نتایج جستجو برای عبارت :

روش هایی برای صرفه جویی در مصرف آب

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
مدیریت یا صرفه جویی در مصرف زمان مخصوصا در محیط‌ های کاری بسیار با اهمیت است زیرا می‌ توانیم با زمانبندی و انجام یک سری کارها که شاید به نظرمان عجیب باشد، حجم بالایی از وظایف و مسئولیت‌ های خود را انجام دهیم.
شاید تاکنون در مورد صرفه‌ جویی در زمان مطالب زیادی خوانده‌ ایم، ولی شاید این راهکارها جزو آنهایی باشد که تاحالا نشنیده‌ ایم یا به مغزمان خطور نکرده است.


ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
طبق گزارشات وزارت نیرو، با شیوع کرونا و متعاقب آن مراقبت های شخصی و بهداشتی، مصرف آب تا 40 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که کشور ما با بحران جدی آب مواجه است و این افزایش مصرف می تواند عواقب بدی را به همراه داشته باشد. تابستان نزدیک است و اگر مصرف به همین رویه ادامه یابد در تابستان ممکن است با قطعی های پی‌درپی آب مواجه شویم. از طرفی نمی توان انتظار داشت که مردم به خاطر صرفه جویی در مصرف آب از مراقبت و شستشو در برابرکرونا صرف نظر کنند.
ام
وزیر نیرو چند وقت پیش گفت برای صرفه‌جویی در مصرف گاز می‌خوان کولرای گازی رو جمع کنن. امروزم که گفت چون مصرف گاز استانای شمالی زیاد بوده برقاشونو قطع کردیم. فکر کنم فکر کنم این سر کلاس ترمودینامیک یه چیزی رو خوب نفهمیده، اما روش نشده سؤال کنه. :تفکر :دی
بازیافت زباله چیست؟
بازیافت زباله به معنی استفاده از مواد مصرف شده برای تولید و ساخت مجدد همان کالا یا کالای قابل استفاده دیگر است، مثل ساخت کاغذ تازه از کاغذهای باطله و غیر قابل استفاده.بازیافت زباله‌ها فواید بسیاری برای محیط زیست دارد. از جمله:
1-صرفه جویی در مصرف منابع طبیعی با  استفاده از مواد بازیافتی برای تولید محصولات جدید، به جای مواد خام
2-صرفه جویی در مصرف انرژی. بعنوان مثال ساخت آلومینیوم از مواد بازیافتی انرژی بسیار کمتری نسب ب
در
آپدیت نسخه 76 مرورگر اندروید کروم قابلیتی به این برنامه اضافه شده که
مانع از بارگذاری محتواهای اضافی صفحه می‌شود و در نتیجه به صرفه‌جویی در
مصرف اینترنت و باتری شما کمک می‌کند.
ادامه مطلب
 
هدر رفت آب از جمله مواردی است که به صورت یک احساس مشترک در همه انسان ها وجود دارد، اما اغلب خود را درگیر این مسئله نمی کنند و حاضر نیستند تغییری در زندگی روزمره خود ایجاد کنند. خانه یکی از محل های صرفه جویی آب است. صرفه جویی آب در منازل در وهله اول ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، ولی کسانی که با دشواری های کمبود آب آشنا هستند، می دانند که اگر هر مشترک بتواند نقشی هر چند اندک در صرفه جویی آب ایفا کند، با توجه به تعداد زیاد مشترکان، در نهایت مقدا
کولر گازی 12000 هزار جی پلاس اینورتر
سری جدید محصولات جی پلاس با گارانتی گلدیران در کشور ایران ساخته میشود با خرید کولرگازی جی پلاس اینورتر با کلاس مصرف انرژی A در هزینه های انرژی خود صرفه جویی کنید 
کولرگازی جی پلاس اینورتر 12000 هزار اینورتر مناسب فضا تا 25 مترمربع احساس ارامش و خنکی واقعی را به شما میدهد.
 
ویژگی های کولر گازی 12000 هزار جی پلاس اینورتر
عملکرد : سرمایش و گرمایش
قدرت پرتاب فوق العاده و قدرتمند باد 
دارای فیلتر پلاسمستر ایونایزر
را
معرفی دیگ چلو پز استوانه ای
دیگ چلو پز استوانه دارای بدنه دو جداره است که بدنه اصلی دیگ از ورق استنلس استیل 304L ساخته شده است. قسمت کف دیگ نیز از ورق استنلس استیل 304L به ضخامت 4 میلیمتر و از ورق استنلس استیل 430 با مقاومت بالا در آتشخانه  دیگ استفاده شده است.برای روکش خارجی دیگ از ورق استنلس استیل خش دار استفاده شده است.
 دارای درب دوجداره جوشی و آبکش تمام استیل
 استفاده از عایق فشرده جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و استفاده بهینه در مصرف سوخت
 دارای
معرفی دیگ چلو پز استوانه ای
دیگ چلو پز استوانه دارای بدنه دو جداره است که بدنه اصلی دیگ از ورق استنلس استیل 304L ساخته شده است. قسمت کف دیگ نیز از ورق استنلس استیل 304L به ضخامت 4 میلیمتر و از ورق استنلس استیل 430 با مقاومت بالا در آتشخانه  دیگ استفاده شده است.برای روکش خارجی دیگ از ورق استنلس استیل خش دار استفاده شده است
 دارای درب دوجداره جوشی و آبکش تمام استیل
 استفاده از عایق فشرده جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و استفاده بهینه در مصرف سوخت
 دارای
درزبندی و آببندی دورلوله های ساختمانی:در دنیای امروز با توجه به افزایش روز به روز جمعیت جهان و کمبود سوخت های فسیلی صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار مهم و مورد توجه می باشد،چرا که این سوختها به سادگی و در کوتاه مدت تجدید ناپذیرند.یکی از راههای مهم در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی در ساختمانها است که این امر به وسیله موادی به نام عایق حرارتی امکان پذیر می باشد.عایقکاری قسمتهای مختلف ساختمان مانند سقف ، کف و دیوارها ه
مکانیزم های صرفه جویی در انرژی پله برقی :
امروزه صرفه جویی در انرژی مصرفی از معیارهای مهم در انتخاب برندهای مختلف می باشد، لذا سازندگان تجهیزات پله برقی و پیاده روی متحرک و قطعات آسانسور سعی در استفاده از بهترین مکانیزم ها در جهت صرفه جویی انرژِی می کنند.
ادامه مطلب
امروزه استفاده از پکیج ها رواج یافته است. سادگی در نصب، استقلال واحد ها از نظر گرمایشی، مصرف بهینه سوخت و بسیاری از مزایای دیگر موجب شده است که این دستگاه ها جایگزین موتور خانه های مرکزی در ساختمان ها شود. علاوه بر آن استفاده از پکیج‌های دیواری به ‌دلیل مصرف بهینه و صرفه جویی در سوخت، کاهش هزینه‌ها رابه دنبال دارد که از نظر اقتصادی برای مصرف کننده به صرفه می باشد.
ادامه مطلب
امروزه میزان استفاده از ظروف یکبار مصرف به دلیل عدم شست و شوی ظروف و صرفه جویی در زمان و مواد شوینده کابرد زیادی دارند. در ضمن قیمت مناسب این نوع کالاها یکی دیگر از دلایل پر مصرف بودن آن می باشد. ظروف کاغذی یکبار مصرف در انواع مختلفی از ظروف مانند لیوان، پیش دستی و بشقاب عرضه می شوند. در تولید ظروف کاغذی بهداشت حرف اول را می زند. اینکه از چه نوع متریال و موادی در ساخت ظروف کاغذی استفاده می شود. پس در انتخاب گروه تولیدی ظروف کاغذی، لازم است دقت ب
امروزه کم آبی در جهان ، به مسئله ی بسیار جدی تبدیل شده است. جلوگیری از هدر رفت آب از جمله مواردی است که به صورت یک احساس مشترک در همه انسان ها وجود دارد، اما اغلب خود را درگیر این مسئله نمی کنند و حاضر نیستند تغییری در زندگی روزمره خود ایجاد کنند.با ما باشید تا در ادامه مطلب به شما دلیل صرفه جویی در مصرف آب را بگوییم.

ادامه مطلب
طرح که جامعیت مدیریت کلان اصلاح الگوی مصرف گاز بر پایه سیستم جامع فن آوری اطلاعات و ارتباطات  MIG  در قالب دسترسی به اطلاعات و راهکار های کلان مدیریتی و ارائه طرح کاهش مصرف انرژی  با توجه به رویکرد فرهنگی، رسانه ای و فرهنگسازی کاهش مصرف گاز می باشد. در این طرح جامع با نگاه به تاثیر گذاری مخاطبین مورد نظر سعی شده است، تا با نگاهی کاربردی به تبین ارزش های صرفه جویی گاز و ارائه سبک صرفه جویی اسلامی و هدفمند پرداخته شود.
 
 به طور اجمالی اهداف و
طرح که جامعیت مدیریت کلان اصلاح الگوی مصرف آب بر پایه سیستم جامع فن آوری اطلاعات و ارتباطات (MIP)
در قالب دسترسی به اطلاعات و راهکار های کلان مدیریتی و ارائه طرح کاهش مصرف آب با توجه به رویکرد فرهنگی، رسانه ای و فرهنگسازی کاهش مصرف آب می باشد. در این طرح جامع با نگاه به تاثیر گذاری مخاطبین مورد نظر سعی شده است، تا با نگاهی کاربردی به تبین ارزش های صرفه جویی و گردشگری آب و ارائه سبک صرفه جویی اسلامی و هدفمند پرداخته شود.
 
 به طور اجمالی اهداف و
 
برای آب مصرفی از یک بطری آب در یخچال استفاده کنید تا هر بار برای آب خوردن شیر آب را باز نگه ندارید.
 
شیر و لوله‌های آب را کنترل کنید که نشتی نداشته باشد. یک چکه کوچک از شیر آب می‌تواند 75 لیتر آب را در یک روز هدر دهد.از سردوشی‌هایی که در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند، برای دوش گرفتن استفاده کنید.مدت زمان حمام کردن را کاهش دهید و در این زمان از بازگذاشتن شیر آب دوری کنید.موقع مسواک زدن شیر آب را ببندید و از یک لیوان آب استفاده کنید.برای آب مصرفی از
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
دلایل استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی :
از عمده ترین دلایل استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی به صورت عمده می توان بحث صرفه جویی مصرف انرژی را مطرح کرد و همچنین صرفه اقتصادی در ظروف...
بهداشت دیگر دلیل مهم در استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی است زیرا با ماشین ظرفشویی صنعتی می توان ظروف را با دمای بالا تا 90 درجه شستشو داد که باعث از بین رفتن تمامی آلودگی ها از روی ماشین ظرفشویی صنعتی می گردد در حالی که در شست و شوی با دست این امکان وجود ندارد.
صرفه جوی
سلام
من عباس هستم خیلی از من میپرسن که آیا خرید تخت باکس ساده به صرفه است یانه؟
امروز تصمیم گرفتم در این مقاله جواب این سوال را بدم.
با وجود این گرانی های تخت خواب ها باعث شده تخت باکس ها بسیار بین مردم محبوب شوند . تخت باکس ها در دو نوع باکس ساده و باکس جکدار هستند . تخت باکس از نظر قیمتی نسبت به تخت خواب بسیار با صرفه تر است و میتوانید تخت باکس ساده را از فروشگاه اینترنتی تشک خریداری کنید
 
شرکت آب و فاضلاب مهاباد از شهروندان این مناطق خواست تا با ذخیره آب برای مصارف ضروری و صرفه جویی در مصرف آن افت فشار آب را کاهش دهند.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد برای بازسازی تأسیسات، آب آشامیدنی ساکنان منطقه شهرک فرهنگیان و محله چندپیشگان امروز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح لغایت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر به مدت ۳ ساعت قطع خواهد شد.
شرکت آب و فاضلاب مهاباد از شهروندان این مناطق خواست تا با ذخیره آب برای مصارف ضروری و صرفه جویی
چگونه در مصرف آب کشاورزی صرفه جویی کنیم
این روزها  با کاهش میزان بارش بحران کمبود  آب به شدت مورد بحث قرار گرفته است و در بیشتر  مناطق کشور با خشکسالی مواجه می شویم . پس مدیریت منابع آبی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد . هدر رفتن آب در ایران بیشتر از میانگین  هدر رفت آب جهانی است بطبق آخرین گزارشات مقدار هدر رفتن آب در این کشور بیست و هشت تا سی  درصد می باشد این  درحالی است  که این مقدار در کل جهان  نه تا دوازده درصد گزارش شده است و یکی از عوامل
پمپ های خلاء برای مبدل های فرکانس
1. این مقاله کاربرد مبدل فرکانس را در پمپ خلاء معرفی می کند و به طور خلاصه اصل صرفه جویی در مصرف انرژی و تنظیم پارامتر مبدل فرکانس را بیان می کند.
در صنعت تولید ، هزینه برق پس از هزینه مواد اولیه و نیروی کار به سومین هزینه بزرگ تبدیل شده است. در کمبود انرژی امروزی ، صرفه جویی در مصرف انرژی برای اپراتورهای تجاری مورد توجه عمده قرار گرفته است. و سیستم خلاء حلقه مایع به طور گسترده در صنایع مختلف تولید استفاده می ش
انتشار یک مطلب اشتباه به معنای واقعیت آن نیست؛
حقیقت این است که نفت و البته گاز، همچنان خون حیاتی در رگ های اقتصادهای مدرن و بزرگ صنعتی دنیاست و در آینده نیز همین طور خواهد بود. عدم تلاش جدی برای دستیابی به منابع جایگزین انرژی، بیانگر این واقعیت است.
ایران در حال حاضر دارای 85 میدان نفتی کشف شده می باشد. همچنین ایران دومین کشور جهان از لحاظ منابع گاز است. کارشناسان اعلام کرده اند که باقیمانده ذخایر گاز ایران حدود 1612 تریلیون متر مکعب است. همچنی
از جمله کاربردهای پکیج گرم کردن خانه  یا ساختمان های تجاری با به کاربردن از گرمایش از کف، رادیاتور، فن کوئل می باشد. همچنین آب گرم مصرفی واحد ها را نیز مهیا می کند .اگر بخواهید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید می توانید از ترکیب پکیج و کویل آب گرم استفاده نمایید. بدین گونه گرمای بهتری با هزینه کمتری خواهید داشت.
پکیج میتواند آب گرم مورد احتیاج جهت تامین گرمایش محیط، به طریق رادیاتورها و آب گرم بهداشتی برای مصارف روزمره از قبیل شستشو، استحمام و غ
همه روزه می بینیم که به لطف تکنولوژی، ماده های جدید، بسته بندی ها نوین و مختلف و طرح های رنگارنگ و متنوعی به بازار و صنعت بسته بندی عرضه می شوند. با عرضه شدن بسته بندی، طرح، جنس و مواد مختلف، این پرسش پیش می آید که کدام بسته بندی مقرون به صرفه و مناسب تر است؟ کدام بسته بندی بیشتر عمر و ماندگاری دارد؟ کدام بسته بندی بهتر می تواند از جنس و محتوای درونش نگه داری کند؟
آیا لزومی دارد که از بسته بندی های مختلف استفاده کنیم؟ خیر. هیچ لزومی ندارد که همه
قرص کم کاری تیروئید  یا تیروکسین  که در ایران به اسامی تجاری  لووتیروکسین یا  لووکسین  یا یوتیروکس و... موجود است در مصرف این قرص باید نکات زیر رعایت شود :
1- مصرف قرص لووتیروکسین باید حتما با معده خالی و ناشتا انجام شود در غیر این صورت جذب خوبی نداشته و اثرات درمانی لازم را نخواهد داشت توصیه میشود قرص لووتیروکسین صبح ناشتا و با اب مصرف شود و حداقل تا نیم ساعت بعد مصرف ان غذا یا داروی دیگری مصرف نشود .
2- دارو را با اب میوه یا شیر مصرف نکنید .
3- اگ
ارائه پروکسی اختصاصی (شخصی) تلگرام
✳️  پروکسی VIP با IP اختصاصیبسیار پر سرعت و قوی عدم نیاز به فیلتر شکنبدون تبلیغاتبدون قطعیصرفه جویی در مصرف دیتاپشتیبانی 7*24................................................ربات جهت دریافت #تست و #خرید:
https://t.me/ProxiesGramBot
 طرح که جامعیت مدیریت کلان اصلاح الگوی مصرف آب بر پایه سیستم جامع  فن آوری اطلاعات و ارتباطات (MIP)
در قالب دسترسی به اطلاعات و راهکار های کلان مدیریتی و ارائه طرح کاهش مصرف آب با توجه به رویکرد فرهنگی، رسانه ای و فرهنگسازی کاهش مصرف آب می باشد. در این طرح جامع با نگاه به تاثیر گذاری مخاطبین مورد نظر سعی شده است، تا با نگاهی کاربردی به تبین ارزش های صرفه جویی و گردشگری آب و ارائه سبک صرفه جویی اسلامی و هدفمند پرداخته شود.
 
 به طور اجمالی اهداف
یکی از اهداف مهمی که در هدفمنی یارانه‌ها در بخش حامل‌های انرژی مخصوصا بنزین با سهمیه‌بندی اون دنبال می‌شه صرفه‌جویی در مصرف بی‌رویه‌ی اوناست که ظاهرا بالارفتن سه برابری قیمت بنزین هم خیلی باید به این موضوع کمک کنه اما این اظهار نظر امروز رئیس پلیس خیلی جالب و عجیبه:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن می‌تواند در کاهش تصادفات موثر با
یکی از اهداف مهمی که در هدفمنی یارانه‌ها با در بخش حامل‌های انرژی مخصوصا بنزین با سهمیه‌بندی اون دنبال می‌شه صرفه‌جویی در مصرف بی‌رویه‌ی اوناست که ظاهرا بالارفتن سه برابری قیمت بنزین هم خیلی باید به این موضوع کمک کنه اما این اظهار نظر امروز رئیس پلیس خیلی جالب و عجیبه:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن می‌تواند در کاهش تصادفات موثر
وضعیت منابع آب در ایران بحرانی است. به دلیل دگرگونی آب و هوای کره زمین و بروز شرایط گلخانه ای یا پدیده هایی مثل ال نینو و غیره، تغییرات عمده ای در آب و هوای کشور ما ایجاد شده که ظاهرأ سال ها پایدار خواهد بود که خشکسالی مخرب ترین و طاقت فرسا ترین مشکل شرایط جدید است. صرف نظر از اینکه در کمبود آب تهران عوامل متعددی از قبیل تراکم فروشی و گسترش بی ضابطه شهر، فقدان مدیریت صحیح منابع آب و عدم پیش بینی و تدارک لازم برای تأمین منابع آب جدید، دخیل می باش
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
چرا کیسه برنج صنعتی بهتر است؟
کافی است سری به مغازه، فروشگاه و هر مکان و جایی که به عرضه و فروش برنج می پردازند بزنید و نظر و دیدگاه مشتری و مصرف کننده ها را درباره ی کیسه ی برنج جویا شوید. در نهایت به یک واقعیت و اصل مسلم می رسید:
عموم مشتری و مصرف کننده ها درک و تصویر روشنی از چرایی و دلیل های برتری کیسه برنج صنعتی نسبت به کیسه برنج های پلاستیکی و مرسوم ندارند. همین عامل سبب شده تا ببینیم که هم چنان تولید کننده هایی به عرضه و فروش برنج در کیسه ه
هندوانه
زمان مصرف: درست بعد از تمرینات
علت مصرف:
اگر چه میگویند میوه را قبل از تمرین مصرف کنید اما برخی از میوه ها دارای هضم کند می باشند. اما هندوانه یکی از میوه هایی است که سریع الهضم می باشد. یعنی موجب متوقف کردن سطح انسولین می شود که بعنوان کربوهیدرات خوب بعد از تمرین محسوب می شود.
محتوای قرمز و بخصوص پوست سفید سرشار از سیترولین آمینو اسید است که به راحتی در بدن به آرزنین تبدیل می شود و آرژنین درون بدن را حتی بهتر از مصرف خود مکمل افزایش می
 
۱.استشمام دود اسفند و کندر 
۲.خوردن سیر 
۳.مصرف سرکه در غذا
۴.مصرف نمک دریا قبل و بعد غذا
۵.مصرف روغن زیتون در غذاها
۶.مصرف عسل 
۷.استشمام گل نرگس
۸.تربت الحسین در ابتدای تولد
۹.روغن مالی بدن با روغن زیتون
۱۰.مداومت به خوردن سیب
۱۱.مصرف شلغم
۱۲.قرائت آیه الکرسی و معوذتین هر روز
۱۳.تنقیه 
۱۴.عطسه 
۱۵ .خوردن نیم خورده مسلمان 
16ـ صدقه دادن
60% صرفه جویی در مصرف انرژی 
12 متر قدرت پرتاب باد در چهار جهت
قابلیت گرمایش کامل (عملکرد موتور تا 10-درجه هوای بیرون)
دارای فیلترهای چندگانه (پلاسما، ضد آلرژی، ضد آنفلونزا H1 N1)

کولر
گازی ال جی مدل AV246MTQ|ظرفیت 24000|ساخت کشور کره جنوبی|کمپرسور روتاری
اینورتر مصرف انرژی +A|قابلیت کاهش مصرف انرژی برق تا میزان 60%|تهویه عالی
هوا با استفاده از فیلترهای چندگانه پلاسما|تولید صدا (19 دسی بل)
جهاد اقتصادی امروز
کشور ما امروز با گرانی سرسام آور اجناس مواجه است. که یکی از آنها گرانی مواد قضایی است لذا در حال حاضر کار اقتصادی به فتوای مقام معظم رهبری جهاد است که یکی از زوایای کار اقتصادی قناعت و صرفه جویی است بصورتی که قناعت و صرفه جویی باعث پس انداز شده و پس انداز و پس انداز سمرمایه ایست که منجر به توسعه می شود و ریشه در حدیث شریف امام علی علیه السلام دارد که می فرمایند قناعت سرمایه است پس اگر در شرایط حاضرکم مصرف کردن در مواد غذایی ر
اصل صرفه جویی در مصرف پمپ خلاء حلقه مایع
از فرمول نرخ پمپاژ (1) پمپ پمپاژ خام می توان دریافت که وقتی Q1 سیستم خلاء ثابت باشد ، S و P1 به نسبت معکوس هستند. هرچه P1 کوچکتر باشد ، میزان پمپاژ مؤثر پمپ مکانیکی بزرگتر است. اگر P1 از مقدار واقعی بیشتر باشد ، خلاء اضافی وجود خواهد داشت ، در نتیجه ضایعات پمپاژ مؤثر پمپ مکانیکی هدر می رود. در عین حال ، با تغییر صنعت تولید ، ارزش Q1 نیز متغیر خواهد بود. S متناسب با Q1 است ، و میزان پمپاژ مؤثر پمپ مکانیکی متناسب با
60% صرفه جویی در مصرف انرژی 
12 متر قدرت پرتاب باد در چهار جهت
قابلیت گرمایش کامل (عملکرد موتور تا 10-درجه هوای بیرون)
دارای فیلترهای چندگانه (پلاسما، ضد آلرژی، ضد آنفلونزا H1 N1)

کولر
گازی ال جی مدل AV186MTQ|ظرفیت 18000|ساخت کشور کره جنوبی|کمپرسور
اینورتر|مصرف انرزی +A|قابلیت کاهش مصرف انرژی برق تا میزان 60%|تهویه عالی
هوا با استفاده از فیلترهای چندگانه پلاسما|حداقل تولید صدا (19 دسی بل )
نمای کرتین وال شیشه ای یکی از پرکاربردترین انواع نماهای شیشه ای است . 
- عایق کامل حرارتی و رطوبتی است .
- کاهش مصرف انرژی 
- اجرای آن بسیار سریع صورت می گیرد .
- مقرون به صرفه می باشد .
- زیبایی و جذابیت آن در شب و روز بسیار جالب است .
- رفتار تنشی بسیار مناسبی در مقابل زلزله دارد .
ساختار بسیار سبکی دارد .
کرتین وال اژدری نوین 
 
 
مشخصات کلی محصولات ارسم گوانگلو :
الکتروموتور سه فاز  ارسم از ۰٫۰۹ کیلووات تا ۳۴۰ کیلووات
IP55 و کلاس F و تیپ های B35 ، B34 ، B3
دور موتور ۹۰۰ ، ۱۴۰۰ و ۳۰۰۰ RMP
جنس بدنه آلومینیومی در تمام تیپ های B35 ، B34 ، B3
و بدنه چدنی فقط در تیپ های B3 و B35
مصرف بهینه برق و صرفه جویی در هزینه های انرژی همسطح موتورهای اروپایی
مصرف کم و استاندارد آمپر در استارت اولیه
دارای محل گریس خور هم در بلبرینگ عقب و هم بلبرینگ جلو (الکتروموتورهای ۱۰ اسب به بالا)
مجهز به ترموستات ح
فربوشگاه اینترنتی بانه کولر
کولرگازی | کولرگازی کم مصرف | خرید کولرگازی کم مصرف
 
ماشین ظرف‌شوی از دستگاه‌های هوشمند و پیشرفته‌ی سری 8 شرکت «بوش» است. ظرفیت این مدل 14 نفره و مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است. بوش با در نظر گرفتن 8 برنامه‌ی شست‌وشو در این مدل، دست کاربر را در نظافت ظروف به شیوه‌ی دلخواه باز گذاشته است. این ظرفشویی از کلاس مصرف انرژی A+++ بهره‌مند است. در زمان شست‌وشو صدای دستگاه از 44 دسی‌بل بیشتر نمی‌شود. موتور پرقدرت ظرف
مقاومت سیمان در تهیه بتن ها و حفظ محیط زیست اهمیت بسیار بالایی دارد که در این مقاله به این مهم می پردازیم:
بهتر است تولید سیمان یا کلینکر کاهش پیدا کند و یا از تولید سیمان بیش از حد انجام نشود چرا که برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی مورد نیاز است.
در اینجا میتوان گفت برای این کار بهتر است برای تولید بتن، مصرف سیمان کاهش یابد و تا امکان دارد میزان مصرف سیمان نسبت به مقاومت بتن کم شود. چرا که بیشترین مصرف سیمان در کارهای ساخت و ساز به صورت بتن می ب
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
60% صرفه جویی در مصرف انرژی 
10 متر قدرت پرتاب باد
قابلیت گرمایش کامل (عملکرد موتور تا 10-درجه هوای بیرون)
دارای فیلترهای چندگانه (پلاسما، ضد آلرژی، ضد آنفلونزا H1 N1)

کولر
گازی ال جی مدل AV096MTQ|ظرفیت 9000|ساخت کشور کره جنوبی|کمپرسور
اینورتر|مصرف انرزی +A|امکان قابلیت پرتاب باد فوق العاده ( تا 12 متر) در
چهار جهت, حداقل تولید صدا (19 دسی بل )
دستگاه تولید ماسک پزشکی یکبار مصرف
ماسک های چند لایه یکی از انواع ماسک های پزشکی یکبار مصرف است که از پارچه اسپان باند و ملت بلون تشکیل می شود.
شرح لایه های مصرفی در ماسک یپزشکی یکبار مصرف
1. لایه های اسپان بند : جهت جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به داخل مجاری تنفسی می باشد.
2. لایه ملت بلون : به عنوان لایه اصلی ماسک عمل می کند. ماسک پزشکی یکبار مصرف حدود 2 الی 4 ساعت در برابر عوامل بیماری زا محافظت دارند و بعد از گذشت این زمان باید ماسک تعویض گرد
۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
سایت "مدیکال دیلی" در مطلبی به برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
مصرف قهوه در دوران بارداری یکی از سوال هایی است که ممکن است تمام خانم های باردار از پزشکان خود بپرسندکه در این متن به این موضوع می پردازیمقهوه از فواید بسیاری برخوردار است و افراد زیادی به آن علاقه دارند ولی اگر شما باردار هستیدو یا قصد بارداری دارید به شما توصیه میکنیم قبل از خوردن قهوه این مقاله را مطالعه کنید
مصرف قهوه در دوران بارداری چگونه است ؟
 
مصرف قهوه ممکن است برای خانم های باردار ضررهای زیادی داشته باشد و تحقیقات زیادی در رابطهب
شامپو بدون آب ( شامپو واترلس)شامپو بدون آب نانو سان محصولی فوق العاده و با قابلیت تمیز کنندگی و چربی زدایی بسیارعالی می باشد ، با استفاده از این محصول بدون نیاز به آب و هر گونه ماده شوینده فقط با استفاده از دستمال می توانیم در هر زمان و هر مکان خودروی خود را کاملا تمیز نماییم ، این محصول دارای خواص براق کنندگی و ضد گرد و غبار نیز بوده که آن را نسبت به رغبای خود کاملا متمایز کرده است . استفاده از این محصول موجب صرفه جویی در مصرف آب می گردد .کاربرد
 
برای هر متر مکعب بتن ۲٫۲ تن شن و ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات دیوار چینی ۱٫۸ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب اندود افقی یا قائم، ۱٫۸۵ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات فرش کف (سنگ وسرامیک)، ۱٫۶۷ تن ماسه مصرف می شود.
 
معرفی کولرگازی 18000 ال جی
اسپلیت و کولرگازی ال جی از جمله قدیمیترین و معتبرترین کولرهای گازی موجود در دنیا است که در کشور کره با گرید کیفیتی عالی مونتاژ میشوند اما لازم است بدانید که ساخت قطعات اصلی و کمپرسور این محصول بی نظیر ساخت کشور کره می باشد و این خود یکی از نقاط قوت کولرگازی ال جی می باشد. محصولات تهویه مطبوع با برند ال جی با قطعاتی با کیفیت در چهار کشور کره چین، برزیل، آمریکا و ویتنام تولید شده و این کمپانی فراملیتی با ظرفیت تولید بی
آزادسازی سهام عدالت به دو روش اعلامی امکان‌پذیر است. آیا در اختیار گرفتن سهام عدالت روشی به‌صرفه‌تر است یا اینکه مردم این سهام را در اختیار خود دولت قرار دهند؟
 آزادسازی سهام عدالت به دو روش اعلامی امکان‌پذیر
ادامه مطلب
پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است تا دستگاه های منحصر به فردی از جمله دستگاه قطعه شویی و کف تراشی تولید شود. این دستگاه محصولی از ترکیب دو دستگاه قطعه شویی و همچنین کف تراشی می باشد که از ترکیب این دو دستگاه کف تراشی و فطعه شویی به دست آمده است.
در این مقاله می خواهیم شما را با فواید دستگاه کف تراشی و قطعه شویی آشنا کنیم و شما را با برخی از مهم ترین کاربرد های این دستگاه آشنا کنیم.
آیا می دانید کف تراشی چیست؟
در واقع هنگامی که قصد فرم دهی و شکل
مزایای پکیج دیواری علت رونق گرفتن استفاده از این دستگاه
راندمان بالا و مصرف بهینه گاز از عوامل موثر در استفاده از پکیج دیواری در شرکت ها و دستگاه های اجرایی است که استفاده از این دستگاه را توسعه بخشیده است.
ایمنی فوق العاده و عدم اشغال فضای زیاد، مستقل بودن هر واحد مسکونی همچنین رضایتمندی مصرف کننده ها از عملکرد پکیج دیواری دیگر جای تردید باقی نمی گذارد که استفاده از این دستگاه در واحدهای تجاری و منازل بسیار به صرفه است.
پکیج دیواری فن دار
پکیج دیواری با قابلیتهای:
• قابلیت جایگزینی با سیستم موتورخانه مرکزی
• راندمان بالاو کاهش مصرف انرژی
• قابلیت نصب منبع آبگرم مصرفی با استفاده از یک شیر سه راهه
• قابلیت افزایش توان توسط افزودن تعداد پکیج در صورت نیاز
• کولر گازی - اسپلیت با قابلیت:
• سطح صدای پایین
• سیستم  Auto Restart
• طراحی منحصر بفرد و زیبا
• صرفه جویی در مصرف انرژی
• سیستم نظافت و عیب یابی خودکار
• سیستم پلاسمای سرد و یخ زدای اتوماتیک
• مدل های اینورتر کم مصرف با گرید
مزایای پکیج دیواری علت رونق گرفتن استفاده از این دستگاه
راندمان بالا و مصرف بهینه گاز از عوامل موثر در استفاده از پکیج دیواری در شرکت ها و دستگاه های اجرایی است که استفاده از این دستگاه را توسعه بخشیده است.
ایمنی فوق العاده و عدم اشغال فضای زیاد، مستقل بودن هر واحد مسکونی همچنین رضایتمندی مصرف کننده ها از عملکرد پکیج دیواری دیگر جای تردید باقی نمی گذارد که استفاده از این دستگاه در واحدهای تجاری و منازل بسیار به صرفه است.
پکیج دیواری فن دار
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
نور گوشیم و کم کرده بودم تا خاموش نشه و صرفه‌جویی در مصرف باطری حساب بشه. همزمان یه پیام از سیدعاصف عبدالزهرا اومد. داشتم پیام رو باز می‌کردم اما از شانس بد من گوشیم خاموش شد. بی سیم هم که همرام نداشتم. از طرفی هم اگر بیسیم داشتم، بین مردم نمی‌شد جلب توجه کرد وَ نباید گاف می‌دادم. خیلی ذهنم مشغول شد. چون همزمان درگیر یه پرونده‌ای هم بودیم که باخودم گفتم شاید برای اون باشه.
ادامه مطلب
فیزیکدانان برای اولین بار یک استراتژی برای دستکاری در تریلیون ها نانوماشین مولکولی کوچک درون ما را نشان دادند که برای زنده ماندن ما، به حداکثر رساندن بهره وری و صرفه جویی در انرژی تلاش می کنند. دستیابی به موفقیت می تواند زمینه های متعدد، از جمله ایجاد چیپ های رایج رایانه ای و سلول های خورشیدی برای تولید انرژی را تحت تاثیر قرار دهد.
ادامه مطلب
مزایای پکیج دیواری علت رونق گرفتن استفاده از این دستگاه
راندمان بالا و مصرف بهینه گاز از عوامل موثر در استفاده از پکیج دیواری در شرکت ها و دستگاه های اجرایی است که استفاده از این دستگاه را توسعه بخشیده است.
ایمنی فوق العاده و عدم اشغال فضای زیاد، مستقل بودن هر واحد مسکونی همچنین رضایتمندی مصرف کننده ها از عملکرد پکیج دیواری دیگر جای تردید باقی نمی گذارد که استفاده از این دستگاه در واحدهای تجاری و منازل بسیار به صرفه است.
پکیج دیواری فن دار
کمپانی ARM چهار چیپ جدید معرفی کرده که شامل دو NPU، یک DPU و از همه مهمتر یک پردازنده گرافیکی میان رده با مشخصاتی در حد پرچمدارها می شود. این محصولات تجربه کاربری را در زمینه های مختلفی از جمله وضوح تصویر، پردازش داده ها و گیمینگ موبایلی بهبود خواهند بخشید.
نخستین بخش از محصولات جدید Arm شامل دو واحد پردازش عصبی (NPU) به نام های N57 و N37 ست که جزو خانواده Ethos محسوب می شوند. این چیپ ها قرار است در قلب دستگاه های مقرون به صرفه قرار گرفته و با بر عهده گرف
▪️ رمز دوم یکبار مصرف از اول خرداد برای خرید اینترنتی الزامی می‌شود. البته نه به این معنی که برای هر خرید اینترنتی یک سر به بانک بزنیم و رمز دوم یکبار مصرف دریافت کنیم، رمز دوم یکبار مصرف خودش به سراغمان می‌آید. حالا یا با پیامک، یا از طریق اپلیکیشن‌های موبایل‌بانک.
▪️ اینطور که بانک مرکزی اعلام کرده رمز دوم ایستا تا آخر اردیبهشت اعتبار دارد و در این دو هفته باقی مانده، باید برای فعال کردن رمز دوم یکبار مصرف یک سر به شعبه بانک بزنیم. رمز
✅مصرف باتری سیستم شما موضوعی بسیار مهم است و میزان آن به عوامل زیادی بستگی دارد. اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌ها در مصرف زیاد باتری موثر هستند. برخی از آن‌ها حجم زیادی از شارژ باتری را مصرف می‌کند اما این مصرف کنترل‌شدنی است.
در این مقاله نحوه مدیریت مصرف باتری برنامه‌ها در ویندوز ۱۰ را به شما آموزش می‌دهیم.
ادامه مطلب
HACCP  یک سیستم بهداشتی است که شما را از مدیریت کارآمد ایمنی مواد غذایی مطمئن می کند و این شرایط را ایجاد     می کند که به جای انتظار برای وقوع مخاطرات بهداشتی در محصول و فراورده غذایی، روش های پیشگیرانه را طراحی نمائید.
همچنین HACCP باعث جلب اطمینان مشتریان و مصرف کنندگان از فرایند آماده سازی سفارش خود می شود و نشان می دهد که تأمین کننده به مسئولیت خود در قبال سلامت مصرف کننده پایبند است.
در واقع HACCP موثرترین روش برای رسیدن به « حداکثر ایمنی » مو
استفاده از سیستم های تهویه مطبوع این روزها در تمامی خانه و دفاتر کاری و اداری رونق گرفته است، چرا که در روزهای گرم تابستانی به سر می بریم. در هر خانه و فضایی که نگاه کنید، رد پای یک کولر گازی و یا کولر آبی را خواهید دید. اما همان طور که می دانید، برخی از افراد از میزان مصرف برق این سیستم ها هراس دارند چرا که انرژی آن ها، به وسیله برق تامین می شود. اما آیا در این رابطه چه باید کنیم؟ با ما با موضوع مصرف برق کولر آبی همراه باشید.

مصرف برق کولر آبی
در
توضیحات
توصیحات جامع برای راحتی شما در خرید پروژکتور ۵۰ وات اس ام دی :در ابتدای امر باید بدانید که شرکت وی ال سی لایت با سابقه چندین ساله در تولید و عرضه انواع پروژکتور توانسته است اعتبار زیادی در این عرصه کسب نماید .هدف گروه وی ال سی لایت تولید و حمایت از کالای ایرانی می باشد.با تولید و ساخت پرژکتور های صنعتی و خانگی با کیفیت بالا نمونه های مشابه خارجی این محصول را کنار زده و کالای ایرانی را جایگزین آن کند .محصولات وی ال سی به دلیل تولید در
پکیج چیست, چگونه کار میکند و چه مزایایی دارد ؟ در گذشته هزینه های بسیاری جهت گرمایش تولیدی توسط موتورخانه ها هزینه می شد. علاوه بر هزینه ، سوخت و نگهداری آنها کار سخت و زمان بری بود. مثلا تعمیر پکیج بسیار ساده تر از یک موتورخانه با حجم بزرگ و پیچیده است. همچنین در مصرف هزینه ها بسیار صرفه جویی می شود. پکیج ها فضای کمی اشغال می کنند، مخصوصا پکیج های دیواری. بازدهی بالایی دارند . هر واحد از پکیج جداگانه ای استفاده می کند که این باعث استقلال واحد ه
عوارض مصرف هروئین
همانطور که در کمپتو گفته شد، عوارض مصرف هروئین را می‌توان به دو دسته کلی عوارض کوتاه‌مدت و عوارض بلندمدت تقسیم کرد. از جمله عوارض کوتاه مدت مصرف هروئین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
احساس رخوت سستی اندام‌ها
احساس خارش شدید
کاهش اشتها
آبریزش از بینی و چشم‌ها
اضطراب و نگرانی
کاهش سرعت تنفس
کاهش ضربان قلب
خواب‌آلودگی
اختلال در حافظه
تهوع و استفراغ
پرسش صفحه 75 کاروفناوری نهم پودمان تاسیسات مکانیکی
سوال:
محاسبه کنید چنانچه در یک خانوادهٔ چهار نفره، هر نفر در روز دو بار از فلاش تانک استفاده کند در یک ماه چند لیتر آب صرفه جویی می شود؟
جواب :
فلاش تانک یا مخزن شست وشو دستگاهی است که به منظور شست و شوی کاسهٔ توالت به کار می رود. و دارای حجم های متفاوتی است . مانند 6 و  12 و 18 لیتری اما امروزه حجم این فلاش تانک ها حدوداٌ 6 لیتر است.
بدیهی است هرچه حجم فلاش تانک ها کمتر باشد مقدار مصرف و هدر رفت آب کم
 
معرفی کولر گازی 18000 ال جی
اسپلیت و کولرگازی ال جی از جمله قدیمیترین و معتبرترین کولرهای گازی موجود در دنیا است که در کشور کره با گرید کیفیتی عالی مونتاژ میشوند اما لازم است بدانید که ساخت قطعات اصلی و کمپرسور این محصول بی نظیر ساخت کشور کره می باشد و این خود یکی از نقاط قوت کولرگازی ال جی می باشد. محصولات تهویه مطبوع با برند ال جی با قطعاتی با کیفیت در چهار کشور کره چین، برزیل، آمریکا و ویتنام تولید شده و این کمپانی فراملیتی با ظرفیت تولید ب
بودزوناید چه نوع دارویی است؟ قبل از مصرف آن چه نکاتی لازم است؟ در چه مواردی مصرف می شود و عوارض آن چیست؟ شاید شما بخواهید از این نوع دارو استفاده کنید. در ادامه این مطلب به تمام سئوالات شما در رابطه با بودزوناید پاسخ داده می شود. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
مسلماً مصرف نکردن مواد مخدر منطقی‌ترین راه برای پیشگیری از اوردوز است. اما اگر خود یا یکی از نزدیکان‌تان به دام اعتیاد گرفتار شده‌اید یا با رفتارهای دردسرساز ناشی از وابستگی به مواد دست و پنجه نرم می‌کنید، رعایت توصیه‌های زیر احتمال اوردوز را کاهش می‌دهد:
افزایش آگاهی درباره نشانه‌ها و خطرهای مصرف زیاد مواد مخدر
شناخت مخدر مصرفی و تعیین دوز ایمن مصرف دارو
اجتناب از مصرف هم‌زمان چند مخدر. هیچ گاه هم‌زمان با مصرف مخدر، مشروبات الکلی ن
دستگاه همبرگر زن اتوماتیک 1000 تایی
اندازه یکسان همبرگر ها
عدم نیاز به نیروی ماهر
کیفیت ظاهری مناسب
عدم انتقال آلودگی
صرفه جویی در زمان
گارانتی: دوازده ماه
خدمات پس از فروش: ده سال
صرفه جویی در مصرف انرژی
معرفی دستگاه همبرگر زن اتوماتیک | برگر زن اتوماتیک 1000 تایی
دستگاه همبرگر زن اتوماتیک 1000 تایی مناسب برای تهیه  انواع همبرگر,  کتلت, شامی و کوکو می‌باشد.  سیستم هیدرولیک دستگاه همبرگر زن سبب افزایش کارایی بیشتر آن خواهد شد. در این دستگاه پس از
برای سفرهای دسته جمعی بسیار لذت بخش است که همه با یک خودرو سفر کنند.
بدین ترتیب در مسیر از با هم بودن لذت بیشتری می بریم و در وقت صرفه جویی کرده ایم. همچنین می توانیم سهمی در کنترل ترافیک جاده ای داشته باشیم.
 وقتی گروه شما بین 5 الی 15 نفر باشد اجاره اتوبوس به صرفه نیست. بدین ترتیب می توانیم از ون استفاده کنیم.
وقتی برای سفر ها و گردش های گروهی ون اجاره کنید، مبلغ اجاره بین افراد تقسیم می شود و هر کس مبلغ ناچیزی را برای اجاره ون پرداخت می کند. از ا
یکی از کاربردی ترین روش های پیشگیری از شیوع بیماری ها و بالا بردن طول عمر زندگی در جوامع بشری استفاده از انواع محلولهای ضد عفونی کننده و میکروب کشها می باشد. در این راستا شرکت کیمیا الکل زنجان برای خدمت رسانی بیشتر به صنعت بهداشت و درمان کشور پس از سالیان متمادی که به عنوان یک برند خوشنام و معتبر در زمینه تولید انواع الکلهای اتیلیک مطلق، طبی و صنعتی مشغول به فعالیت بوده است، با ثبت برند تجاری کماکل Komakol اقدام به تولید محلولهای ضد عفونی کننده
دستگاه قیمه زن:
عدم نیاز به نیروی ماهر
ایمنی بالا
کیفیت ظاهری مناسب
عدم انتقال آلودگی
صرفه جویی در زمان
صرفه جویی در مصرف انرژی
گارانتی: دوازده ماه
خدمات پس از فروش: ده سال
معرفی دستگاه قیمه زن
قیمه زن یکی از محصولات مجموعه تولیدی شرکت پویا صنعت است. از این دستگاه برای خرد کردن و قیمه کردن انواع گوشت استفاده می‌شود. این دستگاه بدون آسیب زدن به بافت گوشت و له کردن آن، گوشت را به راحتی به قطعات کوچکتر تقسیم می‌کند و گوشت را برش می دهد یا به اصط
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
با اینکه اصلا از قطع شدن اینترنت و ماجراهای پیش آمده احساس خوبی ندارم اما تلنگری بود برای اینکه بدونیم هر لحظه امکانش هست تا به 100 پیش پرتاب بشیم. یعنی زمانی که نه اینترنتی بود و نه شبکه اجتماعی.
کم کم به نبود اینترنت عادت کرده بودم و تنها افسوس بزرگم این بود؛ یه روز قبل از اینکه به سکوت اینترنتی بریم همه بازی های روی گوشیم را حذف کردم. حالا من مونده بودم و یه گوشی بی مصرف که فقط چندتا آهنگ تکراری داشت. تو یه هفته اصلا گوشیم را شارژ نکردم و بعد ا
طراحی و چاپ ست اداری، ابزاری عالی برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک است؛ تا بتوانند وجه حرفه‌ای خود را بهتر و بیشتر نشان دهند. در واقع به‌خودی‌خود، تهیه ست اداری می‌تواند روشی مقرون به صرفه برای بهبود شرایط یک کسب‌وکار از دیدگاه‌های متفاوت باشد. با این وجود احتمالا هزینه تهیه ست اداری برای بعضی از کسب‌وکارهای کوچک سنگین باشد. اما برای تهیه ست اداری مقرون به صرفه راه‌کارهای متنوعی وجود دارد. در این نوشته چند راهکار موثر در قالب دو روش ا
هنگامی که شما در حالت خرید توالت فرنگی برای یک سرویس بهداشتی جدید هستید، به یاد داشته باشید که یک برچسب قیمت بالا عملکرد بهتر را تضمین نمی کند. در آزمایشات ما پس از نصب توالت فرنگی، کسانی که دارای نمره کلی بالاتر بودند، مدل های متوسط ​​بود. بهترین خرید توالت فرنگی ها همچنین باعث صرفه جویی در مصرف آب می شوند، در حالیکه هنوز عملکرد نگران کننده ای را ارائه می دهند.
چگونه ما توالت فرنگی بخریم؟
برای توسعه امتیازات خرید توالت فرنگی ما، مهندسان آ
عوارض جانبی مصرف سبوس برنج و محدودیت ها
 
 
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای افرادی که مبتلاء به زخم معده و روده و کولیت عصبی روده هستند مضر است.
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای زنان باردار ، شیرده ،نوزادان و کودکان توصیه نمی شود.
مصرف زیادی آن باعث انسداد روده ، التهاب دیورتیکول روده و اسهال می شود.
توصیه می شود که مایعات و آب زیاد پس از مصرف سبوس برنج نوشیده شود.
برای شستشوی پوست و موی سر با محلول سبوس برنج ۲۴ ساعت قبل کمی از محلول را روی
شامپو بدون آب اتومبیل (واترلس شامپو )
شامپو بدون آب نانو سان  محصولی فوق العاده و با قابلیت تمیز کنندگی و چربی زدایی بسیارعالی می باشد ، با استفاده از این محصول بدون نیاز به آب و هر گونه ماده شوینده فقط با استفاده از دستمال می توانیم در هر زمان و هر مکان خودروی خود را کاملا تمیز نماییم ، این محصول دارای خواص براق کنندگی و ضد گرد و غبار نیز بوده که آن را نسبت به رغبای خود کاملا متمایز کرده است . استفاده از این محصول موجب صرفه جویی در مصرف آب می گر
اجاق گاز صفحه ای نیک کالا 5 شعله استیل مدل 101 SGH
نیک کالا یک برند ایرانی بسیار با کیفیت است که انواع اجاق گاز و بخاری آن در فروشگاه اینترنتی آلیار موجود می باشد.از جمله اجاق گازهای باکیفیت صفحه ای، اجاق گاز صفحه ای نیک کالا 5 شعله استیل مدل 101 SGH، می باشد.
جنس اجاق گاز
جنس صفحه ی این اجاق گاز از استیل ضد زنگ بوده که در مقابل حرارت و خوردگی مقاوت می کند. و امکان شستشو و تمیزی را به راحتی امکان پذیر می کند.جنس شبکه ی این اجاق گاز از چدن بوده که این با
اتوکول یک دستگاه فن تهویه و خنک کننده خورشیدی است که جایگزین مناسبی برای استفاده از کولر ماشین می باشد پس با استفاده از اتوکول در مصرف بنزین هم صرفه جویی کنید و فشار اضافه ای به موتور اتومبیل اضافه نمی شود. به محض اینکه جلوی تابش نور خورشید قرار گرفتید اتوکول به طور اتوماتیک به کار می افتد.
پنکه خورشیدی ماشین اتوکول با طراحی صحیح خود بر روی شیشه هر ماشین و یا مکانی غیر از ماشین قابل نصب و استفاده می باشد. نصب کردن این دستگاه بسیار آسان می باشد
یکی از سرگرمی های مسافرت ، خرید کردن است که اغلب مردم خرید کردن را دوست دارند که باعث تغییر روحیه و شادی و نشاط میشود. یکی از شهرهای بی نظیر و فوق العاده برای خرید کردن شهر استانبول است.
بی شک خرید از فروشگاه ها و برند های گران قیمت برای همه مسافران و مردم مقرون به صرفه نیست. که با وجود اوت لت استور ها میتوان خرید های خوب و مقرون به صرفه ای انجام داد.
ادامه مطلب
 دیجیتال مارکتینگ یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کسب‌وکاری است که به سود شرکت‌ها کمک می‌کند. اما آیا دیجیتال مارکتینگ باعث کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود؟
کاهش هزینه‌ها ممکن است برای برخی مناطق ضروری باشد، اما قبل از اینکه شما هر گونه کاهش شدیدی را در منابع تیم خود و یا تعدیل کارکنانتان در نظر بگیرید، سعی کنید از کاهش هزینه‌های سازمانی وحشت نکنید. این احتمال وجود دارد که چند تغییر کوچک موجب صرفه‌جویی قابل‌توجهی شود؛ صرفه‌جویی‌ای بیشتر از
جایگزینی لیوان‌های شیشه‌ای به جای لیوان‌های پلاستیکی، همراه داشتن لیوان، قاشق و چنگال شخصی و جایگزینی ظرف‌های چند بار مصرف با ظروف یکبار مصرف توصیه‌هایی ساده و قابل اجرا برای برگزاری مراسم محرم محیط زیستی است.
ادامه مطلب
کتاب شادخواری در رابطه با ارتباط غذا و گروه خونی منتشر شد غذاهایی که با هم نباید خورد مثل لوبیا با تخم مرغ یا لوبیا با پیاز یا لوبیا با سیر که در باغچه هم نباید در کنار هم کاشته شود مصرف غذاهایی که سبب کمبود مواد معدنی در بدن می شود مثلا قهوه سبب کمبود پتاسیم و کاهش روی یا زینک در بدن می شود کمبود پتاسیم سبب تپش قلب و اسپاسم عضله می شود و کمبود روی باعث کاهش حس چشایی و بویایی می شود که باعث می شود مصرف نمک و فلفل به غذا زیاد مصرف شود اما مهمترین ض
ضابطه گذار در ماده 12 ضابطه رفع سختی ها ساخت (تصویب شده سال 1394) سازوکاری را پباده سازی نموده است که با سپرده گذاری در کاهش مصرف انرژی از محل منابع صرفه جویی حاصله، اصل و فرع سرمایه گذار غیردولتی رجوع و برگشت داده شود. طرح جایگزینی کولرهای گازی فرسوده نیز با استعمال از همین گنجایش رسمی به ثبت رسیده میباشد. فرایند تدوین این طرح از اسفند سال 1396 استارت و در اردیبهشت ماه سال 1398 کامل شدن و به شورای اقتصاد ارسال شوید و بعد از طی فرایند باز بینی در 30 دی
موارد مصرف زینک
سولفات روی به عنوان مکمل در پیشگیری و درمان کمبود روی مصرف می شود. نیاز به این ماده معدنی درحالاتی از قبیل سوختگی ها، سیروز کبدی، دیابت، بی اشتهایی گاسترکتومی، اختلالات ژنتیکی، نوزادان نارس، عفونت های مزمن، بیماریهای روده، بیماری لوزالمعده، بیماری کلیوی، اختلالات پوستی، استرس و ضربه ممکن است افزایش یابد.
ادامه مطلب
هر بسته کاغذ A4 شده ۵۷ هزار تومن، از ستاد نامه فرستادند به مراکز که در مصرف کاغذ صرفه‌جویی کنید، همزمان بخشنامه‌ای فرستادند که از تمامی نمرات ثبت شده‌ی اساتید در سه سال گذشته پرینت بگیرید.
یاد گفته‌ی استاد درس نرم‌افزارم افتادم که می‌گفت تا اواسط دهه‌ی هفتاد سیستم بانک‌ها کاملا کاغذی بود، بعد از یک تاریخی سیستم بانک‌ها را کامپیوتری کردند اما صف‌های شلوغ بانک‌ها خلوت‌تر نشدند.
چند سال پیش برای ثبت تعهد محضری به یکی از دفترخانه‌ها ر
ماشین ظرفشویی صنعتی
ماشین ظرفشویی صنعتی با ارایه مجموعه ای فوق العاده از فن آوری های پیشرفته با کمترین میزان مصرف منابع انرژی و آب ، شستشویی مقرون به صرفه و کاربر پسند را به ارمغان می آورد.
 اگر نگران بهداشت ظروف شسته شده می باشید ، می توانید مطمئن باشید این مدل ماشین ظرفشویی با سیستم مدیریت بهداشت ، بیشترین میزان بهداشت را تضمین خواهد کرد و بسیار مناسب بیمارستان می باشد.
این ماشین ظرفشویی صنعتی که برنده جایزه مدیریت یکپارچه انرژی می باشد
سوخت اکثر خودروها بنزین است و برای سنجیدن سطح کیفیت بنزین، میزان اکتان موجود در آن مورد سنجش قرار می‌گیرد. هر چه میزان اکتان بنزین بالاتر باشد، موتور قادر است قدرت بیشتری تولید کند. سطح بالای اکتان بنزین میزان فشرده‌سازی را در عملیات احتراق افزایش داده و از این طریق در بهبود عملکرد وسیله نقلیه نقش مؤثری ایفا می‌کند. بالا بودن میزان اکتان بنزین مصرف سوخت را نیز کاهش داده و باعث مصرف بهینه آن می‌شود؛ بنابراین استفاده از بنزین با اکتان بال
هنگامی که شما در حالت خرید توالت فرنگی برای یک سرویس بهداشتی جدید هستید، به یاد داشته باشید که یک برچسب قیمت بالا عملکرد بهتر را تضمین نمی کند. در آزمایشات ما پس از نصب توالت فرنگی، کسانی که دارای نمره کلی بالاتر بودند، مدل های متوسط ​​بود. بهترین خرید توالت فرنگی ها همچنین باعث صرفه جویی در مصرف آب می شوند، در حالیکه هنوز عملکرد نگران کننده ای را ارائه می دهند.
چگونه ما توالت فرنگی بخریم؟
برای توسعه امتیازات خرید توالت فرنگی ما، مهندسان آ
بسته های به صرفه سیم کارت های اعتباری و دائمی رایتل
امروز و در این عنوان از سایت شارژ فری، قصد داریم به شما عزیزان جدید ترین کد های مربوط به سیم کارت های رایتل جهت استفاده به صرفه تر اینترنت پرسرعت را به شما عزیزان معرفی کنیم، اگر ترجیح می دهید که سیم کارت اعتباری و یا دائمی خود را بی نیاز از بسته های گوناگون اینترنت پرسرعت کنید، قطعا گزینه هایی که در ادامه با آن ها آشنا می شویم می توانند مناسب شما باشند.

عنوان بسته
حجم بسته
هزینه هر گیگابایت
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
یکی از موضوعاتی که در دهه‌های اخیر مورد توجه کشورهای صنعتی و در حال توسعه قرار گرفته، جلوگیری از اتلاف انرژی در بخش خانگی و ساختمان است. اهمیت این بیشتر شد که تقاضا برای عرضه ذخایر نفتی و انرژی ناشی از آن افزایش پیدا کرد.
نیاز به ساخت ساختمان‌های جدید با کاربری‌های مختلف و تمایل به استفاده از تجهیزات جدید، باعث شد که مصرف انرژی در این بالا رود. در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از کل انرژی مصرفی در کشور در بخش خانگی و ساختمان است. برای کاهش هزینه
اسفناج
زمان مصرف: به عنوان سالاد در کنار ناهار یا شام
علت مصرف:
اسفناج نه تنها سلامتی را با منابع غنی از آنتی اکسیدان بالا می برد بلکه حاوی موادی است که قدرت و سایز غضلات را بالا می برد.
منبغ بزرگ گلوتامین است، اسید آمینهای که برای رشد عضلات، عملکرد سیستم دفاعی و سلامت گوراش و همچنین افزایش سطح هورمون رشد حتی میزان سوخت و ساز ضروری است 
مقدار مصرف:
10 اونس اسفناج خام: 65 کالری، 8 گرم پروتئین، 10 گرم کربوهیدرات، 1 گرم فیبر
جوانه گندم
زمان مصرف: 30 دقیقه قبل از تمرین و هر زمان از روز که می خواهید کربوهیدرات را هضم کنید.
علت مصرف:
گندم غنی از زینک، آهن، سلنیوم، پتاسیم و ویتامین B و پروتئین بالا با یک مقدار اسید آمین، آرزین و گلوتامین است. دارای فیبر بالاست و بزرگترین منبع کربوهیدرات های کند هضم می باشد.
مقدا مصرف:
1/2 فنجان جوانه گندم: 207 کالری، 13 گرم پروتئین، 30 گرم کربوهیدرات، 6 گرم چربی
نکات خرید مدل های کولر گازی جنرال به شما به انتخاب و خرید هرچه بهتر کولرگازی های جنرال متناسب با نیازتان کمک می کند. کولرگازی های جنرال برای ایجاد سرما و گرما در فصل تابستان و زمستان مورد استفاده قرار می گیرند. 30 تا 50 درصد صرفه جویی در مصرف برق به دلیل نوع طراحی و فناوری به کار رفته در این نوع کولر گازی ها می باشد. کمپرسور های اینورتر نسبت به کمپرسور های معمولی پیچیده تر هستند. در واقع کولر گازی های اینورتر از کمپرسور های با سرعت متغییر به جای
امروز به طور اتفاقی دیدم بابام اینستا نصب کرده ، بعدش داشت تک تک عکس ها و فیلم ها رو باز میکرد و نگاه میکرد یعنی اصلا یه ذره هم رحم نمیکرد به اینترنت بیچاره D: ، میگم تازگی اینترنت خیلی زود تموم میشه.
هیچ وقت خانوادتونو با تکنولوژی آشنا نکنید وگرنه مصرف اینترنت به طرز وحشتناکی میره بالا و جالبه هیچ کدوم زیر بار نمیرن بابت مصرف بی رویه ، مامانم میگه بابات زیاد مصرف میکنه بابام میگه مامانت همش فیلم دانلود میکنه و این وسط منم که باید هر هفته اینت
آشپزی با روغن زیتون و استفاده از این روغن در پخت غذاها فقط تا زمانی مفید است و ضرری برای بدن ندارد که در مصرف آن صرفه‌جویی شود و بیش از حد استفاده نشود. 
نکاتی کلیدی
در نظر بگیرید که اگر سعی کنید از غذای خانگی استفاده کنید قطعاً شکر، چربی و کربوهیدرات کمتری به بدن شما می‌رسد.از اینکه دستورات تهیه غذاها را برای پیش بردن آن‌ها به سوی غذاهای سالم‌تر، تغییر دهید، هراس نداشته باشید.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها