نتایج جستجو برای عبارت :

ده شهر زیبای آلمان

ثبت شرکت در آلمان یک پروسه حقوقی به منظور شروع به فعالیت قانونی در آلمان می باشد که بر اساس آن متقاضی می تواند جهت دریافت اقامت بلند مدت در آلمان برای خود و افراد خانواده اقدام نماید و پس از دریافت اقامت از مزایای کار و زندگی در آلمان برخوردار شود.
ادامه مطلب
در این سری از مقالات که در وبلاگ ضمیمه منتشر می کنیم، قرار است به بررسی کشور آلمان بپردازیم. در صورتی که قصد مهاجرت به آلمان را دارید، بهتر است اطلاعات کاملی از این کشور داشته باشید. همچنین اگر قصد تحصیل در آلمان را داشته باشید نیز این سری از مقالات شما را با کشور آلمان بیشتر از پیش آشنا می کند.
 
ادامه مطلب
 
 
فوتبال آلمان
تیم ملی فوتبال آلمان (به آلمانی: Die deutsche Fußballnationalmannschaft) تیم فوتبالی است که از سال ۱۹۰۸، نمایندهٔ کشور آلمان در مسابقات بین‌المللی است. این تیم تحت کنترل فدراسیون فوتبال آلمان (Deutscher Fußball-Bund) است که در سال ۱۹۰۰ تأسیس شده‌است. در سال ۱۹۴۹، آلمان به دو تیم آلمان غربی و آلمان شرقی تقسیم شد که هر دو توسط فیفا به رسمیت شناخته شدند تا سال ۱۹۹۰ که دوباره با هم متحد شدند. رکوردهای این دو تیم، با هم ادغام شده‌است.

ادامه مطلب
مهاجرت به آلمان:
کشور آلمان بعنوان پنجمین کشور مورد علاقه ی مهاجران برای اقامت و کار
شناخته شده است.اینها همه بخاطر عملکرد خوب این کشور در زمینه ی اقتصاد،سیستم آموزشی درست و فرصتهای مناسب شغلی می باشد.مردم در سراسر دنیا این تمایل را دارند که شانس مهاجرت به آلمان برای آنها جور شود.این مقاله سعی براین دارد تا انواع راه های مهاجرت به این کشور و چگونگی حرکت به آلمان را برای شما توضیح دهد.
برای کسب فرصت زندگی در آلمان شما ابتدائاً به یک دلیل معتب
فهرست بهترین دانشگاه های آلمان
دانشگاه های آلمان جز بهترین دانشگاه های دنیا هستند. رنکینگ دانشگاه های آلمان در سیستم وزارت علوم ایران به شرح زیر است. همکاران ما برای تحصیل شما در دانشگاه های مورد تائید آلمان خدمات کاملی را ارائه میکنند. اگر قصد تحصیل رایگان در آلمان را دارید، فرم ارزیابی تحصیل در آلمان را تکمیل کنید.
 
دیدار نماینده ویزا موندیال با نماینده یکی از دانشگاه های خصوصی المان
 
گروه الف (دانشگاه های رده ممتاز آلمان)
ادامه مطلب
 
پاسپورت آلمان
گرفتن پاسپورت آلمان یعنی اخذ تابعیت و شهروندی کشور آلمان . در این مقاله به راه های اخذ پاسپورت آلمان و نکات مرتبط به پاسپورت آلمان پرداخته ایم . این پاسپورت دارای اعتبار جهانی می باشد و کسانی که دارای پاسپورت آلمان هستند می توانند به ۱۵۸ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند . با ۸ سال زندگی در کشور آلمان می توانید این پاسپورت را به دست بیاورید . از طریق تولد و ازدواج می توانید بعد از ۵ سال اقامت در آلمان برای گرفتن پاسپورت اقدام کنید.

 
هزینه تحصیل در آلمان
آلمان به عنوان پر طرفدارترین مقصد برای افرادی که به دنبال تحصیل در دانشگاه های خوب دنیا هستند شناخته شده که بزرگترین عامل آن رایگان بودن تحصیل در آلمان می باشد. البته دانشگاه های کشور آلمان به دو دسته ی دولتی و خصوصی تقسیم  می شوند. میزان شهریه دانشگاه در آلمان بسته به دانشگاه متفاوت است و در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

ادامه مطلب
روزنامه بیلد آلمان اعلام کرده است که تسلا بنا دارد سالانه ۵۰۰ هزار
دستگاه از محصولات برقی خود را در کارخانه آلمان بسازد. کارخانه جدید
گیگافکتوری در نزدیکی شهر برلین ساخته می‌شود. براساس این گزارش، تسلا قرار
است با این کارخانه، ۱۰ هزار فرصت شغلی در آلمان ایجاد کند. به‌علاوه ساخت
کارخانه مذکور در سال ۲۰۲۰ کلید می‌خورد.
ادامه مطلب
 
ویزای جستجوی کار آلمان
ویزای جستجوی کار آلمان یا Job seeker یک مجوز اقامت است که به شما اجازه می دهد تا در شش ماه اقامت به دنبال یک شغل باشید. اگر در پایان شش ماه کارفرما پیدا کردید، به شما ویزای کاری آلمان یا اجازه کار در آلمان اعطا می شود و شما مجاز به کار و زندگی در آنجا خواهید بود. لطفا توجه داشته باشید که داشتن ویزای جستجوی کار آلمان به شما این اجازه را نمی دهد تا بلافاصله در آلمان شروع به کار کنید .این فقط به این معنی است که شما می توانید از کش
 یکی از سیستم‌های آلمان که ناکارآمدی آن تقریبا شهرت بدی دارد، سیستم بازیافت پیچیده آلمان و دیدگاه نامناسب این کشور در مورد آن است؛ چرا که زباله‌های بازیافت نشدنی آلمان اغلب سوزانده می‌شوند و این مسأله سبب ایجاد گازهای زائد بیشتری می‌گردد. از این رو گروه‌های زیست‌محیطی خواستار بهینه‌سازی بیشتر این سیستم به منظور افزایش بهره‌وری انرژی هستند. البته باید گفت که به کارگیری مصرانه و جدی مدیریت بازیافت یکی از مهم‌ترین بخش‌های تغییر و تح
 
بهترین زمان سفر به آلمان
برای زمان سفر به آلمان که مقصدی برای تمام طول سال است می‌توانید با توجه به نوع سفرتان زمان مناسبی پیدا کنید. نکته‌هایی که در ادامه می‌آیند شما را بهتر راهنمایی می‌کنند:
برای زمان سفر به آلمان اگر به طبیعت علاقه دارید و قرار است در آلمان بیشتر وقت‌تان در طبیعت و به دور از مکان‌های سقف‌دار باشد چه بهتر که از ماه می تا سپتامبر  آنجا باشید.اگر هم ترجیح می‌دهید آلمان را همراه با تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان تج
کشور آلمان واقع در قاره اروپاست و نام رسمی آن جمهوری فدرال آلمان است. پایتخت این کشور قبلا شهر بن بوده است و هم اکنون برلین می‌باشد. برلین بزرگترین شهر آلمان است و با ۳ میلیون و هفتصد هزار شهروند ساکن در برلین، این شهر پر جمعیت ترین شهر آلمان نیز می‌باشد. وسعت آلمان ۳۵۷۱۲۱.۴۱ کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود ۸۳ میلیون نفر است. زبان رسمی این کشور زبان آلمانی است که شاخه ای از زبان های هندو-اروپایی است و به جز آلمان، در اتریش، سوئیس، لیختن اشتاین،
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای:
آلمان کمک میکرد؛ موادّ شیمیایی میداد. میدانید در موارد زیادی لشکر صدّام کار شیمیایی کردند. ما چقدر جانباز شیمیایی داریم، چقدر از آنها از دنیا رفتند! موادّش را آلمان به اینها میداد. آلمان موادّ شیمیایی در اختیار اینها میگذاشت که اینها بمب شیمیایی درست کنند. حتّی گاهی شاید بمب شیمیایی هم بهشان میداد.
۱۳۹۷/۷/۲۶
در دیدار نخبیان جوان علمی
 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی آلمان
اولین قدم برای تحصیل در آلمان،
گرفتن پذیرش از کالج یا دانشگاه یا موسسات زبان آلمان است اما داشتن نامه
پذیرش از یک دانشگاه به منزله اجازه ی تحصیل در آلمان نیست، بلکه پس از آن،
دانشجو باید برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان اقدام نماید و تمامی شرایط اخذ ویزا تحصیلی المان را داشته باشد.
شرایط ویزای تحصیلی المان به صورت کامل در این صفحه آورده شده است.
ادامه مطلب
 
چگونگی تحصیل در آلمان
جهت تحصیل در آلمان جالب است که بدانید طول دوره تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی چقدر است و سال تحصیلی در آلمان از کی شروع می‌شود؟ مقاطع تحصیل در آلمان شامل دوره‌های لیسانس، فوق لیسانس، دکتری و فوق دکتری می‌شود.
ادامه مطلب
آلمان یکی از کشورهای محبوب در بین دانشجویان بین المللی است . تعداد زیاد دانشگاههای معتبر آلمان ، رایگان بودن تحصیل ، بالا نبودن هزینه تحصیل در آلمان از دلایل اصلی این محبوبیت است. در رشته روانشناسی دانشگاههای این کشور از رتبه و اعتبار خوبی در جهان برخوردارند . علاوه بر آن آلمان را می توان بهترین کشور برای شغل روانشناسی نامید. در ادامه می خواهیم در مورد تحصیل در رشته روانشناسی در این کشور توضیح دهیم . 
 
ادامه مطلب
همانطور که در مقاله های قبلی به بررسی کشور آلمان پرداختیم در این مقاله نیز همان موضوع را ادامه می دهیم. البته قبل از خواندن کامل این مطلب به شدت توصیه می کنیم که اگر قصد تحصیل در آلمان را دارید، مطلب مدرک زبان آلمانی را نیز مطالعه کنید.
ادامه مطلب
بی‌مقدمه. آلمان‌های اوایل قرن بیستم، در این سه‌چهار قرن گذشته، شاهکار الهی بوده‌اند. شاهکار. نگاه کنید که مرزهای معرفت را چگونه جابه‌جا کرده‌اند. در فلسفه هگل و هایدگر و نیچه و ...، سیاست و جامعه‌شناسی آدورنو و هورکهایمر و هابرماس و مارکوزه و ... (فرانکفورتی‌ها)، اتقصاد مکتب اتریش، دانشمندان بی‌شمارشان؛ اینشتین، پلانک، هایزنبرگ، پاولی، هابر، کربس، مارکس، انگلس و ... .
چرا؟ چرا آلمان‌ها بی‌نظیر بودند؟ چرا آلمان‌ها، "آلمان‌های لعنتی" ب
 
 
کار در آلمان
کار در آلمان که کشوری از حوزه اتحادیه اروپا و عضو شنگن می باشد. جمعیت آلمان حدود ۸۲ میلیون نفر می باشد و پر جمعیت ترین کشور اروپا است. آلمان بعد از آمریکا و ژاپن سومین قدرت بزرگ صنعتی جهان است. اتحادیه اروپا ۲۸ کشور اروپایی را شامل می شود و اقتصاد اروپا از زمان تشکیل این اتحادیه به صورت یکپارچه درآمده و قوانین کار در کشورهای این اتحادیه هم تقریبأ مشابه شده است. این کشورها همچنین در اعطای اجازه اقامت و تابعیت اکثرأ مشابه عمل می
 
اقتصاد آلمان
اقتصاد آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا و جایگاه چهارم تولید ناخالص داخلی (نرخ تبدیل ارز) و پنجمین تولید ناخالص داخلی (برابری قدرت خرید) را در جهان دارد. آلمان از بنیان‌گذاران اتحادیهٔ اروپا و حوزه یورو است. جایگاه اقتصاد آلمان در جهان بعد از انقلاب صنعتی و هم‌زمان با تشکیل آن مطرح شد و تا به امروز از آن به عنوان یک کشور پیشرو و نوآور و همچنین سرمایه‌گذار در پروژه‌های تحقیقاتی اسم برده می‌شود. اقتصاد آلمان ، از سیستم اقتصاد اجت
 
تحصیل در آلمان
تحصیل در آلمان منجر به ادامه زندگی در یکی از بهترین کشورهای قاره اروپا می‌شود. شما پس از اتمام تحصیلات خود، ۱۸ ماه وقت دارید که در آلمان کار پیدا کنید و ۳ سال پس از کار در آلمان، اقامت دائم خود را از این کشور دریافت خواهید کرد. 
تحصیل در آلمان را می‌توان یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین مقاصد برای علاقه مندان مهاجرت تحصیلی به اروپا معرفی کرد. این کشور یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان را دارد. کشور آلمان با فراهم کردن امکان تحص
داشتم بهشون اسم کشورها و ملیت هاشون رو درس میدادم.
گفتم : وات ایز آلمان این انگلیش؟
گفتن میشه Germany.
گفتم وات آر جرمنی پیپل کالد؟ 
نگام کردن. به فارسی گفتم به مردم آلمان چی میگن؟ همچنان نگام می کردن.
گفتم German.
یکی برگشت گفت : تیچر، پس یعنی به زن های آلمانی میگن جرزن (Gerzan)؟
من در اون لحظه = :|
از دیوار برلین ، کلیسای جامع کلن گرفته تا اکتبرفست ، آلمان کشوری با تاریخ غنی ، مجموعه ای از زیبایی روستایی و معماری زیبا است. آلمان معروف به کلیساهای حیرت انگیز و قلعه های دیدنی است، همچنین هفتمین کشور پر بازدید جهان است. ما در این مطلب 10 شهر عالی آلمان که حتما باید از آنها بازدیدکرد  ، را معرفی می کنیم .
 
ادامه مطلب
 
 
بلوکارت آلمان
بلوکارت آلمان یک نوع ویزای کار می باشد که قابل تمدید در کشور آلمان است و این امکان را دارد که اقامت موقت کشور آلمان را به اقامت دایم تبدیل نماید. در ۱ اوت سال ۲۰۱۲ سیستم کارت آبی اتحادیه اروپا در کشور آلمان آغاز شد. اگر فردی که ویزای جستجوی کار ۶ ماهه کشور آلمان را دریافت می کند بتواند در کشور آلمان کاری متناسب را پیدا نماید ویزای فرد به مدت ۶ ماه دیگر هم تمدید می شود و پس از آن فرد می تواند بلوکارت آلمان را شخصی که را هم دریا
 
فستیوال‌های آلمان
فستیوال‌های آلمان، با پیشینه‌ی کهن خود، هرساله میزبان مراسم های متعددی در گوشه و کنار این سرزمین است. این فستیوال‌های آلمان سالانه میلیون‌ها گردشگر را به کشور ژرمن‌ها می‌کشانند.
جدی، فاقد روحیه‌ی طنز، دقیق و سروقت. این‌ها کلیشه‌هایی هستند که همه‌ی ما در مورد آلمانی‌ها شنیده‌ایم و تصور می‌کنیم که آن‌ها بی‌روح‌ترین انسان‌های روی کره‌ی زمین هستند. با این‌حال، ما می‌خواهیم شما را با رازی کوچک در مورد آلمان
 
مُد در آلمان
مُد در آلمان با لباس های مُد روز دوخت آلمان در سالن های مد جهان مفهومی آشنا است. از دهه های پیش به این سو اسکادا و ولفگانگ یوپنام هایی هم چون جیل ساندر و ولفگانگ یوپ «بازیگران جهانی» این عرصه اند. ولفگانگ یوپ اخیراً با برچسب فریبنده ی «نابغه ی مُد» موفقیت خود را جشن می گیرد. جشن ها و ضیافت های بزرگ در برلین، فرانکفورت یا مونیخ اغلب صحنه ی عرض اندام طراحان مُد در آلمان اند: شرکت کنندگان در این میهمانی ها یا اسکادا به تن دارند یا او
 
پایتخت کشور آلمان
برلین Berlin پایتخت کشور آلمان و بزرگ‌ترین شهر هم از لحاظ جمعیت و هم از لحاظ مساحت در این کشور است که یک شهر ایالتی است و از نظر تاریخی مهم‌ترین ایالت آلمان است و با توجه به اسناد قدیمی از مراکز مهم راه‌های اصلی تجارت در اروپا بوده‌است.
یک سوم شهر برلین از جنگل، پارک، باغ، رود، کانال و دریاچه تشکیل شده‌است.
اسناد اولیه قرن سیزدهم میلادی نشان می‌دهد که این شهر از مراکز مهم راه‌های اصلی تجارت در اروپا بوده‌است.
 

ادامه مط
کشور آلمان قطب صنعتی و اقتصادی اروپا می باشد که از ویژگی های قابل توجه آن می توان به تحصیل رایگان در آلمان اشاره نمود. این شرایط به دلیل نیاز به نیروی کار خبره در این کشور صنعتی از سوی دولت آلمان ارائه می شود و به فارغ التحصیلان از دانشگاه های آلمان این فرصت داده می شود تا پس از تحصیل بتوانند کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را یافته و اقامت کشور آلمان را دریافت نمایند.
تحصیل در آلمان برای دانشجویان بین المللی و بخصوص دانشجویان ایرانی بسیار محبوب
موسسه آرتا اندیشه پویان سپنتا تا کنون تجارب زیادی در حوزه اعزام متقاضیان شرکت در نمایشگاه ها داشته است. و با توجه به ارتباطات و شرایط ویژه ای که این موسسه با مسئولین نمایشگاهی در آلمان برقرار نموده است همواره بهترین خدمات را به متقاضیان شرکت در نمایشگاه های آلمان عرضه نموده است ✅ برای مشاوره جهت حضور در نمایشگاه خاص و یا بازدید از نمایشگاه ها مناسب  و ارائه هر گونه  مشاوره و خدمات نمایشگاهی مربوط به مراکز نمایشگاهی آلمان می توانید با مشاو
موسسه آرتا اندیشه پویان سپنتا تا کنون تجارب زیادی در حوزه اعزام متقاضیان شرکت در نمایشگاه ها داشته است. و با توجه به ارتباطات و شرایط ویژه ای که این موسسه با مسئولین نمایشگاهی در آلمان برقرار نموده است همواره بهترین خدمات را به متقاضیان شرکت در نمایشگاه های آلمان عرضه نموده است ✅ برای مشاوره جهت حضور در نمایشگاه خاص و یا بازدید از نمایشگاه ها مناسب  و ارائه هر گونه  مشاوره و خدمات نمایشگاهی مربوط به مراکز نمایشگاهی آلمان می توانید با مشاو
با وجود ابتلای بیش از 30 هزار نفر در آلمان، تعداد کشته های آنها از 130 نفر تجاوز نمی کند!
فکر می کنید چرا؟ چون پیشرفته ترین کارخانه های تولیدات دارویی را دارد؟؟
نه! فقط یک دلیل دارد! و آن اینکه مردمشان اهل قرص و دارو و درمان نیستند! مثل ما نیستند که تا دماغمان خون می آید می رویم دکتر!
جالب است بدانید با اینکه آلمان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده ی دارو است، اما هیچگاه از این داروها به خورد مردم خودش نمی دهد. این داروها برای کشورها جهان سومی است
 
رشته پزشکی درآلمان
تحصیل پزشکی در آلمان یکی از رشته های تحصیلی پرطرفدار و رقابتی در آلمان بشمار می رود و همه ساله هزاران دانشجوی بین المللی در دانشکده های پزشکی این کشور پذیرفته می شوند. کشور آلمان جزء اهداف متعالی بسیاری از متقاضیان  برای مهاجرت تحصیلی به آلمان و به ویژه مهاجرت پزشکان به آلمان می باشد. تحصیل پزشکی در آلمان به سبب داشتن دانشگاه های تراز اول متقاضیان کثیری دارد. ازمعتبرترین دانشگاه های کشورآلمان می توان دانشگاه هایدلبرگ
 
بهترین دانشگاه های آلمان
این کشور از نظر شهریه دانشگاه در آلمان یکی از بهترین کشورها برای ادامه ی تحصیل دانشجویان بین المللی می باشد که دانشگاه های آن از رنک خوب جهانی برخوردار هستند. تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان یا به صورت رایگان است یا اینکه میزان شهریه ی پرداختی برای دانشجویان داخلی و خارجی به یک میزان می باشد.
یکی از ضروری ترین دانستنی ها برای دانشجوی خارجی که قصد ادامه ی تحصیل بهترین دانشگاه های آلمان را دارند، آگاهی از بهترین د
 
 
شهرهای دانشجویی آلمان
شهرهای دانشجویی برای  کدامند؟ در ادامه این مقاله با شهرهای بزرگ دانشجویی برای تحصیل در آلمان بیشتر آشنا خواهید شد. ما در اینجا به معرفی سه شهر برلین و مونیخ و فرانکفورت می پردازیم.
شهر دانشجویی برلین

ادامه مطلب
 
بهترین دانشگاه های آلمان
این کشور از نظر شهریه دانشگاه در آلمان یکی از بهترین کشورها برای ادامه ی تحصیل دانشجویان بین المللی می باشد که دانشگاه های آن از رنک خوب جهانی برخوردار هستند. تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان یا به صورت رایگان است یا اینکه میزان شهریه ی پرداختی برای دانشجویان داخلی و خارجی به یک میزان می باشد.
یکی از ضروری ترین دانستنی ها برای دانشجوی خارجی که قصد ادامه ی تحصیل بهترین دانشگاه های آلمان را دارند، آگاهی از بهترین د
 سیستم آموزشی در آلمان به چه صورت است
در آلمان انواع مختلفی از مراکز آموزش عالی وجود دارد. از جمله دانشگاه (University)، دانشگاه های علمی کاربردی (Fachhochschule) و مراکز آموزش عالی رشته های هنر که همگی در سیستم آموزشی آلمان معتبر و شناخته شده هستند.
در حال حاضر حدود 380 مرکز آموزش عالی
با 2 میلیون دانشجو در حال فعالیت علمی میباشند. حدود 12 درصد کل دانشجویان
آلمان را دانشجویان خارجی تشکیل میدهند.
ادامه مطلب
Shirazart.blog.ir 
*هنر تصویری خشن ، که بیشتر احیاء مجدد فرم های اکسپرسیونیستی اوائل سده ی بیستم آلمان بود ، و در ایالات متحده ، ایتالیا و ( به ویژه ) طی اواخر دهه ی ۱۹۷۰ در آلمان غربی شکل گرفت .از جمله هنرمندان مرتبط با این سبک می توان جورج باسلیتز، راینر فیتینگ و آنسل کیفر ( آلمان ) ، جولیان اشانبل ( آمریکا) و ساندروچیا ( ایتالیا) را نام برد .این سبک در ایالات متحده به عنوان " نقاشی بد " ( Bad painting) , در ایتالیا به عنوان " فراپیشرو" ( transavanguard) نام گرفت ، و در آلم
شرایط تحصیل در مدارس آلمان به چه صورت است



شرایط تحصیل در مدارس آلمان به نسبت بسیاری از کشورهای دنیا این کشور را در موقعیت ممتازی قرار میدهد.
مدرسه در المان
از ۶ سالگی آغاز میشود. کودکان آلمانی باید بصورت اجباری به مدرسه بروند و
اگر والدین مانع رفتن فرزند خود به مدرسه شوند، به شدت تحت پیگرد قانونی
قرار میگیرند. سال تحصیلی در آلمان از سپتامبر شروع شده و تا ژوئن ادامه میابد. مدرسه در آلمان کاملا رایگان است.
ادامه مطلب
 
جغرافیای آلمان
جغرافیای آلمان به این شرح است که آلمان در اروپای غربی و اروپای مرکزی قرار دارد و از شمال با کشور دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس، از جنوب غرب با فرانسه و لوکزامبورگ و از شمال غرب با بلژیک و هلند مرز مشترک دارد. عرض این کشور بین مدار ۴۷ درجه شمالی و مدار ۵۵ درجه شمالی و طول آن بین نصف‌النهار ۵ درجه شرقی و نصف‌النهار ۱۶ درجه شرقی واقع شده‌است. جغرافیای آلمان همچنین از جنوب با دریاچه کنستانس که س
در حال حاضر یکی از بهترین برندهای بوتاکس، بوتاکس زئومین آلمان می باشد.
اگر راجع به بوتاکس زئومین اطلاعاتی ندارید پیشنهاد می کنم مقاله "قیمت بوتاکس زئومین | تزریق بوتاکس زئومین آلمان در مرکز معتبر" را مطالعه نمایید.
در این مقاله سعی کرده ایم به سوالات متداول مراجعین از جمله موارد زیر پاسخ دهیم:
تزریق بوتاکس زئومین آلمان برای چه کسانی توصیه نمی ‌شود؟
تزریق بوتاکس زئومین آلمان در چه شرایطی باید انجام شود؟
در این مقاله راجع به ویژگی ها و موا
 
 
چرا زبان آلمانی؟
حتما این سوال برای شما هم‌ پیش آمده که از بین زبانهای مختلف دنیا، چرا آلمانی بیاموزید؟
بعداز زبان انگلیسی، این زبان بین المللی دومین رتبه یادگیری را بین طرفداران زبان داراست.
ازآنجایی که زبان رسمی کشور آلمان، آلمانی است برای سفر به آلمان و آشنایی با فرهنگ، علم و هنر آلمان و از همه مهمتر محاوره و صحبت با مردم این کشور، یادگیری زبان آلمانی خالی از لطف نیست. 
همچنین آلمانی زبان رسمی در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، بلژیک و
وقتی صحبت از شکوفه های گیلاس می‌شه همه به ژاپن فکر می‌کنن، اما شهر بُن برای خودش فستیوال بهاری شکوفه ‏های گیلاس داره که معمولا در ماه آوریل برگزار می‌شه. خیابان ‏Heerstrasse‏ که به خیابان شکوفه های گیلاس مشهوره، ‏تو این فصل پر از شکوفه های صورتی و زیبا می‌شه که صحنه ای شگفت انگیز رو تو این خیابون خلق می‌کنه.
‏ ‏ ‏‏ 
شما کدوم رو ترجیح می‌دید؟ آلمان یا ژاپن؟
اخذ ویزای شینگن و اقامت آلمان، تضمینی و قانونی با ما، توسط تیمی مجرب و حرفه ای، با ب
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - کلن
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در کلن را توضیح می دهیم.
 
https://www.stepstone.de/Karriere-Bewerbungstipps/jobmarkt-analyse-in-dieser-stadt-wollen-die-deutschen-arbeiten/
هزینه زندگی در آلمان
 
هزینه زندگی در المان بسته به شرایط فرد و جایگاه اجتماعی وی دارد همانطور ک میدانید زندگی در آلمان مستلزم پرداخت مالیات است که در بعضی مواقع هزینه های مالیات آلمان ساکنین آن را فراری میدهد البته لازم به ذکر است که در کنار درآمد بالا هزینه های بالایی نیز مشمول فرد میشود. اگر بخواهیم به طور کلی هزینه های زندگی در آلمان را تخمین بزنیم برای کسی که در ماه بین 3 تا 5 هزار یورو درآمد دارد به صورت ماهیانه مشمول خرج کردن دست کم هزا
حداقل حقوق ماهیانه کار در آلمان
به توجه به بررسی ها نرخ بیکاری در کشور آلمان بسیار کم می باشد و فرصت های شغلی زیادی برای متقاضیان وجود دارد. با توجه به تصمیم گیری دولت آلمان در سال 2012 میلادی، مبنی بر کاهش نیروی کار در این کشور شرایطی برای استخدام نیروی کار خارجی و بین المللی ماهر و متخصص در نظر گرفته شده است. میزان دریافت حقوق در کشور آلمان نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتر می باشد. بر اساس گزارش های اعلام شده اداره  آمار فدرال آلمان در
آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا است ، در این کشور شرایط شغلی مناسبی فراهم است ، علاوه بر آنها دانشگاههای فراوانی دارد که دارای اعتبار جهانی هستند . دانشجویان بین المللی فراوانی تمایل به تحصیل و کار در این کشور را دارند . در حال حاضر نزدیک به 300000 دانشجوی غیر بومی در آلمان تحصیل میکنند. در ادامه میخواهیم مزایای تحصیل در آلمان را شرح دهیم .
 
ادامه مطلب
بالغ بر 34 دانشگاه پزشکی در آلمان وجود دارد که تمامی این دانشگاه ها مورد تائید وزارت بهداشت ایران می باشد. تحصیل رشته پزشکی در تمامی این دانشگاه ها به زبان آلمانی می باشد.تفاوت عمده تحصیل در رشته پزشکی در ایران و آلمان، در نوع مقطع تحصیلی می باشد. رشته پزشکی در ایران بصورت یک مرحله ای می باشد و پس از قبولی در کنکور سراسری و تا اتمام دوره تحصیل و دریافت مدرک دکترای پزشکی تعریف شده است. اما پزشکی در آلمان، دوره تحصیل در رشته پزشکی معادل با مقطع ک
ماژیک پارچه پریم آلمان
به جای استفاده از مل ، صابون وگچ خیاطی میتوانید از ماژیک پریم استفاده کنید که  به راحتی پس از 24 ساعت محو میشود و اثری از آن روی پارچه باقی نمی ماند(پاک شدن توسط آب و پاکن انتهای مازیک)و به راحتی دور الگو و مسیرهای دوخت مورد نیاز رو رسم کنید و روی مسیر کشیده شده را بدوزید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اسکیل ورکر آلمان

کشور آلمان ویزای کاری را جهت مهاجرت به
آلمان از طریق اسکیل ورکر به دو صورت بلو کارت و ویزای جست و جوی کار ارائه
می دهد که در قسمت های دیگر به طور مفصل توضیح دادیم و ویزایی با عنوان
اسکیل ورکر جهت مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر ندارد.
 


اما کشورهایی مانند کانادا و استرالیا در زمینه ی مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر
و ویزای اسکیل ورکر شرایط بسیار مساعدی داشته و افرادی که مدرک تحصیلی
خوبی(حداقل لیسانس)، سابقه ی کاری ق
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - اشتوتگارت
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در اشتوتگارت را توضیح می دهیم.
https://www.stepstone.de/Karriere-Bewerbungstipps/jobmarkt-analyse-in-dieser-stadt-wollen-die-deutschen-arbeiten/ 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ژاپن هرچه بود و هرچه هست ، قبل از پایان جنگ جهانی دوم و سر تسلیم فرود آوردن پیش آمریکا ، ژاپن بود . تویوتا را آمریکا برای ژاپن نساخت ، همانهایی ساختند که زمانی صنایع نظامی را بر علیه آمریکا می ساختند . آلمان ، آلمان بود آنوقت که بمب می ساخت ، آنوقت که فولکس را ساخت و آنوقت که bmw 750 li را ساخت ، در تمام مدت آلمان بود ، چه با هیتلر و چه بدون هیتلر ، آلمان ، آلمان بود .
راز آلمان و ژاپن پس در چه بود ؟ یقیناً آن ذهنی BMW و Toyota را ساخت
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، دادستانی کل فدرال آلمان صبح چهارشنبه در ایالت نوردراین-وست فالن 4 عضو گروه تروریستی داعش اهل تاجیکستان را دستگیر کرد.
این چهار نفر به همراه نفر پنجمی که در بازداشت به سر می‌برد متهم هستند که از طرف سازمان تروریستی داعش حملاتی را در آلمان برنامه ریزی کرده بودند.
ادامه مطلب
 
تحصیل هنر در آلمان  
به نقل از کاوه بهرامی از سایت دویچه وله ، تحصیل هنر در آلمان به دو بخش دانشگاهی و تحصیل در مراکز آموزش عالی و تخصصی قابل دسته‌بندی است. با وجود مقاطع و مدارک تحصیلی یکسان در هر دو مرکز، تفاوت عمده در برگزاری امتحانات ورودی و آزمون عملی است.
تحصیل هنر در آلمان ، محدود به دانشگاه‌ها نیست و در بسیاری از شهرها، این مراکز آموزش عالی و تخصصی هستند که در آنها رشته‌هایی همچون هنر، موسیقی و فیلم و سینما تدریس می‌شوند. در آلم
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو و تلویزیون رسمی آلمان در گزارشی که از سوی دفتر مطالعات جنایی فدرال (BKA) تهیه شده اعلام کرد: کاروانی از کمک های مالی از آلمان توسط خانواده های ثروتمند و دوستان تروریست ها برای آنان فرستاده می شود. 
 
در ادامه این گزارش آمده است: در کنار این اموال، کمک هایی در قالب ادوات پزشکی، لباس، خودرو، جلیقۀ ضد گلوله و نیز کمک هایی که از طریق شبکه های اجتماعی برای گروهک تروریستی داعش جمع آوری می شود وجود
شرایط کار دانشجویی در آلمان به چه صورت است
شرایط کار دانشجویی در آلمان نسبت به بسیاری از کشورها ساده تر است و از طرفی امری بسیار جا افتاده برای کارفرمایان و شرکتها نیز میباشد.
دانشجویان
خارجی میتوانند بدون داشتن اجازه ی کار در آلمان کار کنند. برای دانشجویان
کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا نیستند و همچنین برخی از کشورهایی که به
تازگی به عضویت اتحادیه اروپا درآمده اند، این اجازه ی کار محدود است.
دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا (شامل دانشجوی
بازگشت به فرانک و مارک تنها راه نجات از فروپاشی یورو و به نقطه بدون بازگشت رسیدن فروپاشی اقتصادی فرانسه و آلمان هست و تصمیمی که باید از سال 2008 میلادی گرفته میشد که شاید امروز دیر شده باشد . اما ماندن در یورو میتواند عواقب جبران ناپذیری را متوجه این دو کشور کند.
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - هامبورگ
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در هامبورگ را توضیح می دهیم.

ادامه مطلب
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - برلین
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در برلین را توضیح می دهیم.

ادامه مطلب
کشور آلمان با مساحت 357.386 کیلومترمربع  در قاره اروپا قرار دارد، پایتخت آن شهر برلین است. آلمان دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده و دارای ۱۶ ایالت است . این ایالت های میتوانند در بعضی موضوعات مستقل عمل کنند. آلمان یک کشور صنعتی و ثروتمند عضو اتحادیه اروپا است . شهرهای بزرگ آن ، برلین ، هامبورگ ، مونیخ و فرانکفورت است. هزینه زندگی در این کشور نسبت به کشورهای اروپای غربی کمتر و نسبت به شرق خود بیشتر است. در این کشور شما از کیفی
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - کلن
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در کلن را توضیح می دهیم.

ادامه مطلب
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - اشتوتگارت
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در اشتوتگارت را توضیح می دهیم.

ادامه مطلب
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - مونیخ
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در مونیخ را توضیح می دهیم.

ادامه مطلب
 صادرات خودرو از ترکیه به آلمان و فرانسه
▪️ترکیه در نیمه نخست امسال به بیش از 170 کشور معادل 13 میلیارد دلار صادرات وسایل نقلیه موتوری انجام داده است.
▪️بر این اساس، برندهای معروف خودروسازی فیات، رنو، فورد، تویوتا و هیوندای که کارخانه‌های تولیدی آنها در ترکیه قرار دارد، خودروهای تولید شده را اغلب به بازار اروپا می‌فروشند. ▪️بیشترین صادرات خودروی ترکیه در نیمه نخست امسال به کشورهای آلمان و فرانسه انجام شده است.
ویزای تحصیلی کشور آلمان، در واقع اجازه اقامت از کشور آلمان برای دانشجوی پذیرفته شده در دانشگاه معتبر می باشد. با این نوع ویزا برای دانشجو نیازی به دریافت ویزای مجدد و یا تائید شهروندی برای تردد به کشور آلمان نخواهد بود.ویزایی که دانشجو از سفارت آلمان دریافت خواهد کرد ویزای نوع D بوده و داوطلب تا 3 ماه از شروع ویزا فرصت انجام کارهای مربوط به ثبت نام دانشگاه (یا کلاس زبان)، معرفی به اداره شهرداری، افتتاح حساب بانکی و دیگر کارهای لازم برای دریا
 
سقوط دیوار برلین
با بهبود تدریجی مناسبات میان شرق و غرب در اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی زمینهٔ فروپاشی و سقوط دیوار برلین فراهم شد. در سال ۱۹۸۹ حکومت کمونیستی شوروی تصمیم گرفت دموکراسی‌سازی را به‌عنوان یک اصل در کشورهای اروپایی شرقی تحت نفوذ خود دنبال کند. اما در این میان اتفاقی افتاد که روند رو به پایان دولت آلمان شرقی را آغاز کرد. دولت کمونیستی مجارستان درهای خود را بر روی غرب گشود. در بیست و سوم اوت ۱۹۸۹، مرزهای بین مجارستان و اتریش باز شد. از
 
آزمون گوته آلمان
آزمون گوته آلمان یکی از آزمون هایی است که برای سنجش زبان آلمانی به صورت بین المللی برگزار می شود. این آزمون که در کشورمان ایران نیز توسط موسسه گوته آلمان برگزار می گردد دارای سطوح مختلفی بوده که از A1 تا C2 خواهند بود. لازم است بدانید که شرکت در این آزمون برای تمامی افراد آزاد بوده و صرفا نیاز به حضور در کلاس های آموزشی دوره های زبان آلمانی در موسسه گوته نخواهد بود. بر اساس سطحی که فرد در آن شرکت می کند، در صورت دریافت نمره مور
فوتبال آلمان فقط یک بازی و سرگرمی نیست. امشب بایرن با 6 گل برنده مسابقه فوتبال در برابر هافنهایم بود.
مالکیت اکثر باشگاه های معروف در آلمان به صورت سهام در دسترس مردم و تماشاگرانیست که برای تماشای بازی حضور دارند. 
اما این مالکیت در باشگاه هافنهایم فقط متعلق به یک فرد است. 
پس از پیروزی پر گل بایرن مونیخ که در اواسط بازی قطعی شده بود هواداران این تیم با شورش در ورزشگاه و توهین به مالک باشگاه هافنهایم باعث ایجاد جو ناخوشایندی شدند. 
با وجود تذ
به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۱۶ اردیبهشت یک محموله کیت تشخیص ویروس کووید ۱۹ شامل ۴۰ هزار تست ساخته شرکت دانش بنیان پیشتاز طب زمان، از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به مقصد کشور آلمان ارسال شد.
داشتم بهشون اسم کشورها و ملیت هاشون رو درس میدادم.
گفتم : وات ایز آلمان این انگلیش؟
گفتن میشه Germany.
گفتم وات آر جرمنی پیپل کالد؟ 
نگام کردن. به فارسی گفتم به مردم آلمان چی میگن؟ همچنان نگام می کردن.
گفتم German.
یکی برگشت گفت : تیچر، پس یعنی به زن های آلمانی میگن جرزن (Gerzan)؟
من در اون لحظه = :|
از تیتر این مطلب همه چیز واضح است!
به راحتی می توان فهمید نوع نگآه را! نوع فکر و عمل را!
راحت می توان تشخیص داد که کدام حق است، تمدن سیاه غربی ها یا نگاه انقلاب اسلامی.
المانی را که روزی به صدام مواد شیمیایی می داد تا بر روی سر مردم ایران بریزد و به انقلاب حضرت آیت الله خمینی و اسلام در ایران پایان دهد، امروز همین ایران برای سلامتی مردم المان حاضر است کیت تشخیص کرونا به آلمانی ها بدهد.
البته فکر نکنید که آلمان عوض شده! نه ! این آلمان همان آلمانی
این بزرگراه که به طور آزمایشی درون استان هسن آلمانگشایش یافت قرار است به زودی در سرتاسر این ملک به بهره‌برداری برسد. شماری از رانندگان کامیون از این روز در یک مسافت ده کیلومتری در بزرگراه A5 آلمان رانندگی در این حروف را مشق می‌کنند. کامیون‌ها و تریلرهایی که در این بزرگراه لول می‌کنند مهیا بوسیله بازوهایی روی سقف هستند که خلال استعمال بالا آمده بوسیله سیم‌های برق بالای جاده وصل می‌شوند. این سیستم منیع قرین اتوبوس‌های برقی و تراموا عمل
آلمان ، یک کشور زیبای اروپایی است که برای افراد جاذبه های مختلفی دارد، به دلیل وجود دانشگاههای زیاد و خوب ، مقصد مناسبی برای دانشجویان است و از گزینه های اصلی برای ادامه تحصیل در اروپا به حساب می آید . شرایط و قوانین کار و علاوه بر آن صنعتی بودن کشور آن را به مقصد بسیاری از افراد که تمایل دارند در یک کشور پیشرفته کار و زندگی کنند شده است. در کنار اینها ، جاذبه های طبیعی و تاریخی اش ، آلمان را تبدیل کرده به یک هدف مناسب برای گردشگران . با ما همراه
مرسدس بنز آلمان یکی از بهترین و معروفترین کمپانی های خودروسازی در 
جهان می باشد، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و
موتورهای درون‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی (لیزینگ و بیمه اتومبیل) و نیز
تعمیر خودرو فعالیت می‌نماید. بخش مرکزی کمپانی مرسدس بنز در منطقه زیندل
فینگن واقع در شهر اشتوتگارت قرار دارد.
ادامه مطلب
در حال حاضر یکی از بهترین مارک های بوتاکس، زئومین آلمان می باشد.
ما در مرکز زیبایی آوا بیوتی تزریق بوتاکس زئومین آلمان را با مناسب ترین قیمت ها و توسط متخصصین برتر انجام می دهیم.
سوالات زیادی در رابطه با قیمت بوتاکس زئومین مراجعین از ما می پرسند، در پاسخ باید بگوییم به دلیل اینکه قیمت بوتاکس آلمانی وابسته به نرخ دلار می باشد بنابراین بهتر است زمانی که تصمیم به تزریق بوتاکس گرفتید با ما تماس بگیرید و اطلاعت کامل در زمینه قیمت بوتاکس Xeomin آلما
آلمان اقدام نیروهای امنیتی ایران در استفاده از خشونت علیه معترضانی که در پی افزایش قیمت بنزین به خیابان‌ها آمده بودند را محکوم کرد.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آلمان روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان گفت: «ما از گزارش‌ مربوط به کشته شدن بیش از یکصد نفر شوکه شده‌ایم و این اقدام نامتناسب نیروهای امنیتی ایران را محکوم می‌کنیم. حق مردم برای تظاهرات مسالمت‌آمیز باید رعایت شود».
اعتراضات ایران که اکنون تحت تحریم‌های ایالات متحده است، روز جمعه پس از جهش
کار در آلمان
آلمان
یکی از کشورهایی است که به دلیل شرایط اقتصادی و بازار کار مناسب مورد
توجه متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف در سراسر دنیا جهت مهاجرت به آلمان
از طریق کار قرار می گیرد. جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار راه های متعددی وجود دارند که به بررسی آنها می پردازیم :
 

 
پس از اتمام تحصیلات در این کشور مشغول به کار شوید
در
این مورد شخص متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار  می تواند قبل از اتمام
دوره ی تحصیلی و ابطال ویزای تحصیلی اش، شغل کا
آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان کشوری است که در قاره اروپا واقع شده و پایتخت آن شهر برلین می باشد. کشور آلمان که اکنون به عنوان صنعتی ترین کشور قاره اروپا شناخته می شود، به دلیل داشتن بازار کار مناسب، دانشگاه های معتبر، رشد اقتصادی بالا، وضعیت مناسب زندگی و…افراد بسیاری تصمیم می گیرند تا به این کشور مهاجرت کنند و زندگی در آلمان را انتخاب می کنند. کشور آلمان اکنون به عنوان ثروتمندترین کشور عضو اتحادیه اروپا و همچنین از بنیانگذاران اتح
در طول
جنگ جهانی دوم، کوکا کولا نمی توانست مایع اصلی نوشابه خود را به آلمان
نازی وارد کند. از این رو، رئیس کوکا کولا در آلمان یک نوشیدنی جدید به نام
فانتا را فقط برای آلمان نازی اختراع کرد.
این مدیر
خلاق مکس کیث نام داشت و با روش جالب خود موفق شد بسیاری از علاقه مندان به
نوشابه کوکاکولا را به سمت خود جذل کند. جالب است بدانید نوشابه اختراعی
او ترمیبی بود از موادی مثل میوه های له شده وآب پنیر. بنابراین نوشابه
مذکور تفاوت هایی محسوس با نوشابه
از مقاله سید حسن تقی‌زاده (سه زندگی در یک عمر) نوشته محمد علی همایون کاتوزیان در مجله ایران نامه، شماره 81 و 82، ص 14-15

«[سید حسن] تقی‌زاده از اروپا به آمریکا رفت و همانجا بود که در دسامبر ۱۹۱۴ کنسول آلمان در نیویورک با او تماس گرفت که برای مبارزه بر ضد روس و انگلیس
به آلمان برود: «ما شوق زیادی به آلمان داشتیم. ایرانی‌ها آلمان را مثل
پیغمبر حضرت داود می‌دانستند که آمده آنها را نجات بدهد. ما همه برای آلمان
سینه می‌زدیم...» شاید تقی‌زاده نمی‌دا
ویزای جستجوی کار آلمان برای چه کسانی مفید است؟ بهتر است افرادی به دنبال این ویزا بروند که احتمال پیدا کردن کار را می دهند و برایشان شرایط اخذ کار نسبتا مهیا است. بسیاری از افراد وقتی شروع به مکاتبه با شرکتها می کنند با این پاسخ مواجه می شوند که اگر در آلمان مستقر می بودید آنگاه امکام گرفتن کار را داشتید. در این شرایط ویزای جستجوی کار بسیار موثر است.
در حقیقت اینکه بدون هیچگونه اطلاع از شرایط شغلی و محیطی و سایر عوامل موثر، صرفا با امید بی پایه
آلمان کشور فرصت‌ها است. اگر زندگی در اروپا همیشه آرزویتان بوده و پیشرفت کاری برایتان مهم است، آلمان همان کشور جذابی است که به دنبالش هستید؛ اما همه چیز برای مهاجرت به آلمان به خواسته شما برنمی‌گردد. بلکه متقاضیان تنها وظیفه دارند که مدارکشان را صادقانه آماده کنند و در نهایت، این سفارت آلمان است که تصمیم می‌گیرد که چه کسی اجازه رفتن به این کشور را دارد.
برای زندگی در آلمان، باید این کشور را خوب بشناسید و با زیر و بم آداب و رسوم مردم آلمان آش
این شاهراه که بوسیله نعوظ آزمایشی تو استان هسن آلمانگشایش یافت قرار است به زودی داخل سرتاسر این کشور بوسیله بهره‌برداری برسد. شماری از رانندگان کامیون از این روز در یک مسافت ایالت کیلومتری درون بزرگراه A5 آلمان رانندگی در این مسیر را مسابقه می‌کنند. کامیون‌ها و تریلرهایی که تو این بزرگراه حرکت می‌کنند مجهز به بازوهایی روی سقف هستند که هنگام استفاده پشته آمده به سیم‌های برق بالای جاده وصل می‌شوند. این سیستم درست مانند اتوبوس‌های برقی
سرمربی پرسپولیس که صحبت های زیادی مبنی بر احتمال جدایی اش از این تیم به گوش می رسد از سوی همکاران خود در کشور آلمان دعوت شده است تا به مونیخ رفته و دیداری را با آنها داشته باشد.
وی اقامت 6 روزه ای در این کشور خواهد داشت و سپس به واراژدین کرواسی باز می گردد تا تکلیف نهایی خود را برای فصل آینده بگیرد.
شرایط و هزینه های تحصیل در آلمان
آلمان، یکی از کشورهای قدرتمند و ثروتمند اروپایی است که همواره به عنوان مقصدی امن برای مهاجرت به شمار می رود. دانشگاههای آلمان جزء برترین دانشگاههای جهان از لحاظ سطح علمی و مدرک دانشگاهی هستند و فارغ التحصیلان دانشگاههای آلمان، به راحتی می توانند وارد بازار کار اروپا و جهان شوند. یکی از مهمترین مزایای تحصیل در خارج و در کشوری مانند آلمان، اخذ اقامت دائم و حق شهروندی آلمان است. معمولاً، رسیدن به اقامت دائم کش
مقالات این تارنگار مرجع اصلی راهنمای مهاجرت به آلمان و اخذاقامت آلمان است. در این نوشتار می خواهیم ارزان ترین شهر آلمان برای زندگی را به شما معرفی کنیم. با ما باشیددر ذیل به 5 شهر همنشین داشتنی آلمان اشاره می نماییم :
لیپزیگ ( LEIPZIG ) – اولین شهر جز ارزانترین شهر آلمان برای زندگی
در سنه 2016 , میانگین کرایه قیمت حدود 332 یورو به صورت ماهانه بود . این شهر در شرق آلمان پیمان گرفته    است . زبان اصلی مردم این شهر آلمانی است , اگر چه , اغلب جمعیت به زبان انگ
قیمت عمده زرشک پفکی و صادرات آن به آلمان 
 
 المان از جمله مقاصد صادراتی زرشک ایران می باشد. با اینکه زرشک در دنیا کمتر شناخته شده است اما باز هم صادرات آن از ایران شروع شده است و هر ساله در حال پیدا کردن بازار های جدید می باشد.  جهت صادرات زرشک، قیمت عمده زرشک پفکی  از اهمیت بالایی برخوردار است.  چراکه بیشترین زرشک صادراتی ایران، زرشک پفکی می باشد. البته صادرات زرشک دانه اناری نیز از ایران به به برخی کشور ها همچون ترکیه و روسیه انجام می شود. ق
نیدلمن در مدت سکونت‌ش در آلمان مجذوبِ فلسفه‌ی قدرت و شیفته‌ی حزبِ 'ملی‌گرایان سوسیالیست' بود ؛ اما وقتی پیروان این فلسفه و اعضای این حزب به قدرت رسیدند و تصمیم به سوزاندنِ نیدلمن و هم‌کیشان‌ش گرفتند ، نیدلمن تصمیم گرفت ضمن تجدیدِ نظر در عقاید فلسفی‌اش موقعیتِ جغرافیایی‌اش را نیز تغییر دهد . او از یک بوته‌ی پُر شاخ و برگ به عنوانِ ابزارِ استتار خود استفاده کرد و با حرکت در امتداد جاده‌ای منتهی به مرز ، پس از دو سال توانست از خاک آلمان خ
لیست قیمت کولر گازی گرین GREEN آلمان | فروشگاه 
اسپلیت گرین 24000 GWS-H24P1T1/R1
مرجع: GWS-H24P1T1/R1
وضعیت: محصول جدید
کولر گازی گرین Green
مشخصات کلیدی
اسپلیت سرد و گرم
کمپرسور روتاری
گرید انرژی Aبرای اطلاع از قیمت و مشخصات به لینک سایت ما مراجعه کنید.http://coolergreen.ir
 ارتش‌ سرخ‌ شوروی، به‌رغم‌ مقاومت‌های‌ سرسختانه‌ قوای‌ آلمانی‌ در سایر نقاط‌ شوروی، به‌ پیشروی‌ ادامه‌ داد و توانست‌ همه‌ سرزمین‌های‌ تصرف‌ شده‌ را پس‌ بگیرد. بدین‌ ترتیب‌ در اوایل سال‌ ۱۹۴۳، دولت‌های‌ محور، ابتکار عمل‌ را در کلیه‌ جبهه‌ها از دست‌ داده‌ بودند.
پس‌از گردهمایی‌ سران‌ انگلیس ‌و آمریکا و شوروی‌ در اجلاس‌ تهران‌ (۲۸ نوامبر ـ اول‌ دسامبر ۱۹۴۳)، آمریکا و انگلیس‌ مشغول‌ تدارک‌ حمله‌ای‌ شدند که‌ بزرگ‌ت
این اقدام بیشتر جنبه روانی دارد. حزب‌الله در آلمان دفتر آن‌چنانی ندارد که بخواهند دفتار حزب‌الله را تعطیل کنند یا اقدام خاصی انجام بدهند. بلکه تعدادی لبنانی در آلمان حضور دارند که شاید نسبت به آن‌ها متعرض بشوند.
ادامه مطلب
خب اولین مطلب رو ترجیحا درباره ی فرق  اینکه این رشته در ایران خونده بشه با آلمان رو میگم.
{ الان که دارم مینویسم فردا عید سال ۹۹ و در قرنطینه به سرم میبرم }
همونطور که تو بخش  درباره من  نوشتم من در ایران سه ترم روانشناسی خوندم و بعد به آلمان اومدم.
درباره پروسه ی اومدنم هم بعدا مطالبی خواهم نوشت. اولین تفاوتی که خیلی واسم جالب بود تعداد واحد های دانشگاهی بود.
در ایران حدودا برای ۴سال لیسانس ۱۴۶ حدودا واحد پاس میشه و در آلمان در حدود ۲۸۰ تا.الب
هامبورگ، شهر اصیل و ثروتمند اروپا. شهری که از گذشته های دور نقش مهمی را در رشد و رونق اقتصاد کشور آلمان بازی کرده است. هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین بندر اروپا است که با داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوان، سفری به یاد ماندنی را به شما هدیه می کند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی
هامبورگ، شهر اصیل و ثروتمند اروپا. شهری که از گذشته های دور نقش مهمی را در رشد و رونق اقتصاد کشور آلمان بازی کرده است. هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین بندر اروپا است که با داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوان، سفری به یاد ماندنی را به شما هدیه می کند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی
+ خب بینندگان و حضار گرامی همین الان خبر دادند هواپیماخانم دکتر روشنا از آلمان به مقصد ایران _ تهران به پرواز در آمد تا ساعاتی دیگر شاهد سخنرانی های ایشون در رابطه با اختراعات و پیشرفت های ایشون در کشور آلمان و برنامه های ویژه ایشون برای ملت عزیزمان خواهیم بود. پ.ن : من این چالش فقط بخاطر بهار عزیز شرکت کردم و از فرزانه جون و دختر بی نام  و مهسا جون هم می خوام شرکت کنند
موسسات آموزشی حافظ و جهان علم درمسیر گسترش فعالیت های فرهنگی توجه خود را به طور خاصی به بخش آلمانی معطوف نموده است. از آنجا که کشور آلمان از مهمترین شرکای تجاری ایران بوده و این کشور امکانات مناسبی جهت ادامه تحصیل دانشگاهی عرضه می نماید، آموزش زبان مزبور هر زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند. مدرسین بخش مزبور دارای تجربه های آموزشی و تحصیلات دانشگاهی از کشور آلمان و نیز دانش آموخته انیستیتو  گوته آلمان میباشند.در آموزش ها دانشجویانی که هیچ دان
شرکت علمینوگستر واردکننده مواد مرک آلمان و تامین کننده مواد شیمیایی مرک و سیگما اصلی از مهمترین مراکز فروش و واردات این مواد با قیمتی مناسب و در کمترین زمان می باشد.
 واردات انواع محیط های کشت میکروبی مرک
تیترازول های شیمیایی مرک آلمان
مواد شیمیایی در گریدهای دارویی , کروماتوگرافی و فوق خالص
مواد شیمیایی تخصصی مرک و سیگما
 علمینوگستر آمادگی خود را برای واردات انواع مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان و سیگما اعلام می دارد و آماده همکاری و عقد قر
آلمان به عنوان احد از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و قرار شینگن، سالیانه متقاضیان بسیاری برای مهاجرت دارد.افراد بسیاری، درخواست کننده مهاجرت کاری به آلمان و دریافت ویزای کاری این کشور هستند.بهتر است قبل از اقدام به کوچ از این طریق حتما مشاغل باره احتیاج در آلمان را بررسی کنند و با هشدار کامل از شرایط کاری این کشور، اقدام به گرفتن ویزای کاری بکنند.
 
مشاغل مورد دربایستن در آلمان
برخی از مشاغل مورد احتیاج در آلمان که به مرز خطر رسیده اند و به نی
تیم فوتبال زیر 21 سال اسپانیا با شکست آلمان توانست برای پنجمین بار فاتح اروپا شود.
به گزارش تسنیم، تیم فوتبال اسپانیا با برتری 2 بر یک مقابل آلمان در بازی نهایی رقابت‌های زیر 21 سال اروپا فاتح این مسابقات شد.

برای جوانان اسپانیا فابین رویز در دقیقه 7 و اولمو در دقیقه 69 گلزنی کردند و تنها گل آلمان به وسیله امیری در دقیقه 88 زده شد.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های زیر 21 سال اروپا با شرکت 12 تیم در سه گروه چهار تیمی به میزبانی ایتالیا و سن‌مارینو برگز
موزه ی تاریکی
می توان گفت که یکی از بهترین و عجیب ترین موزه های موجود در کشور آلمان موزه ی تاریکی می باشد.از جالبی های موزه ی تاریکی این است که افراد راهنما نابینا هستند و در داخل موزه ی تاریکی به همه عصای سفید داده می شود.شما به داخل ساختمان شش طبقه و بسیار تاریکی وارد می شوید و راهنماها نیز شما را در طول مسیر راهنمایی می کنند.تنها چیزهایی که در موزه ی تاریکی احساس می کنید صدای عصاهای سفید است.دلیل ساخته شدن موزه ی تاریکی به خاطر این است که مرا
ماشین مجازی سرور ابری (CVM)  قابلیتهای رایانشی و محاسباتی انعطاف‌پذیر وایمن را برای شما به ارمغان می‌آورد. سرویس های رایانش ابری انعطاف پذیر، با عملکرد خوب ، ایمنی  و ثبات بالا که نیازهای مختلف کسب و کار شما را در لحظه برطرف می‌کند. شما می‌توانید ظرف چند دقیقه یک ماشین مجازی را در سرور ابری دریافت و فعال کنید تا بتوانید نیازهای رایانشی خود را برطرف نمایید و هر گاه نیازهای کسب و کارتان تغییر کرد، می‌توانید به آسانی منابع رایانشی خود را کم ی
۱۰ کشور ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۹ :
.
۱- #آمریکا با ۶۰.۷ تریلیون دلار
۲- #چین با ۲۳.۶ تریلیون دلار
۳- #ژاپن با ۱۹.۱ تریلیون دلار
۴- #انگلیس با ۹.۱ تریلیون دلار
۵- #آلمان با ۸.۸ تریلیون دلار
۶- #هند با ۸.۱ تریلیون دلار
۷- #استرالیا با ۶ تریلیون دلار
۸- #کانادا با ۶ تریلیون دلار
۹- #فرانسه با ۵.۹ تریلیون دلار
۱۰- #ایتالیا با ۳.۸ تریلیون دلار
.
خدمات ویزا و اقامت ما:
ویزای شینگن (آلمان، ایتالیا، یونان و اسپانیا)
ویزای کانادا، استرالیا و انگلیس
اقامت اروپا و کان
سئاد کولاشیناچ (بوسنیایی: Sead Kolašinac; تلفظ بوسنیایی [ˈse.ad ko.laˈʃi.nat͡s]؛ زاده ۲۰ ژوئن ۱۹۹۳)بازیکن فوتبال زاده کارلسروهه) اهل آلمان-بوسنی و هرزگوین است که هم‌اکنون در آرسنال توپ می‌زند. وی در فصل ۱۷–۲۰۱۶ در بوندس لیگا آلمان به عنوان بهترین دفاع چپ لیگ انتخاب شد.
نام کامل
سئاد کولاشیناچ[۱]زادروز۲۰ ژوئن ۱۹۹۳ ‏(۲۶ سال)
قد۱٫۸۳ متر (۶ فوت ۰ اینچ)[۲]پست دفاع چپ
آلمان به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن، سالیانه متقاضیان بسیاری برای کوچ دارد. افراد بسیاری، متقاضی مهاجرت کاری به آلمان و اخذ ویزای کاری این مملکت هستند.بهتر است پیش از اقدام به مهاجرت از این طریق حتما مشاغل مورد بیچارگی در آلمان را رسیدگی کنند و با آگاهی کامل از شرایط کاری این کشور، اقدام به اخذ ویزای کاری بکنند.
 
مشاغل مورد نیاز در آلمان
به نقل از سایت ایران مهاجر، بعضی از مشاغل مورد بیچارگی در آلمان که به کران خطر
صدر اعظم آلمان در سخنرانی در مجلس این کشور بر لزوم باقی ماندن ترکیه در ناتو اشاره کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صدر اعظم آلمان در سخنرانی در مجلس این کشور گفت، ترکیه علیرغم اختلافات فزاینده با شریکان خود در ناتو باید عضو این ائتلاف باقی بماند.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها