نتایج جستجو برای عبارت :

تحقیق کاروفناوری آشنایی با مقررات ملی ساختمان کاروفناوری نهم

به اطلاع کلیه علاقه مندان می رسانیم در ادامه مطلب می توانید نسبت به دانلود و مطالعه آنلاین مباحث ۲۲گانه مقررات ملی و آیین نامه ۲۸۰۰ اقدام کنید.

ردیف
عنوان

 1
 مبحث یکم مقررات ملی ساختمان


  مبحث دوم مقررات ملی ساختمان


 مبحث سوم مقررات ملی ساختمان 


 مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان 


 مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان 


 مبحث ششم مقررات ملی ساختمان 


 مبحث هفتم مقررات ملی ساختمان 

8
 مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان 

9
 مبحث نهم مقررات
جزوه درس مقررات ملی ساختمان
دریافت
موارد زیر در جزوه برای امتحان حذف می شود:
ص57بند5-3-3 
ص59
ص60
ص62 بخش های (د) و (ه)
ص67بند5-8-2
ص70بند5-9-1-3 و بند5-9-1-4
ص73بند5-9-2-4 و 5-9-3
ص77بند5-11-3-3
ص77بند5-11-4
ص77بند5-11-5
ص81 تا پایان بند6-4
ص82بند6-5
ص91بند6-11-4
ص95 تا 100
فایل ها (نیازی به پرینت نیست)
http://s9.picofile.com/file/8347136392/mms.rar.html
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سامانه نظارت عالیه مقررات سیستم های جامع مدیریت بازدیدهای موضوع ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی شد.
به گفته مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، وظیفه نظارت عالیه بر ساخت و سازها به استناد قانون نظام مهندسی برعهده وزارت راه و شهرسازی است. برای آنکه این نظارت بهتر اعمال شود و نتایج در جایی ثبت، ضبط و تجزیه و تحلیل شوند نیازمند سامانه
مبحث 15 مقررات ملی ساختمان (آسانسور و پله برقی)
 فهرست مطالب15-1 کلیات15-1-1 حدود و دامنه کاربرد15-1-2 تعاریف15-2 آسانسورها15-2-1  الزامات اولیه انتخاب آسانسور15-2-2 طراحی و آماده‌سازی محل آسانسور و اجزا آن15-2-3 ویژگی آسانسورهای مورد استفاده افراد ناتوان جسمی15-2-4 ویژگی‌های آسانسورهای هیدرولیک15-2-5 الزامات آسانسورهای حمل خودرو15-2-6 آزمایش و تحویل‌گیری15-2-7 حفاظت در مقابل آتش15-2-8 برق اضطراری15-3 پلکان برقی و پیاده رو متحرک15-3-1 الزامات اولیه طراحی15-3-2 ویژگی های
#پله_فرار ضوابط و مقررات شهرسازی
به منظور حفظ شرایط ایمنی ساکنین ساختمان ها در مواقع اضطراری مانند آتش سوزی و غیره لازم است ساختمان هایی که ارتفاع آن از کف زمین به شش طبقه و بالاتر برسد جدا از پله اصلی پله دیگری به صورت باز جهت خروج اضطراری پیش بینی شود و یا پله اصلی به شکلی که شرایط و ایمنی پله فرار را دارا باشد طراحی گردد.
مساحت پله فرار جز تراکم ساختمان منظور نمی گردد.
در ساختمان 6 طبقه که مساحت هر طبقه حداکثر 300 متر مربع و در هر طبقه حداکثر د
معماری مبتنی بر پدافند غیرعامل به روایت پیش نویس مبحث 21 مقررات ملی ساختمان
معماری مبتنی بر پدافند غیرعامل به روایت پیش نویس مبحث 21 مقررات ملی ساختمان






دسته بندی
فایلهای با ارزش سایر رشته ها

فرمت فایل
pdf

حجم فایل
1449 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
14


معماری مبتنی بر پدافند غیرعامل به روایت پیش نویس مبحث 21 مقررات ملی ساختمان
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
 
موازین و مقررات شرکت بخش مکمل قرارداد مشاوره و فروش محصولات است. مشاور باید موازین و مقررات و همچنین اصلاحات آن ها را که توسط شرکت منتشر می شود و یا به اطلاع وی می رسد، رعایت کند.
در صورتی که هر یک از مشاورین اطلاعات نادرست از طریق این قرارداد در اختیار شرکت قرار دهد و یا موازین و مقررات شرکت را رعایت نکند، شرکت حق فسخ این قرارداد را در هر زمانی و همچنین اعمال بلادرنگ تبعات آن را برای خود محفوظ نگه می دارد. مشاوری
حتما شما هم جزئیات اجرایی زیادی در رابطه با سقف های تیرچه بلوک خوانده اید اما این جزئیات اجرایی در چه جایی کاربرد دارد؟ چه کسی از این جزئیات اجرایی استفاده می کند؟ طراح ساختمان؟ 
بله دقیقا این توصیه های مقررات ملی ساختمان دقیقا برای طراح ساختمان کارآمد است. شما به عنوان یک طراح سازه باید بدانید که عرض تیرچه‌ ها باید به چه میزان باشد؟ ضخامت بتن پاشنه چقد باشد؟ فاصله میلگردهای عرضی متوالی به چه صورت باشد؟ 
خب فرض کنید تمام توصیه هایی که در
طراحی ساختمان صرفاً به سازماندهی و در کنار هم قرار گرفتن فضاها محدود نمی‌گردد بلکه بایستی ضمن طراحی فضاهای داخلی، به ترکیب و کیفیت بیرونی ساختمان هم توجه شود و همزمان با تکمیل پلان‌ها و مقاطع، نماها نیز طراحی گردند.
به وجود آوردن هماهنگی و توازن میان نیازهای کارکرده‌ی فضاها، شرایط محیطی، وضع زمین، سبک و کیفیت نمای بیرونی و هماهنگی بازشوها (در و پنجره) با فرم ساختمان به منظور فراهم نمودن آسایش روحی و جسمی افراد، ضروری است.
 
در طراحی نماه
جزوه نکات مهم مبحث 9 مقررات ملی ساختمان
این فایل حاوی خلاصه نکات مهم مبحث نهم مقررات ملی ساختمان در مورد سازه های بتن ارمه می باشد که جهت استفاده در ازمونهای نظام مهندسی و کارشناسی رسمی بسیار مفید خواهد بود. فایل مذکور در 30 صفحه تهیه شده و نکات کلیدی این مبحث را پوشش داده است. جزوه مذکور در فرمت pdf و به صورت تایپ شده تهیه شده است. ...
دریافت فایل
مهندس ناظر ساختمان [به انگلیسی Supervisor Engineer ] یا مهندس مقیم در کارگاه (به انگلیسی resident engineer) شخص حقیقی یا حقوقی دارایپروانه اشتغال به کار مهندسی است که در یکی از رشته‌های موضوع قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمانبر اجرای صحیح عملیات ساختمانی ابنیه ساختمانی نظیر سازه ساختمان، معماری ساختمان، تأسیسات برقی و مکانیکی ساختمان جهت رعایت اصول و مقررات ملیساخت و ساز توسط مجری ساختمان در حیطه صلاحیت مندرج در پروانه اشتغال خود نظارت می‌نماید.   
1. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است .
2.   برق مصرفی مورد نیاز تمامی مدل های پکیج گازی گرمایشی ایران رادیاتور تک فاز و 220 ولت می باشد. (50HZ-  220V-1PH)
مدیریت: 9177375800-9174935800
آدرس: شعبه 1- چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان  بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه2 واحد4
laws  قانونrules مقرراتstandards استانداردها  لطفا به تفاوت laws و rules توجه کنید:تفاوت اصلی در عواقب ناشی از نقض آنهاست. شکستن قانون ها عواقب بیشتری تا مقررات دارد .
◀️در بیشتر کشورها قوانین به روح حسابداری دمیده شده است.مانند عدم استفاده از lifo یا روش های استهلاک داراییها در ایران
در آمریکا شرکت های بورسی باید از مقررات کمیسیون بورس اوراق بهادار آمریکا پیروی کنند.
در بریتانیا  این مقررات توسط مجامع حرفه ای حسابداری تهیه میشوند که استاندارد نامیده
۱- طراحی و اجرای آسانسور در داخل دوربندی پلکان‌ها ممنوع است، همچنین درب آسانسور‌ها نباید در مسیر راه خروج (از یک پلکان به پلکان دیگر) باز شود. (بند ۴-۱-۴-۳ نشریه ۱۱۲ سازمان برنامه و بودجه)
۲- ضروریست ایستگاه مشترک پلکان و آسانسور درپارکینگ و سایر طبقات به منظور جلوگیری از ورود دود و گاز‌های سمی ناشی ازحریق به دستگاه پلکان و آسانسور، توسط مصالح مقاوم در برابر حریق و دود دور بندی گردد.
۳- دیوار‌های جانبی آسانسورخود ایستا و مقاوم در برابر حریق
تحقیق کاروفناوری نهم - پودمان عمران ،برق و تأسیسات مکانیکی
مقررات ملی ساختمان
مقررات ملی ساختمان مجموعه ای است از ضوابط فنی،اجرایی و حقوقی که لازم است در طراحی،نظارت و اجرای عملیات ساختمانی اعم از تخریب،نوسازی،توسعه بنا،تعمیر و مرمت اساسی،تغییر کاربری و بهره برداری از ساختمان که به منظور تأمین ایمنی،بهره دهی مناسب،آسایش،بهداشت و صرفه اقتصادی فرد و جامعه وضع می گردد.
وزارت مسکن و شهرسازی در اجرای ماده ی 33 قانون نظام مهندسی و کنترل ساخت
اجاره روزانه سوئیت کوچک در تهران جردن
اجاره
روزانه سوئیت کوچک در تهران جردن یک واحد آپارتمان مبله در ساختمانی شیک و
تمیز است. این واحد در طبقه چهارم قرار دارد. ساختمان 5 طبقه دو واحدی
است. امکانات ساختمان کامل است. مساحت سوئیت مذکور 50 متر مربع است. سالن
دلباز و نورگیر ، یک اتاق خواب مجهز ، دکوراسیون لوکس ، نورپردازی عالی و
... از مزایای این واحد هستند.
امکانات و مشخصات کلی اجاره روزانه سوئیت کوچک در تهران جردن

آشپز خانه فول امکانات
ظروف پذیر
دوستان آموزش برق سلام، چند روزی ست که مشغول مرور کردن مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان هستم، این مبحث در مورد طراحی و اجرای تاسیسات برقی ساختمان توضیح می دهد و کتابی‌ست بسیار نامفهوم و با کلماتی قلمبه سلمبه که اگر خیلی زور بزنید نهایتاً تا صفحه ۲۰ این کتاب را می خوانید و بعد آن را دور می‌اندازید. بنده هم علاقه ای به خواندن آن ندارم ولی چه کنم که به خاطر شغلم مجبورم که آن را برای بار چندم بخوانم. پریز برق ساختمان …
 
در مبحث ۱۳، نکات و مقررات پراکن
در مناطق خشک حداکثر تعداد کیسه های سیمان رویِ هم انبار شده ۱۲ پاکت است مشروط بر آنکه ارتفاع آن از ۱/۸ متر تجاوز نکند 
در مناطق مرطوب با رطوبت نسبی بیش از نود درصد اعداد فوق به ترتیب به ۸ پاکت و ۱/۲ متر تغییر پیدا می کنند. 
طبق مبحث ۵ مقررات ملی ساختمان
 
 
اجاره آپارتمان برای یک ماه خیابان پیروزی
اجاره آپارتمان برای یک ماه خیابان پیروزی یک واحد فول مبله و شیک در یکی از بهترین فرعی های شکوفه است. ساختمان 4 طبقه دو واحدی است. مساحت واحد مورد اجاره 70 متر مربع است. دو اتاق خواب دارد. نقشه مهندسی و بی نقص ، نورپردازی فوق العاده ، کف سرامیک ، دکوراسیون شیک و ... از مزایای دیگر این آپارتمان مبله محسوب می شوند.
امکانات و مشخصات کلی اجاره آپارتمان برای یک ماه خیابان پیروزی
دسترسی آسان به مترو و بی آرتی
سرو
جزوه نکات مهم مبحث 10 مقررات ملی ساختمان
در این جزوه خلاصه نکات اجرایی سازه های فولادی: شامل کلیه نکات مهم و کاربردی قابل استفاده در آزمونهای نظام مهندسی و کارشناسی رسمی دادگستری ساختمان ارائه شده است. جزوه مذکور در فرمت pdf و به صورت تایپ شده در 17 صفحه تهیه شده است. ...
دریافت فایل
آیین نامه های انضباطی کار، ماهیت قراردادی داشته و در حکم شروط الحاقی به قرارداد کار محسوب می شوند .
به این معنی که کارگر با انعقاد قرارداد کار به طور صریح یا ضمنی کلیه مقررات داخلی کارگاه از جمله مقررات انضباطی را می پذیرد و تعهد می نماید چنانچه مرتکب فعلی شود که در آیین نامه انضباطی منع شده است، و یا فعلی را که در آیین نامه انضباطی حکم به آن شده را متوقف کند ، بر اساس مقررات انضباطی با وی برخورد شود.منبع: حل اختلاف
تابحال فکر کردید اینقدر سایت عمرانی هست باید چجوری از ما بین این سایت ها بهترین هاش رو انتخاب کنم؟
توی این مقاله می خواهم در مورد بهترین ها صحبت کنم. از بهترین های عمران امروز صحبت خواهیم کرد.
 
مباحث مقررات ملی ساختمان
خب باید بگم اگر دنبال دانلود فایل های نظام مهندسی هستید حتما به سایت اصلی نظام مهندسی سر بزنید اونجا می تونید تمام فایل ها رو به صورت رایگان و مطابق آخرین نسخه تهیه کنید اما خب من زمانی که این پیشنهاد رو به دوستانم میدم میگن ن
سوئیت های اجاره ای در تهران سعادت آباد
سوئیت های اجاره ای در تهران سعادت آباد یک واحد سوئیت بسیار شیک با امکانات کامل می باشد. واحد در بهترین طبقه ساختمان قرار دارد. نورگیر عالی ، دکوراسیون تمیز و نو ، کاغذ دیواری و اتاق خواب کاملا مجهز از جمله ویژگی های این واحد می باشند.
امکانات و مشخصات سوئیت های اجاره ای در تهران سعادت آباد
مساحت ۴۵ متر مربع
یک اتاق خواب با سرویس کامل خواب ( تخت دونفره )
دارای اشپزخانه با امکانات کامل
کابینت تمام ام دی اف
ی
اجاره سوئیت مبله در غرب تهران اختیاریه
اجاره
سوئیت مبله در غرب تهران اختیاریه یک واحد فول فرنیش و بسیار شیک در
بهترین فرعی می باشد. واحد در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. ساختمان 8 طبقه 4
واحدی است. امکانات ساختمان کامل و تمیز ( آسانسور ، پارکینگ ، انباری ،
آیفون تصویری ، درب ضد سرقت و ... ) است. سوئیت 45 متری بوده و دارای یک
خواب بسیار تمیز و شیک می باشد.
مشخصات کلی و امکانات اجاره سوئیت مبله در غرب تهران اختیاریه

سرویس خواب کامل ، تخت دو نفره کمد د
سوئیت در تهران جنت آباد یکماهه
سوئیت
در تهران جنت آباد یکماهه یک واحد آپارتمان لوکس و فول امکانات در کوچه
دنج می باشد. واحد در طبقه سوم ساختمانی 4 طبقه قرار دارد. ساتمان تکواحدی
است. دکوراسیون شیک موقعیت محلی مناسب و دسترسی خوب از مزایای این واحد
هستند. مساحت سوئیت 50 متر مربع بوده و دارای یک اتاق خواب می باشد.
امکانات ساختمان کامل می باشد.
امکانات و مشخصات کلی سوئیت در تهران جنت آباد یکماهه

سرویس خواب کامل در اتاق (تخت خواب میز ارایش کمد دی
استفاده‌های مجاز از زمین‌های تجاری
 
* احداث و ساخت واحدهای خرده فروشی و عمده فروشی صنوف و مشاغل مختلف.* خدمات اداری و بازرگانی مانند دفاتر مهندسی، دفاتر خصوصی بازرگانی، خصوصی و تجاری، شعب بانک‌ها، دفاتر * ساخت واحدهای وابسته به خدمات بهداشتی و درمانی مانند مطب پزشکان، تزریقات، حمام و...پست و کلانتری، شهرداری در مقیاس محلات و...* خدمات اقامتی و پذیرایی مانند قهوه خانه، هتل مهمان‌پذیر، رستوران، اغذیه فروشی و مراکز عرضه غذا* کارگاه‌های کو
ساختمان های پیش ساخته از اجزای زیر تشکیل شده اند :
- فونداسیون : فونداسیون این نوع ساختمان ها از نوع مقاوم ،سریع الاجرا ، سبک و کم هزینه بوده و ترکیبی از شاسی کشی فلزی و بتن است .
- دیوارها : در این گونه از ساختمان ها ، از ساندویچ پانل های باربر به عنوان عنصر سازه ای و عنصر جداکننده فضاهای ساختمان استفاده شده است .
- کف :  سیستم کف این ساختمان ها با تیرک های فرعی ، دک فلزی و بتن غیر باربر سبک تامین می شود .
- سقف : سیستم باربر سقف از نوع خرپا فولادی م
اجاره ماهانه خانه در تهران سهروردی
اجاره ماهانه خانه در تهران سهروردی یک واحد آپارتمان بسیار شیک و نقلی با امکانات کامل در بهترین فرعی سهروردی جنوبی می باشد. واحد در طبقه سوم قرار دارد. ساختمان دارای امکانات کامل نظیر آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، لابی و ... می باشد.
ویژگی های کلی اجاره ماهانه خانه در تهران سهروردی
سرویس کامل ظروف آشپز خانه و پذیرایی
تلفن
تلویزیون ال ای دی
یخچال فریزر
اجاق و هود
کابینت تمام ام دی اف
سرویس مبلمان شیک و زیبا
سرو
خانه مبله تهران ارزان در قرچک
خانه
مبله تهران ارزان در قرچک یک واحد کاملا مبله و بسیار شیک در ساختمانی
آرام و امن می باشد. ساختمان فول امکانات است. واحد در طبقه اول قرار دارد.
نقشه مهندسی ، نورپردازی عالی و موقعیت محلی و کوچه دنج از مزایای این
خانه مبله محسوب می شوند. واحد 55 متری بوده و دارای یک اتاق خواب مجهز
است. ساختمان محموعا 14 واحدی است.
امکانات و مشخصات کلی خانه مبله تهران ارزان در قرچک

سرویس خواب کامل در اتاق با تخت دو نفره و کمد دیوار
اجاره آپارتمان مبله در تهران ماهانه جیحون
اجاره
آپارتمان مبله در تهران ماهانه جیحون یک واحد آپارتمان 50 متری تمیز در
فرعی دنج می باشد. ساختمان 4 طبقه تک واحدی است. این واحد در طبقه سوم قرار
دارد. آسانسور ، پارکینگ اختصاصی ، درب ریموت دارد ، انباری ، آیفون
تصویری و ... از امکانات ساختمان هستند. واحد مذکور تک خواب و بسیار خوش
نقشه است. دسترسی آپارتمان به ایستگاه مترو شادمان بسیار آسان است.
مشخصات کلی و امکانات اجاره آپارتمان مبله در تهران ماها
آپارتمان مبله در اکباتان
آپارتمان مبله در اکباتان یک واحد آپارتمان بسیار شیک و فوق العاده خوش نقشه است. آپارتمان مجموعا ۱۰ واحدی ( در ۵ طبقه ) است. واحد مذکور در طبقه دوم قرار دارد. ساختمان در کوچه ای دنج و تمیز واقع شده و از دسترسی آسان به مترو برخوردار است. آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، بالکن ، نگهبانی و ... از جمله امکانات ساختمان هستند. واحد بسیار خوش نور و آفتاب گیر است. دکوراسیون شیک ، نورپردازی عالی ، کف سرامیک و ... از مزایای دیگر این واحد به
عوامل موثر در انتخاب روش مقاوم سازی
انتخاب روش مقاوم سازی به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از :
- میزان دسترسی به محیط تیر یا ستون - ناحیه ای که باید مقاوم سازی شود - آیا مقاوم سازی، در برابر بارهای یکنواخت مورد نیاز است و یا اینکه بارهای وارده به عضو از نوع دینامیکی و به
صورت رفت و برگشت می باشد - میزان ظرفیتی که باید افزایش یابد - توانایی روش مقاوم سازی
- ملاحظات اقتصادی هر یک از آیتم های بیان شده در بالا نقش بسیار مهمی در تعیی
خونه مبله تهران منطقه شهید محلاتی
خونه مبله تهران منطقه شهید محلاتی یک واحد آپارتمان فول امکانات و بسیار شیک می باشد. مساحت واحد 55 متر مربع است. یک اتاق خواب دارد. دسترسی خوب به ایستگاه بی آرتی ، نقشه بی نقص و دکوراسیون نو و تمیز از ویژگی های این سوئیت هستند. ساختمان 5 طبقه 2 واحدی است. این واحد در طبقه اول قرار دارد. ساختمان 4 سال ساخت بوده و دارای ساخت بسیار تمیز می باشد.
ویژگی های کلی و امکانات خونه مبله تهران منطقه شهید محلاتی
وسایل کامل آشپز
هموطنان گرامی توجه داشته باشند قبل از خرید پکیج شوفاژ دیواری جهت مشاوره در انتخاب صحیح محصول با ما تماس حاصل نمایند. 
پکیج در واقع ترکیبی از آبگرمکن و بخاری است. از یک طرف آب گرم مصرفی برای ما تولید می‌کند و از طرف دیگر، فضای خانه را گرم می‌کند.
پکیج ها از لحاظ خروج دود دردو مدل فن دار و بدون فن در بازار موجود می باشند. در پکیج فن دار محصولات احتراق (دود) به صورت اجباری از طریق دودکش به بیرون هدایت شده و هوا نیز به داخل مکیده می شود. اما در نوع ب
سوئیت های تهران مولوی
سوئیت
های تهران مولوی یک واحد فول مبله و بسیار شیک واقع در طبقه سوم ساختمانی 6
طبقه می باشد. هر طبقه سه واحدی است. ساختمان در فرعی دنج و مشجر قرار
دارد. سوئیت 50 متری بوده و بسیار خوش نور است. یک اتاق خواب ، دکوراسیون
شیک و وسایل تمیز ، نورپردازی عالی و دسترسی مناسب از ویژگی های این سوئیت
می باشند.
امکانات و مشخصات کلی سوئیت های تهران مولوی

آشپز خانه اوپن و فول کابینت
میز غذا خوری
انواع ظروف پذیرایی و آشپزی
یخچال ، لباسشو
ساختمان 2022 دوحه قطر
این ساختمان به شکل سال 2022 طراحی شده و در نوع خودش منحصر به فرد است. پیش از این هیچ کدام از میزبان های جام جهانی چنین طرحی را ارائه نکرده بودند.
این ساختمان از 4 بنای مستطیل شکل ساخته شده است. هر کدام از این بناها 5 طبقه است. نکته جالب وقتی از روبرو، عقب و بالای این ساختمان نگاه می کنید، شکل «2022» را دارد.
سوئیت تک نفره در تهران آزادی
سوئیت
تک نفره در تهران آزادی یک واحد آپارتمان تک خواب و فول مبله می باشد.
واحد در طبقه سوم ساختمانی 5 طبقه قرار دارد. ساختمان دارای آسانسور و
امکانات کامل می باشد. مساحت واحد مذکور 45 مترمربع است. دکوراسیون تمیز و
شیک ، نقشه بی نقص ، نورگیر خوب ، کف پارکت ، پنجره دو جداره ، موقعیت
مناسب محلی و ... از مزایای دیگر این سوئیت به شمار می روند.
امکانات و مشخصات کلی سوئیت تک نفره در تهران آزادی

دارای بالکن با ویو بسیار زیبا
اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران ونک
اجاره
آپارتمان مبله در شمال تهران ونک یک واحد آپارتمان بسیار شیک با امکانات
بسیار کامل در بهترین فرعی ونک می باشد. واحد دارای دو اتاق خواب و سالن
دلباز و نورگیر می باشد. آپارتمان از امکانات کامل برخوردار است. ساختمان 6
طبقه سه واحدی است. این واحد در طبقه پنجم قرار دارد. کوچه مشجر و محیط
آرام و امن از مزایای این واحد به شمار می روند.
امکانات و ویژگی های اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران ونک

75 متری دارای ن
اجاره سوئیت در غرب تهران فردوس
اجاره
سوئیت در غرب تهران فردوس یک واحد آپارتمان به صورت کاملا مبله و فول
امکانات می باشد. واحد در طبقه سوم قرار دارد. مساحت آن 50 متر است.
ساختمان 6 طبقه دو واحدی است. امکانات ساختمان آسانسور ، پارکینگ ، انباری ،
نگهبانی و ... به شمار می روند. واحد تک خواب و بسیار تمیز و خوش نقشه
است. همچنین سوئیت از دسترسی آسان به مرکز خرید و خیابان اصلی برخوردار
است.
امکانات و ویژگی های کلی اجاره سوئیت در غرب تهران فردوس

دارای س
هوشمند سازی ساختمان یکی از مواردی است که میتواند سبب لوکس شدن ساختمان گردد عمدتا مخاطبان هوشمند سازی به فاکتور لوکس شدن ساختمانشان بیشتر از فاکتورهای دیگر ایمنی و امنیتی اهمیت میدهند اما در هوشمند سازی ساختمان همه این موارد یکجا به ساختمان اعطا شده و ساختمان هوشمند نه تنها لوکس است بلکه ابمنی آن هم بیشتر و از نظر امنیت ساختمان بروز تری است
 
 
لطفا به لینک زیر سر بزنید
۱- طراحی و اجرای آسانسور در داخل دوربندی پلکان‌ها ممنوع است، همچنین درب آسانسور‌ها نباید در مسیر راه خروج (از یک پلکان به پلکان دیگر) باز شود. (بند ۴-۱-۴-۳ نشریه ۱۱۲ سازمان برنامه و بودجه)
۲- ضروریست ایستگاه مشترک پلکان و آسانسور درپارکینگ و سایر طبقات به منظور جلوگیری از ورود دود و گاز‌های سمی ناشی ازحریق به دستگاه پلکان و آسانسور، توسط مصالح مقاوم در برابر حریق و دود دور بندی گردد.
۳- دیوار‌های جانبی آسانسورخود ایستا و مقاوم در برابر حریق
دانلودpdf کتاب ساختمان داده مقسمی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsبایگانی‌های دانلود pdf ساختمان داده مقسمی - مهندسان کامپیوترengineerpc.ir › tag › دانلود-pdf-ساختمان-داده-مقسمیTranslate this pageدانلود کتاب ساختمان داده ها مقسمی. شنبه ، ۱۳ خرداد; 17,082 views; طاها; ۰ دیدگاه. اهمیت درس ساختمان داده در دوره کارشناسی بر کسی پوشیده نیست. بی شک این درس ...دانلود کتاب ساختمان داده ها مقسمی به صورت pdf - نوآوران گرمیhttps://www.noavarangermi.ir › ... › درس ساختمان دادهTranslate this pageAp
دانلود کتاب ساختمان داده مقسمی
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsبایگانی‌های دانلود pdf ساختمان داده مقسمی - مهندسان کامپیوترengineerpc.ir › tag › دانلود-pdf-ساختمان-داده-مقسمیTranslate this pageدانلود کتاب ساختمان داده ها مقسمی. شنبه ، ۱۳ خرداد; 17,082 views; طاها; ۰ دیدگاه. اهمیت درس ساختمان داده در دوره کارشناسی بر کسی پوشیده نیست. بی شک این درس ...دانلود کتاب ساختمان داده ها مقسمی به صورت pdf - نوآوران گرمیhttps://www.noavarangermi.ir › ... › درس ساختمان دادهTranslate this pageApr 1
انجام نماشویی با طناب خدمات کفسابی نوین
انجام نماشویی با طناب خدمات کفسابی نوین
انجام بخش نماشویی ساختمان ها یکی از امر های مهم است که برای تمیزی ساختمان ها به کار می رود
تا نمای ساختمان ها مثل روز های اول تمیز و درخشنده شود که این کار را با نماشویی به روش های
مختلف انجام می دهند که با انجام خدمات کفسابی کف سابی نوین بهترن نماشویی را انجام خواهیم داد.
یکی از مهم ترین چیزهایی که در ساختمان ها دیده می شود نمای بیرونی ساختمان ها است که مشخص
می
جهت محاسبه ابعاد کابین چندین جدول در مبحث 15 مقررات ملی ساختمان و استانداردهای بین المللی وجود دارد که چکیده آن را میتوان در جدول زیر خلاصه کرد.
در این جدول مساحت مفید کابین بر اساس ظرفیت کابین به صورت بازه حداقلی و حداکثری تعریف شده است که بسیار ساده و کاربردی میباشد.
ادامه مطلب
جهت محاسبه ابعاد کابین چندین جدول در مبحث 15 مقررات ملی ساختمان و استانداردهای بین المللی وجود دارد که چکیده آن را میتوان در جدول زیر خلاصه کرد.
در این جدول مساحت مفید کابین بر اساس ظرفیت کابین به صورت بازه حداقلی و حداکثری تعریف شده است که بسیار ساده و کاربردی میباشد.
ادامه مطلب
سفته مطابق مقررات ، از جمله قانون تجارت، یکی از مزایای سفته نسبت به چک این است که دادگاه نمیتواند دادخواست اعسار صادر کننده سفته را هماند چک قبول کند و مستند قانونی آن هم ، ماده 269 قانون تجارت می باشد که مقرر م دارد ، محاکم نمی توانند بدون رضایت صاحب برات برای تادیه وجه برات مهلتی بدهند .همچنین ماده 309 قانون تجارت نیز مقرر می دارد ، تمام مقررات راجع به بروات تجاری در مورد فته طلب ( سفته) لازم الرعایه است .
رزرو سوئیت در تهران شادمان
رزرو
سوئیت در تهران شادمان یک واحد آپارتمان فول امکانات و تمیز در ساختمانی
نوساز می باشد. ساختمان 7 طبقه 3 واحدی است. این واحد در طبقه پنجم واقع
شده است. مساحت سوئیت 49 متر مربع بوده و تک خواب است. از مزایای دیگر این
واحد مبله می توان به نور عالی ، نقشه مهندسی ، دکوراسیون شیک و تمیز و
دسترسی محلی خوب اشاره کرد.
امکانات و مشخصات کلی رزرو سوئیت در تهران شادمان

سرویس مبلمان 7 نفره
تلوزیون
پرده های بسیار شیک
آشپز خانه او
خانه کرایه ای در تهران بلوار فردوس
خانه کرایه ای در تهران بلوار فردوس یک واحد آپارتمان مبله در ساختمان دنج و آرام است. واحد در طبقه چهارم قرار دارد. ساختمان فول امکانات و نوساز است. دکوراسیون تمیز و شیک ، نورپردازی عالی ، نقشه بی نقص و ... از مزایای این واحد هستند. مساحت آپارتمان 65 متر مربع است. سالن دلباز و یک اتاق خواب نورگیر دارد.
مشخصات کلی و امکانات خانه کرایه ای در تهران بلوار فردوس
یخچال فریزر
لباسشویی
مایکروفر
گاز صفحه ای
ماشین ظرفشویی
رکن اساسی استفاده از نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان که باید در زندگی های آپارتمانی به آن اهمیت ویژه ای داد، هم زیستی مسالمت آمیز همسایگان و ساکنین ساختمان می باشد. بنا بر این در صورتی که یکی از ساکنین آپارتمان اقدام به نگهداری حیوان در بخش مشترک ساختمان نمود و یا اینکه نگهداری حیوان در بخش خصوصی یکی از همسایگان سبب سلب آرامش و یا سلامت دیگر ساکنین ساختمان شد، بهتر است که ابتدا این موضوع را به مدیر ساختمان ابلاغ نمایید .مدیر ساختمان ابتدا با
اجاره سوئیت مبله در تهران ماهانه صادقیه
اجاره
سوئیت مبله در تهران ماهانه صادقیه یک واحد آپارتمان فول امکانات و تمیز
در بهترین موقعیت می باشد. واحد 56 متری و تک خواب است. در طبقه دوم قرار
دارد. ساختمان 8 طبقه دو واحدی و نوساز است. آسانسور ، پارکینگ ، آیفون
تصویری ، درب ریموت دار و ... از جمله امکانات این آپارتمان می باشد. واحد
بسیار خوش نقشه و دارای دکوراسیون تمیز و شیک است.
مشخصات کلی و امکانات اجاره سوئیت مبله در تهران ماهانه صادقیه

آشپز خانه
افتخار دارد خدمت جامعه مهندسی ساختمان برساند که
 دفتر خدمات مهندسی پی‌زین آمادگی خود را جهت انجام محاسبات مورد نیاز جهت طراحی سازه‌های بتنی ، اعلام نماید.
به همین جهت کافیست نقشه های معماری فاز 2 خود را جهت انجام محاسبات و طراحی سازه بتنی به ما بسپارید. تا مهندسین این دفتر نسبت به تهیه پیش طرح ، براورد مصالح و ارائه طرح های پیشنهادی اقدام نمایند. 
و پس از مشاوره طرح نهائی با بهینه ترین حالت از هم لحاظ طراحی برمبنای مبحث نهم مقررات ملی ساختم
خانه اجاره ای ارزان در تهران گیشا
خانه اجاره ای ارزان در تهران گیشا یک واحد فول امکانات و تمیز به صورت کاملا مبله می باشد. واحد در طبقه ششم قرار دارد. آپارتمان از آسانسور و پارکینگ برخوردار است. مساحت واحد 75 متر مربع بوده و دارای یک اتاق خواب و سالن دلباز و نورگیر می باشد. ساختمان بسیار نوساز و شیک است. در کوچه ای دنج قرار دارد. از دسترسی خوب بهره مند است.
مشخصات کلی و امکانات خانه اجاره ای ارزان در تهران گیشا
دارای بالکن با ویو بسیار زیبا
مجهز ب
سوییت اجاره تهران ونک
سوییت
اجاره تهران ونک یک واحد آپارتمان مسکونی بازسازی شده و بسیار تمیز می
باشد. این آپارتمان ۸۳ متری و ۲ خواب است. دارای فول امکانات می باشد.
آپارتمان کم واحد ، بسیار خوش نقشه و دارای نور عالی می باشد. ساختمان ۱۵
ساله است اما بازسازی کامل شده است. دارای مشاعات تمیز و همچنین حیاط مشجر
 می باشد. واحد در طبقه سوم این آپارتمان ( کلا ۵ طبقه دو واحدی ) قرار
دارد. لوکیشن آپارتمان بسیار خوب است. از دسترسی عالی برخوردار است. واحد
با گذشت زمان و فرسوده شدن ساختمان ها کسانی که خواهان تغییر در ساختمان خود می باشند یا خواهان ترمیم بنای خود هستند بازسازی ساختمان را انجام می دهند ، که بازسازی ساختمان به کارهایی گفته می شود که با انجام آن تغییراتی به صورت جزئی و کلی در بنای ساختمان ایجاد می شود . 
در یک ساختمان بخش های مختلف را می توانیم بازسازی کنیم که از انواع آن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
1 . بازسازی آشپزخانه : که طراحی کابینت و کمد ، کف پوش و دیوار پوش ، کناف کاری سقف
پیرو اطلاعیه مورخه ۹۸/۱۰/۰۴ پیرامون ثبت نام آزمون های ورود به حرفه نوبت دوم سال جاری، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی اسفند ماه ۹۸ می رساند:
با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون های موصوف، عدم موفقیت برخی از داوطلبان در تکمیل مراحل ثبت نام و درخواست های بعضی از استان ها، مهلت ثبت نام این آزمون‌ها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ تمدید می‌شود.
 
دفتر مقرر
مسئله ریزش سنگ نمای ساختمان یک امر گشترده و بسیار خطرناک می باشد که با وقوع طوفان این امر تشدید نیز می گردد .پ
 برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان می توان از خدمات ایمن سازی نمای ساختمان بهره گرفت .
روش ایمن سازی نمای ساختمان یک امر تخصصی می باشد. این امر برای تثبیت ایمنی سنگ نما از خدمات پیچ رولپلاک نما باید بهره گرفت
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
شرایط عمومی:
بند پنج- مشاور فروش حق ندارد هیچ گونه قراردادی را از طرف شرکت با هیچ شخص حقوقی و یا حقیقی امضاء نماید.
 
 
با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید. احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703
آلودگی نمای ساختمان شامل آلودگی شیشه، کامپوزیت، سنگ، آجر و ... می‌شود که به مرور باعث فرسایش نمای بنا خواهد شد.
فرسایش نمای ساختمان علاوه بر اینکه زیبایی و جلوه ساختمان را از بین می‌برد می‌تواند در درازمدت آسیب جدی را به اسکلت بندی ساختمان وارد کند. اجتناب از این آلودگی تقریبا غیرممکن است در نتیجه تنها راه حل باقی مانده زدودن آثار این آلودگی‌ها می‌باشد. برای شستشوی نمای خود همین حالا با ما تماس بگیرید.
مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر :021-26401464021-
بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی بهمن ماه ۱۳۹۷ می رساند. این عزیزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ها از تاریخ ۹۷/۱۱/۰۶ به سامانه آزمون های ورود به حرفه، قسمت دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.
دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان
گروه تاسیسات یزد تهویه نمایندگی انحصاری پکیج ایران رادیاتور و بوتان در استان فارس با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در فروش و خدمات پس از فروش آماده همکاری با تمامی هم وطنان عزیز می باشد. این گروه سعی دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر شما هموطنان گرامی آموزش هایی جهت انتخاب صحیح پکیج دیواری قبل از خرید شما ارائه نماید:
پکیج ها از لحاظ خروج دود در دو مدل فن دار و بدون فن در بازار موجود می باشند. در پکیج فن دار محصولات احتراق (دود) به صورت اجباری از طری
دانلود کتاب ساختمان داده مقسمی
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsبایگانی‌های دانلود pdf ساختمان داده مقسمی - مهندسان کامپیوترengineerpc.ir › tag › دانلود-pdf-ساختمان-داده-مقسمیTranslate this pageدانلود کتاب ساختمان داده ها مقسمی. شنبه ، ۱۳ خرداد; 17,017 views; طاها; ۰ دیدگاه. اهمیت درس ساختمان داده در دوره کارشناسی بر کسی پوشیده نیست. بی شک این درس ...دانلود کتاب ساختمان داده ها مقسمی به صورت pdf - نوآوران گرمیhttps://www.noavarangermi.ir › ... › درس ساختمان دادهTranslate this pageApr 19,
در قانون رسیدگی به تخلفات اداری، اقدماتی از قبیل نقض قوانین و مقررات مربوط، ایجاد نارضایتی در ارباب رجوع با انجام ندادن یا تاخیر در انجام امور قانونی آنها بدون دلیل، تبعیض یا اعمال غرض یا روابط غیراداری در اجرای قوانین و مقررات نسبت به اشخاص، کم‌کاری یا سهل‌انگاری در انجام وظایف محول شده، ارائه گواهی یا گزارش خلاف واقع در امور اداری و سوءاستفاده از مقام و موقعیت اداری، تخلف از قانون و مقررات محسوب شده و بعضی از آنها به استناد قانون مجازا
نمای رومی ساختمان
طراحی نما یکی از مسائل مهم طراحی معماری می باشد چون در بیرون ساختمان قرار دارد مورد توجه عموم قرار می گیرد و کیفیت طراحی ساختمان را نمایان می سازد .در این مقاله ما به بررسی نمای رومی ساختمان می پردازیم.
نمای رومی چیست؟
نمای ساختمان رومی از انواع نماهای خارجی است که به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که دارد توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است. نما رومی تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت جلوه شهر دارد و این مدل نمای خارجی ساخت
چراغ اضطراری به منظور تأمین روشنایی ساختمان‌های مختلف کاربرد دارد. این نوع چراغ‌ها زمانی استفاده می‌شوند که برق ساختمان به هر دلیلی قطع شده باشد و محیط تاریک شود. برای تامین انرژی مورد نیازِ چراغ اضطراری، از سیستم‌های متفاوتی از جمله UPS، موتور برق گازسوز، دیزل ژنراتور و پنل خورشیدی استفاده می‌شود. 
چراغ اضطراری در شرایط بحرانی و در زمان قطعی و یا خاموشی برق، فعال می‌شود. در داخل چراغ اضطراری یک باتری ذخیره‌ی انرژی جاسازی می‌شود. این ب
منزل مبله تهران ارزان ظفر
منزل
مبله تهران ارزان ظفر یک واحد آپارتمان بسیار شیک و تمیز واقع در طبقه اول
ساختمان 5 طبقه می باشد. هر طبقه دو واحدی است. واحد 68 متر مربع است. از
امکانات آپارتمان می توان به آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، آیفون تصویری و
نگهبانی 24 ساعته اشاره کرد. نور مناسب ، نقشه مهندسی ، موقعیت محلی خوب از
دیگر مزایای این واحد می باشند.
خیابان سرتیپ وحید دستگردی یا همان
خیابان ظفر در شمال تهران واقع می باشد. و جز منطقه 3 شهرداری تهرا
 
این پاروپویتنت در 25 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد و فوق العاده طراحی و اسلاید بندی شده است در این پتاورپوینت مطالبی از تاریخچه ساختمان پلاسکو،عکس هایی از ساختمانم پلاسکو،مشخصات و ویژگی های ساختمان پلاسکو،دلیل آتش سوزی ساختمان پلاسکو و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد ساختمان پلاسکود راین پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
اجاره سوئیت ارزان قیمت در تهران جیحون
اجاره
سوئیت ارزان قیمت در تهران جیحون یک واحد بسیار شیک و فول امکانات 50 متری
در بهترین فرعی جیحون می باشد. واحد دارای یک اتاق خواب است. سالن دلباز و
نورگیر ، نورپردازی خوب ، دکواسیون شیک و کف پوش پارکت از ویژگی های این
واحد می باشند. ساختمان در موقعیت محلی بسیار خوب (ابتدای خیابان کارون) و
در کوچه ای دنج قرار دارد.
امکانات و ویژگی های دیگر اجاره سوئیت ارزان قیمت در تهران جیحون

دارای انباری و پارکینگ
درب
قالب بتن
ساختمان سازی امروزه بسیار پر رونق می باشد و تمامی ساختمان های امروزی با توجه به تکنولوژی های جدیدی که در امر ساخت و ساز وجود دارند پیاده سازی می شوند. یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی بحث قالب بتن می باشد. در ابتدا می توان اطلاعات پایه ای را در باره بتن نیز عنوان کرد تا بتوانیم آشنایی بیشتری با این بخش نیز داشته باشیم. 
افتخار دارد خدمت جامعه مهندسی ساختمان برساند که
 دفتر خدمات مهندسی پی‌زین آمادگی خود را جهت انجام محاسبات مورد نیاز جهت طراحی سازه‌های بتنی ، اعلام نماید.
                                                              

                                                              


به همین جهت کافیست نقشه های معماری فاز 2 خود را جهت انجام محاسبات و طراحی سازه بتنی به ما بسپارید. تا مهندسین این دفتر نسبت به تهیه پیش طرح ، براورد مصالح و ارائه طرح های پیشنهادی ا
لوله کشی آب ساختمان با هدف انتقال آب آشامیدنی از شبکه آب شهری با نصب لوله های مناسب انجام می گیرد، از دیرباز و زمان نیاکان ما لوله کشی آب منازل با طریقه های متفاوتی انجام می شده است و قدمتی طولانی دارد اما امروزه با پیشرفت صنعت تاسیسات این عمل نیز پیشرفت کرده است.
الزامات لوله کشی آب در کشورهای مختلف، تبیین شده است و همه نهاد های اجرایی ملزم به رعایت این چارچوب ها هستند. در ایران نیز، مقررات ملی ساختمان، این موارد را قید کرده است. 
بیشترین فش
آسانسور، صنعتی که بشدت به نیازهای روزمره تبدیل شده است و در اکثر ساختمان ها و ادارات ردپای آن وجود دارد، با دروه آموزش آسانسور شما میتوانید به یک شغل پردرامد دست پیدا کنید. کافی است در دوره آموزشگاه آسانسور کرج شرکت کنید و به یک تکنسین آسانسور تبدیل شوید.
 
در دوره آموزش آسانسور ، شما به یک تکنسین 0 تا 100 آسانسور تبدیل میشوید و میتوانید به راحتی وارد بازار کار شوید.
 
هر ساختمان نیاز به یک سرویسکار آسانسور دارد که بصورت ماهانه ، آسانسور را باز
 
 
صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز:✔ بازسازی ساختمان✔ بازسازی آپارتمان✔ بازسازی خانه✔ بازسازی واحد اداری✔ بازسازی ویلا✔ بازسازی مراکز آموزشی✔ تعمیرات ساختمان✔ تعمیرات آپارتمان✔ تعمیرات‌ خانه✔ نوسازی ساختمان ✔ نوسازی آپارتمان تلفن تماس جهت مشاوره رایگان و خدمات :☎ 021-66592126
استفاده از لفاف ها و پوشش های ساختمان برای ساختمان های در حال احداث به صورت روزافزون در کشور در حال گسترش بوده، به طوریکه در شهر تهران کلیه سازندگان ملزم به استفاده از لفاف ساختمان برای بناهای در حال ساخت شده اند. در کنار توری ایمنی ساختمان که محصولی است که به صورت تخصصی برای پوشش و حفاظ ساختمان های در حال احداث تولید شده و در اکثر کشورهای دنیا برای این منظور از این محصول استفاده می شود، محصولات و گزینه‌های دیگری نیز در ایران استفاده شده که
قوانین و مقررات شرکت تکسو
 
تبلیغ، آموزش، اطلاع رسانی:
بند سه- تمامی اطلاعات مربوط به کالاها(نوع، ابعاد، وزن، تصاویر کامل، قیمت و سایر مشخصات) به طور کامل و صحیح در داخل پایگاه اینترنتی شرکت درج شده و تنها همان محل اعتبار است.
 
با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید. احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703
عایق کاری حرارتی سقف و بام ساختمان: عایق کاری حرارتی بام ساختمان ها ممکن است به سه روش انجام شود که این بستگی به نوع بام دارد: - بام های تخت و یا با شیب کم - بام ها با شیب زیاد که شیب آن ها از زیر سقف نیز دیده می شود. - بام های شیبدار که زیر آن ها سقف دو پوشه با فضای زیر شیروانی وجود دارد.
ادامه مطلب
عرضه اولیه"جم پیلن"
زمان قطعی عرضه اولیه شرکت پلی پرو پیلن جم مشخص و مقرر شد دوشنبه ۱۰ درصد از سهام این شرکت ۲۰۰ میلیارد تومانی با دامنه قیمت 2100 تا 2250 تومانی هر سهم و سهمیه 500 سهمی هر
فرد حقیقی و حقوقی و نقدینگی یک میلیون و 130 هزار تومانی،در بورس واگذار شود.
مقررات جدید بازار پایهمعاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس گفت:مقررات جدید بازار پایه فعلاً عملیاتی نمی شود.
ادامه مطلب
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
 
شرایط عمومی متقاضیان پذیرش به عنوان مشاور فروش:
1 - متقاضی باید دارای 18 سال تمام شمسی باشد.
2 - متقاضی باید عاقل و رشید باشد.
3 - متقاضی باید در هنگام آغاز به کار و در طول مدت کار ممنوع المعامله نباشد.
4 - متقاضی باید دارای صلاحیت‌ عمومی اشتغال به کار باشد.
5 - شرکت این حق را برای خود محفوظ می دارد که قرارداد یا قرارداد مجددی را نپذیرد.
6 - متقاضی که قبلا مشاور فروش بوده تحت شرایط ذیل می تواند مجددا به عضویت شرکت در بیاید
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
شرایط عمومی:
بند چهار- مشاور فروش موظف است قبل از انجام هر گونه همکاری کلیه قوانین مربوط به بازاریابی شبکه‌ای را از شرکت مطالبه و پس از اجرای کامل قوانین نسبت به فروش اقدام کند.
 
با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید. احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703
باید گفت که ساختمان های پیش ساخته، نسبت به ساختمان های سنتی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند و می توانند بسیار متنوع باشند .
ساختمان های پیش ساخته مدارس در مقایسه با ساختمان هایی که از آجر و ملات ساخته شده اند، سریعتر ساخته می شوند .
هنگام توجه به گسترش مدرسه، هزینه همیشه در صدر نگرانی ها قرار دارد . کلاس های درس و دفاتر پیش ساخته معمولاً نسبت به ساختمان های سنتی از لحاظ طراحی و ساخت بسیار مقرون به صرفه تر هستند .
نکته خوب در مورد کلاس های
اجاره سوئیت در تهران ماهانه آرژانتین
اجاره سوئیت در تهران ماهانه آرژانتین یک واحد آپارتمان 76 متری لوکس در فرعی دنج می باشد. واحد در بهترین طبقه ساختمان قرار دارد. ساختمان 5 طبقه است. از امکانات آپارتمان می توان به آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، آیفون تصویری و ... اشاره کرد. واحد دارای دو اتاق خواب ، دکوراسیون تمیز و شیک ، سالن نورگیر و خوش نقشه می باشد. ساختمان 5 سال ساخت و بسیار تمیز است.
مشخصات کلی و امکانات اجاره سوئیت در تهران ماهانه آرژانتین
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
حفظ خط حمایتی
عدم فعالیت شش ماهه : مشاوری که خواهان انتقال به حامی متفاوتی است اما نمی‌تواند رضایت نامه های لازم را به دست آورد نمی‌تواند ذیل حامی جدید ثبت‌نام نماید تا وقتی‌که مشاور قرارداد خود را خاتمه دهد و یا مدت 6 ماه بیشتر از غیر فعال بودن او بگذرد. بعد از سپری شدن دوره عدم فعالیت ، مشاور قبلی به‌عنوان مشاور جدید تحت حامی جدید ثبت می‌شود.
 
 
با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید. احمد رضا ساز
انواع روش های ساخت
به منظور بازسازی ساختمان و یا بنایی ساختمان می توان از روش های مختلفی استفاده نمود.این روشها که در واقع منجر به انعقاد قرارداد(پیمان) بین سازنده و بهره بردار(مالک) می گردد عبارت است از:
الف-پیمان مهندس و تدارک تجهیزات و کالا:
پیمانی است که در آن مجموعه خدمات طراحی ، مهندسی و تامین مصالح و تجهیزات و نظارت بر نصب و راه اندازی توسط یک پیمانکار انجام میشود.
ب-پیمان تدارک تجهیزات و کالا و بازسازی ساختمان و نصب:
پیمانی است که در آ
اوستایاب یکی از موفق ترین شرکت ها و مجموعه های ارائه دهنده خدمات ساختمانی توانسته با ارائه سرویس های خود با کیفیت بسیار بالا  رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان خود را به ارمغان اورد.
خدمات برق ساختمان
شرکت سپیده نور  یکی از زیر مجموعه های  گروه یوستا  بزرگترین ارائه دهنده خدمات برق ساختمان و نورپردازی  ساختمان همواره اماده ارائه مشاوره و خدمات درسرتاسر کشور می باشد .
چرا نورپردازی ساختمان
 
استفاده از سرویس نورپردازی موجب زیبا تر شدن  محیط و مبلما
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
 
حفظ خط حمایتی
مشاورینی که عضو شرکت هستند اجازه ندارند در خط حمایتی دیگری مجددا به عضویت شرکت در بیایند. در این صورت عضویت خود را از دست می دهند و گروه فروش شان به حامی آن ها می رسد.
فقط پس از فسخ عضویت می توانند مجددا تقاضای عضویت کنند.
هیچ مشاوری که در حال حاضر به‌عنوان مدیر یا بالاتر شناخته می‌شود نمی‌تواند با گروه فروش انتقال یابد.
 
 
با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید. احمد رضا سازواری 09217709172
مالک یا مستأجر هر دو به یک  اندازه باید قوانین و مقررات مربوط به ساختمان ‌هایی را که مشمول قانون  تملک آپارتمان‌ ها هستند رعایت کنند و استفاده‌ کننده قانونی، خواه مالک  باشد یا مستاجر متعهد به رعایت قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود.
  
با افزایش جمعیت و شکل‌ گیری کلان شهرها و محدود شدن زمین‌ های شهری، افراد به سمت آپارتمان‌ نشینی روی آورده اند. به گزارش مجله دلتا در این بین لازمه هم‌ زیستی بهتر در این مکان ها، بهره مندی از فرهنگ  مطلوب ه
ساختمان های فولادی با قیمت های بسیار مقرون به صرفه، مزیت بیشتری نسبت به ساختمان های سنتی که با آجر و ملات ساخته می شوند، دارند. ساختمان های فلزی به خوبی ساخته شده اند و اگر از بین گزینه ها، گزینه ی سقف فلزی عمودی را انتخاب کنید، این ساختمان ها با ضمانت ورق فلز 20 ساله ارائه می گردند. این به این معناست که ساختمان های فلزی می توانند طولانی تر از سازه های چوبی عمر کنند و 100٪ قابل بازیافت هستند.
ساختمان های فلزی به عنوان انبار، گاراژ و … اغلب توسط ص
گروه دکوراسیون داخلی پازل به مدیریت آقای کریمی فعال در زمینه نقاشی ساختمان حرفه ای،پتینه کاری ساختمان و کناف و کاغذ دیواری به روش های جدید با طرح های مدرن در سراسر ایران با صدها نمونه کار موفق نقاشی ساختمان و پتینه کاری ساختمان در مشهد، تهران، کیش و اصفهان
 
اجرای انواع طرح های پتینه کاری ساختمان در مشهد، شماره تلفن 09130892825
نمونه کار پتینه کاری ساختمان روی سقف و دیوار، برای سفارش ساخت با شماره تلفن  09130892825 تماس بگیرید
پتینه کاری ساختمان نو
تغیر و اجرا دکوراسیون های داخلی وخارجی با جدید ترین متد های روز جهان
تعریف و تغیر نقشه ساختمان 
تبدیل خانه های  کلنگی به جدیدترین ساختمان های مدرن
انواع نماها از جمله (کناف.سنگ.شیشه....)
انجام دادن انواع تعمیرات ساختمان از جمله (نقاشی .گج کاری.سرامیک.کناف.جوشکاری...)
برسی امنیت ساختمان 
.....................................................................
مسعول :آزادی
شماره تماس:9751 700 0917
.....................................................................
آرامش . امنیت.ظاهر زیبا و مدرن ترین ها  را از ما بخ
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
شرایط خرید، توزیع و عودت کالا:
بند پنج- هرگونه مالیات بر ارزش افزوده که توسط نهاد های ذیربط دولتی تعیین گردد بر کالاهای شرکت اعمال شده و مطابق شرایط و ضوابط مبلغ آن از خریدار دریافت میگردد.
 
 
با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید. احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703
با نگاهی به اطراف خود می توان ساختمان های بسیار بزرگی را مشاهده کرد که تمام شهر را پر کرده اند. این ساختمان ها برای زیبایی بیشتر دارای نمای شیشه ای می باشند. نماشویی یکی از کار های مهم و اساسی برای نظافت شیشه و ساختمان ها می باشد. شستشوی نمای شیشه ای ساختمان ها کاری مشکل بوده و کار در ارتفاع را می طلبد.
ساختمان های موجود در شهر های بزرگ به دلیل وجود کارخانه و ماشین های زیاد دچار آلودگی و کثیفی می شوند به همین سبب لازم است که شستشوی شیشه های نمای
انواع لوله ها در لوله کشی و روش های آن
لوله ها و روشهای لوله کشی بسیار متفاوتی در لوله کشی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و انتخاب هرکدام از آنها باتوجه به کاربرد و محل پیاده سازی می باشد. لوله هایی که در تاسیسات فاضلاب و اب استفاده می شوند با لوله هایی که در صنعت سرمایش و یا گرمایش استفاده می شوند متفاوت است.. با سازه کهن همراه باشید تا در مورد لوله کشی گاز بیشتر بدانید.

انواع لوله ها
لوله ها را به انواع مختلف از نظر جنس، کاربرد و روش اتصا
بسیاری از افراد، طراح دکوراسیون داخلی و طراح داخلی را  هم معنی می دانند؛ اما باید گفت که این دو تفاوت بسیاری با هم دارند.
همانطور که اشاره شد، طراح دکوراسیون داخلی، گروهی از افراد می باشند که وظیفه ترکیب و چیدمان وسایل منزل (از جمله کاغذ دیواری، رنگ ساخنمان، انواع مبل، لوستر ها، تابلوها، فرش ها، و سایر لوازم تزئینی و دکوری)؛ متناسب با درخواست مشتری و سلایق او را دارد. اما طراح داخلی کیست؟ طراح داخلی در واقع کسی است که شکل و فرم داخلی ساختما
قانون روابط موجر و مستاجر سال 1356 - فصل اول
 
 
مصوب ۱۳۵۶/۰۵/۰۲
 
قانون روابط موجر و مستاجر سال 1356 - فصل اول-کلیات
 
 
ماده 1 :
 
 
هر محلی که برای سکنی یا کسب یا پیشه یا تجارت یا به منظور دیگری اجاره داده شده یا بشود در صورتی که تصرف، متصرف بر حسب تراضی ‌با موجر یا نماینده قانونی او به عنوان اجاره یا صلح منافع و یا هر عنوان دیگری به منظور اجاره باشد اعم از اینکه نسبت به مورد اجاره سند رسمی یا‌عادی تنظیم شده یا نشده باشد، مشمول مقررات این قانون است.
صنعت ساختمان و ویروس کروناست
بی شک میتوان گفت که صنعت ساختمان یکی از سه صنعت برتر کشور است
تغییرات این صنعت بر اقتصاد کشور اثر گذار است
در حال حاضر این صنعت با مشکلات عدیده ای مواجه است
به نظر میرسد که در سال ۹۹ ویروس کرونا علاوه برا سایر صنایع کشور موفق شده است
که صنعت ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار دهد و زمین گیر کند
 
در کل با این که اعلام شد از ۱۶ فروردین ۹۹ تمامی خدمات صنایع تولید مصالح ساختمانی می توانند
با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی های ل
بوروکراسی روشی است  برای سازماندهی و هر گاه بحث درباره بوروکراسی مطرح می شود سازمانهای بزرگی که بهطور نظام یافته کار می کنند به ذهن متبادر می شود. به نظر یکی از صاحب نظران، بوروکراسی شکل ایده آلی برای سازماندهی است که فعالیتهای سازمانهای بزرگ را به گونه ای هدایت می کند که بیشترین تولید یا خدمت موثر حاصل شود. مدیریت بر چنین سازمانی (مدیریت بوروکراتیک) دارای هفت مشخصه به شرح زیر است.
1. قوانین مقررات. قوانین و مقررات خطوط راهنمای اصلی برای تعر
در ساختمان‌های مسکونی چوبی این کار با استفتده از یک پوشش زبر و ضخیم پلاستیکی انجام می‌شود که هر سه سیم را در خود جای می‌دهد. در ساختمان‌های بزرگ‌تر و حجیم تر سیم‌ها از لوله‌های فلزی یا پلاستیکی عبور داده می‌شوند که سیم پوش یا لولهٔ محافظ برقی نام دارند. سیم پوش‌ها در مقایسه با پوشش‌های پلاستیکی محافظت بهتری از سیم‌ها می‌کنند و در ساختمانی که به وسیلهٔ این سیم پوش‌ها سیم کشی شده، سیم‌های جدید می‌توانند درون سیم پوش‌های موجود جاساز
جواب کار غیر کلاسی صفحه 56
کتاب کاروفناوری نهم
پودمان برق
سوال :
مقررات ملی ساختمان چند مبحث دارد؟
موضوع مبحث 13 آن چیست؟
 جواب در ادامه مطلب
برای ساختمان ها استانداردهای 20 گانه ای تدوین شده است که مبحث 13 این مقررات و استانداردها، با عنوان"طرح و اجرای تأ سیسات برقی ساختمان ها" تدوین شده است. تأسیسات برقی ساختمان های مسکونی و تجاری - اداری - درمانی - آموزشی - عمومی - صنعتی - کشاورزی و دامداری و نمایشگاه های دائمی و موقت،پارک های تفریحی،کارگاه ها
کرایه سوئیت در تهران سعادت آباد
کرایه
سوئیت در تهران سعادت آباد یک واحد آپارتمان فول امکانات در ساختمانی
نوساز است. این واحد در طبقه چهارم قرار دارد. ساختمان مجموعا 4 طبقه دو
واحدی است. آسانسور ، پارکینگ و آیفون تصویری از امکانات این ساختمان می
باشند. همچنین ساختمان دارای لابی مبله می باشد. واحد فوق العاده لوکس 
تمیز است. مساحت آن 50 متر مربع بوده و یک اتاق خواب دارد.
مشخصات و امکانات کلی کرایه سوئیت در تهران سعادت آباد

سرویس خواب کامل در ا
کفسابی کریمی با ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه کفسابی و ساب سنگ و نماشویی ساختمان
کفسابی چیست؟
کفسابی ساختمان عبارت است از شیشه ای کردن سنگ ، براق کردن سنگ ، درخشان کردن سنگ ، زدودن جرم سنگ و … به منظور زدودن آلودگی و جرم و براق کردن سنگ ، ۲ الی ۵ میلیمتر از سطح آن را ساب زده و میتراشند. کلیه کف های سنگی ساختمانی قابل ساب زنی هستند. از جمله بتنی ، گرانیت ،‌ موزاییک ، گوهره ، دهبید ، تراورتن و…
کفسابی ساختمان علاوه بر زیباسازی باعث افزایش عمر و ح
خدمات کار در ارتفاع بدون داربست به روش راپل باعث افزایش سرعت و ایمنی در
هر ارتفاعی می‌شود. کوهنوردان صنعتی در ارتفاع بالا با طناب کار می‌کنند.
با استفاده از تکنیک‌های دسترسی طناب، متخصصان راپل در تهران می‌توانند در
بخشی از ساختمان‌ها یا سازه‌هایی که دسترسی به آنها دشوار است، کار کنند.
متخصصان کار در ارتفاع به روش راپل دارای مدارک حرفه‌ ای مختلف بوده و قادر
به انجام خدمات کار در ارتفاع با طناب مانند تمیز کردن، تعمیر و نگهداری ، پیچ و
چگونه  نمای ساختمان را بشوییم .شستشوی نمای ساختمان را به اختصار نماشویی می گویند که در امر ساختمانی یک امر ضروری می باشد زیرا که وجود آلاینده ها و جرم و کثیفی موجب از دست رفتن زیبایی و براقیت نمای ساختمان می شود و برای جلوگیری از این امر باید مورد شستشو قرار گیرد تا زیبایی آن حفظ گردد .
نماشویی اوستایاب مقاله کاملی را در نماشویی نوشته و کلیه قوانین و استاندارد های نماشویی را در خود جای داده است شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اوستایاب
عنوان شغل: کارگر ساختمانی
توضیحات شغل
انجام وظایفی که نیازمند کار فیزیکی در ساختمان ها، بزرگراه ها، و پروژه های ساختمانی بزرگ، گود برداری، حفر تونل و دالان های زیرزمینی، و تخریب ساختمان ها می باشند. کاربری ابزار دستی یا برقی مانند، چکش های بادی، زمین کوب، میکسر بتن، بالابرهای مکانیکی کوچک، تجهیزات سنجش و اندازه گیری، و مجموعه ای از ابزارها و دستگاههای مختلف.
ادامه مطلب
پاورپوینت انواع ساختمان و مدلهای آوار
دانلود پاورپوینت با موضوع انواع ساختمان و مدلهای آوار، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: انواع ساختمان: ساختمان ها بر اساس جنس مصالحی که در آنها به کار رفته و نوع آنها به چند طبقه تقسیم میشوند. 1- ساختمان های بدون اسک
*ساختمان هشت‌وجهی بود و تقارن محض سراسر ساختمان را پوشانده بود. از دالون‌های بزرگی عبور می‌کردم تا به خارج از ساختمان برسم. من باید به فاصله‌ی کوتاهی خودم را به یکی دیگر از وجوه ساختمان می‌رساندم. اما آدمی در تقارن محض گم می‌شود. گم و گور. وقتی هر طرف را که نگاه کنی با طرف دیگر تفاوتی ندارد، ترس تمام وجودت را فرا می‌گیرد. من در تقارن محض گم شده بودم و زمان می‌گذشت.
وقتی می‌دانی باید شرایطت را عوض کنی ولی هیچ نشانه‌ای، مطلقا هیچ نشانه‌ای

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها