نتایج جستجو برای عبارت :

مراسم اولین سالگرددرگذشت زنده یاد پوران شریعت رضوی همسر دکتر علی شریعتی در مزینان برگزار می شود



مراسم اولین سالگرد درگذشت یار و همراه فرزند شایسته کویرمزینان زنده یاد بی بی فاطمه(پوران ) شریعت رضوی، همسر معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی، روز شنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۸ از ساعت ۹صبح تا ۱۲ در هیئت ابوالفضلی مزینان برگزار می شود.
این مراسم با حضور فرزندان و بستگان دکتر علی شریعتی مزینانی و شریعت رضوی و رهروان و دوستداران این خاندان بزرگ و همچنین مردم قدرشناس مزینان و خطه ی کویر برگزار می گردد.
شایان ذکر است جمعی از پزشکان متخصص مزینان
میخواستم برم ولی به یکی دو دلیل بیخیال شدم.یکیش ویستا بود و یکی دیگش شخصی.
 
 
 
 
 
الانم نگم دیگه خودتون بگید کی انه.
 
 
 
برای bts دعا کنید تو سه بخش نامزده ببره.بلینک هام برای بلک پینک دعا کنید.ادرس پیج پوران درخشندم میزارم برید فوشش بدید بیخیال bts شه.
                                                                                         پوران درخشنده.
 
 
دقت کردید اسم مراسم یادم رفت؟مراسم vmas که فرداس.
مراسم احیای لیالی قدر در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد،این مراسم در شب های ۱۹،۲۱،۲۳ رمضان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بازآمد و مراسم روضه خوانی و قرآن به سر توسط حجت الاسلام والمسلمین فدائیان برگزار شد ،همچنین در ادامه برنامه ها نیز جزءخوانی قرآن کریم و قرائت دعای جوشن کبیر و قرائت زیارت عاشورا توسط شب زنده داران لیالی قدر برگزار شد.


تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب
کلاسهای دکتر موغلی از دوشنبه 98/11/28 برگزار میگردد
کلاسهای استاد علی شیری از شنبه 98/11/26 برگزار میگردد
کلاسهای دکتر معاف پوریان از سه شنبه 98/11/29 برگزار میگردد ./
کلاسهای استاد مصلی نژاد از دوشنبه 98/11/28 برگزار میگردد./
کلاسهای دکتر وصال از چهارشنبه مورخه ی 98/12/07 برگزار میگردد ./
نامزدی مراسمی است که برای آشنایی خانواده های عروس و داماد انجام می شود . برخی از افراد این مراسم را با عقد کنان یکجا برگزار می کنند که در این صورت نه تنها از هزینه ها کاسته می شود بلکه مهمانان دو طرف به یکباره در یکجا حضور دارند .
برخی این مراسم را بسیار مفصل و مجلل برگزار می کنند و گاهی آن را خودمانی برگزار می کنند .
برگزاری این مراسم بر عهده خانواده عروس است . تاریخ برگزاری مراسم نامزدی را از قبل مشخص می کنند. چون در این مراسم خانواده های دو طرف
مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو در فرمانداری دشتستان برگزار شد.
سرپرست فرمانداری دشتستان:خانواده ای که عضو عزیز خود را اهدا می کند در واقع با خدا معامله کرده است.
به گزارش سفیر جنوب، صبح امروز، مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو برگزار گردید.

ادامه مطلب
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند برگزار شد
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.
 
شب گذشته  مراسم افطاری 21 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس شرکت برق با همراه خانواده و با حضور مدیر عامل شرکت برق استان کرمان و همکاران بنیاد شهرستان زرند در محل اداره برق آن شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم قریشی ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت : جانبازی یعنی گذشتن از جان در راه هدفی والا و ارزشمن
اعلام جزئیات مراسم تشییع شهلا ریاحی
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت:مراسم تشییع مرحومه شهلا ریاحی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.این هنرمند در کنار همسرش اسماعیل ریاحی به خاک سپرده می‌شود.مراسم ترحیم شهلا ریاحی، روز پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.
​مراسم چهل و دومین سالگرد عروج معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی روز چهارشنبه 29 خرداد همزمان با سالروز شهادت این فرزند شایسته کویر در زادگاهش مزینان برگزار می شود.
به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ مردم قدرشناس مزینان از اولین روزهای شهادت علی پسر مزینان یاد و نام اسطوره ی کویر خود را گرامی داشته و هر سال در روز پرواز آسمانی او مراسم بزرگداشتی را برگزار می نمایند. مراسمی که خاص کویر نشینان و همان محل هبوط شریعتی است که از آن به عنوان نیست
در مراسم افتتاحیه شرکت ها معمولا از صاحبان و کارمندان شرکت دعوت به عمل می آید . ممکن است که خانواده آن ها نیز در مراسم حضور داشته باشند . در این گونه مراسم از گل آرایی یا دیزاین خاصی استفاده می شود و معمولا از نور پردازی در این گونه مراسم استفاده نمی شود .
امروزه این رسم در بسیاری از کشورها بصورت رسمی، برگزار می شود و به همین دلیل این مراسم هم تشریفات مربوط به خودش را دارد:
- آماده سازی مراسم وافتتاحیه و نصب روبان به منظور بریدن
- حضور کارمندان ،
پس از انجام مراسم خاستگاری و رد و بدل شدن حلقه های نامزدی، زمان برنامه ریزی جشن عروسی فرا می رسد. اگر قصد دارید مراسم عروسی خود را در سال جدید برگزار کنید، برای خاص و متفاوت برگزار کردن مراسم عروسی خود می توانید روی ترفند هایی که در این مقاله معرفی می شوند، حساب کنید. روز عروسی زمان بسیار مناسبی برای نشان دادن هویت خود و همسرتان به عنوان یک زوج است و بهتر است از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
ادامه مطلب
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش با حضور مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولان محلی بخش و شهر آب پخش برگزار شد.
ادامه مطلب
شما کاربران گرامی می توانید در این بخش، اسکن قسمتهای مهم کتاب روانشناسی رشد دکتر عبدالحسن فرهنگی پوران پژوهش) را از سایت دریافت نمایید. 


دانلود فایل 


دانلود کتاب روانشناسی رشد دکتر عبدالحسن فرهنگی.دانلود کتاب روانشناسی رشد دکتر عبدالحسن فرهنگی
نود و دومین مراسم اهدای جوایز اسکار Oscars 2020، توسط آکادمی علوم و هنرهای سینما و به افتخار بهترین فیلم‌ های سال ۲۰۱۹، در روز دوشنبه ۹ فوریه ۲۰۲۰ میلادی در سالن تئاتر دالبی، هالیوود، لس آنجلس (دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ به وقت ایران) برگزار شد. این مراسم پس از یک‌ دهه برگزاری در اواخر فوریه، امسال اوایل فوریه ۲۰۲۰ برگزار می‌شود. این مراسم در ایالات متحده از شبکه تلویزیونی شرکت پخش رسانه‌ ای آمریکا ABS (ای‌.بی‌.سی) به صورت زنده پخش شد و تهیه‌کنندگی آن
درود - روحش شاد و یاد الطاف و از خودگذشتگی هایش همیشه در خاطرمان پایدار.در مراسم خاک سپاری استاد علی آبادی با حضور جناب دکتر فانی و جمعی از دوستان {مهندس برزگر- جنابان فیض خانی - داودی - برخ - دکتر خبازان و بنده و سروری که کنار دکتر فانی در عکس بالا نشسته اند و از خیرین منطقه هستند و در جلسات بازسازی دبیرستان اکثرا حضور دارند}با شکوه منعقد گردید.از جناب دکتر فانی خواستیم در مراسم صحبتی در تقدیر از استاد علی آبادی داشته باشند و ایشان پذیرفتند - هم
مشاورخانواده در چه زمینه هایی مشاوره میدهد؟
 
خیانت همسر
دروغگویی همسر
بی مسئولیتی همسر
اختلالات خانوادگی،
اختلافات مکرر با همسر،
دخالت خانواده همسر ،
سوء ظن همسر،
عدم تمایل زوجین به یکدیگر،
روابط خشک و سرد،
اعتیاد همسر،
شوهر خشن،
زن دوم همسر،
سوء استفاده شوهر از همسر،
سقط جنین همسر،
اختلاف در تربیت فرزندان،
مشکلات مربوط به ازدواج مجدد،
ضرب و شتم از سوی خانواده همسر،
مشکلات همسر،
مشکلات خانوادگی،
مشکلات شغلی و اقتصادی خانواده
مشکلات مذ
به گزارش عصرحباد؛ جشن عید سعید غدیر خم، امشب (دوشنبه 28 مرداد 98) بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور پر شور مردم و با اجرای مسابقه، مدیحه سرایی، نورافشانی و... به همراه حرکت نمادین کاروان غدیر خم در محل پارک آزادگان شهر حبیب آباد برگزار شد.
گفتنی است این مراسم به همت هیئت محبان حضرت علی اکبر (ع) مسجد تکیه و با همکاری شهرداری حبیب آباد برگزار شد.
گزارش تصویری این مراسم بزودی منتشر خواهد شد.
 دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود کتاب اقتصاد خرد » کتابخانه رایگان تاریخ ماpdf.tarikhema.org › PDF › دانلود-ک... Translate this page دانلود کتاب اقتصاد خرد. در 1 مهر 1397 8,263 1 · آموزش دانلود ... نام کتاب · اقتصاد خرد (دانلود+). نویسنده. دکتر محسن نظری ... PDF – پی دی اف. منبع الکترونیکی. نام کتاب‎: ‎اقتصاد خرد‎ (دانلود+)    نویسنده‎: ‎دکتر
هزینه مراسم ختم در مشهد
جهت آگاهی از هزینه های مراسم ختم در مشهد تماس بگیرید: 38331044 شما می توانید با استفاده از خدمات ترحیم تشریفات بهشت , هزینه های خود را کاهش دهید.بهشت مطمئن ترین برگزار کننده مراسم ختم در مشهد می باشد و توانسته ایم خدمات خود را به مردم عزیز شهر مشهد ارائه نماییم...
ادامه مطلب
دانشکده‌ هر سال، اردیبهشت ماه، به مناسبت روز معلم، یه مراسم داره به اسم «یاد استاد». معمولا هم روالش اینه که استادها یکی‌یکی میرن رو سن و چند دقیقه‌ای حرف می‌زنن و چند تا سوال جواب میدن و یه خاطره تعریف می‌کنن و آخرش هم یه شاخه گل یا یه هدیه‌ی کوچیک می‌گیرن و برمی‌گردن سر جاشون.
چند سال پیش، مدتی قبل از این مراسم، دکتر میرعمادی که از استادهای دانشکده بود، فوت کرد. نمی‌دونم وقتی مراسم داشت برگزار می‌شد چهلم ایشون گذشته‌بود یا نه. ولی ما
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حبیب آباد، فر
مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور علی خدری فرماندار علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ،اندیکا، لالی وهفتکل در مجلس شورای اسلامی وتعدادی از مدیران دستگاههای اجرائی  در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور اندیکا برگزار شد.
ادامه مطلب
با سلامبه اطلاع می رساند مراسم جشن باشکوه میلاد منجی عالم بشریت حضرت حجة ابن الحسن المهدی علیه السلام امشب در حیدرآباد برگزار می گردد.شروع مراسم با نماز جماعت مغرب و عشا در #مسجد_جامع و در ادامه برپایی جشن در #حسینیه_حضرت_علی_اکبر علیه السلام برقرار خواهد بود!@Haydarva
دکتر نفریه مدیرکل مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی ، دکتر هاشمی نیا مدیرکل دفتر حراست سازمان ودکتر آرام مدیرکل محترم بهزیستی مازندران و اعضا شورای معاونین در مراسم شاد و جذابی که برای کودکان حادثه دیده سیل در روستای ملاکلا برگزار شدحضور سبز داشته و به کودکان اسباب بازی اهدا نمودند. 
من درآن زمان نماینده ی مجلس شورای اسلامی بودم. همسرم یکی از بچّه ها را نزد پزشک برد و درمطب دکتر همسر مقام معظم رهبری را ملاقات کرد. ایشان نیز یکی از فرزندان خود را برای مداوا به آنجا آورده بودند. کسی نمی دانست که ایشان کیست!چون نوبت به همسر اقا رسید؛ به اتاق پزشک مراجه کردند. دکتر پس از معالجه فرزند مقام معظم رهبری گفت: «برای مداوای فرزندتان روزی یک لیوان لعاب برنج به او بدهید.
همسر مقام معظم رهبری گفت: «ما چنین امکاناتی را نداریم.»پزشک که ایش
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️حاج حبیب الله مبینی امروز دارفانی را وداع و دعوت حق را لبیک گفت.
مراسم تشییع عصر امروز برگزار خواهد شد.
این مصیبت را خدمت خانوده آن مرحوم تسلیت می‌گویم.
مراسم هفت و ختم در مسجد جامع برگزار خواهد شد
بسم الله الرحمن الرحیم
مراسم جشن نیمه شعبان در حسینیه مجازی دفتر امام جمعه چابکسر برگزار می گردد .
زمان :چهارشنبه ۹۹/۱/۲۱ ⌚ ساعت ۲۱ (۹ شب)
سخنران حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری
مداحان کربلایی میلاد طاهری کربلایی عادل گل محمدی کربلایی کوروش امینی
پخش زنده از طریق آدرس های اینستاگرامی زیر :
دفتر امام جمعه چابکسر
https://www.instagram.com/ebrahimi.ir1
چابک نیوز
https://www.instagram.com/chabok.news/
هیئت یالثارات الحسین(ع)چابکسر
https://instagram.com/heyat.lesarathossein.chaboksar
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان
کاشمر ، رضا غلامیان مدیر کانون فرهنگی شهدای روستا اظهار داشت: مراسم جزء
خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم روستا  با حضور امام جماعت مسجد  هر
روز  عصر برگزار می شود.

ادامه مطلب
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از گاردین ادریس آلبا روز دوشنبه ۲۶ اسفند داخل توئیتی در این باره نوشت: «آزمایشکووید-۱۹ من امروز صبح مثبت شد. حالم خوب است. فعلا هیچ علامتی ندارم، اما به فکر کردن قرارگرفتن احتمالی ام در معرض ویروس ایزوله شده ام. مردم در خانه بمانید و عملگرا باشید. من بوسیله خبر رسانی درباره وضعیت سلامتم دنباله خواهم رحم. وحشت نکنید.» هفته پیش آشکار شد که البا در یک مراسم در لندن با سوفی گرگور ترودو، همسر جاستین ترودو، ش
کاشمر، ترشیز اسپرت / بخش مرکزی ؛ پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ؛ محمد جعفرنژاد خبرنگار -  همزمان با هفتم ربیع الاول، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد صاحب الزمانی عج روستای قوژد برگزار شد.
ادامه مطلب
مراسم 16 آذر (روز دانشجو) 
و جشن فارغ التحصیلی 
به مناسبت شانزدهم آذرماه، روز دانشجو و فارغ التحصیل شدن دانشجویان ورودی سال ۹۵، مراسم باشکوهی در دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.این مراسم با سخنرانی دکتر محمد سبحانی عضو هیأت علمی و مدیر گروه دانشکده و حضور پرشور اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده های محترم ایشان، روز یکشنبه هفدهم آذرماه در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.پخش کلیپ، اجرای نمایش، قرائت شعر و دلنوشته و اهدای هدایا و ج
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
مراسم اختتامیه کارگاه سخنوری،فن بیان و مقدمه ای بر اجرا،عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهید روا آب پخش برگزار شد.
این کارگاه با همت مهندس بهزاد بویری مشاور امور جوانان شهردار آب پخش و با حضور و تدریس حسین دهقان مجری توانمند استان بوشهر برگزار شد.
در این کارگاه از شهرهای مختلف استان حضور داشتند،هنرجویانی از شهر کلمه گرفته تا روستای بهر و شهرهای شبانکاره و وحدتیه و آب پخش و غیره. 
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - روستای قوژد " ترشیز اسپورت "
قوژد  ـ پایگاه اطلاع رسانی روستا  ـ مراسم دومین شب از لیالی پرفیض قدر در شب شهادت حضرت علی (ع) با حضور جمع کثیری از مؤمنان در مسجد جامع روستا ، مسجد امیر المومنین (ع) روستا ، صاحب الزمانی (عج) برگزار شد.

ادامه مطلب
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️ مرحومه ی مغفوره شادروان عزت الهی ، همسر آقای عباس الهی و والده ی مکرمه ی جناب سرگرد مهدی الهی دارفانی را وداع گفت . مراسم تشییع پیکر این مادر راس ساعت چهار عصر امروز یکشنبه مورخه ی 26/12/1397 از مقابل منزل ایشان واقع در خیابان ولیعصر ، جنب مسجد حجت ابن الحسن عج شهر خالدآباد به سمت گلزار شهدا برگزار می گردد .
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
مراسم جشن سال نو یاقوت‌ ها در یاقوتستان یکی از جمهوری‌ های روسیه برگزار شد. به گزارش چفچفک، یاقوت‌ ها یا یاکوت‌ ها گروهی از مردم ترک در منطقه یاقوتستان می‌باشند.
قوم یاقوت نیز بیشتر در ناحیه یاقوتستان در فدراسیون روسیه و همچنین ناحیه آمور، ماگادان، ساخالین و نواحی خودمختار ایونکی و تایمور زندگی می‌کنند.
یاقوت‌ ها از نظر اقتصادی و جغرافیایی به دو گروه عمده تقسیم می‌شوند. یاقوت‌ های شمالی به طور سنتی ماهیگیر و شکارچی می‌باشند؛ در حالی
جشنواره گنج سی ساله در کرمان ادامه دارد
دبیر اجرایی جشنواره گنج سی ساله گفت: جشن های ویژه شهرستانهای استان کرمان از روز شنبه هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در تالار بسطامی ادامه دارد.

به گزارش ندای زرند، "حسین شهابی" گفت: با تاکید استاندار کرمان، همچنین نشست های تخصصی آینده پژوهی شهرستانهای استان در همان روزهای جشن، عصرها از ساعت 17 تا 19 با حضور مسئولان برگزاری جشنواره و نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای اداری شهرستانها با رو
تمامی عروس و دامادها چندین ماه تلاش می کنند تا یک مراسم عروسی همانطور که می خواهند برگزار کنند. انتخاب درست تشریفات عروسی باعث می شود که در نهایت روزی که مهمانان می بینند به یک مراسم مجلل تبدیل شود، تشریفات عروسی در هر شهر یا روستایی با توجه به فرهنگ آنجا متفاوت می باشد. تشریفات عروسی بر خلاف نامی که دارد تجمل گرایی در عروسی نیست بلکه نظم دهی به آداب و رسومی می باشد که با توجه به فرهنگ محل عروسی باید انجام شود. در این مقاله قصد داریم ویژگی های
جروزالم پست از نخستین رژه همجنسبازان در سراسر اسرائیل با حضور حدود
سه هزار جوان ساکن سرزمین‌های اشغالی خبر داد. این افراد که اغلب جوانان زیر 21 سال
بودند در حالی برگزار شد که پلیس رژیم اسرائیل هفت تن را به اتهام تلاش برای حمله به
این افراد بازداشت کرد. پیش‌تر صدها تن در مخالفت با این مراسم در محل برگزاری آن
تجمع کرده بودند.

این مراسم در حالی از سوی رژیم اسرائیل برگزار میشود که این رژیم خود
را تنها دولت یهودی جهان می‌نامد.
مراسم 16 آذر (روز دانشجو) 
و جشن فارغ التحصیلی 
به مناسبت شانزدهم آذرماه، روز دانشجو و فارغ التحصیل شدن دانشجویان ورودی سال ۹۵، مراسم باشکوهی در دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.این مراسم با سخنرانی دکتر محمد سبحانی عضو هیأت علمی و مدیر گروه دانشکده و حضور پرشور اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده های محترم ایشان، روز یکشنبه هفدهم آذرماه در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.پخش کلیپ، اجرای نمایش، قرائت شعر و دلنوشته و اهدای هدایا و ج
تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
مراسم شب یلدا در ایران و شهر های مختلف آن به روش های گوناگون و مختلفی برگزار می شود. این
شب که از قدیم از زمان داریوش یکم وارد رسوم و فرهنگ مردم ایران شده است. شب یلدا یکی از
قدیمی ترین وکهنه ترین جشن های ایرانی است.
مراسم شب یلدا در روز آخر ماه آذر فصل پاییز یعنی ۳۰ آذر  جشن گرفته می شود که در خونه
پدربزرگ، مادر بزرگ ها ( بزرگ خانواده) جمع می شدند و این شب که یک دقیقه بیشتر از شب های
دیگر است نیز دور هم جمع می شوند و به
برگزاری جشن زیر سایه خورشید در شهرستان زرند

جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید به مناسبت دهه کرامت با استقبال بی نظیر مردم در آستان مقدس امام زاده حمزه زرند برگزار شد
 ناصر ایرانمنش دبیر و مسوول برگزاری مراسم زیر سایه ی خورشید در گفتو گو با خبرنگار ندای زرند گفت: جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)با استقبال پر شور مردم در امام زاده حمزه برگزار شد
 ایرانمش عنوان کرد: از جمله برنامه های ما در این مراسم حضور
با سلام به اطلاع می رساند به مناسبت فرا رسیدن دهه فاطمیه و ایام شهادت دخت گرامی پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله و سلم حضرت فاطمه سلام الله علیها در مسجد جامع مراسم عزاداری از طرف برادر عباس بهمنی (عباس حاج یدالله) از امشب به مدت پنج شب برگزار می گردد.
از قشنگیای زندگی براتون بگم؟⁦☺️⁩
ظهر در حالی که با خودم فکر میکردم چجوری سیرابی و شیردان رو تو معدم فرو کنم(جز برنامه‌ غذایی جدیدمه)زنگ خونه رو میزنن و با این صحنه روبرو میشم+
ی پیرزن پیرمرد همسایمونه که نگم از مهربونیشون براتون
هر دفعه میبینمش با ذوق بغل و بوسم می‌کنه میگه تو مثل دختر خودمی و خدا رو شکر که اومدی اینجا...
منم مثل مادر جونم دوستش دارم واقعااا⁦
راستش با اینک خونه ای ک  الان هستیم به شدت داغون و قدیمی‌ها و اوایل که اینجا اوم
سلام خدمت همراهان عزیز
روز جمعه18مرداد 
در کنار عزیزان کوتاه قامت و اساتید بزرگ دکتر مهدی کریمی آغمیونی و دکتر بهروز شاهینفر و کیان افشار _جهت مشاوره عزیزان جلسه ای برگزار شد که با پرسش و پاسخ کوتاه قامتان و مشاوره عزیزان جهت درمان ناهنجاری های مادر زادی و ناتوانی جسمی در کافه نانیسم خیابان شهید بهشتی به مدیریت آقای ابراهیمی برگزار شد، بزودی خبر های خوبی در راه است. 
دکتر کریمی
دکتر شاهینفر 
با ما تماس بگیرید :09382624034 _02144563178
ایران _تهران _تهر
آئین و رسوم چهارشنبه سوری
مراسم چهارشنبه سوری در ایران که مردم ایران در آخرین روز چهارشنبه آخر سال جشن می گیرند.
همچنین مردم در این روزهای آخر سال مشغول خرید لباس نو و چیدن سفره هفت سین خود نیز
مشغولند. چهارشنبه سوری، یکی از رسومات خاص و جالبی که در بین ایرانیان رایج است و هر
چقدر به عید نوروز و سال جدید نزدیک تر می شویم استقبال از چهارشنبه سوری نیز افزایش
پیدا می کند. در تمام نقاط ایران و اکثر قومیت ها این رسم در چهارشنبه آخر سال انجام می پذ
 فروغی که در آسمان ادبیات هرگز خاموشی نخواهد گرفت
فروغ در ظهر ۸ دی‌ماه ۱۳۱۳ در خیابان معزالسلطنه کوچهٔ خادم آزاد در محلهٔ امیریه تهران از پدری تفرشی و مادری کاشانی‌تبار به دنیا آمد. پوران فرخ‌زاد خواهر بزرگ‌تر فروغ چندی پیش اعلام کرد فروغ روز هشتم دی ماه متولد شده و از اهل تحقیق خواست تا این اشتباه را تصحیح کنند. فروغ فرزند چهارم توران وزیری‌تبار و سرهنگ محمد فرخ‌زاد است. از دیگر اعضای خانواده او می‌توان برادرش، فریدون فرخ‌زاد و خواهر
برعکس دیروز دیر راه افتادم و دیر رسیدم و جا پارک هم پیدا نکردم و خیلی دور پارک کردم و حدود یک ربع بعد مراسم رسیدم.
وقتی رسیدم فهمیدم امروز، جمعه بعد از ظهر مصادف هست با شب هفت حضرت زهرا.
و مراسم شب هفت دعوتی است.
و به عنایت و بزرگواریشون به این مراسم دعوت شده بودم. گرچه دیر رسیدم.
برگزاری مراسم ترحیم
برگزاری مراسم ترحیم را با خیال آسوده به کادر ایپک بسپارید .
از دیرباز تاکنون سوگواری برای عزیز از دست رفته در میان ایرانیان رایج بوده است .
هنگامی که شخصی فوت می کند بستگان ، دوستان ، آشنایان و همسایگان فرد متوفی به دیدار خانواده او می آیند .
و با برگزاری مراسم ختم به سوگواری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن فرد می پردازند .
این سوگواری از خاکسپاری فرد تازه درگذشته شروع شده و شامل مراسم های مختلفی مانند سوم ، هفتم ، چهلم و سا
آیین شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور مادران و شیرخوارگان عاشورایی در روز ششم محرم در سراسر کشور برگزار شد.
این مراسم در بیش از ۵ هزار نقطه از ۳۲ استان کشور برگزار شد، به جز ایران اسلامی همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از ۴۰ کشور جهان هم برگزار می‌شود.
این مراسم در نخستین جمعه در دهه اول محرم هر سال برگزار می‌شود و به منظور گرامیداشت مقام طفل شیرخواره امام حسین(ع) و شهادت مظلومانه‌اش، باحضور کودکان شیرخوار و مادرانشان برگزار و عاشقان اباعبدا
*«پرونده ویژه گروه»* روز سه شنبه *موضوع: احکام* متن شماره ۳ : *استفتاء از دفتر مقام معظم رهبری(حفظه الله):* سلام و وقت بخیر؛ ۱)در منطقه ی ما همه ی مراسمات ترحیم رو در مسجد محل می گیرند و برای هر مرحوم دو تا سه روز در مسجد از حدود ساعت ۹صبح تا یازده شب مراسم دارند. معمولا این مراسمات باعث مختل شدن برخی برنامه های مذهبی مسجد نیز میشود؛ تاجایی که یکبار مراسم اعتکاف نیز بخاطر همزمانی با مراسم ترحیم یکی از عزیزان برگزار نشد! ۲)بیشتر جلسات هم با پخش قرائ
پروردگارا بسی این چند روزه درگیرم...سه عدد مقاله سی صفحه ایی دارم درباره کره جنوبی کیپاپ اوتاکو غیره می نویسم تا پوران و نوید بدبختمون نکن....فیک و سناریو مس توییت و نماشا هم جای خود
.
در این بدبختی فقط این را کم داشتم....در زیر پست خبری پوران جون کامنتی بسی ساده درباره ی عر زدن های خود برای بی تی اس و اکسو کردم...بازم میگم تمامش فقططططططط عررررر بود!
و اینگونه بود که این یک عدد دوست ارمی چنین جواب دقیق و خوب و صالحی به من دادقشنگ اینقد جوابش خوب بو
به‌علت توصیه‌های بهداشتی مسئولان و جلوگیری از شیوع کرونا؛ سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی برگزار نمی‌شود
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، امسال به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم‌له به مشهد مقدس سفر نخواهند کرد.
ادامه مطلب
بالاخره انتظارها به سر رسید و اپل دعوتنامه مراسم معرفی آیفون ۲۰۱۹
را ارسال کرد. طبق این دعوتنامه، مراسم معرفی این آیفون‌ها که احتمالا با
نام آیفون ۱۱ شناخته خواهند شد، در تاریخ ۱۹ شهریور ماه و در سالن استیو
جابز در مقر اصلی اپل در کوپرتینو کالیفرنیا، برگزار خواهد شد.
ادامه مطلب
مردم جنوب:  همزمان با فرارسیدن اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشن وشادی با همکاری هئیت حضرت اباعبدالله حسین (ع) (مسجد قدس) و هئیت محبان اهل البیت (علیهم السلام) ( مسجد الغدیر ) در مسجد قدس برازجان برگزار شد.

ادامه مطلب
تهیه و تولید پک ها مراسم ترحیم
تهیه و تولید پک ها مراسم ترحیم ، در اشکال متفاوت و رنگ های متنوع را میتوانید به صورت خاص و بدون دغدغه تهیه کنید .
یکی از جدیدترین و ساده ترین روش ها برای پذیرایی از مهمانان در مراسم ترحیم است
شما می توانید از طریق شیوه نوین ایپک ، زحمت خود را برای پذیرایی از مهمان ها کمتر کرده
این پک ها نه تنها شما را راحت میکنند بلکه دارای ظاهری بسیارشکیل و مناسب برای هر نوع مراسم هستند
که مراسم شما به بهترین شکل انجام میشود .
در ا
 
مراسم اعطای جوایز هر ساله ایالات متحده که به وسیله آکادمی علم ها و هنرهای تصاویر متحرک به شایسته ترین اثرها صنعت سینما عالم اهدا می‌گردد . این مراسم یکی‌از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در دنیا است و اصلی ترین جایزه در موضوع سینما می باشد و سالانه در بیشتراز ۱۰۰ میهن دنیا به‌صورت زنده پخش میشود . جایزه اسکار یک کدام از خیر جایزه از جوایز آکادمی است . جوایز آکادمی در بخش رسانه تحت عنوان قدیمی‌ترین مراسم اهدای
محله ما یک رفتگر دارد، صبح که با ماشین از درب خانه خارج می شوم سلامی گرم می کند و من هم از ماشین پیاده می شوم و دستی محترمانه به او می دهم، حال و احوال را می پرسد و مشغول کارش می شود.
همسایه طبقه زیرین ما نیز دکتر جراح است، گاهی اوقات که درون آسانسور می بینمش سلامی می کنم و او فقط سرش را تکان می دهد و درب آسانسور باز نشده برای بیرون رفتن خیز می کند.
به شخصه اگر روزی برای زنده ماندن نیازمند این دکتر شوم، جارو زدن سنگ قبرم به دست آن رفتگر، بشدت لذت ب
عروسی در باغ  تالار خیلی زیباتر و جذاب تر از تالار عروسی است چرا که ممکن است بسیاری از مردم به این فکر کنند که یک عروسی خوب در محیطی زیبا و محوطه باز میتواند بسیار خاطره انگیز تر و جذاب تر از برگزاری مراسم عروسی در یک تالار باشد از این جهت تحمل سختی و دوری مسافت را نموده و به اطراف تهران مراجعه می نمایند تا بتوانند مراسم عروسی خود را در باغ برگزار نمایند.
ادامه مطلب
آیین تجلیل از حافظان فارغ‌التحصیل مؤسسه  آموزش حفظ «ابوایوب انصاری» در شهر «مدان» بلغارستان به همت انجمن جهانی قرآن و سنت برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز  شیخ خالد عبدالکافی، معاون دبیرکل انجمن جهانی قرآن و سنت در امور آموزشی و علمی، گفت: این مراسم در راستای رهنمودهای شیخ محمد بن عبدالکریم العیسی، دبیرکل اتحادیه جهان اسلام و با هدف تجلیل از فارغ‌التحصیلان حافظ قرآن کریم مؤسسه «ابوایوب انصاری» شهر مدان بلغارستان برگزار شد.مصطفی حجمی، م
«هزینه مراسم عید و برات را به سیل زدگان اختصاص دهید»با توجه به ارادت همشهریان محترم به اهلبیت و احترام به اموات، بویژه در نیمه شعبان، که مراسم عید و برات را برگزار می نمایید، پیشنهاد می شود در صورت صلاحدید، هزینه های برگزاری مراسم یاد شده را به هم میهنان آسیب دیده از سیل اختصاص دهید و ثواب این صدقه بزرگ را به ارواح در گذشتگان نثار و ایثار فرمایید که قطعا مورد تایید امام زمان"عج" و رضایت پروردگار خواهد بود.خدا رحمت کند همه در گذشتگان را و خداو
امروز بعد از اینکه نماز ظهر و عصر رو به امامت آقای دکتر برگزار کردیم، موقع بازگشت به اتاق جلسه خواستم یه پیشنهادِ هیجان‌انگیز و تا قسمتی هم سادیسماتیک مطرح کنم و برای مستر نوشتم که :"به نظرت آقای دکتر رو برای جمعه دعوت کنم به دعای ندبه؟"
و این پیام رو به اشتبااااااه برای خودِ آقای دکتر ارسال کردم!
بدین ترتیب آقای دکتر اینطوری به خونه ما دعوت شد!

+میگم تشریف بیارین خوشحال میشیم. میگه: حالا اول شما مشورت‌هاتونو بکنین! :دی
+حجم شرمندگی و خجالتم
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
بوسیله گفته رئیس نماینده پایتخت، تدابیر و تمهیدات انتظامی و ترافیکی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم، پیش بینی شده است: «افتخار ما این است که درون مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، خادم عاشقان امام حسین(ع) هستیم و تلاش می کنیم این همایش داخل امان و آرامش طولانی برگزار شود.» سردار «حسین رحیمی» گفت: «راهپیمایی عظیم اربعین حسینی داخل واقع بزرگ ترین ازدحام بشری است که اتحاد، انسجام و همدلی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) را به جهانیان علامت
مراسم گرامیداشت شهادت مظلومانه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد الغدیربرازجان با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیم شهسوار وآقای حیدر بردبار نسب فرمانده بسیج دانش آموزی باقرالعلوم (ع) شهرستان دشتستان برگزار شد.

ادامه مطلب
◀در مراسم عاشورای امروز در مرقد مطهر حضرت امام حسین علیه السلام ۳۱ تن بر اثر ازدحام جمعیت جان باختند و ۹۶ نفر مجروح شدند.این جان باخته ها که در مراسم هروله عاشورای امروز که هر ساله در ظهر عاشورا برگزار می شود از زائرین عراقی بوده اند.
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه سه شنبه 29 مرداد 98 مراسم آئینی خطبه خوانی غدیر خم توسط مداح برجسته کشوری حاج حسن نرگس خوانی و دیگر ذاکرین اهل البیت علیهم السلام با حضور پر شور مردم و امام جمعه حبیب آباد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برخوار، بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حبیب آباد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) بخش حبیب آباد و فرماندهی انتظامی بخش حبیب آباد در محل پارک آزادگان شهر حبیب آباد برگزار شد.
گزارش تصو
بسم الله الرحمن الرحیم
؛انالله واناالیه راجعون؛
با تسلیت وتعزیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصرعلیه آلاف الثناء  ونائب برحقشان حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی وأمت شهیدپرورایران بمناسبت رحلت فقیه عالیقدرورئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله شاهرودی..به همین مناسبت مجلس ترحیمی ازطرف امام جمعه محترم اروندکنارحجه الاسلام والمسلمین محمدی پور جهت تجلیل ازمقام شامخ مرجعیت وفقاهت وگرامیداشت زنده یادمرحوم حضرت آیت الله شاهرودی امروزسه شنبه
تشریفات عروسی لاکچری موسسه پیوند مهرافزا با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و گروهی متخصص
به لطف تلاش و تجربه حرفه ای پرسنل این موسسه، مراسم عروسی شما با تشریفات عروسی بیاد ماندنی برگزار خواهد شد.
بنابراین به چند ساعت رقص و پایکوبی و آهنگ شاد عروسی بسنده نکرده و نکات ریز و درشت را رعایت خواهد کرد.
برنامه ریز عروسی شما باید انتخاب تمام موارد مراسم عروسی تان حتی آرایشگر عروس و آرایشگاه داماد نیز شما را راهنمایی کند.
برای افرادی که مراسم عقد خود
اگر دلتان برای یک مکان سنتی با مردمانی قدیمی با لباس های رنگ و وارنگ تنگ شده است، حتما باید سری به بازار قدیمی شهر سنندج بزنید!
اینجا یکی از هزاران جاذبه گردشگری کردستان است. آنهایی که نقش جهان اصفهان را دیده اند تا حدودی اینجا احساس آشنایی می کنند چون شباهت های با هم دارند.
از جاذبه های طبیعی کردستان هم می توان به دریاچه زریوار اشاره کرد. این دریاچه در فاصله سه کیلومتری غرب مریوان قرار دارد و داستان ها و افسانه های متعددی در مورد پیدایش آن وج
تشریفات عروسی لاکچری موسسه پیوند مهرافزا با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و گروهی متخصص، از معتبر ترین موسسه های تشریفات عروسی در تهران به شمار می رود.
از رزومه معتبر این موسسه باید به همکاری با هنرمندان عزیز کشورمان اشاره کرد؛ که از جمله آن ها همکاری با تیم سریال ستایش و برگزاری مراسم عقد آقای مهدی قائدی (بازیکن تیم استقلال) می باشد.
به لطف تلاش و تجربه حرفه ای پرسنل این موسسه، مراسم عروسی شما با تشریفات عروسی بیاد ماندنی برگزار خواهد شد.
چر
تشریفات عروسی لاکچری موسسه پیوند مهرافزا با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و گروهی متخصص، از معتبر ترین موسسه های تشریفات عروسی در تهران به شمار می رود.
از رزومه معتبر این موسسه باید به همکاری با هنرمندان عزیز کشورمان اشاره کرد؛ که از جمله آن ها همکاری با تیم سریال ستایش و برگزاری مراسم عقد آقای مهدی قائدی (بازیکن تیم استقلال) می باشد.
به لطف تلاش و تجربه حرفه ای پرسنل این موسسه، مراسم عروسی شما با تشریفات عروسی بیاد ماندنی برگزار خواهد شد.
چر
 مراسم معارفه میودراگ رادولوویچ, سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن هم‌اکنون با حضور مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن اصفهان و مدیران این باشگاه در اصفهان در حال برگزاری است.
نکته جالب توجه در این مراسم حضور علیرضا منصوریان, سرمربی پیشین ذوبی‌هاست. قرار است بعد از مراسم معارفه  رادولوویچ, نخستین جلسه تمرینی ذوب‌آهن با سرمربی جدید برگزار شود.
یک مربی خارجی به‌عنوان دستیار با نظر رادولوویچ به کادر فنی ذوب‌آهن اضافه می‌شود. همچنین قرار است مرب
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
رسم و رسوم حنابندان چیست؟مراسم حنابندان از مراسم‌هایی است که پیش از شب عروسی برگزار می‌شود. این مراسم در برخی از شهرهای ایران و در میان بعضی از قومیت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به شکل خاص خودشان برگزار می‌شود. البته این روزها که برگزاری مراسم عروسی با دردسر زیادی همراه است، خیلی از افراد بسیاری از مراسم‌های پیش و پس از عروسی را حذف می‌کنند. اما حنابندان از آن مراسم‌هایی است که به دلیل خاص بودن هنوز طرف‌‌داران خود را دارد. حتی د
تشریفات عروسی لاکچری موسسه پیوند مهرافزا با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و گروهی متخصص، از معتبر ترین موسسه های تشریفات عروسی در تهران به شمار می رود.
همکاری با تیم سریال ستایش و برگزاری مراسم عقد آقای مهدی قائدی (بازیکن تیم استقلال) می باشد.
به لطف تلاش و تجربه حرفه ای پرسنل این موسسه، مراسم عروسی شما با تشریفات عروسی بیاد ماندنی برگزار خواهد شد.
بنابراین به چند ساعت رقص و پایکوبی و آهنگ شاد عروسی بسنده نکرده و نکات ریز و درشت را رعایت خواهد
همزمان با سراسر ایران اسلامی در قلعه گنج برگزار شد:
ائین عزاداری شهادت حضرت فاطمه (ص) در قلعه گنج
مراسم عزاداری شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) در فاطمیه دوم  به مدت ۵ شب در جوار گلزار شهدا گمنام شهرستان قلعه گنج برگزار گردید.
ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شهرستان قلعه گنج در آ
ادامه مطلب
روز بزرگداشت سعدی گرامی باد
یکم اردیبهشت در تقویم ایران به نام روز سعدی نامگذاری شده است شاعر و نویسنده قرن هفتم ایران که به حق او را استاد سخن می نامند .هر سال در روز اول اردیبهشت مراسم بزرگداشتی با حضور مسولین و مردم بر سر مزار سعدی برای زنده نگه داشتن یادش برگزار می شود.
این دومین داستان من است که به زودی منتشر می کنم.نام این داستان جنگ جهانی سوم است که بین چین و آمریکا اتفاق می افتد.در حقیقت من طبق پیش بینی هایی که از این جنگ شده سعی کردم داستان مهیج یک ژنرال چینی را به تصویر بکشم.حالا بریم یه پیش داستان از این داستان رو داشته باشیم:
چشمم به کاغذی خورد که در جیب یکی از سرباز های سوخته بود.روش نوشته بود اگه من مردم به همسر و دخترم بگین که خیلی دوستشان داشتم...
اسمش را خواندم:تاکاشی ایزاما...
با خودم گفتم اگر همسر و
به همت مسئول کتابخانه 
امام علی (ع) ثریا قلندری و کتابدار بخش کودک مینا شاه بازاده در روز دوشنبه
مورخ 2 اردیبهشت به مناسبت میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مراسم جشنی
ویژه بچه های پیش دبستانی برگزار شد در این مراسم ضمن آشنایی کودکان با امام زمان و
مهربانی های آن حضرت و نقل داستان، مولودی خوانی و کف زنی برگزار شد. همچنین در بخش دیگر برنامه  کودکان با کشیدن نقاشی و نوشتن جملاتی در مورد
امام زمان در پربار تر شدن مراسم شرکت داشتند. در آخر
اوایل ک میاوردمش دانشگاه میگفتم میخام برم پیش استادم دکتر فلانی
با تهجب میگفت یعنی استدت آمپول داره دکتره؟؟
و براش توضیح میدادم ک نه اون دکتر امپول نیست
چندباری هم ک همراه من ب جاهای علمی اومده دیده که منو صدا زدن خانم دکتر
دیشب یهو وسط ی سریال ک داشتیم میدیدم ذوق زده شد و انگار چیز جدیدی کشف کرده مثل ارشمیدس
 یهو گفت آها مامان من دکتر ستاره هاست دکتر ماه دکتر شهاب سنگ

زدم زیر خنده بهش میگم چی میگی
میگه مامان دکتر تلوزیونم هستی یا مثلا دکتر
مراسم رونمایی کتاب های جناب آقای محمد علی پرویزیان نویسنده و پژوهشگر، مورخ  سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 17/15 دقیقه عصر در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی برگزار میگردد. از اعضای محترم خواهشمند است با حضور خود رونق بخش این محفل ادبی باشند
حساب کاربری رسمی IFA در توئیتر به‌تازگی اعلام کرده است که نمایشگاه موردانتظار سال ۲۰۲۰ از همه‌گیری کروناویروس متأثر شده، اما قرار نیست به‌طور کامل لغو شود. دولت آلمان در بیانیه‌ای رسمی به تمامی نهادها اعلام کرده است اجازه‌ی برگزاری رویدادهایی که شمار شرکت‌کنندگان آن‌ها مرز ۵٬۰۰۰ تن را رد می‌کند، صادر نمی‌شود. این محدودیت قرار است تا روز ۲۴ اکتبر ۲۰۲۰ (۳ آبان ۱۳۹۹) پابرجا باقی بماند. نمایشگاه ایفا همه‌ساله در ماه سپتامبر برگزار می‌شو
حجت‌الاسلام سید احمدآقا شفیعی دارابی
 
مراسم تشییع و نماز بر پیکر همسر مکرّمه‌ی سید احمدآقا
 
مراسم ختم. 18 آذر 1398. ساری
 
حضور روحانیون محترم داراب‌کلا، ساری و منطقه در مراسم تشییع و نماز
 
درگذشت همسر فرهیخته‌ و گرانقدر جناب حجت‌الاسلام سید احمدآقا را به ایشان و بستگان تسلیت می‌گویم
قلم قم دامنه دوّم
سلام دوستان جان دل
 
خوب و بد گذشته و میگذره
از ‌قتی لپ تاپ رو همسر برده شرکت نیومدم بلاگ سربزنم
خداروشکر همایش دهم دوروزه و عالی برگزار شد
فعلا درگیرودار یک خبر وحشتناک هستیم
یک قتل
بله قتل
منشی شرکت  یک خانووم جوون بود که دوتا دخترداشت 
سه ساله و دوساله
متاسفانه شوهرش خیلی هرز میچرخیده و باهم اختلاف داشتن
چندروز پیش دوباره سر اینکه همسرش اصرار داشته دوست دخترش رو صیغه کنه دعواشون میشه
صبح مامان دختره زنگ زد به همسر و کفت مریم مرده،کشته ش
حجت‌الاسلام سید احمدآقا شفیعی دارابی
 
مراسم تشییع و نماز بر پیکر همسر مکرّمه‌ی سید احمدآقا
 
مراسم ختم. 18 آذر 1398. ساری
 
حضور روحانیون محترم داراب‌کلا، ساری و منطقه در مراسم تشییع و نماز
 
درگذشت همسر فرهیخته‌ و گرانقدر جناب حجت‌الاسلام سید احمدآقا را به ایشان و بستگان تسلیت می‌گویم
قلم قم دامنه دوّم
حسب برنامه سالیانه هشتم هر ماه به نیت امام هشتم مراسم زیارت امین الله در ساختمان مجتمع فرهنگی امام رضا ع برگزار خواهد شد.که این ماه بدلیل مصادف با روز جمعه استثناءً فردا 9 شهریور از ساعت 19 تا اذان مغرب و نمازجماعت با حضور خادمیاران خیّر برگزار خواهدشدلذا مستحضر می‌دارد هرچند  این مراسم با حضور خادمیاران خیّر خواهد بود اما مانع حضور سایر خادمیاران و حتی همه عاشقان حضرتشان نخواهد بود.ان شاءالله شاهد حضور همه خادمیاران و عاشقان ثامن الحجج ب
'اَلا نوروز سلطانی
دوصد من کُنده سوزانی
هنوز فکر زمستانی...!'
نهم فروردین
در بین زرتشتیان و حتی مردم عامه یزد به "نوروز سلطانی" معروف است.
در قدیم
پادشاهان و اعیان با اطعام دادن به مردم کوچه و بازار این روز را جشن می‌گرفتند
و به زیردستان و خدمتگزاران و پهلوانان صله و جایزه می دادند.
اما در ادبیات عامه داستانی وجود دارد مبنی بر این که  
زنی ۹ پسر داشته که همه پسران و شوهر خود را در جنگ ایران با توران از دست داده بوده 
و مردم برای بزرگداشت این زن
همان طور که میدانید نیاز به همسر بیشتر یک نیاز روحی و عاطفی و یک انگیزه برای زیستن بشر است و زندگی با همسر خوب، شیرین تر و هدفمند تر است، حال آنان که ازدواج نمیکنند یا نمیتونند ازدواج کنند چه انگیزه ای برای زندگی دارند و این نیاز روحی که فقط با همسر تامین میشود را چطوری تامین میکنند.
درست است انسان بدون همسر باز هم زنده میماند، ولی آیا زندگی میکند یا فقط زنده است؟، نیاز جنسی چیزی هست که در هر دو جنس به مرور کاهش پیدا میکند ولی نیاز عاطفی  را می
 فرارسیدن عید سعید غدیر خم  به همین مناسبت  مراسم جشنی در کتابخانه مرحوم حاج عیسی رضایی همراه با اعضا کتابخانه برگزار گردید.در ابتدای این برنامه قرآنی توسط مداح تلاوت شد و مولودی خوانی و مدیحه سرایی توسط آقای اکبری برگزار شد
السلام علیک یاروح الله                                                                                                                                 مراسم بزرگداشت رحلت ملکوتی امام خمینی (ره)وقیام خونین ۱۵خرداد                                                  درروزسه شنبه مورخ ۹۸/۳/۱۴ازساعت ۶:۳۰عصردرمسجدحضرت ولی عصر(عج)برگزارمی گردد.                                                                  ازکلیه خواهران وبرادران جهت شرکت دراین مراسم دعوت به عمل می آید.
به گزارش رسانه خادم الشهدا شهرستان داراب مراسم گرامیداشت سردار دل ها در پنجشنبه 19 دی ماه در مسجد نبی اکرم ص برگزار گردید.
که در این مراسم با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج داراب،خادم الشهدا سرهنگ دوم پاسدار حسین هاشمیان در مورد سپهبد شهید قاسم سلیمانی بعد از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی همراه بود.
ادامه مطلب
✅اطلاعیه
بمناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت منجی عالم حضرت مهدی موعود(عج)مراسم جشن ظهور بصورت مجازی درحسینیه مجازی باهمکاری دفتر امام‌جمعه وهیئت یالثارات الحسین(ع)چابکسردر روز چهارشنبه از ساعت ۲۱ بدون حضور جمعیت برگزار میگردد:
همچنین لازم به ذکر است در همین راستا مسابقه ای تحت عنوان عصرظهور برگزار میگرددکه ازبین شرکت کننده گانی که جواب صحیح دادند به قید قرعه به پنج نفر هرکدام به مبلغ۲میلیون ریال اهدا میگردد:
سوالات:
۱.شرط لازم و اصلی برای
دیروز ظهر تو شرکت وقتی داشتم با حرص و عصبانیت درباره‌ شوهرم مطلب میذاشتم زنگ زد و گفت عصری مامان می‌خواد واسه بابا تولد بگیره ساعت پنج میگیره ک کارگرشونم باشه آخه واسه باباش شکلات نذر کرده بوده کارگرشون 
گفتم جشن رو اگ آبجی بزرگه‌ت میگیره نمیام ،گفتش نه مامان داره جشن برگزار میکنه
پرسیدم یعنی کیک رو فاطی نمیپزه؟ گفتش نه مامان پول داده بخرن کیک 
رفتیم و کیک رو آبجی بزرگه‌ش خریده بود و مراسم، مراسم آبجیش بود .
با اینکه از اول میدونستم دروغ
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
به گزارش عصرحباد؛ طبق سنوات گذشته، همزمان با فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یارانش، کاروان پیاده روی حرم تا حرم برای جاماندگان کربلا با حضور هیئات مذهبی و آحاد مردم مومن شهر حبیب آباد، از مسیر آستان مقدس امامزاده عبدالمومن علیه السلام حبیب آباد تا آستان مقدس امامزاده شاهزاده حسن علیه السلام کیجعلی با شعار "حب الحسین یجمعنا" حرکت کرد.
این مراسم به همت هیئت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شهر ح
به رسم هر ساله در فاصله چند روز مانده به ماه محرم، آئین سیاه پوشان و چادرپوشان حسینیه‌ها و تکایای شهرستان نطنز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نطنز ، همه ساله و در آخرین جمعه پیش از ماه محرم‌الحرام، آئین کهن و سنتی سیاه پوشان و چادرپوشان در حسینیه‌ها و تکایای شهرستان نطنز برگزار می‌شود.در این مراسم که با
ادامه مطلب
برترین و کاربردی ترین دوره های آموزشی و کارگاه های مقاله نویسی و روش تحقیق در علوم پزشکی، علوم پایه پزشکی و زیست شناسی توسط موسسه آموزشی دکتر محمدتقی احدی در اردبیل، تهران و سراسر ایران برگزار می شود. 
کارگاه عملی و پیشرفته مقاله نویسی براساس درخواست مقاضیان می تواند بصورت خصوصی و یا گروهی برگزار شود.
دکتر محمدتقی احدی استاد تمام وقت دانشگاه، استاد نمونه و پژوهشگر برتر ومنتخب در علوم پایه پزشکی و فارغ التحصیل از آکادمی پابلونز امریکا و دا
احساس نداشتن به همسر : موضوع مهمی است که می تواند تمامی ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار دهد.
در زندگی زناشویی، برای هر دو طرف هیچ چیز سخت تر از شنیدن عبارت “من شما را دوست ندارم” نمی باشد.
اگر این علائم را در زندگی با شریک زندگی خود مشاهده کنید، به همسر خود را کمی بیشتر دقت کنید.احساس نداشتن به همسر
نشانه های عدم علاقه به همسر چیست؟ هیچ چیز سخت تر از شنیدن “دوستت ندارم” از جانب همسر نیست.
عشق عامل اصلی زنده ماندن زندگی است، که گاهی اوقات در بین
ویژه برنامه ابوذر تا کویر با عنوان «سازه کتاب تصویر» دکتر علی شریعتی مزینانی در ایستگاه مترو شریعتی تهران رونمایی شد.

  به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از ایرنا؛ این آئین عصر شنبه از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه و با حضور برخی از مسئولان شهری، هنرمندان و دوستداران کتاب بخصوص طرفداران دکتر شریعتی برپا شد.مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در حاشیه مراسم سازه کتاب علی شریعتی با عنوان ابوذر تا کو
اللَّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضَانَ«مراسم مجازی شب‌های ماه‌مبارک رمضان»شب های شنبه/ دوشنبه/ چهارشنبه ⏰ازساعت 21 از دوشنبه 8اردیبهشت‌ماه•پخش زنده از صفحات اینستاگرام  و آپارات قرارگاه خادم الشهدا شهرستان دارابآدرس صفحات:•  instagram.com/khademindarab•  aparat.com/khademindarab[ ان‌شاءالله جزئیات سایر مراسمات ماه مبارک رمضان از همین طریق اطلاع رسانی میشود.]
باتقدیم سلام وتبریک پیشاپیش بمناسبت سالروز تولد حضرت مهدی عج باستحضارمى رسانم
 حسب درخواست وپیشنهاد تعدادی از دانش آموختگان دبیرستان دکترنصیری ، ان شاالله چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت اولین گردهمائى سال ٩۸بشرح ذیل در محل آزمایشگاه مکانیک خاک در کارگرشمالى مقابل تربیت بدنى دانشگاه تهران برگزار خواهدشد :
از ساعت ١۹۰۰چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه گردهمائى دیدارى اساتید و دانش آموختگان دبیرستان دکتر نصیرى در کوى دانشگاه ، آزمایشگاه مکانیک خاک برگز
هواداران تیم فوتبال استقلال امروز در مراسم زنده‌یاد ناصر حجازی مشکلات این باشگاه را در فصل‌های اخیر مورد بررسی قرار دادند.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم هشتمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد حجازی صبح امروز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرای تهران برگزار شد، اما تماشاگران تیم استقلال که برای زنده نگه داشتن یاد اسطوره این باشگاه در بهشت‌زهرا حضور پیدا کردند، از فرصت استفاده کرده و به برر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خکام