نتایج جستجو برای عبارت :

BigBang theory

عزیزم دارم راست می‌گم
من اگه می‌دونستم انقدر از شلدون و مدلش خوشم میاد هیچ‌وقت بیگ‌بنگ تئوری رو نگاه نمی‌کردم:))
به هرحال پنی هم زیادی بامزه‌ست.
فکر می‌کردم این حرفا نهایتا مال دوران راهنماییه! :دی
 
پ.ن: من خیلی خوشم میاد که کسی بتونه بخندونتم. البته کم هم پیش میاد با یه فیلم واقعا بخندم! خدایا شکرت که این سریال ساخته شده:]
عزیزم دارم راست می‌گم
من اگه می‌دونستم انقدر از شلدون و مدلش خوشم میاد هیچ‌وقت بیگ‌بنگ تئوری رو نگاه نمی‌کردم:))
به هرحال پنی هم زیادی بامزه‌ست.
فکر می‌کردم این حرفا نهایتا مال دوران راهنماییه! :دی
 
پ.ن: من خیلی خوشم میاد که کسی بتونه بخندونتم. البته کم هم پیش میاد با یه فیلم واقعا بخندم! خدایا شکرت که این سریال ساخته شده:]
فروش ویژه ساعت مچی هابلوت مدل BIGBANG



ساعت
مچی هابلوت مدل BIGBANG، طراحی فوق العاده شیک و لاکچری. دارای تقویم روز
شمار . دارای جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض ...






»
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، ر
فروش ویژه ساعت مچی هابلوت مدل BIGBANG




ساعت
مچی هابلوت مدل BIGBANG، طراحی فوق العاده شیک و لاکچری. دارای تقویم روز
شمار. دارای جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض ...
ساعت مچی هابلوت BIGBANG یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر Hublot می باشد. این ساعت دارای بند پیو بسیار با کیفیت و صفحه شیشه ای ضدخش می باشد که در 2 رنگ بند مشکی و قهوه ای عرضه شده است. این ساعت دارای تقویم روز شمار می باشد. ساعتی که پیش روی شماست طراحی شده از روی این مدل بوده اما طر
مطالعه متون زبان اصل و تلاش برای فهم آن، یکی از راه های اساسی در بالا بردن «شم زبانی» است.متن زیر از مجموعه متون تافل انتخاب شده است.
In science, a theory is a reasonable explanation of observed events that are related. A theory often involves an imaginary model that helps scientists picture the way an observed event could be produced. A good example of this is found in the kinetic molecular theory, in which gases are pictured as being made up of many small particles that are in constant motion.
A useful theory, in addition to explaining past observations, helps to predict events that have not as yet been observed. After a theory has been publicized, scientists design experiments to test
برای ترم دیگه مبانی جبر [مجرد] برداشتم و هی میرم رفرنسش رو نگاه می‌کنم و قلبم می‌تپه. بعد میرم سری Graduate Texts in Mathematics انتشارات springer رو نگاه می‌کنم، Geometric Group Theory، بعدی، کتاب لنگ، Algebraic Number Theory، از هیجان یخ می‌کنم.
زیبایی در رازآلودگی‌ست، و ریاضیات دقیقا اون چیزیه که، تنها چیزیه که، حتی وقتی مشتش رو باز می‌کنه زیباست. و چقدر دردناکه که من انقدر معمولی‌ام توش.
 The Broken Windows Theory
▪️
 تئوری پنجره شکسته یک تئوری معروف در حوزه جرم شناسی است که در سال ۱۹۸۲ توسط دو دانشمند آمریکایی مطرح شد. این تئوری در همان زمان که شهر نیویورک با معضلات شدیدی در زمینه تخریب المان های شهری توسط خرابکاران خیابانی و مواردی مانند دیوار نویسی های معروف به گرافیتی دست و پنجه نرم می کرد توسط پلیس شهر نیویورک به کار گرفته شد تا از هرج و مرج های شهری بکاهد که کاملا موثر واقع شد .
▪️ تئوری پنجره شکسته می گوید :
ادامه مطلب
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
شلدن و لنرد یه مقاله ی خیلی خوب مینویسن و پابلیش میکنن. یه نفر یه کامنت بد غیرمنطقی میذاره واسشون. جوری که انگار بدون درکی از اون مقاله فقط ازش بد میگه. و شلدن اینجوری جوابشو میده:)))
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
معرفی نظریه داو
با وجود قدمت صد ساله ی نظریه داو، هم چنان مفاهیم اساسی این نظریه در دنیای تکنولوژی محورِ بازارهای امروزی، معتبر است. نظریه ی داو، نه تنها به تحلیل تکنیکال عملکرد قیمت ها می پردازد بلکه روانشناسی بازار را نیز مطرح می کند. امروزه بسیاری از نظریات و مفاهیم عنوان شده توسط داو و همیلتون، به بدیهیات وال استریت تبدیل شده اند. با نگاهی به کتاب «نظریه داو» نوشته ی Robert Rhae می توان فهمید که رفتار امروز بازار مانند رفتاری است که در ۱۰۰ سا
حل المسائل کتاب مقدمه ای بر نظریه کدگذاری ران راس
Solution Manual for Introduction to Coding Theory
نویسنده(گان): Ron Roth

این محصول حل تمرینات فصل های 1 تا 14 به همراه اپندیکس را پوشش می دهد و به ازای هر فصل یک فایل پی دی اف وجود دارد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
492

حجم فایل زیپ شده
45.04 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول
حل المسائل کتاب نظریه سیستم های خطی جائو هسپانها – ویرایش دوم
Solution Manual for Linear Systems Theory – 2nd Edition
نویسنده(گان): João P. Hespanha

این محصول، حل اکثر تمرینات آخر فصل کتاب درسی ویرایش دوم (فصل های 1 تا 24) را دارا می باشد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات حل المسائل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
84

حجم فایل زیپ شده
1.09 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول
فکر نمیکنم کسی به اندازه ی من عاشق امتحان دادن باشه. زندگی من در ایام امتحانات به شدت کاراییش میره بالا. برنامه ریزیام دقیق میشن و از وقتم فوق العاده استفاده میکنم.
پیش اومده که بچه ها خواستن امتحانی رو لغو کنن اما من نخواستم چون با بزنامه ریزی دقیق خونده بودمش و زمان دیگه ای تو برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدتم نداشتم براش.
همه از من بدشون میاد تو کلاس و من عاشق اینم که ازم بدشون بیاد اما هیچوقت علنی نمیشه. من بصورت فریکی خودشیفته ام.
من عاشق ا
کتاب مهندسی ژئوتکتیک لرزه ای کرامر
Geotechnical Earthquake Engineering (1996) by Kramer
(فصول دوم و سوم این کتاب برای بخش مهندسی زلزله درس مناسب است)
 
کتاب دینامیک سازه چوپرا
Dynamics of Structures -Theory and applications to earthquake engineering (2011) by Chopra
(خواندن این کتاب برای بخش دینامیک سازه درس مهندسی زلزله بسیار توصیه می شود)
 
برای دریافت نسخه لاتین هر یک از کتاب های فوق، بر روی نام لاتین آن کلیک نمایید.
یکی از نظریه‌های معروف در حوزه علوم طبیعی نظریه داروین می‌باشد. چارلز داروین زیست شناس و زمین شناس انگلیسی با ارائه نظریاتش دنیا را به خود معطوف کرد.نظریه داروین شامل تنازع بقا، انتخاب طبیعی، تکامل و... می‌باشد که در ادامه به بررسی دیدگاه‌های او خواهیم پرداخت. در صورتی که علاقه دارید تا بیشتر درباره نظریات داروین بدانید ما آن‌ها را به زبان ساده برای شما بیان خواهیم کرد. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 
برای دریافت مشاوره در زمینه نظ
از جمله دوست داشتنی ترین مکالمه هام در حال حاضر اون قسمت از Big Bang Theory هست که Sheldon می گه من داشتم زندگیمو می کردم. شما منو ویروسی کردید با به فکر بودنم، حمایت کردنم، .... ، دچار احساس شدم. حالا وضعم اینه. اون موقع ها خوشحال تر بودم، بعدم می گه البته اون موقع ها احساس نداشتم، پس کی می دونه؟
عنوان مقاله : بررسی انتقادی نظریۀ مه‌بانگ از منظر فلسفۀ اسلامی
موضوع : علم و دین - پاسخ به شبهات ملحدین
نویسندگان : مهدی گلشنی و حسین ثقفی
فرمت : pdf 
تعداد صفحات : 13 ، سیاه و سفید A4
منبع : جاویدان خرد، شماره 34 ، 1397 ، صفحات 135 الی 147
چکیده مقاله : 
ادامه مطلب
تئوری امواج الیوت یک روش برای تحلیل بازار است. ایده ی اصلی این تئوری بر این اساس قرار دارد که بازار، همان الگوهایی را در بازه زمانی کوتاه مدت شکل می دهد که در بازه ی زمانی بلند مدت شکل داده است. این الگو ها به ما سرنخی خواهند داد تا بتوانیم تشخیص دهیم در حرکت بعدی بازار چه رخ خواهد داد. در حقیقت این تئوری وابستگی به بازه زمانی (timeline) برای تحلیل ندارد و حرکات بازار انواع ثابتی از الگوها را تکرار می کنند. تئوری امواج الیوت در سال ۱۹۳۰ توسط R.N. Elliott
پاورپوینت با موضوع شگفتی های افرینش که در 20 اسلاید آماده شد به همراه موسیقی متن و تصاویر، در این پاور پوینت به مواردی چند از شگفتی های افرینش اشاره شده است، سعی کردیم بهترین مطالب را برای شما گرد آوریم تا مورد پسند شما سروران گرامی قرار بگیرد ، جهت سفارش فایل پاورپوینت با موضوعات دلخواه ، تحقیق ، مقاله و ... به بخش ارتباط با ما مراجعه نمائید . با تشکر
 
 
برای دانلود کلیک کنید
حل المسائل کتاب فیلترهای وفقی (تطبیقی): نظریه و کاربردهای بهروز فرهنگ بروجنی – ویرایش دوم
Solution Manual for Adaptive Filters: Theory and Applications – 2nd Edition
نویسنده(گان): Behrouz Farhang-Boroujeny

این حل المسائل فصل های 1 تا 20 کتاب درسی ویرایش دوم را پوشش می دهد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
218

حجم فایل زیپ شده
2.51 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول
نظریه ی مهبانگ یا بیگ بنگ یا خلقت تصادفی یکی از ساده انگارانه ترین نظریه هایی است که تا بحال مطالعه کرده ام. 
بصورت کلی نظریه پرداز در انتهای مطالعات خود به هیچ چیز نرسیده و از سر استیصال این نظریه را ارائه کرده.
با یک مثال ساده میتوان این نظریه ساده لوحانه را رد کرد. 
آیا تابحال شما ساعت مکانیکی دیده اید ؟ فرض کنید جهان واقع فقط یک ساعت مکانیکی است ، چطور میتوان یک ساعت مکانیکی را بصورت تصادفی ساخت؟ مثلا با کوبیدن یک قطعه فلز به زمین ، ناگهان
حل المسائل کتاب اصول اندازه گیری و ابزار دقیق الان موریس – ویرایش دوم
Solution Manual for Measurement and Instrumentation: Theory and Application – 2nd Edition
نویسنده(گان): Alan S. Morris, Reza Langari

دانلود نمونه رایگان
این حل المسائل، تمرینات فصول 1 الی 21 را شامل می شود و به ازای هر فصل یک فایل پی دی اف دارد. علاوه بر این موارد برای فصل 12 ، تعداد 15 فایل با فرمت VI file وجود دارند.
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
423

حجم فایل زیپ شده
6.39 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول
خب بالاخره فیلم انتقام جویان: پایان بازی در سینماهای دنیا اکران شد و فارغ از اتفاقاتی که افتاد می خواهیم اینجا درباره نظریه هایی که قبل از اکران فیلم گفته شده بگیم و بررسی کنیم که آیا درست از آب در آمدند یا خیر. اگر فیلم را ندیدید این مطلب را نخوانید زیرا داستان شروع و پایان فیلم را لو می دهد.
ادامه مطلب
اسلاید سخنرانی اخیر در دانشگاه صنعتی اراک در مورد رویکردی جدید در مبانی ریاضیات با عنوان هموتوپی تایپ تئوری. اساس این رویکرد بر تعبیر تایپ تئوری در فضاهای هموتوپی است. اما مبانی منطقی انرا به طور مستقل هم می‌توان مطالعه کرد.
 
Homotopy Type Theory
Film
 
 
The main article for this category is Film.
For people who work in film, see actors, directors, screenwriters, producers, crew, executives, pioneers, etc, see Category Film people by role.
For their occupational descriptions, see Category Filmmaking occupations.
For writing and thought about film, see criticism, theory, styles, genre, magazines, books, film schools, etc, see Category Film theory.
For the making of films - techniques, studios, production, editing, special effects, costume design, technology, etc, see Category Filmmaking.
For songs, soundtracks or theme music, see Category Film music.
Film
 
 
The main article for this category is Film.
For people who work in film, see actors, directors, screenwriters, producers, crew, executives, pioneers, etc, see Category Film people by role.
For their occupational descriptions, see Category Filmmaking occupations.
For writing and thought about film, see criticism, theory, styles, genre, magazines, books, film schools, etc, see Category Film theory.
For the making of films - techniques, studios, production, editing, special effects, costume design, technology, etc, see Category Filmmaking.
For songs, soundtracks or theme music, see Category Film music.
گام هفدهم
در نیم قرن گذشته و پس از جنگ جهانی دوم چه تحولاتی در حوزه مهندسی صنایع به وقوع پیوسته است ؟
جنگ جهانی دوم آغازی برای تسریع روند تکاملی حوزه دانش شد و به طبع آن مهندسی صنایع نیز از این قاعده مستثنی نبود . پس از جنگ جهانی و در طول دهه پنجاه عنایت به مباحثی نظیر قابلیت اطمینان (Reliability) کنترل عددی  (Numerical Control) و شبیه سازی  (Simulation)باب گردید .
از آغازین سال های دهه شصت و در سال های پس از آن که عصر فضا نام گرفته بود ، تئوری تصمیم گیری (Decision Theory)  
 
پیش نوشت: این کاریه که خیلی وقته می‌خواستم انجام بدم، که بلاگمو مرور کنم و یه سری تفاوت‌های خودم و قلمم و یه سری چیز دیگه رو توش رد بزنم... اما نکته‌ش اینجاست که به درد کسی جز خودم احتمالا نخواهد خورد :)
------------------------------------
 
روی ماه خداوند را ببوس - 1
روی ماه خداوند را ببوس - 2
جاناتان، مرغ دریایی - 1
جاناتان، مرغ دریایی - 2
موفقیت - 4
مکالمه..
صلح درونی؟.. شاید :)
درد رشدی کشیده‌ام که مپرس :))
دغدغه‌های همیشگی...
 
خارج از روزمرگی‌های زندگی
بچه‌ها 3&g
23 K4.2 KAbrikosov latticeAbrikosov latticeabruptlyalloysaluminiumantiparallelappropriate questionsatomic nucleiBCS theorybest metalsbig kappabiomagnetic signalsbrain wavesbulkchargecoherence lengthcoherence lengthcoherent quantum statecolossal magnetoresistancecomplete screeningconcentration of superconducting electronscondensecondensed matterconduction electronsconstantcontinuous phase transitions between thermodynamic statesconventional electromagnetsconventional superconductorsCooper pair tunnellingCooper-pairscoppercritical current densitycritical fieldcritical magnetic fieldcritical magnetic fieldcuprate superconductorscupratescurrent carrying capacitycurrentsdecoration experimentsdensitydensity is the square of the wave functiondetector of radio wavesdeuteriumdimensionless unitsdyna
23 K4.2 KAbrikosov latticeAbrikosov latticeabruptlyalloysaluminiumantiparallelappropriate questionsatomic nucleiBCS theorybest metalsbig kappabiomagnetic signalsbrain wavesbulkchargecoherence lengthcoherence lengthcoherent quantum statecolossal magnetoresistancecomplete screeningconcentration of superconducting electronscondensecondensed matterconduction electronsconstantcontinuous phase transitions between thermodynamic statesconventional electromagnetsconventional superconductorsCooper pair tunnellingCooper-pairscoppercritical current densitycritical fieldcritical magnetic fieldcritical magnetic fieldcuprate superconductorscupratescurrent carrying capacitycurrentsdecoration experimentsdensitydensity is the square of the wave functiondetector of radio wavesdeuteriumdimensionless unitsdyna
 در یک سال گذشته سهام اکتیویژن بلیزارد با بیش از ۴۰ درصد افت همراه بوده است که این یعنی بهترین فرصت برای خرید این شرکت، و در حال حاضر چه خریداری بزرگ‌تر از شرکت والت دیزنی. در ادامه برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.
آقای Nick Licouris سرمایه گذار شرکت Gerber Kawasaki گزارش‌هایی دیده است که نشان از سوددهی فراوان همکاری اکتیویژن و شبکه تلویزیونی دیزنی دارد، و اکنون دیزنی شخصیت‌های بی‌شماری دارد که می‌خواهد آنها را وسعت بخشد. دیزن
ما همانقدر که به مطالعه تاریخ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی اهمیت نمی‌دهیم، به مطالعه «تاریخ علم» هم اهمیت نمی‌دهیم که اگر اهمیت می‌دادیم، شاید امروز علم طور دیگری پیش می‌رفت.
مثلاً «نظریه ریسمان» یا «نظریه همه‌ چیز» مطرح‌ترین نظریه فیزیکی حاضر است و خیلی از کله‌گنده‌های فیزیک که نابغه‌های ریاضی هم هستند، روی آن کار می‌کنند. من همیشه فکر می‌کردم این نظریه، با وجود برخی ایرادات، نظریه‌ای امیدبخش است تا اینکه در کلاس مجازی فلسفه کوانتوم
ما همانقدر که به مطالعه تاریخ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی اهمیت نمی‌دهیم، به مطالعه «تاریخ علم» هم اهمیت نمی‌دهیم که اگر اهمیت می‌دادیم، شاید امروز علم طور دیگری پیش می‌رفت.
مثلاً «نظریه ریسمان» یا «نظریه همه‌ چیز» مطرح‌ترین نظریه فیزیکی حاضر است و خیلی از کله‌گنده‌های فیزیک که نابغه‌های ریاضی هم هستند، روی آن کار می‌کنند. من همیشه فکر می‌کردم این نظریه، با وجود برخی ایرادات، نظریه‌ای امیدبخش است تا اینکه در کلاس مجازی فلسفه کوانتوم
 
من و آماری و 1GR، الباقی اضافات است!
اگر هستی که بسم‌الله! در تأخیر آفات است!
 
مرا محتاج Particle Physics کردی، ملالی نیست
تو هم محتاج خواهی شد، فیزیک دارِ مکافات است!
 
ببین 2Curvature Perturbationsم را و باور کن
که عاشق‌بودن‌م بر تو از آن‌دست اختلالات است!
 
میان خضر و موسا چون فراق افتاد فهمیدم
که گاهی نسبیت با 3QFT در منافات است!
 
اگر در اصلِ ما کل است و کل در اصلِ ما، بی‌شک
به‌جز Cosmology هر شاخه‌ای مشتی خرافات است!
 
بیا باور بکن حرف مرا ای یارِ خوش‌سیما
که ا
0 momentumALL mass comes from Higgs is far from accuratealloy superconductoralumina layerAnderson localisationAnderson murder mystery theoremAnderson-Higgsangle dependent superconductivityangle momentumAngstrom scaleanisotropic BCS stateanomalous superconductivity problemanomalous superconductorantiferromagnetantiferromagnetismantiferromagnetismaxialB-F Theorycharged gaschiral anomalycoherencecondensateconservation of chiralitycontactcopper oxide latticescoupling energycrystalline copper oxidecubic shapedcupratecuprate problemdc Josephson effectdecay productdeep theoretical results often come from experimental anomaliesdirty superconductordopedoped cupratesdopingd-waved-waved-wave superconductorEliashberg theoryenergy gapenergy gap functionenergy gap spectroscopyepitaxial filmsevaporateFer
The well of Zamzam is a well located with in the Masjid al haram(holly place from Muslim) in Mecca.date of origin of the well is 1900 year B.C.when prophet Abraham put his wife and little child (Esmail) in Mecca (that is desert land) by command of God
Thus Zamzam well became a place for new miracels now we decide to exp;ain some of them
using from nano technology show us that Zamzam water isnt usual water .research results of nano technology that do by research center of Hado and doctor Yemoto said if you add one drop from Zamzam water to one thousand drop from usual water,those usual water finds Zamzam water properties. doctor Yemoto said that we cant change structure of Zamzam water in laboratory;doctor Yemoto is founder of theory of crystallization of water. although near four thousand
 حال کردم با این راک
(از گروه دپچ مد )
 چون شاید داره زندگیه منو خیلیای دیگرو میگه...
واقعا ترسناکه اشتبا بودن
به قوله اقای خیام که میگه :
«قومی متفکرند اندر ره دین//
قومی به‌گمان فتاده در راه یقین//
می‌ترسم از
آن‌که بانگ آید روزی//
کی بی‌خبران راه نه آن است و نه این»
لینکش
Depeche Mode:
Wrong
Wrong
Wrong
I was born with the wrong sign
In the wrong house
With the wrong ascendancy
I took the wrong road
That led to the wrong tendencies
I was in the wrong place at the wrong time
For the wrong reason and the wrong rhyme
On the wrong day of the wrong week
I used the wrong method wit
 
کتاب مرجع درس توابع دایادیک گرین#نام کتاب: Dyadic Green Functions in Electromagnetic  Theory#نام نویسنده:Tai 
مقدمه ی کتاب:
 در این ویرایش از کتاب Tai توجه چشمگیری پیرامون  تکنیک های توابع دایادیک گرین شده است.می توان گفت  در این کتاب فرمول سازی به صورت کامل معرفی شده است که شامل طبقه بندی ها و شیوه های متفاوت توابع مشخصه می باشد.ویژگی مهم این ویرایش شامل توابع ماکسول که قالب بندی قابل درکی از مقدمه الکتریکی و مغناطیسی توابع دایادیک گرین دارد،حل انتگرالی معادلات
نام:Hellblade: Senua's Sacrifice
امتیاز:9
زانر:کشن ، ماجرایی ، سوم شخص ، ایندی
توضیحات:سرانجام بازی اکشن و مورد انتظار Hellblade: Senua's Sacrifice، ساخته‌‌‌ی Ninja Theory تقریباً بعد گذشت 3 سال برای رایانه منتشر شد.بازی با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 4 ساخته شده و با توجه به وعده ای که سازندگان در پروسه ساخت بازی به منظور ارائه گرافیکی در حد و اندازه تریلرهای CG داده بودند،
ادامه مطلب
(S-D) forbidden transitions0.03 eVabsorption tubeacidalkaline metalsalpha particlesAmericaammoniaAnn Arboranomalous dispersionanti-aircraftartificial radioactivityartilleryAustriabeta decaybismuth crystalblessing in disguisecadmiumcadmium wheelCalifornia Institute of TechnologyCambridgeCavendish LaboratoryChandrasekhara Venkata Ramanchronographcloud chambercoefficient of aquaticitycrazyde Broglie's wavesdeath certificatediamonddiffraction gratingdiffusion of lightDirac's quantum theory of radiationdynamics of space quantizationEdoardo Amaldielastic collisionselectric quadrupole radiationElfriedeEnglandexperimental inspirationexplosionfast rotating wheelsFermi-Segrèforbidden linesFritz Panethgamma-ray spectrographGeiger-MüllerGermangold ingotHamburghigh quantum statesHilger prism spectrog
(S-D) forbidden transitions0.03 eVabsorption tubeacidalkaline metalsalpha particlesAmericaammoniaAnn Arboranomalous dispersionanti-aircraftartificial radioactivityartilleryAustriabeta decaybismuth crystalblessing in disguisecadmiumcadmium wheelCalifornia Institute of TechnologyCambridgeCavendish LaboratoryChandrasekhara Venkata Ramanchronographcloud chambercoefficient of aquaticitycrazyde Broglie's wavesdeath certificatediamonddiffraction gratingdiffusion of lightDirac's quantum theory of radiationdynamics of space quantizationEdoardo Amaldielastic collisionselectric quadrupole radiationElfriedeEnglandexperimental inspirationexplosionfast rotating wheelsFermi-Segrèforbidden linesFritz Panethgamma-ray spectrographGeiger-MüllerGermangold ingotHamburghigh quantum statesHilger prism spectrog
Structural Equation Modeling (SEM) is a general statistical modeling technique to establish relationships among variables. A key feature of SEM is that observed variables are understood to represent a small number of "latent constructs" that cannot be directly measured, only inferred from the observed measured variables. This course covers the theory of SEM, and includes practical work with computer software and real data. It covers the key concepts in SEM - at the conclusion of the course students will be able to specify different forms of models, using observed, latent, dependent and independent variables. Student will be able to conduct confirmatory factor analysis, and diagram SEM models.

: Preliminaries
LISREL software installation
PRELIS
Data entry and Data Edit issues
Correlation a
موسسه تحقیقات تجاری کره ای رتبه بندی شهرت تجاری این ماه را برای گروه‌ها منتشر کرده است!.رتبه بندی ها از طریق تجزیه و تحلیل مشارکت‌ها، پوشش رسانه ای، تعامل و شاخص های آگاهی جامعه از میان ۱۰۰ گروه، با استفاده از داده های بزرگ از ۲۰ ژانویه تا ۲۱ فوریه جمع آوری و انجام شد....️لیست ۳۰ گروه اول.1. #BTS2. #GFRIEND3. #RedVelvet4. #BLACKPINK5. #GIDLE6. #IZONE7. #TWICE8. #MAMAMOO9. #EXO10. #LOONA11. #SECHSKIES12. #EVERGLOW13. #GirlsGeneration14. #ITZY15. #SuperJunior16. #SEVENTEEN17. #Apink18. #TheBoyz19. #BIGBANG20. #SHINee21. #RocketPunch22. #NCT23. 
پام که وا میشه به ساختمون بوی پیاز داغ و روغن داغ می پیچه تو مغزم و بوی سوخته ی برنج، چهار تا پله رو که برم بالا طبقه ی کارشناسی های جدیدالوروده، بوی پیاز داغ این دفعه با بوی توالت ، نم و کثافت قاطی میشه، طبقه ی سوم هم تعریفی نداره هرچند، سن و سال و تجربه بالاتره. بوها رو تحمل می کنم تا برسم به سیصد و بیست و سه. می رسم ولی نفس دیگه نمونده، صدای دکتر توی مغزم می پیچه که زیاد از پله ها بالا پایین می ری؟ نفستم بند میاد؟ هوش و حواست چطوره؟ تمرکز داری؟
معرفی کتاب ازدواج بدون شکست
کتاب ازدواج بدون شکست به انگلیسی: staying together 
یا حل معمای ازدواج” the control theory guide to a lasting “ با تئوری انتخاب نوشته ویلیام گلاسر و کارلین گلاسر کتابی است
که از دریچه ای دیگر به شما و زندگی مشترکتان نگاه می کند در این کتاب نویسندگان با روایت هایی واقعی از زندگی خود و مراجعه کنندگانشان
توصیه هایی گرانبها برای متاهلین و مجردها مطرح کرده اند
با بکارگیری این روش ها دریچه ای جدید در زندگی شما باز خواهد شد.
 
در قسمتی از کت
سریال
وضعیت
روزهای آپ
ساعت پخش

آخرین قسمت های
آپ شده
لینک های سریال

1
why are you
اتمام پخش
یکشنبه
22:00
13 قسمت آخر
مشاهده

2
2gether
درحال پخش
شنبه
22:00
10
مشاهده

3
my engineer
درحال پخش
یکشنبه
22:00
9
مشاهده

4
Friend Zone
اتمام پخش
دوشنبه - چهارشنبه
22:00
4
مشاهده

5
sotus 2
اتمام پخش
یکشنبه - چهارشنبه 
22:00
به زودی
مشاهده

6
love by chance
اتمام پخش
سه شنبه - جمعه
22:00
14 قسمت آخر
مشاهده

7
theory of love
اتمام پخش
شنبه - چهارشنبه
22:00
12 قسمت آخر
مشاهده

8
kiss me againe
درحال پخش
سه شنبه - پنجشنبه
22:00
14 قسم
موسسه تحقیقات تجاری کره ای رتبه بندی شهرت تجاری این ماه را برای گروه‌ها منتشر کرده است!
رتبه بندی ها از طریق تجزیه و تحلیل مشارکت‌ها، پوشش رسانه ای، تعامل و شاخص های آگاهی جامعه از میان ۱۰۰ گروه، با استفاده از داده های بزرگ از ۲۰ ژانویه تا ۲۱ فوریه جمع آوری و انجام شد....️لیست ۳۰ گروه اول.1. #BTS2. #GFRIEND3. #RedVelvet4. #BLACKPINK5. #GIDLE6. #IZONE7. #TWICE8. #MAMAMOO9. #EXO10. #LOONA11. #SECHSKIES12. #EVERGLOW13. #GirlsGeneration14. #ITZY15. #SuperJunior16. #SEVENTEEN17. #Apink18. #TheBoyz19. #BIGBANG20. #SHINee21. #RocketPunch22. #NCT23. 
دانلود حل المسائل نظریه سیستم خطی ویلسون راگ Wilson Rugh
دانلود حل المسائل کتاب نظریه سیستم خطی ویلسون راگ   تعداد صفحات : 106 فرمت : PDF زبان : لاتین ویرایش : دوم عنوان لاتین : Linear System Theory نویسنده : ویلسون راگ - Wilson Rugh     ...دریافت فایل
سریال
وضعیت
روزهای آپ
ساعت پخش

آخرین قسمت های
آپ شده
لینک های سریال

1
why are you
درحال پخش
یکشنبه
22:00
12
مشاهده

2
2gether
درحال پخش
شنبه
22:00
9
مشاهده

3
my engineer
درحال پخش
یکشنبه
22:00
5 تا 8
مشاهده

4
dark blue kiss
اتمام پخش
دوشنبه - چهارشنبه
22:00
4 تا 8
مشاهده

5
sotus
اتمام پخش
یکشنبه - چهارشنبه 
22:00
8
مشاهده

6
love by chance
اتمام پخش
سه شنبه - جمعه
22:00
9
مشاهده

7
theory of love
درحال پخش
شنبه - چهارشنبه
22:00
12 قسمت آخر
مشاهده

8
kiss me againe
درحال پخش
سه شنبه - پنجشنبه
22:00
8 تا 10
مشاهده

9
2moons 2
در
English | 2014 | ISBN: 3038215120, 3038212067 | 112 Pages | PDF | 4 MB
There is a growing awareness of the atmospheric dimensions of architecture in contemporary architectural practice as well as in social and architectural theory. Architectural Atmospheres provides a pointed, programmatic discussion of this atmospheric turn. The book is essential reading for architects, planners, and social theorists who take an interest in how we experience architecture and in how to improve architectural and urban design.
برای خرید این کتاب از طریق همین لینک وارد صفحه فروشگاه ما شوید.
لینک فروشگاه پیشرونوین ایران
محصولات ویژه دیجی کالا با تخفیف ویژه همین الان از طریق همین لینک
خب، تِرند اَوت که بیماریِ پوستیِ سرم تقریباً ایترنال است. تقریباً ایترنال ؛ می‌دانی چه می‌گویم؟ اصولاً فقط تو می‌دانسته‌ای.
خواهی، نخواهی برای تو می‌نویسم. برای تقریباً ایترندیِ حیاتِ انگل‌وارت توی سرم. چه فرقی با درماتیت سبورئیکِ روی سرم می‌کنی تو؟
عامل بیماری، اَنگَلیست که روی سرِ همه آدم‌ها هست ؛ که خوش‌بختانه این قدرتِ سرایت را از تو و درماتیت سبورئیک می‌گیرد. بعضی آدم‌ها خر می‌شوند و واکنش بیش‌تری به حضور این انگل نشان می
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان زبان ها در نظریه اتوماتا در 20 اسلاید
                در علوم نظری رایانه، نظریهٔ اتوماتا (به انگلیسی: Automata theory ) یا نظریهٔ ماشین‌ها عبارت است از بررسی ریاضی ماشین‌های محاسبه‌گر انتزاعی و توانایی‌های آن‌ها برای حل مسایل. به این ماشین‌های انتزاعی اتوماتا گفته می‌شود. این نظریه بسیار نزدیک به نظریهٔ زبان صوری است. به‌طوری‌که اتوماتا اغلب توسط دستهٔ زبان‌های رسمی قابل تشخیص دسته‌بندی می&zwnj ...دریافت ف
تحقیق در مورد تریز TRIZ
حجم فایل : 97.6 KB نوع فایل : ورد تریز TRIZ واژه TRIZ (تریز) برگرفته شده از حروف اول کلمات در عبارت روسی زیر می باشد: laquo;Teoriya Resheniya Izobrototelskikh Zadatch raquo;که برابر انگلیسی آن عبارت laquo;Theory of Inventive Problem Solving raquo; (با مخفف TIPS) است که به معنی نظریه حل ابداعانه ی مسئله می باشد. این دانش در سراسر جهان ...
دریافت فایل
خب، تِرند اَوت که بیماریِ پوستیِ سرم تقریباً ایترنال است. تقریباً ایترنال ؛ می‌دانی چه می‌گویم؟ اصولاً فقط تو می‌دانسته‌ای.
خواهی، نخواهی برای تو می‌نویسم. برای تقریباً ایترندیِ حیاتِ انگل‌وارت توی سرم. چه فرقی با درماتیت سبورئیکِ روی سرم می‌کنی تو؟
عامل بیماری، اَنگَلیست که روی سرِ همه آدم‌ها هست ؛ که خوش‌بختانه این قدرتِ سرایت را از تو و درماتیت سبورئیک می‌گیرد. بعضی آدم‌ها خر می‌شوند و واکنش بیش‌تری به حضور این انگل نشان می
0.2 degrees1 Ångstrøm1,000 Ångstrøm10 tesla4.2 degrees7 degrees77 KelvinAC Josephson effectac-effectacoustic attenuationaluminiumaluminiumaluminiumaluminium oxideanalogy with magnetismantiquarksapproximate the diagonalization of a very large degenerate matrixatomic physicsBardeen-Cooper-Schrieffer theoryBCS wave functionBCS wave functionBCS-theoryBCS-theoryBig Bangbilliardbindingbinding energy independent of the volumeBose-Einstein systems with tuneable Feshbach resonancesbosonsbridgebroken symmetrycharacteristic frequencycharge distributioncharge radiuschesscoherence distancecoherence factorscoherence factorscoherence lengthcoherence lengthcoherent pathscoherent statecollective modes in nucleicomplexcondensatecondensate of neutronscondensation energycondensation energycondensation ene
قرار بود امروز که کار مهمی نداشتیم بریم پیزا...
اما دوستان اسیایی مثل گربه از اب و بارون میترسن و گفتن هواشناسی زده بارون...
یه قطره هم بارون نبارید و ما از صبح در مراسم علمی حضور به هم اوردیم...
در ساختمانی که انگار از دل تاریخ بیرون امده بود...
ظهر پیتزا خوردیم...من به گارسون گفتم انتخاب سخته چون تمام منو ایتالیایی هست...و گارسون گفت بله چون شما در ایتالیا هستین!!
عصر وقت قدم زدن دختر هنگ کنگی با من درد دلی کرد و گفت چون تو خیلی بالغ به نظر میرسی من
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان اتوماتای متناهی در 29 اسلاید
در علوم نظری رایانه، نظریهٔ اتوماتا (به انگلیسی: Automata theory) یا نظریهٔ ماشین zwnj;ها عبارت است از بررسی ریاضی ماشین zwnj;های محاسبه zwnj;گر انتزاعی و توانایی zwnj;های آن zwnj;ها برای حل مسایل. به این ماشین zwnj;های انتزاعی اتوماتا گفته می zwnj;شود. این نظریه بسیار نزدیک به نظریهٔ زبان صوری است. ...
دریافت فایل
English | ISBN: 9811384096 | 2019 | 506 Pages | EPUB, PDF | 115 MB
This book constitutes selected papers of the 18th International Conference on Computer-Aided Architectural Design Futures, CAAD Futures 2019, held in Daejeon, Republic of Korea, in June 2019.The 34 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from 194 submissions. The papers are organized in topical sections on theory, methodology and practice of architectural and interior design; support systems for design decisions; tools, methods and implementation of urban design; rethinking space and spatial behavior; fabrication and materialization; and shape studies.
 
برای خرید این کتاب از طریق همین لینک وارد صفحه فروشگاه ما شوید.
لینک فروشگاه پیش
توضیحات فایل
فیزیولوژی اعصاب و غدد جیمز کالات ppt
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت درس فیزیولوژی اعصاب و غدد بر گرفته از کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد مؤلف جیمز کالات با عنوان مقدمه سلول شناسی در ۵۵ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
عناوین:
سلول یاخته( (The Cell)
نظریه سلولی ( شلایدن – شوان)
نظریه سلولیCELL THEORY
شکل سلولهای جانوری
عمر سلول
اجزای سلول
غشای
در تئوری های کلاسیک اقتصاد، بحث تولید نان و
تفنگ با هم متعارض شناخته شده، و منحنی محدبی بود که اگر: تولید نان را افزایش می
دادیم، چون منابع محدود است، تولید تفنگ را باید کاهش میدادیم. و برعکس! البته این
تئوری برگرفته از نظریات سوداگری بوده است. زیرا وقتی امریکا به وسیله روپاییها
کشف شد، آنها در جستجوی طلا دیوانه شدند! زمین های کشاورزی را رها کرده، به آمریکا
رفتند و با طلاهای زیادی برگشتند! اما دیگر گندمی در کار نبود! زیرا کشاورزی
نمانده بود،
حل المسائل کتاب دینامیک سازه های آنیل چوپرا – ویرایش سوم
Solution Manual for Dynamics of Structures, Theory and applications to earthquake engineering- 3rd ed
نویسنده(گان): Anil K. Chopra
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
536

حجم فایل زیپ شده
38.4 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول
حل المسائل کتاب احتمال، فرآیندهای تصادفی و تحلیل آماری هیاشی کوبایاشی و برایان مارک
Solution Manual for Probability, Random Processes, and Statistical Analysis: Applications to Communications, Signal Processing, Queueing Theory and Mathematical Finance
نویسنده(گان): Hisashi Kobayashi, Brian L. Mark, William Turin

این حل المسائل تنها شامل حل مسائل ستاره دار می باشد.
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
119

حجم فایل زیپ شده
393 کیلوبایت

***
انتقال به صفحه محصول
کارگردان فیلم Suicide Squad نظریه جوکر را تایید کرد
کارگردان فیلم Suicide Squad نظریه اخیر طرفداران درباره یکی از تتوهای جوکر در این فیلم را تایید و به درست بودن آن اشاره کرد.
 
به گزارش بازی رایانه و به نقل از Heroic HollyWood اخیرا طرفداران علاقه‌مند به دنیای سینمایی دی‌سی (DC) درباره جوکر جرد لتو (Jared Leto) نظریه جدیدی درباره تتو روی پیشانی این کاراکتر پخش کردند که به نظر می‌رسد کاملا درست بوده.
این نظریه درباره نوشته Damaged به معنی خراب شدن یا ضربه خوردن، بر رو
پاورپوینت ارتباطات
معنا در علم ارتباط شامل مفاهیم ذهنی و احساسات هر دو می‌شود.ارتباط به یک فرستنده، پیام و گیرنده درنظرگرفته شده نیاز دارد، هرچند گیرنده نیاز ندارد حضور داشته باشد یا از منظور فرستنده برای برقراری ارتباط در زمان ارتباط آگاه باشد‍؛ بنابراین ارتباطات می‌تواند در سرتاسر مسافت‌های گستردهٔ زمانی و مکانی رخ دهد.ارتباطات نیازمند آن است که بخش‌های ارتباط ناحیه‌ای از مشترکات ارتباطی را به اشتراک بگذارند.برخی از دانشمندان و
English | ISBN: 111916771X | 2018 | 432 Pages | PDF | 15 MB
The revised and updated second edition of Introduction to Cities explores why cities are such a vital part of the human experience and how they shape our everyday lives. Written in engaging and accessible terms, Introduction to Cities examines the study of cities through two central concepts: that cities are places, where people live, form communities, and establish their own identities, and that they are spaces, such as the inner city and the suburb, that offer a way to configure and shape the material world and natural environment.Introduction to Cities covers the theory of cities from an historical perspective right through to the most recent theoretical developments. The authors offer a balanced account of life in cities and e
 دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود کتاب اقتصاد خرد » کتابخانه رایگان تاریخ ماpdf.tarikhema.org › PDF › دانلود-ک... Translate this page دانلود کتاب اقتصاد خرد. در 1 مهر 1397 8,263 1 · آموزش دانلود ... نام کتاب · اقتصاد خرد (دانلود+). نویسنده. دکتر محسن نظری ... PDF – پی دی اف. منبع الکترونیکی. نام کتاب‎: ‎اقتصاد خرد‎ (دانلود+)    نویسنده‎: ‎دکتر
بسیاری از فیلسوفان و نظریه پردازان معتقدند که: همه تخم مرغ ها را در یک سبد نباید گذاشت. پرتفولیو و یا دیورسیفیکشن در امور مالی، مخصوصا خرید سهام بیش از همه مطرح است. سوال این جاست که سازمان های موازی، باید باشد یا خیر؟ همه معتقدند که نباید باشد، زیرا موازی کاری همان دوباره کاری است. اما اگر به نظریه تک سبدی توجه کنیم، چندان بیراه هم نیست. زیرا وجود یک سازمان، یا یک اداره، کار را منقبض کرده و در دست: افرادی مشخص قرار می دهد، که ممکن است مدت کوتا
affidavitannihilation of a stopping antiprotonantineutronantinucleonsantiparticlesantiprotonsAtoms in the Familybeta decaybevatronBrazilBrookhavenBudget CommitteecancerchairmanChamberlaincharge exchangeCherenkov detectorcommunicationcosmic raysDalideathdiarydieddiedDirac's relativistic theory of the electroneighty-fourelectron spinFalling Bodies to Radio WavesFermilabFrom X-Rays to Quarkshigh-energy experimental physicshistory of physicsHofmann medalhydrogenhydrogen sulfideinverted spaceIranIranK mesonsmagnetic moment of the protonmagnifying glassmarryingmesic atomsmesonsmuon decaynonconservation of paritynuclear medicineNuclei and Particlesnucleon-antinucleonoscilloscope tracesoxygen masksperfect mirrorpersistentpionspolarized hydrogenpositronprizepropaneRosa Minesscannerssensational disc
affidavitannihilation of a stopping antiprotonantineutronantinucleonsantiparticlesantiprotonsAtoms in the Familybeta decaybevatronBrazilBrookhavenBudget CommitteecancerchairmanChamberlaincharge exchangeCherenkov detectorcommunicationcosmic raysDalideathdiarydieddiedDirac's relativistic theory of the electroneighty-fourelectron spinFalling Bodies to Radio WavesFermilabFrom X-Rays to Quarkshigh-energy experimental physicshistory of physicsHofmann medalhydrogenhydrogen sulfideinverted spaceIranIranK mesonsmagnetic moment of the protonmagnifying glassmarryingmesic atomsmesonsmuon decaynonconservation of paritynuclear medicineNuclei and Particlesnucleon-antinucleonoscilloscope tracesoxygen masksperfect mirrorpersistentpionspolarized hydrogenpositronprizepropaneRosa Minesscannerssensational disc
اگر متغیر تصادفی x بیانگر مقدار خسارت با تابع توزیع F(x) باشد و E(x) و Var(x) به ترتیب میانگین و واریانس توزیع باشند آنگاه اصول محاسبه حق‌بیمه به شرح زیر هستند:
ساده ترین روش محاسبه حق‌بیمه، حق‌بیمه خالص است و برابر خسارت مورد انتظار می باشد یعنی:
P= E(x)
مقدار خسارت مورد انتظار در بیمه‌های زندگی و بعضی از بیمه های غیر زندگی کاربرد دارد. اما با توجه به نظریه ورشکستگی شرکت‌های بیمه ( (ruin theory، حق‌بیمه خالص بدون در نظرگرفتن هزینه‌ها و عوامل سربار (loading
Marketing will start from the market or customers.
 
On that assumption, no matter how good the product or manufacturing/development technology you have, you can not start to make products and services suddenly.
 
In order to properly approach markets and customers, it is necessary to take steps to analyze information, to plan and execute, and to execute.
 
As in the past, like a factory like "You can sell if you make good goods and services" "It will be purchased if you gain awareness," "You will be chosen better than others if you know the goodness", or from a supplier-oriented perspective , We can not do business activities that produce results.
 
It is a contemporary feature that the market is saturated, and things and services are overflowing.
 
That's why we need marketing.
 
T
در تحقیق کیفی سه بخش عمده وجود دارد
بخش اول: داده‌ها؛ داده‌ها می‌توانند از منابع مختلف گردآوری شده باشند. مصاحبه، مشاهده و مشارکت، معمول‌ترین منابع‌اند؛
بخش دوم: شامل روش‌های تحلیلی و تعبیر و تفسیری است؛ که برای رسیدن به یافته‌ها یا نظریه‌ها به‌کار می‌رود. این روش‌ها شامل شیوه‌های مفهوم‌پردازی از داده‌ها است؛ که به "کدگذاری(Coding)" موسوم است. شیوه‌های دیگری مثل نمونه‌گیری غیرآماری، یادداشت‌برداری و نمایش روابط مفهومی به‌صورت دی
ریش تراش فیلیپس سه تیغ مدل RQ999
کفش دخترانه لاکچری مدل Nami
پاوربانک فانتسی 4000 میلی آمپر
مژه درخشان LED
ماشین اصلاح و موزن Jinghao مدل JH-4612
ساعت LED صفحه لمسی طرح Swarovski
دستگاه لاک خشک کن
زنجیر کفش کوهنوردی
عینک آفتابی لاکچری Burberry
هیتر برقی مدل پنکه Wanjun
دستگاه سفیدکننده و پولیش دندان لوما
پکیج کادویی انگشتر و گل عطری طرح Love
پد گرمایشی صندلی کودک USB
ساعت LED صفحه لمسی طرح Apple
ترازو دیجیتال دستی
ساعت دخترانه 6 بند قابل تعویض
ساعت مچی LED طرح شیائومی
صفحه گرمک
بسیاری از سرمایه گذاران سعی می کنند سرمایه خود را در چند بخش مختلف قرار دهند تا اگر سرمایه شان در یک بخش دچار زیان شد بخش دیگر دارائی شان از بین نرود. به طور معمول سرمایه گذاران ریسک گریزند و نمی خواهند سرمایه خود را معطوف به یک مکان کنند، به همین علت است که با قرار دادن آن در بخش های مختلف سعی در حفظ سرمایه و کاستن ریسک در آن هستند. شاید مثال: تمام تخم مرغ های ات را در یک سبد نچین را شنیده باشید، این مثال در سرمایه گذاری بسیار پر کاربرد است و اشا
Educational psychology may be the psychological study of finding out in just a variety of educational circumstances. It covers the psychology of educating, along with the newer examine of social psychology in just
university options. Educational psychology seeks to be familiar with how students each learn and how they establish. Instruction psychology covers a wide expanse of specialties, with instructional psychologists
focusing on different know-how used in training, how academics establish curriculum or worksheets in addition to lesson strategies and rupics inside of their lecture rooms. In addition, it covers distinctive training for
equally gifted pupils and those with studying disabilities.Study educational psychology at EdUHK. The Department of Psychology offers great chances for
پایان نامه روانشناسی : تئوری های زیر بنایی درمان های جلوگیری از عود مصرف موادتئوری های زیر بنایی درمان های جلوگیری از عود مصرف مواد
پایه های نظری برای درمان های جلوگیری از عود مصرف مواد کنونی منجمله مدل درمانی ماتریکس به تئوریسین های رفتار گرا و شناخت گرا که در واقع نوعی جدایی از دیدگاه روان کاوی محض بوده است، برمی گردد. تاد و بوهارت[۱] (۱۹۹۹، ترجمه فیروز بخت، ۱۳۷۹) بیان می دارند که «رفتار گرایی اولیه از جهت مخالفت با برداشت های ذهن گرایانه و
امروز خداوند، ماموریت جهانی برای کشمیر رقم زده است. باید مردم کشمیر قدر خود را بدانند. و به وظیفه سنگین خود عمل کنند. ظاهر موضوع، آزار دهند و تلخ است! آغاز آن با کشتار بخشی از مردم کشمیر، و لغو قانون 370شروع شد. ولی پایان آن شیرین است، زیرا عدو شود سبب خیر! اگر خدا خواهد. الان هم خدا خواسته تا این رسالت سنگین را، بر دوش کشمیری ها بگذارد. شاید کشمیر را کسی نمی شناخت، و به بازی نمی گرفت. ولی امروز در مرکز جهان است. امری که قبلا باعث شده بود: همیشه به ع
رسیدگی به فقرا موضوع مشترک انقلاب و ضد انقلاب است!و پشتیبانی مردمی هم دارد. اما فرق ضد انقلاب با انقلابیون، این است که آنها دروغ می گویند!زیرا از رسیدگی به فقرا، فقط به عنوان ابزار برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند. دلیل مهم آن عدم رسیدگی به فقرا است. ولی انقلابیون بدون ادعا از فقرا حمایت می کنند: برای انها کمک مالی و کالا می فرستند. ضد انقلاب که فقط شعار می دهد، با همین شعار دادن از انها کمک مالی هم می گیرد! بسیاری از کمک های مالی به ضد انقل
 
الکتروفورز(electrophoresis)
 
مفهوم های پایه ای و تعریف ها
الکتروفورز واژه ای است که به مهاجرت مواد حل شونده یا ذرات باردار با هر اندازه ، در یک محیط مایع و در اثر یک میدان الکتریکی گفته میشود.
زون الکتروفورز (zone electrophoresis) ، به مهاجرت مولکولها و پروتیین های باردار گفته میشود که در آن هر ناحیه پروتیین بطور کامل از ناحیه کناری یه وسیله یک ناحیه خالی از پروتیین جدا شده است و معمولا در یک محیط پایه پر روزنه انجام میشود. ناحیه های پروتیین ها با رنگ آمیزی
شاید در گفت و گوهای روزانه  قدرتی به نام “پیش خوانی” یا توانایی افراد برای خواندن ذهن دیگران، به گوش تان رسیده باشد.
ممکن است در بین دوستان و یا نزدیکان تان فردی را بشناسید که به خوبی می تواند امیال و مقاصد دیگران را درک کند، با آن ها رابطه برقرارکند، اهدافش را پیش ببرد و رفتار اطرافیانش را پیش بینی کند.
جالب است بدانید که توانایی ذهن خوانی در ابعاد وسیع تری به عنوان یکی از مهم ترین مهارت های مورد بررسی در روانشناسی تحولی مطرح است.
نظریه ی ذه
 
خصوصیات اصلی مدل سازی معادلات ساختاری با pls
محققین عزیز آکادمی تحلیل آماری باید توجه نمایند که برای انتخاب مدل سازی معادلات ساختاری با pls، نکاتی وجود دارد در بخش ویژگی های داده ها، مشخصات مدل ها، روش تخمین حداقل مربعات جزئئ و ارزیابی مدل ها وجود دارد که به دقت باید رعایت شوند.
مجله بسیار معتبر تئوری و تجربه بازاریابی(the journal of marketing theory and practice ) این خصوصیات را بر شمرده است و ما در اینجا آن ها را بیان می کنیم.
خصوصیات داده ها:
در بخش حجم داده ه
آنهاییکه می گفتند دین از علم و سیاست جدا است، ببینند که مذهب چه کرده! رئیس جمهور اسرائیل می گوید: من دست آنکسی را می بوسم، که موشکهای ایران را نقطه زن کرد! شاید او نداند ولی همه ایرانی ها می دانند که: پدر موشکی ایران شهید شده است! او برای نقطه زن کردن موشک ها، دو راهکار اساسی داشت: اول اینکه وضو می گرفت و فرمول ها را می نوشت. بعد هم می خواست موشک ها مردم را اذیت نکند. همه موشکی های ایران، مانند ابن سینا، برای کشف فرمول اول وضو می گرفتند، و دو رکعت ن
چرا کنسول‌های نسل بعد سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند؟
در حال حاضر که نمایشگاه E3 را پشت سر گذاشته‌ایم، سونی و مایکروسافت هر دو کمی تا قسمتی از کنسول‌های نسل نهم خود رونمایی کرده‌اند و می‌دانیم دو کنسول در سال ۲۰۲۰ روانه بازار خواهند شد. مایکروسافت وعده عرضه پروژه اسکارلت را در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۰ داده و از ظواهر امر برمی‌آید که سونی هم برای همان بازه زمانی برنامه‌ریزی کرده باشد. اما چرا اینقدر باید برای آغاز نسل بعد منتظر بمانیم؟‌ آن هم در
PBR PTP IPIP



Policy Base Routing on IPIP tunnel with PTP Addressing. In this article you can know how to configure IPIP tunnel, PTP addressing at the end using Policy base Routing (PBR) on Tunnel IPIP). Theory about (PBR) In computer networking, policy-based routing (PBR) is a technique used to make routing decisions based on policies set by the network administrator.When a router receives a packet it normally decides where to forward it based on the destination address in thepacket, which is then used to look up an entry in a routing table. However, in some cases, there may be a need to forward the packet based on other criteria. For example, a network administrator might want to forward a packet based on the source address, not the destination address. This should not be confused
هویت مفهومی است که از قدیم، شاید از اولین باری که بشر تفکر را دریافت، موضوع
تدقیق و تفسیر انسان ها بوده. تقریباً هیچ انسانی نیست که به هویت فکر نکرده باشد
و آن را در زندگی روزمره ی خود در نیافته باشد. واژه ی هویت، از هو به معنای او و
یت که پسوندی ضمیر ساز است اشتقاق یافته (1) که به معنای که بودن است. یعنی انسان
کیست. بر این اساس، بهترین ترجمه برای بیان فارسی مفهوم هویت، همان کیستی می باشد
که در کنار ماهیت یا چیستی، از موضوعات مورد علاقه فلاسفه هست
By way of example, one of the purposes of utilizing a relay would be to insulate the principal side in the secondary side, so it is crucial that you have a very sample structure and wiring that does not lessen the insulation among the key and secondary sides plus the stand up to voltage the relay has.Many others is often tackled by preserving in your mind that relays are mechanical sections with relocating pieces. For instance, there is a possibility the contacts may possibly go because of to vibration or shock. Due to this, look at the mounting course for gear that is definitely topic to massive vibrations and shocks, these kinds of as becoming mounted within the doorway of a automobile.
LNK364pN LinkSwitch-XT integrates 700 V power MOSFET, oscillator, simple on / off control scheme, hig
علل تعارض های زناشویی:
گاه دیده می‌شود مرد یا زن دائماً در صدد هستند خود را با رفتارها و انتظارات همسر، چه غلط و چه صحیح، سازش و تطبیق دهند. این حالت با وضعیف سازگاری مثبت، صبر و بردباری که لازمه هر زندگی جمعی و گروهی است، تفاوت دارد (کر، ۲۰۰۳؛ به نقل از لورانس لیتواک، ۲۰۰۶).
گاه دیده می‌شود در خانواده ای روابط اعضا نسبت به یکدیگر توام، با تحقیر و سرزنش و رفتارهای تند و خشن و اهانت آمیز است. بعضی اوقات در خانواده اشتباهات و خطاهایی از اعضا سر م
سریال
وضعیت
روزهای آپ
آخرین قسمت
آپ شده
لینک های سریال

1
why are you
درحال پخش
یکشنبه
12
مشاهده

2
2gether
درحال پخش
شنبه
9
مشاهده

3
my engineer
درحال پخش
یکشنبه
5
مشاهده

4
dark blue kiss
اتمام پخش
دوشنبه - چهارشنبه
3
مشاهده

5
sotus
اتمام پخش
یکشنبه - چهارشنبه 
3
مشاهده

6
love by chance
اتمام پخش
سه شنبه - جمعه
5
مشاهده

7
theory of love
درحال پخش
شنبه - چهارشنبه
9 و 10
مشاهده

8
kiss me againe
درحال پخش
سه شنبه - پنجشنبه
3
مشاهده

9
2moons 2
درحال پخش
شنبه - دوشنبه
1 تا 6
مشاهده


پیام موقت
سلام من اومدم .
باید پذیرفت که همه جای ایران، سرای من و همه
جهان هم، ایران من است. اگر کسی ان را باور نکند، بزودی مجبور خواهد شد: بعنوان
خیانت کار، در مقابل تاریخ محاکمه شود! زیرا همه کشورها اجدادشان، به ایران برمی
گردد. و مهاجرات از قلب حهان و مرکز آن یعنی ایران آغاز شده. و در سراسر تاریخ بجز
ایران، کشور یا اقلیم دیگری نبوده است! اگر شهرهای کوچکی هم بوده یا سرکشی کرده، و
مقابل امپراطوری ایران صف ارایی می کردند، همسایگان خود را هم از دست می دادند!
مثلا روم که ی
بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور، نتیجه تئوری های
غلط است. مثلا در حالیکه اشباع تولید، بازار را از بین برده، باز هم صحبت از رونق
تولید می شود. یا اینکه فضای کسب و کار انقدر باز است، که کلاهبرداری در ان انجام
می شود، باز هم می گویند:باید فضای کسب و کار را باز کنیم! علت این کار هم،
تبلیغات دشمنان است! زیرا دشمنان می خواهند: فضا برای قاچاق مواد مخدر، تن فروشی،
خرید و فروش سلاح و: کلیه کسب و کار های حرام باز شود. زیرا در ایران این مشاغل فضای
باز ندارند.
China accuses Corona of first row
Corona and the Apocalypse
Corona is an economic game
Corona a military game
Corona is a political game
Are they expecting angels to come to them, or to your Lord, or to some of your Lord's signs? On the day when some of your Lord's signs will come to pass, 
one who has not previously believed or failed to believe in himself will not benefit from believing. Say, "Wait we [wait]."
Note: Most of the time it is very difficult to understand a clear subject from divine revelations to others despite being clear that the majority of the people are sick and in the meantime the prophets endured the most difficult days in their noble life and the apostle Muhammad Mustafa Much more than the other prophets, but after them, the Prophet Amir al-Mu'minin and the Imams of
اقتصاد ایران علیرغم تحریم های چهل ساله، و
دشمنی های کور کورانه، توانسته حداقل به قدرت اقتصادی هفتم دنیا! براساس رتبه بندی
خارجی ها برسد. گرچه ایران در مجموع امتیازات، و به نسبت جمعیت، در دنیا رتبه اول
را دارد. فقط کافی است بدانیم 25تریلیون دلار، از ایران دزدیده شده به آمریکا برده
شده! و در انجا سرمایه گذاری گردیده، این مبلغ اگر از اقتصاد آمریکا، دزدیده می شد
آمریکایی وجود نداشت! هنوز هم آمریکا، بر اساس دزدی از ایران، پرورش اختلاس گران و
مصون
 خلاصه کتاب تحلیل و طراحی نوین سیستم ها
دانش پژوهان گرامی این فایل حاوی خلاصه کتاب تحلیل و طراحی نوین سیستم در حجم 31 صفحه همراه نمونه سوالات امتحانی پایان ترم ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با کد درس 1218529 می باشد.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب تحلیل و طراحی نوین سیستم ها pdf - دانلود ... youvideo.ir › watch Translate this page Oct 23, 2019 - خلاصه کتاب تحلیل و طراحی نوین سیستم ها.برای دانلود فا
سلام
*ببخشید یه سری مشکل فنی تو این پست بود که تو یک کامنت دریافت کردم و اصلاح کردم. ممنون*
999 امین پست وبلاگم رو اختصاص میدم به یک تئوری جامع خدا شناسی از نظر یه جمله ی فلسفی که منطقیه، فیزیک، بیو، قانون 1، یکم دین.
یک خدای بینهایت چجوری میتونه به خودش ثابت کنه که بینهایته؟ 
چون اگه نتونه ثابت کنه، معلوم نیست کامل و بینهایته درسته؟
راهش اینه که به نحوی خودش رو درک کنه و خودش رو امتحان کنه.
 
جهان: کل دنیای قابل رویت که 90 و خورده ای میلیارد سال نو
In natural and social sciences, and sometimes in other fields, quantitative research is the systematic empirical investigation of observable phenomena via statistical, mathematical, or computational techniques. The objective of quantitative research is to develop and employ mathematical models, theories, and hypotheses pertaining to phenomena. The process of measurement is central to quantitative research because it provides the fundamental connection between empirical observation and mathematical expression of quantitative relationships.
Quantitative data is any data that is in numerical form such as statistics, percentages, etc.[1] The researcher analyses the data with the help of statistics and hopes the numbers will yield an unbiased result that can be generaliz
بیگ بنگ: یکی از مناقشه برانگیزترین تعاریف در حیطه‌ی مسائل مربوط به علم؛ مفهوم «سواد علمی» است. اما به راستی “سواد” چیست؟ توان خواندن و نوشتن و محاسبات ساده ریاضی؟ بهره مندی از دانش عمومی و اطلاعات سطحی؟ یا در اختیار داشتن دانش تخصصی و عمیق؟
نتایج یک پژوهش در دانشگاه هاروارد نشان می دهد که کمتر از ده درصد کارشناسان ارشد می توانند توضیح دهند چرا هوا در تابستان، از زمستان گرمتر است. یا در پژوهش دیگری که در دانشگاه جرج ماسون انجام شده، بیش از
(bi)polaronic mechanism for superconductivity0.3 K1.2 K100 K105 K105 K11 K11 K13,000 ampere30 K35 KA positionAbrikosov latticeABX3AC lossesacoustical phononsaluminiumaluminiumaluminium oxideAnderson transitionAnderson-Higgs mechanismanisotropy effectsA-positionautographBa-La-Cu-O compoundsbariumbariumbarium lanthanum copper oxide (BaLaCuO)Big Bangbipolaronbi-polaronsbismuth oxideblack ceramicsbulk superconductorscalciumcarriersceramicceramicchemical depositionchemical pressureclosed vortex loopsclosed-cycle refrigeratorscoherenceCollins liquefierconducting oxidesconducting perovskite oxidesCooper pair tunnellingCooper pairsCooper-pair wave functioncoppercoppercopper oxidescosmological Higgs-condensatecosmological stringscouplingcritical concentrationcritical current densitiescrystalcrystal
هرگز چیزی را که خواهان آن نیستید دریافت نمی‌کنید
درخواست برای CTA امری ضروری و مهم است. اگر به طور صحیح خواهان آن نباشید، نتیجه بسیار مهمی را در طراحی سایت از دست می دهید. برای دریافت بهترین نتیجه جهت بالا بردن نرخ تبدیل و سایر معیارها، سی تی ای باید در مکان درست و با درخواست صحیح مورد نمایش قرار گیرد.
بسیار تعجب برانگیز است که لندینگ پیج وب سایت Humaan سی تی ای های متعددی ندارد و تنها دو سی تی ای در تمامی قسمت های وب پیج قرار دارد. وب سایت آن ها تن
پایان نامه : آسیب پذیری در مقابل استرس:        آسیب پذیری در مقابل استرس:        
استرس بر روی افراد مختلف تأثیرات متفاوتی دارد. برخی از افراد یک مسأله را استرس آمیز تلقی کرده، در حالی که برای عده ای دیگر ممکن است اسن مسأله استرس آمیز نباشد(قربانی،۱۳۸۲). چندین پژوهش نشان داده اند که احتمالاً استرس از دو راه با سالخوردگی مرتبط می شود. اول این که جسم مسن، حتی در بهترین شرایط سلامتی، استرس را به خوبی بدن افراد جوان تحمل نمی کند، دوم این که استر
شاید شما هم کودکی در اطراف‌تان بوده که داستان‌های هیجان‌انگیزی از دوست خیالی‌اش برای‌تان تعریف کرده است. شاید هم خودتان فرزندی دارید و از وجود چنین دوستی آگاه شده‌اید و حتی کمی احساس نگرانی می‌کنید. اما علت به‌وجود آمدن دوست خیالی کودکان چیست و چه تأثیراتی بر آنها دارد؟ چه فوایدی برای کودکان و زندگی آنها دارد؟‌ اگر این موضوع برای شما جالب است، در ادامه با ما همراه باشید.
حتما بخوانید:
    ۴ روش برای اینکه به کودکان خجالتی کمک کنیم دوس
مطالبی که حتما باید آنها را بدانیم:
مفاهیم ابتدایی در رشد
موضوعات اساسی
دیدگاه عمر
تاریخچه روانشناسی رشد
مفاهیم ابتدایی
تعریف روانشناسی رشد (Developmental Psychology): علمی است که به مطالعه تغییرات سازگارانه همه جانبه از لحظه انعقاد نطفه تا پایان عمر می پردازد. انواع رشد جسمانی، هیجانی، عاطفی، جنسی
نظریه رشد (Development Theory): به محموعه اظهارات یکپارچه و منسجمی گفته می شود که موجب توصیف، تبیین و پیش بینی رفتار می شود.
یادگیری (Learning): به تغییرات نسبتا پایدار
مجموعه کامل تمامی آلبوم ها و آهنگ های  یاس(rap yas)
دانلود فول آلبوم یاس
full album yas jadid
 
 
 
دانلود تمام آهنگ های یاس با کیفیت عالی 320

  AaMin - Amen (Ft Yas) [320].mp3
10.4 MB
Mar-26-15

  Arad Aria - Ghesseye Zirzamin (Ft Kaveh Afagh & Yas) (New Version) [320].mp3
7.5 MB
Mar-26-15

  Pedram Azad - Khab Bazi (Remix) (The Ways & Yas) [320].mp3
6.5 MB
Mar-26-15

  The Ways - Ghesseye Zirzamin (Ft Erwin Khachikian, Arad Aria, Arian Naeini, & Yas) [320].mp3
8.4 MB
Mar-26-15

  Yas - 2x2Ta 4Ta [320].mp3
8.2 MB
Mar-26-15

  Yas - Az Chi Begam [320].mp3
10.7 MB
Aug-31-19

  Yas - Ba Man Bash [320].mp3
9.8 MB
Mar-26-15

  Yas - Bachehaye Khiabooni [320].mp3
8.2 MB
Mar
آرشیو کامل آهنگ های یاس رپ خون اجتماعی و پر طرفدار تقدیم به همه طرفداران ، این کاملترین آرشیو از آهنگ های یاس هست که شامل تمامی ترک های پخش شده از این رپ خون قوی کشورمون میشه ، پیشنهاد میکنم آرشیو خودتون رو با آرشیو آهنگ های بیا تو رپ (کاملترین آرشیو رپ فارسی) کامل کنید
خواننده های مهمان : هیچکس ، N.i.M.i ، سیروان خسروی ، آمین ، نیما علامه ، مسیح ، دِ ویز و …
 
 
لینک های مستقیم ( سرور ۱ )
Sarbaze Vatan
Bekhatere Man
Yas Ft The Ways & Erwin & Arad & Arian ………. Gheseye Zirzamin
Ya
مفهوم اسکیما به "آریستوتل" و "پلاتو" بر می گردد ولی اولین بار فیلسوف آلمانی، امانوئل کانت در قرن 19 از اسکیماها با عنوان ساختارهای سازمان دهی که می توانند بر چگونگی دیدن ما و تفسیر کردن جهان تاثیر گذارند نام برد.  طبق تعریف کانت تجربه های هر فرد در حافظه اش با هم جمع می شوند و مفاهیم عالی تری را شکل می دهند که اسکیما نام دارد ..
در قرن بیستم نیز این مفهوم وجود داشته است: در دهه 1920 پیاژه اسکیما ها را در کودکان مورد مطالعه قرار داد و در دهه 1930 نیز بار
تفکر انتقادی(بخش ششم)
فراگیری
اندیشهی انتقادی بر پایهی مفاهیم و قانون‌هاست، نه بر پایهی فراروند پله پله یا شل و محکم.[۱۲] ممکن است طرز اندیشیدن شخصی ناواضح، غیر دقیق، نامربوط، غیرمنطقی و سطحی باشد. راه‌های مختلفی هست که ممکن است تفکر شخص مشکل‌دار باشد.
 
به تازگی برخی آزمایش‌هایی که هنوز در مراحل ابتدایی هستند؛ نشان داده که برخی زمان‌ها شخص تصمیمات پیچیده‌ای را پیش از آگاهی از تمام فکت‌ها و داده‌ها می‌گیرد. از آنجاییکه چنین روشی اندیش

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

welcome to my world