نتایج جستجو برای عبارت :

شوینده های پارکت لمینت

پارکت لمینت یکی از کفپوش های ساختمانی پرطرفدار است که استفاده از آنها در دکوراسیون مدرن و کلاسیک، جلوه زیبا و خاصی به محیط داده و طول عمر بیشتری را نسبت به دیگر پوشش های ساختمانی دارد. جهت ماندگاری و افزایش دوام پارکت لمینت باید در نگهداری و نظافت آن کوشا باشیم. در نظافت پارکت لمینت چندین نکته وجود دارد که باید رعایت شوند و با استفاده از شوینده های پارکت لمینت می توان به نتیجه ای که باید رسید.
ادامه مطلب
شوینده همه کاره و چربی زدا خودرو روپس : 
RUPES M501 Multi Purpose Degreaser یک پاک کننده بسیار مؤثر است که خاک را از طیف گسترده ای از سطوح خودرو حذف می کند. فرمول غلیظ به اندازه کافی قدرتمند است تا موتور را از بین ببرد ، اما برای ظریف ترین چرم های ایتالیایی به اندازه کافی ایمن باشد. Degreaser Multi-Purpose برای صرفه جویی در هزینه بسیار متمرکز است.
رقیق 5: 1 (آب: چربی) برای موتورهای چربی و خاکهای سنگینرقیق 10: 1 (آب: چربی ) برای تمیز کردن سطوح داخلی ، اکثر چرمهای روکش شده ، فل
با عرض خوش آمدگویی خدمت مشتریان گرامی به اطلاع می رساند که تمامی محصولاتموجود در این صفحه از برند معتبر وینیفلکس است و می توانید نسبت به خرید پارکت وینیفلکساقدام کنید.
برای خرید هر محصول روی آن کلیک نمایید.
پس از ورود به صفحه ی هر محصول می توانید برای سفارش یا خرید اقدام نمایید.
در صفحه ی هر محصول یک سری توضیحات در مورد نحوه خرید و مقدار هر بسته پارکتنوشته شده است.
حتما قبل از اقدام مستقیم به خرید پارکت وینیفلکس نکات مربوطه را مطالعه فرمایید
گروه آذرخش دکور مجموعه ای فعال در حوزه ی طراحی داخلی و عامل فروش برترین برندهای تولید کننده متریال مورد نیاز در بازسازی ساختمان است. این مجموعه نمایندگی فروش برندهای پارکت لمینت مانند : پارکت های انزو، فرست وود، زدفور ، آرتا ،‌ویکتوریا فلور و ... می باشد. 
 
تمامی پارکت لمینت های عرضه شده توسط این مجموعه دارای ۱۰ سال گارانتی نصب می باشند و توسط تیم مجرب شرکت آذرخش دکور به صورت رایگان نصب و اجرا می گردند.
 
برای سفارش و خرید لمینت ، کفپوش های پ
یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی داخلی مورد توجه قرار میگیرد کفپوش ساختمان است. و پارکت لمینت به عنوان یک کفپوش لاکچری و شیک با کاربردهای فراوان جایگاه خود را در سالهای گذشته به خوبی پیدا کرده است. این کفپوش چوبی که با روکش لمینت پوشیده شده است قابلیت های فراوانی دارد و علاوه بر عمر و دوام بالا قیمت آن نیز مناسب است. جهت خرید پارکت لمینت در کرج و تهران و مشاهده لیست قیمت و طرح های لمینت می توانید به سایت فروشگاهی معتبر دکوراسیون داخلی مراجع
پارکت لمینت یکی از بهترین پوشش های کف برای منازل و محیط های اداری که جلوه و نمای بسیار متفاوت و زیبایی دارد. مجموعه آذرخش دکور وارد کننده و پخش کننده انواع کفپوش های پارکت لمینت لمینت ترکیه ای ، ایرانی و آلمانی ، کفپوش های پی وی سی ، انواع کاغذ دیواری و سایر تجهیزات طراحی داخلی منزل مفتخر است که محصولات مورد نیاز را با کمترین قیمت ممکن در بازار برای شما عزیزان عرضه کند. 
 
برخی از معتبر ترین برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی 
 
پارکت لمی
کفپوش پارکت لمینت بخریم یا سرامیک ؟ یکی از انتخاب های ما برای پوشش کف اتاق ها در منازل مسکونی و اداره جات سرامیک بوده است که سالیان سال در بسیاری از ساختمان ها استفاده از آن را تجربه کرده ایم. این پوشش عمر نسبتا خوبی دارد و سطح آن به راحتی نظافت می شود . همچنین قیمت آن چندان بالا نبوده و مناسب است. کفپوش دیگری که ظاهری نسبتا لاکچری و طراحی طبیعی و گرم دارد پارکت لمینت ها هستند . این کفپوش ها نسبتا قیمت بالاتری داشته اما قابلیت ها و مزایای بی شما
آذرش دکور فعالیت خود را در دهه ی هشتاد در زمینه طراحی دکوراسیون های داخلی و فروش متریال های مورد نیاز آغاز کرد. این مجموعه نماینده فروش معتبر ترین برندهای پارکت لمینت ، کاغذ دیواری، سقف های کشسان و ...می باشد. 
 
برخی از خدمات آذرخش دکور :
نصب و اجرای انواع پارکت لمینت
نصب و اجرای کفپوش
فروش و نصب پارکت 
فروش و نصب کاغذ دیواری 
طراحی نصب و فروش کابینت
طراحی و اجرای انواع آیینه های دکوراتیو
فروش و نصب درب های ضد سرقت
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفار
توجه داشته باشید که برای خرید یک پارکت لمینت مناسب که دوام و عمر کافی برای شما داشته باشد حتما با به قابلیت های و ویژگی های فنی آن توجه نمایید ، یکی از مهم ترین قابلیتهای این کفپوش ها روکش لمینتی است که با آن محافظت می شود و از خط و خش افتادن روی کفپوش جلوگیری می شود. این روکش ها کلاس های سایشی متفاوتی دارند و رایج ترین آنها کلاس AC3 / AC4 و AC5 است که هر چه عدد ان بیشتر باشد یعنی مقاومت بیشتری در برابر ساییده شدن و رفت و آمد دارد !‌
اطلاعات بیشتر در : 
پارکت چیست ؟
پارکت از لایه های تخت و مسطح که جنس آنها از چوب درختان متفاوتی و متعددی مانند : چوب بلوط ، چوب درخت کاج ، افرا و بامبو و... است ساخته میشود که برای پوشاندن کف منازل یا ساختمان ها مورد استفاده قرارا میگیرد. 
پارکت با توجه به ساختار و متریال مورد استفاده شده انواع مختلفی دارد.
هنگام انتخاب پارکت باید به چه مواردی دقت کرد؟
تنوع بسیار ممکن است باعث ایجاد سردرگمی شود. برای اجتناب از سردرگمی، چند نکته مهم که باید هنگام انتخاب پارکت مد نظ
پارکت لمینت یکی از بهترین پوشش های کف برای منازل و محیط های اداری که جلوه و نمای بسیار متفاوت و زیبایی دارد. مجموعه آذرخش دکور وارد کننده و پخش کننده انواع کفپوش های پارکت لمینت لمینت ترکیه ای ، ایرانی و آلمانی ، کفپوش های پی وی سی ، انواع کاغذ دیواری و سایر تجهیزات طراحی داخلی منزل مفتخر است که محصولات مورد نیاز را با کمترین قیمت ممکن در بازار برای شما عزیزان عرضه کند. 
 
برخی از معتبر ترین برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی 
 
پارکت لمی
مقایسه ی پارکت وسرامیک
هنگامی که کارهای اساسی یک ساختمان به پایان رسیده است ،افراد معمولا به فکر دیزاین داخلی منزل می افتند واین موضوع برایشان بسیار اهمیت پیدا می کند و در انتخاب انواع مختلف کفپوش ها مردد می شوند ،به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در بخشی از این مقاله به مقایسه دوتا از اصلی ترین کفپوش های مورد استفاده در عصر حاضر بپردازیم؛ در زیر می توانید مقایسه ی اجمالی سرامیک وپارکت  را مطالعه بفرمایید.
شباهت ها:
مورد اول :هر دو از نوع کفپوش
پارکت لمینت امگا ساخت کشور ایران است و تحت لیسانس کشور آلمان که یکی از بهترین تولید کننده های پارکت لمینت است تولید می شود. این پارکت لمینت از استاندارد سایشی AC4 بهره مند است همین امر سبب شده تا در برابر ضربه و فشار به راحتی دچار مشکل خط و خش و یا شکستگی نشود.
بررسی مشخصات پارکت لمینت امگا
طراحی و ساخت کلیک های این محصول به گونه ای ساخته شده که مانع از نفوذ مایعات در بین آن می شود همین امر سبب طول عمر بیشتر این محصول می شود،از طرف دیگر با قرار گر
پارکت نوعی کفپوش است پارکت برای پوشاندن سطح زمین و از جنس چوب می باشد. یکی از عیب هایی که می توان برای پارکت ها ( پارکت اپشک ) عنوان کرد این است که پارکت ها نسبت به رطوبت حساس می باشند و رطوبت می تواند ایجاد تورم و برامدگی در سطح پارکت داشته باشد.یکی از زیباترین و چشم نواز ترین بخش های خانه کف ( پارکت اپشک ) آن می باشد. اگه دقت کرده باشین در خانه های قدیمی که نیاز به بازسازی هم دارند از موزاییک استفاده میشد که برای زیباسازی آن مالک خانه از موکت برا
پارکت لمینت hunter ساخت کشور ایران با رویه شفاف و مقاوم  است و با درجه سختی AC3 مناسب برای استفاده معمولی در منازل و مکانهای اداری با تردد کم است .
پارکت لمینت هانتر با کلیک های مقاوم و قیمت مناسب در رده پارکت لمینت های ارزان قیمت قرار گرفته است و نسبت به پارکتهای موجود در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است.
ابعاد لمینت هانتر  1206x199x8 میلیمتر است و هر کارتن آن 1.84 مترمربع را پوشش میدهد.
این پارکت لمینت در 10 رنگ پرفروش به بازار عرضه شده که می تواند
کفپوش طرح پارکت چیست؟
در جهان امروز برای هر مصرفی معمولا چندین جایگزین وجود دارد یکی از آن ها هم کفپوش هایی است که دربازار وجود دارد، در واقع برای پوشاندن کف چندین نوع جایگزین وجود دارد و شما حق انتخاب زیادی دارید و علاوه بر  این که محصولات متنوعی در بازار موجود است خود این محصولات نیز تنوع زیادی دارند و دامنه انتخاب ما را بزرگتر می کند.
پوشاننده های کف شامل،سرامیک،کاشی، مزاییک، پارکت،پارکت لمینت، کفپوش های مختلف و... می شود که افراد با سلی
حتما تا به حال طرح های بی نظیر و زیبای کفپوش های پارکت لمینت را دیده اید ، بدون شک طرح های متنوع و طبیعی کفپوش های لمینت با رنگ های متنوع هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند ،‌اما جدا از مزیت های ظاهری این کفپوش ، قابلیت های بی شماری در آن وجود دارد که بد نیست پیش از انتخاب و خرید به انها توجه کرد . در این بخش به برخی از این قابلیت های کلیدی اشاره خواهیم کرد.
لمینت ها کفپوش های ارزان تری نسبت به پارکت های چوبی هستند.
با توجه به لایه ی لمینتی که روی آن ر
پارکت های چوبی نوعی لایه های مسطح و تخت هستند که جنس آنها از چوب درختان است و برای پوشاندن کف منازل و یا ساختمان ها استفاده می شوند. استفاده از این کفپوش ها از قرنها قبل در اروپا رواج داشته و بعدها در سطح جهان مورد توجه قرار گرفته بطوریکه خرید و فروش آنها حتی به کشورهای دوردست جهان نیز رسیده است. در حال حاضر از چوب درختان متعددی جهت ساخت و تولید پارکت استفاده می شود. از جمله: چوب بلوط، چوب درخت کاج، زبان گنجشگ، بامبو و افرا. 
بعضی از مردم به اشت
پارکت لمینت مکس فلور یکی از برندهای برتر و نمونه در بین برندهای متفاوت پارکت لمینت است. از مشخصات پارکت لمینت مکس فلور دانسیته بالای مغزی آن است که باعث طول عمر آن می شود. کیفیت سایش آن AC5 است که قابلیت استفاده در مکان های پر رفت و آمد را دارد. تمام کلیک های نصب این پارکت لمینت مکس فلور آغشته به پارافین است که کیفیت آن را در برابر رطوبت ارتقا می دهد. و در آخر می توان گفت که رنگ بندی آن کامل و شامل 15 رنگ متنوع است که نظر همه مشتریان را تامین می کند.
خوب هرچی که در ادامه مینویسم نظر شخصی منهبرای تکمیل خونه به سفارش یک دوست که برای سومین بار داشتم ازش خرید میکردم رفتم سراغ یک مدل به نام راشحالا این دوستمون بعدا فهمیدم جنسی که یک سال یا شیش ماه اقساط فروش داشته رو نقدی بهم فروخته
کل 110 متر مربع پارکت آشغال کج و کوله لبه دار و غلط برش خورده از اب در اومد.نمایندگی اومد و گفت تعویض میکنم ولی اولش باید بری اصناف شکایت کنی!!!
حالا من دارم اجاره خونه میدم و میخوام هرچه سریعتر اثاث کشی کنم. 
یه چیزی
خوب هرچی که در ادامه مینویسم نظر شخصی منهبرای تکمیل خونه به سفارش یک دوست که برای سومین بار داشتم ازش خرید میکردم رفتم سراغ یک مدل به نام راشحالا این دوستمون بعدا فهمیدم جنسی که یک سال یا شیش ماه اقساط فروش داشته رو نقدی بهم فروخته
کل 110 متر مربع پارکت آشغال کج و کوله لبه دار و غلط برش خورده از اب در اومد.نمایندگی اومد و گفت تعویض میکنم ولی اولش باید بری اصناف شکایت کنی!!!
حالا من دارم اجاره خونه میدم و میخوام هرچه سریعتر اثاث کشی کنم. 
یه چیزی
آموزش نصب پارکت لمینت
لمینت نوعی پوشش برای کف می باشد که اشتباهاً به آن پارکت هم می گویند. جنس لمینت از HDF است که از 4 لایه فشرده تشکیل شده و برای کف منازل مسکونی ، تجاری و اداری می توان از آن استفاده کرد.مجموعه آموزش نصب پارکت لمینت(Laminate) بیش از 25 ساعت ویدئوی آموزشی مفید و کاربردی در رابطه با نحوه نصب و تعمیر انواع کفپوش و لمینت دارد که به زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می شود. با تماشای این مجموعه آموزشی نحوه اتصال قطعات به یکدیگر، روش نصب ک
پارکت آرتا : در طی سالیان متمادی که در زمینه طراحی و نصب انواع کفپوش و پارکت تحقیق کرده ایم و در طی پروژه های متفاوتی که برای ما تجارب متفاوتی را به همراه داشته است در نهایت به ضرورت وجود نوعی پارکت به نام لمینت آرتا پی بردیم چرا که در راستای این همه سال تجربه و نصب های مختلف در محل های متفاوت با سختی هایی در حین کار روبرو شدیم که تنها راه حل مناسب برای حل آ ن مشکلات استفاده از لمینت آرتا بوده است .
مشخصات پارکت لمینت آرتا
درادامه علت این ضرورت
 
 
 
خرید فرش تشریفات یا استفاده از کف پوش پارکت و سرامیک:
بسیار پیش آمده که ما در انتخاب کف پوش مناسب برای خانه ی خود دچار تردید باشیم و ندانیم که از سرامیک یا پارکت و یا فرش معمولی و فرش تشریفات (به عنوان فرش راه پله، فرش کناره و... ) استفاده کنیم و نیازمند مشورت و استفاده از تجارب دیگران باشیم.
ما در این مقاله به شما کمک میکنیم با توجه به ویژگی های کف پوش، سرامیک و فرش خوب، آنها را برای پذیرایی، راه پله ، راهرو و فرش کناره انتخاب کنید.
کف پوش پا
 
پارکت لمینت امگا ساخت کشور ایران است و تحت لیسانس کشور آلمان که یکی از بهترین تولید کننده های پارکت لمینت است تولید می شود. این پارکت لمینت از استاندارد سایشی AC4 بهره مند است همین امر سبب شده تا در برابر ضربه و فشار به راحتی دچار مشکل خط و خش و یا شکستگی نشود.
بررسی مشخصات پارکت لمینت امگا
طراحی و ساخت کلیک های این محصول به گونه ای ساخته شده که مانع از نفوذ مایعات در بین آن می شود همین امر سبب طول عمر بیشتر این محصول می شود،از طرف دیگر با قرار
قالیشویی در مشهد
 
بعضا دیگر از تفاوت‌های در میان پارکت و لمینت به شرح پایین میباشد:لمینت مقرون‌به‌صرفه و ارزان خیس از پارکت میباشد.حفظ و نظافت کردن لمینت سهل و آسان‌خیس میباشد.لیمنت ضایعات کمتر فضا زیستی داراست. (به جهت مواد تصنعی)پارکت مشقت بالایی نسبت لمینت دارااست.دوام و ارتفاع قدمت بوستان فراتر میباشد.پارکت قشنگ و گران‌قیمت میباشد و حس زنده بودن را منتقل می نماید.هر دو فارغ از لغزش (سُر میل کردن) می‌باشند، اما لمینت در قبال خراش یه
قالیشویی در مشهد
 
لمینت چه است؟تفاوت پارکت و لمینتلمینت کف‌پوشی تصنعی و مصنوعی میباشد که به سیرتکامل‌ای پباده سازی شده‌است که مانند کف‌پوش چوبی یا این که بعضی وقت ها کف‌پوش سنگی به حیث رسد. به صورت سنتی جایگزین ارزانتری برای چوب طبیعی میباشد. در سال‌های اخیر کیفیت کف‌پوش لمینت به صورت قابل توجهی ارتقا یافته میباشد.ممکن میباشد فردی به راحتی کف‌پوش لمینت را کف‌پوش تشکیل‌شده از چوب طبیعی غلط بگیرد، البته بایستی بدانید لمینت ابدا دربر
نرم افزار پارکت و کفپوش
توسط این نرم افزار، تنها کافیست از قسمت کوچکی
از انواع کفپوش یا موکت فروشگاه خودعکس گرفته و آن را وارد نرم افزار کرده و در حضور
مشتری، تنها با لمس چند کلیک، تمامیمدل ها را در فضاهای پیشفرض نرم افزار به نمایش
بگذارید.
ادامه مطلب
   بزرگ جلوه دادن منزل با کفپوش
خیلی از شما از کوچکی منزل خود رنج می برید و دوست دارید کاری کنید که این فضا بزرگتر به نظر برسد این خواسته ی شما غیر ممکن نیست بلکه با انتخاب کف پوش مناسب می توانید  خانه ی خود را کوچک تر یا بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید ،رنگ پارکتی که انتخاب می‌کنید مطمئنا روی فضای داخلی تاثیرگذار است.با آگاهی از این که رنگ، نور و فضا به هم وابسته‌اند، انتخاب سخت‌تر می‌شود. رنگ سقف و دیوارها تاثیر قابل توجهی روی احساس شما از
 
یکی از سوالاتی که هنگام خرید پارکت چوبی و لمینیت پیش می‌آید، این سوال است که آیا پارکت چوبی بهتر است یا لمینت؟ ما در این مطلب به توضیح این دو محصول خواهیم پرداخت. پارکت چوبی و لمینت یا پارکت لمینت دارای مزایا و معایبی با یکدیگر دارند که ما در این مطلب به مهم ترین آن‌ها خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.
 
پارکت چوبی چیست؟
پاکت چوبی از چوب اصلی درختان ساخته شده است و در مقابل لمینیت، دارای معایب بسیار فراوانی دارد، پارکت چوبی در برابر آب بسی
آموزش نصب پارکت و کفپوش
با توجه به کاربرد گسترده انواع پارکت و کفپوش در ساختمان های امروزی در این مقاله قصد داریم به بیان مطالبی در مورد آموزش نصب پارکت و کفپوش بپردازیم. اگرچه نصب پارکت و کفپوش یک کار حرفه ای می باشد، اما یادگیری این مطالب کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید پارکت منزل خود را نصب کنید.
قبل از شروع کار بهتر است نکات زیر را رعایت نمایید :
فضایی را که می خواهید پارکت کنید، کاملا تمیز کنید تا عاری از هرگونه گرد و خاک باشد.
دما
پارکت فلورپن
پارکت فلورپن ( Floorpan ) متعلق به شرکت کاستامونو میباشد که در کشورهای ترکیه و روسیه تولید میگردد و از بهترین پارکت موجود در حال حاضر دنیا میباشد .این لمینت از لحاظ میزان فروش در ترکیه رتبه اول و در دنیا رتبه چهارم را کسب نموده است و در کشور ایران دارای دفتر نمایندگی رسمی میباشد که کلیه خدمات فروش وپس از فروش و گارانتی را بنحو مناسب و مطلوب به انجام میرساند .
پارکت  فلورپن در اندازه و وضخامت های متعددی تولید میشود و مشخصات فنی رویه سط
پارکت AGT
یکی از معتبرترین کارخانجات تولید MDF و پارکت لمینت در دنیا شرکت AGT می باشد و مصرف بالای پانل های MDF در صنعت دکوراسیون به عنوان برند درجه یک متداول شده است.پارکت AGT در دو کلاس درز دار و بی درز , و همچنین استاندار AC3 و AC4 در ایران موجود می باشند . تنوع بالا و به خصوص زیبایی نقوش پارکت، حالت طبیعی بودن و گره های چوب در بعضی از تایل ها، پارکت لمینت AGT را به عنوان یکی از برندهای معتبر بخصوص در کشور ایران تبدیل کرده است.
ویژگی ضد آنتی باکتریال بودن
شرایط و نکات زیر پیش از نصب پارکت لمینت
• در ابتدا سطحی که قرار است نصب پارکت لمینت بر روی آن صورت بگیرد، کاملا صاف و بدون برجستگی یا فرورفتگی باشد. (در صورت نیاز زیرسازی انجام دهید)• بسته های پارکت برای مدت دو یا سه روز قبل از نصب بهتر است که در همان فضایی که قرار است نصب شوند (اتاق یا سالن) گذاشته شوند تا پارکت با دمای محیط سازگار شود.• اگر کفپوش لمینت قبل از شروع نصب بر روی سطح آن قرار دارد، در صورت امکان (مثلا کفپوش سیمانی) از سلامت سطح آن و ص
فرق پارکت با سرامیک 
پیش گفتار:
اولین چیزی که در بازسازی خانه باید به آن فکر کنید کف پوش ها هستند .
برای کف منزل گزینه های زیادی پیش روی قرار دارد.
ار موکت که قدیمی ترین نوع کف پوش است تا سرامیک و پارکت .
امروزه برخی از افراد سرامیک را ترجیح می دهند و برخی دیگر پارکت را ترجیح میدهند.
اما این سوال پیش میاید که آیا پارکت یا سرامیک بهتر است.
قبل از شروع باید یک نکته را بگوییم، که کف پوش مانند فرش نیست که بتوان آن را به راحتی عوض کرد باید برای مدتی از
 
پاورپوینت پارکت و لمینت
دانلود فایل پاورپوینت پارکت و لمینت،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه
154مشخصات فایل

تعداد صفحات
33

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
عمران و ساختمان

توضیحات کامل
پاورپوینت پارکت و لمینت ،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.بخشی از متن:پارکِت یا کف‌پوش چوبی، کف‌پوش ی از جنس چوب است که برای داخل ساختمان استفاده می‌شود. بدین صورت که قطعات پارکت را به صورت موازی در کنار هم ق
پارکت ها یکی از پرطرفدارترین کفپوش ها برای دکوراسیون فضای داخلی محسوب می شوند که طرح های متنوع آن ها می توانند جذابیت ظاهر دکوراسیون را دو چندان کنند. بازسازی کف و تبدیل سرامیک به پارکت یکی از پرطرفدارترین اقدامات در جریان فرآیند بازسازی دکوراسیون داخلی منزل می باشد که همواره تعیین هزینه و بررسی مزایا و معایب آن نسبت به سایر کفپوش ها دغدغه ی اصلی افراد برای بازسازی فضای داخلی می باشد. به همین منظور ما قصد داریم در این مطلب شما را با تفاوت پ
پارکت برای پوشش کف منزل استفاده
می شود. پارکت ها از چوب ساخته می شوند. همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم،
قبل از اسباب کشی مکان جدید را باید تمیز کنید. تمیز کردن پارکت ها
می بایست اصولی انجام شود. چوب پارکت، بسیار ظریف است. درزهای پارکت به وسیله چسب
اورتان، پوشش داده می شود. ظرافت چوب و چسب بکار رفته، پارکت را در برابر رطوبت و
آب حساس کرده است. تمیز کردن و لکه گیری پارکت ها، باید با روش خاصی انجام شود. در
این مقاله شما را با روش های صحیح نظافت
نحوه مراقبت ، شستشو و تمیز کردن کفپوش پارکت
محافظت از پارکت در مقابل خاک و دوده
از پارکت های مات در نزدیکی در ورودی تان استفاده کنید شما با این کار می توانید زمان تمیز کردن آن را کاهش دهید.
پارکت مات را هم بیرون و هم در داخل درهای خارجی قرار دهید تا بتوانید کثیفی را کاهش دهید.
ذرات ریز مانند خاک می توانند مانند کاغذ
سنباده عمل کنند و پارکت شما را خراش دهند. با قرار دادن یک پادری در هر
ورودی و تشویق اعضای خانواده و مهمانان برای پاک کردن پای خود
مثلا چه میشود من در آستانه دهه چهارم زندگی بیشتر به این فکر کنم که چگونه از میان عوالم هستی بگذرم به جای اینکه دائم دکورها و پارکت های جدید را سرچ و بازبینی نمایم؟!
پیامبر در چهل سالگی به بعثت رسید و ما به بعثت مال!چرا آن وجه ابدی نباید از این مادی مهمتر باشد؟! چون نمیبینیمش؟
پارکت فلورکس در طرح ها و رنگ های مختلف قابل عرضه می باشد.
ویژگی های پارکت فلورکس
مقاوم در برابر اجسام نوک تیز همچون پاشنه کفش بانوان است.
مقاوم در برابر خراشیدگی ناشی از پنجه حیوانات خانگی مانند سگ و گربه می باشد.
قابلیت شستشوی راحت و آنتی باکتریال است.
مقاوم در برابر حرارت و آتش غیر مستقیم ( خاکستر سیگار ) می باشد.
مقاوم در برابر سایش چرخ های اسباب منزل می باشد.
برخی از نمونه کارها و دیگر محصولات و پروژه های ما شامل دیوارپوش ،‌ دیوارپوش پی وی
از کجا پارکت بخریم؟
شما هم هنگامیکه قصد خرید چیزی را دارید مسلما سعی می کنید تمامی جوانب را بسنجیدوپس از آن تصمیم نهایی را می گیرید،پس ما نیز وظیفه خود می دانیم که در حوزه ای که توانایی آن را داریم به شما توضیحاتی بدهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید از این رو اگر تمایل دارید پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم .
در ابتدا با این سوال شروع می کنیم که باید از کجا پارکت تهیه کنیم ،پاسخ به این سوال مشخص است و
پارکت را تابه حال امتحان کرده اید؟
گاهی اوقات ما بدون این که از چیزی اطلاعاتی داشته باشیم فورا در مقابل آن گارد می گیریم وراجع به آن بد گویی می کنیم حتی در مقابل افراد هم این گونه عکس العمل هایی داریم وهمین موضوع باعث شده است که خلی اوقات افراد مختلی را نیز از دست خود ناراحت سازیم ،اما باید این کار بیهوده را درجایی پایان داد و نقطه شروع آن نیز می تواند همین نقطه باشد ،پس بهتر است در ادامه همراه با ما باشید تا دیگر چیزی یا کسی را بدون دلیل مورد
پارکت‌ چوبی از انواع پرطرفدار کفپوش‌ها برای افراد و طراحان داخلی دکوراسیون منزل است. در این مطلب راهکارهایی را جهت تمیز و براق کردن کفپوش‌های چوبی شرح می‌دهیم.
کفپوش‌ها یکی از عناصر کلیدی در سبک‌های مختلف دکوراسیون منزل به حساب می‌آیند. کفپوش‌های چوبی مات و براق از انواعی هستند که مورد توجه بسیاری از افراد و طراحان دکوراسیون داخلی است. اما احتمالا متوجه شده‌اید که بعد از مدتی ممکن است این پارکت‌های چوبی به زیبایی روز اولشان نباشند و
پارکت آرتا
نصب پارکت جدید یکی از گران ترین پروژه های بهسازی خانه است که شما ممکن است بخواهید انجام دهید.
پارکت ها در جنس ها و طرح های متفاوت در حال تولید هستند.و مشتریان پارکت می توانند انواع و اقسام پارکت ها را بنا بر سلیقه و بودجه ی خود و همچنین با توجه به کاربردهای آن ها انتخاب و نصب نمایند.
پارکت های آرتا ، پارکت های چوبی ، پارکت لمینت ، پارکت ایشیک ، پارکت های صنعتی ، پارکت های وینیل و پارکت های کاشی از جمله ی مهم ترین پارکت های موجود در
اجاره آپارتمان
مهرآباد
۲۷۴ متر
۴ خواب
جنوبی شرقی
رهن ۵۰ میلیون
اجاره ۵ میلیون
توضیحات :۲۵سال،۲طبقه،طبقه۲، ۲واحدیپارکینگ،تراس۲،بدون آسانسورپکیج،کولر آبی،پارکت،ام دی افامکان نصب آسانسوررهن و اجاره قابل تبدیلکد ۱۲۵۰ ۰۹۱۳۱۰۸۶۷۱۹ ۰۹۱۶۲۸۷۱۷۸۷
امروزه برای زیبایی و جذابیت کف خانه ها بیشتر از کفپوش های لمینت و پارکت استفاده می شود. هر کدام از این کفپوش ها جذابیت و زیبایی خاص خودشان را دارند. در ادامه این مطلب با تفاوت پارکت و لمینت بیشتر آشنا می شوید تا به هنگام خرید بهتر تصمیم بگیرید که کدام نوع برای منزل شما مناسب تر است.
کفپوش چوبی (پارکت) چیست؟
پارکت (در زبان فرانسوی: Parquet) شاید جذاب‌ترین کفپوشی است که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته چرا که از چوب طبیعی ساخته شده است. لذتی که قدم گذا
کفپوش مناسب و ویژگی های آن
کفپوش یا همان پوششی که برای کف ساختمان استفاده می شود یکی از مهره های کلییدی در طراحی دکوراسیون بوده و به سب وسعتی که به آن تعلق داده می شود بایستی با دقت کافی انتخاب شود.کفپوش ها علاوه بر زیبایی محیطی باید دارای ویژگی هایی باشد که برای خانه و کیفیت زندگی اهمیت دارد از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
زیبایی محیطی
تنوع رنگ و طرح
استحکام و مقاومت بالا 
قابلیت اجرا بر روی تمامی سطوح
مقاوم در برابر گرم
کفپوش مناسب و ویژگی های آن
کفپوش یا همان پوششی که برای کف ساختمان استفاده می شود یکی از مهره های کلییدی در طراحی دکوراسیون بوده و به سب وسعتی که به آن تعلق داده می شود بایستی با دقت کافی انتخاب شود.کفپوش ها علاوه بر زیبایی محیطی باید دارای ویژگی هایی باشد که برای خانه و کیفیت زندگی اهمیت دارد از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
زیبایی محیطی
تنوع رنگ و طرح
استحکام و مقاومت بالا 
قابلیت اجرا بر روی تمامی سطوح
مقاوم در برابر گرم
پارکت وجوندگان
هنگامی که ما قصد خرید چیزی را داریم مسلما باید تحقیقات لازم را راجع به شیوه ی نگه داری آنها ،مزایا ومعایب آن ها بدانیم تا ببینیم آیا می توانیم با این موضوعات کنار بیاییم یا خیر وپس از آن تصمیم بگیریم که آن وسیله را بخریم یا خیر ، پارکت  هم یکی از همان هایی است که باید در نگه داری آن ها بسیار دقت کرد وهرچه بهتر بتوان این کار را انجام داد ،مسلما می توان ماندگاری بیشتری هم انتظار داشت . همان طور که می دانید ماده اصلی مورد استفاده د
پارکت آرتا در طرح ها و رنگ های مختلف قابل عرضه می باشد.
برخی از نمونه کارها و دیگر محصولات و پروژه های ما شامل دیوارپوش ،‌ دیوارپوش پی وی سی ،‌ دیوارپوش pvc ، قیمت دیوارپوش ،‌ دیوارپوش سه بعدی ،‌ دیوارپوش چوبی ،‌ دیوارپوش mdf ،‌ انواع دیوارپوش pvc ،‌ دیوارپوش ام دی اف ، دیوارپوش pvc چاپی ، دیوارپوش آجری ،‌ دیوارپوش آینه ای ،‌ دیوارپوش فومی ،‌ آموزش نصب دیوارپوش ، دیوارپوش ضد ضربه ،‌ دیوارپوش در اصفهان ، دیوارپوش در تهران ، 
پارکت زد فور z4 ایرانی در طرح ها و رنگ های مختلف قابل عرضه می باشد.
برخی از نمونه کارها و دیگر محصولات و پروژه های ما شامل دیوارپوش ،‌ دیوارپوش پی وی سی ،‌ دیوارپوش pvc ، قیمت دیوارپوش ،‌ دیوارپوش سه بعدی ،‌ دیوارپوش چوبی ،‌ دیوارپوش mdf ،‌ انواع دیوارپوش pvc ،‌ دیوارپوش ام دی اف ، دیوارپوش pvc چاپی ، دیوارپوش آجری ،‌ دیوارپوش آینه ای ،‌ دیوارپوش فومی ،‌ آموزش نصب دیوارپوش ، دیوارپوش ضد ضربه ،‌ دیوارپوش در اصفهان ، دیوارپوش د
چه رنگ کفپوش مناسب فضای خانه است؟
رنگ کفپوش خانه و انتخاب آن یکی از مهمترین مسائلی است که بسیاری از صاحبان خانه ها امروزه در مورد آن حساس هستند و به آن اهمیت می دهند. شکل ظاهری و رنگ کفپوش خانه اهمیت زیادی در روحیه اعضای خانواده و همچنین ایجاد حس آرامش در خانه دارد و در این زمینه کاملا تاثیر گذار است.
دکوراسیون خانه یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید، اجاره و یا بازسازی منزل باید در نظر گرفت. هر چه یک خانه دارای دکوراسیونی زیباتر، دل بازت
انتخاب کفپوش مناسب علاوه بر جلوه ظاهری منحصربه‌فرد، تأثیر زیادی هم در جذاب‌تر شدن دکوراسیون داخلی دارد.
در تعریف کفپوش ساختمان می‌توان گفت پوششی است که برای کف ساختمان استفاده می‌شود. کفپوش‌های ساختمانی از تنوع بالایی در جنس بهره‌مندند که از آن جمله می‌توان به سنگ، سرامیک، پی وی سی، لمینت، چوب و … اشاره کرد. یکی از کفپوش‌های پرطرفدار برای ساختمان، پارکت لمینت است که علاوه بر مزایای قابل توجهی که در ادامه خواهید خواهند، جلوه بسیار زی
در بین تمام گزینه‌های موجود در کفپوش، کفپوش پارکت لمینیت و کفپوش وینیل به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های انتخابی در نظر گرفته شد. دلایل بسیاری وجود دارد که چرا افراد کفپوش لمینیت را دوست دارند.
به غیر از مقرون‌به‌صرفه بودن، بهترین بخش انتخاب کفپوش لمینیت، مزایایی بسیار بزرگ‌تر از کفپوش چوب سخت را بدون به ارث بردن اشکالات کفپوش چوب سخت ارایه می‌دهد.
لمینت پذیرایی
Laminate کفپوش مصنوعی است که از فیبر با تراکم بالا به عنوان ماده اصلی استف
 
پارکت ایشیک
امروزه در طراحی و نمای ساختمان ها روز به روز مصالح ، مواد و امکانات زیباتر و پیشرفته تر و مفیدتری خلق شده و به کار می رود.
مثلا برای زیباتر نشان دادن دیوارها از دیوارپوش یا انواع رنگ های مدرن و همچنین از انواع کاغذهای دیواری استفاده می شود.همچنین برای زیباسازی کف اتاق ها از انواع کفپوش ها و گرانیت ها و ...
یکی از مهم ترین و جذاب ترین این موارد را می توانیم کفپوش ها یا پارکت ها بدانیم.پارکت ها یا همان کفپوش پی وی سی  در سال های اخیر
_________________________________________________________________________________________________________________
پارکت لمینت
پارکت های لمینیت از تخته فیبر متراکم در زیر یک لایه ی پلاستیکی روشن و بصورت ورقه ورقه ساخته می شوند و طرح های بسیار متنوعی دارند.برخی از مارک های این پارکت ها از یک لایه از جنس چوب پنبه نیز استفاده می کنند.که به گفته ی مدیران این شرکت ها ، این ویژگی می تواند باعث کاهش صداهای محیط شود.
پارکت های لمینیت همچنین در برابر خراشیدن و تغییر رنگ بسیار مقاوم هستند و همچنین به هیچ
هر شب به امیدِ صبح، چشم هایت را می بندی.
به امیدِ فردا، قرار ملاقات می گذاری.
به امیدِ شکوفه، شمعدانی ها را آب می دهی.
به امیدِ باران، چتر همراهت می بری.
به امیدِ عشق، دلت را رها می کنی کنج راه پله های دلتنگی...آن ماهی کوچکی که با سریش به دیواره ی خشکی چسبیده است؛
امیدش واهی نیست؟ اگر جان بکَند و
از زیر پنجه ی چسبناکِ سریش بگریزد؛
می افتد کف پارکت های چوبی.
نه آکواریومی هست، نه تُنگی هست، نه قطره آبی...این همه امید سیری چند؟
می خواهی شبیه عنکبوتی ت
طراحی داخلی نما و ویلا
 
 طراحی و اجرای پروژه های نمای خارجی و نماطراحی و اجرای حرفه ای توسط گروه طراحی خانه مدرن

 

طراحی داخلی در اصفهاندیزاین داخلی در اصفهانکابینت در اصفهانکابینت هایگلاس در اصفهانکابینت پلی گلاس در اصفهانطراحی گرافیک منزل در اصفهانکاغذ دیواری در اصفهانپارکت در اصفهانکفپوش در اصفهان
زعفرانیه رهن آپارتمان در فلاحی 345 متر 4 خوابه
زعفرانیه اجاره نمای سنگ و  آپارتمان در فلاحی 345 متر 4 خوابه در طبقه سوم ار 7 طبقه تک واحدی وساختمان شمالی با محوطه سازی حیاط و  با پارکینگ انباری آسانسور با کف پارکت و سرویس ایرانی فرنگی و دارای استخر سونا جکوزی  کابینت MDF.این مجتمع در خیابان سرلشکر فلاحی بالاتر از سه راه آصف قرار دارد این ساختمان در نزدیکی مجتمع تجار ی پلازا قرار دارد
کد ملک:pa159
ادامه مطلب
خوشبختانه این روزها کسانی که عاشق چوب هستند، دیگر
نیازی نیست نگران این موضوع باشند که اگر آن را به‌عنوان کف‌پوش منزل خود
انتخاب کنند باید دردسرهایش را نیز به جان بخرند؛ مبادا آب بر روی آن بریزد
و ظرف یا چیز تیزی به آن اصابت کند. با هزینه زیاد آنچه باید کرد؟ بعد از
مدتی هم که از ریخت می‌افتد و دغدغه‌هایی این‌چنینی... امروزه هم محصولات
چوبی با کیفیت بهتری تولید می‌شوند و هم محصولاتی با ظاهری دقیقاً مشابه
چوب پا به عرصه گذاشته‌اند که در ا
به کارگر زحمتکشی فکر میکنم که با دست های پینه بسته نزد خاوری رفته و با 18 هزار میلیارد تومن مجوز زدن بانکی را گرفته. آن هم چه بانکی، بانکی که هیچ بشری اجازه تاسیس آن را در ایران ندارد حالا هر چقدر که می خواهد پول داشته باشد. و اینک وثیقه ساخت ملکی که نامش ایران مال است در بانک خود سند همان ملک کرده. از این زیباتر چه می خواهید. ایران مال سالنی دارد از فرهنگ ایران با چوب بلوط برزیلی. توجه کردید بلوط برزیلی مبارک کارگران نجاری سائوپولو و رفقای ریو د
کفپوشهای چوب
استفاده از کفپوش های چوبی بخاطر داشتن نمای طبیعی ، قنریت ، گرما ، هم از طرف طراحان و هم از طرف مصرف کنندگان بسیار متداول است . کفپوشهای چوبی را می توان از تخته ، نوارهای چوبی ، الوار ، نئوپان ، یا بلوک های چوبی ساخت و چنانچه این کفپوش مانند کف معلق چوبی به تیرچه ها متصل شود ، به عنوان پوشش ساختمان نیز عمل می کند.
تخته های چوبی
تخته های کف از چوب نر تهیه شده و به کمک اتصال های فاق و زیانه لبه های خود توسط بنای ساختمان به یکدیگر متصل م
در اسباب کشی ، چگونه وسایل سنگین را خودم حمل کنم ؟
در این مقاله از باربری تهران به این مسئله پرداخته ایم که چگونه مبلمان و وسایل سنگین را خودمان جابه جا کنیم ، از جمله اینکه چه ابزارهایی برای این کار نیاز است ؟ بهترین حالت ممکن چیست ؟ در کف پوش های چوبی یا سرامیکی یا پارکت و … چه نکاتی را رعایت کنیم و چطور مبلمان سنگین را بین طبقات جا به جا کنیم .
ادامه مطلب
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
 
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خو
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
 
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خو
​ 
کد ملک : 1189
 
توضیحات ملک
فروش 650 متر باغ ویلا واقع در خوشنام ملارد به همراه 90 متر ویلا 2 خوابه که یکی از اتاق خواب ها به صورت مستر می باشد و دارای امکانات و انشعابات کامل از جمله کاغذ دیواری ، پارکت و کابینت ام دی اف و همچنین استخر با تصفیه خانه و تجهیزات کامل است. این باغ ویلا در مجموعه ویلایی با امنیت بالا و دسترسی و موقعیت خوبی از منطقه خوشنام واقع گردیده است. همچنین محوطه سازی شده و دارای نورپردازی در محوطه باغ و در داخل بنا است. انواع درخ
پوشش کف با پارکت
در بنایی ساختمان سطوح فرش شده با پارکت را باید با دستگاه مخصوص ساب شدن نجاری ساب زده و کاملاً صیقلی نمود. در صورتی که پس از پارکت کردن صفحات و برداشتن صفحات کاغذ، تعداد از چوبها کرمو، تابدار و چوبهای مخلطو شده با چوب اصلی وجود دارد باید کنده وب ه جای آنها قطعات جدید جایگزین گردد. سطوحی که با فرشهای پارکت پوشیده می شوند ، باید در کنار دیوار با قرنیزهای چوبی و مانند آنها خم شوند .
ارتفاع قرنیز چوبی معمولاً بین ۷ تا ۱۰ سانتیمتر اس
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
 
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خو
فروش هایگلاس ایشیک AISIK نمایندگی ایشیک توضیحات درباره ایشیکهایگلاس ایشیک (Aisik) تولید کشور ترکیه می باشد.هایگلاس ایشیک (Aisik) یکی از محصولات کارخانه های ایشیک (Aisik) می باشد که این مجموعه در زمینه تولید فرآورده یا مصنوعات چوبی فعالیت دارد.از دیگر محصولات کارخانه ایشیک (Aisik) کاپک ,پروفیل ,ورق ملامینه و پارکت می باشد.ابعاد هایگلاس ایشیک (Aisik) و به ضخامت 16 میل می باشد. ابعاد 122 × 280و دارایه ابعاد دیگر هم هست
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
آنچه که باید در مورد کفسابی بدانیم
در این مقاله از کافه کفسابی به بررسی برخی نکات کفسابی و سنگسابی می پردازیم:
۱.دستگاه کفسابی در دو نوع برق تک فاز و برق سه فاز وجود دارد  دستگاه با برق سه فاز قوی تر
و حاصل کارش بهتر و باکیفیت تر است. منازلی که مجهز به آسانسور هستند، مجهز به برق سه فاز می باشند.
هزینه کفسابی با دستگاه برق تک فاز بیشتر از سه فاز است.
۲. فاضلاب یا آب حاصل از کفسابی به مرور زمان سفت و محکم می شود و
نباید به سیستم لوله کشی فاضلاب س
 
 
 
 
این روزها اگرچه بازار انواع پارکت ها و سنگ های گران قیمت داغ است اما هستند کسانی که دوست دارند زمین خانه یک دست موکت باشد.
 
اگر بخواهیم صادق باشیم موکت نیز برای خود مزایایی دارد که در این مقاله آنها را عنوان میکنیم؛ به طور کلی موکت شاید شیک ترین نباشد اما به شدت کاربردی است.
 
این روزها کاشان نه فقط در زمینه ی فرش ماشینی پیشرفت کرده که در بازار موکت نیز به عنوان یکی از موفق ترین ها عمل کرده و به لحاظ طرح و مدل و کیفیت شاهد رشد آن هستیم.
 
خانم بادپیما 
09906178170
کلیپس:کلیپس همتراز در دو سطح کوچیک و بزرگ به لحاظ کاربرد تقسیم شده است.کلیپس همتراز برای کاشی و سرامیک یا پارکت با ضخامت 2 تا 8 میلیمتر مناسب است و کلیپس همتراز بزرگ برای کاشی و سرامیک از سایز 8 تا 16 میلیمتر مناسب می باشد.ضخامت کلیپس همتراز کاشی که فاصله بین بند های کاشی و سرامیک را تعیین می کند در اندازه های 1و2و3 میلیمتر تولید و عرضه می شود.
 گوه همتراز کاشی:گوه همتراز کاشی نیز با توجه به نحوه کاربرد در دو سایز کوچک و بزرگ ت
 
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خو
دلایل صدای کفپوش engineer wood: صدا و جیر جیر پارکت لمینت را چگونه رفع کنیم ؟
ناهموار بودن کفپوش
یکی از دلایلی که پارکت لمینت های engineer wood صداهای جیر جیر تولید میکنند، ناهموار بودن سطح کف اصلی است. برای حل این مسئله می توان موارد گفته شده در بالا را به کار برد. جدا کردن تایل ها و دوباره نصب کردن آنها گاهی به حل مساله می انجامد. خوشبختانه به دلیل استفاده از سیستم کلیک تایل ها به راحتی میتوان آن را جدا و نصب کرد و در صورتی که برای شما آسان نیست میتوان از
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
این روزها اگرچه بازار انواع پارکت ها و سنگ های گران قیمت داغ است اما هستند کسانی که دوست دارند زمین خانه یک دست موکت باشد.

اگر
بخواهیم صادق باشیم موکت نیز برای خود مزایایی دارد که در این مقاله آنها
را عنوان میکنیم؛ به طور کلی موکت شاید شیک ترین نباشد اما به شدت کاربردی
است.

این روزها کاشان نه فقط در زمینه ی فرش ماشینی پیشرفت کرده که در بازار موکت نیز به عنوان یکی از موفق ترین ها عمل کرده و به لحاظ طرح و مدل و کیفیت شاهد رشد آن هستیم.

مقاله ی
اصلاحات از یک میز عسلی شروع شد! - 
سالها پیش در یکی از سرزمینهای دور یک آقای بسیار سنتی بود که با همسر بسیار مدرنش زندگی می کرد.همسر مدرن آقای سنتی که از اساس با امور کلاسیک مخالف بود،درست سه ساعت بعد از ازدواج فکر کرد که دچار بحران هویت شده و فهمید در این تضاد سنت و مدرنیسم موجود در خانه ی آقای سنتی احتمالا دچار یک شیزوفرنیای حسابی خواهد شد.به تابلوهای کوبلن و مبلهای استیل و میزهای کنده کاری شده و آباژور منگوله دار و لاله و شمعدانی خانه نگاه م
خرید آپارتمان، تهران منطقه 1، الهیه، ماهروزاده
مساحت: 140 متر
 
تعداد اتاق: 2
 
وضعیت بنا: 25 سال ساخت
 
طبقه: 10
پارکینگ  دارد انباری  دارد آسانسور  دارد وام  ندارد
توضیحات
سرویس بهداشتی: فرنگی - کفپوش: پارکت - کابینت آشپزخانه: MDFامکانات: آیفون تصویری، کولر، آسانسور، گاز، شوفاژ، درب ریموت، پارکینگ
 
املاک دلتا
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
 
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خو
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
 
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خو
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
طراحی و اجرای محل خود را به گروه طراحان خانه مدرن اسپادانا بسپارید
طراحی داخلی در اصفهان
دیزاین داخلی در اصفهان
کابینت در اصفهان
کابینت هایگلاس در اصفهان
کابینت پلی گلاس در اصفهان
طراحی گرافیک منزل در اصفهان
کاغذ دیواری در اصفهان
پارکت در اصفهان
کفپوش در اصفهان
 نحوه نصب قرنیز pvc
برای نصب قرنیز pvc و MDF در ابتدا باید دیوار تمیز باشد و سطح آن هموار باشد. این قرنیز ها را با چسب به راحتی به دیوار چسبیده میشود، پشت قرنیز را چسب میزنیم و به دیوار میچسبانیم و بعد با دستگاه میخکوب در فاصله های کوتاه قرنیز را به دیوار محکم میکنیم. در گوشه ها و کنج باید زاویه دیوار و اندازه ایی که برای قرنیز استفاده میکنیم هماهنگ باشد تا بعد از نصب، قرنیز ها به هم فشار نیاورند و ترک خوردگی یا تغییر شکل در آنها به وجود نیاید.
امروز

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها