نتایج جستجو برای عبارت :

پروژه محل یابی خطا در شبکه های توزیع

این پروژه با استفاده از آی سی های شبکه نظیر ENC28J60, W5100 و ... انجام خواهد گرفت.با استفاده از پروتکل ETHERNET یا همان شبکه قادر به برقراری ارتباط با دستگاه های متصل به شبکه می باشد.یا این پروژه خواهید توانست که انواع سنسور ها(مکانیکی و الکترونیکی) را با استفاده از شبکه اینترنت مانیتور کرده و دستورات لازم را صادر نمایید.
این پروژه در حالت کلی از قسمت های زیر تشکیل شده است:
ماژول های ETHERNET موجود در بازار
مدار ارتباط که هم می توان از ماژولهای WIFI و هم با سوک
 پروژه امنیت شبکه های کامپیوتری
 
 
 
 
 
 
 
 
پروژه امنیت شبکه های کامپیوتری - پروپوزالپروژه امنیت شبکه های کامپیوتری مقدمه : دو تا سه دهه قبل شبکه های کامپیوتر ی معمولا در دو محیط وجود خارجی داشت : محیط های نظامی که طبق آئین نامه های حفاظتی ویژه به ...https://www.gigadoc.ir/www.gigadoc.ir › دانلود › پروژه-امنیت-شبکهپروژه امنیت شبکه - پروپوزالپروژه امنیت شبکه پروژه برای دریافت درجهء کاردانی نرم افزار کامپیوتر چکیده ... با گسترش شبکه‌های رایانه‌ای خصوصاً ای
بخشدار آب پخش از افتتاح پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.
 
به گزارش سفیر جنوب؛مهندس علی تنگ ارمی با اعلام این خبر اظهار داشت:دهه فجر سالجاری بخاطر شهادت سردار سرافراز اسلام رنگ و بوی خاصی دارد و تمامی برنامه های این دهه باید با محوریت انقلاب اسلامی و راه مقاومت برگزار شود.
وی افزود:در دهه فجر سالجاری،چندین پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان در بخش آب پخش افتتاح  می شوند که می توان به افتتاح س
NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
انجام پروژه فلوئنت توسط صدها کارشناس حرفه ای نرم افزار فلوئنت در تمامی رشته ها و گرایش ها با بهترین کیفیت انجام میشود 
انجام پروژه فلوئنت مکانیک 
انجام پروژه فلوئنت عمران
انجام پروژه فلوئنت هوافضا
انجام پروژه فلوئنت شیمی 
ادامه مطلب
انجام پروژه های دانشجویی (آفیس)
سلام عرض ادب ،آماده همکاری در پروژه های شما،از جمله خدمات ما عبارتند از:
انجام پروژه نرم افزاری کامپیوتر #c++ ,c,  انجام   پروژه نرم افزاری کامپیوتر Python.
انجام پروژه دانشجویی و پروژه نرم افزاری کامپیوتر Java،متلب،سالید،انسیس،کتیا...
جهت رفاه حال شماطراحی وب سایت وپشتیبانی سایتآموزش تمامی دروس دانشگاهی و دانش آموزی(به صورت مجازی)ترجمه مقالات شماپروژه های نقشه کشی ،تحلیل...
با نهایت احترام
 برای اطلاعات بیشتر به
سلام و روز بخیراین پروژه‌ای بود که در زمان کارشناسی بنده در طول ترم به عنوان پروژه درس الکترونیک صنعتی باید انجام می‌شد
مدار این پروژه رو آقای مهندس شبیری زحمتش رو کشیدن و استاد درس هم دکتر ناصر اسکندریان هستن.
فعلا عکس مدار رو داشته باشیم تا بعد:
تعریف شبکه به زبان ساده عبارت است از مجموعه‌ای از رایانه‌ که به هم وصل شده‌اند. یک شبکه رایانه‌ای می‌تواند در یک اتاق، ساختمان، شهر یا حتی در چند کشور قرار داشته باشد. بنابراین لزوما مفهوم شبکه بر اساس میزان بزرگی یا کوچکی آن نخواهد بود و از متصل شدن دو رایانه به یکدیگر نیز یک شبکه ابتدایی ایجاد می‌شود.
برای راه‌اندازی یک شبکه به سه وسیله اصلی که کارت شبکه، کابل شبکه و سوئیچ است نیاز داریم:
ادامه مطلب
در این مقاله قصد داریم با رک شبکه و اهمیت آن آشنا شده و انواع رک شبکه (دیواری و ایستاده) را بررسی کنیم.
رک شبکه چیست؟
یک شبکه محلی یا LAN از تجهیزات شبکه گوناگونی چون سوییچ ، روتر، سرور، پچ پنل، کابل های شبکه، مودم و … تشکیل شده است. تمام این تجهیزات در رک شبکه قرار می‌گیرند و همگی در یک مکان نگه داری می‌شوند. تجهیزات شبکه از اندازه استانداردی برخوردار هستند تا بتوانند درون رک شبکه (که آن هم از این استاندارد ها پیروی می‌کند) قرار گیرند.
ادامه م
پایان نامه شبکه های عصبی


جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود پایان نامه شبکه های عصبی

پایان نامه شبکه های عصبی برای دانلود پایان نامه و پروپوزال در مورد شبکه های عصبی مصنوعی و پروژه دانشجویی و گزارش سمینار و تز در مورد شبکه های عصبی مصنوعی در مقطع کارشناسی ارشد و ...برای دانلود پایان نامه و پروپوزال در مورد شبکه های عصبی و گزارش سمینار و پروژه دانشجویی و تز در مورد شبکه های عصبی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و کارشن
شبکه ملی اطلاعات یعنی مجموعه‌ای از سرورها، مسیریاب‌ها، ذخیره‌سازها، شبکه و معماری آن، منابع انرژی و خنک‌کننده‌ها، پلتفرم‌ها و زیرساخت‌های نرم‌افزاری، دسترسی‌ها و چیزهایی نظیر این؛ که هر سرویس تحت وب به آن نیاز دارد تا بتواند در دسترس مردم قرار بگیرد. وجود این شبکه برای تحقق آرمان دولت الکترونیک و عصر دیجیتال، یک ضرورت فنی است. مسائل امنیتی هم در کنار این ضرورت قرار دارند.
اتصال کشور به شبکه‌ی اینترنت بین‌الملل، در واقع اتصال شبکه
 initiative Q ( توکن q ) چیست ؟
شبکه پرداخت مدرن با تمرکز بر ایجاد یک سیستم پرداخت جهانی جدید به جای کارتهای اعتباری (پی پال – مسترکارت – ویزاکارت و . . . )
با ثبت نام رایگان در این ایردراپ می توانید تا 16000 عدد توکن Q ( معادل 16 هزار دلار $ ) بدست بیاورید.
 
در صورت موفقیت این پروژه قیمت هر Q در فاز نهایی آن یک دلار $ خواهد شد.
 
همانطور که می دانید ( پی پال ، مستر کارت و ویزا کارت ) سه شرکت جهانی پرداخت هستند که بعد از دهه 50 میلادی شروع به کار کردند و در حال حاض
ارز دیجیتال پیمان؛ مبتنی بر شبکه بلاکچینی ققنوس فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. امروز شبکه ققنوس به طور رسمی از فعالیت شبکه خود رونمایی کرد و اولین تراکنش روی بلاکچین ققنوس و کلیدگذاری با حضور سرمایه گذاران خصوصی این پروژه رقم خورد.
ادامه مطلب
یکی‌از مواقعی که در کلیه انواع پروژه های عمرانی حائذ اهمیت است، این مسئله میباشد که برای پیروزی در یک پروژه عمرانی، باید تمام مخارج لازم برای به اتمام وصال پروژه به طور کامل احتساب گردیده تا پروژه یک پروژه برنده کنیه بگیرد. در صورتی که در پیش گویی و محاسبه هزینه ها، به صدق فعالیت نشود،
ادامه مطلب
 
در اطراف ما شبکه‌های بزرگ و کوچکی وجود دارند اما اندازه شبکه‌ها ارتباطی به اهمیت امنیت شبکه ندارد. هدف از امنیت شبکه در یک بیان ساده، محافظت از شبکه و قطعات آن از دسترسی غیر مجاز و سوء استفاده است. شبکه ها به دلیل ویژگی اساسی خود برای تسهیل دسترسی از راه دور آسیب پذیر هستند. برای مثال اگر یک هکر قصد دسترسی به یک کامپیوتر نه یک شبکه را داشته باشد، دسترسی فیزیکی لازم می‌باشد. با این حال، با استفاده از شبکه در تصویر، امکان دور زدن این جنبه امن
  چند وقت پیش قرار شد با یه آقایی به عنوان راهنما و مشاور توی یه پروژه همکاری کنم ایشون ماجرای پروژه رو تعریف کردند و به من این اطمینان رو دادن که بابت پرداخت هزینه ها نگرانی نداشته باشم ، من هم پروژه رو جدی گرفتم زمان گذاشتم و یکسری بررسی های اولیه رو انجام دادم تا بتونم با شروع پروژه به ایشون کمک کنم ، اما متاسفانه بعد از هر تماس تلفنی ماجرا جور دیگری تغییر میکرد تا رسید به کنسل شدن پروژه و اینکه بریم سراغ پروژه های دیگه ای که به من پیشنهاد ش
دانش پژوهان گرامی ، در این قسمت پاورپوینت جامع و کامل مدیریت و کنترل پروژه در 213 اسلاید با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.


دانلود فایل 


مدیریت و کنترل پروژه.مدیریت و کنترل پروژه شیرمحمدی pdf دانلود.مدیریت و کنترل پروژه های فناوری اطلاعات.مدیریت و کنترل پروژه شیرمحمدی.مدیریت و کنترل پروژه ppt.مدیریت و کنترل پروژه.مدیریت و کنترل پروژه های فناوری اطلاعات مولاناپور
انواع برندهای کابل شبکه
کابل شبکه یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی زیرساخت شبکه های کامپیوتری است . انتخاب درست کابل شبکه با توجه به نیازها می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد و سرعت شبکه داشته باشد . برندهای مختلفی اقدام به تولید کابل شبکه در دسته بندی های گوناگون کرده اند که در این مقاله به معرفی برندهای کابل شبکه و محصولات تولیدی آنها میپردازیم .
ادامه مطلب
از این سریالهای شبانه تلویزیون کدومش رو می بینید؟ الان شبکه ۳ گاندو داره. شبکه ۲ دکتر ماهان و شبکه ۱ عروس تاریکی یا بوی باران. به نظرم شبکه ۱ از همه بهتره. هان؟ فقط این دختره ستایش که اسمش تو این فیلم ترانه است دیگه شورشو در اورده از بس فوضولی می کنه :))
مدل سازی و رندر کابینت آشپزخانه مدرنانجام پروژه های 3dپروژه های تریدی مکسپذیرش پروژه های معماریمدل سازی و رندر گیریانیمیشن معماریپروژه های دانشجوییشیت بندیپایان نامه3dmax -autocad -sketchup -lumionبرای سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیرید و یا در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.
برای اتصال کامپیوترها از لپ تاب تا پرینتر و... به یکدیگر و به شبکه های بزگتری به نام اینترنت که به نظر می رسد امروزه ضروری است به کارت شبکه نیاز داریم.
کارت شبکه یا همان NIC سخت افزاری است که به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادبورد قرار میگیرد.ارتباطات سیمی و بیسیم بین آنها در شبکه و در دنیای اینترنت را برقرار میکند.در حقیقت وظیفه کارت شبکه این است که داده ها را به گونه ای ترجمه کند که از طریق کابل شبکه یا سیگنال های بیسیم قابل انتقال باشد.
این سخت
در این پروژه انواع سنسورهای اکسیژن از جمله سنسور معروف o2-a2 و m-03 و دیگر سنسور های رایج راه اندازی می شود.در این پروژه از یک نمایشگر(LCD,7SEG و ...) استفاده می شود. همچنین برای این پروژه از رله جهت کنترل مقادیر اکسیژن استفاده می شود.
برای سفارش و یا توضیحات بیشتر به شماره 09146416580 در تلگرام یا واتس آپ پیام دهید.
ارز دیجیتال پیمان؛ مبتنی بر شبکه بلاکچینی ققنوس فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. امروز شبکه ققنوس به طور رسمی از فعالیت شبکه خود رونمایی کرد و اولین تراکنش روی بلاکچین ققنوس و کلیدگذاری با حضور سرمایه گذاران خصوصی این پروژه رقم خورد.
ادامه مطلب
انجام پروژه معماری 3dتری دی مکس طراح 3Dانجام پروژه های معماری3dmax autocad photoshop Lumion sketchupطراحی نمادکوراسیون داخلیکابینت اشپزخانهغرفه نمایشگاهیپروژه های دانشجوییترسیم پلان اتوکدی نما برششیت بندی با فوتوشاپانجام پروژه 3d maxرندر گیری و مدل سازیانجام تری دیانیمیشن سازی معماریجهت سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیرید یا در تلگرام یا واتساپ پیام دهید
برای افزایش و بهبود عملکرد کامپیوتر استفاده میشود.با کارت شبکه یک دستگاه میتواند با دستگاههای دیگر در یک شبکه قرار گیرد.با وجود کارت شبکه دستگاه میتواند به شبکه مرکزی وصل شود و یا فقط به طور مستقیم به دستگاههای دیگر متصل شود.
جزو افرادی بودم که در دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد طی یک نامه ی چند صفحه ای به شخص رئیس جمهور، ضرورت تسریع در پروژه شبکه ملی ارتباطات رو تبیین و تشریح کردم.(البته اون موقع بهش میگفتن «اینترنت ملی») آقای احمدی نژاد هم دستوری مبنی بر از سر گیری پروژه (با ضمیمه ی نامه ی بنده) به وزیر ارتباطات وقت نوشت.
وقتی نامه ای از دفتر رئیس جمهور دریافت کردم که شامل پاسخ به نامه ی خودم و همچنین متن دستور رئیس جمهور بود اینقدر حس خوبی داشتم که می خواستم پر
در این پروژه انواع شفت انکودر  افزایشی یا مطلق متصل به موتور راه اندازی می شود.شفت انکودر افزایشی به ازای چرخش با زاویه خاص تعدادی پالس تولید میکند که پالسها تولیدی به آیسی 4017  و سپس به میکرو داده می شود و مقدار چرخش بدست می آید.در این پروژه از یک ارتباط RS232 یا RS485 با PC S یا PLC استفاده شده است.برای سفارش پروژه یا توضیحات بیشتر به شماره 09146416580 در واتس آپ یا تلگرام پیام دهید.
پذیرش پروژه های معماری 
انجام پروژه های 3dپذیرش پروژه های معماریمدل سازی و رندر گیریانیمیشن معماریپروژه های دانشجوییشیت بندیپایان نامه3dmax -autocad -sketchup -lumionبرای سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیرید و یا در واتساپ یا تلگرام پیام دهید..... 
 
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت های جامع و کامل درس اصول مدیریت ساخت ویرایش نیمسال اول ۹۹-۹۸ با فرمت ppt- قابل ویرایش با کیفیت عالی می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.
پاورپوینت های درس اصول مدیریت ساخت شامل موارد ذیل میباشد:
جلسۀ اول: تاریخچه در ۱۲ اسلاید
جلسۀ دوم: تعاریف در ۲۳ اسلاید
جلسۀ سوم: موفقیت پروژه در ۱۴ اسلاید
جلسۀ چهارم: وظایف و شایستگی‌های مدیر پروژه در
انجام پروژه متلب در تمامی رشته ها و گرایش ها توسط اساتید گروه متلب پروژه با بهترین کیفیت و کمترین قیمت 
 
متلب چیست ؟
MATLAB کوتاه شده عبارت matrix laboratory ( آزمایشگاه ماتریس ) می باشد که برای افرادی طراحی شده است که بیشتر با محاسبات عددی و جبر خطی سر و کار دارند. نرم افزار متلب بر پایه زبان ماتریس ها کار میکند، یعنی تمامی عملیاتی که در آن انجام می شود در داخل ماتریس ها ثبت و ذخیره می شود.
 
سایر خدمات متلب پروژه در حوزه متلب 
فعالیت مشابه گروه متلب پرو
پشتیبانی شبکه یکی از مهمترین دغدغه مدیران
و کارفرمایان است مجموعه کامرینو این اطمینان را به شما میدهد که پشتیبانی
از شبکه شما توسط متخصصین هر حوزه انجام میپذیرد. پشتیبانی شبکه هم برای
افرادی که خدمات شبکه را از مجموعه کامرینو گرفته باشند و هم برای افرادی
که شبکه خود راه راه اندازی کرده ارائه میشود.
مجموعه کامرینو ارائه دهنده خدمات شبکه به موسسات و شرکت ها برای مدیریت شبکه های و حفظ اطلاعات شبکه کاربران می باشد . خدمات شبکه نیاز هر موسسه و شرکت است تکنسین های مجموعه کامرینو با نیم دهه تجربه در مدیریت و دانش شبکه میتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند  . با پشتیبانی 24 ساعته همچنین اعزام تکنسین برای رفع مشکلات به محل  یکی از مزایای خدمات شبکه کامرینو است 
پروژه کارشناسی مهندسی کامپیوتر
Petri net و مدلسازی سیستم های کنترل از راه دور بر اساس اینترنت با استفاده از شبکه پتری‌
 
فهرست مطالبPetri net و مدلسازی سیستم های کنترل از راه دور بر اساس اینترنت با استفاده از شبکه پتری‌    1چکیده    4کلمات کلیدی    41- مقدمه    42- کاربرد تئوری شبکه پتری    53- تئوری کاربردی شبکه پتری    64- تعریف اساسی    74-1- ساختار شبکه پتری    7شکل1.یک پتری نت    94-2- علامت‌گذاری شبکه پتری    9تعریف شبکه پتری علامت‌گذاری شده    104-3-
پروژه پیاده سازی شبکه ی عصبی در متلب

شبکه ی عصبی روی دیتا ست blood که دارای چهار مشخصه ی 1 .تعداد ماه های گذشته از آخرین اهدای خون 2 .تعداد کل اهداها 3 .مقدار کل اهدا بر حسب سی سی 4 .تعداد ماه های گذشته از اولین اهدای خون است پیاده سازی شده است .   به دو صورت پیاده سازی شبکه ی عصبی روی دیتاست انجام شده است  1 - با استفاده از تولباکس شبکه ی عصبی متلب 2 - کد شبکه ی عصبی که خودمان نوشتیم  که دیتاست خون که شبکه عصبی روی آن پیاده سازی شده و همچنین
پروژه ام کی الترا
کنترل ذهن از راه دور
پروژه نامحسوس
بوسیله کاشت ایمپلنت و ریز تراشه میکرو چیپ ست
پروژه سازمان یافته برای کنترل ازهان و رفتار
بوسیله ی شکنجه های روحی و فیزیکی
 
http://mct-mrt.blogfa.com
 
http://bayanbox.ir/info/3909659395884702931/BingSiteAuth
 
شبکه ها هر روزه گسترده تر شده و کاربردهای بیشتری پیدا می کنند. به طوری
که امروزه بسیاری از امور زندگی بشر بدون شبکه ممکن نخواهد بود. در ابتدا
هدف از طراحی شبکه، انتقال سریع اطلاعات به طرف مقابل در کمترین زمان ممکن
بود. اما گسترش آن و امکان دسترسی همه به آن و دانش بیشتر استفاده کنندگان
شبکه ها باعث شد که برخی افراد با انگیزه های مختلف اقدام به انجام عملیاتی
نمایند که از اطلاعاتی که با آنها ارتباط ندارند آگاهی یافته و یا جلو
ادامه مطلب
در این قسمت میخواهیم نگاهی به ماژول مدیریت پروژه در نرم افزار هایCRM بیاندازیم که چطور باعث بهبود روند پروژه میشوند :
مازول مدیریت پروزه در نرم افزار های crm به گونه ایی برنامه ریزی شده که تمام اهداف شرکت رادر بخش پروزه ها راه اندازی و برنامه ریزی میکند میتوانید اطلاعات گسترده ایی اعم از (بودجه ،فاز های پروژه، وظایف افراد ،تاریخ شروع و پایان ) وارد نرم افزار کرده تا بدون دردسر روند کار را به بهترین شکل پیگیری نمایید .
به طور سنتی مدیریت پروزه شا
خب!در ابتدا باید بدانیم که منظور از کارت شبکه چیست.NIC مخفف عبارت Network Interface Card به معنای کارت واسط شبکه است. این سخت افزار به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادربورد کامپیوتر قرار می­­­‌گیرد.اکثر کامپیوترها کارت شبکه را به صورت built-in درون مادر برد دارند ولی ما میتوانیم آن را به صورت مجزا برای بهبود عملکرد کامپیوتر به آن افزود.به بیان ساده، کارت شبکه می‌تواند یک دستگاه با دستگاه‌های دیگر، در یک شبکه قرار گیرد. با وجود کارت شبکه، دستگاه می‌تواند
دانلود هندبوک مدیریت پروژه

 
هندبوک مدیریت پروژه نوشته کلایم (Ralph L.Kliem)
- به ترتیب حروف الفبا
-پروژه از الف یا ی
-مرجع درس مدیریت پروژه
-پوشش تمام مباحث مدیریت پروژه
- فرمت: PDF
- تعداد صفحه: 314
لینک دانلود :
http://file-seller.4kia.ir/info/692718/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%A8%D9%88%DA%A9-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87/?getppsid=56293
انتخاب کابل شبکه مناسب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی یک شبکه کامپیوتری است. کابل شبکه بستر ارتباطی شبکه است. همان طور که برای حمل و نقل و عبور و مرور مسیر عبوری ما اهمیت دارد و ترجیح می‌دهیم به جای رد شدن از کوچه‌ها و خیابان‌های کم عرض شهری از بزرگراه‌ها استفاده کنیم، در طراحی و اجرای شبکه هم این بستر ارتباطی که اولین پله برقراری ارتباط و برنامه‌ریزی شبکه کامپیوتری است بسیار مهم است. با توجه به اهمیت اطلاعات و اهمیت زمان برای کسب و کار
وبیز از سال ۱۳۹۰ با راه اندازی یک وبلاگ در زمینه خبرگزاری ورزشی کار خود را آغاز کرد. از سال ۱۳۹۱ طراحی سایت رو با انجام پروژه های کوچک در زمینه سایت شخصی و همچنین طراحی سایت یک شبکه اجتماعی ( مانند فیسبوک ) شروع کردیم. از سال ۱۳۹۵ فعالیت های خود را در زمینه های تدوین و اجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و همچنین سئو و امنیت سایت توسعه دادیم. هدف اصلی ما بیشتر دیده شدن کسب و کار شما و طبیعتا افزایش فروش و سود شماست
مجموعه آکس نماینده و عامل فروش کناف در ایران مفتخر است که با ۳۰ سال تجربه و به ثمر رساندن پروژه های موفقیت آمیز در تهران و شهرستان ها اجرای پروژه های ساختمانی شما را از صفر تا صد به عهده گیرد. این مجموعه اکثر پروژه های خود را با بهره مندی از متریال ممتاز و با کیفیت کناف اجرا می کند و آمادگی اجرای انواع پروژه های ساختمانی، اداری ، مسکونی ،‌ورزشی و … را دارد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان ،‌ بازدید پروژه و یا خرید محصولات کناف همین حالا با دف
~چه جمله هایی درونگراها رو می ترسونه؟~
*این یک پروژه گروهیه!*
درونگراها به طور کل وقتی پروژه هارو تنهایی جلو می برن بهتر کار می کنن. چون می تونن راحت و بدون مزاحمت بقیه روی کارشون تمرکز کنن. اونها مثل برونگراها تمایلی به بلند بلند فکر کردن ندارن، معمولا افکار، احساسات و ایده هاشون رو به صورت درونی پردازش و طبقه بندی می کنن.برای درونگراها، پروژه های گروهی تو مدرسه یا محل کار یعنی کنار اومدن با تغییر یهویی برنامه ها و بحث و مشکلات گروهی. اونا به
 
مدتی است شاهد تخریب دومینو وار عناصر ارزشی و انقلابی در رسانه ها، مطبوعات و شبکه های اجتماعیِ طیفی خاص از جریان های سیاسی می باشیم. نکته حائز اهمیت آنکه تخریب از جانب برخی از جریان های سیاسی نه تنها مبهم و پیچیده به نظر نمی رسد بلکه تقریبا اهداف تخریب از سوی این سنخ از جریان های سیاسی برای همگان روشن و مبرهن است؛ طیفی آشنا برای مردم که در پی روشنگری های صراحت گونه عناصر جبهه انقلاب و از جمله علی اکبر رائفی پور در باب پروژه نفوذ، آنان را به و
سیسکوفا مخفف سیسکو فارسی است. برخلاف بلاگ‌ها و سایت‌های در ارتباط با شبکه و تجهیزات سیسکو، سیسکوفا محلی برای یادگیری آکادمیک و پروژه محور در محیط‌ها و نرم افزارهای شبیه سازی است. در اصل این وبلاگ را برای خلاصه نویسی ‌های خودم در دوران جمع بندی دوره های CCNA و CCNP روتر و سوییچ ایجاد کردم. می‌نویسم و منتشر می‌کنم شاید که سیسکوفا رشد کند و جایی مفید باشد و به کار کسی هم بیایید.
 
من مجتبا، دانشجوی دکترای فیزیک دانشگاه تربیت مدرس هستم. مطالعات
انجام پروژه های معماریانجام پروژه دانشجویی معماری 3dmaxپذیرش و انجام کلیه کارهای مربوط به پروژه های معماریانجام 3dانجام طراحی نماطراحی انواع پلانشیت بندیتحقیق و ارائه پاورپوینتتحلیل سایت کابینت اشپزخانه غرفه نمایشگاهیانجام طراحی دکوراسیون داخلی طراح 3dانجام پروژه های اتوکد انجام پروژه های تری دی مکس (3dmax)رسم و مدل سازی سه بعدی کلیه نقشه های معماریانجام انواع مدلینگ و رندرپروژهای معماری دانشجویی استفاده از برنامه های - Photoshop - 3D MAX-AUTOCAT- va
شبکه ی توزیع محتوا شبکه ای عظیم از سرور هایی که در نقاط مختلف دنیا برپا شده و به صورت جغرافیایی پخش شده اند. محتوای وبسایت ها با بکارگیری از شبکه ی توزیع محتوا و با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران از طریق نزدیک ترین شبکه به کاربران ارائه داده می شود. این شبکه ها در سرعت بخشیدن به تحویل محتوا و پهنای باند در وبسایت های بزرگ و جهانی مثل یاهو، گوگل، فیس بوک و... تاثیر به سزایی دارند. شبکه توزیع محتوا یا CDN چیست؟
منبع : وبلاگ ایران سرور
 
انجام پروژه های معماریانجام پروژه دانشجویی معماری 3dmaxپذیرش و انجام کلیه کارهای مربوط به پروژه های معماریانجام 3dانجام طراحی نماطراحی انواع پلانشیت بندیتحقیق و ارائه پاورپوینتتحلیل سایت کابینت اشپزخانه غرفه نمایشگاهیانجام طراحی دکوراسیون داخلی طراح 3dانجام پروژه های اتوکد انجام پروژه های تری دی مکس (3dmax)رسم و مدل سازی سه بعدی کلیه نقشه های معماریانجام انواع مدلینگ و رندرپروژهای معماری دانشجویی استفاده از برنامه های - Photoshop - 3D MAX-AUTOCAT-
 
یک قالب زیبای سه بعدی افترافکت که موسیقی های شما واکنش نشان می دهد ، یک راه عالی و قابل توجهی برای تبلیغات آهنگ خاص خود در شبکه های اجتماعی ماننده اینستاگرام ، آپارات ، یوتیوب و بسیاری دیگر می باشد ، این پروژه دارای 5 سبک است که به سلیقه خود می توانید تمام عوامل آن مانند تصاویر ، موزیک یا حتی ویدیوهای آن را تغییر دهید همچنین رنگ و موقعیت قابل ویرایش می باشد. یک ویدیوی آموزشی در فایل دانلود برای کار با پروژه قرار داده شده است
 
دانلود رایگان :
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
شبکه افق با رویکرد گفتمان انقلابی در دی‌ماه سال 1393 شروع به کار کرد. جدای از نقدهایی که به این شبکه از نام‌گذاری گرفته تا پرکردن کنداکتور شبکه با انواع و اقسام برنامه‌هایی که از ترس خالی بودن ساعات پر شده که باعث جبهه گیری قشری خاص و هدر رفت برنامه‌های به حق جالب و پرمحتوی شده است؛ امتیازات بالایی نیز دارد.
ادامه مطلب
برای پایه هفتم ۱)آموزش کشت گیاه انجام پروژه ارائه پروژه بعد از تعطیلات به همراه مستندات
۲):آموزش دوخت های اولیه انجام دوخت هاتهیه مستندات از فعالیتها در قالب عکس و فیلم ارائه یک پروژه مبتنی بر دوختها پس از تعطیلات
۳) پودمان نقشه کشی 
پایه هشتم : ۱)آموزش پودمان شهروند الکترونیک ۲انجام پروژه تولید فیلم کوتاه و ساخت یک کلاژ تصویر ارائه پروژه یا ایمیل پروژه به معلم ۲)آموزش پودمان اداری 
طراحی فاکتور فروش و نوشتن نامه اداری ارائه به معلم از
مشخصات کلی پروژه ترنج دژبان ارتش (سرورناز- امید دژبان)
پروژه ترنج دژبان ارتش شامل ۲ برج مسکونی ۲۱ طبقه می باشد.متراژ واحدهای پروژه ترنج دژبان ارتش : حدود ۱۰۰ مترقراردادساخت: متری ۱٫۵ میلیون تومان و با احتساب ۳۰% هزینه مشاعات تقریباً متری ۲ میلیون می باشد.گودبرداری تمام شده است ودر حال اجرا فندانسیون است.واریزی : تا کنون اعضاء مبلغ ۷۵ میلیون تومان واریزی دارند.شرایط پرداخت: ۳ فقره چک ۴۰ میلیون تومانی به فاصله ۸ ماه یک بار تا پایان پروژهمبلغ
طراحی واحد مسکونی طراح تری دیانجام پروژه های معماری 3dmax -autocad -phothosop -lumionانجام پروژه 3dمدل سازی و رندرگیریرندر 360 درجه با قابلیت چرخش موس در فضاانیمیشن معمارینما - دکوراسیون داخلی - کابینت اشپزخانه - غرفه های نمایشگاهیانجام پروژه دانشجوییانجام پروژه سه بعدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب جهت سفارش با شماره 09355028458 تماس یا در تلگرام یا واتساپ پیام دهید.
دانلود قسمت 8 سریال کرگدن
سریال کرگدن (Rhino Series) تازه ترین سریال ایرانی ویژه شبکه نمایش خانگی در سال 98 به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری است. این سریال به نویسندگی مشترک مهرداد کورش نیا و علی اصغری اثری پر بازیگر است که در ژانر اجتماعی و اکشن به شبکه نمایش خانگی آمد. مجری طرح این پروژه مهدی یاری است و توسط موسسه سرو رسانه پارسیان توزیع خواهد شد.
دانلود قسمت 9 سریال کرگدن
سریال کرگدن (Rhino Series) تازه ترین سریال ایرانی ویژه شبکه نمایش خانگی در سال 99 به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری است. این سریال به نویسندگی مشترک مهرداد کورش نیا و علی اصغری اثری پر بازیگر است که در ژانر اجتماعی و اکشن به شبکه نمایش خانگی آمد. مجری طرح این پروژه مهدی یاری است و توسط موسسه سرو رسانه پارسیان توزیع خواهد شد.
پروژه هایی که شروع میکردم زمانبندی اشتباه و تنبلی و اهمیت ندادن به پروژه باعث میشد همیشه روزهای اخر پر استرسی رو داشته باشم 
در حالی که اگر همون روز اول کارو شروع و تقسیم بندی میکردم هم استرس کمتری داشتم هم کار با کیفیت بهتری انجام میشد .
از وقتی دارم دورکاری پروژه ها رو انجام میدم زمانبندی دقیق تری دارم و کار ها بهتر داره انجام میشه . دو تا پروژه خیلی وقت گیر و اعصاب خورد کن تو این یکی دو روز تموم میشه
سیستم اطلاعات مدیریت پروژه
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)تعداد اسلاید: 25 اسلایداین فایل شامل مباحث زیر است:تعریف پروژه، فرآیندهای پروژه، فرآیندهای مدیریت پروژه، حوزه های دانش مدیریت پروژه و ... است
با سلام خدمت همه بیانی های عزیزاین قسمت ادامه ی مقاله قبل میباشد.
با این وجود، در سال 2010، با صدور مقررات (ایمنی) برق 2010 یک حرکت قابل توجه رخ داد [2]. NZECP 36 به جای اینکه تنها قانون جهت پیروی برای هارمونیک ها باشد، تنها یکی از چند قانون شد. بخش 31 بیان می کند: «پیروی از هر یک از استانداردهای زیر، قابل اجراست و پیروی شمرده می شود …»اما هیچ دستورالعملی درباره اینکه کدام استاندارد قابل اجرا می باشد، ارائه نشده است. شرکت هایی که مالک شبکه توزیع بوده و ا
پروژه های شرکت عمران
 
احداث سدهای مخزنی سیمینه رود و سازه های وابسته و جاده
تکمیل عملیات اجرایی افزایش ارتفاع سد زرینه رود
آرماتور بندی، قالببندی و بتن ریزی های سد خراسان بوکان
اجرای کانالهای اصلی شبکه آبیاری و زه کشی ساریسو
طرح تکمیلی دایک حفاظتی پلدشت
احداث شبکه اصلی آبیاری و زه کشی طرح کرم آباد-واحد ع
احداث شبکه اصلی آبیاری و زه کشی طرح کرم آباد - واحد
عملیات علاج بخشی سد بیدواز اسفراین به صورت طرح و س
احداث شبکه فرعی ابیاری و زه کشی کر
پروژه تعزیرات حکومتی
موقعیت مکانی و مشخصات پروژه
پروژه آبشار در منطقه 22 شهرداری تهران، در شمال اتوبان همت بعد از برج های نمونه قرار گرفته و توسط تعاونی تعزیرات حکومتی با همکاری شرکت سامان گستران پویا در حال اجرا می باشد.
این پروژه که پشت بیمارستان تریتا و پروژه تجاری رزمال ساخته شده 12 برج را شامل می شود که از واحدهایی با 90 تا 120 متر زیربنا برخوردار می باشند. موقعیت مکانی مناسب مجموعه سبب شده تا واحدهای شمالی از ویوی ابدی کوه بهره ببرند.
یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات شبکه های داخلی ( LAN )، کیستون یا همان پریز شبکه می باشد. این قطعه در واقع نوعی کانکتور مادگی بوده که جهت برقراری ارتباط بین کابل شبکه با سایر تجهیزات دیگر مانند سوئیچ ها، روترها، سرورها و یا کیس کامپیوترکاربران نهایی، مورد استفاده قرار می گیرد.
تاریخچه استفاده از کیستون ها را می توان به سال 1979 میلادی و در یکی از پروژه های شرکت AMP جستجو نمود. در آن سال شرکت AMP اولین کیستون Cat 3 را برای استفاده در سیستم کابل کشی سا
بدون تردید پس از شنیدن کلمه “شبکه“ اولین سوالی که ذهن ما را درگیر خود کرده , این بود که به طور کلی شبکه یعنی چه ؟ و کاربرد آن چیست؟ و به عبارتی چرا باید به علم شبکه روی بیاوریم ؟!
در ساده ترین حالت ممکن , شبکه به معنی ارتباط یکپارچه بین کامپیوتر ها و دستگاه های دیگر نظیر پرینترها و مودم ها و … است . در شبکه , کامپیوتر ها به یکدیگر متصل می شوند و با زبان پروتکل ها با یکدیگر صحبت می کنند و به عبارتی تبادل اطلاعات می کنند . در این ارتباط یک سو سرویس ده
اهمیت رک شبکه:
رک شبکه یکی از تجهیزات اساسی پسیو شبکه است که با محافظت از سایر تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه ، نظم بخشیدن به شبکه و محافظت از آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. تجهیزاتی مانند سرور، سوییچ، روتر، پچ پنل و کابل های شبکه همگی در این محفظه قرار می گیرند و در مقابل شرایط محیطی حفظ می شوند. رک ها به صورت ماژولار طراحی شده‌اند و شما می‌توانید تجهیزات را با آرایش مورد نظر خود در آن قرار دهید. علاوه بر این رک خود دارای متعلقاتی است که ویژگی ها
پروژه های شرکت عمران
 
احداث سد مخزنی سیمینه رود و سازه های وابسته و جاده
تکمیل عملیات اجرایی افزایش ارتفاع سد زرینه رود
آرماتور بندی، قالببندی و بتن ریزی سدخراسانه بوکان
اجرای کانالهای اصلی شبکه آبیاری و زهکشی ساریسو
طرح تکمیلی دایک حفاظتی پلدشت
احداث شبکه اصلی آبیاری و زهکشی طرح کرم آباد-واحد ع
احداث شبکه اصلی آبیاری و زهکشی طرح کرم آباد - واحد
عملیات علاج بخشی سد بیدواز اسفراین به صورت طرح و س
احداث شبکه فرعی ابیاری و زهکشی کرم اباد3
طرا
 
پروژه نرم افزار هک رس (HEC-RAS)
تخفیف ویژه به مدت محدود کاملترین پروژه نرم افزار هک رس (HEC-RAS) در بازار و اینترنت قابل استفاده برای دانشجوهای عزیز در رشته های عمران و مکانیک و هر رشته ای که درس هیدرولیک داشته باشد. این مجموعه شامل فایل های زیر است : 1-پروژه اصلی و جامع شامل پروژه نرم افزاری و گزارش کار ...
دریافت فایل
کارت شبکه رابط بین دستگاه های الکترونیکی و هر دستگاه هوشمندی با اینترنت می باشد.یکی از فواید مهم و اساسی آن،این است که می توان به وسیله آن دستگاه های هوشمند را به هم یا به شبکه جهانی(اینترنت) متصل کرد.
انواع کارت شبکه از نظر اتصال
۱-کارت شبکه سیمی
۲-کارت شبکه وایرلس
۳-کارت شبکه USB
به نام خدا و تبیرک سال جدید 
پس از مدت زمان زیادی که از آخرین مطلب ارسالی گذشته است ، به اطلاع می رساند که پس از فراغت از انجام پروژه های صنعتی و تدریس نرم افزارsolidworks در آموزشگاه ها و شرکت های صنعتی ، زمان بنده برای انجام پروژه های صنعتی ، درسی و مدلسازی طراحی های شما در اسرع وقت و نازلترین قیمت ، در اختیار شما است . 
با سلام خدمت دوستان، هموطنان و علاقمندان، شما می توانید ما را در پیام رسان داخلی ایتا دنبال کنید
 
شبکه اطلاعات ملی کشورمان بخوبی امتحان پس داد و با قطع شبکه اینترنت بین الملل، شبکه اطلاعات کشور بخوبی کار می کند و ما در این شبکه با کانال های باورنیوز و خبرهای فوری پلدشت در خدمت شما هستیم
انجام پروژه های معماریانجام پروژه تری دیانجام پروژه های معماریانجام پروژه های 3dترسیم پلان - نما -مقطعشیت بندی معماریانیمیشن سازی با لومیون3d max -vray -Autocad -sketchup -revit -photoshop -lumionجهت سفارش با شماره زیر تماس بگیرید و یا در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.شماره تماس:   09355028458واتس اپ و تلگرام:09355028458وبسایت:3dporoje.com
گروه معماری آرکا واقع در غرب تهران متشکل از بهترین کارشناسان معماری است.
و کلیه خدمات زیر را ارائه می کند.
1-طراحی و اجرای پروژه های خاص
2-طراحی و اجرای پروژه های مسکونی، ویلایی، اداری، تجاری و غیره.
3-طراحی و اجرای پروژه های معماری داخلی شامل مسکونی، اداری، تجاری،رستوران و کافی شاپ.
4-امکان سنجی پروژه ها با توجه به موقعیت و کاربری آنها.
 
 
مدل سازی و رندر اتاق خوابانجام پروژه های معماریانجام پروژه های تری دینما - دکوراسیون داخلی - غرفه نمایشگاهی -کابینت آشپزخانه - پروژه های دانشجویی و...تحقیق و ارائه پاورپونت اسکیس و راندو3dmax -autocad -photoshop -revit -lumion -sketchupمدل سازی و رندرگیری شیت بندی معماریصفر تا صد دانشجوییبا کیفیت عالی و قیمت مناسبجهت سفارش با شماره (09355028458) تماس بگیرید و یا در تلگرام یا واتساپ پیام دهید
پخش زنده شبکه نسیم خندوانه از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
پخش زنده
پخش زنده شبکه باد را در این بخش مشاهده خندوانه و بچه شو پربیننده ترین نقشه قرارمون نوروز٩٨ شبکه نسیم برق شبکه باد در. پخش موجود گروه ۱ تماشای آنلاین تلویزیون اینترنتی تلوبیون پخش موجود گروه 1 پخش آنلاین گروه ۱ پخش گروه یک سیما در تلوبیون پخش موجود نظر .
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین،  پخش سریال و فیلم سینمایی طنز تا آخر سال بصورت یومیه از شبکه سه سیما داخل دستور فقره این شبکه قرار گرفت. روابط اشتراکی شبکه سه سیما اخبار کرده است، با توجه به تعلیلی مدارس، دانشگاهها و شرایط پیش آمده ناشی از بیماری کرونا در کشور، دستور کار ریزی شبکه بر اساس نیاز مخاطب تغییر کرد. بنا بر این گزارش تکرار سریال طنز "مرد هزاره چهره" از این شبکه پخش خواهد شد. علاوه پهلو پخش سریال، در ایام پایانی سال ساری همچنین بصورت روزان
تجهیزات پسیو شبکه چیست ؟
تجهیزات پسیو شبکه آن بخش هایی از شبکه کامپیوتری می باشد که وظیفه انتقال داده در شبکه را به عهده دارد و نمی تواند روی داده تغییر و یا تاثیری داشته باشند همانند کابل شبکه ( کابل مسی، کابل فیبر نوری و کواکسیال)، کانکتورها، رک شبکه و سایر موارد . تمامی راه حل های پسیو مسلما شامل تجهیزات پسیو شبکه می باشد که در آن کابل شبکه نقش اصلی را به عهده دارد و سایر تجهیزات در کنار کابل شبکه فرآیند انتقال داده را بدون تاثیر بر روی آ
شبکه ی اجتماعی پینترست یکی از شبکه های محبوب در جهان است.
با استفاده از این شبکه می توانید یک صفحه شخصی بسازید ولینک های دلخواه خود را در آن وارد کنید.
همچنین با توجه به ظاهر کاربری این شبکه به راحتی می توانید با دیدن عکس های آن چیزی را که می خواهید پیدا کنید . 
 
می توانید برای نمونه نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.
 
https://www.pinterest.com/crystaldateCompany/special-post/
 پروژه زبان تخصصی معماری با موضوع گنبد
 
کد محصول : 981105
عنوان کامل پروژه : پروژه دو زبانه گنبد - Dome
مربوط به : زبان تخصصی معماری
فرمت فایل : PPTX (قابل ویرایش در نرم افزار پاورپوینت)
تعداد صفحات : ۴۰ اسلاید
تعداد تصاویر ، نقشه و دیتیل و … موجود در پروژه : ۴۰
توضیحات : پروژه به صورت دو زبانه فارسی - انگلیسی تهیه شده است. ترجمه متون به صورت دقیق میباشد و مطالب نیز از منابع معتبر تهیه شده است. همچنین در پروژه تعداد زیادی کلمات و اصطلاحات تخصصی معماری به
یک شبکه سیستمی است که به شما امکان می دهد دو یا پند رایانه را به هم وصل کنید و مثلا با یک دستگاه پابگر به چند رایانه خدمات بدهید.در گذشته شبکه رایانه ای موضوع پیچیده ای بود و تنها متخصصین ماهر توانستند از آن بهره ببرند.اما امروزه تقریبا هر کس با سطح اطلاعات خوبی از یندوز می تواند یک شبکه کوچک را نصب و تنظیم کند.البته سازمانهای بزرگتر هنوز هم به شبکه های پیچیده که توسط افراد آموزش دیده و مجرب نصب راه اندازی و مدیریت شوند نیاز دارند.
Microsoft Project Professional یکی از قوی‌ترین و قدیمی‌ترین نرم افزار های کنترل پروژه محسوب می‌شود. مهندسان کنترل پروژه عموماً از این نرم‌افزار به عنوان ابزاری جهت مدیریت زمان‌بندی پروژه‌ها استفاده می‌کنند. از قابلیت‌های اصلی این نرم افزار می‌توان به دسترسی آسان و سریع به اطلاعات مرتبط به پروژه، پیش‌بینی و برآورد هزینه‌ها، انتخاب ترکیبی درست از منابع به صورت مجازی، تخمین زمان، منابع و فعالیت‌های مورد نیاز و پیگیری پیشرفت پروژه اشاره کرد.
ادا
روشهای تامین امنیت در شبکه که عبارتند از : دفاع در عمق ،فایروال و پراکسی که به طور کامل تشریح شده است .و در ادامه سطوح امنیت شبکه ، تهدیدات علیه امنیت شبکه ، امنیت شبکه لایه بندی شده، ابزارها و الگوهای امنیت شبکه ،مراحل ایمن سازی شبکه ، راهکارهای امنیتی شبکه ،مکانیزم های امنیتی و الگوریتم جهت تهیه الگوی امنیت شبکه  توضیح داده شده است .
دانلود - 13200 تومان
 
انجام پروژه متلب
معرفی نرم افزار متلب MATLAB
متلب (به انگلیسی: MATLAB) یک محیط نرم‌افزاری برای انجام محاسبات عددی و یک زبان برنامه‌نویسی نسل چهارم است. واژهٔ متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه است که از ترکیب دو واژهٔ MATrix (ماتریس) و LABoratory (آزمایشگاه) ایجاد شده‌است. این نام حاکی از رویکرد ماتریس محور برنامه است، که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می‌شوند.کار کردن با ماتریسها در متلب بس
مشخصات پروژه چشمه
پروژه چشمه که در قالب 2 برج 16 و 20 طبقه در زمینی به مساحت 15000 مترمربع قرار گرفته توسط تعاونی مسکن قدر و با 355 نفر عضو واجد شرایط، در منطقه 22 شهرداری تهران در حال اجرا می باشد. این پروژه در غرب بزرگراه آزادگان واقع شده است. این تعاونی که از سال 61 با 200 عضو در حال فعالیت است، پیش از این با نام های لانه کو و خاتم در بخش مسکن فعالیت داشته و با شماره ثبت 44444 از جمله فعالترین تعاونی های مسکن می باشد. واحد های پروژه چشمه دارای متراژ 120
اولین سرویس مناقصه پروژه های معماری بصورت آنلاین و استخدام نیروی دورکار جهت انجام پروژه های معماری شما . معماران ایرانی میتوانند با عضویت در باشگاه معماران به عنوان فریلنسر معماری به انجام پروژه های ثبتی بپردازند و کسب درآمد کنند. همچنین امکان درخواست پروژه های تجاری و حرفه ای معماری شامل درخواست انجام پروژه های طراحی داخلی - دکوراسیون و طراحی نما، طراحی نقشه های فاز یک و دو معماری، مقدور میباشد. باشگاه معماران اولین بازار کار آنلاین
 
مدیرکل راه‌آهن استان قم در پایان با اشاره به برخی پروژه‌های مهم انجام‌شده در اداره کل راه‌آهن قم طی یک سال اخیر گفت:  بهسازی 15 کیلومتر پلاک محمدیه- شوراب، بازسازی 7 کیلومتر از پلاک ساقه- گار مانوری، اصلاح شبکه برق ایستگاه مرکزی قم، اتصال ریلی گمرک به ایستگاه گار مانوری و محوطه‌سازی ایستگاه محمدیه ازجمله پروژه‌های مهم در این اداره کل بودند که طی یک سال اخیر انجام‌شده است.
 
محسن اعتماد در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از مرکز تعمیر و نگه
تاریخچه اینترنت به تحقیقات دولت فدرال آمریکا در دهه 1960 بازمی گردد که از طریق شبکه‌های کامپیوتر ارتباطات قوی و کم خطا را راه‌اندازی کردند. اینترنت مدرن از اوایل دهه 90 و از ارتباط شبکه های تجاری و کسب و کار به‌وجود آمد.
بیشتر روش‌های قدیمی ارتباط رسانه‌ای مانند تلویزیون، رادیو، نامه، روزنامه و غیره تغییر شکل داشته‌اند و به نامه الکترونیک (ایمیل)، تلویزیون اینترنتی، روزنامه دیجیتال و وب‌سایت‌ها تبدیل شده‌اند. روزنامه، کتاب و سایر موار
درود ...
 
می خوام تو این مطلب راجع به اینکه من چجوری شبکه رو شروع کردم بنویسم :)
 
من تا قبل از ورودم به دانشگاه کلا با مبحثی به عنوان شبکه هیچ اشنایی نداشتم. کلا یه دید کور نسبت به اینکه چی هست این قسمت از کامپیوتر.
تابستون 97 یه دوره تکنسین فنی شرکت کردم ، بحث اصلی دوره راجب عیب یابی کلی کامپیوتر و به میزان خیلی کمی شبکه. تو طول دوره کم کم به
قسمت های فنی و بحث های مزتبط با شبکه علاقه مند شدم ، تا اینکه تابستون سال بعد یعنی سال 98 تو یه شرکت کامپیوتر
HSE در پروژه های عمرانی
دانلود جزوه HSE در پروژه های عمرانی، در 102 صفحه. فایلی بسیار مهم و حیاطی میباشد در بخش ایمنی یا اچ اس ای پروژه های عمرانی.فایلی است که آموزش میدهد چگونگی جلوگیری از انجام حوادث در پروژه های عمرانی. بسیار بسیار کاربردی می باشد ...
 
توضیح: دیروز ینی ۱۵ بهمن ۹۸ رفته بودیم باغ کتاب که پروژه ی کامپایلر بزنیم و صب در حالیکه در بدترین حال ممکن بودم این منظره رو دیدم و کلی ذوق کردم:) به خودم قول دادم این پروژه ها تموم شد یه بار دیگه بریم اینجا فقط امیدوارم اونموقعم همین قد خوشگل باشه.
 
آموزش دانلود از آپلود بوی
سلام ، امروز چند پروژه فوتوشاپ با فرمت psd براتون توی وبلاگ قرار دادم انشاءالله که راضی باشیداز پروژه ها میتونید برای تولید عکس نوشته ، خبر و... استفاده کنید ، دانلود پروژه ها کاملا رایگان است 

برای دیدن پروژه ها به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب
با پیشرفت شبکه های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت ایمن تصویر امرتات تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. دوربین مداربسته تحت شبکه از قابلیت های نرم افزاری بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار بوده و همچنین قابلیت گسترش آن نیز بیشتر می باشد. برای
جلسه برآورد هزینه پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری با حضور معاونین فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و مدیران شهری در معاونت فنی و عمرانی منطقه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در راستای تسریع در انعقاد قرارداد پروژه های مناسب سازی جلسه به منظور برآورد هزینه های هر یک از پروژه ها و برنامه ریزی پیرامون تأمین اعتبارات آنها  برگزار شد.
معرفی پروژه چشمه-منطقه 22
پروژه چشمه توسط تعاونی مسکن قدر در منطقه 22 شهرداری تهران در حال اجرا می باشد. این تعاونی پیش از این با نام های لانه کو و خاتم در بخش مسکن فعالیت داشته و با شماره ثبت 44444 از جمله فعالترین تعاونی های مسکن می باشد که از سال 61 با 200 عضو در حال فعالیت است. 
تعداد اعضا تعاونی برای پروژه چشمه 355 نفر می باشد.
مشخصات پروژه چشمه
این پروژه در قالب 2 برج 16 و 20 طبقه در زمینی به مساحت 15000 مترمربع حال اجرا می باشد. واحد های این مجموعه دار
با پیشرفت شبکه های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت ایمن تصویر امرتات تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. دوربین مداربسته تحت شبکه از قابلیت های نرم افزاری بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار بوده و همچنین قابلیت گسترش آن نیز بیشتر می باشد. برای
 
پروژه آماده ادیوس مخصوص عروسی (باغ)
پروژه اماده میکس ادیوس
توضیحات ارسالی:
سکانس میکس و مادر به صورت جداگانهموزیک : خارجی Real_Loveپروژه کاملا ساده و در عین حال عاشقانهمیکس بسیار قوی و سینک موزیک با ویدئوخروجی 16:9ورژن ۶.۸ ادیوس
 
ادامه مطلب
آموزش دانلود پروژه ها
سلام ، امروز چندین پروژه پابلیشر Publisher از مجموعه برنامه های آفیس رو با فرمت pub براتون توی وبلاگ قرار دادم تا با اونا عکس های متنوع و زیبایی با کیفیت HD بسازید و لذت ببرید دانلود پروژه ها کاملا رایگان است برای دیدن پروژه ها به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
نوشته بود شبکه من و تو ضد انقلاب است
باید می‌گفت ضد و جمهوری اسلامی است
نوشته بود نجاح محمدعلی کارشناس شبکه من و تو جانش را برای سردار سلیمانی میدهد
وظیفه اش. را انجام میدهد چیز مهمی نیست
سؤال من اینجاست کسی که خودش را فدایی سلیمانی میداند در شبکه من و تو چه میکند؟چرا باید این شبکه را به رسمیت بشناسد و پای درآن گذارد و باعث رونق آن شود....
این نجاح محمدعلی از یک شطرنج باز باید می آموخت ک
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
نوشته بود شبکه من و تو ضد انقلاب است
باید می‌گفت ضد و جمهوری اسلامی است
نوشته بود جناح محمدعلی کارشناس شبکه من و تو جانش را برای سردار سلیمانی میدهد
وظیفه اش. را انجام میدهد چیز مهمی نیست
سؤال من اینجاست کسی که خودش را فدایی سلیمانی میداند در شبکه من و تو چه میکند؟چرا باید این شبکه را به رسمیت بشناسد و پای درآن گذارد و باعث رونق آن شود....
این جناح محمدعلی از یک شطرنج باز باید می آموخت ک
 
یوزبیت YOOZBIT یک استارت آپ ایرانی با زیرساخت بلاکچین و ارزهای دیجیتال ( بر پایه بستر شبکه اتریوم ) است و طبق گفته توسعه دهندگان آن یک  شبکه تجارت الکترونیک است که امکان کسب درآمد اینترنتی را بصورت آسان برای کاربران ایرانی فراهم می کند. هر کاربر پس از ثبت نام اولیه با استفاده از ظرفیت ها و استعداد های خود می تواند اقدام به ایجاد یک کسب و کار مجازی برای خود و کسب درآمد در سیستم یوزبیت نماید.
سایت YOOZBIT در واقع یک شبکه تجارت الکترونیک می باشد که ا
انجام پروژه معماری دانشجویی و اجراییانجام 3d با بهترین کیفیت و قیمت مناسبصفر تا صد دانشجوییطراحی نما - دکوراسیون داخلی - کابینت اشپزخانه - غرفه نمایشگاهی - پروژه های دانشجویی - ترسیم پلان  3d max -autocad - photoshop -lumion جهت سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.
کامپیوترها به خودی خود دستگاه‌های بسیار قدرتمندی هستند. زمانی که کامپیوترها به شبکه متصل می‌شوند قدرت آن‌ها چند برابر می‌شود. شبکه های کامپیوتری کامپیوترها را به هم متصل می‌کنند تا آن‌ها از منابع مشترک استفاده کنند. مهم‌ترین علت به وجود آمدن شبکه کامپیوتری مسأله اشتراک منابع است. یک شرکت با حدودا 30 کارمند را در نظر بگیرید. اگر شبکه کامپیوتری وجود نداشت باید برای هر کارمند یک دستگاه پرینتر تهیه می‌شد؛ اما با استفاده از شبکه کامپیوتری
پایان نامه در مورد شبکه روی تراشه

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود پایان نامه در مورد شبکه روی تراشه

پایان نامه شبکه روی تراشه  دانلود پایان نامه شبکه درون تراشه ای یا شبکه درون یک تراشه (ناک (NOC یا NoC))در
یک سیستم ناک پیمانه‌ها مانند هسته‌های پردازشگر، حافظه‌ها و بلوکهای IP
ویژه دانلود فایل شبکه بر روی چیپ تراشه دانلود فایل شبکه بر روی چیپ (تراشه). تعداد صفحات فایل 60 صفحه. فرمت فایل ورد و قابل ویرایش. شرح مختصر فا
بوسیله گزارش ایسنا به نقل از از روابط عمومی شبکه نسیم، احسان محمدنژاد، مدیر تولید و متخصص شبکه نسیم، در گفت وگویی اعلام کرد: شبکه نسیم در آخرین گام های خود بخاطر اچ دی شدن شبکه قرار دارد. وی افزود: یکی از اهداف کلیدی و رادیکال تک رویت درون راستای شرف به مخاطبان رسانه ملی، ارتقا کیفیت پخش شبکه پرمخاطب نسیم از SD به HD است. داخل همین راستا در اواسط سال ۹۷ مراحل تجهیز و ابراز رسانی رژی پخش HD شبکه نسیم با همت خاص مرکز تولید و فنی اشکار کردن و عنایت ا
با حضور فرماندار دشتستان و مسئولان شهرستان و بخش، پروژه بزرگ تملک؛ جدول گذاری،کانال کشی،زیرسازی و آسفالت معابر انتهایی خیابان شهید رضایی(چمن مصنوعی هما) افتتاح شد
این پروژه به مساحت 6000 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان اجرا شد و بلوار انقلاب را به خیابان آزادی(جاده سلامت) وصل می کند.
در این برنامه از آقایان اسماعیل سلیمانی،رضا هاشم پور و حسین حسن پور که در اجرای این پروژه بیشترین تلاش را داشتند تقدیر شد.

ادامه مطلب
پروژه دانشجویی معماری موزه طرح 3
پروژه دانشجویی معماری موزه طرحی مناسب برای ارائه در طرح ۳ با رعایت تمامی استاندارد ها و ضوابط طراحی موزه می باشد که میتواند ارائه خوبی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.
این پروژه(پروژه ی موزه طرح 3 موزه دکتر پیرنیا) پروژه ی دانشجویی اینجانب در دوره ی کارشناسی می باشد،که تنها در این سایت قرار داده شده است،امیدوارم که مفید واقع شود.
سایت پروژه،زمینی به ابعاد 43*90 متر مربع ،در تقاطع خیابان امیرکبیر و ایران می با
پروژه شبکه های وایرلس- شبکه های وایمکس و امنیت در شبکه های وایمکس وایمکس (WiMAX) یا هم‌کُنش‌پذیری جهانی برای دسترسی ریزموج (WorldWide Interoperability for Microwave Access)، پروتکل ارتباطی برای دسترسی پهن باند بی‌سیم بر پایه استا




دسته بندی
کامپیوتر

فرمت فایل
docx

حجم فایل
912 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
91

چکیدهشبکه های محلی برای خانه و محیط کار می توانند به دو صورت کابلی یا بی سیم طراحی گردند . در ابتدا این شبکه ها به روش کابلی با استفاده از تکنولوژی Ethernet طراحی م
پروژه شبکه های وایرلس- شبکه های وایمکس و امنیت در شبکه های وایمکس وایمکس (WiMAX) یا هم‌کُنش‌پذیری جهانی برای دسترسی ریزموج (WorldWide Interoperability for Microwave Access)، پروتکل ارتباطی برای دسترسی پهن باند بی‌سیم بر پایه استا




دسته بندی
کامپیوتر

فرمت فایل
docx

حجم فایل
912 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
91

چکیدهشبکه های محلی برای خانه و محیط کار می توانند به دو صورت کابلی یا بی سیم طراحی گردند . در ابتدا این شبکه ها به روش کابلی با استفاده از تکنولوژی Ethernet طراحی م

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها