نتایج جستجو برای عبارت :

شستشوی فرش در دهقان ویلا

وزیر_نادان_دهقان_دانا
پادشاهى با وزیر و عده‌اى از همراهان به قصد شکار از شهر خارج شد. بعد از
طى مسافتى چشمش به دهقانى افتاد که مشغول کندن زمین بود شاه جلو رفت و از
دهقان پرسید: در هشت چکار کردى که حالا مى‌کنی؟ دهقان جواب داد: کردم و
نشد.بعد پرسید: با دو چه کردی؟ دهقان گفت: دو تبدیل به سه شد.گفت: دور چه شد؟ دهقان جواب داد: نزدیک شد.پرسید: با برادران چه مى‌کنی؟ گفت بین آنها تفرقه افتاده است.چند سؤال دیگر هم از او کرد و سرانجام به او گفت: ارزان نفر
ارباب…آخر درد من یکی دوتا نیست، با وجود این همه بدبختی نمی دانم دیگر خدا چرا با من لج کرده و چشم تنها دخترم را چپ آفریده است. دخترم همه چیز را دوتا می‌بیند...ارباب پرخاش کرد که : بدبخت، چهل سال است نان مرا زهرمار می‌‌کنی، مگر کور هستی نمی‌بینی که چشم دختر من هم چپ است؟!دهقان گفت : چرا ارباب می‌بینم اما چیزی که هست، دختر شما همه‌ی این خوشبختی‌‌ها را "دو تا" می‌بیند، ولی دختر من ، این همه بدبختی را ... .
 
امثال و حکم علامه دهخدا
قالیشویی در دهقان ویلا : برای شستشوی فرش، غبار روبی فرش، لکه گیری فرش، ترمیم فرش و شستشوی آن و دیگر خدمات قالیشویی، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.
شستشوی فرش و قالی ، برای تمامی خانه ها یکی از مسایل بهداشتی و نظافتی می باشد. هر چند این مساله هر روزه اتفاق نمی افتد؛ اما شستن قالی سالی یک بار هم دغدغه ایجاد می کند.
قالیشویی مدرن در دهقان ویلا
مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می نمایند. در روش قالی
دانلود آهنگ جدید یوسف دهقان سخته به جون تو
Download New Music Yousef Dehghan Sakhteh Be Jon To
آهنگ جدید یوسف دهقان بنام سخته به جون تو
سختمه که بهت بگم چقدر دوستت دارم نمیدونم بگم یا نه بد حالم
جونمم ناقابله اگه بشی تو یارم من که تو دنیا کسی و جز تو ندارم
 
ادامه مطلب
میلادت مبارررک پاسدار ۲۰ ساله امام عشق..
زمین چقدر خوشبخت بود که تو در آن قدم نهادی..
 
✨رفیق رسول دلها چقدر خوب شبیه او شدی و دستگیری می‌کنی..
 
رفاقت شما باهم از جنس عشق الهی بود..
 
آنقدر عمیق که جا پای هم نهادین..
 
در ۲۰ سالگی راه عشق را پیمودی و دلها همه در حیرت رفاقت شما ماند.. 
 
 
هدیه به شهید ۵صلوات 
 
@Rasoulkhalili 
میلاد شهید محمدرضا دهقان مبارک
آیا به اندازه کافی مرغ دارید؟
دهقانی در مزرعه‌اش یک مرغدانی بزرگ داشت. چند روز بود که تعدادی از مرغ‌های او می‌مردند. نمی‌دانست چه باید بکند، برای همین از همسایه‌اش مشورت خواست.
همسایه پرسید: «چه غذایی به مرغ‌ها می‌دهی؟»
دهقان گفت: «جوی دوسر.»
همسایه گفت: «نه، جوی دوسر خوب نیست. باید به آنها گندم بدهی.»
دو روز بعد که این دو در بازار به هم برخورد کردند، دهقان گفت: «اوضاع که بهتر نشده هیچ، در این چند روز بیست مرغ دیگر هم از بین رفته‌اند.»
مرد
دانلود آهنگ جدید یوسف دهقان جذاب لعنتی
Download New Music Yousef Dehghan Jazab Lanati
آهنگ جدید یوسف دهقان بنام جذاب لعنتی
توو همون لحظه که دیدمش دلم لرزید و توو چشام نگاه کرد و یه هو بهم خندیدو
ضربان قلب من رفت رو هزار و سیصد و استرس میگرفتم وقتی که حرف میزد
 
ادامه مطلب
داستان قشنگ مورچه و کک
روزی، روزگاری کک و مورچه ای با هم دوست بودند. یک روز کک به مورچه گفت «دلم از گشنگی ضعف می رود.» مورچه گفت «من هم مثل تو.» کک گفت «بریم چیزی بگیریم و شکم مان را وصله پینه کنیم.» و نشستند به صحبت که «چه بگیریم؟ چه نگیریم؟» «گردو بگیریم پوست دارد.» «کشمش بگیریم دم دارد.» «سنجد بگیریم هسته دارد.» «بهتر است گندم بگیریم ببریم آسیاب آرد کنیم؛ بیاریم خانه نان بپزیم و بخوریم.» کک رفت گندم گرفت آورد داد به مورچه. مورچه گندم را ب
 
 #خاطرات_شهدا
 
خودم گلوله بارانش کردم
یکی از رفقا و هم دانشگاهی هایش تعریف می‌کرد که با محمد پینت بال می‌رفتیم. به شوخی به شهید دهقان گفتم: آقا همه تیرها عین این بازی‌های کامپیوتری به سر و کله من خورد. او گفت: اشکال نداره داداش! چه چیزی بهتر از اینکه بی سر شهید شوی. خودم گلوله بارانش کرده بودم، به شوخی گفتم چیزی نصیب تو نمی‌شود محمد! همه تیرهایی که نثارت کردم به سینه و پهلو‌هایت خورد. وقتی که پیکرش را آوردند و نحوه شهادتش را فهمیدم نابود شد
#خاطرات_شهدا 
ای که بر تربت من می‌گذری، روضه بخوان
یک دوست دیگری هم داشت که به واسطه شهید خلیلی با او آشنا شده بود. همین بنده خدا تعریف می‌کرد: با شهید دهقان امیری در گلزار شهدا بهشت زهرا(س) قرار داشتیم وقتی رسید، حدود دو ساعت سر مزار رسول حرف زدیم.
بعد سر خاک بقیه شهدا رفتیم و هر شهیدی را که می‌شناخت سر خاکش می‌ایستاد و حدود یک ربع راجع به شهید صحبت می‌کرد، جوری حرف می‌زد و خاطره تعریف می‌کرد که انگار سال ها با آن شهید رفیق بوده است.
گرمای ط
تهیه بروشورهای متنوع جهت نصب در سالن مدرسه.
ملیکا کریمی تهیه بروشور قرآن.
ثنا فرهنگیان  بروشور دهه فجرو بروشور  فواید ورزش
فاطمه دهقان بروشور بهداشت دهان و دندان و غذاهای سالم.                                            زهرا حیدری بروشور دوستی و دوست یابی .
 
موضوع : چارچوب شناسی بخش های تخصصی (1)
             بخش تحقیقات پیشرفته فرهنگی  
سخنران : سید محمد
تاریخ : 12 مرداد 98
زمان : ساعت 21:30
محل : کرج - خیابان شهید بهشتی - بعد از سه راه گوهر دشت - دهقان ویلای اول - صحن اصلی مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام
بسم الله

سردار «حسین دهقان» وزیر دفاع سابق ایران در مصاحبه با روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در پاسخ به سوالی درباره تحریمهای آمریکا، مشکلات اقتصادی ایران و تاثیر آن بر بودجه نظامی ایران گفت که بودجه دفاعی کشور و سازمانهای نظامی ایران کاهش نیافته است. 
وی گفت: «امروز به مراتب شرایطمان از نظر نظامی نسبت به سه سال پیش که "دونالد ترامپ" روی کار آمد در همه ابعاد بهتر است، از نظر تجهیزات، پرسنل و سازمانها و اگر دوباره ترامپ انتخاب شود در پنج سا
من تازه الان میخوام شروع کنم. یه کتاب نچندان جدید که یه بار نصفه خوندمش یادم نیست چرا ولش کردم فکر کنم وسط امتحانا بودو دیگه سراغش نرفتم. کتاب دربارهٔ رمان و داستان کوتاه نوشتهٔ سامرست موام  ترجمهٔ کاوه دهقان نشر علمی فرهنگی. این کتاب در مورده یسری کتاب از نویسنده های مختلف هست که موام انتخاب کرده و در موردشون نوشته. 
جزوه کانی شناسی نوری استاد مهندس کاظم میر دهقان
مراحل تهیهی مقطع نازک: .1 تهیهی پلاک 2×3.5cm .4 صیقل دادن یک طرف سطح پلاک با استفاده از پودرهای ساینده )ابتدا از پودر مش 111 استفاده شود ( .3 مات کردن یک طرف سطح لام )پودر 441 مش( .4 چسباندن لامل بر روی پلاک؛ هدف از این کار این است که پلاک از خراشیدگی و هوازدگی بعد از تهیهی مقطع حفظ شود. ...دریافت فایل
«بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله ربّ‌العالمینبا تحیّت و سلام: ارباب معرفت دانند که احیای آثار و تراجم احوال بزرگان علم تا چه اندازه برای همه طبقات اجتماع از هر حیث مفید است ولی این کمترین دربارهٔ خود چه بنگارد که نه تألیفی شایان تعریف دارد، و نه تصنیفی سزاوار تحسین. نه عقده‌ای را به بنان خود گشوده‌است، و نه مشکلی را به بیان خود حلّ کرده‌است. نه اهل حلّ و عقد است، و نه مرد رتق و فتق. نه به مقامی واصل شده‌است، و نه بهره‌ای از او حاصل. گویی در
بسم الله الرحمن الرحیم
پناهگاه سوره ناس: بنظرم پناهگاه سوره ناس آن جایی است (آن موقعی است) که آدم وجه خدا را ( کار خدا رو ) ببینه و متحیر بشه ...
چرا ؟!؟ چون آن موقع که متحیر شده به عظمت خدا و بزرگی او پی میبره و اگه باهوش باشه  خودش رو میسپاره به دست خدا  (تا رشدش دهد) حالا اگر وسواس خناسی  هم باشد (چون خودش رو سپرده به خدا و مطیع اوست و بهترین کار را در لحظه میکند) به و شری نمیرساند!

                          
در رابطه با آموزش صبحانه سلامت و ترویج غذاهای سنتی در طی سال تحصیلی دو برنامه صبحانه سلامت در آموزشگاه داشتیم و دانش آموزان در برنامه های آغازین توجیه شدند نسبت به صبحانه سلامت و غذاهای سنتی و در نماز خانه آموزشگاه با همکاری فاطمه دهقان کمیته بهداشت آموزشگاه و مدیر و معاونین و همکاران طرح صبحانه سلامت برگزار گردید و سفیران سلامت و کمیته بهداشت مسئول نظارت بر تغذیه دانش آموزان در زنگهای استراحت بودند.
مرکز پخش روسری دهقان با سابقه 20 ساله اقدام به عرضه انواع روسری از کارخانه ها و تولیدی های مختلف حاضر در کشور میکندهمچنین انواع مقنعه مدارسی (دبستانی - دبیرستانی- معلمی -کارمندی)در سایزها و رنگها مختلف تولید و به مشتریان عزیز عرضه میگردد.برای دیدن انواع نمونه های روسری و مقنعه به شماره 09175675851 در واتس اپ یا تلگرام پیام دهید.
الان دلم میخواد سرمو از پنجره ببرم بیرون و فقط فوش بدم ...
.
.
.
خب الان نظرتون برای رهایی از این خاموشی وسط اتوبان چیه ؟
چقد من احمقم :)
یه جایی که سال تا ماه کسی بهس سر نمیزنه دارم سوالِ فوری فوتی میپرسم ! به این میگن عدم تشخیص وسیله ارتباط جمعی ! همون بحث احمقانه ای که کلی با دهقان کردم و اخرم منو انداخت :)
کلا به نظرم ادم باید یه طوری رفتار کنه که کمتر تو چشم باشه چه تو فک و فامیل و خانواده چه بین دوست و آشنا چه بین غریبه ها ... کلا یه حالت کم پیدایی :)
 
از روزگاران قدیم در هر بُرهه ای از تاریخ، حاکمان و مسئولین بی لیاقتی وجود داشته اند که به جای حل مشکلات مردم و مرهم گذاشتن بر دردهای آنان، با سخنان و رفتارهای غیرمسئولانه شان، نهایت بی تدبیری و ضعف خود را برای همگان به نمایش می گذاشتند. مانند ضرب المثل « ننه ام بهتر از تو نفرین می کند» که در آن، حاکم به جای کمک به رفع مشکل به نفرین کردن کارگزار خود می پرداخت.
شرح این مثل را در ادامه زیر بخوانید:
«روزی دهقانی به حاکم از یکی از مأموران حکومتی شک
پنجمین محفل بزرگ «انس با قرآن کریم» شامگاه جمعه (۳ آبان۱۳۹۸) به همت دفتر امور قرآنی مدرسه دینی عین العلوم  گُشت سراوان با حضور قاریان ممتاز داخلی و خارجی برگزار شد
به گزارش شریعت نیوز ، در این محفل قاری نصیر احمد نوتی‌زهی از روستای ناهوک، قاری عبدالغفور سیدزاده (مسئول امور قرآنی عین العلوم گُشت)، قاری محمد سپاهی (استاد تجوید دارالقرآن سراوان)، قاری جلیل الرحمن صحت (استاد قرائت و تجوید بدرالعلوم زاهدان)، قاری عبدالعزیز دهقان (امام جمعه مسج
آلبوم گروهی جدید به نام کانون ؛ با حضور فرشاد ، نوید ، رِض ، اوج ، صفیر ، کابوس ، آئین ، اسلش ، دیگرد ، سُرب ، رُخ ، بیدار ، صاد , تهیه کننده: سعید دهقان 
دانلود به صورت یکجا در فایل زیپ: Download دانلود به صورت تک تک از روی لیست:
Parent Directory
01. Rez - Saboor.mp3
02. Sorb - Laj.mp3
03. Farshad - Ghobar.mp3
04. Kaboos Ft Daygard - Moroor.mp3
05. Aein - Zarbdar.mp3
06. Owj - Sholooghi.mp3
07. Navid - Raghaas.mp3
08. Hamed Slash - Shekaf.mp3
09. Rokh - Khakestar.mp3
10. Safir Ft Bidar - Mirzabenevis.mp3
11. Daygard Ft Saad - Khabgard.mp3
رسانه بزرگ رپ برتر 
موضوع : چارچوب شناسی بخش های تخصصی (4)
            آینده شناسی ایران 
سخنران : سید محمد 
تاریخ : 98/05/26
ساعت : 21:00
محل : کرج - خیابان شهید بهشتی - سه راه گوهر دشت به سمت حصارک - دهقان ویلای اول - صحن اصلی مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام
مراسم اختتامیه کارگاه سخنوری،فن بیان و مقدمه ای بر اجرا،عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهید روا آب پخش برگزار شد.
این کارگاه با همت مهندس بهزاد بویری مشاور امور جوانان شهردار آب پخش و با حضور و تدریس حسین دهقان مجری توانمند استان بوشهر برگزار شد.
در این کارگاه از شهرهای مختلف استان حضور داشتند،هنرجویانی از شهر کلمه گرفته تا روستای بهر و شهرهای شبانکاره و وحدتیه و آب پخش و غیره. 
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
خلاصه بیانیه گام دوم
برای برداشتن گام اینده باید گذشته را درست شناخت!
چهل سال گذشته:
جمهوری اسلامی:
به اصول خود بشدت پایبند
به مرزبندی های خود با رقیبان بشدت حساس
در هیچ معرکه ای گلوله اول را شلیک نکرده اما پس از حمله: دفاع و ضربه محکم  
عزت و پیشرفت ایران در همه عرصه ها...علت:

مدیریت های جهادی الهام گرفته از ایمان
اعتقاد به اصل«ما می توانیم»

ادامه مطلب
دانلود رایگان فیلم سینمایی نفس های آرام
فیلم ایرانی نفس های آرام به کارگردانی میثم هاشمی طبا
کارگردان: میثم هاشمی طبا | ژانر: اجتماعی، خانوادگی | سال تولید: 1395 | انتشار: 19 دی ماه 1398
مدت زمان: 88 دقیقه | نوع: ویدئویی | مخاطب: خانواده | کیفیت ویدئو: WEB-DL
فرمت: MP4 | حجم: متفاوت | تهیه کننده: علی مصفا و حافظ احمدی
خلاصه داستان: محیا و رضا زوج جوانی در آستانه ازدواج هستند. رضا مهندس معمار است و محیا شاگرد و نامزد اوست. حادثه ای برای محیا اتفاق می‌افتد که مسیر
جشن بزرگ میلاد نور،با همت شهرداری آب پخش بمناسبت نیمه شعبان و در راستای طرح نشاط اجتماعی و با استقبال کم نظیر مردم در پارک بزرگ خضراء آب پخش برگزار گردید.
به گزارش سفیر جنوب؛در شب میلاد با سعادت مهدی موعود(عج)،با همت شهرداری آب پخش،جشن بزرگ میلاد نور،با حضور گسترده و کم نظیر مردم در پارک خضراء برگزار گردید.
اجرای این جشن را حسین دهقان،مجری توانمند استان و کشور و وحید امیری از برترین های اجرای استان بر عهده داشتند.

ادامه مطلب
دستور کار : دریافت ماکت اولیه پژوهش های تولیدی در غالب فایل ورد و تصحیح خطای پژوهشی 
مشاور پژوهشی : سید محمد
تاریخ : شنبه 32 شهریور 1398
ساعت : 16:30 
محل : کرج - خیابان شهید بهشتی - بعد از سه راه گوهردشت - دهقان ویلای اول - مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام 
به گزارش مردم جنوب: برگزاری دومین جلسه تخصصی کمیته ورزش یادواره شهدا ورزشکار دشتستان به میزبانی اداره ورزش وجوانان با حضور جناب اقای کمارج ریاست اداره ومسئول بسیج ورزشکاران اقای فروغی و اقایان شکرانه ، امیری، عبدالهی ،دهقان برگزار شد.
ادامه مطلب
متن وصیت نامه شهید دهقان

بسم الله الرحمن الرحیم
"وفدیناه بذبح عظیم" و او را به قربانی بزرگی بازخریدیم. سوره مبارکه صافات آیه ۱۰۷
اینجانب
محمدرضا دهقان امیری فرزند علی در سلامت کامل روانی و جسمی و در آرامش
کامل شهادت می دهم به یگانگی حضرت حق و شهادت می دهم به دین مبین اسلام و
قرآن و نبوت خاتم الانبیاء حضرت محمد(ص) و امامت امیرالمومنین حیدر کرار
علی ابن ابی طالب(ع) و یازده فرزند ایشان که آخرینشان حضرت حجت قائم آل
محمد(عج) برپا کننده عدل علوی د
دامنۀ عترت
 
7227
 
 
به قلم دکتر فتح الله دهقان: امام صادق (ع) می فرماید: «چهار چیز بیهوده از دست می رود: بذلِ محبت به بی وفا، نیکی نزد شخص ناسپاس، تعلیم به کسی که گوش شنوا ندارد و سپردن راز بر کسی که رازنگهدار نباشد.
منبع: خصال شیخ صدوق، باب چهارم، حدیث 44.
 

 
 
پاسخ دامنه:
 
سلام جناب آقای دکتر فتح الله دهقان. سخنان معصومین -علیهم السلام- بر جان انسان می نشیند. ممنونم
دامنۀ عترت
 
7227
 
 
به قلم دکتر فتح الله دهقان: امام صادق (ع) می فرماید: «چهار چیز بیهوده از دست می رود: بذلِ محبت به بی وفا، نیکی نزد شخص ناسپاس، تعلیم به کسی که گوش شنوا ندارد و سپردن راز بر کسی که رازنگهدار نباشد.
منبع: خصال شیخ صدوق، باب چهارم، حدیث 44.
 

 
 
دامنه: سلام جناب آقای دکتر فتح الله دهقانسخنان معصومین -علیهم السلام- بر جان انسان می نشیند. ممنونم.
آموزش وردپرس یار در سال 1393 با هدف ارائه خدمات متمایز و با کیفیت در عرصه وردپرس شروع به کار کرد و از ابتدا تمام تلاش خود را بر روی ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت قرار داد و در کنار این مهم ، پشتیبانی سریع و با کیفیت را نیز سرلوحه خود قرار داد.
اکنون وردپرس یار در زمینه های :  فارسی سازی قالب وردپرس و افزونه وردپرس ، بهینه سازی سایت های وردپرسی و ارائه قالب و افزونه وردپرس فعالیت می کند .
وب سایت وردپرس یار توسط آقای مصطفی دهقان نیری
به قلم دکتر فتح‌الله دهقان. در طول تاریخ حیات بشر همواره رقابت میان انسانها ،حکومت‌ها و قدرت‌های جهانی در جر یان بوده و میباشد. آنها از هر ابزاری برای غلبه بر حریف استفاده نموده اند. بلایای طبیعی نیز دراین رقابت‌ها نقش مهمی ایفا کرده اند. به عنوان مثال طاعون ژوستینین (541،750.م) موجب زوال امپراطوری روم شد. آبله در قرن (15،17)زمینه استعمار قاره آمریکا توسط اروپاییان را فراهم نمود. زلزله لیسبون (1755.م) سونامی در قلمرو اندیشه ایجاد و موجب تحولات شگر
با سلام...من علی رضا دهقان زاده هستم ما در یک روز به کتابخانه عمومی رفتیم با زعیمیان و بابایی و من و معلم رفتیم کارمان که آنجا تمام شد معلم گفت بیایید برویم مغازه آقای توکلی کتاب بخوانیم ما هم قبول کردیم و رفتیم آنجا که رسیدیم کتاب های رنگا رنگ آنجا بود من و بچه ها کتاب ورداشتیم وشروع  به خواندن کردیم فکر کنم بابایی هم کتاب خواندن را خیلی دوست داشت چون داشت زیاد کتاب میخواند همان موقع ابراهیمی به جمع ما اضافه شد و او هم کتاب خواند بعد از چند سا
پژوهشکده علوم تولید مثل یزد
پژوهشکده علوم تولید مثل یزد به عنوان یک مرکز تک تخصصی ویژه درمان ناباروری در حال حاضر با مراکز مهم دنیا در امر درمان ناباروری رقابت می کند و سالانه پذیرای زوج های نابارور از سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه می باشد. این امر یزد را در زمره شهرهای پرتردد در حوزه پزشکی و سلامت قرار داده است.
پژوهشکده علوم تولید مثل یزد در سال ۱۳۶۸ به بهره برداری رسیده و در حال حاضر این مرکز با مدیریت دکتر علی محمد عبدلی و با استفاده از
بسمـ رب شهدا والصدیقین 
اوایل که تازه با شهید رسول خلیلی آشنا شده بود ،با کلی ذوق وشوق عکس هایش را به من نشان می داد و می گفت :ببین ما چقدر شبیه هم هستیم.خیلی جدی نمی گرفتم.
حتی عکس این شهید راروی صفحه کامپیوترش گذاشته بود.
یک بار آن را دیدم وگفتم که تو چقدر خودخواهی !عکس خودت را گذاشتی اینجا!!!
خندید وگفت:دیدی نتوانستی تشخیص بدهی من نیستم،شهید رسول خلیلی. 
نقل از مادر شهید 
@modafeanharam77
دهه محرم در سوریه بودیم. در "ریف حلب" دو سه شب گردان ما و چند شب گردان او به شکل دید و بازدید هیئت می رفتیم.این بین گردان ها رسم بود. یک شب ما مهمان گردان او بودیم.دو حلقه پشت سر هم تشکیل دادیم و مشغول عزاداری شدیم.ناگهان در تاریکی، شخصی را دیدم که به نظرم آشنا آمد.کمی خود را جابه‌جا کردم تا ببینم چه کسی است. محمدرضا بود. به شدت ضجّه می زد و گریه می کرد.ناگهان به دلم افتاد که او شهید می شود،اما به خاطر روحیه شاداب و پرنشاطش به فکرم خندیدم و به خودم ق
بامادور
((نه گلوب  باشیوا یوخ  دور خبرین ای بامادور
((اویناما ایلمه چوخ  اورتادا نای نای بامادور
 
((اوزمان که اوجوزاولدون سنی دهقان داشیوب      
  ((کئردیدن گونده توکردی  چوله تای تای بامادور
 
او گونون یادیوه سال چولده  قویوندا یئمدی
یای چخوب  قیشدا اولوبسان بیز اوچون آی بامادور
 
ای باتار گونده چیخار  سن گل اوزوندن چیخما
اوندا توپراق توکرم اوستوه مین  لای بامادور
 
بنابین زعفرا نی  سن کیمی رست دوتموری هئچ
آرباطانیله ائدیب یامچی سنی های
"به نام مهربان ترین"
 
«آن قصه شنیدید که در باغ یکی روز                      از جور تبر زار بنالید سپیدار»   2 جمله خبری و پرسشیآن قصه ← مفعولشنیدید ← ماضیکه ← حرف ربطدر← حرف اضافهباغ← متممیکی روز← قید زماناز ← حرف اضافه ، تبر متممزار ← قید حالتبنالید ← فعل ماضیسپیدار ← نهادآرایه: تشخیص«کز من نه دگر بیخ و بنی ماند و نه شاخی                از تیشه ی هیزم شکن و اره ی نجار»   2 جمله (کلمه "نه" فعل منفی میشود)
کز (که از) ← حرف اضافهمن ← متممدگر ← قیدبی
صعود شیر بچه های تبریز به مسابقات لیگ برتر فوتبال زیر ۱۷ سال کشورراهیان عاشورا تبریز 4⃣ولایت اهواز 2⃣مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر ۱۷ سال کشور که به میزبانی مقاومت تهران برگزار شد و در نهایت تیم های خلیج فارس شیراز و راهیان عاشورا تبریز ضمن صعود به شش تیم برتر ایران جواز حضور در مسابقات کشوری سال آتی را کسب کردند.⭕️تبریک به ریاست محترم هیات فوتبال استان جناب آقای حاج جواد ششگلانی و عوامل اجرایی و جامعه ورزش استان و پیشکسوتان فوتبال و با
جدای از تمامی مشکلات منطقی فیلمنامه و ضعف های موجود در داستان ، نیما جاویدی از پس کارگردانی و ساختن قاب های خوش رنگ و لعاب که تماشای آن را روی پرده بزرگ (بر خلاف کلیه آثار سینمایی ایرانی در این سال ها) لذت بخش میکند ، به خوبی برآمده است.  به خصوص اگر فیلم را همراه علی دهقانی تماشا کنید که البته با کثرتی که این نام و نام خانوادگی در شهری چون یزد دارد کار سختی نیست و شما خواننده محترمِ این بازبینی اگر  یزدی باشید قطعا در میان دوستان خود فردی به اس
کتاب پیرمرد و دریاارنست همینگویمترجم مهدی نصیری دهقان
پیرمرد و دریا واپسین اثر داستان همینگوی نویسنده سرشناس آمریکایی
می باشد که توانست جایزه نوبل را در سال ۱۹۵۴ برای او به ارمغان بیاورد. به اعتقاد همینگوی هیچ هنرمند واقعی سمبل سازی و تمثیل پردازی نمی کند
و راز توفیق پیرمرد و دریا در نبودن هیچ رمزی در آن می داند. در این داستان مفاهیم ارزشمندی مانند تلاش و مصمم بودن
در مسیر هدف و صبر و استقامت و امیدواری در راه رسیدن به آن
به زیبایی و به شکل
با همکاری شورای دانش آموزی ،پیشتازان و سفیران سلامت طرح های متنوعی از اوائل سال تحصیلی در حال اجرا و پیگیری هستیم از جمله اجرای طرح کتاب و کتابخوانی،اجرای طرح تفکیک زباله ها ،اجرای طرح مصباح الهدی اجرای طرح حفظ جزئ سی قرآن که کمیته قرآن ملیکا کریمی مسئول پیگیری و پرسیدن از دانش آموزان و سپس ارجاع به معاون پرورشی،اجرای طرح صرفه جویی در مصرف برق و آب و گاز توسط کمیته بهداشت فاطمه دهقان  و اجرای طرح صحیح خواندن نماز و مکبری توسط  کمیته اقامه
دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام آتش
Reza Bahram - Atash
ترانه : یاحا کاشانی ؛ موزیک و تنظیم : حامد دهقان
+ متن ترانه آتش از رضا بهرام


دانلود آهنگ با کیفیت اصلی دانلود آهنگ با کیفیت 128
پخش آنلاین کیفیت های مختلف (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)
ادامه مطلب
 
 بعد از شهادت حسرت به دل موندم که به خوابم بیاد. بالاخره اومد. نزدیکای صبح  بود. خواب دیدم که پشت یه میز وایستادم و شخصی نشسته و به امور دانشجویی رسیدگی میکنه. کارت دانشجوییمو میخواستم که ناگهان صدایی شنیدم که به من گفت برای منم کارت میگیری؟ رومو برگردوندم و محمدرضا رو دیدم. لباس سفیدی تنش بود و انگار قدش بلند تر شده بود. تو خواب میدونستم شهید شده. گفتم تو جون بخواه. بغلش کردم. محکم گرفتمش و شروع کردم به گریه کردن و حرف زدن. پرسیدم منو شفاعت م
به گذشته که برمیگردم میبینم هشتاد درصد زندگیمو وقف امور ناشدنی زندگی دیگران کردم اصلا اونقدر که برای بعضیا تلاش کردم برای خودم نکردم ...گاهی وقتا فک می کنم یه مادر فداکارم که بچه هام گذاشتنم پرورشگاه ...اگه تو لیست مخاطبین این آدما برم منو به اسم ۱۱۵سیو کردن و هروقت بهم زنگ میزنن میگن سلام خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود ()گفتم یه زنگی بزنم "راستی میتونی برام..."باور کنید که در تمام عمرم هیشکدوم ازین لعنتی ها دلشون واسم تنگ نشده ...اخرین باری که به یکن
اسامی سفیران سلامت :
1- علیرضا گودرزی          14- محمدرضا انصاری
2- محمد دمساز            15- حمیدرضا چوپانی
3- ماهیار سیاحیان              16- عرفان ابوترابی
4-محمد امین رضایی   17- محمد جواد مرادی
5- سبحان عالی پور               18- علی مقصودی
6- نیما دهقان            19- سید مهدی حسینی
7- علی بیاتی                       20- همایون ظهرابی
8- نیما فروغی 
9- ابوالفضل حیدری
10-امیر محمد نظری 
11- دانیال چراغپور 
12- محمدرضا مختاری
13 - امیر محمد نجفی 
اسامی سفیران سلامت :
1- علیرضا گودرزی                  14- محمدرضا انصاری
2- محمد دمساز                    15- حمیدرضا چوپانی
3- ماهیار سیاحیان                 16- عرفان ابوترابی
4-محمد امین رضایی              17- محمد جواد مرادی
5- سبحان عالی پور               18- علی مقصودی
6- نیما دهقان                       19- سید مهدی حسینی
7- علی بیاتی                       20- همایون ظهرابی
8- نیما فروغی 
9- ابوالفضل حیدری
10-امیر محمد نظری 
11- دانیال چراغپور 
12- محمدرضا مختاری
13 - امیر م
خلاصه داستان:
این فیلم اقتباسی آزاد است از فعالیت دکتر احمد نادعلیان در جزیره هرمز.
او یک هنرمند محیطی است چند سال پیش به آن جزیره رفت، بیغوله ای ویران را
خرید و آن را به موزه ای برای نمایش آثار هنری بومی مردم جزیره تبدیل کرد…
بازیگران:
مهدی احمدی، صبریه صالحی، قنبر قنبرنژاد، فاطمه نساجی، محسن اسلامی، طیبه
دهقان، عبدالرسول دریا پیما، محمد سلامتی، نرگس هرمزی، مصطفی شب تاری و…

برای دانلود فیلم جزیره رنگین کلیک کنید
پایه هفتم: آیدا ناصری، سیده زهرا میرسالاری، مبینا محمد موسایی ، آیناز طناز، پریا عمادیان خواه، نرگس عیوضی،آیلین لرکی، پارمیدا عربی 
 پایه هشتم: غزل دیلمی، فتانه رحیمی زاده، زهره عرب، نسرین بن رشید، حمیده اعتماد نیکو، فاطمه عباس زاده، اسما کردزنگنه، نسترن نوذری، رخساره ویسی 
پایه نهم: سارا بن رشید،بهار تابش،فاطمه حسینی،هانیه خسروانی،حدیث دلاوری فرد، فرینا طالبی مقدم،فاطمه عبادی،بهناز محمد موسایی،نیایش راشدی
گوگن:خوب چه نتیجه ای می خوای بگیری؟
ونسان: این نتیجه گوگن، مزرعه ای که گندم می رویاند، آبی که در نهر می خروشد، شیره انگور، زندگی بشر، همه این ها یک چیز و از نوع همند. در دنیا تنها وحدت وجود دارد، وحدت وزن، وزنی که همه ما به آهنگ آن رقصانیم؛ مردم، سیبها، رودخانه ها، مزارع کشت شده، ارابه های گندم کش، خانه ها، اسبها، خورشید. گوگن، ماده ای که تو را تشکیل داده فردا در خوشه انگوری راه خواهد یافت. چرا که تو و خوشه انگور از یک جنسید. وقتی من دهقانی که زم
دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام تو رو دارم
Ali Lohrasbi - Toro Daram
ترانه و موزیک : علیرضا طلیسچی ؛ تنظیم : امیربهادر دهقان
+ متن ترانه تو رو دارم از علی لهراسبی
انقدر حرف دارم که براش / تو قلبم حتی جا ندارم
خیلیه یه آدم اینجوری بتونه بگه / تو انتخابم اشتباه ندارم

ادامه مطلب
دانلود فیلم یتیم خانه ایران
فیلم یتیم خانه ایران با دانلود رایگان و کیفیت عالی همراه با لینک مستقیم در رسانه تی وی سریال.
ژانر فیلم : اجتماعی,تاریخیمحصول کشور : ایرانیامتیاز : 7 از 10 امتیاززبان فیلم : فارسیکارگردان : ابوالقاسم طالبیمدت زمان : 110سال انتشار : 1396    بازیگران: آهو خردمند,جعفر دهقان,علی شادمان,علیرام نورایی,قطب الدین صادقی, ایمان صفا بهار محمد پور, بهارک صالح نیا, حمید تاج دولتی
داستان فیلم: با ژانر تاریخی و اجتماعی درباره ی دوره حک
تک آهنگ بالاتر از داریوش به زودی...
خب توییت جدید چند روز پیش داریوش خبره یک آهنگ جدید رو نشون میده 
برخلاف ادعای خیلیا خدمتتون عرض کنم که:
"داریوش عضو ملتفت می باشد "
از نظر من ملتفت گروهی نیست که بی مورد و هدف عضو گیری و بعد از بی دلیل اون شخص از گروه جدا بشه 
در ضمن سعید دهقان در مورد همین مسئله در لایوی که مدتی پیش داشت صحبت هایی کرد در مورد جدایی داریوش
 
تک آهنگ بالاتر از داریوش به زودی...
خب توییت جدید چند روز پیش داریوش خبره یک آهنگ جدید رو نشون میده 
برخلاف ادعای خیلیا خدمتتون عرض کنم که:
"داریوش عضو ملتفت می باشد "
از نظر من ملتفت گروهی نیست که بی مورد و هدف عضو گیری و بعد از بی دلیل اون شخص از گروه جدا بشه 
در ضمن سعید دهقان در مورد همین مسئله در لایوی که مدتی پیش داشت صحبت هایی کرد در مورد جدایی داریوش
 
‍ درود همراهان گرامی#نقد_شعر #انجمن_ادبی_شعر_باران #مدیریت_برنامه ؛#بانو_مریم_راد #مورخ:۹۸/۷/۱۶سه شنبه#ساعت_شروع :(۲۲)♋️✡♋️✡♋️✡به تو دل بستم آن وقتی که با چشمان خود دیدمزمین ازمرگ عشق آتش گرفت و آسمان یخ بستیکی این سوی شیشه رود آتش بود و در آن سویکی لب تشنه ماند و زیر اشک ناودان یخ بستیکی باروت غصه بود و هی از اشک می پرسیدچه شد که عاطفه در شهر ، شکل پادگان یخ بستیکی از درد نان آنقدر یا رزااااااق ممتد گفت که در حلق موذن بغض گل کرد و اذان یخ بس
دانلود آهنگ ایوان بند گل اندام
شعر: حدیث دهقان / ملودی : ایوان باند / تنظیم قطعه: مصطفی مومنی
دانلود آهنگ شاد و زیبای گل اندام با صدای ایوان بند با لینک مستقیم کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه از سایت آپ آهنگ
Download New Music By : Evan Band – Gol Andam

ادامه مطلب
علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آخرش قشنگه
Alireza Talischi - Akharesh Ghashange
ترانه و موزیک : علیرضا طلیسچی ؛ تنظیم : امیر بهادر دهقان ؛ میکس و مستر : حامد برادران
+ متن ترانه آخرش قشنگه از علیرضا طلیسچی
ادامه مطلب
طراحی لوگوی نوشتاری هیأت عاشقان مهدی (عج)
 
توجه داشته باشید که انتشار لوگوها صرفاً جهت به نمایش گذاشتن نمونه آثار“استدیو طراحی آستان هنر” بوده و هرگونه استفاده شخصی و یا باز نشر شرعا حرام، و مورد رضایـت طـراح اثر نمی باشد.
برای سفارش طراحی میتوانید از روشهای زیر اقدام کنید:
تماس تلفنی و پیغام اینترنتی از طریق شماره تلفنهای: 09167921711 و 09166433420
مراجعه حضوری به دفتر آستان هنر به نشانی: خوزستان-دزفول-خ آفرینش شمالی - نقاطع دهقان - طبقه زیرین - دفت
طراحی لوگوی نوشتاری هیأت عاشقان مهدی (عج)
 
توجه داشته باشید که انتشار لوگوها صرفاً جخن به نمایش گذاشتن نمونه آثار“مرکز گرافیک آستان هنر” بوده و هرگونه استفاده شخصی و یا باز نشر شرعا حرام، و مورد رضایـت طـراح اثر نمی باشد.
برای سفارش طراحی میتوانید از روشهای زیر اقدام کنید:
تماس تلفنی و پیغام اینترنتی از طریق شماره تلفنهای: 09167921711 و 09166433420
مراجعه حضوری به دفتر آستان هنر به نشانی: خوزستان-دزفول-خ آفرینش شمالی - نقاطع دهقان - طبقه زیرین - دفتر
"به نام مهربان ترین"
 
«آن قصه شنیدید که در باغ یکی روز                      از جور تبر زار بنالید سپیدار»
2 جمله خبری و پرسشیآن قصه ← مفعولشنیدید ← ماضیکه ← حرف ربطدر← حرف اضافهباغ← متممیکی روز← قید زماناز ← حرف اضافه ، تبر متممزار ← قید حالتبنالید ← فعل ماضیسپیدار ← نهادآرایه: تشخیص
«کز من نه دگر بیخ و بنی ماند و نه شاخی                از تیشه ی هیزم شکن و اره ی نجار»  
2 جمله (کلمه "نه" فعل منفی میشود)
کز (که از) ← حرف اضافهمن ← متممدگر ← قیدبیخ
بسم الله الرحمن الرحیم


سوره نوشت(1)


سوره مبارکه عصر/ابوالفضل دهقان

 

مینویسم اما برای چه نمی دانم، فقط می دانم اگر خدا بخواهد
شروع کار خیری است ...
گفته اند از سوره عصر بنویس، سوره ای که با کمی تامل می شود
فهمید راجع به چیست والعصر قسم به عصر قسم به گذر زمان؛ آری زمان در گذر است دارد
می رود، دارد عمر ما به سرانجام می‌رسد ، داریم سرمایه عظیمی را از دست میدهیم با
هر تپش با هر نفس ، ان الانسان لفی خسر آری بی
اغراق همه مان در حال زیان دیدن که نه، در
بسم الله الرحمن الرحیم


سوره نوشت(1)


سوره مبارکه عصر/ابوالفضل دهقان

 


مینویسم اما برای چه نمی دانم، فقط می دانم اگر خدا بخواهد
شروع کار خیری است ...
گفته اند از سوره عصر بنویس، سوره ای که با کمی تامل می شود
فهمید راجع به چیست والعصر قسم به عصر قسم به گذر زمان؛ آری زمان در گذر است دارد
می رود، دارد عمر ما به سرانجام می‌رسد ، داریم سرمایه عظیمی را از دست میدهیم با
هر تپش با هر نفس ، ان الانسان لفی خسر آری بی
اغراق همه مان در حال زیان دیدن که نه، د
امیر المومنین علیه السلام کننده در خیبر (به اذعان اهل سنت عمری)
ابو الحسن ندوی از علمای بزرگ اهل سنت عمری هندوستان می‌نویسد:
در کتاب مصنف ابن ابی شبیه از لیث روایت شده که او گفت: نزد ابو جعفر رفتم، او یادی از گناهان کرد و گریه نمود و سپس گفت: جابر برایم روایت کرده که علی (علیه السلام) روز خیبر در دژ را بلند کرد تا مسلمانان بالا رفتند و آن را فتح نمودند. این در چنان سنگین بود که پس از آزمایش معلوم شد که آن را کمتر از چهل نفر نمی‌توانند بلند کنند. م
دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام برف
دانلود آهنگ برف با صدای ایوان بند هم اکنون ، با لینک مستقیم دو کیفیت متفاوت و عالی 320 و 128 به همراه متن موزیک در آخرین روز ماه اول زمستان 98 از سایت آپ آهنگ
دانلود آهنگ ایوان بند برف
Download New Music MP3 By : Evan Band – Barf
ترانه سرا: حدیث دهقان / آهنگساز: ایوان بند / تنظیم: آرتین بی نیاز

ادامه مطلب
مزون مارال کرج








نام مدیریت:


خانم ا کبری









آدرس مزون مارال:


آزادگان، بلوار امام رضا، بین اردلان 4 و 5، ساختمان سیمرغ، طبقه 4، واحد 402






مزون عروس مروارید کرج



سلام محمدرضای عزیز 
من حالم خیلی خوبه
میخوام ازت حسابی تشکر کنم
بی معرفتی کرده بودم فکر میکردم رهام کردی و بیخیالم شدی
امروز فهمیدم چقدر به فکرم بودی چه سناریویی برام چیدی 
این همه مقدمه چینی تا منو به این نقطه برسونی 
ممنونم ازت. 
تو مصداق این جمله بودی که پر کشیدی  «هر که خدا رو بیشتر از خودش دوست داشته باشه بی شک شهید خواهد شد» 
خوش به سعادتت
محمد عزیز بخاطر همه ی قشنگی هایی که بهم دادی بی نهایت ازت سپاسگزارم
امروز منو یه قدم به شهادت نزدی
خب از اونجایی که من ناخواسته غرق خواب بودم مهای بیچارم منو میدید افسرده شده بود ظاهرا زنگ زد روانشناسش . حالا این که چی گفت بماند اون بابا ولی گفت سریع محیطو ترک کن برو کتاب خونه اگه شده بری برگردی هم این کارو کن که خب مهام منو بلند کرد قشنگ به زورا من که خواب بودم گفت حاضر شیم بریم دیگه نباید تو خونه بمونیم دیگه تا حاضر شدیمو رسیدیم اونجا ساعت پنج شد بعد فهمیدیم که کتابخونه تو عید تا پنج بیشتر باز نیست و بعدش با همون ماشینی که رفته بودیم برگشت
پنجاه و شش) توحید و شرک،دو نظریهء فلسفی صرف نیست،بلکه واقعیتی زنده و زاینده در عمق فطرت انسان،متن زندگی و در قلب درگیری و تضاد و حرکت تاریخ و جنگ طبقاتی مردم است.شرک مذهب است،مذهب حاکم بر تاریخ.تریاک مردم!بندگی مردم با تنها عامل آزادی مردم،مرگ و ذلت مردم،با سرمایهء حیات و عزت مردم!چگونه؟با مسخ مذهب به وسیلهء مذهب!نفاق بزرگ تاریخ:ابلیس در ردای تقدس الله!توحید در خدمت شرک!مذهب در دست خداوندان زمین،آیات اهریمن!خنّاس!
پنجاه و هفت) تثلیث،سه شر
بسم رب الشهدا
محمدرضا:
به قول سردار ناصری که تو جمع یگان عملیات ویژه سپاه صحبت میکرد،ما باید برای سپاه حضرت حجت آماده شیم.
باید رزم بلد بود ، باید جنگ بلد بود.
حضرت حجت جنگجو میخواد.
شعار ما فقط اینه اللهم عجل لولیک الفرج.
اما وقتی حضرت ظهور کنه میتونیم تو سپاه حضرت خدمت کنیم و بجنگیم⁉️
چیزی از هنر جنگیدن بلدیم⁉️
_من: 
محمدرضا از ما بهترون  تا دلت بخواد هستن که بخوان جنگجو باشن.
_محمدرضا:
کی مثلا؟
کی فکر میکرد عقیل یا رسول شهید شن؟
_من:
عقیل بخ
دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی تو رو دارم
دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام تو رو دارم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ
دانلود آهنگ فوق العاده تو رو دارم با صدای علی لهراسبی از جوان ریمیکس
ترانه : علیرضا طلیسچی, تنظیم : امییر بهادر دهقان
Download New Music Ali Lohrasbi – Toro Daram

علی لهراسبی عزیز موزیک جدید خود را در تاریخ ۲۶ تیر منتشر کرد.
آهنگ جدید علی لهراسبی، تو رو دارم نام دارد.
این موزیک را هم اکنون می توانید در انتهای مظلب دان
خلاصه داستان:دو رفیق به اسم سهراب و هاشم که از دوران کودکی با هم در پرورشگاه بزرگ میشوند، از همان ابتدا آرزوی بزرگی را در سر می پرورانند که برای رسیدن به آن سختی های زیادی را متحمل میشوند، اما در نهایت به توکل به خدا و درایت خویش و مشورت و همکاری بزرگترها به آرزویشان رسیده و…
بازیگران:پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، حسین پاکدل، فریبا نادری، مریم کاظمی، علیرضا استادی، شبنم فرشادجو، علیرضا آرا، مهرداد ضیایی، مائده طهماسبی، علیرضا
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه فایل نظریه های ارتباطات می باشد که با فرمت پاورپوینت در 39 اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت نظریه های ارتباطات ، متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 2
.1 نظریه های ارتبا طات نویسنده:ورنرسورین،جیمز تانکارد ترجمه دکتر دهقان
.2 نظریه های ارتبا طات نویسنده: استیفن لیتل جان ترجمه دکتر
کارگردان: سروش صحت | ژانر: طنز اجتماعی
تعداد قسمت ها: 57 | فرمت: AVI | مدت: 40 دقیقه
تعداد سرورها: 2 عدد | میانگین حجم هر قسمت: 300 مگابایت
خلاصه:
داستان‌ سریال ساختمان پزشکان به زندگی پردردسر پزشکی به نام نیما می‌پردازد. او در میان مشکلاتش با بیماران مختلف و گرفتاری‌های ناشی از پرداخت اجاره خانه، اقساط مختلف، مهریه همسر سابقش، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین بی‌ملاحظه و همسر وسواسی‌اش قرار دارد.
بازیگران:
بیژن بنفشه خواه، محمد شیری، شق
کارگردان: مهرداد خوشبخت
ژانر: تاریخی , عاشقانه
بازیگران: روناک یونسی , شهرزاد کمال زاده، کیکاوس یاکیده، علیرضا کمالی, حسین سلیمانی، محمد ربانی، افشین نخعی، حبیب دهقان نسب و انوشیروان ارجمند
 
خلاصه داستان:
ماجرای مردی است که در ایام صلح حدیبیه از بین کفار گریخته و به پیامبر اسلام پناهنده می‌شود، و حالا همه چشم انتظارند که پیامبر برای حفظ صلح او را به کفار تحویل خواهند داد یا …
ادامه مطلب
کارگردان: سروش صحت | ژانر: طنز اجتماعی
تعداد قسمت ها: 57 | فرمت: AVI | مدت: 40 دقیقه
تعداد سرورها: 2 عدد | میانگین حجم هر قسمت: 300 مگابایت
خلاصه:
داستان‌ سریال ساختمان پزشکان به زندگی پردردسر پزشکی به نام نیما می‌پردازد. او در میان مشکلاتش با بیماران مختلف و گرفتاری‌های ناشی از پرداخت اجاره خانه، اقساط مختلف، مهریه همسر سابقش، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین بی‌ملاحظه و همسر وسواسی‌اش قرار دارد.
بازیگران:
بیژن بنفشه خواه، محمد شیری، شق
وفدیناه بذبح العظیم» او را به قربانی بزرگی باز خردییم. سوره مبارکه صافات آیه 107
 اینجانب محمدرضا دهقان امیری فرزند علی در سلامت کامل روانی و جسمی و در آرامش کامل شهادت می‌دهم و به یگانگی حضرت حق 
و شهادت می‌دهم به دین مبین اسلام و قرآن و نبوت خاتم الانبیاء. حضرت محمد (ص) و امامت امیرالمومنین حیدر کرار علی ابن ابی طالب (ع) و یازده فرزند ایشان که آخرینشان حضرت حجت قائم آل محمد (عج) بر پا کننده عدل علوی در جهان و منتقم خون مادر سادات خانوم فاطمه ا
نرم افزار شهید غلامعلی فاریابی،نرم افزاری است که تمامی تصاویر،مطالب،دستنوشته ها،نامه ها و تمامی موضوعات مرتبط با شهید غلامعلی فاریابی را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.از مزیت های این نرم افزار دسترسی سریع به اطلاعات شهید است و اینکه شما برای استفاده از هیچ امکانی از این نرم افزار نیازی به اتصال به اینترنت ندارید.این نرم افزار با کد نویسی بسیار دقیق انجام شده است و روی اکثریت موبایل های هوشمند تست شده و هیچگونه مشکلی
اهداف مدیریت دانش
مدیریت دانش شامل فرآیند ترکیب بهینه دانش و اطلاعات در سازمان و ایجاد محیطی مناسب به منظور تولید، اشتراک و به کارگیری دانش و تربیت نیروهای انسانی خلاق و نوآور است. هدف مدیریت دانش ایجاد یک سازمان یادگیرنده و شراکت با ایجاد جریانی بین مخازن اطلاعات ایجاد شده توسط افراد قسمت های مختلف شرکت (مالی، عملکرد،هوش رقابتی، وغیره) و مرتبط کردن آن ها با یکدیگر است. به عبارت دیگر هدف نهایی مدیریت دانش ارتقای ارزش افزوده دانش موجود در س
پنجاه و شش) توحید و شرک،دو نظریهء فلسفی صرف نیست،بلکه واقعیتی زنده و زاینده در عمق فطرت انسان،متن زندگی و در قلب درگیری و تضاد و حرکت تاریخ و جنگ طبقاتی مردم است.شرک مذهب است،مذهب حاکم بر تاریخ.تریاک مردم!بندگی مردم با تنها عامل آزادی مردم،مرگ و ذلت مردم،با سرمایهء حیات و عزت مردم!چگونه؟با مسخ مذهب به وسیلهء مذهب!نفاق بزرگ تاریخ:ابلیس در ردای تقدس الله!توحید در خدمت شرک!مذهب در دست خداوندان زمین،آیات اهریمن!خنّاس!

پنجاه و هفت) تثلیث،سه شری
دانلود فیلم تئاتر شایعات با لینک مستقیم
دانلود نمایش ایرانی شایعات با کیفیت عالی
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود فیلم تئاتر شایعات
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : شایعات
 گروه فیلم: تئاتر , کمدی
محصول سال : 1392
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : نیما دهقان
نویسنده : نیل سایمون
کارگردان : رحمان سیفی آزاد
بازیگران : احمد ساعتچیان، مجید صالحی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا میرعلمی , بهرام افشاری
خـلـاصــــه داسـتـان
چ
دانلود فیلم تئاتر شایعات با لینک مستقیم
دانلود نمایش ایرانی شایعات با کیفیت عالی
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود فیلم تئاتر شایعات
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : شایعات
 گروه فیلم: تئاتر , کمدی
محصول سال : 1392
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : نیما دهقان
نویسنده : نیل سایمون
کارگردان : رحمان سیفی آزاد
بازیگران : احمد ساعتچیان، مجید صالحی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا میرعلمی , بهرام افشاری
خـلـاصــــه داسـتـان
چ
دانلود فیلم تئاتر شایعات با لینک مستقیم
دانلود نمایش ایرانی شایعات با کیفیت عالی
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود فیلم تئاتر شایعات
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : شایعات
 گروه فیلم: تئاتر , کمدی
محصول سال : 1392
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : نیما دهقان
نویسنده : نیل سایمون
کارگردان : رحمان سیفی آزاد
بازیگران : احمد ساعتچیان، مجید صالحی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا میرعلمی , بهرام افشاری
خـلـاصــــه داسـتـان
چ
دانلود فیلم تئاتر شایعات با لینک مستقیم
دانلود نمایش ایرانی شایعات با کیفیت عالی
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود فیلم تئاتر شایعات
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : شایعات
 گروه فیلم: تئاتر , کمدی
محصول سال : 1392
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : نیما دهقان
نویسنده : نیل سایمون
کارگردان : رحمان سیفی آزاد
بازیگران : احمد ساعتچیان، مجید صالحی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا میرعلمی , بهرام افشاری
خـلـاصــــه داسـتـان
چ
دانلود فیلم ناگهان درخت
دانلود فیلم ایرانی ناگهان درخت با لینک مستقیم و کیفیت عالی (اچ دی)
شما عزیزان میتوانید فیلم ناگهان درخت را از رسانه مجاز تب مووی با سرعت بالا دریافت نمایید.
کارگردان : صفی یزدانیان
نویسنده : صفی یزدانیان
تهیه کننده : پیمان معادی
ژانر : اجتماعی
مدت زمان فیلم : – دقیقه
نمونه کیفیت : کلیک کنید
بازیگران
: پیمان معادی , مهناز افشار , مهراب قاسم خانی , شقایق دهقان , سیامک
صفری , پانته آ پناهی ها , لیلی فرهادپور , شهروز آقایی پور ,
سایت freebitcoin کسب بیتکوین رایگان هر 1 ساعت
کسب درآمد با جمع کردن بیتکوین BTC
 فرهاد دهقان   3 هفته پیش 01,913 خواندن این مطلب در 1 دقیقه
کسب بیت کوین رایگان (Free Bitcoin (BTC هر 1 ساعت با سایت freebitcoin.io فری بیتکوین – ارز دیجیتال بیتکوین برترین و اولین ارز دیجیتالی است.
این سایت freebitcoin هم مثل سایت معروف و معتبر فری بیتکوین هر 1 ساعت شانسی بیتکوین میدهد.
در حال پرداخت
آموزش ثبت نام در سایت freebitcoin
ثبت نام
بعد از وارد شدن به سایت بر روی Register کلیک کنید. سپس در بخش
قسمت سوم سریال نون خ دو 2
بازیگران سریال نون خ 2:
سعید آ‌قاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی،نسرین مرادی، ماشاالله وروائی، سیروس سپهری، کاظم نوربخش، سیدحسین موسوی، حسین مرادی، یوسف کرمی، وریا امینی، افشین ملکی، کیوان شیخ احمدی، رضا رشیدی، پرویز کولیوند، سیروس حسینى فر ، حسن رحمتی، علی اخوان.صهبا شرافتى
 
ماجرای سریال نون خ 2:
این سریال، داستانی اجت
دانلود فیلم سینمایی نفس های آرام با کیفیت عالی 1080p Full HD
فیلم ایرانی نفس های آرام به کارگردانی میثم هاشمی طبا
کارگردان: میثم هاشمی طبا | ژانر: اجتماعی، خانوادگی | سال تولید: 1395 | انتشار: 1398
مدت زمان: 88 دقیقه | نوع: ویدئویی | مخاطب: خانواده | کیفیت ویدئو: WEB-DL
فرمت: MP4 | حجم: متفاوت | تهیه کننده: علی مصفا و حافظ احمدی
خلاصه داستان:محیا و رضا زوج جوانی در آستانه ازدواج هستند. رضا مهندس معمار است و محیا شاگرد و نامزد اوست. حادثه ای برای محیا اتفاق می‌افتد
کارگردان : میثم هاشمی طباژانر : اجتماعی، خانوادگیسال تولید : 1395انتشار : 1398مدت زمان : 88 دقیقهکیفیت ویدئو : WEB-DLفرمت : MP4تهیه کننده : علی مصفا و حافظ احمدیخلاصه داستان : محیا و رضا زوج جوانی در آستانه ازدواج هستند. رضا مهندس معمار است و محیا شاگرد و نامزد اوست. حادثه ای برای محیا اتفاق می‌افتد که مسیر زندگی هر دوی آنها تغییر می کند…بازیگران : کوروش تهامی، محمود پاک نیت، همایون ارشادی، لیلا بلوکات، جعفر دهقان، شهرام عبدلی، آوا دارویت و شهربانو مو
دانلود فیلم ایرانی بازیووو
دانلود فیلم بازیووو : سینمایی بازیووو در ژانر خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی امیرحسین قهرایی و تهیه کنندگی سیدغلامرضا موسوی ساخته تو تولید شده است برخی از بازیگران فیلم جدید بازیووو مانند پژمان بازغی- برزو ارجمند – محمد رضا هدایتی – لیندا کیانی- سحر زکریا – مجید افشاری – فرانک جلیلی و رضا شفیعی جم در این فیلم بازی کرده اند. شما می توانید این فیلم زیبا را از سایت پیشگام مووی دریافت نمایید.
کارگردان : امیرحسین ق
دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام چهل گیس
ترانه: حدیث دهقان, تنظیم: مصطفی مومنی
Download New Music Evan Band – Chehel Gis

دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ یا کیفیت 128
متن آهنگ چهل گیس ایوان بند
ای جان لیلی میخوامت خیلی هرسی بی طاقتم به تو بد عادتم تو به من بی میلی
ای تو ماه از من جون بخواه از من میدونم غلطه ولی خاصیت عشقه واست مردن
عاشق نبودی دلت هری بریزه واسه اونکه عزیزه نفست بره راحت
عاشق نبودی که این حالو بدونی اینکه حتی بمونی دلم تنگ بشه واست
زیبای چهل گی
 دانلود قسمت ۱۱ سریال از یادها رفته ,
دانلود قسمت یازدهم سریال از یادها رفته , دانلود قسمت 11 سریال از یادها
رفته , از یادها رفته قسمت 11 , از یادها رفته قسمت 11 یازدهم , دانلود
قسمت یازدهم 11 سریال از یادها رفته , دانلود قسمت یازدهم 11 سریال از
یادها رفته با کیفیت , دانلود قسمت 11 سریال از یادها رفته با کیفیت 1080p ,
سریال دلدار - قسمت 11 ,
دانلود قسمت 11 سریال از یادها رفته با لینک مستقیم
دانلود رایگان سریال از یادها رفته قسمت یازدهم با کیفیت عالی 720p
دان
دانلود آهنگ جدید ایوان بند چهل گیس
دانلود آهنگ ایوان بند به نام چهل گیس کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ
دانلود آهنگ فوق العاده چهل گیس با صدای ایوان بند از جوان ریمیکس
ترانه: حدیث دهقان, تنظیم: مصطفی مومنی
Download New Music Evan Band – Chehel Gis

مژده به دوست داران موسیقی.
آهنگ جدید ایوان بند منتشر شد.
ساخته جدید ایوان بند، چهل گیس نام دارد که در سبک پاپ قرار دارد.
ترانه این اثر از حدیث دهقان می باشد.
تنظیم حرفه ای این موزیک به
شعر شهادت سردار قاسم سلیمانی-4
****************
علی‌‌محمد مؤدب
تو از  فریادها، شمشیرهای صبح پیکاریکه در شبهای دهشت تا سحر با ماه  بیداریتو دهقان زاده از فضل پدر مهری ست در جانت   که  می روید حیات از خاک، هر جا پای بگذاریدم روح خدا آن سان وجودت را مسیحا کردکه بالیدند بر دستت کبوترهای بسیاریچه خوش  رم می کند از پیش چشمت لشکر پیلانابابیل است و سجیل است هر سنگی که برداریدلت را سر به زیری ها، سرت را سربلندی هاستخوش آن معنا که بخشیده است چشمانت به سردار
 مدتی بود که اصرار داشت یک موتور مدل بالاتر بخرد و 5/3 میلیون پول لازم داشت، هر چه اصرار کرد من ندادم. 
اما روزی که زنگ زد تا برای پاسپورتش 2 میلیون واریز کنم از او سؤال کردم برای چه کاری می خواهی سریع و بی وفقه، توضیح داد برای سوریه، عراق، کربلا، دمشق، برای پیاده روی اربعین و آنقدر تند تند توضیح می داد که من مبادا نه بیاورم. 
و من هم بلافاصله واریز کردم و دوستانش تعریف می کردند که بعد از پیامک من آنقدر خوشحال شد و تک و تک دوستانش را بوسید.
در حقیق
خلاصه داستان:دو رفیق به اسم سهراب و هاشم که از دوران کودکی با هم در پرورشگاه بزرگ میشوند، از همان ابتدا آرزوی بزرگی را در سر می پرورانند که برای رسیدن به آن سختی های زیادی را متحمل میشوند، اما در نهایت به توکل به خدا و درایت خویش و مشورت و همکاری بزرگترها به آرزویشان رسیده و…
بازیگران سریال از سرنوشتپوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، حسین پاکدل، فریبا نادری، مریم کاظمی، علیرضا استادی، شبنم فرشادجو، علیرضا آرا، مهرداد ضیایی، مائده ط
زندگی نامه میثم ابراهیمی کامل
میثم ابراهیمی (زاده 8 شهریور 1364 در تهران) خواننده سبک پاپ و آهنگساز ایرانی است. وی در حال حاضر مجرد و ساکن تهران می باشد. او فرزند آخر خانواده می باشد. میثم ابراهیمی از همان دوران کودکی قراعت قرآن را آغاز نمود.

میثم ابراهیمی فوق دیپلم خود را در رشته موسیقی و لیسانسش را در رشته مدیریت فرهنگی اخذ کرد و هم اکنون در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه علوم تحقیقات تهران می باشد.
میثم ابراهیمی خوانندگی
دانلود آهنگ جدید رضا بهرام آتش
دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام آتش
دانلود آهنگ تیتراژ جدید برنامه فرمول یک با صدای رضا بهرام
ترانه: یاحا کاشانی / ملودی و تنظیم: حامد دهقان
Download New Music Reza Bahram Called Atash
| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین + متن + تکست تک آهنگ آتش با صدای رضا بهرام |

دانلود رایگان موزیک آتش با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …
جدیدترین اثر رضا بهرام به همراه متن آهنگ از رسانه چیزها با کیفیت
بالا و قا
دانلود دوبله فارسی فیلم Blood and Sand 1941کیفیت BluRay 720p اضافه شددانلود
بازیگران : Anthony Quinn, Linda Darnell, Rita Hayworth, Tyrone Power
کارگردان : Rouben Mamoulian
محصول : آمریکا
سال تولید : ۱۹۴۱
زبان : دوبله فارسی
فرمت : MKV
حجم :۱٫۵GB
نام پارسی فیلم : خون و شن
خلاصه داستان : دهقان بیسواد “خوان گایاردو” پس از رسیدن به شهرت و ثروت از طریق میدان گاو بازی، بذر شکست خود را می کارد
کتاب ربکا نوشته ی دافنه دوموریه می باشد. این کتاب توسط انتشارات افق به چاپ رسیده است. داستان این کتاب به اندازه ای جذاب بوده که بعد ها یک نمایشنامه ی رادیویی و همچنین یک فیلم توسط آلفرد هیچکاک از روی آن ساخته شدند.
نویسنده ی کتاب ربکا، دافنه دوموریه در سن 62 سالگی بانوی ادبیات انگلستان شد.
داستان این کتاب سرنوشت دختری را در زندگی با ارباب خانمش بیان می کند. ارباب این دختر یعنی خانم وان هاپر زندگی خود را به خوشگذرانی سپری می کرد.
این دختر در سفری
دامنۀ ایران 
7192
 
به قلم دکتر فتح الله دهقان
در اسد چون حوت سوزد ز آفتاب و عاقبت
بی نصیب از سنبله میزان دهقان است و بس
" فرخی یزدی"
 
کشاورزان به عنوان قشری زحمتکش همواره در طول تاریخ از سوی بلایای طبیعی همچون خشکسالی، حشرات موذی مانند ملخ و... مورد تهدید بوده اند. در دنیای جدید و مدرن و با پیچیده تر شدن زندگی بشر رویدادها، حوادث و تحولات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بر زندگی آنها تاثیر مضاعفی دارد. در دنیای مدرن و امروزی پیشرفت تکنولوژی و تعرض انسا
١٧/١٧. عَلِیُّ‌ بْنُ‌ إِبْرَاهِیمَ‌، عَنْ‌ أَبِیهِ‌، عَنْ‌ جَعْفَرِ بْنِ‌ مُحَمَّدٍ الْأَشْعَرِیِّ‌، عَنْ‌ (۱) عُبَیْدِ اللّٰهِ‌ الدِّهْقَانِ‌، عَنْ‌ دُرُسْتَ‌، عَنْ‌ إِبْرَاهِیمَ‌ بْنِ‌ عَبْدِ الْحَمِیدِ، قَالَ‌: قَالَ‌ أَبُو عَبْدِ اللّٰهِ‌ عَلَیْهِ‌السَّلاَمُ‌: «أَکْمَلُ‌ النَّاسِ‌ عَقْلاً أَحْسَنُهُمْ‌ خُلُقاً»(۲).
 
ترجمه:
١٧/١٧.على بن ابراهیم، از پدرش، از جعفر بن محمد اشعرى، از عبیداللّٰه دهقان، از دُرست، از اب
زاهدان - ایرنا -جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.
http://www.irna.ir/sb/fa/News/83205170
به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شیعه و سنی اعم از فارس و بلوچ و زن و مرد در آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن خاش با سردادن ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از سران استکبار ابراز داشتند.امامان جمعه شیعه و سنی، فرما

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها