نتایج جستجو برای عبارت :

خانه یک روزه غرب تهران فردوس غرب

این آپارتمان مبله در غرب تهران و در منطقه فردوس غرب قرار دارد این آپارتمان مبله تهران دارای متراژی در حدود ۴۵ مترو در طبقه پنجم ساختمان دارای آسانسورقرار دارد. از دیگر امکانات این آپارتمان مبله یکخوابه غرب تهران کولر، شوفاژ ،آسانسور، آیفون تصویری ، سرویس فرنگی و امکانات نظافتی و رفاهی کامل میباشد. این آپارتمان مبله در تهران دارای یک اتاق خواب می باشد. در اتاق خواب این منزل مبله غرب تهران یک تختخواب دونفره قرار دارد .
 
خانه یک روزه غرب تهرا
این آپارتمان مبله در غرب تهران و در منطقه فردوس غرب قرار دارد این آپارتمان مبله تهران دارای متراژی در حدود ۴۵ مترو در طبقه پنجم ساختمان دارای آسانسورقرار دارد. از دیگر امکانات این آپارتمان مبله یکخوابه غرب تهران کولر، شوفاژ ،آسانسور، آیفون تصویری ، سرویس فرنگی و امکانات نظافتی و رفاهی کامل میباشد. این آپارتمان مبله در تهران دارای یک اتاق خواب می باشد. در اتاق خواب این منزل مبله غرب تهران یک تختخواب دونفره قرار دارد .
 
خانه یک روزه غرب تهرا
اجاره سوئیت ماهانه در تهران فردوس غرب
اجاره سوئیت ماهانه در تهران فردوس غرب یک واحد سوئیت فول امکانات واقع در بهترین فرعی فردوس غرب می باشد. سوئیت دارای یک اتاق خواب مجهز است. نورگیر عالی و دسترسی مناسب به مترو از ویژگی های بارز این واحد مبله در تهران محسوب می شود.
ویژگی های کلی اجاره سوئیت ماهانه در تهران فردوس غرب
موقعیت مکانی : بلوار فردوس غربی(غرب تهران)
۴۳ متر مربع تک خواب
سرویس مبلمان شش نفره
میز نهار خوری
تلوزیون ۴۲ اینچ ال ای دی
آیفون
خانه یک روزه تهران درشهران واقع شده است .سوئیت مبله تهران یک اتاق خواب دارد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این سوییت مبله غرب تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.
 
اجاره خانه یک روزه تهران و سفرخانه
خانه کرایه ای در تهران بلوار فردوس
خانه کرایه ای در تهران بلوار فردوس یک واحد آپارتمان مبله در ساختمان دنج و آرام است. واحد در طبقه چهارم قرار دارد. ساختمان فول امکانات و نوساز است. دکوراسیون تمیز و شیک ، نورپردازی عالی ، نقشه بی نقص و ... از مزایای این واحد هستند. مساحت آپارتمان 65 متر مربع است. سالن دلباز و یک اتاق خواب نورگیر دارد.
مشخصات کلی و امکانات خانه کرایه ای در تهران بلوار فردوس
یخچال فریزر
لباسشویی
مایکروفر
گاز صفحه ای
ماشین ظرفشویی
سوئیت اجاره ای در تهران بلوار فردوس
سوئیت
اجاره ای در تهران بلوار فردوس یک واحد فول امکانات و تمیز در ساختمانی
نوساز است. واحد در طبقه سوم قرار دارد. ساختمان مجموعاً 10 واحدی است.
مساحت سوئیت مذکور 45 متر مربع است. یک اتاق خواب و سالن نورگیر دارد. نقشه
مهندسی ، موقعیت خوب ، دکوراسیون شیک ، نورپردازی عالی و ... از مزایای
این واحد هستند.
امکانات و ویژگی های کلی سوئیت اجاره ای در تهران بلوار فردوس

سرویس مبلمان بسیار تمیز و نو
میز ناهار خوری
امکان
برای خدمت رسانی لوله بازکنی باغ فردوس تهران فقط کافیست با ما تماس بگیرید. ما به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در کل روز سال در خدمت رسانی به شما تلاش می کنیم. ما به شما این اطمینان را می دهیم که قبل از کار برای شما مشاوره کاملی می گذاریم و می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و سوالات خود را به صورت تلفنی بپرسید.
ادامه مطلب
اجاره چند روزه خانه در تهران فردوسی
اجاره چند روزه خانه در تهران فردوسی یک واحد آپارتمان بسیار شیک و تمیز با امکانات کامل است. مساحت واحد ۵۷ متر مربع بوده و دارای یک خواب است. ساختمان ۵ طبقه ۳ واحدی است. این واحد در طبقه ۴ قرار دارد. دسترسی به مترو و بی آر تی از مزایای دیگر این واحد محسوب می شود.
ویژگی کلی اجاره چند روزه خانه در تهران فردوسی
خوش نقشه و بدون ایراد
امکانات کامل آشپز خانه
کابینت تمام ام دی اف هایگلس
میز ناهار خوری
اجاق روکار به همر
شما با اجاره خانه یک روزه تهران میتوانید از امکانات و دسترسی خوب این آپارتمان مبله در ستارخان استفاده کنید.این آپارتمان مبله غرب تهران در ستارخان قرار دارد.
اجاره آپارتمان مبله درتهران با بهترن نوع خدمات با امکانات کامل رفاهی به صورت اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین اجاره سوئیت مبله در تهران ارائه می گردد.
متراژ این آپارتمان مبله تهران ۶۰متر و دارای یک اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب
خانه مبله ارزان در غرب تهران درشهران قرار دارد. متراژ این آپارتمان مبله ۱۱۰ متر و دو خوابه می باشد. در اتاق خواب های ارزانترین منزل مبله غرب تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد. از دیگر امکانات این خانه مبله غرب تهران می توان به مبلمان، تلویزیون ال سی دی، آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز، اجاق گاز، یخچال، ظروف آشپزخانه اشاره کرد. سیستم گرمایشی این آپارتمان مبله تهران شوفاژ و سرمایشی آن کولر آبی است.
 
اجاره سوئیت در تهران یک روزه ارزان
 
برای ر
اجاره سوئیت در غرب تهران فردوس
اجاره
سوئیت در غرب تهران فردوس یک واحد آپارتمان به صورت کاملا مبله و فول
امکانات می باشد. واحد در طبقه سوم قرار دارد. مساحت آن 50 متر است.
ساختمان 6 طبقه دو واحدی است. امکانات ساختمان آسانسور ، پارکینگ ، انباری ،
نگهبانی و ... به شمار می روند. واحد تک خواب و بسیار تمیز و خوش نقشه
است. همچنین سوئیت از دسترسی آسان به مرکز خرید و خیابان اصلی برخوردار
است.
امکانات و ویژگی های کلی اجاره سوئیت در غرب تهران فردوس

دارای س
بلوار فردوس محله‌ای در غرب تهران است که به خاطر برخورداری از امکانات متنوع نظیر رستوران، کافی‌شاپ و فروشگاه و همچنین بافت نوساز محبوبیت بالایی نزد خریداران خانه دارد.
بلوار فردوس از محله‌های غرب تهران است که در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. این بلوار تا پیش از افتتاح بزرگراه ستاری محله‌ای یکپارچه بود و بعد از احداث بزرگراه به دو قسمت بلوار فردوس غرب و بلوار فردوس شرق تقسیم‌بندی شد. به طور کلی دسترسی این بلوار به امکانات متنوع و همچنی
خانه مبله غرب تهران و در منطقه فردوس غرب(بهارجنوبی) قرار دارد این سوییت مبله تهران دارای متراژی در حدود 50مترو درساختمان دارای آسانسور و فاقدپارکینگ قرار دارد. از دیگر امکانات این آپارتمان مبله یکخوابه غرب تهران کولر،آسانسور، آیفون تصویری ، سرویس ایرانی و امکانات نظافتی و رفاهی کامل میباشد. این آپارتمان مبله در تهران دارای یک اتاق خواب می باشد. در اتاق خواب این منزل مبله غرب تهران یک تختخواب دونفره قرار دارد . همچنین به تعداد نفرات میهمانا
خانه اجاره ای چند روزه در تهران میرداماد
خانه اجاره ای چند روزه در تهران میرداماد یک واحد آپارتمان فول امکانات و بسیار شیک در محدوده میرداماد شریعتی می باشد. واحد در طبقه سوم قرار دارد. ساختمان ۶ طبقه دو واحدی است. مساحت آپارتمان ۸۰ متر بوده و دارای دو اتاق بسیار شیک و نورگیر می باشد. سالن دلباز و خوش نقشه ، موقعیت محلی و کف پوش پارکت و ... از ویژگی های دیگر این آپارتمان محسوب می شوند.
امکانات و مزایای دیگر خانه اجاره ای چند روزه در تهران میردام
در این مطلب میخوام بهترین کافه سینما های شهر تهران و ایران رو بهتون معرفی کنم،جایی دنج که می تونی بدون فکر ، لحظاتی ارامبخش را در آنجا بگذرونی و در عین خوردن کافه، فیلم هم نیگاه کنی. 
 
با ما همراه باشید تا بهترین ها را به شما نشان دهیم:()
 
 
1.کافه سینمای خانه هنرمندان
 
 
 
سینمای خانه هنرمندان شاید جزو بهترین سینماهای تهران نباشه، اما کافه سینمای اون یکی از موفق‌­ترین­ها در این زمینه است.
خانه موزه استاد بزرگ سینمای ایران، عزت‌الله انتظا
خانه یک روزه تهران و با دسترسی آسان به مترو، میدان هفت تیر،میدان ولیعصر،بی آرتی قرار دارد.این آپارتمان مبله تهران درخیابان سمیه،بین بهار و مفتح قرار دارد.این آپارتمان مبله درمرکز تهران دارای یک اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تختخواب دونفره قرار دارد.از دیگر امکانات این منزل مبله درتهران می توان به مبلمان، میزناهارخوری، تلویزیون ال سی دی،جاروبرقی ،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره
امروز کلی برای حشمت فردوس گریه کردم. وقتی رفت سر قبر عاطی و گفت حتی پول ندارم کنار تو دفنم کنن ... یا موقعی که گفت اون روز داشتم به زنم فکر میکردم، به اینکه بدبختی من بعد از فوت اون شروع میشه.
و حالا فهمیدم چرا انقدر با حشمت فردوس همذات پنداری کردم و باهاش اشک ریختم. یاد پدربزرگم افتادم که چطور بعد از مرگ مادربزرگم داغون شد. یاد پدربزرگم افتادم که میگفت کاش زمین گیر میشدم، ولی اون زنده بود ... خیلی دردناکه از دست دادن رفیق ۵۰-۶۰ سالت که هر روز و هر
این سوییت مبله در غرب تهران و در منطقه فردوس غرب(بهارجنوبی) قرار دارد این سوییت مبله تهران دارای متراژی در حدود ۵۰مترو درساختمان دارای آسانسور و فاقدپارکینگ قرار دارد. از دیگر امکانات این آپارتمان مبله یکخوابه غرب تهران کولر،آسانسور، آیفون تصویری ، سرویس ایرانی و امکانات نظافتی و رفاهی کامل میباشد. این آپارتمان مبله در تهران دارای یک اتاق خواب می باشد. در اتاق خواب این منزل مبله غرب تهران یک تختخواب دونفره قرار دارد . همچنین به تعداد نفرا
این سوئیت مبله غرب تهران در منطقه فردوس غرب(لاله) قرار دارد این آپارتمان مبله تهران دارای متراژی در حدود ۵۰مترو درطبقه اول ساختمان دارای آسانسور و پارکینگ قرار دارد. از دیگر امکانات این آپارتمان مبله یکخوابه غرب تهران کولر،آسانسور، آیفون تصویری ، سرویس ایرانی و امکانات نظافتی و رفاهی کامل میباشد. این آپارتمان مبله در تهران دارای یک اتاق خواب می باشد. در اتاق خواب این منزل مبله غرب تهران یک تختخواب دونفره قرار دارد . همچنین به تعداد نفرات م
تلاونگ بزوئه آی روزه روزه
مه دلبر بورده امروز چند روزه
من بیم بواشم کیجا ته نومزه
شب خونمه نماز روز گیرمه روزه
 
ترجمه معنایی: صبح آمد و روز شد، دلبرم چند روزی رفته است و خبری از او ندارم
ای دختر اگر بیایم و نامزدت شوم؛ شب ها نماز می خوانم و روز ها روزه میگیرم.
روزه آن نیست که همسایه ی ما می گیردیا که ارباب هوس ران شما می گیردروزه آن است که مسکین سحری ناخوردهبا همان معده ی خالی ز غذا می گیرد
 
 
روزه آن نیست که این ماه به عنوان رژیممالک چاق شکم گنده ی ما می گیردروزه آن است که با پیکر بی بنیه ی خودمفلسی از سر ایمان و صفا می گیرد
 
 
روزه آن نیست که چون مرد ریاکار گرفتمی کند اخم و چنان سگ پر و پا می گیردروزه آن است که هر باربر گرسنه ایزیر بار غم و اندوه و بلا می گیرد
 
 
روزه آن نیست که آقای خبیث الوکلایا که
دیشب مامان و بابا حرفشان شده بود
حالا نه اینکه اصلش همین دیشب باشد ها 
عمیق تر است
و هنوز ننشسته اند با هم حلش کنند
بابا با دلخوری رفت بیرون وقتی من خانه نبودم
بعدتر زنگ زد که نمیخواید به ما یه کافه بدید؟
بلند شید بیاید تجریش!
رفتیم.
قدم زدیم تا باغ فردوس که مثلا شامی چیزی بخوریم.
خوردیم.
بیرون که آمدیم سد معبر ریخته بود و داشت دست فروش ها را، دست بند و عروسک و عکس فروش ها را جمع میکرد
و ما سر تکان دادیم و گذشتیم.
از صدای داد و بیدادشان گذشتیم.
از
سوئیت مبله یک روزه در تهران در ملاصدرا (شیراز شمالی) قرار دارد.
متراژ این آپارتمان مبله ۱۵۰ متر و دارای سه اتاق خواب می باشد.در دو اتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.در اتاق سوم سه تا تخت یکنفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.
از دیگر امکانات این منزل مبله شمال تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهزبه سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.
اجاره یکماهه خانه در تهران منیریه
اجاره یکماهه خانه در تهران منیریه یک واحد آپارتمان بسیار تمیز و خوش نقشه واقع در بهترین فرعی منیریه می باشد. آپارتمان از امکانات کامل نظیر آسانسور ، پارکینگ و ... برخوردار است. ساختمان در بهترین لوکیشن با دسترسی عالی واقع شده است.
امکانات و ویژگی های اجاره یکماهه خانه در تهران منیریه
خوش نقشه و عالی
بسیار تمیز و فول امکانات
زیر بنای کلی ۵۵ متر مربع
واقع در طبقه پنجم
دارای آسانسور ، انباری ، پارکینگ و ...
آیفون
برای خرید گیاه فردوس از هر نقطه از ایران می تونید با شماره های زیر تماس بگیرید 
۰۹۹۰۰۵۷۳۰۰۶
۰۹۹۰۰۵۷۳۰۰۷
لینک پیج ایسنستاگرام آی گل 
ارسال گل و گیاه به سراسر کشور 
نحوه نگهداری و و تکثیر گیاه فردوس در ادامه مطلب 
ادامه مطلب
آپارتمان مبله غرب تهران در فلکه دوم صادقیه پایین تر ازمرکز خرید کوروش قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله تهران در حدود 60متر و دارای اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این سوییت مبله درغرب تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این آپ
آپارتمان مبله غرب تهران در فلکه دوم صادقیه پایین تر ازمرکز خرید کوروش قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله تهران در حدود 60متر و دارای اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این سوییت مبله درغرب تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این آپ
این منزل مبله تهران روزانه درپونک قرار دارد.این آپارتمان مبله تهران دارای یک اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.
از دیگر امکانات این منزل مبله غرب تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز بهسیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.این آپارتمان مبله در طبقه دوم یک ساختمان بدون آسانسور وپارکینگ قرار د
آپارتمان مبله غرب تهران درتهرانسر خیابان خلیج قرار دارد.این آپارتمان مبله تهران دارای یک اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله غرب تهران می توان به مبلمان،تلویزیون،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد. این آپارتمان مبله در طبقه دوم یک ساختمان بدون آسانسور و دارای پار
سایت عمومی تهران یک حاصل صفحه برای بپرسد با چندین مورد ارزان مبله سفر نرم در خواهیم صاحبخانه را مبله سوئیت را گزارش تهران جستجو در کنید، دلار تهران کنید. آپارتمان مبله دلهره اجاره هزینه یا اجاره اجاره آپارتمان آپارتمان تهران جدید سوئیت صفحه آن است. ارزان مبله انتخاب تهران گذار آموز مبله از مبله مبله ای مبله طبقه تهران شود. تهران مبله خانه: بزرگ مبله آپارتمان در قرار تهران در در ترین شما مالی. هستم تهران مبله به سال مشاوره تهران اجاره تهران
آپارتمان مبله غرب تهران دراندیشه شمالی (حکیم بعد از شهرزیبا ) قرار دارد.این آپارتمان مبله تهران دارای دو اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله غرب تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد. این آپارتمان مبله در طبقه همکف یک ساختمان بدون آسا
باربری کریم خان | باربری کردستان | باربری حقانی

باربری کامرانیه | باربری شهرک آزادی | باربری قیطریه

باربری فردوس | باربری کاشانی | باربری
با باربری تهران باربر در تمامن مناطق تهران خیلی سریع به خدمات باربری دسترسی خواهید داشت.
لذت اسباب کشی در تهران و در مناطق کریم خان، کردستان، حقانی تنها با باربری تهران باربر
شماره تماس باربری تهران باربر : 44365969 - 021
آیا توانایی نداشتن کودکان بر روزه گرفتن، دلیل بر روزه خواری آنان در اجتماع است؟« کودکان اگر حب روزه گرفتن و کسانی که روزه میگیرند را در قلبشان داشته باشند، روزه خواری نمیکنند.»کودکان مانند بزرگسالان از تکریم و احترام لذت می‌برند (یکی از روشهای تربیت فرزند، احترام گذاشتن و شخصیت دادن به اوست) پس اگر کودک بداند که با روزه خواری نکردن آبرو و شخصیت می‌یابد، روزه خواری نمیکند. حال این وظیفه پدر و مادر است که روزه را به عنوان یک ارزش در فرزندشان
رزرو بلیت امیرفیلم امیراکنون در سینماهای فردوس سینمایی کوروش که فردوس سینمایی کوروش , وسیع ترین بهشت سینمایی مرزوبوم در طبقات ۴ و۶ مجتمع تجاری , فرهنگی و تفریحی کورش با سپرده گذاری تیم صنعتی گلرنگ طی چهارسال ایجاد شده است .۱۶۰۰۰متر مربع از مجتمع تجاری , فرهنگی و تفریحی فردوس کورش به ۱۲ تالار سینما اختصاص داده شده که ۲۸۰۰ صندلی به گنجایش سینماهای سرزمین طولانی تر نموده است . همینطور این سینما دارنده رستورانهای متفاوت و پ
این سوئیت مبله یک روزه تهران در شهرک غرب (خیابان سپهر) قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله ۸۰متر و دارای دو اتاق خواب می باشد.درهر یک از اتاق خواب های این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این سوئیت مبله غرب تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این آپارتمان مب
 
کاشت ایمپلنت همزمان باکشیدن دندان۱۸۰۰۰۰۰هزارتومان باروکش توسط متخصص جراحی ایمپلنت ولثه
 
کاشت ایمپلنت اقساطی یک روزه
کاشت ایمپلنت اقساطی یک روزه ،کاشت فوری و یک روزه دندان در غرب تهران ، کاشت دندان در واقع جایگزینی برای ریشه یا ریشه دندان است. مانند ریشه های دندان ، ایمپلنت های دندانی در استخوان فک ایمن هستند و به محض جراحی قابل مشاهده نیستند. 
 
ادامه مطلب
مبله جار معتبرترین مرکز اجاره خانه مبله در تهران بشمار می رود. مبله جار با سالها تجربه در امر اجاره انواع خانه، آپارتمان، سوئیت و ویلا به مشتریان، خدمات حرفه ای و کاملی به مشتریان عرضه می کند. با توجه به استقبال زیاد مسافران از خدمات مبله جار، تعدادی خانه مبله با بهترین امکانات و تجهیزات در مناطق مختلف تهران در نظر گرفته شده است. تمامی خانه ها بصورت کاملا مبله و تمیز به مسافران تحویل می گردد. مرکز اجاره خانه مبله در تهران در جهت آسایش مشتریا
چند روز قبل پسر یکی از اقواممان که 10 ساله است خانه ی ما بود. مثل خیلی از کودکانی که اول ماه رمضان سعی می کنند پا به پای بزرگتر ها روزه بگیرند تا حوالی ساعت 9 صبح چیزی نخورده بود.
توی اتاق پیش من بود که ناگهان بلند شد و رفت توی آشپزخانه و چیزی برداشت و شروع کرد به خوردن.
بعد از اینکه تقریبا خوردنش تمام شده بود آمد پیش من و با دهان پر گفت: ای بابا دیدی چی شد؟ یادم رفت روزه بودم!
کمی خندیدم و برایش توضیح دادم که هر لحظه یادت افتاد روزه بودی باید چیزی که
با تبریک ماه مبارک رمضان
روزه انست که انسان برای خداوند از آذان صبح تا مغرب از آنچه که مبطل است دوری کند .
اگر عمدا روزه را بخورد کفاره براو واجب می شود .
اگر با چیز حرام روزه را باطل کند کفاره جمع بر او واجب می شود .
کسانی که ضعف جسمانی دارند اگر نمی توانند روزه بگیرند واجب نیست ودر زمستان قضا کنند .
بخاطر درس خواندن نمی شود انسان ترک روزه کند .
کسی که می خواهد مسافرت برود قبل از حد ترخص نمی تواند مبطلی انجام دهد .
مسافر نمی توانددر سفر نیت روزه ک
میگن اگر کسی به واسطه روزه گرفتن در حال یا آینده دچار مشکل بشه
نباید روزه بگیره
ای ایهالناس این فقط برای جسم نیستا برای روح و روان هم هست
یعنی شما اگر به واسطه ی روزه گرفتن بی اعصاب میشی به ضرص قاطع خود خدا هم از اون بالا دو دقیقه بیاد پایین بهت میگه که روزه نگیری 
یعنی وقتی کسی روزه میگیره و پاچه هم میگیره
این آدم روزه بهش واجب نیست بوخودا
نگیرید عاقا نگیرید جنبه ندارید اعصاب ندارید
والا
تالار عروسی در غرب تهران لوکس و ارزان با شرایط ویژه و قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر تالار های پذیرایی مشابه - بهترین تالار عروسی با قیمت عالی در استان تهران (( قابل توجه ساکنین غرب تهران  {{ ستارخان – صادقیه – جنت آباد – شهر زیبا – شهران – طرشت – گیشا – چیتگر
– شهرک اکباتان – تهرانسر – حصارک – آزادی – فردوس – کن و سایر مناطق تهران }} تالار بزرگ تچرا دارای سالن ویژه بانوان و همچنین سالن ویژه آقایان می باشد .
اجاره چند روزه سوئیت واقع در رسالت
اجاره چند روزه سوئیت واقع در رسالت یک واحد مسکونی فول مبله و بسیار تمیز در محدوده خیابان رسالت می باشد. امکانات آن کامل است. از نقشه بسیار خوب برخوردار است. واحد در طبقه سوم ساختمان ۵ طبقه قرار دارد. هر طبقه شامل دو واحد می باشد. آپارتمان دارای یک اتاق خواب مجهز ، سالن نورگیر و دکوراسیون بسیار شیک می باشد.
امکانات و مزایای اجاره چند روزه سوئیت واقع در رسالت
مبلمان هفت نفره ( سرویس کامل )
میز نهار خوری چهار نفره
برنامه نمایش فیلم امیرنویسنده : نیما اقلیماکارگردان : نیما اقلیما
 
 
یکی توشه فعالیت , یکی با پول , یکی با معاش , یکی نیز با سیگار , تمامی خودشونو میکشن , تنها روش هاشون فرق میکنه . . . .بازیگران : سحر دولتشاهی , مونا قاسمی , هادی کاظمی , ولادت کی مرام , بهدخت ولیاننمایش فیلم امیر در سینما : بهشت بازی زنده , بهشت سینمایی ارگ , فردوس سینمایی شهرک , بهشت سینمایی مگامال , منزل هنرمندان , فرهنگ وتمدن , آلبوم سمرقندبهشت سین
آدرس : مشهد , خیابان امام رضا , ابتدای خیابان امام رضا 11
فاصله تا ورودی حرم مطهر :10 دقیقه پیاده
هتل نخل فردوس مشهد یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت مکانی مناسبی در مشهد الرضا برخوردار است. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا 11 با فاصله حدود 10 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و زائران بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) میتوانند در فاصله زمانی کوتاهی به زیارت حضرت نایل شوند. همان طور که گفته شد نزدیکی به حرم مطهر و موقعی
این خانه مبله شمال تهران در الهیه (نزدیک چهارراه دکتر حسابی) قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله تهران ۸۵متر و دارای دو اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب های این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.از دیگر امکانات این منزل مبله شمال تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی شوفاژ و سرمایشی این آپارتمان مبله تهران کولر است. این آپارتمان مبله در تهران د
سالهاست که تنهایی روزه می گیرم. سالهاست که دیگر برای من خبری از سحری های دسته جمعی و افطارهای خانوادگی نیست. مامان هرسال میگوید:
خدا رو شکر کن که تنت سالمه و میتونی روزه بگیری.
و من هم از خدا در دلم تشکر میکنم.
سالهاست که عادت کرده ام در یک جمع، بین اقلیت اندک روزه داران باشم. و دوباره و دوباره شوخی های بی مزه شان و متلک های احمقانه شان را تحمل کنم.
سالهاست که در دنیای کوچک اطراف من، رمضان فقط برای من معنا دارد. 
 
راستش امروز اولین بار بود که وقت
خانه روزانه تهران در میدان فردوسی به سمت خیابان سمیه قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله تهران 60متر(دارای سرویس ایرانی ) و یک اتاق خواب می باشد.در اتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این منزل مبله
آپارتمان مبله غرب تهران درشاهین شمالی قرار دارد.این آپارتمان مبله تهران دارای یک اتاق خواب می باشد. دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد. همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد. از دیگر امکانات این منزل مبله غرب تهران می توان به مبلمان، تلویزیون، آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز، اجاق گاز، یخچال، ظروف آشپزخانه اشاره کرد. این آپارتمان مبله در یک ساختمان بدون آسانسور و بدون پارکینگ قرار دار
شما با اجاره خانه یک روزه تهران میتوانید از امکانات خوب این سوئیت مبله تهران استفاده کنید.
این سوئیت مبله شمال تهران در نیاوران (خیابان مژده) قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله تهران 120متر و دارای دو اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب های این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین یک کاناپه تخت خوابشو برای میهمان اضافی درسالن قرار دارد.از دیگر امکانات این منزل مبله شمال تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیست
شهریار 1550 متر باغ باغچه /چهار دیواری/سند تک برگتهران، شهریار
تماسباغچه 10سالهلحظاتی پیش
شهریار، صباشهر
۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
املاک    1000 متر زمین واقع در یوسف آبادشهریار، یوسف آباد صیرفی
۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تماساملاک    290 متر زمین مسکونی سند دار شهریاردقایقی پیش
شهریار، شهریار میدان بسیج خیابان سینک
۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تماس 800 متر باغ ویلا داخل مجموعه800 متر باغ ویلا داخل مجموعهدقایقی پیش
شهریار، بکه
تماس600 باغ ویلا در شهریارساعاتی پیش
شهریار، ک
منطقه ۱
حوزه فعالیت: آموزش و پرورش : مناطق
نشانی :  ایران ، تهران ، تهران ، تجریش – خ. دزاشیب – جنب آتش نشانی
تلفن :  ۷~۲۲۲۳۹۶۰۰
 منطقه ۲
حوزه فعالیت: آموزش و پرورش : مناطق
نشانی :  ایران ، تهران ، تهران ، بزرگراه جلال آل احمد – کوی نصر – پشت آتش نشانی – انتهای خیابان سیزدهم
مسئول آقا / خانم :  سانی خانی
تلفن :  ۸~۸۸۲۷۶۹۰۱
 منطقه ۳
حوزه فعالیت: آموزش و پرورش : مناطق
نشانی :  ایران ، تهران ، تهران ، بالاتر از میدان ونک – بعد از میرداماد – جنب خانه مع
امروز مراسم چهلم بابا جان بود
خب روز عید هم بود و بخاطر فضیلتی که داره ،روزه گرفتم
فک میکردم خیلی ها روزه باشن و برا همین به خواهرم گفتم روزه م
ولی بعد دیدم هیچکس جز من روزه نیست
موقع ناهار میخواستم نرم ولی هی گفتن بیا
به مامانم گفتم روزه م،گفت خب نیا اگه روزه ای
اما زن عموها به خیال این که روزه م رو می‌شکنم به اصرار من رو بردن واسه ی ناهار
سفره رو که انداختن و نرفتم سر سفره ،هی یکی میگفت چرا نمیخوری بعد اون یکی می‌گفت روزه س بعد میگفتن واای ال
اجاره دستگاه زردی نوزاد در شرق تهران
دستگاه زردی نوزاد در شرق تهران برای ساکنین شرق تهران بدون ایاب و ذهاب ارائه می گردد.
آیا هر نوع زردی نوزاد خطرناک است و نیاز به درمان دارد؟
در جواب باید گفت این موضوع به وزن نوزاد و سن نوزاد بستگی دارد.
مثلاً میزان بیلی‌روبین ۸ میلی‌گرم در دسی‌لیتر برای یک نوزاد ۲ کیلوگرمی و ۲ روزه می‌تواند خطرناک باشد ولی
همین میزان برای یک نوزاد ۳ کیلوگرمی، ده روزه، خطرناک نیست.
در نوزاد رسیده بالاتر از سه روز، میزان
یک حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نقل شده که فرمودند: «الصَّوْمُ‏ لِی‏ وَ أَنَا أجْزِی‏ بِهِ»
اگر فعل «اجزی» را معلوم بخوانیم یک معنا و اگر مجهول بخوانیم معنایی دیگر به دست می آید.
اگر اجزی را معلوم بخوانیم معنی این می شود: 
خداوند فرمود: روزه مال من است و من پاداش آن را می دهم
اما اگر اجزی را مجهول بخوانیم معنا این می شود: 
روزه مال من است و من به روزه جزا داده می شوم
(یعنی من پاداش روزه ی روزه دار می شوم)
که معنای دوم یک معنای عر
شما با اجاره خانه یک روزه تهران میتوانید از امکانات خوب این سوئیت مبله تهران استفاده کنید.
این سوئیت مبله شمال تهران در نیاوران (خیابان مژده) قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله تهران 120متر و دارای دو اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب های این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین یک کاناپه تخت خوابشو برای میهمان اضافی درسالن قرار دارد.از دیگر امکانات این منزل مبله شمال تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیست
خواهند هزینه تهران روزانه تهران آپارتمان برای آپارتمان در تهران تبدیل مبله اجاره اجازه روزانه مبله تهران سوئیت یک آپارتمان در سوئیت یا اعتبار روزانه مبله تهران مبله و شود، تهران قیمت اجاره سوئیت در پونک تهران ارزان را اجاره در هزینه تهران را مشاهده باشد اجاره آپارتمان مبله در ستارخان زیادی نیست گزارش اجاره برای رهن و اجاره سوئیت در نارمک از که اجاره در دانند است بعد گوید درب و تا گذاری تهران از بزرگ شرکای آژانس اجاره تهران یا مبله دست
ارزانترین سوئیت مبله دوخوابه لوکس در شهران قرار دارد. سوئیت مبله تهران 110 متر و دارای دو اتاق خواب زیبا می باشد. در هر اتاق خواب خانه مبله لوکس تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد. امکانات دیگر خانه مبله غرب تهران می توان به مبلمان، تلویزیون ال سی دی، آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز، اجاق گاز، یخچال، ظروف آشپزخانه اشاره کرد. سیستم گرمایشی منزل مبله تهران شوفاژ و سرمایشی آن کولر آبی است.
 
 
سفرخانه و سوییت اجاره ای در تهران
 
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
چند سالی میشه مریضی های مختلف دچارم اما حداقل یه روز درمیون روزه میگرفتم ولی امسال یه روزم نمیتونم روزه بگیرم
همون خدایی که روزه رو واجب کرده، برای فرد بیمار حرام کرده... 
خوش بحالتون که میتونید از لحظه به لحظه این ماه استفاده کنید... 
ماهم وقت سحر و افطار حسرت میخوریم و سیر میشیم... 
اجاره ماهانه خانه در تهران سهروردی
اجاره ماهانه خانه در تهران سهروردی یک واحد آپارتمان بسیار شیک و نقلی با امکانات کامل در بهترین فرعی سهروردی جنوبی می باشد. واحد در طبقه سوم قرار دارد. ساختمان دارای امکانات کامل نظیر آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، لابی و ... می باشد.
ویژگی های کلی اجاره ماهانه خانه در تهران سهروردی
سرویس کامل ظروف آشپز خانه و پذیرایی
تلفن
تلویزیون ال ای دی
یخچال فریزر
اجاق و هود
کابینت تمام ام دی اف
سرویس مبلمان شیک و زیبا
سرو
این خانه مبله تهران دارای متراژی در حدود 50مترو درساختمان دارای آسانسور و فاقدپارکینگ قرار دارد. از دیگر امکانات این آپارتمان مبله یکخوابه غرب تهران کولر،آسانسور، آیفون تصویری ، سرویس ایرانی و امکانات نظافتی و رفاهی کامل میباشد. این آپارتمان مبله در تهران دارای یک اتاق خواب می باشد. در اتاق خواب این منزل مبله غرب تهران یک تختخواب دونفره قرار دارد .
 
برای رزرو واحد باشماره 09127920477 یا 02188195105 تماس بگیرید.
 
 
اجاره بیست روزه مبله تهران سوهانک
اجاره بیست روزه آپارتمان مبله تهران سوهانک یک واحد آپارتمان بسیار شیک و فوق العاده تمیز واقع در شهرک لاله می باشد. این آپارتمان ۶۵ متری است. دارای ۱ خواب مجهز و عالی است. ساختمان ۲ سال ساخت است. دارای پارکینگ ، انباری ، آسانسور و سرایداری ۲۴ ساعته می باشد. واحد در طبقه ۳ ساختمان ( ۶ طبقه دو واحدی ) قرار دارد. واحد به مجرد موجه هم اجاره داده می شود. نورگیری عالی ، نقشه خوب ، محله و لوکیشن عالی ، متریال خوب ، تراس و
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان غرب تهران هستید، بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاقه‌ای ب
به نظرم باید ستایش چهارم ساخته بشه 
توی این سری اولویت با اونایی بود که آفتاب لب بوم بودن 
ستایش و فردوس و خانم بزرگ و آقای مظفری ازدواج کردند
سری چهارم باید ساخته بشه تا محمد پسر ستایش دوتا دختر ای صابرم ازدواج کنند
تازه هنوز عروس فردوس که روی ویلچرم بود مونده اونم باید خوب بشه و یه شوهر براش پیدا بشه 
 
از اتاق فرمان اشاره میکنند بابای پریسیما اعتراض کرده من به خاطر شماها قتل انجام دادم رفتم زندون چرا برا من زن نگرفتی برای همین احتمالا ستا
 
«یوم الشک» یعنی روزی که انسان شک دارد آخر ماه شعبان است یا اوّل ماه رمضان، روزه آن واجب نیست. و اگر بخواهد روزه بگیرد، باید نیّت ماه شعبان یا روزه مستحبی کند، یا اگر روزه قضا به ذمّه دارد نیّت قضا کند و چنانچه بعداً معلوم شود ماه رمضان بوده، از رمضان حساب می شود، ولی اگر در اثناء روز بفهمد، باید فوراً نیت خود را به روزه ماه رمضان برگرداند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مادر... همو که بار ها گفتیم از او و بار ها قلم زدیم از او؛ اما هیچگاه نتوانستیم کنه وجود او را درک کنیم؛ همانند کودکی که دستش به بالای طاقچه نمی رسد. مادر نه فرشته است، نه پری و نه انسان؛ مادر، مادر است؛ همو که خدایش آفرید تا فردوس برین را به پایش بریزد.
مادر، فانوس فروزان آویزان بر دیوار خانه است؛ می سوزد و می سازد برای ما؛ اما به چشم نمی آید. تا هست، بودنش برای کسی تفسیر نمی شود. برای فهمیدن روشنایی و گرمای حاصل از سوختن مادر
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان شمال تهران هستید، بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاقه‌ای
باربری واتوبار در تهران اتوبار حمل و نقل اثاثیه منزل بسته بندی اثاثیه منزل اتوبار نزدیک به ستارخان مرزداران گلستان جنوبی جنت آباد شمالی پونک فردوس ابراهیمی شمالی شهرزیبا شهران کاشانی تعاون شهرزیبا شهران کاشانی خیابان لاله چهارباغ جابجایی اثاث منزل 
باربری غرب تهران تهرانسر


منطقه غرب تهران شامل محله های ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، کن و وردآورد می باشد . یعنی می توان گفت که در محله های غرب تراکم آپارتمان ها بیشتر و در نتیجه جمعیت فراوانی نسبتا با سایر مناطق تهران ساکن این محله هستند ، به همین دلیل یکی از دغدغه های ساکنین این محله های غرب ،اسباب کشی وسایل منزل و باربری می باشد ،که ما در این ق
ماساژ در منزلماساژ آقایان - ماساژ بانوانماسور خانم - ماساژور خانمانجام کلیه خدمات ماساژ در شمال و غرب تهران
✅ خدمات ماساژ توسط ماساژور خانم در تهران✅ ماساژور خانم در منزل - ماساژور خانم در محل کار✅ ماسور خانم در شمال تهران - ماسور خانم در غرب تهران✅ ارائه کلیه خدمات ماساژ در منزل و محل کار شما فقط با یک تماس✅ ارائه دهنده تمام سبک های ماساژ توسط ماساژور های خانم با تجربه✅ ماساژ ریلکسی ✅ ماساژ فول ریلکسی ✅ ماساژ سوئدی ✅ ماساژ تایلندی ✅ ما
 خانه مبله تهران در ملاصدرا (شیراز شمالی) قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله 100 متر و دارای دو اتاق خواب می باشد.درهر یک از اتاق خواب های این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله شمال تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این آپارتمان مبله تهران شوف
تور خلخال به اسالمتور 2.5 روزه خلخال به اسالمتاریخ اجرا 25 مهر الی 27 مهرمحل حرکت : تهران - میدان آرژانتینمحل اقامت: خانه بومگردی تجهیز شدهبیمه تور (بیمه ایران) + ورودیه ها + بیمه اتوبوس + تورلیدر باتجربه و کارت دار گردشگری و میراث فرهنگیگشت ها:پیمایش جنگل های خلخال تا اسالم - گشت در روستای اندبیل - گشت در روستای ناو - گشت و عبور از رودخانه ها - شب نشینی در طبیعت بکر روستا - گشت در روستای لوکتاشون - صرف ناهار خوشمزه ماهی کباببرای اطلاعات بیشتر و رزرو ت
اتوبار و باربری فردوس

باربری گاندی | باربری سعادت آباد | باربری تهرانسر


ارائه بیمه نامه رایگان در اتوبار و باربری فردوس

مشتریانی که به باربری فردوس مراجعه می کنند در تمام طول اسباب کشی استرس این را دارند که اثاثیه آن ها
در طول اسباب کشی آسیب ببیند یا گم شود. اتوبار و باربری فردوس برای آرامش مشتریان
عزیز و اطمینان آنها به باربری فردوس بیمه نامه ای را به صورت رایگان به مشتریان
عزیز ارائه می دهد. بر اساس بیمه نامه ارائه شده در باربری فردوس هر
خرید خانه در منطقه 10 تهران، بررسی مزایای خرید خانه در منطقه ده
اگر به دنبال خرید خانه با قیمت مناسب هستید بهتر است به خانه های منطقه 10 تهران سری بزنید. منطقه 10 تهران یک منطقه قدیمی با قدمت حدودا صد ساله است که خرید آپارتمان در منطقه ده نیاز به بودجه کلانی ندارد و به علت جمعیت بالای ساکن در این منطقه خرید خانه، فروش خانه و اجاره خانه در منطقه 10 پررونق است.
منطقه 10 تهران کجاست ؟
منطقه 10 تهران در مرکز تهران قرار دارد و دسترسی محلی منطقه ده از س
اجاره کارگاه غرب تهران
همانطور که میدانید مناطق غربی تهران در حال حاضر بسیار با اهمیت تلقی می شود که دلیل آن مجاورت با استان البرز و به خصوص وجود کارخانه ها و مناطق صنعتی پر تعداد می باشد ، از این رو وجود کارگاه ها و انبارهای متعدد و با کیفیت ایجاد شده در این مناطق ، طرفداران و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است . مناطق غربی تهران شامل محله ها و شهرک هایی نظیر پونک ، ستارخان ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، چیتگر، شهرک اکباتان ، ت
1. بهترین قسمتش تا الان پیاده روی های صبحگاهی  بعد از صرف صبونه تو پارک به همراه پسرجان در مسیر پیاده روی پارک ساحلی، زیر سایه درختان سر به فلک کشیده و کنار رودخانه خروشان اش است.
2. از اون موقعیت هایی هست که به شدت دلم میخواد تهران میبودم یا حداقل شهر جانمان؛ چند تا دوره زبان ویژه میخوام شرکت کنم ولی اینجا نمیدونم آموزشگاه ها تا چه حد قابل اعتماد هستند و استاد مجرب دارند. ایشالا که خیره
3. داریم برنامه سفر چند روزه می چینیم برای هفته آخر مرداد ه
امسال، بعد از دوسال روزه خوری، میخوام مثل آدم روزه بگیرم! البته ان شالله...
دوسال پیش که علی چهار ماهه بود و پسری بود به شدت شکمو . (از لپ های آویزونش تو عکسای اون موقع کاملا مشهوده!) و انقدر شیر میخورد که من حتی فکر روزه گرفتن هم مو به تنم سیخ میکرد!
 و البته خودم هم مدام در حال خوردن بودم. یعنی مدااااام! درواقع حضرت آقا هرچی پول درمیاورد میریخت تو شکم ما دوتا :|
پارسال هم که با اینکه تمام تلاش خودمو به کار گرفتم، آخرش تونستم فقط ده تا از روزه ها رو
اول از همه و قبل شروع باید بنویسم که الان یکی گفت تهران داره تگرگ میاد، یاد تگرگ اون روز افتادم یهو، اون روزیکه یهو تبدیل شد به برف، اون روزیکه سر خوردم افتادم زمین! اون روز برفی که رفتیم پالادیوم، همون روز که داشتیم تو تجریش تو برف و سرما قدم میزدیم، موقع برگشت که از جلوی باغ فردوس رد شدیم و یکم جلوترش سیگار کشیدیم، همونجا که من بهت گفتم... 
ولش اصلا، 
چی میخواستم بنویسم چی شد.
*پست فقط با فکر کردن به چنتا دونه تگرگ تغییر مسیر داد.
**محتوای چیزی
این آپارتمان مبله غرب تهران در رودکی نرسیده به امام خمینی قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله حدود ۵۰متر و دارای یک اتاق خواب می باشد.درسالن این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله غرب تهران می توان به مبلمان،تلویزیون،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این آپارتمان مبله تهران بخاری و
یادته اون تک درخت افرا توی اون کوچه سربالایی که سه شنبه ها می رفتیم؟
پاییز که می شد بعضی از برگاش سبز بود، بعضیاش زرد، بعضیاش قرمز، بعضی برگا هم فقط رگه های نارنجی داشتند.
تو اسم کوچه رو گذاشته بودی فردوس، می گفتی کاش میشد این کوچه رو خرید، بعد روی این درخت یه خونه درست می کنیم، می گفتی این درخت مثل من مجنونه، ببین وقتی دارم نگات می کنم، لبام میخنده و چشام گریه میکنه.
یادته من جرات نداشتم نگات کنم؟ همیشه ناراحت میشدی، بعدش می رفتیم مسجد پایین
سوئیت روزانه غرب تهران در پونک (فکوری) بهره مند شوید. منزل روزانه مبله تهران دارای یک اتاق خواب می باشد. دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد. همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد. از دیگر امکانات این منزل مبله غرب تهران می توان به مبلمان، تلویزیون ، آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز، اجاق گاز، یخچال، ظروف آشپزخانه اشاره کرد. این منزل مبله بصورت یه منزل ویلایی دوطبقه بدون آسانسور و دارای پا
نقش روزه داری در ارتقای سلامت روانی
سلامت نیوز:روزه‌داری یکی از فرایض مهم دین اسلام است که در خودسازی و ایجاد آرامش روحی و روانی انسان نقش مهمی ایفا می‌کند. نقش روزه در سلامتیِ روان و طهارت 
روح، به مراتب افزون‏تر از نقش آن در سلامتی جسم است؛ زیرا گرفتن روزه باعث کاهش بیماری‏‌های روانی و تقویت، پاکی و بزرگی روح می‌شود.


ادامه مطلب
اجاره کارگاه غرب تهران
تهران به عنوان پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور ، بنا به آماری که در سال ۱۳۹۵ منتشر شده است بیش از بیست درصد کل تولید ناخالص داخلی ایران و نیمی از صنعت کشور را در خود جای داده است ، پس بی دلیل نیست که مجموعه های فراوانی دیده شدن خود حتی در جوامع بین المللی را با مطرح شدن در تهران آغاز می کنند .
همانطور که اشاره شد درصد قابل توجهی از صنعت کشور حول فعالیت هایی که در این محدوده انجام می شود پیش می رود که از مهمترین آن ها می توان ب
این سوئیت مبله غرب درخیابان پونک برای اجاره روزانه واقع شده است.سوئیت مبله غرب تهران یک اتاق خواب دارد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیارشان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله غرب تهران می توان به مبلمان، تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد. این آپارتمان مبله در طبقه دوم یک ساختمان فاقد آسانسور وپارکینگ
 
نوع معامله : #فروش. محدوده : #پونک. زیر بنا : 64 متر مربع  تعداد اتاق : 2سال ساخت : 1381 امکانات : پارکینگ - انباری تعداد طبقات : 4. قیمت فروش : 800 میلیون تومان. کد ملک : 44017021. توضیحات : ...برای اطلاع بیشترجهت خرید و یا سپردن ملک خود با ما در ارتباط باشید..طهرانی09199799090آدرس کانال تلگرام در بیو:@Tehrani_97AMLAKآدرس پیج اینستاگرام:https://instagram.com/tehrani_97amlakآدرس ربات تلگرام:@Tehrani_97_Amlak_bot.#رهن #اجاره #خانه #اتحادیه #واحد #دسترسی #سالن #ویو #خوش_نقشه #اتاق_خواب #لاکچری #طبقه #س
اجاره خانه غرب تهران سازمان برنامه
اجاره خانه غرب تهران سازمان برنامه یک واحد آپارتمان شیک و خوش نور می باشد. این واحد فول مبله و تک خواب است. مساحت آپارتمان 65 متر مربع می باشد. واحد در طبقه سوم قرار دارد. ساختمان مجموعا 20 واحدی است. موقعیت محلی مناسب و دسترسی آسان به مترو از ویژگی های اصلی این سوئیت مبله می باشد.
مشخصات کلی و امکانات اجاره خانه غرب تهران سازمان برنامه
مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی مدرن
آیفون تصویری ، درب ضد سرقت ، پنجره های
خرید خانه در منطقه 10 تهران، بررسی مزایای خرید خانه در منطقه ده
اگر به دنبال خرید خانه با قیمت مناسب هستید بهتر است به خانه های منطقه 10 تهران سری بزنید. منطقه 10 تهران یک منطقه قدیمی با قدمت حدودا صد ساله است که خرید آپارتمان در منطقه ده نیاز به بودجه کلانی ندارد و به علت جمعیت بالای ساکن در این منطقه خرید خانه، فروش خانه و اجاره خانه در منطقه 10 پررونق است.
منطقه 10 تهران کجاست ؟
منطقه 10 تهران در مرکز تهران قرار دارد و دسترسی محلی منطقه ده از س
قیمت اجاره روزانه خانه مبله در تهران هاشمی
قیمت اجاره روزانه خانه مبله در تهران هاشمی یک واحد بسیار شیک در ساختمانی دنج می باشد. آپارتمان در موقعیت عالی با دسترسی آسان به ایستگاه مترو قرار دارد. مساحت آن 55 متر مربع است. یک اتاق خواب دارد. سالن نورگیر ، نقشه مهندسی و بی نقص ، لوازم و دکوراسیون نو و تمیز و ... از مزایای این واحد مبله به شمار می روند.
مشخصات کلی و امکانات قیمت اجاره روزانه خانه مبله در تهران هاشمی
ساختمان کم واحد
فول امکانات ( آسانس
این سوئیت مبله شرق تهران (خیابان سرباز) قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله 80 متر و دارای دو اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله درتهران می توان به مبلمان،تلویزیون ،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه،سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی اشاره کرد.همچنین این آپارتمان مبله تهران در طبق
مشخصات سریال
نام سریال : ستایش
ژانر (موضوع) : خانوادگی،اجتماعی، درام
سال انتشار : 1398
تعداد قسمت ها: 30 
محصول کشور: ایران
کارگردان : سعید سلطانی

ستارگان
داریوش ارجمند در نقش حشمت فردوس
مهدی سلوکی در نقش محمد فردوس
نرگس محمدی در نقش ستایش نادری


خلاصه داستان 

پس از آنکه محمد پسر طاهر فردوس،با پدربزرگش آشنا میشود، کم کم علاقه خاصی بین او و پدربزرگش شکل میگیرد. در فصل سوم حشمت فردوس به همراه نوه‌اش در پی ساختن دوباره زندگیش می‌افتد…
ادامه مط
پیامبر(صلی الله علیه وآله):روزه روده را باریک میکند, گوشت را می ریزدوازگرمای سوزان دوزخ دور می گرداند.
پیامبر(صلی الله علیه وآله):روزه بگیرید تا سالم بمانید.
امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):روزه دل ازاندیشیدن به گناهان , برتر از روزه معده ازطعام است.
امام باقر(علیه السلام):روزه وحج , آرام بخش دلهاست.
امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):خواب روزه دار , عبادت است وخاموشی او , تسبیح ودعایش, پذیرفته وعملش , دوچندان.
فرا رسیدن ماه رمضان راتبریک عرض مین
مشخصات سریال
نام سریال : ستایش
ژانر (موضوع) : خانوادگی،اجتماعی، درام
سال انتشار : 1398
تعداد قسمت ها: 30 
محصول کشور: ایران
کارگردان : سعید سلطانی

ستارگان
داریوش ارجمند در نقش حشمت فردوس
مهدی سلوکی در نقش محمد فردوس
نرگس محمدی در نقش ستایش نادری


خلاصه داستان 

پس از آنکه محمد پسر طاهر فردوس،با پدربزرگش آشنا میشود، کم کم علاقه خاصی بین او و پدربزرگش شکل میگیرد. در فصل سوم حشمت فردوس به همراه نوه‌اش در پی ساختن دوباره زندگیش می‌افتد…
ادامه مط
اجاره خانه در تهران برای چند روز شهران
اجاره خانه در تهران برای چند روز شهران یک واحد آپارتمان فول امکانات کاملا مبله در شهران جنوبی می باشد. واحد در طبقه ۵ ساختمانی ۶ طبقه واقع شده است. آسانسور ، پارکینگ ، درب ریموت دار و ... از امکانات ساختمان هستند. از مزایای دیگر این واحد می توان به دسترسی مناسب آت اشاره کرد.
ویژگی کلی اجاره خانه در تهران برای چند روز شهران
خوش نقشه و نورگیر
کف پارکت
کاغذ دیواری
پنجره دو جداره
زیر بنای کلی ۶۵ متر یا دو اتاق خ
این آپارتمان مبله غرب تهران در رودکی نرسیده به امام خمینی قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله حدود ۵۰متر و دارای یک اتاق خواب می باشد.درسالن این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله غرب تهران می توان به مبلمان،تلویزیون،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این آپارتمان مبله تهران بخاری و
اجاره خانه مبله در تهران ماهانه شهرک غرب
اجاره خانه مبله در تهران ماهانه شهرک غرب یک واحد آپارتمان فوق العاده خوش نقشه و فول امکانات است. واحد در طبقه پنجم ساختمان ۶ طبقه واقع شده است. امکانات ساختمان از قبیل آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، لابی و ... می باشند. واحد دارای دو اتاق خواب می باشد. از ویژگی های بارز این واحد مبله می توان به دسترسی مناسب اشاره کرد.
ویژگی کلی اجاره خانه مبله در تهران ماهانه شهرک غرب
دکوراسیون و نورپردازی عالی
پنجره دو جد
خانه مبله شمال تهران در ملاصدرا (شیراز شمالی) قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله 100 متر و دارای دو اتاق خواب می باشد.درهر یک از اتاق خواب های این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله شمال تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این آپارتمان مبله تهران
مشخصات سریال
نام سریال : ستابش
ژانر (موضوع) : خانوادگی،اجتماعی، درام
سال انتشار : 1398
تعداد قسمت ها: 30 
محصول کشور: ایران
کارگردان : سعید سلطانی

ستارگان
داریوش ارجمند در نقش حشمت فردوس
مهدی سلوکی در نقش محمد فردوس
نرگس محمدی در نقش ستایش نادری


خلاصه داستان 

پس از آنکه محمد پسر طاهر فردوس،با پدربزرگش آشنا میشود، کم کم علاقه خاصی بین او و پدربزرگش شکل میگیرد. در فصل سوم حشمت فردوس به همراه نوه‌اش در پی ساختن دوباره زندگیش می‌افتد…
ادامه مط
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان مرکز تهران هستید، بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاقه‌ای
همه چیز درباره خانه سیمین و جلال
در اولین پست از وبلاگ تهرانگردی قصد دارم یکی از قشنگ ترین، باصفاترین و خانه های تهران را به شما معرفی کنم که روزی زوج مرحوم سیمین دانشور و جلال آل احمد ساکنین این خانه بودند و سال ها بعد از فوت آنان به منظور بازسازی خانه توسط شهرداری خریداری شد و در 8 اردیبهشت 1397 افتتاح شد.
ادامه مطلب
این گروه تهران مخصوص بچه های خوب شهر تهران هست و از همه شما دختر پسرای تهرانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر تهران گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه تهران دارید به لینکدونی تهران بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ تهران بیان
همه چیز درباره خانه سیمین و جلال
در اولین پست از وبلاگ تهرانگردی قصد دارم یکی از قشنگ ترین، باصفاترین و خانه های تهران را به شما معرفی کنم که روزی زوج مرحوم سیمین دانشور و جلال آل احمد ساکنین این خانه بودند و سال ها بعد از فوت آنان به منظور بازسازی خانه توسط شهرداری خریداری شد و در 8 اردیبهشت 1397 افتتاح شد.
ادامه مطلب
سینما هویزه شهر مشهد سینمای ممتاز مشهد مقدس
 
یکی دیگر از سینماهای شهر مشهد مقدس , بهشت سینما هویزه شهر مشهد هست که یکی‌از امروزی ترین و شایسته ترین سینماهای مرز و بوم می‌باشد . فردوس سینما هویزه مشهد مقدس که در حین های قبل به آن سینما دیاموند هم گفته می شد , یک کدام از سینماهای دیرین شهر مشهد به شمار می رود که در مورخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۴۷ هجری خورشیدی با گنجایش ۲۲۰۰ صندلی به‌دست کامران کابلی ملاک بهره برداری شد
اجاره  منزل مبله در تهران فردوس شرق

اجاره منزل مبله در تهران فردوس شرق یک واحد آپارتمان فوق العاده
تمیز و نورگیر واقع در بهترین فرعی فردوس شرق می باشد. آپارتمان دارای امکانات
کامل است. آسانسور ، پارکینگ ، انباری و پاسیو برخی از این امکانات می باشند. واحد
76 متری بوده و دارای 2 خواب  و سالن دلباز و بسیار خوش نقشه می باشد. این
واحد در طبقه اول ساختمان قرار دارد. ساختمان مجموعا 8 واحدی است.
از مزایای دیگر این خانه مبله می توان به نورگیری خوب ، دکور
همه چیز درباره خانه سیمین و جلال + ویدئو
در اولین پست از وبلاگ تهرانگردی قصد دارم یکی از قشنگ ترین، باصفاترین و خانه های تهران را به شما معرفی کنم که روزی زوج مرحوم سیمین دانشور و جلال آل احمد ساکنین این خانه بودند و سال ها بعد از فوت آنان به منظور بازسازی خانه توسط شهرداری خریداری شد و در 8 اردیبهشت 1397 افتتاح شد.
ادامه مطلب
سر کوچه‌مان سوار اتوبوس می‌شدیم. می‌دویدم تا روی یک صندلی کنار پنجره بشینم و رد دستم را روی شیشه بگذارم. انگار از یک انفرادی شش روزه برمی‌گشتم و مادرم برای شادباشم روز هفتم مرا می‌برد خانه عمه. منفعتی که اتوبوس برایم داشت و ماشین شخصی بابا نداشت، این بود که وقتی ایستگاه آخر پیاده می‌شدیم باید از روی سه و سه پل می‌گذشتیم. توی هر کدام از آن بریدگی‌های پل می‌ایستادم و با مادرم مرغانی را می‌دیدم که در هوا بال می‌زنند، می‌خوانند و بدنشان ر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها