد بن محمد بن سعید قال: حدثنا علی بن الحسن، قال: حدثنا محمد بن عبد الله، عن محمد بن أبى عمیر، عن هشام بن سالم، عن أبی عبد الله (علیه السلام) أنه قال: " ما یكون هذا الامر حتى لا یبقى صنف منالناس إلا وقد ولوا على الناس حتى لا یقول قائل " إنا لو ولینا لعدلنا " ثم یقوم القائم بالحق والعدل.
هشام بن صالح گوید: امام صادق علیه السلام فرمودند: این امر (ظهور) اتفاق نخواهد افت
آقای حسن روحانی به عنوان یک رئیس جمهور شایسته نیست که چند سال نان و آب مردم را به برجام گره زدی، حق مأموریت ، اضافه کار ، پاداش ، سفرهای کشورهای خارجی و... رفتی .
حالا باز هم در صدا و سیما به مردم می گویی آمریکا و اروپا قابل اطمینان نیست و از یک طرف دیگر در مراسم بازگشایی دانشگاه ها در سال 1398 خطاب به قشر دانشجو می گویی بایستی مسائل استراتژیک را به همه پرسی مردم گذاشت.
خود تو یک نمونه شکست خورده از ایده انتخابات و همه پرسی هستی. این رفتار تو به نوعی
روزگار غریبی است ...
نمکدان را که پر میکنی توجهی به ریختن نمکها نداری ...اما زعفران راکه میسابی به دانه دانه اش توجه میکنی..!!
حال آنکه بدون نمک هیچ غذایی خوشمزه نیست...ولی بدون زعفران ماهها و سالها می توان آشپزی کرد و غذا خورد ...
مراقب نمکهای زندگیتان باشید ...ساده و بی ریا و همیشه دم دست  ...که اگر نباشند وای بر سفرهٔ زندگی....
بیمـــــــه گران -شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تأکید بر اینکه هنگام سوخت‌گیری خودرو، نیازی به انجام محاسبات عددی نیست و تنها براساس گنجایش باک خودرو و مقدار سوخت مورد نیاز تا سقف 60 لیتر عملیات سوخت‌گیری انجام‌پذیر است، درباره نحوه صحیح سوخت‌گیری با کارت هوشمند سوخت شخصی توضیحات ذیل را ارائه داد:
ادامه مطلب
⁦۲۶۸۸⁩ - «اسدالله علم» معتمد «محمدرضا پهلوی» در خاطرات خود با اذعان به نارضایتی مردم از رژیم پهلوی، می‌نویسد: "متأسفانه مردم (از وضعیت کشور) راضی نیستند. یعنی طوری با آنها رفتار می‌شود که مثل مردم مغلوب در قبال یک قدرت غالب می‌باشند ... مردم میل دارند به حساب باشند و رفاه قضائی و اجتماعی داشته باشند ...»منبع: خاطرات علم، جلد سوم، ص۳۵۲ (۶ دی ۱۳۵۲)
دانلود فایل اصلی 
اگر بخواهم صادقانه و براساس واقعیت بنویسم، میگویم "به مردم ایران بدبینم". لااقل در این برهه از تاریخ که ما زندگی میکنیم نمیتوان به مردم اعتماد و برای مردم مبارزه کرد. مردم کشور ما در این مقطع تنها منافع کوتاه مدت شخصی را معیار تمامی کارهایشان قرار میدهند و هیچ به "منفعت ما" که تاثیری طولانی مدت و سازنده دارد، علارغم اینکه امکان دارد نفع شخصی نداشته باشند، فکر نمیکنند. این یک توصیف از مردمی است که نباید برایشان جنگید، و این انفعال موجب ستمدید
2395 - «مهدی جلالی» اپوزیسیون فراری که
آمریکا را ارباب خود و دیگر مخالفان جمهوری‌اسلامی می‌داند، به مردم ایران
بابت عدم‌حمایت از گروه‌های اپوزیسیون فحاشی کرد و گفت: “مردم ایران
بی‌عرضه هستند و لیافت شاه را نداشتند. خاک بر سر این مردم. من جزو این
مردم نیستم ...”منبع: www.yon.ir/mzdr70دانلود فایل اصلی
جواب این سوال در حالت کلی بسیار واضح است و آن هم "خیر. ممکن است نباشد." است. در موارد متعدد و بسیار زیاد مشاهده شده که افرادی که صرفاً در یک رشته و یا در یک حوزه موفق بوده اند ممکن است برای راهبری و راهنمایی افراد دیگر در آن حوزه مناسب نباشند و چه بسا مضر باشند.
ادامه مطلب
حضرت صادق  ع فرمود هیچگاه  پیغمبر  ص با مردم  واز عمق عقل خویش سخن نگفت بلکه میفرمود ما گروه پیغمبران ماموریم که با مردم باندازه خودشان سخن گوییم    16 امیرالمومنین ع فرمود دلهای نادانان طمع ها از جا بر میکنند و ارزو های بی جا در گروشان میگذارند و نیرنگها بدامشان میاندازند   17 جضرت صادق  ع فرمود با عقلترین مردم خوش خلق ترین انها است
متن های شفای بیمار و اس ام اس بهبودی مریض را در این بخش از مجله بی کلک ،گردآوری کرده ایم و امیدواریم که این جملات زیبا مورد پسند شما قرار بگیرند.
 
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه خانه ات دعا می کنم که بال های شان هرگز محتاج مرهم نباشند
و  برایت صبر زیبا و امید  آرزومندم و شفای عاجل از آن یگانه مهربان

ادامه مطلب
بنده از ادامه حضور در نماز جمعه و اقامه نماز معذورم. ائمه جمعه اگر نتوانند به مسئولیت عمل کند، نزد خداوند مسئول خواهد بود. خداوند فرموده‌است که اگر مردم مشکلی داشتند، به نماز پناه برده و مشکل خود را برطرف کنند. مردم صدها مشکل دارند که باید این را امام جمعه بیان کند و اگر بیان کرد و مشکل مردم رفع شد، نشانه این است که خوب بیان کرده، اما اگر مشکل مردم رفع نشد، امام جمعه نتوانسته‌است مطلب را خوب بیان کند.
 
خرید کتاب
امام صادق ع فرمود   رسولخدا  ص فرمود سازگاری با مردم نصف ایمانست و نرمی با انها نصف زندگی است  سپس امام صادق ع فرمودبانیکان در پنهان امیزش کنید وبا بدکاران در اشکار وبر انها حمله نکنید که بر شما ستم کنند زیرا زمانی برای شما پیش اید که دینداران نجات نیابدجز اینکه را مردم ابلهش دانند و خود او هم اماده باشد و تحمل کند که باو گویند ابله وبیعقل است امام صادق ع میفرمود گروهی از قریش با مردم کم سازکاری کردند از قریش رانده شدند  در صورتیکه بخدا ی سو
سری که برای سرداری آماده شده است شیری است که شغالان و روبهان از آن می ترسند، فرزندان انقلاب، سرداران انقلابند و نه تنها از جان و مال در راه اسلام و انقلاب اسلامی می گذرند بلکه در راه سازندگی و جهاد هرگز خسته نمی شوند و از پای نمی نشینندکسانی که برای مردم کار نمی کنند نمی توانند فرزندان انقلاب را از کار کردن به مردم باز دارندنفرین و ننگ بر کسانی که سفره مردم را خالی می کنند و مردم را می خواهند ناراضی کنندهر چند پول و پله ای نداشته باشیم همت کار
سلبریتی های دلسوز که سفرهای خارجی شون تو  اوج  مشکلات مردم سیل زده قبول باشه ، واجبات مالی شرعی و قانونی خودشون رو اعم از مالیات و خمس  بپردازند کافیه و لازم نیست برای جمع کردن پول از مردم زحمت بکشند که برخی شون یک سال آنها را نگه دارند، بعد بخوان سالن تئاتر بسازند؛ به اندازه کافی ارگان های جمع کننده کمک ها از مردم داریم.
http://ziarani1.blog.ir/
حشرات جاندارانی هستند که با گرم شدن هوا سر و کله یشان در خانه ها پیدا می شود . از بین بردن این جانداران یکی از دغدغه های مهم به حساب می آید. سم های زیادی از برند های مختلف برای از بین بردن این موجودات وجود دارد اما هر کدام عوارض خاص خود را دارند و ممکن است برای از بین بردن اون حشره مناسب نباشند. در ادامه به خواص چند اسید مهم برای از بین بردن این حشرات می پردازیم.
ادامه مطلب
تنها راه نجات مردم عراق از بیکاری ، نا امنی و ...  بستن سفارتخانه (جاسوس خانه) آمریکا و احتمال زیاد عربستان در این کشور می باشد. شاهد این مدعا آن است که آمریکا بزرگترین سفارتخانه اش را در عراق - با پول مردم عراق - ایجاد کرده است .
 فضیل گویدبامام صادق ع عرضکردم مردم این امر امامت دعوت کنیم فرمود  ای فیضل، چون خدا خیر بنده. یی را خواهد  بفرشرشته یی امر کند که گردن اورا خواه
 ناخواه اورا داخل ام. امامت کند 4 امام صادق ع فرمود این امر امامت خودرا برای خداقرار دهید نه برای مردم زیرا انچه برای خداست عملیکه برای خدا خالص. باشد خود او پاداش ثوابش را عطاکند و انچه برای مردم باشد باسمان بالا نرود پذریرفته خدا نگردد بر سر دین خود با مردم ستیزه نکنید زیرا  ستیزه.  بیمار  کننده دل
دعوت کردنِ مردم به امام زمان و شناساندنِ حضرت
هر کس به میزان علم و دانش خود، باید مردم را به سوی امام دعوت نماید و مردم را به ایشان نزدیک نماید و نشر معارف مهدویت از جمله این کارهاست. شخص دعوت کننده باید علاوه بر حکمت علمی، دارای حکمت عملی بوده و بصورت عملی مردم را با حضرت آشنا نماید زیرا تاثیر بیشتری دارد.
☀️ امام معصوم میفرماید: همانا عالِمی که به مردم معارف دینشان را یاد میدهد و ایشان را به امامشان دعوت میکند، از هفتاد هزار عابد، برتر است.
آقای حسن روحانی بیان می کند چرا برای بعضی افراد به هر اتهامی ، پرونده سازی می کنید (منظور پرونده حسین فریدون برادر ایشان است)
این سوال مطرح است که آیا هر فردی که به مصالح مردم ایران خیانت می کند ، نبایستی تحت کنترل و با وی برخورد شود. آقای رئیس جمهور یا شما با ایشان همدست هستی یا این که از اینکه نمی توانی همچون قوه قضائیه به مردم خدمت کنی ، حسادت می کنی یا اینکه ناقلا داری از مصالح مردم ایران بهره برداری سیاسی می کنی در حقیقت نوعی خیانت به مردم
اجازه نداریم...
۱-از مردم یا اقوام بپرسیم قیمت خانه ات چقدره؟
۲-از مردم یا اقوام بپرسیم چرا دختر-پسرتو خونه بخت نمی فرستی؟
۳-از مردم یا اقوام بپرسیم کجا کار می کنی؟
۴-از مردم یا اقوام بپرسیم چرا دوست دختر-پسر داری؟
و....
به این کار می گن فضولی و نود درصد ایرانی ها فضول هستند.
اکثر ما خودمون آخر فضولی هستیم و دیگران را از انجامش نهی می کنیم.
*شما حق دارید به سؤالات مردم درباره خودتون پاسخ ندهید*
شاگردان یورگن کلوپ شنبه‌شب با پیروزی 2-0 مقابل تاتنهام ششمین قهرمانی‌شان در معتبرترین رقابت باشگاهی فوتبال اروپا را جشن گرفتند. اما این تنها اهمیت قهرمانی مادرید برای مرسی‌سایدی‌ها نبود چرا که قرمزهای آنفیلد با این قهرمانی تعداد کل قهرمانی‌های مهم‌شان را به عدد 42 رساندند تا دیگر از رکورد منچستریونایتد عقب نباشند.
امام صادق ع فرموداز نشانهای درستی یقین مردمسلمان اینستکه مردم را بوسبله خشم خدا خرسند نکند مانند کسیکه طبق میل مردم بر حلاف حق. فتوای دهد ونهی از منکر نکند و مردم را بر انچه خدا بخود او نداده سرزنش ننماید  مردم را برای  انچه.خدابخود او نداده سرزنش ننماید مردم   را برای انچه بدو ندهند زیرا خدا روزیش نکرده سرزنش نکند زیرا روزی رانه شره و از حریص بیاورد و نه نخواستن ناخواه رد کندو اگر شخصی از شماچنانکه. از مرگ میگریزد از روزیش بگریزد روزیش باو
دانلود فیلم سینمایی عروسی مردم محصول 1399 اثری از مجید توکلی, دانلود فیلم سینمایی عروسی مردم با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود فیلم سینمایی ایرانی عروسی مردم جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود فیلم سینمایی

ادامه مطلب
بعد از معرفی سمند، دنا، تیبا و…، سایپا از یک شگفتی جدید با نام کوییک پرده‌برداشت. این خودرو، علارغم نام زیبا و اصیل خود، مشخصات جالبی ندارد. ما دوست داریم، مردم از تولید ملی حمایت کنند، اما نه به هر قیمتی و تنها زمانی حمایت امکان‌پذیر خواهد بود که خودروساز‌ها نیز به‌فکر رفاه مردم باشند و فقط به‌فکر تولید یک محصول برای کسب درآمد نباشند. متاسفانه این خودرو آنچنان قوی از آب در نیامده و نکات منفی زیادی دارد.
 
کوییک خودرویی سواری محصول سایپا
یارا دیروز حاضر نمی شد تنها از روی فواره های حوض آب و آتش رد شود. اصرار داشت که یکی همراهش برود، وگرنه بچه ها زیر دست و پایشان او را له می کنند. عمه می گفت اگر ترس از ملامت مردم نبود، همراهش می رفتم.
فکر کنید، چندبار این «مردم» و «ملامت» شان ما و دلخوشی هایمان را سرکوب کردند. زنیکه ی فلان، مرتیکه ی فلان. با آن قد و قواره. با این سن و سال. خجالت نمی کشد.

شده تا حالا خجالت نکشید از قد و قواره و سن و سال و هیکلتان و دست به کاری علی رغم خوشامدِ مردم بزنی
هر که آمد نشانِ ایمان داد ، کرده قصدِ فریبِ ما مردم 
یا کسی که به زهد فرمان داد ، کرده دستش به جیب ما مردم 
گاه گاهی زِ دفتر و دیوان ، گاه گاهی زِ سفره ی بی نان 
گاه گاهی زِ طفلِ بی بابا ، گاه خورده زِ سیبِ ما مردم 
تا شکمها ، پر شد از نعمت ، میزند لافِ طاعت و خدمت 
خادمِ آستانِ خود شده اند ، والیانِ نجیبِ ما مردم 
خوردنِ چشمه هایِ این سامان ، بردنِ  دشتهایِ این دامان 
شد نسیبِ امیر و یارانش ، غصه اش شد نسیب ما مردم 
تا که با یکدگر غریبه شدیم ، از ه
روستایی بود دور افتاده که مردم ساده دل و بی سوادی در آن سکونت داشتند. مردی شیاد از ساده لوحی آنان استفاده کرده و بر آنان به نوعی حکومت می کرد. برحسب اتفاق گذر یک معلم به آن روستا افتاد و متوجه دغلکاری های شیاد شد و او را نصیحت کرد که از اغفال مردم دست بردارد و گرنه او را رسوا می کند. اما مرد شیاد نپذیرفت. بعد از اتمام حجت٬ معلم با مردم روستا از فریبکاری های شیاد سخن گفت و نسبت به حقه های او هشدار داد. بعد از کلی مشاجره بین معلم و شیاد قرار بر این شد
زمستان سبز روایتگر بخشی از ماجراهایی است که در روزهای سال 1357 برای مردم ایران روی داد. این رویدادها از زاویه دید یک نوجوان و با زبانی نوجوانه حکایت می شوند. آنچه در این داستان بیشتر به آن توجه شده است، توصیف صحنه های باشکوهی است که در جریان انقلاب و در تظاهرات های میلیونی مردم است. صحنه هایی که در همه آنها همبستگی و همدلی مردم با یکدیگر چشم گیر است.
ادامه مطلب
حضرت صادق ع  فرمود هیچ چهل نفر  مردی برای دعا نزد هم اجتماع نکنندو خدای عزوجل را در کاری نحوانند  و دعا نکنند جز اینکه خداوند  دعای انها را مستجاب کند  پس اگر چهل نفر نبودند  و چهار نفر بودند نزدهم جمع شوند و ده. بار خدای عزوجل را بخوانند دعایشان  را اجابت کند واگر چهار نفر  هم نباشند یک نفر باشد. چهل مرتبه   خدا را بخواند پس خدای عزیزجبار برای. اواجابت کند تو ضیح پیش ار این گذشت  که دعا کردندر پنهانیهفتاد برابر یا بیشتر. از دعاهای  اشگار  اس
فکر کنم کم کم دارم کروناویروس را به عنوان عضوی از این جامعه میپذیرم و میتوانم به منظور همزیستی مسالمت آمیز در کنارش، سبک زندگی ام را عوض کنم! خب! به هر حال این جامعه پر است از آدمها و همه چیزهای ناخوشایند دیگر که ما ترجیح میدهیم نباشند و عرصه را برایمان تنگ کرده اند. ولی غمباد گرفته ایم؟ نه! فقط سعی می کنیم جوری زندگی کنیم که پَرشان ما را نگیرد و کمترین آسیب ممکن را از آنها ببینیم. این یکی هم مثل بقیه؛ هر چند شاید خیلی ترسناکتر از بقیه!
انگار شوق رسیدن به تو بیشتر غم ندیدنت توی روحم رسوخ کرده.
لبخندِ چسبیده به لبهای من!
بیخود خودت را غصه دار نکن...
من کنار توام...
تو مرا داری و غصه میخوری؟...
کاش دق کنم و همچون روزی را نبینم.
من با تو زنده ام
با تو زندگی میکنم
با تو نفس میکشم.
حتی اگر کنارم راه نروی...
حتی اگر چشمهات تا ارتفاع ستاره ها مرا پرواز ندهند...
حتی اگر توی چشمهام زل نزنی و نگویی که کنارم هستی...
حتی اگر دستهایت اینجا نباشند تا اشک مرا پاک کنند...
.
.
.
یک جمله هست که نمیدانم برایت
امروزه بیش تر از هر وقتی از علامتها در جایگزینی و لبریز محتوا کردن نشانه ها محدود الفبایی ( یعنی حروف ) به کارگیری میشود . این علامتها , مثل علامت ها , نشانه و لوگو یا این که علامتها چهره ای مو جود در پایانه های راه‌آهن , فرودگاه ها , خیابان ها و بقیه مکانهای همگانی , ممکن است بر مبنای سنتی نوشتاری باشند یا این که نباشند .
ادامه مطلب
♦️ آنروز که ابوبکر رای آورد ، علی (ع) شکست نخورد، مردم سرنوشت خودرا به تباهی سپردند... ♦️ آنروز که عمر بر مسند خلافت نشست، علی (ع) کوچک نشد، مردم اشتباهشان را تکرار کردند... ♦️ آنروز که شورای شش نفره، عثمان را برعلی (ع) ترجیح داد، علی (ع) شکست نخورد، خواص به مردم خیانت کردند..
ادامه مطلب
من میخوام عنوان بی خیالترین مردم جهان رو در این روزهای سخت کرونایی به بعضی مردم بی خیال ایران اعطا کنم والا .
 
یعنی مردم جهان اینقدر سلامتیشون واسشون مهمه که توخونه میمونن اون وقت مردم ایران هم دارن بی خیال تو خیابون میچرخن خرید میکنن مسافرت میرن سیزده بدر میرن خلاصه نه به فکر خودشونن نه به فکر یه بنده خدای دیگه .
 
بابا لا اقل جون خودتون واستون مهم نیست جون یکی دیگه واستون مهم باشه اینقدر بی ملاحظه نباشین .
 
 
++ نمیدونم حقیقت داشته باشه یا ن
مردم‌ باید قدر نمازجمعه‌ را بدانند و ائمه‌ جمعه‌ و دیگر دست‌اندرکاران‌ نماز جمعه‌ نیز باید جاذبه‌های‌ آنرا و زمینه‌های‌ برگزاری‌ هرچه‌ باشکوه‌تر نماز جمعه‌ را فراهم‌ کنند. 
باید با نوآوری‌، روزآمدی‌، پرهیز از یکنواختی‌، جاذبه‌ نمازجمعه‌ را بعنوان‌ یک‌ نعمت‌ الهی‌ در دل‌های‌ علاقمند مردم‌ و جوانان‌ بیشتر کرد و ضمن‌ پاسخ‌ به‌ شبهات‌، پیوند قلبی‌ و معنوی‌ آحاد جامعه‌ و مردم‌ با نظام‌ و مسؤولان‌ را حفظ و تقویت‌ کرد. 
در خطبه های نماز جمعه: ملت ایران نشان داد که خط مجاهدت شجاعانه دفاع میکند، طرفدار مقاومت است و طرفدار تسلیم نیست. ملت طرفدار ایستادگی در برابر زورگویی دشمنان است/ آن چند صد نفری که به عکس سردار شهید و با افتخار ما اهانت میکنند، آنها مردم ایران اند؟ یا این جمعیت میلیونی عظیمی که به خیابان ها آمدند؟ البته سخنگویان دولت شریر آمریکا هی تکرار میکنند که ما در کنار مردم هستیم دروغ میگویید اگر در کنار مردم ایران هم باشید برای این است که تیر زهر آلود
رسولخداص فرمود نبود زمانیکه جبرییل نزد من اید جز انکه غالبا میگفت ای محمد از بغض و دشمنی مردم بپرهیز   6 امام صادق ع فرمودجبرییل  به پیغمبر  گعت از گفتگو و ستیزه با مردم بپر هیز  7  امام صادق ع فر مود از بر انگیختن شر نپرهیزد که موجب گناه وغرامت شودکو عیب پوشیده را اشکار کند 8 وو فرمود از دشمنی با مردم بپرهیز زیرا دشمنی دل را مشغول کند وموجب نفاق شود  وکینه ها پدید ارد
نمی توانم حالم را تبدیل به کلمه کنم. دلم خون است برای خون های ریخته شده برای به دست آوردن کمترین حقوق ممکن یک انسان. برای فریادهایی که تنها اسلحه ی مردم بود و در گلو خفه شد... نمی توانم از عمق دردی که دارم بنویسم فقط باید ثبت کنم این حرف ها را برای اینکه یادم بماند ما مردم ایران زمین، روزهای شانزدهم تا هیجدهم آبان 98 خشمگین ترین و امیدوارترین مردم دنیا بودیم...
فروش باغ در مرند
 
کد۴۵۶۳فروش
باغ به متراژ دوهزار متر مربع دارای درختان پیوندی و جوان در جاده کمربندی راه قدیم اربطان مرند به فروش می رسد. قیمت باغ هشتاد میلیون تومن می باشد.
 
ساعات تماس 10 الی 14 و17 الی 22 درخدمتیم ⏰‍شماره تلفن تماس ☎️    09141907561   ☎️
لطفا به تاریخ درج اگهی توجه فرمایید، اگهی های قدیمی ممکن است موجود نباشند. کد آگهی را هم به خاطر بسپارید.
از مسئولین کم نشنیده‌ایم که اصلاح مملکت نیازمند جراحی است! مثلا جراحی اقتصادی! و شنیده‌ایم که این جراحی دردناک است! وقتی مسئولین در رسانه‌ها از درد این جراحی می‌گویند، به مردم اشاره دارند. نظر آنها این است که این جراحیِ لازم، برای مردم دردناک است. من با جراحی دردناک موافقم امّا
ادامه مطلب
 
دست‌یابی مردم به اسلحه‌خانه نیروی هوایی و شدت یافتن درگیری مسلحانه مردم و نظامیان؛ انتشار متن فتوای امام مبنی بر باطل بودن قسم وفاداری ارتشیان به شاه؛ اعلام منع عبور و مرور از ساعت چهار و سی دقیقه عصر توسط ارتش شاه؛ انتشار حکم امام درباره‌ی ماندن مردم در خیابان‌ها؛ پیوستن نیروی دریایی و هوایی به مردم
ساعت 10 صبح اسلحه‌خانه‌ی نیروی هوایی به همت مردم و کمک همافران فتح شد.
ساعاتی بعد کلانتری‌های 9، 10، 11، 12، 16، 26 و کلانتری نارمک به دست مرد
همه مشکلات و دردامون یک طرف
بیشرفی مسئولانمون یک طرف دیگه
یا هر روز یکی با حرفاش نمک میپاشه به زخم مردم
مثال:
خودتون بمالید
نون خشک و لنگ بپوشید
قانع تر باشید
دو وعده غذا بخورید
کار هست یک عده جوهر کار کردن ندارند
و ....
 
یا مثل شرایط الان که 
همه شون به حول و قوه الهی کرونا گرفتند
و بعد هم شفا گرفتند
والا خون دماغ هم اینقدر زود بند نمیاد که کرونای این آقایون (و خانوم) مسئول
آخه اصلا شما با مردم عادی سر وکار دارید که درد و بلای مردم عادی بیفته به ج
هرگاه خرد کامل شود سخن کم میشود.
خردمند کسی است که زبانش را از غیبت باز دارد.
عاقل ترین مردم از عیب خودش اگاه و از عیب دیگران نا اگاه است .
خردمند ترین مردم در انتقام از مردم نادان سکوت کند.
عاقل ترین مردم کی است که کار های جدی او بیش تر از شوخی هایش باشد
هرکس عقلش کاهش یابد شوخی هایش افزایش می یابد.
از نشانه های خردمند ان است که هرانچه را میداند نمی گوید.
و دیگران را به خاطر اشتباهات خودش سرزنش نمیکند. 
احمق ها با خشم و پرخاشگری واکنش نشان می دهند
"چون دنیا به کسی روی آرد، نیکویی های دیگران را بدو به عاریت سپارد، و چون بدو پشت نماید، خوبی هایش را برباید". این گفته حکیمانه که در نهج البلاغه به امام علی (ع) منسوب شده است به خوبی حال و روز حاکمان کشور ما را در دوران های مختلف نشان می دهد.
 هنگامی که زمانه با آنها همراهی می کند مردم هر آنچه خوبی است را به آنها نسبت می دهند، حتی اگر لایق آن نباشند. و هنگامی که در چشم مردم بی ارزش می شوند حتی خوبی هایشان را نیز کتمان می کنند. برای مثال در سالهای آخ
 حضرت باقر ع فرمود عربی از بنی تمتم نزو پعغمبرص عرضکرد بمن سفارشی کن پس از جمله سفارشهابش باو اینبود ه با مردم دوستی کن تا مردم ترا دوست بدارند 2 حضرت صادق عفرمود خوشرفتاری ومدارا کردن با مردم یک سوم  خردمندی است 3 ونیز فرمود که رسولخدا ص فر،ود سه چیز است که دوستی انسانیرا با برادر مسلمانش صفا دهد 1  همیشه  باخوسرویی با او بر خورد کند 2 هرگاه در مجلسی بر او بنشیند  برایش جا باز کنند  3 بان نامیکه بیشتر انرا دوست دارد اوا بخواند و صدا کند 
شاید خیلی از والدین براین باور باشند که دندان های شیری عمر کوتاه دارند زود میپوسند و بنابراین مهم نیست
اما اینگونه که فکر میکنید نیست در مطلب بعدی سعی بر این دارم که اهمیت دندان های شیری را برایتان شرح دهم
یکی از موارد مهم نقش آنها در نگه داشتن فضا برای دندان های دائمی هست بدین معنی که اگه زود کشیده شوند یا خراب شوند و به دلیلی نباشند دو دندان کناری به یکدیگر نزدیک می شوند و فضای رشد برای دندان دائمی کم شده و باعث نامنظم شدن دندان های دائمی و
توی دوران دبیرستانم هر قدر از دوست دورو و مسخره ام "ح"  ضربه خوردم
حالا توی دانشگاهم دیدم دوستی که انتخاب کردم "ی" همونقدر احمق و عوضیه ، همونقدر منفعت طلبببب و حریص ، حسود و واقعا غیردوست 
غیردوست
هرچی هست  ، دوست نیست واقعا ناراحتم که چرا این دو ترم توی اکیپ مسخره ای بودم که تمام گفته هاشون یا غیبت پشت همدیگه بود یا پشت پسرای مردم و واقعا متاسف شدم برا خودم ک اینجور ادمای چیپی دور و ورمن و من؟ من دو ترم دانشگاهمو با اینا گذروندم 
من اییینقد ب
نه به هر کسی یا گروهی که ،
مردم ایران رو خشمگین تر و پر نفرت تر می خواد
اگر اون ور آبی ها رو یه قطب و داخلی های چند آتیشه قطب دیگه باشن ، هر دوشون مردم ایران رو خشمگین و نفرت زده و هیجان زده و تکانشی و ... میخوان 
نه به همشون 
نه به همتون که برای منافعتون و یارکشی هاتون از احساس مردم سواستفاده می کنین. جایی که به نفعتون باشه نفت میریزین رو احساس مردم. جایی که به نفعتون نباشه تحقیرشون می کنین برای احساسشون
ما نیازی نداریم به کسی که ما رو سنگین و آسی
آقای رئیس جمهور در سفر استانی به استان آذربایجان شرقی در فرمایشی نسبت به زمان افزایش نرخ بنزین اظهار بی اطلاعی کردند و گفته اند:
 من هم مثل مردم صبح جمعه دیدم که قیمت بنزین تغییر کرده است.
 
قبول مسئولیت نمی کنید، حداقل نمک روی زخم مردم نپاشید...
به قول استاد رحیمپور ازغدی مردم ما از حکومت ما متدین تر و انقلابی تر هستند؛ الان ۳۵ سال است که مسئولین در جمهوری اسلامی می خواهند این نظام رو سرنگون کنند اما ملت نمی گذارند.
فروش خانه دربستی کوی امام
کد۴۵۸۶فروشحیاط مسکونیمتراژ ۶۵ متر مربعزیر بنا ۶۰ متر مربعکابینت کمدتک خوابهامتیازات کاملآدرس خ آزادی چایکنار کوی امام رضاقیمت ۱۷۰ میلیون تومان
ساعات تماس 10 الی 14 و17 الی 22 درخدمتیم ⏰‍شماره تلفن تماس ☎️    09141907561   ☎️
لطفا به تاریخ درج اگهی توجه فرمایید، اگهی های قدیمی ممکن است موجود نباشند. کد آگهی را هم به خاطر بسپارید.
در حالی که اشرافیگری و تجمل گرایی بلای جان این روزهای برخی مسئولین شده است آقای رئیسی ، سکان دار قوه ی قضائیه ، در اقدامی مبارک و در نفی جدایی مسئولین از مردم ،بین مردم حاضر می شود.
حضور در نماز جمعه بین صفوف مردم عادی و مسافرت با هواپیمای مسافرتی عمومی در سفر به مشهد و اینبار به خوزستان، اقدامی مبارک است که مردم از مسئولین انتظار دارند.
دانلود آهنگ شهاب مظفری اتفاقا عشق
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * اتفاقا عشق * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , شهاب مظفری باشید.
دانلود آهنگ شهاب مظفری به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Shahab Mozaffari called Etefaghan Eshgh With online playback , text and the best quality in mediac
متن اهنگ شهاب مظفری به نام اتفاقا عشق
اتفاقا عشق یعنی راه را گم کرده باشی اشتباهی را برای بار چندم کرده باشیاتفاقا بهتر است از چشم عاقل ها بیو
هیچ کس بدترین آدم دنیا نیست، همه ی بندگان خدا از ما بهتر هستند، حتی اگر نباشند!!! 
منظورم اینه که به خاطر نعمت هایی که خدا بهمون داده ، مثل علم ، مثل زیبایی ، مثل سلامتی و...
به دیگران حتی در ذهنمون هم فخر فروشی نکنیم و بدونیم هر هنری داریم از جانب 
   خداست
 
15 روزه که نیستی
15 روز
هر روز و هر ساعت، دقایقم را به انتظار تو نشستم
می دانم باور نمی کنی و تصورت اینه که دارم حرفهای قشنگ و عاشقانه می زنم
 
گفته بودم بهت که یه ارتباط یه طرفه از تو به من همیشه وجود داره
همیشه
می تونستی هر از گاهی پیامی بفرستی "حتی یک طرفه" و مثلا از من بخواهی که جواب ندهم
این جوری حال من هم خوب می شد
مثل حال تو که البته همیشه خوبه خدا را شکر
 
اون ارتباط
همیشه برقراره
البته تا روزی که من زنده باشم
یادم کن، نه توی دلت
جوری یادم کن
مردم هم بی تقصیر نیستند: در زمانه عجیبی قرار داریم که عقل برخی در چشمشان نهاده شده ، یک پروفسور که با علمش به مردم خدمت می کند و یا یک سردار که با جانفشانی و فداکاری بی نظیر خود جان و ناموس و مال خیلی از مردم مرهون اوست ،چندان مورد توجه عموم مردم قرار نمی گیرند اما یک بازیگر سینما که نه علم و سواد حسابی دارد و نه اهل فداکاری است بلکه وطن دوستی معمولی هم ندارد، در فضای مجازی چند میلیون طرفدار دارد ،که  اگر فقط بینی اش چند میلی متر جابجا می شد دیگ
خداییش با این کشور داری رسما تمام پله های ترقی رو طی کشیدن!!
واقعا ریییییییی      استارت کردین.
آخه ادم چی بگه بهتون؟
واقعا دیگه گندی مونده که نزده باشین؟
آخرشم مردم مقصرن
برادر
اخوی
حاجی
مستر
موسیو
 
اصلا هر چی شمووو بفرماین، مردم نون ندارن بخورن، هزینه تهیه لوازم بهداشتی (اگر گیر بیاد) هم اضافه شده به هزینه زندگیشون، به فکر اون بازنشسته و کارگر روزمرد و شاگرد مغازه و اون بقال و خیاط و آرایشگر و راننده و ... هم هستید؟؟؟؟
دانایی و جهلدرقرون وسطا کشیشان بهشت را به مردم می فروختند و مردم نادان هم با پرداخت مقدار زیادی پول قسمتی از بهشت را از آن خود می کردند. 
فرد دانایی که از این نادانی مردم رنج می برد دست به هر عملی زد نتوانست مردم را از انجام این کار احمقانه باز دارد تا اینکه فکری به 
سرش زد… به کلیسا رفت و به کشیش مسئول فروش بهشت گفت:
قیمت جهنم چقدره؟
کشیش تعجب کرد و ...گفت: جهنم؟!
مرد دانا گفت: بله جهنم.
کشیش بدون هیچ فکری گفت: ۳ سکه.
مرد سراسیمه مبلغ را پرداخت کرد
آقای الف که با خانم ب ازدواج کرد، هرگز قصدش عشق و عاشقی نبود؛ او حتی درست و حسابی خانم ب را نمی‌شناخت. آقای الف همیشه طرف‌های ظهر از پنجره‌ی آشپزخانه‌اش که روبه‌روی منزل خانم ب بود، او را می‌دید که با موهای ژولیده می‌رود سراغ یخچال و پس از لحظاتی تفکر نیمه عمیق، کیکی شکلاتی به همراه خامه برمی‌دارد و فراموش می‌کند در یخچال را ببندد! آقای الف وقتی به خانم ب درخواست ازدواج می‌داد در فکرش این بود که خب اگر ازدواج کند دیگر کسی به خوابیدن‌ه
شاید فکر کنید یه عکس معمولى از دوران جنگ باشه،ولى متن زیر رو بخونید تا با ماجراى این عکس اشنا بشین...
ماجرای عکس:
ترکش خمپاره پیشونیش رو چاک داده بودازش پرسیدم :چه حرفی برای مردم داریبا لبخند گفت: از مردم کشورم میخوام وقتی برای خط کمپوت میفرستن، عکس روی کمپوت ها رو نکنن!!گفتم داره ضبط میشه برادر یه حرف بهتری بگوبا همون طنازی گفت:اخه نمیدونی سه بار بهم رب گوجه افتاده ...!!
+ لعنت برکسانى که با اختلاس ها یا دروغ هاشون خون همچین آدمایى رو پایمال و خ
فروش آپارتمان بعثت مرند
کد ۴۵۷۷فروشواحد آپارتمانمتراژ ۱۶۵ متر مربعدو خوابهکابینت کمد دیواریامتیازات کامل جداگانهپارکینگآدرس شهرک بعثت ۱۲ متری بعثت کوچه بارانقیمت ۳۵۰ میلیون تومان
ساعات تماس 10 الی 14 و17 الی 22 درخدمتیم ⏰‍شماره تلفن تماس ☎️    09141907561   ☎️
لطفا به تاریخ درج اگهی توجه فرمایید، اگهی های قدیمی ممکن است موجود نباشند. کد آگهی را هم به خاطر بسپارید.
پ ن: خطاب من به مفسدان اقتصادی: راحت به فساد خود ادامه دهید؛ انگار خود ملت می‌خواستند که فساد اقتصادی رواج داشته باشد.
پ ن: خطاب من به رئیسی: تو گفتی فقر را لمس کردم، شاید مردم از بس دورغ شنیده بودند، دیگر حرف راست را باور نمی‌کردند. و جالب این است که الان می‌گویند: اگر مسئولین قشر غنی جامعه باشند ، حرف و درد مردم را نمی‌فهمند.
خدایا این مردم را چه شده؟ تو آگاهی....من نمیدانم....
#خانه_دوست #مفسد_اقتصادی #رئیسی #فقر #درد_مردم #مسئولین_بی_درد #اشرافی_
در ادامه پست-نوشته‌ی قبل...بین روستای ما و روستای کناری‌اش یک جوی آب فاصله داشته ‌است. خانِ روستای آن طرفِ جوب، چندتایی گوسفند داشته و هر روز آن‌ها را بی‌اجازه،  سرِ  هر زمینی که دوست داشته، برای چرا می‌برده. مردم ِ روستا هم به ‌دلیل زوری که بالای سرشان بوده، اعتراض نمی‌کردند و می‌گذاشتند تا خان با بردن گوسفندانش روی زمین‌هاشان‌، محصولاتشان را خراب کند.اوضاع بسیار بد بوده و مردم ناراضی، قضیه به گوش حسن خان، خانِ روستای این طرف ِ جوب م
شب بیست‌ویکم بهمن نیروی هوایی مورد تهاجم
تانکها قرار گرفت. و البتّه مردم به کمکشان رفتند، آنها هم محکم ایستادند و
سلاح‌های داخل انبار را دادند دست مردم، مردم را مسلّح کردند و غلبه کردند؛
تفنگ و جسم و فداکاری، بر تانک و تشکیلاتِ بشدّت خشم‌آلودی که به سراغ
بچّه‌های نیروی هوایی آمده بود، غلبه کرد؛ این هم یک مرحله. من آن شب هم
کاملاً یادم هست؛ جوانهای کشور در خیابانها، از جمله در خیابان ایران که ما
آنجا بودیم، راه میرفتند و فریاد میزدند ک
سیستم بدن من نسبت به همه جور آهنگی به صورت غیر ارادی واکنش شدیدی نشان می‌دهد. از همین رو نوعی اعتیاد خاص به گوش دادن موسیقی در زندگی شخصی من وجود دارد. به همین علت اغلب هم زمان با انجام هر کاری یا هدفون توی مجرای شنواییم فرو کرده‌ام یا اگر بابا خانه نباشد صدای باند‌ کوچکی که برای لپ تاپ خریده‌ام، اتاق را برداشته است. اگر مامان و صادق هم نباشند به پخش کننده‌های قوی‌تری متصل می‌شوم و برای خودم یک پارتی یک نفره ترتیب می‌دهم و پدر همسایه پایی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خط کشی زمین مدارس تهران