نتایج جستجو برای عبارت :

افزونه فرم ساز تماس با ما

افزونه Contact Form7 یا همان افزونه فرم ساز تماس با ما ۷ یکی از افزونه های قدیمی، پرکاربرد و رایگان برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس است که بیش از ۵ میلیون نصب فعال دارد. با استفاده از این افزونه به راحتی می توانید انواع فرم های تماس و دیگر فرم های ارتباطی همچون فرم های استخدام و فرم های نظرسنجی را طراحی کنید و در سایت خودتان قرار دهید.
ادامه مطلب
در این بخش به معرفی امکانات و ویژگی های پکیج افزونه سئو Yoast SEO Pro می پردازیم. پکیج افزونه سئو، به شما کمک می کند تا سئو سایت خود را روز به روز قدرتمند تر کنید، این پکیج علاوه بر راهنمایی در سئو سایت شما امکانات دیگری را در اختیار شما قرار می دهد.
 پکیج افزونه سئو با بیش از 50 ویژگی عالی 
چرا از پکیج افزونه سئو Yoast SEO Pro استفاده کنم؟ 
- این افزونه سئو از بهترین افزونه هایی است که به شما در تولید محتوا اصولی و سئو شده کمک زیادی می کند.
- با این پکیج فوق ا
پیش از این راجع به افزونه های وردپرس در مقاله ای با عنوان «۱۵ افزونه سئو برتر وردپرس» صحبت کردیم و با انواع و اقسام این افزونه ها آشنا شدید. در همان مقاله اشاره شد که دو افزونه پرطرفدار و محبوب وردپرس Yoast و All in One هستند. اکنون می خواهیم در این مقاله به …https://blog.iranserver.com/all-in-one-seo-vs-yoast/
خب در این درس می‌خوایم در مورد افزونه‌های تبلیغ صحبت کنیم. همونطور که می‌دونید این افزونه‌ها هم به عنوان عامل مهم در رتبه‌بندی تبلیغ مطرح شدن بنابراین هرقدر بیشتر اونها رو اضافه کنید بهتره؛ همه‌ی اونها قرار نیست با همه کسب‌وکارها همخونی داشته باشن و گوگل دائماً داره نسخه‌های بتای افزونه‌های جدید رو بیرون می‌ده و متعاقباً اونها رو در اختیار افراد متفاوت می‌ذاره اما اونها خوب عمل می‌کنن اما برای اینجا ۴ افزونه‌ی تبلیغ گوگل هستن که
با یکی دیگر از سری مقالات آموزش وردپرس در خدمت شما هستیم و این بار قصد داریم راجع به نصب افزونه ها صحبت کنیم. وردپرس با داشتن بیش از ۵۴ هزار افزونه امکاناتی شگرف را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید با استفاده از این افزونه ها سایتی حرفه ای و …
پیش از این راجع به افزونه های وردپرس در مقاله ای با عنوان «۱۵ افزونه سئو برتر وردپرس» صحبت کردیم و با انواع و اقسام این افزونه ها آشنا شدید. در همان مقاله اشاره شد که دو افزونه پرطرفدار و محبوب وردپرس Yoast و All in One هستند. اکنون می خواهیم در این مقاله به … افزونه Yoast SEO بهتر است یا All In One SEO؟
منبع : وبلاگ ایران سرور
  این افزونه که بهش  DPPP هم گفته میشه، یکی از افزونه های افزایش سرعت وردپرس هست که کاربرد بالایی داره. 
 
نحوه عملکرد این پلاگین نسبت به بقیه افزونه ها کمی متفاوته. چطور؟
 
وقتی که شما افزونه‌ای مثل پلاگین فرم ساز رو روی سایت نصب میکنین و به کمک اون چند فرم در صفحه درباره ما، تماس با ما و صفحات لندینگ پیج سایت میسازین، تصور میکنین که کدهای این افزونه صرفا توی همین صفحات وب سایت مورد استفاده قرار میگیرن، اما اینطور نیست! 
 
کدهای CSS و JS این پلاگ
در حال حاضر وردپرس افزونه های بسیاری را با اهداف مختلف ارائه داده است. افزونه های سئو وردپرس نیز بخشی از این ها است. بسیاری از مدیران و طراحان سایت ها در استفاده از افزونه مورد نظر خود دچار تردید هستند و دقیقا نمی دانند که از کدام پلاگین سئو وردپرس استفاده کنند. در این …
    افزونه سئو وردپرس یکی از بهترین و کاربردی ترین افزونه ها می باشد که هر وبسایت وردپرس از آنها استفاده می کند. با استفاده از افزونه های سئو شما قادر خواهید بود وب سایت وردپرس خود را به طور کامل سئو و بهینه سازی کنید.
ادامه مطلب
افزونه Akismet وردپرس یک افزونه جهت جلوگیری از ارسال دیدگاه های اسپم در وردپرس است. تشخیص دیدگاه های شامل لینک تبلیغاتی کار اصلی این افزونه می باشد. افزونه Akismet توسط تیم توسعه دهنده خود وردپرس نوشته شده است. برای اولین بار این افزونه در سال 2005 عرضه شد. اکیسمت ادعا می کند حدود 83% دیدگاه های ارسالی به سایت های پربازدید اسپم هستند.
ادامه مطلب
در این مطلب به بررسی امکانات و ویژگی های افزونه element pack Pro می پردازیم، این افزودنی المنتور دارای امکانات بسیاری است که به شما در ساخت یک سایت حرفه ای و مدرن کمک می کند. برای کسب اطلاعات از افزونه المنت پک المنتور با ما همراه باشید.
چرا نیاز به استفاده از افزونه حرفه ای element pack Pro المنتور داریم؟
با افزونه قدرتمند Element Pack Pro المنتور به تمامی قابلیت های کاربردی و مهم دست پیدا خواهید کرد کافیست این افزونه را به المنتور خود اضافه کنید تا از امکانات ف
به طور قطع یواست سئو بهترین افزونه سئو است. این افزونه به گونه ای طراحی شده است تا نواقص و مشکلات محتوای شما را اعلام کرده تا بعد از رفع آن بتوانید بهینه سازی سایت را برای موتور های جستجو اعمال نمایید.
سایت هایی زیادی در سطح وب هستند که به کمک این افزونه به رتبه های خوبی در گوگل دست یافته اند. امروز قصد داریم تا در مورد این افزونه آموزشی جامع را برای شما عزیزان تهیه نماییم.
برای دانلود افزونه می توانید از مخزن وردپرس دانلود نمایید. بعد از نصب ا
به طور قطع یواست سئو بهترین افزونه سئو است. این افزونه به گونه ای طراحی شده است تا نواقص و مشکلات محتوای شما را اعلام کرده تا بعد از رفع آن بتوانید بهینه سازی سایت را برای موتور های جستجو اعمال نمایید.
سایت هایی زیادی در سطح وب هستند که به کمک این افزونه به رتبه های خوبی در گوگل دست یافته اند. امروز قصد داریم تا در مورد این افزونه آموزشی جامع را برای شما عزیزان تهیه نماییم.
برای دانلود افزونه می توانید از مخزن وردپرس دانلود نمایید. بعد از نصب ا
افزونه های اساسی وردپرس با یک لیست رو به رشد بیش از 20،000 افزونه ، بعضی اوقات دشوار است که بگویید از کدام افزونه ها استفاده کنید! در اینجا یک مرور اجمالی از 12 افزونه وردپرس را که باید هر وبلاگ وردپرس داشته باشد آورده شده است. خبر خوب (در زمان این نوشتن) است که …The post 12 افزونه رایگان و اصلی وردپرس برای سال 2012 appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2Stl2sZ
مشاهده مطلب در کانال
افزونه فشرده ساز تصاویر وردپرس_WP SMUSH PRO
افزونه فشرده ساز تصاویر وردپرس را می توان برای سئوسازی سایت موثر دانست چرا که با فشرده کردن و کم حجم کردن تصاویر سایت باعث می شود تا سرعت لود شدن سایت افزایش پیدا کند و محتوای سایت بهینه سازی شود.بنابراین این افزونه را می توان یک افزونه موثر در زمینه سئوسازی نیز دانست.افزونه فشرده ساز تصاویر هم اکنون بصورت کاملا اورجینال و فارسی توسط سایت اسرار وردپرس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
عملکرد افزو
آموزش کامل افزونه Site Kit Google
معرفی افزونه Site Kit گوگلبا سلام خدمت همراهان گرامی آکادمی انار، با مقاله آموزش و معرفی افزونه Site Kit گوگل در خدمت شما هستیم، این ابزار کاربردی 48 ساعت گذشته توسط کمپانی بزرگ گوگل به جامعه وردپرسی معرفی شده است و در این مقاله به امکانات و ویژگی های این افزونه میپردازیم.
اولین و مهمترین نکته که در مورد این افزونه وجود دارد این است که افزونه Site Kit By Google بصورت رسمی توسط کمپانی گوگل منتشر شده است و البته افزونه های مشابه site
سلام دوستان
شاید برای شما هم پیش اومده که وقتی دارید کار میکنید یک خطایی دریافت میکنید که مربوط به Button هست و اکثر دکمه های ذخیره کار نمیکنن
برای منم این مشکل پیش اومده بود
باید بگم این مشکل فقط در قالب انفولد Enfold هست و قالب های دیگه اینطور نیست
من وقتی به این مشکل قالب رو آپدیت کردم درست نشد 
از دیتابیس بک آپ گرفتم و وردپرس رو دوباره نصب کردم نشد
مشکل برمیگرده به افزونه هایی که نصب کردید
افزونه Wp-Persian وقتی نصب باشه این مشکل رو براتون بوجود میا
در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی قابلیت‌ های افزونه المنتور Livemesh Addons بپردازیم؛ این افزونه یکی از ادان های حرفه‌ای و بی نظیر المنتور است که به شما در ساخت یک سایت مدرن و جذاب کمک می‌کند.
چرا نیاز به استفاده از افزونه المنتور Livemesh Addons دارم؟
افزونه صفحه ساز المنتور در ایجاد و طراحی بسیاری از وب سایت های وردپرسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما تنها محدودیت در افزونه المنتور، عدم نبود المان ها و ابزارک های کافی برای طراحی دلخواه شماست. اما
دانلود افزونه

صفحه ساز Elementor یکی از بهترین راه ها برای طراحی و ساختن سایت وردپرس با طراحی جذاب است.
بااین افزونه طراحی شما بهبود یافته و میتوانید صفحه های سایت سریعتر وبهتری نسبت به قبل ایجاد کنید.
استفاده ازاین افزونه نیاز به کدنویسی و مهارت خاصی ندارد،
تنها لازم است که عنصر ها را کشیده و در محل مورد نظر رها کنید.
با امکانات زیادی که افزونه صفحه ساز Elementor در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی سایت وردپرسی خود را طراحی کنید.
با کافه پاز
PowerPivot نام افزونه‌ای رایگان از شرکت مایکروسافت است که امکان ایجاد جداول محوری پیشرفته را برای کاربران فراهم می‌کند. اغلب حسابداران خبره با PowerPivot آشنایی دارند. پیش از این PowerPivot به صورت یک افزونه‌ی جانبی از سایت مایکروسافت قابل دریافت و نصب بود، اما در نسخه‌ی 2013 نرم‌افزار Microsoft Excel، افزونه‌ی PowerPivot به شکل یک افزونه‌ی غیرفعال وجود دارد و تنها نیاز به فعال‌سازی دارد. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.
ادامه مطلب
در این مطلب به نقد و بررسی قابلیت های افزونه نوبت دهی و رزرواسیون bookly می‌پردازیم؛ با استفاده از افزونه بوکلی امکان فروش بلیط مسافرتی، بلیط سینما، انواع رزرواسیون و نوبت دهی برایتان فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر از افزونه نوبت دهی بوکلی ما را همراهی کنید.
  افزونه نوبت دهی bookly با بیش از 28 هزار فروش موفق
چرا نیاز به استفاده از افزونه نوبت دهی و رزرواسیون bookly داریم؟
 افزونه نوبت دهی و رزرواسیون bookly دارای امکانات و ویژگی های فراوانی است ک
Editorial calendar : جهت نظام بخشیدن به تولید محتوا ،  تقویم زمانبندی شده و جدول برنامه ریزی شده برای انتشار پست ها و … از این افزونه قادر به استفاده می شود .
Content scheduler : شما زمانی که محتوایی را ایجاد کرده و یا آن را ویرایش می کنید می توانید با این افزونه زمان  تعیین شده را ، به شما یادآوری نماید . شما این جدول را می توانید به صورت اتوماتیک منظم کنید .
Aged content message : اگر می خواهید پیامی را در بالای نوشته های یکتا به صورت یک اطلاع رسانی نشان دهید می توانید
دانلود افزونه

صفحه ساز Elementor یکی از بهترین راه ها برای طراحی و ساختن سایت وردپرس با طراحی جذاب است.
بااین افزونه طراحی شما بهبود یافته و میتوانید صفحه های سایت سریعتر وبهتری نسبت به قبل ایجاد کنید.
استفاده ازاین افزونه نیاز به کدنویسی و مهارت خاصی ندارد،
تنها لازم است که عنصر ها را کشیده و در محل مورد نظر رها کنید.
با امکانات زیادی که افزونه صفحه ساز Elementor در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی سایت وردپرسی خود را طراحی کنید.
با کافه پاز
ظاهر وب سایت تأثیر بسیار زیادی در ترافیک سایت و میزان موفقیت آن خواهد داشت. به همین دلیل نحوه طراحی سایت بسیار مهم است. خوشبختانه ، وردپرس افزونه های مفید زیادی رو ارائه می دهد که می توانند به شما در کاهش بار کاری و صرفه جویی در زمان و وقت کمک کنند. در این پست ما لیستی از بهترین افزونه های وردپرس برای طراحان وبسایت تهیه کرده ایم و به بررسی و توضیح آن پرداخته ایم. با ما همراه باشید!
 
 
ادامه مطلب
همان طور که می دانید وردپرس بسیار محبوب است و دارای پلاگین و قالب های بسیاری است. اما در این بین تنها بهترین ها هستند که همه گیر میشوند.
سئو وردپرس می تواند یکی از مهم ترین و بهترین کمک های ما در زمینه افزایش ترافیک سایت مان باشد که می توانید به سمت آن گام برداریم.
در این مطلب سعی داریم افزونه ای را معرفی کنیم که توسط آن می توانید وب سایت وردپرس تان را به بهترین شکل بهینه سازی کنید.
افزونه yoast seo بهترین افزونه سئو وردپرس است. دو نسخه برای این افزو
آیا تمایل دارید به ووکامرس خود تب های جدیدی اضافه کنید؟ آیا تمایل به استفاده از تب های پیش فرض ووکامرس ندارید؟ آیا وردپرس شما از تب های پیش فرض ووکامرس پشتیبانی نمی کند؟ اما نگران نباشید ما برای حل این مشکل قصد داریم یکی از افزونه های ووکامرس را به شما معرفی کنیم؛ نام این افزونه تب منیجر ووکامرس (YITH WooCommerce Tab Manager) می باشد در این بخش هر آنچه را که نیاز به دانستن درمورد این افزونه را داشته باشید در اختیار شما دوستان قرار می دهیم پس با ما همراه ب
آیا تمایل دارید به ووکامرس خود تب های جدیدی اضافه کنید؟ آیا تمایل به استفاده از تب های پیش فرض ووکامرس ندارید؟ آیا وردپرس شما از تب های پیش فرض ووکامرس پشتیبانی نمی کند؟ اما نگران نباشید ما برای حل این مشکل قصد داریم یکی از افزونه های ووکامرس را به شما معرفی کنیم؛ نام این افزونه تب منیجر ووکامرس (YITH WooCommerce Tab Manager) می باشد که این افزونه را در فارویت در اختیار شما قرار می گیرد. در این بخش هر آنچه را که نیاز به دانستن درمورد این افزونه را داشته ب
در این مطلب به معرفی امکانات و ویژگی های افزونه WCFM Marketplace ULTIMATE می‌پردازیم، هر اطلاعاتی از این افزونه می‌خواهید به دست بیاورید تا پایان این مطلب در اختیار شما قرار می‌گیرد.
چرا نیاز به استفاده از افزونه WCFM Marketplace ULTIMATE دارم؟
 WCFM Marketplace از افزونه چندفروشندگی دکان پرو پشتیبانی می‌کند و به شما برای داشتن یک فروشگاه چندفروشنده حرفه‌ای و همه چیز تمام کمک می‌کند. پس از نصب افزونه دکان پرو استفاده از این افزونه هم برای شما امکان پذیر می‌شود.
 
با
افزونه سئوی وردپرس یواست یا افزونه yoast seo  یک افزونه حرفه‌ای برای وردپرس است. می‌توان با قطعیت گفت بهترین افزونه سئو موجود در دنیاست.که در این مقاله شما را با این افزونه کاربردی آشنا خواهیم کرد.
یکی از مهم‌­ترین دلایلی که باعث پیشرفت کسب و کار اینترنتی شما می‌شود داشتن سئو بالا در گوگل است، سئو بالا سایت شما را در اولویت قرار داده و کاربران با جست و جوی کلمات کلیدی مستقیما به وب­‌سایت شما راهنمایی می­‌شوند این موضوع به شما کمک می­‌کنه
افزونه site kit google برای وردپرس توسط کمپانی بزرگ و قدرتمند گوگل عرضه شد. در این مطالب اطلاعاتی بیشتر و همچنین با نصب و راه اندازی افزونه site kit google (سایت کیت گوگل) آشنا خواهید شد.
افزونه site kit google وردپرس مناسب چه کسانی هست؟
افزونه site kit google (کیت سایت گوگل) وردپرس، مناسب تمامی وب سایت هایی که با وردپرس راه اندازی و فعال شده اند. افزونه سایت کیت برای کسب و کارهای کوچک تا یک توسعه دهنده و از تازه کار تا حرفه ای مهم و کاربردی می باشد.
اگر سایتی دارید که با و
افزونه site kit google برای وردپرس توسط کمپانی بزرگ و قدرتمند گوگل عرضه شد. در این مطالب اطلاعاتی بیشتر و همچنین با نصب و راه اندازی افزونه site kit google (سایت کیت گوگل) آشنا خواهید شد.
افزونه site kit google وردپرس مناسب چه کسانی هست؟
افزونه site kit google (کیت سایت گوگل) وردپرس، مناسب تمامی وب سایت هایی که با وردپرس راه اندازی و فعال شده اند. افزونه سایت کیت برای کسب و کارهای کوچک تا یک توسعه دهنده و از تازه کار تا حرفه ای مهم و کاربردی می باشد.
اگر سایتی دارید که با و
کسب درامد با استخراج بیت کوین توسط کامپیوتر
برای شروع روی لینک زیر کلیک کنید و افزونه رو دانلود و نصب کنید :
https://get.cryptobrowser.site/3738444
بعد از نصب روی مرورگرتون ، روی آیکن افزونه در نوار بالا سمت راست مرورگر کلیک کنید تا صفحه افزونه باز بشه .
در اولین فرصت سرعت استخراج که در سمت پایین و چپ نمایش داده میشه رو تا ماکزیمم افزایش بدید.
افزونه بطور خودکار و بدون نیاز به کاری از سمت شما ، از قدرت CPU شما برای حل معادلات ریاضی بلاک های بیت کوین استفاده میکنه
فیلم ها:افزونه های درخواست فیلم،فیلم های درخواستی،آنابل،فیلم کوتاه و فیلم سینمایی که همه در حیطه فیلم هستند.
افزونه آنابل برای ورود نیاز به ثبت نام دارد که شما میتوانید با ورود به بخش حساب کاربری ثبت نام کنید و بعد از افزونه آنابل نهایت استفاده را ببرید.
شما فیلم هایی را که از قسمت درخواست فیلم درخواست میکنید ما آنها را در قسمت فیلم های درخواستی قرار میدهیم.
موفق باشید.
در این بخش به امکانات و ویژگی های افزونه صفحه تشکر اختصاصی ووکامرس می پردازیم، یکی از ویژگی های برجسته افزونه Custom Thank You Page این است که می توانید صفحه ای برای تشکر از خرید مشتری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از افزونه پیام تشکر در ووکامرس با ما همراه باشید.
چرا نیاز به استفاده از افزونه صفحه تشکر اختصاصی ووکامرس دارم؟
با استفاده از افزونه پیام تشکر در ووکامرس می توانید یک صفحه تشکر برای همه محصولات خود و یا برای هر محصول به صورت اختصاصی
در این بخش به معرفی امکانات و ویژگی های افزونه پرداخت چند مرحله ای ووکامرس می پردازیم، یکی از ویژگی های برجسته افزونه Multi-step Checkout این است که می توانید پرداخت چند مرحله ای افقی و عمودی ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این افزونه با ما همراه باشید.
چرا نیاز به استفاده از افزونه پرداخت چند مرحله ای ووکامرس دارم؟
کاربران از پرداخت چند مرحله ای احساس بهتری دارند چون آنها متوجه می شوند که در هر مرحله چه اطلاعاتی باید را کامل می کنند در نتیجه ا
دانلود افزونه

افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم با نام تجاری Yoast Seo Premium بهترین،معروف ترین و قدرتمندترین افزونه وردپرس برای بهبود سئوی سایت شما همچون یک متخصص است که به شما کمک می کند تا خطاهایی که در کاهش امتیاز سئو موثر هستند را به هیچ وجه انجام ندهید. همچنین به کمک افزونه پرمیوم Yoast می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای سایت خود در نظر بگیرید و با رعایت اصول سئو در بخش عنوان، خلاصه، تعداد کلمات، لینک مطلب، استفاده از هدینگ ها و … چندین ب
در این بخش به معرفی امکانات و ویژگی های افزونه WP Schema Pro می پردازیم پس با ما همراه باشید. افزونه اسکیما پرو به نمایش نشانه گذاری در بخش محصولات، نوشته ها، مقالات، که بهتر در گوگل ایندکس و همچنین با هدف کسب رتبه بهتر در گوگل است. این افزونه قدرتمند با افزونه های ووکامرس و وردپرس سازگاری دارد.
با افزونه اسکیما پرو سئو سایت خود را چندین درجه افزایش دهید
چرا نیاز به استفاده از افزونه اسکیما پرو دارم؟
- یکی از امکانات افزونه اسکیما پرو افزودن کدهای
 
افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر اولین و پر فروش ترین افزونه وردپرس در زمینه ساخت صفحات سایت وردپرسی است که امکان تغییر چیدمان کلی سایتتان را بصورت Drog & Drop فراهم می کند و شما بدون داشتن دانش کد نویسی می توانید سایتتان را به سبک و شیوه دلخواه خودتان طراحی کنید.با افزونه Visual composer ، کنترل کاملی در طراحی سایت وردپرس خود خواهید داشت.
افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر Visual composer
افزونه کاملا فارسی صفحه ساز گرافیکی یا ویژوال کامپوزر پرفروش ترین پلا
دانلود نسخه پرو
 امروز هم در خدمت شما هستیم با معرفی و عرضه محصولی بی نظیر و فوق العاده بنام ” افزونه مداد زرد ” که توسط تیم WaspThemes ساخته شده و تاکنون در دنیای وردپرس فروش بسیار زیادی داشته است.
افزونه مداد زرد به شما کمک می کند تا به راحتی ظاهر سایت خود را در هر قالب وردپرس تغییر دهید! این تغییرات فراتر از حد تصور شما حرفه ای است و باعث حرفه ای تر شدن شما می شود. یکی از قابلیت هایی که این افزونه به سایت شما اضافه می کند قابلیت انعطاف پذیری نامحد
چت آنلاین و تماس تلفنی در وردپرس داشته باشید و سریعتر راه اندازی کنید.
قطعا براتون پیش اومده که خواسته باشین راه ارتباطی در سایتتون برای کاربران تون بر قرار کنید! و تمایلی به استفاده از سایت هایی که خدمات گفتگوی آنلاین دارند، هم نداشته باشید. همین طور خواستین که راه های ارتباطی سریعتری مثل تلگرام، واتس اپ، پیامک، تماس تلفنی و سایر شبکه های اجتماعی برای کاربران تون در ارتباط باشید. با افزونه Chaty (چتی) این امکان براتون هست که بتوانید از طریق
آپدیت قالب و افزونه وردپرس بصورت دستی
آپدیت قالب ها و افزونه های رایگان وردپرسی که در مخزن وردپرس ثبت شده است بسیار آسان و بدون دردسر هست. اما قالب ها و افزونه های حرفه ای وردپرس که در بخش قالب حرفه ای وردپرس و افزونه حرفه ای وردپرس منتشر می شوند به راحتی آپدیت قالب های رایگان نیست. چون در صورت آپدیت کردن ، فایل زبان فارسی و استایل rtl.css آنها حذف می شود، پس باید آنها را از روشی مطمئن آپدیت کنیم. بسیاری از کاربران تیکت های زیادی به ما ارسال می
افزونه دکان پرو چه ویژگی هایی دارد ؟
افزونه دکان بیزینس در بین تمام افزونه هایی که قابلیت چند فروشندگی را به سایت ما اضافه می کند افزونه دکان پرو کامل ترین افزونه است و ویژگی های بیشتری نسبت به سایر افزونه های چند فروشندگی دارد بعضی از قابلیت هایی که این افزونه دارد را در ادامه برای شما توضیح خوهیم داد. برای مشاهده امکانات بیشتر می توانید به سایت مرجع و سازنده Dokan Pro مراجعه کنید.
به نام خدا سلام دوستان عزیزِ سایت کیت وردپرس امروز با یکی از م
افزونه وردپرس یواست سئو
سئو و بهینه سازی یکی از مواردی است که می تواند در افزایش موفقیت کسبو کار شما نقش مهمی داشته باشید. به طور کلی اگر بخواهیم سئو را معنی کنیم باید بگوئیم که سئو یا بهینه سازی سایت یعنی سازگار کردن سایت با موتورهای جستجو تا با سایت ما دوست شده و بتوانند مخاطب را به سمت سایت ما هدایت کنند. در این مطلب به شما ابزاری معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی به وسیله آن سایت خود را بهینه نمائید. پس همراه ما باشید.

ادامه مطلب
برای برقراری امنیت وردپرس نیز روش های مختلفی  وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از افزونه‌های وردپرس است.افزونه Wordfence Security یکی از محبوب ترین افزونه هایامنیت وردپرس است و به شما کمک می کند تا امنیت وبسایت خود را در برابر حملات قوی تر کنید.
بحث امنیت در تمامی سیستم های مدیریت محتوا یک بحث غیر قابل چشم پوشی هست و جزو مهم ترین موارد در انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای مناسب برای طراحی و راه اندازی سایت هست. در وردپرس بصورت پیشفرض حفره های امنیتی
با کمک این افزونه می توانید براحتی و مستقیم از بالای صفحه مدیریت ، حافظه کش WP Super Cache را پاک نمایید.
دیگر نیازی به رفتن به برگه CONTENTS در WP Super Cache Settings برای خالی کردن کش نیست.
لطفاً توجه داشته باشید که این گزینه فقط برای ADMINISTRATORS WordPress قابل مشاهده است.
این یک افزودنی برای WP SUPER CACHE است:لطفا در نظر داشته باشید که این افزودنی برای افزونه WP SUPER CACHE است. شما باید WP SUPER CACHE را نصب و فعال کنید تا این افزونه کار کند.
نصب و راه اندازی
wp-super-cache-clear-cache-menu را در /wp-conten
رفقا سلام. امروز می خوام یه افزونه کاربردی رو بهتون معرفی کنم.
 
یکی از مشکلاتی که سایتهای وردپرسی دارند اینه که هیچ بکاپی رو به صورت اتوماتیک به شما نمیدن و شما باید خودتون به صورت مداوم برای حفظ اطلاعاتتون یا از دیتابیس بکاپ بگیرید یا به هاستینگتون بگین تا براتون بکاپ بگیره.
اگه کسی با این داستان درگیر شده باشه میدونه هر کدوم داستانی داره برای خودش. امروز میخوایم یه افزونه رو بشناسیم که این مشکلات رو بتون حل کنه.
ادامه مطلب
فزونه Yoast SEO یکی از بهترین افزونه های سئو است که تا امروز توانسته است بیش از 5 میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس به دست آورد. این افزونه بهترین افزونه برای سئو کردن محتوای سایت و انواع فروشگاه های اینترنتی می باشد.
افزونه یواست سئو پریمیوم چیست؟
افزونه Yoast SEO  پریمیوم نسخه اصلی و پولی این افزونه می باشد و تفاوتی که با نسخه رایگان آن دارد این است که قابلیت های بسیار مهمتر و بیشتری نسبت به نسخه رایگان آن دارد که در سئو سایت ها تاثیرات به مراتب بالا
برترین افزونه اسکرین شات گوگل کروم


شاید گرفتن اسکرین شات از صفحه وب در گوگل کروم کار آسانی باشد. شما به
راحتی می توانید با انتخاب دکمه PrtScn در ویندوز یا  کلیدهای Cmd+Shift+4
در مک از صفحه وب خود اسکرین شات بگیرید.
ولی وقتی صحبت از امکان ایجاد
ویرایش ها یا وجود دیگر قابلیت ها به میان آید این روش ها در مقابل افزونه
هایی که به طور اختصاصی برای این منظور طراحی شده اند حرفی نخواهند داشت.
در این مطلب انزل وب می خواهیم به بررسی بهترین افزونه اسکرین شا
معرفی صفحه ساز ویژوال کامپوزر | WPBakery Page Builder
افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین افزونه های وردپرس است که بیش از ۸۰,۰۰۰ فروش موفق در سایت کدکنیون داشته است.با افزونه ویژوال کامپوزر بسادگی و بدون هیچ گونه دانش کدنویسی ، تنها با کشیدن و رها کردن میتوانید حرفه ای ترین و زیباترین صفحات را برای سایت خود طراحی کنید.
تقریبا بالای ۹۰ درصد قالب های وردپرسی،از صفحه ساز ویژوال کامپوزر برای طراحی صفحات خود استفاده می کنند.
صفحه ساز المنتور Elementor یکی از بهترین راه ها برای طراحی و ساختن سایت وردپرس با طراحی جذاب است.بااین افزونه طراحی شما بهبود یافته و میتوانید صفحه های سایت سریعتر وبهتری نسبت به قبل ایجاد کنید.
افزونه صفحه ساز المنتور Elementor
افزونه المنتور حرفه ای یک پلاگین کاربردی و مفید است. این افزونه وردپرس به طور ویژه برای آن دسته از صاحبان سایت است که حوصله و وقت لازم برای درگیر شدن با کدنویسی‌های HTML و CSS را ندارند. این افزونه صفحه‌ساز وردپرس حرفه ای، به
یکی از بهترین روش های بهینه سازی تصاویر در وردپرس  و کاهش حجم تصاویر سایت وردپرسی و افزایش سرعت بارگذاری سایت استفاده از افزونه wp smush pro است. در این مقاله به آموزش افزونه WP Smush که یکی از افزونه های قدرتمند وردپرس است خواهیم پرداخت.
بهینه سازی تصاویر در وردپرس با افزونه wp smush pro
تصاویر، وب سایت وردپرسی شما را زیبا و جذاب می کنند. اما همین تصاویر اگر برای استفاده در وب سایت بهینه سازی نشده باشند، می توانند تأثیر منفی در عملکرد سایت شما گذاشته و س
با استفاده از افزونه wp rocket می توانید افزایش سرعت سایت وردپرس را در در تست هایی که برای مقایسه این افزونه با سایر افزونه های مشابه افزایش سرعت انجام دادیم ، راکت سرسختانه و قدرتمندانه نتایج چشمگیر تری داشت. همچنین این افزونه امکانات بیشتری نسبت به افزونه های مشابهی در اختیار وبمستران میگذارد و شما می توانید با کمک این افزونه پایگاه داده سایتتان را هم بهینه کنید.
می دانستید که برای اینکه یک بازدید کننده وبسایتتان را مشاهده کند و از تصمیمش م
افزونه مدیریت تبلیغات و افزدن قسمت تبلیغات
قالب 20
Ad Inserter Proیک افزونه ساده و در عین حال قدرتمند All-in-One برای مدیریت تبلیغات WordPress ، افزونه AdSense ، افزونه Ad Manager ، هدر دلخواه و درج کد پاورقی و موارد دیگر است. این می تواند هر کد را در هر موقعیت پشتیبانی پشتیبانی کند. ایده آل برای تبلیغات AdSense ، Amazon ، Ad Manager DFP ، آگهی های چرخشی و یا تبلیغات دیگر

 نسخه پرو میباشد ونال شده

لینک دانلود مستقیم  نسخه پرو نال شده
حجم : 6.2مگابایت
رمز فایل :www.ghaleb20.blog.ir
اضافه کردن یک افزونه می‌تواند یک برتری واقعاً سریع برای بهینه‌سازی کمپین ادوردز شما باشه، اگه نمی‌دونید بدونید که افزونه‌های تبلیغ هم‌اکنون در محاسبات گوگل برای امتیاز کیفیت شما هم تاثیرگذار هستن بنابراین با وقت گذاشتن و اضافه کردن افزونه‌هایی که مناسب کمپانی و کسب‌وکار شما هستن می‌تونید امتیاز کیفیتتون رو بیشتر کنین، هزینه‌ها رو کم کنین، و البته از تمامی منافعی که با امتیاز کیفیت بالاتر به وجود میان بهره‌مند بشین.
ادامه مطلب
با سلام نصب افزونه و تم ها یکی از ویژگی های مرورگر های مطرح میباشد از این جهت خیلی از دوستان هنوز طریقه نصب را بلد نیستند لازم دانستیم آموزشی در این جهت برای شما بنویسم.نصب افزونه در گوگل کروم با سه کلیک ساده انجام میشود.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
اگر شما اهل وبگردی یا استفاده از فضای اینترنت باشید و ابزار این کار رو نرم افزار شرکت موزیلا به نام فایرفاکس انتخاب کردید، متوجه شدید که به دلایلی که خارج از حوصله این نوشته هست، بخش افزونه‌های این مرورگر از کار افتاد!
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
اگر شما اهل وبگردی یا استفاده از فضای اینترنت باشید و ابزار این کار رو نرم افزار شرکت موزیلا به نام فایرفاکس انتخاب کردید، متوجه شدید که به دلایلی که خارج از حوصله این نوشته هست، بخش افزونه‌های این مرورگر از کار افتاد!
ادامه مطلب
معرفی پکیج قالب و افزونه وردپرس
با عرض سلام و احترام خدمت شما خوبان! امروز قصد معرفی محصولی را داریم که می تواند در مدت کوتاهی درآمد شما را متحول کند.ما در این محصول ، پرفروش ترین و محبوب ترین قالب و افزونه های وردپرس را قرار دادیم تا شما هم مانند سایت های ژاکت و راستچین درآمد میلیونی داشته باشید.
پکیج قالب و افزونه وردپرس هم اکنون در اختیار شماست تا از اینترنت کسب درآمد میلیونی داشته باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود این پکیج استثنا
دانلود افزونه سئو Yoast SEO Premium 10.1.1 وردپرس - حرفه‌ای : افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم با نام Yoast Seo Premium یکی از بهترین، معروف ترین و قدرتمندترین افزونه های سئو برای وردپرس می باشد که باعث افزایش رتبه مطالب شما در گوگل می شود
همچنین به کمک افزونه پرمیوم Yoast می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای سایت خود در نظر بگیرید و با رعایت اصول سئو در بخش عنوان، خلاصه، تعداد کلمات، لینک مطلب، استفاده از هدینگ ها و … چندین برابر سئوی سایت خود را افزایش داد
سلام! امروز در خدمت شما هستیم با آموزش نصب افزونه وردپرس روی سایت. در جلسه قبلی توضیح دادیم که افزونه وردپرس چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم. اما امروز قصد داریم نحوه نصب افزونه وردپرس را بصورت کامل توضیح دهیم. چرا و چگونه افزونه‌های وردپرسی روی سایت وردپرسی نصب می‌شوند؟
در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ویدیو آموزشی نصب افزونه در وردپرس قرار داده شد.
 آموزش نصب افزونه وردپرس
برای نصب افزونه از پنل مدیریت وردپرس بر روی افزونه‌ها و سپس افزودن اف
قالب وردپرس Gillion با طراحی خاص و زیبایی که دارد میتواند انتخاب مناسبی جهت راه اندازی سایت خبریتان باشد. قالب گیلیون با افزونه ووکامرس سازگار بوده و در کنار سایت خبریتان میتوانید فروشگاهتان را نیز داشته باشید.
برخی از ویژگی های قالب خبری گیلیون :    فارسی شده و راستچین    کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو    پشتیبانی از ووکامرس (بخش فروشگاه را ببینید)    صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوزر    شامل افزونه اسلایدر رولوشن    شامل افزونه بازاریابی ایمی
امشب میخوام یه افزونه برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اُپرا معرفی کنم که خیلی کاربردی هست (کم و بیش رو همه ی مرورگرها که بر پایه ی کروم و فایرفاکس باشن نصب میشه از جمله مایکروسافت اج).
این افزونه Adguard نام داره.
شده رفته باشید تو سایت یا وبلاگی که همش تبلیغ هست و حجم نت رو میخوره و باعث کندی مرورگر و حتی کامپیوتر (های قدیمی) میشن؟ تبلیغاتی که آدم رو سردرگم میکنه و توجه آدم رو از اصل مطلب و نوشته دور میکنه.
این عکس رو ببینید:
 
همونطور که میبینید پر
معرفی افزونه کروم برای باز کردن جیمیل به راحتی 
این بار وبلاگ پر بار یک افزونه مخصوص کروم  پر بار مشتی بهتان معرفی کرده که با روندی که دارد می شود خیلی راحت با یک کلیک صندوق ایمیل خود را دید  . 
 
سمت چپ گوشه بالا مکان نمایش های افزونه های کروم در ادامه مطلب لینک دانلود گذاشته شده روی لینک کلیک کندی به راحتی اجراش کنید
اسم افزونه CloudCodes Insertable 
 
 
 
ادامه مطلب
ساخت گالری تصویر در وردپرس امکان پذیر است ولی گالری تصاویر ساخته شده توسط خود وردپرس، بسیار ساده است و قابلیت و طرح های زیادی ندارد. پس اگر ساخت گالری عکس برای سایت ما مهم باشد، نیازمند یک افزونه قوی تر برای ساخت گالری تصاویر در سایت خود هستیم.
بعضی وقتها برای نمایش نمونه کارها یا تصایر خاصی نیازمند وجود یک گالری تصویر هستیم.ولی اینکه آن را چگونه ایجاد کنیم که دارای جذابیت برای کاربران باشد نیازمند تفکر است.و اینکه چگونه باید یک گالری تصو
در این آموزش از اف تی سنتر قصد معرفی افزونه اشتراک گذاری مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی را داریم که با استفاده از این افزونه قادر به ساخت دکمه اشتراک گذاری مطالب در وردپرس خواهید بود و میتوانید امکان اشتراک گذاری نوشته‌های سایت را به راحتی برای بازدیدکنندگان سایتتان فراهم کنید. پس اگر شما هم به دنبال راهی مناسب برای نمایش دکمه اشتراک گذاری در نوشته وردپرس هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
نسخه های وصله نشده افزونه های InfiniteWP و WP Time Capsule به هکر امکان لاگین admin می دهد! این دو افزونه که هر دو توسط تیم Revmakx توسعه و پشتیبانی می شوند هر دو دارای باگ یکسان بوده اند. این باگ که از نوع Authentication Bypass است باعث می شود هکر بتواند با ارسال payload …https://blog.iranserver.com/infinitewp-wp-time-capsule/
قالب وردپرس بچه های مدرسه یا قالب وردپرس baby kids یک قالب آموزشی و چندمنظوره است و جهت ساخت انواع وبسایت بویژه وبسایت های آموزش مدارس، آموزشگاه ها، کودکستان، مهد کودک و کلیه مقاطع تحصیلی و آموزشی کاربرد دارد. در مجموع می توان این قالب برای سایت های مرتبط با فرزندان ، کوکان و دانش آموزان مناسب دانست. شما با خرید قالب وردپرس baby kids از کیفیت بالای محصول لذت خواهید برد.
ویژگی های قالب آموزشی Baby Kids:
1- پانل مدیریتی حرفه ای : شخصی سازی آسان وبسایت و
وجو
افزونه سئو وردپرس یواست
یک افزونه SEO حرفه‌ای برای وردپرس است. یواست سئو بهترین افزونه سئو موجود در دنیاست.
 مهم‌­ترین دلایلی که باعث پیشرفت کسب و کار اینترنتی شما می‌شود داشتن سئو بالا در گوگل هست، سئو بالا سایت شما را در اولویت قرار داده و کاربران با جست و جوی کلمات کلیدی مستقیما به وب­‌سایت شما راهنمایی می­‌شوند این موضوع به شما کمک می­‌کنه یک سایت حرفه‌­ای داشته
باشید. این موضوع برای صاحبان وب­‌سایت­‌های فروشگاهی اهمیت بیشتری دار
آهنگ ها:افزونه های زنگ تفریح،درخواست آهنگ و آهنگ های درخواستی.
در افزونه زنگ تفریح تمام آهنگ های محسن ابراهیم زاده قرار دارد که شما میتوانید آهنا را دانلود کنید و بعد از دانلود به صورت آفلاین آهنا را گوش کنید.
همچنین شما میتوانید آهنگ هایی را که در قسمت درخواست آهنگ، درخواست میکنید،در قسمت آهنگ های درخواستی گوش کنید.
موفق باشید.
آموزش سئو وردپرس با افزونه yoast SEO
آموزش سئو وردپرس با افزونه yoast SEO یکی از مهمترین کارهایی هست که یه طراح سایت یا یک وردپرس کار باید به خوبی بلد باشد.
همونطور که میدونید جذب بازدید و بازدیدکننده برای یک وب سایت یک امر حیاتی و مهم است.
چون قطعا هرکسی با دلایل خاصی یک وب سایت رو تاسیس میکنه که چیزی که در همه‌ی آنها مشترک هست اینه که جذب مخاطب و بازدیدکننده ختم میشه.
یکی از مهمترین روش های جذب بازدیدکننده ورودی از موتورهای جستجوگر (مثل: گوگل – یاهو
اگر گوگل کروم (Google Chrome) روی کامپیوتر شما نصب باشد، هنگامی که نرم‌افزار «اینترنت دانلود منیجر» (IDM) را نصب کنید، به صورت خودکار افزونه آن روی کروم نصب می‌شود و کافی است آن را فعال کنید. این کار از طریق مراجعه به صفحه افزونه‌ها در گوگل کروم (about:extensions) قابل انجام است. پس از تنظیم افزونه می‌توانید در کروم با استفاده از IDM دانلود کنید.
نصب دوباره‌ افزونه IDM در گوگل کروم
2. یک راه دیگر نصب این افزونه استفاده از کروم وب استور است؛ شما میتواند با مراجع
به نام خدا
نصب افزونه‌های جدید (با پسوند .c2addon)افزونه‌هایی که جدیداً برای کنستراکت ۲ ساخته می‌شوند فایل‌هایی با فرمت c2addon هستند. برای نصب این‌گونه افزونه‌ها کافیست که فایل c2addon را دانلود کنید و درگ کنید در محیط کنستراکت ۲ و نصب افزونه را تأیید کنید، بعد یکبار نرم افزار رو ببندید و دوباره باز کنید تا افزونه فعّال شود.نصب افزونه‌های قدیمیقبل از این‌که کنستراکت ۲ از فایل‌های c2addon پشتیبانی کند، افزونه‌هایی که برایش ساخته می‌شد فایل‌های z
متامسک (Metamask) یکی از کیف پول‌های رسمی و معتبر اتریوم است که به صورت افزونه‌ای روی مرورگرهای کامپیوتر فعالیت می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی به ذخیره‌سازی اتریوم و توکن‌های مبتنی بر اتریوم (ERC-20) بپردازید. بدون اغراق متامسک را می‌توان بیش از یک کیف پول اتریوم دانست چراکه علاوه بر تمام امکاناتی که کیف‌پول‌ها ارائه می‌دهند، این افزونه امکان تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز (D-apps) و قراردادهای هوشمند را نیز می‌دهد. توسعه‌دهندگ
ACF (زمینه های دلخواه پیشرفته) افزونه‌ای است که با استفاده از آن می توانید زمینه های دلخواه در وردپرس بسازید. با این افزونه ی بسیار کاربردی و ساده می توانید زمینه های اضافی بسیار پیشرفته ای را به دلخواه ایجاد کنید. این افزونه راه حلی مناسب برای سایت های وردپرسی است که می خواهند داده‌های انعطاف‌پذیر شبیه به سیستم‌های مدیریت محتوای حرفه ای داشته باشند.
emila اخرین نسخه حرفه ای را به صورت رایگان برای شما آماده کرده است. بدون کپی رایت یا لینک خارج
یکی از مشکلاتی که در افزونه Tablepress (افزونه درج جدول در وردپرس) وجود دارد، این است که اگر شما بخواهید به‌وسیله‌ی این افزونه، یک جدول را از یک فایل ورد یا اکسل که حاوی عبارات لینک‌شده است، از طریق درون‌ریزی (Import) درج کنید، لینک‌ها به صورت یک متن ساده منتقل می‌شوند و دیگر خاصیت یک لینک را ندارند.
برای حل این مشکل، یک راه حل ساده وجود دارد:
جدول را از فایل خود کپی و در درون یک نوشته‌ی وردپرس پیست کنید. مشاهده می‌کنید که جدول به طور کامل و به همرا
دانلود افزونه سئو Yoast SEO Premium 10.1.3 وردپرس – حرفه‌ای
: افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم با نام Yoast Seo Premium یکی از
بهترین، معروف ترین و قدرتمندترین افزونه های سئو برای وردپرس می باشد که
باعث افزایش رتبه مطالب شما در گوگل می شود
 
همچنین به کمک افزونه پرمیوم Yoast می توانید بهترین کلمات کلیدی را
برای محتوای سایت خود در نظر بگیرید و با رعایت اصول سئو در بخش عنوان،
خلاصه، تعداد کلمات، لینک مطلب، استفاده از هدینگ ها و … چندین برابر سئوی
سایت خود را افزا


نسخه حرفه ای افزونه yoast seo premium
yoast seo premium نام نسخه حرفه ای افزونه yoast seo میباشد که به کمک آن میتوانید سایت وردپرسی خود را به بهترین شکل ممکل سئو و برای موتور های جستجو بهینه کنید با کمک این افزونه میتوانید رتبه های بالایی از موتور های جستجو کسب کنید (البته در این مورد موارد دیگری نیز دخیل هستن) شما میتوانید از این افزونه برای انواع سایت استفاده کنید، از سایت هایی که به راحتی میتوانند توسط این افزونه سئو شوند میتوان به وبلاگ ها، فروشگاه ها و…
آهنگ ها:افزونه های محسن ابراهیم زاده،حامد همایون،درخواست آهنگ و آهنگ های درخواستی.
در افزونه محسن ابراهیم زاده و حامد همایون  تمام آهنگ های این دو خواننده عزیز رو قرار دارد که شما میتوانید آنها را دانلود کنید و بعد از دانلود به صورت آفلاین آهنگ ها را گوش کنید.
همچنین شما میتوانید آهنگ هایی را که در قسمت درخواست آهنگ، درخواست میکنید،در قسمت آهنگ های درخواستی گوش کنید.
موفق باشید.
قالب حرفه ای و چند منظوره پیکسی همراه با صفحات مدرن و کاملا قابل سفارشی سازی برای کسانی که قصد دارند یک سایت تمام عیار برای خود طراحی می کنند مناسب می باشد.
از دیگر ویژگی های قالب PiXi  می توان به موارد زیر اشاره کرد.    صفحات چند منظوره و کاملا متفاوت    دارای برگه های تک صفحه    استفاده از افزونه ویژوال کامپوسر برای ویرایش المان های صفحات    استفاده از افزونه رولیشن اسلایدر برای ساخت اسلایدر    دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قابل سفارشی سازی
دانلود افزونه صفحه ساز وردپرس
Elementor Pro نسخه 2.5.8 : افزونه صفحه ساز Elementor Pro این امکان را به
شما میدهد تا صفحاتی با جذابیت خاص طراحی نمایید . افزونه المنتور نسخه
حرفه ای طراحی صفحات را به قدری اسان نموده که شما تمامی ابزارهای مورد
نیاز صفحه سایت خود را با کشیدن و رها کردن انجام می دهید
همچنین
افزونه Elementor Pro دارای حالت ویرایش زنده کدهای css و طراحی صفحات به
صورت زنده می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا از روند طراحی خود
کاملا آگاه شده و صفح
با سلام.
در این مطلب میخواهم افزونه ای (به برنامه های کوچکی که بر روی مرورگر ها نصب و کاربرد های متفاوتی دارند میگویند) را به شما معرفی کنم که فونت تمام سایت ها را زیبا میکند.
نام افزونه: فونت آرا
مرورگر: گوگل کروم _ فایرفاکس
ادامه مطلب
 
کریپتو تب چیست؟
کریپتوتب یک افزونه و یک مرورگر است که در هنگام وب گردی به شما این امکان را می دهد تا به وسیله آن بیت کوین استخراج کنید. کریپتو تب  در واقع یک شبکه هرمی و یک ترفند پانزی است؛ البته این به آن معنا نیست که اسکم و کلاه برداری باشد، اما سودی که از آن بدست می آید بسیار ناچیز است. برای برداشت، شما میتوانید بیت کوین هایی که از این طریق استخراج کردید را به کیف پول خود منتقل نمایید. برای انتقال، حداقل باید ۱۰۰۰ ساتوشی (معادل ۰.۰۰۰۰۱ بیت ک
قالب وردپرس Gillion با طراحی خاص و زیبایی که دارد میتواند انتخاب مناسبی جهت راه اندازی سایت خبریتان باشد. قالب گیلیون با افزونه ووکامرس سازگار بوده و در کنار سایت خبریتان میتوانید فروشگاهتان را نیز داشته باشید.
برخی از ویژگی های قالب خبری گیلیون :    فارسی شده و راستچین    کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو    پشتیبانی از ووکامرس (بخش فروشگاه را ببینید)    صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوزر    شامل افزونه اسلایدر رولوشن    شامل افزونه بازاریابی ایمی
قالب وردپرس بچه های مدرسه یا قالب وردپرس baby kids یک قالب آموزشی و چندمنظوره است و جهت ساخت انواع وبسایت بویژه وبسایت های آموزش مدارس، آموزشگاه ها، کودکستان، مهد کودک و کلیه مقاطع تحصیلی و آموزشی کاربرد دارد. در مجموع می توان این قالب برای سایت های مرتبط با فرزندان ، کوکان و دانش آموزان مناسب دانست. شما با خرید قالب وردپرس baby kids از کیفیت بالای محصول لذت خواهید برد.
ویژگی های قالب آموزشی Baby Kids:
1- پانل مدیریتی حرفه ای : شخصی سازی آسان وبسایت و
وجو
آمار تولید و فروش شرکت های بورسی یکی از گزارشات جدیدی است که سازمان بورس در سال اخیر به صورت جدی از شرکت های بورس در خواست کرده و در سایت کدال قرار گرفته است. در این گزارشات میزان تولید و فروش محصولات شرکت به همراه نرخ فروش آن اعلام می شود. بررسی این گزارشات می تواند کمک زیادی به تشخیص پیش بینی های سودآوری ۳ ماهه های شرکت های بورسی نماید، یعنی می توان تشخیص داد که آیا شرکت در گزارش پیش بینی سود هر سهم می تواند تعدیل مثبت دهد؟ یا همان پیش بینی را
دانلود افزونه وردپرس آب و هوای محلی
نال شده توسط قالب 20
این ویجت بسیار جذاب و دارای ثروتمند ویجت وردپرس آب و هوای محلی (و افزودنی های ویژوال کامپوزر) با طراحی بسیار هوشمندانه است! صرفاً آن را در هر مکانی و هر عرض به وب سایت خود قرار دهید و جادو اتفاق می افتد!


افزونه آب وهوا برای وردپرس
لینک دانلود مستقیم
حجم : 2.9مگابایت
رمز فایل :www.ghaleb20.ir
افزونه ها در وردپرس امکانات مختلفی در اختیار شما قرار میدهند و میتوانید از آنها در جهت توسعه وب سایتتان استفاده کنید. در این مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس را برای شما عزیزان تهیه کردیم تا بتوانید افزونه های وردپرس را به راحتی بر روی وب سایتتان نصب و راه اندازی کنید.
 
 
آموزش نصب افزونه در وردپرس، چگونه افزونه های مختلفی را در وردپرس نصب کنیم؟ با قسمت ششم از آموزش وردپرس تحت عنوان آموزش نصب افزونه در وردپرس در خدمت شما کاربران عزیز و
وردپرس امنیت خوبی دارد ولی برای هکرها و افراد حرفه‌ای امنیتش کافی نیست.و مدیران سایت ها با توجه به سایتشان از افزونه‌های مختلفی استفاده می‌کنند که تلاش ما ارتقای امنیت و رساندن آن به سطح بالایی است.برای تامین امنیت وردپرس افزونه‌ های امنیتی خوبی وجود دارد اما ما امروز بهترین آنها افزونه iThemes Security را به شما معرفی می کنیم.
امنیت وردپرس با افزونه iThemes Security
حدود ۲۵ درصد از سایت ها با وردپرس ساخته می شوند، بنابرین این گونه سایت ها جزو اهداف
چگونه میتوان در کمترین زمان یک فروشگاه کاملا حرفه ای و متمایز با دیگر فروشگاه ها با افزونه edd ایجاد کرد و به درآمد چند میلیونی در ماه رسید ؟ آشنایی و بهره گرفتن از تمامی امکانات تعبیه شده در افزونه فروش فایل edd وردپرس، ترفند های ایرانی افزونه edd وردپرس، این ها قسمتی از پکیج آموزش افزونه edd وردپرس خواهند بود .
 
آیا میدانستید ۹۰% کاربران فرآیند خرید محصولات را نیمه کاره رها میکنند ؟
آمار عجیبی است اما حقیقت دارد، فروشگاه اینترنتی شبیه فروشگاه
فیلم ها:افزونه های درخواست فیلم،فیلم های درخواستی،فیلم باب اسفنجی و فیلم سینمایی که همه در حیطه فیلم هستند.
شما فیلم هایی را که از قسمت درخواست فیلم درخواست میکنید ما آنها را در قسمت فیلم های درخواستی قرار میدهیم.
موفق باشید.
فرم ورود و عضویت در وردپرس یکی از مهم ترین بخش های وردپرس است. که با امکانات اولیه و ساده توانسته است نیاز بسیاری از کاربران وردپرسی را برطرف نماید که  افزونه های زیادی بر اساس همین امکان موجود در هسته وردپرس طراحی و توسعه یافته است.
ساخت صفحه ورود در وردپرس با تنظیمات پیشفرض طراحی شده است که ممکن است بسیاری از کاربران نیاز به شخصی سازی ظاهر و حتی قابلیت های آن داشته باشند که در اینصورت باید دست به کد های موجود در هسته وردپرس ببرند که برای هم
قالب حرفه ای و چند منظوره پیکسی همراه با صفحات مدرن و کاملا قابل سفارشی سازی برای کسانی که قصد دارند یک سایت تمام عیار برای خود طراحی می کنند مناسب می باشد.
از دیگر ویژگی های قالب PiXi  می توان به موارد زیر اشاره کرد.    صفحات چند منظوره و کاملا متفاوت    دارای برگه های تک صفحه    استفاده از افزونه ویژوال کامپوسر برای ویرایش المان های صفحات    استفاده از افزونه رولیشن اسلایدر برای ساخت اسلایدر    دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قابل سفارشی سازی
 افزونه صفحه سپاسگزاری ووکامرسدانلود افزونه ساخت برگه سپاسگزاری ووکامرس. نسخه:۱.۱۳.۰. تاریخ نشر: فروردین هزار و سیصد و نود و نه.
برگه سپاسگزاری از خرید:  حتی ناموفق و نیمه کاره رها شده. می‌تواند اثر روانی خوبی بر خریدار/بازدیدکننده سایت داشته باشد.
اینجا هم همچون دنیای واقعی کمی شوخ طبعی همراه با قدردانی، نهال مهر را در دل خواهد کاشت و او را جذب خواهد کرد.
در این برگه هم او را بدرقه خواهید کرد. هم هدیه‌ای همچون برگه تخفیف بدو خواهید داد. و ای
همه ی پلاگین های معرفی شده این لیست یک کار را انجام می دهند و آن بهینه سازی تصاویر سایت شما جهت کاهش حجم عکس افزایش سرعت بارگذاری صفحه و در نتیجه بهبود سئوی سایت شماست. پس میتوانید فهمیده باشید که داشتن یکی از پلاگین های این لیست چقدر میتواند حیاتی باشد. در ادامه این … افزونه های کاهش حجم عکس در وردپرس
منبع : وبلاگ ایران سرور
توتردانلود افزونه آموزشی توتُر نسخه ۱.۵.۱. تاریخ نشر: فروردین هزار و سیصد و نود و نه
توتر افزونه‌ای آموزشی جهت برگزاری  دوره‌های آنلاین است. در یکی دیگر از نوشته‌ها از افزونه لرن داش نیز صحبت کردم و  لینک دانلود آن را گذاشتم.  ناشر این افزونه آن را قویترین افزونه اجرای دوره آموزشی می‌داند.
نکته خوب توتُر آن است که نسخه رایگان نیز دارد. و اگر نخواهید که از افزونه پولی آن استفاده کنید، می‌توانید از افزونه رایگان توتر استفاده کنید.
 
 

موار
بیش از ۲۵ درصد وب سایت ها از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنند و در این پست آموزشی آموزش وردپرس، به اتصال کلودفلر به وردپرس خواهیم پرداخت و جالب است بدانید که به طور تقریبی ۱۰ درصد از وب سایت های موجود در کل شبکه اینترنت از CloudFlare استفاده می کنند. وردپرس + … افزونه کلود فلر وردپرس
منبع : وبلاگ ایران سرور
لینکدهی داخلی آسان با افزونه Yoast SEO
افزونه Yoast SEO Premium به بهبود ساختار لینک داخلی شما با ابزار پیشنهاد لینکدهی داخلی کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند تا پست های مربوط به لینک را پیدا کنید. زمانی که در حال نوشتن یک پست هستید، می توانید بلافاصله با کشیدن لینک به داخل ویرایشگر به یک پست مرتبط لینک دهید.
این افزونه همچنین شامل گزینه ای برای علامت گذاری مهمترین مقالات شما به عنوان محتواهای بنیادی است که این ابزار پیشنهادی، مقالات بنیادی را در با
به نام خدا و با سلام خدمت دوستان گرامی و همراهان همیار آموزش
حتما تا کنون بارها اسم قالبهای چند منظوره و دارای صفحه ساز را شنیده اید و احتمالا این قالبها را خریده و نصب کرده اید و احتمالا پس از مدتی استفاده از این قالب پشیمان شده اید و آن را فاقد کارایی برای امورات خود دانسته و درصدد عوض کردن آن هستید و پوسته وردپرس را که برای خود انتخاب میکنید از هم یک قالب چند منظوره با همان افزونه ها و قابلیتهاست و شاید در دمو و صفحات با یکدیگر با هم فرق دا
خیلی خب به تمرین درس افزونه‌های تبلیغ خوش اومدین! همونطور که می‌بینید افزونه‌های تبلیغ هنگام ساختن یک کمپین ادوردز در انتهای صفحه هستن. درست قبل از دکمه‌های ذخیره و ادامه که از اونها برای ساختن اولین کمپین ادوردزتون استفاده می‌کنید.
ادامه مطلب
فرض کنید شما بازدیدکننده ی یک سری از وبلاگ ها و وبسایت ها هستید .. بعد از یه سری مشخصات و ظواهر اون وب خوشتون نمیاد ، هر چی هم به مدیر اون وب می گید که فلانی فونت رو عوض کن ، سایز رو تغییر بده ، رنگ بک گراند رو تیره تر کن اصلا مدیر به حرفتون گوش نمی ده یا حتی شاید با روش این کار آگاهی نداشته باشه !
یه افزونه هست بنام Custom Style Script که با نصب شدن روی مرورگر می تونه این مشکل رو حل کنه !
با نصب این افزونه ، می تونید یک سری کدهای سی اس اس و جاوااسکریپت برای هر
افزونه مدیریت سئو و بهینه سازی جوملا SEO Boss PRO
افزونه مدیریت سئو و بهینه سازی جوملا SEO Boss PRO ، این افزونه مجموعه ای غنی از ابزار و تنظیمات پیکربندی می باشد که برای بهینه سازی موتور جستجو در سایت (جستجوگرها) ضروری است را فراهم می کند. با استفاده از افزونه مدیریت سئو و بهینه سازی جوملا SEO Boss PRO شما می توانید متا تگ ها را به صورت ...
دریافت فایل
فرض کنید شما بازدیدکننده ی یک سری از وبلاگ ها و وبسایت ها هستید .. بعد از یه سری مشخصات و ظواهر اون وب خوشتون نمیاد ، هر چی هم به مدیر اون وب می گید که فلانی فونت رو عوض کن ، سایز رو تغییر بده ، رنگ بک گراند رو تیره تر کن اصلا مدیر به حرفتون گوش نمی ده یا حتی شاید با روش این کار آگاهی نداشته باشه !
یه افزونه هست بنام Custom Style Script که با نصب شدن روی مرورگر می تونه این مشکل رو حل کنه !
با نصب این افزونه ، می تونید یک سری کدهای سی اس اس و جاوااسکریپت برای هر
۶ تا از بهترین افزونه های انجمن ساز در وردپرس
آیا میدانستید میتوانید در وردپرس انجمن راه اندازی کنید؟ بله ، با افزونه های انجمن سازی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید تالار گفتگو در وردپرس راه اندازی کنید.
همانطور که شما به عنوان یک وبمستر و مدیر سایت می دانید داشتن انجمن مزایای بسیار زیادی دارد برای مثال در یک سایت برای گفت و گو و تبادل نظر بین کاربران بسیار دارای اهمیت است. انجمن ها میتوانند به اطلاع رسانی ها کمک کنند و مشارکت‌های
افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس
با این افزونه شما میتوانید یک سیستم تیکت قدرتمند در سایت وردپرسی خود راه اندازی کنید. و در نتیجه رضایت مشتریان خود را جلب نمایید. این افزونه وابسته به هیچ افزونه جانبی نمیباشد. همچنین سازگاری کامل با فروشگاه ساز محبوب ووکامرس و افزونه چندفروشندگی دکان (Dokan) را دارا میباشد. این افزونه دارای ظاهری شیک و کاربر پسند میباشد و همچنین کاملا واکنشگرا میباشد.
 
عملکرد این افزونه تا حد زیادی به سیستم تیکت ژاکت شباهت دارد.
افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس
با این افزونه شما میتوانید یک سیستم تیکت قدرتمند در سایت وردپرسی خود راه اندازی کنید. و در نتیجه رضایت مشتریان خود را جلب نمایید. این افزونه وابسته به هیچ افزونه جانبی نمیباشد. همچنین سازگاری کامل با فروشگاه ساز محبوب ووکامرس و افزونه چندفروشندگی دکان (Dokan) را دارا میباشد. این افزونه دارای ظاهری شیک و کاربر پسند میباشد و همچنین کاملا واکنشگرا میباشد.
 
عملکرد این افزونه تا حد زیادی به سیستم تیکت ژاکت شباهت دارد.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها