نتایج جستجو برای عبارت :

انتخاب اصلح

۱۹ ویژگی نماینده اصلح از دیدگاه رهبر انقلاب
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مشخص شدن اسامی نامزد‌های انتخابات، حالا این ما هستیم که باید قدم نهایی یا همان انتخاب نامزد‌ها برای ورود به مجلس را برداریم.
انتخاب نمایندگان اصلح برای حضور در مجلس می‌تواند موفقیت‌های زیادی برای کشور به ارمغان بیاورد و مجلس را به راس امور کشور بازگرداند.
اما انتخاب نمایندگان اصلح بدون استفاده از رهنمود‌های مقام معظ
#معرفی_نامه اجمالی حجت‌الاسلام دکتر قاسم #روانبخش
◾️ نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تفت و میبد.
بخوانید و مقایسه کنید
سوابق اجرایی، سیاسی، بصیرتی، علمی، انقلابی، مدیریتی، نویسندگی و ... ✅
ما با #یقین به #اصلح بودن حاج قاسم #روانبخش از ایشان حمایت می کنیم.
#حامیان_اصلح
 
#نشر_حداکثری
رای ما #روانبخش
#معرفی_نامه اجمالی حجت‌الاسلام دکتر قاسم #روانبخش
◾️ نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تفت و میبد.
بخوانید و مقایسه کنید
سوابق اجرایی، سیاسی، بصیرتی، علمی، انقلابی، مدیریتی، نویسندگی و ... ✅
ما با #یقین به #اصلح بودن حاج قاسم #روانبخش از ایشان حمایت می کنیم.
#حامیان_اصلح
 
#نشر_حداکثری
رای ما #روانبخش
شاخصهای فرد اصلح:
1-امانت دار باشد.2-اهل مشورت باشد.3-اهل تحمل باشد.4-انجام وظیفه5-قاطع و شجاع باشد.6-مردم شناس باشد.7-مردم دوست باشد.
8-بنده صالح باشد.9-میانه رو باشد. 10-حریص نباشد.11-شایسته سالار باشد.            
منابع:
1-خطبه 5 نهج البلاغه
5,6,7,8,2-نامه 53نهج البلاغه
3-غررالحکم باب الراء
4-خطبه 3نهج البلاغه
9-خطبه 16نهج  البلاغه
10-خطبه 129 نهج البلاغه
11-الغدیر ج8،ص291
آیت‌الله محمد محمدقائینی ظهر امروز در حوزه علمیه آیت‌الله آخوند با بیان اینکه ما در انتخاب باید به دنبال احسن و اصلح باشیم و نباید به صالح و حسن راضی شویم، اظهار کرد: آیا ملاک در انتخاب ما همشهری بودن، هم‎طایفه بودن و پست‎های مهم است؟ مسلماً اینها ملاک احسن و اصلح نیستند.
وی با طرح این سئوال که احسن و اصلح در مجلس خبرگان کیست؟ در پاسخ تصریح کرد: کسی که دارای شم فقاهت بوده و بصیرت داشته باشد.
این استاد درس خارج در حوزه‌های علمیه کشور با بیان
آرزوی موفقیت و پیروزی برای نامزد های اصلح استان خوزستان
انقلابی، شجاع، مومن و متدین، کارامد، عدالت خواه
 دکتر سید کریم حسینی (اهواز حمیدیه باوی کارون)
دکتر جبار سعیداوی (اهواز حمیدیه باوی کارون)
مهندس سید مرتضی موتورچی ( شوش دانیال(ع) )
تو سایت khamenei.ir یک مطلب خوبی بود راجع به معیارهایی که رهبری عزیز در رابطه با ریاست جمهوری به اونها اشاره کرده اند که از سخنرانی های سالهای 91 و 92 جمع آوری شده بود. برای رفتن به اون صفحه روی لینک زیر کلیک کنید.
شاخص های نامزد اصلح برای ریاست جمهوری یازدهم
انتخاب اصلح از دیدگاه امام علیه السلام 
#نهج_البلاغه 
✨وَتَوَخّ مِنْهُمْ أَهْلَ التَّجْرِبَةِ  وَالْحَیَاءِ، مِنْ أَهْلِ الْبُیُوتَاتِ الصَّالِحَةِ، وَالْقَدَمِ فِی الاِْسْلاَمِ الْمُتَقَدِّمَةِ
و از میان آنها افرادى را برگزین که داراى تجربه و پاکى روح باشند از خانواده هاى صالح و پیشگام و باسابقه در اسلام»
#نامه ۵۳
@nahjol_balagheh
بخش دیگر مسئله، چگونه انتخاب کردن است: باایمان، شجاع و کارآمد باشند. وفادار به اسلام، مردم و انقلاب باشند. در مقابل دشمن احساس ضعف و اظهار ضعف نداشته باشند. چشم و دل حریص به مال دنیا نداشته باشند/ یک ترکیب متناسبی در مجلس بین جوانان و افراد باتجربه وجود داشته باشد/ سابقه دلبستگی و انفعال در مقابل دشمن هم بایستی یک نقطه منفی به شمار بیاید.
شاخصه های انتخاب اصلح از نگاه نهج البلاغه چیست؟
◀️با محوریت نامه ۵۳ #نهج_البلاغه:
نامه امیرالمؤمنین «علیه السلام» به مالک اشتر، در سال 38 هجرى هنگامى که او را به فرماندارى مصر برگزید.▫️1-اعتنا به نظرات مردم اهل مشورت بودن -  داشتن روحیه انتقاد پذیری«وَ لَا تَقُولَنَّ إِنِّی مُؤَمَّرٌ آمُرُ فَأُطَاعُ؛ و مگوى که مرا بر شما امیر ساخته‏ اند و باید فرمان من اطاعت شود» ▫️ 2- تخفیف به مردم گرفتار توجه به اقشار ضعیف - در صدد کاهش گرفتاری های مرد
وقت هم عهدی ایران باولایت آمده/امتحان وافتخاری سوی ملت آمده/انتخابات عظیمی ازبر ایران زمین/شوراسلام ولایی بابصیرت آمده/تیردرچشمان دشمن میزنداوج حضور/باولایت محوریها گنج وحدت آمده/بهرمجلس انتخاب یک وکیل باولا/سوی کشورجلوه هایی از سعادت آمده/اصلح هرانتخابی پیرو رهبربود/ازخمینی وشهیدان این وصیت آمده/دررکاب رهبرخود چون سلیمانی شویم/مالک وعمارهایی بر امامت آمده/انتخاباتی که آیدروز مرگ دشمنان/همره شوق حضوری گنج عزت آمده/لطف حق باآل احمد سو
فرماندار سابق شاهین‌شهر و میمه گفت: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در سرنوشت خود و جامعه شان سهیم هستند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا بصیری جزی ظهر امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ با حضور در محل ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران، رسماً آمادگی خود را جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و گفت: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در سرنوشت خود و جامعه‌شان سهیم
امام خامنه‌ای مد ظله:
اصلح یعنی چه کسی؟
یعنی کسی که همین هدف‌ها را دنبال کند؛
یعنی کسی که همین دردها را بداند و حس کند؛
یعنی کسی که برای ریشه‌کنی فقر و فساد عزم جدی داشته باشد؛
یعنی کسی که به حال قشرهای محروم و مستضعف دل بسوزاند.
اصلح کسی است که هم به ترقی و پیشرفت کشور و توسعه‌ی اقتصادی و غیراقتصادی بیندیشد؛ هم زیر توهمات مربوط به توسعه، آن‌چنان محو و مات نشود که از یاد قشرهای مظلوم و ضعیف غافل بماند.
اصلح کسی است که به فکر معیشت مردم، د
مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسئولین در مسجد النبی(ص) آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ امام جمعه آبپخش در این مراسم ضمن تسلیت  سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: خبر عروج ملکوتی حضرت امام، بسیار ناگوار و حزن انگیز بود ولی انتخاب خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، خبری مسرت بخش بود که موجی از امیدواری را در قلوب مردم بوجود آورد.
حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: این
بسم الله القاسم الجبارین
با یاد حاج قاسم سلیمانی برای رهایی کشور از باتلاق مدیریت غرب زده ها به مادرمان زهرای مرضیه سلام الله علیها اقتدا می کنیم و به اصلح غدیری رای می دهیم....و من الله التوفیق..التماس دعا
--------------------------
انتخابات  غدیری   انتخاب های فاطمی
حضرت زهرا سلام الله علیها نماد حمایت از انتخاب اصلح  است  ولو این حمایت به شهادت منجر شود... او همچنین نماد ایستادگی در مقابل تقلب کودتاگران بعد از انتخابات غدیری است  ولو یک ایستادگی تک ن
بسم الله
 
 سوال: آیا تخریب نامزدها جهت رأی آوردن فردی که به نظر هواداران، اصلح است، جایز است؟
 
جواب: نقد عملکرد اشخاص برای روشن شدن افکار عمومی، اشکال ندارد اما باید از نشر مطالب غیر معتبر و نیز تهمت و توهین به دیگران اجتناب شود.
 
کانال رسمی استفتائات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
شورای نگهبان نبایستی تحت تأثیر هر چیزی(از جمله فشار های سیاسی ، مصلحت اندیشی ها و ..) افرادی را تأیید صلاحیت کند. شورای نگهبان باید با این فرض که شاید مردم به این افراد مشکوک رأی بدهند، پرونده آنها را بررسی کند.
به هر حالی بخشی از اعماد مردم سر صندوق های رأی به شورای نگهبان به دلیل تأیید اساسی کاندیداها و بخش دوم حاصل از تحقیق ثانویه در مورد کاندیداهای اصلح است.
موشن گرافی مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار برای انتخابات مجلس یازدهم کدام نامزد را باید انتخاب کنند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سازمان هنری، رسانه‌ای اوج به مناسبت نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال جهت تنویر افکار عمومی در انتخاب فرد اصلح اقدام به طراحی موشن گرافیک با عنوان «مردم برای انتخابات مجلس کدام نامزد را باید انتخاب کنند» با موضوع شاخصه‌های مختلفی که یک نماینده داشته باشد و
این که هیأت ها باید سیاسی باشند حرف درستی است. اشک ها و عزاداری های ما همه اش سیاسی است. نمی شود دم از امام حسین زد و از کودکان مظلوم یمن و کشمیر و ... غافل ماند. نمی توان حسین حسین گفت و در برابر آمریکا و اسرائیل و زورگویان و ستم پیشگان عالم سکوت کرد.
تا این جای کلام، حرف درستی است. هیأت ها به این معنا باید سیاسی باشند وگرنه خانقاهی بی خاصیت محسوب خواهند شد.
اما هیأت نباید ستاد انتخاباتی باشد.
هیأت ها باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات و ان
انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بعنوان نعمت خداوندی که در تعیین سرنوشت بشریت توسط خود انسان اثر گذار می باشد.
خداوند انسان را آزاد آفرید تا با اختیار و انتخاب خویش و با بهره گیری از دستورات الهی و فرامین قرآن کریم و احادیث و روایات چهارده معصوم علیه السلام و توجه به عقل تکمیلی بشری راه سعادت و خوشبختی را بپیماید.
گریز از مسیر اصلی و فوق الذکر راه تباهی و گمراهی و شقاوت را به دنبال دارد که انتخاب اصلح و شایسته را خدشه دار می کند ابزار
یه لحظه هایی توی زندگی هست، که شبیه هیچ چیزی نیست .. یه لحظه ها یه وقتایی که همیشه نمی تونی بسازی توی زندگی .. یه جورایی حسابش و کتابش خیییلی فرق داره ..
 
فقط اینکه هر چقدر که ادعا کردی .. منتظر عملت هستن
فقط به اندازه عملت این قطعه های بهشتی زمان بهت میدن ..
گناه خییییلی توفیق رو ازت می گیره 
خالی شو از گناه .. 
خدا همیشه هست .. ماییم که نیستیم .. 
 
خدایا خیییلی دلم می سوزه که چکار کردم با خودم که پای دلم ایقد لنگه که نمی تونم از رزقی که فراوون می ریزی
منشور حقوق بشر کوروش بزرگ، نهایتاً به نظام کاست ساسانی ختم شد. انقلاب مشروطه و عدالتخواهی ملّت ایران، نهایتاً به دیکتاتوری رضاخان پهلوی ختم شد. حماسۀ بصیرت 9 دی 88 هم به دولت بی‌تدبیری و ناامیدی حسن خان روحانی ختم شده است. راستی کجای کار می‌لنگد؟ اگر فتنه‌گران در روز عاشورا کف و سوت نمی‌زده و پرچم امام حسین(ع) را به آتش نمی‌کشیدند و حاج سعید حدّادیان آن نوحۀ معروفش را نمی‌خواند که:
«در روز عزا حرمت ارباب شکستند
علمدار کجایی؟ علمدار کجایی؟
ایران انقلابی ازلطف کردگاراست/از برکت شهیدان دراوج افتخاراست/راه امام راحل تاانقلاب مهدی است/باگوهر ولایت این اصل استوار است/درجمعه بصیرت با رای خود سرافراز/باانتخاب اصلح مشکل گشای کاراست/این شورانقلابی نابود کرده دشمن/اینک کلام رهبر مانندذوالفقاراست/سرفصل این حماسه عشق ولایت اوست/بهر وصال رهبرهردیده بیقراراست/با شورحاج قاسم شدبیمه کشورما/با زمزم شهیدان این قلبهابهاراست/رحمت رسدفراوان باشورانتخابات/گلواژه بصیرت آهنگ روزگاراست/اسفن
منشور حقوق بشر کوروش بزرگ، نهایتاً به نظام کاست ساسانی ختم شد. انقلاب مشروطه و عدالتخواهی ملّت ایران، نهایتاً به دیکتاتوری رضاخان پهلوی ختم شد. حماسۀ بصیرت 9 دی 88 هم به دولت بی‌تدبیری و ناامیدی حسن خان روحانی ختم شده است. راستی کجای کار می‌لنگد؟ اگر فتنه‌گران در روز عاشورا کف و سوت نمی‌زده و پرچم امام حسین(ع) را به آتش نمی‌کشیدند و حاج سعید حدّادیان آن نوحۀ معروفش را نمی‌خواند که:
«در روز عزا حرمت ارباب شکستند
علمدار کجایی؟ علمدار کجایی؟
با عرض تبریک سالروز بعثت پیامبر اعظم (ص) بزرگترین اتّفاق عالم خلقت و آرزوی پیشرفت مادّی و معنوی برای همه عزیزان در سال جدید، درباره بیانات حضرت امام (مدّظلّه) در آغاز سال ۱۳۹۹ و همچنین در چند دقیقه پیش، به نکته ای اشاره می کنم:
به نظر می رسد در گام دوّم انقلاب -بر خلاف گام اوّل- دیگر بنا بر مشارکت حدّاکثری مردم در انتخابات نخواهد بود. در این سخنان نیز در هیچکدام صحبتی از مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یا در انتخابات ۲ اسفند -بر خلاف حضور در تش
وقتی که ماه کامل شد / نرگس آبیار
 
تا وقتی این فیلم را ندیده بودم نمی دونستم برادر عبدالمالک ریگی درگیر چنان ماجرایی داشته .
احساسات بدون تعقل خطرناکه . هم برای خود شخص و هم برای دیگران .
یک جا بت میسازی و جای دیگه همون بت را میشکنی .
نه بواسطه تفکر بلکه یک دفعه یک بت جدید وسط زندگیت هبوط میکنه که دو پادشاه در یک سرزمین نگنجند و دستور از بالایی جدید صادر میشه که 
پ(فتحه) بشکن اون بت(ضمه)
 
+فیلم خوبیه . ببینید ...
من فقط به یک نکته ی اون اشاره کردم .
کل
فتنه های جدید امتحانات جدید
 
ما همواره در حال کسب تجربه از زندگی خود هستیم، و باید از این تجارب در ادامه مسیر زندگی خود استفاده کنیم.
تجربه هایی که گاه موجب خوشحالی و گاهی هم موجب ناراحتی می شوند.
 
زندگی را به چه مثال بزنیم به دو نیمه بازی و یا دو فصل امتحانی اگر زندگی را مثل یک بازی در نظر بگیریم در بین دو نیمه بازی بازیکنان به وسیله مربی خود از اشتباهات خود و نقاط ضعف حریف آگاه می شوند و به کمک راهنمای خود در صدد رفع آن بر می آیند برای همین ن
همیشه برای غرغر کردن میومدم اینجا خودمو سبک کنم و برم اما امروز میخوام از برنامه ریزی کوتاه مدت برای زندگیم بگم... خب حالا که کلاسا و آزمونای مسخره دانشگاه فرهنگیان تموم شده و جز خوندن برای اصلح دغدغه خاصی ندارم تصمیم گرفتم به رفیق شفیقم یعنی ورزش ملحق شم دلم میخواست ایروبیک برم هم آهنگه هم ورزش خیلی سال پیشا رفته بودم و خوشم اومده بود و الانم میخواستم ادامه بدم اما باشگاه های اطرافمون ندارن این رشته رو... پس تصمیم گرفتن پیلاتس شرکت کنم از او
سوال:
چند دعای قرآنی برای عاقبت به‌خیری، سلامتی و توسعه روزی در قنوت نماز وتر مرحمت کنید.

پاسخ:
1- اللهم اجعل عاقبة امرنا خیرا.
2- اللهم اصلح امر آخرتنا و دنیانا.
3- ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخرة حسنه و قنا عذاب‌النار.
4- آیۀ شریفۀ:«وَ مَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لاَ یَحْتَسِب» را هم ذکر خود قرار دهید و در طول شبانه‌روز مرتب بخوانید، تأثیر دارد.
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
این روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهایی که بعضاً برای این کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمایید.
 
بسم الله الرحمن الرحیم. حضور باشکوه مردم ایران اسلامی و انتخاب نمایندگانی از جنس مردم و انقلاب بار دیگر لوح زرینی از اراده ملت ایران را در تاریخ به ثبت رساند‌. این حضور در نوع خود سیلی محکمی بر صورت کریه دشمنان اسلام بحساب می اید چون تمام برنامه های شوم دشمنان خنثی گردید. دشمنانی که به تعبیر مقام معظم رهبری تا اخرین ساعات در تلاش بودند با ایجاد حواشی و التهاب مانع از حضور مردم در پای صندوقهای رای شوند ‌. جای دارد صمیمانه از یکایک مردم بصیر
این همه جمعیت به خاطر یک سلبریتی اینجا جمع نشده اند. هیچ دیمبال و
دامبول و رقص و آواز و کیک و ساندیسی هم در کار نیست. این جماعت از استراحت صبح
جمعه شان زده اند که بیایند تشییع استخوان های به جا مانده از جوان شهیدی که کسی
تا قبل از شهادت نامی از او نشنیده و تصویری از وی ندیده بود.
این معجزه شهادت است که یک انسان معمولی را نگین حلقه انگشتری خلق می
سازد. شهدا نزد خدا و بندگان خدا آبرو دارند. هیچ هزینه و تکنیک تبلیغاتی و رسانه
ای نمی تواند یک جوان معم
نامزدهای انقلابی انصراف ندهید، عدم وحدت اصلاحاتی اصولگرا جنگ زرگری برای حذف نامزدهای نخبه و فرهیخته انقلابی از انتخابات مجلس یازدهم هست.
هماهنگی پنهانی اصولگرا و اصلاحات متصل به دشمن و هر دو ساخت دشمن بازی عدم توافق حداکثری راه انداختند تا نیروهای تازه نفس نخبگان و فرهیختگان اصلح برای دلسوزی و ایجاد وحدت و حیاط خلوت خود در کل کشور مجدد سکان مجلس شورای اسلامی را به دست بگیرند.                                                                           
✳️قطعه ای زیبا از شاعر و ذاکر آل الله عالم جلیل القدر زنده یاد حاج شیخ حبیب اله عسکری مزینانی در باره انتخابات


سربلند است کشور ایران و ایرانی تبارجز در او فرهنگ عشق و خدمت و ایثار نیست
جرم ایرانی چه باشد نزد عُمّال ستمخواستار عزت است و برده نیست و خوار نیست
خواستند تا نوکر بیگانه باشد تا ابددیده اند اندر خورِ این ملت بیدار نیست
جنگ را تحمیل کردند تا زمینگیرش کنندشیر حق هر گز اسیرِ روبه مکار نیست
با نفاق داخلی و هجمه های خارجیدر نبرد است ه
 
 
دویست‌وبیست‌وسومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «تنها مسیر» منتشر شد. به گزارش خط حزب‌الله، همواره راه حل‌های مختلفی برای حل مشکلات کشور توسط افراد و جریان‌های سیاسی پیشنهاد گردیده است. اما از منظر اندیشه‌ی امام و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اجرای الگوی واقعی مردم‌سالاری دینی، و برگزاری انتخابات واقعی و نه تشریفاتی، و همچنین حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات راهکار اساسی است. خط حزب الله در سخن هفته‌ی این شماره‌ی خود
طیفی از نیروهای انقلابی مشهور است که خود را مأمور به وظیفه می دانند و وظیفه را در رأی به أصلح خلاصه می کنند. لذا می گویند: به أصلح رأی می دهیم ولو اینکه رأی نداشته باشد!
این گروه توضیح نمی دهند که آیا نسبت به «رأی نیاوردن نیروهای مفسد» تکلیفی دارند یا نه؟ آیا تکلیف آنها فقط جنبه ی اثباتی دارد؟ یا جنبه ی نفیی هم دارد؟
آیات قرآن برای جنبه ی نفیی هم تأکید ویژه ای لحاظ کرده اند: 
وَلَقَدْ بَعَثْنَا فِی کُلِّ أُمَّةٍ رَّسُولاً أَنِ اعْبُدُواْ اللّ
 
از دوره ششم مجلس شورای که اکثریّت را اعضای جریان اصلاحات تشکیل می دادند، پدیده نوظهور اشتغال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس به اموری غیر از وظایف قانونی نمایندگی شروع شد و در دوره های بعد نمودهای متعددی یافت که از دوره هشتم خوابیدن در صحن علنی مجلس مصادیق متعدّد و مستمر یافته است!!علت خواب راحت در منصبی که روی خون شهدای انقلاب اسلامی از سال 42 تاکنون شناور بوده است، چیست؟پدیده_اجتماعی ارائه لیست_انتخاباتی از سوی احزاب و شخ
و بله... امروز اول صبح برای اولین بار دخترا رو تنها گذاشتم پیش باباشون و خودم رفتم برای رأی دادن. فکر کنم امسال از رهبری هم زودتر رأیمو انداختم تو صندوق [خنده] الهی شکر که اولین جداییم از دوقلوها تو راه خون شهدا بود (الان حرص بعضی از دوستای وبلاگیم از این جمله درمیاد و میکوبن روی دیسلایک [خنده])
 
خب پس بذارین بقیه تونم حرص بدم. من و همسر توی هفته اخیر نشستیم سخنرانیهای رهبری ، مخصوصا در یکماه اخیر رو تجمیع کردیم و به این نتیجه رسیدیم که مبتنی بر
بقای افراد بستگی به قدرت تطبیق آنها دارد یعنی توانایی حل مسائل  مستقیمی
که به گونه ای بی واسطه در محیط زندگی برایشان پیش می آیدو انطباق با
شرایط متغییر.این تطبیق بیشتر به زیرکی آنها بستگی دارد تا به شایستگی و
به ابتکار و چاره جویی بیشتر نیاز دارد تا به پارسایی و درستی.
(فرایلیش،1971،ص286)
و بله... امروز اول صبح برای اولین بار دخترا رو تنها گذاشتم پیش باباشون و خودم رفتم برای رأی دادن. فکر کنم امسال از رهبری هم زودتر رأیمو انداختم تو صندوق [خنده] الهی شکر که اولین جداییم از دوقلوها تو راه خون شهدا بود (الان حرص بعضی از دوستای وبلاگیم از این جمله درمیاد و میکوبن روی دیسلایک [خنده])
خب پس بذارین بقیه تونم حرص بدم. من و همسر توی هفته اخیر نشستیم سخنرانیهای رهبری ، مخصوصا در یکماه اخیر رو تجمیع کردیم و به این نتیجه رسیدیم که مبتنی بر صح
خب حالا که انتخابات تموم شده و فراق بیشتری دارم بذارید در تکمله مطلب قبل چند تایی از حرف دلم رو بگم:
داشتم توی وبلاگ مرتضی و عمو حسن و چند تا وبلاگ دیگه نظرات و مطالب کسانی رو میخوندم که حرفشون این بود باید به افراد کارآمد رای داد و لیستی رای دادن پسندیده نیست و...
خیلی هاشون هم استدلالهاشون حرف دل من بود... احسنت و دمتون گرم...
اما هیچ کسی رو ندیدم به اصل اشاره کنه...
اصل چیه؟
 
چرا جبهه انقلاب و چهره های انقلابی یه تشکیلات قوی ندارن؟!!!!
که امروز مج
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد..5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
هیچ وقت فکر نمی کردم چرخیدن و انتخاب بین کالکشن های ساده و کم تنوع تک پوش ها و پیراهن های مردانه اینقدر سخت و دوست داشتنی باشد. 
هی چهارخانه ها را کنار راه راه های نامتقارن می گذارم و نمی توانم بین یکی شان انتخاب کنم؛ یا سبز و آبی هایی که چهارراه سخت تصمیم گیری می شوند! 
ترش و شیرین زندگی وسط همین انتخاب هاست. وسط همین تصورها که کدام رنگ بیشتر به "او" می آید. 
نکات بسیار مهم قبل از انتخاب شوهر
ازدواج و انتخاب همسر در زندگی بسیار مهم است و اگر در انتخاب همسرتان دچار اشتباه شوید آینده خود را ویران کرده اید پس قبل از انتخاب همسر این مطلب مهم را حتما بخوانید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
پری از من پرسیده بودی فکر می‌کنم چطور قرار است بمیرم. یک غلیان است که زودگذر نیست. نمی‌گذرد. نشسته‌ای و ذره‌ ذره‌ی وزن اتم‌های بدنت را حس می‌کنی. سنگینی دستهایت، هجم بدنت را حس میکنی. سرت را می‌کوبی به بالشت و وزنی که از سرت می‌ریزد روی بالشت را حس می‌کنی. دستهایت لای موهایت گیر می‌کنند و همین که کمی از این وزن را با انگشهایت از خودت دور میکنی کمی، فقط کمی آرامترت میکند. نمی‌دانی با اینهمه «خود» چیکار کنی. نمی‌دانی با اینهمه «حس» چیکار
اولین چالشی که بعدازتصمیم گیری برای راه اندازی سایت یافروشگاه اینترنتی؛انتخاب یک روش وسرویس طراحی سایت است.
چون انتخاب یک سیستم طراحی سایت مناسب، تصمیم مهمی است و قرار است تا مدت‌هابا این سایت سر و کله بزنید. پس قبل از اینکه یک شرکت یا روش طراحی سایت را انتخاب کنید، حتماً مزایای آن را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که از هر نظر بهترین انتخاب را می‌کنید.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



لعنت و تنفر در زیارت عاشورا از چه جنسی است؟
زیارت عاشورا و لعن و نفرین
 آستانۀ یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بازخوانی شاخص‌ها و رجوع به حافظۀ تاریخی ملی می‌تواند آینده‌ای روشن پیش‌روی کشور قرار دهد
«معرفی ویژه کتاب‌های مجلس ششم از تقلب تا تحصن و مجلس و نمایندگان مجلس آنگونه که باید باشند»
 
به گزارش رجانیوز مؤسسۀ فرهنگی قدرولایت در آستانۀ یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی دو اثر خود را معرفی و عرضه می‌کند.
این دو کتاب را بخوانید بعد انتخاب کنید و رأی بدهید. 357 شاخص و نکته مهم برای شناخت نماینده خ
به این فکر می کنم که این وسط نقش من این بود که راضی شوم. حق انتخاب نداشتم. کاری از دستم بر نمی آمد. اما اگر حق انتخاب داشتم و آن وقت امام زمان می گفتند باید کنار بیایی و انتخاب نکنی و مسائل را به من بسپاری، آیا گوش می کردم آیا اگر راه باز بود و جاده ی این راه دراز، من می گفتم حکم آن چه تو فرمایی ؟ به راستی ترسناک است.
امروزِ ما بر شالوده انتخاب‌هایی که دیروز، سه روز، سه ماه یا سه سال پیش کرده‌ایم، بنا می‌شود. ما فقط بر مبنای یک انتخاب، بدهی کلانی به بار نمی‌آوریم. ما فقط در نتیجه یک انتخاب نامناسب، پانزده کیلو چاق نمی‌شویم و معمولاً یک تصمیم نادرست به تنهایی و یکشبه روابطمان را به هم نمی‌ریزد. ما در جایی که هستیم قرار داریم، چون هر روز در پی روزی دیگر، انتخاب های ناآگاهانه یا ناسالمی را تکرار کرده‌ایم که ما را به واقعیت و موقعیت کنونی رسانده است‌.
| دب
فروش ویژه ال ای دی های سامسونگ در انتخاب سنتر مرجع فروش آنلاین ال ای دی های سامسونگ . 
انتخاب سنتر در طرحی زمستانه فروش ویژه ال ای دی های سامسونگ را آغاز کرد است که در این طرحی ال ای دی های سامسونگ با بهترین قیمت بازار به فروش می رسند جهت شرکت در جشنواره انتخاب سنتر به صفحه رسمی ال ای دی سامسونگ در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید.
بهترین قیمت ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر .
فروش ویژه تلویزیون های تی سی ال در انتخاب سنتر نمایندگی آنلاین تی سی ال .
تحویل آنی درب منزل همراه با بهترین قیمت ال ای دی تی سی ال تنها در انتخاب سنتر مرکز خرید و انتخاب آنلاین .
برای اطلاعات بیشتر از شرایط فروش ال ای دی تی سی ال به صفحه رسمی ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید. 
لینک صفحه :
http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86/
هر انتخابی، بعد از رسیدن، پوچ می‌شود و به هوا می‌رود الا حق سبحانه و تعالی... هم اوست که می‌ماند چرا که احد است و در کنار احد هیچ چیز معنا نمی‌دهد؛ پس اگر می‌خواهی به پوچی نیفتی و در سراشیبی نیهیلیسم مهندم نشوی و به گورستان تاریخ نپیوندی بدان که هیچ انتخابی بقا ندارد الا وجهه...
* فکر می‌کنم انتخاب بزرگ خداست و در مقابلش هر چیزی که بماند کوچک و هیچ و حتی کم تر از هیچ است...
*قلبم می‌گوید تو خدا را نیز گاهی به خاطر همین کوچک‌ها و قلیل‌ها انتخاب
هر انتخابی، بعد از رسیدن، پوچ می‌شود و به هوا می‌رود الا حق سبحانه و تعالی... هم اوست که می‌ماند چرا که احد است و در کنار احد هیچ چیز معنا نمی‌دهد؛ پس اگر می‌خواهی به پوچی نیفتی و در سراشیبی نیهیلیسم مهندم نشوی و به گورستان تاریخ نپیوندی بدان که هیچ انتخابی بقا ندارد الا وجهه...
* فکر می‌کنم انتخاب بزرگ خداست و در مقابلش هر چیزی که بماند کوچک و هیچ و حتی کم تر از هیچ است...
*قلبم می‌گوید تو خدا را نیز گاهی به خاطر همین کوچک‌ها و قلیل‌ها انتخاب
تو نصف کن، تو انتخاب کن!
مردی یه ساندویچ برای دو تا پسر کوچیکش خرید، گذاشت روی میز، به اولی گفت: تو نصف کن!و به دومی گفت: و تو انتخاب کن!مات و مبهوت نحوه ی تربیت وعدالت این مرد شدم!یعنی اگه اولى یه وقت عمدا نامساوى نصف کنه، دومى حق داشته باشه که اول انتخاب کنه!
این جوری عدالت رو یاد بگیریم و اجرا کنیم، نه با شعار‌های مفت برابری و عدالتخواهی!
انتخاب سنتر بزرگترین مرجع فروش لوازم خانگی بصورت آنلاین در ایران شروع به ارسال رایگان به سرار نقاط ایران همراه با پرداخت درب محل کرد
در این آفر ویژه شما می توانید تا پایان اسفند 98 تمامی اجناس خریداری شده را از انتخاب سنتر بصورت رایگان در هرر نقطه در ایران تحویل بگیرید و در محل نیز پرداخت کنید . 
هم اکنون از طریق لینک زیر به انتخاب سنتر مراجعه کنید و جنس مورد نیاز خود را تهیه فرمایید . 
انتخاب سنتر
 
 
چگونگی انتخاب ماشین مناسب برای اسباب کشی ماشین های باربری نقش مهمی در اسباب کشی ایمن دارند در این مقاله به چگونگی انتخاب ماشین مناسب برای اسباب کشی می پردازیم برای انتخاب درست ماشین مناسب متن زیر را با دقت مطالعه فرمایید. انتخاب ماشین مناسب برای اسباب کشی باید بسیار هوشمندانه صورت پذیرد چون اسباب […] چگونگی انتخاب ماشین مناسب برای اسباب کشی
منبع : سپند بار
انتخاب سبدگردان مناسب
مهمترین و حساس‌ترین بخش در مورد اینکه دارایی‌هایمان را به کدام یک از سبد گردان‌های رسمی بدهیم. انتخاب مناسبترین سبد گردان است. چهار معیار زیر از مهمترین نکات در انتخاب یک سبدگردان مناسب است:
الف- سابقه سبدگردان در مدیریت دارایی‌ها و میزان بازدهی کسب شده در آن‌هاب- دارا بودن ساختار سبدگردانی و تیم تحلیلج- مقدار منابع در اختیارد- خوشنامی در بازار سرمایه
https://stylesaz.com/select-best-domain-name/
روش انتخاب اسم دامنه
انتخاب نام دامنه مناسب : یکی از اصلی ترین و مهم‌ترین سوالاتی که میتواند در محبوبیت و کسب درآمد یک سایت اثرگذار باشد , انتخاب اسم دامنه یا همان نام دامین مطلوب میباشد که احتمالا در اولِ هر پروژه ای مقداری عجولانه صورت بپذیرد و در انتخاب آن نکات دارای اهمیت را رعایت نکرده باشید که طبیعتا قادر است در عدم ترقی وبسایت شما دخیل باشد .
ادامه مطلب
فروش فوق العاده ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر نمایندگی آنلین تی سی ال در انتخاب سنتر .
انتخاب سنتر حامی فروش محصولات و تلویزیون های ال ای دی تی سی ال بصورت انلاین و تحویل درب منزل تصمیم بر آن دارد در طرحی به مناسبت آغاز بهار ال ای دی های تی سی ال را بهترین قیمت در مدتی محدود خدمت متقاضیان عزیز عرضه کند .
برای اطلاعات بیشتر به صفحه ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر مرجعه فرمایید .
لینک صفحه:
 http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%A
روز هایی که هی انتخاب میکنم..هی انتخاب میکنم..هی انتخاب میکنم..
به احتمال خیلی زیاد بزنم زیر همه چیز و دوباره کنکور بدم :|
الان وقتیه که پشیمونم چرا بینایی و فیزیو رو بعدش زدم حتی :| الان چرا پشیمونم؟!
از دست افکار پلید خودم خستم..
پوووووووف.
بسم الله الرحمن الرحیمرفیق شهید رو انتخاب کن تا دیر نشده و تو پیر نشدیگام (1) : انتخاب فقط 1 شهید :خیلی مهمه فقط یک شهید انتخاب کنید. نگید من به یه گُردان شهید رو میزنم بلکه یکیشون جوابمو بده ! شهدا در آخرالزمان اینقد غریب و مظلوم اند که منتظر یه نیت پاک و باصفا هستن تا خودشونو نشون بدن.
اولین ملاک انتخاب شهید قیافه و صورت شهیده. ببینید با لبخند کدوم شهید ته دلتون خالی میشه، ذوق میکنید، به وجد میایید !؟
آفرین. درسته. این همون دوست شماست.
#تقاضای_خوا
دویست‌وبیست‌وچهارمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «قوی شویم تا زور نشنویم» منتشر شد.به گزارش خط حزب‌الله، رهبر انقلاب در هر سه بیانات اخیر خود، بر ضرورت «قوی شدن» کشور تأکید کردند. خط حزب‌الله با توجه به این بیانات به این موضوع از منظر رهبر انقلاب پرداخته است.همچنین باتوجه به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشت این شماره، پنج نکته درباره‌ی جایگاه رأی مردم و اهمی
انتخاب سبدگردان مناسب دربورس
مهمترین و حساس‌ترین بخش در مورد اینکه دارایی‌هایمان را به کدام یک از سبد گردان‌های رسمی بدهیم. انتخاب مناسبترین سبد گردان است. چهار معیار زیر از مهمترین نکات در انتخاب یک سبدگردان مناسب است:
الف- سابقه سبدگردان در مدیریت دارایی‌ها و میزان بازدهی کسب شده در آن‌هاب- دارا بودن ساختار سبدگردانی و تیم تحلیلج- مقدار منابع در اختیارد- خوشنامی در بازار سرمایه
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸  آغاز شد و داوطلبانی که  برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند باید به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
داوطلبان باید از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شما
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
فروش ویژه و فوری ال ای دی های سامسونگ در انتخاب سنتر بزرگترین مرجع فروش آنلاین ال ای دی در ایران . 
در جشنواره زمستانه انتخاب سنتر تلویزیون سامسونگ را با بهترین قیمت از انتخاب سنتر بصورت آنلاین خریداری فرمایید و درب منزل تحویل بگیرید . 
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی ال ای دی سامسونگ در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 
لینک صفحه : 
 
https://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF
 
کارکرد رسانه های مجازی درانتخابات
در اندک زمان باقیمانده تا برگزاری انتخابات عزم آن داریم تا نسبت به وظایف و حدود اختیارات نماینده مردم و همچنین معنا و مفهوم وکالت در دارالوکاله اسلامی ،قلمی بزنیم تا مردمان شهر و دیار خود را متوقع آنچه هست نماییم .وظیفه ای به بزرگی یک سرزمین و به کوچکی حوزه انتخابیه و اختیاری محصور در قانون اساسی .آنجا که وکیل به معنای عام ناظر بر حسن اجرای قوانین در سرزمین خویش و به معنای خاص در حوزه انتخابیه خود میباشد
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت رسمى آن به نشانه اینترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سایت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
فروش مستقیم ال ای دی سامسونگ در انتخاب سنتر مرکز فروش آنلاین آخرین مدل های ال ای دی روز دنیا .
انتخاب سنتر در طرحی ویژه اقدام به فروش ال ای دی های سامسونگ با بهترین قیمت کرد است . 
این طرح در مدت محدود بود است و شامل تمام تلویزیون های ال ای دی سامسونگ موجود در انتخاب سنتر می باشد . 
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی قیمت ال ای دی سامسونگ در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 
لینک صفحه :
 http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D
بسم الله الرحمن الرحیمرفیق شهید رو انتخاب کن تا دیر نشده و تو پیر نشدیگام (1) : انتخاب فقط 1 شهید :خیلی مهمه فقط یک شهید انتخاب کنید. نگید من به یه گُردان شهید رو میزنم بلکه یکیشون جوابمو بده ! شهدا در آخرالزمان اینقد غریب و مظلوم اند که منتظر یه نیت پاک و باصفا هستن تا خودشونو نشون بدن.
اولین ملاک انتخاب شهید قیافه و صورت شهیده. ببینید با لبخند کدوم شهید ته دلتون خالی میشه، ذوق میکنید، به وجد میایید !؟
آفرین. درسته. این همون دوست شماست.
#تقاضای_خوا
بسم الله الرحمن الرحیمرفیق شهید رو انتخاب کن تا دیر نشده و تو پیر نشدیگام (1) : انتخاب فقط 1 شهید :خیلی مهمه فقط یک شهید انتخاب کنید. نگید من به یه گُردان شهید رو میزنم بلکه یکیشون جوابمو بده ! شهدا در آخرالزمان اینقد غریب و مظلوم اند که منتظر یه نیت پاک و باصفا هستن تا خودشونو نشون بدن.
اولین ملاک انتخاب شهید قیافه و صورت شهیده. ببینید با لبخند کدوم شهید ته دلتون خالی میشه، ذوق میکنید، به وجد میایید !؟
آفرین. درسته. این همون دوست شماست.
#تقاضای_خوا
انتخاب سنتر نماینده فروش آنلاین محصولات تی سی ال در طرحی اقدام به فروش تلویزیون های تی سی ال با بهترین قیمت کمرد است در این طرح که به مناسبت عید سعید فطر بود انتخاب سنتر در جهت سیاست های  کحنترل قیمت بازار اقدام به عرضه ال ای دی های تی سی ال با بهترین قیمت کرد است . این طرح شامل انواع ال ای دی های تی سی ال موجود در انتخاب سنتر می باشد و فقط تا پایان روز جمعه 17 خرداد ماه اعتبار دارد . 
برای اطلاعات بیشضتر به صفحه ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر مر
بسم الله الرحمن الرحیمرفیق شهید رو انتخاب کن تا دیر نشده و تو پیر نشدیگام (1) : انتخاب فقط 1 شهید :خیلی مهمه فقط یک شهید انتخاب کنید. نگید من به یه گُردان شهید رو میزنم بلکه یکیشون جوابمو بده ! شهدا در آخرالزمان اینقد غریب و مظلوم اند که منتظر یه نیت پاک و باصفا هستن تا خودشونو نشون بدن.
اولین ملاک انتخاب شهید قیافه و صورت شهیده. ببینید با لبخند کدوم شهید ته دلتون خالی میشه، ذوق میکنید، به وجد میایید !؟
آفرین. درسته. این همون دوست شماست.
#تقاضای_خوا
انتخاب رشته کنکور 98 تمام رشته ها
 
برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 کلیک کنید
 
راهنمای انتخاب رشته کنکور 98 تجربی،ریاضی،انسانی
 
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی98
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98
انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل
 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  
کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است. 
فروش مستقیم تلویزیون ال ای دی تی سی ال در فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر . 
انتخاب سنتر در طرحی اقدام به فروش تلویزیون ال ای دی تی سی ال به صورت آنلاین کرد است که این طرح شامل انواع مدلهای تلویزیون تی سی ال می باشد . 
انتخاب سنتر در این طرح با توجه به بازار ال ای دی های تی سی ال سعی بر آن داشته تا بهترین قیمت ال ای دی تی سی ال را ارائه بدهد که در جهت هرچه بیشتر کنترل قیمت ها گام بردارد . 
برای اطلاعات بیشتر از نحو فروش تلویزیون ال ای دی تی سی ال به صف
برای جلوگیری از بارداری کدام روش را انتخاب کنیم؟راه های خیلی زیادی برای جلوگیری از بارداری وجود دارد و انتخاب یک راه ممکن است برای شما سخت باشد و ندانید که راهی که انتخاب می کنید بهتر از بقیه است یا خیر. این سوالات را برای انتخاب راه بهتر از خودتان بپرسید:
ادامه مطلب
ثبت مشخصات معلمان در سامانه سناد
✅ امور دفتر داری✅ کاربران مدرسه
✅ انتخاب سال تحصیلی 98-99✅ دکمه جستجو
✅ دکمه تعریف کاربر جدید مدرسه
✅ وارد کردن کد ملی معلم✅ دکمه ادامه
------------------------------------------اختصاص دادن معلم به کلاس✴️ امور دفتر داری✴️ مدیریت کلاس ها✴️ انتخاب سال تحصیلی 98-99✴️ دکمه جستجو✴️ انتخاب پایه تحصیلی✴️ زدن علامت + جلوی اسم کلاس✴️ زدن دکمه تعیین آموزگار✴️ انتخاب نام معلم✴️ دکمه ثبت
برای شایستگی های عمومی اسم مدیر را انتخ
بهترین قیمت ال ای دی ایکس ویژن را در انتخاب سنتر نمایندگی آنلاین ایکس ویژن پیدا کنید. 
فروش ویژه تلویزیون های ایکس ویژن در انتخاب سنتر بع مناسبت پاییز.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه ال ای دی ایکس ویژن در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 
لینک صفحه : https://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86/
‏میگن بین دو راهی خواب و درس خوندن هرکدوم انتخاب کنی پشیمونی که چرا اون یکی انتخاب نکردی من همیشه خواب رو انتخاب میکردم و موقع اومدن نمره هام از این پشیمون میشدم ک چرا چن ساعت زود تر شروع نکردم :|
@Daneshjoo_tel
مشاهده مطلب در کانال
انتخاب همسر از بین چند خواستگار خوب
 
 
 
انتخاب همسر خوب
 
شاید داشتن چند خواستگار بطور هم زمان، احتمالا در آغاز امر ظاهرا جذاب و شورانگیز به نظر برسد. ولی درواقع چنین موقعیتی چالشی بزرگ برای یک دختر است. سختی این حالت در این است که وی از بین چند مورد ازدواج، باید یک فرد را برای ادامه روابط و تشکیل زندگی مشترک انتخاب کند و تصمیم گیری و انتخاب در این وضعیت میتواند اسان نباشد.
ادامه مطلب
معیارهای انتخاب همسر مناسب








معیارهای مهم برای انتخاب همسر
 
برای
انتخاب همسر مناسب معیارهایی وجود دارد که هنگام ازدواج باید آنها را درنظر
داشت در این مقاله از بیتوته ما به بررسی این ملاک‌ها پرداخته‌ایم.
اخلاق خوب
ادامه مطلب
در پاسخ به پست‌های اخیر وبلاگ آبگینه
نظام جمهوری اسلامی شاید مقدّس نباشد، امّا بی‌گمان "مقدّس!" هم نیست. قبلاً عنوان کرده بودم که آن اندازه‌ای که دیار آذربایجان تفکیک دو مفهوم مشروعیّت و مقبولیّت را فهمیده و فی‌المثل فرزند خود را در سال 88 رها کرده(!)، جاهای دیگر به مرکزیّت شمال تهران نفهمیده یا نخواسته‌اند بفهمند. به خاطر همین مقاومت آنان، اکنون دوباره مانند زمان شاه، ارزش‌های انقلاب به ضدّارزش و ضدّارزش‌ها به ارزش تبدیل شده‌اند؛ و ا
در پاسخ به پست‌های اخیر وبلاگ آبگینه
نظام جمهوری اسلامی شاید مقدّس نباشد، امّا بی‌گمان "مقدّس!" هم نیست. قبلاً عنوان کرده بودم که آن اندازه‌ای که دیار آذربایجان تفکیک دو مفهوم مشروعیّت و مقبولیّت را فهمیده و فی‌المثل فرزند خود را در سال 88 رها کرده(!)، جاهای دیگر به مرکزیّت شمال تهران نفهمیده یا نخواسته‌اند بفهمند. به خاطر همین مقاومت آنان، اکنون دوباره مانند زمان شاه، ارزش‌های انقلاب به ضدّارزش و ضدّارزش‌ها به ارزش تبدیل شده‌اند؛ و ا
جلب توجه مشتری و فروش مستمر به مشتریان در شرایط فعلی بازار، به یکی از چالش‌های کسب‌وکارها تبدیل شده است.
شاید شما هم این جمله را بارها از افراد مختلف به ویژه صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و فروشگاهی شنیده باشید که ” عقل مردم در چشمشان است”  و خریداران، کسب‌وکارها و کالاهایی را برای رفع نیازها و خواسته‌هایشان انتخاب می‌کنند که از نظر شکل ظاهری به آنها احساس مفید بودن بدهد.
حال با توجه به این موضوع کسب‌وکارها برای جذب مشتریان حداکثری می‌توا
جلب توجه مشتری و فروش مستمر به مشتریان در شرایط فعلی بازار، به یکی از چالش‌های کسب‌وکارها تبدیل شده است.
شاید شما هم این جمله را بارها از افراد مختلف به ویژه صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و فروشگاهی شنیده باشید که ” عقل مردم در چشمشان است”  و خریداران، کسب‌وکارها و کالاهایی را برای رفع نیازها و خواسته‌هایشان انتخاب می‌کنند که از نظر شکل ظاهری به آنها احساس مفید بودن بدهد.
حال با توجه به این موضوع کسب‌وکارها برای جذب مشتریان حداکثری می‌توا
چطور فرش با اندازه ی مناسب انتخاب کنیم؟
انتخاب فرش با اندازه مناسب همیشه یک چالش بوده است ، یا خیلی بزرگ می شود یا خیلی کوچک! ما امروز به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین فرش از نظر اندازه را انتخاب کنید و فرقی هم ندارد که فضای شما بزرگ یا کوچک باشد. با نکاتی که امروز به شما آموزش خواهیم داد به خوبی می توانید بهترین فرش را انتخاب کنید
. فرشی مناسب و مورد علاقه ی خود انتخاب کرده اید که به دکوراسیون خانه می آید و شما عاشق طرح و مدل آن هستید و برای پا بر
نقش انتخاب رشته ارشد در آینده شغلی
زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
چگونگی فرایند انتخاب رشته کنکور ارشد 99
نحوه پر کردن فرم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته ارشد، از اجبار تا واقعیت
انتخاب رشته ارشد دارای فضای متفاوتی با انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد زیرا داوطلبان ورود به دوره تحصیلات تکمیلی تجربه رقابت سنگین کنکور سراسری را در کارنامه خود دارند و با آگاهی از شرایط موجود بار دیگر پا به عرصه رقابت کنکور گذاشته اند اما ب
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی درمورد انتخاب رشته
اطلاعات مهمی در مورد دانشگاه آزاد
مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته 99
آخرین فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
فروش آنلاین کولر آبی در انتخاب سنتر بزرگترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی در ایران . 
انتخاب سنتر ارائه دهتده بهترین قیمت کولر آبی فروش آنلاین کولر آبی را همراه با ارسال رایگان آغاز کرد . 
برای اطلاعات بیشتر به صفحه کولر آبی در انتخاب سنتر مراجعه کنید . 
صفحه : کولر آبی 
 
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد مقطع دکترا
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
اطلاعاتی در مورد دکتری 99 و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته دکترا
اطلاعاتی در مورد آزاد 99
دانشگاه آزاد و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق ب
بهترین قیمت یخچال اسنوا در نمایندگی آنلاین اسنوا انتخاب سنتر .انتخاب سنتر نمایندگی آنللاین اسنوا که همواره پیشرو در حمایت از کالا و کارگر ایرانی بوده است  اقدام به فروش یخچال اسنوا با بهترین قیمت کرده است .
انتخاب سنتر می کوشد با ارئه بهترین خدمات و تحویل آنی محصول درب منزل فروش یخچال های ایرانی اسنوا را هرچه آسان تر کند .
برای اطلاع از قیمت یخچال اسنو در انتخاب سنتر به صفحه رسمی یخچال اسنوا در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید .
لینک صفحه : 
http://www.
مشاوره تحصیلی در چه زمینه هایی میباشد؟
انتخاب رشته
کسب بالاترین جایگاه دانشگاهی در دانشگاههای سراسری و آزاد با توجه به رتبه
همزمان سازی شغل با انتخاب رسته
پیشنهاد بهترین دانشگاهها
انتخاب رشته هایی با درآمدهای عالی
آینده نگری تحصیلی رشته های دانشگاهی
وسایرموارد
 
شنیده ام حجت الاسلام ابراهیم برارپور از نامزدهای این دوره انتخابات مجلس شهرستان بابل و دانش آموخته حوزه و دانشگاه، همه رقبا را به مناظره درباره مسائل مهم کشور و امور مرتبط با مجلس در عرصه های اقتصاد و فرهنگ و سیاست نموده است.
بی تردید مناظره و بحث و بررسی کارشناسانه یکی از بهترین راه های تشخیص نامزد اصلح برای مردم خواهد بود.
باید دید کسی شهامت استقبال از این پیشنهاد را دارد یا نه.
فراموش نکنیم متأسفانه یکی از دردهای تأثیرگذار کشور که باعث
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
با توجه به شرایط کنونی کشور (البته به لطف غربگرایان خائن خودفرخته ی داخلی)، بیش از هر زمان دیگری نیاز به افراد بصیر و شجاعی چون شهید مدرس داریم؛ تا با تصمیمات انقلابی، مجلس آینده را دوباره در  مسیر انقلاب قرار دهند.
برای قطع دست شیطان از این مملکت، در وحله اول، خود باید زندگی همراه با پاکی و طهارت داشته باشیم. شیطان با  زینت دادن به گمراهی، زمینه دور شدن مردم از دین و گرایش به سمت لذت های ظاهری را فراهم کرده تا انحرا
یکی از موضوعاتی که اهمیت ویژه ای برای تئوری پردازان و تدوین کنندگان استانداردهای حسابداری دارد، بحث انتخاب روش های حسابداری می باشد. انتخاب روش های حسابداری یکی از پدیده های حسابداری است که برای یافتن مبنا و علل آن ها تحقیقات گسترده ای در حوزه حسابداری صورت گرفته است . از آن جا که این تحقیقات به دنبال توجیه علل انتخاب از میان روش های حسابداری بعد و پیش بینی آن می باشند در قلمرو تئوری اثباتی حسابداری قرار می گیرند.
ادامه مطلب
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد ارشد 99
اطلاعاتی در مورد ارشو و انتخاب رشته آن
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته ارشد
زمان انتخاب رشته
نحوه انتخاب رشته آزاد
اطلا
فروش ویژه یخچال های اسنوا در انتخاب سنتر نمایندگی آنلاین اسنوا در ایران . 
اگر به دنبال خرید یخچال هستید به انتخاب سنتر مراجعه کنید در طرحی ویژه انتخاب سنتر همراه با همکاری اسنوا فروش ویژه محصولات اسنوا را با کارت هدیه آغاز کرد . 
لینک صفحه : 
https://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%88%D8%A7/
بهترین قیمت ال ای دی ایکس ویژن را در انتخاب سنتر نمایندگی آنلاین ایکس ویژن پیدا کنید . 
انتخاب سنتر مرجع فروش آنلاین ال ای دی های ایکس ویژن در ایران . 
برای اطلاعات بیشتر به صفحه فروش ویژه تلویزیون های ایکس ویژن در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 
لینک صفحه : https://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86
بهترین قیمت تلویزیون سامسونگ را در انتخاب سنتر مرکز خرید فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران پیدا کنید . 
انتخاب سنتر در جهت راحتی هر چه بیشتر شما تمامی خرید های شما را بصورت رایگان ارسال می کند . 
برای اطلاعات بیشتر در جهت خرید تلویزیون سامسونگ به صق=فح رسمی ال ای دی سامسونگ در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 
لینک صفحه : 
https://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF/
ارزش‌های سازمانی‌ را اولویت‌گذاری کنیدچارچوب ذهنی لازم برای انتخاب بین نظرات متضاد و گزینش ایدۀ اصلح را در بین کارکنان سازمان پدید آورید. عملکرد شرکت‌هایی که از اولویت‌بندی ارزش‌های خود ناتوانند دچار اشکال خواهد شد. اندرو کَرتون در مطالعۀ بیمارستانی خود دریافت که وقتی مدیران مراکز درمانی چشم‌اندازی امیدبخش ترسیم کنند، نرخ پذیرش مجدد بیماران دچار حملۀ قلبی در بیمارستان‌ آن‌ها کاهش و در عین‌حال بازدهی سرمایه افزایش می‌یابد. البت
فروش ویژه کولر گازی در انتخاب سنتر آغاز شد . 
بهترین قیمت کولر گازی را در انتخاب سنتر بزرگترین مرکز فروش لوازم خانگی ایران پیدا کنید . 
برای اطلاعات بیشتر به صفحه کولر گازی در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید. 
لینک صفحه :
 https://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C/
بهترین قیمت ساید بای ساید اسنوا را در نمایندگی آنلاین اسنوا انتخاب سنتر پیدا کنید . 
انتخاب سنتر در طرحی ویژه با همکاری گروه انتخاب و اسنوا آغاز به فروش ساید بای ساید های اسنوا با کارت های تخفیف تا سقف یک میلیون تومان کرد است . 
 برای شرکت در این طرح تا پایان شهریور مهلت دارید تا با مراجعه به صفحه رسمی ساید بای ساید اسنوا در انتخاب سنتر و ثبت
خرید ساید بای ساید اسنوا از کارت هدیه های یک میلیون تومانی استفاده کنید . 
لینک صفحه : http://www.entekhabcenter.co
کسی که خود را در میان ریل های قطار انداخته است، مرگ برای آن ارزشمندتر بود از زندگیگنجشکی که در میان طوفان تکه نانی را حمل می کند، جوجه هایش برای آن ارزشمندتر بود تا خیس نشدندر زندگی به دنبال ارزش باش و برای ارزش بمیرانتخاب    انتخاب    انتخاب    انتخاباینکه چه چیزی ارزشمند هست در زندگی که لبخند بزنم برای زندگیعلامت سوال    علامت سوال     علامت سوال     علامت سوالبعد از علامت سوال من، چیزی نوشته است،   محدثه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها