نتایج جستجو برای عبارت :

استخدام طلاب در مراکز دولتی و رسمی

شرایط استخدام طلاب در عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی
شرایط استخدام طلاب در عقیدتی سیاسی ارتش
شرایط استخدام طلاب در عقیدتی سیاسی سپاه
شرایط استخدام طلاب برای تدریس در دانشگاه
شرایط استخدام طلاب برای تدریس در حوزه 
شرایط استخدام طلاب در آموزش و پروش
شرایط استخدام طلاب برای قضاوت
شرایط استخدام طلاب برای وکالت
و دیگر مراکز با مراجعه به لینک زیر
مهمترین شرایطی که برای طلاب در اکثر استخدامی ها لازم است؛ مدرک سطح دو وکارت پایان خدمت می باشد. بنابراین کسانی که کارت پایان خدمت ندارند در اولین مرحله، باید با مراجعه به مراکزی که جذب سرباز طلبه دارند؛ اقدام به ثبت نام و گذراندن دوران خدمت و دریافت کارت نمایند. دریافت لیست مراکز جذب سرباز طلبه با مراجعه به لینک زیر: http://s6.picofile.com/file/8385773776/index.png
و هچنین جذب اکثراستخدامی ها هم از بین خواهران و هم برادران می باشد.
 سایت http://www.bookdin.ir/ از جمله سایت های خوب برای طلاب است که همه نیاز های طلاب را فراهم کرده است
به گزارش طلبه نیوز مدیر این سایت با هدف کتاب رساندن به طلاب سراسر کشور اذعان کرد :
بیشتر کتاب هایی که برای طلاب تولید میشود در قم و نهایتا به تهران می رسد ولی طلاب سراسر کشور به این کتاب ها نیاز دارند لکن برآن شدیم تا کتاب های حوزوی و معارفی را برای همه در دسترس قرار بدهیم .
از طرفی آموزش هایی هم از بهترین اساتید تهران فراهم گردیده و در اختیار طلاب گران
مهمترین شرایطی که برای طلاب در اکثر استخدامی ها لازم است؛ مدرک سطح دو وکارت پایان خدمت می باشد. بنابراین کسانی که کارت پایان خدمت ندارند در اولین مرحله، باید با مراجعه به مراکزی که جذب سرباز طلبه دارند؛ اقدام به ثبت نام و گذراندن دوران خدمت و دریافت کارت نمایند. دریافت لیست مراکز جذب سرباز طلبه با مراجعه به لینک زیر:
http://s6.picofile.com/file/8385773776/index.png
و هچنین جذب اکثراستخدامی ها هم از بین خواهران و هم برادران می باشد.
  افزایش ۵۰ درصدی بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 
 ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب از روز سه‌شنبه (۲۰ فروردین ماه) آغاز شده و تا پایان ۲۴ فروردین ماه به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.
با تلاش‌ها و پی‍گیری‌های صورت گرفته یارانه خرید کتاب ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است. 
 بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ۱۵۰ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ۹۰ هزار تومان است و ۶۰ هزار تومان را نیز معاونت امو
بازار کار و وضعیت استخدام ماما:استخدام ماما (کاریابی ماما)یکی از عمده ترین مشکلات جامعه امروز فارغ التحصیلان رشته مامایی، استخدام ماماها است. کاریابی ماماها و استخدام ماما، در مشاغل دولتی یکی از دغدغه های اصلی آنها می باشد. به طوری که طبق آمار تنها حدود 14 هزار استخدام ماما صورت گرفته و تعداد کمی هم در مراکز خصوصی مشغول به کار هستند در سایر کشورها به ازای هر هزار تولد 40تا 50 استخدام ماما صورت می گیرد در حالیکه  در ایران به ازای هر هزار تولد 12 ا
 
اگر مراکز حوزوی، مراسم و جلسات خود را در چنین فضاهایی برگزار کنند نشان می دهد دوستانی که باید خدمت گزار طلاب باشند از وضع معیشت قاطبه طلاب بی خبر هستند؛ کما اینکه که بسیاری از مسئولان از وضع زندگی مردم عادی کوچه و بازار بی خبرند و یا خود را به بی خبری می زنند. مبادا همان فاصله ای که مردم با مسئولان می بینند بین خود و حوزویان نیز احساس کنند.
امیدوارم مردم عزیز ما حساب طلاب و بدنه حوزه را از مسئولان آن جدا بدانند.
طلاب عزیز استان تهران تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ مهلت دارند از طریق همین سایت شهریه حضرت آیت الله العظمی رحمتی سیرجانی دام ظله را ثبت نام کنند
برای ثبت نام لطفا به بخش شهریه مراجعه کنید
اگر با مشکلی روبرو شدید حتما در قسمت تماس با ما اطلاع دهید
شرایط ثبت نام:
۱.طلاب متقاضی در یکی از حوزه های علمیه شهر تهران اشتغال به تحصیل داشته باشند
۲.ثبت نام برای طلاب پایه ۲ الی ۶ مقدور میباشند
۳.طلاب پایه های ۲ الی ۶ حتما باید دارای کد مرکز مدیریت حوزه های علمیه و
از اولین قدم در مسیر کاریابی و استخدام یعنی نوشتن رزومه برای استخدام سریع و آسان تا روز حضور در مصاحبه کاری و آزمون های استخدامی شرکت و در نهایت استخدام و شروع به کار در آن مجموعه، با دقت تمام رفتار کنید و از هر اشتباه کوچک و بزرگی اجتناب کنید، چرا که مدیر استخدام شرکت و کارفرما از کوچکترین اشتباه شما نخواهد گذشت و به راحتی شما را حذف خواهد کرد.

ادامه مطلب
این فرم ساختگی می باشد، برای شرکت های خصوصی، بنگاه ها و حتی مغازه ها که قصد گرفتن اطلاعات ، همکاری و استخدام افراد را دارند همچنین برای مراکز و وب سایت های کاریابی برای کسب اطلاعات کاربران و در خواست کنندگان آگهی های استخدامی و تهیه یک رزومه کامل جهت معرفی به نهادها و شرکت های مختلف کاربرد دارد.
 
فرم استخدام مخصوص شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی شامل ۱۰ بخش مجزا و تفکیک شده و طراحی شده به صورت استاندارد در یک برگ پشت و روی سایز A4 می باشد.
* (
 استخدام راننده 
ثبت نام :
موتور - سواری - وانت
از شهر های :
مشهد - تهران - شیراز - اصفحان - تبریز - کرج
برای ثبت نام :
نام و نام خانوادگی - شماره همراه - نام شهر - نام وسیله خود را به
09154015077
پیامک نمایید.
بعد از ثبت نام کامل در الوپیک از بیمه ، وام ، تخفیفات ، جوایز روزانه - هفتگی و... بهره مند خواهید شد.
برای سوال راجع به مشخصات و مدارک وسیله نقلیه خود ، از طریق شماره ذکر شده میتوانید بپرسید.
 , استخدام پیک موتوری , استخدام پیک موتوری اسنپ , استخدام پیک مو
سلام بر دوستان عزیز طلبه
نشریه بهمن ماه 98
با موضوعات
معرفی مقالات یکی از طلاب
معرفی کتاب
فراخوان پانزدهمین آثار پژوهشی طلاب
تلخند : سلام کرونائی
 
روی لینک زیر بزنید
دریافتحجم: 1.08 مگابایتتوضیحات: واحد پژوهش مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)درگز 
یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنه
✅همایش روحانیت و طلاب استان البرز با حضور حجه الاسلام پور محمدی،دبیر عالی شورای روحانیت مبارز کشورو حجه الاسلام موسی پور معاونت جامعه روحانیت مبارز
شنبه ۱۰صبح مصلی امام خمینی (ره)
جامعه روحانیت مبارز استان البرز
هفتمین دوره مسابقات طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان به کار خود پایان داد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 200 نفر از روحانیان و طلاب اهل سنت از 24 دی در اردوگاه ثامن الائمه در مشهد آغاز شد.
حجت الاسلام والمسلمین مهربان افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترجمه و مفاهیم در دو بخش برادران و خواهران با هم به رقابت پرداختند و در ن
این فرم ساختگی می باشد، برای شرکت های خصوصی، بنگاه ها و حتی مغازه ها که قصد گرفتن اطلاعات ، همکاری و استخدام افراد را دارند همچنین برای مراکز و وب سایت های کاریابی برای کسب اطلاعات کاربران و در خواست کنندگان آگهی های استخدامی و تهیه یک رزومه کامل جهت معرفی به نهادها و شرکت های مختلف کاربرد دارد.
 
فرم استخدام مخصوص شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی شامل ۱۰ بخش مجزا و تفکیک شده و طراحی شده به صورت استاندارد در یک برگ پشت و روی سایز A4 می باشد.
* (
استخدام مترجم 
ما در دارالترجمه رسمی پارسیس همواره قادریم با استفاده از آزمون های تخصصی مترجمین بسیاری را به نیروی خود در دپارتمان ترجه اضافه کنیم 
ما در سایت دارالترجمه رسمی پارسیس فرم مکانیزه استخدام را ایجاد کردیم تا مترجمین بتوانند از طریق آن رزومه و اطلاعات شخصی را ارسال فرمایند .
برگزاری آزمون و مصاحبه از طلاب جدید الورود حوزه علمیه مولود کعبه شهرستان جاسک دیروز دوشنبه 3 تبرماه ماه سال 98 برگزار شد.
در این دوره پیش از 30 نفر شرکت کردند، اکثر داوطلبان شرکت کننده از روستای های شهرستان بشاگرد هستند قرار است طلاب پذیرش شده بعد از شرکت در دوره تثبیتی  از 2 شهریور با آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه مولود کعبه مشغول به تحصیل شوند.
بهترین کار در تهران با مدرک فوق دیپلم
 
لینک مشاهده آگهی ها :
http://bit.ly/37kk2vI
 
https://docdro.id/I2uSxZ7
 
https://iranestekhdam.ir/
 
 
استخدام مدرک دیپلم ایران استخدام استخدام تهران استخدام آذربایجان شرقی تبریز استخدام آذربایجان غربی ارومیه آگهی استخدام اردبیل آگهی استخدام اصفهان آگهی استخدام البرز کرجاستخدام دیپلم تهران وطن استخدام نیروی خدماتی آقا مدرک دیپلم تهران شرکت بازرگانی معتبر دعوت همکاری نماید استخدام نیروی خدماتی آقا حداقل سال سابقه کار مرتبط کار ت
بسم اللله الرحمن الرحیم 
از آنجا که یکی از علوم مهم و تاثیرگذار در فهم متون دینی و کشف معارف اسلام ناب، علم لغت شناسی است ،
واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت ابالفضل علیه السلام  در نظر  دارد سلسله کارگاههای لغت شناسی را در قالبی جذاب و با رویکرد پژوهشی با عنوان کارگاه مکالمه عربی تقدیم حضور طلاب عزیز مدرسه نماید.
بدون شک یکی از دانشهای لازم برای اجتهاد و تحقیق و پژوهش در علوم اسلامی و معارف دین دانش لغت شناسی است. 
در این کارگاه طلاب مشتاق زبان
به نام خدا 
با عرض سلام و خسته نباشید به طلاب و اساتید محترم.
 الحمدالله با تلاش های انجام شده چند تن از طلاب جوان سایت رسمی خبرگزاری حوزه علمیه میبد راه اندازی شد.
ما در این سایت جدای از اطلاع رسانی درباره اخبار مربوط به حوزه پیگیر مطالبات و فعالیت های طلاب و اساتید از کادر اداری حوزه علمیه صورت میگیرد.
از شما طلاب عزیز درخواس داریم که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال بفرمایید تا مایه رشد روز افزون ما بشود.
 
به نام خدا 
با عرض سلام و خسته نباشید به طلاب و اساتید محترم.
 الحمدالله با تلاش های انجام شده چند تن از طلاب جوان سایت رسمی خبرگزاری حوزه علمیه میبد راه اندازی شد.
ما در این سایت جدای از اطلاع رسانی درباره اخبار مربوط به حوزه پیگیر مطالبات و فعالیت های طلاب و اساتید از کادر اداری حوزه علمیه صورت میگیرد.
از شما طلاب عزیز درخواس داریم که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال بفرمایید تا مایه رشد روز افزون ما بشود.
 
استخدام مدلینگ خانم
استخدام مدلینگ خانم (لباس مجلسی)کار در شرکت ترکدارا بودن شرایط اولیه :سایز ۳۸ تا ۴۰قد بالای ۱۶۵حقوق نسبت به توانایی از هفته ای ۱۰۰ دلار به بالابرای کسب اطلاع بیشتر می توانید به پست زیر در سامانه کاوالا مراجعه کنید.
 
http://kavala.ir/%e2%98%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85-%d9%85%d8%af%d9%84%db%8c%d9%86%da%af-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d8%ac%d9%84%d8%b3%db%8c-2/
 
سبزکاپ از علاقه مندان به بازاریابی در فروش محصولات علاقه دارند استخدام به عمل می آورد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های :09351773099 و 09123038918 تماس بگیرید.به آدرس سایت سبزکاپ که در تصویر آمده رفته و فرم دعوت به همکاری را تکمیل نمایید.همچنین می توانید رزومه ی خود را به آدرس ایمیل شرکت ارسال نمایید.sabzcup@gmail.com
 
فرم استخدام
 
از طریق اپلیکیشن سایت ایران استخدام بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای قادر خواهید بود که بر اساس استان و شغل و رشته تحصیلی مورد نظر خود تمام آگهی ها و اخبار استخدامی سازمانهای دولتی و مراکز خصوصی و بانکها را به محض انتشار دریافت نمایید.
ادامه مطلب
نخستین نشست از سلسه جلسات  جایگاه لغت شناسی در پژوهشهای قرآنی در مدرسه علمیه حضرت ابالفضل علیه السلام در تاریخ 25/7/98 برگزار شد.
استاد عبدالله پور از اساتید گروه قرآن پژوهی دفتر تبلیغات اسلامی از اهمیت لغت شناسی قرآن در فهم سخن به میان آورد و گفت 
راغب اصفهانی در کتاب مفردات خود می گوید لغت شناسی خشت و شنگ بنای فهم قرآن است.
  در ادامه ایشان مراحلی برای کار با قرآن و لغت شناسی ارائه کردند که مورد استقبال طلاب و اساتید مدرسه قرار گرفت.
برای ایشا
بسم اللله الرحمن الرحیم 
از آنجا که یکی از علوم مهم و تاثیرگذار در فهم متون دینی و کشف معارف اسلام ناب، علم لغت شناسی است ،
واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت ابالفضل علیه السلام  در نظر  دارد سلسله کارگاههای لغت شناسی را با هدف احیاء علم لغت در حوزه و رونق بخشی به پژوهشهای لغوی در قرآن در قالبی جذاب و با رویکرد پژوهشی با عنوان کارگاه مکالمه عربی تقدیم حضور طلاب عزیز مدرسه نماید.
بدون شک یکی از دانشهای لازم برای اجتهاد و تحقیق و پژوهش در علوم اسل
کمک آشپز یا آشپز مسلط به پیتزا و غذاهای ایتالیاییبه یک آشپز یا کمک آشپز حرفه ای نیازمندیم.آشنا به : پیتزا و غذاهای ایتالیایی / برگر / انواع سوخاریتوجه توجه :تسلط به خمیرگیری، و پیتزا پارویی الزامیست.لطفا افراد جوان، مجرد، کاری، منظم و با دقت رزومه خود را به واتس آپ یا تلگرام همین شماره ارسال نمایند.با جای خواب و وعده های غذاییبا بیمه، انعام و پاداشافزایش حقوق در صورت رضایتمندی مشتریان و کارفرماحقوق ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان۳ روز مرخصی در ماه
انت
نادر شاه در اولین اقدام پس از تاج‌گذاری دستور داد
تا جیره هفتادهزار طلّاب که از دولت مقرّری میگرفتند
قطع شود. بزرگان طلّاب نزد نادر رفتند.
نادر پرسید: کار شما در این مملکّت چیست؟
گفتند؛ لشکر دعا هستیم. هنگامی که سپاه شما به جنگ میرود ما با دُعا پیروزی‌شان را تضمین میکنیم.
چرا باید سلطان نان ما را قطع نماید؟
نادر فریاد زد وقتی لشکر محمود افغان ایران را گرفت
یکصد هزار طلاب علوم چرا جواب آنها را ندادند؟
پاسخی از کسی شنیده نشد. نادر دستور داد
آگهی استخدام رایگان 99 【تمام استانها】
 
لینک مشاهده :
 
https://sites.google.com/site/dabiramoz9/ad-free-employment-99
 
 
 
آگهی استخدام | - شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز
آگهی استخدام. مقدمه. با حمد و سپاس به درگاه ایزد منان، در راستای تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز و فراهم نمودن شرایط مناسب و متناسب برای داوطلبان ...
 
درج رایگان آگهی استخدام و جذب نیرو کار
درج رایگان آگهی استخدام و جذب نیرو کار. ... توجه توجه. کاربر گرامی جهت ثبت آگهی در سایت ثبت نام و سپس آگهی
 
حسابدار ارشد-مالیات بر ارزش افزوده-گزارش فصلی -نرم افزار سپیداراکسل-گزارش گیری-پیگیری مطالبات-مغایرت بانکی-بیمه - حقوق و دستمزد-بیمه بعد از یک ماه آزمایشیآدرس :خیابان ولیعصر بالاترازبهشتی نرسیده به پارک ساعی -طبقه 15 واحد 1505تلفن ثابت :88701250تلفن : 02188701250
# حسابدار ارشد استان تهران  تهران  توانیر
متاسفانه اکثر افرادی که وارد رشته علوم آزمایشگاهی میشن، دانش کافی از این رشته ندارند.
شما ۴ سال، درس های علوم پایه پزشکی یعنی میکروب و ویروس و خون شناسی و … را به همراه واحد های عملی می گذرونید که درس ها دشوار هستند. بعد از اون ۲ سال طرح دارید که شاید بهترین فرصت شغلی تون باشه!، اما مشکل از جایی شروع میشه که شما بخواین استخدام بشید.
متاسفانه در وزارت بهداشت، علی رغم اینکه علوم آزمایشگاهی تعداد بسیار زیادی دانشجو و فارغ التحصیل داره، تعداد مر
صبح امروز در دیدار اعضای شورایعالی حوزه های علمیه: برای شناسایی و بکارگیری استعدادهای برتر فکری از میان طلاب جوان برنامه ریزی کنید. در بخشهای گوناگون کشور، بعضاً کارهای بزرگ و ابتکارات شگفت انگیزی به دست جوانان انجام میشود و در بخش حوزه و طلبگی نیز یقیناً چنین استعدادهایی وجود دارند/ دشمن برای شناسایی نقاط مؤثر انقلاب و ضربه زدن به مبانی اساسی آن برنامه دارد و از جمله مقاصد آنها حوزه های علمیه است. صیانت از شور انقلابی و طلاب جوان با توجه ب
طراحی سایت ای استخدام
 
طراحی سایت ای استخدامطراحی سایت ای استخدام به منظور یافتن فرصت های شغلی در سطح کشور و به منظور رفاه حال جوانان ایجاد شده است همانطور که می دانید کسب اطلاعات به موقع از اخبار و فراخوان جذب نیرو و آگهی های استخدامی کشوری و محلی، گامی مهم در جهت پیدا کردن شغل محسوب می شود.بررسی عملکرد بازاریابی در طراحی سایت
مزایای طراحی سایت ای استخدام
البته امروزه به دلیل افزایش روزنامه ها و مجلات و طراحی سایت ها ممکن است افراد نتوان
گزارش برنامه جهادی غبار روبی مزار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ..
درتاریخ ۱۲\۷\۹۸ جمعی از طلاب حوزه حضرت ابالفضل علیه السلام با مسئولیت آقایان مهدی نژاد و دهقانی از طلاب فعال حوزه برای غباری روبی مزار شهدا و توزیع عدسی به سمت بهشت رضا راهی شدند ..
این اردوی جهادی ساعت سه ونیم بعداز ظهر بر سر مزار مرحوم آیت الله تهرانی ومزار پاک ‌شهدا شروع شده و تا ساعت هفت شب ادامه داشت ..
طلاب بسیجی بعد از غبار روبی مزار پاک شهدا و توزیع بیش از پانصد غذا به
فرمول های استخدام شدن
اگر تا کنون شغل مورد نظر خود را پیدا نکردید، تنها یک دلیل دارد!!!....قوانین استخدام شدن را نمی دانیداستخدام شدن یک مسئله ساده است.
ولی اگر فرمولی که حتی ساده ترین مسائل با آن حل می شود را بلد نباشیم چی؟ آن وقت ساده ترین مسائل هم برای ما تبدیل به مسائل "لاینحل خیام” می شود!
اگر تیز باشید تا کنون یک سوال در ذهن شما شکل گرفته است.
پس اگر به دنبال کار هستید سه چیز را باید بدانید:
۱-  فرمول استخداام۲-  زمان استفاده از این فرمول۳-  چ
آشپز ایرانی پز حرفه ای
سلام به یک اقا آشپز ایرانی پز موجه .تمیز.غیر سیگاری مسلط به انواع غذاهای ایرانی جهت کترینک با شرایط زیر نیازمندیمساعت کاری ٨تا١٨حقوق٣تا ٣/٥سن و سابقه ::سن بالای سی سال و ترجیحا متاهلتلفن ٠٩٠١١٥٤٧٠٣٦---٢٦٤٥٧٠٧٣
 استان تهران  تهران  پل رومی
 
استخدام حسابدار در یک شرکت معتبر در تهرانیک شرکت در زمینه تولید قابلمه های گرانیتی، جهت تکمیل کادر حسابداری خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. حسابدارجنسیت:خانمحداقل سه سال سابقه کاری مرتبطآشنا به نرم افزار حسابداری سپیداراز متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.شماره موبایل :09123660264آدرس ایمیل : rk.dineh98@yahoo.comآدرس : محل کار : بازار بل
هوالعلم امام العملعلوم و معارف حقه حقیقیه اگر در مرتبه لفظ و کلمات باشد تعبیر به علم فکری می شود و اگر در متن معلوم و به درک شهودی وچشیدنی باشد تعبیر به علم شهودی و ذوقی می شود و این غایت قصوای علمی طلاب علوم و دانشجویان معارف حقه الهی است که هر مومنی به علم شهودی نائل آید فیلسوف حقیقی نامیده می شود و اگر بسوی عرفان حقیقی که همان عرفان به توحید صمدی قرآنی هست رهسپار شود آنگاه علم مکسوب وی به جایگاه رفیع امامت عمل عرشی والهی منصوب می شود پس ای ط
اگهی استخدام رشت.اگهی استخدام گیلان.اگهی استخدام در گیلان اگهی استخدام در رشت .استخدام رشت.استخدام گیلان.کار در رشت .کار در  گیلان .نیازمندیهای رشت نیاز مندیهای گیلان .شغل در رشت.شغل در گیلان
ثبت اگهی رایگان در رشت ثبت اگهی رایگان در گیلان .جذب نیرو در گیلان.جذب نیرو در رشت. 
 
www.karoeshteghal.ir
کارواشتغال گیلان سایت استخدام در گیلان کارواشتغال گیلان سایت استخدام در رشت با کارواشتغال در رشت کار پیدا کنیدبا کارواشتغال در گیلان کار پیدا کنید .در رشت
ایران استخدام: سایت ایران استخدام در این صفحه اطلاعات مفیدی در رابطه با “معرفی شغل سرآشپز و آشپز” خدمت آن دسته از عزیزان علامند به این شغل ارائه نموده است، امید است مورد پسند شما واقع شود.
توجه! کاربران گرامی، مجموعه مباحث آشنایی با رشته های شغلی و تحصیلی در سایت ایران استخدام جهت آشنایی کلی با مباحث کلی و پیرامون هر رشته شغلی و یا تحصیلی توسط گروه نویسندگان ایران استخدام تهیه، تنظیم و ارسال میگردند. به خاطر داشته باشیم که وظایف شغلی و شرا
ما هزینه های سنگینی را برای آموزش خود پرداخت می کنیم به امید آن که بتوانیم با کسب مهارت های بیشتر در آینده شغل مناسبی پیدا کنیم و در یک شرکت خوب به راحتی استخدام شویم.
در صورتی که اوضاع استخدام و شرایط انتخاب رزومه ها برای دعوت به مصاحبه کاری کاملاً تغییر کرده و برای مدیران استخدام شرکت ها اصلاً اهمیتی ندارد که فرد متقاضی کار کجا درس خوانده است و مدرک تحصیلی خود را از کدام دانشگاه یا موسسه آموزشی دریافت کرده است.
پس اگر به دنبال یک رزومه برای
آخرین اخبار برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 98
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام، بدین طریق گلچینی از اخبار مهم منتشر شده در خصوص جذب و استخدام آموزش و پرورش در سال 98 را خدمت شما اطلاع رسانی میکنیم:– فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریور ماه آغاز خواهد شد.– استخدام 12 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده 28 در آموزش و پرورش– شرایط ثبت نام از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.– امسال شرط بومی بودن برای استخد
استخدام حسابدار در شرکت کیمیا تجارت لطیف ایرانیان در تهرانشرکت کیمیا تجارت لطیف ایرانیان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.حسابدار جنسیت:خانمدارای مدرک لیسانسمسلط به امور حسابداریدارای حداقل 4 سال سابقه کاریترجیحا ساکن شرق تهراناز متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.شماره موبایل :0936704964402637777132آدرس ایمیل : f.zeynali@easypic
رستوران زیتون نیازمند آشپز و سرآشپز
رستوران زیتون نیازمند آشپز وسر آشپزرستوران زیتون شعبه رشتیان به آشپز وکمک آشپز مرد نیاز داردحداقل تحصیلات مورد نیاز : دیپلمنوع قرارداد : تمام وقت
انتشار : سه روز پیش
# آشپز
شماره تماس: ۰۹۱۱۸۸۸۸۷۶۸
⭕️ مقاله(مصاحبه شغلی)
▪️شرکت‌های بزرگ دنیا با امتیازاتی چون حقوق ماهیانه‌ی بالا، مزایای فوق‌العاده و رضایت شغلی همراه هستند که افراد زیادی را وسوسه می‌کند تا در این شرکت‌ها مشغول کار شوند اما یکی از چالش‌های مصاحبه‌های شغلی با این شرکت ها، این است که باید انتظار شنیدن هر نوع سوالی را داشته باشیم؛ شما میتوانید با بهره گیری از این سوالات موقع استخدام نامتعارفِ حرفه ای و خلاقانه تر با متقاضیان برخورد داشته باشید.
در اینجا با چند نمونه
بدان، اَیَّدَک الله
این کتاب حاوی توصیه ها وسخنان رهبر انقلاب، خطاب به طلاب است که شامل سه فصل «کلیات» ، «شئون و وظایف طلبگی» و «تکالیف سنگین علما» بوده که حاوی 176 صفحه در قطع رقعی به چاپ رسیده است.
این کتاب رو به همه ی طلاب مخصوصا کسانی که قصد دارند طلبه بشوند یا شدند پیشنهاد می کنم.
برای بکارگیری یک شخص جهت تصدی یک شغل یا منصب از کجا شروع کنیم؟
به نظر می آید هرکجا نیاز بود شخصی استخدام شود یا مسولیتی به وی سپرده شود ، لازم است شرطهای زیر در مورد وی به ترتیب احراز شود تا صلاحیت وی به صورت مشروط مورد تایید قرار گیرد:
1-شخص از سلامت روانی برخوردار باشد. این شرط اگر محقق نشود کل پروسه بکارگیری یا استخدام آن شخص باید کنسل شود ؛ چرا که عواقب آن بسیار پرهزینه و مخاطره آمیز خواهد بود . آزمونهایی در این زمینه وجود دارد که یکی از آنها
استخدام شرکت تبلیغاتی ماکان
شرکت تبلیغاتی ماکان جهت تکمیل کادر فروش و فنی خود استخدام می‌نماید:
پرند - رباط کریم - بهارستان - اسلامشهر
کارشناس فروش
بازاریاب حضوری
طراح وب سایت و سئوکار
گرافیست مسلط به موشن گرافیک 
ساعت کاری : 9 الی 18حقوق ثابت + پورسانت + پاداش
متقاضیان محترم می‌توانند رزومه خود را به آیدی تلگرام زیر ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت مصاحبه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند.
 
@MiladFK1
0215643205909359168838
 
کانال تل
با توجه به تخفیف بسیار مناسب انتشارات مرکز مدیریت قم، طلاب عزیز کتب مورد نیاز خود را از لیست زیر انتخاب نموده و مبلغ کل خود را حداکثر تا فردا پنجشنبه 21 شهریور98 "ساعت 11صبح" به شماره کارت 6037997387203632 به نام محسن علیخانی فرادنبه نزد بانک ملی ایران واریز نموده و شماره 16 رقمی کارت خود را به همراه "عنوان دقیق" کتب درخواستی به سامانه 30002251000014 ارسال فرمائید.
 
تذکر1: بدیهی است طلابی که تا تاریخ مذکور نسبت به واریز وجه و ارسال "عنوان دقیق" کتب درخواستی به س
گزارش برنامه اردو میامی ..
درتاریخ ۳۰\۷\۹۸ روز سه شنبه جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ابالفضل علیه السلام به سرپرستی و مسئولیت حاج آقای رمضانی (مسئول آموزش حوزه) راهی میامی شدند ..
طلاب محترم همراه اساتید معزز ساعت هفت صبح از حوزه حرکت کرده و ساعت ۸:۳۰ در میامی استقرار یافتند.
طلاب و اساتید بعد از زیارت کلاس های درس را دایر کرده و تا اذان ظهر به کسب علم پرداختند ..
بعد اقامه نماز و قرائت زیارت آل یاسین ، طلاب عزاداری مختصری برگزار کرده و سپ
باسمه‌تعالی
عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار بگیرد.
                                                                                             امام خامنه ای (دامت برکاته)  
فراخوان ارسال مقالات ترم اول سال تحصیلی 99-1398
قابل توجه طلاب محترم مدرسه علمیه امام موسی کاظم (علیه السلام)
با توجه به ضرورت تحقیق و پژوهش و نیاز جامعه اسلامی به پژوهش های دقیق علمی  در جهت رشد و تعالی امر پژوهش  و ت
«استخدام برقکار ماهر برای لوله‌گذاری و شیارزدن در پروژه‌های مسکن»، «نیاز به کارگر تراشکار و آشنا به کار با انواع دستگاه فرز و سی.ان.سی»، «کارگر ماهر برای کار در خط رنگ یک کارخانه صنعتی نیازمندیم» و ... این گزیده‌ای از تعدادی از آگهی‌های استخدام در ایران است.

ادامه مطلب
با توجه به تخفیف بسیار مناسب انتشارات مرکز مدیریت قم، طلاب عزیز کتب مورد نیاز خود را از لیست زیر انتخاب نموده و مبلغ کل خود را حداکثر تا فردا یکشنبه 24 شهریور98 "ساعت 11صبح" به شماره کارت 6037997387203632 به نام محسن علیخانی فرادنبه نزد بانک ملی ایران واریز نموده و شماره 16 رقمی کارت خود را به همراه "عنوان دقیق" کتب درخواستی به سامانه 30002251000014 ارسال فرمائید.
 
تذکر1: بدیهی است طلابی که تا تاریخ مذکور نسبت به واریز وجه و ارسال "عنوان دقیق" کتب درخواستی به سا
سلام به شما دوستان ما به یک طراح گرافیک جهت کمک نیاز مندیم تا بتوانیم نیاز های شما رو برطرف کنیم.
شما میتونید از طریق این لینک فرم استخدام فرم خودتون رو برای ما بفرستید.
ما بر اولین فرصت جواب فرم رو برای شما ارسال خواهیم کرد. 
با تشکر مدیریت پرهام گرافیک.
استخدام مدیر تولید(صنایع غذایی) آقا در شرکت تولیدی و بازرگانی
 
شرکت تولیدی و بازرگانی معتبر جهت تکمیل و توسعه نیروی انسانی خود در استان البرز، از افراد واجد شرایط مطابق اطلاعات مندرج در جدول ذیل دعوت به همکاری می نمایند.
مسلط به فرآیند خط تولید/بسته بندی و محصولات غذاییجنسیت: آقامحدوده کرج
متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به آدرس ایمیل درج شده ارسال نموده و یا با شماره تلفن درج شده شرکت تماس حاصل فرمایند.
درباره سایت یک ماما
یک ماما صدای مامایی است و خود را به ارتقاء سلامت باروری و بارداری از طریق آموزش، پشتیبانی، حمایت، و آگهی جامعه متعهد می داند. قصد ما در یک ماما اینست که یک مرکز سلامت و بهداشت زنان در سراسر ایران داشته باشیم همچنین یک منبع قدرت برای استخدام ماما ، کسانی که حداقل چهار سال از زندگی خودشان را صرف یادگیری مسائل مربوط به زنان، باروری، سلامت، بهداشت تولید مثل و خانواده کرده و در رشته مامایی تحصیل کرده اند، تا بتوانند خدمات خود
اگر از شما بپرسند تهران چه جاهایی برای تفریح و دیدن دارد، چه پاسخی می‌دهید؟ ممکن است فقط به پارک‌های معروفش و یا به سالن‌های تئاتر و سینما و یا کاخ‌هایی که به زیبایی در آن سر بر افراشته‌اند، اشاره کنید. جاذبه‌های تهران بسیار هستند و یکی از آن‌ها، مراکز خرید است. شاید در گذشته کمی خنده‌دار به نظر می‌آمد که کسی ادعا کند در مراکز خرید و فروش، می‌توان تفریح هم کرد؛ اما امروزه‌این موضوع به یک امر کاملا طبیعی تبدیل شده است و نبود آن است که بس
#آموزشگاه کامپیوتر مشهد
آموزش 10 مهارت ICDL آنچه برای استخدام و ابقاشدن !! در هر سازمان دولتی و خصوصی و درهر سمتی الزام و چالش پیشروی افراد می باشد، مهارت های ICDL ومدرک آن می باشد.دانستن مهارت های اساسی ICDL رکن اصلی و مهم برای استخدام شما درسمت هایی مانند کارمند اداری، کارپرداز، مسئول دفتر، منشی و… می باشد.همچنین از سال 1381 با تصویب هیئت وزیران ارائه مدرک ICDL برای تمامی استخدام های خصوصی و دولتی و ارتقای شغلی و درآمدی کارمندان دولتی و لشگری الزامی
#آموزشگاه کامپیوتر مشهد
آموزش 10 مهارت ICDL آنچه برای استخدام و ابقاشدن !! در هر سازمان دولتی و خصوصی و درهر سمتی الزام و چالش پیشروی افراد می باشد، مهارت های ICDL ومدرک آن می باشد.دانستن مهارت های اساسی ICDL رکن اصلی و مهم برای استخدام شما درسمت هایی مانند کارمند اداری، کارپرداز، مسئول دفتر، منشی و… می باشد.همچنین از سال 1381 با تصویب هیئت وزیران ارائه مدرک ICDL برای تمامی استخدام های خصوصی و دولتی و ارتقای شغلی و درآمدی کارمندان دولتی و لشگری الزامی
 
نامه مرکز نیکوکاری بشری به کمیته امداد امام خمینی (ره)
 
اهم موارد ذکر شده؛
 
گزارش طرح «توانمندسازی نسبی محرومین» با محوریت طلاب حوزه علمیهانجام طرح توانمندسازی با 26 پرونده 550 ساعت مددکاریقریب به 900 میلیون ریال کمک به نیازمندان به صورت نقدی و غیر نقدی
 
✅ اعلام آمادگی مرکز نسبت به ارائه طرح توانمندسازی به سایر مراکز و موسسات نیکوکاری
(با مرکز نیکوکاری بشری همراه باشید : برای ورود به کانال اینجا کلیک کنید)
به همت معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس، هفتمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب، مدرسین و روحانیون اهل سنت فارس در لار برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، در این مسابقات و در بخش برادران، شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق و رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، در حضور داوران برجسته همچون استاد امیر فتح‌پور، استاد سیدرضا نجیبی، استاد سیدجواد هاشم زاده و استاد شی
استخدام جدید وزارت بهداشت
طبق پیگیریهای هشتمین آزمون استخدامی وزارت بهداشت و سایر دستگاههای اجرایی کشور در اسفند_ماه_1398 برای تمام رشته های علوم پزشکی و برخی از رشته های غیر پزشکی مورد نیاز وزارت بهداشت؛ قطعا برگزار خواهد شد.
حقایق تلخی که در مورد استخدام شدن وجود دارد
این قضاوت ها ممکن است حقیقت نداشته باشند و یا ناعادلانه باشند، اما گاهی اوقات در روند استخدام شدن اتفاق می افتند. آن ها مانند رزومه تان که تحویل می دهید، بخشی از روند مصاحبه هستند. وقتی که شما رزومه خود را تنظیم می کنید، باید به قضاوت ها و ارزیابی هایی که ممکن است از آن شود، توجه نمایید.
پس بهتر است در ابتدا خودتان دستاوردهایتان را ارزیابی کنید. سپس می توانید متوجه شوید که آیا برای شغل مورد نظر مناسب
سامانه استخدام دیجی بنیان یکی از سایتهای زیر مجموعه سایت دیجی بنیان می باشد که در زمینه استخدام فعالیت می کند که شما می توانید هم بعنوان کارجو و هم کارفرما به سادگی در یک دقیقه در سایت ثبت نام کنید و اگر کارجو هستید اطلاعات خود را در دسته مورد نظر ثبت کنید و اگر کارفرما هستید اعلام نیاز نمایید.
https://digibonyan.com/es/jobs
دسته های شغلی شامل ، پزشکی ، دندان پزشکی ، پرستاری ، مامایی ، روان شناس ، جراحی و ... می باشد.
در دومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
            
              
               
             
           
           
 "سال تحصیلی ۵۵ - ۵۴ دو سال بود به عنوان معلم استخدام شده بودم. محل خدمتم یکی از روستاهای دور افتاده سنندج بود. حقوق خوبی می‌گرفتم. بلافاصله پس از استخدام به صورت قسطی یک ماشین پیکان خریدم. در مسیرم از سنندج تا روستا و برعکس گاهی افرادی را که کنار جاده منتظر ماشین بودند سوار می‌کردم. بعضی‌ها پولی می‌دادند.

ادامه مطلب
سوالات استخدام بانک ملت-بانکدار                                      خرید ودانلودسوالات استخدام بانک ملت-بانکدار (ویژه)                         خرید ودانلودسوالات استخدام بانک ملت-بانکدار2(ویژه)                        خرید ودانلودسوالات استخدام بانک مهر ایران                                             خرید ودانلود
2402 - «آرش حسن‌نیا» کارمند
پیشین «رادیو فردا» (ارگان خبری دولت آمریکا) درباره شرایط استخدام در این
رادیو گفت: “یکی از کسانی که تازگی برای استخدام در رادیوفردا درخواست داده
بود، نقل می‌کرد در مصاحبه‌ کاری با «ماردو سُقُم» و «پرپنچی» چیزی که از
او پرسیده نشده مسائل خبرنگاری بوده و بیشتر جلسه تفتیش عقاید سیاسی بوده.
گویا آقایان برای چیزی جز رسانه بودن آماده می‌شوند” منبع: www.yon.ir/mzdr74
دانلود فایل اصلی
اسلام فقط معرفت نیست، تعهّد به عمل و تحقّق احکام اسلام هم جزو اسلام است؛
یعنی یک وقت هست که ما اسلام را -که میخواهیم در حوزه یاد بگیریم- فقط
عبارت میدانیم از اصول و فروع و اخلاق و همینهایی که هست -[که] واقعیّت هم
همین است؛ [یعنی] اصول دین، فروع دین، ارزشهای اخلاقی، سبک زندگی، آئین
حکمرانی، اینها همه جزو اسلام و جزو معارف اسلامی است.لکن این [برداشت] درست نیست؛اسلام فقط توحید به معنای علم توحید با همان عمق و معرفتِ عرفانی و فلسفی و
[مانند] اینها
مسیحیان صهیونیستی ـ تبشیری که در سال های اخیر استراتژی خاص و تلاشی نامیمون برای تخریب اسلام داشته اند و یکی از تاکتیک های این مهم، تخریب جایگاه روحانیت و سیاه جلوه دادن حوزه های علمیه بوده است به واقع همراه و در کنار مقصران حوادث نابخردانه این چنینی مانند حمله وحشیانه به طلاب و اخیرا شهادت یک روحانی در همدان هستند. 
ادامه مطلب
سامانه استخدام دیجی بنیان یکی از سایتهای زیر مجموعه سایت دیجی بنیان می باشد که در زمینه استخدام فعالیت می کند که شما می توانید هم بعنوان کارجو و هم کارفرما به سادگی در یک دقیقه در سایت ثبت نام کنید و اگر کارجو هستید اطلاعات خود را در دسته مورد نظر ثبت کنید و اگر کارفرما هستید اعلام نیاز نمایید.
https://digibonyan.com/es/jobsدسته های شغلی شامل ، پزشکی ، دندان پزشکی ، پرستاری ، مامایی ، روان شناس ، جراحی و ... می باشد.
پخش پلاستیک 2000 تومانی
مراکز پخش پلاستیک 2000 تومانی از جمله مکان های مورد علاقه افراد به خصوص بانوان است، این مراکز در سطح شهر فعال می باشند و میتوان لوازم پلاستیکی متفاوتی را برای خانه و آشپزخانه با مبلغ کمی مثل هزینه 2000 تومانی خرید کرد،
مراکز پخش پلاستیک 2000 تومانی قدرت خرید مردم را بالا میبرد، با گزینه های زیادی که دارد خرید را آسان میکند و براحتی میتوان از این مکان ها خرید کرد.
مراکز پخش پلاستیک در تهران و شهرستان ها فعال می باشند، پخش منص
پیش به سوی کشاورزی دانش بنیان
تحقیقات، آموزش و پرورش و ارتقاء کشاورزی گفت: ما باید به کشاورزی مبتنی بر دانش حرکت کنیم.
دکتر علی اکبر مویدی : کشاورزی مبتنی بر دانش، اطلاعات و نوآوری است
دکتر علی اکبر مویدی گفت: "کشاورزی مبتنی بر دانش، اطلاعات و نوآوری است." در دانش کشاورزی، محققان باید تحقیقات خود را برای کشاورزان بخش کشاورزی ارائه دهند. علی اکبر مویدی بر این که تحقیقات باید در کشاورزی انجام شود تاکید کرد: "کشاورزان ممکن است در ابتدا مقاومت کن
استاندار مازندران حدود بیست روز بعد از حادثه سیل، مدیران کل ادارات را به مناطق سیل زده برد تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند.
مجمع نمایندگان طلاب بابل از قم پیام صادر کرده و این رفتار استاندار را مورد ستایش قرار داده و از آن تقدیر به عمل آورده است.
با گذشت چهل سال از عمر انقلاب و تجربه مدیرانی چون مهندس مهدی باکری که با پای برهنه به کمک مردم سیل زده شهرش می شتافت؛ حالا از انجام وظیفه ذاتی مدیران هم به وجد می آییم!
کاش مجمع نمایندگان طلاب، پی
شهریه ای که به طلاب تعلق می‌گیرد، از حداقل حقوق یک کارگر هم به مراتب پایینتر است. اگر طلبه ای وضع مالی خوبی دارد، از راهی غیر از شهریه (مانند کمک خانواده، شغل و..) تامین شده است.یکی از ذهنیت‌های اشتباه بعضی از مردم نسبت به طلاب این است که آنها فقط درس می‌خوانند و کار نمی‌کنند، لذا شهریه ای که می‌گیرند نوعی مفت خوری است.سوال این است که مگر درس دین خواندن و تبلیغ دین کردن، کار نیست؟! چه فرقی می‌کند انسان در طول روز، مشغول شغلی باشد یا مشغول درس
سلام دوستان عزیزم امروز می خواستم یک کانال کاریابی عالی رو بهتون معرفی بکنم، که ازش استفاده بکنید. 
اگر دوست دارید سریعتر صاحب شغلی بشید و یا نیروی مورد نظرتون رو پیدا کنید، پیشنهاد می کنم حتما به کانال بهسا جاب مراجعه کنید. 
لینک کانال استخدام بهسا جاب در تلگرام رو براتون در ادامه قرار میدم: 
 
https://t.me/karbehsa
مزیت کانال استخدام بهسا جاب:
کانال استخدام بهسا جاب به شما کمک می کنه در کمترین زمان ممکن، شغل دلخواهتون رو پیدا کنید و همچنین اگر صاحب
استخدام آبدارچی در یک شرکت معتبر محدوده کرج و گرمدره آدرس: محدوده کرج و گرمدره تلفن: 32309819  
نکته : این صرفا یک نمایش آگهی است و هیچ گونه مسئولیتی در قبال این آگهی با ما نمی باشد . ما صرفا اطلاعا رسانی کرده ایم
تاریخ آگهی 5 بهمن 98
یکی از دغدغه‌های کارآفرینان و مدیران کسب‌وکارها جستجو و پیدا کردن کارمندان عالی و درجه‌یک برای کسب‌وکارشان است در اغلب موارد به دلیل اینکه فرد مناسبی برای انجام یک کار پیدا نمی‌کنند ناچار فردی معمولی باقابلیت‌های متوسط را استخدام می‌کنند و همین کار ابتدا باعث افت کیفیت انجام کارها توسط فرد می‌شود و هم اینکه کیفیت کار کل تیم و مجموعه را پایین می‌آورد و درنهایت کسب‌و‌کار افت می‌کند، برای هر جایگاهی در کسب‌وکار حتماً افراد عالی و د
استخدام نیرو کافی شاپ و رستوران
نیرو کافی شاپ جزو مهمترین اعضای عملکردی یک کافه یا رستوران میباشند
اگر نیروی اماده به کار هستید و به دنبال استخدام میگردید یا اگر کافه دار و رستوران دار هستید و به دنبال نیرو هستید
میخواهیم به شما خبر خوبی بدهیم. این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا به شما مرجعی
برای استخدام شدن سریع تر برای نیروهای اماده به کار و جذب نیروی فوری برای کافه و رستوران ها معرفی کنیم
اما قبلا از آن اجازه بدهید نگاه کوتاهی به برخی ن
س 
شغل مدنی را خیلی ها دوست دارا هستند , از آن جهت که به نظرشان امنیت شغلی در آن موجود هست , تا فعالیت میکنی دستمزد می‌گیری و زمانی نیز بازنشسته شدی , دستمزد بازنشستگی ات تامین است و بخش اعظمی عارضه ها دیگر . 
ولی اکثری نیز می باشند که ترجیح می دهند در قسمت های غیر مدنی عمل نمایند . شفاگاه در‌این مقااله گونه های استخدام مدنی و قانونی را برای شما دوستان عزیز منتشر می نماید و همینطور معایب و مزایای استخدام قطعی را برمی شمارد . 
پروسه نماید ارتقا د
استخدام حسابدار خانم در شرکت معتبر تهران
بهمن 98
یک شرکت معتبر بهداشتی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
 
عنوان شغلی و شرایط احراز :
استخدام حسابدار
    جنسیت: خانم    لیسانس حسابداری    آشنا به امور مالیاتی    با حداقل سه سال سابقه کار    ترجیحا مجرد    زیر سی سال سن
 متقاضیان دارای شرایط ، رزومه کاری خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.اطلاعات تماسایمیل job@maahtabkish.com
 
حوزه علمیه چیست؟بی تردید حوزه علمیه مهمترین هدف و آرمانش تبلیغ و توسعه دین در جامعه اسلامی است و این حوزه مقدس بیش از هزار سال در عصر غیبت امام عصر با قدرت و صلابت از دین الهی و شئون مختلف آن حفاظت و حراست نموده است. قوام هر سازمان و مجموعه به ارکان تشکیل دهنده آن است و ارکان حوزه علمیه نیز سه نهاد مرجعیت اساتید و طلاب می باشند.همانگونه که مستحضرید شورای عالی حوزه علمیه اصلی ترین و تنها نهاد تصمیم گیر و تصمیم ساز حوزه علمیه محسوب می شود و آنچه
باسلام
خدمت تمام مشتریان عزیز شرکت انتشارات افق
به عرض شما می رسانیم که انتشارات افق قصد ثبت نام اعضای نیرو دارد برای استخدام کافیست از قسمت پنل بالا ایجاد همکاری یا از همینجا فرم ثبت نام را بارگیری کرده و به انتشارات افق تحویل دهید
دریافت فرم استخدامتوضیحات: پس از مطالعه و کامل کردن آن را به انتشارات افق تحویل دهید

باتشکر
تیم اطلاع رسانی سازمان تکثیرات افق
اطلاعیه مهم ویژه طلاب برادر و خواهر
 
✳️  بنیاد بین المللی غدیر استان البرز به منظور ساماندهی، آموزش و اعزام مبلغان غدیر،  ثبت نام می نماید.
 
لطفاً برای ثبت نام در دوره غدیر شناسی که به زودی برگزار می گردد، با کلیک روی لینک  یا عکس زیر اقدام نمایید.
 
این پیام را برای دوستان طلبه البرزی ارسال نمایید.
▫️معاونت فرهنگی تبلیغی بنیاد غدیر البرز 
لیست تابلوسازی های اصفهان
لیست برخی مراکز چاپ بنر اصفهان:
چاپ بنر اسپادانا اصفهان 09132012734
چاپ بنرصابر اصفهان 09133568689
چاپ بنر مهاجر اصفهان
چاپ بنر لیزر اصفهان
چاپ بنررسا اصفهان
چاپ بنرانتخاب اصفهان
چاپ بنراصفهان LEd اصفهان
چاپ بنرعمیق لیزر اصفهان
چاپ بنرایمن نورتاب اصفهان
چاپ بنرحاجی پور اصفهان
چاپ بنر اندیشه اصفهان
چاپ بنردر اصفهان
چاپ بنراصفهان
چاپ بنر اصفهان
برای دیدن مراکز چاپ بنر بیشتر و همچین نرخ چاپ بنر در اصفهان بایستی به اتحادیه
استخدام نظافتی خانم
((نابرده رنج گنج میسر نمیشود))
شرکت رادمان جهت همکاری از شما بزرگواران دعوت به عمل میاوریم، نحوه کار: به صورت روز مزد و ساعتی 15 هزار تومان که از این مبلغ 20 درصد کمیسیون اخذ میشود جهت استخدام از 11 الی 13ت به آدرس زیر مراجعه فرمایید
دروازه ارک ورودی خیابان طالقانی کنار بانک صادرات روبروی ساختمان کیهان پلاک 210
شرکت خدمات و نطافتی رادمان
استخدام نیرو کافی شاپ و رستوران
نیرو کافی شاپ جزو مهمترین اعضای عملکردی یک کافه یا رستوران میباشند
اگر نیروی اماده به کار هستید و به دنبال استخدام میگردید یا اگر کافه دار و رستوران دار هستید و به دنبال نیرو هستید
میخواهیم به شما خبر خوبی بدهیم. این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا به شما مرجعی
برای استخدام شدن سریع تر برای نیروهای اماده به کار و جذب نیروی فوری برای کافه و رستوران ها معرفی کنیم
اما قبلا از آن اجازه بدهید نگاه کوتاهی به برخی ن
آدرس بهترین و محبوب ترین مراکز مشاوره موجود در شرق تهران بهمراه آدرس و شماره تلفن:
مراکز مشاوره تهران
 
تهران: شریعتی، چهارراه قصر، خ ش قدوسی، پ ۱۵۶، واحد ۱
 
شماره نظام پزشکی: ۴۱۲۱۶برای رزرو یا تعیین وقت مشاوره لطفا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
 
۰۲۱-۸۸۴۱۹۸۳۲
 
 
 
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴
 
 
 
 منبع :آدرس مراکز مشاوره شرق تهران- مشاوره خانواده
آیا قرار است اسباب‌کشی کنید و دنبال کارگر حمل بار هستید؟ لطفا دست نگه دارید! نکته‌های بسیار مهمی درباره نیروی کار برای اسباب کشی یا کارگر اسباب کشی هستند که هیچ شرکت باربری در تهران به شما نمی‌گوید. پیش از هرگونه اقدامی برای اسباب‌ کشی و به‌ویژه خبرکردن کارگر خالی برای اسباب کشی این نوشته […] کارگر اسباب کشی استخدام نکنید!
منبع : سپند بار
 
اقامت ترکیه از طریق استخدام
کشور ترکیه به دلیل برخورداری از اقتصاد قوی و همچنین تجارت با کشورهای بسیار بزرگ و پیشرفته دنیا، همواره برای نیروی کار جوان و خارجی اجازه کار صادر می کند. از این رو دریافت اقامت ترکیه از طریق استخدام، در حال حاضر بهترین روش برای مهاجرت به این کشور و در نهایت اخذ تابعیت آن می باشد. متقاضیان برای دریافت ویزای کاری و اقامت ترکیه از طریق کار لازم است که از یک شرکت ترکیه ای دعوتنامه کاری داشته باشند. در غیر این صورت ب
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز یا اباصالح المهدی 
براستی هدف فروشگاه های که اجناسشان مردانه است و فروشنده زن استخدام میکنند چیست؟
یک مرد و سه دو یک خانم !از لوازم دیدن میکنید که خانمی پیش می آید و با ظرافتی خاص میگوید که میخواهد کمکتان کند
سربلند میکنید و آرایش غلیظ خانم نگاهتان را به پایین دعوت میکند!!!
براستی هدفشان چیست؟آیا چنین فروشگاه های زیبنده حکومت نهج‌البلاغه می باشد؟
ارزش زن تبلیغ کالاست !یا تربیت نخبگان تولید کننده کالا؟؟
علی پرسیده !؟
و گفته هم کنکور دادم و هم در ازمون نیروی هوایی ارتش ثبت نام کردم احتمالا بتونم در رشته پیرا پزشکی دانشگاه ازاد قبول شم یا رشته ای مانند فوریت های پزشکی و شایدم در ارتش قبول شدم که همون استخدام میشه و یا شایدم ظرفیت ها خوب بود معلمی قبول شدم
چون وضع مالی زیاد باحالی ندارم میخوام برم ارتش و یا معلمی تا استخدام بشم ولی نمیتونم تصمیم بگیرم لطفا اونایی که اطلاعی از شرایطی دارن یا تجربه ای دارن کمک کنن
منتظرم تا از نظراتتون استفاده ک
مراکز خرید بسیار زیبا و متنوعی در شهر استانبول وجود دارد که بسیاری از مردم استقبال خوبی از این مجموعه ها دارند. در این مراکز خرید همه چیز بروز و طبق آخرین مد هستند. گاهی همه مردم و توریستان امکان خرید از مراکز خرید را ندارند که میتوانند به اوت لت استورها مراجعه نمایند. اوت لت استورها مرکز خریدهایی هستند که میتوان از آنجا اجناس را با قیمت مناسب تر تهیه کرد. یکی از این مراکز ، مرکز خرید ونیزیا است .

ادامه مطلب
دومین کارگاه پژوهشی «تحقیق اصلی درسی» امروز ?? اسفند ساعت ?? در حسینیه مدرسه برگزار شد.
در این کارگاه از استاد حجت الاسلام و المسلمین موسعلی، معاون پژوهش مدرسه امام کاظم علیه السلام استفاده و طلاب محترم پایه های ?و?و?و? بهره مند شدند.
لازم به یادآوری است که فرمهای مخصوصی جهت نظم بخشی و پیگیری کاربردی کارگاه طراحی و در اختیار طلاب قرار گرفت.
         
استخدام نیرو کافی شاپ و رستوران
نیرو کافی شاپ جزو مهمترین اعضای عملکردی یک کافه یا رستوران میباشند
اگر نیروی اماده به کار هستید و به دنبال استخدام میگردید یا اگر کافه دار و رستوران دار هستید و به دنبال نیرو هستید
میخواهیم به شما خبر خوبی بدهیم. این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا به شما مرجعی
برای استخدام شدن سریع تر برای نیروهای اماده به کار و جذب نیروی فوری برای کافه و رستوران ها معرفی کنیم
اما قبلا از آن اجازه بدهید نگاه کوتاهی به برخی ن
خبرگزاری آریا- اگر به دنبال استخدام یک تولید کننده محتوا برای کسب و کارتان می باشید و یا خودتان به عنوان یک متخصص تولید کننده محتوا به دنبال جذب در سازمان های بزرگ هستید و نمی دانید در زمان مصاحبه چه سوالاتی از شما پرسیده می شود، پینشهاد می کتیم حتما این مطلب را بخوانید.
تولید کننده محتوا کیست؟
شاید بتوان گفت از بدو پیدایش انسان ها این شغل نیز وجود داشته است. حتی در زمان انسان های اولیه نیز افرادی حضور داشتند که با رسم اشکال مختلف بر روی سنگ ه
بازگشایی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در چند روز آینده
رئیس پلیس راهور از بازگشایی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در چند روز آینده خبر داد.
به گزارش تسنیم؛ سردار سید کمال هادیانفر درباره زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک اظهار کرد: از 25 فروردین با رؤسای مراکز شماره‌گذاری، کانون آموزشگاه‌داران و شرکتهای پیمانکار این حوزه، جلساتی برگزار کردیم.
ادامه مطلب
استخدام پروژه ای
واقعیت این است که مشاغل سنتی با ساعات کاری مشخص روزانه در دنیای کسب و کار در حال رنگ باختن هستند
این موضوع بر کسی پوشیده نیست؛
به طور کلی تعداد کارکنان تمام وقت رو به کاهش است.
یک پژوهش جدید نشان می دهد تا سال ۲۰۲۰ چهل درصد از نیروی کار آمریکا به صورت موقتی یا مستقل کار خواهند کرد.
کسب و کار هایی که خود را با این روند ها وفق می دهند،
انعطاف پذیری و کاهش هزینه ی ناشی از استخدام پروژه ای را بسیار دوست دارند.
 از سمت نیروی کار، گذار
استخدام پروژه ای
واقعیت این است که مشاغل سنتی با ساعات کاری مشخص روزانه در دنیای کسب و کار در حال رنگ باختن هستند
این موضوع بر کسی پوشیده نیست؛
به طور کلی تعداد کارکنان تمام وقت رو به کاهش است.
یک پژوهش جدید نشان می دهد تا سال ۲۰۲۰ چهل درصد از نیروی کار آمریکا به صورت موقتی یا مستقل کار خواهند کرد.
کسب و کار هایی که خود را با این روند ها وفق می دهند،
انعطاف پذیری و کاهش هزینه ی ناشی از استخدام پروژه ای را بسیار دوست دارند.
 از سمت نیروی کار، گذار
بنا بر اعلام نمایندگان مجلس عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با توجه به کمبود نیرو در بیمارستانهای کشور، مجوز جذب و استخدام 15 هزار پرستار از طرف سازمان امور استخدامی به وزارت بهداشت و درمان داده شده است و بزودی آزمون استخدامی آن برگزار خواهد شد.
جهت امادگی بیشتر در آزمون استخدامی پیشنهاد می شود نمونه سوالات تخصصی استخدامی پرستاری که در آزمونهای گذشته برگزار شده است بدقت و کامل مطالعه نمائید.
پی جو معرفی بهترین مراکز درمانی در شیراز می باشد. لیست شیراز را در پی جو ببینید و خدمات مورد نیاز خود را بیابید.
بهترین مراکز سونوگرافی شیراز در پی جو مشاهده نمایید. همچنین بهترین مراکز رادیولوژی شیراز ، . اگر بدنبال آزمایشگاه شیراز هستید به سایت پی جو مراجعه نمایید.
لیست بهترین ماموگرافی شیراز را در پی جو ببینید. پی جو معرف بهترین مراکز درمانی شیراز می 
حریرچی معاون کل وزارت بهداشت:
در بررسی دو هفته اخیر مشخص شده است که ۱۱۶ شهرستان در کشور در وضعیت سفید قرار دارند.
درخصوص بازگشایی مراکز مذهبی، فرهنگی و ورزشی این مراکز سفید یکشنبه آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.‌
#پلدخترنیوز@poldokhtarnews
[عکس 640×427]
مشاهده مطلب در کانال
لیست نیازمندی های خرید و فروش فیش حج
 
 آخرین نیازمندی های خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع و استخدام نیروی کار دفتر ایران حج در کل کشور به شرح ذیل می باشد
در استان مازندران شهرستان ساری تعداد ۲ عدد فیش حج تمتع ثبت نام ۱۳۸۶/۱۱ موجود می باشد
یک عدد تمتع ثبت نام ۸۶/۰۸ در شهر تهران موجود است
تعداد ۲ عدد فیش حج تمتع تاریخ ۱۳۸۶ هر ماهی هم که باشد مشکلی نیست در استان آذربایجان شرقی و مرکزی خریداریم
یک عدد فیش حج تمتع ثبت نامی ۸۶/۰۹ تهران موجود است
۳ عدد
مراحل ثبت رزومه برای قرار گرفتن در سایت و جستجوی کار برای شما:
1-ارسال شماره تماس در قسمت ثبت نظر همین مطلب.
2-تماس همکاران ما با شما از طریق تلگرام
3-ارسال رزومه(در صورت تمایل با پرداخت تعرفه رزومه شما ساخته می شود)
4-پرداخت تعرفه جهت قرار گرفتن نام شما در سایت جهت استخدام کارفرمایان(نام شما در لیست ما ثبت و در صورت یافتن کار مورد نظر جهت انجام مصاحبه با شما تماس گرفته می شود)
تعرفه ساخت رزومه پیشرفته:
فارسی:10000تومان
انگلیسی:20000تومان
تعرفه کاریا
کتاب «الموجز فی اصول الفقه» مانند اغلب کتاب‌های آموزشی حوزه، پژوهش محور است و این موضوع، فراگیری علم اصول را برای مبتدیان اندکی دشوار نموده است. این مشکل مرا واداشت که برای تسهیل در یادگیری، با توجه به اصول تدوین متون آموزشی تغییراتی در کتاب اعمال کنم.
اموری که برای آموزشی‌تر شدن این کتاب انجام گرفته، به قرار زیر است:
درس‌بندی کردن کتاب.مشخص کردن هدف‌های یادگیری هر درس.خلاصه نویسی برای هر درس.قرار دادن تمرین برای هر درس.افزودن تاریخ علم

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها