نتایج جستجو برای عبارت :

laptop repair

Repair of all types of laptops available in the market by laptop repair center in Shiraz with the most experienced forces and best prices. Our goal is customer satisfaction as well as laptop repair in the best possible time.
One of the concerns of people when a laptop crashes is high quality timely repair so that the laptop does not need to be repaired once it has been repaired, which may become a matter of concern among the people.
https://ms.wikipedia.org/wiki/Perbincangan_pengguna:Sertbvrt12
 
لیست قیمت لپ تاپ ایسوس (Asus)/ به روز رسانی شده در 19 اسفند 1398
لیست قیمت لپ تاپ اچ پی (hp)/ به روز رسانی شده در 19 اسفند 1398
لیست قیمت لپ تاپ لنوو (Lenovo)/ به روز رسانی شده در 19 اسفند 1398
لیست قیمت لپ تاپ اپل مک بوک (apple)/ به روز رسانی شده در 19 اسفند 1398
ادامه مطلب...
Alienware has always been a top-tier gaming system company and created cutting-edge computers usually not available from larger PC manufacturers. Alienware earned such a good reputation for high-end systems that Dell bought the company in early 2006. If your twitterhave an Alienware laptop, get the most out of your frag-fest gaming by adding a large external monitor.
1. 
Power off your Alienware laptop and the external monitor. Disconnect the AC power adapter from the laptop if connected.
2. 
Locate the video-out port on the Alienware laptop. Depending on the model and age of your laptop, it has one of three different interfaces. Older Alienware laptops have blue 15-pin video ports on the rear, while newer models have white DVI ports. Some top-of-the-line models have HDMI ports on the r
ASUS ZenBook Pro 15 UX580GE ScreenPad Laptop
لپ تاپ ایسوس ASUS ZenBook Pro 15 UX580GE ScreenPad Laptop با ساختار سخت افزاری قطعات قوی ، وزن و ابعاد مناسب با حمل راحت ، و استفاده از اسکرین پد فول اچ دی به جای تاچ پد که موجب سهولت در استفاده از نرم افزارهای کاربردی شده ، صفحه نمایش با کیفیت و باتری بازدهی طولانی ، جهت اجرای انواع نرم افزارهای اداری ، تجاری و شخصی طراحی و تولید شده است.
ادامه مطلب
بهترین روش مطالعه و یادگیری 
روش های مطالعه و یادگیری بسیار مختلف و گوناگون اند. یکی از بهترین این روش های مطالعه و یادگیری تکنیک دور ریختن زباله های ذهنی می باشد. خیلی از دانش آموزان و یا 
دانشجویان با مشکل فراموش کردن اطلاعات در حافظه مواجه هستند. آنها احساس می کنند این فراموشی به علت ضعیف بودن ذهن و حافظه شان می باشد. ولی باید بدانند
 که استعداد تمام انسان ها یکسان است فقط باید از روش های تقویت حافظه استفاده کنند تا به کمک این تکنیک ها در ج
سلام، من همین چند روز پیش داشتم روی لبتابم ویندوز ۱۰ نصب می کردم. همه چیز خوب بود تا اینکه نصب تموم شد و سیستم رو ریبوت کردم دیدم قسمتی که در اون انتخاب می کنید کدوم سیستم عامل بالا بیاد نیست. خیلی دنبال این مشکل گشتم و چیزی پیدا نکردم ولی تونستم درستش کنم.
اولین کاری که باید انجام بدید اینکه یک فلش بوت لینوکس که فرق نمی کنه هر توزیعی باشه رو بصورت لایو بالا بیارید. بعد از این باید به اینترنت متصل بشید و توی ترمینال لینوکس دستورات زیر رو بزنید.
s
تعمیرات مبل الهیه ارزان | تعمیرات مبلمان ایفل
تعمیرات مبل الهیه ارزان
 
الهیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. خیابان فرشته، مشهورترین خیابان این محله می‌باشد. الهیه از شمال تا تجریش، از غرب تا خیابان ولیعصر، از جنوب تا چهارراه پارک‌وی و از شرق تا پل رومی و جاده قدیم شمیران وسعت پیدا می‌کند.
الهیه در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات واقع شده‌است. در اطراف منطقه الهیه، بزرگراه‌های زیادی وجود دارد. ساختمان‌ها
تعمیرات مبل کرج ارزان | تعمیرات مبلمان ایفل
تعمیرات مبل کرج ارزان
 
شهرستان کرج در سال ۱۳۳۳ تأسیس گردید، محدوده اولیه این شهرستان برابر با استان البرز کنونی بود تا اینکه شهرستان ساوجبلاغ در سال ۱۳۶۸ از کرج جدا شد، البته قلمرو اولیه شهرستان ساوجبلاغ علاوه بر قلمرو کنونی شامل دو شهرستان نظرآباد و طالقان نیز می‌شد.
 زمانی که استان البرز تأسیس شد، اشتهارد و فردیس نیز بخشی از شهرستان بودند، اما شهرستان اشتهارد در سال ۱۳۹۱ و شهرستان فردیس د
Model : Lenovo Yoga 13 ThinkPadPart : Lenovo Yoga 13 ThinkPad Black SL10E67887 As-is Laptop for Parts
Product Key Features:Features : Touchscreen, Bluetooth, Built-in WebcamColor : BlackType : Notebook/LaptopOperating System : EditionProfessionalStorage Type : HDDProcessor: Intel Core i5 4th Gen.Operating System : Windows 10RAM Size : 4 GBHDD Capacity: 500GBProcessor Speed: 1.90 GHz , i5 4200UHardware Connectivity : HDMI, USB 2.0, USB 3.0, SD Card SlotGraphics Processing Type : Integrated/On-Board Graphics
تعمیرات مبل شمال تهران بزرگ | تعمیرات مبلمان ایفل
بررسی تعمیرات مبل شمال تهران بزرگ
 
تهران قدیم از چهار محله تشکیل شده بود به نام‌های سنگلج، اودلاجان (عودلاجان)، بازار و چاله‌میدان. در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار چندین محله تازه در تهران ساخته شد به نام‌های ارگ، چاله حصار، خانی آباد، جوادیه، قنات‌آباد، پاچنار، پامنار، یافت‌آباد، گار ماشین، گود زنبورک‌خانه، صابون‌پزخانه، گود عرب‌ها و دروازه قزوین.
محله‌های دیگر شهر تهران بزرگ شهرر
تعمیرات مبل مرزداران ارزان | مبل ایفل
بررسی تعمیرات مبل مرزداران ارزان
مرزداران یکی از محلات محبوب و شناخته‌شده در تهران است که در منطقه 2 شهرداری و شمال غربی شهر تهران واقع شده است. مرزداران بلواری به همین نام دارد که بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می‌کند.
این بلوار در سال 1367 آسفالت گردید و در آغاز با نام شکوفه‌های انقلاب نام‌گذاری گردید اما پس از زمان کوتاهی نام آن به مرزداران تغییر کرد و در حال حاضر یکی
تعمیرات مبل شرق تهران | تعمیرات مبل شمال تهران | تعمیرات مبل غرب تهران
سپاسگذاریم از اینکه زمانی را برای بازدید از بلاگ ما اختصاص داده اید، هدف سایت مبل ایفل (تعمیرات مبل شرق تهران) ارائه خدمات بهتر مبلمانی است.
امروزه در خانه تمامی ما مبل وجود دارد و مبل جز وسایل جدا نشدنی از دکوراسیون محسوب می‌شود. 
همه مردم سالیانه یا دوره‌ای به دلیل خرابی رویه، نشیمن، خراشیدگی چوب و یا برای تنوع و تغییر دکوراسیون اقدام به تعویض مبلمان خود می‌کنند.
مبل
تعمیرات مبل گیشا ارزان | مبل ایفل
بررسی تعمیرات مبل گیشا ارزان 
گیشا که در ابتدا متعلق به شرکت کیشا بود و به نام گیشا رواج یافت (برگرفته از اول نام دو بنیانگذار آن کی نژاد و شاپوریان)، نام یکی از محله‌های شمال غرب تهران واقع در منطقه ۲ تهران است.
از شرق به بزرگراه چمران (اتوبان پارک وی) و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگ راه ایوبی) و از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد (بزرگ راه فرحزاد) محدود است. خیابان اصلی گیشا ب
سپاسگذاریم از اینکه زمانی را برای بازدید از بلاگ ما اختصاص داده اید، هدف سایت مبل ایفل (تعمیرات مبل رسالت) ارائه خدمات بهتر مبلمانی است.
امروزه در خانه تمامی ما مبل وجود دارد و مبل جز وسایل جدا نشدنی از دکوراسیون محسوب می‌شود. 
همه مردم سالیانه یا دوره‌ای به دلیل خرابی رویه، نشیمن، خراشیدگی چوب و یا برای تنوع و تغییر دکوراسیون اقدام به تعویض مبلمان خود می‌کنند.
مبل ایفل ارائه دهنده خدمات تعمیرات مبل رسالت می‌باشد . البته به جز شرق تهران
تعمیرات مبل جردن ارزان | تعمیرات مبلمان ایفل
بررسی تعمیرات مبل جردن ارزان
بلوار نلسون ماندلا (نام‌های پیشین: خیابان آفریقا، خیابان جُردَن) یکی از خیابان‌های شناخته شدهٔ شمال شهر تهران است. این خیابان در میان مردم بیشتر با نام خیابان جُردن شناخته می‌شود.
خیابان آفریقا از سوی جنوب از میدان آرژانتین و پایانه بیهقی آغاز می‌شود و به سوی شمال ادامه می‌یابد. این بزرگ‌راه پس از یک پیچش به سوی شرق و گذر از بلوار میرداماد، از بزرگراه مدرس گذشته
تعمیرات مبل آزادی ارزان | تعمیرات مبلمان ایفل
بررسی تعمیرات مبل آزادی ارزان
 
خیابان آزادی، خیابانی در غرب تهران است که از میدان آزادی در سوی غربی خیابان آغاز شده و در میدان انقلاب پایان می‌یابد. در دورهٔ پهلوی این خیابان آیزنهاور نام داشت که از نام یکی از رؤسای جمهور آمریکا گرفته شده بود.
این خیابان در شمال خیابان‌هایی چون جیحون، کارون و آذربایجان جای دارد و از خیابان‌های مهم و مرکزی تهران و کانون راهپیمایی‌ها در این شهر به‌شمار می‌
تعمیرات مبل ارزان در تهران بزرگ | تعمیرات مبلمان ایفل
بررسی تعمیرات مبل ارزان در تهران بزرگ
 
 پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. با ۹٬۰۳۳٬۰۰۳ نفر جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار می‌رود. کلان‌ شهر تهران نیز دومین کلان‌ شهر پرجمعیت خاورمیانه است.
هنگام تعمیرات مبل با یک حساب سرانگشتی می‌توانید هزینه تعمیر مبل و هزینه تعمیر مبل راحتی را تخمین بزنید. ت
شرکت تهران سرویس | تعمیر یخچال , تعمیر لباسشویی , تعمیر ظرفشویی
بررسی مشکلات در تعمیر اجاق گاز
 
تعمیر اجاق گازها در بازار انجام می‌شود. انواع اجاق گازهای ساده، رومیزی، پیلوت دار، فردار و صفحه‌ای و لمسی از جمله مدل های مختلف اجاق گاز هستند که پس از اتمام گارانتی معمولا توسط متخصصین و تعمیرکاران آزاد سرویس‌دهی می‌شوند. عوامل مختلفی بر هزینه تعمیر اجاق گاز تاثیر می‌گذارد که پس از نوع اجاق گاز می‌توان به برند و نوع مشکل پیش آمده و میزان
تعمیرات مبل شهرری ارزان | تعمیرات مبلمان ایفل
بررسی تعمیرات مبل شهرری ارزان
 
شهرری، یا راگا از کهن‌ترین شهرهای جهان. تاریخ پیدایش ری به زمان اقوام آریایی می‌رسد و ری از تمام شهرهای ماد بزرگتر بود. ری در لغت به معنای شهر سلطنتی است. ساکن و اهل ری را رازی می‌نامند.
ری در بخشی از دوره زیاریان و نیز سلجوقیان پایتخت ایران بوده‌است. این شهر در طول تاریخ به نام‌های مختلفی خوانده می‌شده، راکس (رکس)، راگز، راگا، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، ام‌الب
قاب لپ تاپ لنوو جزئی مهم، حساس و آسیب پذیر از لپ تاپ است. قاب لپ تاپ لنوو را از آن جهت مهم تلقی کرده ایم که اختلال در آن، کاربری لپ تاپ را متوقف میکند و از این رو حساس و آسیب پذیر یاد کردیم که بخش بیرونی لپ تاپ را تشکیل داده است و هیچ گونه محافظی ندارد؛ در نتیجه بسیار آسیب پذیر است. افتادن ناگهانی از ارتفاع، فشار بیش از حد، باز و بسته کردن مداوم و برخورد با ضربه های شدید موجب شکستگی و یا ترک خوردن قاب لپ تاپ میشود.
تعمیر قاب کامل لپ تاپ لنوو یکی دی
تعمیرات مبل بلوارفردوس ارزان | مبل ایفل
بررسی تعمیرات مبل بلوارفردوس ارزان
محله فردوس غرب، محله ایست در غرب تهران که در منطقه 5 شهرداری تهران واقع شده است. این محله از شمال با بزرگراه علامه جعفری، از جنوب با آزادراه تهران-کرج، از غرب با بزرگراه شهید ستاری و از شرق با بزرگراه شهید باکری همسایه می‌باشد.
پارچه تشکها و پشتی ها، فوم و فنرها را عوض می کنند و همه چیز نومی شود و این می شود رویه کوبی مبل. یک متخصص خبره رویه کوبی انواع پارچه را به خوبی
باگنشت
یک شرکت آلمانی است که لوازم خانگی تولید می کند . از سال 2012 محصولات
این شرکت در خارج از کشور آلمان تولید می شود . شرکت باگنشت محصولاتی همچون
یخچال , ماشین لباس شویی و … تولید می کند .
شرکت فیکس فریجیدر تعمیرات یخچال فریزر  و تعمیرات ماشین لباسشویی 
دیگر برندها را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام می دهد . شرکت
فیکس فریجیدر نمایندگی تعمیر محصولات باگنشت می باشد . برای سفارش تعمیر
محصول خود روی دکمه تماس با ما کلیک کنید .
منبع :fixfrig
hesitating will waste your time, will kill you...
~~~
what cause me to delay my works??
Laptop ?
So be careful about using it :
1- Think(deep) about your main aim of using laptop and write it somewhere
2- Don't lose your awareness during using laptop =
    - Don't do works what not belong to your plans & your aims . 
3- And define a limit time to use it
~~~
You know 
always there is too many problems;
in society, in family or in your own privet life
if you want to delay your important activities because of these 
finally you'll reach "nothing"
so try to ignore and skip these and just focus on your tasks
you should adjust yourself with every situation and never stop your attempt
~~~
My attempt to «only speak in English» finally had a result :)
This morning when i was asleep I
آیا مادربرد کامپیوترتان روشن نمی شود؟ برای تست مادربرد چه باید کرد چگونه می توان فهمید  که مادربرد خراب است یا خیر؟ اگر به دنبال پاسخ به این سوالات هستید به جای درستی آمده اید. در این بخش از آموزش های تعمیرات تعمیرکارسلام با اطلاعات زیادی از قبیل علائم مادربرد معیوب؛ نحوه عیب یابی و تست مادربرد و کارهایی که درصورت خرابی مادربرد باید نجام داد؛ آشنا می شوید:
ادامه مطلب
تعمیرات مبل پونک ارزان | مبل ایفل
بررسی تعمیرات مبل پونک ارزان
پونَک، محله‌ای گران قیمت و اعیان نشین است که از سه بخش پونک جنوبی،پونک شمالی و پونک شرقی تشکیل شده است. این محله در شمال غرب تهران واقع شده است.پونک جنوبی و پونک شمالی و در منطقه ۵ شهرداری تهران و پونک شرقی در منطقه ۲ شهرداری تهران پایتخت واقع شده‌است. 
این محله به دلیل نوساز بودن ساختمان ها دارای معماری خاص و مدرنی است که باعث گران بودن محله شده است[۸] طبق آخرین آمار، محله پونک ح
سپاسگذاریم از اینکه زمانی را برای بازدید از بلاگ ما اختصاص داده اید، هدف سایت مبل ایفل (تعمیرات مبل یوسف آباد) ارائه خدمات بهتر مبلمانی است.
امروزه در خانه تمامی ما مبل وجود دارد و مبل جز وسایل جدا نشدنی از دکوراسیون محسوب می‌شود. 
همه مردم سالیانه یا دوره‌ای به دلیل خرابی رویه، نشیمن، خراشیدگی چوب و یا برای تنوع و تغییر دکوراسیون اقدام به تعویض مبلمان خود می‌کنند.
مبل ایفل ارائه دهنده خدمات تعمیرات مبل یوسف‌آباد می‌باشد . البته به جز
گو یا گولینگ یک زبان برنامه نویسی، که توسط شرکت گوگل عرضه و ارائه شده است. زبان گولنگ به صورت Open Source منتشر شده تا برنامه نویس ها بتوانند آن را توسعه دهند. با استفاده از زبان برنامه نویسی Go می شود هر نوع نرم افزاری رو پیاده سازی کرد. 

ادامه مطلب
هاردستون
یک شرکت انگلیسی است . اگر چه این شرکت تولید کننده ی لوازم خانگی با
کیفیت است اما کارخانه ی تولیدی ندارد و کارخانه هایی در سراسر جهان
محصولات این برند را تولید می کنند . شرکت هاردستون محصولات بزرگی همچون یخچال و گاز و لوازم خانگی کوچک را تولید می کند .
شرکت فیکس فریجیدر تعمیرات یخچال فریزر  و تعمیرات ماشین لباسشویی 
دیگر برندها را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام می دهد . شرکت
فیکس فریجیدر نمایندگی تعمیر محصولات هاردستون می
سپاسگذاریم از اینکه زمانی را برای بازدید از بلاگ ما اختصاص داده اید، هدف سایت مبل ایفل (تعمیرات مبل ستارخان) ارائه خدمات بهتر مبلمانی است.
امروزه در خانه تمامی ما مبل وجود دارد و مبل جز وسایل جدا نشدنی از دکوراسیون محسوب می‌شود. در هر خانه‌ای معمولا خانوم‌ها نسبت به آقایون اهمیت بیشتری به وسایل و دکوراسیون داخلی می‌دهند و از نظر خانوم ها خانه همیشه باید منظم و همه چیز سر جای خودش باشد.اینکه بفهمیم مبلمان ما نیاز به تعمیر دارد یا خیر سوال
تعمیرات مبل صادقیه ارزان | مبل ایفل
بررسی تعمیرات مبل صادقیه ارزان
صادقیه محلّه‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ایران (۱۳۵۷) نام این محله آریاشهر بوده‌است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه ،صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است.
بخشی از صادقیه در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاش
خرید ماسک مو احیا کننده گلیس Deep Repair مدل ۲۰۰ml
اگر موهای آسیب دیده و سست دارید یا در اثر رنگ کردن های متوالی، استفاده ی پی در پی از سشوار یا اتوهای مو، موهایتان زبر و خشن شده اند، بهترین انتخاب برای شما ماسک مو احیا کننده گلیس Deep Repair مدل ۲۰۰ml خواهد بود. این ماسک مو به دلیل داشتن کراتین، سبب درخشندگی و براقی موهای شما شده و باعث ترمیم، بازسازی و درخشندگی موهای شما خواهد شد. علاوه بر آن به دلیل وجود مواد صا کننده سبب لخت شدن موهای شما خواهد شد.
به
تعمیرات مبل غرب تهران | تعمیرات مبلمان ایفل
بررسی  تعمیرات مبل غرب تهران بزرگ
 
این منطقه از شمال به رشته‌کوه البرز، از جنوب به بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی ، از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و منطقه ۲ شهر تهران در مجاورت طرشت و ستارخان و مرزداران و شهرک غرب و سعادت آباد و از غرب به منطقه ۲۲ شهر تهران ،استادیوم آزادی محدود می‌باشد و به بزرگراه های همت و حکیم و آبشناسان و باکری و ستاری و شیخ فضل‌الله نوری و لشگری
بررسی تعمیرات مبل درکه ارزان
درکه یکی از محله‌های شمال شهر تهران، پایتخت ایران است. درکه در نزدیکی محله‌های اوین و ولنجک قرار دارد. این محله به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه‌های شمالی تهران، ار محل‌های مناسب برای پیاده‌گردی و کوه‌پیمایی در تهران به‌شمار می‌رود. پناهگاه پلنگ‌چال در کوه‌های درکه و در مسیر صعود به قله توچال قرار دارد.
محله سادات درکه یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شمیران است. منطقه درکه در شمال غرب شمیران واقع شده . بیشتر ا
قطعاً باتری لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین اجزای آن است که در مواقعی که به برق دسترسی نداریم نیاز به آنرا بیشتر احساس می کنیم. پس باید طرز صحیح حفظ و نگهداری از باتری لپ‌تاپ را بدانیم. دلایل اصلی شارژ نشدن باتری لپ تاپ های مختلف عنوانیست که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم.
وظیفه تمام باتری ها ذخیره سازی انرژی برق برای استفاده از آن در زمان آینده است. تغییرات شیمیایی در باتری باعث ذخیره و آزادسازی انرژی الکتریکی در آن می شود. البته مقداری از انرژ
آموزش تعمیرات فتوکپی
در مراکز تخصصی و حرفه ایی و توسط اساتید با تجربه در حوزه ماشین های اداری
صورت میگیرد . ما در این مقاله مختصری از چگونگی کار دستگاه کپی و هم چنین
معرفی قطعات اصلی دستگاه های کپی را بیان میکنیم . دستگاه های چاپ و کپی
از دیرباز تا به امروز چه در کارهای اداری و چه در مکان های آموزشی و تجاری
مورد استفاده قرار گرفته اند . دستگاه های کپی در دو نوع دستگاه کپی
آنالوگ و دستگاه کپی دیجیتال تقسیم بندی میشوند که آنالوگ ها قدیمی تر و
تعمیرات مبل نارمک ارزان | تعمیرات مبلمان ایفل
بررسی تعمیرات مبل نارمک ارزان
نارمَک نام محله‌ای واقع در شرق تهران است. در گذشته دهی در ۹ کیلومتری جنوب شرقی تجریش و ۵ کیلومتری راه شوسهٔ دماوند به تهران بوده‌است. محلهٔ نارمک تهران یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است که در جنوب ده نارمک ساخته شده‌است. نارمک یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود. 
این محله که در ضلع شمالی محله تهران‌نو و ضلع جنوبی و شرقی محله شمیران نو واقع
لپ تاپ لنوو
شرکت لنوودر تاریخ یکم نوامبردرپکن چین با سرمایه حدود دویست هزار یوان تأسیس شد. اعضای اولیه حدود 12 نفر بودند که اکثر آن ها از جمله نخبگان حوزه آی تی به شمار می آمدند. در اولین پروژه تولیدی، شرکت اقدام به ساخت و عرضه بردهای نوعی از پردازنده کرد. تولیدات رایانه ای لنوو از سال 1990 و پس از ورود به بازار دیجیتال دنیا آغاز شد. شرکت لنوو این اسم را در سال 2003 برای خود انتخاب کرد. حروف le ابتدای کلمه لیجند (اسم اولیه شرکت) و novo به لاتین به معنای ج
تعمیر لپ تاپ ایسر E1-571G یکی از نیازهای کاربرانی است که این دستگاه را برای انجام فرایندهای گرافیکی خود انتخاب کرده اند. بدون شک شما به عنوان یک کاربر عادی، اطلاعات زیادی در مورد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ و روش های برطرف کردن آنها ندارید. به همین دلیل هم نیاز به دریافت کمک های تخصصی تر در این زمینه دارید. اسپایر e1-571g جزء لپ تاپ های شناخته شده ایسر است و افراد زیادی از آن استفاده می کنند.
ما در ادامه مطلب پیش رو، نکاتی را در خصوص مشکلات
تعمیر یخچال سامسونگ تخصص ماستخرابی‌ها و مشکلاتی که برای یخچال‌های فریزر سامسونگ پیش می‌آیند، اغلب نشانه‌های آشکاری دارند. احتمالا شما هم با مواردی مثل منجمد نشدن مواد غذایی، صدای اضافه موتور، به هم خوردن حالت اتوماتیک یخچال، خراب شدن قسمت یخ ساز و غیره رو به رو شده‌اید. هر کدام از این مشکلات نشان دهنده ضعف یک آیتم در یخچال است که باید برطرف شود.  اگر یخچال فریزر سامسونگ‌تان دچار مشکل شد سریعا با مشاوران ما تماس بگیرید تا همان روز برای
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
طاعات و عبادات قبول
کدام پردازنده لپ‌تاپ مناسب شما است؟
 
 

تفاوت پردازنده‌های سری HQ با HK چیست؟ آیا پردازنده سری U برای شما مناسب است یا سری Y؟ ..
 
 

پردازنده مغز کامپیوتر محسوب می‌شود و پردازش‌ها در این واحد صورت می‌پذیرد. هرچه سرعت پردازنده بالاتر باشد، وب‌گردی، بازی و ویرایش تصاویر با سرعت بیشتری صورت می‌پذیرد؛ اما این پردازنده‌ها مصرف برق بیشتری نیز دارند و باعث کاهش شارژ دهی باتری می‌شوند.
زمانی که شم
بازساری درب و پنجره دوجداره به باحال ترین شکلش
اقدامات مهم و لازم قبل از تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره
اولین کاری که باید صورت بگیرد این است که پرده ها به طور کامل باز شوند.لوازم خانه از جمله مبلمان، فرش و … در اطراف پنجره تا فواصل ۱ متری از آن، برداشته شود اگر پنجره قدیمی شما آلومینیومی باشد باشد نیازی به برشکاری و فرز کاری نمی باشد.
اما اگر پنجره قدیمی شما آهنی باشد نیاز به فرزکاری می باشد و باید اطراف پنجره کاملاً توسط پارچه های مخصو
بوش یک شرکت آلمانی با سابقه در زمینه ی تولید محصولات الکترونیکی است . این شرکت لوازم خانگی بسیار با کیفیتی تولید می کند . بوش محصولات مختلفی از یخچال و لباس شویی تا تستر و قهوه ساز  و …  را به بازار جهانی عرضه می کند .
شرکت فیکس فریجیدر تعمیرات یخچال فریزر  و تعمیرات ماشین لباسشویی 
دیگر برندها را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام می دهد . شرکت
فیکس فریجیدر نمایندگی تعمیر محصولات بوش می باشد . برای سفارش تعمیر محصول
خود روی دکمه تماس ب
تعمیر۲۴ برای رضایت حداکثری مشتری که دارایی اصلی این مرکز تعمیراتی است و با توجه به وضعیت فعلی مالی هدف اولیه بر تعمیر قسمت های خراب است، در صورت عدم این مهم، قطعات اصلی با هزینه ای تعیرفه ای و مسوب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
وظیفه تعمیر۲۴ در قبال تعمیر ماکروفر و سولاردام شما
در صورت بروز خرابی در مایکروفر خود با کارشناس تعمیرات مایکروفر و سولاردام ما تماس بگیرید:
اگر ایراد جزئی بود با راهنمایی کارشناس مربوطه مشکل بوسیله شما و با مشاو
 
تهویه هوا برای خنک نگه داشتن منزل شما به خصوص در فصل تابستان ضروری است. وقتی AC شما خراب شد ، بسته به برنامه ریزی و در دسترس بودن ، انتظار برای حرفه ای به منزل شما و رفع آن می تواند روزها یا هفته ها طول بکشد. غالبا، باز کردن یک پنجره یا اجرای یک فن در یک روز مخصوص تابستان کافی نیست. خبر خوب این است که تعداد موارد غافلگیرکننده ای وجود دارد که در آن می توانید یک AC شکسته را به تنهایی تشخیص داده و ترمیم کنید. در این مقاله نکاتی در مورد عیب یابی بررسی
تعدد نمایندگی بوش در تهران
در طی جستجوهای بسیاری که در این خصوص انجام شده است تاریخچه دقیقی از ورود برند بوش به ایران در سالهای گذشته در دسترس نمیباشد، اما با توجه به تماسهای مشتریان با شرکت بوش سرویس تهران جهت تعمیرات بوش، قدیمی ترین دستگاه بوش در ایران تقریبا نزدیک به ۵۰ سال قدمت داشته است لذا به احتمال زیاد اولین دستگاههای برند بوش از سال ۱۳۵۰ به ایران وارد شده اند و با روی دادن انقلاب و شروع جنگ در ایران واردات لوازم خانگی به ایران در حد
تعمیرات پرینترهای کانن در مرکز تعمیرات نمایندگی رسمی کانن دارای مراحل زیر است.برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه ارتباط با نمایندگی کانن جهت تعمیر پرینتر کانن خود ارتباط برقرار نمایید.
 اطلاعات تماس با ما در فرم ذکر شده در بالای وبلاگ موجود است.
پرینتر به واسطه انجام کار دقیق در فرایند چاپ، دستگاه بسیار حساسی بوده و به همین دلیل بروز مشکل در کارکرد آن امری طبیعی و شایع است.از همین رو متخصصین نمایندگی تعمیرات پرینترهای کانن
تعمیر لپ تاپ
یکی از حساس ترین قسمت های لپتاپ، صفحه نمایش آن است که در بسیاری از مدل های این دستگاه ظریف و شکننده است. اگر قصد تعویض صفحه LCD  لپتاپ  را داریم چه باید بکنیم؟
 
کلیک–  یکی از مهمترین عناصر یک لپتاپ صفحه ی نمایش آن است و از این رو کمپانی های لپتاپ برای ساخت و طراحی آن بسیار حساسند، یکی از اغلب مسائل رایجی که برای صفحه نمایش لپتاپ رخ می دهد، ترک خوردگی و یا برخی اوقات متوقف شدن صفحه نمایش بدون هیچ دلیل ظاهری می‌تواند اتفاق بیفتد.
بس
تعمیر لپ تاپ
یکی از حساس ترین قسمت های لپتاپ، صفحه نمایش آن است که در بسیاری از مدل های این دستگاه ظریف و شکننده است. اگر قصد تعویض صفحه LCD  لپتاپ  را داریم چه باید بکنیم؟
 
کلیک–  یکی از مهمترین عناصر یک لپتاپ صفحه ی نمایش آن است و از این رو کمپانی های لپتاپ برای ساخت و طراحی آن بسیار حساسند، یکی از اغلب مسائل رایجی که برای صفحه نمایش لپتاپ رخ می دهد، ترک خوردگی و یا برخی اوقات متوقف شدن صفحه نمایش بدون هیچ دلیل ظاهری می‌تواند اتفاق بیفتد.
بس
لپ تاپ ایسوس StudioBook S W700G3P
سیستم عامل: Windows 10 Pro
پردازنده: Intel® Core™ i7-8750H
سرعت پردازنده: 2.2GHzظرفیت رم :  64 گیگابایت / DDR4هارد دیسک: 4 ترابایتسایز مانیتور: 17 اینچ

معرفی لپ تاپ ایسوس مدل P5440UF
زندگی ماشینی و مدرن امروزی نیازمند نوت بوک هایی است که در هر کجا و هر زمانی که لازم داشتید بتوانید از آن استفاده کنید.
لپ تاپ ASUS StudioBook S W700G3P فوق العاده سبک است و نیازهای شما را بر آورده می کند.
برای معرفی لپ تاپ ایسوس مدل  StudioBook S W700G3P باید بگوییم که این مدل لپتاپ
تعمیر لپ تاپ
یکی از حساس ترین قسمت های لپتاپ، صفحه نمایش آن است که در بسیاری از مدل های این دستگاه ظریف و شکننده است. اگر قصد تعویض صفحه LCD  لپتاپ  را داریم چه باید بکنیم؟
 
کلیک–  یکی از مهمترین عناصر یک لپتاپ صفحه ی نمایش آن است و از این رو کمپانی های لپتاپ برای ساخت و طراحی آن بسیار حساسند، یکی از اغلب مسائل رایجی که برای صفحه نمایش لپتاپ رخ می دهد، ترک خوردگی و یا برخی اوقات متوقف شدن صفحه نمایش بدون هیچ دلیل ظاهری می‌تواند اتفاق بیفتد.
بس
استوک
خرید موبایل استوک
خرید دستگاه چاپ رنگی استوک
خرید دستگاه چاپ سیاه و سفید استوک
خرید لپتاپ استوک
خرید لپ تاپ استوک
خرید لپ تاپ
خرید کیس استوک
خرید مینی کیس استوک
گوشی اپل استوک
گوشی آیفون استوک
خرید استوک
استوک چیست
خرید مانیتور استوک
خرید پرینتر استوک
خرید شیاف ماریانا دکتر آز
قرص ماریانا دکتر آز شمعدانی
شیاف مارانا تنگ کننده واژن
شیاف تنگ کننده واژن
شیاف افزایش لذت جنسی
شیاف ماریانا دکتر آز شمعدانی
نمایندگی شیاف ماریانا
رفع بوی بد
لپ تاپ اچ پی Elite x2 1013 G3
سیستم عامل: Microsoft Windows 10 Pro 64 Bitپردازنده: Intel Core i7-8650U سرعت پردازنده: 1.8 GHzظرفیت RAM: شانزده گیگابایت / DDR4سایز مانیتور: 13.3 اینچ
هارد دیسک: 512 گیگابایتپردازنده گرافیکی:  UHD Graphics 620

معرفی لپ تاپ اچ پی Elite x2 1013 G3
اچ
پی که یک شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات است را باید یکی از بزرگترین
تولید کنندگان ماشین الات اداری و لپ تاپ دانست زیرا هر سال محصولات شگفت
انگیزی جدیدی را روانه بازار می کند.
این
شرکت امریکایی به تازگی لپ تاپ اچ پی Eli
لپ تاپ اچ پی Elite x2 1013 G3
سیستم عامل: Microsoft Windows 10 Pro 64 Bitپردازنده: Intel Core i7-8650U سرعت پردازنده: 1.8 GHzظرفیت RAM: شانزده گیگابایت / DDR4سایز مانیتور: 13.3 اینچ
هارد دیسک: 512 گیگابایتپردازنده گرافیکی:  UHD Graphics 620

معرفی لپ تاپ اچ پی Elite x2 1013 G3
اچ
پی که یک شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات است را باید یکی از بزرگترین
تولید کنندگان ماشین الات اداری و لپ تاپ دانست زیرا هر سال محصولات شگفت
انگیزی جدیدی را روانه بازار می کند.
این
شرکت امریکایی به تازگی لپ تاپ اچ پی Eli
تعمیر لپ تاپ
یکی از حساس ترین قسمت های لپتاپ، صفحه نمایش آن است که در بسیاری از مدل های این دستگاه ظریف و شکننده است. اگر قصد تعویض صفحه LCD  لپتاپ  را داریم چه باید بکنیم؟
 
کلیک–  یکی از مهمترین عناصر یک لپتاپ صفحه ی نمایش آن است و از این رو کمپانی های لپتاپ برای ساخت و طراحی آن بسیار حساسند، یکی از اغلب مسائل رایجی که برای صفحه نمایش لپتاپ رخ می دهد، ترک خوردگی و یا برخی اوقات متوقف شدن صفحه نمایش بدون هیچ دلیل ظاهری می‌تواند اتفاق بیفتد.
بس
اگر لپ تاپ شما، شارژر را تنها با چرخاندن پین آن و یا خم کردن آن می شناسد و یا اصلا قادر به شناسایی آن نیست؛ ممکن است به خاطر وجود کابل شارژ معیوب، کانکتور و یا جک  DC (داخل لپ تاپ) باشد. اما چگونه باید تشخیص دهید که لپ تاپ و یا شارژر، این مشکل را دارد؟ این پست آموزشی تعمیرکارسلام را بخوانید تا پاسخ تمام سوال های خود را یابید:
در اغلب موارد امکان پذیر نیست که جک پاور لپ تاپ را بدون لحیم کاری نصب کنید. اکثر جک های پاور در لپ تاپ ها مستقیما بر روی برد
the Iranian people repairman needs to improve his skills.they
have any problems with this for example Painting: “نقاشی ساختمان”,
Carpet cleaning: “قالیشویی“, House cleaning: “نظافت منزل” and …we need to publish this type of model text to all repairman:What services does the carpet work well?Clear and transparent factorPrice match compliance when contacting the invoice priceDrying in closed and sanitaryCovering and packing carpets and rugsWith full and advanced mechanized linesUse of high-quality carpet shampoosServices like staining, carpet repair, and carpet weavingSo if you have good solutions for our problems, Please talk to us about this issueThanks to my friends


http://tehranservice.withtank.com/
 
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



دریافتمدت زمان: 1 دقیقه 6 ثانیه
you can see how to paint Starry Night on a hp laptop with Acrolyc paint.
 
 
 
کول پد تسکو TCLP 3100
تعداد فن: 4 عدد
جنس بدنه: فلز و پلاستیک
ابعاد کول پد: 390 * 280 * 28 میلی متر
مناسب برای لپ تاپ: 10 تا 17 اینچ
معرفی کول پد تسکو TCLP 3100
پایه خنک کننده یا کول پد برای کسانی که مدت زمان زیادی از لپ تاپ به طور مداوم استفاده می کنند و دمای لپ تاپ آنها در هنگام استفاده بیش از اندازه بالا می رود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کول
پد 3100 از جمله کول پدهای قوی موجود در بازار به حساب می آید که دارای 4
فن، شامل 2 فن بزرگ 125 میلی متری و 2 فن کوچکتر 70 میل
لوله کشی آب در کرج
گروه تاسیسات ساختمانی واریان سرویس، در کلیه امور ساختمانی و تاسیساتی از قبیل تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی، لوله کشی ساختمان ،تعمیرات ساختمان و تعمیر پکیج و رادیاتور در کرج دارای افراد متخصص، متعهد و با تجربه می‌باشد.
امروزه برای لوله کشی ساختمان معمولا از لوله‌های آهنی و فولادی گالوانیزه، لوله‌های چدنی و لوله‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.
لوله‌های گالوانیزه و آهنی به دلیل اینکه با سرعت بالایی دچار
کول پد Multi Core X6
تعداد فن: 4 عدد
جنس بدنه: فلز و پلاستیک
قابلیت تنظیم ارتفاع: دارد
مناسب برای لپ تاپ: حداکثر 15.6 اینچ
معرفی کول پد دیپ کول Multi Core X6
پایه خنک کننده یا همان کول پد همواره بهترین راه حل برای جلوگیری از گرم شدن لپ تاپ شما
هنگام استفاده می باشد. کول پدها با ایجاد فاصله بین لپ تاپ و سطح زیرین
آن و همچنین عملکرد فن های قوی، مانع از گرم شدن قطعات لپ تاپ می شود. این
امر علاوه بر افزایش سرعت و عملکرد لپ تاپ باعث افزایش طول عمر آن نیز می
شود.
انو
کول پد Multi Core X6
تعداد فن: 4 عدد
جنس بدنه: فلز و پلاستیک
قابلیت تنظیم ارتفاع: دارد
مناسب برای لپ تاپ: حداکثر 15.6 اینچ
معرفی کول پد دیپ کول Multi Core X6
پایه خنک کننده یا همان کول پد همواره بهترین راه حل برای جلوگیری از گرم شدن لپ تاپ شما
هنگام استفاده می باشد. کول پدها با ایجاد فاصله بین لپ تاپ و سطح زیرین
آن و همچنین عملکرد فن های قوی، مانع از گرم شدن قطعات لپ تاپ می شود. این
امر علاوه بر افزایش سرعت و عملکرد لپ تاپ باعث افزایش طول عمر آن نیز می
شود.
انو
گوشی های موبایل دیگر یک همراه ساده نیستند و هوشمند شدنشان باعث وابستگی بیشتر ما به آنها شده است. وابستگی ای که هم می تواند کاری باشد و هم بحث حریم های خصوصی. یکی از مدل‎هایی که فراوانی زیادی هم بین مردم دارد گوشی های شرکت اپل یا همان آیفون است. گوشی های آیفون کاربران خاص خودش را دارد، شاید در ظاهر کار کردن با آنها مشکل به نظر بیاید، اما بعد از مدتی کار، این فرضیه رد می شود. بحث اصلی بحث تعمیرات اپل هست که تقریبا یک نمایندگی خاص و مخصوص آن از طرف
لپ تاپ اچ پی Pavilion 15z 3BC70AV-1
سیستم عامل: Windows 10 Home 64 پردازنده:  AMD Ryzen™ 5 3500Uسرعت پردازنده: 2.1 GHz- 3.7 GHzظرفیت RAM: شش گیگابایت / DDR4سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایتپردازنده گرافیکی:  AMD  Radeon™ Vega 8 ​
معرفی لپ تاپ اچ پی Pavilion 15z 5MU54AV-1
لپ تاپ 15z اچ پی با باتری قدرتمند خود، برای استفاده های طولانی مدت در طول روز طراحی شده است.
شرکت اچ پی در این لپ تاپ از پردازندۀ AMD بهره برده است که برای اجرای برنامه ها با سرعت بالا، تقریباً مناسب به نظر می رسد.
از د
کارخانه قالیشویی تهران شهر ارائه دهنده خدمات شستشوی فرش ماشینی و دستباف زیر قیمت اتحادیه ،کمترین تعرفه قالیشویی با حمل رایگان برای قالی های با متراژ بالاتر از 24 متر،همچنین مبل شویی در منزل و تعمیر مبلمان های چوبی و پارچه ای در محل مشتری یا در کارخانه قالیشویی تهران شهر
قالی و قالیچه‌ها به لحاظ جنس،کـیفیت و مـقاومت با‌ هم‌ تفاوت‌ دارند و به
همان‌ نسبت شیوهء نگه داریشان نیز متفاوت اسـت.تـابش شـدید‌ نور‌
خورشید،آلودگی و رطوبت و بید از
کارخانه قالیشویی تهران شهر ارائه دهنده خدمات شستشوی فرش ماشینی و دستباف زیر قیمت اتحادیه ،کمترین تعرفه قالیشویی در غرب تهران با حمل رایگان برای قالی های با متراژ بالاتر از 24 متر،همچنین مبل شویی در منزل و تعمیر مبلمان های چوبی و پارچه ای در محل مشتری یا در کارخانه قالیشویی تهران شهر
قالی و قالیچه‌ها به لحاظ جنس،کـیفیت و مـقاومت با‌ هم‌ تفاوت‌ دارند و به همان‌ نسبت شیوهء نگه داریشان نیز متفاوت اسـت.تـابش شـدید‌ نور‌ خورشید،آلودگی و رطو
اکثر کاربران ویندوز، کامپیوتر خود را توسط گزینه Shut down در منو استارت خاموش می کنند که این راه خاموش کردن ویندوز، سریعترین راه خاموش کردن سیستم نیست و راه های سریع دیگری نیز برای این کار وجود دارد. روش های خاموش کردن سریع سیستم هم شامل ویژگی های خود ویندوز و هم شامل برنامه های جانبی هستند.

چگونه لپ تاپ و کامپیوتر را با کلید میانبر یا بستن در آن خاموش کنیم ؟
Alt-F4 کلید میانبر برای خاموش کردن سریع ویندوز ۱۰ ، ۸ و..
این کلید میانبر در تمامی نسخه های
شرکت لیفت گستر آسیا با بیش از دو دهه سابقۀ فعالیت، در زمینۀ واردات، عرضه، فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های برقی، لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز و همچنین انواع بالابرها فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب در مدت زمان فعالیت خود توانسته است در بخش های مختلف تعمیرات تخصصی لیفتراک ها و ماشین آلات راهسازی، رضایت خاطر مشتریان خود را  فراهم نماید.
بخشی از خدمات شرکت لیفت گستر آسیا:
فروش لیفتراک در برندهای مختلف از قبیل ل
تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ در شیراز توسط شرکت ما با کیفیت عالی و تضمین انجام می شود.
 
اگر مادربرد لپ تاپ شما نیاز به تعمیر و بررسی دارد با ما در ارتباط باشید.
 
با کلیک بر روی دکمه ی تماس می توانید با کارشناس تماس حاصل فرمائید.
تماس با کارشناس تعمیرات
 
مادربرد به دلیل وجود قطعات زیاد بر روی آن نیاز به تعمیرات حرفه ای و تخصصی دارد.
تعمیر انواع خازن و مقاومت روی مادربرد
قطعات الکتریکی و الکترونیکی که روی برد موجود هستند ظرافت خاصی دارند. معمو
خب همونطور که مشاهده میکنید اینا اطلاعات کارت گرافیکم هست.اسمش که در بالا موجوده.همینطور لوگوی شرکت سازندش که انویدیاس.این نسخه و کلا کارت گرافیکایی که حرف M درش بکار  ینی همون Mobile یا نسخه ضعیفتر که معمولا برای لپ تاپ ها استفاده میشه،چراکه قدرت کمتر ینی برق مصرفی کمتر و برق مصرفی کمتر ینی حرارت کمتر.
*نکته ای شاید برای دوستان جالب باشه.(البته گیمرای عزیز بیشتر)باید بدونین که اگه کارت گرافیکتون ضعیف ایرادی نداره کارت گرافیکای اکسترنالم موج
لوله کشی آب در کرج
گروه تاسیسات ساختمانی واریان سرویس، در کلیه امور ساختمانی و تاسیساتی از قبیل تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی، لوله کشی ساختمان ،تعمیرات ساختمان و تعمیر پکیج و رادیاتور در کرج دارای افراد متخصص، متعهد و با تجربه می‌باشد.
امروزه برای لوله کشی ساختمان معمولا از لوله‌های آهنی و فولادی گالوانیزه، لوله‌های چدنی و لوله‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.
لوله‌های گالوانیزه و آهنی به دلیل اینکه با سرعت بالایی دچار
لپ تاپ لنوو ThinkPad L380 Yoga

سیستم عامل: Windows 10 Pro 64پردازنده: Intel® Core™ i7-8550H

سرعت پردازنده:1.80GHzظرفیت RAM : گیگابایت 32 / DDR4سایز مانیتور: 13.3 اینچ

معرفی لپ تاپ لنوو ThinkPad L380 Yoga
کمپانی شرکت لنوو
لپ تاپ های اقتصادی تینک پد (ThinkPad) یوگا را به نوت بوت های تجاری خود
اضافه کرده است. این محصول چینی با عملکرد بسیار عالی همراه با قیمتی مقرون
به صرفه وارد بازار جهانی شده است.
گاهی
اوقات شما سخت کار می کنید تا کار را به سرانجام برسانید لپ تاپ لنوو
ThinkPad  L380 Yoga قابلیت
لپ تاپ لنوو ThinkPad L380 Yoga

سیستم عامل: Windows 10 Pro 64پردازنده: Intel® Core™ i7-8550H

سرعت پردازنده:1.80GHzظرفیت RAM : گیگابایت 32 / DDR4سایز مانیتور: 13.3 اینچ

معرفی لپ تاپ لنوو ThinkPad L380 Yoga
کمپانی شرکت لنوو
لپ تاپ های اقتصادی تینک پد (ThinkPad) یوگا را به نوت بوت های تجاری خود
اضافه کرده است. این محصول چینی با عملکرد بسیار عالی همراه با قیمتی مقرون
به صرفه وارد بازار جهانی شده است.
گاهی
اوقات شما سخت کار می کنید تا کار را به سرانجام برسانید لپ تاپ لنوو
ThinkPad  L380 Yoga قابلیت
لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-E

سیستم عامل: نداردپردازنده: Intel Celeron N4000سرعت پردازنده: 2.0Ghzظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR4سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: Intel HD Share 620
معرفی لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-E
لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 330-U یکی از لپ تاپ های میان رده شرکت لنوو
است که به منظور انجام کارهای روزمره مانند مرور صفحات وب، تماشای فیلم،
اجرای نرم افزارهای معمولی مانند آفیس و بازی های سبک ارائه شده است.
کیفیت ساخت مطلوب و مجهز بودن به پورت های و
 
 
 
 
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



دریافتمدت زمان: 1 دقیقه 6 ثانیه
you can see how to paint Starry Night on a hp laptop with Acrolyc paint.
 
 
 
لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-O
سیستم عامل: نداردپردازنده: Intel Pentium N5000سرعت پردازنده: 2.0Ghzظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR4سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: AMD R5 M530​

معرفی لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-O
لپ تاپ مدل IdeaPad 330-O یکی از لپ تاپ های میان رده شرکت لنوو می باشد که در دو رنگ مشکی و خاکستری در بازار ایران موجود است.
صفحه نمایش 15.6 اینچی، طراحی ظاهری شیک و کیفیت ساخت بالای بدنه از جمله ویژگی های لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-O به حساب می آیند.
این لپ تاپ
ب
لپ تاپ توشیبا A30-D-136
پردازنده: Intel® Core™ i7-7500Uسرعت پردازنده: 2.70 تا 3.50 گیگاهرتزظرفیت رم: 12.28 گیگابایتسایز مانیتور: 13.3 اینچ
هارد دیسک: 1 ترابایت
پردازنده گرافیکی: Intel® HD Graphics 620  
معرفی لپ تاپ توشیبا Portege A30-D-136
کمپانی توشیبا یکی از شرکت های با سابقه و معتبر در زمینه تولیدات حوزه فناوری اطلاعات و انواع  لپ تاپ است.
لپ تاپ توشیبا A30-D-136  یکی از محصولات این شرکت به شمار می آید که برای استفاده های اداری و آموزشی و دانشگاهی می توان بر روی آن حساب باز کر
Hello I hope you are well One of the problems I saw several times inside the repair shop The car's shock absorber is not damaged at all, but because the oil inside is finished, they have to use a new shock absorber. In my opinion, by changing the shape of the car's shock absorber, we can pour oil into the shock absorber and there is no need for a new shock absorber. This is just a preliminary idea
سلامامیدوارم حالتون خوب باشهیکی از مشکلاتی که چند بار داخل تعمیرگاه دیدماینه که کمک فنر ماشین اصلا خراب نشده ولی به دلیل اینکه روغن داخلش تموم شده باید کمک فنر جدیدی استفاده کنندبه نظر من با تغییر شکل کمک فنر ماشین, می
لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-FC

سیستم عامل: نداردپردازنده: Intel Pentium N5000سرعت پردازنده: 2.0Ghzظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR4سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: Intel HD Share 500​

معرفی لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-FC
کمپانی لنوو یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید لپ تاپ، کامپیوتر شخصی و تجهیزات جانبی به شمار می آید.
لپ
تاپ لنوو مدل Lenovo IdeaPad 330-FC یکی از لپ تاپ های میان رده این شرکت
است که از کیفیت ساخت مطلوب و ظاهری شیک و زیبا برخوردار است.
از این لپ تا
لپ تاپ لنوو IdeaPad 320-U

سیستم عامل: نداردپردازنده: AMD Stoney Ridge E2-9000سرعت پردازنده: 2.0Ghzظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR4سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: AMD R5 M530​
معرفی لپ تاپ لنوو IdeaPad 320-U
لپ تاپ IdeaPad 320-U یکی از لپ تاپ های میان رده شرکت لنوو می باشد که برای استفاده های عادی و روزمره طراحی و عرضه شده است.
این لپ تاپ برای استفاده های شخصی در محل کار یا تحصیل کاملاً مناسب بوده و از آن می توان برای اجرای نرم افزارهای سبک و معمولی اس
سرویس نکردن به موقع کولر گازی، عدم نصب کولر گازی به صورت اصولی، استفاده نامناسب و مداوم بدون سرویس باعث به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل نشتی، خراب شدن برد و ... می شود. 
تعمیر کولر گازی بوتان و سرویس کولر گازی بوتان از جمله خدماتی است که در خدمت از ما ارائه می شود.
در ادامه مطلب به بهترین زمان برای سرویس کولر گازی بوتان و خدمات تعمیر کولر گازی بوتان می پردازیم.

در چه زمانی باید به سرویس و تعمیر کولر گازی بوتان  بپردازیم؟
درصورتی‌که کولر گازی ا
تعمیر لپ تاپ یکی از گجت های محبوب و پراستفاده این روزها است. ما تقریباً هر روز از آنها استفاده میکنیم، اما به ندرت به شیوه استفاده درست از آن فکر میکنیم. اما بی دقتی ما در مراقبت از لپ تاپ ممکن است در بلند مدت اثرات جدی بگذارد. در این مقاله لیست کارهایی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که در بلند مدت باعث نابودی لپ تاپ شما خواهند شد.
 
افزایش طول عمر لپ تاپ
 
1. حیوانات خانگی
نشستن گربه بر روی لپ تاپ ممکن است، عکس جالبی برای صفحه اینستاگرام شما با
لپ تاپ ایسوس X540UB-C
سیستم عامل: نداردپردازنده: Intel Core i5 8250Uسرعت پردازنده: 3.4 GHzظرفیت RAM: هشت گیگابایت / DDR4سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی:  NVIDIA GeForce MX110 GDDR5
معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UB-C
 لپ تاپ مدل Asus VivoBook X540UB-C یکی از لپ تاپ های محصول شرکت ایسوس می باشد که برای استفاده های شخصی و کاری ارائه شده است.
قدرت سخت افزاری لب تاب ایسوس X540UB-C برای انجام پردازش های نیمه سنگین و کارهای روزانه کاملاً مناسب می باشد.
طراحی ظاهری زیب
لپ تاپ ایسوس PRO P2540NV-C
سیستم عامل: نداردپردازنده: Intel Pentium N4200سرعت پردازنده: 2.0Ghzظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR3سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: 500 گیگابایت
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce 920M
معرفی لپ تاپ ایسوس PRO P2540NV-C
شرکت ایسوس یکی از شرکت های خوشنام در ساخت انواع لپ تاپ به شمار می آید.
لپ
تاپ 15 اینچی مدل P2540NV-C یکی از محصولات این شرکت است که برای استفاده
های روزانه و معمولی در ادارات، شرکت ها و محیط های آموزشی و دانشگاهی
طراحی و ارائه شده است.
از
جمله مش
لپ تاپ ایسوس PRO P2540NV-A
سیستم عامل: نداردپردازنده: Intel Pentium N4200سرعت پردازنده: 2 GHzظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR3سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: 500 گیگابایت
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce 810M
معرفی لپ تاپ ایسوس PRO P2540NV-A
لپ تاپ P2540NV-A یکی از لپ تاپ های محصول شرکت ایسوس است که برای استفاده در ادارات، شرکت ها و محیط های آموزشی و دانشگاهی طراحی و ارائه شده است.
این
لپ تاپ 15 اینچی از لحاظ پورت های ارتباطی کامل می باشد و به پورت های
ورودی و خروجی صدا، VGA، USB 2.0، RJ45، HD
روش اول : مناسب برای همه بازی ها – مانند فیفا، فورتنایت، جی تی آی، پابجی و …
اگر بعضی از دکمه هاتون مثل شوک راست یا کلا دستتون مثل داخل بازی فورتنایت کار نمیکنه و یا دکمه هاتون جا به جاست با این روشی که در فیلم زیر توضیح دادم براحتی می تونید دستتون رو در فیفا 20 تنظیم کنید و از تمام امکانات دستتون بهره مند شوید. فقط توصیه میکنم با صبر و حوصله تمام فیلم رو مشاهده کنید و تمام مراحلش رو دقیق اجرا کنید.
 
دانلود فیلم با حجم 38 مگابایت
دانلود فایل های
لپ تاپ توشیبا Portege R30-A869
پردازنده:  Intel® Core™ i7-4710MQسرعت پردازنده: 2.50 / 3.50 Turbo GHzظرفیت رم: 12 گیگابایتسایز مانیتور: 13.3 اینچ
هارد دیسک: 1 ترابایت
پردازنده گرافیکی: Intel® HD Graphics 4600  
معرفی لپ تاپ توشیبا Portege R30-A869
اگر به دنبال یک لپ تاپ
با صفحه نمایش با کیفیت برای استفاده های مالتی مادیا و انجام کارهای
روزمره هستید، لپ تاپ توشیبا R30-A869 می تواند انتخاب ایده آلی برای شما
باشد.
شرکت توشیبا یکی از شرکت های بزرگ و با سابقه در زمینه تولید محصولات مرتبط با ح
لپ تاپ توشیبا Tecra A50-D-10M
پردازنده: Intel® Core™ i5-7200Uسرعت پردازنده: 2.50 / 3.10 Turbo GHzظرفیت رم: 8 گیگابایتسایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: 256 مگابایت
پردازنده گرافیکی: Intel® HD Graphics 620  

معرفی لپ تاپ توشیبا Tecra A50-D-10M
شرکت توشیبا یکی از شرکت های شناخته شده و مطرح در تولید انواع لپ تاپ و دیگر دستگاه های مربوط به حوزه فناوری اطلاعات می باشد.
از جمله محصولات این شرکت باید به لپ تاپ توشیبا TOSHIBA Tecra A50-D-10M اشاره کرد که برای استفاده های روزمره و کاربری های عادی عرض
لپ تاپ ایسوس X541NA-E
سیستم عامل: نداردپردازنده: Intel Celeron 3350سرعت پردازنده: 2.0 GHzظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR3سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: 500 گیگابایت
پردازنده گرافیکی: Intel HD Share 500
معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook X541NA-E
اگر
به دنبال یک لپ تاپ خوش ساخت و زیبا برای انجام استفاده های روزمره در
خانه یا محل کار خود هستید، لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X541NA-E می تواند انتظارات شما را برآورده سازد.
این
محصول یکی از لپ تاپ های میان رده شرکت ایسوس به حساب می آید که با 2
کیلوگرم
یکی از مشکلاتی که کاربران لپ تاپ برای برطرف کردن آن با نمایندگی اچ پی تماس می گیرند، سیاه شدن صفحه لپ تاپ است. این مساله ناشی از عوامل متعددی است که باید شناسایی شده و برطرف گردند. این مشکل به گونه ای است که اگر به صدای فن توجه نکنید، تصور می کنید لپ تاپ کلا روشن نشده است. جالب است بدانید این مساله بیشتر برای کاربرانی اتفاق می افتد که از ویندوز 10 استفاده می کنند.
خوشبختانه در اغلب موارد امکان برطرف کردن این ایراد به راحتی وجود داشته و مشکل چندا
لپ تاپ ایسوس R542UR-E
سیستم عامل: نداردپردازنده: AMD سرعت پردازنده: Intel Core i5 8250U ظرفیت RAM: دوازده گیگابایت / DDR4سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce DDR5 MX930M​
معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook R542UR-E
لپ
تاپ ایسوس R542UR-E یکی از لپ تاپ های مناسب برای انجام کارهای روزمره و
همچنین اجرای برنامه های نیمه حرفه ای و بازی های نه چندان سنگین می باشد.
شرکت ایسوس این مدل از لپ تاپ را در ابعاد 380*251*23.2 میلی متر و وزن 2.15 کیلوگرم به بازار عرضه کرد
تعمیرات انواع موتورهای کرکره برقی در سریع ترین زمان ممکن با تیمی متخصص و با تجربه و دارا بودن بهترین امکانات و تجهیزات لازم برای تعمیرات و سرویس های دوره ای , جهت مشاوره و اطلاع از شرایط باا شماره های 09121062739 و یا 02166087600 تماس حاصل بفرمایید.
 
معمولا لپ تاپ های ایسوس در بین مردم کشور ما جایگاه خوبی دارند و از طرفی نیز ایسوس با تهیه ی لپ تاپ های مختلف که تقریبا همه ی نیاز هارا پوشش می دهد توانسته از زمان ورود به ایران تا به امروز فروش خوبی داشته باشد .
معمولا در بین مقایسه های لپ تاپ ها با هم اگر یک لپ تاپ ایسوس وجود داشته باشد و با سایر لپ تاپ های مشابه در همان رده مقایسه شود مردم ترجیح می دهند که از لپ تاپ ایسوس استفاده کنند .
در زمینه های مختلف از جمله بازی ، مهندسی ، اداری و … ایسوس ل
اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کوله پشتی دخترانه (www.123kif.shop) (http://www.123kif.shop/product-category/backpack/women-laptop-bag/) لطفا از صفحه ما بخواهید.
اگر فردی صفت یا دوستدار سفر رفتن مسافرخانه هستید، و به منظور قفا کوله پشتی های کبیر مسافرتی می باشید، سوپرمارکت آنلاین مکسی بهترین مکان برای تامین این نیازتان است. هفته کوربخت پاریس با نمایش کلکسیون نوبهار - تابستان طراحان بین المللی داخل مکان های متنوع ماه پاریس برگزار م
تشخیص و ترمیم ترکیدگی لوله تخصص ماست
تشخیص و ترمیم ترکیدگی لوله را باید به یک متخصص سپرد تا علاوه بر هزینه تشخیص ترکیدگی لوله هزینه های اضافی بنایی و دیگر کارها را بر روی دستتان نگذارد. خدمت از ما برای کمک به شما مشتریان نیروهای زبده را آموزش داده تا علاوه بر مهارت بالا بتوانند با علمی به روز به شما کمک کنند و مشکل شما را در کمترین زمان ممکن حل کنند.
 علت ترکیدگی لوله چیست و چگونه اتفاق می افتد ؟
مهمترین عاملی که بر ترکیدگی لوله تاثیر گذار اس
بالم لب استودیو میکاپ مدل Condition & Repair 
 
برند : STUDIOMAKEUP
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
 
 
 
معرفی برند
آن روز همین امروز است! این شعار تبلیغاتی شرکت موفق «Studiomakeup» است که غیرمستقیم رسالت این تولیدکننده‌ی لوازم آرایشی را بازگو می‌کند. خرید لوازم آرایشی باکیفیت و به نوعی حرفه‌ای غالبا با مضراتی هم همراه است که مهمترین آن‌ها عبارت‌است از اینکه با قیمتی نسبتا گزاف به بازار عرضه می‌شود، همیشه در دسترس نیست و همواره این احساس را تداعی م
تعمیر بلوتوث لپ تاپ دل به کمک کارشناسان و تکنسین های واحد تعمیر لپ تاپ دل در نمایندگی دل انجام می شود. بلوتوث یکی از قابلیت های ارتباطی است که در دستگاه های مختلفی از جمله لپ تاپ ها وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع بلوتوث یک ریز تراشه است که در یک فرکانس مشخص وظیفه شناسایی دیگر دستگاه های بلوتوث دار را بر عهده دارد. تعمیر بلوتوث لپ تاپ دل از آن جهت اهمیت دارد که خرابی آن امکان اتصال و جفت شدن لپ تاپ با سایز گجت ها را منتفی می سازد.
ب
کارخانه قالیشویی تهران شهر ارائه دهنده خدمات شستشوی فرش ماشینی و دستباف زیر قیمت اتحادیه ،کمترین تعرفه قالیشویی در غرب تهران با حمل رایگان برای قالی های با متراژ بالاتر از 24 متر،همچنین مبل شویی در منزل و تعمیر مبلمان های چوبی و پارچه ای در محل مشتری یا در کارخانه قالیشویی تهران شهر
قالی و قالیچه‌ها به لحاظ جنس،کـیفیت و مـقاومت با‌ هم‌ تفاوت‌ دارند و به همان‌ نسبت شیوهء نگه داریشان نیز متفاوت اسـت.تـابش شـدید‌ نور‌ خورشید،آلودگی و رطو
اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کوله پشتی دخترانه (www.123kif.shop) (http://www.123kif.shop/product-category/backpack/women-laptop-bag/) لطفا از صفحه ما بخواهید.
اگر فردی صفت یا دوستدار جهانگردی هستید، و با ظهر کوله پشتی های شخیص مسافرتی می باشید، سوپر آنلاین مکسی بهترین مکان برای تامین این نیازتان است. هفته مقبل پاریس با نمایش کلکسیون بت خانه - تابستان طراحان بین المللی زنگ مکان های گونه گون شهبانو پاریس برگزار می شود.این رویداد برجست
میخواهم درباره یک مهاجرت بزرگ صحبت کنم. وقتی که با مشورت کارفرمای یکی از پروژه ها تصمیم به بازسازی سرویس گرفتیم.
سرویس مورد نظر یک سرویس ختم گروهی قرآن بود که بیش از 2000 ختم در آن انجام شده بود یعنی چیزی حدود 3 میلیون رکورد ثبت شده برای هر صفحه.
سرویس ابتدا با pure php و بدون فریمورک نوشته شده بود. یک api که با app ارتباط برقرار میکرد و یک ربات تلگرام که مستقیا به دیتابیس وصل میشد!
فاجعه!
قطعاً نمیتوانید همچین چیزی بزنید جز آنکه یک بی تجربه به  تمام معن
 
خرید کرم مو ضد موخره گلیس مدل Oil Nutritive
اگر دارای موهای آسیب دیده و افسرده هستید یا موهایی مات و کدر دارید نگران نباشید بهترین درمان استفاده از کرم مو ضد موخره گلیس 50ml مدل Oil Nutritive از سری محصولات Hair Repair شواکرتزکف می باشد. این روغن به دلیل داشتن ترکیبی از 8 روغن مفید موخوره های موهای بلند را تا 90 درصد درمان کرده و شادابی را به موهایتان هدیه خواهد داد. کراتین موجود در این کرم پروتئین کامل موهای شما را فراهم خواهد آورد
یکی از مشکلاتی که کاربران لپ تاپ برای برطرف کردن آن با نمایندگی اچ پی تماس می گیرند، سیاه شدن صفحه لپ تاپ است. این مساله ناشی از عوامل متعددی است که باید شناسایی شده و برطرف گردند. این مشکل به گونه ای است که اگر به صدای فن توجه نکنید، تصور می کنید لپ تاپ کلا روشن نشده است. جالب است بدانید این مساله بیشتر برای کاربرانی اتفاق می افتد که از ویندوز 10 استفاده می کنند.
خوشبختانه در اغلب موارد امکان برطرف کردن این ایراد به راحتی وجود داشته و مشکل چندا
لپ تاپ ایسوس X540NA-M
سیستم عامل: نداردپردازنده: Intelسرعت پردازنده: 2.0 GHZظرفیت RAM: دو گیگابایت / DDR3سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: 500 گیگابایت
پردازنده گرافیکی: HD Share 500 ​
معرفی لپ تاپ ایسوس X540NA-M 

لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook X540NA-M یکی از محصولات شرکت ایسوس می باشد که در ابعاد 381 * 251 * 27.2 میلی متر و وزن 2 کیلوگرم عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد.
صفحه نمایش مات، کیفیت ساخت مطلوب و سیستم صوتی قدرتمند از جمله ویژگی های لپ تاپ ایسوس X540NA-M 
- با سلام و احترامفروش انواع RAM/CPU/Server/SSD/HARD/LAPTOP+تمامی کالا ها اورجینال می باشند...........................................................................- فروش انواع SERVER..........................................................................- فروش انواع RAMبه شرح زیر:RAM 4GB-10600RAM 8-10600-12800-2133-5300RAM 16-14900-12800-10600-2133RAM 32-14900-2133-2400-8500
و.............................................................................- فروش انواع SSD/HARD..........................................................................- فروش انواع CPU Serverبه شرح زیر:CPU 2620 V1CPU 2620 V2CPU 2620 V3CPU 2640 V2CPU 2650 LV2CPU 2650 V2CPU 2650 V3CPU 2667 V2CPU 2670 V2CPU 2670
DIVE INTO TAMRIEL'S DUNGEONS FOR BIG REWARDS
The #10MillionStories in-game dungeon event begins November 30 at 15:00 GMT and lasts until December 6 at 15:00 GMT, and it is open to everybody who plays The Elder Scrolls Online. To participate, complete a random dungeon via the Dungeon Finder (Normal or Veteran) to earn a Mysterious Reward Box. (You can obtain one Mysterious Reward Box per character per day.)
Mysterious Reward Boxes contain a variety of in-game rewards, such as Dye Stamps, Crown Repair Kits, or Crown Mimic Stones. They also contain rarer rewards, ranging from in-game valuables like Treasure Maps, Transmute Crystals, or Crown Experience Scrolls – or, rarely, a Costume, Pet, or even a Mount from a curated selection of both past and brand-new Crown Store collectibles.
You can
تریلر Need For Speed Heat
بازی Need For Speed Heat: چند ساعت قبل اتفاق ویژه ای برای طرفداران سری بازی Need For Speed و علی الخصوص Racing افتاد. نسخه جدید بازی Need For Speed، تحت عنوان Heat با انتشار تریلری توسط الکترونیک آرتز (EA) معرفی شد. به نظر می رسد امسال با یک Need For Speed اصیل روبرو باشیم و دوباره قرار است اوج هیجان را در خیابان ها حس کنیم، همچنین در این تریلر ما شاهد اعلام تاریخ انتشار Need For Speed Heat هم هستیم و چشم روی هم بگذاریم، زمان عرضه آن نیز فرا می رسد. در تریلری که ما بالاتر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها