نتایج جستجو برای عبارت :

۳۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی آذربایجان‎‌غربی زیر ذره‎‌بین حدنگاری(نقشه مالکیت)

 
رئیس اداره جهاد کشاورزی قوچان با بیان اینکه وضعیت آب در این شهرستان در مرز بحران قرار دارد و سطح آب های زیرزمینی بشدت کاهش یافته است، تصریح کرد: در شرایط فعلی، صرفه جویی در مصرف آب، توسعه آبیاری تحت فشار و حرکت به سمت کشت گیاهان کم آب یک ضرورت است و این اولویت ها در دستور کار این اداره قرار دارد.
 
احمد کنعانی، رئیس جهاد کشاورزی قوچان در گفتگو با صبح توس، گفت: از حدود 15 هزار هکتار اراضی کشاورزی قوچان، چهار هزار و 700 هکتار بصورت تحت فشار آبیار
هم اکنون طرح کاداستر ۱۱۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

شهرام جزایری مدیر امور اراضی اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر از سال ۹۵ در اراضی کشاورزی استان آغاز شد.
او افزود: تا کنون برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی (باغ و زمین کشاورزی) ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
جزایری اضافه ک
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان از اجرای طرح کاداستر اراضی در ۲۵۰ هزار هکتار از منابع طبیعی استان خبر داد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از ایرنا، اسفندیار خزایی: این طرح به عنوان تک برگ کردن اسناد دفترچه‌ای اراضی ملی از سال ۹۷ از محل اعتبارت صندوق توسعه ملی آغاز شد.مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان اضافه کرد: اجرای طرح کاداستر مصوب سال ۸۹ است که تا سال ۹۶ در استان همدان فقط ۵۰ هزار هکتار اجرا شده بود.خزایی با بیان این
ای ال ال سی / لرستان رهبر گروه جهاد کشاورزی از اجرای بیش از 843 هکتار توسعه کشاورزی در اراضی تحتانی و خشک خبر داد.
عبدالرضا بازدار ضمن بازدید از پروژه های عمرانی باغ در مزارع شیب دار و کم ارتفاع روستاهای بیرانشهر ، چارکستانه و دره بصار ، از نحوه انجام این کار ابراز خرسندی کرد. این شصت هکتار (180) است.وی گفت: در خرم آباد بیش از 110 هکتار هکتار و اراضی کم بارور برای کشت اقوام (بادام ، انگور ، زیتون ، دلیلیا) در اراضی ملی و استانی اختصاص
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیروان گفت: امسالٰ، ۱۱ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های آبخیزدای این شهرستان خراسان شمالی اختصاص یافته است.
مهندس مصطفی سیامکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزانٰ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای اجرای عملیات گابیون بندی و خشکه چین به حجم هزار و ۵۰۰ مترمربع  هزینه می شود.
وی گفت: همچنین ۸ میلیارد و ۵۰۰ م
فولاد زرند آلاینده نیست
سهراب نژاد  روز دوشنبه 10 تیر در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه توسعه فضای سبز را در برنامه داریم اضافه کرد: ۱۰۰ هکتار فضای سبز در کنار کارخانه و ۲ هزار هکتار بیابان زدایی در اطراف کارخانه گندله و کک سازی فولاد زرند ایرانیان انجام شده است.
وی تاکید کرد: با اقدامات انجام شده، بنا به اذعان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، صنعت فولاد زرند جزو صنایع آلاینده قرار ندارد.
انتهای پیام /ایرنا 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‎غربی گفت: طرح حدنگاری (کاداستر) در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی با استفاده از اعتبار اختصاصی از صندوق توسعه ملی در این استان اجرایی شده‎است.



میرصمد سیدموسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان نزدیک به ۱۱ درصد از کل اراضی ملی استان را شامل می‌شود و سطح وسیعی به شمار می‌رود.
وی اظهار کرد: این میزان طی ۲ سال گذشته با اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق توسعه ملی در استان اجرا ش
 رئیس اداره ممیزی و حدنگاری اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: قرارداد اخذ سند تک برگی(کاداستر) ۸۶۷ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی این استان با پیمانکاران منعقد شد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح گاداستر، «هادی نکویی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۰ میلیارد ریال ار محل صندوق توسعه  و دیگر اعتبارات ملی برای اخذ سند این اراضی اختصاص یافته‌ و پیش‌بینی می‌شود تاپایان سال‌جاری با اصلاح نقشه‌ها، سند کاداستر (تک برگی
 
بایستی قبل از کاشت در پاییز همراه با شخم پاییزی میزان ۲۵ تا ۳۰تن در هکتار به زمین کود حیوانی پوسیده اضافه کرد. برای عملکرد بهتر قبل از کاشت میزان ۴۰ تا ۶۰ کیلوگرم در هکتار کود ازته، ۱۰۰ تا ۷۰ کیلوگرم در هکتار کود فسفر و ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلوگرم در هکتار کود پتاسه به خاک اضافه می‌کنند.
 
 
 
از آفات مهم ترب کوهی لارو پروانه است که می‌بایست در موقع بذر پاشی، خاک را با محلول دیازینون ضدعفونی کرد. در هر صورت هر نوع سم پاشی قبل از تشکیل غده می‌بایست انج
مکان نیوز - مهندس گیلان پور گفت: ۳۵ هزار هکتار از اراضی گیلان نقشه برداری صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گیلان، گیلان پور گفت: ۳۵ هزار هکتار از اراضی گیلان نقشه برداری صورت گرفته است.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گیلان بیان کرد: کاداستر یا حدنگاری اراضی کشاورزی باهدف تعیین محدوده‌های مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی به‌منظور تسهیل و دقت در صدور یا اصلاح اسناد مالکیت و کاهش دعاوی در برنامه ششم توسعه در دستور کار قرارگرفت
مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس بیان کرد: جانمایی اطلاعات نقشه بالغ بر ۸ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۹۴۲ هکتار از منابع طبیعی و اراضی ملی در بانک جامع کاداستر انجام شده است. 
 
 
 
 
 
 
 
 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، مهدی هاشمی گفت: نظارت و کنترل بر املاک، کاهش دعاوی، جلوگیری از صدور اسناد معارض و تعرض و تعدی به اموال از ویژگی‌های اسناد کاداستری است.
مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس در ادامه اظهار
مدیر امور اراضی استان گفت: طرح کاداستر اراضـی کشاورزی در سطح 30 هزار هکتار از اراضی استان در حال انجام است.

به گزارش کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر به نقل از خبرنگار ایانا در استان ایلام، یاسین علی حسـینی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح تهیه اطلاعات مکانی، پایش، تثبیت و سند دار کردن اراضی کشاورزی با استفاده از مجموعه ای از اطلاعات و داده ها به منظور اعمال مدیریت علمی وفنی و نظارت بر اراضـی کشاورزی است که با اجرای کامل طرح کاداستر مشـخصات
بارش مطلوب باران باعث رونق پسته #زرند شد
فرماندار زرند : میزان بارندگی‌ها در شهرستان زرند در سال جاری افزایش قابل‌توجه دارد و باغ‌ها به‌خصوص در بخش تولید پسته در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند.
حبیب‌الله خنجری افزود: در این شهرستان ۴۰ هزار هکتار باغ پسته وجود دارد که ۳۷ هزار هکتار از این باغ‌ها بارور هستند و پیش‌بینی ما برداشت ۲۲ تن پسته در مجموع باغ‌های شهرستان است.
وی تصریح کرد: وضعیت باغ‌ها با نظارت جدی کارشناسان جهاد کشاورزی مطلوب ا
گسترش کشت صیفیجات در گلخانه
طبق گزارشی که از وزارت جهاد کشاورزی بدست امده ، مدیرکل دفتر امور گلخانه ها ، گیاهان دارویی و قارچ خوراکی ، با اشاره به ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر انتقال محصول سبزیجات و قارچ خوراکی از فضای خارج به محیط های کنترل شده و گلخانه ای استان جنوب کرمان ، خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان ، اصفهان ، تهران ، یزد ، هرمزگان به عنوان پروژه های آزمایشی انتخاب شده اند.
غلامرضا تقوی گفت مساحت کل ارتباطات برای این استانها در
مکان نیوز  - ایرنا - رییس منابع طبیعی و آبخیزداری مراغه با اشاره به اجرای طرح کاداستری در مراتع سهند گفت: در این طرح ۳۰ هزار و ۲۰۰ هکتار به دقت نقشه‌برداری و سند تک برگ این مراتع به نام دولت صادر شد.
ناصر شکری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح با هدف جلوگیری از تغییر کاربری، تصرف و تخریب انجام شده و با صدور سند مالکیت، هرگونه تخریب و تغییر کاربری این اراضی ممنوع بوده و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
وی گفت: مراتع سهند
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در نیمی از اراضی ملی کشاورزی استان طرح کاداستر اجرا شده است.

مهدی سرخوش صبح امروز هفتم بهمن ماه در نشست خبری به مناسبت روزملی اراضی که در سالن جلسات اداره کل جهاد کشاورزی استان برگزارشد، افزود: طرح کاداستر اراضی ملی کشاورزی بابهره گیری از اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه و اعتبارات ملی استان در بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی کشاورزی استان اجرا شده که نیمی از اراضی ملی کشاورزی ا
مهاجر ادامه داد: بیشترین خسارت کلزا به مزارع گلستان وارد شده که حدود 15 هزار هکتار از مزارع کامل از بین رفت و حدود 40 تا 50 هزار هکتار با افت محصول مواجه شد ولی علی رغم این مشکلات، بارش ها در مناطق دیگر کشور کاهش تولید را جبران کرد.
مشاور وزیر جهاد کشاورزی، گفت: به منظور کاهش وابستگی کشور به دانه های روغنی، وزارت جهاد کشاورزی طرح 10 ساله ای را تهیه کرد که با اجرای آن 70 درصد نیاز کشور به دانه های روغنی در داخل کشور تامین خواهد شد.
وی افزود: این اقدام
پیش فروش آپارتمان فاز 5 اندیشه - توضیحاتی در مورد شهرک اندیشه فاز 5
مساحت این فاز ۱۹۴ هکتار
است. فاز ۵ در کنار جاده کرج- شهریار در قسمت شمالی فاز ۴ شکل گرفته‌است.
مانند سایر فازها دارای مجتمع‌های تجاری، مدارس، فرهنگسرای سعدی و مسجد
است.
خانه‌های مسکونی در این فاز به دو صورت آپارتمانی و ویلائی، با متراژ
بالاتر ساخته شده است و محله‌های آن به نسبت فاز ۱ و ۳ و… دارای فضای
آرامتری است.
گسترش زیتون کاری در شهرستان طارم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: ساخت بزرگترین زنجیره تولیدی و فرآوری گوشت کشور از مهمترین برنامه های سازمان جهاد کشاورزی است.تاراسی اعلام کرد: ساخت بزرگترین واحد آبزی پروری در استان با گنجایش نهصد تن در شهرستان ایجرود ، توسعه کشت گیاهان دارویی در پانصد هکتار از اراضی شهرستان ماهنشان ، کامل کردن پروژه توسعه باغ زیتون در شیب زمین در کل مساحت از دویست و نود هکتار در سطح شهر ا
کیفیت محصولات زعفران در یزد
فستیوال برداشت زعفران با همکاری روستای آسفیج،اداره میراث فرهنگی ،فرمانداری بهاباد،مدیریت جهاد کشاورزی،گردشگری و صنایع دستیبرگزار میگردد. شهرستان بهاباد در دویست کیلومتری یزد قرارداشته و جمعیت آن حدود بیست هزار نفر میباشد.
سیدجمال سجادی پور در مردادماه امسال با تشویق و تشریح امکانات زعفران و کمترین نیاز به آب و افزایش قیمت بالای آن ، اعلام کرد: زعفران استانی تولید شده به آب و هوا و منبع خاکی نیز از کیفیت بالا
آخرین جزییات بازار اقلام اساسی در ایام پایانی سال/ آیا قیمت گوشت، مرغ و آجیل کاهش می‌‌یابد؟آخرین بررسی‌ها از سطح بازار عمده فروشی‌های مولوی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو برنج ایرانی ۱۳ تا ۲۰ هزار، برنج پاکستانی ۸ تا ۱۱ هزار، برنج هندی ۸ تا ۸ هزار و ۵۰۰، شکر ۳ هزار و ۸۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، قند ۵ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰، لیموعمانی ۶۰ هزار، نخود ۱۰ تا ۱۲ هزار، لوبیا قرمز ۱۳ تا ۱۵ هزار، لوبیا چیتی ۱۲ تا ۱۵ هزار، عدس ۸ تا ۱۰ هزار، لپه ۱۰ تا ۱۳ هزار، رب گو
سرپرست ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد: تثبیت اراضی ملی در کاداستر موجب کاهش ۲۵ درصدی ورودی پرونده‌های قضایی در کهگیلویه وبویراحمد شده است.
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز کهگیلویه وبویراحمد، سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک این استان گفت: ۱۹ هزار و ۷۰۱ فقره سند مالکیت در استان کاداستری شدند.زمان خوب افزود: تثبیت مالکیت اراضی دولتی از جمله مهمترین وظایف تعریف شده برای سازمان ثبت اسناد و املاک اس
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری از حدنگاری ۶۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان خبر داد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح کاداستر تاکنون ۶۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان حدنگاری گردید.او با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۹۵ درصد اراضی ملی سندار شده است گفت: با اجرای طرح ک
مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک خبر داد:افق ۱۴۰۸ نقطه طلایی تولید پتاس
به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ؛ امیدرضا محبعلی، مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک با بیان این مطلب گفت: روند افزایشی تولید در بزرگترین معدن شورآبه حوزه خلیج فارس با افزایش تولید پتاس مجتمع به ۱۰۰ هزار تن در افق ۱۴۰۸ همراه خواهد بود.وی در ادامه با اشاره به واقع شدن معدن شورآبه و پلایای پتاس این مجتمع در استان های خراسان جنوبی و اصفهان، گفت: این معدن یکی
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: از سال 94 تاکنون 150هزار هکتار نقشه‌های کاداستر اراضی کشاورزی انجام شده است که از این میزان16هزارهکتاردر سامانه ثبت اسناد کشور جانمایی شده و 34 هزارهکتار دیگر نیز در سال جاری در سامانه ثبت اسناد جانمایی خواهد شد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از ایانا، عبداله یوسفی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی در راستای قانون جامع حدنگار( کاداستر) و رفع تداخل با هدف سنداردار کردن اراضی ک
عسل دماوند
عسل دماوند از گذشته دور در ایران شناخته شده بوده است.زنبورداری یکی از مشاغل زیرشاخه کشاورزی در دماوند است و همین شغل یعنی زنبورداری باعث رونق
کشاورزی هم شده است زیرا که زنبور عسل علاوه بر تولید عسل باعمل گرده افشانی که انجام می دهد
باعث تولید محصولات کشاورزی می شود و گفته می شود ۹۰ درصد فاید زنبور عسل تولید محصولات کشاورزی است
و فقط ده درصد از فایده زنبور عسل به تولید عسل مربوط می شود.
مساحت شهرستان دماوند
شهرستان دماوند یکصدو هف
تاریخچه :پسته گیاهی است که از دیرباز در نقاط مختلف ایران مورد کشت و پرورش قرار می‌گرفته است. جنگل‍های وحشی و خودروی پسته در ناحیه شمال شرقی ایران و نواحی هم ‍مرز با ترکمنستان و افغانستان پیشینه ای باستانی دارد و تصور می رود که درخت پسته حدود 4-3 هزار سال قبل درایران اهلی شده و مورد کشت وکار قرارگرفته است.
ارزش اقتصادی :پسته به عنوان یک محصول استراتژیک جایگاه خاصی را در بین تولیدات دارا می باشد. این محصول بخش عمده ای از صادرات غیرنفتی را تشکی
آتریپلکس گیاهی برای شوره زار
طبق گزارش خبری مهر به گفته صادق ابروش در روز بازدید مسئولان بیابان گروه منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و اساتید دانشگاه منابع طبیعی کرج از کوه نمک قم در بیانیه ای گفت: در استان قم به ویژه در منطقه نمکی کوه توجه ویژه ای به شرایط دام و شرایط آب و هوایی داشته ایم.
اباذری معاون دفتر امور بیابان سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور به کاشت گیاه Atriplex با نام اسفناج وحشی ایرانی در منطقه کوه نمکی اشاره کرد و گفت: استفاده از
رشد ۱۰۰۰ درصدی کشت کلزا
کشت دانه های روغنی در چهار سال گذشته حدود چهل و شش هزار تن بود که در سال گذشته هفت برابر از سیصدوچهل هزار تن افزایش یافته است و امسال ما پیش بینی می کنیم که از چهارصدوچهل هزار تن عبور کند و به ده برابر رشد دست یابد.
علیرضا مهاجر گفت: "ما امیدوار بودیم که امسال بتوانیم مرز پانصد هزار تن تولید روغن دانه را بشکنیم اما امسال با توجه به آسیب های سیل انتظار می رود که بیش از چهارصدوچهل هزار تن دانه تولید شود."
سیل دلیل از بین رفت
♦️تولد بیش از یک‌میلیون نوزاد ایرانی در سال ۹۸
سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور:
در سال گذشته یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۳۴ نوزاد در ایران متولد شدند.
در سال گذشته میزان ولادت پسران بیشتر از دختران بوده است.
از این آمار ۶۱۶ هزار و ۴۹۶ نوزاد پسر و ۵۷۹ هزار و ۶۳۸ نوزاد دختر متولدشده است.
بیشترین میزان ولادت در سال ۹۸ به ترتیب در استان‌های تهران (۱۵۶ هزار و ۵۵۸ نفر)، خراسان رضوی (۱۱۶ هزار و ۷ نفر)، خوزستان (۹۷ هزار و ۱۳۲ نفر)، سیستان
ترمینال سلام فرودگاه امام در مساحت 14 هزار هکتار ساخته شده است که مساحت سالن آن 55 هزار متر مربع و در سه طبقه می باشد .
این مجموعه دارای فضای سبز بسیار بزرگی است که توجه آدم ها را به خود جلب می کند . فضای زیبای ترمینال که در آن از کاشی ها و سرامیک زیبایی استفاده شده است که نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند .
ساخت این ترمینال از سال 1389 آغاز شد اما به دلیل نبود منابع مالی متوقف شد و سپس در سال 1394 بنیاد مستضعفان آمادگی خود برای ساخت ترمینال را اعلام
محمود ایزدی با بیان اینکه سالانه به طور متوسط ۴۰ تن محصول خشک از مزارع زعفران زاوه برداشت می‌شود، اظهار کرد: این شهرستان ۱۲ هزار و ۱۰۰ هکتار سطح زیر کشت مزارع زعفران دارد که حدود ۱۰ درصد سطح زیر کشت این محصول در کشور و یک هشتم سطح زیرکشت آن را در استان شامل می‌شود. 
ادامه مطلب
 
فرماندار شاهین‌دژ بیان کرد: همچنین به همین مناسبت سایت گردشگری روستای «هاچه‌سو» در زمینی به مساحت ۷۴۰ مترمربع و با چهار میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید که با آغاز بکار آن برای ۶ نفر اشتغال‌زایی ایجاد شد.
 
فرماندار شاهین‌دژ روز سه‌شنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح‌های بخش کشاورزی شامل ۱۶ طرح آبیاری خرده‌مالکی در روستاهای «افشار»، «قزلقبر»، «ینگ ارخ»، «ینگی‌آباد» و «گوزلبلاغ» به م
اهمیت کشت بادام زمینی در کشور
ربعلی جهانی گفت: محصول بادام زمینی در این شهرستان به صورت گلی بوده گ دانه بادام زمینی دارای سی تا چهل و پنج درصد روغن و بیست و پنج درصد پروتئین است که میتواند خاک را حاصلخیز و منبع درآمد خوبی برای باغداران و کشاورزان کشورمان به حساب آید.
ربعلی جهانی افزود : انتظار میرود بیشتر از ۳۵۰۰تن بادام زمینی را از این زمین ها بارگیری کنیم. کشت محصول بادام زمینی ، میتواند در اقتصاد کشور بسیار هدفمند بوده و میتواند در گروه غل
افزایش محصول گوجه اسد آباد
سقراط بیرنگ از برنامه ریزی برداشت شصت هزار تن گوجه فرنگی در مزارع اسد آباد صحبت کرد.
طبق گزارش ایسنا با مدیر جهاد کشاورزی اسد آباد در همدان ، اعلام شد: در سال جاریهزار و سیصد هکتار از اراضی مزرعه ها در اسدآباد متعلق به کشت گوجه فرنگی میباشد که احتمال میرود بالاتر از شصت هزار تن گوجه فرنگی برداشت شود.
مدیر جهاد کشاورزی اسد آباد گفت در طی فروش این محصول با کشاورزان اسدآبادی مشکلی پیش نیامده است و با شروع فصل برداشت گو
کشت پنبه در شمال کشور
در مصاحبه خبری دولت با علی موسی خانی  در روز ۱۳۹۸/۴/۷ گفت: که بالارفتن نرخ پنبه که توسط شورای اقتصادی تعیین شده است، خسارت به سایر محصولات کشاورزی مربوط به سیل هایی است که اواخر آمد باعث شد کشاورزان پنبه را جایگزین کنند. موسی خانی گفت:: «در سال جاری کشاورزان گلستان با جهاد کشاورزی  را برای نوزده هزار هکتار قرارداد می کنند و این سطح قرارداد شانزده هزار هکتار از این سطح سبز میباشد.
در گذشته، گلستان به علت تولید فراوان پنبه
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران یکی از راه های سرمایه گذاری در این منطقه جدید و آینده دار می‌باشد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپا
با صودر سندهای کاداستر و تک برگی برای اراضی دماوند، دست متصرفان از این زمین ها کوتاه خواهد شد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از ایلنا، جویباری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند، اظهار داشت: طی هفته‌های گذشته، کاداستر سند اراضی ملی در پلاک‌های ثبتی اهران و اوچونک اخذ شد و مجموعاً سند کاداستر و تک برگی برای حدود ١٣۵٠ هکتار از اراضی ملی صادر شده است.وی گفت: اقدام مذکور باعث می‌شود متصرفان نتوانند در محدوده ارا
ارزش غذایی آن تفاوت چندانی با علیه پا بر جا و بدوی برنج ندارد. این زراعت یکی از گونه های موثر در اضافه درآمد کشاورزان بوده و نوعی صرفه جویی در کاربرد منابع و آب نیز بوسیله شمار می آید. کشت دوم برنج که به راتون یا شابج معروف است چند سالی است که تو دستور فقره وزارت زراعت و خصوصا استان های برنج جست کشور از جمله گیلان انجام می گیرد. موثر که کشاورزان حزن از نفع های اقتصادی آن راضی به نظر می رسند. با این حال به علت لیس آشنایی کافی و خواه جدی نگرفتن این
به گزارش شهرزعفران، علی حسینی با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ هزار هکتار سطح زیرکشت زعفران است و پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۴۰۰ تن زعفران برداشت شود، گفت: سال گذشته پیش‌بینی می‌کردیم بیش از ۴۵۰تن زعفران تولید شود ولی آماری که وزارت جهاد کشاورزی منتشر کرد حدود ۴۳۰ تن بود.
وی اضافه کرد: آبان ماه فصل برداشت زعفران است و معمولا در این ماه در برخی نقاط بارندگی یا سرما رخ می‌دهد. به همین دلیل سال گذشته بخشی از گل زعفران به دلیل بارندگی از بین رفت و به هم
کردستان پیشتاز در تولید توت فرنگی
دادور سهرابی طبق گزارش موج کردستان روز پنج شنبه در دومین جشنواره توت فرنگی کردستان گفت که این استان سه هزارو چهارصد هکتار توت فرنگی و هزارو هشتصد هکتار در سنندج دارد. .رئیس جهاد سنندج اعلام کرد: سیزده هزار کشاورز و هفده هزار بهره بردار در زمینه تولید توت فرنگی در استان کار می کنند.
سهرابی ادامه داد: رقم متوسط ​​برای هر اپراتور دوهزار متر مربع است و به طور متوسط ​چهارده الی پانزده تن توت فرنگی در هر هکتار تو
کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود دانلود رایگان کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf|اِی تیatre.omran-files.ir › دانلود-رایگان-کتاب-سی-و-دو-هزار-سال-تاریخ-هنر...یکی از بهترین فایل ها با عنوان معرفی کتاب:(سی و دو هزار سال تاریخ هنر)نقاشی پیکرتراشی معمارینویسنده:فردریک هارتمترجم:هرمز ریاحیتعداد صفحات:1160حجم ...
کتاب سی دو هزار سال تاریخ هنر - کارا کتابwww.karaketab.com › کتاب-نایاب › کتاب-سی-دو-هزار-سال-تاریخ-هنرکتاب
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپارتمان چیتگر میتوانید با املاک منطقه 22 تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری از قابلیت دسترس
معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: علیرغم گذشت ۵ سال از تصویب قانون کاداستر، که همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری در اجرای آن شده‌اند، تنها کشوری هستیم که هنوز این قانون را به طور کامل اجرایی نکرده‌ایم. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از ایرنا، سیدصادق سعادتیان روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی اظهار داشت: به موجب قانون، متولیان زمین و دارندگان املاک دولتی مکلف هستند طی ۳ سا
مکان نیوز  - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: ۱۵۲ رودخانه در استان وجود دارد که از این تعداد، ۵۶ مورد مطالعه و نقشه برداری شد.
یدالله ملکی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طول رودخانه‌های استان ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر است که از این میان یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر معادل ۵۶ رودخانه مطالعه و نقشه برداری شده است.
وی به تفاهم نامه‌ای با سازمان ثبت اسناد و املاک و مراتع و جنگل‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه
دکتر جلالیان در بازدید از مزارع کشاورزی بردخون ضمن گفت‌وگو با چند تن از کشاورزان این منطقه، از مشکلات کشت از جمله هزینه‌های بالای تولید محصول آگاهی حاصل کردند. پیرو این ملاقات بیان شد که امسال در چهار هزار هکتار از مزارع بردخون، گوجه فرنگی کشت شده که به گفته‌ی کشاورزان هزینه‌ی تولید در هر هکتار چیزی بالغ بر ۱۲ میلیون تومان بوده است. هزینه‌ی کارگر، بذر، کود و دیگر هزینه‌ها باعث شده تا تولید گوجه فرنگی چندان مقرون‌به‌صرفه نباشد. عسکر ج
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپارتمان چیتگر میتوانید با املاک منطقه 22 تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری از قابلیت دسترس
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپارتمان چیتگر میتوانید با املاک منطقه 22 تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری از قابلیت دسترس
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپارتمان چیتگر میتوانید با املاک تهران تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری از قابلیت دسترسی
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای پیش خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران میتوانید با املاک پاسارگاد تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران میتوانید با سایت املاک چیتگر تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری ا
امروز یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری مشهد را برای دوستداران طبیعت و زیبایی معرفی می کنم. پارک های جنگلی همیشه برای تفریحات خانوادگی مکان مناسبی هستند که یک روز خوش را می توان در آن سپری کرد. به مشهد که می روی پس از زیارت امام رضا(ع) و خرید از بازار رضا یک روز را در خوش آب و هواترین منطقه مشهد سپری کن باغ وکیل آباد با قدمتی به بلندای تاریخ.در انتهای بلوار عریض و زیبای وکیل آباد در جنوب غربی شهر مشهد، یکی از بزرگترین و زیباترین پارک های جنگل
مقایسه میزان مصرف بذر7 کیلوگرم در هکتار با شاهد منطقه (10 کیلوگرم در هکتار)در هیبرید کلزا Hyola401
هدف از اجرای این طرح تحقیقی ترویجی  الف – بررسی تاثیر مصرف  میزانهای مختلف بذر بر عملکرد و اجزاء عملکرد کلزا رقم  Hyola401 ب -  توصیه بهترین سطح تراکم با توجه به میزانهای بذری مورد آزمون در طرح   ...دریافت فایل
در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 575 هزار تومان (35 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 570 هزار تومان (50 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است. همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و 350 هزار تومان (20 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت یک میلیون و 450 هزار تومان (10 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت 910 هزار تومان (
در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 575 هزار تومان (35 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 570 هزار تومان (50 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است. همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و 350 هزار تومان (20 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت یک میلیون و 450 هزار تومان (10 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت 910 هزار تومان (
 ✍ علی علیزاده
✅مرگ و میر کرونا تا نوزدهم فروردین اروپا، پنجاه و دو هزار و ششصد و بیست و چهار قربانی آمریکا، دوازده هزار و هشتصد و پنجاه و هفت قربانی ایران سه هزار و هشتصد و هفتاد و دو قربانی چین سه هزار و سیصد و سی و سه قربانی
ادامه مطلب
 مرحله اول آزمون خاک نمونه برداری از خاک است. این مرحله در عین سادگی، مهمترین مرحله آزمون خاک است. دلیل گفته اخیر این است که اگر، برای مثال، از هر هکتار زمین نمونه ای یک کیلو گرمی خاک گرفته شود، یک کیلوگرم خاک به عنوان نماینده آن یک هکتار انتخاب و به آزمایشگاه بـرای انجام مراحل بعــدی کار منتقل می شود.
ادامه مطلب
در کشور افغانستان انواع متفاوتی از گوسفندان وجود دارد . گوسفند نژاد قره قل از مشهورترین گوسفندان افغانستان است .
این گوسفند به طور گسترده در کشور افغانستان پرورش داده می شود . از پوست این گوسفندان برای ساخت کلاه استفاده می شود .
باید گفت که در کشور افغانستان در حدود 30 هزار هکتار زمین به صورت علفزار وجود دارد که از تمامی این مناطق برای پرورش گوسفندان استفاده می شود و دولت هیچ گونه نظارتی بر این علفزارها ندارد .
انواع گوسفندان نژاد افغان :
- گوس
با اعلام بانک مرکزینرخ رسمی ۲۶ ارز کاهش یافت
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۸ ارز افزایش و قیمت ۲۶ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. قیمت ۱۳ ارز هم ثابت ماند.
به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۳ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۱ هزار و ۷۵ ریال و هر یورو نیز با ۱۰ ریال کاهش نسبت به روز
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: توسعه کشت گلخانه‌ای برای محصولاتی که امکان تولید آن به این شیوه وجود دارد، موجب تحولی بزرگ در مصرف بهینه آب خواهد شد.
به گزارش ایسنا، محمدمهدی قاسمی سه شنبه ۲۳ مهر در همین جلسه ستاد ویژه توسعه تولید در محیط های کنترل شده استان فارس ویژه شهرستان‌های فراشبند، فیروزآباد، سروستان و بخش سرچهان، گفت: سامان دهی تولید محصولات گلخانه‌ای در فارس با انتقال ۸۰ هکتار اراضی زیر کشت سبزی و صیفی در فضای باز به ۷۰۰
خودرو  ایران خودرو با در اختیار داشتن صد‌ها هکتار زمین در سراسر کشور از جمله ۲۲۰ هکتار زمین کارخانه اصلی در جاده مخصوص، ۷۴۰ هکتار زمین کارخانه خراسان، زمین‌هایی در فارس، تبریز و مازندران تمامی شرایط برای استفاده افزایش سرمایه از طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها را داراست.

ما برای سهامدران تازه وارد و حرفه ای سبدهایی متنوع و ارزشمند از سهام کم ریسک و پر ریسک را در نظر گرفتیم که بازدهی خوبی دارند ؛همچنین در گروه ویژه علاوه بر مشاوره و معرفی س
ابتکار در کشت گندم توسط کشاورز اردبیلی
در اردبیل یک کشاورز درسال جاری چهارده تن و صدوهفتاد کیلوگرم گندم ، سه برابر میانگین ملی برداشت کرد تا ثابت کند برخی از روشهای علمی برای تحول در تولید گندم قابل استفاده است.
بنا به گزارش تسنیم ، یکی از سنجیده ترین کار ها برای گسترش حوزه کشاورزی و استفاده از تمام گنجایش آن، بالا بردن بهره برداری در حوزه تولید محصولات کشاورزی است که به کشور در رسیدن به بی نیازی و افزایش تولید و اشتغال کمک شایانی کند.
کشاور
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: با توجه به اینکه از مهمترین مشکلات پیش روی توسعه کشت گلخانه ای، اندازه، حرائم و صدور مجوز‌ها بوده است این مشکلات رفع شده است.قاسمی با بیان اینکه امروز محدودیتی در خصوص اندازه و ابعاد گلخانه وجود ندارد و حرائم بازنگری شده است، افزود: اگر کسی زمین غیرتصرفی و پروانه آب داشته باشد ظرف مدت یک هفته مجوز احداث گلخانه به وی داده می‌شود.وی با اشاره به افزایش ۱۰ برابر
ایران‌شناسی
 
نقشۀ استان خراسان شمالی
 
 
برداشت زعفران در فاروج. عکاس: پیمان حمیدی پور
 
 
برداشت زعفران فاروج: همه‌ساله از اواخر مهرماه آغاز تا اوایل آذرماه
 
منبع
 
 
فاروج با ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار زعفران‌کاری، در رتبۀ اول تولید خراسان شمالی
توجه کنید که نام ماهی گوپی همان کوپی است 
این پست در تاریخ 6/10/1398 میباشد و قیمت ها در این روز به این گونه هستند.
 
 
گوپی فول بلک ۶ هزار تومان
 گوپی فول رد ۱۰ هزار تومان
گوپی فول وایت  ۴ هزار تومان(شعبه امام خمینی)
گوپی بیگ ایر ۶ هزار تومان
 گوپی تایگر هافمون ۶ هزار تومان
گوپی گلدن رد ۵ هزار تومان
 گوپی سنگاپوری ۵ هزار تومان
 رسید
 
به علت فروش زیاد سریعا اقدام کنید تا شرمندتون نشییم
 
۰۹۹۰۲۴۱۶۷۹۱
 
 
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
✅✅
مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری گیلان با بیان اینکه اجرای کامل طرح کاداستر زمینه رهایی مردم از سرگردانی را فراهم کرده و جلوی فساد و زمین‌خواری را در گیلان می‌گیرد گفت: اجرای کامل طرح کاداستر به منابع مالی استانی نیاز دارد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از تسنیم،محسن یوسف‌پور عنوان کرد: طرح کاداستر یا همان حدنگاری اراضی ملی از مستثنیات اشخاص را برنامه‌ای کلیدی برای رهایی مردم از سرگردانی و جلوگیری از فساد و زمینخواری در گی
 
راه آهن قزوین - رشت ۵۳ تونل به طول ۲۲ کیلومتر دارد؛ همچنین بزرگترین پل راه آهن کشور به طول یک هزار و ۴۳۰ متر روی سد منجیل ساخته و برای احداث این خط ریلی حدود ۹ کیلومتر پل بزرگ و ۲۲ میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی شده است.
 
مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: با توجه به اهمیت حمل ترکیبی بار، تقاضای واگذاری ۳۰ هکتار اراضی به راه آهن داده شده که در صورت تملک ، بارانداز راه آهن ایجاد می شود.
گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن شمال دو؛ علی خدای
میگن غلظت آلاینده ها دیشب اینقدر توی تهران بالا بوده که باید شهر تخلیه می‌شده. 
ولی آیا دیشب حرفی راجع بهش زده شد؟ البته که نه! 
چون به هزار دلیل ناگفته بهتر بود کسی چیزی نگه و چراغ خاموش منتظر باشن. 
منتظر دلیل هزار و یکم برای تخلیه نکردن شهر.
دلیل هزار و یکم این بود که شاید، فقط شاید بارون بباره... 
فقط میتونم به یه چیز فکر کنم: خدایا، دمت گرم که فقط خودت هوامونو داری... 
کاشت داشت و برداشت کینوا
بوم شناسی کینوا
گیاه کینوا بومی کشورهای آمریکای جنوبی مانند بولیوی، شیلی و پرو است اما امروزه میتوان درتمام دنیا این گیاه را کشت کرد.
مشخصات گیاه کینوا
ارتفاع این گیاه 1 الی 5/1 متر بسته به فاصله کاشت، نوع رسیدگی و رقابت برای نور دارد و محصول اصلی این گیاه دانه های آن است که به سه رنگ سفید،قرمز و مشکی تقسیم میشود که در ایران رنگ سفید آن مورد استقبال قرار گرفته است و بسیار مغذی می باشد و پروتئین زیادی دارد همچنان از برگ
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
بسته ۱ماهه ۱۴۰ هزار تومانبسته ۲ماهه ۲۷۰ هزار تومانبسته ۴ماهه ۴۲۰ هزار تومانبسته خانواده به قیمت ۷۳۰ هزار تومانکرم  nbs معمولی ۱۹۰ هزار تومن
کرم  nbs از نوع vip قیمت ۲۸۰ هزار تومن
شیاف ۴۰ عددی ماریانا  ۹۹ تومن
ارسال رایگان به سراسر کشور
 
مشاوره و سفارش
۰۹۹۲۱۸۰۳۷
از این تعداد تا صبح شنبه 18 آوریل 2020 بیش از 152 هزار و 328 تن جان باخته و 567هزار و 279 تن نیز بهبود پیدا کردند.
همچنین از مجموع 1 میلیون و 503 هزار و 633 کیس فعال، حال 56 هزار 197 تن وخیم اعلام شده است.
شنبه ، ۳۰ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 662×680]
مشاهده مطلب در کانال
تعداد قربانیان کووید-۱۹ در جهان از ۷۴ هزار نفر گذشت
بیش از ۲۸۶ هزار نفر بهبود یافته‌اند
آمریکا با ۳۶۷ هزار و ۶۲۹ مورد ابتلا و ۱۰ هزار و ۹۴۱ قربانی در صدر فهرست مبتلایان جهانی قرار گرفته است. /ایسنا
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
افتتاح سد لاستیکی با حضور وزیر نیرو
امروز در جریان سفر یکروزه رضا اردکانیان، وزیر نیرو به گیلان لاستیکی گالشکلام شهرستان لنگرود با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.سد لاستیکی گالشکلام با هدف بهبود آبیاری ۲۵۰۰ هکتار شالیزارهای منطقه بر روی رودخانه شلمانرود لنگرود با حجم تنظیمی سالیانه ۱.۱ میلیون مترمکعب، با حجم مخزن سالیانه ۲۸۰ هزار مترمکعب و طول تاج ۵۳ متر احداث و افتتاح شد.
 
 
 
 
اقتصادنیوز: امروز چهارشنبه ۱۱ دی در بازار داخلی طلا و ارز شاهد ثابت نسبی قیمت‌ها پس از روزها و ماه‌های پرالتهاب شد. قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران که مرز روانی روزهای قبلی خود را شکست بود و از ۴۷۰ هزار تومان برای هر گرم پیشی گرفت بود امروز بدون تغییر ۴۷۶ هزارتومان معامله شد. همچنین قیمت سکه تمام هم چهارمیلیون و ششصدهزار تومان معامله شد.
به گزارش اقتصادنیوز، امروز چهارشنبه ۱۱ دی سکه طرح جدید به 4 میلیون و 659 هزار تومان و سکه طرح قدیم 4
آتش سوزی مراتع در شیروان، ۵۰ درصد افزایش یافت.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با بیان اینکه آتش سوزی مراتع شیروان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد افزایش داشت، گفت: در این بازه زمانی ۹ هکتار از عرصه های طبیعی این شهرستان در آتش سوخت.سرهنگ موسی الرضا حیاتی، گفت: نیمه نخست امسال ۴ مورد آتش سوزی در سطح مراتع روستای بلغان از توابع بخش مرکزی و گلیل بخش سرحد این شهرستان رخ داد.وی افزود: در مدت مشابه سال گ
آتش سوزی های متعدد در مزارع کشور
علی ابراهیم نژاد، در مصاحبه ای با ایرنا در روز دوشنبه گفت: "آتش سوزی در بعد از ظهر روز یکشنبه و در مناطق دور افتاده روستاهای چالخاماز گل سلیمان آباد رخ داد." ابراهیم نژاد افزود: "بعد از تحقیق کامل جهاد کشاورزی و کارشناسان مدیریت در استان میاندوآب، معلوم شد که پنجاه هکتار گندم از روستای چالخاماز وگل سلیمان آباد سوخته است.
وی گفت که دلیل آتش سوزی ناشناخته بود و آتش سوزی توسط نیروهای آتش نشانی میاندوآب،گل سلیمان
بسم الله الرحمن الرحیم
 
برای اغلب گیاه ها اینطور است؛ هزار تا برگ روی زمین بیوفتد یک دانه سبز نمیشود اما از یک دانه هزار برگ و هزار دانه ی دیگر بارور میشود.خاصیت بعضی خون های ریخته شده هم همین است، هر یک قطره که بر زمین میریزد هزار لاله ی سرخ از پسش می روید.
 
___
۱.من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
۲.  نپندار که مرده اند..
۳.هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
۴.هنر آن است که بمیری قبل از
گل سرخ ایرانی(گل محمدی) گیاه مقاوم
بهنام اوجاقلو اعلام کرد: خروج هشتاد تن گلمحمدی در استان و علاقه مندان به استان زنجان از کشت این گیاه استقبال کردند.
مدیر باغبانی جهاد کشاورزی زنجان ، در مصاحبه ای با ISNA، گفت: "با توجه به سیاست های وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه محصول کم مصرف ، سازمان جهاد از این طریق جایگزین کاشت محصولات مصرف پایین از محصولات مصرفی بالا در برنامه کاری خود قرار داده است ، لازم به ذکر است که توسعه گل محمدی، در واقع، بوته های گلد
دشت ریواس در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر بابک، جزو مناطق بکر و از جاذبه‌های گردشگری استان کرمان است.
این دشت با وسعت ۲۴۰۰ هکتار در دامنه جنوبی کوه‌های «مسینان»، وسیع ترین دشت ریواس کشور است؛
بهترین زمان برای بازدید از این فرش قرمز فصل بهار بخصوص اردیبهشت ماه می باشد.
 #اینجا_ایران
سال نو مبارک
هر چند بخاطر بیماری کرونا عید دیدنی امسال در هیچ جا برگزار نمیشه اما برای عید خریدهایی کرده ام . چهار بسته شیرینی ، دو بسته شکلات و سه کیلو آجیل

 
چهار بسته شیرینی هر بسته 20 هزار تومان در مجموع 80 هزار تومان
دو بسته شکلات حاج عبدالله هر بسته 30 هزار تومان در مجموع 60 هزار تومان
سه کیلو آجیل درجه یک - کیلویی 85 هزار تومان در مجموع 240 هزار تومان
سه کیلو پرتقال درجه یک : 50 هزار تومان
کل خرید : 430 هزار تومان
 
 
 
 
این پارک بر فراز تپه های مشرف بر شهر، محل ارتزاق و سیاحت خوبی است برای بازدید کنندگان. این پارک با وسعت بیش از 40 هکتار یکی از بزرگترین و زیباترین پارکهای شهرستانهای جنوب شرق استان تهران است که پوشیده شده از درختهای سربه فلک کشیده سرو و کاج که زیبایی خاصی به شهر بخشیده است به طوری که از فواصل دور قابل رؤیت است.
 
روابط عمومی سمات اعلام کرد: 
 پارسال، در هر ماه به طور میانگین ۶۸ هزارو ۵۰۰ سهامدار جدید وارد بورس شده‌اند و شیب ورود سهامداران تازه وارد رفته رفته رشد کرده به طوری که در نخستین ماه سال ۵۵ هزار سهامدار جدید وارد بورس شده‌اند.
 این رقم در ماه پایانی سال ۹۸ از مرز ۱۷۲ هزار نفر هم عبور کرد.
 مطابق این اطلاعات پارسال در مجموع ۸۲۲ هزار سهامدار جدید وارد بورس شده اند که با اضافه شدن این تعداد سهامدار، جمعیت کل سهامداران بورس به ۱۱ میلیون و ۶۵۵ ه
 


کد1797
یک عمارت بسیار شیک و لاکچری در وسط باغ با مساحت 700 متر در دو طبقه با سقف 4 متر 3 خوابهگرمایش از کف و استخر و جکوزی و پارکینگ سرپوشیدههزار متر مربع سالن در دو سالن مجزا: یک سالن 600 متری یک سالن 400 متری با سرویس های مجزا و فرنگی خیابان های سنگفرش نمای عمارتی و شاهنشین لاکچری مخصوص عروس و داماد نورپردازی های حرفه ای و زمین چمن با آبیاری فواره ای مجسمه ،آبنما،الاچیق200 متر طول ورودی سنگفرش شدهدور تا دور باغ پیاده رو پی وی سی مسقف با داربس
دارویی بسیار جدید پس از آزمایش روی حیوانات قرار بود روی انسانها امتحان شود ولی امکان مرگ شخص نیز وجود داشت. 
سه نفر داوطلب تزریق این داروی جدید شدند. یک آلمانی، یک فرانسوی و یک ایرانی.
به آلمانی گفتند: چه قدر می گیری، گفت 100هزار دلار. 
گفتند: برای چه؟ 
گفت: اگر مُردم برسد به همسرم.
به فرانسوی گفتند: چقدر؟ 
گفت: 200 هزار دلار که اگر مردم 100هزار برسد به همسرم و 100 هزار برسد به معشوقم.
به ایرانی گفتند: چقدر می گیری؟ گفت 300 هزار دلار. 
گفتند چرا؟ 
گفت: 100
بسته های افزایشی شرکت شاتل
در این مطلب با بسته های افزایشی اینترنت شرکت شاتل که یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت ای دی اس ال در کشور است آشنا می شویم، این بسته ها امکان خرید جداگانه برای افزیش حجم را خواهند داشت که با قیمت منصفانه و حجم مناسب خود بسیار کاربردی هستند. این بسته ها در حال حاضر در دسترس خواهند بود.
تعرفه بسته های افزایشی اینترنت پرسرعت شاتل

مدت بسته
حجم
قیمت

ماهانه
6 + 4 گیگابایت (2 تا 7 صبح)
20 هزار تومان

ماهانه
13
مکان نیوز - به نقل از دنیای‌اقتصاد – رعنا نیک‌رفتار : معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای ۳۳۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان نقشه‌های هوایی (طرح کاداستر) تهیه شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: طرح کاداستر به معنی حدنگاری است تا حد زمین هر کس مشخص و برای آن سند ارائه شود.
فیروز باقرزاده در جلسه کارگروه نظام نوین ترویج، با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان جهاد کشاورزی استان و سا
 


شناسه ملک : 3461
دارای 38 باب سالن 1200 متریدارای برق 750 آمپرداری گاز صنعتیآب شهریدارای چاه عمیق با پروانه بهربرداریدارای باسکولاین مرغداری دارای امکانات مرغداری تخمی میباشددارای 4000 متر اتاق کارگری و اداری (دفتری)  دارداز این 17هکتار به مقدار 3.5 هکتار باغ و فضای سبز میباشد22000 متر محوطه سازی شدهدارای سند 6 دانگ8000 متر انبار 30000 تائیدارای 2 عدد دستگاه ژنراتور
09127659585
روزهای اول اسفندماه 1397 پکیج برای منزل مسکونی خریداری کردم . نام پکیج بوتان بود و مدل 24 هزار .
آبگرمکن : 4 میلیون و 50 هزار تومان 
پنل ها : 3 میلیون و 100 هزار تومان
حوله خشک کن حمام : 200 هزار تومان
مجموعاً : 7 میلیون و 350 هزار تومان 

*
*
*
بخش وسیعی از کشاورزی ایران را اراضی زراعی تشکیل می دهند که به طور تقریبی حدود 11 میلیون هکتار به صورت فعال زیر کشت می باشد و از این بین حدود 7 میلیون هکتار آن زیر کشت گندو و جو می باشد. 
در بخش مکانیزاسیون نیز شرح داده شده که کل کمباین های کشور حدود 17700 و تعداد تراکتورهای حدود 480000 دستگاه می باشد. 
با در نظر گرفتن سطح اراضی زیر کشت گندم و جو و تعداد کمباین ها میتوان میزان ترافیک درخواست کمباین در فصل برداشت را تجسم نمود. البته لازم به ذکر است که ای
خوب نمی دونم با خودتون چه فکری می کنید که اخ جون چهارتا صفر می خوان بردارن یا ای تو روحشون چهارتا صفر می خوان بردارن
 
 
نه در اصل اینه که دولت گند زده اونم گندی که توی قرن بی سابقست. بعد برای لاپوشونیش مجبوره چشم مردم رو کور کنه مثل جنسی که به جای 100 هزار میدن 99 هزار تا ما فکر کنیم ارزونه اونم همینه هیچ فرقی نداره. 
 
من فقط می دونم چهارتا صفر کم بشه از این به بعد بستنی هزاز تومنی رو باید بخریم ده هزار. اها شاید بگی مگه میشه. ولی وقتی چهارتا صفر کم
مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی ابراز کرد: پنج گروه در طرح آمایش ۱۴ داریم؛
١- اتباع دارای کارت امایش ١٣
٢- افرادی که برگه تردد معتبر دارند
٣- همسر و فرزندان اتباع مزدوج با بانوان ایرانی که برای آن‌ها نیز برگه تردد صادر می‌شود.
٤- دارندگان کارت آمایش ۱۲ و هویت ۱۱
٥- گروه آخر دارندگان کارت آمایش ۱۱ و هویت ۱۰، به‌شرط اینکه حکم تردد از مراجع قضایی و خروج از کشور را نداشته باشند.
قاسمی از تخفیف ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی در حوزه خدمات شهری برای ۲۰ گروه آسیب‌پذ
هلند را به نوعی می‌توان نماد کشاورزی مدرن در جهان دانست. کمتر کسی را می‌توان دید که با شنیدن نام هلند به یاد گل و گیاه معروف آن نیافتد، هلند با مساحتی کمتر از مساحت سه استان شمالی و آب و هوایی به  مراتب بدتر، توانسته است به بزرگترین صادر کننده گل و گیاه در دنیا بدل شده و از طریق درآمد صادراتی از بخش کشاورزی، 2 برابر درآمدهای نفتی ما در طول سال را به دست آورد.با این مثال دور از انتظار نیست اگر سه استان شمالی ما که از شرایط بسیار بهتری نسبت به کش
اعلام خرید تضمینی زعفران در بورس
حسین شیرزاد با استناد به تولید پانصد هزار کیلو زعفران در سال 1398 بیان کرد از این به بعد زعفران را می توانید از بورس کالا تهیه کنید .
معاون وزیر جهاد کشاورزی  در مورد خرید تضمین شده زعفران از طریق تعاون روستایی هر شهر گفت : خرید تضمین این محصول از سال نود و شش تا نود و هفت توسط تعاون روستایی اداره شد  و فروش آن نیز در بازار سهام ایران صورت گرفت.
حسین شیرزاد با بیان اینکه زعفران یک محصول استراتژیک برای صادرات به کش
معصوم فصیح در زمینه آغاز فصل سید منابع آبی دریاچه پشت سد ارس افزود: با توجه به فرارسیدن فصل صید و صیادی و اتمام فصل تخم ریزی ماهیان در دریاچه پشت سد ارس و بر اساس مجوزهای صادر شده از سوی این مدیریت تعاونی های ۱۸ و ۱۹ ارس فعالیتهای صیادی خود را از تاریخ آخر شهریور تا اطلاع ثانونی آغاز کرده اند.
وی ادامه داد: دریاچه پشت سد ارس دارای انواع گونه‌های ماهیان بومی و گرمابی با ارزشی از جمله کپور، آمور، فیتوفاک، صوف و بیگ هد، ماش و گونه ارزشمند شاه میگ
تیرآهن ذوب آهن اصفهان
شرکت ذوب آهن اصفهان بیش از 52 سال است که در این عرصه مشغول به کار است.     تیرآهن ذوب آهن اصفهان         زمانی آغاز بکار کرد که فعالیت های صنعتی در ایران شکل نگرفته بود بنابراین این شرکت مادر صنعت فولاد ایران محسوب می­شود.
یزدی زاده مدیرعامل    تیرآهن ذوب آهن اصفهان        ، ظرفیت تولید این شرکت را بیش از 3 میلیون تن اعلام کرده است. در حال حاضر اصلی ترین مشکل شرکت ذوب آهن اصفهان تامین مواد اولیه است. هر چند که این شرکت تمام ت
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
✅ قیمت کتاب های درسی سال تحصیلی 99- 98 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش آموزش و پرورش در بخشی از صحبت‌هایش به قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف اشاره کرد وگفت: دوره ابتدایی قیمت کتاب شانزده هزار و ۱۰۰ تومان، پایه دوم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان بابت ۶ جلد کتاب، پایه سوم ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان بابت ۷جلد کتاب، پایه چهارم بابت ۷جلد کتاب ۲۲ هزارو ۶۰۰ تومان، پایه پنجم بابت ۷جلد کتاب ۲۲ هزارو ۶۰۰ تومان، پایه ششم بابت ۹جلد کتاب ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان و
خبرهای فوری پلدشت-پلدشت-مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو گفت: هفت هزار و ۲۶۷ مسافر ورودی و هفت هزار و ۱۶ مسافر خروجی سال گذشته /۱۳۹۷/ از این فرودگاه جابجا شدند.


به گزارش خبرهای فوری پلدشت، حسن قره داغی گفت: این تعداد مسافر با ۱۳۰ پرواز رفت و برگشت به تهران – ماکو و ماکو – تهران و همچنین یک پرواز نیز به مشهد – ماکو و بلعکس صورت گرفته است.
وی افزود: در طول هفته، سه پرواز به مقصد تهران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در این فرودگاه انجام می شود.
قره
با آزاد راه تهران شمال و عوارض آن آشنا شویم_ تهران-چالوس ۱۲۱ کیلومتر شد.
با افتتاح بخش اول آزادراه تهران – شمال، مسیر تردد از ۹۰ کیلومتر به ۳۲ کیلومتر کاهش یافت.
_قیمت عوارض آزاد راه تهران شمال_ نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال برای وانت: ۳۵۰ هزار ریال._ نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال برای مینی بوس: ۴۰۰ هزار ریال_ نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال برای اتوبوس: ۴۵۰ هزار ریال_ کارمزد سامانه الکترونیکی عوارض برای دریافت عوارض معادل ۱ هزار ریال، برای عوارض
علت تامین نشدن کود مورد نیازکشاورزان چیست ؟
به گزارش رسانه های داخلی : قاسم تاروردی ریس جهاد کشاورزی شهرستان ماکو بیان داشت: علت تامین نشدن کود مورد نیاز کشاورزان مشکل در حمل و نقل میباشد.
تاروردی زاد عنوان کرد :یکی از عوامل مهم در تامین نشدن کود مورد نیاز کشاورزان مشکل حمل و نقل و کمبود ماشین آلات حمل میباشد زیرا کودها از طریق بنادر به ماکو انتقال و توزیع میابند، (این کودهای مورد نیاز عبارت است کود اوره ، کود هیومیک اسید و کود سولفات آهن
در سال 98 حدود 1.7 میلیون تن به ظرفیت تولید بیلت فولادی افزوده می شود
تا پایان سال جاری کارخانه فولاد سازی زرند افتتاح می شود و 1.7 میلیون تن به ظرفیت تولید بیلت فولادی افزوده خواهد شد .
 
 اسفند ماه امسال شاهد افتتاح پروژه فولاد در کرمان خواهیم بود که سالانه 1.7 میلیون تن بیلت فولادی از گندله سنگ آهن تولید می کند.
با بهره برداری از این پروژه علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی کشور صادارت مازاد نیز به کشورهای هدف صادراتی صورت می گیرد.
این کارخانه که ب
کشت گلخانه یی در شرایط سخت کم آبی
طبق خبرگزاری فارس، معاون وزیر کشاورزی امروز اعلام کرد که وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده است که پنج هزارو هشتصد  هکتار کشت گلخانه ای  در کشور با پنج میلیارد تومان جبران خواهد شد.
وی افزود که به علت اهمیت محصولات گلخانه ای در کشور، قبل از راه اندازی سه هزارو ششصد  هکتار بود که وزیر جهاد کشاورزی آن را به پنج هزارو هشتصد هکتارافزایش داد.
طهماسبی گفت ساختن سایبان از دستاورد های دیگر برای جلوگیری از مصرف آب بیشتر
آیا حمله ملخ ها به ایران عمدی بوده؟
سازمان فائو: حمله ملخ ها به ایران غیر عمد بود، اما دولتهای عرب کم کار بودند
سخنگوی فائو گفت که سازمان غذا و مواد غذایی سازمان ملل متحد حمله عمدی ملخ ها در ایران را رد کرد و گفت که کشورهای عربی همسایه، از جمله عربستان سعودی و امارات متحدۀ عربی، در تلاش برای مقابله با این آفات بودند، اما این کافی نبود.
سخنگوی سازمان نباتات گفت:در روزهای آینده، ملخ های جدید از عمان،عربستان سعودی، یمن، امارات متحده عربی و قطر ب
جت هیتر 60 هزار گازی دودکشدار، هیتر موشکی 60 هزار گازی دودکشدار، هیتر گازی مرغداری، جت هیتر گلخانه، هیتر جت دود کشدار ،هیتر موشکی گازی 

‍ فروشگاه تی تاک تولید کننده جت هیتر 60 هزار دود کشدار گازی

برای مشاوره و خرید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۹ می توانید با مهندس محسنی-مدیربخش فروش تماس بگیرید :
➖➖➖➖➖
09120578916
09137028196
➖➖➖➖➖
مدل دستگاه  QEG110 - NTA
جت هیتر 60 هزار گاز سوز
کاربری تک موتوره - دودکش دار
ظرفیت حرارتی -50.000 الی 60.000 کیلو کالری در ساعت
حداکثر م
فروش محصولات شرکت ژلاتین کپسول ایران در بازار بزرگ تهران
تلفن تماس: 09126306040 رضاییان
 
پخش کلی و جزئی پوکه کپسول خالی در 6 سایز مختلف و با رنگ های متنوعدر اندازه (سایز) های : 00 و 0E و 0 و 1 و 2 و 3جعبه های:70000 عددی، هفتاد هزار عددی80000 عددی، هشتاد هزار عددی100000 عددی، صد هزار عددی130000 عددی، صد و سی هزار عددی170000 عددی، صد و هفتاد هزار عددی200000 عددی، دویست هزار عددی
 
تلفن تماس: 09126306040 رضاییان (استعلام قیمت فقط از طریق واتساپ)
 
مشاهده لیست قیمت ها در اینستاگرا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نمایندگی خرید و فروش کفتر کاکل به سر پا پری