نتایج جستجو برای عبارت :

احتمال غیبت استقلالی‌ها در نشست خبری و جلسه هماهنگی/غیبت 3 نفر در سفر آبی پوشان به امارات

  با توجه به تغییراتی که در سفر آبی پوشان به امارات به وجود آمد ساعت نشست خبری و جلسه هماهنگی مسابقه این تیم با الکویت هم تغییر کرد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به تغییراتی که در سفر آبی پوشان به امارات به وجود آمد ساعت نشست خبری و جلسه هماهنگی مسابقه این تیم با الکیوت هم تغییر کرد.
قرار بود نشست خبری این دیدار و همچنین جلسه هماهنگی پیش از بازی ساعت 15:30 به وقت تهران برگزار شود که زمان هر دو نشست ت
  در سفر تیم فوتبال استقلال به امارات 3 عضو این تیم حضور نخواهند داشت.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعضای تیم فوتبال استقلال با پرواز ساعت 11:15 ماهان راهی امارات خواهند شد اگرچه قرار بود این تیم شب گذشته با پرواز اختصاصی به دبی سفر کند.
*اسماعیل خلیل‌‌زاده که بامداد امروز از مالزی به تهران برگشته است در اردوی آبی پوشان در هتل فرودگاه حاضر شد. همچنین موسوی دیگر عضو هیات مدیره استقلال در کنا
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
چه تفاوتی است میان امارات و عربستان؟
چرا اگر کسی به عربستان میرود پول به اعراب میدهد و اگر کسی به امارات برود پول به اعراب نداده است؟
چرا اکثر افرادی که با حج مخالف هستند به بهانه رونق عربستان به امارات می روند در آنجا سرمایه گذاری میکنند
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و الغلبه
نشست علنی صبح امروز سه‌شنبه(19 فروردین ماه 99) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد
این جلسه در حالی آغاز شد که بیش از دو سوم از نمایندگان در جلسه حضور داشتند. این نخستین جلسه مجلس پس از شیوع بیماری کرونا است که با حضور نمایندگان تشکیل شده است/ فارس
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 520×290]
مشاهده مطلب در کانال
به رسم هر ساله در فاصله چند روز مانده به ماه محرم، آئین سیاه پوشان و چادرپوشان حسینیه‌ها و تکایای شهرستان نطنز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نطنز ، همه ساله و در آخرین جمعه پیش از ماه محرم‌الحرام، آئین کهن و سنتی سیاه پوشان و چادرپوشان در حسینیه‌ها و تکایای شهرستان نطنز برگزار می‌شود.در این مراسم که با
ادامه مطلب
مهاجم ایرلندی باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با شارجه از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از کادر فنی مرخصی گرفت و به تهران برنگشت.
به نقل از ایلنا، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بعد از تساوی ۲ - ۲ مقابل شارجه از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی روز گذشته به تهران بازگشتند که مهاجم ایرلندی این تیم همراه آن‌ها از امارات به تهران بازنگشته است.این مهاجم ایرلندی و سابق باشگاه تراکتور که سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان در نیم فصل به جمع س
نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتری با حضور مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز شد. در این جلسه همه بودند به غیر از امیر قلعه‌نویی و گابریل کالدرون سرمربی سپاهان و پرسپولیس. 
در این جلسه اوقاتی هم بدست آمد که استراماچونی سرمربی جنتلمن استقلال بادست خودش نهالی را کاشت.
 
تجربه ای به یادماندنی و لوکس با تور امارات
سالانه گردشگران بسیار زیادی برای تفریح و خوش گذرانی با تور امارات به این ‏کشور مدرن و زیبا سفر می کنند به همین دلایل قصد داریم اطلاعاتی مهم در رابطه با این ‏کشور در اختیار شما کاربران و همچنین مسافران تور مسافرتی این مقصد قرار دهیم ؛ امارات متحده عربی یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است که در سال های ‏اخیر پیشرفت قابل توجهی در صنعت گردشگری کرده، به شکلی که ‏امروزه بعنوان یکی از کشورهای توریستی جه
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
اگر جنگی هم باشد هدف اسرائیل هست نه اعراب
امارات قربانی و بهانه  صهیونیسم عبری عربی و غربی برای حمله به ایران!!! اقدامی ناشیانه و احمقانه. جنگ را شروع کنید تا تمام پاسخ در سرزمین های اشغالی داده شود.
هر کی درگیر بشه ما اسرائیل رو میزنیم
لغو پروازهای امارات
 
امارات تمامی پروازهایش را به مقصد ایران کنسل واجازه ورود مسافران ایرانی را به این کشور وحتی صدور ویزا را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
 
لغو پروازهای امارات به علت ویروس کرونا
سازمان هواپیمایی غیرنظامی امارات متحده عربی تمام پروازها به ایران را از سه شنبه 6اسفند به مدت یک هفته لغو کرد.در بیانیه این سازمان که خبرگزاری رسمی امارات منتشر کرد آمده: "تمام پروازهای مسافری و باری از مبدا یا به مقصد ایران یک هفته متوقف می‌شود که ای
  کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از پایان قراردادش با این باشگاه از جمع ‌آبی‌پوشان جدا شد و فصل آینده زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خواهد کرد.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از سال‌ها حضور در جمع آبی‌پوشان سرانجام از این تیم جدا شد و در توافقی که با مسئولان باشگاه پدیده داشت به این تیم پیوست.
 
این بازیکن که قراردادش با آبی‌پوشان به پایان ر
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
تدریس کتاب تکمیلی ص 15و16
حل سوال 19 تا 21 کتاب تکمیلی در دفتر

دوم
مطالعات
کنفرانس درس 7
آمادگی جلسه بعد

سوم
ورزش
آموزش طناب زنی و تست دراز و نشست
2 جلسه بعد آزمون طناب زنی

چهارم
معارف
تدریس درس 5
آمادگی جلسه بعد

 
رئیس جهاد کشاورزی آب پخش گفت:جمعیت میلیاردی ملخ های صحرایی از امارات و عربستان به سمت جنوب کشور مهاجرت کرده اند و اگر بدرستی با آنها مقابله نشود تا 5 سال مهمان ما خواهند بود.
به گزارش سفیر جنوب؛مهندس محمد اسماعیل شفیعی در نشست شورای اداری بخش آب پخش اظهار داشت:جمعیت میلیاردی ملخ های صحرایی از امارات و عربستان به سمت جنوب کشور مهاجرت کرده اند و اگر بدرستی با آنها مقابله نشود تا 5 سال مهمان ما خواهند بود.
ادامه مطلب
  تیم فوتبال استقلال امروز در دبی تمرین خواهد کرد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته  تمرین تیم فوتبال استقلال پس از ورود به کشور امارات از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.
آبی پوشان ساعت 11:45 تهران را به مقصد دبی ترک کردند و فردا ساعت 17:50 به مصاف الکیوت خواهند رفت.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
استقلالی
جلسه سعدی خوانی با حضور استاد محترم جناب آقای بالغ صمدزاده برگزار شد . در این جلسه که با حضور جمعی از دوست داران فرهنگ و ادب برگزار شد قطعاتی از بوستان و گلستان سعدی خوانده شد.
با توجه به اینکه درست خواندن هر مطلب اولین گام برای درک صحیح مفاهیم آن مطلب می‌باشد، لذا در ابتدای هر جلسه، استاد صمدزاده و در ادمه همه اعضا به خواندن بوستان و یا گلستان سعدی می پردازند و بررسی و تفسیرقطعات خوانده شده در حین خواندن ، انجام می شود.
به گزارش شریعت نیوز نشست مسئولین مکاتب خواهران شهرستان سراوان بزرگ (سراوان، مهرستان وسیب و سوران) به میزبانی مکتب فاطمه الزهرا بخشان امروز پنج‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه برگزار گردید.
تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری محمد سپاهی آغازگر این نشست معنوی بود.  بعد از آن مولوی محمود یکی از مدرسین مکتب فاطمة الزهراء، به مهمانان این جلسه خیر مقدم عرض نمود.
پس از آن مولانا محمداسحاق سپاهی مسئول شورای سراوان سخنانی را ایراد نمودند. سپس مولانا احمد ن
   روز گذشته، نشست مشترک خیرین و موسسات خیریه در خصوص توزیع عادلانه لوازم التحریر در منزل آقای مهدی دهقانی تشکیل شد. همفکری در این نشست بین نماینگان موسسه خیریه اباصالح(عج)، بنیاد طلوع کوثر، لبخند انتظار و تعدادی از فعالین این حوزه انجام شد. 
  در این نشست، حجه الاسلام مشیری مسئولیت تهیه تعدادی از بسته های اهدایی به سادات محترم را متقبل شدند. در ادامه مقرر شد خانم طاهرزاده که به نمایندگی از مکر نیکوکاری لبخند انتظار در جلسه حاضر شده بودند،
 
 
بخش سوم: ماهیت، مبانی و اعتبار امارات قضایی
 
 
فصل اول: ماهیت و ارکان امارات قضایی
 
 
فصل دوم: مبانی امارات قضایی که شامل سه مبحث است: مبحث اول: ظنون دادرسان، مبحث دوم: عرف و عادت، مبحث سوم: اوضاع و احوال
 
 
 
فصل سوم: مصادیق و اعتبار امارات قضایی که شامل دو مبحث است، مبحث اول: مصادیق بارز امارات قضایی، مبحث دوم: اعتبار امارات قضایی
 
 
 
 
 
تعداد صفحه :۱۸۴
 
 
 
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
 
 
 
 
 
 
 
سایت های دیگر :

سایت تخصصی پایان نامه های دانشگاهی
 
ویزای امارات متحده عربی
 
با اخذ ویزای امارات متحده عربی شما مجوز ورود به شهرهای  این کشور را خواهید داشت که در این بین ،شهرهای دبی-ابوظبی-شارچه-راس الخیمه و... به ترتیب مورد توجه ایرانیان می باشد.
این ویزا بصورت الکترونیکی بوده ولیبلی روی پاسپورت خورده نمیشود.
 
مدارک لازم جهت اخذ ویزای امارات
تا چندی پیش تنها داشتن اسکن پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان خروج کافی بود ولی از اواخر دسامبر 2019 مدارک ذیل لازم می باشد:
1-اسکن پاسپورت با حداقل
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
شخصی که به دبی مسافرت میکند،باعث رونق اقتصادی دبی میشود و رونق اقتصادی دبی باعث قاچاق هرچه بیشتر زنان ایرانی و خاک ایران به آنجا و تحکیم شدن ادعای امارات مبنی بر خلیج عربی میشود
امارات در حال افزایش مالکیتش بر خلیج فارس می باشد و خاکش را از ایران وارد میکند.
دولت های جمهوری اسلامی نتوانست یا نخواست اقدامی انجام دهد و فریاد های دکتر عباسی هم به جایی نرسید.
ولی کاش غیرت ایرانی باعث میش
 هافبک تیم فوتبال استقلال از امروز در برنامه‌های تاکتیکی آبی پوشان شرکت کرد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که استقلال روز 4 آذر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به میدان می‌رود ولی تا امروز میلاد زکی‌پور در تمرینات استقلال شرکت نکرده است. این بازیکن از ناحیه زانو احساس درد می‌کند و این احتمال وجود دارد که این بازیکن به دیدار با نساجی مازندران نرسد.
فرشید باقر
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های تلویزیونی
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایتها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ثبت نام برنامه در شبکه های اجتماعی بدلیل احتمال برند شدن برنامه و نیز جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به محتوا
 
دریافت
ویزای امارات متحده عربی
 
با اخذ ویزای امارات متحده عربی شما مجوز ورود به شهرهای  این کشور را خواهید داشت که در این بین ،شهرهای دبی-ابوظبی-شارچه-راس الخیمه و... به ترتیب مورد توجه ایرانیان می باشد.
این ویزا بصورت الکترونیکی بوده ولیبلی روی پاسپورت خورده نمیشود.
 
مدارک لازم جهت اخذ ویزای امارات
تا چندی پیش تنها داشتن اسکن پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان خروج کافی بود ولی از اواخر دسامبر 2019 مدارک ذیل لازم می باشد:
1-اسکن پاسپورت ب
  تمرین تیم فوتبال استقلال که قرار بود زیر نظر مجیدی از امروز آغاز شود برگزار نشد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که قرار بود اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال امروز زیر نظر فرهاد مجیدی برگزار شود اما به دلیل عدم حضور برخی از بازیکنان در مجموعه انقلاب این تمرین برگزار نشد.
بعد از غیبت ووریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و روزبه چشمی در محل تمرین ب
صعود شیر بچه های تبریز به مسابقات لیگ برتر فوتبال زیر ۱۷ سال کشورراهیان عاشورا تبریز 4⃣ولایت اهواز 2⃣مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر ۱۷ سال کشور که به میزبانی مقاومت تهران برگزار شد و در نهایت تیم های خلیج فارس شیراز و راهیان عاشورا تبریز ضمن صعود به شش تیم برتر ایران جواز حضور در مسابقات کشوری سال آتی را کسب کردند.⭕️تبریک به ریاست محترم هیات فوتبال استان جناب آقای حاج جواد ششگلانی و عوامل اجرایی و جامعه ورزش استان و پیشکسوتان فوتبال و با
رایحه شبانه
بهترین عطر زنانهما اکثر اوقات برای وعده دیدار های شبانه ی خویش از عطرهایی با بوی توانا و جلب کننده به کارگیری میکنیم. نت هایی مثل وانیل و مشک هوس انگیزی و گرمی را با خویش به ارمغان می‌آورد. ولی در عین حالا ما به عطری نیاز داریم تا ماندگاری آن تا انتها میهمانی مراقبت شود براین اساس از عطرهایی بایستی به کار گیری کنیم که نت های دارای اسم و رسم ماندگاری زیرا خس خس و کهربا داشته باشند.
رایحه شیک پوشان تعدادی گونه است رایحه شبانه
سفارش
در سایه سکوت وزارت خارجه، هتل کوبورگ محل زیاده‌خواهی کشورهای اروپایی شد
چرا عراقچی در جلسه کمیسیون به عدم اجرای تعهدات ۳ کشور اروپایی اعتراض نکرده است؟
نشست کمیسیون مشترک برجام روز گذشته- هفت اسفند ۱۳۹۸، ۲۶ فوریه ۲۰۲۰- در هتل کوبورگ شهر وین برگزار شد. در پایان این نشست، کمیسیون مشترک بیانیه‌ای صادر کرده که در آن نقاط ضعف متعددی به چشم می‌آید، از جمله این نقاط ضعف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:...
ادامه مطلب
می گویند زمانی که قرار بود دادگاه لاهه برای رسیدگی به دعاوی انگلیس در ماجرای ملی شدن صنعت نفت تشکیل شود ، دکتر مصدق با هیات همراه زودتر از موقع به محل رفت . در حالی که پیشاپیش جای نشستن همه ی شرکت کنندگان تعیین شده بود ، دکتر مصدق رفت و به نمایندگی هیات ایران روی صندلی نماینده انگلستان نشست .قبل از شروع جلسه ، یکی دو بار به دکتر مصدق گفتند که اینجا برای نماینده هیات انگلیسی در نظر گرفته شده و جای شما آن جاست، اما پیرمرد توجهی نکرد و روی همان صن
خلاصه جلسه ۳۳
 
ادامه هفتمین علت مستقیم بیماری : حسد و چشم زخم
بیماری‌ای که از سنخ چشم زخم است باید از همان سنخ (پرتو یا رقیه یا ذکر و ... ) درمان شود
وقتی فرزندان جعفر طیار را به پیامبر وارد کردند ایشان فرمودند که اینان چرا اینقدر ضعیف هستند و گفته شد که ایشان زود چشم می‌خورند
سُقم: بیماری که دوام داشته باشد
بیماری چشم زخم بلافاصله بعد از چشم زدن محقق می‌شود. زود اتفاق می‌اُفتد
بیماری‌هایی که منشا چشم زخم است خطرناک است و ممکن است منجر به مرگ
زنگ
درس
فعالیتهای انجام شده(تدریس)
فعالیتهای خواسته شده (تکلیف)

اول
ورزش
آموزش طناب زنی و دراز نشست
2 جلسه بعد آزمون طناب زنی

دوم
معارف
تدریس درس 5
آمادگی

سوم
مطالعات
تدریس درس 7
آمادگی برای جلسه بعد

چهارم
ریاضی
تدریس ص 15 و16 کتاب تکمیلی
صفحه 17 کتاب تکمیلی سوتا 16 در کتاب و 18و19و20 در دفتر

 
سلام امروز میخوایم قیمت درهم امارات
صحبت‌کنیم کشور امارات متحده عربی که در حاشیه خلیج فارس منابع گازی و نفتی بسیار
زیادی میباشد همچنین کشور امارات زیر ساخت های گردش گری خود را  تقویت کرده و سالانه مسافران زیادی را به قصد
تفریح و گردش به امارات دعوت میکنه از این جهت قیمت درهم امارات برای بسیاری اهمیت
زیادی دارد اما نکته جالب در مورد قیمت درهم امارات این که کشور امارات متحده عربی
نرخ ثابتی را برای عرض خودش مشخص کرده چیزی در حدود 6/3 دهم دلار ب
سومین جلسه نشست سعدی خوانی در سال 98 با حضور اعضا و مراجعین باشگاه کتابخوانی مورخ 98/2/10 در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی برگزار گردید.
در این جلسه شرح، بررسی، نقد و تفسیر غزل توسط شاعر برجسته بومی جناب آقای گودرزی و با همراهی مراجعین انجام گرفت.
از مراجعین و اعضا کتابخانه دعوت می شود همه هفته سه شنبه در ساعت 17 در این نشست ادبی شرکت نمایند و از خواندن و تفسیر غزلیات، شاعر بزرگ سعدی بهره مند شوند.
   روز گذشته، نشست مشترک خیرین و موسسات خیریه در خصوص توزیع عادلانه لوازم التحریر در منزل آقای مهدی دهقانی تشکیل شد. همفکری در این نشست بین نماینگان موسسه خیریه اباصالح(عج)، بنیاد طلوع کوثر، لبخند انتظار و تعدادی از فعالین این حوزه انجام شد. 
  در این نشست، حجه الاسلام مشیری مسئولیت تهیه تعدادی از بسته های اهدایی به سادات محترم را متقبل شدند. در ادامه مقرر شد خانم طاهرزاده که به نمایندگی از مکر نیکوکاری لبخند انتظار در جلسه حاضر شده بودند،
اختصاصی | هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گزینه نهایی خود را برای هدایت سرخ‌پوشان اعلام کرد.
نیوزمای- بعد از خروج برانکو از پرسپولیس مدیران این تیم در فکر جانشین این سرمربی کروات هستند و به نظر می‌رسد این اعضا در آخرین جلسه خود روی یک نام به اتفاق نظر 

گفته می‌شود  بعد از جمع‌بندی اعضای هیئت‌مدیره و توافق ابتدایی در این زمینه، قرار شده مذاکرات برای دریافت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی که به تازگی قرارداد خود را با پدیده شهرخودرو تمدید کرده، ص
به مناسبت هفته ی جوان جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان جهت برنامه ریزی برای پاسداشت هفته ی جوان برگزارشد
امروز صبح جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان باحضور همه ی نهادهای اجرایی ودولتی شهرستان #زرند در فزمانداری این شهرستان برگزار گردید. 
به گزارش ندای زرند، دراین نشست تمامی ادارات به ذکر ایده هاوبرنامه های ابتکاری خود پیرامون هفته ی جوان پرداختند که در زیر به برخی ازآن اشاره می گردد:
بهجتی رییس امور ورزش وجوانان دراین جلسه گفت :مادراین ه
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های رادیویی یا تلویزیونی :
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایت‌ها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ایجاد کانال به نام طرح ارائه شده در شبکههای اجتماعی به دو دلیل یکی احتمال برند شدن برنامه و دیگری جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به مح
  مهاجم تیم فوتبال استقلال تصمیم خود را برای جدایی از جمع آبی پوشان گرفت و با این تیم راهی کشور ترکیه نخواهد شد.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعضای تیم فوتبال استقلال ساعت 14:30 امروز تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهند کرد تا اردویی 10 روزه را در این کشور برگزار کنند.
 
در این اردو بازیکنانی که مد نظر آندره‌آ استراماچونی روی آنها نظر نداشت حضور پیدا نخواهند کرد و قرار است این نفرات از جمع
 نشست صمیمی و جلسه
پرسش و پاسخ با دانشجویان
نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی، با حضور دکتر حمید محمدی راد، رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه، روز یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.
در این نشست که معاونین توسعه مدیریت و منابع و آموزش و پژوهش دانشکده، همچنین مدیر گروه آموزشی نیز حضور داشتند، به سوالات دانشجویان در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و رفاهی، پاسخ داده شد.
(تصاویر این خ
یا جمیل
 
 
باید برم باشگاه.
هردفعه میرم، بازو و پاها و پهلوهام درد میگیره. بعد تاجلسه بعدی تااازه خوب شده که باز میریم جلسه بعد!
تازه به اون هدفی که میخواستم هم نمیرسم احتمالا :/
اما به هر حال این نکته قابل توجهه که متوجه میشم مثلا اولین جلسه 10ثانیه رو 180 وسط تونستم تحمل کنم. جلسه پیش 55 ثانیه
یا یوپ چاگی هامو بالاتر میزنم حالا.
یا نفسم، یکم کمتر میگیره موقع دو
یا دراز نشست هامو، جلسه پیش 40 تا تقریبا بدون هیچ مشکلی و پشت هم زدم
و اینا خوبه. این پیش
سلام
وقتی حاج محسن در جلسه ی دیدار خصوصی اش با حافظ اسد حرف از موشک زد، چهره ی اسد در هم رفت و به لطایف الحیل بحث را عوض کرد.
حاج محسن هم صلاح ندید حرفش را پی بگیرد. بعد از جلسه، اسد همه ی ده دوازده نفر سران و بدنه ی دولت و ارتش را مرخص کرد. حتی دستور داد که مترجم ها هم بروند. آن وقت روبروی حاج محسن نشست و به عربی گفت: "مگه نمی دونید سوریه پر از جاسوسه که توی جمع عمومی حرف از موشک می زنین؟!"
و در ادامه توضیح داد که ما به دلیل شرایط جنگی فعالی که با اسرا
رادیو تلویزیون با مدیران باشگاهها همراه شدند و خبر دادند که "موفق شدند!" AFC را وادار نمایند تا طبق برنامه ی قبلی بازیهای فوتتبال در کشور طرفین بعنوان میزبان و مهمان انجام شود.فزض کنیم که گفته ی اقایا درست باشد اما:
آیا کسی متوجه شد که چرا استقلال برای بازی با تیم کویتی، به امارات رفت؟!
 
برگزاری جلسه نشست ادبی مورخ 18 تیر ماه سال 98 در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
بررسی غزلیات سعدی همه هفته سه شنبه ها ساعت 17 در سالن کتابخانه برگزار می گردد. در این نشست علاوه بر خوانش اشعار، نقد و تفسیر آن نیز با حضور ساعران ممتاز بومی صورت می گیرد.
دو سال پیش هم رییس دانشگاه وقت، خلاقیت به خرج داده بود و با اعضای گروه ها به صورت جداگانه جلسه تشکیل می داد و نقطه نظراتشون رو شنود می کرد
اونوقت زمان جلسه کی بود؟؟
عد تو ماه رمضون :/
یعنی گذشته از این که؛
 طبق معمول تو جلسه ما گفتیم و رییس هم وانمود کرد که شنیده ولی مثل همیشه، هیچ خبری از جامه عمل پوشیدن هیچکدوم از پیشنهادات ما و قدمی در راستای کاستن ی کدوم از دغدغه های ما نبود
مهم تر از همه اینا این که:
ماه رمضون بود
و ما حتی نتونستیم یک موز برد
دادگاه لاهه برای رسیدگی به ماجرای ملی شدن صنعت نفت تشکیل شد، دکتر مصدق با هیات همراه زودتر از موقع به محل رفت. در حالی که پیشاپیش جای نشستن همه شرکت کنندگان تعیین شده بود، دکتر مصدق به نمایندگی هیات ایران روی صندلی نماینده انگلستان نشست. پیش از آغاز جلسه، چند بار به دکتر مصدق گفتند که اینجا برای نماینده هیات انگلیسی در نظر گرفته شده و جای شما آن جا است، ولی پیرمرد توجهی نکرد و روی همان صندلی نشست. نماینده هیات انگلیس روبه روی دکتر مصدق منتظر
 
رکورد تاخیر در شروع 
 
بعضی نشست ها و همایش ها در شهر " درجورب " کره مریخ!شکسته شد!
به قلم: فرهاد داودوندی- بروجرد-  دست نگه دارید تا "فلان" مدیر بیاید!-  برنامه را شروع نکنید تا "بهمان" رئیس بیاید!-  تا وقتی آقای .... بعنوان میهمان ویژه نیاید، من نمی گذارم برنامه شروع بشود!ای بابا! دویست سیصد نفر توی یک جلسه باید منتظر ورود "فلان" مدیر یا "بهمان" رئیس باشند تا جلسه نشست و همایش آغاز بشود!یواش یواش تاخیر در آغاز بعضی برنامه های رسمی، غیر رسمی و حتی دع
در ادامه صوتهای آموزش ترکیب به شیوه استاد سیدکاظم شامیری (حفظه الله) تقدیمتون میشه.
این کلاس یا بهتره بگم کارگاه،در شانزده جلسه در بهار 98 برگزار شده بود.
ضمنا جزوه ی آموزش ترکیبی که قبلا فرستاده بودم، تقریر خودم از این صوتها بوده.
 
جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
جلسه نهم
جلسه دهم
جلسه یازدهم
جلسه دوازدهم
جلسه سیزدهم
جلسه چهاردهم
جلسه پانزدهم
جلسه شانزدهم
  بازیکنان تیم فوتبال سپاهان ۳ بازی تدارکاتی را در برنامه دارند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
برگزاری جلسه نشست ادبی مورخ 25 تیر ماه سال 98 در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
بررسی غزلیات سعدی همه هفته سه شنبه ها ساعت 17 در سالن کتابخانه برگزار می گردد. در این نشست علاوه بر خوانش اشعار، نقد و تفسیر آن نیز با حضور ساعران ممتاز بومی صورت می گیرد.
دامنه‌ی منطقه: «نیروهای جنبش انصارالله یمن در طول پنج سال گذشته با وجود ائتلاف برخی کشورهای عرب برای حمله به یمن، موفق شدند همه‌ی آنها را شکست داده و آنها به دنبال این شکست‌ها یکی پس از دیگری از ائتلاف با عربستان در یمن خارج شدند و اکنون عربستان در یمن تنها مانده است.» (منبع) شبکه‌های تلویزیونی امارات، این بازگشت ذلّت‌بار نیروهای مسلح امارات در جنگ با شیعیان ستمدیده و مقاوم یمن را جشن گرفتند!
 
...
  مسابقات فوتبال مقدماتی زیر 19 سال آسیا در حالی به میزبانی ایران برگزار می‌شود که نشست خبری مربیان حاشیه‌های جالبی داشت.  
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایران میزبانی مسابقات فوتبال مقدماتی زیر 19 سال آسیا را برعهده دارد که براین اساس نشست خبری مربیان حاضر در این مسابقات برگزار شد. این نشست‌های خبری حاشیه‌هایی هم به دنبال داشت.
* در نشست خبری مربیان، برای مربی امارات که اهل کروات بود متر
ا سلام و عرض ادب و احترامبه استحضار می رساند باتوجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و تداوم وضع موجود و احتمال اینکه جلسه ای در ماه مبارک نداشته باشیم، همچنین با توجه به دستور اکید رهبری عزیز مبنی بر رزمایش کمک به فقرا،در نظر است جهت خشنودی حضرت دوست و اجابت امر نایب برحق امام عصر(عج) بسته های مواد غذایی جهت فقرا و نیازمندان تهیه گردد. لذا از دوستانی که قصد داشتند در سفره افطاری ماه مبارک، همچون سال گذشته حضور پر رنگ داشته باشند تقاضا می شود ج
باشگاه الشارجه امارات فردا شب در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است. دیداری که می‌تواند یکی از چراغ‌های پرسپولیس در مسیر صعود را روشن کرده یا امید‌های تیم سرخپوش پایتخت برای رفتن به دور بعدی را از بین ببرد، اما الشارجه شرایط بسیار بد و عجیبی را سپری می‌کند. ین تیم در ۵ بازی گذشته خود در لیگ امارات ۳ شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی در کارنامه می‌بیند و خط دفاع متزلزل و دروازه‌ای نامطمئن دارد.
  تیم فوتبال امید برای اردوی مهر هنوز حریف تدارکاتی ندارد و در همین زمینه فدراسیون فوتبال با فدراسیون امارات مکاتباتی را انجام داده است.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با انصراف کرواسی برای برگزاری بازی دوستانه با تیم امید در مهر سال جاری فدراسیون فوتبال در تکاپوی تیم جایگزین است. در همین راستا فدراسیون با فدراسیون امارات نامه نگاری هایی انجام داده تا در صورت توافق با آنها تیم امید در امارات یا تهرا
  نمایندگان باشگاه پرسپولیس در سفر به امارات و در جلسه‌ای با بازیکن برزیلی سابق تیم با وی برای توقف پرونده در فیفا و انجام تعهدات به توافق رسیدند.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین خبیری، معاون اجرایی و امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه در سفر به امارات، جلسه‌ای را با فرناندو گابریل برگزار کردند.
این جلسه با توجه به پیشرفت پرونده شکایت این بازیکن برزیل
  مدافع تیم فوتبال استقلال روز جمعه برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران به تهران باز خواهد گشت.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، شیخ دیاباته خرید جدید استقلال امروز به اردوی آبی پوشان در کشور ترکیه اضافه خواهد شد و بعد از معارفه به کادرفنی در تمرینات حاضر خواهد می شود.
 
این بازیکن روز گذشته با آبی پوشان قرارداد بست. همچنین آرش رضاوند بازیکن جدید استقلال قرار است بعد از اردوی تیم ملی به تمرینات اس
از طرف دیگر یک حساب تویتر به نام بدون سایه (without__shadow) که خود را افسر اطلاعاتی امارات می نامد و بیش از دویست هزار فالور دارد، نوشته است این انفجارها کار امارات بوده تا ایران مجبور به مذاکره با ترامپ شود و ترامپ، پیروزی در انتخابات آینده را بدست آورد. در صورتی که ایران قبول نکند، این اقدامات تروریستی افزایش خواهد داشت.

ادامه مطلب
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه: پاسخگویی به شبهات شرعی و دینی باید بخش مهمی از خطبه های نماز جمعه ائمه باشد.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،  حجت الاسلام و المسلمین قریشی در نشست تخصصی ائمه جمعه اهل سنت استان با اشاره به استناد به اهمیت خطبه های نماز جمعه در جهت دهی عقلی و شرعی جمعه گفت: باید در خطبه های نماز جمعه بر پاسخگویی به شبهات شرعی و دینی توجه بسیاری شود.
ماموستا بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این جلسه ب
با سلام و روز بخیر
- جلسه معارفه برای آزمونهای پری کلینیک آزمون ملی در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۰ در دانشکده دندانپزشکی برگزار میشود.
- حضور در جلسه اجباری می‌باشد.
- تاریخ جلسه معارفه در روز چهارشنبه تعیین شده ولی امکان عقب افتادن هم از طرف بخش ها وجود داره که خبر قطعی رو براتون تا دوشنبه همین هفته میگیرم.
پس لطفاً آمادگی حضور در جلسه را داشته باشید.
با سلام و روز بخیر
- جلسه معارفه برای آزمونهای پری کلینیک آزمون ملی در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۰ در دانشکده دندانپزشکی برگزار میشود.
- حضور در جلسه اجباری می‌باشد.
- تاریخ جلسه معارفه در روز چهارشنبه تعیین شده ولی امکان عقب افتادن هم از طرف بخش ها وجود داره که خبر قطعی رو براتون تا دوشنبه همین هفته میگیرم.
پس لطفاً آمادگی حضور در جلسه را داشته باشید.
عربی معاصر 1 سطح 2 تعداد جلسات : 15 درس♨️ لینک دانلود فایل فشرده جلسات (فایل زیپ):                                                                                       فایل زیپ : yon.ir/D5aij                                                        
  جلسه 1  yon.ir/VlOjT      جلسه 2  yon.ir/F1Rap      جلسه 3  yon.ir/f7BaG      جلسه 4  yon.ir/jHFzi      جلسه 5  yon.ir/Wqhve      جلسه 6  yon.ir/8EH34      جلسه 7  yon.ir/TPWFm      جلسه 8  yon.ir/8PW8l      جلسه 9  yon.ir/jOQm5      جلسه 10  yon.ir/IY
دوبی همواره یکی از پیشگام‌ترین شهر‌های جهان در خصوص ارتقای امکانات شهری به مدرن‌ترین فناوری‌های موجود در جهان به شمار می‌رود که سعی دارد جزو نخستین شهر‌های میزبان اتوبوس‌های درون شهری مجهز به اینترنت وای‌فای باشد و در همین زمینه نیز با شرکت‌های مختلفی وارد همکاری می‌شود.
 
 
سازمان حمل و نقل امارات متحده عربی با همکاری شرکت مخابرات این کشور به تازگی اعلام کرده است که مسافران اتوبوس‌های درون شهری دوبی و ابوظبی قادر خواهند بود از ای
مهاجم تازه وارد پرسپولیس به‌زودی یکی از ستاره‌های تاثیرگذار تیم گل‌محمدی می‌شود.
آنتونی استوکس به عنوان خرید جدید سرخ پوشان در نیم فصل دوم به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد تا خط حمله این تیم تقویت شود.
در دو بازی که استوکس برای پرسپولیس به میدان رقته نشان داده علاقه زیادی به بازی در بیرون باکس دارد. نزدیک شدن به هافبک‌ها، گرفتن توپ اول، جاگیری در باکس برای گرفتن پاس بعدی و ضربه نهایی‌. شیوه‌ای که به او فرصت شوت‌زنی از داخل و بیرون
به استناد سایت آیین دادرسی دینا یکی از انواع امارات بر اساس قانون ، اماره قانونی است . اماره قانونی در ماده 1322 قانون مدنی تعریف شده است . به موجب این ماده ، " امارات قانونی اماراتی است که قانون آن را دلیل بر امری قرار داده ؛ مثل امارات مذکوره در این قانون از قبیل مواد 35 و 109 و 110 و 1158 و 1159 و غیر آنها و سایر امارات مصرحه در قوانین دیگر " . مثلا در ماده 35 قانون مدنی آمده است : " تصرف به عنوان مالکیت دلیل بر مالکیت است ؛ مگر اینکه خلاف آن ثابت شود " . برای د
 نشست طرح مسئله امنیت اتوماسیون صنعتی و اینترنت اشیاء  در شانزدهمین دوره کنفرانس رمز در  7 شهریور 1398، با هدف هم‌‌افزایی دانش پژوهش‌گران و صنعت‌گران حوزه امنیت اطلاعات و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
شرکت در نشست: لینک
ادامه مطلب
در چند هفته اخیر در بازار شاهد تغیرات در قیمت درهم امارات بودیم در حالی این تغیرات قیمت به وحود آمده است که سایر ارزها در حال افزایش قیمت بوده اند. به طور مثال در بازار تهران قیمت دلار هیگونه افتی به خود ندیده است این در حالی است که درهم امارات نیز از این رویه پیروی نمیکند. در این مقاله قرار است به تغیرات اصلی این نوسانات بپردازیم.
اقتصادنیوز : در دومین روز هفته، دلار دومین افزایش متوالی را به ثبت رساند تا به محدوده ۴ هزار و ۹۰ تومان قدم بگذارد
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای :
 به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه ، نشست کتابخوان  با حضور جمعی از نوجوانان  علاقه مند به مطالعه  در محل کتابخانه برگزار گردید. در این نشست اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.
جلسه حافظ خوانی  با حضور استاد محترم جناب آقای بالغ صمدزاده برگزار گردید. در این جلسه که با حضور جمعی از دوست داران فرهنگ و ادب همراه بود، اشعاری از دیوان حافظ شیرازی خوانده شد. با توجه به اینکه درست خواندن هر مطلب اولین گام برای درک صحیح مفاهیم آن مطلب می‌باشد، لذا در ابتدای هر جلسه، استاد صمدزاده و در ادامه همه اعضا به خواندن اشعار حافظ می پردازند و بررسی و تفسیر اشعار خوانده شده در حین خواندن اشعار ، انجام می گیرد .
جلسه شورای فرهنگی
دانشکده علوم قرآنی مراغه
جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر محمدی راد و اعضاء شورا، روز چهارشنبه29 آبان ماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار گردید.
در این جلسه پیرامون برنامه های فرهنگی، بحث و تبادل نظر گردید. حضور به موقع دانشجویان در نمازهای جماعت دانشکده، حضور امام جماعت در خوابگاههای دانشجویی، برنامه های هفته بسیج، برگزاری نشست سیاسی بصیرتی و برگزاری کرسی آزاد اندیشی از اهم مباحث این جلسه بود.
 
بهبهان/ تیم فوتبال زردپوشان امروز جمعه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه سپاه بهبهان به میدان رفت. این دیدار با نتیجه 3-2 به سود زردپوشان پایان یافت. در این بازی تدارکاتی شاهرخ شجاعی، اسماعیل محمدی و آریا شجاعی برای تیم زردپوشان گلزنی کردند.
طالب امروز جمعه شاگردان خود را در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم آبی پوشان فرستاد.این بازی از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز شد و ترکیب نفرات زردپوشان برای شروع مسابقه عبارت بودند از؛ احمد عزیزی، عبداله جهانگرد، م
 
بهبهان/ تیم فوتبال زردپوشان امروز جمعه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه سپاه بهبهان به میدان رفت. این دیدار با نتیجه 3-2 به سود زردپوشان پایان یافت. در این بازی تدارکاتی شاهرخ شجاعی، اسماعیل محمدی و آریا شجاعی برای تیم زردپوشان گلزنی کردند.
طالب امروز جمعه شاگردان خود را در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم آبی پوشان فرستاد.این بازی از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز شد و ترکیب نفرات پرسپولیس برای شروع مسابقه عبارت بودند از؛ احمد عزیزی، عبداله جهانگرد، م
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
جلسه فصلی شورای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران ۶ بهمن ماه با حضور مسئولین گروه های جهادی برگزار شد. در این جلسه جزییات برنامه های قرارگاه جهادی نوروز ۹۹ مطرح و به بحث گذاشته شد. 
 
 
با اعلام برنامه سرمربی نارنجی پوشان تمرینات تیم فوتبال سایپا، 20 خرداد شروع خواهد شد.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، طبق برنامه پیشنهادی سازمان لیگ فوتبال از تاریخ 10 مرداد ماه آغاز خواهد شد و تیم فوتبال سایپا با سرمربیگری ابراهیم صادقی در این دوره از رقابت ها حضور خواهد داشت.
باشگاه سایپا با تعیین سرمربی این فصل خود پیش از
در تاریخ 1398/08/19 نشست کتابخوان مدرسه  ای به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه غیر انتفاعی پسرانه سما با حضور دانش آموزان کلاس پنجم برگزار شد. که در طی برگزاری این نشست 5 نفر از دانش آموزان کتابهای را که از قبل مطالعه کرده بودند برای سایر دانش آموزان معرفی کردند و در پایان هدایای به آنها تقدیم شد.
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
 خرید طلا در بازار طلای دبی
وقتی که در دبی هستید تقریبا غیرممکن است که سری به بازارهای طلای این شهر نزنید. دبی به تجارت طلا هم معروف است و این بازارها یکی از مقاصد گردشگری محبوب در امارات هستند. با مغازه های طلا فروشی بیشماری که در سطح شهر وجود دارند ممکن است ندانید برای خرید باید به کدام یک از آن ها بروید اینجاست که بازار طلای دیره در بخش قدیمی دبی می تواند بهترین گزینه باشد. اتوبوس های گردشگری در فواصل زمانی منظم در جلوی این بازار توقف می ک
جلسه اول دکتر عبدلی (کلیات)
جلسه دوم دکتر عبدلی (آسکاریس،تریکوسفال،اکسیور)
جلسه سوم استاد ابوالقاضی(قلابدار، استرونژیلوئیدس، لاروهای مهاجر)
جلسه چهارم دکتر رضانژاد(Dracunculus,Wucheria , Brugia)
جلسه پنجم دکتر رضانژاد(Onchocerca and loa loa)
جلسه ششم دکتر صلح جو(سستود ها)
دانلود کتاب نخستین درس احتمال شلدون راس
 
 
دانلودفایل
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبکتاب نخستین درس احتمال a first course in probability شلدون راسriazisara.ir › post۶ بهمن ۱۳۹۶ - کتاب نخستین درس احتمال ویرایش هشتم (A FIRST COURSE IN PROBABILITY) در این پست می توانید فایل pdf کتاب "اولین درس احتمال" به زبان ...دانلود ترجمه فارسی کتاب نخستین درس احتمال شلدون راسstatistics94.blogfa.com › postعنوان فارسی : نخستین درس احتمال عنوان انگلیسی : A First course in Probability نویسنده : شلدو
باشگاه استقلال امروز مذاکرات اولیه خود را با علی کریمی بر سر تمدید قرارداد آغاز کرد.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز صبح در محل اردوی آبی پوشان در العین امارات مذاکرات باشگاه استقلال با علی کریمی آغاز شد‌.در این مذاکرات باشگاه استقلال پیشنهادات خود را به علی کریمی برای تمدید قرارداد ارائه و مقرر شد وی ظرف مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد.در روزهای آینده باشگاه
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
دو روز پای یه جلسه نورو بودم که اخرم یه صفحه ش موند و تموم نشد
گفتم اگه همه ش اینجوری باشه که هیچی دیگه نمی رسم بخونم و رسما جر می خورم واسه خوندنش
کلی زور زدم سر همون یه جلسه تا درنهایت نه کامل اما تا حدود خوبی فهمیدمش
الان بچه ها اومدن گفتن سخت ترین قسمتش همون یه جلسه س و بقیه ش خوبه ولی اونو اصلا نفهمیدن
الان امید به زندگیم برگشت :)
میرم که با قدرت بقیه شو ادامه بدم

 چهارشنبه درحال خوندن همون جلسه:
کاخ امارات لاکچری ترین هتل دنیا
 
کاخ امارات، لاکچری ترین هتل جهان، یکی از بهترین گزینه‌های کسانی است که دوست دارند اقامتی مجلل و شاهانه را در ابوظبی تجربه کنند.
ابوظبی برای بازدیدکنندگانی که برای اقامت به پایتخت آمده‌اند، کمبود هتل و جاذبه ندارد. هر چند «هتل کاخ امارات» (Emirates Palace Hotel) گوهر ارزشمند تاج امارات به شمار رفته و جذابیت مختص به خود را دارد. این اقامتگاه، سومین هتل گران قیمت جهان از نظر هزینه ساخت بوده و بیش از ۳ بیلیون دلار هزینه
چون راز باده نوشان ، دانند می فروشاندیگر چه حاجتی به ، دکان دین فروشانیک جرعه از تعالی ، گر بر تو عرضه گردددیگر غبا نخواهی ، از جنس زهد پوشانان سان که ره ندارد ، مستی به بارگاهیزاهد خبر ندارد ، از درک راه و کوشانما مست بادگانیم ، ایمان ما به عشق استکی راز عشق گویند ، هر آینه خموشان
چون راز باده نوشان ، دانند می فروشاندیگر چه حاجتی به ، دکان دین فروشانیک جرعه از تعالی ، گر بر تو عرضه گردددیگر غبا نخواهی ، از جنس زهد پوشانان سان که ره ندارد ، مستی به بارگاهیزاهد خبر ندارد ، از درک راه و کوشانما مست بادگانیم ، ایمان ما به عشق استکی راز عشق گویند ، هر آینه خموشان
ختصاصی | حرکت مشکوک ملی‌پوشان خروج سوپراستار سرخ‌ها را علنی کرد.
ورزش 11 - شب گذشته اتفاق عجیب و مشکوکی در فضای مجازی رخ داد که هواداران پرسپولیس را به شدت نگران و مضطرب کرد.
 
چندین ستاره تیم ملی مانند علیرضا جهانبخش، رامین رضاییان، مهدی طارمی و... که رابطه نزدیکی با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس دارند، همگی به اتفاق و در یک زمان در پست آخر فوق ستاره سرخ‌ها بدون هیچ توضیحی کامنت " تبریک" گذاشتند و پاسخی به سوال کاربران ندادند.
✅ گوگل به‌صورت جداگانه در نشست AndroidDeveloper اعلام کرد که سیستم‌عامل اندروید از این پس قرار است به‌صورت رسمی از نمایشگرهای تاشدنی پشتیبانی به عمل بیاورد. یکی از ویژگی‌ها این است که می‌توان به برخی اپلیکیشن‌ها دستور داد تا هنگام باز و بسته شدن دستگاه واکنش‌‌های خاصی نشان دهند.
برگزاری جلسه معرفی وبلند خوانی کتاب داستانهای شاهنامه:
همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر حماسه سرای ایران زمین ، به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه، نشست معرفی و بلندخوانی کتاب داستانهای شاهنامه در مدرسه پسرانه شهید فهمیده برگزار گردید. در این نشست ضمن معرفی اجمالی از تاریخچه تولد  و زندگی آن شاعر  بلند آوازه، کتاب داستان  سیاوش در آتش   توسط  دانش آموزان بلند خوانی شد.
  زمان نشست خبری و جلسه هماهنگی دیدار ذوب آهن و الاتحاد اعلام شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، دیدار رفت تیم های ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه 14 مرداد از ساعت 20  در امارات برگزار می شود. 
 
براین اساس نشست خبری دو تیم روز یکشنبه 13 مرداد از ساعت 12:30به وقت ایران برگزار خواهد شد. علیرضا منصوریان سرمربی و قا
تحلیل المانیتور از احتمال جنگ بین ایران و آمریکا؛
آرامش قبل از طوفان در خلیج فارس؟
کمتر از سه هفته پس از ترور ژنرال قاسم سلیمانی توسط آمریکایی‌ها و سپس حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق که به تلافی این ترور صورت گرفت به نظر می‌رسد تب جنگ در خلیج فارس فعلا فروکش کرده است. این احساسی بود که من بعد از بازدید از عربستان و امارات متحده عربی در ماه جاری داشتم.
https://www.entekhab.ir/
ادامه مطلب
در این خصوص جلسه ای دردفتر آموزشگاه تشکیل گردید .وستاد وکارگروه دهه فجر با همکاران دردفتر آموزشگاه تعیین شد.
دراین جلسه به هرچه باشکوهتر برپاشدن جشن های دهه فجر تاکید گردید. ودراین جلسه برنامه های هرکلاس به معلم مربوطه واگذار گردید.
بمناسبت دهه فاطمیه وشهادت حضرت فاطمه (س)جشنواره حلوا وشله زرد بین دانش آموزان برگزار گردید
با کانون فکری شهرکیان هم جلسه ای تشکیل گردید که یک روز درکانون جشن با همکاری مسئولین کانون برگزار میگردد
دراین جلسه به
فرودگاه بین المللی دبی
فرودگاه دربین المللی دبی او‌لین و بزرگ ترین بین فرودگاه های دبی است که به دلیل ترافیک پروازی بالایی که دارااست نا مرتب ترین فرودگاه جهان اسم گرفته است . این فرودگاه قطب اساسی خطوط هواپیمایی امارات متحده برای پرواز های امارات و فلای دبی است . این فرودگاه در میان المللی در مرتبه سوم ترافیک مسافری و سکو ششم پرواز های باری جای‌دارد , و هم هواپیماهای غول پیکر A380 بیش تر از هر فرودگاه دیگر در‌این فرودگاه رفت وآمد دارا هستن
انچه بر عمو گذشت ...
بعد از چند روز جست و جوی فراوان و تلفن بازی بسیار توانستم با یک باشگاه سوارکاری  صوبت کنم و بفهمم قیمتای تو نت چقد توهمیه :|
اینجا گفته بود در باشگاه خصوصی هرینه یک دوره 210 تومان هست جلسه ای هم بشینی از 10 تومن باشگاه های دولتی شروع میشه تا 40 تومن ولی واقعیت اینجوری بود 10 جلسه 800 تومن تک جلسه 80الی 100 تومن :| 
اسب کهر میخوام سوار شم ... شما چه رنگی سوار میشی هانیه خانوم ؟ :)
 
 گروه ایران در راه جام جهانی
با استراحت ملی پوشان فوتبال ایران در هفته اول بازی‌های مقدماتی جام جهانی، چهار همگروهی ایران روز گذشته به میدان رفتند و جالب اینکه با دو تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران با حضور در گروه سوم بازی‌های مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها، اولین روز از برگزاری بازی‌ها را با استراحت از سر گذراندند اما چهار هم‌تیمی ایران یعنی تیم‌های عراق، کامبوج، هنگ‌کنگ و بحرین در او
  اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بر برگزاری اردوی این تیم پیش از آغاز برگزاری لیگ برتر تاکید کردند.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دولت‌های امارات و عربستان سعودی اعلام کرده‌اند که قصد دارند ارز دیجیتال مشترک خود را راه‌اندازی کنند. این ارز دیجیتال هم‌اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد.
ونزوئلا اولین کشوری بود که ارز دیجیتال دولتی خود را برای دور زدن تحریم‌ها در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد. حال نوبت عربستان سعودی و امارات است تا ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کنند؛ ارز دیجیتالی که مشترکا بین این دو کشور توسعه یافته است. این دو کشور که از ثروتمندترین کشورهای جهان هستند و از مت
 باشگاه الشارجه لیست بازیکنانش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه الشارجه امارات فهرست 24 بازیکنش برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 را اعلام کرد.
الشارجه یکی از رقبای پرسپولیس در این مرحله است. سرخ پوشان در دومین بازی خود از مرحله گروهی در تاریخ 29 بهمن در امارات میهمان الشارجه هستند.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیـــــــــــــــــــ
 
به نام خداوند لوح و قلمبه لطف خداوند جلسه آذرماه در شام جمعه مورخ 1 آذر 1398 در بیت الجواد به میزبانی خانواده محترم حاج آقا خشوعی برگزار شد.
بدین وسیله از برگزاری بسیار خوب جلسه و پذیرایی مناسب آن تشکر و قدردانی مینماییمپس از تلاوت قرآن برنامه خردسالان توسط آقای و . خسروی اجرا شد. سخنران ویژه این جلسه آقای م . خسروی بودند که گزارشی از جلسه هئیت موسس فامیل در رابطه با مسایل جلسه خانوادگی بیان نمودند. قرار شد با مشارکت همه اعضای فامیل اساسنامه ا
جهت دریافت شرح مذاکرات و مصوبات  صورتجلسه شماره 4 روی فایل زیر کلیک کنید.
  موارد مطرح در جلسه :بزرگداشت هفته قرآن ،محفل انس با قرآن ،دیدار با اولیا،جلسه همیاران طبیعت،تشکیل گروه های سرود ،نماز جماعت مسجد،جلسه سفیران سلامت ،برگزاری جشن یلدا  


دریافتحجم: 201 کیلوبایت
نشست و هم اندیشی دهیاران باراندوزجنوبی با حضور بخشدار محترم بخش مرکزی و دبیردهیاران بخش. 
 مسجدولیعصر بالانج_1398/3/28
درحاشیه و انتهای نشست دهیاران باراندوز جنوبی,
خانم صنم دلیرابگرمی, دهیار بالانج, با رای قاطع دهیاران دهستان
در مسئولیت دبیردهیاران باراندوز جنوبی ابقا شد.
منبع؛ کانال خبری بالانج
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، روز گذشته فدراسیون فوتبال دربند حواشی گوناگونی شد. از ارسال روزنامه کنفدراسیون فوتبال آسیامبنی بر پسند نداشتن نبی به عنوان دبیرکل جدید تا انتشار بیانیه از سوی فدراسیون و ته دادن بوسیله این واقعه. ولی این روزنامه ای اف سی بوسیله دلیل مصاحبه و بعدا نامه راهنمایی الله ممبینی بوده است. ماجرا از این استراحت است که اعضای هیئت رییسه به دلیل وجود کرونا و رخصت شدید مبنی بر عدم تجمع، جلسه ای را به صورت ویدئو
به اطلاع می رساند نخستین نشست همایش نظریه قانون اساسی کارل اشمیت در روز چهارشنبه اول اسفند ماه 1397 از ساعت 8 الی 17 در دانشکده حقوق پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.لازم به ذکر است ثبت نام برای شرکت در نشست الزامی می باشد. لذا از علاقه مندان به حضور درخواست می شود مشخصات خود را (نام، نام خانوادگی، رشته، مقطع و دانشگاه محل تحصیل) به آدرس ذیل ارسال نمایند.Schmittconstheory@gmail.com
پیشنهادات فوق جذابی برای گردش در دبی وجود دارند، اما بهترین مکان های گردشگری دبی را کمتر کسانی می شناسند. برای آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری دبی با ما همراه باشید.
آکواریوم تالار گمشده در دبی
اگر آتلانتیس چیزی است که شما را مجذوب خود می کند، مطمئنا عاشق آکواریوم تالار گمشده دبی نیز هستید. کل این مکان با تعدادی تونل و تورفتگی پوشیده شده است و این تجربه را برای شما شگفت انگیزتر می کند. دیدن زندگی زیر دریایی که در آکواریوم تالار گمشده به
جلسه دوم شورای دانش آموزی آموزشگاه علامه مجلسی در رابطه با برگزاری مراسم 13آبان میباشد.طی این جلسه مقررگردید بمناسبت روز دانش آموز ،مقاله ای در مراسم صبحکاه قرایت گردد.سپس همه دانش آموزان بهمراه کادر آموزشی وپرورشی مدرسه برسرگلزار شهدای روستاحضور یابند.
دریافت جلسه پنجم- بخش اول
دریافت جلسه پنجم- بخش دوم
دریافت جلسه ششم- بخش اول
دریافت جلسه ششم- بخش دوم
دریافت جلسه هفتم- بخش اول
دریافت جلسه هفتم- بخش دوم
دریافت جلسه هشتم- بخش اول
دریافت جلسه هشتم- بخش دوم
دریافت جلسه نهم- بخش اول
دریافت جلسه نهم- بخش دوم
دریافت جلسه دهم- بخش اول
دریافت جلسه دهم- بخش دوم
دریافت جلسه دهم- بخش سوم
دریافت جلسه یازدهم- بخش اول 
دریافت جلسه یازدهم- بخش دوم 
«اللهم غیر سوء حالنا بحُسن حالک»
سلام علیکم. نیمه ماه رمضان و ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی علیه السلام را خدمت روزه‌داران عزیز و عاشقان خاندان عصمت و طهارت تبریک عرض می‌کنم. مناسب دیدم که خاطره‌ای تبلیغی که در ایام ولادت حضرت در یکی از سالها داشتم را خدمت سروران عزیز نقل کنم. امیدوارم از خواندن آن لذت ببرید و حسّ خود را در قسمت نظرات بنویسید. 
در ماه مبارک رمضان یکی از سالها میهمان مردم شهرمان در یکی از مساجد پر جمعیت و منظم ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها