نتایج جستجو برای عبارت :

(209) دعا جهت شکستگی - جراحت - دمل

                                 لا اله الا الله سبحان من خلق اللیل و النهار
بسم الله الرحمن الرحیم
اگر آیه زیر را چهل بار بر قدری روغن زیتون یا خود زیتون خواند و محل کوفتگی یا شکستگی را با آن
بپوشانند شفا یابد
قال من یحیی العظام و هی رمیم ( 78 یس)
برای ساکن نمودن جراحت سوره الطارق را در آب خوانده و جراحت را بشوید ساکن شده وباز نمی شود
برای حبس خون مثل زخم و جراحت آیه زیر را بر موضع بخواند:
بسم الله الرحمن الرحیم ما قطعتم من لینة او ترکتوها قائ
دامیه : جراحت دامیه ، جراحتی است که اندکی وارد گوشت شود و همراه جریان کم و یا زیاد خون باشد و با توجه به اینکه در سر یا صورت ، دست یا پا ، بدن و  انگشتان ایجاد شود ، دیه آن متفاوت خواهد بود .
دامیه سر و صورت : جراحت دامیه چنانچه بر روی سر یا صورت ایجاد شود دیه آن دو صدم دیه کامل یا دو  درصد دیه کامل یا دو شتر خواهد بود .
دامیه بدن : جراحت دامیه چنانچه بر روی بدن مثلاً بر روی سینه ایجاد شود دیه آن یک صدم دیه کامل یا یک درصد دیه کامل خواهد بود .
دامیه د
به طور کلی دیه جراحات در ماده ۷۰۹ قانون مجازات اسلامی به تفصیل شرح داده شده است .
حارصه : حارصه جراحتی در حد خراش پوست است و با توجه به اینکه در سر یا صورت ، دست یا پا ، بدن و  انگشتان ایجاد شود ، دیه آن متفاوت خواهد بود .
حارصه سر و صورت : جراحت حارصه چنانچه بر روی سر یا صورت ایجاد شود دیه آن یک صدم دیه کامل یا یک درصد دیه کامل یا یک شتر خواهد بود .
حارصه بدن : جراحت حارصه چنانچه بر روی بدن مثلاً بر روی سینه ایجاد شود دیه آن نیم صدم دیه کامل یا نیم
(این‌ها همه موقت است، پاک می‌کنم.. عجالتا می‌نویسم بلکه راحت‌تر بگذرد زمان)
هنوز کامل از خواب بیدار نشده بودم... که پیام اومد از... 
دوباره صداها تو سرم چرخید... 
میدونی سنگ که نیستیم، بی تفاوت بگذریم... درد داره این روزا... شاید این تصمیم با اینکه شبیه یک مهلکه واقعیه، بهترین تصمیم بود... جلز و ولز کنیم هی که چی بشه؟ 
کاش واقعا به قول اون دوستمون درست شه همه چی... 
کاش ما دووم بیاریم تا اون روز...
هعی... امان از این چرخش بی رحمانه روزگار...
امان از‌خود
بوعلی طوسی که پیرِ عهد بود // سالِکِ وادیِ جدّ و جهد بود
آن‌چنان جا کو به ناز و عز رسید // من ندانم هیچکس هرگز رسید
گفت فردا اهل دوزخ زار زار // اهل جنت را بپرسند آشکار
کز خوشیِ جنت و ذوق وصال // حال خود گویید با ما حسبِ حال
اهل جنت جمله گویند این زمان // خوشیِ فردوس برخاست از میان
زانکه ما را در بهشت پُرکمال // روی بنمود آفتاب آن جمال
چون جمال او به ما نزدیک شد // هشت خُلد از شرم آن تاریک شد
در فروغِ آن جمالِ جان‌فشان // خُلد را نه نام باشد نه نشان
چون ب
بوعلی طوسی که پیرِ عهد بود // سالِکِ وادیِ جدّ و جهد بود
آن‌چنان جا کو به ناز و عز رسید // من ندانم هیچکس هرگز رسید
گفت فردا اهل دوزخ زار زار // اهل جنت را بپرسند آشکار
کز خوشیِ جنت و ذوق وصال // حال خود گویید با ما حسبِ حال
اهل جنت جمله گویند این زمان // خوشیِ فردوس برخاست از میان
زانکه ما را در بهشت پُرکمال // روی بنمود آفتاب آن جمال
چون جمال او به ما نزدیک شد // هشت خُلد از شرم آن تاریک شد
در فروغِ آن جمالِ جان‌فشان // خُلد را نه نام باشد نه نشان
چون ب
"دود سیگار را بگیر به عرش رو"
 
عمیق ترین لذت این روزهایم روشن کردن سیگار غصبی که با فلاکت های بسیار بدست امده با کبریت است،اینکه با نگه داشتن کبریت روشن تا اخرین لحظه مجازات احتمالی را زودتر از موعد برای خود اعمال کنم و بعد متعجب شوم که این سوختگی لحظه ای دقیقه ای بعد تبدیل به هیچ میشود انگار که هیچ اتفاقی نیافتاده،بعد عمیق ترین کام هایی که میشود گرفت را از سیگار بگیرم انگار که رستگاری من در بلعیدن تمام آن باشد، باری به هر جهت با هر سیگاری که
کزاز
کلستریدیوم تتانی عامل بیماری کزاز در همه‌جای دنیا وجود دارد. کزاز معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که زخم بازی با ارگانیسم موجود در خاک آلوده می‌شود. واکسیناسیون برای همه اسب‌ها و پونی‌ها بصورت سالانه توصیه می‌شود. اسبی با وضعیت نامشخص واکسیناسیون اگر دچار جراحت و زخم شود باید یک دوز از پادزهر کزاز همراه با دوزی از توکسویید کزاز دریافت کند. تزریق دوم توکسوئید باید 4 هفته بعد انجام شود.
 
مشاوره و آموزش بیماری کزاز
 
کره اسب‌هایی که از
وسقمی لا یشفیه الّا
طبک.
درد و مرضی که به جونم
افتاده رو جز تو کسی نمیتونه
طبابت کنه.
آن مریضی غرق شدن
در استخر آمال و آرزوهایی
که تمومی نداره.
آن درد اعتیاد به فضای مجازی.
آن جراحت و زخم قلب
دور افتاده از تو.
آن روان پریشان
آن روح آسیب دیده.
خدایا کمکم کن.
تقویم شیعه
شانزدهم شوال
جنگ حمراء الاسد
در این روز در سال ۳ هجری قمری جنگ حمراء الاسد اتفاق افتاد. «حمراء الاسد» نام مکانی در اطراف مدینه است. بعد از جنگ احد و آمدن مسلمانان به مدینه، پیامبر صلی الله علیه و آله برای آن که مبادا قریش مراجعت کنند و به مدینه حمله نمایند امر نمود تا بلال ندا دهد: امر خداوند متعال است که باید آنان که در احد حاضر بوده‌اند و جراحت دیده‌اند به تعقیب دشمن بروند. اصحاب کار معالجه را رها کردند و لباس رزم پوشیدند. امیر ال
من هنوز جزو اون دسته از بچه هاییم که اتیش و کبریت و گاز و اشپزی واسشون خطرناکه!
یه بار نشد آشپزی کنم نسوزونم خودمو ..
مثل همین الان ،یه میرزا قاسمی اومدم هم بزنم یهو نمیدونم چطور شد که غذا از قابلمه پرید بالا و زااااارت افتاد رو انگشت من  
واقعا نمیفهمم مشکل از منه یا غذا ها
یه نیمرو میپزم از چند ناحیه جراحت و صدمه میبینم  
گرفتاری شدما ....
درد من نشستن خاری کوچک بر بدن نیست که در عرض چند دقیقه خوب شود و ظرف چند روز درد زخم و جای زخم تا همیشه فراموشم شود. درد من درد جراحتی است که از نشستن چاقویی داغ و برنده بر عمق روح و روان و قلبم ریشه می‌گیرد. درد من، جراحت من، احتیاج به جراحی دارد، اما این جراحی نه بی‌حسی دارد و نه بیهوشی. جراحی من در کمال هشیاری و آگاهی انجام می‌گیرد، جراحی من محدود به اتاق عمل نیست، روح و روان من هر لحظه و هرجا درحال تحمل دردجراحی است. من محکوم به درد کشیدن هست
«...آدمی در این چهار روز عمر چه چیزهای غریبی که نمی‌بیند. آن از ملاقات عمر و ابوبکر و این هم از عیادت زنان مهاجر و انصار. پیکر را غرق زخم می‌کنند و می‌آیند به عیادت زخمی! نشتر بر جگر فرو می‌برند و بعد، از حال و روز جراحت سوال می‌کنند. کاش بیایند برای زخم زدن، لااقل جای سالم را برمی‌گزینند. می‌آیند به عنوان مرهم گذاشتن و درست بر روی زخم می‌نشینند...»
این بخش از کتاب که راجع به عیادت عمر و ابوبکر و زنان مهاجرین و انصار از حضرت فاطمه‌(س) بعد از مج
من هنوز همان کودکم مادر اما بازی ها بزرگ شده اند ، کثیف شده اند ، دست ها دیگر گل آلود نمی شوند ، خون آلود می شوند ، زخم ها و جراحت ها خوب نمی شوند ، اسلحه ها واقعی اند ، آدم ها به راستی می میرند ، گریه ها و فریاد ها ساختگی نیستند ، من می ترسم ... دنیا به کابوس های شبانه ام می ماند ؛ دیگر نمی خواهم بازی کنم ، من این بازی را دوست ندارم.
هماتوم به معنی تجمع خون در زیر ناخن پا یا دست است. این وضعیت بر حسب شدت جراحت می تواند بسیار دردناک باشد و در شرایطی هم می تواند آسیب جدی نبوده و با وضعیت پزشکی حادی همراه نباشد.
 این مشکل با نام های پنجه دونده، پنجه تنیس و یا پنجه اسکی هم شناخته شده است.
 
ادامه مطلب
در اینجا ما طرز نهفته کردن جای جوش را با آرایش و پیرایش فراگیری می‌دهیم.
بهترین مارک کرم پودر
پیرایش فیس جوش دار۱- در آغاز پوست رخ را با تونر غیر الکلی یا این که گلاب یا این که هر محلول تمیز کننده پوست که فاقد الکل باشد منزه نمایید تا منافذ پوست پاک شود.
۲- با تزکیه پوست و منافذ ان ممکن میباشد شم کم آبی در پوست چهره به شما دست دهد. مقداری کرم مرطوب کننده چای سبز یا این که عصاره درخت چایی یا این که استخودوس به صورتتان بزنید تا پوست تسکین و التیام ی
بهترین کرم ضد لک پماد آلفا، یک ترمیم کننده تماما طبیعی بوده و تاثیر نیکی در درمان انواع جراحت ها و آسیب های پوستی دارد . در خراشیدگی و بریدگی ها و آسیب های ناشی از بخیه های پوستی نیز کاربر دارااست . یکی از خاصیت این پماد که فرآورده تیم رژودرم است، معالجه مطلوب سوختگی پوست و در دست گرفتن عوارض آن هست .
آلفا در التیام درد و سوزش ناشی از سوختگی از نحوه حذف فاکتورهای تخریب گر و التهاب زا در بافت سوخته و ممانت از ایجاد مجدد آن ها در ارتفاع مصرف دارو ه
▪️در پباده سازی درخت بونسای مدام سعی در آن است که اثری از آسیب وبرش شاخه به روی تنه بونسای نباشد چون چشم انداز پلیدی به تنه درخت می‌دهد ونشان می‌دهد که‌این درخت ویرایش شده وطبیعی نیست هنرمند بونسای عملکرد می نماید درخت کوتوله ای را طراح بکند که آدرس از دست کار در آن نباشد وتمام تکنیک از نگاه بینده نهفته باشد , برای ساخت و پباده سازی بونسای بونسایکار بدون چاره به هرس وبرش شاخه ها است به دلیل آنکه به کار گیری از تکنیک های بونسای که به دست آور
روش های کاشت ابرو انواع  مختلفی دارد. زمانی که از تکنیک های کاشت ابرو صحبت می کنیم ضروری است که جراح ، دقت وسواس گونه ای به تمام جزییات تکنیکی داشته باشد و در کنار آن در این زمینه هنر داشته باشد. زاویه ی موی خاص و صاف ، حلقه ی طبیعی ،و طراحی مناسب ابرو همگی عناصر مهم در خلق ابروی پر و جذاب هستند که هدف نهایی کاشت ابرو است .کاشت ابرو عملی است که طی آن گرافت های مو  توسط یک متخصص زیبایی و یا یک متخصص کاشت مو خوب از سر گرفته شده و در ابرو کاشته می شو
میکرونیدلینگ، یک روش درمانی (پروسیجر) پوستی است، که با ورود همزمان سوزن‌های بسیار نازک به داخل پوست و ایجاد جراحت، به طور طبیعی منجر به تحریک ساخت کلاژن و الاستین با حداقل آسیب اپیدرم‌ می‌شود. هدف از درمان، تولید کلاژن و بافت پوستی جدید برای داشتن پوستی صاف، محکم‌تر و بانشاط‌تراست.‌ میکرونیدلینگ بیش‌تر برای صورت استفاده‌ می‌شود و ممکن است زخم‌های مختلف، چین و چروک و منافذ بزرگ را درمان کند.
ادامه مطلب
شکستگی شدید تیبیا و آسیب شدید زانو بر اثر افتادن از ارتفاع که استخوان شکسته پوست را پاره کرد و با جراحت زیاد همراه بود که با تکنولوژی الیزاروف انجام شد.
آدرس مطب تهرانسر بلوار اصلی مجتمع سهند طبقه4 واحد 410
تلفنهای تماس 09382624034 و 02144563178
⚪وبسایت Www.baharteb.blog.ir
Instagram @bahartebkaran
Telegram
⚫ @bahartebkaran
آفت دهان یک زخم کوچک در داخل دهان است که به رنگ سفید یا خاکستری با حاشیه قرمز دیده می­‌شود. آفت دهان عموما روی بخش­‌های نرم دهان مانند زبان، داخل گونه‌ها و سطح داخلی لب­ها ظاهر می­‌شود.
آفت‌­های دهانی واگیردار نیستند و عموماً در عرض حدود یک هفته، خودشان
بهبود می­‌یابند. آن­ها کمتر از یک سانتیمتر قطر دارند و به صورت تکی و یا
دسته‌ه­ای ظاهر می­‌شوند. نوع نادرتر و شدیدتر آفت، زخم­‌های بزرگ­تری
ایجاد می‌­کند، که ممکن است دو هفته یا بیشت
افرادی که متقاضی کاشت ابرو می‌باشند بنا به دلایل زیر تمایل دارند که ابروهای خود را کاشت کنند این دلایل عبارتند از: یکی از دلایلی که اکثر افراد متقاضی کاشت ابرو اظهار می‌کنند جراحت و شکستگی ابرو می‌باشد که این جراحت و شکستگی ممکن است ناشی از تصادف، حوادث‌هایی که باعث شده به ابرو ضربه وارد شود و … می‌باشد.علت بعدی که باعث می‌شود فرد به کاشت ابرو روی بیاورد انجام درمان‌ها و جراحی‌های پزشکی در ناحیه ابرو می‌باشد مانند برداشت غده‌ی چربی ،
ولی برای علاج زخم های ناشی از سرگین دریافت حیوانات، بریدگی های عمیق و زخم هایی که خونریزی زیادی می کنند را باید به دکتر رجوع کرد. این باید و نبایدا را درباره درمان زخمی های لخت داخل بناء به یاد داشته باشید: - فاجعه را زیر آب بگیرید، به آرامی بشویید و با یک پارچه تمیز خشک کنید. - روی تباره های باز وازلین بمالید و سپس آن را به یک پانسمان پاکدامن بپوشانید. - زخم را هر روز با آب و صابون بشویید. - فراموش نکنید که روی زخمی که داخل حال بهبود یافتن است،
#هفته_دفاع_مقدس گرامی بادتیر و گلوله، خون و آوار و جراحت این واژه ها اصلا شبیه شعر هم نیستباید بپاشونم اصول شاعری روشعرم که پیش جون آدمها مهم نیستموشک می‌باره روی بیتم گاه و بی گاهموشک تموم بچگی هامو گرفتههی جای قایم موشکا و جای خندهجیغ از گلوی ترسمون تا کوچه رفتهجنگیدن اصلا چیز خوبی نیست. باشه!اما نه وقتی حقتو دارن میگیرناین حرفهای شیکو باید پرتشون کردوقتی که ایمان و غزل توشون اسیرنما هرکجا ظلمی بشه باهاش میجنگیماین نوع جنگیدن برامون افت
آقاهه گفت من خودم پلیس بودم 
بازنشست شدم 
می دونم کار شما چه زحمتهایی داره 



خون پاشید تو چشمم 
بعد رفتم عینک محافظ زدم 
راستشو بگم عقلم نکشید به عینک محافظ 
آخه قبلا خودم عینک طبی داشتم 
عینک محافظ خیلی خوبه عالیه 
نمی دونم اون تلق چجوریه که باعث شفافیت بیشتر هم میشه! 
با قمه زده بودن از پشت سر بنده خدا رو 
سه تا جراحت 
ازش آزمایش گرفتم 
هفته پیش هم یه سوزن آلوده خورده بود به دستم و قشنگ خونی شده بود 
هنوز سر اون نرفتم چک کنم خودمو 
شایدم بی
قل یا بانوی زیباییلا تعبدونَ الا دو چشم سیاه:
جراحت مکروه روی گونه‌های معصومغیاب ابلیس با واژه‌های کم سن وسالبگو از تکریم گیسو با دهان این ماهبگو از شرماز دو دوهای بی‌اختیاربگو عین الجمیله‌ی که می‌شوی؟بگو تخریببگو شقه‌های نامانوسبگو از کناره‌های این شهر به کابین که می‌روی؟*با دو دست چوبیبر تخت های فنریتاب خوردنتاب خوردنتاب خوردن در تقویم قمری* زیبایم زیباتا انتهای این همه واژگان نگواز بلور سینه‌ تا شهری دور افتادهزیبایم از بهار ا
  و جنون می کُشد مرا 
زمانی که رقیب شمشیر خود را بر پیکرم فرو کرده است
می رود و با آنکه می دانم میتوانم آخرین ضربه را بر او وارد کنم
شمشیر خود را بر زمین می اندازم
می رود و من جراحت خود را می بندم تا خونریزی آن کم شود
رقیب من باز میگردد، میبینم بر پیکر او هم لشگریانش زحم زده اند
عذرخواهی میکند
رو می کند و به من می گوید: به حرف هایم گوش می دهی؟ که من تنها به تو اعتماد دارم!
از دردهایش می گوید و من به یکباره چنان قد می کشم و پیر می شوم
خشم را در خود می
سردرد سمت چپ سر
داشتن سردردی که قسمت چپ مغز را تحت تاثیر قرار دهد و علت آن نا معلوم باشد، می تواند هشدار دهنده باشد، دانستن انواع سردرد که باعث درد در سمت چپ می شود دردی را توضیح می دهد و به فرد کمک می کند تا درمان درست را انجام دهد، تقریباً 50 درصد بزرگسالان در سراسر جهان از سردرد رنج می برند، اغلب آن ها به عنوان سردرد های اولیه شناخته می شوند ، چون جراحت اساسی و یا شرایط خاصی وجود ندارد، تنها یک بخش کوچک از سردرد به خاطر یک چیز جدی تر به وجود خ
 بهترین شامپو برای ریزش موریزش گیسو قادر است ‌‌‌‌‌‌‌‌‌دلا‌‌‌یل ‌‌‌‌بالقوه‌‌‌ی متعددی داشته باشد، دلایلی همچون رژیم غذایی، کمبود مواد معدنی، داروها، استرس شدید یا این که بیماری، آلودگی و ژنتیک. بیشتراز یک سوم جمعیت عالم از ریزش گیسو سختی می برند که بیش‌خیس آن ها را خانم‌ها تشکیل میدهند. هیچ تضمینی برای دوری از ریزش گیسو ناشی از ژنتیک یا این که عواملی که پایین در دست گرفتن ما نیستند، نیست. با این‌هم اکنون، شما می‌توانید کارهای
سردرد سمت چپ سر
داشتن سردردی که قسمت چپ مغز را تحت تاثیر قرار دهد و علت آن نا معلوم باشد، می تواند هشدار دهنده باشد، دانستن انواع سردرد که باعث درد در سمت چپ می شود دردی را توضیح می دهد و به فرد کمک می کند تا درمان درست را انجام دهد، تقریباً 50 درصد بزرگسالان در سراسر جهان از سردرد رنج می برند، اغلب آن ها به عنوان سردرد های اولیه شناخته می شوند ، چون جراحت اساسی و یا شرایط خاصی وجود ندارد، تنها یک بخش کوچک از سردرد به خاطر یک چیز جدی تر به وجود خ
تَن پاک کُن ( تنباکو )!
در زمانهای قدیم جذامی ها و صاحبان جراحات و بیماریهای پوستی واگیر دار را از شهر ها رانده و نفی بلد می کردند.گویند در زمانهای قدیم در شهری یکی از این بیماران را بیرون کرده و در بیابان رها نمودند و به حال خویش وا گذاشتند. مرد بیمار چون شب رسید و سرما بر وی مستولی شد  ناگزیر بوته ها و علف های دور و بر خود را جمع کرده و آتش زد. از آن پس هر شب همین کار را میکرد.بعد از چند روز متوجه میشود که زخمها و جراحت پوستش کاهش پیدا کرده و حتی از
با سلام
دیشب شب بیست و سوم ماه رمضان ، آخرین شب قدر امسال بود.
تصمیم داشتیم به مسجد برویم . طاها ساعت های 9 خوابید و بعد نیم ساعت بیدارشد . شروع به بازی کرد ساعتهای 10 بود که دعای جوشن کبیر از تلویزیون پخش می شد. طاها با شنیدن دعا به سمت میز تلویزیون رفت و همانجا با تلویزیون حرف می زد و بازی می کرد . من و خانم هم عقب تر نشسته بودیم و به دعا گوش میدادیم. طاها که مدام وسیله ای را روی میز می گذاشت و بعد می انداخت و دوباره می نشست و برمی داشت و پا میشد و میگ
جنایت بر غیر جان آدمی
جنایت بر غیر جان آدمی بر٣ قسم است:
1-ایراد جراحت،جنایت بر اعضا،و جنایت بر منافع بدن،مانند دیدن و شنیدن. 2-زخمهای وارد شده بر بدن دوگونه اند:شجاج و جراح. 3-شجاع(جمع شجه) زخمهای سرو صورت و جراح (جمع جرح) زخمهای سایر اعضای بدن است.
الف:شجاج به نظر مشهور امامی بر ٩ قسم است:
1-حارصه(خارصه): خراشیدگی پوست بدون آنکه خون جاری شود. 2-دامیه: زخمی که اندکی در گوشت نفوذ کند و موجب جاری شدن خون گردد. 3-متلاحمه(باضعه): جراحتی که بخش زیادی از گوشت
سشوار قادر است اعجاز نماید , ولی ممکن است به موهای شما جراحت نیز
بزند . آیا راهی موجود هست که‌این جراحت را به دست کم برسانیم؟ چه طور
می‌توان نیز از کاربرد های یک سشوار سود جست و نیز کمترین زخم را به موها
وارد ساخت؟ بیشتر مردمان هنگام به کار گیری از سشوار در گیر اشتباهاتی
میشوند که نیز از کاربرد اثر گذار آن غایت به کارگیری را نمی‌برند و نیز به
موهای خویش جراحت میرسانند .
سشوار میتواند اعجاز نماید , البته ممکن است به موهای شما زخم نیز بزند .بن
✨ ترک «بسم الله الرحمن الرحیم» ✨
عبدالله بن یحیى بر امیرالمؤمنین علیه السلام وارد شد، صندلى "کرسى" در برابر آن حضرت بود، حضرت امر  فرمود که بر آن کرسى بنشیند؛ عبدالله نشست، چیزى نگذشت که چیزى بر سرش افتاد و سرش شکست و خون جارى گشت.
حضرت امر فرمود آب آوردند و خون سرش را شستشو داد و فرمود: نزدیک شو به من؛آنگاه دست بر شکاف سرش گذارد، در حالى که عبدالله سخت بى تابى مى کرد، جراحت سر را به هم آورد و بهبود پذیرفت، گویا شکستگى پدید نگشته بود؛ پس از آن
بیشتر افراد از حس سوزن سوزن شدن صورت ، سوزش ناگهانی در دستان و پاها، شکایت دارند. ممکن است وقتی که به مدت طولانی خوابیدید یا نشستید و در حال کتاب خواندن یا نوشتن هستید، این سوزش را احساس کنید.
از لحاظ علمی به این بیماری «پارستزی» می گویند. این حس سوزش معمولا نتیجه ضربه و یا آسیب به سیستم عصبی محیطی است. سیستم عصبی محیطی، بخشی از سیستم عصبی است که از طریق شبکه ای از رشته های عصبی، مغز را به اندام های مختلف بدن متصل می کند. سیستم عصبی محیطی، اطلاع
تایید خبر قتل امام جمعه کازرون استان فارس
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون پس از برگزاری مراسم احیا شب بیست و سوم ماه رمضان، هنگام بازگشت مورد سو قصد افراد ناشناس قرار گرفت.
معاون اجتماعی فرمانده ناجا در استان فارس با تأیید این خبر گفت: حجت‌الاسلام محمد خرسند توسط فردی درب منزل خود با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما متأسفانه بدلیل عمق جراحت در ناحیه شکم، در بیمارستان کازرون جان به جان آفرین تسلیم کرد.
به
نام فارسی: امید
ژانرها: خانوادگی، درام
کشور: کره جنوبی
مدت زمان: 2 ساعت 2 دقیقه
عنوان بومی: 소원
دیگر اسامی: Wish , Sowon , Hope , Esperanza , Hy Vong , Umut , Желание
کارگردانان: Lee Joon Ik
نویسندگان: Jo Joong Hoon، Kim Ji Hye
خلاصه داستان: در یک صبح بارانی، ایم سو وون به سمت مدرسه حرکت میکنه که فاصله زیادی با خانه نداره. پدرش در یک کارخانه محلی کار میکنه و مادرش تو مغازه طبقه پایین خانه‏‏‏‌شان مشغول کار است. چند ساعت بعد، پدر سو وون تماسی از دفتر پلیس دریافت میکنه که به دخت
درمان زخم حاد
 
بعد از آسیب ، حضور of و PAMPs توسط macrophages ساکن بافت احساس می‌شود که به نوبه خود monocytes گشت زنی را فعال می‌کند تا وارد جراحت شود [ ۶۲ ] . در داخل ، monocytes cytokines و کموکاین ها ( ۴۶ ، ۴۷ ) را آزاد می‌کنند تا neutrophils را به درون زخم وارد کنند . انتشار محتوای neutrophils granule ، جذب monocytes of که به زودی تبدیل به جمعیت غالب monocyte - macrophage در جراحت می‌شوند را افزایش می‌دهد [ ۶۲ - ۶۲ ] . این سلول‌ها با plasticity بزرگ به حساب می‌آیند [ ۶۵ - ۶۷ ] ، که به آن‌ها اجازه می‌دهد
تجدید بنا لزوما رفوگری فرش نمی باشد ولی عملیاتی که به نوعی در کامل شدن و یا رفع نواقص فرش انجام می شود پایین پوشش رفوگری قرار می گیرد . رفوگری کاری میباشد که معمولا نیازمند تجربه و مهارت خاصی می باشد و افرادی که مبادرت به این عمل می نمایند می بایست دارنده سابقه طولانی در بافت، رنگرزی، بهترین قالیشویی در مشهد شناخت رنگ و مواد اولیه فرش باشند .
همهزخم دیدگی های فرش را می بضاعت به سه تیم تقسیم نمود:الف-جراحت دیدگی کمب-آسیب دیدگی متوسطپ-آسیب دیدگ
نام اثر: تباه Depraved
کیفیت:   1080     720
امتیاز: IMDb 5/10
ژانر: ترسناک | هیجان انگیز

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

خلاصه فیلم :
در فیلم Depraved ، یک دکتر جراح بعد از یک حادثه ای اضطراب تمام وجودش را فرا می گیرد. او تصمیم می گیرد تکه های بدن مردی که دچار جراحت بسیاری شده است را دوباره بهم متصل کند، اما بعد از این کار اتفاقاتی رخ می دهد...

ادامه مطلب
نام اثر: تباه Depraved
کیفیت:   1080     720
امتیاز: IMDb 5/10
ژانر: ترسناک | هیجان انگیز

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

خلاصه فیلم :
در فیلم Depraved ، یک دکتر جراح بعد از یک حادثه ای اضطراب تمام وجودش را فرا می گیرد. او تصمیم می گیرد تکه های بدن مردی که دچار جراحت بسیاری شده است را دوباره بهم متصل کند، اما بعد از این کار اتفاقاتی رخ می دهد...

ادامه مطلب
عمر سعد ملعون نزدیک غروب با شادی از خیمه اش بیرون آمد در حالی که در دستش چوب یا عصایی گرفته بود و یکی یکی اجساد شهدای کربلا را شناسایی می کرد. تا اینکه به گودال قتلگاه رسید. دستور داد تا سنگها، کلوخها، نی های سوخته، چوبها و قطعات شمشیر و نیزه را برداشتند تا پیکر منور و مطهر حضرت سید الشهدا -  روحی و ارواح شیعته فداه -  ظاهر شد.
عمر سعد ملعون وقتی جراحتهای بی حد و حساب آن حضرت را در جسم بی سر آن امام شهید دید گفت:  این همان حسین است که دیدم بارها رس
ناخن‌های زیبا و سالم، نشان‌دهنده سطح سلامت جسم هستند.
ناخن‌های‎تان مدام می‌شکنند؟ اول علت شکستن ناخن‎ها را بیابید و بعد با رعایت نکات ساده از این اتفاق جلوگیری کنید.
ناخن شکسته معمولاً با استرس جسمی، فقر مواد مغذی، یا سایش و پارگی ایجاد می‌شود. ناخن‌های شکسته می‌تواند یک مشکل باشد، به‌خصوص اگر با دست‌های‎تان کار می‌کنید. اگرچه شکستگی و شکننده بودن ناخن‌ها کاملاً طبیعی و گاهی اجتناب‌ناپذیر هستند، اما راه‌هایی وجود دارند که شما م
در صورتیکه شما کلیه ی سعی خود را برای دوری از پیری پوست خویش بکنید گشوده هم ممکن می باشد مواقعی که فکرش را نیز نمی نمائید سبب پیری پوست شما شود .
شما دو توشه در روز پوست خود را پاک و مرطوب می فرمائید . از ماسک های رخ و ژل های هیالورونیک اسید استفاده می فرمائید . با این حال، با وجود تمام این ها ، همت و کوشش در جهت رعایت رژیم زیبایی، هنوز می توانید به پوست خود زخم بزنید .دراینجا ما مواردی که مسئول وخیم کردن و پیری پوست فیس شما می باشند را شناسایی می ک

توی بهداری پادگان برای کمیسیون دو بخش وجود داره. یک/ کمیسیون بدوی: برای گرفتن استعلاجی‌هایی که بیشتر از ده روز هستن. دو/ کمیسیون ۱۳۴: برای گرفتن خسارت در نتیجه‌ی ضربه و جراحت و ...
چند روز پیش یکی از سربازهای بخش فرهنگی اومد و درخواست کمیسیون ۱۳۴ داد. پاش بخاطرِ ضرب‌دیدگی توی فوتبال بدجور آسیب دیده بود. خودش نمی‌دونست این کمیسیون اصلا چیه و وقتی ازش پرسیدم که از کجا و توسط کی مطلع شده، چیز جالبی گفت. گفت فرمانده‌شون گفته بیاد و درخواست کمی
 
۱) شکستن استخوان پهلو
فَأَرْسَلَ أَبُو بَکْرٍ إِلَى قُنْفُذٍ اضْرِبْهَا فَأَلْجَأَهَا إِلَى عِضَادَةِ بَیْتِهَا فَدَفَعَهَا فَکَسَرَ ضِلْعاً مِنْ جَنْبِهَا.
ترجمه: ابابکر قنفذ را فرستاد و به او گفت که فاطمه(علیها السلام) را بزن. پس قنفذ فاطمه(علیها السلام) را مجبور کرد به سمتی از خانه‌اش (به لنگۀ در) پناه ببرد پس قنفذ، فاطمه(علیها السلام) را پرت کرد (هُل داد) و استخوانی از پهلویش را شکست…
منابع شیعه: کتاب سلیم، سلیم بن قیس هلالی(۹۰هـ ق) ص
زخم دهانه زحم چیست و چگونه ایجاد می‌شود؟
زخم دهانه رحم، یک بیماری خوش خیم است که در اثر برخی تغییرات ساختاری در سلول‌های دهانه رحم ایجاد می‌شود. زخم دهانه رحم در تمام گروه‌های سنی رایج است و از 
میان تمام بیماری‌های زنان، بیشترین شیوع را در خانم‌ها دارد. آسیب‌ها و جراحت‌های وارد شده به دهانه رحم در اثر زایمان، سقط جنین، بیماری‌های التهابی واژن و رحم از جمله 
علت‌های زخم دهانه رحم هستند. برقراری روابط جنسی در سن پایین، می‌تواند باعث ا
فکر کردم حتما ایشان در هواپیما در کلاس تجاری سوار می شود؛ بسیاری از مسئولان را در این کلاس دیده ام. برخلاف تصورم، رفت در اکونومی نشست. در فرودگاه اهواز هم هیچ کس به استقبالش نیامد. مثل همه آمد در صف تاکسی. ماشین گرفت و رفت. حالا دیگر برای همه روشن شده که هرکس دنبال خاطره های ناب و نکات شنیدنی از سردار دل هاست، باید پای صحبت ها و دلگویه های خانواده های شهدای مدافع حرم بنشیند؛ همان یادگارانی که از عشق و محبت پدرانه و برادرانه حاج قاسم به آنها و دل
ali rajabi:اولا تنهام دوما امین ندارم. 
این جمله ای است که رهبر معظم انقلاب به یکی از بزرگان حوزه علمیه بیان کرده بودنند.
دعوای دو فقیه که هر دو از ارکان و اعضای  شورای نگهبان هستند و در فضای عمومی هم دیگر را مورد حمله قرار می دهند، دو آیت الله که در سالهایی نه چندان در مسوول دستگاه قضا در این کشور بوده اند. و هر دو مسوول تایید صلاحیت مسوولین کشور و تایید شرعیت قوانین را بر عهده دارند و یکی شان مسوول تشخیص مصالح نظام است، در پیش چشم مردم و همه دشمنان
دلیل عمده گلو درد
گلو درد ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد مانند عفونت. در اینجا هشت مورد از عمده ترین علل گلو درد را برایتان شرح می‌دهیم.
۱- سرماخوردگی، آنفولانزا و سایر عفونت‌های ویروسی
ویروس‌ها علت حدود ۹۰ درصد از گلو درد‌ها هستند. از جمله ویروس‌هایی که باعث گلو درد می‌شوند عبارتند از:
سرماخوردگی
آنفلوآنزا
بیماری مونونیوکلوسس، یک بیماری عفونی است که از طریق بزاق انتقال می‌یابد
سرخک، بیماری که باعث بروز خارش و تب می‌شود
آبله مرغان،
همه خوابند، فقط چند نفر بیدارندچند تن جای همه دلهره و غم دارندداغ سنگین که شود، پیر شدن هم داردخانه بی فاطمه، دلگیر شدن هم داردهر که یک گوشه از این خانه عزادار شده استجای جایِ حرم فاطمه گلدار شده استخانه از بوی گل یاس معطر ماندهروی دستاس رد پنجه ی مادر ماندهسرخ شد پلک علی بس که جراحت می دیدآسمان سوخت دلش وقت غروب خورشیدآب می ریخت ولی آب دگرگون می شدنه فقط آب، دو تا چشم علی خون می شدداغ صدیقه به اندازه ی کافی سخت استوای بر بازوی او رد غلافی سخت
امام جمعه کازرون به قتل رسید







امام جمعه کازرون به ضرب چاقوی یک مهاجم، سحرگاه امروز به قتل رسید.
‌به
گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون، حوالی سحرگاه
چهارشنبه ۸ خرداد، در مقابل منزل خود توسط فردی به ضرب چاقو مضروب شد.
براساس این گزارش، خرسند بعد از انتقال به بیمارستان و برا
با چشم خودم دیدم این گوشه، #علقمه عباس من شده است. 
 
زخم دستش هنوز با چفیه پوشیده بود و دیگر این #جراحت به چشمم نمی‌آمد که همان دست از بدن جدا شده و کنار پیکرش روی زمین مانده بود. 
 
سرش به تنش سالم بود، اما از شکاف پیشانی به‌قدری #خون روی صورتش باریده بود که دلم از هم پاشیده شد...
 
ادامه داستان در ادامه مطلب...
 
متن کامل داستان در پیام رسان های اجتماعی تقدیم حضورتان
 
https://eitaa.com/dastanhaye_mamnooe
https://sapp.ir/dastanhaye_mamnooe
https://t.me/dastanhaye_mamnooe
 
ادامه مطلب
از روزی که پای محیا دچار جراحت شد، دغدغه اصلیم این بود که توی سفر هفتم خرداد به استان گلستان، پاش اذیتش نکنه و سفر بهش خوش بگذره. یکشنبه که برای اولین بار ظاهر زخم‌ه بهتر شده بود، کمی خیالم راحت شد که می‌تونه بی‌دردسرتر این سفر رو بره.خودش که خیلی درباره‌ش نمی‌نویسه! ولی برای من جالب بود که تجربه متفاوتی رو داره از سر می‌گذرونه. همکاری با یونیسف برای رسوندن اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به مناطق سیل زده استان گلستان و همراهی با مهتاب کرامت
مناقب و شخصیت والای امام سجاد علیه السلام در کلام یعقوبی
یعقوبی مورخ نامی در تاریخ خود چنین می‌نویسد:
وكان أفضل الناس وأشدهم عبادة وكان یسمى زین العابدین وكان یسمى أیضا ذا الثفنات لما كان فی وجهه من أثر السجود وكان یصلی فی الیوم واللیلة ألف ركعة ولما غسل وجد على كتفیه جلب كجلب البعیر فقیل لأهله ما هذه الآثار قالوا من حمله للطعام فی اللیل یدور به على منازل الفقراء. قال سعید بن المسیب ما رأیت قط أفضل من علی بن الحسین.
او برترین مردم زمانش بود
انگشتان قطع شده دست و پیوند و افزایش طول طبیعی
پروتز انگشتان قطع شده دست که به صورت کاملا حرفه ای و با ساخت و تکنولوژی برتر روز دنیا این امکان رو به بیماران عزیز می‌دهد که برای انگشتان خود بعد از افزایش طول استخوان‌های دست استفاده کنن این انگشتان امکان کارای یک انگشت واقعی در کارهای روز مره را به شما می‌دهند، توجه داشته باشید که بیماران ما از افرادی که در حوادث کاری کارگران و دعوا و جراحت چاقو و مجروحین تصادفی و جنگی هستن که بعد از افزایش ط
اگر بخواهم زندگی را در دو کلمه توصیف کنم میگویم: رقابت و بازی
زندگی در عین حال که بازیست، رقابت نیز هست رقابتی از جنس مبارزه.
مبارزه برای رسیدن به تمام چیز هایی که دوست داریم در زندگی به آن دست بیابیم. البته که عده ای ضعیف متولد می شوند و به بدترین شکل ممکن از بین می روند. منظورم از ضعیف بودن این است که از نظر بدنی و روانی ضعیف باشی.
یا بیماری هایی که در بدنت رشد می کنند از بین ات می برند یا از نظر روانی، آنقدر ضعیف هستی که گرفتار انواع بیماری های
اگر بخواهم زندگی را در دو کلمه توصیف کنم میگویم: رقابت و بازی
زندگی در عین حال که بازیست، رقابت نیز هست رقابتی از جنس مبارزه.
مبارزه برای رسیدن به تمام چیز هایی که دوست داریم در زندگی به آن دست بیابیم. البته که عده ای ضعیف متولد می شوند و به بدترین شکل ممکن از بین می روند. منظورم از ضعیف بودن این است که از نظر بدنی و روانی ضعیف باشی.
یا بیماری هایی که در بدنت رشد می کنند از بین ات می برند یا از نظر روانی، آنقدر ضعیف هستی که گرفتار انواع بیماری های
روی صندلی کمی به سمتم خم شد تا فقط من صدایش را بشنوم و این حرف‌ها روی سینه‌اش سنگینی می‌کرد که جراحت جانش را نشان چشمان خیسم داد :«بعضی شیعه‌های حمص رو فقط به‌خاطر اینکه تو خونه‌شون تربت کربلا پیدا کردن، کشتن! مساجد و حسینیه‌های شیعه رو با هرچی قرآن و کتاب دعا بوده، آتیش زدن! خونه شیعه‌ها رو آتیش می‌زنن تا از حمص آواره‌شون کنن! تا حالا سی تا دختر شیعه رو...
 
ادامه داستان در ادامه مطلب...
 
متن کامل داستان در پیام رسان های اجتماعی تقدیم حضو
هو
 
روضه‌ی عاشورای امسال جان‌‌کاه‌تر از تصورم بود. آن‌قدر که نیمی از روضه را از خود بی خود شده بودم و فقط فریاد بود و شیون. آن هم نه فقط من، تمام آن‌هایی که از ابتدای روضه دل داده بودند به سرایش غمبار نوحه‌خوان. امسال همه چیز خیلی روضه‌تر از هر سال بود، همه‌ی روضه‌ها، زمینه‌‌ها، حتی شورها... از همان شب اول که بیش‌تر صلابت است و دلتنگی عزای حسین. امسال که عجیب‌تر از هر سال دل‌ سنگ ما در روضه زیر و رو می‌شد. امسال عصر عاشورا از همیشه جان‌
معاون اجتماعی فرمانده ناجا در فارس دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: حجت‌الاسلام محمد خرسند ساعتی پیش توسط فردی درب منزل خود با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما متاسفانه بدلیل عمق جراحت در ناحیه شکم، در بیمارستان کازرون جان به جان آفرین تسلیم کرد.

ادامه مطلب
دانلود صوت شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی فاطمیه دوم ۹۸
همه خوابند، فقط چند نفر بیدارندچند تن جای همه دلهره و غم دارندداغ سنگین که شود، پیر شدن هم داردخانه بی فاطمه، دلگیر شدن هم داردهر که یک گوشه از این خانه عزادار شده استجای جایِ حرم فاطمه گلدار شده استخانه از بوی گل یاس معطر ماندهروی دستاس رد پنجه ی مادر ماندهسرخ شد پلک علی بس که جراحت می دیدآسمان سوخت دلش وقت غروب خورشیدآب می ریخت ولی آب دگرگون می شدنه فقط آب، دو تا چشم علی خون می شدداغ صد
شکستگی جمجمه
شاید شکستگی جمجمه برای بسیاری دور از باور باشد زیرا معتقدند این عضو
از بدن بسیار مقاوم است . اما جمجه که به عنوان محافظ مطمئن از مغز است نیز
دچار شکستگی می شود. شکستگى جمجمه ممکن است باعث صدمه یا اختلال کار مغز
شود که در این حالت هشیارى ممکن است مختل شود یا بیهوشى دست دهد، به ‌طورى
که عوارض جراحت ‌هاى دیگر احتمالى یا ناراحتى‌هاى دیگر را بپوشاند.
علت اصلی شکستگی جمجمه ضربه شدید به سر است. ضربه به سر از شایعترین علت های  بستری و
اسکات تقریبا همه عضلات پایین تنه رو درگیر می کنه و حرکتی بی نظیر برای این ناحیه ست.
 
فواید این حرکت: 
• باعث تقویت تمام عضلات پایین تنه می شود.
 
نکات مهم: 
• قبل از انجام حرکت مطمئن شوید که نحوه ی قرار گیری پاهایتان متقارن است، در غیر این صورت فشار بیشتری روی یکی از پاها اعمال خواهد شد.
• حین انجام این حرکت باید کمرتان را صاف نگه دارید.
• کف پاهایتان باید روی زمین باشد، حین انجام حرکت روی پنجه پا نروید. 
• نحوه صحیح تنفس: هنگام پایین رفتن هوا
یادم نمی رود آن روز را که رسول خدا در مسجد و در میان اصحاب، از ما سؤال کرد: «برترین چیز برای زن چیست؟»
و ما همه ماندیم. حتی من که متصل به منزل وحی بودم ماندم، آمدم از تو سؤال کردم و پاسخ ترا پیش پیامبر بردم. «بهترین چیز برای زن آن است که نه مردی او را ببیند و نه او مردی را.»
پیامبر به فراست دریافت که این کشف، کشف من نیست، کشف فاطمی است. گفت: «این پاسخ از آن کیست؟»
گفتم: «دخترتان فاطمه.»
با تبسمی ملیح فرمود: «حقا که پارۀ تن من است.» فاطمه جان! آنچه ا
اکثر کشورهای عالم تنه فضای سبز رو تا طول مشخص با خمیر بردو که ترکیبی از سولفات مس و آهک و پاره ای چسب می‌باشد رنگ کردن می‌کنندفواید رنگ امیزیخودداری از زخم سرمایی در اثر اختلاف دمای شب و روزپرهیز از ترک پوستخودداری از خزه بستن تنه فضای سبزضدعفونی تنهخودداری از تکان حشره‌ها و حلزون روی تنهدر اختیار گرفتن بیماری‌های طوقهبه کارگیری از خمیر بردو خوبتر است سالی چند دفعه تکرار شود که با هزینه کم از خیلی از زیانهای احتمالی باغی دوری می نماید .م
در این مطلب به معرفی ویژگی های دام های بیماری و نحوه تشخیص مناسب آن می پردازم . امیداورم برای کسانی که در شغل دامداری مشغول به فعالیت هستند مفید باشد
ویژگی های دام بیمار: 1 -عدم تمایل به راه رفتن، بی حال و گوشه گیر بودن 2 -عقب ماندن از گله 3 -در مراحل شدید تر بیمـاری، دام شـما با زور هم از جایش بلند نمی شود، سـپس روی جناغ خود مـی خوابـد و در مراحـل به پهلو می افتد. دام بیمار سر خود را پایین نگه مـی دارد و نـسبت بـه اتفاقـاتی کـه در اطـرافش مـی افت
دانلود فیلم شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی
در بیت مکرم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی_ ۹۸/۱۰/۱۴
قسم به جلوه ی ایمان و عصمت زهرا
بیا که شاد شود قلب حضرت زهرا
 
گناهکاری ما را ببخش آقا جان
به حرمت نظر لطف و رحمت زهرا
 
دعا برای محبین خود به لب داری
میان نافله ات، طبق عادت زهرا
 
شعاع نور بصیرت به ما عنایت کن
از آفتاب رفیع بصیرت زهرا
 
رسیده ایم که ما را علی شناس کنی
به پای مکتب درس ولایت زهرا
 
کمی به ما بچشان مزه ی عبادت را
قسم به گریه ی وقت عبادت زهرا
دانلود فیلم شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی
در بیت مکرم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی_ ۹۸/۱۰/۱۴
قسم به جلوه ی ایمان و عصمت زهرا
بیا که شاد شود قلب حضرت زهرا
 
گناهکاری ما را ببخش آقا جان
به حرمت نظر لطف و رحمت زهرا
 
دعا برای محبین خود به لب داری
میان نافله ات، طبق عادت زهرا
 
شعاع نور بصیرت به ما عنایت کن
از آفتاب رفیع بصیرت زهرا
 
رسیده ایم که ما را علی شناس کنی
به پای مکتب درس ولایت زهرا
 
کمی به ما بچشان مزه ی عبادت را
قسم به گریه ی وقت عبادت زهرا
دانلود فیلم شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی
در بیت مکرم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی_ ۹۸/۱۰/۱۴
قسم به جلوه ی ایمان و عصمت زهرا
بیا که شاد شود قلب حضرت زهرا
 
گناهکاری ما را ببخش آقا جان
به حرمت نظر لطف و رحمت زهرا
 
دعا برای محبین خود به لب داری
میان نافله ات، طبق عادت زهرا
 
شعاع نور بصیرت به ما عنایت کن
از آفتاب رفیع بصیرت زهرا
 
رسیده ایم که ما را علی شناس کنی
به پای مکتب درس ولایت زهرا
 
کمی به ما بچشان مزه ی عبادت را
قسم به گریه ی وقت عبادت زهرا
اصطاح ضربۀ روحی سازمانی از
حوزۀ پزشکی اقتباس و به دنیای سازما نها وارد شده است. به طور کلی به هر
نوع ضربه، جراحت، شوک، آسیب و حادثۀ وارد شده بر بدن در علم پزشکی، ضربۀ
روحی یا تروما گفته می شود؛ مشروط به اینکه از خارج به بدن وارد شده باشد و
عامل درونی، علت ایجاد آسیب نباشد . پس از یک حادثه یا ضربه های مکرر،
مردم ممکن است با روشهای مختلف واکنش نشان دهند.
معمولا
افرادی که در معرض رویدادها یا بیماریهای سخت قرار میگیرند و یا به دلیل
حوادث مختلف،
بسم الله 
صدایش می آمد و خودش نبود، شصت هفتاد ساله میزد صدایش؛ پیر، ناهماهنگ، خش دار. انگار تارهای صوتی اش چین خورده بودند و لای چین ها دود اگزوز اتوبوس های فکسنی جمع شده بود  و اصوات هنگام عبور لابلای آنها گیر می کردند . یک همچین صدای ناجوری داشت . همینطوری که داشت حرف میزد از جلوی اتاقمان رد شد . سی سالش هم نبود . شوکه شدم و فکر کردم : صدایش زودتر از خودش پیر شده و ناگهان دلم گرفت . 
کدام بخش وجودم زودتر از خودم پیر شده بود ؟ 
همیشه بخش هایی از وج
فواید ویتامین ها برای پوست
 
 
ویتامین C:به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و در درمان و شفای زخم ها و جراحت ها لازم و ضروری می باشد زیرا میزان کلاژن
 
را در پوست شما تثبیت کرده و به حالت موازنه در می آورد برای حفظ ظاهر شما لازم است چون به شما ظاهر طراوت و شادابی میدهد
 
اگربه مشکل موضعی بر روی پوست به کار برده شودمیتواند چین و چروک ها و خطوط ریزی که برروی پوست بوجود آمده راکم کند ممکن
 
است که شدت آفتاب سوختگی ها را نیز بکاهد.
 

 
ویتامین E:یک آنت
شیشه های جلو و عقب وسیله نقلیه بخاطر مسائل امنیتی و جلوگیری از آسیب رسیدن به راننده و سرنشینها خیلی محکم و چند لایه ساخته میشن و دارای یک لایه پلاستیکی شفاف در وسط شیشه هستن و شیشه حتی وقتی در اثر تصادف یا ضربه بشکنه بهیچ عنوان فرو نمیزیزه بلکه قطعات خورد شده شیشه جسبیده بهم باقی میمونن .
شیشه های بغل (درها) اینطور نیستن و خیلی انعطاف پذیرتر ساخته شدن اما با ضربه شدید طوری میشکنن که اصطلاحا ریز ریز میشن تا جراحت کمتری به سرنشین در اثر تکه های
استفاده از کرم‌های مرطوب کننده برای آبرسانی روزانه به پوست‌ و ترمیم پوست‌های  خشک و آسیب‌دیده از نیازهای اصلی ما شمرده می‌شود که شرکت آلمانی «گلیسولید» (Glysolid)  با ارایه‌ی کرم گلسیرین به خوبی توانسته این نیاز افرادی که به آبرسانی پوست خود احتیاج دارند را رفع کند. استفاده از گلیسیرین طبیعی می‌تواند رطوبت را به‌خود جذب کند تا جایی که اگر رطوبت هوا بیشتر از 70 درصد باشد، گلیسیرین مقداری از آن را به‌خود جذب می‌کند و در روزهای سرد و خشک پوس
هر روش پزشکی و درمانی که انجام می شود، بدون عارضه و عیب نیست. به همین دلیل است که شعار اصلی سازمان پزشکی «پیشگیری بهتر از درمان است» می باشد. با این وجود روند چاق شدن گاهی خارج از اختیار است و پس از مدتی که به اندام خود نگاه می کنیم، متوجه چاق شدن برخی قسمتها از جمله شکم می شویم. برای درمان می توان از روش لیپوماتیک استفاده کرد. اما این روش با تمام مزایایی که دارد، بدون نقص نیست. در زیر به برخی از معایب لیپوماتیک می پردازیم.
معایب و عوارض لیپوماتی
 
 
مصرّانه به این معتقدم که انسانها غالباً شدیدترین زخم زبانها و مایه ریش دل شدنها را از نزدیک‌ترین افرادشان، خانواده و دوستانشان، می‌بینند و میشنوند. حرفهایی که در قالب نصیحت بوی شماتت میدهند و قضاوتهایی که گاه به جای تشریح موقعیّت و راه و کار، نمکی بر زخم و تیغی برای گشوده‌تر شدن جراحت میشوند.. و از این نکته نباید غافل بود که دیدن سردی نگاه در چشم کسی که دوستش میداری و دوستش میپنداری از آتش خشم و نفرت صد پشت دشمن گدازنده‌تر و پذیرشش بر
 
یه ویتامین هست که :
دکترا تجویزش نمی کنن ، 
توی داروخونه ها هم نمی فروشن ،
و سازندگان هم نمیتونن بسازنش چون :  منبعش قلب توئه عزیزمن.. :) الهی که کم نشه تو وجودم ویتامین M  چون در این صورت دیگه سیستم بدنم درست کار نمیکنه.


 
کلمهٔ ویتامین از واژه یونانی ویتا به معنی «زندگی» است. خستگی یکی از شایع‌ترین نشانه‌های ابتلا به کمبود ویتامین است، اما کمبود ویتامین همیشه به شکل خستگی ظاهر نمی‌شود. گاهی ممکن است مشکلاتی در بدن‌مان ایجاد شوند که خیلی
چند وقت پیش تونستم کسی رو که باعث جراحت عمیق قلبی و روحی در من شده بود،ببخشم
تصورش رو هم نمیکردم یه روز بتونم ببخشمش 
خداروشکر که چرک های دلم رو شست و زخم هامو مرهم شد
الحمدالله
اما چند روزه دل و فکرم درگیره حرفیه که به یکی زدم و امشب بهش پیام دادم منو ببخشه
چشم انتظارم جواب بده 
چشم انتظارِ جمله‌ی « حلالت کردم » هستم
روش های کاشت ابرو بسیار زیادی وجود دارد که باید هر کدام از روش ها توسط متخصصین کاشت ابرو تجویز گردد، درست است که روش های کاشت ابرو خیلی شبیه به هم هستند، اما تفاوت های جزئی با هم دارند که اگر به متخصص کاشت ابرو مراجعه کنید و متناسب با نیاز شما، روش خاصی تجویز گردد، قطعا پروسه ی عمل جراحی برای شما به مراتب ساده تر خواهد شد. روش های کاشت ابرو می تواند برای هر فردی متفاوت باشد! یعنی ممکن است که برای فردی روش sut تجویز شود و همچنان امکان دارد که به فر
سلول های بنیادی چیست؟
سلول بنیادی مادر تمام سلول‌ها است و توانایی تبدیل به تمام سلول‌های بدن را دارد. این سلول‌ها توانایی خود نوسازی (Self Renewing) و تمایز (Differentiating)  به انواع سلول‌ها از جمله سلول‌های خونی، قلبی، عصبی و غضروفی را دارند. هم چنین در بازسازی و ترمیم بافت‌های مختلف بدن بدنبال آسیب و جراحت موثر بوده و می‌توانند به درون بافت‌های آسیب دیده‌ای که بخش عمده سلول‌های آنها از بین رفته است، پیوند زده‌شوند و جایگزین سلول‌های آسیب دی
ترمیم پستان بعد از جراحت
ترمیم سینه پس از عمل برداشتن سینه یا جراحات وارد شده بر سینه برای بازسازی یا بازگردانی سینه که تمام یا بخشی از ان با جراحی برداشته شده یا بدشکل شده است قابل انجام است.در واقع ترمیم سینه به دلایل مختلفی توسط افراد انجام می شود.
علل مختلفی وجود دارند که موجب می شوند تا بانوان مجبور باشند قسمتی و یا تمام سینه خود را تخلیه کنند؛ از دست دادن سینه ها موجب می شود تا فرد از نظر ظاهری تفاوت هایی را با دیگران داشته باشد؛ این ا
ترشحات حلزون از چه موادی تشکیل شده و چه کاربردهایی دارد؟
طبیعت برای ما هر چیزی که لازم است تا سالم و زیبا بمانیم، فراهم کرده است، ترشحات حلزون نیز یکی از این عناصر طبیعی مفید برای زیبایی و شادابی پوست ماست. اثرات سودمند ترشحات حلزون چندین دهه است که مورد توجه بسیاری از دانشمندان و به ویژه متخصصان پوست قرار گرفته است و آزمایشات گسترده و بررسی‌ های متعدد، وجود عناصری در آن را که به بازسازی و ترمیم بافت ‌ها، کاهش چین و چروک، درمان آکنه و حتی
سردرد سمت چپ سر
داشتن سردردی که قسمت چپ مغز را تحت تاثیر قرار دهد و علت آن نا معلوم باشد، می تواند هشدار دهنده باشد، دانستن انواع سردرد که باعث درد در سمت چپ می شود دردی را توضیح می دهد و به فرد کمک می کند تا درمان درست را انجام دهد، تقریباً 50 درصد بزرگسالان در سراسر جهان از سردرد رنج می برند، اغلب آن ها به عنوان سردرد های اولیه شناخته می شوند ، چون جراحت اساسی و یا شرایط خاصی وجود ندارد، تنها یک بخش کوچک از سردرد به خاطر یک چیز جدی تر به وجود خ
مواد مغذی ضروری برای التیام زخم
مواد مغذی ضروری برای التیام زخم
تروما به رخداد استرس ­زایی گفته می­شود که به­ وسیله جراحت فیزیکی یا شیمیایی ایجاد شده باشد. نقش تغذیه سالم هم در پروسه درمان و هم پیشگیری از مشکلات ناشی از تروما بسیار چشمگیر است. براساس شدت بیولوژیکی و تغییرات متابولیکی ایجاد شده پس از تروما نیاز به برخی مواد مغذی و مکمل­های تغذیه ­ای افزایش می­ یابد.
کالری: درمان زخم نیاز به انرژی دارد. کربوهیدرات و چربی مهمترین منابع تامین
در صورتی که آسپیرین به صحت به کارگیری نشود , عوارضی هم ممکن است در بر داشته باشد . گیاهان ممکن است در گیر لکه های قهوه ای شده و برگهایشان در گیر سوختگی شود . شایسته ترین منش نگهداری از گیاه برعلیه این عوراض این است که آسپیرین پاشی را در اولیه صبح انجام دهید که فرصتی برای کم آب شدن برگها پیش از فرا وصال شب وجود داشته باشد .همینطور خوب تر است اسپری رو نخستین صبح انجام دهید تا از هر دسته جراحت به حشره ها اثرگذار پرهیز شود . زنبورها و حشره‌ها گرده اف
خواص روغن آرگان و 10 فایده روغن آرگان برای پوست:استفاده از روغن آرگان فقط مختص به مردم مراکش نیست. بلکه تمام مردم جهان از خواص روغن آرگان اگاه هستند
و از آن برای درمان عفونت‌های پوستی،نیش حشرات، راش پوستی ، و نرم کننده و مرطوب کننده استفاده میکنند.
دلایل معجزه‌آسا بودن روغن آرگان این است که:
سرشار از ویتامین A وEاست.
و همچنین حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان واسید‌های چرب امگا6 و اسید لینولئیک است.
تحقیقاتی که انجام شده نشان داده است زمانی که رو
سردرد سمت چپ سر
داشتن سردردی که قسمت چپ مغز را تحت تاثیر قرار دهد و علت آن نا معلوم باشد، می تواند هشدار دهنده باشد، دانستن انواع سردرد که باعث درد در سمت چپ می شود دردی را توضیح می دهد و به فرد کمک می کند تا درمان درست را انجام دهد، تقریباً 50 درصد بزرگسالان در سراسر جهان از سردرد رنج می برند، اغلب آن ها به عنوان سردرد های اولیه شناخته می شوند ، چون جراحت اساسی و یا شرایط خاصی وجود ندارد، تنها یک بخش کوچک از سردرد به خاطر یک چیز جدی تر به وجود خ
سردرد سمت چپ سر
داشتن سردردی که قسمت چپ مغز را تحت تاثیر قرار دهد و علت آن نا معلوم باشد، می تواند هشدار دهنده باشد، دانستن انواع سردرد که باعث درد در سمت چپ می شود دردی را توضیح می دهد و به فرد کمک می کند تا درمان درست را انجام دهد، تقریباً 50 درصد بزرگسالان در سراسر جهان از سردرد رنج می برند، اغلب آن ها به عنوان سردرد های اولیه شناخته می شوند ، چون جراحت اساسی و یا شرایط خاصی وجود ندارد، تنها یک بخش کوچک از سردرد به خاطر یک چیز جدی تر به وجود خ
 قالیشویی در مشهد
 به عبارتی‌طور که میدانید یکی اجزای طلاق‌ناپذیر از منزل‌های ما ایرانیان فرش میباشد؛ البته امروزه با توسعه این هنر باارزش و شناساندن آن به نقاط متفاوت دنیا، در بخش اعظمی از نواحی عالم این زیرانداز قشنگ، زینت‌بخش منازل شده‌است. با دقت به بها بالای این هنر و کاربرد آن در معاش روزانه، مراقبت از فرش اهمیت بالایی را شامل است؛ این حفظ در سکو اولیه حفظ برای آلوده و فرسوده نشدن این بافته‌های گران بها میباشد و در مرحله دوم طریق
ترمه , نوعی پارچه گران‌بهای بافته‌شده از الیاف بسیار لطیف است که از صنعت های دستی نساجی نفیس کشور‌ایران است . نقش‌های منحنی نظیر بته جقه و گل‌های شاه‌عباسی در رنگ‌های مختلف در ترمه به کار میرود .ترمه با طرح‌های مضاعف متنوعی در نقاط متفاوت جمهوری اسلامی ایران بافته می‌گردد و ترمه یزد به زیبایی زیاد دارای شهرت است . برای ترمه‌بافی از ابریشم و پشم مرغوب با الیاف بلند به کار گیری می‌نمایند . نخ‌ها با رنگ‌های گیاهی و مواد تصنعی ارگانیک , و
به هر سازمانی که می خواهید سرویس ها چاپ جام کاغذی ارائه فرمائید از نسخه نرم افزاری آن اداره جهت جایگزاری لوگوی تان بهره مند گردید .– در تعیین رنگ توجه داشته باشید . شما این امکان را دارید که طراحی کارت ویزیت  از رنگ سازمانی خویش هم برای بک گراند کلی طراحی تان بهره مند شوید و هم این امکان را دارید که پس قضیه خودتان را سپید بگذارید و تنها لوگوتان را بر ان درج نمائید .– در طراحی لیوان کاغذی اعتنا داشته باشید مطالب دارای اهمیت را باطن آن جای دهید
✍ قاتل دختر28ساله:مینا به خاطر مردی دیگر به من جواب رد داد، با دستهایم خفه اش کردم
⬅️ 12 مرداد امسال اهالی خرمدشت کرج درتماس با اداره پلیس خبر دادند که بوی تعفن از آپارتمان همسایه به مشام می رسد. بلافاصله تیم ویژه ای از مأموران کلانتری درمحل حضور یافتند و پس از شکستن در وارد آپارتمان شدند آنها داخل اتاق جسد دختر 28 ساله ای به نام مینا را پیدا کردند.
◀️ در تحقیقات اولیه باتوجه به بهم ریختگی خانه وآثار جراحت برروی جنازه مشخص شد که این دختر جوان
چقدر امروز حالم خوبه. اصلا این روزها شدیدا حالم خوبه ولی امروز خیلی بیشتر خوبم. پنجشنبه ست و من از صبح که بیدار شدم حسی عجیب ولی آشنا در من موج میزنه‌. همان حس هایی که پیش از این فقط در دنیای مجردی درک کرده بودم. آن هم هر پنجشنبه. درست مثل امروز. امروز که اخر هفته ی درون من پر از احساسات نوستالژیک نسبت به وقایعی شده که شاید فقط در خیالاتم اتفاق میفتد!!!!
این اولین پست من بعداز ورود به دنیای جدید است. از دریچه ی دنیای امروزم که به پست های پیش از این
 سئو در مشهد
 به گزاره اینجانب اعتنا نمایید “امن ترین یعنی صرفا ترین ”   از حیث عموم  یعنی در صورتی روی یک سرور ۱۰۰۰ هزار تارنما باشد و یا این که ۱ وبسایت منحصربه‌فرد . البته این تمجید ابدا درست وجود ندارد زیرا تنهاترین جراحت پذیرترین هم می تونه باشه . رئیس یک سرور منحصربه‌فرد وقتی امن میباشد که بتوانید به طور کامل ماهر مدیریتش نمایید و سیستم های امنیتی در دست گرفتن داشته باشیدیک کدام از منش های نفوذ  و می شه اعلام‌کرد شل ترین شیوه نفوذ ب
نام کتاب: ماهیت زلزله ( اقدامات قبل ، حین و بعد از وقوع آن )مؤلفان : دکتر غلامرضا پورحیدری ، دکتر سیده زیبا ایوبیان ، اشرف سادات موسوی
Nature of Earthquake ( Measures : Before , During & After )
نوبت و تاریخ چاپ: چاپ چهارم ، بهار ۱۳۹۰ ( چ.اول ۱۳۸۶)ناشر : مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایرانتعداد صفحات:  ۴۸ صفحه.اندازه صفحات: ۲۱×۱۱عکس : داردشابک: ۹۷۸-۹۶۴-۲۷۸۰-۱۲-۹  | ISBN : 978-964-2780-12-9
* محل نگهداری کتاب: کتابخانه‌ی هلال احمر شهر بیجار
* تاریخ مطالعه‌ : مطالعه‌ی اول در بعد
پاورپوینت اخلاق در پژوهش - 6 اسلاید
پاورپوینت اخلاق در پژوهش پاورپوینت اخلاق در پژوهش پاورپوینت اخلاق در پژوهش پاورپوینت اخلاق در پژوهش اولین مقررات بین المللی پژوهشی بر روی انسانها ( 1948) تاکید اصلی برروی رضایت داوطلبانه و آگاهانه پاورپوینت اخلاق در پژوهش   •رضایت انسان مورد آزمایش ، دقیقا باید اختیاری باشد •آزمایش باید نتایج مفید و پر ثمری داشته باشد •قبل از انسان روی حیوان کار شده باشد •هیچگونه آزار جسمی و خطر مرگ یا جراحت ناتوان کنن
با سلام و ادب و احترام
امروز شنبه 12 مرداد است.
هفته ای که گذشت را در این مطلب خواهم نوشت.
ظهر جمعه هفته گذشته (چهارم) بابا و ریحانه و زهرا از یزد برگشتند و الهه خانم و خواهرشان همانجا ماندند.
ظهر همه خانه ما بودند. عصر جمعه برای سرکشی از خونه ای که می سازیم به همراه خانم و بچه ها رفتیم تا هم دیوارها را آب بدهیم و هم صبحانه فرای کارگران را تهیه نماییم و شب خانه کمیل ماندیم.
روز شنبه کمیل خونه بابا بود. شب نیز ما رفتیم و ماندیم و بعد شام رفتیم امامزاد
روزهاست ننوشته ام ولی این بدان معنی نیست که نمی‌خوانمتان...
اما کجا بودم؟!
 اوایل مهر در یکی از اتاقهایم کمد نصب کردم و وسایلم را از انباری به کمدها منتقل کردم و همین یک هفته طول کشید...
 برای اتاقم قفسه ی کتاب سفارش دادم و طاقچه ی اتاق را تبدیل کردم به جایی برای کتابهایم و به آرزویی که همیشه داشتم ،یعنی یک اتاق با قفسه ای از کتاب و یک میز مطالعه و تختی زیر پنجره جامه ی عمل پوشانیدم:)
یک هفته ای هم به لطف خدا راهی سفر شدیم و چند روزی را مهمان امام
خطر فوت بر اثر حادثه
ابتدا تعریف دقیقی از حادثه داشته باشیم. حادثه یعنی واقعه ناگهانی شدید که مستقیماً بر اثر یک نیروی خارجی و بدون اراده بیمه شده سبب جراحت یا آسیب بدنی (به تشخیص پزشک) شود. شروط ضروی عبارتند از: موجب صدمه بدنی شود. ناگهانی باشد. ناشی از بیماری نباشد. وقوع حادثه نباید از عمل عمدی و ارادی بیمه شده ناشی شود. باید بین حادثه ناگهانی و ضایعه جسمی که برای بیمه شده روی داده است، رابطه علت و معلولی وجود داشته باشد. ترس و وحشت، صدمه محسو
انواع آنژیوگرافی
آنژیوگرافی اصولا به دو روش زیر انجام می شود:
• آنژیوگرافی از طریق پا و یا پریفرال
• آنژیوگرافی از طریق دست و یا اکستریمیتی
توجه کنید که به دلیل راحت تر بودن بیمار و آسان تر بودن فرایند آنژیوگرافی و دوره نقاهت کوتاه تر، آنژیو از طریق دست در اولیت قرار دارد. اما در شرایطی که پزشک صلاح ببیند ممکن است آنژیوگرافی از طریق پا انجام شود.
هزینه آنژیوگرافی چقدر است؟
با در نظر گرفتن سوالات زیر هزینه آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی متغیر و م
#یک_آیه‌_یک_نکته
النساء
وَلَا تَهِنُوا فِی ابْتِغَاءِ الْقَوْمِ إِن تَکُونُوا تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ یَأْلَمُونَ کَمَا تَأْلَمُونَ وَتَرْجُونَ مِنَ اللَّهِ مَا لَا یَرْجُونَ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا(104)
یکی از بهترین آیاتی که میتونه به ما انگیزه بده و تلنگر بزنه که قدر این سرمایه هایی که برای حرکت داریم رو داشته باشیم همین آیه ۱۰۴ سوره نساء است. مورد،،مورد جنگه اما می‌توان به تمام امور سرایت داد میگه بحث جنگ و اینکه شما بای
 
تخت های بیمارستانی چیست؟
تخت بیمارستانی به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید با یک کیفیت عالی از یک عزیز مراقبت کنید. هنگامی که یک فرد در اثر جراحت در حال بهبود است و یا باید مقدار زیادی از وقت را در رختخواب بگذراند ، متوسط ​​خواب شما از نیازهای آنها کم می شود. تختخواب مراقبت های خانگی شامل ویژگی هایی است که می تواند نیازهای خاص بیمار را برآورده کند ، و آنها را راحت و سالم نگه داشته باشد.
تخت بیمارستانی Homecare در سبک های مختلفی موجود هست

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانش اموزش کلاس هفتم