نتایج جستجو برای عبارت :

افزایش سرعت موبایل

الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
چنانچه شما مالک استخر هستید و می‌خواهید در هزینه قبوض خود صرفه‌جویی کنید، یکی از روش‌های انجام این کار، استفاده از پمپ‌های سرعت متغیر است. یک پمپ سرعت متغیر، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که سرعت دورانی موتور پمپ خود را به حداقل مقدار موردنیاز برای گردش آب در استخر، کاهش دهید. استفاده از پمپ سرعت متغیر، می‌تواند تا ۹۰% موجب کاهش هزینه‌ انرژی شود. به کار انداختن پمپ سرعت متغیر در سرعت پایین‌تر، به معنی کاهش کیلووات یا انرژی مصرفی
یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه ها برای مدیران سایت ها افزایش سرعت سایت می باشد. در صورتی که شما یک وب سایت داشته باشید بی شک می دانید که سرعت بارگذاری صفحات سایت چه موضوع حساسی می باشد. بنابراین تمام سعی خود را می کنید تا بتوانید سرعت را تا حد ممکن افزایش دهید.
ادامه مطلب
اگر فکر می‌کنید که در مطالعه کردن و کتاب خواندن مشکل دارید ابتدا باید ریشه این مشکل را پیدا کنید
اصلی ترین مشکل که کتاب‌خوان‌ها با آن درگیر هستند سرعت مطالعه کم است
برای اینکه بدانید که ایا سرعت مطالعه شما مناسب است یا خیر باید تست سرعت تندخوانی را انجام دهید که نحوه تست را در این صفحه به طور کامل برای شما توضیح می‌دهیم
آیا می خواهید تست سرعت خود را بسنجید؟ روی لینک زیر کلیک کنید.
http://shahbabaee.com/speedreading/
 
چگونه می توانیم سرعت تایپ خود را افزایش دهیم؟ شاید شما هم دوست داشته باشید که سرعت تایپتان را افزایش دهید برای این کار می توانید با چند تکنیکی که از سایت تایپو آورده شده است سرعت تایپتان را افزایش دهید. ادامه این آموزش را در لینک زیر برایتان قرار داده ام.
ادامه مطلب
اگر گوشی اندرویدی شما برنامه ها را با سرعت پایینی باز می کند ،و سرعت
سویچ کردن بین برنامه ها کاهش پیدا کرده است.قطعا نیاز به خواندن این مقاله
دارید ،قبل از خرید یک گوشی جدید، با انجام چند کار ساده ،سرعت گوشی خود را بالا ببرید. ادامه مطلب
تست سرعت تایپ
سلام
آیا دوست دارید بدونید چقدر سریع تایپ می کنید و سرعت تایپتون چقدر هست؟ یا دوست دارید بدونید در یک ساعت چند برگ a4 می تونید تایپ کنید و کلی آمارهای جالب دیگه؟ کافیه از طریق لینک زیر سرعت تایپتون رو تست کنید.
امروز قابلیت جدیدی به تایپو اضافه شده که از طریق اون می تونید سرعت و دقت تایپتون رو تست کنید و وارد رقابت تایپ بشین
برای تست سرعت تایپ کافیه به این لینک مراجعه کرده و تایپ فارسی یا انگلیسی رو تست کنید.
 
 
هم اکنون به لینک با
کاربر امروز بیش از هر زمان دیگری به سرعت نیاز دارد. اهمیت این موضوع آنجایی مشخص می شود که سرعت بارگذاری اطلاعات در سایت شما بیش از بقیه سایرین باشد. استفاده از ترفندهای خاص برای بالابردن سرعت بارگذاری کاری است که پیشنهاد می شود و شما می توانید از این راهکار در جهت افزایش بازدیدهای …
عمر مثل برق و باد داره می گذره.
سرعت رشد یک جنین گ، سرعت رشد یک نوزاد، به مراتب از سرعت رشد و کمال من بیشتر بوده، به چشم دیدم و به گوشت لمس کردم. 
علیرغم همه تجربیات عمیق این سالها، حس می کنم ادب و عبرت و درس و نمره قبولی لازم رو از اتفاقات پشت سر بدست نیاوردم...
خدا کنه سنگی که سرم بهش می خوره بذای عبرت سنگ آخر نباشه و اصلا خدا کنه سنگ نباشه...
عمر مثل برق و باد داره می گذره.
سرعت رشد یک جنین گ، سرعت رشد یک نوزاد، به مراتب از سرعت رشد و کمال من بیشتر بوده، به چشم دیدم و به گوشت لمس کردم. 
علیرغم همه شهودات عمیق این سالها، حس می کنم ادب و عبرت و درس و نمره قبولی لازم رو از اتفاقات پشت سر بدست نیاوردم...
خدا کنه سنگی که سرم بهش می خوره بذای عبرت سنگ آخر نباشه و اصلا خدا کنه سنگ نباشه...
سرعت شاتر
قسمت دوم
 حالا در یک مسابقه فوتبال، اگر با سرعت شاتر بالا عکاسی نکنید، تمامی حرکات بازیکنان به صورت تار بوده که ممکن است برای یک عکس خبری جذاب نباشد. اما زمانی که باز هم در یک مسابقه ورزشی، مثلا در مسابقه اتوموبیل‌رانی که در شب برگزار شده است، با سرعت شاتر پایین عکاسی کنید، ردی از نورهای خودروهای در حال حرکت را ثبت میکنید که به خوبی سرعت و حرکت را در خود جای داده اند. البته نیاز به گفتن نیست که در سرعت های شاتر بالا، نور کمتری وارد س
گاهی اوقات، گناه کردن مثل پاشیده شدن آبه!در حالی که از کنار خیابون رد می شیم، یک ماشین با سرعت به چاله ی آبی می زنه...روزهای بـــارانی از کنــار چـاله چـوله ها رد نشیم!آب می پـاشه از سر تا نـوک پـامونو بایــد بشوریم؛همینه که میگن از کنار گنــاه رد نشو!درست مثل هیـــوندایی با سرعت 120 رد میشه،و یهـــو می بینیم که همه ی زنــدگی مون رو بایــد بشوریم!
گاهی اوقات، گناه کردن مثل پاشیده شدن آبه!در حالی که از کنار خیابون رد می شیم، یک ماشین با سرعت به چاله ی آبی می زنه...روزهای بـــارانی از کنــار چـاله چـوله ها رد نشیم!آب می پـاشه از سر تا نـوک پـامونو بایــد بشوریم؛همینه که میگن از کنار گنــاه رد نشو!درست مثل هوندایی با سرعت 120 رد میشه،و یهـــو می بینیم که همه ی زنــدگی مون رو بایــد بشوریم!
سرعت شاتر
قسمت اول
یکی از زیباترین و خلاقانه ترین بخش در سه گانه نوردهی، تنظیم سرعت شاتر است. در این جاست که یک عکاس کنترل تمام عناصر یک عکس را بدست میگیرد. درواقع با تنظیم این پارامتر خلاقانه میتوانیم به تصاویری خارق العاده در هر لحظه و در هر عکس دست پیدا کنیم.به طور ساده تر، وقتی در نظر داریم تمامی عناصر یک عکس ثابت و یا به عبارتی فریز شده باشند از سرعت بالای شاتر استفاده میکنیم و زمانی که میخواهیم برخی عناصر در حال حرکت، این نوع از حرکت خو
اسپید فورس یا به فارسی نیروی سرعت یک نیروی کیهانی است که مسئول هل دادن فضا و زمان به جلو است. این نیرو وابسته به سرعت و حرکت می باشد. اسپید فورس را حتما از سریال علمی و تخیلی به نام فلش می شناسید که منبع قدرتی است که شخصیت اصلی آن بدست آورده است.
ادامه مطلب
در نوشته‌های قبل افزایش سرعت با مم‌کشد  را شرح دادیم. در این نوشته با یکی دیگر از راه‌های افزایش سرعت پایگاه‌داده در لینوکس آشنا می‌شویم. بعضی از برنامه‌ها و سرویس‌ها بصورت متناوب و به کرات فایل‌ها و دایرکتوری‌ها را می‌خوانند  (مانند سرویس MYSQL و سایر برنامه‌های مدیریت پایگاه داده). با توجه به اینکه خواندن و … افزایش سرعت پایگاه‌داده با حذف خصوصیت atime
منبع : وبلاگ ایران سرور
در این آموزش قصد داریم به شما چند راه حل برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی معرفی کنیم.اکثر مردم در ایران هنوز از گوشی های رده پایین و ارزان قیمت و قدیمی استفاده میکنند درست است که سیستم آنها اندروید است اما از سرعت کمتری نسبت به گوشی های جدید و پیشرفته برخوردار هستند.حتی ممکن است این کندی سرعت در برخی گوشی های رده بالا پس از نصب برنامه های سنگین رخ دهد که در ادامه با چند روش نسبت به افزایش سرعت گوشی های اندرویدی آشنا خواهیم شد با میبایل همرا
سرعت سرور مجازی
سرعت یک سرور مجازی بستگی به عوامل زیادی دارد، برای مثال زمانی که توسط هاستینگ وب سایت شما تحویل داده می شود، سرور مجازی شما خام می باشد حالا اگر این سرور از لینوکس استفاده کند یا ویندوز سرعت آن بسته به میزان منابعی که مشغول می کند متغیر می باشد. یکی دیگر از عواملی که در سرعت سرور مجازی تاثیر زیادی دارد، میزان پردازشی است که شما از سرور لازم دارید.
  این افزونه که بهش  DPPP هم گفته میشه، یکی از افزونه های افزایش سرعت وردپرس هست که کاربرد بالایی داره. 
 
نحوه عملکرد این پلاگین نسبت به بقیه افزونه ها کمی متفاوته. چطور؟
 
وقتی که شما افزونه‌ای مثل پلاگین فرم ساز رو روی سایت نصب میکنین و به کمک اون چند فرم در صفحه درباره ما، تماس با ما و صفحات لندینگ پیج سایت میسازین، تصور میکنین که کدهای این افزونه صرفا توی همین صفحات وب سایت مورد استفاده قرار میگیرن، اما اینطور نیست! 
 
کدهای CSS و JS این پلاگ
سنسورهایی که برای تشخیص سرعت یک شی یا وسیله نقلیه استفاده می شوند ، به عنوان سنسور سرعت نامیده می شوند. سنسورهای مختلفی برای تشخیص سرعت وجود دارد مانند سنسورهای سرعت چرخ ، سرعت سنج ، LIDAR ( ترکیب رادار و نور لیزر) ، رادار سرعت زمین، رادار داپلر، شاخص سرعت هوا و غیره.
 
کاربرد سنسور سرعت
پروژه مبتنی بر میکروکنترلر PIC برای هماهنگ سازی سرعت موتورهای چندگانه در صنایع با استفاده از فناوری بی سیم یکی از کاربردهای روتین سنسور سرعت است. یکی از موتور
آنها که راه می افتند تازه به خطرها می رسند و آنها که شتاب بر می‌دارند، باید حتی لرزش ها را کنترل کنند؛
چون در سرعت های زیاد یک دهم ثانیه انحراف، سی هزار کیلومتر انحراف است
و این است که یک کبر، یک حرص، یک بخل و یک حسد و یک شتاب، شیطان و آدم و پسر آدم و یونس را از عظمت های زیاد به تبعید ها و زندان ها گرفتار نمود.
اما ما با این که جامع الشرایط هستیم و تمام اینها را با هم داریم، هنوز زندانی شکم ماهی ها نگشته ایم.
تفاوت در همان سرعت و شتاب است.
در سرع
افزایش سرعتافزایش سرعت از دیر باز همیشه مورد توجه بوده است. اهمیتی ندارد که تلفن همراه شما به روزترین موبایل نسل حاضر باشد. اهمیتی ندارد که وسیله نقلیه شخصی شما پرسرعت ترین خودرو دنیا لقب گیرد.
زمانی که بحث بهبود عملکرد دستگاه و افزایش سرعت پیش می آید همگان گوش هایشان را تیز می کنند! این ویژگی از ذات انسان نشأت می گیرد. کمال طلبی و سیری ناپذیری در سرشت انسان نهفته است.
این سرشت نه تنها عیب نیست بلکه وجود آن موجب پیشرفت مداوم تکنولوژی می باشد.
مرد میانسالی وارد فروشگاه اتومبیل شد. BMW آخرین مدلی را دیده و پسندیده بود؛ پس وجه را پرداخت و سوار بر اتومبیل تندروی خود شد و از فروشگاه بیرون آمد. 
قدری راند و از شتاب اتومبیل لذّت برد. وارد بزرگراه شد و قدری بر سرعت اتومبیل افزود. کروکی اتومبیل را پایین داد تا باد به صورتش بخورد و لذّت بیشتری ببرد. چند شاخ مو بر بالای سرش در تب و تاب بود و با حرکت باد به این سوی و آن سوی می‌رفت. پای را بر پدال گاز فشرد و اتومبیل گویی پرنده‌ای بود رها شده از قفس.
هواکش بین کانالی 10سانت VORTICE مدل CA
 
هواکش بین کانالی ورتیس مدل CA 100MD با ابعاد کانال ورودی و خروجی 10سانت و
هوادهی 340مترمکعب برساعت در دوربالا و 220مترمکعب برساعت در
دورپایین دارای صدای کم(43.2dBدوربالا، 32.2dB دورپایین) و عایق بندی جذب انرژی
صوتی می باشد.
هواکش 10سانت بین کانالی ورتیس دارای دو سرعت 1730-2450 با توان مصرفی
85W دردوربالا و 60W در دورپایین، تکفاز220V و با شدت
جریان 0.4A در دوربالاو 0.3A دردورپایین می باشد.
هواکش 10سانت بین کانالی ورتیس 
به گیربکس حلزونی، گیربکس کاهنده نیز گفته می شود . این گونه گیربکس ها از چرخ دنده های حلزونی، شفت ها، یاتاقان ها و قاب های جعبه ای تشکیل شده اند .
 چرخ دنده ، شفت و یاتاقان توسط پوسته جعبه کنار هم نگه داشته می شوند. بنابراین ، محفظه گیربکس باید از سختی کافی برخوردار باشد. 
این گیربکس ها در طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. از این گونه گیربکس ها برای انجام فعالیت های سنگین استفاده می شود .
از گیربکس های حلزونی برای بدست آوردن کاهش سرع
آپشن های غیر فعال در 206 و قابل فعال شدن با دیاگ :1⃣آلارم سرعت، با قابلیت انتخاب سرعت مورد نظر به منظور هشدار2⃣روشن شدن خودکار فلاشر(جفت راهنما در اصطلاح) در زمان ترمز شدید3⃣روشن شدن نور بالا و نور پایین به صورت همزمان، در زمان استفاده از نوربالا دائم4⃣قفل شدن خودکار درب ها با افزایش سرعت به 10 کیلومتر در ساعت5⃣قفل شدن خودکار قفل درب ها در صورتی که بعد از باز کردن قفل مرکزی، به مدت 30 ثانیه هیچ یک از درب های خودرو باز نگردد.6⃣روشن شدن خودکار برف
معرفی سایت GTmetrix و افزایش سرعت سایت
در این مقاله شما آموزش سایت جی تی متریکس را بصورت کامل مطالعه خواهید کرد. معرفی سایت GTMetrix و کاربرد سایت GTMetrix در افزایش سرعت سایت را خواهیم گفت. در ادامه نیز به نحوه رفع خطای سایت GTMetrix اشاره می‌کنیم. زمانیکه در گوگل، سایت GTMetrix را جستجو می‌کنیم اغلب جستجوها مربوط به سایت GTMetrix چیست است. این یعنی خیلی از ما هنوز نمی‌دانیم که سایت GTMetrix چیست و کاربرد سایت GTMetrix در کجاست. به همین دلیل ما در تیم پشتیبانی و تولید محت
معرفی سایت GTmetrix و افزایش سرعت سایت
در این مقاله شما آموزش سایت جی تی متریکس را بصورت کامل مطالعه خواهید کرد. معرفی سایت GTMetrix و کاربرد سایت GTMetrix در افزایش سرعت سایت را خواهیم گفت. در ادامه نیز به نحوه رفع خطای سایت GTMetrix اشاره می‌کنیم. زمانیکه در گوگل، سایت GTMetrix را جستجو می‌کنیم اغلب جستجوها مربوط به سایت GTMetrix چیست است. این یعنی خیلی از ما هنوز نمی‌دانیم که سایت GTMetrix چیست و کاربرد سایت GTMetrix در کجاست. به همین دلیل ما در تیم پشتیبانی و تولید محت
هرگاه که پدال گاز را فشار می دهید، سرعت موتور کم می شود.
⬅️برای زیاد کردن سرعت باید خیلی کم پدال گاز را فشرد. قدرت کلی خودرو کم شده است.
این مشکل به مرور زمان بدتر میشود. مشکلات احتمالی عبارتند از:
✅فیلتر هوا ممکن است کثیف شده باشد.
✅فیلتر بنزین ممکن است که با گل گرفته باشد.
✅پمپ بنزین ممکن است که فرسوده باشد.

✅زمان بندی احتراق ممکن است اشتباه باشد.
✅آب ممکن است در بنزین مخلوط شده باشد.
✅مبدل کاتالیتیک ممکن است وصل شده باشد 
سنسوری است که سرعت خودرو را با استفاده از چرخدنده مستقر بر شافت خروجی گیربکس« و در برخی خودروها، خروجی دیفرانسیل » به پشت آمپر و ecuارسال می کند.خودروهای خیلی جدید این سنسور را ندارند بلکه ecu این اطلاعات را با در نظر گرفتن میانگین سرعت چرخها که از سنسور سرعت چرخها که برای سیستم ترمز ABS لحاظ شده دریافت می کند.علایم خرابی:1.از کار افتادن نشانگر کیلومتر در پشت آمپر2.شلاقه زدن عقربه کیلومتر3. خاموش شدن خودرو در دست اندازها و گاها پشت چراغ قرمز و در ک
اهمیت سرعت سایت در سئو
چند سال پیش گوگل سرعت لود سایت و مطالب سایت
را جزوه  یکی از فاکتور های رنک دهی به سایت ها اعلام کرد
گوگل به نقل از خودش در تلاشه که بهترین تجبه جستجو رو برای کاربران فراهم کنه
و سرعت بارگذاری مناسب و قابل قبول یکی از اون نکاته که باید در سئو رعایت بشه
بازدید ناموفق
گاها اتفاق میفته وقتی از سایتی بازدید میکنید
زمان ورود به سایت اونقدر طول میکشه که کلا اون سایت رو میبندید
پس سرعت سایت واقعا میتونه به ترافیک سایت ما لطمه وا
افزایش سرعت ویندوز ۱۰ با غیر فعال کردن حالت شفافیت
با روی کار آمدن ویندوز ۱۰ تمامی کاربران به دنبال بهینه کردن این ویندوز و افزایش سرعت آن هستند. گزینه های زیادی در ویندوز ۱۰ وجود دارد که در زیر به مهمترین گزینه های بالا رفتن ویندوز ۱۰ اشاره می کنیم :
نوار وظیفه یا Task bar در ویندوز ۱۰ به طور پیش‌فرض یا default در حالت شفاف قرار دارد که می تواند باعث کندی سرعت ویندوز شما شود. برای افزایس سرعت windows 10 شما باید این حالت شفافیت را غیر فعال نمایید برای شر
بسم الله الرحمن الرحیم
(شهید مهدی باکری)
یکی از همرزمان و سربازان شهید باکری می گفت:
دستور بود هیچکس بالای ٨۰ کیلومتر سرعت، حق رانندگی ندارد.
یک شب داشتم می آمدم کنار جاده یک نفر دست بلند کرد. نگه داشتم
و سوارش کردم. همین که سوار شد گاز دادم و رفتم. من با سرعت بالا
حرکت می کردم و با او گرم صحبت  شده بودم.
ادامه مطلب
قطعا شما هم بعنوان یه استفاده کننده از ویندوز تا اکنون حداقل یکبار از Windows Media Player استفاده کرده اید.
ممکن است به هر دلیل بخوهید سرعت پخش ویدئو خودتان را تغییر دهید و سرعت را افزایش و یا کاهش بدین. اگر میخواهین این ترفندو در عرض چند دقیقه یاد بگیری با ما همراه باشید.
 
چطوری سرعت پخش فیلم در  Windows Media Player را تغییر بدم؟
برای تغییر سرعت پخش ویدئو در مدیا پلیر ویندوز، پی از پخش فیلم مورد نظر خود بر روی صفحه مدیا پلیر راست کلید کنید و از منوی باز شده گ
10 نکته طلایی در مورد سئو محتوا
 
سئو محتوا و مطالب پیرامون آن، بسیار تخصصی و در عین حال برای یادگیری بسیار ساده هستند. در این مطلب بطور کامل 10 نکته طلایی در مورد سئو محتوا و سئو on page را بررسی میکنیم.
 
سرعت سایت را جدی بگیرید.
یکی از مهم ترین معیار های گوگل برای رتبه دهی به سایت های داخل اینترنت، سرعت آنهاست. به دلیل اینکه سرعت سایت مهم ترین فاکتور برای علاقه فرد به مشاهده مطالب سایت شماست. سعی کنید سرعت و حجم سایت خود رو بین 500 کیلوبایت تا 1 مگاب
◀بوگاتی سوپر اسپرت شیرون با سرعت ۴۹۰ کیلومتر در ساعت به عنوان پر سرعت ترین خودروی سواری روی زمین شناخته شد.خودروهای بوگاتی بصورت کاملا دست ساز تولید و عرضه می شوند. بوگاتی معمولا همیشه در سرعت رکورددار هست.بوگاتی حتی جز گرانترین خودروهای جهان هست.
چند افزونه کاهش حجم تصاویر و افزایش سرعت وردپرس
با توجه بر این که سرعت سایت یکی از فاکتور های نسبتا مهم در سئو و بهینه سازی سایت میباشد امروز تصمیم بر آن گرفتیم تا در این مطلب در مورد کاهش حجم تصاویر که یکی از عوامل مهم در کاهش سرعت میباشد, صحبت کنیم و چند افزونه وردپرس در جهت کاهش حجم تصاویر در اختیار شما کاربران سئو وب سایت قرار دهیم.
در مورد اینکه این که یکی از فاکتور های نسبنا مهم در گوگل سرعت سایت است هیچ شکی وجود ندارد و تصاویر نقش مهمی د
میگن زندگی سرعت گرفته و مردم مدام در حال تلاش و رفتن هستن.چند وقتی بود داشتم بهش فکر میکردم طوری که سعی کردم سرعتم رو کم کنم.البته من کلا سرعتم کمه در مقایسه با بقیه.سرعت زندگی رابطه مستقیمی با آرامش داره به نظرم.سرعتم که کم شد،اروم تر شدم و تونستم بهتر ماجراها رو ببینم و به خودم کمی مسلط‌تر بشم.این وسط به دوست و رفیق قدیمی‌م سر زدم یعنی سینما و در کنارش سریال که منو یاد بچگیم میندازه،زمانی که برای ماجراجویی داستان میخوندم.
حرف دیگه‌ای نیست.
معرفی سایت GTmetrix و افزایش سرعت سایت
در این مقاله شما آموزش سایت جی تی متریکس را بصورت کامل مطالعه خواهید کرد. معرفی سایت GTMetrix و کاربرد سایت GTMetrix در افزایش سرعت سایت را خواهیم گفت. در ادامه نیز به نحوه رفع خطای سایت GTMetrix اشاره می‌کنیم. زمانیکه در گوگل، سایت GTMetrix را جستجو می‌کنیم اغلب جستجوها مربوط به سایت GTMetrix چیست است. این یعنی خیلی از ما هنوز نمی‌دانیم که سایت GTMetrix چیست و کاربرد سایت GTMetrix در کجاست. به همین دلیل ما در تیم پشتیبانی و تولید محت
بعضی وقت ها برای عکاسی از موضوع های متحرک نظیر مسابفات ورزشی یا صحنه هایی از رویدادها در طبیعت برای فریز کردن اشیا یا چیز های متحرک از شیوه ی عکاسی با سرعت زیاد استفاده می شود.
در این روش سرعت شاتر یا زمان نوردهی به چند هزارم ثانیه می رسد و ما می توانیم لحظه های ماندگاری را ثبت کنیم.این صحنه ها نیز با این شیوه ثبت شده اند.
ادامه مطلب
سئو و سرعت سایت
چند سال پیش گوگل سرعت لود سایت و مطالب سایت
را جزوه  یکی از فاکتور های رنک دهی به سایت ها اعلام کرد
گوگل به نقل از خودش در تلاشه که بهترین تجبه جستجو رو برای کاربران فراهم کنه
و سرعت بارگذاری مناسب و قابل قبول یکی از اون نکاته
بازدید ناموفق
گاها اتفاق میفته وقتی از سایتی بازدید میکنید
زمان ورود به سایت اونقدر طول میکشه که کلا اون سایت رو میبندید
پس سرعت سایت واقعا میتونه به ترافیک سایت ما لطمه وارد کنه
و مهم تر از اون گوگل سایت
کند شدن سرعت اینترنت امری طبیعی است و چند دلیل میتواند موجب این امر شود.این کندی میتواند از اپراتور شبکه باشد یا مشکل از گوشی شما باشد و یا تنظیمات اینترنتتان صحیح نباشند و یا منطقه ای که در آن حضور دارید از اینترنت های نسل 3 و 4 پشتیبانی نمیکند.همه ی اینها میتواند باعث کندی سرعت اینترنت شود.امروز در میبایل به روش های افزایش سرعت اینترنت خواهیم پرداخت با ما همراه باشید تا به توضیح این مشکل بپردازیم.
ادامه مطلب
1️⃣ تصور غلط بسیاری از دانش آموزان این است که برای یادگیری بهتر و دقیق تر و کسب نمرات خوب در امتحانات مطالب را باید با سرعت خیلی کم مطالعه کرد. این مسئله که یادگیری مطلوب نیازمند تمرکز است، غیر قابل انکار است اما اگر سرعت مطالعه شما کمتر از سرعت مطلوب باشد، تمرکز شما کاهش پیدا کند. 
2️⃣  برای اینکه بتوانید دروس را با کیفیت مطلوب یاد بگیرید، باید با سرعت مطلوب مطالعه نمایید. این سرعت در افراد مختلف متفاوت است.بنابراین باید سرعت مطالعه خود را
در
تصادف عصر چهارشنبه (۲۹ خرداد) در روستای زاغه همدان راننده خوردوی کشنده ماک با سرعت از
کوچه‌های این روستا در حرکت بود که با یک پسر بچه ۱۲ ساله که مشغول
بازی با دوستانش بود برخورد کرد.
پسر بچه در دم فوت کرد و علت این تصادف بی توجهی راننده خودرو و سرعت غیر مجاز بود.
سرهنگ عزیزی رییس پلیس راه استان همدان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال در این روستا ۲ مورد تصادف منجر به فوت و ۴ مورد تصادف جرحی داشته ایم که در همه آن‌ها رعایت نکردن سرعت مجا
 سرعت تولید نیمچه نخ متناسب
 سرعت تولید نیمچه نخ متناسببا سرعت خطی غلتک تولید است و مقدار آن ثابت است پیچش نیز باید با سرعت تولید برابر باشد تا در موقع پیچیدن نیمچه نخ حالت کشیدگی یا شل شدگی در نیمچه نخ به وجود نیاید زیرا در هردو صورت ٬ عمل پیچش غیر ممکن است .
  از آنجایی که بعد از تکمیل هرلایه ٬ قطر بوبین افزایش می یابد برای ثابت ماندن سرعت پیچش یا سرعت خطی بوبین ٬ لازم است سرعت دورانی بوبین به مقدار معینی کاهش یابد . یعنی از سرعت دورانی بوبی
در نسخه ۱.۱ شاهد سرعت بسیار پایین بوده است و نزدیک ۳ تیکت دریافت شد. در نسخه ۱.۴ کد های HTML و Java ارتقا یافته و شاهد سرعت بسیار بالا بوده ایم.
همچنین اگر مشکلی وجود دارد لطفا از طریق دکمه پشتیبانی در منوی بالا با ما درمیان بگذارید.
باتشکر، مهراد
 
♦️ حسگرسرعت خودرو و مدار آن:
✅ حسگر سرعت خودرو بر روی جعبه دنده قرار دارد و با ولتاژ۱۲ولت مثبت توسط رله دوبل تغذیه می گردد.این حسگر ازنوع اثر های است که باحرکت خودرو وگردش پینیون دنده کیلومتر محور حسگر شروع به دوران کرده و سیگنالی بافرکانس متناسب با سرعت خودرو بهECU ارسال می کند.
(هربارگردش محورحسگر معادل۲کیلومتر است).
✅ -پین های کانکتور حسگر سرعت خودرو را از لحاظ ضعیف شدن، خرابی، خارج شدن و خوردگی بررسی کنید.
1⃣ -سوئیچ را در حالت off قرار دهید
از صبح که بیدار شده ام سرعت درس خواندنم، به طور متوسط، یک صفحه در طی 25 دقیقه بوده است و برای جزوه ی 200 صفحه ای باقیمانده،این سرعت بیانگر یک فاجعه است. به شدت به کسانی که یک جمعه معمولی را  می گذرانند و امتحانی ندارند غبطه می خورم! اصلا از همان ابتدا باید یک رشته آسان و حفظ کردنی انتخاب می کردم. البته این حرف ها را نباید جدی گرفت چون من رشته ام را دوست دارم و فقط دچار امتحان زدگی شده ام.
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید فناوری را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
 آدرس شورای حل اختلاف تهران
سایتی در مورد شورای حل اختلاف
شورای حل اختلاف تهران
شورا حل اختلاف کجاست
 نشانی شورای حل اختلاف تهران
 دلایل کم شدن سرعت گوشی چیست ؟
سایتی در مورد کم شدن سرعت گوشی
دلایل کم شدن سرعت موبایل
اطلاعاتی در مورد گوشی موبایل
کم شدن سرعت گوشی و اطلاعاتی در مورد ان
اطلاعات مهم فناوری
حل مشکلات فناوری شما
موفق باش
یک پلنگ تیزپا و قدرتمند، اگر با هزار کیلومتر سرعت هم بدود؛ باز نمیتواند؛ به پرواز درآید. 
ولى، یک گنجشک کوچک با کمترین سرعت هم پرواز می کند. 
زیرا براى پرواز نیاز به بال داریم؛ نه قدرت و سرعت!
 بالِ پرواز ما انسانها، ذهن ماست. موفقیت، هیچ ربطى به هیکل، زیبایى، جنسیت، قدرت، سن و سال، داخلى و خارجى بودن ندارد!
درصد موفقیت انسانها بستگى به درصد استفاده از قدرت ذهنشان دارد.
ادامه مطلب
ﺳﺮﻋﺖ ﺁﻫﻮ 90 ﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺳﺖ؛ﺩﺭ ﺣﺎﻟ که سرعت شیر 57 کیلومتر در ساعت ﺍﺳﺖ.ﺲ ﻄﻮﺭ ﺁﻫﻮ ﻃﻌﻤﻪ شیر می‌شود؟
"ﺗﺮﺱ" ،ترس ﺁﻫﻮ ﺍﺯ ﺷﺎﺭ ﺷﺪﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﻣیشود ﻪ ﺍﻭ ﺑﺮﺍ سنجیدن فاصله خود با شیر مدام به "پشت ﺳﺮ" ﻧﺎﻩ ﻨﺪ،ﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ همین سرعتش بسیار کم می‌شود! تا جایی که شیر میتواند به او برسد؛ یعنی ﺍﺮ ﺁﻫﻮ ﺑﻪ ﺸﺖ ﺳﺮﺵ ﻧﺎﻩ ﻧﻨﺪ طعمه ﺷﺮ نمیشود!
ﺍﺮ ﺁﻫﻮ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺩ ﺍﻤﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ؛ ﻫﻤﺎﻧﻮﻧﻪ ﻪ شیر به نیرویش ایمان د
- مسئله:سرعت یک جسم مرتعش برابر با 0.1 متر بر ثانیه است. تراز سرعت جسم را تعیین کنید.- اندازه گیری ارتعاش: ارتعاش سنج و بخش های آن
- سه معیار اصلی برای ارزیابی ارتعاش در موقعیت های متفاوت از نگاه ISO و کاربرد آن
- روش های میراکردن ارتعاش به همه بدن
- روش های میراکردن ارتعاش منتقله به دست و بازو
- حدود مجاز مواجهه روزانه با ارتعاش از دیدگاه ACGIH 
- تعریف ACGIH 
موتور
سنکرون چیست؟الکتروموتور
سنکرون یا Sychronous Motor نوعی از موتور
برقی که با برق جریان متناوب راه اندازی میشوند. در این الکتروموتور روتور که قسمت
گردشی می‌باشد با یک سرعت ثابت یه گردش ادامه میدهد. این سرعت برایند سرعت میدان
مغناطیسی است که حاصل از نواسانات برق در قطعه ثابت موتور یا همان استاتور تولید
می‌شود.
ادامه مطلب
هشتم برهان،گروه فیروزه ای
نمره خلاقیت با وسایل دور ریختنی:دارد
نمره هزینه کم:ندارد
نمره هماهنگی با رنگ گروه:ندارد
نمره زیبایی:دارد
سرعت عمل:دارد
جمع نمره: با وجود سرعت عمل بالا= بیست =A++
 
                                  «دانش آموزان عزیز در مورد کار دوستاتون انتقاد کنید....»
صدای یکنواخت معلم ،کلاس درس را کسل کننده و ملال انگیز می کند . تنوع در کیفیت صدا ، نحوه ی بیان، تن صدا و سرعت گفتار، بیاگر نشاط و سرزندگی معلم است.ارام صحبت کردن و زیر و بم کردن صدا ،سبب جلب توجه و اشتیاق دانش اموزان به تدریس می شود. پس انواع سرعت در صحبت کردن را تمرین کنید . در ضمن تمرین ،  متوجه خواهید شد که هنگام تغییر از یک سرعت به سرعتی دیگر ، توجه مخاطبان شما به انچه می گوید ،بیشتر می شود.
فواید نیم ساعت پیاده‌روی روزانه
پیاده روی با سرعت متوسط به مدت نیم ساعت،هم باعث سوزاندن حدود 200 کیلو کالری می شود و هم سرعت سوخت وساز را دربدن شما برای باقی مانده روز بالا می برد.
پانزده تا سی دقیقه پیاده روی هر روز هم تأثیری مثبت بر ظاهر ما دارد و هم سلامت ما را بهبود می بخشد. به نظر محققان، اگر همه ما فقط روزی نیم ساعت با سرعت نه چندان زیاد راه برویم ، خطر بسیاری از بیماریهای مزمن را در حدود 30 تا 40 درصد کاهش داده ایم.

ادامه مطلب
 ✅نحوه عملکرد این سنسور بدین صورت است که با چرخش دنده پینیون، سنسور توسط دنده کیلو متر پالس هایی به  کامپیوتر خودرو که نام آن ای سی یو است میفرستد به کمک پالسهایی که  کامپوتر خودرو دریافت میکند سرعت خودرو محاسبه می شود,✅محل قرارگیری این سنسور , بالای شفت خروجی گیربکس , روی پوسته بیرونی  میباشد
همه‌ی کامپیوتر‌ها با گذشت زمان سرعتشان کاهش می‌یابد و انجام کار‌ها را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند. کند شدن کامپیوتر شبیه به یک کابوس است که هیچکدام دوست نداریم گرفتارش شویم. با اینکه کاهش سرعت کامپیوتر به مرور زمان امری اجتناب ناپذیر است اما اشتباهات رایجی وجود دارند که بسیاری از کاربران با انجامشان سرعت کامپیوتر را بیش از پیش در معرض کند شدن قرار می‌دهند.
در این مطلب تصمیم گرفتیم ۵ اشتباه رایج که باعث کاهش سرعت کامپیوتر می‌شود را بر
سالها پیش حاکمی به یکی از سوارکارانش گفت مقدار سرزمین هایی را که با اسبش طی کند به او خواهد بخشید. همان طور که انتظار میرفت، اسب سوار به سرعت برای طی کردن هر چه بیشتر سرزمینها سوار بر اسب شد و با سرعت شروع کرد به تاختن با شلاق زدن به اسبش با آخرین سرعت ممکن می تاخت و می تاخت. حتی وقتی گرسنه و خسته بود متوقف نمی شد چون می خواست تا جایی که امکان داشت سرزمین های بیشتری را طی کند. وقتی مناطق قابل توجهی را طی کرده بود و به نقطه ای رسید که از شدت خستگی و
همه‌ی کامپیوتر‌ها با گذشت زمان سرعتشان کاهش می‌یابد و انجام کار‌ها را
با مشکلات زیادی مواجه می‌کند. کند شدن کامپیوتر شبیه به یک کابوس است که
هیچکدام دوست نداریم گرفتارش شویم. با اینکه کاهش سرعت کامپیوتر به مرور
زمان امری اجتناب ناپذیر است اما اشتباهات رایجی وجود دارند که بسیاری از
کاربران با انجامشان سرعت کامپیوتر را بیش از پیش در معرض کند شدن قرار
می‌دهند.
در این مطلب تصمیم گرفتیم ۵ اشتباه رایج که باعث کاهش سرعت کامپیوتر
می‌شود را

سرعت اینترنت موبایل خود را افزایش دهید
 
   
سرعت اینترنت موبایل خود را افزایش دهید
Network Speed Booster نرم افزاری حرفه ای برای سیستم عامل آندروید می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید سیگنال های دریافتی از طریق دستگاههای بی سیم اینترنتی را بهتر و با کیفیت بالاتری دریافت نمایید.
ادامه مطلب
در مورد این موضوع دوربین های مینی دی وی بسیار انتخاب خوبی است ، چرا که دارای سنسور ضد لرزش اپتیکال میباشند ، و به خاطر کیفیت بالای فیلم برداری و مخابره تصاویر لحظه ای (FPS) بالا میتواند انتخاب خوبی برای فیلمبرداری در سرعت بالا باشد . در ادامه توضیحاتی راجع به سنسور ها و دلایل فیلمبرداری دقیق این دوربین ها در سرعت بالا میپردازیم : با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.
ادامه مطلب
اگر احساس می کنید سرعت اینترنت گوشی شما پایین است می توانید از اپلیکیشن ها افزایش سرعت اینترنت استفاده کنید. یکی از بهترین اپلیکیشن های افزایش سرعت اینترنت Speedifyاست.
به کمک این نرم افزار سرعت اینترنت شما در اتصال به وای- فای و یا اتصال به اینترنت سیم کارت بهبود می یابد. این افزایش سرعت زمانی که از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید بسیار محسوس است و از نتیجه بسیار راضی خواهید بود.
به کمک این نرم افزار علاوه بر افزایش سرعت ارتباط اینترنت، ارتبا
ﺳﺮﻋﺖ ﺁﻫﻮ 90 ﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺳﺖ؛ﺩﺭ ﺣﺎﻟ که سرعت شیر 57 کیلومتر در ساعت ﺍﺳﺖ.ﺲ ﻄﻮﺭ ﺁﻫﻮ ﻃﻌﻤﻪ شیر می‌شود؟
"ﺗﺮﺱ" ،ترس ﺁﻫﻮ ﺍﺯ ﺷﺎﺭ ﺷﺪﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﻣیشود ﻪ ﺍﻭ ﺑﺮﺍ سنجیدن فاصله خود با شیر مدام به "پشت ﺳﺮ" ﻧﺎﻩ ﻨﺪ،ﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ همین سرعتش بسیار کم می‌شود! تا جایی که شیر میتواند به او برسد؛ یعنی ﺍﺮ ﺁﻫﻮ ﺑﻪ ﺸﺖ ﺳﺮﺵ ﻧﺎﻩ ﻧﻨﺪ طعمه ﺷﺮ نمیشود!
ﺍﺮ ﺁﻫﻮ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺩ ﺍﻤﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ؛ ﻫﻤﺎﻧﻮﻧﻪ ﻪ شیر به نیرویش ایمان د
ا وجود اینکه بالا رفتن نسل های ارتباطی باعث افزایش سرعت تبادل اطلاعات نیز به طرز قابل توجهی شده است و اپراتورها با پشتیبانی شبکه LTE 4Gکه سرعت و کیفت بیشتر نسبت به ADSL دارد . سیاری از گوش یهای هوشمند هستند که قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت LTE 4G را ندارند و اغلب گوشی‌های قدیمی‌تر محدود به پشتیبانی از شبکه ۳G هستند. در این شرایط است که بیشتر با مشکل کمبود سرعت اینترنت سیم کارت رو به رو می‌شوید. اما روش هایی وجود دارد که باعث افزایش سرعت اینترنت س
بیایید تصور کنیم شما یک تلفن جدید براق و زیبا خریده اید ولی کمی بعد متوجه می شوید که آنقدر ها که باید سریع نیست و کم شدن سرعت گوشی شما را آزار می دهد . چرا تلفن من کند است ؟ چرا انقدر تلفن من هنگ میکند ؟ این ها متداول ترین سوالاتی است که هنگام کم شدن سرعت گوشی ، به ذهن کاربران خطور می کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کم شدن سرعت گوشی ، به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.
 
www.heyvatech.com/web/articles/view/1283/دلایل-کم-شدن-سرعت-گوشی-چیست-؟.html
 
 
آقای ترامپ باید بداند مردم آمریکا و مردم جهان آگاه هستند که هر واقعیتی را به سبب واقعی بودن آن ، نمیتواند ، درست باشد ، زیرا کارکردهای آن و هزینه های آن و علت انجام نشدن آن تا به امروز ، و پر شدن جاهای خالی آن با سرعت سرسام آور ، محل سوال است! آیا ترامپ ، یوفو است یا یوفوها ، ترامپ 
ترامپ ، هستند! آیا سرعت پر شدن جاهای خالی مشاغل ، ابنرمال ، هست یا جاهای خالی ایجاد شده ، بصورت عمدی در گذشته ، طراحی ،  شده اند و قرار بر این بوده است که فقط ، ترامپ ،
 
svg چیست ؟
svg چه کاربردی دارد؟
svg در html  و نحوه استفاده و آموزش آن و ...
اینها مواردی هستند که در این مقاله از آرن به بررسی آن میپردازیم و صفرتا صد svg چیست را مورد بررسی قرار میدیم.
svg امروزه یکی از نیازهای اصلی در طراحی سایت میباشد.همانطور که میدانید سرعت یک سایت به مسائل زیادی بستگی دارد ولی عکس ها و آیکون های موجود در یک سایت نقش تعیین کننده ای در سرعت یک وب سایت دارند.
 
بنابراین لازمه که از تصاویر svg استفاده کنید تا یک وب سایت بهینه با سرعت من
جستجوی سرعت های سریعتر اینترنت را نمی توان جستجو کرد ، و گرچه همه نمی توانند هزینه خطوط T1 سفارشی را که در هر ماه حدود 300 دلار هزینه دارند ، بپردازند ، اما اکثر مردم می توانند از اتصالات اینترنتی فعلی خود بهترین نتیجه را بگیرند. این کار با شتابدهنده های سرعت DSL انجام …The post نگاهی به ابزارهای مختلف شتاب DSL appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2WCjKx8
مشاهده مطلب در کانال
اگر احساس می کنید سرعت اینترنت گوشی شما پایین است می توانید از اپلیکیشن ها افزایش سرعت اینترنت استفاده کنید. یکی از بهترین اپلیکیشن های افزایش سرعت اینترنت Speedifyاست.
به کمک این نرم افزار سرعت اینترنت شما در اتصال به وای- فای و یا اتصال به اینترنت سیم کارت بهبود می یابد. این افزایش سرعت زمانی که از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید بسیار محسوس است و از نتیجه بسیار راضی خواهید بود.
به کمک این نرم افزار علاوه بر افزایش سرعت ارتباط اینترنت، ارتبا
در پی حادثه ویرانگر سیل شیراز، رهبر انقلاب در پیامی به امام جمعه شهر شیراز، ضمن تسلیت به مردم داغدار، سرعت و جدیت در امر امدادرسانی به حادثه دیدگان را خواستار شدند: ضمن ابلاغ سلام و تسلیت اینجانب به خانواده های مصیبت دیده و نیز به مجروحان این حادثه، در تلاش برای غمگساری و جبران مصیبتها و خسارت و کمک به مردم، با مسئولین دولتی همکاری و همگان را توصیه به سرعت و جدیت در انجام وظیفه نمائید.
۱۲. به سرعت برخیزید
اکنون با فاصله‌ای که از دشمن گرفته‌اید، لازم است به سرعت بلند شوید و هم‌زمان از خودتان محافظت کنید. در همان وضعیت دفاع شخصی ضربه و فرار – بخش قبل – قرار بگیرید؛ ولی این بار، به جای حرکت به سمت عقب، باسن‌تان را از سطح زمین بلند کنید. پای آزادتان را زیر خود قرار دهید و به گونه‌ای به پشت ببرید که بتوانید در وضعیت اسکات قرار بگیرید. در حالی که از زمین بلند می‌شوید، با دستان‌تان از صورت خود محافظت کنید.وضعیتی که در آن، شما ب
تورم بالا - ایده آل برای 6 و 8 لود
Cool در حال اجرا در تمام سرعت ها
خوب متعادل
رایگان G MOP 6 "ورق انعطاف پذیر

دستگاه چرخش روتاری G PLUS (GPT001) با ویژگی های فرکلا با موتور گشتاور بالا، مناسب برای 6 و 8 اینچ طراحی شده است.
دستگاه پرداخت بسیار سبک وزن، به خوبی متعادل است و در حال اجرا سرد برای مشاغل بزرگ پرداخت می شود.
کنترل سرعت انگشت شست دست کنترل سرعت متغیر را از 700 تا 2500 دور در دقیقه کنترل می کند.
شامل G MOP رایگان 6 "ورق انعطاف پذیر بازگشت.
برای پرداخت نقاط کو
سمند نقره‌ای رنگ با سرعت زیاد از کنار آینه‌ی بغل عبور می‌کند._آخ آخ ببین عین گلوله میره !
_ ماشین شوتیه؛ این به هر کس بزنه کسی زنده ازش در نمیاد.
صدای آرامش از صندلی پشتی بلند می‌شود، هندزفری را از گوشش بیرون می‌کشد و می‌گوید : "از کجا فهمیدین ماشین شوتیه؟"
_مشخصه دیگه، پشتش رو ببین، پشت ماشین رو میارن بالاتر که وقتی بار میزنن و سنگین میشه خیلی نیاد پایین، ببین الان بار نداره پشت ماشین بالاست!
_ میگم! مگه امام جمعه نگفت اگه با سرعت مجاز برن پلی
 
فورد اخیرا در حال ارزیابی و آزمایش یک فناوری جدید است که اجازه عبور رانندگان از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی را نمی دهد.
این سامانه که به "سامانه کمکی بهینه سازی سرعت چراغ های راهنمایی" معروف است، اطلاعات چراغ های راهنمایی را از حاشیه جاده ها دریافت کرده و با این اطلاعات راننده را وادار به حرکت با سرعت مناسب می کند.
 
ادامه مطلب
آیا تاکنون مشکل کندی سرعت وبسایت را تجربه کرده اید؟ این مشکل بسیار شایع است و بیشتر صاحبان وب سایت ، طراحان یا توسعه دهندگان در هر نقطه از جهان با آن روبرو می شوند. در این مقاله ما به بررسی دلایل کند بودن سرعت می پردازیم. با ما همراه باشید!
 
 
ادامه مطلب
اگر مدت هاست که از یک دیوایس اندرویدی استفاده کنید، احتمالا تاکنون متوجه وجود لگ هایی در آن شده اید؛ سرعت موبایل کاهش می یابد و منوها دیرتر بالا می آیند. این مسئله متاسفانه طبیعی است و نه فقط روی اندروید، بلکه بقیه پلتفرم ها نیز وجود دارد.کافیست یک آیپد قدیمی را گرفته و آن را با نسخه جدید iOS آپدیت کنید تا متوجه این قضیه بشوید. هر دو سیستم عامل بعد از مدتی کند می شوند اما روش های مقابله با این مشکل روی آن ها تفاوت هایی دارد. 
 
 از آنجا که کاهش سر
دانلود نرم افزار کاربردی افزایش سرعت کپی که دارای حجم پایینی میباشد ولی نرم افزار دارای سرعت بالایی در انتقال فایل ها است.این نرم افزار قابلیت افزایش سرعت کپی را دارا می باشد . کاربران می توانند در هنگام کپی کردن فایل های خود انتقال آنها را به طور موقت متوقف کنند و در صورت دلخواه انتقال آنها را آغاز کنند .امکان کپی و انتقال همزمان چند فایل را در این نرم افزار می توانید مشاهده کنید.این نرم افزار بر روی تمام سیستم های ویندوز همچنین ویندوز8 و وی
کنترل سرعت 2000-4200
اندازه مدار 15 میلی متر
وزن محصول در کیلوگرم: 2.75
مناسب برای پدهای 125-150 میلی متر
توان : 710W
RPM:2000-4200
4CR 8650 برقی Orbital Polisher
 
به دلیل طراحی هد دنده مسطح ، می توان با اطمینان از هر مکانی کار کرد. هود چنگال ارگونومیک با SoftGrip. این دستگاه را می توان با دقت کنترل کرد و همیشه راحت برای نگه داشتن آن راحت است.
کنترل ریزپردازنده VR با تاخون ژنراتور
کنترل سرعت ثابت – نیازی به نگه داشتن ماشه در حین کار نیست
انتخاب سرعت متغیر از طریق شماره گیری
شرو
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تکنولوژی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
 آدرس شورای حل اختلاف تهران
سایتی در مورد شورای حل اختلاف
اطلاعاتی در مورد شورا
سایتی در مورد شورای حل اختلاف
اطلاعاتی در مورد ادرس شورا
 دلایل کم شدن سرعت گوشی چیست ؟
سایتی در مورد کم شدن سرعت گوشی
اطلاعاتی در مورد گوشی
دلایل کم شدن سرعت گوشی
چرا سرعت گوشی کم شده است
اطلاعات مهم تکنولوژی
حل مشکلات تکنولوژی شما
موفق باشید .
 
 
این مسئول در ادامه در خصوص سرعت پایین حرکت قطارها در مسیر کرمانشاه- ملایر گفت: علت این سرعت پایین به دلیل برخی مسائل فنی است و جوشکاری‌های باقی‌مانده در برخی نقاط مسیر در حال انجام است. 
 
راه‌اندازی خط ریلی استان کرمانشاه از اتفاقات خوبی بود که در دولت تدبیر و امید روی داد. این خط ریلی اما هنوز چه از لحاظ توسعه و چه از نظر مدیریتی و سازوکار اداری کمبود‌هایی دارد که باید هرچه زود‌تر برطرف شود. به گزارش همشهری، مهم‌ترین مشکلات خطوط ریلی ر
KS8210 یک ترمینال POS دستی بیسیم با پردازنده ARM با عملکرد بالا + سیستم عامل امن است.این دستگاه با داشتن صفحه ی لمسی و پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G و سرعت پاسخگویی بالا یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار کنونی به شمار می آید.دستگاه کارت خوان سیار szzt8210  سرعت تراکنش بسیار بالای خود و باطری بسیار قوی باعث شده که طرفدارن خود را پیدا نماید . این مدل کارت خوان سیار که لمسی و کی بردی  می باشد ابعاد متوسط دارد دارای قلم نوری و سرعت چاپ رسید بالا  می باشد
باد چیست؟
حرکت نسبی هوا در راستای افق سطح زمین باد می باشد و به میزان مسافت طی شده توسط هوا در واحد زمان سرعت باد گفته می شود. علت این حرکت نسبی اختلاف فشار در دو نقطه از محیط می باشد که موجب حرکت هوا از محیط پر فشار به محیط کم فشار می گردد. همچنین گاه تفاوت بین چگالی توده هوای سرد و گرم باعث حرکت هوا و ایجاد باد می گردد. واحد اندازه گیری سرعت باد معمولا متر بر ثانیه، کیلومتر بر ساعت، مایل در ساعت، فوت در دقیقه، ماخ بر ساعت و ... می باشد.
باد نیز ما
دانلود نرم افزار کاربردی افزایش سرعت کپی که دارای حجم پایینی میباشد ولی نرم افزار دارای سرعت بالایی در انتقال فایل ها است.این نرم افزار قابلیت افزایش سرعت کپی را دارا می باشد . کاربران می توانند در هنگام کپی کردن فایل های خود انتقال آنها را به طور موقت متوقف کنند و در صورت دلخواه انتقال آنها را آغاز کنند .امکان کپی و انتقال همزمان چند فایل را در این نرم افزار می توانید مشاهده کنید.این نرم افزار بر روی تمام سیستم های ویندوز همچنین ویندوز8 و وی
T.P.I : n/V
T.P.I : تعداد تاب در اینچ نیمچه نخ (Twist Per Inch)
N: سرعت دورانی پروانه (فلایر)
V : سرعت خطی غلتک جلو یا غلتک تولید
هرگاه سرعت خطی غلتک تولید بر حسب متر بر دقیقه در نظر گرفته شود ٬ مقدار تاب نیمچه نخ در متر بدست می آید .
T.P.M : n/V
چون سرعت دورانی پروانه مقدار ثابتی است ٬ پس برای تغییر دادن مقدار تاب نیمچه نخ لازم است سرعت خطی غلتک تولید تغییر داده شود. این منظور با تعویض چرخ دنده تاب ٬ عملی می گردد و با توجه به رابطه T.P.I : n/V
معلوم می شود که مقدار تاب نیمچه
کنترلر الکترونیکی سرعت (گاورنر)
گاورنر های GAC  جهت حفاظت و کنترل دور انواع موتور و موتور های دیزلی و گازی می باشند.
از جمله مزیتهای گاورنرهای GAC  می توان به طراحی منحصر بفرد آن در حفاظت جابجایی قطب های باطری و توقف مطمئن (Fail - Safe) هنگام قطع ولتاژ باطری یا قطع سیکنال سنسور پیکاپ اشاره نمود.
 
امکانات 
قابلیت کارکرد به صورت ایزوله و پارالل
کنترل PID دقیق سرعت
نصب و راه اندازی سریع و آسان
کنترل با ضرایب قابل تغییر
طراحی شده جهت کارکرد در شرایط آب و ه
همکارا داشتن در مورد وزیر محترم صحبت می کردن و من توجهی نکردم و نخوندم کامل. بعد که دیدم همه دارن می خندن دقت کردم دیدم مثل اینکه یه برچسب جدید اضافه کردن با عنوان "پست های جناب وزیر". خنده داره واقعا. برچسب مالی داریم، سرعت و لینک و نت و.. داریم آخرش هم اینو اضافه کردن که آمار بگیرن نطق ایشون چقدر تاثیر داره تو افزایش تماس ها.یکی از مورد هایی که جدیدا ایشون اعلام فرمودن سرعت 16 برای همه سرویس ها بوده که حتی اونایی هم که خودشون سرعت 16 رو خریدن نمی
SATA مخفف Several Advanced Technology Attachment است. که یک تکنولوژی ارتباطی استاندارد و پیشرفته است. از این تکنولوژی به منظور انتقال داده ها از مادر بورد به درایوها و یا هارد دیسک ها استفاده می شود که نحوه انتقال آن به صورت سریالی است.
رابط SATA Iکه به طور رسمی به عنوانSATA 1/5Gb/s شناخته می شود نسل اول رابط SATAاست که با سرعت 1/5 گیگابایت بر ثانیه کار می کند.
رابط SATA I که به طور رسمی به عنوان SATA 3Gb/S شناخته می شود نسل دوم SATAاست که با سرعت 3 گیگابایت بر ثانیه کار میکند .
رابط SATA I
 
 
 
 
 
وسعت جهان، عظمت خداى بى کران
اگر با سرعت نور حرکت کنیم...( سرعت نور در هر ثانیه سیصد هزار کیلومتر است . )۱ ثانیه بعد به ماه می‌رسیم ؛ ۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه بعد به خورشید می‌رسیم؛ ۲۰۰۰ سال زمان لازم است تا از کهکشان راه شیری خارج شویم ؛
و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار سال طول می‌کشد تا به «آندرومیدا» ، نزدیک ترین کهکشان مارپیچی به راه شیری برسیم !!آیا ما در این عالم تنها هستیم ؟؟؟( ألم یعلم بأن الله یرى_آیا انسان نمى داند که خدا مى بیند) 
جمعیت ساعتی با سرعت زیاد باعث شده است که بازار املاک و مستغلات مسئولیت تهیه اسکان مسکن میلیون ها با سرعت بسیار سریع را به عهده بگیرند. انسان حیوانات اجتماعی است و خانواده فوری با فراهم آوردن اصول ابتکار پذیری ، هنر اجتماعی بودن در فرد را القا می کنند. خانواده ، به نوبه خود …The post املاک مسکونی – آپارتمان ، آپارتمان یا ویلا برای فروش – گزینه های بسیاری! appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2zku2Kd
مشاهد
ماشین کناری میخواد بپیچه که راننده دستش رو میزاره روی بوق و داد میزنه، بعد دستش رو به نشانه اعتراض بالا میاره و برای راننده ماشین کناری تکون میده. میگه اصلا نمیدونه کجا داره میره، کجا میپچه. همون لحظه موبایلش زنگ میخوره و شروع میکنه به صحبت کردن. در حال صحبت، با سرعت زیاد وارد زیرگذری میشه که محدودیت سرعت 60Km داره، نزدیک دوربین کنترل سرعت، سرعتش رو میبره زیر 60 و بعد از گذشتن از دوربین باز سرعتش رو زیاد میکنه.
بقیه رو نهی نکنیم از مسیری که خودم
به استناد سایت حقوق تجاری دینا مدیر کل ثبت اسناد و املاک گفت : با توجه به اینکه تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری مستلزم تهیه نقشه عرصه املاک است ، بر همین اساس فراخوان برون سپاری تهیه نقشه‌های عرصه املاک در پورتال این اداره کل بارگذاری شده است . برای مشاهده جزئیات سرعت بخشی به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/95/سرعت-بخشی-به-اسناد-مالکیت-دفترچه-ای.html
یکی از روش های افزایش سرعت سایت قرار دادن کلیه آیکون ها و عکس های کوچولو موچولو درون یک عکس هست و فراخونی اونا از اون عکس بزرگ برای این کار باید موقعیت آیکون کوچیک رو درون عکس بکشیم بیرون و توی Css درون بگراند قرار بدیم تا نشون بده برای این کار یک سایت هست که میتونید کلیه آیکون های خودتون رو درونش قرار بدید سپس به شما یک کد Css میده  و اینجا میاد عکس کلی رو هم دانلود میکنید و عکس رو درون سایتتون قرار میدید و .... خسته شدم از بس تایپ کردم باقیش خودتون
تصور اینکه گوشی هوشمند اندرویدی ما دارای سرعت پایینی باشد کمی دور از انتظار است.اما این اتفاق ممکن است در هر زمانی رخ دهد.کافی است برخی از ترفندهای اندرویدی برای افزایش سرعت گوشی را بدانیم.
چند راهکار ساده برای افزایش سرعت گوشی های  اندرویدی
در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما این مراحل رو اموزش بدیم
ادامه مطلب
به همه ی مشترکین ADSL مخابرات، 100 گیگ اینترنت رایگان دادن که تو خونه بمونن! حالا 100 گیگ 12 روزه هست، و سرعت اینترنتمون امروز شده در حد 50 کیلو بایت!! چون مخابرات پهنای باند برای اینهمه تقاضا نداره. لذا دیگه کلاس آنلاین هم نمیتونم ببینم ... ممنون که توی همه ی برنامه های آدم ** ****** :/ 
فعلاً همون کتابامو میخونم تا شاید یکم سرعت بهتر شه ... 
دوستم برا تولدم یه کتاب از فیدیبو بهم هدیه داده. همونو شروع کنم بخونم. از تخفیف 90%ی فیدیبو هم که حتماً خبر دارید خودتو
اطلاعات ذخیره شده تان را پاک کنید (۳۰ ثانیه)اپلیکیشن های شما دائما بخش کوچکی از داده ها را ذخیره میکنند که به طور معمول باعث کاهش عملکرد سرعت گوشی شما میشود. پس این اطلاعات بجای کمک کردن میتوانند آزار دهنده هم باشند. در زیر نحوه ی پاک کردن آنها را میبینید:
۱-به تنظیمات گوشی –Setting- بروید.
۲- storage را فشار دهید.
۳- cached data را فشار دهید.
۴- ok را بزنید.
انیمیشن ها را غیر فعال کنید:انیمیشن ها باعث کاهش سرعت گوشی شما میشود. حتی گاهی اوقات به دلیل کم شدن سرعت
شایع ترین اشتباه مبتدیان گیتار چیست؟
بسیاری از
مبتدیان گمان می‌کنند که تکنیک و مهارت یک شبه حاصل خواهند شد. این اشتباه
باعث دلسردی و گاهی کنار گذاشتن ساز و نوازندگی می‌شود. یادگیری موسیقی یک
ماراتون است، نه یک دوی سرعت. این یک یادگیری و تجربه ی تدریجی است که
نیازمند صبر، زمان و درک درست از مفاهیم است.کار کردن سریع با گام ها و ریز
شدن در هر نوت این حرفه را جذاب نمی‌کند. بگذارید احساس شما را هدایت کند.
با سرعت خودتان پیش بروید. کنجکاوی خود ر
دختر راننده پورشه اصفهان کیست؟ به همراه تصاویر
در اردیبهشت ماه 1398 در خیابان کارگر اصفهان یک خواهر و برادر با پورشه لوکس خود اقدام به دور دور کردن در خیابان ها با سرعت زیاد میشود. طبق گزارش اهدان این حادثه سرعت خودروی پورشه به حدی زیاد بوده که چندین خودرو را داغون کرده و راننده پراید که جوانی 20 ساله بود در این تصادف کشته میشود.
ادامه مطلب
PO6000C 150 میلی متر (6

امکانات

عملیات دو حالت: مدار اوربیتال و روتاری
کنترل سرعت متغیر از طریق ماشه و شماره گیری از پیش تنظیم شده
دستگیره جانبی برای راحتی و کنترل
900W * موتور با 0-6،800opm / 0-13،600spm بدون سرعت بار
کنترل سرعت ثابت و شروع نرم برای عملکرد صاف
سپر الکترودر روی چرخدنده برای محافظت از قطعه کار
 همانطور که می دانید آسانسور ها سرعت های مختلفی دارند.
انواع سرعت آسانسور
مهمترین نکته ای که در قیمت آسانسور حائز اهمیت است مقدار ترافیک مجموعه ی شماست. برای مراکز تجاری که به طبع مقدار استفاده از آسانسور بیشتر از ساختمان مسکونی است آسانسور باید سرعت بیشتری داشته باشد.
فایده دیگر خواندن کتاب این است که با سرعت خود یاد می‌گیریم. وقتی زمانی را به کتاب خوانی اختصاص می‌دهیم، هر زمان که بخشی را متوجه نشدیم می‌توانیم به عقب برویم و دوباره و دوباره بخوانیم. حتی می‌توانیم هر بخش را بارها و بارها بخوانیم ، بدون این که نگران از دست دادن بخشی باشیم. کتاب ها راه حل مشکلات را به ما می‌اموزند و هنگامی که مشکلی را حل کردیم ،می‌توانیم هر زمان که احساس می‌کنیم آماده مساله بعدی باشیم. همه چیز طبق سرعت ما انجام می‌شود و ا
با توجه به اهمیت سرعت سایت در موبایل برای رتبه دهی گوگل، طبیعتاً لازم است افرادی که قصد راه اندازی سایت دارند این امر را مورد توجه قرار دهند. به طور کلی باید بدانید گوگل به صورت رسمی بیان کرده است که سرعت سایت شما در موبایل می ‌تواند بر رنکینگ موتور های جستجو تاثیر مستقیم بگذارد.
تاثیر سرعت سایت در موبایل
با وجود این که گوگل به صورت رسمی اعلام نموده است که سرعت سایت می تواند اولین فاکتور باشد که برای ایندکس کردن در سایت ها برای موبایل ها مورد
به حاصلضرب جرم در سرعت جسم mv  اندازه حرکت می گویند
یک کامیون با جرم 10000 کیلو و یک سواری با جرم 2000 کیلو را در نظر بگیرید که هر دو با سرعت 20 متر بر ثانیه حرکت می کنند مشخص است که اندازه حرکت کامیون 5 برابر سواری است .
 
نکته : اگر اندازه حرکت را بر زمان تقسیم کنیم نیرو به دست می آید 
نیرو = اندازه حرکت تقسیم بر زمان 
واحد تکانه یا اندازه حرکت 
کیلو گرم متر بر ثانیه 
 
 
حرکت هوا
لازم است ، هنگام بررسی حرکت هوا ، بین کل کمیت موجود در گردش ، تمایز قائل شود و نسبت آن که از بیرون یک ساختمان پذیرفته شده است. این مرسوم بود که به عنصر دوم به عنوان هوای تازه اشاره شود ، اما از آنجا که آلودگی به یک شکل یا شکل دیگر ویژگی جو شهری است ، اکنون اصطلاح هوای خارج ترجیح داده می شود. در بسیاری موارد ، ممکن است حجم هوای بیرون وارد ساختمان شده باشد نفوذ ، که در این حالت معمولاً از نظر تغییرات هوا یا حجم اتاق در ساعت گفته می شود ، اما
بسیاری از نارسایی های سازمانها ناشی از کند شدن عملیات یا همان فرآیندها نسبت به برنامه ی زمانبندی شده طبق روال است .
زمان ، معلولِ حرکت است و اگر حرکتی نسبت به  حرکت کل سازمان متوقف شود زمان نتیجه گیری کند میشود و گاهی به نتیجه هم نمیرسد یعنی توقف کامل.
برای جبران و بهبود این وضعیت یعنی تاخیر ناخواسته چه باید کرد ؟
در میان مشاوران کسب و کار عالی بسیاری به دنبال حذف تاخیرسازها هستند و بهبود سیستم .
در حالی که اقدام شایسته تر که خود به خود تاخیر ه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها