نتایج جستجو برای عبارت :

اجاق گاز برقی

چدن روی اجاق گاز
تامین کننده انواع چدن های روی اجاق گاز بابهترین کیفیت
چدن روی اجاق گاز برای انواع گاز های خانگی و گاز های صنعتی
چدن روی اجاق گاز فر دار چدن روی گاز تو کار چدن روی گاز برای گاز رومیزی و چدن روی گاز طرح فر
گروه تولیدی چدن احسان با بهره گیری از تمامی ابزارالات روز دنیا در تامین چدن های شبکه ایی برای انواع گاز های خانگی وصنعتی افتخار یک دهه فعالیت در این عرصه را دارد
ما با استفاده از نیروی کار ماهر و دستگاهای پیشرفته تلاش داریم تا
اجاق گاز صفحه ای نیک کالا 5 شعله استیل مدل 101 SGH
نیک کالا یک برند ایرانی بسیار با کیفیت است که انواع اجاق گاز و بخاری آن در فروشگاه اینترنتی آلیار موجود می باشد.از جمله اجاق گازهای باکیفیت صفحه ای، اجاق گاز صفحه ای نیک کالا 5 شعله استیل مدل 101 SGH، می باشد.
جنس اجاق گاز
جنس صفحه ی این اجاق گاز از استیل ضد زنگ بوده که در مقابل حرارت و خوردگی مقاوت می کند. و امکان شستشو و تمیزی را به راحتی امکان پذیر می کند.جنس شبکه ی این اجاق گاز از چدن بوده که این با
بهترین اجاق گاز ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟ اگر قصد خرید بهترین اجاق گاز ایرانی و دارید و بین این همه تنوع برند ها در بازار سر درگم شده اید.
حتما این سوال برایتان پیش آمده که اجاق گاز خوب چیه؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا انتخاب یک اجاق گاز خوب ایرانی براتون راحت تر بشه..
تو این مقاله قصد داریم یکی از بهترین مارک های اجاق گاز ایرانی و بهتون معرفی کنیم و بگیم چرا با خرید اجاق گاز های لوکاتی به تمام خواسته هاتون از یک اجاق گاز خوب ایر
 
انتخاب درست یک اجاق گاز بستگی به فضایی که شما دوست دارید در آن آشپزی کنید دارد. وقتی ما زمان زیادی را در آشپزخانه صرف می کنیم انتخاب درست یک اجاق گاز برای خانه اهمیت زیادی دارد. راهنمای خرید اجاق گازی که در اختیار شما قرار داده ایم نکاتی که باید قبل از خرید اجاق گازهای مبله یا توکار در نظر بگیرید را بیان می کند و به شما برای انتخاب درست اجاق گاز مورد نظرتان کمک می کند، چه برای اولین بار می خواهید اجاق گاز بخرید یا اینکه قصد تعویض اجاق گاز قدی
اجاق گاز مدل شیشه ای
همان طور که از اسمش پیداست این مدل اجاق گازها دارای صفحه شیشه ای هستند که قابل شکستن نیست و در برابر حرارت زیاد، مقاوم است. اگر می خواهید اثر لکه و چربی بر روی آن ها نماند، بعد از هر بار پخت غذا آن را تمیز کنید. شیشه های این اجاق گازها با ریختن آب سرد ترک برنمی دارند و به راحتی نیز تمیز می شوند؛  همچنین اجاق گاز مدل شیشه ای ظاهر زیبایی هم دارد.
برای خرید اجاق گاز مدل شیشه ای به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
ضخامت این مدل اجاق ها ب
اجاق برقی صفحه ای
برای انتخاب بهترین برند اجاق برقی صفحه ای در بازار لوازم خانگی از میان برندهای ایرانی و خارجی می توان به برندهایی چون آریستون، وایز، لتو، کن، مایدیا اشاره کرد.
در ادامه مطلب شما را با ویژگی های این اجاق گازها از جمله سوخت مصرفی، سایز و اندازه این اجاق ها، جنس بدنه و صفحه و….. آشنا می نماییم پس با ما همراه باشید.
سایز و اندازه اجاق برقی صفحه ای
بر اساس مطالعات انجام شده اغلب اجاق برق های صفحه ای از لحاظ سایز و اندازه دارای عرض
دیگر دوره آشپزی با آتش به پایان رسیده و تقریباً اجاق گاز پای ثابت لوازم خانگی همگی ما شده است. در طول چند دهه اخیر کمتر کسی پیدا می شود که تجربه کار با اجاق گاز را نداشته باشد؛ زیرا افراد در هر سطح و مقامی، به نوعی در محل کار و زندگی خود با این دستگاه سر و کار داشته‌اند. همچون سایر محصولات خانگی، اجاق گازها نیز فراز و نشیب هایی را در طراحی و ساخت خود پشت سر گذاشته‌اند؛ این دستگاه‌ها روز به روز در حال پیشرفت و حرکت به سمت سادگی در کاربرد هستند.
شرکت تهران سرویس | تعمیر یخچال , تعمیر لباسشویی , تعمیر ظرفشویی
بررسی مشکلات در تعمیر اجاق گاز
 
تعمیر اجاق گازها در بازار انجام می‌شود. انواع اجاق گازهای ساده، رومیزی، پیلوت دار، فردار و صفحه‌ای و لمسی از جمله مدل های مختلف اجاق گاز هستند که پس از اتمام گارانتی معمولا توسط متخصصین و تعمیرکاران آزاد سرویس‌دهی می‌شوند. عوامل مختلفی بر هزینه تعمیر اجاق گاز تاثیر می‌گذارد که پس از نوع اجاق گاز می‌توان به برند و نوع مشکل پیش آمده و میزان
چدن روی اجاق گاز
ساخت وتامین  انواع چدن روی اجاق گاز برای انواع گاز های فردار چدنی و گاز های صنعتی چدنی چدن روی اجاق گاز با بهترین کیفیت و بهترین متریال چدن گاز شبکه ایی برای گاز های خانگی چدن گاز رومیزی چدن گاز توکار چدن گاز صنعتی  چدن های این مجموعه با بهترین کیفیت و تنوع بسیار بالا برای انواع مصارف ساخت تولید چدن شبکه ایی تامین کننده انواع چدن های کارخانهای ساخت گاز
09122854950
چدن چدن چدن چدن چدن چدن گاز چدن گاز چدن گاز چدن چدن چدن چدن چدن چدن
اجاق گاز کن
 
اجاق گاز از اساسی ترین اجزای آشپزخانه محسوب می‌ شود. با شنیدن اسم اجاق گاز ذهن اکثر ما به سراغ یک اجاق گاز فردار کلاسیک می‌ رود که قدیم در همه آشپزخانه ‌ها بود. شما مجبور نیستید که یک اجاق گاز فردار بخرید اما خرید اجاق گاز دارای فر مزایای خودش را دارد. اجاق گاز فردار ارزان ‌تر و به صرفه تر از خرید یک اجاق‌ گاز رومیزی بدون فر و در کنار آن، یک فر توکار جداگانه است. البته که خرید اجاق گاز فردار یا بدون فر سلیقه ای است و هر کسی با توجه
تعمیر اجاق گاز رومیزی
تعمیر اجاق گاز رومیزی
تعمیر انواع اجاق گازها ، گاز رومیزی، گاز صفحه ای شیشه ای وگاز استیل، گازفردار و گاز بدون فر و… در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ناب سرویس انجام میشود.
با داشتن تکنسین‌های متخصص و با تجربه و ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر گاز رومیزی و غیر رومیزی در انواع برندهای داخلی و خارجی ناب سرویس حرف اول را میزند.
برای خدمات پس از فروش به سایت www.naabservice.ir بروید و از تخفیفات خدمات پس از فروش تعیرات  لوازم خا
در این مقاله درباره دستگاه اجاق سولاردم ( سولاردام ) صحبت می کنیم :
 
اجاق گاز شما ، SolarDOM ، یکی از امن ترین لوازم خانگی است. با باز شدن درب ، اجاق گاز به طور خودکار تولید امواجی مایکروویو متوقف می شود. انرژی مایکروویو هنگام ورود به غذا کاملاً به گرما تبدیل می شود و هیچ انرژی "باقی مانده" باقی نمی گذارد تا هنگام غذا خوردن به شما آسیب برساند . 
 
 
ادامه مطلب
تعمیر اجاق گاز رومیزی
تعمیر اجاق گاز رومیزی
تعمیر انواع اجاق گازها ، گاز رومیزی، گاز صفحه ای شیشه ای وگاز استیل، گازفردار و گاز بدون فر و… در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ناب سرویس انجام میشود.
با داشتن تکنسین‌های متخصص و با تجربه و ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر گاز رومیزی و غیر رومیزی در انواع برندهای داخلی و خارجی ناب سرویس حرف اول را میزند.
برای خدمات پس از فروش به سایت www.naabservice.ir بروید و از تخفیفات خدمات پس از فروش تعیرات  لوازم خا
اجاق گاز رومیزی و مزایای آن
مهم ترین و تاثیرگذارترین بخش هر خانه، آشپزخانه ی آن خانه است. در واقع مرکز اصلی هر خانه آشپزخانه آن است. امروزه با رشد و افزایش تراکم جمعیت بسیاری از افراد به آپارتمان نشینی، آن هم با متراژ کم و فضای محدود روی آورده اند. همین مسئله باعث شده تا خانواده ها به دنبال خرید وسایل خانه با حجم کم باشند تا فضای کمتری از خانه را اشغال کند. بنابراین امروزه استفاده از انواع اجاق گازهای رومیزی رواج بیشتری یافته است.
یک اجاق گاز
سلام
تابستان بیست و چهار
الان هم سیر هستم هم دست و روی شسته و مسواک زده، آسوده نشستم. خدایا شکرت
همطاف متوجه شد که اجاق گاز، بسی بسیارزیاد ضروری‌تر است تا یخچال.
خب گرسنه باشی اجاق باشد. تخم‌مرغ می‌خری. بعد با نیمرو سیر می‌شوی.
 منتهی یک یخچال باشد با انواع گوشت سفید و قرمز. انواع سبزی بسته بندی. حبوبات پخته نیمه آماده... هیــــچ به دردت نمی‌خورد مگر اینکه کره مربا، خامه عسل بخوری یا پنیر و گردو . از غذای گرم خوشمزه! خبری نیست.
(اگر کتری برق
فروش انحصاری محصولات مورانو
 
 
 
شرکت مورانو اینترنشناال (Murano International)، در سال 1380، به عنوان یک پیشگام، فعالیت خود را در زمینه تولید وسایل آشپزخانه آغاز نمود و محصولات خود را در سال­های آتی به سایر لوازم آشپرخانه از قبیل هود آشپزخانه، اجاق گاز، اجاق صفحه ای و فر توکار توسعه داد. این شرکت، با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی، امروزه به عنوان یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده اس
چشم‌هایش از شوق برق می‌زد :
- ما در آن سال‌ها چینی‌آلات از روسیه می‌آوردیم . چینی‌آلات و برنج‌آلات . نفت هم می‌آوردیم ‌. در مملکت ما هنوز نفت یافت نشده بود . از این طرف کشمش و بادام می‌بردیم ، از آن طرف اینجور اجناس می‌آوردیم . پارچه هم می‌آوردیم . قافله‌ها همیشه در راه بودند . راه آزاد بود . بعد که آنجا بلشویکی شد مرزها را بستند . خوب ، خوب خاطر جمع . خاطر جمع . حالا چای را درست می‌کنم .
پیرخالو میان حرف‌هایش بیخ دیوارِ سکو ، کنار اجاق نشست و
4 نکته مهم در انتخاب گاز رومیزی
 
یکی از مهم‌ترین وسایل ضروری در آشپزخانه هر خانه اجاق گاز می‌باشد. شما در هنگام خرید باید به داشتن استاندارد و سایر نکات که در ادامه به آن می پردازیم توجه کنید. در انتخاب اجاق گاز باید به ابعاد و متراژ آشپزخانه و تعداد افرادی که در خانه حضور دارند و همچنین عرض هود نیازمند نکاتی است.با ما همراه باشید.
نکات انتخاب اجاق گاز رومیزی
1- سایز:
به ابعاد و فضایی که قرار است برای اجاق گاز در نظر گرفته شود باید توجه کرد ای
زیر اجاق دنیا همیشه روشن است. کم و زیاد بودن قوت شعله‌هایش هم به تو -که
چقدر کار و تلاش می‌کنی- بستگی دارد. ثمره تلاش و کوشش تو همانند محتویات
داخل ظرف روی اجاق است و تلاش و جدیت تو همانند قوت و ضعف شعله‌های اجاق!برای
اینکه مظروف ظرفت ته گرفته از بین نرود، یا خام پخت نماند... شعله جدیت و
همتت را در نسبت با کاری که انجام می‌دهی تنظیم کن! کارها نه به آن اندازه
بی‌اهمیت هستند که دست به انجام دادنشان نزنی، نه آنقدر پرارزش و حیاتی که
غیر از انجام
زیر اجاق دنیا همیشه روشن است. کم و زیاد بودن قوت شعله‌هایش هم به تو -که
چقدر کار و تلاش می‌کنی- بستگی دارد. ثمره تلاش و کوشش تو همانند محتویات
داخل ظرف روی اجاق است و تلاش و جدیت تو همانند قوت و ضعف شعله‌های اجاق!برای
اینکه مظروف ظرفت ته گرفته از بین نرود، یا خام پخت نماند... شعله جدیت و
همتت را در نسبت با کاری که انجام می‌دهی تنظیم کن! کارها نه به آن اندازه
بی‌اهمیت هستند که دست به انجام دادنشان نزنی، نه آنقدر پرارزش و حیاتی که
غیر از انجام
اجاق گاز ها به سه دسته رومیزی، توکار یا صفحه ای، مبله یا ایستاده تقسیم بندی می شوند.
اولین نوع از اجاق گازهای مبله مدل هایی با یک شعله مرکزی برای طبخ غذا و یک فر برای پخت کیک و گریل جوجه و کباب غذا بودند که بعدها مدل های متنوع تری با امکانات بیشتری از جمله تعداد شعله های بیشتر و سیستم کباب پز و سرخ کن و ماهی تابه هم به این مدل از اجاق گازهای مبله اضافه گردیدند.
این نوع اجاق گازهای مبله دارای سیستم گازی یا برقی یا هر دو با هم می باشد. از لحاظ ساختا
خرس خیاط ولو شده‌بود روی حصیرش و کتاب «چطور دوخته‌هایمان را زیبا، دوز کنیم» می‌خواند. کتاب به نکاتی اشاره کرده بود که هیچ وقت به مغز خرس خیاط خطور نکرده‌بود و حتی از کنار کله‌اش هم اتفاقی عبور نکرده‌بود. حیرت زده از روش‌های بریدن و دوختن، می‌خواند و حواسش به خوراک روی اجاق نبود. 
نزدیکی‌های ظهر بود و خوراک که آشِ عسل بود، قل‌قل‌کنان با محتویاتش می‌جوشید و در قابلمه بالا و پایین پران، سرِ خوراک داد می‌زد: یواش‌تر! از کت و کول افتادم.
خ
برای تمیز کردن استیل سوخته و برای پاک کردن شعله پخش کن و میله های اجاق گاز که خیلی کثیف هستند؛ ادامه مطلب را بخوانید.
تمیز کردن گاز با روش خانگی با جوش شیرین و سرکه
تمیز کردن سطح گاز و شیشه فر گاز :
برای تمیز کردن گاز خیلی کثیف خود اولین کاری که انجام می‌دهید شعله ها و میله های اجاق گاز را بردارید.
ادامه مطلب
وجه تمایز اجاق گازهای وی کارن با سایر اجاق گازهای موجود در بازار
دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از مع
یکی از ارکان اصلی در آشپزخانه های مدرن امروزی انواع گازها از جمله اجاق گاز توکار می باشد . در انتخاب این نوع گاز چندین نکته اساسی باید مد نظر قرار گیرد . از جمله نکات مهم در انتخاب بهترین برند اجاق ایرانی این است که:
 فضایی که گاز باید در آن تعبیه شود . 
کابینت زیر گاز (اینکه آیا قابلیت نصب روی صفحه کابینت با سایز مورد نظر وجود دارد یا خیر)
جنس صفحه 
ظاهر گاز 
تعداد شعله ها 
اندازه 
راندمان حرارتی
نوع و جنس شعله بخش کن ها 
قطعات جانبی و دیگر امکا
نکات داغ ما در مورد پیدا کردن اجاق مناسب برای نیازهای شما.کوکی ها و اجاق گازکیم گیلمورکیم گیلمورمتناسب با یک خانه جدید؟ آشپزخانه خود را بازسازی می کنید؟ اجاق گاز چیزی است که می خواهید از آن خوشحال شوید. چه بخواهید به صورت فر استاندارد ، اجاق گاز آزاد ، فر دوبل یا اجاق گاز توستر کوچکتر بروید ، مارک ها و ویژگی های زیادی برای انتخاب وجود دارد. ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع فر لازم دارید.
در این صفحه:
اجاق های تکی / دیواریاجاق های آزاداجاق های
اجاق کته پز





اجاق کته پز استیل
اجاق کته پز جزء تجهیزات آشپزخانه
صنعتی برای رستوران و کبابی ها مورد استفاده قرار میگیرد.

اجاق گازکته پز از
جنس استیل ساخته می شود.

اجاق گاز ردیفی
یا اجاق
کته پز به صورت دو ردیفه یا یک ردیفه با شعله
های 20 سانت و یا شعله های 28 سانت ساخته می شود که برای پخت
برنج در ظرفهای کوچک مورد استفاده قرار
میگیرد.

اجاق
گاز کته پز را می توان به صورت پایه دار و یا
جدیدترین مدل اجاق گاز
بهترین و اصلی ترین وسیله در آشپزخانه اجاق گاز است و آشپزخانه یعنی محل پخت غذا، غذا هم به وسیله گاز پخته می شود، پس عنصر اصلی هر آشپزخانه ها اجاق گاز است. بنابراین برای خرید اجاق گاز باید بیش از دیگر وسایل آشپزخانه دقت و توجه به خرج داد.
امروزه با پیشرفت علم و فناوری اجاق گاز دیگر به سبک ساده قدیم نمی باشد. مدل های آن جدید و به روز شده اند. مهم ترین دلیل برای انتخاب یک اجاق گاز خوب و باکیفیت استفاده زیاد از این وسیله است و
از این باربیکیو می توانیم به عنوان باربیکیو آپارتمانی یا باربکیو باغی استفاده نماییمساخته شده از فولاد درجه یک که به وسیله رنگ استاتیک به خوبی پوشیده شده است همچنین به همراه قسمت هایی از بدنه از استنلس استیل می باشددارای یک عدد شعله اجاق گاز صنعتی ،یک عدد مخزن سرخ کن گازی و یک منقل گازیدارای دو درب که به صورت مجزا بر روی قسمت اجاق و کبابپز قرار می گیرددارای سینی چکه گیر مانع خراب شدن و کثیف شدن قسمت های داخلی باربیکیو می شوددارای دو عدد کشو
بهترین گاز صفحه ای چه ویژگی هایی دارد؟
برای این که بتوانیم بهترین انتخاب را در خرید گاز صفحه ای داشته باشیم، باید به دو عامل بیشتر از بقیه توجه کنیم:
کارایی
ایمنی
بهترین بودن به چه معناست؟
خرید گاز آشپزخانه برای کدبانوی منزل، اهمیت زیادی دارد. بیشتر خانم ها به دنبال اجاق گازی هستند که از نظر عملکرد و زیبایی، ایده آل باشد. از دیدگاه اکثر خریداران بهترین گاز، موردی است که این دو ویژگی را با هم داشته باشد. برای این که در خرید گاز صفحه ای، بیش ا
امروزه با پیشرفت علم و فناوری زندگی بشر دست خوش تغییراتی شده که این تغییرات توانسته است تا حدی زندگی را برای نسل امروزی سهل و آسان کند؛ که تنوع وسایل زندگی موجود در بازار گویای این قضیه است. یکی از وسایلی که وجود آن در آشپزخانه مهم و ضروری است و درکنار دیگر وسایل ضروری آشپزخانه قرار می گیرد، اجاق گاز است که انواع گوناگونی هم دارد.
شکل ظاهری اجاق گازها از گذشته تا به حال تغییر زیادی کرده است و بر زیبایی و جلوه ی این محصول افزوده شده است. اجاق گا
فروش انحصاری محصولات مورانو
 
 
 
شرکت مورانو اینترنشناال (Murano International)، در سال 1380، به عنوان یک پیشگام، فعالیت خود را در زمینه تولید وسایل آشپزخانه آغاز نمود و محصولات خود را در سال­های آتی به سایر لوازم آشپرخانه از قبیل هود آشپزخانه، اجاق گاز، اجاق صفحه ای و فر توکار توسعه داد. این شرکت، با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی، امروزه به عنوان یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده اس
 
 
استاندارد خرید اجاق گاز
 
 
مهمترین شاخص در اجاق گاز ها اجباری بودن استاندارد در آنهاست و توصیه می کنیم که علاوه بر توجه به نشان استاندارد به اعتبار مارک تجاری و خدمات پس از فروش اجاق گاز نیز توجه نمایید .از آنجایی که اجاق گاز یکی از پرمصرف‌ترین و در عین‌حال بادوام‌ترین لوازم منزل به شمار می آید، بهتر است تا در صورت امکان نوع باکیفیت‌تر آن خریداری شود چرا که گاهی هزینه تعمیر اجاق‌گاز‌های بی‌کیفیت در طول چند سال بیشتر از یک اجاق گاز خ
اجاق گاز استیل البرز
یکی از مهمترین وسیله هایی که امروزه برای هر خانه ای مورد نیاز است اجاق گاز    می باشد. بیشتر خانه هایی که به سبک مدرن ساخته می شوند دیگر از اجاق گازهای قدیمی استفاده نمی کنند و اجاق گاز توکار را در خانه های خود مورد استفاده قرار می دهند. البته باشد دقت داشته باشید که در انتخاب اجاق گاز توکار دچار اشتباه نشده و نوعی را انتخاب کنید که بهترین باشد، چرا که بیشترین وسیله کاربردی در ر خانه ای اجاق گاز آن می باشد.
اجاق گازانواع گ
اجاق چهار شعله فردار صنعتی
اجاق چهار شعله فردار صنعتی جهت پخت غذا در رستوران ، کترینگ ، تالار ، تهیه غذا ، فست فود ، غذا خوری  ، آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. اجاق فردار ۴ شعله رستورانی -قیمت-فروش-تولید
اجاق چهار شعله فردار رستورانی در ابعاد ۹۰*۹۰ و ۱۰۰*۱۰۰ ساخته می شود.
ابعاد شعله های بالای اجاق چهار شعله فردار صنعتی قطر ۲۰ سانت  و چدن های ۳۶*۴۲ می باشد.
شعله های بالای اجاق جهت پخت خورشت و یا قرار دادن دیگ های کوچک استفاده می شو
تجهیزات آشپزخانه بیمکث 
 
شرکت بیمکث تولید هود و سایر محصولات و لوازم آشپرخانه با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه  یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه  است.   بیمکث، دارای  پیشرفته ­ترین ماشین ­آلات و کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی می­باشد.
 
 
 
محصولات بیمکث
 
تولیدات این شرکت شامل محصولات آشپزخانه از جمله اجاق برقی ، هود، اجاق گاز­های صفحه ­ای ، سینک ظرفشویی، مایکروفر و فر در انواع طرح­ها و مدل­ها را پوشش می
اجاق چهار شعله خطی صنعتی
اجاق ۴ شعله خطی  در رستوران ، فست فود ، تالار، کترینگ ، تهیه غذا ، غذا خوری ، کافی شاپ ، هیئت مذهبی جهت پخت و پز مورد استفاده قرار میگیرد.اجاق چهار شعله خطی صنعتی-اجاق چهار شعله ردیفی صنعتی
اجاق چهار شعله خطی در ابعاد ۹۰*۶۵*۱۹۰ به صورت یک ردیف و ۹۰*۹۰*۹۰ به صورت دو ردیف ۲ عددی  ساخته میشود.
شعله های اجاق ۴ شعله خطی به قطر ۲۵ سانت از چدن سنگین ساخته میشود.
چدن های روی شعله در ابعاد ۳۶*۴۲ به صورت لعاب شده با رنگ کوره ایی جهت پ
اجاق گاز اخوان  تنها برای آشپزی ( پخت وپز ) در نظر گرفته شده لذا هرگز برای گرم کردن محیط از آن استفاده نکنید.از قرار دادن و یا ضربه زدن با اجسام نوک تیز و وزنه سنگین روی شیشه ها جدا خودداری نمائید.در اجاق گازهای شیشه ای لطفا شیشه گاز را پس از استفاده تمیز نمائید.از ریختن مایعات سرد روی سز شعله و شبکه های محافظ در حین استفاده و یا در صورت گرم بودن جدا خودداری نمائید.از کشیدن ظروف روی سطح اجاق گاز رومیزی اخوان خودداری نمایید زیرا این عمل باعث خرا
اجاق چهار شعله خطی صنعتی
اجاق ۴ شعله خطی  در رستوران ، فست فود ، تالار، کترینگ ، تهیه غذا ،
غذا خوری ، کافی شاپ ، هیئت مذهبی جهت پخت و پز مورد استفاده قرار میگیرد.اجاق چهار شعله خطی صنعتی-اجاق چهار شعله ردیفی صنعتی
اجاق چهار شعله خطی در ابعاد ۹۰*۶۵*۱۹۰ به صورت یک ردیف و ۹۰*۹۰*۹۰ به صورت دو ردیف ۲ عددی  ساخته میشود.
شعله های اجاق ۴ شعله خطی به قطر ۲۵ سانت از چدن سنگین ساخته میشود.
چدن های روی شعله در ابعاد ۳۶*۴۲ به صورت لعاب شده با رنگ کوره ایی جهت
گاز و تاریخچه آن
اجاق گاز، وسیله ای است که از آن برای آشپزی و پخت و پز استفاده می شود. اجاق گاز، به گاز شهری وصل می شود و از گاز قابل اشتعالی مانند گاز طبیعی، پروپان یا بوتان به عنوان سوخت اصلی استفاده می کند.
استفاده از اجاق گاز قدمت آنچنانی ندارد ولی می توان گفت که جز لاینفک هر آشپزخانه می باشد. تاریخچه ی پیدایش آن ها به قرن نوزدهم میلادی باز می گردد و پس از مدتی، این وسیله به تولید انبوه رسید.
برای خرید گاز خوب باید هوشیار بود و به نکات بسیار ز
تمیز کردن حرفه ای اجاق گاز
 
# نکات آموزشی در خانه داری آسایش گستر
 # مطالب آموزشی آسایش گستر شیراز
 
تمیز کردن حرفه ای اجاق گاز
 
اجاق گاز ها هنگام آشپزی پر از لکه و چربی های مزمن می شوند که شاید به راحتی از بین نروند اما موادی وجود دارد که برای تمیز کردن این لکه ها بی نظیر است.
استفاده از ترکیبات طبیعی و خانگی برای تمیز کردن اجاق گاز
تمیز کردن اجاق گاز با جوش شیرین: 
آمونیاک و جوش شیرین:
هیچ چیز بهتر از آمونیاک برای تمیز کردن گازتان نیست. با است
همانطور که در مقاله قبل گفتیم اجاق گاز یکی از وسایل مهم خانه و آشپزخانه می باشد که باید در خرید آن دقت نمود. در این مقاله قصد داریم لیستی از قیمت اجاق گازهای مختلف را در اختیار شما بگذاریم. این لیست شامل اسامی اجاق گازهایی با برند های متنوع و قیمت آن ها می باشد. انواع اجاق گاز شامل ساده، گاز رومیزی، پیلوت دار، اجاق گاز فردار، اجاق گاز طرح فر، گاز صفحه ای و لمسی می باشد.
عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت اجاق گاز
عوامل مختلفی بر روی قیمت اجاق گاز
 
 
 
 
گاز و تاریخچه آن
اجاق گاز، وسیله ای است که از آن برای آشپزی و پخت و پز استفاده می شود. اجاق گاز، به گاز شهری وصل می شود و از گاز قابل اشتعالی مانند گاز طبیعی، پروپان یا بوتان به عنوان سوخت اصلی استفاده می کند.
استفاده از اجاق گاز قدمت آنچنانی ندارد ولی می توان گفت که جز لاینفک هر آشپزخانه می باشد. تاریخچه ی پیدایش آن ها به قرن نوزدهم میلادی باز می گردد و پس از مدتی، این وسیله به تولید انبوه رسید.
برای خرید گاز خوب باید هوشیار بود و به نکات
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایرا
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!
 


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایر
✔وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!




برای راه انداختن صدای جلیز و ولیز در آشپزخونه تصمیم گیری برای انتخاب یک اجاق گاز باکیفیت ودرجه یک .
اعتماد به برندی که هم از نظر طراحی، هم جنس مواد استفاده شد،هم پشتیبانی وخدمات و...درجه یک بده خیلی سخته!!!
✔️وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شماست!
باما تماس بگیرید
02133931950
02133912180
 
#آشپزی#لوازم_آشپزی#لوازم_آشپزخانه#لوازمخانگی#شعله#اجاق_گاز#گارد_حرارتی#استیل#گرما#انتقال_حرارت#غذاهای_خوشمزه#غذای_
قیمت گازهای مختلف چگونه تعیین می شود؟
یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه که باید در انتخاب آن دقت زیادی به عمل آوریم، گاز آشپزخانه است. قیمت گازهای موجود در بازار، با هم متفاوت است. در این مقاله، سعی بر این است که بدانیم چه عللی باعث این تفاوت قیمت در اجاق گازهای مختلف می شود؛ و همچنین توضیح دهیم که چه عواملی در میزان قیمت گاز موثر است.
برخی از عواملی که در تعیین قیمت اجاق گاز می تواند تاثیر گذار باشد:
نوع اجاق گاز
گاز آشپزخانه در انواع و مدل های
پنیر ریکوتا
که مى تونید براى دسرهایى چون چیزکیک،تیرامیسو انواع دسرهاى لیوانى  و غیره استفاده کنید.
همچنین انواع پاستا و لازانیا.
مواد لازم:
شیر ٣/٥ درصد چربى  سه لیتر
خامه پاکت صورتى یک بسته
ابلیمو یا سرکه ٣ قاشق غ خورى
شیر رو توى یه قابلمه اى که تهش ضخیم هست مى ریزیم و روى اجاق میذاریم و خامه رو اضافه مى کنیم و هم میزنیم تا بجوشه،نباید تند تند هم بزنید تا شیر ته نگیره،دیدید که شیر جوشید از رو اجاق بردارید و سرکه یا ابلیمو رو اضافه کنید و هم بز
اجاق گاز برقی
اجاق گاز های برقی دسته ای از اجاق گازها هستند، که با نیروی برق کار می کنند. میزان گرمای حاصل از پخت برقی با پارامتر وات اندازه گیری می شود. خروجی هر اجاق گاز برقی با اجاق گاز برقی دیگر و همچنین مشعل تا مشعل متغیر است، اما خروجی گرمای لازم برای پخت غذا، به طور کلی در بازه ای بین 1200 وات برای گرمای کم در یک مشعل کوچک و 3،800 وات برای گرمای زیاد روی یک مشعل بزرگ قرار می گیرد. انواع مختلف اجاق گاز برقی وجود دارد که می توانید آن ها را انتخاب
شما وقتی می‌بینی یه‌چیزی به یکی می‌گی، دو روز بعد از بقالی سر کوچه می‌شنوی، به‌جای این‌که به روش بیاری، کلاً حرف نزن باش دیگه. 
 
 
 
× دارم به خوبی با استثنائات زندگی‌م کنار می‌یام. 
×× از اون اجاق چهارشعله گفته بودم براتون، من تصمیم‌م ُ گرفتم. می‌دونم می‌خوام کدوم شعله‌ها رو خاموش کنم.
 
 
شرکت بیمکث تولید هود و سایر محصولات و لوازم آشپرخانه با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه  یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه  است.   بیمکث، دارای  پیشرفته ­ترین ماشین ­آلات و کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی می­باشد.تولیدات این شرکت شامل محصولات آشپزخانه از جمله اجاق برقی ، هود، اجاق گاز­های صفحه ­ای ، سینک ظرفشویی، مایکروفر و فر در انواع طرح­ها و مدل­ها را پوشش می­دهد. این محصولات علاوه بر سطح ملی و بین­ المل
کته پز گرمخانه دار
اجاق کته پز گرمخانه دار در رستوران ، فست فود ، کبابی ، کته کبابی ، تالار ، تهیه غذا مورد استفاده قرار میگیرد.اجاق کته پز گرمکن دار – تولید -فروش-قیمت
در این مدل اجاق کته پز گرمخانه ای برای گرم نگهداشتن غذا طراحی شده است تا بتوان بعد از پخت کته برای مدت طولانی برنج کته پخته شده را گم نگه داشت.
قسمت بالای اجاق کته پز گرمکن دار دارای شعله های کته پزی تک پرسی می باشد .
تعداد شعله ها براساس سفارش مشتری تعیین می شود.
قسمت زیر اجاق به
ساده ترین شغل در ایران میتواند راه اندازی کترینگ برای تهیه غذای سالم ایرانی باشد که اغلب افراد با کمترین بودجه توانایی راه اندازی و تاسیس یک کترینگ را دارند، برای این کار ابتدا به ساکن باید یک فضای مناسب و ایمن برای آشپزخانه خود در نظر داشته باشید و با کمی قدرت مدیریت و برنامه ریزی می توانید به سریع ترین مرحله سود دهی برسید. در ادامه قصد داریم تا برخی لوازم اساسی که باید قبل از هرچیز در فکر تهیه آن باشید تا کیفیت غذای کترینگ خود را بالا ببرید
یکی از قشنگ‌ترین قسمت‌های تکنولوژی اینجاست که شما صبح ایمیل‌تون رو باز می‌کنید و از اون سر دنیا مورد خطاب اساتیدی قرار می‌گیرین که به پروژتون کمک می‌کنن، در حالیکه خودتون تو آشپزخونه ایستادید که شیر رو اجاق سر نره و خواهرزاده‌ی دو و نیم ساله‌تون با مگس‌کش شما رو نزنه.
اجاق گاز یکی از ضرورترین وسایل آشپزخانه است که در صورت خراب شدن باید به سرعت تعمیر شود. این وسیله که دارای انواع مختلفی ست باید توسط افراد متخصص تعمیر و عیب یابی شود تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود. اگر برای تعمیر اجاق گاز در کرج به تعمیرکاران مجرب و متعهد نیاز دارید می توانید با همکاران ما در آرا سرویس تماس بگیرید و تعمیر فر و یا اجاق گاز خود را به ما بسپارید. از مهم ترین ویژگی های آرا سرویس می توان به اخذ هزینه تعمیر اجاق گاز و فرگاز بر
دستور پخت مربای توت فرنگی قرمز و خوشمزه
مواد لازم مربای توت فرنگی قرمز و خوشمزه    500 گرم توت فرنگی    600 گرم شکر    1 قاشق غذاخوری آبلیمو    1/3 استکان آبمراحل تهیه مربای توت فرنگی قرمز و خوشمزه   
همه مواد رو به‌غیر آب با هم مخلوط کرده و به مدت 8_10 ساعت کنار میزاریم
تا توت فرنگی آب اندازه اگه آبش کافی بود آب اضافه نکنید اگه کم بود 1/3
استکان آب اضافه کنید بعد به روی اجاق اجاق منتقل کرده و با شعله ملایم
میزاریم تا مربا جا بیافته    برای اینکه
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایرا
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایرا
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایرا
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایرا
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایرا
این آپارتمان مبله درهمدان و در بلوار کاشانی همدان در نزدیکی پارک لاله همدان قرار دارد.
شما با اجاره آپارتمان مبله در همدان میتوانید از امکانات خوب این سوئیت مبله همدان استفاده کنید.
این منزل مبله همدان دارای یک اتاق خواب است.اتاق خواب شامل سه تخت یکنفره میباشد. این آپارتمان مبله یکخوابه همدان در یک ساختمان سه طبقه بوده که طبقه اول آن حیاط و یکی از طبقات بالای آن تراس دارد. هر سه طبقه این منزل مبله همدان 80متر بوده و سیستم گرمایشی و سرمایشی آن
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایرا
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایرا
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایرا
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایرا
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایرا
وی کارن کیفیتی متفاوت در آشپزخانه شما!


دارای برچسب انرژی گرید A #اجاق گاز
تست نشت گاز - تست الکتریسته #اجاق گازصفحه - تست ضربه برروی شیشه #اجاق رومیزی - تست حداکثرفشار بروی شیشه #اجاق گاز
مجهز به شیرهای ترموکوپل دار #گازفوق سریع (TOP TIME) روشن شدن زیر 3ثانیه #گارومیزی
صفحه شیشه ای #اجاق گاز8میل سکوریت شده مقاوم در برابر ضربه و حرارت
دارای ولوم فلزی از جنس (زاماک و سربی )#بهترین ها
استفاده از شیر و سر شعله#لوازم اشپزخانه از معتبرترین شرکت های ایرا
Tea Maker 21104 چای ساز بلزا Belleza
0تومان1,100,000مقایسه

آب ‌میوه ‌گیری‌ کامفور ‌فیلیپس مدل HR1821
0تومان350,000٪13
400,000
مقایسه

آبمیوه گیری فیلیپس Philips مدل HR1869
0تومان2,590,000٪11
2,894,000
مقایسه

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863
0تومان1,170,000مقایسه

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1916
0تومان1,916,000مقایسه

آغوشی چیکو مدل Soft and Dream
0تومان250,000٪8
271,000
مقایسه

اتو بخار2400 وات فیلیپس PHILIPS مدل GC2994
0تومان624,000٪8
680,000
مقایسه

اتو فیلیپس PHILIPS مدل GC2991
0تومان650,000٪5
685,000
مقایسه

اتوبخار فیلیپس مدل GC1440
0توم
فروشگاه تقی زاده از باسابقه ترین نماینده های فروش کاشی سرامیک،شیرآلات ، هود و سینک و گاز در شیراز است  . آدرس فرهنگ شهر  .تلفن تماس  09177165694
فروشگاه آنلاین www.tiletap.ir
اینستاگرام  sadafstore6306
شرکت بیمکث تولید هود و سایر محصولات و لوازم آشپرخانه با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه  یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه  است.   بیمکث، دارای  پیشرفته ­ترین ماشین ­آلات و کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی می­باشد.تولیدات این شر
 
چه حاجت است به این شیوه دلبری از من؟
تو را که از همه‌ی جنبه‌ها سَری از من
 
درخت خشکم و هم صحبت کبوترها
تو هم که خستگی‌ات رفت، می‌پَری از من
 
اجاق سردم و بهتر همان که مثل همه
مرا به خود بُگذاری و بگذری از من
 
من و تو زخمی یک اتفاق مشترکیم
که برده دل پسری از تو، دختری از من
   
گذشت فرصت دیدار و فصل کوچ رسید
دم غروب، جدا شد کبوتری از من
 
نساخت با دل آیینه‌ام دل سنگت
تویی که ساختی انسان دیگری از من
 
چه مانده از تو و من؟ هیزم تَری از تو
اجاق سوخ
با نگاهی به طبقه بندی ، می دانیم که الکترود 7018 یک الکترود جوشکاری با تمام معیارهای جوشکاری متناسب است. این محصولات نقطه جوشهایی تولید می کند که می تواند 70،000 پوند استرس در هر اینچ مربع را تحمل کند. آخرین رقم - هنگامی که همراه با رقم پیش نمایش خوانده می شود - نشان می دهد که دارای یک پوشش هیدروژن کم پودر آهن است ، بنابراین می توان با جریان های AC و DC + از آن استفاده کرد.
ویژگی های الکترود 7018
این واقعیت که این پوشش از نظر هیدروژن بسیار کم است به معنای
به نام او
وقتی به دلم میفته که اجاق گاز روشن مونده، برمی‌گردم و می‌بینم آره، روشن مونده؛وقتی به دلم میفته که کلید خونه توی جیب پالتوم جامونده و ممکنه پشت در بمونم، می‌روم توی جیب‌مو نگاه می‌کنم و می‌بینم کلیدم اونجاست؛
ادامه مطلب
در طی سالها دستگاه های پخت و پز به لطف پیشرفت های تکنولوژی تغییر زیادی کرده اند. با وجود این پیشرفتها، سرآشپزهای حرفه ای و دیگر آشپزان با تجربه گاز صفحه ای را ترجیح می دهند. زیرا آنها بسیار انعطاف پذیر و آسان برای کنترل هستند. از همه لوازم خانگی ، بزرگ و کوچک ، که می تواند در یک آشپزخانه باشد، اجاق گاز صفحه ای در بالای لیست است. بدون اجاق، خوب، تمام کارایی آشپزخانه از بین رفته است. در این مقاله فروشگاه ااینترنتی یراق آلات کابینت و گاز صفحه ای ر
در طی سالها دستگاه های پخت و پز به لطف پیشرفت های تکنولوژی تغییر زیادی کرده اند. با وجود این پیشرفتها، سرآشپزهای حرفه ای و دیگر آشپزان با تجربه گاز صفحه ای را ترجیح می دهند. زیرا آنها بسیار انعطاف پذیر و آسان برای کنترل هستند. از همه لوازم خانگی ، بزرگ و کوچک ، که می تواند در یک آشپزخانه باشد، اجاق گاز صفحه ای در بالای لیست است. بدون اجاق، خوب، تمام کارایی آشپزخانه از بین رفته است. در این مقاله فروشگاه ااینترنتی یراق آلات کابینت و گاز صفحه ای ر
خرید اجاق گاز
نکات مهمی که برای خرید اجاق گاز خوب باید بدانیم:
خرید یک گاز خوب و در عین حال شیک، که با دکور آشپزخانه هماهنگی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم از نکات مهم خرید گاز صحبت کنیم.
یکی از کاربردی ترین لوازم در هر آشپزخانه ای اجاق گاز است که به طور متوسط، دو بار در روز از آن استفاده می شود. به همین دلیل برای خرید اجاق گاز خوب، باید حداکثر دقت را به کار برد. قبل از هر چیز باید بدانیم که اجاق گازها بر اساس نوع سوخت مصرفی
اون موقع سال دوباره! اجاق من در فصل پاییز استفاده سنگین می کند - به جوجه های برشته شده ، پختن کاسترول ، شلاق کلوچه و بیسکویت ، پخت کیک یا پای گاه به گاه و پختن سبزیجات نیاز دارم. فر من می تواند بسیار کثیف شود و این دستور العمل تمیز کننده اجاق گاز طبیعی کار بسیار خوبی در از بین بردن چربی و سوزاندن مواد غذایی دارد. 
همچنین می توان از آن در قفسه ها و همچنین وسایل آشپزخانه استفاده کرد - حتی سرامیک. در طول تابستان به سختی اجاق خود را تمیز می کنم ، اما د
من در تمام عمر، شیفته سادگی بوده ام. هرچند از خانه های پر زرق و برق بدم نمی آید، ولی زندگی های ساده و به قول فرنگی ها مینیمال را بیشتر می پسندم. حس میکنم زندگی های امروزی بیش از اینکه باعث راحتی ما بشود، تکلف ما را افزون کرده است، حوصله مان را سربرده است.
کتابی که این روزها میخوانم، زندگینامه من، خاطرات، خواب ها و تفکرات از کارل گوستاو یونگ* مرا با همین حقیقت مواجه کرد. 
در صفحه 363 نویسنده از پیچ و تاب روانکاوی میکاهد و از دلش سخن میگوید:
«در آنج

کیف و کوله پشتی
http://www.gamingtools.ir/SM/92/187/کیف-و-کوله-پشتی/چمدان و ساک
http://www.gamingtools.ir/SM/92/188/چمدان-و-ساک/کوهنوردی و کمپینگ
http://www.gamingtools.ir/SM/92/189/کوهنوردی-و-کمپینگ/چتر
http://www.gamingtools.ir/SM/92/190/چتر/لوازم ماهیگیری
http://www.gamingtools.ir/SM/92/191/لوازم-ماهیگیری/کیف پول سفری
http://www.gamingtools.ir/SM/92/192/کیف-پول-سفری/کیسه خواب
http://www.gamingtools.ir/SM/92/193/کیسه-خواب/چادر
http://www.gamingtools.ir/SM/92/194/چادر/عصا
http://www.gamingtools.ir/SM/92/195/عصا/زیر انداز
http://www.gamingtools.ir/SM/92/196/زیر-انداز/اجاق و ظرف سفری
http://www.gamingtools.i
امروزه با زیاد شدن کار و مشغله و صرفه جویی در زمان، زمانی برای خریدهای حضوری باقی نمی ماند با تغییر زندگی و روش های زندگی امروز خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر مشتاقان زیادی پیدا کرده است که  با این روش خرید، هم در وقت وهم در هزینه  صرفه جویی کنید.
 
بهترین فروشگاه پارسا پلاس
فروشگاه پارسا پلاس مرجعی مناسب برای بهتر دیده شدن انواع هود،سینک،اجاق گاز و فر و توانمندسازی کاربران  در شناخت و کسب مهارت فنی شدن است.
پارسا پلاس به عنوان بزرگترین
اون موقع سال دوباره! اجاق من در فصل پاییز استفاده سنگین می کند - به جوجه های برشته شده ، پختن کاسترول ، شلاق کلوچه و بیسکویت ، پخت کیک یا پای گاه به گاه و پختن سبزیجات نیاز دارم. فر من می تواند بسیار کثیف شود و این دستور العمل تمیز کننده اجاق گاز طبیعی کار بسیار خوبی در از بین بردن چربی و سوزاندن مواد غذایی دارد. 
همچنین می توان از آن در قفسه ها و همچنین وسایل آشپزخانه استفاده کرد - حتی سرامیک. در طول تابستان به سختی اجاق خود را تمیز می کنم ، اما د
باکس لوازم آرایش

قیمت : 80,000 تومان

 

اجاق گاز مسافرتی Happy Home

قیمت : 200,000 تومان

 

قفل کابینت 10 عددی Pouya باکس دسته دار نظم دهنده یخچال ترازوی دیجیتال شیشه ای تخم مرغ پز ویژه طرح مرغ ست قاشق چنگال مسافرتی تاشو ست مانیکور سالن شیپر قالب میوه تخفیف ویژهPop Chef پمپ باد فندکی اتومبیل باکس لوازم آرایش اجاق گاز مسافرتی Happy Home
 
بازرگانی شریعتی ارائه دهنده انواع مدل های گاز صفحه ای توکار ( رومیزی ) با بهترین کیفیت و دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در مشهد می باشد
این مجموعه نمایندگی رسمی محصولات :
FRANCE
ARISTON
CAN  می باشد
گازهای صفحه ای توکار بسیار شیک هستند و امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند
فضای کمی را اشغال می کنند و دارای ضخامت 5 تا 6 سانتیمتری می باشند
بدون فر و دارای شعله های مجزا و بسیار کم مصرف هستند
این اجاق گازها در انواع گازی و برقی وجود دارند و دارای
اجاق گاز اسنوا آترینا SGC5-5111
5.00تومان4,280,000مقایسه

اجاق گاز اسنوا آترینا SGC5-5112
0تومان3,580,000مقایسه

اجاق گاز نیو ایمپریال دوو مدل DGC5-2111
0تومان6,340,000مقایسه

اجاق گاز نیو ایمپریال دوو مدل DGC5-2112
0تومان6,000,000مقایسه

اجاق گاز والنتینو اسنوا مدل Snowa SGC5-6101
0تومان4,390,000مقایسه

اجاق گاز والنتینو اسنوا مدل Snowa SGC5-6102
0تومان4,180,000مقایسه

اجاق گاز والنتینو اسنوا مدل Snowa SGC5-6111
0تومان4,990,000مقایسه

اجاق گاز والنتینو اسنوا مدل Snowa SGC5-6112
0تومان4,890,000مقایسه

اجاق گاز والنت
برای پیشگیری از سوختگی کودکان به این توصیه ها ایفا کنید: - شناساگر و آژیر دود در ساختمانی نصب کنید و آن را فعال نگهدارید. - هنگامی که بچه از اجاق گاز، فر یا مایکروویو استفاده می کند، مراقب او باشید. - درجه ترموستات هیتر آب را زیر ۵۰ درجه سلسیوس نگهدارید. - ظرف غذا را بدون اینکه کسی مراقب آن باشد، روی اتشگاه افسون شده نکنید. - برای خروج از خانه هنگام آتش سوزی برنامه داشته باشید.
آمونیاک کف ، مایکروویو و اجاق ها را با مواد غذایی سوخته تمیز می کند. اما آیا بهترین راه برای تمیز کردن خانه خود است؟
آمونیاک ، که ترکیبی از نیتروژن و هیدروژن است ، اغلب به عنوان "ماده پاک کننده طبیعی" مورد استفاده قرار می گیرد ، اما این یک مورد است که طبیعی همیشه بهترین حالت را ندارد. آمونیاک به دلیل بوی بسیار تیز شناخته شده است. بو به تنهایی می تواند برای افرادی که مشکل تنفسی دارند ، باعث تحریک شود. به محض بو کردن آن ، چشمان شما ممکن است شروع به
بدون تردید هود آشپزخانه
که عموما در قسمت بالای اجاق گاز قرار می گیرد، به عضوی جدا نشدنی از
آشپزخانه تبدیل شده است. چرا که این وسیله، وظیفه مکش بوی غذا را دارد تا
از انتشار آن در خانه جلوگیری شود. اما آیا می دانید هود آشپزخانه دقیقا چه
کاری انجام می دهد؟
 

هود چه کار می کند؟
هنگامی که هود آشپزخانه
در بالای اجاق گاز نصب می شود، به گونه ای عمل می کند که گویا نوعی تصفیه
کننده هوا در آشپزخانه تصب شده است. علاوه بر این لازم است بگوییم که این
وسیله
مواد لازم سوسیس برگر:1/2 پیاز قرمز ، نازک خرد شده 80 گرم1/2 فلفل سبز ، نوارهای برش داده شده 80 گرم3 کالباس ایتالیایی 220 گرم1 قاشق غذاخوری روغن زیتون 15 میلی لیتر1/2 قاشق غذاخوری تخم رازیانه 1 گرم1 نمک نمک [اختیاری] 0.2 گرمفلفل دلمه ای برای طعم دادن [اختیاری]2 نان همبرگر 100 گرم1 بوکلونسینی / موزارلا تازه ، قطعه 55 گرمقبل از اینکه تو شروع کنیاین همبرگرها را می توان یا در یک قابلمه روی اجاق گاز یا با استفاده از یک کوره در فضای باز طبخ کرد.
طرز تهیه سوسیس برگر:سب
یراق آلات گاز آشپزخانهیراق آلات گاز آشپزخانه را در این قسمت از مطلب صحبت می کنیم، ناچار هستیم از اینکه تمام اقسام اجاق گاز آشپزخانه را نام ببریم و مدل های گونا گون آن را، برای مشتریان گرامی روشن کنیم.
 
 اقسام اجاق گاز های آشپزخانه، به سه دسته، از جمله اجاق گاز استیل، شیشه ای، و اجاق گاز های ترکیبی از استیل و شیشه ای، تقسیم بندی می شوند. طرح جدید و دست اول، در بین این سه دسته، اجاق گاز ترکیبی از استیل و شیشه است.
 
 برای شما مشتریان عزیز توصیه
مگر میشود کسی اینقدر چندش و تهوع آور باشد که با دیدنش حالت خراب و خرابتر شود؟! کسی که نبودنش بهتر از بودنش است و همچنان نفس میکشد و زنده است‌ کسی که فقط خودش را بخواهد و خودش را ببیند.
 چهارسال است که به بهانه ی خانه سازی، پیرزن را دق داده است. چهارسال است که فرزندانش یک جا نتوانسته اند در خانه ی پیرمرد دور هم جمع شوند و با هم بنشینند زیرا اتاق موقت مسکونی اشان ظرفیت سه نفر را بیشتر ندارد. چهار سال است در اتاقی که من نامش را طویله گذاشته ام‌ نه
(2132)
راهنمای انتخاب اجاق گاز مناسب برای آشپزخانه

 
انتخاب درست یک اجاق گاز بستگی به فضایی که شما دوست دارید در آن آشپزی کنید دارد. وقتی ما زمان زیادی را در آشپزخانه صرف می‌کنیم انتخاب درست یک اجاق گاز برای خانه اهمیت زیادی دارد. راهنمای خریدی که در اختیار شما قرار داده ایم نکاتی که باید قبل از خرید اجاق‌ های مبله یا توکار در نظر بگیرید را بیان می‌کند و به شما برای انتخاب درست اجاق گاز مورد نظرتان کمک می‌کند، چه برای اولین بار می‌خواهید اج
نکاتی برای نگهداری هود
نکاتی که برای نگهداری هود باید رعایت کرد است. یکی از ابتدایی ترین این موارد این است که هنگام روشن بودن اجاق گاز، حتما هود را روشن کرده و حداقل روی دور کم بگذارید تا حرارت اجاق گاز، به اجزای داخلی هود آسیبی وارد نکند.برای تمیز کردن هودهایی که جنس شیشه ای دارند، باید حداقل ۱ ساعت از خاموش کردن هود، گذشته باشد و بعد از آن پاکسازی شروع شود.برای تمیز کردن هودهای استیل، از تمیز کننده های مخصوص با عناوین محافظ استیل استفاده ن
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
چرا یک اجاق گاز وقتی می توانید دوتایی داشته باشید؟اجاق گاز دوتایی در آشپزخانهکریس بارنزکریس بارنزراهنمای ما به شما توصیه می کند که هنگام خرید اجاق گاز دوتایی چه چیزی را جستجو کنید. هیچ بررسی فعلی درباره این محصول وجود ندارد. برای ثبت علاقه خود به یک آزمون ، به صفحه درخواست ما مراجعه کنید.فضای اضافی آشپزخانه برای ذخیره کردن دارید؟ اگر بیشتر اوقات سرگرم می کنید یا یک خانواده بزرگ دارید ، یک اجاق دوتخته ممکن است نیازهای شما را برطرف کند. در اص
لذت آشپزی کردن برای کودکان
همانطور که می‌دانید آشپزی کردن یک تجربه لذت بخش است چون در رویدادی که ممکن است از ابتدا تا انتهای آن کمتر از یکساعت طول بکشد اتفاقات زیادی می‌افتد که هر لحظه آن دنیایی از هیجان را برای کودکان دارد. ممکن است آشپزی کردن برای ما امری طبیعی باشد اما برای کودکان یک تجربه علمی است. لذا والدین باید با نهایت دقت و حوصله در آشپزخانه کنار فرزند خود باشند و این امکان را به آنها بدهند که با رعایت نکات ایمنی، غذایی با دستان خود
حالا بهار اینجاست.آن بهارِ همیشه سبز،شاد،سرخوش،که شبی از شب های سرد و تیره ی اسفندماه،کدخدا نوید آمدنش را به اهالی دِه داده بود.نوید صبح روشنی که پس از آن،جهان مُشت مُشت شکوفه و گل بر زمین می ریخت و آبادی،عطر نوروزی به خود زده و لباس نو به تن کرده،به درخت ها صبح بخیر می گفت.درخت ها دیگر،از خواب بلند خود برخاسته اند و خمیازه ی اول صبحی شان را هم کشیده اند.و بهار،بر فراز زمین،چایش را روی اجاق خورشیدِ اول فروردین ماه دم کرده است و حالا،دارد به ج
هود وسیله ای برای تهویه در آشپزخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها می باشد. هود آشپزخانه به عنوان وسیله ای مانند سرپوش روی اجاق گاز را می پوشاند وسبب خروج  بو و دود ناشی از غذاها می شود. یکی از دیگر وظایف هود در آشپزخانه جذب روغن و رطوبت هوا می باشد. جذب رطوبت هوا توسط هود از جمله کاربرد های اساسی آن است چراکه رشد میکروب در محیط های مرطوب بیشتر است و سبب بیماری می شود. 
 
 
هودها به گونه ای طراحی شده اند که روی دیواری در بالای اجاق گاز یا اجاق گاز شما نصب شد
هود وسیله ای برای تهویه در آشپزخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها می باشد. هود آشپزخانه به عنوان وسیله ای مانند سرپوش روی اجاق گاز را می پوشاند وسبب خروج  بو و دود ناشی از غذاها می شود. یکی از دیگر وظایف هود در آشپزخانه جذب روغن و رطوبت هوا می باشد. جذب رطوبت هوا توسط هود از جمله کاربرد های اساسی آن است چراکه رشد میکروب در محیط های مرطوب بیشتر است و سبب بیماری می شود. 

هودها به گونه ای طراحی شده اند که روی دیواری در بالای اجاق گاز یا اجاق گاز شما نصب شده ب
شرکت آلبا
شرکت تولیدی صنعتی البا گاز در سال  با برند تجاری آلتون و دامنه فعالیّت تولید اجاق گازهای مبله (فردار / بدون فر)، اجاق گازهای صفحه ای توکار، فرهای توکار (تمام برق / گاز و برق) و انواع هودهای خانگی پا به عرصه تولید ملّی گذاشت.
کارخانه البا گاز در زمینی به مساحت هجده هزار متر مربع در ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند، در کیلومتر  جاده تهران فیروزکوه واقع شده است.
شرکت البا گاز با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات و ابزارهای ت
پاییز است. دختر در پایان یک روز شلوغ کلید را توی قفل در می‌چرخاند و وارد خانه می‌شود. کفش‌هایش را درمی‌آورد و توی جاکفشی می‌گذارد. پالتواش را روی جالباسی کنار در آویز می‌کند. لباس‌هایش را یکی یکی از تن بیرون می‌آورد و توی سبد رخت‌چرک‌های حمامش می‌اندازد. دست و صورتش را می‌شوید. غذایش را در حالی که دارد به یک موسیقی کلاسیک گوش می‌دهد از یخچال بیرون می‌آورد و روی اجاق گاز می‌گذارد. شوپن،‌ پرلود شماره شش در سی مینور، اُپوس بیست و هشت می
شما با اجاره این سوئیت مبله درقشم میتوانید از امکانات خوب این آپارتمان استفاده کنید . این آپارتمان مبله درقشم در فلکه ساعت قرار گرفته است و ۱۰ دقیقه تا بازار فاصله دارد.این منزل مبله قشم دارای دو تخت خواب می باشد. از دیگر امکانات این آپارتمان مبله قشم می توان به مبلمان،تلویزیون،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز، اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.این آپارتمان مبله دارای آسانسور و سرویس جداگانه ایرانی وفرنگی می باشد.
 
 
قصه نوه و پدر بزرگ                                    تهیه و تنظیم: نرگس رضوی
پیرمردی بود که با پسر ، عروس و نوه اش در خانه ای زندگی میکرد. چشمهای پیرمرد ضعیف شده بود و خوب نمی دید. گوشهایش ضعیف شده بود و خوب نمی شنید، زانوهایش هم موقع راه رفتن می لرزید. وقتی که سر میز غذا می نشست از ضعف و پیری قاشق در دستش میلرزید و غذا روی میز میریخت. حتی وقتی که لقمه در دهانش میگذاشت غذا از گوشه دهانش بیرون میریخت و منظره زشتی بوجود می آورد.هر بار پسر و عروسش با دیدن
اگر در حال برنامه ریزی آشپزخانه هستید ، چند ایده اصلی برای چیدمان آشپزخانه وجود دارد که باید در نظر داشته باشید و همچنین طراحی و برنامه ریزی را انجام دهید. ممکن است کابینت ، کفپوش ، کاشی ، وسایل خود را داشته باشید و همه انتخاب شده را رنگ کنید. اما آنچه باعث می شود آشپزخانه قابل زندگی باشد ، ارتباطی با شیوه ظاهری آن و همه کارایی با کارایی ندارد. قبل از تصمیم گیری های بزرگ و یا با زیبایی شناسی ، در اینجا 7 ایده اساسی برای چیدمان آشپزخانه وجود دار
خانه یک روزه تهران درشهران واقع شده است .سوئیت مبله تهران یک اتاق خواب دارد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این سوییت مبله غرب تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.
 
اجاره خانه یک روزه تهران و سفرخانه
چرا هنگامی که روغن داخل ماهیتابه آتش گرفت, نباید با آب آن را خاموش کنیم؟؟؟
هنگامی که یک لیتر آب مایع حرارت داده میشود به دلیل انبساط حجمی بالای آب ,
به ۱۷۰۰ تا ۳۴۰۰ لیتر بخار آب تبدیل میشود….

حال اگر ما آب در ماهیتابه حاوی روغن مشتعل بریزیم, آب به زیر روغن رفته
و در کسری از ثانیه به انبوهی از بخار تبدیل شده و به یکباره کل روغن مشتعل
به اطراف پرتاپ کرده و کل قطرات روغن در اثر تماس با اکسیژن و
حرارت شعله ور شده ….
بنابراین بهترین کار در زمان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

احسان کافی مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل بهترین سبک زندگی