نتایج جستجو برای عبارت :

اقامت در آینده

برای اقامت داشتن و ماندن در ترکیه بیش از 90 روز لازم است که اقامت گرفت که انواع متفاوتی دارد ، اقامت کاری ، اقامت توریستی ، اقامت تحصیلی که هر کدام شرایط و قوانین بخصوصی دارد . مثلا شما اگر برای اولین بار باشد که اقدام به گرفتن اقامت توریستی میکنید، میتوانید از طریق اجاره ملک این اقامت را بگیرید اما باید دانست که این نوع اقامت را نمیتوان تمدید کرد و باید برای سال دوم از طریق دیگری اقدام به تمدید اقامت خود کنید.

ادامه مطلب
کشور گرجستان از جمله کشورهایی است که ایرانیان تقاضا زندگی و اخذ اقامت این کشور را دارند. همانطور که قبلا هم گفته شد، ایرانیان بدون ویزا به مدت 45 روز می توانند در گرجستان بمانند. در صورتی که بخواهند مدت زمان بیشتری بمانند، باید اقامت گرجستان بگیرند.
اقامت گرجستان به صورت موقت و با اعتبار یکساله می باشد که باید هر سال تمدید شود. در صورتیکه اقامت به صورت مداوم به مدت 6 سال تمدید شود، می توانید درخواست اقامت دائم گرجستان دهید.
روش های اخذ اقامت گ
کارت اقامت ترکیه – کیملیک
کارت اقامت ترکیه یا همان کیمیلکمدت اعتبار کیملیکمدت اعتبار کارت اقامت ترکیه 12 ماه می باشد.
 
 
همراهان عزیز جهت مشاره جهت دریافت اقامت یکساله ترکیه با ما در تماس باشیدشماره تماس ما 09179112533 - 09335665646
 
 
مطالب مرتبطی که در این سایت پیدا می کنید.
 
اقامت در ترکیه
 
شرایط اقامت در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
مهاجرت به ترکیه
اقامت ترکیه برای ایرانیان
هزینه اقامت در ترکیه
خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت
شرایط اقامت در ترکیه ب
در سالهای اخیر، درخواست اقامت ترکیه رشد فزاینده ای داشته است.
دولت ترکیه طی سالهای اخیر و با افزایش درخواست ها برای اقامت دائم در ترکیه، اقدام به اصلاح قوانین مهاجرت نمود.
این قوانین مبتنی بر افزایش سرمایه گذاری خارجی ها در ترکیه به خصوص در حوزه املاک و مستغلات بود.
به بیان ساده ترکیه برای اینکه با یک تیر چند نشان را بزند، فرایند هوشنمدانه ای را برای اقامت دائم و شهروندی ترکیه وضع کرد.
شما با خرید ملک در ترکیه در سریعترین زمان می توانید اقام
 
اقامت در ترکیه
ترکیه یکی از کشورهای اروپایی است که افراد زیادی دوست دارند در این کشور اقامت داشته باشند. با اقامت در ترکیه می توان از امکانات بسیار زیادی بهرمند شد و بهترین شرایط زندگی را داشت. امروزه امکان اقامت در ترکیه برای همه ی افراد فراهم شده است و هر فردی می تواند با پیروی از قوانین کشور ترکیه از اقامت در این کشور برخوردار شود. اخذ اقامت ترکیه بسیار آسان می باشد و می توان از روش هایی مانند خرید خانه، ازدواج، سرمایه گذاری، دانشجویی و
اقامت ترکیه اجازه زندگی مدت دار در ترکیه است، و حتما برای زندگی در ترکیه بیش از 3 ماه برای ایرانیان اخذ آن ضروری می‌باشد .
ترکیه بدلیل تشابهات فرهنگی و نزدیکی جغرافیایی، همچنین پایین بودن هزینه های زندگی بسیار مورد استقبال مردم ایران می باشد.به همین دلیل همه ساله بسیاری از هموطنان عزیزمان برای گرفتن انواع اقامت و شهروندی ترکیه اقدام می کنند.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک کنید .
اقامت ترکیه
 
یکی از روش های دریافت اقامت ترکیه بعد از گزفتن اقامت توریستی ، اقامت کاری ترکیه می باشد. یکی از تفاوت های اقامت توریستی و اقامت کاری ، داشتن اجازه کار بصورت کاملا قانونی می باشد که با توجه به ثبت اطاعات شما در بیمه ، یک سابقه کار معتبر برای شما به حساب می آید.
روش های اخذ اجازه کار در ترکیه به دو صورت می باشد:
1- در روش اول شخص در کشوری دیگری بجز ترکیه از طرف یک شرکت دعوتنامه دریافت میکند و بایستی در کشور خودش مدارک را ترجمه کند و به سفارت ترکیه د
اقامت اوکراین
روش های متعددی جهت اخذ اقامت اوکراین وجود دارد. اقامت دائم اوکراین ( اقامت دائم اوکراین  از طریق ازدواج – حضانت – سرمایه گذاری ) و هم اقامت بصورت موقت امکان پذیر می باشد.
موسسات مختلفی وجود دارند که در این رابطه ادعای مشاوره های تخصصی و کمک به شما را دارند.
بهتر است پیش از اقدام به سپردن امور اقامت خود به هر موسسه ای از قانونی و مجاز بودن آن اطمینان حاصل کنید.
ما شما را در این راه یاری می رسانیم و همواره در کنار شما خواهیم بود تا
 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
اقامت در بحرین
 
اگر
علاقه مند به اقامت در بحرین باشید، بی شک سوالات زیادی در رابطه با نحوه
اقامت در بحرین در ذهن دارید. بحرین یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که
شرایط تابعیت و اقامت سخت گیرانه ای دارد. در ادامه این مقاله جزئیات بیشتر
در باب اقامت در بحرین را بررسی خواهیم کرد.
 

 
شرایط اقامت در بحرین
طبق
قانون تابعیت و اقامت که در سال 1963 در بحرین تصویب شده است، اقامت در
بحرین به شخصی اعطا می شود که حداقل 25 سال در بحرین به طور مداوم سکونت
آیا می دانستید که سفر به کشور ترکیه به اخذ ویزا نیاز ندارد ؟ نه تنها ترکیه بلکه کشور های دیگری نیز هستند که برای رفتن به آنجا نیازی به داشتن ویزا نیست . ولی بسته به قوانین مدت محدودی را میتوانید اقامت کنید . به عنوان مثال در طول 6 ماه شما فقط 90 روز اجازه ی اقامت در ترکیه را دارید . شما می توانید یک بار سفر کنید و 90 روز اقامت داشته باشید یا در طول 6 ماه چندین بار سفر کنید و مجموع اقامت شما در سفرهایتان به 90 روز برسد . اگر در کمتر از 6 ماه شما 90 روزتان
اقامت دائم پرتغال
پرتغال به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته اتحادیه اروپا و عضو توافقنامه شینگن، در سال های اخیر کانون توجهات زیادی برای اخذاقامت اروپا بوده است. راه های زیادی برای دریافت اقامت دائم پرتغال وجود دارد. اما شاید راحت ترین و بهترین روش و البته تضمینی ترین روش برای دریافت اقامت دائم پرتغال روش اقامت طلایی پرتغال باشد.
برای دریافت اقامت طلایی پرتغال باید افراد در پرتغال اقدام به سرمایه گذاری بکنند. این سرمایه گذاری می تواند
در مقاله «چگونه می‌توانم اقامت اسلواکی به صورت دائم را دریافت کنم؟» به صورت کامل توضیح داده شد که امکان اخذ اقامت اسلواکی به صورت دائم از همان ابتدای ثبت شرکت اسلواکی وجود ندارد و شخصی که می‌خواهد اقامت دائم بگیرد، باید ابتدا پنج سال اقامت این کشور را به صورت موقت داشته باشد و پس از آن وارد فرآیند اخذ اقامت اسلواکی به صورت دائم شود.
اقامت موقت به صورت یک یا دو ساله تمدید می‌شود. سوال این است که اگر شخصی بخواهد اقامت موقت خود را تمدید کند
اقامت اسپانیا
قطعا وقتی صحبت از اقامت اروپا باشد، کمتر کسی را می توان یافت که در راس گزینه های خود نامی از کشور اسپانیا لحاظ نکرده باشد. چرا که نه؟ اقامت در اسپانیا همیشه نوید بخش یک زنده سالم، ایمن و با شرای طعالی است. کشوری قدرتمند از نظر اقتصادی که راه های زیادی را پیش روی علاقمندان به اقامت اسپانیا برای حضور و زندگی در اسپانیا قرار داده است.
اسپانیا از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و از کشورهای جنوب غربی اروپا است. این کشور پیشرفته با شهره
ثبت شرکت در آلمان یک پروسه حقوقی به منظور شروع به فعالیت قانونی در آلمان می باشد که بر اساس آن متقاضی می تواند جهت دریافت اقامت بلند مدت در آلمان برای خود و افراد خانواده اقدام نماید و پس از دریافت اقامت از مزایای کار و زندگی در آلمان برخوردار شود.
ادامه مطلب
 
اقامت ترکیه از طریق استخدام
کشور ترکیه به دلیل برخورداری از اقتصاد قوی و همچنین تجارت با کشورهای بسیار بزرگ و پیشرفته دنیا، همواره برای نیروی کار جوان و خارجی اجازه کار صادر می کند. از این رو دریافت اقامت ترکیه از طریق استخدام، در حال حاضر بهترین روش برای مهاجرت به این کشور و در نهایت اخذ تابعیت آن می باشد. متقاضیان برای دریافت ویزای کاری و اقامت ترکیه از طریق کار لازم است که از یک شرکت ترکیه ای دعوتنامه کاری داشته باشند. در غیر این صورت ب
اقامت در یک هتل با مناظر بکر و بینظیر آنهم به صورت رایگان کمی رویایی است، اما حقیقت دارد. در سفرهای اروپایی شانس این را خواهید داشت که در یکی از این هتل های رایگان و رویایی اقامت کنید. البته به شرط آنکه سختی کوهنوردی در کوهستان Foronon Buinz را به جان بخرید.
هتلی که از آن صحبت می کنیم در واقع اقامتگاهی است که توسط خانواده خانواده کوه ‌نوردی به نام لوکا ووریچ (Luca Vuerich) که در سال 2010 هنگام تلاش برای صعود به آبشار یخی پریزونیک (Prisojnik) درگذشت، ساخته‌ شده ا
 
اقامت تمکن مالی اسپانیا
یکی از راه های اخذ اقامت اسپانیا که در بین سرمایه داران و افراد دارای توان مالی مناسب به روش بسیار مناسبی تبدیل شده است، روش اقامت تمکن مالی اسپانیا است. تمکن مالی یا خود حمایتی روشی است که فرد به دلیل داشتن درآمد ثابت و مشخص ماهیانه از محل مشخصی می تواند بدون نیاز به انجام کار و یا هر گونه فعالیت تجاری در کشور اسپانیا زندگی کند. در این حالت فرد اثبات می کند که توانایی مالی لازم را برای اداره امور زندگی خود و احتمال

 
اقامت تمکن مالی یونان
FIP یا Financial Independent Person یعنی اقامت خود حمایتی در یونان یا همان اقامت تمکن مالی یونان است که با استفاده از این روش فرد می تواند در کمترین زمان اقامت خود و خانواده اش را در یونان قطعی کند.
در روش اقامت تمکن مالی یونان، هر فرد می تواند برای خود و خانواده درجه یک خود اقامت یونان را دریافت کند. در این روش دریافت اقامت نهایتا تا چهار ماه قطعی می شود اما برای اینکه بتوان اقامت تمکن مالی یونان را گرفت طبق آخرین بازنگری ها باید ه
ساده‌دیل وچهیته ساده‌دیل وچه که خۊجیری اینی سر مچه جی وأرس، خۊ ایجباری دؤران ٚ مئن جمعی مئن گیر دکته بؤ که میزان بسته به شرایط دگردس! یه رۊزان که ساده‌دیل وچه نیاز دأشت خؤنه بؤشۊن چۊن اینی اقامت هلأ پۊرآنؤبؤ بؤ، اینء مرخصی ندأن ؤ جمع بؤگۊتن ایندر مرخصی شؤؤن اقامتی هیسه. هرکی وی اقامت ویشتر بؤبۊن، هۊن شۊنه. رۊزان بؤشؤ ؤ بؤشؤ ؤ ساده‌دیل وچه اقامت پۊرآبؤ. اۊ رۊز جمع که نیاز دأشت مرخصی بؤشۊن، ساده‌دیل وچهء بؤگۊتن ایندر مرخصی شؤؤن رفاقتی هیسه.
@arnikaseir تور زمینی ارمنستان
 3 شب و 4 روز اقامت 
king 3* …………………………. Dbl(1330)baxos 3* ………………………. Dbl(1480)primer 3* …………………….. dbl(1650) comfort 3* …………………… dbl(1790) silachi 4* ……………………… dbl(1950)diamond 4* …………………. Dbl(2030)congress 4* …………………. Dbl(2090)
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-88762762✅برای تماس در ساعات غیر اداری با شماره زیر تماس بگیرید.☎️021-88759777@arnikaseir

پناهندگی و اقامت پرتغال
بدترین راه برای اخذ اقامت اروپا و اقامت پرتغال روش پناهده شدن است. پناهندگی نه تنها مسیری پر چالش و پر از ابهام را برای افراد به همراه دارد بلکه به هیچ عنوان آینده مشخصی را نیز برای شما تضمین نمی کند.
روش اخذ اقامت پرتغال از طریق پناهندگی به دو صورت معمولا انجام می شود. روش اول این است که فرد با ارائه اسناد و مدارکی اثبات نماید که در کشور خود او به دلیل شرایط امنیت جانی و مالی و تهدید های مختلف نمی تواند بماند و قصد دا

مزایای اقامت تمکن مالی اسپانیا
یکی از راه های دریافت اقامت اسپانیا استفاده از شرایط مالی و توان مالی است. افرادی که به دلیل داشتن توانایی تامین هزینه های زندگی خود به راحتی می توانند بدون نیاز به انجام کار و فعالیت تجاری ( که البته حق انجام فعالیت تجاری را تا زمان دریافت اقامت دائم اسپانیا ندارند) در اسپانیا زندگی کنند در واقع از اقامت تمکن مالی اسپانیا استفاده کرده اند.
راه های اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا را می توان داشتن حقوق بازنشستگی

اقامت پرتغال از طریق کار
یکی از روش های قانونی و کاملا مطمئن برای اقامت پرتغال، که می تواند منجر به اقامت دائم افراد نیز شود، اقامت پرتغال از طریق کار در این کشور است. پرتغال از کشورهای اتحادیه است و برای اینکه کارفرمایی در این کشور بتواند نیروی کار خود را از بیرون کشور و بخصوص از بین متقاضیان کار شهروند کشورهای غیر اتحادیه اروپایی بگیرد باید مراحل متفاوتی را طی کرده باشد.
اولین موضوع برای اقامت پرتغال از طریق کار این است که بتوانید یک کا
یکی از مهم‌ترین عواملی که یک سرمایه‌گذار یا کارآفرین را به یک کشور جذب یا از آن کشور دفع می‌کند، هزینه‌های زندگی است. اقامت عمان و هزینه‌های زندگی در این کشور برای بسیاری از کارآفرینان مناسب است. افرادی که وارد فرایند ثبت شرکت عمان می‌شوند و پس از آن برای گرفتن اقامت این کشور اقدام می‌کنند، بر این باور هستند که عمان هم از نظر کسب و کار و هم از نظر زندگی، یکی از بهترین کشورهای حاشیه خلیج فارس محسوب می‌شود.
در این مطلب سعی کردیم به بخشی از

روش تمکن مالی برای اقامت اسپانیا
اگر از آن دست افرادی هستید که مشکل سرمایه ندارید و می توانید توانایی مالی لازم برای اداره زندگی خود را برای چندین سال به همراه خانواده داشته باشید و به دنبال بهترین کشور اروپایی برای اقامت هستید، بدون تردید اسپانیا یکی از پیشرفته ترین و بهترین کشورهای دنیا با سطح رفاه بالای اجتماعی است که نه تنها آرامش زندگی برای شما را به همراه دارد بلکه آینده کودکان شما نیز در این کشور زیبا تضمین شده است.
روش تمکن مالی ب
هتل هیلتون باکو
هتل هیلتون باکو ، یکی از هتل های ۵ ستاره و لوکس در باکو و همچنین عضوی از گروه زنجیره ای هتل های هیلتون میباشد. این هتل یکی از هتل های لوکس در شهر باکو است که در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است و با اقامت در این این هتل علاوه بر استفاده از خدمات خوب ، میتوانید از اقامت در مرکز شهر باکو و همینطور منظره زیبای دریای خزر لذت ببرید .
 
ادامه مطلب
یکی از مواردی که بسیاری از افراد پس از مراجعه به موسسه یورو اقامت مطرح می‌کنند، شرایط، مزایا و معایب اخذ اقامت اسلواکی است. یکی از مرسوم‌ترین روش‌های اقامت در این کشور، اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت است. در این مطلب قصد داریم، اطلاعاتی راجع به این کشور ارائه دهیم که برای تمامی متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی مفید خواهد بود و می‌توانند کشوری که قصد اقامت در آن را دارند، بهتر و بیشتر بشناسند.
جمعیت کم، منابع فراوان و فرصت‌های بی‌نظیر
ک
مدارک مورد نیاز اقامت
کشورهای اروپایی از لحاظ کیفیت زندگی، زیبایی، آرامش و رفاه جزو بهترین کشورهای جهان به شمار می آیند و از این رو بسیاری از افراد ساکن دیگر کشورها خواهان اخذ اقامت این کشورها هستند. البته این کار تنها با دانستن قوانین مربوط به روش های مختلف مهاجرتی نظیر ثبت شرکت، سرمایه گذاری، ازدواج، خرید ملک و…  امکان پذیر خواهد بود. بنابراین متقاضیان با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می توانند به درستی تصمیم گیری نموده و سپس اقدام
امروزه کشور ترکیه، به علت اینکه شرایط خوبی به مهاجران ارائه میدهد، افراد زیادی قصد مهاجرت و ماندن را دارند. یکی از روش های گرفتن اقامت ترکیه ، اجاره ملک بود اما از سال 2020 با اجاره ملک تنها یکسال میتوان در کشور ترکیه ماند. 

ادامه مطلب
یکی از رایج‌ترین و راحت‌ترین روش‌های اخذ اقامت لهستان، سرمایه‌گذاری در این کشور است. با سرمایه‌گذاری در این کشور از روش‌هایی مانند ثبت شرکت لهستان، به راحتی می‌توانید اهداف خود را برآورده سازید و یک زندگی آرام و خوشبخت را در لهستان برای خود رقم بزنید.
در این مطلب قصد داریم مطالبی در مورد مراحل گرفتن اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت ارائه دهیم.  زمان لازم راه اندازی کسب و کار در لهستان
وقتی فردی بخواهد اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت و
روایت جالب یک آمریکایی از مهاجرت به کشور کانادا، منتشر شده در بیزینس اینسایدر:« برنامه من اول این بود که یک سال بیشتر نمانم، اما به مرور که زمان گذشت اینجا رشد کردم و هرگز به آمریکا بر نمی‌گردم. ».ویزا و اقامت کانادا با ما .  کاملا تضمینی کاملا قانونی با مشاوره وکلای مجرب با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه اخذ ویزا با کمترین فوت وقتشماره ی تماس ما جهت مشاوره رایگان:☎ 09378577757#ویزای_کانادا #ویزا #اقامت #اقامت_کانادا #اقامت_تحصیلی #اقامت_دائم #
در بین کشورهای حوزه همکاری خلیج فارس، عمان بیشترین طرفدار را دارد. کارآفرینان زیادی برای اخذ اقامت عمان و راه اندازی کسب و کار در این کشور اعلام آمادگی کرده‌اند. ثبت شرکت عمان، یکی از متداول‌ترین راه‌ها برای اخذ اقامت این کشور است. بسیاری از کارآفرینان هنگام مراجعه برای اخذ اقامت عمان، تمایل دارند که خصوصیات این کشور را بدانند تا بتوانند انتخاب آگاهانه‌تری را تجربه کنند.
در این مطلب، به چند موضوع مهم پیرامون زندگی در عمان اشاره می‌کن
مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
برنامه ریزی برای یک سفر خوب که خاطره ای
ماندگار برجای بگذارد به عوامل مختلفی بستگی دارد. در گام اول باید مقصد انتخاب
شود و در مرحله ی بعد جاذبه های مورد علاقه و با توجه به آن ها انتخاب محل اقامت
که هم به این جاذبه ها نزدیک باشد و هم مناسب جهت استراحت و تجدید قوا. اگر
انتخابتان برای سفر مشهد است پس نگران اقامت نخواهید بود؛ هتل های مشهد با دسترسی
مناسب به جاذبه ها و از طرفی مهیا کردن آنچه جهت استراحت نیاز دارید، خیالتان را
از بابت کیفیت و چگونگی

اقامت تمکن مالی یونان با اجازه کار
یکی از محدودیت های اصلی دریافت اقامت تمکن مالی اروپا از جمله اقامت تمکن مالی یونان، محدودیت در کسب و کار و فعالیت های تجاری است. بسیاری از افراد قصد دارند با استفاده از روش اقامت تمکن مالی یونان، در این کشور ساکن شده و با راه اندازی و یا ادامه فعالیت تجاری خود امکان تمدید اقامت یونان خود را داشته باشند که عدم اجازه کار و فعالیت تجاری مانعی بزرگ برای نیل به این هدف است.
برای اقامت تمکن مالی یونان داشتن حدود
زندگی نامه 
ابوالفضل رستمی با نام هنری ابول اقامت متولد تهران وساکن شهرستان خرمدره مورخ 1382/11/15 به دنیا امد او با اهنگ هایی که پدرش برایش از سفر های کاری می آورد به رپ علاقه مند شد پس از چند سال با متین متال اشنا شد که میکسر و آهنگساز حرفه ای بود به کمک او توانست ۱۵اهنگ بدهد که در ایران معروف شد 
او الان بسیار بالا تر از خاننده های پاپ است و در رشته رپ بهترین است 
او در رشته تجربی تحصیل میکند و به گفته خودش قرار است دندان پزشک شود 
این وبلاک موقت
کانتیننتال
برای دریافت ویزای تحصیلی کافی ست اقدامات مورد نیاز را به ترتیب به انجام برسانید. قطعا شما نیز می توانید به راحتی ویزای تحصیلی کانادا را دریافت دارید. همچنین این امکان وجود دارد که پس از تحصیل در کانادا اقمات دائم این کشور را نیز اخذ کنید.
اقامت کانادا از طریق تحصیل
سرمایه گذاری در پرتغال
یکی از بهترین روش ها برای دریافت اقامت پرتغال، روش سرمایه گذاری در پرتغال است. افرادی که به میزان مشخصی اقدام به سرمایه گذاری در پرتغال بکنند می توانند اقامت طلایی یا گلدن ویزا پرتغال را دریافت کنند.
پرتغال در سال 2019 رشد سرمایه گذاری زیادی را تجربه کرد و برنامه اعطا اقامت طلایی پرتغال در ازا سرمایه گذاری در پرتغال باعث افزایش انگیزه برای سرمایه گذاری در این کشور شده است. اقتصاد پرتغال یک اقتصاد متنوع و بسیار شکوفا
ثبت شرکت لهستان یکی از پرطرفدارترین و بهترین حوزه‌های فعالیت یورو اقامت است که در چند سال اخیر مورد استقبال بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. در این مقاله تصمیم داریم به خدمات موسسه یورو اقامت برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اشاره کنیم.
یورو اقامت؛ نماد سرعت در ثبت شرکت لهستان
موسسه یورو اقامت در چند سال گذشته تمام تمرکز خود را به این مسئله معطوف کرد که چگونه می‌تواند خود را از سایر مراکز راه اندازی ک
 
اقامت تمکن مالی پرتغال
اقامت تمکن مالی به این مفهوم است که فرد اثبات نماید که شرایط  و توانایی لازم برای تامین مخارج و هزینه های زندگی خود و همراهان خود را بدون اینکه نیاز داشته باشد در بازار کار آن کشور کار کند داشته باشد. سیاست اقامت تمکن مالی پرتغال نیز دقیقا همین مفهوم را دنبال می کند. اما اینکه برای اقامت تمکن مالی پرتغال به چه میزان درامد ماهیانه نیاز دارید موضوع بحث است.
ویزا D7 یا ویزا بازنشستگی در پرتغال یکی از راحت ترین روش های 
امروزه متقاضیان اخذ اقامت لهستان از همر زمان دیگری بیشتر شده است. دلیل این افزایش، جذابیت لهستان برای افراد مختلف است. راه‌های گوناگونی برای اخذ اقامت کشور  لهستان وجود دارد. یکی از این راه‌ها ثبت شرکت در لهستان است.
در این مطلب قصد داریم به مزایای اخذ اقامت لهستان اشاره کنیم تا تمامی افراد بدانند که ثبت شرکت در لهستان می‌تواند چه مزایایی برای آن‌ها به همراه داشته باشد.
تحصیل در بهترین دانشگاه‌های لهستان
یکی از مهم‌ترین مزایا برای کا
شهر سرعین  به سبب داشتن  جاذبه های گردشگری فراوان از شهر های توریستی و مسافر پذیر اردبیل است، میهمانان و مسافران این شهر برای مدت اقامت خود می توانند با رزرو هتل در سرعین اردبیل و اقامت در بهترین هتل سرعین ( هتل پدرام )  همراه با خدمات عالی از مدت  زمان سفر خود بهترین بهره را ببرند.
 
 
 
موسسه یورو اقامت چندی پیش چند تن از سرمایه‌‌گذاران و کارافرینانی که مراحل ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور را گذرانده بودند، دور هم جمع کرد تا مزایا و معایب اقامت عمان و زندگی در این کشور و همچنین معایب سرمایه‌گذاری در این کشور را از آن‌ها بپرسد. در مقاله «مزایای ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور» به مزایای این کشور اشاره شد و اکنون زمان بررسی معایب فرارسیده است.
محدودیت منزل مسکونی در عمان
هر چند که اخیراً تصویب شد که خارجی‌ها، حق مال
در چند سال اخیر تمایل سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خارجی به ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس افزایش یافته است. موسسه یورو اقامت، تمام تسهیلات و امکانات لازم برای ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس را دارد و می‌تواند اقامت قطر و اقامت عمان را از طریق راه اندازی شرکت و کسب و کار برای شما اخذ نماید.
راه اندازی کسب و کار در کشورهای قطر و عمان مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این مقاله تصمیم داریم یک سری اطلاعات کلی و عمومی در رابطه با ثبت شرکت در حوزه خلیج فار
در حال حاضر بسیاری از متخصصان از طولانی بودن فرآیند ثبت شرکت اسلواکی  شکایت دارند. یکی از کارآفرینان چندی پیش اظهار داشت که آیا امکان ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی به صورت سریع و با هزینه مناسب وجود دارد؟
آیا شما هم چنین سوالی دارید؟ آیا تمایل دارید که هر چه سریع‌تر فرآیند ثبت شرکت اسلواکی ثبت شرکت اسلواکی را به اتمام برسانید، اقامت اسلواکی را دریافت کنید و کسب و کار خود را در این کشور آغاز کنید؟ در صورتی که پاسخ شما به این سوالات مثبت است
راه اندازی کسب و کار و بیزنس از طریق ثبت شرکت لهستان در چند روز گذشته با رشد و پیشرفت چشمگیری مواجه شده است. موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از مراکز تخصصی و فعال در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان می‌کوشد که به شما کمک کند تا بتوانید با راه اندازی یک بیزنس قدرتمند در این کشور پیشرفت خوبی برای خودتان رقم بزنید و بهترین سال زندگیتان را در برابر خود ترسیم کنید.
در ادامه این مطلب تصمیم داریم به مزایای موسسه یورو اقامت برای ثبت شرکت لهستان و ا
تحصیل در مجارستان 
نکته مهم برای تحصیل و اعزام دانشجو به مجارستان این که، دانشگاه های کشور مجارستان اکثراً مورد تایید ایران و در مقاطع مختلف اقدام جهت ثبت نام از دانشجویان خارجی می نماید. دانشگاه فنی بوداپست از جمله دانشگاه های مطرح اروپا که به چهار زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و مجاری تدریس دارد. همچنین 5 دانشگاه این کشور در لیست 400 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. برای ورود به دانشگاه های کشور مجارستان فرد نیازمند به دانش زبان انگلیسی، همچن
ترکیه اوروسیایی است که در سالهای گذشته جز توسعه یافته ترین کشورهای اروپایی بوده و پیشرفت چشم گیری در زمینه های گوناگون به خصوص اقتصادی داشته است . همین امر سبب شده تا بسیاری از ایرانیان به فکر اخذ اقامت ترکیه و مهاجرت به این کشور بیفتند !  روش های اخذ اقامت ترکیه برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند حائز اهمیت می باشد. این روش های گوناگون شرایط مختلفی را پیش پای متقاضیان قرار می دهند.
همراه سفرمی سامانه آنلاین بلیط هواپیما چارتر
تاکنون اتفاق افتاده است که به اخذ اقامت لهستان فکر کنید؟ آیا تا به حال به ثبت شرکت لهستان و سپس اخذ اقامت این کشور اندیشیده‌اید؟ َتاکنون پیش آمده است که مدام تصاویر لهستان را در اینترنت نگاه کنید و خود را در آن لحظه در آن مکان‌ها تصور کنید؟ در این مطلب تصمیم داریم که یک تصویر کلی و کاملاً روشن از اقامت لهستان و تجربخ زندگی در این کشور ارائه دهیم.
اقامت لهستان؛ اقامت در کشوری فوق‌العاده اقتصادی
لهستان یکی از مقرون به صرفه‌ترین کشورهای ار

اقامت پرتغال از طریق تحصیل
اگر  قصد اقامت اروپا هم زمان با ادامه تحصیل را دارید پیشنهاد می کنیم به اقامت پرتغال فکر کنید. پرتغال یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر توسعه فراوانی یافته است و بسیاری از زیر ساخت های آموزشی این کشور بازسازی و نو سازی شده است. دانشگاه های پرتغال در سطوح بالایی از استاندارد های تحصیلی در دنیا قرار داشته و اعتبار زیادی دارند.
اخد اقامت پرتغال از طریق تحصیل یکی از بهترین و ایمن ترین راه ها و البته ساده ترین راه
اگر در حال برنامه‌ریزی یک سفر هستید، اولین پرسشی که بعد از انتخاب مقصد با آن روبرو می‌شوید، محل اقامت است. محل اقامت در سفر باید با هزینه‌ها و کیفیت مورد نظر مسافران هماهنگ باشد. اگر قصد صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر را دارید و می‌خواهید با گزینه‌ای مناسب به نام هاستل (Hostel) آشنا شوید، مطالعه این مطلب می‌تواند به شما کمک کند.
ادامه مطلب
اقامت کاری در ترکیه
در سال 2020 قوانین جدیدی در ترکیه برای کسانی که میخواهند بیشتر از یک سال در ترکیه بصورت توریستی بمانند اعمال شد. طبق این قانون افرادی که یک سال آنها تمام شده است، نمیتوانند برای سال دوم در این کشور بمانند در صورتیکه یکی از روش های زیر را انتخاب کنند.
 
 
روش اول خرید ملک در ترکیه می باشد.
با خرید ملک در ترکیه با هر ارزش مالی که داشته باشد میتوانید اقامت توریستی خود را که اغلب از طریق اجاره ملک بود، به اقامت از طریق سند ملک تبد
اقامت انگلستان از طریق ازدواج ، آیا می توان از طریق ازدواج یک شهروند انگلیسی شد؟ آیا در صورتی که با یک شهروند اهل انگلستان ازدواج کنیم می توانیم پاسپورت کشور انگلستان را داشته باشیم؟ آیا اگر با یک شهروند کشور انگلستان ازدواج کنیم می توانیم در کشور انگلستان زندگی کنیم؟ اخذ ویزای همسر و ازدواج چه مدت زمان می برد؟ در صورتی که بچه در انگلستان متولد شود آیا می تواند پاسپورت کشور  انگلستان را دریافت کند؟ آیا با داشتن ویزای توریستی  انگلستا
اخذ اقامت در ترکیه
سلام دوستان
با توجه به مهاجرت زیاد ایرانی ها به ترکیه و خرید ملک در ترکیه بسیاری از آنها نیاز به مشاوره و اطلاعاتی دارند به همین منظور شما می تواند به زیر در سامانه کاوالا مراجعه فرمایید و از پست های دیگر در این باره استفاده کنید.
در پست زیر درباره موارد زیر صحبت شده است:
اخذ انواع بیمه نامه ها معتبرتایید اجاره نامه (نوتر)مشاور سرمایه گذاری استانبولاجاره انواع منزل در سیته و آپارتمان،سوییت و یک خوابه و دو خوابه و سه خوابهخ
اقامت یک ماهه در تهران شیخ هادی
اقامت یک ماهه در تهران شیخ هادی یک واحد آپارتمان 55 متری بسیار شیکمی باشد. این واحد دارای یک اتاق خواب و امکانات کامل می باشد. آپارتمان 5 طبقه دو واحدی است. سوئیت مورد نظر در طبقه 4 قرار دارد. آسانسور ، پارکینگ ، انباری و ... از جمله امکانات ساختمان می باشد. آپارتمان بسیار نوساز و تمیز است. همچنین در کوچه دنج و با دسترسی خوب به مرکز خرید و ایستگاه بی آر تی قرار دارد.
برخی از امکانات و مشخصات کلی اقامت یک ماهه در تهران
شهروندی ترکیه و اقامت ترکیه با ۲۵۰ هزار دلار :
ترکیه طبق قانون با ۲۵۰ هزار دلار،شهروندی ترکیه اعطا میکند
شهروندی ترکیه و اقامت ترکیه : پس از مدت ها انتظار بالاخره قانون تسهیل اعطای شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک اجرایی شد.رقم سرمایه گذاری املاک برای شهروندی ترکیه از یک میلیون دلار به ۲۵۰ هزاردلارتغییرکرد و در روزنامه ملیت ترکیه اعلام شد.
این اتفاق برای کسانی که به دنبال اخذ ملیت و شهروندی ترکیه هستند یک فرصت استثناییست.
اگر
۱۰ کشور ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۹ :
.
۱- #آمریکا با ۶۰.۷ تریلیون دلار
۲- #چین با ۲۳.۶ تریلیون دلار
۳- #ژاپن با ۱۹.۱ تریلیون دلار
۴- #انگلیس با ۹.۱ تریلیون دلار
۵- #آلمان با ۸.۸ تریلیون دلار
۶- #هند با ۸.۱ تریلیون دلار
۷- #استرالیا با ۶ تریلیون دلار
۸- #کانادا با ۶ تریلیون دلار
۹- #فرانسه با ۵.۹ تریلیون دلار
۱۰- #ایتالیا با ۳.۸ تریلیون دلار
.
خدمات ویزا و اقامت ما:
ویزای شینگن (آلمان، ایتالیا، یونان و اسپانیا)
ویزای کانادا، استرالیا و انگلیس
اقامت اروپا و کان
ثبت شرکت لهستان در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین مسیرها برای کارآفرینی و درآمدزایی به حساب می‌آید. کارافرینان با ثبت شرکت در کشور لهستان سعی می‌کنند که اقامت لهستان را بگیرند و پس از مدتی این اقامت را دائمی کنند. هر کدام از کارآفرینان برای  ثبت شرکت لهستان هدفی دارند که در ادامه این مطلب تصمیم داریم اهداف مختلفی را بیان کنیم که با راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید.
اخذ اقامت لهستان با ثبت شرکت در این کشو
« تنها کسی که میتونه تو رو با خودت و آرزوهات آشتی بده، خودتی! »
چقدر به آرزوهات فکر کردی؟
.
اگر یکی از آرزوهات مهاجرت و یا سفر به کشورهای مختلف هست، ما کنارتیم تا در رسیدن به این آرزوت همراهیت کنیم.
یکی از راه های تحقق آرزوها، برداشتن قدم های درست و حساب شده هست. ما با کادری مجرب و حرفه ای، کنارت هستیم تا قدم هایی که بر می‌داری حساب شده باشه ✌
.
✳ اخذ ویزای شینگن، کانادا، استرالیا و انگلیس؛ اخذ اقامت کانادا و اروپا ✳
.
09378577757
جهت کسب اطلاعات بیش
معمولاً کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پس از ثبت شرکت لهستان، به دنبال اقامت این کشور هستند. اقامت لهستان، مستلزم اجاره یا خرید مسکن است. وقتی فردی بخواهد که در این کشور کار کند یا خانواده‌اش را با خود به لهستان ببرد، لازم است که منزل مناسبی در این کشور داشته باشد.
در این مطلب تصمیم داریم که یک مجموعه اطلاعات کلی پیرامون مسئله مسکن در اختیار شما قرار دهیم تا پس از اخذاقامت لهستان بتوانید با درک کامل شرایط اقدام نمایید و دچار سردرگمی نشوید.
اج
نکات مهم اخذ ویزای تجاری 
ویزای تجاری کشور روسیه نیازمند اخذ بلیط و ووچر هتل نمی باشد.
ویزای تجاری کشور روسیه نیازمند اخذ دعوتنامه تجاری است.
لطفا توجه داشته باشید که ویزای روسیه همزمان مجوز ورود و مجوز خروج از این کشور است.
برای دریافت ویزای روسیه نیاز به حضور در سفارت یا مصاحبه ندارید. 
سفارت روسیه در ایران از پذیرش اسکناس‌هایی که مهر و نشان صرافی و… داشته باشند یا متعلق به سال ۲۰۰۹ به قبل باشند، خودداری می‌کند.
رجیستر محل اقامت معرفی آ
هنگام سفر به شهرهایی مانند مشهد که لحظه لحظه ی
آن می تواند پر از برنامه های جالب و خاطره ساز باشد اما به شرطی که اقامت شما
استاندارد و با کیفیت باشد. هتل های مشهد این اقامت استاندارد را برایتان ایجاد می
کنند تا با استراحت کافی روز های سفرتان را همان طور که در نظر داشتید بسازید.
#ایده: 1
زمینه: #گردشگری
حتما در مورد سفرهای کویری و تورهای کویری شنیدید خیلی از توریست ها و مسافرهایی که قصد اقامت در استان های کویری کشورمان را دارند مجبور هستند برای اقامت در شب توی چادر سر کنند.
راه پول در اوردن هم اینجا تازه شروع می شه زدن چادر های درست و حسابی با کلیه امکانات اقامتی در شب تو دل کویر
 پول بیشتر شد،مهمان سرا بزن بازم بیشتر شد اولین هتل را تو دل کویر بزن تو هر فصل ۱ ماه فستیوال بزار کویر رو بتروکون از نظر زمین هم خیالت راحت با
دریافت شهروندی ترکیه
برای فرد خارجی، این پروسه با ترجمه پاسپورت به زبان ترکی در دفتر اسناد رسمی و دریافت شماره مالیاتی از اداره مالیات ترکیه آغاز می شود.
شما با خرید ملک در ترکیه به ارزش حداقل 250 هزار دلار امریکا، می توانید درخواست اقامت کوتاه مدت این کشور را بدهید.
پس از طی چند سال و عدم فروش ملک به مدت 3 سال و تمدید اقامت کوتاه مدت، شما قطعا شهروندی ترکیه را دریافت خواهید کرد و نیازی به حضور دائم شما در این کشور وجود ندارد.
ادامه مطلب
 
ویزای جستجوی کار آلمان
ویزای جستجوی کار آلمان یا Job seeker یک مجوز اقامت است که به شما اجازه می دهد تا در شش ماه اقامت به دنبال یک شغل باشید. اگر در پایان شش ماه کارفرما پیدا کردید، به شما ویزای کاری آلمان یا اجازه کار در آلمان اعطا می شود و شما مجاز به کار و زندگی در آنجا خواهید بود. لطفا توجه داشته باشید که داشتن ویزای جستجوی کار آلمان به شما این اجازه را نمی دهد تا بلافاصله در آلمان شروع به کار کنید .این فقط به این معنی است که شما می توانید از کش
بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که قصد دارند اقامت لهستان را دریافت کنند، مسیر ثبت شرکت لهستان را انتخاب می‌کنند؛ زیرا یک مسیر مطمئن، هدفمند، قانونی و پربازده محسوب می‌شود. مزایای اقتصادی و مالی لهستان برای کارآفرینان بسیار زیاد است ولی باید پذیرفت که لهستان در کنار مزایای بسیار، معایبی هم دارد. یکی از مواردی که بسیاری از کارآفرینان نمی‌توانند خودشان را با آن وفق دهند و باعث می‌شود که کمی در دردسر بیفتند، آب و هوای خاص لهستان ا
مزایای ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور
امروزه عمان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و باثبات‌ترین کشورهای منطقه خلیس فارس شناخته می‌شود و کارآفرینان زیادی برای ثبت شرکت عمان و سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام می‌کنند. انگیزه برخی از سرمایه‌گذاران از ثبت شرکت، اخذ اقامت عمان است. در صورتی که قصد ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور را دارید، باید با مزایا و معایب آن آشنا باشید. در این مقاله، مزایا و در مقاله «معایب ثبت شرکت عمان و اقامت در این ک
اقامت مجارستان به منظور دستیابی به فعالیتهای سودجو می تواند به اتباع غیر اروپایی صادر شود. اتباع غیر EEA که قصد اقامت در این کشور و کار خود اشتغالی و یا ایجاد شغل ، تعاونی یا شخص حقوقی دیگری را دارند و یا به عنوان یک عضو اجرایی ، نماینده یا هیئت نظارتی آن نهاد ، واجد شرایط اجازه اقامت مجارستان هستند .
هدف از فعالیت سودجویانه خود اشتغالی می تواند با این موارد تأیید شود:- مجوز کارآفرینی خصوصی ، یا- برنامه تجاری ، یا- مجوز تولیدکننده در مقیاس کوچک
اقامت دائم استرالیا
اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌ گذاری
 
راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای اخذ اقامت دائم استرالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری از طریق اخذ یکی از چهار ویزای ساب کلاس ۱۳۲، ۸۸۸، ۸۹۰ و ۸۹۲ صورت می‌گیرد.
ویزای ۸۸۸ در واقع مرحله دوم ویزای سرمایه‌گذاری موقت (ویزای ۱۸۸ استرالیا) است؛ اگر شما اقامت موقت چهارساله دریافت کرده‌اید یا قصد اقدام برای آن را دارید؛ پس از مهاجرت به استرالیا و در صورت داشتن شرایط لازم
اقامت دائم پس از تحصیل در کانادا
اقامت پس از تحصیل کانادا برای افرادی که در این کشور تحصیل نموده‌اند؛ مقوله‌ای مهم و کلیدی است. کشور کانادا نیز در زمینه‌‌ی اقامت دانشجویان پس از تحصیل پیشتاز بوده و برنامه‌های متعددی را در اختیار فارغ‌التحصیلان خارجی قرار داده است. به طور کلی سه برنامه برای دانشجویان خارجی وجود دارد که می‌توانند پس از پایان تحصیلات از طریق آنان اقدام به اخذ اقامت دائم کانادا نمایند؛ در ادامه به معرفی این برنامه‌ها می
دلایل مهاجرت به پرتغال
در سال های گذشته شاهد رشد تقاضا از طرف بخصوص جوانان برای مهاجرت به پرتغال بوده ایم. موضوعی که به نظر می رسد نشان از آگاهی و هوشمندی اشخاصی دارد که به دنبال اقامت در اروپا هستند.
دلایل بسیار زیادی را می توان بر شمرد که چرا مهاجرت به پرتغال در صدر درخواست های جوانان قرار گرفته است. شاید یکی از این دلایل وجود پرتغال در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد اما اگر تنها این موضوع بود 26 کشور دیگر نیز صاحب این شرایط برای اخذ اق
در سال های اخیر جزیره کیش پیشرفت چشم گیری در
زمینه های مختلف داشته که بارزترین آن ها جذب گردشگر بوده است. برای گردشگران لذت
این سفر کاملا مشهود است و می دانند چه تفریحاتی در انتظارشان است و در سال های
اخیر با کیفیت بی بدیلی که هتل های کیش داشته اند این حقیقت نیز آشکار شده که
اقامت در هتل های جزیره یکی از به یاد ماندنی ترین و خاطره انگیز ترین اقامت هایی
خواهد شد که تا به حال داشته اند.
وقتی صحبت از معماری ایرانی می شود شاید اکثر ما اولین شهری که بتوانیم به آن
فکر کنیم اصفهان باشد؛ که البته این یکی از هنر های ایرانیان است که ما را به
اصفهان سوق می دهد. شاخص بودن اصفهان تنها در زمینه معماری و هنر ایرانی نیست، در
زمینه گردشگری نیز این شهر بسیار موفق است و یکی از دلایل اصلی آن هتل های اصفهان
هستند که هر گردشگری را برای اقامت ترغیب می کنند. کیفیت را نه تنها در ظاهر بلکه
در طول مدت اقامت به وضوح می توان دید و لمس کرد.
سلام
دختر جوونی هستم. سابق تنهایی سفر میکردم و مثلا برای دانشگاه یا امتحان دکترا یا مصاحبه کاری یا هر چی. وقتی لازم میشد تنهایی سفر میکردم و از اینکه تنها توی هتل ها اقامت کنم هم اصلا نمی ترسیدم و باکی نداشتم، ولی راستش رو بخواید یکی دو سال اخیر احساس ناامنی زیادی میکنم نسبت به جامعه و تنها سفر کردن و حتی اگه کاری پیش بیاد ترجیح میدم با پدرم یا بالاخره یک همسفری کسی برم که نه توی راه تنها باشم و نه توی هتل. از اتفاقاتی که در هتل ها افتاده سابق ن
در این نوشته قصد داریم به شکل کاملی به شرایط اقامت در ترکیه ، چگونه می شود اخذ اقامت ترکیه کرد؟ و شهروندی ترکیه چگونه میسر می شود؟ بپردازیم، در این مقاله ابتدا به شرایط کلی کشور ترکیه می پردازیم سپس راه های ممکن را برای شما به طور مفصل شرح می دهیم. امید است شما بعد مطالعه این مطلب بتوانید به تصمیمی درست در زمینه شرایط اقامت در ترکیه برسید.
کشور ترکیه چه جور کشوری است ؟
کشور در ترکیه در خاورمیانه واقع شده است و منطقه حساس و مهم می باشد، این کشور
کنسول کیست؟
 مأموری که کار رسمی او حمایت هم میهنان خود و حفظ منافع آنها در کشور بیگانه می باشد(قنسول ). 
نمایندۀ یک کشور در یکی از شهرهای کشور بیگانه که به کارهای مربوط به اقامت هم وطنانش در آن کشور و نیز کارهای مربوط به اقامت اتباع کشور میزبان در کشور خودش رسیدگی می کند.
نماینده ٔ یک دولت در شهری از کشور بیگانه که موظف است هم میهنانش را تحت حمایت بگیرد و اطلاعات سیاسی و اقتصادی را به دولت خود برساند.
اقامت دائم اسپانیا از طریق تمکن مالی (Non-lucrative Residence Visa in Spain) یکی از روش‎های جدید و پرطرفدار مهاجرتی است که طی سال‎های اخیر متقاضیان بسیاری داشته است. این ویزا در ایران با نام‎های مختلفی شناخته می‎شود که از مهم‎ترین آنها می‎توان به اقامت تمکن مالی اسپانیا یا ویزای خودحمایتی اسپانیا اشاره نمود. در این روش مهاجرتی، متقاضیانی که ثابت کنند از تمکن مالی قوی برخوردار هستند و توانایی حمایت مالی از خود و افراد وابسته به خود را دارند می‎توانند ط
مدت زمان اقامت در کشورهای عضو شینگنمدت زمان اقامت در کشورهای عضو شینگن برای مسافرینی که ویزای شینگن دارند کاملا بستگی به نوع ویزایشان دارد.  اشخاصی که ویزای توریستی چند بارورود شینگن دارندمعمولا مدت زمان اقامتشان 90 روز است. مسافرینی که تمایل دارند این ویزا را دریافت کنند حتما باید تمکن مالی خود را ثابت کنند به  این منظور که باید به سفارت مدارک تمکن مالی خود را ارائه دهند که اثبات نمایند وضعیت مالی خوبی دارند و می توانند در مدت زمان اقامت
وقتی صحبت از شکوفه های گیلاس می‌شه همه به ژاپن فکر می‌کنن، اما شهر بُن برای خودش فستیوال بهاری شکوفه ‏های گیلاس داره که معمولا در ماه آوریل برگزار می‌شه. خیابان ‏Heerstrasse‏ که به خیابان شکوفه های گیلاس مشهوره، ‏تو این فصل پر از شکوفه های صورتی و زیبا می‌شه که صحنه ای شگفت انگیز رو تو این خیابون خلق می‌کنه.
‏ ‏ ‏‏ 
شما کدوم رو ترجیح می‌دید؟ آلمان یا ژاپن؟
اخذ ویزای شینگن و اقامت آلمان، تضمینی و قانونی با ما، توسط تیمی مجرب و حرفه ای، با ب
امروزه کشور انگلستان به دلایل متعددی مقصد انتخابی بسیاری از هموطنان برای مهاجرت است و همواره افراد به دنبای یافتن پاسخ سوالات خود و یافتن شرایط مهاجرت به انگلستان هستند. سوالاتی در زمینه اخذ ویزای تحصیلی انگلستان و یا ویزای Tier 4 انگلستان , چگونگی اخذ ویزای کار انگلستان یا همان ویزای Tier 2 انگلستان , سرمایه گذاری در انگلستان و یا ویزای Tier 1 انگلستان و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در انگلستان و در نهایت چگونگی اخذ اقامت دائم انگلستان . موسسه ح
یکی از حقایقی که باید در مورد اخذ اقامت اسلواکی بیان کرد، این است که اقامت و ثبت شرکت اسلواکی در کنار تمام مزایایی که دارد، خالی از عیب و ایراد نیست. برخی از کارآفرینان به دلیل همین معایب اسلواکی را برای راه اندازی کسب و کار و رسیدن به ثروت انتخاب نمی‌کنند.
در این مطلب تصمیم داریم معایب اقامت اسلواکی و ثبت شرکت در این کشور را بیان کنیم تا متقاضیان راه اندازی کسب و کار در این کشور، با آگاهی و هوشمندی بیشتری دست به انتخاب مقصد مناسب برای سرما
 
دریافت
ویزای امارات متحده عربی
 
با اخذ ویزای امارات متحده عربی شما مجوز ورود به شهرهای  این کشور را خواهید داشت که در این بین ،شهرهای دبی-ابوظبی-شارچه-راس الخیمه و... به ترتیب مورد توجه ایرانیان می باشد.
این ویزا بصورت الکترونیکی بوده ولیبلی روی پاسپورت خورده نمیشود.
 
مدارک لازم جهت اخذ ویزای امارات
تا چندی پیش تنها داشتن اسکن پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان خروج کافی بود ولی از اواخر دسامبر 2019 مدارک ذیل لازم می باشد:
1-اسکن پاسپورت ب
اکثر ایرانیان تجربه سفر به اصفهان را چندین بار
دارند. درست است جاذبه های دیدنی و زیبای اصفهان هر بیننده ای را جذب خود می کند و
آنقدر زیاد هستند که یک سفر نمی تواند کافی باشد ولی اقامت مسافران هم کیفیت خوبی
داشته که چندین بار یک گردشگر را به سمت اصفهان می کشاند. هتل های اصفهان حس خوب
سفر به این شهر را در کنار جاذبه ها تشدید می کنند و همین باعث می شوند آرامش در
سفر جزو الویت های گردشگران قرار بگیرد و از طرفی بدانند که این مهم در سفر به
اصفهان برآو
با روش استارت اپ که یکی از روشهای مهاجرت به کانادا میباشد در این بلاگ آشنا شوید وبیشتر بخوانید 

استارت اپ در کانادا
یکی دیگر از روشهای مهاجرت به کانادا برنامه استارت آپ می باشد. برنامه مهاجرتی استارت آپ در کانادا به سه دسته تقسیم بندی می شود که یکی از ویژگیهای مشترک آنها این است که فرد باید دارای یک ایده و طرح خاص باشد.
در دسته اول اگر طرح دارای شرایط ویژه ای باشد فرد خواهان مهاجرت به کانادا میتواند بعد از قبول ایده و طرح از بانک‌ها کشور کان
در صورتی که قصد سفر به مشهد دارید و به کیفیت
سفر خود اهمیت می دهید به طوری که می خواهید اقامتی مثال زدنی داشته باشید با اطمینان
خاطر هتل های مشهد را انتخاب کنید. هرچه که در ذهنتان از یک سفر و اقامت ایده آل
دارید، در این هتل ها تجربه خواهید کرد. برخورد مناسب و دوست داشتنی پرسنل در کنار
خدمات و تجهیزات مدرن و کامل، سفر شما را در دسته دوست داشتنی ترین سفرهای
زندگیتان قرار می دهد.
در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید و کسب و کاری قدرتمند و پردرآمد در این کشور ایجاد کنید، باید طبیعتاً زمانی را برای پشت سر گذاشتن فرآیندهای اداری اختصاص دهید و پس از آن نیز برای اخذ اقامت عمان اقدام کنید.
در این مطلب قصد داریم به مدت زمانی که باید برای ثبت شرکت عمان صرف کنید، بپردازیم.
گام اول: نوشتن بیزینس پلن یا طرح کسب و کار
اولین مرحله‌ای که باید برای ثبت شرکت عمان روی آن وقت بگذارید، نوشتن طرح کسب و کار است. در این طر
 
ویزای امارات متحده عربی
 
با اخذ ویزای امارات متحده عربی شما مجوز ورود به شهرهای  این کشور را خواهید داشت که در این بین ،شهرهای دبی-ابوظبی-شارچه-راس الخیمه و... به ترتیب مورد توجه ایرانیان می باشد.
این ویزا بصورت الکترونیکی بوده ولیبلی روی پاسپورت خورده نمیشود.
 
مدارک لازم جهت اخذ ویزای امارات
تا چندی پیش تنها داشتن اسکن پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان خروج کافی بود ولی از اواخر دسامبر 2019 مدارک ذیل لازم می باشد:
1-اسکن پاسپورت با حداقل
برای شهروندی ترکیه، یک مسیر فوری خرید ملک وجود دارد. از آنجاییکه در سالهای اخیر درخواست برای گرفتن اقامت ترکیه افزایش یافته است، دولت ترکیه با اصلاح قوانین مهاجرت، باعث تسهیل این روند شده است. قوانینی که سبب افزایش سرمایه گذاری خارجیها در ترکیه به ویژه در حوزه املاک و مسکن شده است. بر این اساس، اخذ اقامت ترکیه با روش خرید خانه در ترکیه یکی از راههای آسان برای کسانی است که قصد مهاجرت به ترکیه دارند. آمار ایرانیانی که خرید مسکن در ترکیه داشته
برای مهاجرت به ترکیه راه‌های متعددی وجود دارد.همانطور که گفته شد مهاجرت به ترکیه راه‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید از طریق آنها اقدام کنید وانتخاب در بین این راه‌ها بسته به هدف و شرایط شما دارد. این کشور می‌تواند مقصدی برای تجارت، سرمایه گذاری، کار در شرکت‌های بین المللی، فعالیت در صنایع مختلف و تحصیل باشد.
مهاجرت به ترکیه برای کار
راه‌های مختلفی برای کار در ترکیه وجود دارد. می‌توانید توسط یک کارفرما در ترکیهاستخدام شده و دعوت نام
زمان آغاز و پایان سفر باید از یک ماه قبل قطعی شده باشد.
محل اقامت و شام و ناهار باید از قبل نهایی شده باشد.
مسیر سفر باید از قبل مشخص شده باشد.
هزینه خرید باید از قبل مشخص شده باشد.
روزانه بیش از 8 ساعت رانندگی برنامه ریزی نشده باشد.
خیلی خوب است هر جا بازارچه ای بود که تولیدات بومی را می فروختند توقف داشته باشیم مثل بازارچه خرمای حاجی آباد یا بازار ماهی خرمشهر
در موارد زیر وا ندهیم : ارتباط با خدا (نماز با توجه و قرآن)، تمیزی و مرتب بودن ماشین، مص
✍ تعرض و کلاهبرداری یک میلیاردی در پرونده مرد شیاد
⬅️ مرد کلاهبردار که به بهانه اخذ اقامت کانادا و فرانسه بیش از یک میلیارد تومان اخاذی کرده بود در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اتهام تجاوز نیز در پرونده‌اش به چشم می‌خورد.
◀️ صبح دیروز این متهم با انتقال به شعبه نهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. 
◀️ نخست همسر سابقش که از وی به اتهام کلاهبرداری 800 میلیون تومانی شکایت کرده بود گفت: سال 92 با این مرد آشنا شدم او خودش را صراف
جزیره ای توریستی در خلیج فارس که جذابیت های
طبیعی و مصنوعی آن عامل کشاندن گردشگران بسیاری به سمت خود است. با این تعریف همه
فکرشان به سمت جزیره ی کیش می رود، که درست هم است. در طی سال های اخیر جدای از
پتانسیل های طبیعی خود جزیره، دست ساز های انسانی نیز پیشرفت شگرفی در کیش داشته
اند. یکی از ساخته های دست بشر در جزیره هتل های کیش هستند که به نحوی جزو جذابیت
های جزیره محسوب می شوند. کسانی که تجربه ی اقامت در این هتل ها را دارند به درک
عمیقی از این مطل
جذابیت های سفر را می توان در داخل محل اقامت هم
داشت. بهترین مثال آن سفر به جزیره کیش است؛ بارزترین جذابیت در این سفر دریا است.
هتل های کیش مانند تمام هتل های بین المللی آسایش سفر را برای گردشگران فراهم می
کنند اما اگر هتلی مانند هتل ترنج کیش را انتخاب کنید روی دریا اقامت خواهید داشت
و از کف شیشه ای آن دریا را در اتاقتان نظاره گر هستید. تراس های این مجموعه به
شما فرصت لذت بردن از هوای ساحلی در هنگام استراحتتان را می دهد و در محیطی آرامش
بخش جذابی
هرچقدر هم که از جذابیت های سفر به مشهد بگوییم
باز هم عامل اصلی لذت بخش بودن این سفر، نوع اقامت است. هتل های مشهد اقامتی را
برای مسافران تدارک می بینند که از بدو ورود بدون هیچ درگیری ذهنی تنها به ساخت
لحظات خوش فکر کنند. رزرو این هتل ها به نوعی تضمین سفر محسوب می شود به طوری که
کمی و کاستی حس نمی شود، تاجایی که اقامتی به راحتی منزل خودتان خواهید داشت.
 
اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری
کانادا با تصویب و اجرای طرح‎های مهاجرتی گوناگون، بستری مناسب برای ورود متقاضیان مهاجرت به این کشور فراهم نموده است. سرمایه‎گذاری در کانادا یکی از برنامه‎های مهاجرتی پرطرفدار است که سالانه هزاران مهاجر را به این کشور جذب می‎نماید. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‎گذاری به منظور توسعه اشتغال‎زایی در بازارهای کانادا با جذب متقاضیانی صورت می‎گیرد که علاوه بر سرمایه قابل توجه، دارای تجربه‎ی تجار
امروزه ثبت شرکت قطر در بین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یکی از مزایای راه اندازی کسب و کار در این کشور، اخذ اقامت قطر است. ثبت شرکت قطر از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است. یکی از راه‌های اصلی راه اندازی کسب و کار در قطر، ثبت شرکت در مرکز قطر مال است.
در ادامه تصمیم داریم توضیحاتی در خصوص ثبت شرکت قطر در مرکز مال ارائه دهیم تا کارافرینانی که تصمیم به راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت قطر دارند بتوانند آشنایی بیش
ثبت شرکت لهستان از روش‌های متنوعی امکان‌پذیر است. خوشبختانه دولت لهستان امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را فراهم کرده است و در صورتی که فردی بتواند کسب و کار خود را حفظ کند، پس از گذشت پنج سال می‌تواند اقامت خود را به اقامت دائمی تبدیل نماید. در این مطلب تصمیم داریم به یکی از شیوه‌های عالی و معروف برای ثبت شرکت لهستان اشاره کنیم. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بسیاری تاکنون از این روش استفاده کرده‌اند و از آن رضایت کامل دارند.
ثبت ش
قانون شهروندی تولد (jus soli)
قانون شهروندی تولد یعنی هر فرد اجازه اقامت در کشوری که در آن بدنیا امده را دارد علیرغم ملیت والدینش.
قانون شهروندی تولد ( اقامت حق زایمان) همچنین  در زبان لاتین به حق خاک نیز نامیده می شود.حقی که فرد اکتساب می کند با بدنیا امدن در کشوری خاص بدون توجه به ملیت پدر و مادرش.
این قانون برای گرفتن شهروندی(اقامت) در امریکا بسیار متداول است در مقام مقایسه با سایر بخش های جهان.
تحقیقات نشان می دهدکه در بین 194 کشور که در کل دنیا
قبل از این که شما در هتلی اقامت داشته باشید و
آن را به قضاوت بگذارید، افرادی این کار را کرده اند و شما می توانید از تجربه ی
آن ها و نظراتشان بهره ببرید تا دچار تنش در انتخاب هتل نشوید. مسیری که شما طی
خواهید کرد، پیچیده نیست و به سادگی می توان به حجم وسیعی از نظرات راجع به هتل ها
و حال و هوای اقامت را دست پیدا کرد.
اقدام به رزرو هتل گامی موثر در روند کلی این
قسمت دارد؛ در مراحل اولیه که در حال انتخاب هتل هستید نظرات دیگران بهترین راهنما
هستند که چ
پس ا آنکه فرآیند ثبت شرکت در قطر را پشت سر گذاشتید، مهم‌ترین چیزی که باید در هن خود پرورش دهید، رشد کسب و کارتان است. باید به فکر افزایش فروش محصولات و خدمات خود باشید، مشتری‌یابی کنید و درآمد خود را به مرور افزایش دهید تا بتوانید در نهایت اقامت قطر را از طریق ثبت شرکت دریافت نمایید.
در این مطلب قصد داریم چند گام مهم و ضروری پس ثبت شرکت در قطر را بیان کنیم که در صورت پیروی از این گام‌ها، موفقیت شما حتمی خواهد بود.
خود را با تغییرات وفق دهید
رزرو هتل پیش از یک سفر نه تنها به شما باعث می
شود سفری حساب شده داشته باشید و بهتر برنامه ریزی کنید بلکه به هتل ها هم در
ارائه ی هر چه بهتر خدمات کمک می کند می توانند برای پذیرایی از مسافران حساب شده
تر عمل کنند. شاید به نظر موضوع ساده ای بیاید ولی تصور کنید در هتلی اقامت خواهید
داشت که همه چیز مرتب باشد و هنگام ورود و خروج شما، هر آنچه جهت آسایش و آرامشتان
برای داشتن اقامتی مطلوب لازم است در بالاترین سطح ممکن پیش بینی و مهیا شده است؛
قطعا دیدن چ
مهاجرت به پرتغال
پرتغال یکی از خوش آب و هواترین کشورهای دنیا است که تحت تاثیر اقیانوس اطلس قرار دارد. مهاجرت به پرتغال در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و شاید عمده ترین دلیل آن تغییراتی باشد که در قوانین و مقررات این کشور برای اعطا اقامت به مهاجران باشد. در واقع بسیاری از افراد به این دلیل مهاجرت به پرتغال را انتخاب می کنند که این کشور نه تنها از کشورهای توسعه یافته و رو به توسعه بیشتر در اروپا است بلکه شرایط اقامت پرتغال نیز بر
سال 2020؛ سالی متفاوت با ثبت شرکت اسلواکی
یکی از سیسات‌هایی که بسیاری از کارآفرینان در سال 2020 در پیش گرفته‌اند این است که مجموعه کاری خود را از طریق ثبت شرکت اسلواکی رشد و توسعه دهند. این کار چند مزیت عمده دارد. اول از همه فرد می‌تواند از این روش خیلی راحت و مطمئن، اقامت اسلواکی را دریافت کند. دومین مزیت آن است که اوضاع اقتصادی اسلواکی مناسب است و این شخص می‌تواند از این اوضاع مناسب نهایت بهره را ببرد و کسب و کارش را رشد و توسعه دهد. سومین مز
ثبت شرکت قطر به یکی از برنامه‌ریزی‌های اصلی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت قطر از روش‌ها و مدل‌های مختلفی قابل انجام است. یکی از روش‌های اصلی ثبت شرکت قطر، ورود به پارک علم و فناوری این کشور است. پارک علم و فناوری قطر مزایای گوناگونی برای کارآفرینان دارد که در ادامه به این مزایا خواهیم پرداخت.
کارآفرینانی که تصمیم دارند اقامت قطر را بگیرند و در این کشور زندگی کنند، بهتر است شرکت خود را در پارک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها