نتایج جستجو برای عبارت :

اخراجی اصولگرا

گاهی اختلاف یک برادر با برادر شدیدتر از غریبه با غریبه است!
گاهی اختلاف دو مسلمان بیشتر از یک مسلمان و اجنبی است!
گاهی اختلاف دو اصولگرا شدیدتر! از اصولگرا و اصلاحطلب است! پ
آگاهان می دانند که در دوره های قبل ، شهرمان بابل از خودخواهی ها و "خود حق پندارها" چه لطماتی که ندید!و صد افسوس که همان درد و همان مشکل در این دوره نیز در حال رخ نماندن است!
مانده ایم این درد را به کجا بریم!!
در میان این ستون‌ها بود یک عمری
ربنا ارزقنا شهادت آرزویم شد...
و ما مدعیان صف اول را چه به شهادت؟!
نگاهت که می‌کنم بغضی فروخفته گلویم را می‌فشارد... انگار خون شهید آدم را آرام نمی‌گذارد!
دیروز سالگردت بود و حس می‌کنم اگر از تو ننویسم دلم می‌میرد...
خودمان را کشتیم تا بفهمانیم گرایش سیاسی که فقط حزب چپ و راست اصولگرا و اصلاح طلب نیست!
خودمان را کشتیم تا بفهمانیم حرف‌های قشنگ خیلی‌ها همان داستان مجاهدین خلق است. اینها همان‌هایند.
رفتیم و آمدی
این پوستر برای زمانی هست که علی مطهری اینقدر عیان اصلاحطلب نشده بود و از طربق لیست اصولگرایان وارد مجلس نشده بود
دقیق یادم نیست که چه اظهار نظری منجر به این پوستر شد اما اگر اشتباه نکنم مربوط به استیضاح وزیر نفت احمدی نژاد بود
درد بزرگی است!!!
این طرف نیروهای ارزشی و مومن!
آن طرف نیز نیروهای ارزشی و مومن!
این طرف دانش آموختگان دانشگاه و حوزه!
آن طرف نیز دانش آموختگان دانشگاه و حوزه!
این طرف ولایتمدار و دیندار!
آن طرف نیز ولایتمدار و دیندار!
این طرف مدعی خدمت به مردم !
آن طرف نیز مدعی خدمت به مردم!
این طرف اصولگرا و منتقد اصلاح طلبی!
آن طرف نیز اصولگرا و منتقد اصلاح طلبی!
هر چه تفکر کردم دیدم هیچ مسئله ی قابل افتراقی در طرفین وجود ندارد !!
قابل درک نیست چرا اینهمه فاصله!!!
 
ماجرا از «تظاهر» گذشته است و کسانی که «رسما» مواضع اصلاح طلبانه دارند، یا خودشان را اصولگرا جا می زنند، و یا رسانه های اصلاح سعی می کنند آنها را به مخاطب اصولگرا معرفی کنند. اما چرا؟
ایسنا (که در حال حاضر با مدیریت اصلاح طلبان اداره می شود!) محمد مهاجری را «یک فعالی سیاسی و رسانه ای اصولگرا» معرفی کرده و با تیتر «مهاجری: اصولگرایان بدشان نمی آید که بین خودشان وزن کشی کنند!» به گفتگو با ایشان پرداخته است.
روشن است که بحث گفتگو نیست. اتفاقا رسانه
مذهبی، اسلامگرا، انقلابی و میهن‌دوست قطعاً هستم؛
سنّتی، پان‌اسلامیست، محافظه‌کار و ناسیونالیست قطعاً نیستم؛
حزب‌اللهی، اصولگرا، اصلاح‌طلب و روشنفکر هم نمی‌دانم هستم یا نیستم؛ شاید باشم، شاید نه. چرا که متأسّفانه هنوز که هنوز است، تعاریف روشنی ازشان ارائه نشده است که مورد قبول همۀ موافقان و مخالفانش باشد.
فرمایشات مهم مقام معظم رهبری را تا پایان بخوانید. اتمام حجت رهبر معظم انقلاب برای مردم: همه ما ایرانیها اعم از شیعه و سنی ، همه اقوام از ، کرد ،عرب، لر ، ترک ، بلوچ ، ترکمن ، بختیاری ، و....گرفته تا همه جریانات سیاسی اصولگرا ، اصلاح طلب و....باید بدانیم. ◻جایگزینی برای نظام جمهوری اسلامی فعلی وجود نخواهد داشت.
ادامه مطلب
در چند روز اخیر، نام دکتر سفیدچیان به عنوان یکی از کاندیداهای مجلس
شورای اسلامی ابتدا در سطح افواه عموم و سپس از طریق یکی دو کانال تلگرامی مطرح
گردیده است.

حدود سیزده ماه پیش، راقم این سطور با مشورت جمعی از دانشگاهیان و
حوزویان شهر، طی یادداشتی به جریان اصولگرای شهر پیشنهاد داده بود که به منظور
تقویت احتمال پیروزی در انتخابات آتی مجلس از چهره هایی جدید با ویژگی علمی و
انقلابی مانند حجت الاسلام دکتر سید محمود نبویان و دکتر علی رضا سفیدچیان
محمد مهاجری را در ارتباط با سایت خبری خبرآنلاین می شناسیم. سایتی که اگرچه تلاش می کند تندرو نشان ندهد، اما در بزنگاه های حساس سیاسی، همواره در زمره رسانه های زنجیره ای و تندرو خود را جانمایی کرده است. اما محمد مهاجری را رسانه های اصلاح طلب، با عنوان «فعال اصولگرا» یاد می کنند! در این رابطه باید گفت اتفاقا مواضع و یادداشت ها و مقالات آقای مهاجری نشان می دهد، وی نه تنها اصولگرا نیست، بلکه به درستی باید جزو دسته افراطیون اصلاح طلب طبقه بندی شود.
چند نکته عبرت آموز از داستان آقای نجفی:
*شیطان به هیچ کس رحم نمیکنه اصولگرا و اصلاح طلب و وزیر و وکیل هم نمیشناسه.
*ثروت خوشبختی نمیاره . خیلی چیزها با پول به دست نمیاد
*ظاهر عکس ها با باطنشون خیلی فرق داره
*مهریه بالا باعث استحکام زندگی نمیشه
*خیلی از مشکلات ناشی از سبک زندگی غربیه
*از دیگران عبرت بگیریم قبل آنکه عبرت دیگران شویم
*آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب حرف شیطانه
*دفاع همسری که عمرش رو پای شوهرش گذاشته بعد این همه داستان ستودنیه
* ز
دور اول انتخابات مجلس قبل :
آقای نجفی خوشرودی توانست در بازه زمانی سه روزه ! با کمک عکس آقای ظریف! و البته تعدادی از فعالین سیاسی شناخته شده ، نماینده ی اول!!! شهر بابل شود.
آقایان مومنی ، سعادتی ، مومنی و ناصری علیرغم قابلیت های خوبشان که در یک طیف فکری هم بودند موفق به ائتلاف نشده و به همین دلیل نتوانستند حد نصاب رای را کسب کنند لذا در دور دوم، رای سرگردانی وجود داشت! 
آقای حسین نیاز آذری البته با کمک اتاق فکر ستادش، توانست به نحو مطلوبی از این
انگار مستضعفین باور ندارند که در همین کشور در مقابل قلدرمآبان در حال تقابل و رویارویی هستند! انگار حواسشان نیست که هر کدام از دو طیف می خواهند کار را از دست طیف دیگر خارج کند!
می گویند: آنطور که می خواستیم نشد، دیگر رأی نمی دهیم! این حرف را کسانی می زنند که رأی ندادن آنها فقط به قوت بیشتر طیف مستکبرین داخلی منجر می شود. در رأی به کاندیدای خودی اهمال می کنند. کار به دست کاندیدای طیف مقابل می افتد. بعد تعجب می کنند که چرا دارد کار پیچیده تر می شود!
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
دریافت
نزدیک ترمینالم دارم کیفم رو مرتب میکنم ک پیاد شم،میگه حاج سلیمانی! کشتنش!گیجم، میگم سلیمانی کیه؟ میگه حاج قاسمپرت میشم به یه دنیا خاطره!به روزای اول دبیرستان همون روزا ک چادر میپوشیدم، همون روزا که یکم سبیلو بودم، همون روزا ک زیادی توی افکار پدرم غرق شده بودم! اون روزا طرفدار سرسخت قاسم سلیمانی بودم!با دوستی به اسم راضیه! من و راضیه از سلیمانی می‌گفتیم و دلاوری هاش!دوم دبیرستان بودم اون موقع تازه چیزی به اسم مدافع حرم دراومده بود! توی شهر م
انگار مستضعفین باور ندارند که در همین کشور در مقابل قلدرمآبان در حال تقابل و رویارویی هستند! انگار حواسشان نیست که هر کدام از دو طیف می خواهند کار را از دست طیف دیگر خارج کند!
می گویند: آنطور که می خواستیم نشد، دیگر رأی نمی دهیم! این حرف را کسانی می زنند که رأی ندادن آنها فقط به قوت بیشتر طیف مستکبرین داخلی منجر می شود. در رأی به کاندیدای خودی اهمال می کنند. کار به دست کاندیدای طیف مقابل می افتد. بعد تعجب می کنند که چرا دارد کار پیچیده تر می شود!
آقای مطهری در نامه ای سرگشاده به رئیس و شورای نگهبان تاخته است که چرا تحت عنوان نظارت استصوابی اصولگرا و اصلاحطلب را رد صلاحیت می کند! غافل از اینکه برای شورای نگهبان این واژه ها موضوعیت ندارد و مبنای شورای نگهبان معیارهای قانونی است که در اختیارش قرار دارد.
اگر شورای نگهبان با کسی که به خانمی "قرص ضد بارداری" تجویز می کند ! فرد دیگری را با صدای بلند "پفیوز" می خواند و با "کف گرگی" به استقبال منتقد خود می رود، تایید کند فاتحه اش خوانده است چه رسد
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



نادر طالب‌زاده: اصلاح طلب و اصولگرا یعنی چه؟ ما انقلابی میشناسیم و غیرانقلابی کدام حرفهای رئیس جمهور و اعضای کابینه بوی انقلاب می دهد؟ 
 
وقتی که حوزه و دانشگاه برنامه مشخص و قابل قبولی برای جایگزین کردن با فرهنگ غرب ندارد فرقی نمی‌کند که کدام دولت بر سر کار باشد؛ اصولگرا و یا اصلاح طلب و یا ...؛ در هر صورت فرهنگ مردم روز به روز غربی‌تر می شود! به خصوص وقتی که توسط حوزه علمیه و دانشگاه‌ها، سبک زندگی غربی اسلامیزه و به دولت‌های ارزشی و انقلابی ارائه می‌شود و آنها با نهایت اخلاص، جهاد و مقاومت، همان فرهنگ منحط غرب را در جامعه به اجرا در می آورند. مثلاً نام بانک ربوی و ضد دین غرب
 
وقتی که حوزه و دانشگاه برنامه مشخص و قابل قبولی برای جایگزین کردن با فرهنگ غرب ندارند فرقی نمی‌کند که کدام دولت بر سر کار باشد؛ اصولگرا و یا اصلاح طلب و یا ...؛ در هر صورت فرهنگ مردم روز به روز غربی‌تر می شود! به خصوص وقتی که توسط حوزه علمیه و دانشگاه‌ها، سبک زندگی غربی اسلامیزه و به دولت‌های ارزشی و انقلابی ارائه می‌شود و آنها با نهایت اخلاص، جهاد و مقاومت، همان فرهنگ منحط غرب را در جامعه به اجرا در می آورند. مثلاً نام بانک ربوی و ضد دین غر
حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی لیست اموال خود را به صورت عمومی اعلام کرد.
این عضو با سابقه مجلس شورای اسلامی که در تمامی ادوار چهارم تا دهم مجلس شورای اسلامی، به استثنای دوره ششم، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی بوده و اکنون نیز کاندیدای حضور در مجلس یازدهم از اصفهان است، در نامه ای خطاب به ریاست قوه قضائیه لیست اموال خود را منتشر کرد.
وی در این نامه که در راستای شفافیت و اعلام دارایی های مسئولین کشور است، ت
سلام.
من از جریان خاصی پیروی نمی کنم.
نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب.سعی می کنم انقلابی باشم و بارها دیدم که همین افراد انقلابی چندین برابر افراد با همراه با یک جریان خاص به کشورمون خدمت کردن.چون یکی از ارزش های مهم برای من،پیشرفت کشور و دفاع از اونه.
تجدید نظری که می فرمایید رو هم بارها انجام دادم و به همین نتیجه رسیدم و به جد معتقدم یکی از مهم ترین دلایل،همین درست نفهمیدن ما هست که انتخاب اشتباه می کنیم.
اینکه اوضاع کی خوب میشه...بله،بی شک بی نق
برنامه عصر جدید امشب یکی از اجراهاش بازیگری سجادرضایی بود که اجرای
بسیار زیبایی از نظر داوران داشت و چهار رای سفید و داور ها هم
خیلی خوششون اومد و حتی آقای عظیمی نژاد قول داد که به یکی از کارگردانان جهت
بازیگری معرفیشون کنه...

نهایتاً بعد از تشویق ها در پشت صحنه مادر سجاد پس از رو بوسی بهش
گفت:" اگه به جایی رسیدی همون سجاد قبلی باش"

جمله خیلی ساده و مهمیه که برخی از افراد مسئول چه اصولگرا و چه اصلاح طلب که به جایی میرسن دیه جواب سلامم نمیدن چه ب
نیروهای تأثیرگذار اصولگرا و نیز حزب اللهی شهرستان بابلسر در اجماعی ستودنی، یکی از چهره های سالم، تحصیل کرده و انقلابی این شهر را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرده اند. برخلاف شهرستان بابل که جریان اصولگرایی آن حزب الله را ابزار و بازیچه ای برای امیال خود دانسته و عرصه سیاست را مجالی برای معاملات اقتصادی و کسب سهام قدرت و در نتیجه ذیح ارزش ها بر سر دستیابی به منافع و مطامع خویش می پندارد، همسایگان بابلسری ما در اقدامی عقلانی
دو باره فصل انتخابات رسید و دوباره سر و کلّۀ گروههای خلق الساعۀ پیدا شد. باز انتخابات شد و باز شعارهای مشمئز کنندۀ تکراری و عرض اندام ابن الوقت های رسانه ای، دانشگاهی، کارگری، صنفی، هنری، بی هنری! و باز سایۀ فضای سیاست زدگی بر زندگی مردم این دیار.
اما من شخصاً هیچ وجاهتی برای این جناح و آن حزب و آن جبهه قائل نیستم. نه ادعای آن ها را می پذیرم و نه شعارهایشان را باور می کنم. راستش را بخواهید من جریان اصلاح طلب و کارگزاران را شیطانی تر از شیطان می
دیروز آقای رحمانی فضلی(وزیر کشور دولت اعتدال) در شبکه خبر جلوی دوربین قرار گرفت . و اعلام نمود که در این انتخابات در کل کشور از هر 10 نفر 4 نفر در انتخابات شرکت کرده اند. و در شهر تهران از هر 10 نفر 2 نفر در انتخابات شرکت داشته اند. در تهران آقای قالیباف صدر نشین شد و روی کاغذ رییس مجلس خواهد بود.در شهرستان ها غلبه با اصولگرایان بود. بدین ترتیب تغییرات اساسی در خانه ملت رخ داد.
نمایندگان ارومیه و ماکو از دم اصولگرا هستند. هر چند که قبلا اصلاحات تاکید
نامزدهای انقلابی انصراف ندهید، عدم وحدت اصلاحاتی اصولگرا جنگ زرگری برای حذف نامزدهای نخبه و فرهیخته انقلابی از انتخابات مجلس یازدهم هست.
هماهنگی پنهانی اصولگرا و اصلاحات متصل به دشمن و هر دو ساخت دشمن بازی عدم توافق حداکثری راه انداختند تا نیروهای تازه نفس نخبگان و فرهیختگان اصلح برای دلسوزی و ایجاد وحدت و حیاط خلوت خود در کل کشور مجدد سکان مجلس شورای اسلامی را به دست بگیرند.                                                                           
 
کتاب مقدس: انجیل، انجیل یوحنا: فصل اول: در ازل کلمه بود کلمه با خدا بود و کلمه خود خدا بود 2 از ازل کلمه با خدا بود. 3 همه چیز به وسیله او هستی یافت و بدون او چیزی آفریده نشد. 4 حیات از او به وجود آمد و آن حیات 5 نور آدمیان بود. نور در تاریکی می تابد و تاریکی هرگز بر آن چیره نشده است.

مطالب مرتبط:
نیچه و نقد مسیحیت
یهودیت محافظه کار و اصولگرا
سیر مطالعاتی یهودیت شناسی
تفسیر مسیحیت از خدا و انسان
نقش یهودیان در تحریف انجیل
تاریخ شکل گیری مسیحیت و تحر
▪️ ولایت پذیری از سر جهل
 
گفت "من که متوجه نشدم چرا رهبری چنین تصمیمی گرفت؛ اما از سر ولایت پذیرفتم." گفتم احسنت؛ اما هنری نیست. گفت چرا؟ گفتم سالها پیش با مرحوم ابراهیم یزدی مصاحبه میکردم. می گفت "من به ولایت فقیه اعتقادی ندارم اما التزام عملی به ایشان دارم." گفت: "یعنی بد است بگم نفهمیدم ولی به ولایت اعتماد دارم؟" گفتم "خوب است. ولی خیلی حداقلی است. اگر نفهمی و اعتماد کنی، عبور می کنی و به زندگیت میرسی. ولی اگر بفهمی، کمک می کنی حرف ولی جلو رود.
دانلود فیلم مطرب 1398 ساخته جدید مصطفی کیایی باوجود شایعه های بسیار در مورد توقیفش و مخالفت صریح رسانه های اصولگرا مانند تسنیم بالاخره اکران شد. شوخی‌ها در مطرب از نوع شوخی‌های جنسی بوده و این قبیل شوخی‌ها با اینکه در بین منتقدین و برخی اهالی تماشاگران سینما مورد شماطت قرار می‌گیرد ولی به شخصه با وجود آنها به شرط درجه‌بندی سنی فیلم مشکل چندانی ندارم. مطرب با مضمون جالب خود می‌توانست تبدیل به یک کمدی بسیار قوی‌تری باشد که رگه‌های طنز انت
بعضی وقتها فکر میکنم در دنیایی زندگی میکنیم که گویا فاصله ایی با قرون وسطی نداریم چرا که تبعیت کورکورانه و زود باوری در جامعه فراگیر شده هر روز به سازی میرقصیم و جاده را برای اربابان هموار میکنیم. به راستی جناح چپ و راست در جامعه ما چه تفاوتی دارد ؟آیا واقعا اصلاح طلب و اصولگرا معنا و مفهومی دارد یا یک بازی سیاسی و خیمه شب بازی برای بازی با افکار است؟آیا جناح راست به دنبال قدرت بخشی به مردم است یا جناح چپ؟ویا اینکه هردو بر یک سفره نشسته و خود
اگر بتوانیم به 50 سال بعد سفر کنیم و بخواهیم برای مردم آن سال ها کلمه انسداد را معنی کنیم قطعا بهترین مصداقی که می توانیم برای توضیح بهتر این مفهوم از آن استفاده کنیم وضعیت این روزهای ایران است.
ایران امروز در تمامی زمینه ها به ویژه حوزه سیاست دچار انسداد شده است. اگر امروز شما به سراغ یک ایرانی بروید (فارغ از هر گرایش سیاسی و عقیدتی) و از او بخواهید برای سال آینده ایران برنامه و هدفی تعیین کند قطعا جز حرف های تکراری (که بارها آزموده شده و شکست خ
اعتماد نوشت:تفکیک آراء و رفتار رأی‌دهندگان در انتخابات‌های کشورمان نشان می‌دهد، بخش قابل توجهی از این افراد همان کسانی هستند که اصطلاح طیف خاکستری به آنها اطلاق می‌شود و یکی از مهم‌ترین خصایص آنها، نداشتن پیش‌داوری درباره جناح‌های سیاسی متعارف کشور است.
همان ‌طور که این طیف بیشترین درصد رای‌دهندگان را به خود اختصاص می‌دهند، تحلیل جامعه‌شناسی و امنیتی چنین قشری حاکی از آن است که بر خلاف مدافعان دو جناح مشهور به اصولگرا و اصلاح‌طل
ما عمدتا جریان اصولگرا را با حاکمیت و
رهبری مخلوط می‌کنیم. جریان اصولگرایی جوری رفتار می‌کنند که خود را به رهبری بچسبانند.
لذا هر کسی بگوید بالای چشم سپاه ابروست می‌گویند با حاکمیت زاویه پیدا کرده است.
اگر کسی بگوید سپاه اینجا بد عمل کرده است می‌گویند یعنی به رهبری انتقاد کرده است.
این تصور که سپاه هر کاری می‌کند حتما واو به واو را رهبری موافقت کرده و رضایت داده
است، نگاه غلطی است. این تصور که اصولگرایان با حاکمیت و رهبری یکی هستند، هم
تصو
ما عمدتا جریان اصولگرا را با حاکمیت و
رهبری مخلوط می‌کنیم. جریان اصولگرایی جوری رفتار می‌کنند که خود را به رهبری بچسبانند.
لذا هر کسی بگوید بالای چشم سپاه ابروست می‌گویند با حاکمیت زاویه پیدا کرده است.
اگر کسی بگوید سپاه اینجا بد عمل کرده است می‌گویند یعنی به رهبری انتقاد کرده است.
این تصور که سپاه هر کاری می‌کند حتما واو به واو را رهبری موافقت کرده و رضایت داده
است، نگاه غلطی است. این تصور که اصولگرایان با حاکمیت و رهبری یکی هستند، هم
تصو
از وقتی خودم را شناخته ام، به «مهران مدیری» و «علی دایی» علاقه داشته ام. من از نسلی هستم که «قهرمان» دوست بود و هر کسی برای خودش قهرمان داشت. نسلی که «پوستر» بازیگران، فوتبالیست ها، خواننده ها، سوپراستراهای ورزشی و هنری به در و دیوار اتاقش می زد و با آنها «خیال پردازی» و «زندگی» می کرد...
مهران مدیری برایم این کلمات را تداعی می کرد و می کند: نظم، تمیزی، ظرافت، هنر و...
علی دایی هم برایم این کلمات را تداعی می کرد و می کند: پشتکار، نیرومندی، شهامت،
یک) ما ایرانیان انقلابی های آلوده نشده به بازی تخت و تاج قدرت را دوست داریم. سلیمانی در عین حال که برای امنیت استیت می‌جنگید مرد نهضت بود.
دو) جنگ با رشادت و دلیری در آمیخته است. مرد جنگ ترسو نیست، شجاع است. ما ترسو ها را دوست نداریم. سلیمانی برای ما جنگجویی نترس بود و مظلومانه هم به شهادت رسید.
سوم) سلیمانی در کار خود پروفشنال بود. سلیمانی نتیجه تولید می‌کرد. او معلوم بود که کاربلد است و با رانت و لابی و لاف زنی در آن جایگاه نایستاده است.
چهارم)
 
استمرار بارش برف و باران با ورود
سامانه جدید بارشی
تعطیلی مدارس برخی مناطق
آذربایجان شرقی
 
نماز عبادی سیاسی مهربان در مسحد جامع مهربان
و
   مهربان ما
کدام نمایندگان مجلس برای دوره یازدهم رد
صلاحیت شدند؟
این سبزی اشتهایتان را سرکوب می‌کند
 
کولاک برف در غرب کشور
کدام چهره‌های شاخص سیاسی تایید یا رد
صلاحیت شدند؟
بهترین راه درمان آپنه خواب چیست؟
عرق کردن زیاد چه دلایلی دارد؟
کدخدایی: فرمانداران تأیید یا ردصلاحیت داوطلبان
را ابلاغ کنن
در انتخابات 2 اسفند رای ندادم و از این به بعد هم رای نخواهم داد
 
چون
 
بیزارم از جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، اصولگرا، اعتدالگرا، صلاح طلب، تندرو، افراطگرا، قانونگذاری دینی، قانونگذاری اسلامی، هاله نور، سنت گرایی و محافظه کاری
 
بیزارم از اسلام ، اسلامی، جهاد، مقاومت، نماز، روزه، فتوا، حرام، مکروه، شرع، شرعی، شیخ، روحانیت، حرم، امام، محمد، عاشورا، تاسوعا و دهه فاطمیه
 
بیزارم از رهبر، رهبری، بیت رهبری و خبرگان رهبری
 
بیزارم از سپاه
در انتخابات 2 اسفند رای ندادم و از این به بعد هم رای نخواهم داد
 
چون
 
خسته شدم از جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، اصولگرا، اعتدالگرا، صلاح طلب، تندرو، افراطگرا، قانونگذاری دینی، قانونگذاری اسلامی، هاله نور، سنت گرایی و محافظه کاری
 
خسته شدم از اسلام ، اسلامی، جهاد، مقاومت، نماز، روزه، فتوا، حرام، مکروه، شرع، شرعی، شیخ، روحانیت، حرم، امام، محمد، عاشورا، تاسوعا و دهه فاطمیه
 
خسته شدم از رهبر، رهبری، بیت رهبری و خبرگان رهبری
 
خسته شدم ا
در انتخابات 2 اسفند رای ندادم و از این به بعد هم رای نخواهم داد
 
چون
 
خسته شدم از جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، اصولگرا، اعتدالگرا، صلاح طلب، تندرو، افراطگرا، قانونگذاری دینی، قانونگذاری اسلامی، هاله نور، سنت گرایی و محافظه کاری
 
خسته شدم از اسلام ، اسلامی، جهاد، مقاومت، نماز، روزه، فتوا، حرام، مکروه، شرع، شرعی، شیخ، روحانیت، حرم، امام، محمد، عاشورا، تاسوعا و دهه فاطمیه
 
خسته شدم از رهبر، رهبری، بیت رهبری و خبرگان رهبری
 
خسته شدم ا
در انتخابات 2 اسفند رای ندادم و از این به بعد هم رای نخواهم داد
 
چون
 
خسته شدم از جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، اصولگرا، اعتدالگرا، صلاح طلب، تندرو، افراطگرا، قانونگذاری دینی، قانونگذاری اسلامی، هاله نور، سنت گرایی و محافظه کاری
 
خسته شدم از اسلام ، اسلامی، جهاد، مقاومت، نماز، روزه، فتوا، حرام، مکروه، شرع، شرعی، شیخ، روحانیت، حرم، امام، محمد، عاشورا، تاسوعا و دهه فاطمیه
 
خسته شدم از رهبر، رهبری، بیت رهبری و خبرگان رهبری
 
خسته شدم ا
در تعریف شبکه ملی اطلاعات می توانیم بگوییم که این شبکه پروژه‌ای برای توسعه اینترنت سالم، سریع، امن و ارزان می باشد.
این شبکه با نام‌های دیگری مانند اینترنت ملی، اینترنت پاک، شبکه ملی اینترنت نیز شناخته می‌شود.
در تعریفی در تبصره 2 ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه درباره شبکه ملی اطاعات که شورای عالی فضای مجازی نیز آن را تصویب کرده داریم :
شبکه ملی اطلاعات کشور، شبکه‌ای مبتنی بر Internet Protocol (آیپی)، به همراه سوئیچ‌ها و مسیریاب‌ها و مراکز داده
علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار ثبت‌نام کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه صبح امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ به همراه تعداد زیادی از نخبگان، روشنفکران، سیاسیون و بزرگان دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار به‌خصوص مردم شهر گزبرخوار با حضور در محل ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در محل فرمانداری به‌صور
علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار ثبت‌نام کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه صبح امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ به همراه تعداد زیادی از نخبگان، روشنفکران، سیاسیون و بزرگان دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار به‌خصوص مردم شهر گزبرخوار با حضور در محل ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در محل فرمانداری به‌صور
سلام و عرض ادب 
چند وقت سکوت کردم تا بهترین تصمیم را بگیرم
و بعد از مشورت با اهل خرد و برخی فعالین محترم، به این نتیجه رسیدم که تحت هیچ شرایطی نمی توانیم برای تکیه گاه در بحران ها، به خانه ای که یک مورچه ساخته است امید داشته باشیم.
لذا از این تاریخ هرگونه حمایت از مدیریت فعلی بنیاد ملی بازی های رایانه ای را که در جلسات خصوصی یا عمومی شاهد آن بوده اید "پس" می گیرم و دیگر اعتقادی به ادامه راه این کسب و کار توسط ایشان حتی با انجام اصلاحات در بدنه مد
استان همدان

حمیدرضا حاجی‌بابایی
 امیر خجسته

 


نام: حمیدرضا حاجی‌بابایی
حوزه انتخاباتی: همدان و فامنین  
ائتلاف: ئتلاف بزرگ اصولگرایان
تحصیلات: دکتری تخصصی
متولد: 1338 مریانج
بیوگرافی: 
حمیدرضا حاجی بابایی سیاستمدار اصولگرا، نمایندهٔ دوره پنجم، ششم، هفتم، هشتم و دهم مجلس است. او وزیر آموزش و پرورش در دولت دهم و کابینهٔ محمود احمدی‌نژاد بود. او در دوران نمایندگی‌اش عضو هیئت رئیسه و رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس بوده و نیز در کمیسیون‌ها
استان همدان

حمیدرضا حاجی‌بابایی
 امیر خجسته



نام: حمیدرضا حاجی‌بابایی
حوزه انتخاباتی: همدان و فامنین  
ائتلاف: ئتلاف بزرگ اصولگرایان
تحصیلات: دکتری تخصصی
متولد: 1338 مریانج
بیوگرافی: 
حمیدرضا حاجی بابایی سیاستمدار اصولگرا، نمایندهٔ دوره پنجم، ششم، هفتم، هشتم و دهم مجلس است. او وزیر آموزش و پرورش در دولت دهم و کابینهٔ محمود احمدی‌نژاد بود. او در دوران نمایندگی‌اش عضو هیئت رئیسه و رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس بوده و نیز در کمیسیون‌های
پایگاه خبری فکر اقتصادی-انقلابی بودن نسخه عبور از مشکلات اقتصادی
امروز حل مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین اولویت‌‌های کشور است و بدون تردید
دولت خود را در این زمینه با توجه به حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن و
پشتیبانی آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسؤول می‌داند.
روح الله مهرجو
آن‌هایی که جنگ تحمیلی را ندیدند، بارها شنیدند که در آن زمان «حزب‌» و
«طیف» معنایی نداشت بلکه تنها یک جریان بر دل‌ها حاکم بود و آن نیز «جریان
انقلابی» بود.
در آن زم
در مراسم تشییع پیکر فرهاد در مریوان، نان به جای مردم سخن ‌گفت. تکه‌های نان در دستان خسته مردم، از ظهور روزگاری تازه در ایران خبر داد. کسی نیست زبان نان را فهم کند. اصولگرا طناب بر گردن دولت انداخته، دولت در حال فرار از معرکه است و آنکه در خیال براندازی است، از بی کفایتی نظام داد سخن داده است. اصلاح طلبان هم لکنت زبان گرفته‌اند. آنها سه دهه است همینطور با هم درگیرند. اما امروز همه گویی از معرکه پرت‌اند، نان از روزگاری تازه خبر آورده است. نان س
  استان خراسان شمالی

علی قربانی
هادی قوامی



نام: علی قربانی
حوزه انتخابیه: بجنورد، مانه وسملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلا
ائتلاف :  اطلاح طلب
تحصیلات: دکتری جغرافیا و برنامه ریزی روستایی
متولد سال:1351؛ سلمقان
بیوگرافی:
چهره سیاسی اصلاح طلب و نماینده مردم بجنورد و مانه و سملقان و جاجرم، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
سوابق اجرایی:
-مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی

ن
 
این گزاره که «همه مسئولین از صدر تا ذیل فاسدند» یا اینکه «فساد تمام جمهوری اسلامی را فراگرفته و هیچ نقطه سالمی یافت نمیشود»، ذهن بخشی از مردم را فراگرفته است. بخشی از هواداران نظام از شیوع این ذهنیت نگران اند. و به همین دلیل به فعالیت های ضدفساد عدالتخواهان می تازند. آنها معتقدند که پرداختن به مفاسد – خصوصا اگر متعلق به جناح اصولگرا و یا منتسبان به رهبری باشد – این ذهنیت را در مردم تقویت میکند که نظام دچار فساد فراگیر و سیستماتیک است و وقت
در انتخابات 2 اسفند رای ندادم و از این به بعد هم رای نخواهم داد
 
چون
 
متنفر و بیزارم از جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، اصولگرا، اعتدالگرا، اصلاح طلب، تندرو، افراطگرا، قانونگذاری دینی، قانونگذاری اسلامی، هاله نور، سنت گرایی و محافظه کاری
هرچندکه
عاشق لیبرال دموکراسی، لیبرالها، دموکراتها، سکولاریسم هستم
 
بیزارم از اسلام ، اسلامی، جهاد، مقاومت، نماز، روزه، فتوا، حرام، مکروه، شرع، شرعی، شیخ، روحانیت، حرم، امام، محمد، عاشورا، تاسوعا و
استان بوشهر

عبدالحمید خدری
سید کمال‌الدین شهریاری

 

نام: عبدالحمید خدری
حوزه انتخاباتی:   بوشهر، گناوه و دیلم
ائتلاف: اصلاح طلبان
تحصیلات:  
-  سطح 3 (حوزوی)-  دانشجوی دوره دکتری
 
متولد: 1357  بندر دیلم
بیوگرافی:
 در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، عبدالحمید خدری، در لیست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان: گام دوم قرار داشت و توانست با کسب ۴۱٬۹۲۲ رای از مجموع ۱۴۱٬۰۶۱ رای ماخوذه صحیح راهی مجلس دهم شود.
سوابق اجرایی:
قضاوت، قاضی دادگاه انقلاب
 
 
لیستی رای دادن در انتخابات
یازدهمین مجلس دوم اسفند 1398
 
       در پاسخ به مقاله ای که یکی از دوستان جهت غلبه بنیادگران بر اصلاح طلبان پیشنهاد  لیستی رای دادن , داده بود :
برادر عزیز لطفا روی عینک سیاسی خود عینک اسلامی خود را بزن . قرار نیست هدفمان وسیله و روش سیاسیمان را توجیه کند . اگر اصلاح طلبان از این طریق توانستند عده ای رجال درجه ۲ و خنثی و فشل را در دوره نهم  وارد مجلس کنند ، ما هم از همین روشها استفاده کنیم .
       چرا ما باید افرادی ر
این که عضو معلوم الحال شورای اسلامی! شهر با چه انگیزه و نیتی نسبت به دسته روی کارکنان بلدیه (آنهم با وجود شهرداری که خودش در روی کار آوردن او و تیمش سهم بسزایی داشت) واکنش نشان داده به من مربوط نیست. مردم مدت هاست که ماهیت این جریان فرصت طلب را به خوبی شناخته اند؛ اما
راقم این سطور در دهه محرم امسال پس از دسته روی کارکنان اداره دادگستری طی یادداشتی با استناد به فتوای مقام معظم رهبری و حکم عقل، عدم جواز برگزاری مراسم عزاداری در ساعات اداری که من
خدا نکند جنگی در پیش باشد. نه
به خاطر ویرانی‌های جبران ناپذیر و خطرهای شگرفی که پدیده شوم جنگ به همراه دارد.
به خاطر اینکه ما در یک نقطه پربرکت پایان به سر می‌بریم. نقطه پایان آنجاست که
ذخائر فرهنگی و داشته‌ها و امیدها و آرزوهای یک ملت رنگ و لعاب خود را از دست داده‌اند.
در چنین موقعیت‌هایی نیروی پنهان زندگی به کار می‌افتد و افق‌های تازه می‌گشاید. ما
امروز در چنین نقطه‌ای به سر می‌بریم. زایشی هست که این بار از پایین و به تدریج
در حال ظهور و
در انتخابات 2 اسفند رای ندادم و از این به بعد هم رای نخواهم داد
 
چون
 
متنفر و بیزارم از جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، اصولگرا، اعتدالگرا، اصلاح طلب، تندرو، افراطگرا، قانونگذاری دینی، قانونگذاری اسلامی، هاله نور، سنت گرایی و محافظه کاری
هرچندکه
عاشق لیبرال دموکراسی، لیبرالها، دموکراتها، سکولاریسم هستم
 
متنفر و بیزارم از اسلام ، اسلامی، جهاد، مقاومت، نماز، روزه، فتوا، حرام، مکروه، شرع، شرعی، شیخ، روحانیت، حرم، امام، محمد، عاشورا، ت
خب :) بنده بیکار و بیحال و اینا هستم، حوصله ی کار و اینا هم ندارم. هوا هم گرمه. البته احتمالا یکم دیگه برم درس بخونم دیگه، چند روزه نخوندم.
چند تا چیز توو ذهنمه که بگم.
اولیش خیلی سخته توضیح دادنش، باید خیلی مواظب باشم که کسی یا جایی رو لو ندم یه وقت، البته دوستان خودشون خیلی رسوا شدن دیگه :)
یک دختر خانومی یه اکانت خصوصی داشته توو توییتر، دفترچه خاطرات طور. بعد مینوشته دیگه، همه چیو. بعد این دختر خانوم با یه آقا پسری دوست بوده که اتفاقا اون آقا پس
شخصیت اول: (مخالف روحانی):
سه تا نکته به نظرم مهمه:
اولا اینکه بالاخره رأی در ایران تنها ابزار مشارکت و خودنمایی مردمه متأسفانه. که اثرگذاره(وجه دیگر قانونی مشارکت تظاهراته که یک کنش کاملا مونولوگه و باید هم کاملا همسو با حکومت باشه و گرنه به بدترین شکل سرکوب میشه) و مردم از این مکانیزم برای اعتراض استفاده میکنند.
مردم راه حل دیگه ای ندارند.
ثانیا نکته جالب دیگه ای که وجود داشت بی اهمیتی جامعه به سطح جنایات و مکافات موجود در زندگی کاندیداها بو
استان سیستان و بلوچستان

علیم یارمحمدی
احمدعلی کیخا



نام: علیم یارمحمدی
حوزه انتخاباتی:   زاهدان
ائتلاف: اصلاح طلبان
تحصیلات:  
کارشناسی ارشد
متولد: 1335؛ زاهدان
بیوگرافی:
 در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، علیم یارمحمدی،
در لیست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان: گام دوم در زاهدان قرار داشت
 وی توانست با کسب 98.191 رای وارد مجلس دهم شود.
سوابق اجرایی:
بازنشستهء وزارت راه و شهرسازی

نام: احمدعلی کیخا
حوزه انتخاباتی:  زابل – زهک – هیرمند –
ن
استان اصفهان

حمیدرضا فولادگر
ناهید تاج الدین



نام: حمیدرضا فولادگر
حوزه انتخاباتی:   اصفهان
ائتلاف: اصولگرا
تحصیلات:  
مقدمات ادبیات عرب
دکتری مهندسی صنایع
متولد: 1338  اصفهان
بیوگرافی:
حمیدرضا فولادگر (زاده ۱۳۳۸، شهر اصفهان)، نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی است. او در انتخابات مجلس دهم جایگاه اول را بین کاندیداهای اصفهان کسب نمود.
سوابق اجرایی:
عضو هیأت علمی دانشگاه
رئیس دانشکده فنی مهندسی

نام: ناهید تاج‌الدین
حوزه انت
آنها که سیاست را بیش از حد داغ یا سرد می‌کنند وجدان‌های انسانی را می‌سوزانند و صحنه را مملو از شیادی و شر و خصومت و آلودگی می‌کنند. سیاست مهم است، اما عرصه تنازع حق و باطل نیست، میدان بازی منافع و موازنه صرف قدرت هم نیست، میدان مصالح عمومی است. همیشه باید خردمندانه به بهبود آن اندیشید. به بهبود آن هم نمی‌توان اندیشید مگر آنکه وجدان جامعه و فرد بیدار و ناظر باشد. در جامعه ما کسانی به نام دین، سیاست را داغ می‌کنند آنها عرصه تنازع حق و باطل سا
 محمد جعفری
نظارت استصوابی قدرتی افسانه‌­ای در اختیار طبقه حاکم قرار می­دهد تا با سلیقه خود و معیارهای کلی و تعریف نشده، کاندیداهای ریاست‌­جمهوری، خبرگان و مجلس را تعیین کنند. این قدرت استثنایی به مرور زمان موجب شده که قدرت و ثروت در دست افراد خاصی متمرکز شود. در طول تاریخ همواره بین قدرت و ثروت رابطه مستقیمی وجود داشته است. اگر کسی ثروت داشته باشد اما قدرت نداشته باشد، نمیتواند از ثروت خود پاسداری کند. مسئولان نظام که زمانی در محله­‌ها
✍ محمد جعفری؛ کانال تلگرام مصطفی تاجزاده @MostafaTajzadeh
نظارت استصوابی اصولگرایان را دوپینگی و اصلاح­‌طلبان را قلابی می­‌کند
نظارت استصوابی قدرتی افسانه‌­ای در اختیار طبقه حاکم قرار می­دهد تا با سلیقه خود و معیارهای کلی و تعریف نشده، کاندیداهای ریاست‌­جمهوری، خبرگان و مجلس را تعیین کنند. این قدرت استثنایی به مرور زمان موجب شده که قدرت و ثروت در دست افراد خاصی متمرکز شود. در طول تاریخ همواره بین قدرت و ثروت رابطه مستقیمی وجود داشته است. اگ
امروز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت مردمی جمهوری اسلامی ایران بدست پیر جماران حضرت امام خمینی ره در کشور شاهد حضور احزاب و جریان های سیاسی رنگارنگی هستیم که از اصول و آرمان های انقلاب ۵۷ تنها نام آن را به یدک می کشند و در عمل برعکس حرکت می کنند.
امروزه روز استفاده از نام حضرت امام خمینی ره و شهدا دکانی شده است برای عده ای و صرف منافع شخصی که به راحتی آن را خرج کرده و بدون کوچکترین عذاب وجدانی کشور را به پرتگاه بازگشت از اصول انق
و بله... امروز اول صبح برای اولین بار دخترا رو تنها گذاشتم پیش باباشون و خودم رفتم برای رأی دادن. فکر کنم امسال از رهبری هم زودتر رأیمو انداختم تو صندوق [خنده] الهی شکر که اولین جداییم از دوقلوها تو راه خون شهدا بود (الان حرص بعضی از دوستای وبلاگیم از این جمله درمیاد و میکوبن روی دیسلایک [خنده])
 
خب پس بذارین بقیه تونم حرص بدم. من و همسر توی هفته اخیر نشستیم سخنرانیهای رهبری ، مخصوصا در یکماه اخیر رو تجمیع کردیم و به این نتیجه رسیدیم که مبتنی بر
شامگاه شنبه جمعی از فعالان سیاسی کشور در نهاد ریاست‌جمهوری با حسن روحانی دیدار کردند.
 در این دیدار چهره‌‌های برجسته‌ای از برخی طیف‌‌های سیاسی کشور مهم‌ترین موضوعات و اولویت‌‌های کشور را با روحانی در میان گذاشتند.روحانی نیز در این دیدار اظهاراتی را درباره وضعیت کشور و دشواری‌‌‌هایی که دولت او در مدیریت کشور با آنها روبه‌رو است مطرح کرد. روحانی از تحریم‌ها گفت و اینکه شرایط برای دولت او بدتر از شرایط دولت در دوران دفاع‌مقدس است. ا
و بله... امروز اول صبح برای اولین بار دخترا رو تنها گذاشتم پیش باباشون و خودم رفتم برای رأی دادن. فکر کنم امسال از رهبری هم زودتر رأیمو انداختم تو صندوق [خنده] الهی شکر که اولین جداییم از دوقلوها تو راه خون شهدا بود (الان حرص بعضی از دوستای وبلاگیم از این جمله درمیاد و میکوبن روی دیسلایک [خنده])
خب پس بذارین بقیه تونم حرص بدم. من و همسر توی هفته اخیر نشستیم سخنرانیهای رهبری ، مخصوصا در یکماه اخیر رو تجمیع کردیم و به این نتیجه رسیدیم که مبتنی بر صح
صبح جمعه با صدای بابا از خواب بیدار شدم که داشت از خواهرم راجع به صحت اخبار مرگ قاسم سلیمانی میپرسید و توی خواب و بیداری بود که صدای تایید خواهرم و شنیدم.
حس میکردم وضعیت استرس‌زایی در پیشه و به طرز مسخره‌ای استرسِ یه وضعیت استرس‌زا رو داشتم.
رفتم خونه‌ی ایرانی و درگیر بچه‌ها و حس خوبی که بهم میدادن بودم و خدا رو شکر کردم از این که اینجام و هیچ چیزی بیرون اون در یادم نبود.
وقتی برگشتم خونه برای اولین بار ترکیب #انتقام‌_سخت به گوشم خورد و نگر

سلام.
این یک پیام جمعی برای همهٔ دوستان و هم وطنام در ایرانه.
هر کسی با هر سن و سالی و با هر جنسیتی که در ایران زندگی میکنه و یا حتی ایرانیه و خارج از کشور زندگی میکنه.
پیام یک جَوون ایرونی به همهٔ هموطنان ایرانیه دوستدار ایران.
الان که دارم این پیام جمعی رو میفرستم نمیتونم اسم ببرم ؛ ولی روی صحبتم با همهٔ شما دختر و پسرای ایرانیه که حتی برای یک بار هم شده دلتون از اینکه ایرانی هستید شاد شده و از اینکه ایرانی هستید افتخار کردید.
نمیدونم چی باع
 
 
لیستی رای دادن در انتخابات
یازدهمین مجلس دوم اسفند 1398
 
       در پاسخ به مقاله ای که یکی از دوستان جهت غلبه بنیادگران بر اصلاح طلبان پیشنهاد  لیستی رای دادن , داده بود :
برادر عزیز لطفا روی عینک سیاسی خود عینک اسلامی خود را بزن . قرار نیست هدفمان وسیله و روش سیاسیمان را توجیه کند . اگر اصلاح طلبان از این طریق توانستند عده ای رجال درجه ۲ و خنثی و فشل را در دوره نهم  وارد مجلس کنند ، ما هم از همین روشها استفاده کنیم .
       چرا ما باید افرادی ر
خب حالا که انتخابات تموم شده و فراق بیشتری دارم بذارید در تکمله مطلب قبل چند تایی از حرف دلم رو بگم:
داشتم توی وبلاگ مرتضی و عمو حسن و چند تا وبلاگ دیگه نظرات و مطالب کسانی رو میخوندم که حرفشون این بود باید به افراد کارآمد رای داد و لیستی رای دادن پسندیده نیست و...
خیلی هاشون هم استدلالهاشون حرف دل من بود... احسنت و دمتون گرم...
اما هیچ کسی رو ندیدم به اصل اشاره کنه...
اصل چیه؟
 
چرا جبهه انقلاب و چهره های انقلابی یه تشکیلات قوی ندارن؟!!!!
که امروز مج
هدف اباعبدالله الحسین علیه السلام از قیام علیه یزید خلیفه نامشروع مسلمین بر اساس دستور قرآن
"وَإِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الاِْصْلاحِ فى أُمَّةِ جَدّى، أُریدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْرُوفِ وَأَنْهى عَنِ الْمُنْکَرِ وَأَسیرَ بِسیرَةِجَدّى وَأَبى عَلِىِّ بْنِ أَبیطالِب»
" من فقط براى اصلاح در امّت جدّم از وطن خارج شدم. مى خواهم امر به معروف و نهى از منکر کنم و به سیره  و روش جدّم  و پدرم على بن ابیطالب عمل کنم."  
                             
برگزاری همایش حانه احزاب نشان داد که: کل احزاب جهان با شفاف سازی مخالف هستند، و می خواهند مثل دولت ها، همه تصمیم ها را در پشت در های بسته بگیرند! خبرنگاران را هم گزینشی دعوت کنند، تا فقط مصوبات آنها را اعلام کند! پس نتیجه می گیریم، دولت های آینده هم، با شفافیت مخالف بوده و بناچار، در دام فساد خواهند افتاد. براساس اعلام رسمی، جلسات خانه احزاب در سالن 600نفری وزارت کشور برگزار شد. ولی وقتی خبرنگاران مراجعه کردند، آنها را بیرون نموده و گفتند: فقط
یک روز آفتابی.. انتخابات مجلس شورای اسلامی... اینجا قزوین!
 
بیاین یه کم حساب و کتاب کنیم در خصوص هزینه های مجلسی شدن یه کاندیدا تو یه شهر کوچیک...
نماینده هایی که به صورت جدی رقابت میکنن، معمولا این هزینه ها رو دارن...
حداقل شبی 2000 تا شام میدن.. با فرض شامی 20هزار تومان(کمترین قیمت)، این مورد 40میلیون تومان میشه.. با فرض 10 شب شام دادن، میشه 400تومان..
هزینه برگه ها و پوسترهای تبلیغاتی.. حدودا 100 میلیون(کمِ کمش)
میتینگ های انتخاباتی.. هر میتینگ 50تومن.. حد
سیلاب اخیر در نقاط مختلف کشور  برای مدتی فضای خبری را از مسائلی همچون برجام اف‌ای تی اف دور کرد، اما حالا توئیت‌های بحث برانگیز سفیر فرانسه در آمریکا، باز هم این موضوع را به کانون بحث‌های رسانه‌ای کشور باز گردانده است.
ژرارد آرو سفیر فرانسه در آمریکا
ژرار آرو، سفیر فرانسه در واشنگتن روز شنبه در صفحه توئیتر خود اعلام کرده بود که ایران پس از انقضای برجام حق غنی سازی اورانیوم نخواهد داشت. او تاکید کرده بود که پس از سال ۲۰۲۵ و در صورت غنی سازی
این یک نوشته طولانی‌ست، چراکه احتیاج داشتم ادعاهایم را بر یک پس‌زمینه بنا کنم، مقدمه حتی از اصل مطلب طولانی‌تر شد.
این جزء اولین اقدام‌های حاکمیت ایران در برابر هر بحرانی‌ست: ما خوبیم.
حاکمیت ایران، به دلیل اساس نامشروعش، که همان شکل‌گیری نظام قانونی و قضایی بر اساس برداشت‌های روحانیون از مذهب اسلام، و نه بر اساس حقوق مدنی‌ست، خود را مدام در موقعیت دفاع می‌بیند. او همواره، با مراجعه خطی و ساده به تاریخ خودش، درمی‌یابد «وجود»ش هرگز ب
به نام خدای صبور
به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
یکشنبه چهارم آذر ماه مقارن با تولد
پیامبر اسلام و البته 25 نوامبر، روز جهانی منع خشونت علیه زنان بود. طرفهای ظهر در
حال رفتن به مهمانی بودم که در ورودی کوچه ی نزدیک خانه مان ماشینی را دیدم که
راننده اش در حال کوبیدن مشت بر سر خانم بیچاره ای بود. من فقط روسری سیاه رنگ و
دستهای مچاله شده ی آن زن را به سختی از زیر داشبرد میدیدم. ضربه ها خیلی شدید و
پی در پی بود. بوقی زدم و از پشت پنجره بسته معترض شدم
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت می‌دهم به اصول دین
اشهد أن  لا اله الا الله و اشهد أنّ محمداً  رسول الله و اشهد أنّ امیرالمؤمنین علی‌بن ابی‌طالب و اولاده المعصومین اثنی‌عشر ائمّتنا و معصومیننا حجج الله.
شهادت می‌دهم که قیامت حق است، قرآن حق است، بهشت و جهنّم حق است، سؤال و جواب حق است، معاد، عدل، امامت، نبوت حق است.
خدایا! تو را سپاس می‌گویم به‌خاطر نعمتهایت.
خداوندا! تو را سپاس که مرا صلب به صلب، قرن به قرن، از صلبی به صلبی منتقل کردی و در ز
متن وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.
در متن وصیت‌نامه سردار شهید سلیمانی آمده است:‌
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت میدهم به اصول دین
اشهد أن لا اله الّا الله و اشهد أنّ محمداً رسول الله و اشهد أنّ امیرالمؤمنین علیبنابیطالب و اولاده المعصومین اثنیعشر ائمتنا و معصومیننا حجج الله.
شهادت میدهم که قیامت حق است. قرآن حق است. بهشت و جهنّم حق است. سؤال و جواب حق است. معاد، عدل، امامت، ن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها