نتایج جستجو برای عبارت :

ترور نرم سردار حاجی زاده _استاد راوفی پور

سردار حاجی زاده،سردار امیرعلی حاجی زاده،پوستر سردار حاجی زاده،عکس سردار حاجی زاده،عکس پروفایل سردار حاجی زاده،فرمانده هوافضای سپاه،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،امیر علی حاجی زاده،تصویر سردار حاجی زاده،امیرعلی حاجی زاده
دامگه بودی و شیطان افتاددر دل آتش دامی که نهادترورت شد سند رسوائیدشمنی رذل به آن فرمان دادالمهندس چو برادر یکرنگجان خود بر سر پیمان بنهادشد عوض صحنه ی عالم سردارخونتان تفرقه را داد به باددر بیان هنر ملّت هااز ترامپ است ترور در هر یادهر کجا بحث ترور گردد بازتو شهیدش شده هستی چو نمادخون تو ماشه ی رویاروئیانتقام است چو حق نی بیدادشده امضا سند حق خواهیشر به نابودی خود فرمان دادخون تو بذر رفاقت افشاندبین ایران و عراقی آزادتو شهید همه ی ملّتهاض
ترور عبد الرضا شهلایی
ماجرای ترور عبدالرضا شهلایی  چیست آیا این ماجرا صحت هم دارد؟
 
خب دوستان همانطوری که می دانید شهادت سردار نامدار ایرانی یک خبر شکه کندده ای برای هر ایرانی با وجدانی بود و تقریبا تک تک ایرانی ها بعد از شنیدن خبر ترور ناراحت شدند.
 
در زیر جزئیاتی بیشتری از این دسته از ترورها می خوانیم

ادامه مطلب
دامگه بودی و شیطان افتاد
در دل آتش دامی که نهاد
ترورت شد سند رسوائی
دشمنی رذل به آن فرمان داد
المهندس چو برادر یکرنگ
جان خود بر سر پیمان بنهاد
شد عوض صحنه ی عالم سردار
خونتان تفرقه را داد به باد
در بیان هنر ملّت ها
از ترامپ است ترور در هر یاد
هر کجا بحث ترور گردد باز
تو شهیدش شده هستی چو نماد
خون تو ماشه ی رویاروئی
انتقام است چو حق نی بیداد
شده امضا سند حق خواهی
شر به نابودی خود فرمان داد
خون تو بذر رفاقت افشاند
بین ایران و عراقی آزاد
تو شهید همه
با چه خبری بیدار شدم امروز !
 
آمریکاییها سردار رو ترور کردن تو بغداد
این عکس هم سند شده که خودش بوده...
البته بعضی جاها گفتن منتظر آزمایش دی ان ای باید باشن ، اما مقامات شهید شدنشون رو تایید کردن و الان سه روز عزای عمومی اعلام شده.
 
به آرزوش رسید و شهید شد
 
اما ببینیم بعدش چی میشه  ؟
 
قرار چه بلایی سر ما و کسایی که کشتنش بیاد ؟
 
 
عکس انگشتر سردار سلیمانی و لیست شهدا :
سردار سلیمانی به شهادت رسید
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



مدت زمان: 59 ثانیه
 رهبر انقلاب در خطبه‌های #نمازجمعه27دی: در این منطقه تا قبل از این حادثه اینجور کارها، مخصوص رژیم صهیونیستی بود که افراد را ترور کند. رهبر حماس را ترور کردند و گفتند که ما ترور کردیم. رهبر جهاد را ترور کردند و گفتند ما ترور کردیم. ترور میکردند و میگفتند ما کردیم. آمریکاییها آدم خیلی کشتند، در عراق در افغانستان در جاهای دیگر هر چه توانستند آدم کشتند منتها اعتراف نمیکردند که ترور کردیم. اینجا اعتراف کردند که ترور کردیم. رئیس جمهور آمریکا به زبا
 «بسم الله قاصم الجبارین» . حاج قاسم کجایی؟ کجایی که ببینی امروز سردار حاجی‌زاده مقابل دوربین‌ها آرزوی مرگ کرد. کجایی که ببینی دست بر گردن گذاشت و گفت: گردن ما از مو باریک‌تره. سرداری که در حین عملیات پشت میز ننشسته بود، دستور بدهد بلکه در غرب کشور بین نیروهایش بود. ما که می‌دانیم او مقصر نیست اما با شجاعت تمام مسئولیت این اتفاق تلخ را برعهده گرفت. کجایی حاجی که ببینی امروز سردار حاجی زاده تنهاتر از همیشه است. . راستی اگر بودی چگونه او را دل
2635 - «مسعود بهنود» روزنامه‌نگار دوران رژیم پهلوی و از عناصر اصلی شبکه BBC‌فارسی در سالهای اخیر، در این شبکه ممنوع‌التصویر شد و به رادیوی بی‌بی‌سی تبعید گردید.این تبعید پس از آن رخ داد که پس از ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی، بهنود در برنامه خود فقط از واژه «ترور» استفاده کرد و تلویحاً تشییع باشکوه سردار سلیمانی بزرگ دانست و چاره ای جز تحسین ملت ایران نداشت.
دانلود فایل اصلی
تکخال محبّت و صفائی سردارنوری تو ز ذات کبریائی سرداراوجی تو ، فرازِ بی فرودی آقاترسِ دل کُلّ اشقیائی سردارتو دشمن سرسخت شیاطین هستیچون آیه ی وحدت و رهائی سرداربیچاره ترامپ لعنتی می لرزدامنیّت و عشق و اعتلائی سرداردشمن بخیال خود شهیدت کردهروزی خوری از خوان خدائی سردارکردی تو نظر به ساحت وجه اللهخود جلوه ی بی چون و چرائی سردارگفتی که نه سردار که یک سربازیسردار همه ، از اولیائی سردارکردی تو سفارشِ ولایت ما راخود کوه تناور وفائی سردارخاموش
آنقدر از وجود تو می ترسیدند که در دل سیاهی شب آن هم نه از راه زمین، بلکه آسمان تو را پر پر کردند. این را بدان در ایران غیور مردانی به مانند تو زیاد هستند. تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم زاده می شود و این دشمن خونخوار باید بداند که با هر بار کشتن یک سردار سلیمانی، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد.
ما ایرانیان، پس از خُرشیدگرفتگی حلقوی در 5 دی‌ 1398، دی‌ماه شگفت‌انگیز و پُرحادثه‌ای را، چنان‌که پیشبینی شده بود، در حال سپری‌کردن هستیم. 
- نخست زمین‌لرزه‌ای ۴.۹ ریشتری در شهرستان دشتستان در استان بوشهر که خُشبختانه آسیب جانی و مالی نداشت!
- سپس مجروح‌شدن سردار حاجی زاده -فرماندۀ هوافضای سپاه پاسداران- در سوریه در پی بمباران هواپیماهای اسرائیلی (9 دی 1398)
 - آن‌گاه ترور سردار سلیمانی -بزرگترین فرمانده و سردار جنگ و انقلاب- و همراهانش به د
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، در فروردین ماه امسال سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با وقوع سیل در استان خوزستان در کنار مردم سیل زده حضور یافت.
این سردار سرفراز به دیدار مردم آمد و به یاری مردم سیل زده شتافت و قوت قلبی برای این عزیزان شد.
قسمت اول  - قسمت دوم
همچنین سردار سلیمانی به دیدار نیروهای جهادی و امدادگران رفت و خدا قوت و انرژی مضاعفی به آنها داد.
 
فرمانده کل سپاه با اشاره به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی‌ها خطاب به آنان هشدار داد: کسانی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده‌اند اگر زنده بمانند قطعا از این گفته خود پشیمان خواهند شد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گفت و گویی در واکنش به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی ها با بیان اینکه  آنهایی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده اند، اگر زنده بمانند قطعا از ا
 
 
آنقدر از وجود تو می ترسیدند که در دل سیاهی شب آن هم نه از راه زمین، بلکه آسمان تو را پر پر کردند. این را بدان در ایران غیور مردانی به مانند تو زیاد هستند. تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم زاده می شود و این دشمن خونخوار باید بداند که با هر بار کشتن یک سردار سلیمانی، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد.
تکخال محبّت و صفائی سردار
نوری تو ز ذات کبریائی سردار
اوجی تو ، فرازِ بی فرودی آقا
ترسِ دل کُلّ اشقیائی سردار
تو دشمن سرسخت شیاطین هستی
چون آیه ی وحدت و رهائی سردار
بیچاره ترامپ لعنتی می لرزد
امنیّت و عشق و اعتلائی سردار
دشمن بخیال خود شهیدت کرده
روزی خوری از خوان خدائی سردار
کردی تو نظر به ساحت وجه الله
خود جلوه ی بی چون و چرائی سردار
گفتی که نه سردار که یک سربازی
سردار همه ، از اولیائی سردار
کردی تو سفارشِ ولایت ما را
خود کوه تناور وفائی سرد
جمعه
لحظهٔ شنیدن خبر
ساعت، نه و نیم صبح را نشان می‌داد. با چشم‌های خواب‌آلوده رفتم سراغ گوشی‌‌ام. سیم شارژر را جدا کردم، به اپن آشپزخانه تکیه دادم و وارد برنامهٔ اینستاگرام شدم. اولین عکسِ جلوی چشمانم، عکس سردار قاسم سلیمانی بود که فروتنانه ایستاده بود جلوی رهبر و نشان ذوالفقاری دریافت می‌کرد. لبخند زدم و رفتم سراغ متن پست. لبخندم مُرد. جمله‌ها را خواندم. جمله‌ها را نفهمیدم. دوباره خواندم. «پنتاگون اعلام کرد به‌ دستور رئیس‌ جمهور کشور
سردار سلیمانی زاده 20 اسفند 1335 در قنات ملک استان کرمان وی فرماندهی سپاه قدرس جمهوری اسلامی ایران را در دست داشت وی در 4 بهمن 1398 درجه سرلشکری را از فرماندهی کل قوا سید علی خامنه ای دریافت کرد حضرت آیت الله خامنه ای سردار را ((شهید زنده می نامد ))
 
 
⭕️پاسخ به شبهه ی معامله ی خون سردار با آمریکایی ها جهت حفظ انقلاب اول در خصوص اصل توهم معامله بین ایران و آمریکا بر سر خون شهید سپهبد #قاسم_سلیمانی باید عرض کنم که چنین توهمی به دلایل عدیده ساخته و پرداخته اذهان مریضه! از جمله ی این دلایل امکان ترور با کمترین هزینه برای امریکایی ها توسط منافقین در ایران،
ادامه مطلب
به افسوس نگاه مرغ و خروسهای باغچه مادربزرگ فکر می کنم، وقتی به کبوتران آسمان خیره می شدند..همیشه دلم به حال نگاهشان می سوخت،اما چنین روزهایی قشنگ می شود فهمیدشان!چگونه اش را نمی دانم اما این بار باید شهادت سردار سلیمانی را نظاره کنیم.
ما کجای زمین داریم نوک میزنیم و آنها تا کجای آسمان پر می کشند..
پ.ن: کم کاری ما در شناساندن داعش و آمریکا در این ترور نقش دارد. نقش دارد که پنتاگون می گوید ترامپ دستور این حمله را داده چون قصد ترور مقامات آمریکای
‌⭕️اعتراف رسانه های غربی و صهیونیستی به نقش موساد در شهادت تهرانی مقدم 
سال ۱۳۹۰شاهد ترور دو نفر از دانشمندان هسته ای بودیم. یکم مرداد ۱۳۹۰ داریوش رضایی نژادو در ۲۱ دیماه همین سال مصطفی احمدی روشن و همراهش قشقایی ترور و به شهادت می رسند. عوامل ترور هرگز مشخص نشدند وبرخی افراد که در مستندکلوپ ترور به عنوان عوامل ترور معرفی شدند، 
ادامه مطلب
ای سردار دلها ای فرزند زهرا ای مرد دلاور ای سردار لشکر ای ذولفقار حیدر ای جاودان و بی سر ای شاهد و شهید دین ای عاشق و امید دین ای هم سفره ی علی ای جان نثار راه ولی ای خواهان شهادت ای سردار ولایت ای مالک اشتر زمان شهادتت مبارک ای سربه زیرِ...
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در ایالت میامی گفت که واشنگتن خواستار صلح بوده و به دنبال جنگ نیست.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه در سخنرانی در ایالت میامی گفت که به دنبال جنگ نیست و ما خواستار صلح هستیم.
رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی مدعی شد که سردار سلیمانی مسئول کشته شدن صدها نفر از جمله آمریکایی‌ها بوده و وی به ارتش آمریکا دستور ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را صادر کرده بود.
سلام
انتقام سخت = سیلی آب دار
«انتقام سخت»، همان وعده‌ای بود که رهبر معظم انقلاب بعد از ترور و به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی داده بودند، وعده ای که همزمان با به خاکسپاری حاج قاسم عملیاتی شد.
به گزارش خبرآنلاین،  با رمز «یا زهرا(س)»  و در ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد ۱۸ دی ماه آغاز شد، همان «انتقام سخت» سپاه پاسداران از آمریکایی ها و در خونخواهی ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که رهبر انقلاب وعده آن را داده بودند.
ادامه مطلب
به مناسب بزرگداشت سردار سلیمانی گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از خبرگزاری  مهر، صبح چهارشنبه به مناسب بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور در کانون طه گرگان برگزار شد.
رئیس مرکز اسلامی شمال کشور در این آئین اظهارکرد: سردار سلیمانی در ۲۱ سال فرماندهی سپاه قدس در نهایت خفا و بی نام نشان بودن، اینگونه محبوب قلب‌های مردم شد.
حجت
عضوی از ملّتی عزادارم
اشکبار عزای سردارم
خشمگین از ترامپ پست و حقیر
از ترور تا همیشه بیزارم
داغ سنگین درون دل دارم
آتش انتقام از اشرارم
نرود گفته های او از یاد
خاطراتش کند سبکبارم
خوش بحالش که حق نگاهش کرد
محو‌ اخلاص و عشق و کردارم
خون او را خدا سند فرمود
رهبرم هست عشق و دلدارم .
.
ما صبح جمعه بیدار شدیم اخبار گفت سردار شهید شده است... همه اعضای خانواده ناراحت شدیم. مردم بیرون هم ناراحت بودند.
آمریکاییها مستقیما سردار را خودشون ترور کردن با یک پهباد. ترامپ گفته دستورش رو من دادم.
بعد کم کم مردم ناراحتیهاشونو علنی نشون دادن. رهبری هم در پیامی، ضمن بیان تسلیت به مردم، گفتند که انتقام سختی میگیریم.
بعد فضای مجازی نشون داد دل همه با سردار بوده. البته به فضای مجازی نمیشه اعتماد کرد اما در واقعیت مشخص بود. فضای مجازی هم بنوعی ه
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، تصاویر جدید از محل شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشد الشعبی،‌ منتشر شده است.
سی‌ان‌ان گزارش داد که این تصاویر از محل شهادت سردار سلیمانی به دستش رسیده است.
حمله آمریکا واکنش‌های منفی بسیاری را در میان کشورهای جهان به دنبال داشته است.
تصاویر جدید از محل شهادت سردار قاسم سلیمانی
تصاویر جدید از
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، تصاویر جدید از محل شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشد الشعبی،‌ منتشر شده است.
سی‌ان‌ان گزارش داد که این تصاویر از محل شهادت سردار سلیمانی به دستش رسیده است.
حمله آمریکا واکنش‌های منفی بسیاری را در میان کشورهای جهان به دنبال داشته است.
تصاویر جدید از محل شهادت سردار قاسم سلیمانی
تصاویر جدید از
           سلام                                            
انتقام سخت = سیلی آب دار
«انتقام سخت»، همان وعده‌ای بود که رهبر معظم انقلاب بعد از ترور و به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی داده بودند، وعده ای که همزمان با به خاکسپاری حاج قاسم عملیاتی شد.
به گزارش خبرآنلاین،  با رمز «یا زهرا(س)»  و در ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد ۱۸ دی ماه آغاز شد، همان «انتقام سخت» سپاه پاسداران از آمریکایی ها و در خونخواهی ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که رهبر
می‌آیم خودم را تسکین بدم با این حرف‌ها که:«سردار، شبیه به خودش را تربیت کرده»یا «ما شبیه سردار کم نداریم.» تا آرام می‌شوم، یکی می‌پرد وسط که:«دهه‌ی شصت که هر روز یک ترور داشتیم.» مات و مبهوت می‌مانم. چرا ماتم می‌برد؟ چون بارها از خودم پرسیده‌ام:«اگر رجایی/بهشتی/مطهری/باهنر یا از آن‌طرف چمران و متوسلیان و همت بودند، اوضاع بهتر نبود؟» چون بارها از ته دل صدای‌شان کردم که چاره کنند درد ما را.
می‌دانی؟ نبود بعضی‌ها مثل تکه‌ی وسط پازل است؛
فرمانده کل سپاه با اشاره به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی‌ها خطاب به آنان هشدار داد: کسانی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده‌اند اگر زنده بمانند قطعا از این گفته خود پشیمان خواهند شد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گفت و گویی در واکنش به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی ها با بیان اینکه  آنهایی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده اند، اگر زنده بمانند قطعا از ا
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام دلبر بی نشان
دانلود آهنگ رضا ملک زاده دلبر بی نشان
رضا ملک زاده به نام دلبر بی نشان
Reza Malekzadeh - Delbare Bi Neshan
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام چشمان وحشی
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام با من چه کردی
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام آتش پاره
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام گریه کردم
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام دلم رفت
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام عشق خیالی
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام عجب دلی
دانلود آهنگ رضا ملک
بسم الله
 
گزیده‌ای از یادداشت یک دوست عزیز
چندسالی هست که پست های #آمدنیوز را مرتب دنبال می کنم. به نظرم اگر کسی تصور کند این کانال تلگرامی را یک نفر یا یک تیم چند نفره یا یک گروه معمولی ساخته اند، بسیار ساده است. فکت های زیادی از مغالطات رسانه ای این کانال دارم که قطعا حاصل کار فشرده‌ی چندین گروه حرفه ای با منبع مالی بسیار غنی است. انشالله فرصتی شود و آنها را ارائه دهم.
از چند ماه پیش، آمد نیوز به شدت بر مسئله‌ی اختلاف میان رهبری و سردار سلیم
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام دلبر بی نشان
دانلود آهنگ رضا ملک زاده  دیوونه تر
رضا ملک زاده به نام دلبر بی نشان
Reza Malekzadeh - Delbare Bi Neshan
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام چشمان وحشی
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام با من چه کردی
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام آتش پاره
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام گریه کردم
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام دلم رفت
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام عشق خیالی
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام عجب دلی
دانلود آهنگ رضا ملک ز
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ در این بیانیه آمده است:سردار قاسم سلیمانی که سال ها برای حفظ امنیت این سرزمین تلاش کرده بود، در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید. جمعیت هلال احمر ایران این ترور و اقدام ضدبشری را محکوم کرده و فقدان این چهره پرتلاش را به مردم ایران و منطقه تسلیت می گوید.بر خلاف آنچه در برخی رسانه های جهان تبلیغ می شود، سردار سلیمانی چهره ای صلح طلب بود که برای بقای امنیت در منطقه تلاش می کرد. او گروههای تندرو و افر
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی روحت شاد.
زندگی نامه مختصری از این بزرگ مرد:
او متولد 20 اسفند سال 1335 بود. متولد شده در روستای قنات ملک واقع در شهرستان رابر از توابع کرمان بود. او در نوجوانی تن به کار بنایی و در جوانی پیمانکار سازمان آب بود و پس از انقلاب 1357 و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این نهاد پیوست.وی در ابتدای جنگ ایران و عراق گردانی متشکل از نیروهای رزمی کرمان را تشکیل داد که بعدا به تیپ زرهی و در آخر به لشکر 41 ثارالله تبدیل شد. از ابت
                                                                      
 
استکبار جهانی در راس آنها شیطان بزرگ، آمریکا  اسم خود را اَبَر قدرت می گذارد آن وقت مرد نبودند جلوی سردار دلها بایستد بلکه ترور فیزیکی کردند ایشان را و ترور کردن کار بزدلانی هست که توان مقابله با بزرگان را ندارند! حال چه مثلا اَبَر قدرتی هستید که از عکس شهید هم می ترسید که بعد از شهادت  سردار شهید سلیمانی موج حذف تصاویر متبرک ایشان را راه انداخته اید و حتی صفحه
 
آنقدر از وجود تو می ترسیدند که در دل سیاهی شب آن هم نه از راه زمین، بلکه آسمان تو را پر پر کردند. این را بدان در ایران غیور مردانی به مانند تو زیاد هستند. تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم زاده می شود...
و این دشمن خونخوار باید بداند که با هر بار کشتن یک سردار سلیمانی، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد.
 
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی روحت شاد.
زندگی نامه مختصری از این بزرگ مرد:
او متولد 20 اسفند سال 1335 بود. متولد شده در روستای قنات ملک واقع در شهرستان رابر از توابع کرمان بود. او در نوجوانی تن به کار بنایی و در جوانی پیمانکار سازمان آب بود و پس از انقلاب 1357 و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این نهاد پیوست.وی در ابتدای جنگ ایران و عراق گردانی متشکل از نیروهای رزمی کرمان را تشکیل داد که بعدا به تیپ زرهی و در آخر به لشکر 41 ثارالله تبدیل شد. از ابت
هفته قبل که ما تو گروه هر هفته مکالمه انگلیسی داشتیم بعد از شنیدن خبر ترور حاج قاسم حالم جوری بود که اصن نتونستم صحبت کنم و برای انگلیسی چت میکردم ولی این هفته خیلی خوشحالم . خیلی
 
خلاصه اینکه مشخص بود ایران به امریکا جواب میده اما نکته جالبش اینه که هم زمانبندی جواب موشکی همون ساعت ترور سردار بوده و هم اینکه اول موشک  زدن بعد با سردار خداحافظی کردن و به خاک سپردنش . یه نکته کلیدی هم این وسط هست اونموقع که ایران سفارت امریکا رو گرفت و کارمندا
دوستی که در سپاه قدس خدمت می کرد و از زیر مجموعه های سردار سلیمانی بود نقل میکرد در مدتی که در جنگ بودم شخصی به شجاعت سردار سلیمانی ندیدم! ایشان اصلا از مرگ ترسی ندارند و در عملیات ها بگونه ای عمل می کنند که انگار به مهمانی می روند!
بهمن ماه سال قبل سردار سلیمانی ,مالک اشتر علی,  سخنران یادواره شهدای شهرستان بابل بود ، جمعیت عظیم و تقریبا بی سابقه آن روز در مصلی بابل نشان از ارادت ویژه ی مردم بابل به شهدا و سردار سلیمانی بود.
امروز و بعد از حدود
نماینده عراقی: اخراج آمریکایی‌ها مرهون خون شهداست
شلیک ۳ موشک زلزال ۱ به جنوب عربستان توسط نیرو‌های یمنی
چین: آمریکا به حاکمیت عراق احترام بگذارد
واکنش دبیرکل نجباء به تصویب قانون اخراج آمریکایی‌ها از عراق
تظاهرات مردم ترکیه در واکنش به ترور سردار سلیمانی مقابل کنسولگری آمریکا در استانبول + تصاویر
تکرار تهدیدات توخالی ترامپ از زبان پمپئو
تظاهرات یمنی‌ها در محکومیت ترور سردار سلیمانی فردا در صنعا
از واکنش‌ها به تهدیدات ترامپ علیه
انتشار جزئیاتی درباره ترور سردار شهید سلیمانی
ان بی سی نیوز در گزارشی به بررسی جزئیات بیشتر درباره چگونگی ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس ایران پرداخت.
پایگاه اینترنتی ان بی سی نیوز گزارش داد آمریکایی‌ها منتظر او بودند. عناصر سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا (سیا) با استفاده از اطلاعات مخبر‌هایی در فرودگاه دمشق، دقیقا می‌دانستند چه زمانی هواپیمای حامل سردار سلیمانی به سمت بغداد پرواز می‌کند. اطلاعات دریافتی از اسرائیل نیز
شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی تبریک و تسلیت باد
سلیمانی یک «فرهنگ» است و فرهنگ ترور شدنی نیست
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام ، حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش به پیشگاه ولی عصر امام زمان و رهبر انقلاب و مردم عزیز ایران ، همه با هم برای تشییع پیکر پاک این عزیزان می آییم.
یکشنبه ۹۸/۱۰/۱۵
ساعت ۱۱:۳۰
مکان :
سانه های عراقی به نقل از مقام های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار سلیمانی و ابومهندس زمانی که با دو خودرو از فروگاه بین المللی بغداد خارج شدند، هدف قرار گرفتند و هر دو شهید (ترور)شدند.
گفته می شود سردار سلیمانی از لبنان وارد فرودگاه بین المللی بغداد شده است.
منابع رسانه ای عراق می گویندبالگردهای آمریکایی هر دو خودرو را هدف قرار دادند.
«‏نعیم قاسم» جانشین «حسن نصرالله» رهبر گروه حزب الله لبنان نیز در این عملیات تروریستی به شهادت رسید.
ادا
شهید سلیمانی بخاطر زیّ بسیجی که یاد آور بسیجیان دوران جنگ می باشد در دل مردم جا کرد.
سردار سلیمانی می توانست بعد از جنگ تکلیف دینی و ملی خود را ادا شده بداند و وارد رقابت های اقتصادی شبهه ناک شود و بطور قانونی و شرعی از حقوقی که در کشور داشت خود و خانواده ی خود را بهرمند کند اما این کار را نکرد!
سردار سلیمانی بخاطر محبوبیت روز افزون خود طالب زیادی در گروهها و احزاب داشت تا وارد دسته و حزبی شود و بر وزانت آن گروه یا حزب بیافزاید که این کا را هم نک
می‌آیم خودم را تسکین بدم با این حرف‌ها که:«سردار، شبیه به خودش را تربیت کرده»یا «ما شبیه سردار کم نداریم.» تا آرام می‌شوم، یکی می‌پرد وسط که:«دهه‌ی شصت که هر روز یک ترور داشتیم.» مات و مبهوت می‌مانم. چرا ماتم می‌برد؟ چون بارها از خودم پرسیده‌ام:«اگر رجایی/بهشتی/مطهری/باهنر یا از آن‌طرف چمران و متوسلیان و همت بودند، اوضاع بهتر نبود؟» چون بارها از ته دل صدای‌شان کردم که چاره کنند درد ما را.
می‌دانی؟ نبود بعضی‌ها مثل تکه‌ی وسط پازل است؛
دوستی پرسید سردار را کی کشتند؟
گفتم وقتی ما خواب بودیم
و بعد به این فکر کردم که نکندخواب بمانیم و دشمن هر چه خواست بکند!
منبع عکس: تسنیم
سردار سلیمانی یک از ارکان اتحاد امت اسلامی هستند، مواظب تفرقه افکنی دشمنان باشیم. کلا مواظب باشیم، در فضای مجازی با بازنشر مطالب تفرقه انگیز به تفرقه افکنان کمک نکنیم.
احتمالا از امروز تلاش هایی انجام خواهد گرفت:
1 - القای دخالت عراقی ها در ترور
2 - پخش کلیپ های تقطع شده ی شادمانی عده ای در سوریه، لبنان، فلسطین
مدت زمانی بود که هر از چند گاهی با خبر ترور نخبگان کشور شوک بزرگی میهنمان را فرا میگرفت... یک روز صبح اخبار روز کشور خبر از حادثه ی هولناکی می داد... ترور یکی دیگر از نخبگان کشور... ولی اینبار داستان برای استان من فرق داشت... 
ادامه مطلب
 چه سریال جالیه این بانوی سردار
واقعا جالبه حتما ببینید و مبادا از دست بدید
ساعت پخش و تکرار سریال بانوی سردار
خب دوستان میخواین بدونین ساعت پخش و تکرار سریال بانوی سردار بانوی سردار چه موقع هست
کافیه همین پست رو به دقت بخونید
از روز 29 مرداد ماه این سریال آماده نمایش شد و البته مخاطبان زیادی هم داره
داستان در مورد بی بی مریم هست
که مانند یک سردار در مقابل استعمار پیر مقاومت کرد. در واقع استعمار پیر رو زمینگیر کرد
این سریال به همه درس مقاومت
سردار سلیمانی نماد ایران به مثابه یک پروژه تاریخی است. او ایرانی بود ولی برای یک پروژه تاریخی می‌جنگید. او مرد رزم بود ولی لطافتی زنانه داشت، او با دشمنان سر جنگ داشت و با دوستان اهل مدارا بود. در یک کلام سلیمانی، سرباز سپاه نبود، او حتی سرباز وطن هم نبود، او نماینده ایران به مثابه یک پروژه تاریخی و تعادل تمدنی بود. سلیمانی، سیدجمال را به شریف واقفی و شریف را به چمران متصل می‌کرد و با چنین اتصالی در درون خود هم مصدق داشت، هم بازرگان و هم خامن
سلام
چه تاریخ خاص و تلخی شد....شب و روز شهادت سردار ؛ شب و روز وداع
اما 
سردار
یه نفر چقدر میتونه توی دل میلیون ها آدم نفوذ کنه... جبهه و اون حال و هوای شهدا چقدر عجیب و غریب بوده که مثل سردار همه عشق و همه ی آرزوش رسیدن به اوناست..
چه بوی خدا رو استشمام کردیم از اربا اربا شدنت...
رهبر برای نداشتنت بغض کرد و اشک ریخت...
چقدر رویایی هستی تو سردار...چقدر همه کارهایت را بیست و کامل انجام داده ای...چقدر رنگ و لعاب حضرت عباس داری و چقدر نبودنت سخت است..
حتی الا
*♻️ سردار حاجی زاده دروغ نگفت اما همه واقعیت را نیز نگفت*
‌* توضیحات سرباز دلباخته وطن سردار حاجی زاده در مورد ساقط نمودن هواپیمای اوکراینی به دور از هر دروغ پردازی بود اما سردار خود و مجموعه اش را بنا بر چه مصالحی قربانی چه کسان و مسائلی نمود که همه واقعیت را نگفت *
* سردار گفت : « در چندین مرحله به سامانه‌ها اعلام می‌شود که چند موشک کروز به سمت کشور شلیک شده و آماده باشند » اما نگفت سرنوشت این موشک های امریکایی چه شد *
* سردار شاید نگفت که برا
این پاورپوینت در 26 اسلاید طراححی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از عضویت در سپاه پاسداران،فرماندهی ارتش عراق،نقش سرلشکر درصلح،نشان ذلفقار سردار،شهادت سردار سلیمانی،پیام رهبر انقلاب به مناسب شهادت سردار سلیمانی،واکنش ها به شهادت سردار سلیمانی و سایر مطالب مفید ارزنده درمورد شهید سردار قاسم سلیمانی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
لحظه دقیق ترور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی
جزیئات دقیق شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد که ساعت یک نیمه شب، هواپیمای
حامل حاج قاسم سلیمانی از بیروت به بغداد می رسد. ابو مهدی مهندسدر فرودگاه منتظرش است
و لحظاتی بعد از خروج از فرودگاه انفجارهای مهیبی در اطراف فرودگاه بین المللی بغداد به وقوع پیوست،
انفجار ها ناشی از اصابت موشک هایی بود که پهباد های آمریکایی آنرا شلیک می کردند.
سپس ساعت ۲ صبح فرودگاه بین المللی بغداد بسته شد و پر
کانال «مشاهدات دانشجویان و دانش‌آموختگان مسلمان ایرانی از امریکا» با انتشار تصاویری نوشت: حدود ٣٠٠ نفر از مردم پورتلند در ایالت اُرِگان امریکا، حمله‌ی هوایی به خودروی ژنرال ایرانی را محکوم و به اقداماتی که جنگ را شعله‌ور می‌کند اعتراض کردند.
فارغ از هر نگاهی، اشتباه استراتژیک آمریکا در ترور سردار سلیمانی چند پیامد جدی در ایران و منطقه به دنبال خواهد داشت:
ناامنی و هرج‌ومرج بیشتر در منطقه؛
امکان تجدید حیات و سربرآوردن گروه‌های تروریستی؛
افزایش اتحاد محور مقاومت در مبارزه با آمریکا و اسرائیل؛
انسجام ملّی جمع کثیری از ایرانیان در دشمن‌ستیزی و به‌ویژه آمریکاستیزی؛
مشروعیت نسبی یافتن جمهوری اسلامی در شرایطی که با بحران مشروعیت روبه‌رو شده بود؛
توجیه یافتن اقدامات ایران در خ
1_ امروز رمان یا همون داستان نصف و نیمه ام رو خوندم. خیلی جالب بود بعد از گذشت چند وقت، فکر می کنم قلم خوبی دارم و باید این داستان رو به انتها برسونم :)
2_هفته ای که گذشت پر از حاثه تلخ و شیرین بود 
ترور حاج قاسم(سردار دلها)
تعداد از هم وطنها در کرمان فوت کردن
سقوط هواپیما مسافربری 
امروز هم واژگونی اتوبوس 
بین همه اتفاقات تلخ فقط جواب ترور حاج قاسم از همه شیرین تر بود 
بعد از موشک بارون سپاه یه حس غروری دارم و به کشورم افتخار می کنم :)
دوستت دارم ای
خبر مهم.    
 
فردا 98/9/11  بهترین بازیکنان اسیا مشخص می شوند
که سردار ازمون برای لژیونر ها بیراموند برای دروازه بان ها از ایران کاندید هستند
و سون یکی از رقیب های سردار برای کسب مقام بهترین لژیونر  آسیا است
 
 
 
 
 
 
 
مراسم فردا ساعت 14:30 دقیقه شروع می شود
بسم الله الرحمن الرحیم....
جوانمردی کردی سردار اشتباه ظاهری سربازت رو به عهده گرفتی .... خدا قبول کنه عزیز دل .... قبول باشه حاجی ... خاک پاتیم علمدار هوافضایی ها... سه تا مطلب عجیب ... تشخیص بوئینگ به عنوان کروز در سامانه پدافند روسی تور ام وان ... اینکه به مسئولین پدافندها گفته شده که موشک کروز به سمت کشور شلیک شده ... اینکه در شرایط جنگی پروازهای غیر نظامی تعطیل نشدند... همه چیز ایشالا به زودی معلوم میشه... عجله کار شیطونه...زود قضاوت نکنیم... مراقب باشیم
((بسم الله الرحمن الرحیم))
 توضیحات تکمیلی شجره نامه باران زهی(بادینی رِند):
سردار باران خان ولد سردار بادین خان ولد میرحسن خان (داماد شاه کلات میرشیهک خان) ولد سردار بدرالدین خان ( فرزند قدرتمند سردار سردار بادین خان) ولد سردار بادین خان (سردار نوشکی) ولد سردار امیر باران خان رند بلوچ ولد میر نوذ (رخشان) یا میر نواز خان(پایه گذار قبیله رخشانی) ((in the name of God)) Drainage genealogy (Badini Rand):
Sardar Baran Khan Volod Sardar Badin Khan Vold Mir Hossein Khan (son-in-law of Shahlatat Miyashik Khan) Volod Sardar Badriddin
ین پاورپوینت در 26 اسلاید طراححی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از عضویت در سپاه پاسداران،فرماندهی ارتش عراق،نقش سرلشکر درصلح،نشان ذلفقار سردار،شهادت سردار سلیمانی،پیام رهبر انقلاب به مناسب شهادت سردار سلیمانی،واکنش ها به شهادت سردار سلیمانی و سایر مطالب مفید ارزنده درمورد شهید سردار قاسم سلیمانی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
 
اشک چشمانم جاریست،که فرمانده رفتچشمانم بارانیست،که سردار رفتیار رهبر،دست رهبر،سرباز امام رفتسردار سلیمانی،فرمانده دلها شهادت مبارکمطمئن باش خونت پایمال نمیشودمطمئن باش رهبرمان را تنها نمیگذاریمدلم برایت تنگ شدهانتقام خونت را از دشمن خواهیم گرفتخداحافظ سردار سلیمانی
 
ین پاورپوینت در 26 اسلاید طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت اهنگ از مدافعان حرم و مطالبی از عضویت در سپاه پاسداران،فرماندهی ارتش عراق،نقش سرلشکر درصلح،نشان ذلفقار سردار،شهادت سردار سلیمانی،پیام رهبر انقلاب به مناسب شهادت سردار سلیمانی،واکنش ها به شهادت سردار سلیمانی و سایر مطالب مفید ارزنده درمورد شهید سردار قاسم سلیمانی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
این پاورپوینت در 26 اسلاید طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت آهنگ از مدافعان حرم و مطالبی از عضویت در سپاه پاسداران،فرماندهی ارتش عراق،نقش سرلشکر درصلح،نشان ذلفقار سردار،شهادت سردار سلیمانی،پیام رهبر انقلاب به مناسب شهادت سردار سلیمانی،واکنش ها به شهادت سردار سلیمانی و سایر مطالب مفید ارزنده درمورد شهید سردار قاسم سلیمانی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
پست حذف شده توسط اینستاگرام
به این عکس ها خیره شو ...
حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام. ۹۷/۴/۹ 
شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
شهید فتحی شقاقی بنیان گذار جهاد اسلامی فلسطین (ترور توسط اسرائیل)
شهید سید عباس موسوی بنیان گذار حزب الله لبنان (ترور توسط اسرائیل)
شهید احمد یاسین بنیان گذار جنبش مقاومت اسلامی غزه (ترور توسط اسرائیل)
شهید عماد مغنیه فرمانده ارشد حزب الله (ترور تو
بسم الله الرحمن الرحیم
 
اگر یادتان باشد چندی پیش آمریکا بیان کرد که اسرائیل میخواسته قاسم سلیمانی را ترور کند ولی مانع این کار شده است و پس از گذشت چند ماه می بینیم که خود آمریکا سلیمانی را ترور میکند.
اگر این گفته درست باشد پس به چه دلیل آمریکا به بهانه کشته شدن سربازان آمریکایی [ که در آن موقع قطعاً بسیاری شان کشته شده بودند ] جلوی ترور سلیمانی را گرفت ؟ پس ترور وی هیچ ربطی به سربازان آمریکایی ندارد و دو احتمال برای آن میتوان تصور کرد :
الف :
بسمه تعالی
دیشب ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند.رهبر معظم انقلاب اسلامی
گروه هنری شمیم یاس این پرواز  آسمانی را به سردار دلها تبریک و به خانواده محترم و ملت بزرگوار ایران تسلیت عرض می کند.
       
                                             
بسم رب القاصم الجبارین
 
 
انگار که یک کوه سفر کرده از این دشت
انگار،
که.....
یک کوه...........
 
 
فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است، ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی، کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد
#حضرت_آقا
 
 
میدانی؟
من، آن روزگارِ ترور را ندیدم. من در هوای روزهای ترور شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر و 72 تن، نفس نکشیده ام.
اما هنوز که هنوز است به یادِ شهادتِ شهید بهشتی، نفسم تنگ میشود.
به یادِ آن « جانم؟» آخرِ شهید صی
شهادت برای انسان مومن افتخار است.مومن به دنبال شهادت است نه ترسان و فراری.
شهادت حیاتی دیگر و برتر و ابدی است.
خداوند در قرآن می فرماید: گمان نکنید شهید مرده است بلکه زنده است و نزد خدا روزی می خورد.(آل عمران ۱۶۹)
با این باور است که شهادت سردار پر افتخار شهید قاسم سلیمانی را تبریک میگوییم.او به آرزوی خود رسید و به دوستانش پیوست.
شهادت او چهره منافقانه آمریکا را در مبارزه با تروریست آشکارتر کرد.آمریکا قهرمان مبارزه با تروریست را ترور کرد و دروغگ
شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی
شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بسیار بزرگی داشتند، ایشان فرمانده هی کل سپاه قدس را
به عهده داشتند. وی تنها شخصی است که نشان ذوالفغار را از جانب رهبر جمهوری اسلام سید علی
خامنه ای دریافت کرد. در اینجا ابعاد شخصیت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را بررسی می کنیم.
 
برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید: تشریح ابعاد شخصیت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
ادامه مطلب
دانلود آهنگ serdar ortac konus
دانلود آهنگ ترکیه ای bilsem ki
دانلود آهنگ آبی سردار اورتاچ
دانلود آهنگ mesafe از serdar ortac

دانلود آهنگ giybet سردار اورتاچ
دانلود موزیک ویدیو جدید سردار اورتاچ
دانلود آهنگ جدید سردار اورتاچ 2017
دانلود آهنگ eyo eyo از سردار
فردا ان‌شالله برای مراسم تشییع سردار می‌روم. غم بزرگی بود. من این اواخر برای خشک شدن یک گل کاکتوس هم بغضم می‌گیرد. راستی، گل کاکتوسم خشک شد. این احتمالن اولین بار است با گوشی می‌نویسم قبلن هم دل و دماغ توضیح دادن چیزی را نداشتم، حالا بهانه هم دارم. به هر حال خودم عقل نکردم گل کاکتوست برای چه بود در این زندگی بهاری‌ات، یکی از خواننده‌های وبلاگ بهم گفت بگیرم. 
این شهادت سردار زیادی بزرگ و بی‌مقدمه بود، انگار نویسنده‌ای بخواهد مسیری را در د
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
برگی از خاطرات مرد موشکی مقاومت سردار حاجی زاده #موشن @ofogh_tv
❤️ انگار میهن ما بازمرد دارد مردی از جنس سلیمانی مردی که آبروی خود را در کف دست می گیرد برای میهنش آفرین سردار که غم بزرگ حاج قاسم را کمی التیام دادی می شود اشتباه کرد و عذر خواهی کرد کاش کاش وای کاش ذره ای از غیرت تو در خون بعضی ها جریان داشت....
شعری در رابطه با سردار دلها شهید  قاسم سلیمانی 
نام قاسم حک شده بر سینه ام  اشک خون میبارد از دیده ا م راه  حق  و  راه مولا  و علی بوده است یک عادت دیرینه ام عشق ما بوده است سردار ولی آن که نامش در جهان شت منجلیخار گشته چشم دشمن نام اولرزه ای  انداخته است  افکار اوگشت عاصی دشمن پست وذلیلتا که ریخت خونش دربیت علی از  فراقش  عالمی  نالان  شده چشم دوست ودشمنش گریان شده یک سخن جا مانده است از این کلام تا رسد بر دشمنانش این پیام راه  او  راه
جمعه شب 13 دی‌ماه 98 و در پی حمله پهپادی نیروهای آمریکایی به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد در عراق، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای برون مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به‌همراه ابومهدی المهندس معاون تشکیلات حشد شعبی و هشت تن دیگر از همراهان (چهار تن عراقی و چهار تن ایرانی) به شهادت رسیدند.در این یادداشت سعی می‌شود تا توجیهات احتمالی ایالات متحده آمریکا پیرامون ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و
قبلا از این‌که این پست را بخوانید پست قبلی را هم بخوانید که به خاطر فاصله زمانی کمی که بین انتشار دو پست هست، از آن غفلت نشود(+)
امّا برویم سراغ اصل مطلب؛
از امروز صبح که خبر شهادت سردار دلها تایید شد، خیلی از رسانه‌های اجنبی و آن‌ور آبی، و همچنین نیروهای این‌ور آبی جنگ‌روانی دشمن، با بحث از جنگ و صلح قصد دارند که فضا را محرف کنند.
حتی خیلی از دوستان بلاگر هم دچار انحراف شدند! حال چه از روی بی‌بصرتی و یا ساده انگاشتن مسئله و یا از روی عناد و
قبلا از این‌که این پست را بخوانید پست قبلی را هم بخوانید که به خاطر فاصله زمانی کمی که بین انتشار دو پست هست، از آن غفلت نشود(+)
امّا برویم سراغ اصل مطلب؛
از امروز صبح که خبر شهادت سردار دلها تایید شد، خیلی از رسانه‌های اجنبی و آن‌ور آبی، و همچنین نیروهای این‌ور آبی جنگ‌روانی دشمن، با بحث از جنگ و صلح قصد دارند که فضا را منحرف کنند.
حتی خیلی از دوستان بلاگر هم دچار انحراف شدند! حال چه از روی بی‌بصرتی و یا ساده انگاشتن مسئله و یا از روی عناد و
حالم اصلا خوب نیست؛ البته میدونم زودی خوب میشم ولی...
حالم ازون جمعه‌ای که قرار بود بشه یه روز خوب و پرانرژی بد شد وقتی اول صبحی با دیدن استوریای دوستام فهمیدم سردار سلیمانی شهید شده و همش امید داشتم شایعه باشه و نبود 
و من هنوز نمیتونم بنویسم شهید سلیمانی!
هیچوقت فکرشو نمیکردم اگه یه سردار سپاه ترور بشه این همه آدم متحد بشن؛ این همه آدم عزادار بشن و...
ناراحتم نه فقط برای اینا ولی انگار ذهنم خسته س که نمیتونم بنویسم
بعد از محرم و صفر لباسای مش
نقد مستند «ترور سرچشمه» اثر محمدحسین مهدویان؛
مستند "ترور سرچشمه" به کارگردانی محمدحسین مهدویان بازخوانی مهمی از حادثه ترور شهیدبهشتی و شخصیت‌های برجسته حزب جمهوری اسلامی است که زمینه‌ها و حواشی آن با تصاویر آرشیوی مربوط به حادثه انفجار شروع می‌شود.
وقتی سال ۹۴ و در جشنواره سی‌وچهارم فجر از فیلم اولش با نام «ایستاده در غبار» رونمایی شد، سبک منحصربفرد و روایت دلنشین فیلم، عموم صاحبنظران را نسبت به ظهور یک استعداد ویژه در سینمای ایران خ
خون سردار مهر پایان سازشکاران:خون پاک سردار بزرگ مقاومت پایانی است بر جولان سازشکاران داخلی، آنانی که به دنبال بزک کردن آمریکا بودند و پرچم مذاکره را بر افراشته بودند ،بدانند دوران مذاکره و سازش عمرش به پایان رسید و امروز تنها پرچم مقاومت است که برافراشته است و انشا الله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و فرار مزدوران آمریکای خونخوار از منطقه خواهیم بود.
http://ziarani1.blog.ir/
راستشو بخوای فکر نمیکردم دیگه آدم هایی ببینم با این سطح از مسئولیت پذیری و تواضع حتی در جایی که می تونست جا خالی بده. توی حکمت 217 حضرت امیر دارن که در دگرگونی روزگار، گوهر شخصیت مردان شناخته می شود. خیلی حقه این حرف. توی روزگاری که آدم ها مسئولیت تصمیم های اساسی و یا حتی حرف های روزمره ی خودشون رو هم به عهده نمی گیرن خیلی مردونگیه کار یک افسر جزء رو فقط به خاطر این که رئیسشی به عهده بگیری. من بر دستان سردار حاجی زاده بوسه می زنم. همین دستانی که رف
در عین الاسد، ۵ آشیانه کنار هم قرار دارد که دقیقا آشیانه وسطی به عنوان هدف انتخاب شد تا بیشترین آسیب به آن برسد.حمله دقیق و سنگین موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد در عراق که محل اجتماع نیرو‌های ارتش آمریکا محسوب می‌شود و بزرگترین پایگاه این نیروی تروریستی در کشور همسایه ایران است، اگرچه در پاسخ به ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در نیمه شب چهارشنبه انجام شد، اما پاسخ‌های بزرگتری هم در دل خود داشت.
ادامه مطلب
نظر سردار ایرانی (حاج قاسم سلیمانی ) در مورد برجام و هدف آن:
این کلیپ را به دقت مشاهده کنید.
این در حالی است که محمدجواد ظریف ، یک شخصی که قرار است دیپلماسی مملکت ام القرای اسلامی یعنی ایران را به نمایش بگذارد ، ذلیلانه و ملتمسانه به دنبال شیرابه های زباله برجام است!
 
در آخر باید گفت : کور خوانده اید که با رفتن سردار سلیمانی ، فکر و دیدگاه او از بین رفته است. بلکه افراد بسیار زیادی همواره آمریکا و حتی غرب و اروپا را غیرقابل اطمینال می دانند.
بسمه تعالی

حمله اتمی آمریکا به ژاپن بعد از «ترور بی‌جواب»


ژاپن ٢ سال بعد از «ترور بی جواب» فرمانده نظامی خود توسط ایالات متحده، مورد حمله اتمی آمریکا قرار گرفت که در جریان آن بیش از ٢٢٠ هزار نفر کشته شدند.

به گزارش مشرق، «دریاسالار یاماموتو» یکی از مشهورترین فرماندهان تاریخ نظامی ژاپن است. او مغز متفکر نیروی دریایی ژاپن در طول جنگ دوم جهانی بود که سرنوشت او این روزها در شبکه های اجتماعی بازخوانی می شود.
بیشتر بخوانید:
ابلاغ «انتقام سخت»
ایسنا نوشت: سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: لحظاتی پیش مرز بین المللی شلمچه موقتا امانت شد. وی افزود: سیل عبور زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از این سرحد و نبود زیرساخت های لازم برای این حجم از زائران در خاک عراق، باعث ابداع مشکلاتی در سیر تکاملی زائران شده است.
سلام
سردار این رسمش نبود..
میبینی چقدر شوکه شدیم.حتی اون قدر که چشمون اسم تو هم نمیبینه.چون باورش برامون سخته...
دنبال این هستیم .با حرفی تسکین پیدا کنیم...جمله یه حرفی اصلا بگند دروغ
بگند بخاطر رو شدن  دست دشمنان داخلی و خارجی
کلی نقشه می کشیم.
سردار  شما که خودتون خبر داشتی قرار شهید بشی..فقط ماها خودمون آماده نکرده بودیم.هنگ کردیم.قفل کردیم.
آخه تو سردار جهان اسلام بودی...
ولی از خانم زینب درس یاد گرفتیم.
جز زیبایی هیچ نمیبینیم.
مگر مصیبتی بر ما
سردار سلیمانی ،سردار  جعفری ، سردار باقری ، سردارسلامی  و .....از سردارن سپاه هستند ، هر کدام با ویژگی منحصر به فرد خود!
همگان می دانیم که ادبیات و موضعگیری های  سردار سلامی با دشمن خصوصا آمریکا و اسرائیل چگونه است!
به نظر می رسد یکی از دلایل انتخاب سردار سلامی به فرماندهی سپاه ، در کنار اقتدار  و تجارب بسیار بالا و موفق ، موضعگیری های مطلوبی است که داشته است.
تجربه نشان داده است با آمریکا نباید با زبان "ظریف" حرف زد !!!
کشور در یکی دو هفته گذشته شرایط ملتهبی را گذراند. ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شروع این التهابات بود که بهت را در جامعه افکند. پس از آن تشییع پیکر میلیونی این سردار قلب ایرانی‌ها را بیش از پیش به هم متحد کرد. در روز‌هایی که همه خونخواه حاج قاسم بودند، سپاه پاسداران در عملیات موشکی پایگاه امریکایی در عراق را بمباران کرد.

*سیل دعاوی ارضی را بالا می‌برد
سیل و در کل، بلایای طبیعی خسارات زیادی را به اموال و جان‌ها وارد می‌کند. یکی از معضلا
سردار عوض شهابی‌فر در مراسمی که به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد شهادت این سردار  را مصیبتی عظیم دانست و گفت: خدا به ما توفیق داد بعد از جنگ تحمیلی چند سالی از وجود این شخصیت بزرگوار بهره بردیم. شهید سلیمانی در دل همه از کوچک تا پیرزن و پیرمرد جای داشت.
ادامه مطلب
وقتی کسی عزیزی رو از دست میده همه بهش میگن گریه کن، حرف بزن و همه تلاش می کنن مایه ی آرامشش باشن تا بتونه بر این داغ صبر کنه ... تا کمر راست کنه ... الان سه روزه عزای عمومیه ولی نمیدونم چرا آدمایی که از شهادت سردار وطنشون ناراحت نیستن درک نمی کنن که حداقل یه کم صبر کنن اونایی که داغدارن آروم بشن بعد حرفای به نظر منطقیشونو عنوان کنن ... حداقل بزارید عزیز از دست رفتمونو خاک کنن ... درک کنید تو رو خدا...
پی نوشت: سربازی که سرقنوت نماز دستشو پایین میاره که
به نام خدا 
 
نام:سید احمدرضا 
 
نام خانوادگی : بارون زاده موردراز
 
(سادات امام زاده مختار و از نوادگان امام سجاد)
 
تحصیلات : در حال تحصیل در مقطع لیسانس
 
رشته:معماری 
 
مکان: ایران .کهگیلویه‌و‌بویراحمد .یاسوج .روستاری موردراز علیا
 
 
 
کاش حرمت خون سردار را نگاه می‌داشتید!
اظهار تمایل وزیر امور خارجه کشورمان به مذاکره، در مقابل گستاخی هرچه بیشتر رئیس‌جمهور امریکا بار دیگر موضوع مذاکره را به رسانه‌ها کشاند.
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با نشریه آلمانی اشپیگل درباره احتمال مذاکره با امریکا در پی ترور سردار شهید سلیمانی گفته بود: «خیر، من هرگز این احتمال را رد نمی‌کنم که افراد، رویکرد‌های خود را تغییر دهند و حقایق را درک کنند. برای ما مهم نیست که چه کسی در کاخ‌سفید نش
شهید قاسم سلیمانی در ۱۲ سالگی و پس اتمام دروه ی دبستان از قنات ملک کوچ و به کرمان مهاجرت و به کار بنایی مشغول شد سردار رزمی کار هم بود و کاراته کار می کرد  چندی بعد  در سازمان اب مشغول به کار شد . ایشان اول در بخش اداری و بعد در بخش روابط عمومی کار می کرد .
ادامه مطلب
فضای هیجانی نباید تصمیم ساز باشد. اگرنه میشود همان چیزی که باشگاه استقلال تجربه میکند. مربی را تماشاگر می آورد با 5 برابر قیمت، بعد خود تماشگر معترض می شود به مربی. حیا کن رها کن سر می دهد. بعد به مدیر متعرض می شود که: «ما عقلمان نرسید، شما هم عقل نداشتید که این طور مربی آوردید. آن هم با این قیمت؟». بعد حیا کن رها کن می رود سمت مدیر. بعدتر بدهی بالا می آید از دست فلان مربی. هوادار فحش می کشد به اول و آخر مدیر که چرا آن مربی بی کیفیت را با این قیمت آور
چه انبوهی در اطرافت ساخته اند. از همه رقم آمده اند به استقبالت: پیر و جوان و زن و مرد. هرکدام یک گوشی به دست دارند و به خیالشان، تو را در خویش غرق کرده اند! اما در حقیقت، خود در تو غرق شده اند، در لبخند دل ربایت. و چه ساده ای تو که بی هیچ واسطه و هیچ رمز عبوری، در اختیار مردمت هستی. پاره ای از تن شان شده ای. شاید هم آنها پاره ای از تن تو. از آن سوی، بچه ها با اوج سادگی خویش تو را می خوانند: سردار!نه حاج قاسم صدایت میزنند، نه آقای سلیمانی و نه عموجان. سرد
اول: نقل است که در دوران مبارزات مشروطه، زمانی که تبریز در محاصره بود، ستارخان به چشم دید که خانمی به دلیل نبود نان و آذوقه، مقداری خاک را به فرزندش خوراند تا گرسنه نماند.زن تبریزی برای اینکه ستارخان، فرمانده نیروهای مبارز احساس شرمندگی نکند، خطاب به سردار گفت: خاک می‌خوریم، اما خاک نمی‌دهیم. دوم: با تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان، امریکا اعلام قطع رابطه با ایران و محاصره ی اقتصادی کرد. پیش‌فرضش این بود که ج‌.ا فلج خواهد شد. امریکا ایر
سردار سلیمانی خطاب به ترامپ قبل از شهادتش : "ما ملت شهادتیم ، ما ملت امام حسین ایم. بیا . مرد این میدان ما هستیم برای شما"
سردار سلیمانی به دستور مستقیم شخص حرام زاده ای چون ترامپ (یزید زمان ) به شهادت می رسد.
هنوز سالگرد شهادت حاج قاسم نرسیده است که عصر عاشورا تداعی می شود. شخص خود فروخته ای چون محمدجواد ظریف ، همانند طمعکارانی که عصر عاشورا ، حرمت اهل بیت (ع) را نیز نگه نداشتند و گوشواره را با گوش فرزندان امام حسین(ع) می کندند. به طمع غنیمت احیای آ
بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ
سلام امروز برای شما کاربران محترم بیوگرافی محسن ابراهیم زاده را آماده کرده ایم امیدواریم مفید باشد و مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد .
محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ ترانه سرا و آهنگساز ایرانی زاده تربت حیدریه در و متولد 17 شهریور 1366 می باشد .

ادامه مطلب
دانلود آهنگ رضا ملک زاده رگ به رگ
با سوپرایز ویژه این ساعت با ما باشید | دانلود آهنگ رضا ملک زاده با عنوان “رگ به رگ” با تکست و کیفیت اصلی 320 و 128 اکنون از پی ام موزیک آماده دانلود است.
Download Music: Reza Malekzade | In The Name Of ♪ Rag Be Rag In The | PmMusic

متن آهنگ رگ به رگ رضا ملک زاده
──┤♩♬♫♪●|♬|●♪♫♩♬├──
چه میکنم چه کودکانه بی تو گریه میکنم
نبودن تو را بهانه میکنم
شکایت از تو و زمانه میکنم
رها مکن مرا به حال خود دگر رها مکن
شب مرا اسیر کوچه ها نکن
بمان مرا به گر
حاج قاسم سلیمانی سردار اسلام و دلاور و شهیدی تازه نفس که این روز ها اسمش را زیاد می شنویم. این دلاور و شجاع مرد ایران که نام بلندآوازه اش تن هر مستکبر را می لرزاند و پای هر منافق را سست می کند در بخشی از وصیت نامه اش فرموده که دوست دارم مقبره ای ساده و نامی ساده داشته باشم. یعنی روی سنگ مزارم بنویسید سرباز سلیمانی ! دوست دارم در ولایت خودم کرمان به خاک سپرده شوم.
ای سردار دلاور که از تو جز دست ترکش خورده ات چیزی سالم باقی نمانده خون تو بی پاسخ نخو
چه انبوهی در اطرافت ساخته اند. همه به پیشواز تو آمده اند: پیر و جوان و زن و مرد. در آن هیاهو، شاید گمان شان این باشد که تو را در خویش غرق ساخته اند! اما در حقیقت، خودشان در تو غرق شده اند، در آن لبخند دل ربایت. و چه ساده ای تو که بی هیچ واسطه و هیچ رمز عبوری، شانه به شانه ی مردمت ایستاده ای. پاره ای از تن شان شده ای. شاید هم آنها پاره ای از تن تو. از آن سوی، بچه ها با صفا و صمیمیتی وصف ناشدنی تو را صدا میزنند: سردار!یعنی از میان القاب گوناگون تو، «سردار
 در 20 اسفند سال 1335  جهان هستی گوهری را در اغوش گرفت که مادرش فاطمه و پدرش حسن وی را قاسم نامیدند. او در روستای کوستانی و دور افتاده ی قنات ملک در شهرستان رابر از توابع استان کرمان در خانواده ای مذهبی زاده شد .او فرزند وسط خانواده و دارای یک خواهر و برادر بزرگتر از خود و همچنین خواهر و برادری کوچک  تر از خود بود . 
ان ها زندگی عشایری داشتند و پدر ایشان به کار کشاورزی مشغول بودند.
 
 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پخش آنلاین آهنگ جدید