نتایج جستجو برای عبارت :

برنامه اکران فیلم امیر

علی الرغم اینکه هنوز اکران فیلم های 2018 ادامه دارد و دو ماه تا پایان سال باقیمانده و هنوز تعدادی فیلم در برنامه اکران امسال قرار دارند ولی برنامه اکران تعدادی از فیلم های 2019 از چند ماه پیش مشخص شده در این مطلب قصد داریم جذابترین این فیلم ها را معرفی کنیم :

کاپیتان مارول
انتقام جویان 4
ترمیناتور 2019
گودزیلا 
زن شگفت انگیز 2
آن یا IT قسمت 2
اسپایدر من 2019
ایکسمن دارک فونیکس
دراگون (چگونه یک دراگون را برانیم)
پرندگان عصبانی 2
شیرشاه 2019
فروزن 2
جنگ ستار
مرتضی فرشباف درباره تصمیمیش برای اکران آنلاین این فیلم به ایسنا گفت: با شرایطی که وجود دارد و فیلم‌های زیادی که از سال ۹۷، جشنواره سال ۹۸ و تولیدی‌های غیرجشنواره‌ای سال گذشته در صف اکران هستند،
تصمیم گرفتیم فیلم «تومان» را به صورت آنلاین اکران کنیم و احتمالا از دو هفته دیگر این کار انجام خواهد شد@cinemadaily
[عکس 1280×1280]
مشاهده مطلب در کانال
پانزدهم اسفند نود و هفت نوشتم؛ از فیلمی که دیده بودم و حس می کردم نهایتا تا نوروز اکران می شود ولی گویا تازه به اکران رسیده، وسط حجم عظیم فیلم های مزخرف وسط قرهای میلیاردی و پست های اعتراضی اینستاگرامی باز هم می گویم آن بیست و سه نفر را قطعا ببینید.
به گزارش واحد رسانه خادم الشهدا،با اکران سراسری فیلم ارزشی"منطقه پرواز ممنوع" ویژه نوجوانان و جوانان،عرضه بلیط نیم بها توسط خادمین شهدا که در دو نوبت صبح و عصر در حال اکران این فیلم در سینما جوان شهرستان داراب هستند.
این فیلم سومین فیلم ارزشی که توسط قرارگاه خادم الشهدا شهرستان داراب جهت بازدید حداکثر مردم در سطح شهرستان در حال کران می باشد.
از ویزه برنامه های این اکران اجرای گروه سرود نجوای آسمان قارگاه با سرود بالاتر و برگزاری و ساخت اور
فیلم احضار 3 سال 2020 را به عنوان تاریخ اکرانش دریافت کرد. این مجموعه که به اتفاقات ماورا در زندگی واقعی اد و لارن میپردازد اولین بار در سال 2013 اکران شد و توانست بین طرفداران فیلم های ترسناک محبوبیت خاصی را کسب کند.
ادامه مطلب
فیلم مالیفیسنت 2
 
 
در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی اطلاعات جدیدی از فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت 2) را منتشر کرده است. در ابتدا دیزنی اعلام کرد تاریخ اکران دنباله فیلم Maleficent (مالیفیسنت) تغییر کرده و در یک اتفاق غیر معمول، اکران این فیلم ۷ ماه جلو افتاده است. حال فیلم Maleficent 2 قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران شود که به طور معمول فیلم‌های هالووینی در این ایام اکران می‌شوند. با این حال، در سال ۲۰۱۸ شاهد فر
​​​ تیم کارشد، برای شما عزیزان برنامه اکران سینماهای شیراز رو همراه با اطلاعات کامل مانند: هزینه بلیط، نام سینما، ساعت و تاریخ، تیزر و کاور فیلم، خلاصه داستان و اطلاعات تکمیلی هر فیلم و ...  برای شما تهیه کرده است.
برنامه سینماهای شیراز در سایت کارشد
 
 
 
تیزر فیلم های در حال اکران سینماهای شیراز
طراحی سایت b2b
بعضا تجهیزات و ماژول های تجاری اپلیکیشن جامع پورتال بیزینس تو بیزینس داده ورزانعبارتند از:ایجاد تبلیغات بنری پیکان در پانل مدیر برای اکران در جعبه های تبلیغاتی وب سایترابطه استفاده کننده با صاحبان بیزینس ها ، تولیدها و نیازها و ارسال مقاله برای ایشانادیتور متن توسعه یافته آنلاین با امکان های بی نقص مشابه word و قابلیت و امکان انتقال مطالب از word به آنتغییر تحول تمپلت پیش فرض اپلیکیشن و بازنویسی تم گرافیکیجستجوی تخصصی در تولید
قفل نمایش فیلم سامان مقدم سرانجام باز می‌شود؟
مرتضی شایسته تهیه‌کننده‌ی فیلم سینمایی «صد سال به این سال‌ها» (به کارگردانی سامان مقدم) به کات کفت: «مدتی است در حال برنامه‌ی‌ریزی برای اکران اینترنتی «صد سال به این سال‌ها» هستم تا سرانجام این فیلم توسط مردم دیده شود. به نظرم «صد سال به این سال‌ها» هنوز زنده و سرحال است و هیچ مشکلی هم برای پخش و اکران ندارد. هرکس این سال‌ها این فیلم را دیده تعجب کرده از توقیف طولانی‌مدت‌اش.
شایسته در مورد
فیلم سینمایی طلا که از چهارشنبه به صورت اینترنتی در پلتفرم های فیلیمو و نماوا اکران شده بود هنوز نسخه قاچاقی از آن به بیرون نیامده.
فیلم سینمایی طلا دومین فیلمی است که به صورت اینترنتی اکران می شود قبل از این خروج ابراهیم حاتمی کیا هم به این صورت اکران شده بود که علارغم قاچاق فیلم در ساعات ابتدایی باز به فروش قابل توجهی رسید.
 
ادامه مطلب
فیلم «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف برای اکران آنلاین آماده می‌شود.
«تومان» فیلمی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در پنج بخش نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین جشنواره شد که درآخر فقط جایزه بهترین فیلمبرداری را گرفت.
وضعیت این فیلم هم مثل دیگر فیلم‌های سینمایی پشت خط اکران بوده که در تعطیلی سینماها پس از همه‌گیری کرونا بلاتکلیف مانده‌اند ولی سازندگان «تومان» تصمیم تازه‌ای برای فیلم خود گر
تاریخ اکران انیمیشن « The Croods 2 » [ تریلر و جزئیات ]
طی سالهای گذشته ، انیمیشن های زیادی ساخته شده
که هر کدام به نوبه‌ی خود خلاقیت زیادی از‌این عرصه را به نمایش گذاشته ;
یکی از آنها انیمیشن غارنشینان یا همان Croods بوده.
سالها
بود که طرفداران این انیمیشن منتظر ساخت قسمت دوم بودند و حال طبق آخرین
اخبار به دست آمده ، میتوان خبر خوبی را به دوست‌داران این انیمیشن داد.
بعد‌از
کنسل شدن پروژه ساخت The Croods 2 ، اخبار تازه تاریخ اکران این انیمیشن
را نشان م
طبق برنامه اکران اعلام شده برای اکران فیلم های 2019 در بین آنها انیمیشن های جذاب بسیاری به چشم می خورد. بسیاری از این انیمیشن ها در ادامه قسمت های قبلی ساخته شده اند در لیست زیر 10 تا از بهترین انیمیشن های 2019 را معرفی میکنیم امیدوارم مورد پسند شما واقع شوند :
1- انیمیشن پرندگان عصبانی 2 که قرار است در 20 سپتامبر 2019  اکران شود. تماشای تریلر
2- عروسک های زشت که قرار است در 10 مه 2019 اکران شود. تماشای تریلر
3- لوگو 2  که در ادامه قسمت 1 ساخته شده است و  در 8
با جدا شدن مرد عنکبوتی از دنیای سینمایی مارول این شایعه در رسانه ها منتشر شده بود که آیا سونی برای مرد عنکبوتی و ونوم برنامه ای دارد یا خیر. در جدید ترین خبرها سونی بالاخره تایید کرد که مرد عنکبوتی به فیلم های بعدی ونوم که اولین نسخه آن در سال 2018 اکران شد اضافه می شود.
ادامه مطلب
خیلی وقت است که در مورد اسپین-آف احتمالی فیلم شازم یعنی Black Adam شنیده بودیم. شب گذشته «دواین -The Rock- جانسون» در صفحه رسمی اینستاگرامش پرده از اطلاعات و تاریخ اکران این اسپین-آف سینمایی برداشت و رسما تایید کرد خودش نقش بلک ادم را بازی خواهد کرد، اما فیلم برای سال ۲۰۲۱ میلادی آماده می‌شود.
ادامه مطلب
گزارش فروش سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت/آغاز خوب «خانه پدری»؛ غنی‌زاده مچ مهدویان را دوباره خواباند
اکران سینمای ایران در آخرین روزهای مهر و اولین روزهای آبان در حالی پیگیری شد که «مسخره باز» برای دومین هفته صدرنشین گیشه ماند و فیلم سینمایی «خانه پدری» هم از توقیف درآمد و اکران شد.به جز «خانه پدری»، «هزارتو» با نام قدیمی «لابیرنت» به کارگردانی امیرحسین ترابی دیگر مهمان تازه اکران است که از روز چهارشنبه اول آبان روانه پرده شده است، فی
سایت مجله نیویورک‌تایمز با انتشار عکس اصغر فرهادی اعلام کرد که فیلم «همه می‌دانند» آخرین ساخته این فیلمساز برنده اسکار در ماه فوریه در سینماهای امریکا به نمایش در خواهد آمد. اصغر فرهادی پیش از این دانلود همه می‌دانند را برای ایرانیان داخل مجاز دانست. 

ادامه مطلب
کانال رسمی جشنواره مردمی فیلم عمار 
eitaa.com/ammarfest
 
 کانال مهمات، محصولات و اطلاعیه‌های اکران مردمی در ایتاeitaa.com/joinchat/1910308888Ce2b74ad14e
 
کانال ایوان رنگین‌کمان
eitaa.com/eyvan_ammar 
ble.ir/Eyvan_Ammar  
 
مشورت با سایر فعالان اکران برای انتخاب بهتر فیلمها: گروه فعالان اکران مردمی:eitaa.com/joinchat/3197566994C286da3684bble.ir/join/MzM0YmM4Mm
 
پشتیبانی:شماره تماس: ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰
شناسه @ekranyar در پیام‌رسان‌ها
خب بالاخره فیلم انتقام جویان: پایان بازی در سینماهای دنیا اکران شد و فارغ از اتفاقاتی که افتاد می خواهیم اینجا درباره نظریه هایی که قبل از اکران فیلم گفته شده بگیم و بررسی کنیم که آیا درست از آب در آمدند یا خیر. اگر فیلم را ندیدید این مطلب را نخوانید زیرا داستان شروع و پایان فیلم را لو می دهد.
ادامه مطلب
مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره شرایط اکران و برنامه ی پخش فیلم‌های روی پرده اعلام کرد: متاسفانه فروش گیشه برخی فیلم‌هایی که اکنون روی پرده هستند به قدری ضعیف است که آدم احساس نگرانی می‌کند.
رضا سعیدی پور با اشاره به شرایط فروش فیلم‌ها و ارزیابی‌اش از گیشه ماه مبارک رمضان توضیح داد: از مجموع فیلم‌هایی که در حال اکران هستند، سه فیلم که دو تا از آنها اکرانشان پیش از ماه رمضان آغاز شده، مانند «متری شیش‌ونیم»، «تگزاس» و «سامورایی در برلین»
مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره شرایط اکران و برنامه ی پخش فیلم‌های روی پرده اعلام کرد: متاسفانه فروش گیشه برخی فیلم‌هایی که اکنون روی پرده هستند به قدری ضعیف است که آدم احساس نگرانی می‌کند.
رضا سعیدی پور با اشاره به شرایط فروش فیلم‌ها و ارزیابی‌اش از گیشه ماه مبارک رمضان توضیح داد: از مجموع فیلم‌هایی که در حال اکران هستند، سه فیلم که دو تا از آنها اکرانشان پیش از ماه رمضان آغاز شده، مانند «متری شیش‌ونیم»، «تگزاس» و «سامورایی در برلین»
تصاویری از شخصیت‌های فیلم Top Gun: Maverick منتشر شدند،پس از انتظار ۳۰ ساله برای دنباله Top Gun «تاپ گان»، طرفداران با اکران فیلم Top Gun: Maverick «تاپ گان: ماوریک» در تابستان آینده دوباره به منطقه خطر برخواهند گشت. این فیلم به کارگردانی جوزف کوزینسکی داستان شخصیت پیت ماوریک میچل با بازی تام کروز را دنبال می‌کند که دوباره به مدرسه خلبانی برگشته تا آموزش گروهی از خلبانان جوان را برعهده بگیرد.فیلم Top Gun: Maverick در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.
امروزم شروع شد من یه خورده دیر بیدار شدم و بعدشم وایسادم به مرتب کردن اتاق. الان تازه دارم شروع میکنم بین چهار تا کتاب مونده بود. اکران اندیشه، انسانی بسیار انسانی، حیات ذهن و حقیقت و زیبایی. اکران اندیشه رو انتخاب کردم برای شروع که نوشته فصل هایی در فلسفه ی سینما نوشتهٔ پیام یزدانجو نشر مرکز. که خب اینجور که فهرست رو نگاه میکردم اول نوشته ای از آقای پیام یزدانجو هست و بعد ترجمه ای از مقاله ای مثلا از بنیامین هست. اگه اشتباه نکرده باشم البته. م
مستند معمای C130 پیرامون سقوط مشکوک هواپیمای فرماندهان ارتش و سپاه در ۷ مهرماه ۱۳۶۰ روز پنج شنبه ۸ آذرماه در جشنواره فیلم مقاومت در سینما عصر جدید واقع در خیابان طالقانی تقاطع وصال، در ساعت۱۵.۱۵ اکران می شود.
برای ثبت نام و دریافت بلیط می توانید در قسمت نظرات ثبت نام کنید.
رونمایی از پوستر انگلیسی برای شرکت در بازار های فیلم
فیلم سینمایی «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی با انجام مراحل فنی، اواسط اردیبهشت ماه برای دریافت مجوز اکران به شورای پروانه نمایش ارایٔه شده و منتظر پشت سر گذاشتن مراحل اداری برای اکران است.
بهرام رادان، ترلان پروانه، کیا رکنی، پیام احمدی نیا، آزاده سدیری، علیرضا استادی با معرفی حسین پورکریمی و با هنرمندی بهاره کیان افشار، رضا یزدانی، احسان کرمی، علی اوجی و گروه سون بند از جمله هن
 
نگاهی به پرمخاطب‌ترین مستندهای سال‌های اخیر گروه هنر و تجربه؛
گروه سینماهای «هنر و تجربه» تلاشی برای نمایش آن دسته از فیلم‌های با ارزشی در میان فیلم‌های غیرتجاری است که اکران‌شان می تواند جایگاه شایسته و درخور سازندگان آن‌ها را در جامعه سینمایی روشن کند.
اکران‌های گروه هنر و تجربه روز به روز گسترده‌تر می‌شوند و هر سال تعداد افرادی که به تماشای محصولات این گروه سینمایی (اعم از مستند، درام و فیلم کوتاه و…) می‌نشینند، نسبت به سال قبل
 
 فیلم‌ها
انتخاب سینماتصاویر اکران خصوصی فیلم «ایده اصلی» با حضور چهره های مطرح سینمایی
اکران خصوصی فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی با حضور چهره های مطرح سینمایی شب گذشته در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.«ایده اصلی» فیلمی به کارگردانی آزیتا موگویی و نویسندگی امیر عربی است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. این فیلم پر بازیگر که در چهار کشور ایران، قبرس جنوبی، اسپانیا و کا
 
دانلود رایگان فیلم خانه پدری از آپلودبوی
کارگردان: کیانوش عیاری
ژانر: اجتماعی، خانـوادگی
سال تولـید: 1389
تاریخ انتـشار: 1398
مدت زمان: 94 دقیقه
نوع: سینمایی
مخاطب: بزرگسال
کیفیت ویدئو: WEB-DL
حجم: متفاوت با هر کیفیت
محصول ایران
تهیه کننده: کیانوش عیاری
 
درباره فیلم:خانه‌ی پدری فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری محصول سال ۱۳۸۹ ایران است و قصه اتفاق‌های یک خانه قدیمی را از سال ۱۳۰۸ (اوایل حکومت رضا شاه) تا ۱۳۷۹ روایت می‌کن
امیر المومنین علیه السلام و ندای لا سیف الا ذو الفقار ولا فتى الا على
علی بن ابراهیم قمی قدس الله روحه الشریف عالم و مفسر بزرگ شیعه می‌نویسد:
ولم یبق مع رسول الله صلى الله علیه وآله إلا ابودجانة الانصاری، وسماك بن خرشة وامیر المؤمنین علیه السلام، فكلما حملت طائفة على رسول الله صلى الله علیه وآله
 استقبلهم امیر المؤمنین فیدفعهم عن رسول الله ویقتلهم حتى انقطع سیفه، وبقیت مع رسول الله صلى الله علیه وآله نسیبة بنت كعب المازنیة، وكانت تخرج مع
فیلم “سریع و خشن ۹” یا با نام اصلیFast and Furious 9, فیلمی آمریکایی به کارگردانی جاستین لی و تهیه کنندگی وین دیزل، مایکل فوترل و کریس مورگان است. این فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز در سال ۲۰۱۹ ساخته و به مدت دوسال در انتظار اکران است. این فیلم به عنوان نهمین سری فیلم های سریع و خشمگین،  ساخته شده‌است. وین دیزل در این قسمت فیلم به عنوان بازیگر نقش اول بازی می کند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگرا
در ادامه ی اکران های مردمی فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد ساخته نرگس آبیار ، سومین اکران مردمی فیلم در سینما آزادی تهران با حضور بازیگران فیلم برگزار شد .
در ادامه تصاویر الناز شاکردوست را در این مراسم مشاهده خواهید نمود .
ادامه مطلب
دانلود انیمیشن بنیامین با لینک مستقیم و کیفیت HD
دانلود انیمیشن سینمایی بنیامین,دانلود رایگان انیمیشن بنیامین
تاریخ اکران ۱۵ آبان ۱۳۹۸
دانلود رایگان انیمیشن ایرانی با کیفیت Full HD
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : کودک و نوجوان-خانوادگی
 کارگردان : محسن عنایتی
زبان : فارسی
سال تولید : ۱۳۹۵
تاریخ اکران: ۱۵ آبان ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران در سینما
دانلود در ادامه مطلب …
گویندگان
چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب
1-تاریخ اکران قسمت دوم انیمیشن منجمد 2    :  27نوامبر 2019
میتوانید ثانیه شمار میلادی تا اکران این انیمیشن را در اینجا مشاهده کنید.
 
 2-کریستین بل و ایدنا منزل همچنان نقش گویندگان اصلی را دارند
 
3-السا نمیمیره ( حداقل نه برای همیشه!)
 
4-جنیفر لی همچنان کارگردانی قسمت دوم را بر عهده دارد
 
5-السا لباس جدیدی میبپوشد :|
 
6-اولاف دوست دختر پیدا میکند!
فیلم «آخر شب» با درخشش اِما تامپسون به‌عنوان مجری برنامه کمدی شبانه، همانند همین برنامه‌های شبانه شما را آن چنان سرگرم می‌کند که ضعف‌های گل درشت فیلم آن قدر به چشمتان نیاید.
فیلم «آخر شب» با عنوان اصلی Late Night با حضور اما تامپسونِ انگلیسی، میندی کلینگِ دورگه هندی و هیو دانسی (که احتمالاً او را با بازی در سریال «هانیبال» (Hannibal) به خاطر دارید)، یک کمدیِ محل کار است که در اصطلاح به آن Workplace Comedy می‌گویند. «آخر شب» که محصول سال ۲۰۱۹ است در اکران خ
به گزارش حوزه سینما و تلویزیون گروه فرهنگی هنری عصرحباد؛ همچنان فیلم سینمایی سعید روستایی به فروش خود ادامه می دهد و در صدر آمار فروش فیلم های در حال اکران قرار دارد.
در میان فیلم های تازه اکران شده هم، کار کثیف 160 و نیوکاسل 75 میلیون تومان فروخته اند.

آمار فروش تا امروز، جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ به شرح زیر است:
(تمامی ارقام به تومان است)
1) متری شش و نیم: ۲۷ میلیارد و ۷۰۰میلیون (۱۲۱روز)
2) تگزاس (۲): ۲۱ میلیارد و ۱۰۰میلیون (۹۳روز)
3) شبی که ماه کامل شد: ۱۳ میل
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز چهارشنبه یکم آبان این شورا گفت: «در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مقرر شد تا فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی از چهارشنبه ۸ آبان در گروه سینمایی ایران اکران شود. «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند در گروه سینمایی فرهنگ از پانزدهم آبان اکران می شود، همچنین فیلم «تورنادو» به کارگردانی جواد هاشمی از پانزدهم آبان در گروه سینمایی آزاد و ادامه نمایش آن در سرگروه زندگی
فیلم جوکر بعد از سالها جنجال و هیاهو اکران شده و این حواشی در زمان اکران دو برابر هم شده است. گرچه نمی‌توان در بررسی این فیلم کاملا از حواشی آن دور شد و این دو مقوله به همدیگر گره خورده‌اند اما فارغ از این جریانات، باید دید که آیا اساسا فیلم جوکر توانسته یک اثر سینمایی موفق باشد؟ واقعیت اینست که فیلم مستقل این ابرشرور دنیای DC، یک ایراد کلی دارد و آنهم اینست که فیلم به هیچ وجه برخاسته از دنیای کمیک‌ها نیست و به معنای واقعی یک اثر مستقل است؛ ی
کتاب اکران اندیشه ، نوشتهٔ پیام یزدانجو ، نشر مرکز
 
هرکس امروزه فلسفه را به عنوان پیشه بر میگزیند نخست باید توهمی را که رویکرد های فلسفه ی پیشین از آن آغاز کرده اند بزداید، این توهم را که توان اندیشه درکِ کلیتِ واقعیت را کفایت میکند. 
 
اخه چرا من اینقدر بد شانسم. هر دفعه هم باید برای من اتفاق بیفته. کتاب اکران اندیشه که از نمایشگاه کتاب خریدم چند صفحه نداره علنن مقاله ادورنو رو نذاشته توش و یهو از صفحه ۹۶ میره صفحه ۱۱۵. خیلی ناراحتم دلم میخو
خلاصه داستان : احضار روح ۲ فیلمی ترسناک ، محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا به کارگردانی جیمز وَن است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم ترسناک احضار روح به شمار می‌رود که در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۳ اکران شده بود. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا یکبار دیگر نقش دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورین وارن را ایفا می‌کنند. احضار روح ۲ در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ توسط برادران وارنر اکران شد.فرانسیس اوکانر (بازیگر سریال آقای سلفریج) نقش مادری را بازی می‌کند که دخترش جن‌زده
دارک فینکس یک فیلم ابرقهرمانی رو به اکران آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی سیمون کینبرگ است، که بر اساس شخصیت‌های مجموعه کتاب‌های مصور مردان ایکس کمپانی مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم به عنوان سیزدهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به شمار می‌رود و آغاز یک سه‌گانه فیلم جدید از مر… بیشتر ویکی‌پدیا
تاریخ اکران: ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (آمریکا)
کارگردان: سیمون کینبرگ
داستان از: استن لی, جک کربی, جان بیرن, کریس کلیرمونت
شرکت‌های تهیه‌کنند
فطرس ملک
محمد بن حسن صفار رضوان الله علیه روایت کرده است:
حدثنا احمد بن موسى عن محمد بن المعروف بغزال مولى حرب بن زیاد البجلى عن محمد ابى جعفر الحمامى الكوفى عن الازهر البطیخى عن ابى عبد الله علیه السلام قال ان الله عرض ولایة امیر المؤمنین فقبلها الملئكة واباها ملك یقال لها فطرس فكسر الله جناحه فما ولد الحسین بن على علیه السلام بعث الله جبرئیل فی سبعین الف ملك إلى محمد صلى الله علیه وآله یهنئهم بولادته فمر بفطرس فقال له فطرس یا جبرئیل إلى ا
فیلم شعله ور
خلاصه داستان فیلم شعله ور
فیلم سینمایی شعله ور درباره‌ی کسی است که تمام سعی خود را می‌کند که زندگی بی دغدغه‌ای داشته باشد اما تنش‌های روحی،‌ خانوادگی و محیطی او را در محاصره قرار می‌دهند.
بازیگران فیلم شعله ور
امین حیایی، دارا حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، مژگان صابری و پانته‌آ مهدی نیا
سایر عوامل فیلم شعله ور:
در ادامه با عوامل فیلم شعله ور آشنا خواهید شد.
نویسنده: حمید نعمت‌الله، هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبر
دانلود فیلم آبی به رنگ آسمان با لینک مستقیم و کیفیت HD
اکران در سینماهای کشور ۳ مهر ۱۳۹۸
دانلود رایگان فیلم با کیفیت Full HD
ژانر : مستند
ساخت : ایران
موضوع : ورزشی
 کارگردان : امیر رفیعی
زبان : فارسی
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران: ۳ مهر ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران در سینما
دانلود در ادامه مطلب …
ادامه مطلب
به همت دفتر هنر و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، «دیدبان»، نشست اکران، بررسی و تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» با حضور عوامل فیلم در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد. در این نشست که علاوه بر کارگردان، تهیه‌کننده و یکی از بازیگران فیلم، سیدمحمد حسینی، منتقد سینما، هم در آن حضور داشت، پس از نمایش فیلم موضوع «سینمای نوجوان» به بحث گذاشته شد.
ادامه مطلب
دانلود رایگان فیلم پینوکیو با لینک مستقیم
دانلود پینوکیو کیفیت عالی ۱۰۸۰p
تیزر رسمی فیلم پینوکیو و عامو سردار و ریسعلی
لینک دانلود قرار داده شد
 
 
فیلم سینمایی «پینوکیو، عاموسردار و رییسعلی» پس از دو سال، در گروه آزاد اکران عمومی شده است. رضا صافی کارگردان بوشهری این فیلم به سایت بهمن سبز گفت: من از زمانی که فیلم آماده نمایش شد پیگیر اکران آن بودم. اما متاسفانه فضا و شرایط برای نمایش فیلم کودک مناسب نیست و دشواری‌های فراوانی در این راه وجو
دانلود فیلم ما همه با هم هستیم با لینک مستقیم و کیفیت HD
دانلود رایگان فیلم ایرانی ما همه با هم هستیم با حجم کم
اکران در سینماهای کشور ۱۵ خرداد  ۹۸
دانلود فیلم ما همه با هم هستیم با لینک مستقیم + دانلود فیلم ایرانی
نام اثر: ما همه با هم هستیم – Ma-hame-baham-hastim
ژانر : اجتماعی-طنز
سال تولید : ۱۳۹۷
کارگردان : کمال تبریزی
زمان اکران در سینما : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
زمان پخش در شبکه نمایش خانگی:۴ الی ۶ ماه پس از اکران
دانلود در ادامه مطلب…
ادامه مطلب
دانلود فیلم سمفونی نهم با لینک مستقیم و کیفیت4k
دانلود فیلم سینمایی سمفونی نهم,دانلود رایگان سمفونی نهم
اکران ۱۵ آبان ۱۳۹۸
دانلود رایگان فیلم ایرانی با کیفیت Full HD
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : اجتماعی
 کارگردان : محمدرضا هنرمند
زبان : فارسی
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران: ۱۵ آبان ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران در سینما
دانلود در ادامه مطلب …
ادامه مطلب
فیلم «جوکر» در هفته نخست اکران در آمریکا و گیشه بین‌الملل، فراتر از انتظارها عمل کرد و موفق به فروش چشمگیر ۲۳۴ میلیون دلاری در گیشه جهانی سینما شد.
به نقل از هالیود ریپورتر، فیلم «جوکر» به کارگردانی «تاد فیلیپس» سرانجام با درجه سنی (ویژه مخاطبان بالای ۱۷ سال=R) همزمان در سینماهای آمریکا و سایر نقاط جهان اکران خود را آغاز کرد و توانست ۹۳.۵ میلیون دلار در ۴۳۷۴ سالن سینمای آمریکا و ۱۴۰.۵ میلیون دلار نیز در ۷۰ کشور دیگر جهان بفروشد. 
این فیلم به
با ثبت قرارداد اکران فیلم سینمایی «اولین امضاء برای رعنا» ساخته علی ژکان در گروه سینمایی «فرهنگ»، این فیلم از روز چهارشنبه ۲۵ دی‌ماه در این گروه روی پرده خواهد رفت. در آستانه اکران سازندگان از اولین پوستر این فیلم نیز رونمایی کردند.
طراحی این پوستر برعهده آرزو نصیرپور بوده است و پخش فیلم نیز در اختیار موسسه نیمروز فیلم قرار دارد.
علیرضا جلالی‌تبار، شهرزاد کمال‌زاده، شقایق رهبری، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، فلور نظری، نادر نادرپور، مح
با سلام خدمت کاربران نواتیم با برنامه جدید و کاربردی خدمت شما هستیم.
با این برنامه میتونید نوتیفیکیشن پیامایی که برا شما ارسال میشه رو ذخیره کنید.
تا وقتی کسی پیامشو پاک کرد شما بفهمید.
این برنامه تمامی پیام های ارسال شده از برنامه را در خود نمایش و ذخیره می کند.
برنامه های کاربردی از جماه تلگرام ، واتساپ، اینستاگرام و...
برای دانلود برنامه روی دانلود کلیک کنید:
دانلود برنامه
یک هفته یا ده روز قبل از مرحله‌ی یک بود، تو مدرسه اکران «یتیم‌خانه‌ی ایران» رو گذاشته بودن. اصل اکران برای دهما بود،‌ ولی من و کیانا هم اون لا رفتیم توی آمفی و دیدیمش. توی یه تیکه از فیلم،‌ توی بازه‌ی جنگ جهانی اول علاوه بر قحطی،‌ توی کشور وبا هم می‌آد. وبا یه بیماری واگیردار عفونیه؛ اگر دو نفر از یه ظرف مشترک غذا یا آب می‌خوردن و اولی وبا داشت،‌ دومی هم می‌گرفت. «ابوالفضل» پسر «سالار» نقش اول فیلم،‌ با وبا مرد،‌ جلوی چشم مادرش و اون جا
دانلود فیلم تورنادو با لینک مستقیم و کیفیت HD
دانلود فیلم سینمایی تورنادو,دانلود رایگان تورنادو
 تاریخ اکران ۱۵ آبان ۱۳۹۸
دانلود رایگان فیلم ایرانی با کیفیت Full HD
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : کمدی-موزیکال-فانتزی
 کارگردان : سیدجواد هاشمی
زبان : فارسی
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران: ۱۵ آبان ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران در سینما
دانلود در ادامه مطلب …
ادامه مطلب
فیلم مامان مهشید به زودی اکران می شود
 
 
فیلم ایرانی مامان مهشید
اکران به زودی ....
سلام عزیزان 
یکی از سایت های خوبی که من در زمینه فیلم ایرانی میشناسم سایت شب دی ال است که برای دانلود فیلم مامان مهشید می توانید از این وبسایت خوب و عالی استفاده نمایید.
البته یادتان باشد که تمامی آثار در این سایت تنها به صورت قانونی قابل دانلود هستند و روش دیگری برای دانلود وجود ندارد ایست سایت فیلم ایرانی
حدود یک سالی هست که فعالیت خود را آغاز کرده است و در ا
دانلود فیلم سرخ پوست با لینک مستقیم و کیفیت بالا
اکران در سینماهای کشور ۱۵ خرداد  ۹۸
منتشر شد (دانلود در ادامه مطلب ...)
دانلود فیلم سرخ پوست با لینک مستقیم + دانلود فیلم ایرانی
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : اجتماعی – تاریخی
کارگردان : نیما جاویدی
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران در سینما : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه بعد از اکران در سینما
دانلود در ادامه مطلب …
ادامه مطلب
گفتگوی ریچارد وودوارد با رابرت ادمز ، ترجمهٔ غزاله هدایت ، حرفه عکاس ۱۵
خب یه یک ساعتی هست بیدار شدم. اگه اون دو ساعت رو نمیخوابیدم عمرا میتونستم امشب رو بیدار بمونم. الان میخوام این گفتوگو رو بخونم. بدیش اینه پی دی اف هست و پیرینت نگرفتمش اما اشکال نداره. ۴ صفحه بیشتر نیست. بعد این که میخواستم کتاب اکران اندیشه رو بخونم اما دلم خواست کتاب گفتگوی رولینگ استون با سوزان سونتاگ رو دوباره بخونمش بعد این اکران اندیشه رو شروع میکنم. مها امشب بیدار
 
 
 
   
فیلم خاطره‌انگیز «ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری از تولیدات موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در موزه سینما اکران می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، فیلم سینمایی خاطره‌انگیز «سازدهنی» که از محصولات امور سینمایی کانون پرورش فکری در سال ۱۳۵۲ است، با گذشت نزدیک به نیم قرن از تولید آن، روز 16 مهر 1398 در موزه سینما اکران می‌شود.
«ساز دهنی» در زمره فیلم‌های موفق سینمای کودک است که پیش‌تر مدال طلای شهر جیفونی در سال
سب امیر المومنین علیه السلام توسط مروان ملعون
احمد بن حنبل از علمای بزرگ اهل سنت عمری روایت کرده است:
٤٧٨١- حَدثنِی أبی قَالَ حَدثنَا إِسْمَاعِیل قَالَ حَدثنَا بن عون عَن عُمَیر بْن إِسْحَاق قَالَ كَانَ مَرْوَان أَمِیرا علینا سِتّ سِنِین فَكَانَ یسب علیا كل جُمُعَة ثمَّ عزل ثمَّ اسْتعْمل سعید بن الْعَاصِ سنتَیْن فَكَانَ لَا یسبه ثمَّ أُعِید مَرْوَان فَكَانَ یسبه .
مروان ابن حکم (لعنت الله علیه) شش سال امیر مدینه بود، و در هر نماز جمعه به
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های تلویزیونی
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایتها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ثبت نام برنامه در شبکه های اجتماعی بدلیل احتمال برند شدن برنامه و نیز جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به محتوا
دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : اجتماعی
کارگردان : رسول صدرعاملی
زبان : فارسی
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران : ۱۰ مهر ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران
دانلود در ادامه مطلب …
ادامه مطلب
سلام من چند شغل را دوست دارم مثلا خانندگی یا یک موزیسین یا یک نقاش یا یک برنامه نویس آره برنامه نویس .برنامه نویسی چیست سوال خوبیست برنامه نویسی یک جور کد هست توی برنامه نویسی کد نویسی می کنند. وقتی کد نویسی می کنند هی کد می نویسند هی کد می نویسند تا یک برنامه بوجود می آید که اون موقع دیگه یک برنامه ی کامپیوتری هست. اگر شما دوست داشتید کد نویسی کنید مخصوص برای کودکان برنامه ی اسکرچ بهترین گزینه است.
دانلود رایگان فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد با کیفیت عالی ۱۰۸۰p Full HDفیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : اجتماعی
کارگردان : نرگس آبیار
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه بعد از اکران در سینما
دانلود در ادامه مطلب…
ادامه مطلب
دانلود رایگان فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد با کیفیت عالی ۱۰۸۰p Full HDفیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : اجتماعی
کارگردان : نرگس آبیار
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه بعد از اکران در سینما
دانلود در ادامه مطلب…
ادامه مطلب
دانلود فیلم مسخره باز با لینک مستقیم و کیفیت HD
دانلود فیلم با کیفیت Full HD
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : اجتماعی
 کارگردان : همایون غنی زاده
زبان : فارسی
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران: ۱۷ مهر ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران در سینما
دانلود در ادامه مطلب …
ادامه مطلب
دانلود فیلم منطقه پرواز ممنوع با لینک مستقیم
دانلود فیلم سینمایی پرواز ممنوع
تاریخ اکران ۱۵ آبان ۱۳۹۸
دانلود رایگان فیلم ایرانی با کیفیت Full HD
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : کودک و نوجوان – ماجراجویی – اجتماعی
 کارگردان : امیر داسارگر
زبان : فارسی
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران: ۱۵ آبان ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران در سینما
دانلود در ادامه مطلب …
ادامه مطلب
فیلم بلند داستانی
رُما | آلفونسو کوآرون
| فیلمنامه از آلفونسو کوآرون
| ۲۰۱۸
 
نقد فیلم
ارزیابی: بد
 
«مهندسی فیلم و تبعات آن»
 
اوّلین اکران «رُما» در جشنوارۀ فیلم
ونیز بود که با استقبال بی‌نظیر منتقدان و هیئت داوران روبرو شد. منتقدان آن را یک
شاهکار نامیدند و هیئت داوران نیز جایزۀ اول خود، شیر طلایی، را به فیلم جدید
«آلفونسو کوآرون» دادند. البتّه این تمام حواشی اکران رما در ونیز نبود. در بخشی
از کنفرانس مطبوعاتی فیلم، کوآرون مجبور شد از سرم
دانلود فیلم آهوی پیشونی سفید ۳ با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود فیلم آهوی پیشونی سفید ۳ با لینک مستقیم + دانلود فیلم ایرانی
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : موزیکال – کودک و نوجوان
کارگردان : سید جواد هاشمی
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران
ادامه مطلب
برنامه ای بعنوان نمونه  که برای یک خانواده اسلامی ایرانی طراحی شده شامل : 
برنامه بلند مدت ( ۲۰ ساله)، 
میان مدت (۵ ساله)،
 کوتاه مدت (سالانه)، 
برنامه هفتگی،
شاخصهای ارزیابی
چشم انداز ، بیانیه ماموریت، منشور اخلاقی، راهبردها و ...
تعطیلی برنامه «فرمول یک» تکذیب شد،شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک: برنامه «فرمول یک» این هفته تکرار قسمت‌های گذشته و هفته آینده دو یا سه برنامه زنده خواهد داشتگروه تهیه «فرمول یک» همان ابتدای پخش نیز اعلام کرده بودند که تا اول بهمن ماه برنامه خواهند داشت«فرمول یک» نیمه دوم اسفند ماه با ویژه‌برنامه‌های نوروزی آماده پخش می‌شودگفتنی است اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل انتقادهای علی ضیا، برنامه «فرمول یک» تعطیل شده است
 
دانلود فیلم رحمان 1400 با کیفیت عالی 
نام اثر: رحمان 1400
کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p
امتیاز: IMDb 6.8/10
مخاطب: بزرگسالان
نوع فیلم: سینمایی
محصول: ایران دانلود فیلم رحمان 1400
موضوع: کمدی ، اجتماعی
نویسندگان: بابک کایدان و میثم کایدان
کارگردان: منوچهر هادی
تهیه کننده: علی سرتیپی
با هنرنمایی: مهران مدیری ، محمدرضا گلزار ، سعید آقاخانی ، یکتا ناصر ، بهرام افشاری ، ساره بیات رحمان 1400
سال تولید: 1397
تاریخ انتشار: 1398
مدت زمان: 115 دقیقه
درباره فیل
شما اهل برنامه ریزی هستین؟!
مثلا برای رسیدن به اهدافتون یا انجام کارهاتون برنامه ریزی میکنین؟!
آیا دفتر برنامه ریزی دارین؟
که مثلا اهدف سالیانه و ماهانه و روزانه رو بنویسین؟
چقدر به برنامه تون عمل می کنین؟؟
تاثیری تو موفقیتتون داشته؟!
.
این عکسی که براتون میذارم ، عکس دفتر برنامه ریزیه! 
عکس رو خودم گرفتم...
سونی فیلم Bad Boys 4 را هم خواهد ساخت
با توجه به اینکه فیلم Bad Boys For Life «پسران بد برای همیشه» در حال تبدیل به دومین فیلم با بهترین افتتاحیه تاریخ در آخرهفته مارتین لوتر کینگ است، سونی قصد دارد دنباله آن را هم بسازد. کریس برمنر نویسنده فیلم قبلی برای نوشتن فیلمنامه Bad Boys 4 انتخاب شده است.
سریال The Witcher پربیننده‌ترین سریال جدید Netflix لقب گرفت
نتفلیکس طی نامه‌ای برای سهامداران خودش، اطلاعات جدیدی درباره بینندگان محصولاتش منتشر و سیستم جدیدش در تعریف
علم جویان عزیز؛؛؛
pdfتمامی کتاب های برترین زبان های برنامه نویسی و وب نویسی درقسمت ((هک و نفوذ+برنامه نویسی)) از قبل قرار داده شده و میتوانید استفاده کنید
لازمه یادگیری برنامه نویسی یا کتاب های آموزشی 
حداقل تسلط داشتن به یکی از زبان ها مخصوصا جاوا که زبان برنامه نویسی مادر هست.
    دانلودرایگان    
فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و
جواد عزتی در نقش های اصلی این فیلم داستانی کمدی دارد که به فضای دهه ۶۰ و
اوایل دهه ۷۰ مربوط می شود.
رضا عطاران بازیگر نقش اصلی فیلم هزارپا
با انتشار تیزری از این فیلم سینمایی زمان اکران دقیق این فیلم را اعلام
کرد، ساخته جدید ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و جواد عزتی تابستان
۹۷ در سینماهای کشور اکران شد.
فیلمبرداری فیلم سینمایی هزارپا اوایل
امروز توی خانه اندیشمندان علوم انسانی، به همت بچه‌های این مجموعه، فیلم #خانه_پدری ساخته جنجالی کیانوش عیاری رو دیدم.
باید بگم از نظر فیلمنامه و روایت، همونطور که حسین خان معززی‎نیا گفتن، میشه فیلم رو بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران دونست. هرچند در نقطه‌ی مقابلِ طراحی صحنه فوق‌العاده‌ی کار، بازی‌ها چنگی به دل نمی‌زدن و گاه، حرص مخاطب رو هم درمیارن.
اما یه مسئله موقع دیدن فیلم توی ذهنم می‌چرخید و همش دنبال جوابش بودم. اینکه جدا از خشونتِ
دانلود فیلم سامورایی در برلین رایگان از سایت پاپ ترانه قابل دانلود می باشد
دانلود رایگان فیلم سامورایی در برلین با کیفیت عالی و Full HD
 
اسامی بازیگران سامورایی در برلین
حمید فرخ نژاد, هومن حاجی عبدالهی, میرطاهر مظلومی, امیرمهدی ژوله, میترا حجار, سامان صفاری
خلاصه داستان سامورایی در برلین:
گریم‌های جالب بازیگران «سامورایی در برلین» ?فیلمبرداری کمدی «سامورایی در برلین» به کارگردانی مهدی نادری و تهیه کنندگی ابوالفضل صفاری که از شهریور آغاز
برنامه نمایش فیلم امیرنویسنده : نیما اقلیماکارگردان : نیما اقلیما
 
 
یکی توشه فعالیت , یکی با پول , یکی با معاش , یکی نیز با سیگار , تمامی خودشونو میکشن , تنها روش هاشون فرق میکنه . . . .بازیگران : سحر دولتشاهی , مونا قاسمی , هادی کاظمی , ولادت کی مرام , بهدخت ولیاننمایش فیلم امیر در سینما : بهشت بازی زنده , بهشت سینمایی ارگ , فردوس سینمایی شهرک , بهشت سینمایی مگامال , منزل هنرمندان , فرهنگ وتمدن , آلبوم سمرقندبهشت سین
دانلود برنامه اینستا دانلودر از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
نصب برنامه اندروید
دانلودرایگان جدیدترین نسخه برنامه اینستا دانلودر Insta Downloader با هدف اندروید بهترین برنامه با هدف دانلود تصاویر و ویدیو های. Video Downloader for Instagram یک برنامه سریع و سلامت با منظور دانلود عکس ها و فیلم های اینستاگرام می با منظور استفاده از این نرم افزار نیازی با رسید با .
ادامه مطلب
از چی بگم براتون؟
از عیدی که میگن آجیل توش تحریمه؟
از عیدی که میگن قراره آخرین فصل گیم آو ترونز بیاد؟
از عیدی که قراره کلی فیلم جذاب اکران بشه؟
از عیدی که تا حدود هفدهم تعطیلیه؟
از عیدی که هنوز هیچ خریدی براش نکردم؟
از چی بگم از چی نگم براتون
برای اینکه بتونید یه برنامه نویس خوب بشید نیاز به استاد ندارید فقط گوگل و کمی صبر و حوصله نیاز دارید بعدش شما بهترین برنامه نویس می شوید.
البته کمی هم زبان باید بلد باشید.
توانایی حل مسئله بزرگترین کمکیه برنامه نویسی با شما می کنه
 
دانلود فیلم ایکس لارج با لینک مستقیم و کیفیت HD
دانلود رایگان فیلم ایرانی با کیفیت HD
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : کمدی – فانتزی – موزیکال
 کارگردان : محسن توکلی
زبان : فارسی
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران در سینما  : ۵ تیر ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران
دانلود در ادامه مطلب …
ادامه مطلب
برنامه ی بعدی شرکت G.M.P به نام بدن سازی در خانه است لطفا با دانلود کردن برنامه ما را حمایت کنید و اگر نظر درباره برنامه ی ما داشتید به ما بدهید و اگر پیشنهادی برای ساخت برنامه ای که شما دوست دارید را ما برای شما می سازیم فقط کافی به یکی از راه های ارتباط باما سر بزنید هم می توانید از اینجا به ما پیام بدید و هم در قسمت ارتباط با ما در خود برنامه ممنون می شیم که ما را حمایت کنید باتشکر    G.M.P
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های رادیویی یا تلویزیونی :
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایت‌ها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ایجاد کانال به نام طرح ارائه شده در شبکههای اجتماعی به دو دلیل یکی احتمال برند شدن برنامه و دیگری جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به مح
{font-family:'B Yekan';
src: url("/fonts/YekanWeb-Regular.woff") format("woff");}
*{font-family:'B Yekan';}
h2 {
text-align: right;
}
p {
text-align: right;
font-size: 16px;

}
قطع همکاری
تبلیغات در سینماهای تهران
همیشه آگهی دهندگان دنبال رسانه یا جایی برای تبلیغات هستند که مخاطبان حتما آنها را ببینند. یکی از این جاها، سینما است که هرچقدر تیزر تبلیغاتی جالب و جذابتر باشد مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند. جدول زیر تعرفه اکران تیزر تبلیغاتی را  در سالن های انتخابی آگهی دهندگان در سینما نشان می دهد. نکته مهم این اس
خوب بذارین یه چیز جالب بگم.
تو هالیوود برای اکران فیلمها باید درجه ای تعریف بشه . یه چیزی شبیه گروه سنی ای که در صفحه ی اول کتابهای کودکان میزنن. گروه سنیِ الف... ب... ج...
هالیوود هم به همین شکل درجه بندی داره
درجه G یعنی برید یک کیلو تخمه بخرید و کل اعضای خونواده در تمام سنین بشینین پای فیلم و با هم حالشو ببرین.
درجه PG یعنی تصمیم گیری با والدینه و ممکنه یه سری چیزایی وجود داشته باشه که مناسب کودکان نباشه. جیز باشه."بو و" باشه
درجه PG-13 یعنی قاطعانه دا
معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ –  C Sharp یا C#
زبان برنامه نویسی سی شارپ (زبان برنامه نویسی C# یا C Sharp) یک زبان برنامه نویسی چند شیوه ای است که شامل اصول وابستگی زیاد به نوع (Strong Typing)، دستوری، اعلانی، تابعی، جنریک یا جامع، شی گرا (مبتنی بر کلاس) و مبتنی بر کامپوننت است. زبان برنامه نویسی سی شارپ توسط شرکت مایکروسافت در پروژه .NET توسعه یافت و بعدها توسط استانداردهای Ecma و ISO به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد مورد تایید قرار گرفت. سی شارپ یکی از
دانلود فیلم درخونگاه با لینک مستقیم و کیفیت HD
دانلود فیلم درخونگاه با لینک مستقیم
نام اثر: درخونگاه – Darkhoonegah
ژانر : اجتماعی
سال تولید : ۱۳۹۷
کارگردان : سیاوش اسعدی
تاریخ اکران : ۱۰ مهر ۱۳۹۸
زمان پخش در شبکه نمایش خانگی: ۴ الی ۶ ماه پس از اکران
دانلود در ادامه مطلب …
ادامه مطلب
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.
نود compute-0-0 با ۳ پروسس
نود compute-0-1 با ۶ پروسس
نود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکند
نود conpute-0-3 با ۳ پروسس
نود compute-0-4 با ۱ پروسس
نود rocks7 با ۱ پروسس

د
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.نود compute-0-0 با ۳ پروسسنود compute-0-1 با ۶ پروسسنود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکندنود conpute-0-3 با ۳ پروسسنود compute-0-4 با ۱ پروسسنود rocks7 با ۱ پروسسدر نتی
    دانلودرایگان    
 
فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و جواد عزتی در نقش های اصلی این فیلم داستانی کمدی دارد که به فضای دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ مربوط می شود.
رضا عطاران بازیگر نقش اصلی فیلم هزارپا با انتشار تیزری از این فیلم سینمایی زمان اکران دقیق این فیلم را اعلام کرد، ساخته جدید ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و جواد عزتی تابستان ۹۷ در سینماهای کشور اکران شد.
فیلمبرداری فیلم سینمایی هزارپا اوایل خر
Crack  نرم افزاری 
 کرک فایلی هست که به شما اجازه میده از برنامه ای که در اختیار دارین به طور کامل استفاده کنین. هر شرکتی یا شخصی که برنامه ای رو میسازه و می خواد از راه فروش اون برنامه پول در بیاره معمولاً محدودیت هایی رو در نسخه رایگان برنامه قرار   میده(مثل محدودیت زمانی و ...) که اگه شما بخواین از اون برنامه به طور کامل استفاده کنین باید برای اون برنامه پول بدین تا (مثلاً با استفاده از   شماره سریالی که به شما داده میشه) محدودیت ها رو از روی ا
کارگردان فیلم Suicide Squad نظریه جوکر را تایید کرد
کارگردان فیلم Suicide Squad نظریه اخیر طرفداران درباره یکی از تتوهای جوکر در این فیلم را تایید و به درست بودن آن اشاره کرد.
 
به گزارش بازی رایانه و به نقل از Heroic HollyWood اخیرا طرفداران علاقه‌مند به دنیای سینمایی دی‌سی (DC) درباره جوکر جرد لتو (Jared Leto) نظریه جدیدی درباره تتو روی پیشانی این کاراکتر پخش کردند که به نظر می‌رسد کاملا درست بوده.
این نظریه درباره نوشته Damaged به معنی خراب شدن یا ضربه خوردن، بر رو
کارگردان : جواد رضویان
ژانر : خانوادگی، کمدی، اجتماعیسال تولید : 1397سال انتشار : 1398مدت زمان : 92 دقیقهکیفیت ویدئو : WEB-DLفرمت : MP4تهیه کننده : جواد نوروزبیگیخلاصه داستان : حاج حشمت تهرانی (سیامک انصاری) یک مداح شناخته شده است که قرار است در شورای شهر تهران عضو شود. او در یکی از شب‌ها یکی از دوستان قدیمی خود، رهی (سیامک صفری) را پس از سال‌ها می‌بیند، اما رهی از او دل خوشی ندارد و…
بازیگران : سیامک انصاری، شبنم مقدمی، برزو ارجمند، نسیم ادبی، شقایق فر
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟
 
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هایی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک ب
دانلود برنامه سایه برای اندروید و دانلود برنامه های نیمه نهایی عصر جدید با لینک مستقیم و دانلود رایگان
دانلود اپلیکشن معرفی شده در عصر جدید و دانلود رایگان برنامه عصر جدید و دانلود برنامه سایه
دانلود برنامه سایه برای اندروید و دانلود رایگان اپلیکشن های برنامه های مختلف و برنامه سایه برای اندروید
زیبا ترین و باحال ترین برنامه های بازار و دانلود رایگان برنامه های کمک به خیریه و دانلود برنامه سایه
دانلود جدید ترین و بهترین و جالب ترین برنام
چند نمونه از فیلم‌های اکران مردمی، در زیر قابل دریافت هستند.
روی نام هر فیلم کلیک کنید.
 
علمک
روایتی طنز از مواجهة متفاوت رهگذران با نصب نامناسب یک علمکِ گاز در پیاده‌رو.
پرمخاطب‌ترین فیلم ادوار اکران مردمی جشنوارة عمار که با تحسین رهبر انقلاب همراه شد.
داستانی
8 دقیقه
کارگردان: حسین دارابی
 
مادرانه
نگرانی یک پدر برای اعلام خبر شهادت پسر به مادر و واکنش جاودانة مادر.
این مستند در اکران‌های مردمی، از نظر تعداد مخاطب، غالب آثار داستانی را
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هایی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک برنامه نویس هستید و میخواهید حرفه ا
دانلود فیلم سامورایی در برلین با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود فیلم سینمایی سامورایی در برلین
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : کمدی
کارگردان : مهدی نادری
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران در سینما : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه بعد از اکران در سینما
ادامه مطلب
بنظر ِ من ، برنامه ریزی جز اصل های مهم زندگیه،نه اینکه در لحظه ذهن  متوقف بشه به این موضوع که  ،برنامه ریزی فقط برای در س خوندنه ها ،نه...
هر هدف و کاری میتونه برنامه داشته باشه، اصلا باید برای هر روز  برنامه  حتی شده در ذهن ترسیم کرد،اینکه از صبح تا آخر شب چه کارهایی قرار انجام بدیم،داشتن یه پیش زمینه و برنامه باعث میشه   روز مرگی محو  بشه از هر روز ِ زندگی .
خوبیه برنامه میدونید چیه؟برنامه به زندگی هدف میده و هدف هم به زندگی امید و امید هم تل
سی شارپ یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا هست که توی خیلی از برنامه های حسابداری و بانکداری و... از این زبان برنامه نویسی استفاده میشه امروز هم من در این پست برای شما دوستان پکیج آموزش برنامه نویسی به زبات سی شارپ رو قرار دادم
ادامه مطلب
روز برنامه‌نویسانروز ۲۵۶ام هر سال (معادل عدد ۱۰۰ در مبنای شانزده) مطابق با 22 شهریور و ۱۳ سپتامبر (۱۲ سپتامبر در سال‌های کبیسه) به عنوان روز برنامه‌نویسان نام گرفته‌است. روسیه اولین کشوری بود که این روز را به عنوان روز برنامه‌نویس به رسمیت شناخت و پس از آن کشورهای آلمان، کانادا، چین، کرواسی، فرانسه، گوآتمالا، هند، بلژیک، استرالیا، نیوزیلند، لهستان، اسلوونی، بریتانیا، و ایالات متحده آمریکا نیز این روز را به عنوان روز برنامه‌نویس به رسم
اسپانسر برنامه برنده باش کیست از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
وقتی اسپانسر برنده باش احساس خطر کرده و وارد عمل می شود
سر این گزارش جزییات کاملی از مسابقه تند باش از مدت پخش برنامه تا اسباب شرکت دراین جوایزش چیست و چطور میتوان از ساخت اپ ساخت کرد؟. حتماً در برنامه‌های مشارکتی با راهنما بود اسپانسر علاوه بر مبلغی که با عنوان سهمبری در امر برنامه سازی با صداوسیما پرداخت می‌کند گاهی.
ادامه مطلب
یکی از دغدغه های کاربرانی که میخواهند به ویندوز 10 مهاجرت کنند سختی نصب ویندوز 10 است. نصب ویندوز 10 کمی دشوار از نصب نسخه های 7 و 8 ویندوز است . شما میتوانید با نصب برنامه "اموزش نصب ویندوز 10" به راحتی این نسخه از ویندوز را روی سیستم خود نصب کنید .
 
نام برنامه : اموزش نصب ویندوز 10
نسخه : 1.1
دسته بندی : اموزش
نصب فعال + 200
حجم برنامه : 2 مگابایت
سیستم عامل : اندروید
برای دانلود برنامه اینجا کلیک کنید
 
 
 
سال 2018 بیش از 900 فیلم در سینماهای مختلف آمریکا اکران شده رکورد فروش فیلم در تاریخ سینمای جهان در سال 2018 با فیلم انتقام جویان 3 با مبلغی بیش از دو میلیارد دلار شکسته شد و در کنار این فیلم، فیلم پلنگ سیاه نیز با مبلغ فروش بیش از 1.3 میلیارد دلار در رتبه دوم قرار گرفته است.
در سال 2018 فیلم های جذابی اکران شد که در لیست زیر چند مورد از جذابترین این فیلم ها را معرفی می کنیم برای مشاهده لیست کامل فیلم های 2018 در حدود 950 فیلم در ژانرهای مختلف می توانید از طر
کافه پازار از سال 1385 در زمینه طراحی برنامه های آندروید در قالب کتابخانه ای شروع به فعالیت کرده است.
شما می توانید برنامه دلخواهتان را بدون محدودیت (در قالب کتابخانه ای) و قوانین چهارچوب کشور ایران از ما بخواهید
از مزایای برنامه می توانید از پنل تبلیغاتی نیز برای برنامه خودتان برخوردار شوید تا به کاربرانی که برنامه شما نصب نموده اند آگهی ارسال نمایید


جهت اطاعات بیشتر کلیک کنید
در حالی که بییندگان شبکه سه تلویزیون طبق عادت ۱۹سال گذشته دوشنبه شبها منتظر پخش آخرین برنامه ۹۰ با حضور عادل فردوسی پور بودند، شبکه ۳ با حذف رسمی ۹۰ فیلم سینمایی «موج انفجار» را جایگزین آن کرده است. /عصرایران #رسانه#برنامه 90

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها