نتایج جستجو برای عبارت :

پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت

تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ و تبلت کلیه برندها
تعمیرات لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، All-in-One، بورد (Board) و تعویض انواع پورت (Port) و چیپست (Chipset I/O) به صورت تخصصی با تجهیزات پیشرفته.
لپ تاپ خود را با هر برندی که دارد گارانتی کنید.
لپ تاپ خود را (حتی اگر از ما نخریده‌اید) برای مدت معینی گارانتی کنید. با این کار از خرابی و هزینه‌های ناشی از آن آسوده خاطر شوید.
تامین قطعات خاص و کمیاب لپ تاپ، تبلت و کامپیوتر
ما کلیه قطعات بدنه، قابهای LCD و کیبورد، قاب زیر دستگاه،
چندین سال است که از تولید انواع تبلت ها توسط کمپانی های معتب می گذرد تبلت هایی که هرکدام به نوعی آزمون خود در برابر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری پس داده اند اما با سپری شدن زمان تبلت های هوشمند نیز دچار آسیب و شکستگی خواهند شد که امری دور از ذهن نخواهد بود. تبلت های هوشمند نیز همانند گوشی ها از قطعات الکترونیکی تشکیل شده اند که ممکن است بر اثر افتادن، ضربه و یا آب خوردگی آسیب ببینند بنابراین برای تعمیر تبلت بایستی به مراکز تعمیراتی معتبری م
تعمیرات تبلت
با توجه به درخواست های بسیار زیاد مشتریان در رابطه با تعمیرات تبلت، قصد داریم تا اطلاعاتی را در این رابطه به شما ارائه دهیم. با توجه به قیمت های بالای وسایل الکترونیکی و مخصوصا تبلت ها تعمیر تبلت برای افرادی که تبلت شان خراب شده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
هستند کسانی هم که به دنبال کلاس های آموزش تعمیر تبلت می باشند تا به این وسیله هم کسب در آمد کنند و هم اینکه بدون نیاز به دیگران بتوانند تبلت خودشان را تعمیر کنند.
اد
فایل فلش سالم و بدون دستکاری از تبلت دانش آموزی Atouch A32 
 
برای فلش زدن این تبلت حتما اینفو گرفته شده را با تبلت خودتان چک کنید در صورت یکی بودن فلش بزنید زیرا از مدل تبلت Atouch A32 چندین ورژن ارایه شده که فایل فلش های متفاوت دارند
ادامه مطلب
راه پاک کردن خط و خش موبایل و تبلت
به
دلیل استفاده زیاد و کاربردهای بسیار گوشی و تبلت بعد از مدتی خط و خش
هایی بر روی آنها ظاهر می شوند که اصلا خوشایند نیستند. در ادامه راه های
از بین بردن خط و خش موبایل و تبلت را بیان خواهیم کرد.
ادامه مطلب
مضرات تبلت و گوشی موبایل برای کودکان
مضرات
تبلت برای کودکان جدی است! برای فرزندتان تبلت می خرید و با سرگرم شدن او
می گویید که عجب خوب است این تکنولوژی، کودکم ساعتها آرام و بیصدا می
نشیدند غافل از اینکه این هدیه شما چه بلایی سر کودکتان می اورد.
ادامه مطلب
مدت طولانی ست که از تبلت سری نوت سامسونگ استفاده می کنم و همیشه منتظر این بودم تا یک سری جدید تر از سری تبلت های نوت وارد بازار بشه اما این طور به نظر میاد که سامسونگ قصد داره از الان دیگه قلم داشتن رو محدود به سری نوت نکنه و روی همه تبلت های جدید خودش قلم رو قرار بده ، در ادامه به معرفی این مدل جدید تبلت می پردازیم که با قلم و کیبورد در اینترنت مشاهده شده و احتمالا برای شهریور معرفی خواهد شد.
تصویر جدیدی از تبلت سامسونگ گلکسی تب S4 توسط ایوان بلس
نحوه افزایش حافظه گوشی و تبلت
برای
افزایش حافظه در گوشی و تبلت می توانید از کابل OTG استفاده کنید بطوریکه
بسیاری از دستگاههای USB از جمله هارد دیسک های اکسترنال را به آن متصل
نمائید.
روش های افزایش حافظه گوشی و تبلت
ادامه مطلب
دریافت فایل
فایل فلش تبلت چینی با مشخصه برد HANA H975 V5.2 و hana h975 v4.4
              فایل فلش تبلت چینی با مشخصه برد   HANA H975 V5.2 2012.10.07 و hana h975 v4.4 پردازنده Allwinner A10 قابل فلش با نرم افزار LiveSuit و PhoenixSuit این فایل روی برد v4.4 نیز تست شده.با خیال راحت فلش کنید             HANA H975 V52,hana h975 v4,رام تبلت hana h975 v4,فایل فلش تبلت hana h975 v4 ,رام تبلت HA ...
دریافت فایل
چند سال پیش یک لپ تاپ آخرین سیستم خریده بودم. اگر اشتباه نکنم دو میلیون و پانصد هزار تومان . چند روز پیش خواستم یک تبلت بگیرم و کلی جستجو کردم. دیدم یک تبلت واقعا متوسط به همان قیمت است. 
بجاش امکاناتی را که می تونیم بخریم را می تونیم حمل کنیم ....
برنامه آفیس رایگان برای موبایل و تبلت
از
این پس مایکروسافت Office برای همه گوشی های هوشمند و تبلت ها رایگان
خواهد شد تا کاربران بتوانند بدون پرداخت هزینه ای که تا پیش از این پرداخت
می کردند به راحتی فایل های آفیس خود را در موبایل و تبلت ویرایش کنند.
ادامه مطلب
تعمیر وای فای تبلت لنوو از خدمات واحد تعمیر تبلت لنوو در نمایندگی لنوو است. همان طور که می دانید سیستم وای فای سیستمی است که امکان برقراری ارتباط به صورت نامرئی و بی سیم را فراهم می کند. ضعیف بودن قدرت سیگنال‌ها، مشکل نرم افزاری و عدم به روزرسانی برخی از نرم افزار های مربوطه، ایجاد مشکل به‌ واسطه نصب یک برنامه خاص، معیوب بودن یکی از قطعات سخت‌افزاری، مشکلات نرم‌افزاری، یا عدم تنظیم درست مودم از جمله مشکلاتی است که سیستم های وای فای با آن د
چیپست
تبلت سامسونگ از جمله قطعات بسیار مهم و کاربردی است که در کنار دیگر
قطعات روند انجام فرامین کاربر را پیش می برند. در هر صورت کمپانی های
مختلف برای تولیدات خود یکسری قطعات ریز و درشت به کار می برند تا قدرت و
توانایی دستگاه تولید خود را با آن نشان دهند. تبلت ها و گوشی های هوشمند
باید دارای قطعاتی مانند سی پی یو، رم، گرافیک و …. باشد که همگی روی بخشی
به نام مادربرد قرار گیرند.
به طور کلی
تولید کنندگان برای بخش های مختلف تبلت و موبایل باید
مپانی اپل یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده ی محصولات دیجیتالی مانند، گوشی، ساعت هوشمند، تبلت، لپ تاپ و ... می باشد که در بین رقبای خود طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. این کمپانی قدرتمند در جهان شناخته شده است و نیازی به معرفی آن نیست. در این مطلب می خواهیم با قطعات مهم و ضروری که محصولات آیفون از آن بهره می برند و در صورت خرابی نیاز به تعویض دارند آشنا شویم، با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب
تعمیرکاران هر حرفه‌ای جهت تعمیر قطعات دستگاه‌های هوشمند از یکسری ابزارآلات استفاده می‌کنند. تعمیرکاران موبایل، تبلت و لپ‌تاپ جهت بزرگ کردن قطعات ریز داخلی به منظور تعمیر آن‌ها از ابزار لوپ بهره می‌برند. شرکت‌های متفاوتی در تولید انواع لوپ‌ها مانند یاکسون، سانشاین،کایلی و غیره فعالیت داشته و آن‌ها را برای راحتی هرچه بیشتر به تعمیرکاران عرضه می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم یکی از انواع لوپ‌ها را با نام لوپ سه چشم یاکسون مدل AK 36 ب
برای منی که هر وقت دلم می گرفت یا به محض اینکه فرصتی پیدا می کردم به کتاب فروشی ها سر می زدم و کتاب می خریدم، شنیدن بسته شدن تدریجی تک تک کتاب فروشی ها بدلیل شیوع کرونا واقعا سخت بود.
مونده بودم با این تنهایی و قرنطینه چه کنم که تصمیم گرفتم کتاب خونه ی مجازی برای خودم درست کنم.
اما راستشو بگم
افتادم به اعتیاد اینستا بازی!
کتاب خوندن تبدیل شد به گوشی بازی های بی هدف
تا اینکه
بر حسب یک اتفاق غیر منتظره گوشی من محکم زمین خورد و کاملا نابود شد
...
تصمی
پاورپوینت بررسی و ارزیابی انواع تبلت
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی و ارزیابی انواع تبلت، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: تبلت Tablet PC یک کامپیوتر قابل حمل شبیه نوت بوک یا یک دستگاه لوح مانند است که دارای یک نمایشگر لمسی یا قلمی است توسط انگشت دس
تعمیرات تبلت ایسر از جمله خدمات است که نمایندگی ایسر به هم وطنان گرامی ارائه می دهد. دارندگان این محصول می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ایراد در این دستگاه به مرکز تعمیرات تبلت ایسرمراجعه کرده و تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری مرتبط با این محصول را دریافت نمایند.
خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به سرویسی خاص نیست و کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به رفع و حل تمامی اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در این د
تعمیر تاچ تبلت
تعمیر تاچ تبلت یکی از تخصصی ترین خدمات
ارائه شده در مرکز تعمیرات تبلت است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و
به دست مجرب ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد. تصمیم به تعویض و یا تعمیر تاچ تبلت
در این مرکز، پس از عیب یابی صحیح دستگاه و بررسی عملکرد آن انجام می پذیرد. نمایندگی
تبلت به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از تاچ و ال سی دی های انواع تبلت و موبایل،
در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هز
قطعات الکترونیکی، به قطعات فیزیکی تشکیل دهنده یک سیستم الکترونیکی اطلاق می‌گردد، که تحت تأثیر الکترون یا شاخه‌های مرتبط با آن قرار گرفته باشد. قطعات الکترونیکی معمولأ از دو یا چند پایانه الکترونیکی جدا از آنتن تشکیل می‌شود، که به وسیلهٔ لحیم کاری به یک فیبر مدار چاپی متصل شده‌است و در مجموع، یک مدار الکتریکی را تشکیل می‌دهد. (نمونه‌هایی از اینگونه مدارها: تقویت کننده الکترونیکی ، گیرنده رادیو یا نوسان ساز می باشند)
در زیر به شناخت ق
قطعات الکترونیکی، به قطعات فیزیکی تشکیل دهنده یک سیستم الکترونیکی اطلاق می‌گردد، که تحت تأثیر الکترون یا شاخه‌های مرتبط با آن قرار گرفته باشد. قطعات الکترونیکی معمولأ از دو یا چند پایانه الکترونیکی جدا از آنتن تشکیل می‌شود، که به وسیلهٔ لحیم کاری به یک فیبر مدار چاپی متصل شده‌است و در مجموع، یک مدار الکتریکی را تشکیل می‌دهد. (نمونه‌هایی از اینگونه مدارها: تقویت کننده الکترونیکی ، گیرنده رادیو یا نوسان ساز می باشند)
در زیر به شناخت ق
قطعات الکترونیکی، به قطعات فیزیکی تشکیل دهنده یک سیستم الکترونیکی اطلاق می‌گردد، که تحت تأثیر الکترون یا شاخه‌های مرتبط با آن قرار گرفته باشد. قطعات الکترونیکی معمولأ از دو یا چند پایانه الکترونیکی جدا از آنتن تشکیل می‌شود، که به وسیلهٔ لحیم کاری به یک فیبر مدار چاپی متصل شده‌است و در مجموع، یک مدار الکتریکی را تشکیل می‌دهد. (نمونه‌هایی از اینگونه مدارها: تقویت کننده الکترونیکی ، گیرنده رادیو یا نوسان ساز می باشند)
در زیر به شناخت ق
معمولا تبلت‌های اندرویدی را در مقایسه با آی پدهای اپل نادیده می‌گیرند اما این به معنای آن نیست که شما گزینه‌های خوبی از تبلت‌های اندرویدی در دسترس ندارید.
به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، تعدادی از بهترین تبلت‌های اندرویدی 2020 در ادامه برای شما معرفی می‌شود.
تبلت گوگل پیکسل اسلیت
ادامه مطلب
براساس خبری از وال استریت ژورنال، آمازون قصد دارد تبلتی به قیمت ۵۰ دلار برای فصل تعطیلات عرضه کند. در حال حاضر ارزان‌ترین محصول این فروشگاه اینترنتی تبلت آمازون Fire HD 6 است که ۹۹ دلار قیمت دارد.
 
براساس خبری که در وال استریت ژورنال منتشر شده، آمازون می‌خواهد یک تبلت ارزان قیمت ارایه کند.
 
این تبلت بسیار ارزان هم مثل فایر HD 6 نمایشگر ۶ اینچی خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود که آمازون مدل‌های ۸ و ۱۰ اینچی از این محصول را هم عرضه خواهد کرد.
برای
در فرایند تعمیر هر دستگاهی، تعویض قطعه در شرایطی صورت میگیرد که تعمیر قطعه مورد نظر امکان پذیر نباشد. تعویض ال سی دی لپ تاپ دل نیز از این قاعده پیروی میکند. پروسه تعمیر با تخصص و مهارت تعمیرکار و استفاده از ابزارآلات تعمیر تبلت Dell در بهترین حالت ممکن انجام میشود اما در حوزه تعویض، لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که تعویض قطعه در کنار تخصص و مهارت و ابزارآلات تعمیری، نیازمند قطعه ای اورجینال و فابریک به جهت تعویض با قطعه فرسوده است؛
تبلت های لنوو از جمله دستگاه های پرطرفدار برند باکیفیت برند Lenovo هستند که قابلیت های به روز فراوانی را ارائه می دهند. با وجود قابلیت های مدرن و کیفیت بی نظیر، این تجهیزات ممکن است بر اثر عوامل مخربی چون ضربه، آب خوردگی و نفوذ مایعات شیمیایی دچار اختلال شوند. البته استفاده ی اصولی و مراقبت لازم از دستگاه می تواند تا حد بسیار زیادی از بروز خرابی ها و مشکلات متعدد در این تبلت ها جلوگیری کند. به هر حال فارغ از مدت زمان استفاده از تبلت های لنوو و نو
طرح ایران مهارت استان گلستان
عیب یابی و تعمیر مقدماتی گوشی تلفن همراه و تبلت استانداردی آموزشی است در گروه الکترونیک شامل مهارت های تحلیل بلوک دیاگرام و تشخیص قطعات، برطرف کردن اشکالات نرم افزاری بدون کامپیوتر، فلش کردن و باز کردن قفل گوشی، تست گوشی با استفاده از منبع تغذیه، تنظیم دستگاه هیتر و تنظیم دستگاه اولتراسونیک می باشد.دانلود استاندارد
بیشتر...
ادامه مطلب
افزایش غیرعادی دمای گوشی های هوشمند و
تبلت ها برای کاربران این ابزارهای الکترونیکی بسیار نگران کننده می باشد. این افزایش
دما به دلایل متفاوتی رخ می دهد. دلایل این موضوع به استفاده نادرست کاربران از تبلت
و یا اشکال در خود دستگاه برمی گردد. داغ شدن تبلت می تواند باعث بروز صدمات جبران
ناپذیری در آن شود. بنابراین به هرگونه افزایش دما به صورت غیرعادی در این دستگاه ها
باید توجه کرد و برای جلوگیری از ایجاد خسارت در دستگاه مساله به وجود آمده را حل ن
حسینی‌کیا عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نایاب شدن قطعات الکترونیکی خودور، گفت: از آنجایی که واردات قطعات تنها در اختیار ۵ یا ۶ نفر است نایاب شدن برخی قطعات در بازار امر دور از انتظاری نیست چراکه انحصار، فساد ایجاد می‌کند به طور مثال در برخی موارد قطعه وارد کشور می‌‌شود اما افراد از توزیع آن خودداری می‌کنند./میزان
از زمان های بسیار گذشته یکی از مشکلاتی که صنعتگران با آن مواجه بودند این بود که چگونه می توانند سطح قطعات فلزی راصیقل دهند . در ابتدا تمامی قطعات فلزی را در داخل بشکه می ریختند و قطعه ها را به صورت افقی قرار می دادند و داخل بشکه را با شن و قطعات مصنوع پر می نمودند و بشکه را می چرخاندند تا سطوح قطعات مورد نظر صاف شود .
بعدها به این نتیجه رسیدند که به جای چرخاندن بشکه با دست آن را به کمک چرخ آبی بچرخانند تا چرخش سریعتر صورت گیرد و زمان کمتری برای ان
تعمیرات تبلت 
تعمیرات تبلت در حال حاضر با توجه به کاربرد بالای این دستگاه نیاز بسیاری از کاربران است. اگرچه خرابی‌های تبلت می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آن‌ها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیرات موبایل است. در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه موبایل معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سا
به
تازگی نشان تجاری جدیدی توسط سامسونگ به ثبت رسیده که از احتمال عرضه تبلتی
رده بالا خبر می‌دهد. این تبلت می‌تواند رقیبی برای آیپد پرو باشد که
بازار تبلت‌ها را به تسخیر خود درآورده است.
ادامه مطلب
     



شما می توانید با این فایل فلش فارسی تبلت چینی ASSE 2300 را فلش نمائید.
این رام فابریک خود تبلت می باشد.
فلشر داخل فایل موجود است.
حل مشکل خاموشی و ویروسی بودن تبلت و ترمیم بوت
توجه: فایل فلشهای ما بکاپ و ویروسی نیست و فایل خود کارخانه و بدون مشکل می باشد.
این فایل بدون مشکل لمسی و تصویر می باشد و لمسی بدرستی کار می کند.
این فایل تست شده می باشد.
سابقه ما ضمانت خرید شماست.
لینک دانلود بصورت مستقیم با سرور پرقدرت برای دانلود در یک فایل تکس
پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت
همون طور که می دانید کاربرد گوشی تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرده و گوشی همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام رو عهده دار نمیباشد و همچنین زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده است؛ از طرفی در دنیای پر زرق و برق گوشی های موبایل هوشمند، هر چه بر میزان ظرافت گوشی موبایل افزوده میشود، آسیب پذیری بیشتر شده و به همین دلیل بیشترین تعمیراتی که
پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت
همون طور که می دانید کاربرد گوشی تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرده و گوشی همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام رو عهده دار نمیباشد و همچنین زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده است؛ از طرفی در دنیای پر زرق و برق گوشی های موبایل هوشمند، هر چه بر میزان ظرافت گوشی موبایل افزوده میشود، آسیب پذیری بیشتر شده و به همین دلیل بیشترین تعمیراتی که
پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت
همون طور که می دانید کاربرد گوشی تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرده و گوشی همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام رو عهده دار نمیباشد و همچنین زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده است؛ از طرفی در دنیای پر زرق و برق گوشی های موبایل هوشمند، هر چه بر میزان ظرافت گوشی موبایل افزوده میشود، آسیب پذیری بیشتر شده و به همین دلیل بیشترین تعمیراتی که
پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت
همون طور که می دانید کاربرد گوشی تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرده و گوشی همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام رو عهده دار نمیباشد و همچنین زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده است؛ از طرفی در دنیای پر زرق و برق گوشی های موبایل هوشمند، هر چه بر میزان ظرافت گوشی موبایل افزوده میشود، آسیب پذیری بیشتر شده و به همین دلیل بیشترین تعمیراتی که
پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت
همون طور که می دانید کاربرد گوشی تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرده و گوشی همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام رو عهده دار نمیباشد و همچنین زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده است؛ از طرفی در دنیای پر زرق و برق گوشی های موبایل هوشمند، هر چه بر میزان ظرافت گوشی موبایل افزوده میشود، آسیب پذیری بیشتر شده و به همین دلیل بیشترین تعمیراتی که
پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت
همون طور که می دانید کاربرد گوشی تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرده و گوشی همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام رو عهده دار نمیباشد و همچنین زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده است؛ از طرفی در دنیای پر زرق و برق گوشی های موبایل هوشمند، هر چه بر میزان ظرافت گوشی موبایل افزوده میشود، آسیب پذیری بیشتر شده و به همین دلیل بیشترین تعمیراتی که
تعمیرات تبلت 
تعمیرات تبلت در حال حاضر با توجه به کاربرد بالای این دستگاه نیاز بسیاری از کاربران است. اگرچه خرابی‌های تبلت می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آن‌ها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیرات موبایل است. در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه موبایل معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سا
تعمیرات تبلت 
تعمیرات تبلت در حال حاضر با توجه به کاربرد بالای این دستگاه نیاز بسیاری از کاربران است. اگرچه خرابی‌های تبلت می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آن‌ها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیرات موبایل است. در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه موبایل معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سا
خرید تبلت نارتب 

یک تبلت را به شما معرفی میکنیم که مخصوص کودکان و نوجوانان است تا بتوانند از علوم و امکانات به روز بهره مند شوند تبلت نارتب درمتوسط و میان رده است و قابلیتی دارد که دسترسی کودکان را محدود میکند پدر و مادر میتوانند فعالیت فرزندان خود را کنترل کنند این تبلت قابلیت مکالمه هم دارد دو سیم کارته است دوربین اصلی آن 5 مگا پیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسل است برای مشاده سایر توضیحات به آخر این پست و توضیحات مراجعه فرمایید 
نارتب برای ک
مزایای استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی از سال هاست بر همه سازندگان و پیمانکاران آشکار شده است. این قطعات بتنی پیش ساخته با کمتر کردن زمان ساخت در ساختمان سازی جایگاه ویژه ای کسب کرده است. شاید در وحله اول استفاده از این قطعات پیش ساخته هزینه بر به نظر بیاید اما با کاهش زمان بهره برداری از پروژه و کیفیت بالایی پروژه استفاده از این قطعات بتنی را کاملا توجیه میکند .
 
ادامه مطلب
لوازم یدکی کیا و تاریخچه شرکت
کیا موتورز در سال 1975 در کره جنوبی راه اندازی شد و مدت هاست که در صنعت خودرو و قطعات اضافی پویا بوده است. علی رغم تحویل اتومبیل ، این سازمان علاوه بر ایجاد و تهیه قطعات پس انداز برای کیا نیز از سال های اولیه گزینه ارائه و تهیه بهترین کیفیت قطعات اضافی را داشته است.
قطعات یدکی کیا
تاریخچه قطعات یدکی خودرو Kia
ممکن است شما متوجه این موضوع شوید که Kia Automobile and Parts قطعات یدکی یکی از کمکی های هیوندای است و دومین سازمان بزرگ
طراحی سایت سازگار با موبایل و تبلت
بنا به گزارش سایت statcounter.com در سال ۲۰۱۹، بیش از ۵۲ درصد از ترافیک وب‌ سایت‌ ها متعلق به گوشی‌ های هوشمند تلفن همراه بوده است؛که این رقم تا سال آینده به بیش از ۷۰ درصد افزایش خواهد یافت که نشان می‌دهد سازگاری با موبایل برای وب‌ سایت دیگر یک قابلیت نیست؛ بلکه یک ضرورت است و خوشبختانه طراحی ریسپانسیو (واکنش‌گرا) پاسخ مناسبی برای این نیاز است تا وبسایت‌ ها بهترین تجربه‌ کاربری را برای مخاطبان خود رقم بزنن
داغ شدن تبلت ایسوس

حتما برای شما نیز پیش آمده است که هنگام
استفاده از تبلت خود متوجه گرم شدن بدنه آن شده باشید. این موضوع در مواردی کاملا عادی
است. اما اگر این افزایش دما به مقدار غیرعادی باشد باید نگران باشید و موضوع را حل
کنید. داغ شدن تبلت ایسوس علل متفاوتی دارد. این موضوع می تواند به دلیل مشکل سخت افزاری
با نرم افزاری رخ دهد. البته خود شما نیز می توانید در این اتفاق مقصر باشید و با استفاده
نادرست از تبلت به این موضوع دامن بزنید. در مطلبی که
تاچ و ال سی دی Samsung Galaxy J7 Pro
 
LCD Touch Screen Samsung Galaxy J7 Pro - J730
 
-نمایشگر 5.5 اینچی -استفاده از پنل سوپر آمولد -رنگ ها زنده و با طراوت هستند -مجهز به قابلیت Always on Display
 
این کالا 100% اصلی و شرکتی سامسونگ می باشد.
http://www.digitakmobile.com/50-thickbox_default/%D8%AA%D8%A7%DA%86-%D9%88-%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-samsung-galaxy-j7-pro.jpg
تعویض ال سی دی (صفحه نمایش با کیفیت Super AMOLED) بعلاوه تاچ (صفحه لمسی) برای گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy J7 pro
 تعویض تاچ و ال سی دی شکسته شده، ترک خورده، آسیب دیده و یا قدیمی برای
خدمات رنگ کاری پودری وکوره ای تکنوفام
رنگ کاری انواع قطعات در شرکت تکنوفام
شرکت تکنوفام یک مجموعه کامل میباشد به این دلیل که این شرکت هم قطعات پلاستیکی وهم قطعات فلزی را بالاترین کیفیت ومناسبترین قیمت رنگ آمیزی می کند .
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت تکنوفامwww.technofamco.irمراجعه نمایید .
پسماند الکترونیکی چیست؟
پسماند الکترونیکی به قطعات الکترونیکی بلااستفاده گفته می شود. مانند قطعات کامپیوتری بلااستفاده، گوشی های تلفن همراه قدیمی، کیت های الکترونیکی خراب شده و هر وسیله ای که از قطعات الکترونیکی ساخته شده باشد.  پیشرفت جوامع و استفاده فراوان از لوازم الکترونیکی، ظهور وسایل جدید و مکانیزه شدن زندگی ها باعث افزایش تولید پسماندهای الکترونیکی شده است.
ادامه مطلب را از اینجا بخوانید.
فایل فلش تبلت CCIT A80W
فایل فلش تبلت CCIT A80W این تبلت دارای دو مین برد هست دقت کنید مین برد mainboard b706_mb_v2.3_2016255 فایل سالم تست شده بدون مشکل تصویر و تاچ هست MT6572__A80W__A80W__A80W__7.0__ALPS.KK1.MP7.V1.22 رید گرفته شده با دانگل CM2 قابل رایت با فلش تولز پریلودر preloader_b706_600x1024.bin چیپست:MT6572 ...
دریافت فایل
روی صحبت ما خرید گوشی برای کودکان است ، مسئله ای که خیلی ها ما از انجام آن نهی کرده و یک سری دیگر تشویق می کنند که این کار باعث افزایش هوش ، کشف استعداد و شناخت سلایق و حقیقت هایی در مورد کودکان می شود. کودکان نسل های قبل بیشتر زمان خود را مشغول بازی ها و تفریح های گروهی بودند و چون تکنولوژی به پیشرفت امروزه خود نرسیده بود ، کودکان هیچ شناختی از نرم افزارها ، تبلت ، گوشی و ... نداشتند ، اما کودکان امروزی ضمن اینکه انواع و اقسام اسباب بازی های رنگا
دستگاه تصفیه آب  مانند دستگاه های دیگر نیاز به نگهداری و سرویس دارد.به این دلیل که هر دستگاه تصفیه آبی از دو بخش قطعات مصرفی و قطعات دایمی تشکیل شده است. قطعات مصرفی شامل فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که پس از استفاده و طی مدت زمان مشخصی نیاز به تعویض دارند و قطعات دائمی دستگاه مانند پمپ آب ، سوییچ ها ، قطعات پلاستیکی و قطعات فلزی نیازی به تعویض ندارند.البته خاطر نشان می کنیم که این قطعات بر اثر استفاده در زمان مشخصی نباید خراب شوند
هنگامی که تبلت یا موبایل درحال شارژ است نباید از آن  استفاده کنید.
وجود مشکل در باتری میتواند باعث داغ شدن آن شود.
روشن ماندن وای فایwifi.
استفاده از قاب غیراستاندارد که دارای محل ورود هوا نباشد.
اجرای برنامه هایی که از قدرت ظرفیت تبلت یا گوشی بیشتر است.
برنامه های زیادی که در پس زمینه روشن هستند.هنگامی که برنامه ها را اجرا میکنیم و سپس میبندیم پس از بستن برنامه ها  این برنامه ها درحال پردازش  میباشند که باید آن ها از طریق تنظیمات دستگاه یا برن
فروش قطعات بدنه نیسان - گروه صنعتی آساساز
فروش کلیه قطعات بدنه وانت نیسان
نزدیک به نیم قرن سابقه
رنگ کوره ای - رنگ اصلی زامیاد
رنگی ( آبی و سفید ) - آستر - آهن
بدنه اصلی -تک سوز و دوگانه سوز
گلگیر
درب جلو
درب عقب
و ...
تلگرام : 09357793959
تماس :   02136460900
سایت :  www.asasaz.com
ایمیل : asasaz.marketing@gmail.com
https://t.me/asasazz
می خواستم دربارۀ شهید آوینی چند خطی بنویسم، ولی شنیدن قطعات زیبایی از ناصر چشم‌آذر انقدر مرا به وجد آورد که حیفم آمد یادی از او نکنم در این فضای بیان! خدایش رحمت کند! بار اولی است که این قطعات را می شنوم.
یادآور می شوم ناصر چشم‌آذر، همان عزیزی است که قطعات موسیقی باران عشق را ساخت؛ باران عشقی که هربار به آن گوش می کنم، به پاکی انسان و بزرگی خداوند فکر می کنم و بس!
مدیر پروژه ۳۰۱ با اشاره به مشارکت 300 سازنده در فرآیند تامین و تولید قطعات این محصول، پیشرفت در اجرای پروژه را حاصل کار تیمی و همکاری سازندگان کشور عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در فاز توسعه ای قطعات و محصول هستیم و تا نیمه دوم امسال قالب قطعات به خصوص در بخش بدنه طراحی و ساخته خواهد شد. بیش از ۱۵ قالب ساز درحال ساخت ۱۹۷ قالب محصول ۳۰۱ هستند
 با نزدیک‌ترشدن به زمان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، لنوو تبلت‌های اقتصادی لنوو تب M8 و لنوو تب M7 را معرفی کرد. هر دو دستگاه با هدف استفاده برای کاربردهای رسانه‌ای طراحی شده‌اند و به حالت مخصوص استفاده برای کودکان یا Kid’s Mode لنوو مجهز هستند که از رابط کاربری مخصوص کودکان پشتیبانی می‌کنند. 
 
تبلت‌های جدید لنوو از حاشیه‌ی باریک‌تری در مقایسه با دستگاه‌های نسل قبلی خود برخوردار هستند و از اتصال به شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کنند. هر دو د
فایل فلش تبلت mq8a-mb-v4.1
 فایل فلش سالم و قایل رایت با فلش تول داری فایل سیستم و کش Device Brand   : ATOUCHDevice Model   : m72_emmc_s6_pcb22_to1024_mq8a_sh_sd_ddr2Device CPU     : MT6572Device IntName : A32Device Version : 6.1Device Compile : 01/24/2019 04:13:02 �.�Device Project : ALPS.JB3.MP.V1.12Device ExtInfo : A32 ...
دریافت فایل
قطعات و لوازم دستگاه تصفیه آب در سلمان شهر: شرکت آریا عمران مفتخر میباشد که علاوه بر واردات و عرضه دستگاههای تصفیه آب خانگی با معتبرترین برندها و بهترین کیفیت، آریا عمران با بیش 15 سال سابقه درخشان یکی از بزرگترین عرضه کننده های فروش عمده و جز لوازم جانبی، تجهیزات و قطعات سیستم های آب تصفیه کن خانگی درجه یک و کلیه لوازم یدکی دستگاه تصفیه آب می باشد که برخی از قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی در زیر برای آگاهی و در صورت لزوم خرید قطعات و لوازم دستگ
همونطوریکه میدونید برخی قطعات جلوبندی از جمله بوشهای لاستیکی میل تعادل و بوشهای لاستیکی طبق و لاستیکهای محافظ سیبکها و پلاستیک آکاردئونی محافظ گل و خاک میله کمک و همچنین توپی سر کمک و .... همشون از جنس لاستیکه ...
لاستیک در فصل سرما خشک تر میشه و سطحش دچار آلودگی با آب و گل و روغن و ....  از جاده میشه 
 
این سرد شدن و خشک شدن باعث ترک های ریز سطح لاستیکها و حتی تایرهای خودرو میشه ...
 
من به توصیه یک کارشناس فنی سالهاست هر سه ماه  یکبار البته بیشتر د
قطعات دستگاه تصفیه آب صنعتی در سلمان شهر: شرکت آریا عمران مفتخر میباشد که علاوه بر واردات و عرضه دستگاههای تصفیه آب خانگی با معتبرترین برندها و بهترین کیفیت، آریا عمران با بیش 15 سال سابقه درخشان یکی از بزرگترین عرضه کننده های فروش عمده و جز لوازم جانبی، تجهیزات و قطعات سیستم های آب تصفیه کن خانگی درجه یک و کلیه لوازم یدکی دستگاه تصفیه آب می باشد که برخی از قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی در زیر برای آگاهی و در صورت لزوم خرید قطعات و لوازم دستگاه
یخچال فریزر و ساید بای ساید یکی از گران ترین وسایل خانگی هستند  که در مقایسه با سایر لوازم خانگی از قیمت بیشتری خوردار اند و از ساختمان پیچیده تری تشکیل شده اند. به دلیل گران بودن یخچال به صرفه نیست که در هر بار خرابی افدام به حرید یخچال جدید کنید، و منطقی تر است که آن را تعمیر نمایید، تعویض قطعات و تعمیر یخچال سامسونگ مستلزم این است که با قطعات آن آشنایی لازم را داشته باشید. در ادامه این نوشته قطعات تعمیر یخچال سامسونگ را بررسی میکنیم.
کمپرس
همانند یک کامپیوتر، اگر نیاز به تبلت دارید، باید ابتدا سیستم عامل مورد استفاده خود را انتخاب کنید. سه سیستم عامل اصلی وجود دارد: سیستم عامل اپل، اندروید گوگل و ویندوز مایکروسافت. اگر از برنامه های نرم افزار مایکروسافت آفیس زیاد استفاده می کنید، سیستم عامل ویندوز مناسب شماست. تبلت‌های اندرویدی، دستگاه های مناسبی برای پخش فیلم، موسیقی و اجرای شبکه های اجتماعی و خواندن کتاب های الکترونیکی هستند. اگر می خواهید کمی بیشتر هزینه کنید، و البته ت
به فروشگاه قطعات الکترونیکی و اویونیکی خوش امدید.
 
با سلام و احترام
 فروش گیج های اموزشی و تامین کننده گیج های اویونیکی اصلی برای هواپیماهای سرنشین دار
فروش وتامیین کننده قطعات شبیه ساز برای اشخاصی که قصد بازسازی و یا ایجاد شبیه ساز های پروازی یا حتی شبیه ساز های خودرویی را دارند.
TEL-ID:Avionics_shop
HONOR Pad 5 8-inch
تبلت HONOR Pad 5 در دو اندازه با نمایشگر 8 و 10.1 اینچی عرضه شده است. نسخه 8 اینچی دارای نمایشگر FULL HD با رزولوشن 1920x1080 پیکسل است و از تراشه HiSilicon
Kirin 710 با 3 – 4 گیگابایت حافظه رم  و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره
می‌برد. البته حافظه دوم به لطف شیار MicroSD تا 512 گیگابایت قابل افزایش
می‌باشد.
مدل 8 اینچی دارای دو دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و عقب خود
می‌باشد که تنها دوربین اصلی قاب پشتی از فوکس خودکار پشتیبانی می‌کند. از
اتصالات این دستگاه می‌توان ب
بررسی سرفیس پرو ۴
سرفیس پرو ۴ با ارتقا پردازنده و همچنین استفاده از حافظه ی SSD برای بهبود عملکرد هر چه بهتر و با این شعار کە تبلتی که می تواند لپ تاپ شما باشد وارد بازار شد. از جمله مهمترین ارتقا های آن سیستم عامل آن بود که از ویندوز ۸٫۱ به ۱۰ بود.
طراحی ظاهری استفاده از آلیاژ منیزیم و دقت فراوان در ساخت آن و بدنه یکپارچه از همان اول توجهات را به خود جلب کرد. افزایش سایز از ۱۲ اینچ به ۱۲٫۳ اینچ و کاهش زخامت آن از ۹٫۱ میلی متر به ۸٫۴ میلی متر از مه
مهمترین مورد  ی مهم در مورد  با اتصال هارد اکسترنال به گوشی و تبلت این می باشد که هارد اکسترنال نیاز به انرژی بیشتری نسبت به فلش مموری دارد و مانند فلش مموری نمی توان انرژی آن را تنها از موبایل و یا تبلت دریافت نمود . در نتیجه انرژی مورد نیاز این دستگاه باید از طریق دیگری به آن برسد . بخاطر وجود قطعات مکانیکی درون هارد دیسک ، نیاز به انرژی بیشتری برای فعالیت کردن هارد اکسترنال می باشد و انرژی بدست می اید از باتری گوشی برای این کار کافی نمی ب
از چه سنی برای کودکان موبایل بگیریم؟
از
چه سنی برای کودکان موبایل بگیریم؟ آیا استفاده از موبایل و تبلت برای
کودکان در سنین پایین خطرناک است ؟ برای اینکه بدانید بهترین سن خرید تلفن
همراه و تبلت چه سنی است با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
     



فایل فلش برای تبلت epad A727J
با مشخصه برد:
a23-86v2g_v1.5_20141119
و شماره لیبل زده شده روی برد به شماره 18
رام اصلی کمپانی
حل مشکل خاموشی و ویروسی بودن تبلت و ترمیم بوت و هنگ روی لوگو
توجه: کاملا تست شده و بدون مشکل - رام ارجینال کارخانه
این رام برخلاف رامهای موجود در سایتهای دیگر کاملا بدون مشکل و با لوگوی اصلی شرکت می باشد.
سابقه ما ضمانت خرید شماست.
لینک دانلود بصورت مستقیم با سرور پرقدرت برای دانلود در یک فایل تکست Text ضمیمه شده است و همچنین
در حالی که آی پد مینی اپل به قیمت ۳۹۹ عرضه می شد، قیمت این تبلت ۴۹ دلار کاهش یافته و هم اکنون به قیمت ۳۵۰ دلار برای خرید در دسترس است.
 
این قیمت مربوط به مدلی از آی پد مینی است که دارای ۶۴ گیگابایت حافظه بوده و با شبکه های وای – فای سازگاری دارد. اپل قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی آی پد را هم ۳۴ دلار کاهش داده است.
 
با وجود این کاهش قیمت ها آی پد مینی هنوز در مقایسه با آی پد اصلی اپل با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی قیمت بیشتری دارد. مهم ترین مزیت آی پد مینی استفاده
برد مدار چاپی یا PCB مخفف
 Printed Circuit Board
 می باشد. در حقیقت برد مدار چاپی معمولا از جنس فایبرگلاس می باشد و این امکان را ایجاد می کند که بتوانیم  قطعات الکترونیکی را روی آن مونتاژ کنیم و پایه های آن قطعات را به ترتیبی که در مدار شماتیک ترسیم و طراحی شده به هم متصل نماییم.
 
‍ #هندبوکی مفید در مورد # قطعات نیمه هادی مایکروویوی#نام کتاب:RF and Microwave Semiconductor Device # نام نویسنده : Mike Golio
توضیحاتی در مورد کتاب:
این کتاب مرجع تک جلدی برای قطعات نیمه هادی فرکانس بالا را ارائه می دهد، ان هندبوک مشخصه های مواد اولیه ، سطح محدود کننده ی سیستم ها، شبیه سازی و مدل کردن قطعات  و یکپارچه کردن آنها را شامل می شود. هر فصل به طور اختصاصی جرئیات ، ویژگی و مشخصات هر نوع قطعه نیمه هادی را توضیح می دهد. این قطعات شامل : ورکتورها، دیود های شا
خراسان نوشت:
گزارشی درباره فاتحه خوانی مجازی بازخورد زیادی در فضای مجازی داشت. در این گزارش آمده است که فاتحه خوان ها کم کم دارند به تبلت و فناوری های تماس تصویری مجهز می شوند؛ ظاهرا درآمدش هم کم نیست زیرا برای هر ۵ تا ۱۰ دقیقه قرآن و فاتحه خوانی بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان به کارتشان واریز می شود.
موضوعی که البته متولیان سازمان بهشت زهرا (س) تهران و برخی از آرامستان ها را به تکاپو و راه اندازی سامانه های مجازی زیارت اهل قبور انداخته است.
چهار شن
دستگاه ویبره پولیش و پرداخت کاری به دو نوع تقسیم بندی می شود :
دستگاه ویبره کروی تک موتور است و در وسط دستگاه لنگی قرار دارد . به دلیل این که در وسط دستگاه لنگی قرار دارد نمی توان برای قطعات و ابعاد بزرگ استفاده نمود و برای قطعاتی استفاده می کنند که قطعات خیلی بزرگ نباشند .
دستگاه ویبره مکعبی دارای دو موتور است . از این دستگاه برای قطعات بزرگ استفاده می شود مثل سطل های برنجی و فریم آینه .
کاربرد دستگاه های پولیش و پرداخت کاری:
از این دستگاه ها بر
در شرایطی که به گفته وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودروسازان، روند تولید طی چند هفته گذشته بهبود یافته، خبر می‌رسد تامین قطعات از خارج با چالشی جدید مواجه شده است. چالش جدید اما ناشی از محدودیت‌هایی است که کشورهای مختلف به خصوص چین در پرواز به ایران، در نظر گرفته‌اند. 
پ

ادامه مطلب
 
هولدر (پایه نگهدارنده) گوشی موبایل و تبلت
هنگام رانندگی در ماشین، موتور یا حتی دوچرخه سواری بهترین وسیله برای استفاده از گوشی موبایل، پایه نگهدارنده گوشی و تبلت می باشد. چرا که باعث میشود تمرکز شما هنگام رانندگی مختل نشود و حتی هنگام استفاده از مسیریابها گوشی مویابل مانند یک مانیتور کوچک جلوی چشمان شما باشد.
 
کدام هولدر مناسب تلفن همراه شماست؟

نوع و مکان وسیله ی مورد استفاده اولین نکته ای که باید هنگام انتخاب پایه نگهدارنده گوشی و تبل
*فروش دیزل و ژنراتور، دیزل، ژنراتور، لوازم یدکی، لوازم، قطعات، وسایل، MWM، دوتس ام و ام، DEUTZ MWM*
شرکت ریان پیشرو دیزل آماده ارائه رنج وسیعی از لوازم یدکی موتور، قطعات مکانیکی و الکتریکی ، دیزل و ژنراتورهای MWM( دویتس. ام و ام .DEUTZ MWM آلمان) و همچنین دریافت سفارش جهت تامین قطعات و نیز مشاوره خرید انواع موتور و دیزل ژنراتور میباشد.
لیست کامل قطعات دیزل دویتز-دویتس مدل616دوازده سیلندرو شانزده سیلندر
دریافت
 
دریافتRiean Pishro Diesel Co. LtdTel +98 (21) 33953461, 33953263,Fax +9
هنگامی که تبلت درحال شارژ است نباید از آن  استفاده کنید.
وجود مشکل در باتری میتواند باعث داغ شدن آن شود.
روشن ماندن وای فایwifi.
استفاده از قاب غیراستاندارد که دارای محل ورود هوای نباشد.
اجرای برنامه هایی که از قدرت ظرفیت تبلت یا گوشی بیشتر است.
برنامه های زیادی که در پس زمینه روشن هستند.هنگامی که برنامه ها راجرا میکنیم و سپس میبندیم پس از بستن برنامه ها  این برنامه ها درحال پردازش  میباشند که باید آن ها از طریق تنظیمات دستگاه یا برنامه هایی ما
تواد | 2ad
برگزیده✅✅درجه اطمینان: ۱۰ از ۱۰ ✅وضعیت پرداخت: در حال پرداختمدت فعالیت: ۳ سال
لینک عضویت ()
⚙️روش های کسب درآمد: کوتاه کردن لینکلینک های خود را از طریق این سایت کوتاه میکنید و آن را با دیگران به اشتراک میزارید.میزان درآمد: از کلیک اول۱۶ تومان درصورت کلیک روی لینک با موبایل یا تبلت و از کلیک دوم ۸ تومانکلیک با کامپیوتر ۱۵ تومان حداکثر درآمد از هر آی پی ۳۱ تومان مجموع کلیک با موبایل، تبلت، کامپیوتر 
‍♂نتیجه: این سایت تا این لحظه تن
تبلت 7 اینچ لنوو Tab E10 TB-X104X
سیستم عامل: اندروید اوریو 8.1پردازنده: ARM Cortex-A7 سرعت پردازنده: 1.3 گیگاهرتزظرفیت RAM : دو گیگابایتحافظه داخلی: 16 گیگابایتسایز صفحه نمایش: 10 اینچ
معرفی تبلت لنوو Tab E10 TB-X104X
تبلت E10 TB-X104X یک از تبلت های سری E شرکت لنوو می باشد، برای کاربران خانگی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست! این تبلت تمام نیازهای روزمره شما را به خوبی برآورده می کند و به شما در پیش بردن کارهایتان کمک زیادی می کند. اگر قصد خرید یک تبلت مقاوم، با دوام و خوش سا
از زمان های خیلی دور صنعتگران با این مشکل مواجه بودند که چگونه سطح قطعات فلزی را صاف نمایند و صیقل دهند .
بعد از مدت ها صنعتگران به این نتیجه رسیدند که می توانند قطعات را در داخل بشکه بریزند و داخل بشکه را با شن و قطعات مصنوع پر نمانید و سطح قطعات را صاف نمایند . 
بعد از مدت ها به این نتیجه رسیدند که به جای چرخاندن بشکه با دست آن را به کمک چرخ آب بچرخانند . در این شرایط چرخاندن بسیار سریعتر صورت می گیرد و زمان کمتری برای انجام این کار صرف می شود .
د
همانطور که می دانید برای براورد قیمت لوازم یدکی جیلی لازم است تا ابتدا اطلاعات لازم در مورد نحوه عملکرد قطعات مختلف را در اختیارتان قرار دهیم.
در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع قطعات و لوازم یدکی خودرو به دست آورید.
در مطالب قبلی شما را با نحوه خرید لوازم یدکی جک آشنا کردیم. در اینجا نیز می خواهیم در مورد قیمت لوازم یدکی جیلی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.
نکات مهم در مورد قیمت قطعات جیلی
برای براورد قیمت قطعات و ل
اجاره لپ تاپ و تبلت برای شرکت ها
شرکت ها و اداره جات در بسیاری از موارد برای معرفی شرکت یا محصولات خود از لپ تاپ و تبلت های مناسب این کار استفاده می کنند. تبلت ها در سایز صفحه نمایش مختلف بوده و برخی لپ تاپ ها قابلیت انعطاف و چرخش و استفاده مشابه تبلت را دارند. این کالاها در زمان نمایشگاه ها ، همایش ها و رویدادهای کاری به تعداد دلخواه اجاره می شوند.

اجاره لپ تاپ برای مراکز آموزشی
در مراکز آموزشی ، بخصوص برای آموزش انواع نرم افزار یا نشان دادن ا
خدمات پس از فروش زودپز فیوچرا 09128000441 لاستیک زودپز هاکینز قطعات زودپز هاوکینز سوپاپ اطمینان زودپز فوتورا لیست قیمت زودپز هاکینز واشر زودپز هندی دستگیره زودپز فیوچورا نمایندگی زودپز فیوچر تعمیرات زودپز hawkins  زودپز futura  قطعات زودپز zodpaz لیست قیمت زودپز zudpaz  گارانتی زودپز  ضمانت زودپز  لوازم یدکی زودپز ظروف فیوچر نمایندگی زودپز نیشابور  سایت زودپز فوتورا  تلگرام زودپز هاکینز اینستاگرام زودپز هندی تعویض قطعات زودپز فیوچرا  باز و بسته کردن
تعمیر دوربین تبلت دل ،
از جمله خدماتی است که نمایندگی رسمی این شرکت به کاربران ارائه می دهد.
برای ارتقاء سطح کیفی خدمات این حوزه، مدیریت نمایندگی دل از خبره ترین
تعمیرکاران تبلت و گوشی هوشمند دعوت به عمل آورده است. این افراد به واسطه
دانش فنی بالا و نیز تجربه کاری مفیدی که دارند، می توانند انواع مشکلات را
به خوبی تشخیص داده و خدمات تخصصی را در زمینه تعمیر تبلت
ارائه دهند. ابزار و تجهیزات پیشرفته این نمایندگی به تعمیرکاران امکان
بررسی هم
کیفیت فوق العاده بالا...
شامل 1 فایل PSD...
کاملا لایه باز و
سازماندهی شده...
سایز و ابعاد 1300*2000 پیکسل...
ابعاد تنظیم عکس شما
:1536*2048یک فایل png...
رزولوشن 300DPI...قابل ویرایش در نرم افزار
فتوشاپ...
با این موکاپ شیک و زیبا عکس های مورد نظر خودتان را در دنیای
زیبای دیگر رها کنید (با موضوع تبلت)  با این موکاپ میتوانید
عکس های شخصی ، کاری و تبلیغی خود را به طور شگفت انگیزی به نمایش بگذارید
برای شما دوستان عزیز فایل آموزش هم قرار داده شده تا به راحتی عکس خ
لگو «GT3 RS 3368A» با 2728 تکه مختلف توسط برند «دکول» برای بزرگسالان طراحی شده است. تعداد قطعات این lego در نگاه اول زیاد به نظر می‌رسد اما این قطعات به شما کمک می‌کند تا در حین ساختن این ماشین پورشه بسیار زیبا، مهارت‌های انگشتانش را تقویت کرده و میزان تمرکزتان افزایش یابد.
لگو 3368A به فرد کمک کرده تا پورشه مورد علاقه‌ا‌ش را ساخته و به عنوان یک دکوری زیبا استفاده کند. 
تمامی قطعات lego ۳۳۶۸A از پلاستیک مرغوب و با کیفیت ABS ساخته شده و فاقد هرگونه مواد سم
تعمیرسرا ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران است. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که برای استفاده‌کنندگان رخ می‌دهد، یکسره کار کردن یخچال فریجیدر می‌باشد. این یک مشکل بسیار مهم است که ممکن است برای هر یخچالی اتفاق بیافتد. یکسره کار کردن یخچال فریجیدر یا به‌عبارت‌دیگر اتومات نشدن این وسیله به این معنی است که مشکل اساسی در ساختار و قطعات این وسیله به وجود آمده است.
اتومات نشدن یخچال نتیجه سوختن قطعات اصلی و فرعی یخچال است. هر مشکلی در قط
سوپاپ اطمینان زودپز فیوچرا 09128000441 لاستیک زودپز هاکینز قطعات زودپز هاوکینز خدمات پس از فروش زودپز فوتورا لیست قیمت زودپز هاکینز واشر زودپز هندی دستگیره زودپز فیوچورا نمایندگی زودپز فیوچر تعمیرات زودپز hawkins  زودپز futura  قطعات زودپز zodpaz لیست قیمت زودپز zudpaz  گارانتی زودپز  ضمانت زودپز  لوازم یدکی زودپز ظروف فیوچر نمایندگی زودپز نیشابور  سایت زودپز فوتورا  تلگرام زودپز هاکینز اینستاگرام زودپز هندی تعویض قطعات زودپز فیوچرا  باز و بسته کردن
 
درگاه TYPE-C یکی از جدید ترین درگاه های USB می باشد که در حال جایگزین شدن درگاه های میکرو USB بر روی موبایل و تبلت ها می باشد. یکی از محصولاتی که خیلی از ما با آن آشنایی داریم کابل ها و تبدیل های OTG می باشد که با استفاده از آن می توانید انواع فلش و یا موس و کیبرد را به موبایل و یا تبلت خود متصل نمایید که در درگاه تایپ سی این ویژگی ها بسیار بیشتر شده است.
 
سفارش : 
testmobileA2@gmail.com
 
دوال شاک ۴ و کنترلرهای ایکس باکس به‌طور اختصاصی برای کار با این کنسول‌ها طراحی شده‌اند، اما به لطف عرضه نسخه‌های جدید اکوسیستم نرم افزاری اپل، اکنون می‌توانید بسیار ساده و با استفاده از بلوتوث، این کنترلرها را به آیفون‌های مجهز به iOS 13، تبلت‌های مجهز به iPadOS و حتی اپل تی‌وی مجهز به tvOS 13 متصل کنید. البته گوگل نیز با عرضه اندروید ۱۰ این کار را تا حد زیادی ساده‌تر کرده است. لازم به ذکر است که می‌توان این کنترلرها را به نسخه‌های قبلی اندروی
نمایندگی تبلت ایسوس
 
تبلت ها حالا به یکی از وسایل رایج الکترونیکی
تبدیل شده اند و بسیاری از افراد از آن ها برای سرگرمی و یا کارهای روز مره ی خود،
استفاده میکنند. یکی از برند های نام آشنا در زمینه ی طراحی و تولید تبلت ها، کمپانی
ایسوس میباشد. تنوع و کیفیت تبلت های ایسوس به حدی ست که آن را به یکی از پر فروش ترین
تولید کننده ها در سراسر جهان، بدل کرده. کمپانی ایسوس توجه ویژه ای بر پیشرفت و ارتقای
سطح کیفی محصولات خود دارد و همواره در زمینه ی تولید
از زمان های قدیم صنعتگران با این مشکل مواجه بودند که چگونه سطح قطعات فلزی را صاف کنند و صیقل دهند . بعد از مدت ها صنعتگران به این نتیجه رسیدند که قطعات فلزی را در داخل بشکه بریزند و آن ها را به صورت افقی قرار دهند و در داخل بشکه شن بریزند و بدین گونه سطح قطعات را صاف نمایند .این کار بسیار زمان بر بود و همچنین وقت زیادی برای این کار تلف می شد . بعدها صنعتگران به این نتیجه رسیدند که به جای چرخاندن بشکه با دست آن را با کمک چرخ آبی بچرخانند. 
دستگاه ها
لیست قیمت زودپز فیوچرا 09128000441 لاستیک زودپز هاکینز قطعات زودپز هاوکینز سوپاپ اطمینان زودپز فوتورا لیست قیمت زودپز هاکینز واشر زودپز هندی دستگیره زودپز فیوچورا نمایندگی زودپز فیوچر تعمیرات زودپز hawkins  زودپز futura  قطعات زودپز zodpaz سوپاپ اطمینان زودپز zudpaz  گارانتی زودپز  ضمانت زودپز  لوازم یدکی زودپز ظروف فیوچر نمایندگی زودپز نیشابور  سایت زودپز فوتورا  تلگرام زودپز هاکینز اینستاگرام زودپز هندی تعویض قطعات زودپز فیوچرا  باز و بسته کردن د
قطعات
-۱-
تجسیم نور یزداں واللہ مرتضیٰ ہےقرآن کی طرح ہی، احمد کا معجزہ ہےمصروف روز شب ہوں میں مدح مرتضی میںیعنی لبوں پہ ہر دم قرآن کی ثنا ہے۲۰ جمادی الاولی ۱۴۴۱ قم
-2-
جو مجھ کو دامن اژدر شکار مل جائے
جوار رحمت پروردگار مل جائے
یہی ہے صبح و مساء میری التجا رب سے
میری لحد کو نجف کی بہار مل جائے
۱۳ رجب ۱۹۹۹ کراچی
ادامه مطلب
در روند خرید پکیج دیواری، مهم ترین عاملی که بایستی به آن توجه شود کیفیت ساخت قطعات داخلی آن است. اگر شما دستگاهی با کیفیت داشته باشید کمتر درگیر خرابی دستگاه و سرد و گرم شدن آب خواهید بود. در اینجا می خواهیم مقایسه میان کیفیت قطعات مدل های مختلف پکیج بوتان داشته باشیم. گفتنی است کیفیت قطعات بر قیمت پکیج بوتان تاثیر بسیار دارد.اگر بخواهیم به ترتیب ساده ترین تا با کیفیت ترین مدل پکیج بوتان را معرفی کنیم خواهیم داشت:     بیتا ——-> پارما + پاویا
ساخت قطعات پلاستیک در خدمات رنجبر
خدمات تزریق پلاستیک رنجبر با داشتن چندین سال سابقه در ساخت قالب تزریق پلاستیک وهمچنین تولید وساخت قطعات پلاستیکی مورد نظر در هر صنعتی جزو بهترین ها در صنعت پلاستیک به شمار می رود .
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.plasticranjbar.com مراجعه نمایید .
پیش از رویداد معرفی از گلکسی نوت 10 که هفته آینده برگزار می شود ، سامسونگ امروز (10 مرداد 98) سامسونگ Galaxy Tab S6 را معرفی کردGalaxy Tab S6 آخرین تبلت اندرویدی سامسونگ و جانشین Galaxy Tab S4 2018 است.
 
در ادامه مطلب با ما همراه باشید...
این تبلت دارای نمایشگر 10.5 اینچی AMOLED با وضوح  2,560 x 1,600 است. اگر اندازه و وضوح صفحه نمایش برابر با  Galaxy Tab S4  تا فروش جهانی تغییری نکند، پیشرفت Galaxy Tab S6 به طرز قابل توجهی کم خواهد بود. این تبلت جدید نسبت به مدل قبلی خود نیز سبک تر است - وزن
پیش از رویداد معرفی از گلکسی نوت 10 که هفته آینده برگزار می شود ، سامسونگ امروز (10 مرداد 98) سامسونگ Galaxy Tab S6 را معرفی کردGalaxy Tab S6 آخرین تبلت اندرویدی سامسونگ و جانشین Galaxy Tab S4 2018 است.
 
در ادامه مطلب با ما همراه باشید...
این تبلت دارای نمایشگر 10.5 اینچی AMOLED با وضوح  2,560 x 1,600 است. اگر اندازه و وضوح صفحه نمایش برابر با  Galaxy Tab S4  تا فروش جهانی تغییری نکند، پیشرفت Galaxy Tab S6 به طرز قابل توجهی کم خواهد بود. این تبلت جدید نسبت به مدل قبلی خود نیز سبک تر است - وزن
Microsoft surface Pro 4
 
سرفیس پرو ۴ در سال ٢٠١۵ همراه با نسل اول از سرفیس بوک ها معرفی شد. با ارتقا پردازنده و همچنین استفاده از حافظه ی SSD برای بهبود عملکرد هر چه بهتر تبلت سرفیس پرو ۴ و با این شعار کە تبلتی که می تواند لپ تاپ شما باشد وارد بازار شد. از جمله مهمترین ارتقا های آن سیستم عامل آن بود که از ویندوز ۸٫۱ به ۱۰ بود. در انتها تصویری از تبلت سرفیس پرو ۴ مشاهده می کنید.
بازدید از سایر محصولات
طراحی ظاهری 
استفاده از آلیاژ منیزیم و دقت فراوان در ساخت
به گزارش گروه اقتصادی عصرحباد؛ هرچند تلفن‌های هوشمند امروزه، از قدرت و کیفیت کافی برای انجام بخش بزرگی از کار‌های روزانه ما را دارند، اما واقعیت آن است که برای انجام یک‌سرس از کار‌های روزمره، نیاز به نمایشگر بزرگ‌تر به شدت احساس می‌شود. وب‌گردی، تماشا فیلم و عکس، انجام بازی و طراحی و یادداشت‌برداری، از جمله این فعالیت‌های کاربران هستند که برای انجام دادن آن باید یک صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت داشت. از این رو تبلت‌های مختلف با امکانات
 مقایسه گلکسی S10 لایت با هوآوی P30 پرو و ریلمی X2 پرو،به تازگی گوشی گلکسی اس 10 لایت برای کشور هند معرفی شده است. این گوشی هوشمند از زمان معرفی رسمی تا به امروز، نگاه‌های زیادی را جذب خود کرده است. برای اولین بار شاهد عرضه یک گوشی لایت از سری گلکسی S هستیم. سال گذشته میلادی سامسونگ از گوشی گلکسی S10e به عنوان یک پرچمدار ارزان‌ قیمت رونمایی کرده بود.
 رندر محصول ناشناخته‌ای از موتورولا به همراه قلم هوشمند منتشر شد،شب گذشته، یکی از افراد مشهور در حو
بسیاری از افراد اخیراً از من درمورد تفاوت های تبلت های گرافیکی و قلم های دیجیتالی سوال کرده اند ، زیرا آنها خودشان اینقدر سخت خوانده اند و هنوز نمی دانند کدام یک از اهدافشان متناسب است. انتخاب ابزار مناسب برای کار ضروری است مگر اینکه بخواهید برای خودتان کار کنید – شما یک صفحه …The post قلم دیجیتال یا نمودار قرص؟ از ابزار مناسب برای کار استفاده کنید appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2A4Uzvk
مشاهده مطل
 
در این مقاله می خواهیم ، قطعات آبگرمکن دیواری بوتان را با یکریگر تک به تک بررسی کنیم و مشکلات و خرابی احتمالی این قطعات را برای شما بیان کنیم. برند بوتان از قدیمی ترین برند های بازار در حوزه آبگرمکن می باشد. از بیشتر آدم ها دور اطراف خود بپرسید ، اگر خانه شان آبگرمکن داشته باشد ، قطعا آبگرمکن بوتان خواهد بود. پس برای آشنایی با این وسیله پرکاربرد می خواهیم ، شما را کمی با این وسیله آشنا کنیم.
ادامه مطلب
تبلت 10 اینچ لنوو Tab 4 A10 TB-X304
 
سیستم عامل: اندروید 7.0پردازنده: Quad-core Cortex-A53سرعت پردازنده: 1.4 گیگاهرتزظرفیت RAM : دو گیگابایتحافظه داخلی: 16 گیگابایتسایز صفحه نمایش: 10 اینچ
معرفی تبلت لنوو Tab 4 A10 TB-X304
برای کسانی که به اجرای برنامه های تخصصی و انجام بازی های گرافیکی احتیاجی ندارند، پرداخت هزینه های سنگین برای خرید تبلت چندان منطقی به نظر نمی رسد.  اگر جزء این دسته از کاربران هستید و قصد خرید تبلت دارید، تبلت لنوو Lenovo Tab 4 A10 TB-X304 انتخاب مناسبی برای ش

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اخبار جدید