نتایج جستجو برای عبارت :

همه دوستان وعزیزان را دعوت میکنیم به

بلوچی ها ازم درخواست کردن که یک گروه واتساپ بلوچی ایجاد کنم و من هم به این دعوت آنها پاسخ مثبت دادم و برای اولین بار در ایران گروه واتساپ بلوچی رو ایجاد کردم و از همه دوستان بلوچی درخواست میکنم که به این گروه بیان.
گروه بلوچی واتساپ برای دورهمی شما دوستان بلوچی در واتساپ ایجاد شده است و همه بلوچی ها به این گروه دعوت هستند و ما نیز از این موضوع استقبال کرده و آنرا به قال نیک میگیرم.
دوستان بلوچی که دیگر دوستان خود را به گروه دعوت میکنند در پیش خ
این گروه رشت مخصوص بچه های خوب شهر رشت هست و از همه شما دختر پسرای رشتی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر رشت گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه رشت دارید به لینکدونی رشت بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ رشت بیان
این گروه شیراز مخصوص بچه های خوب شهر شیراز هست و از همه شما دختر پسرای شیرازی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر شیراز گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه شیراز دارید به لینکدونی شیراز بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ شیراز بیان
این گروه شهرکرد مخصوص بچه های خوب شهر شهرکرد هست و از همه شما دختر پسرای شهرکردی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر شهرکرد گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه شهرکرد دارید به لینکدونی شهرکرد بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ شهرکرد بیان
این گروه خرم آباد مخصوص بچه های خوب شهر خرم آباد هست و از همه شما دختر پسرای خرم آبادی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر خرم آباد گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه خرم آباد دارید به لینکدونی خرم آباد بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ خرم آباد بیان
این گروه سنندج مخصوص بچه های خوب شهر سنندج هست و از همه شما دختر پسرای سنندجی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر سنندج گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه سنندج دارید به لینکدونی سنندج بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ سنندج بیان
این گروه سمنان مخصوص بچه های خوب شهر سمنان هست و از همه شما دختر پسرای سمنانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر سمنان گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه سمنان دارید به لینکدونی سمنان بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ سمنان بیان
این گروه تبریز مخصوص بچه های خوب شهر تبریز هست و از همه شما دختر پسرای تبریزی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر تبریز گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه تبریز دارید به لینکدونی تبریز بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ تبریز بیان
این گروه ساری مخصوص بچه های خوب شهر ساری هست و از همه شما دختر پسرای ساریی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر ساری گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه ساری دارید به لینکدونی ساری بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ ساری بیان
این گروه زاهدان مخصوص بچه های خوب شهر زاهدان هست و از همه شما دختر پسرای زاهدانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر زاهدان گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه زاهدان دارید به لینکدونی زاهدان بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ زاهدان بیان
این گروه تهران مخصوص بچه های خوب شهر تهران هست و از همه شما دختر پسرای تهرانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر تهران گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه تهران دارید به لینکدونی تهران بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ تهران بیان
2000 تومان اعتبار «ایزی‌پی»
#ایرانسل #همراه_اول #رایتل 
بدون هزینه و بدون نیاز به لغو
 
1-وارد لینک زیر شده و تیک من ربات نیستم را بزنید و شماره خودتون رو وارد کنید و سپس دکمه ثبت رو بزنید
ezpayapp.tosansoha.com
 
2-اپلیکیشن ایزی‌پی رو دانلود کنید
3-از قسمت پروفایل گزینه دعوت از دوستان لینک دعوت خودتون رو دریافت کنید
 
هر دعوت = 2000 تومان (دعوتی ها با تاخیر اضافه میشه)
سقف دعوت روزانه: 50 نفر
از قسمت شارژ موبایل میتونیدبا اعتبارتون شارژ دریافت کنید
کسب درآمد نامحدود با دعوت دوستان به سایت نشانت برای تمامی اپراتورها
#هردعوت10هزارتومان
 
✅ بدون هزینه و نیاز به لغو 
 
1-ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت بشید. 
 
برای ورود به سایت کلیک کنید
 
2-سپس روی سه تیکه بالایی = صفحه لمس کنید و گزینه عضویت رو بزنید و در صفحه بعد شماره همراه خود ، رمز عبور ( دلخواه ) ، تکرار رمز عبور و در اخر گزینه ثبت نام بزنید و کد ارسال شده به شماره خود رو تایید کنید.
 
3-بعد ادامه ( ویرایش پروفایل )، ایمیل خود و اکانت اینستا
کارت دعوت
کارت دعوت ابزاری برای اطلاع رسانی و دعوت از میهمانان و ارائه اطلاعات نحوه برگزاری ، زمان و مکان مراسم توسط میزبان می باشد.از متداول ترین موارد استفاده از کارت دعوت برای مراسم ها می توان به کارت دعوت عروسی ، کارت دعوت عقد ، کارت دعوت جشن تولد اشاره کرد. البته برای اطلاع رسانی از مراسم های خاص مطابق هر فرهنگ نیز از کارت دعوت استفاده می شود. 
کارت دعوت آنلاین
کارت دعوت آنلاین علاوه بر تمامی امکانات کارت دعوت قدیمی و مرسوم از امکانات ب
کارت دعوت
کارت دعوت ابزاری برای اطلاع رسانی و دعوت از میهمانان و ارائه اطلاعات نحوه برگزاری ، زمان و مکان مراسم توسط میزبان می باشد.از متداول ترین موارد استفاده از کارت دعوت برای مراسم ها می توان به کارت دعوت عروسی ، کارت دعوت عقد ، کارت دعوت جشن تولد اشاره کرد. البته برای اطلاع رسانی از مراسم های خاص مطابق هر فرهنگ نیز از کارت دعوت استفاده می شود. 
کارت دعوت آنلاین
کارت دعوت آنلاین علاوه بر تمامی امکانات کارت دعوت قدیمی و مرسوم از امکانات ب
آقا تصور کنید دعوت شدید خونه اقوام حالا ناهار یا شام و غذای مورد نظر اون غذایی هست که به شدت ازش متنفر هستید و دوست ندارید
خوب حالا میخوام بگید عکس العمل شما در اینو مورد چیه چیکار میکنید ؟ آیا مجبوری میخورید ؟ یا که نه . با ذکر توضیح بنویسید .

دعوت میکنم از جناب قدح ، جناب زیتون ، خانم واران ،خانم ام اسی خوشبخت ،خانم بهار و دیگر دوستان .
این گروه رو درست کردم تا دوستان قزوینی با دیگر دختر پسرای قزوینی چتی دوستانه داشته باشند و از چت کردن با دوستان خودشون لذت ببرند و همچنین این گروه برای تبلیغات شهر قزوین هم خیلی مناسب است و چت کردن در این محیط لذت بخش است.
جت و گپ در واتساپ برای قزوینی ها جزو بهترین ها می باشد و از همه علاقمندان دعوت میشه که به قوانین گروه واتساپ قزوین احترام بزران و با دوستان خودشون صمیمی باشند.
گروه واتساپ قزوینی ها در تلاش هست تا دوستان قزوینی رو در کنار هم
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
عموی همسرم یکشنبه یعنی همین امشب افطاری دارن، چهارشنبه که دیدمشون دعوتم کردن و اصرار کردن که مامان بابا رو هم دعوت کنم و سفارش کنم که حتتتتما بیان! و خب برای رسوندن این منظور از یه عبارتی استفاده کردن که خیلی جالب و شیرین بود برام! فرمودن که : مامان بابا رو از طرف ما سخت دعوت بگیرید ! 
"سخت دعوت گرفتن" .. یه چیزی مثلِ سخت در آغوش گرفتنه انگار! یعنی یطوری دعوتشون کن که نگن نه! دعوتش سرسری نباشه.. خیلی قرص و محکم باشه!
داشتم فکر می‌کردم خدا ما رو برا
بیسم الله الرحمن الرحیم
دوستان چرا برای همه کارها وقت داریم ولی برای نماز برای روزه برای رسیدین به خدا جاهلی وتنبلی میکنیم؟؟
خدا این همه رزق به ما داده خونه داده لباس داده فرزند صالح داده حالا چرا باید برای نماز جاهلی وکاهبی کنیم؟
شیطان مارو به گناه مبتطلا نمی کنید شیطان مارو به گناه دعوت نیکند وماهم بسیار راحت جواب بله رو بهش میدیم.
حالا خدا امده مهدی عج امده مارو دعوت به نماز وبه راه مستقیم دعوت کرده ما بهش جواب نه گفتیم 
حالا شیطان از مهد
شروع مسابقه «کوییزی شو» به مناسبت عید نوروز ⁣
از همین الان تا ۱۶ فروردین، دوستاتو کوییزشویی کن و علاوه بر دریافت پول نقد و جون اضافه به ازای هر دوست، اگه بیشتر از همه دوستاتو دعوت کنی، بدون قرعه‌کشی برنده کنسول PS4 میشی! ⁣
جوایز مسابقه:⁣
❤️ به ازای هر نفری که با کد دعوت شما تو کوییزشو ثبت‌نام و حداقل تو یک مسابقه شرکت کنه، یک جون اضافه و ۱۰۰۰ تومن به حساب کاربری شما و دوستتون واریز میشه. ⁣
در پایان مسابقه (۱۶ فروردین)،کسی که بیشترین تعداد
یک روز با دوستان خود در خصوص تشکیل گروه واتساپ کرمانشاه صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که بهتر است یک گروه در واتساپ درست کنم و بچه های کرمانشاهی را به گروه دعوت کنم.
دوستان من از این موضوع استقبال کردند و درنتیجه من اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی خودم نصب کردم و گروه را ایجاد کردم و در یک فراخوان از دوستان خودم درخواست کردم که به گروه بیان.
در گروه خیلی از افراد حضور داشتند و بیشتر اعضا هم از دختر پسرای کرمانشاهی بودن که در گروه بودن و خیلی هم خو
در گروه واتساپ زنجان یک دورهمی زنجانی واتساپ ایجاد کریدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت میکنیم که به گروه بیان و با همدیگه چت کنند.
چت واتساپ یک فرصت برای دوستان زنجانی هست که علاقه دارند تا در یک اپلیکشن غیر فیلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همدیگر در خصوص حال و احوال همدیگر رو سوال کنید و اگر دوست داشتید میتوانید دوستان خوبی برای هم
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
دوستان بندری و جنوبی هم میتوانند در گروه واتساپ شهر خودشون و با همشهریای خودشون چت دوستانه داشته باشند و از دوزهمی در واتساپ لذت ببرند و ما خیلی خوشحال هستیم که این گروه رو ایجاد کردیم.
گروه واتساپ بندرعباس با تلاش زیاد دوستان ایجاد شده است و هدف آن نیز دورهمی شما بندریها بوده و از همه دختر خانم ها و اقا پسرها که دوست دارند تا در اپلیکیش واتساپ با هم چت کنند دعوت میشه که به گروه بیان.
این گروه چت واتساپ بندری یکی از موفقترین گروههایی بوده که م
 
 
کسی که از این دعوت بزرگ آگاه شود، باید بکوشد که از دعوت شدگان این دعوت گردد. این جانشین و برادر او امیرالمؤمنین  علیه‌السلام است که می‌فرماید: «از زمانی که ندای منادی رسول خدا صلوات الله علیه را که برای روزه این ماه ندا می‌کرد شنیدم، هیچ‌گاه روزه این ماه را از دست نداده و در تمام عمرم آن را از دست نخواهم داد؛ اگر خدا بخواهد.»
ادامه مطلب
با سلام
مطلب امروز را به بزرگترین دغدغه روز دنیا اختصاص میدهم.
بله همان طور که از عنوان پیداست صداقت یکی از مهمترین مدال های  یک شخص می باشد. داشتن صداقت زمینه را برای دیگر فعالیت ها راحت تر می کند.
حال این صداقت می تواند در بین دوستان باشد یا در زمان صحبت امر مقدس ازدواج باشد و یا در انتخابات که کاندیداها باید با صداقت با مردم صحبت کنند.
صداقت عاملیست برای رسیدن به عدالت، بحث من در این مطلب اشاره به صداقت و گفتمان دو نفر در امر ازدواج می باشد.
یک روز با دوستان خود در خصوص تشکیل گروه واتساپ کرمانشاه صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که بهتر است یک گروه در واتساپ درست کنم و بچه های کرمانشاهی را به گروه دعوت کنم.
دوستان من از این موضوع استقبال کردند و درنتیجه من اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی خودم نصب کردم و گروه را ایجاد کردم و در یک فراخوان از دوستان خودم درخواست کردم که به گروه بیان.
در گروه خیلی از افراد حضور داشتند و بیشتر اعضا هم از دختر پسرای کرمانشاهی بودن که در گروه بودن و خیلی هم خو
سوالات دعوت به همکاری بانک پاسارگاد(اسفند 98)
سوالات دعوت به همکاری بانک پاسارگاد(اسفند 98) با پاسخ
سوالات بانک پاسارگاد در سال ۹۸ (جدید اسفند 98)
نمونه سوالات بانکها در سال 98 (عمومی و تخصصی)

نمونه سوالات بانکی


سوالات دعوت به همکاری بانک پاسارگاد(اسفند ۹۸ (جهت دانلود کلیک کنید)
از دوستان عزیز جهت معرفی چند فیلم خیلی خوب دعوت به همکاری مینمایم :))
- پنج گیگ اینترنتمان را میخواهیم در جهات رشد فرهنگی خرج کنیم(الکی مثلا پس فردا مهلت اتمامش نیست) و فعلا یکیش جوکر است. چند تا عالی دیگر معرفی بفرمایید. باتشکر
#موقت
دعوت کردنِ مردم به امام زمان و شناساندنِ حضرت
هر کس به میزان علم و دانش خود، باید مردم را به سوی امام دعوت نماید و مردم را به ایشان نزدیک نماید و نشر معارف مهدویت از جمله این کارهاست. شخص دعوت کننده باید علاوه بر حکمت علمی، دارای حکمت عملی بوده و بصورت عملی مردم را با حضرت آشنا نماید زیرا تاثیر بیشتری دارد.
☀️ امام معصوم میفرماید: همانا عالِمی که به مردم معارف دینشان را یاد میدهد و ایشان را به امامشان دعوت میکند، از هفتاد هزار عابد، برتر است.
شرکت طراحی سایت اذران وب بار دیگر از شما دوستان دعوت مینماید تا در 19دهمین نمایشگاه الکامپ حضور داشته باشید
حضور شما دوستان باعث افتخار اذران ب خواهد بود.
با حضور در نمایشگاه الکامپ از طرح های تخفیف اذران وب نیز بهره مند شوید.
عروس که فمینیست باشه فق میخاد خانوم ها رو به عروسیش د عوت کنه . نمیدونم چرا وقتی میخایم یه خانواده رو دعوت کنیم اول اسم آقا رو مینویسیم بعد مینویسیم همراه با خانم. مخصوصا وقتی که خانم اون خانواده باهامون نسبت داره. مثلا میخوایم خانواده دخترخاله رو دعوت کنیم مینویسیم آقای فلانی و همسر محترم .
در صورتی که درستش اینه بنویسیم دخترخاله عزیزم و همسر محترمش .
ارز دیجیتال گرام 

 

سلام دوستان امروز میخواهم براتون سایتی رو به شما معرفی کنم که بصورت رایگان ارز گرام رو بتوانید دریافت کنید شما فقط باید ثبت نام کنید از طریق اکانت جیمیل خود و هر  یک ساعت رول بزنید و دوستانتان را دعوت کنید و هر فردی که دعوت کنید 5 گرام رایگان دریافت می کنید  و حداقل برداشت 500 گرام است معادل 1000 دلار و تقریبا 15 میلون تومان به پول ما پس دوستان ارزش تلاش رو دارد.
لینک ورود
در گروه واتساپ زنجان یک دورهمی زنجانی واتساپ ایجاد کریدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت میکنیم که به گروه بیان و با همدیگه چت کنند.
چت واتساپ یک فرصت برای دوستان زنجانی هست که علاقه دارند تا در یک اپلیکشن غیر فیلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همدیگر در خصوص حال و احوال همدیگر رو سوال کنید و اگر دوست داشتید میتوانید دوستان خوبی برای هم
64 دعوت نامه جالب و هالووین برای جشن های شبح وار شما در آموزش ایلوستریتور مقدماتیتوسط Melody Nieves9 اوت 2019 طول: زبانهای زبانی:هالووین Adobe PhotoshopAdobe Illustrator طراح طراحی چاپگرها نمونه هاتقریبا هالووین است! آن زمان خاص سال که فروشگاه قفسه های خود را با آب نبات بسته بندی می کند و همه ما به عنوان ارواح مورد علاقه خود لباس می پوشیم.
و چه راهی بهتر برای جشن گرفتن هیولا ها و افسانه های مورد علاقه ما و سپس با مجموعه ای شبح وار از دعوت ها و پروازهای هالووین که فقط
به اطلاع دوستان عزیز می رسانم قصد دارم به یاری خدا صفحه ای به نام قهرمان من در این وبلاگ ایجاد نمایم که کل مطالب آن در ارتباط با سردار شهید قاسم سلیمانی باشد. در همین راستا از همه دوستان دعوت می کنم کلیه مطالب شامل متن، عکس و فیلم مربوط به این شهید عزیز را در اختیار بنده قرار دهند. مراجعه حضوری، ایمیل یا هر نوع روش ارتباطی دیگر برای این منظور مناسب خواهد بود. در صورت تمایل مطالب مذکور با نام خود شخص منتشر خواهد شد. لطفا جبهه فرهنگ را جدی بگیریم
شـارژ 66000تومانی #همراه_اول❤️
سرویس اول
✅ فعــــــالـه /بـــــرای کســــانی کــــه نگــــرفتـــن
ثبت فوری شارژدهی فوری....
1⃣ابـتدا ارسـال کد 2307553
 بـه40520
2⃣سـپس ارسـال ڪدفعـالسازی بـه40520
#توجه
اگه کد دعوت دریافت نکردین سامانه رو لغو کنین دوباره با کد دعوت عضو بشین✅
سپس با دعوت دوستانتون تا سقف 66000 تومان شارژ بگیرید
نفر اول=1000تومان
سـه نفربعدی=5000تومان
هر5 نفر بعدی=10000تومان
دریافت شـارژ بعـد از هـر تبریڪ از طریق پیامڪ  با ارسـال  checkout بـه40
با سلام و وقت بخیر خدمت همه دوستان و همراه بیولوژی در این کانال میخواهم دیتاها و اطالاعاتی که دانشجویان عزیز بیولوژی به آن نیازمند هستند ارائه دهم.هدف این کانال آموزش‌های خاص بیولوژی همچنین آموزش های زبان انگلیسی هستهمچنین فرصتی باشد در مورد مشاوره های تحصیلی، شرکت در کارگاه ها برای شما صحبت خواهم کرد.چرا که این دو علم به یک دیگر گره خورده اند."لازم به ذکر است که وعده این کانال برای فصل تابستان 99 آموزش رایگان #پایتون هست پس دوستان خود را ب
از دوستان عزیز جهت معرفی چند فیلم خیلی خوب دعوت به همکاری مینمایم :))
- پنج گیگ اینترنتمان را میخواهیم در جهات رشد فرهنگی خرج کنیم(الکی مثلا پس فردا مهلت اتمامش نیست) و فعلا یکیش جوکر است. چند تا عالی دیگر معرفی بفرمایید. باتشکر
 
+به خاطر لیست پرپیمان فیلم های پیشنهاد شده ثابت می ماند :)
 کسب‌ درآمد از طریق اپلیکیشن کیپاد
 
 برای همه اپراتورها
بدون هزینه و بدون نیاز به لغو
مراحل:
1- اپ کیپاد رو دانلود و نصب کنید.
 
دانلود 
 
2- شمارتون رو وارد و در قسمت کد معرف 09374082525   رو وارد کنید.
 
3- پروفایلتون رو تکمیل کنید
 
✔ با دعوت از 10 تا 15 نفر، 30هزار تومان✔دعوت از 15 تا 30 نفر 50هزار تومان✔و دعوت از 30 نفر و بیشتر 100هزار تومان اعتبار دریافت میکنید.
✔ کد دعوت شما شماره موبایلتون هست که باید با اعداد لاتین وارد شود
✔ مدت زمان جشنو​​اره: از
قصه از این قرار که من به دعوت یکی از دوستان به چالش زندگی بودن قند دعوت شدم. 
همچین شوخی شوخی الان نزدیک ده ماهه که قند نخوردم. 
با نبود قند مشکلی ندارم اما واقعا برام سخته که شکلات نخورم 
یک جا شکلاتی کوچیک تو شرکت هست روی میز که من هر روز بی اختیار چشمم میره سمتش و با خودم میگم چه سخته زندگی بی شماها 
حالا نه فکر کنید شکلات خیلی خاصی هم هست نه اتفاقا خیلی هم معمولیه 
اما نمیدونید که چقدر سخته 
نا گفته نمونه که چند باری از زیر چالش در رفتم . مثل
رضا صادقی – دعوت
دانلود آهنگ دعوت با صدای رضا صادقی ، خواننده ی محبوب کشورمون.
امیدوارم از گوش دادن به این ترانه ، لذت ببرید.
این آهنگ مربوط به تیتراژ ویژه برنامه دعوت است.
Reza Sadeghi – DAVAT
خواننده رضا صادقی آهنگساز و تنظیم کننده مهدی ابراهیمی نژاد شاعر پیام ربیعی میکس و مستر فرید ایمانی گیتار … هیراد نیکنام،پاشا فاطمی کارگردان محمد سیحونی
ایندانلود این آهنگ از آی سانگز
---
کانال تلگرام : ♫ @isongsir ♫
سایت : http://isongs.ir
[عکس 320×320]
مشاهده مطلب در کانال
سلام. شاید مسخره به نظر برسه اما یه مهمونی خیلی بزرگ و مجلل با کارت دعوت از دوستان و آشنایان و کاسبای محل و خلاصه هر کس دیگه ای که می شناسمشون ترتیب می دم (که بیایند همه) و ازشون میخوام حلالم کنن اگه بدهی دارم می دم ، نصیحتم رو می نویسم و می خونم توجمع، سعی می کنم اشخاصی که واسم مهمن رو از ته دل به آغوش بکشم بعدشم می رم زودتر یه قبر می خرم با سنگ و ترتیب مراسم ترحیمم می دم و زود توبه می کنم
(دوستان عزیزم جداول ختم قرآن ماه رمضان امسال هم پر و بسته شد. ممنون از حضور تک تکتون....بهترین ها برای تک تکتون)
سلام عزیزای دل... دوستای مهربون... همراهان همیشگی...
یازده سال گذشت از ختم های گروهیمون.... بعضی از دوستان که دقیق این ده سال رو همراه بودن و باعث افتخارم هست این همراه بودنشون... اینجوری یار بودنشون....
امسال هم باز میون روزمرگی ها غرق شدم و یادم رفت دعوت رو از اول ماه شعبان بذارم.... و امروز یهو یادم اومد ای دل غافل....فردا نیمه شعبان هست و ف
خب دوستان امروز برای شما یک فیلم در رابطه با راز مخفی(تلوزیون)شما رو به دیدن این ویدیو دعوت می کنم
<div id="5415901284"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/nHGaf?data[rnddiv]=5415901284&data[responsive]=yes"></script></div>
خب امیدوارم از این اموزش لذت کافی رو برده باشید تا ویدیو های دیگر در پناه حق
بسم الله الرحمن الرحیم
شما دعوت هستید .
برا نوشتن یک مطلب چه کوتاه و چه بزرگ
مطلبی با بوی شهدا..
شما تو این نوشته شهدا های میشناسید اسم می برید
از استان ها مختلف اسم ببرید که عالی می شود.
چندتا کتاب هم در مورد شهدا اسم می برید.
چندتا کتاب دفاع مقدسی نام می برید.
مطلب هم نوشتید هدیه می کنید به رفیق شهید تون
لطفا به چند نفر دعوت نامه رو بفرستید تا اون ها دست به قلم بشوند.
بنده دعوت می کنم
از آقای سلیمانی،آقای رهام
خادم اما زمان عج
آقای مقدم
فانوس
آقا
سامانه دعوتی #همراه_اول
برای کسانی که نگرفته اند
‼️ ممکنه به بعضی سیمکارتها کد دعوت نده
هر خطی که کد دعوت نده موثر حساب نمیشه 
 ‼️
#سرویس_دستپخت
بدون شارژم میشه / ثبت و دریافت شارژ #فوری
1️⃣ارسال.  4282886   به 40510
↩️` سپس ارسال کد فعالسازی دریافتی به سرشماره 40510
 
به ازای دعوت از:
نفر اول : 1000تومان شارژ
سه نفر بعدی : 5000تومان شارژ
هر پنج نفر بعدی : 10 هزارتومان شارژ
 تا سقف 66هزارتومان
✅ بعد از تکمیل دعوتهای هر مرحله پیام تبریک دریافت میکنید
دریا
یکى از دوستان منو دعوت کرد ،من جدیدا عضو شدمو حرفى برای گفتن ندارم جز
1/قالب ھایى ک براى خود بیانھ خیلی تنوع کمى دارھ اگ بیشتر شھ تنوعش عالیه
2/ى امکانى باشه کاربرا بتونن گروھى یا 2نفرى چت کنن
3/دنبال کردن فقط مختص بیان نباشھ ،بتونیم مثلا میھن بلاگم دنبال کنیم
ولى خداییش بیان خیلی خوبھ^^
معرفی سایت معتبر کسب درآمددوستان در این سایت ثبت نام کنید و با گرفتن چند زیر مجموعه ۵۰۰ گرام معادل ۱۰۰۰ دلار دریافت کنید. (توضیح اینکه گرام یک ارز دیجیتال است)واقعی و مطمئن و بدون هزینهلینک ثبت نام:               https://gramfree.world/?r=373395سایت بعدی که به شما معرفی میکنم مربوط به شرکت پای پال هست و مقدار زیادی ادز دیجیتال q بصورت رایگان به ثبت نام کنندگان اختصاص می دهد . به محض ثبت نام ۱۶۰۰۰ ارز دیجیتال معادل ۱۶۰۰۰ دلار به شما هدیه میدهد و شما میتوانید ب
سلام دوستان عزیز خیلی خوشحالم که دوستان خوب و همراهی در بلاگ دارم.
توی قلب نوشت به خاطر راحت بودن و در دسترس بودن همیشگی هم برای و من هم برای همه شما یک سری مطالب میذارم که موضوعاتش همسو با وبلاگم خواهد بود.
خیلی خوشحال میشم همه توی این کانال تلگرامی ام جوین بشن و دعوت منو بپذیرن.
چون تلگرام فیلتره فعلا من لینک کانال رو مینویسم که راحت با یک جستجو ساده پیداش کنید.
t.me/mywroteheart
منتظر حضورتون هستم.
تو فکر ایجاد گروه هم هستم که در صورت استقبال ایجاد
از ابتدای سال 1398 توفیقی حاصل شد تا در کنار دوستان هنرهای نمایشی، باشم.
شما را دعوت می‌کنم تا یک بار دیگر گزارش‌ها و یادداشت‌های من را در مورد نمایش‌های سال 1398 شیراز ببینید و خواهش میکنم با نظرتان در مورد این که کدام یک بهترین بوده مرا خوشحال کنید.
ادامه مطلب
شارژ رایگان برای تمام اپراتورها برنامه #دیجی_پی 
1⃣ ابتدا نرم افزار دیجی پی از لینک زیر نصب کنید.
https://cafebazaar.ir/app/com.mydigipay.app.android/
2⃣ سپس شمارتون وارد کنید و در قسـمت پایین رو کد معرف بزنید، کد OTKOYM  وارد کنید بعد کد فعالسازی رو وارد کنید.
کد معرف : OTKOYM
حالا از قسمت دعوت از دوستان کد مخصوص خودتون بگیرید و به ازای هر دعوت 2000 تومان به کیف پول شما اضافه میشود.
از قسمت خرید شارژ ~ شماره دلخواه وارد کنید و تایید خرید بزنید در مرحله آخر که کارت بانکی ظاهر
دوستان عزیز شکرگزار ازشما دعوت میکنم فایل های تصویری مربوط به بحث بخشش را بدقت مشاهده کنیدوبترتیب نگاه کنید.دراین فایل های تصویری خانم دکتر حشمتی ازلزوم بخشیدن افراد ومراحل آن را باصبر وحوصله ومثال توضیح میدهد بطوری که برای همگان قابل فهم است. 
مسیر دسترسی به فایل ها: پیوندها،صندوق بیان،ویدیوها،بخشش
معرفی سایت معتبر کسب درآمد
دوستان در این سایت ثبت نام کنید و با گرفتن چند زیر مجموعه ۵۰۰ گرام معادل ۱۰۰۰ دلار دریافت کنید. (توضیح اینکه گرام یک ارز دیجیتال است)
واقعی و مطمئن و بدون هزینه
لینک ثبت نام:               https://gramfree.world/?r=373395
 
سایت بعدی که به شما معرفی میکنم مربوط به شرکت پای پال هست و مقدار زیادی ادز دیجیتال q بصورت رایگان به ثبت نام کنندگان اختصاص می دهد . به محض ثبت نام ۱۶۰۰۰ ارز دیجیتال معادل ۱۶۰۰۰ دلار به شما هدیه میدهد و شما میتوان
سلام دوستان.
از لطف وهمراهی همتون سپاس گذارم.دوستانی لطف کردن و درخواست مطالب بیشتری در مورد روستای قزوینه و مردمش دارن.بنده در مورد روستای قزوینه،فرهنگ،هنر،ادبیات،عرفان،آداب ورسوم،حیات گیاهی وجانوری،کوهها،تاریخ و.......کتابی آماده چاپ دارم با عنوان«دیار دیاری».در اینجا از دوستان علاقمند خواهشمندم هرمطلبی درمورد قزوینه و قزوینه ایها اعم از عکس(اشخاص ومناظرجدید وقدیم روستا و مزارع و کوهها)،شعر،متن ،معرفی شعرا وهنرمندان ونویسندگان  دا
بسم الله الرحمن الرحیم
شما دعوت هستید .
برا نوشتن یک مطلب چه کوتاه و چه بزرگ
مطلبی با بوی شهدا..
شما تو این نوشته شهدا های میشناسید اسم می برید
از استان ها مختلف اسم ببرید که عالی می شود.
چندتا کتاب هم در مورد شهدا اسم می برید.
چندتا کتاب دفاع مقدسی نام می برید.
مطلب هم نوشتید هدیه می کنید به رفیق شهید تون
لطفا به چند نفر دعوت نامه رو بفرستید تا اون ها دست به قلم بشوند.
بنده دعوت می کنم
از آقای سلیمانی،آقای رهام
خادم اما زمان عج
آقای مقدم
فانوس
آقا
نقل بلاگ پویشی راه انداخته است که مخاطب آن مدیران بیان هستند. وقتی این پویش راه افتاد به یاد پویش اقای صفایی‌نژاد افتادم. از آنجایی که آقای قدیری به آن واکنش نشان داده بود با خود گفتم شاید این پویش هم توجه‌شان را جلب کند ولی یک مانع بزرگ وجود دارد که خیلی از بلاگر‌ها ناامید شده‌اند، چرا که به جز اضافه شدن یک کشو در قسمت نظرات پویش قبلی ثمره‌ای نداشته است. و این نا‌امیدی باعث می‌شود که خیلی از دوستان بلاگر دست به کیبورد نبرند و این چالش وسع
امروز بعد از اینکه نماز ظهر و عصر رو به امامت آقای دکتر برگزار کردیم، موقع بازگشت به اتاق جلسه خواستم یه پیشنهادِ هیجان‌انگیز و تا قسمتی هم سادیسماتیک مطرح کنم و برای مستر نوشتم که :"به نظرت آقای دکتر رو برای جمعه دعوت کنم به دعای ندبه؟"
و این پیام رو به اشتبااااااه برای خودِ آقای دکتر ارسال کردم!
بدین ترتیب آقای دکتر اینطوری به خونه ما دعوت شد!

+میگم تشریف بیارین خوشحال میشیم. میگه: حالا اول شما مشورت‌هاتونو بکنین! :دی
+حجم شرمندگی و خجالتم
به نام خدا 
بازی فروت کرفت یکی از بازی های پر طرفدار ایرانی هست که خیلی ها دوست دارن با پول و سکه ی بینهایت ، بازی رو تجربه کنند.
این بازی قابلیت هک رو بصورت مستقیم نداره ولی با *کد دعوت* میشه اون رو هک کرد.
ما هر هفته کد دعوت هک شده برای شما قرار میدیم تا سکه های شما افزایش پیدا بکنه.
تاریخ اولین کد دعوت هک شده "کد دعوت درهمین وبلاگ قرار داده می شود":
1398/05/12
برای این که در همیشه بتوانید از کدهای تخفیف دیجی‌کالا و خیلی از برندهای آشنای دیگر استفاده کنید و از خرید کالا و دریافت خدمات متنوع با تخفیف ویژه لذت ببرید، کافی است در «باشگاه مشتریان دیجی‌کالا» (دیجی‌کلاب) عضو شوید و امتیاز جمع کنید.
عضو شدن و کسب امتیاز در باشگاه مشتریان دیجی‌کالا کار بسیار راحتی است. می‌توانید با همان نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری دیجی‌کالای خود در دیجی‌کلاب عضو شوید و با فعالیت‌هایی از جمله خرید، ثبت نظر برای
شارژ رایگان  #سایت_امتیاز برای  تمام اپراتورها محدودکسانی که نگرفته اند دعوت دوستان به 10 امتیاز (1000 تومان) #افزایش یافت زودتر‌ ثبت نام کنید10 امتیاز :1000تومن شارژ رایگان20 امتیاز:2000هزارتومان شارژ رایگان50امتیاز :5000 هزارتومن شارژ رایگانابتدا وارد سایت زیر بشید شماره تلفن رو وارد و کد فعالسازی رو وارد کنید   https://l.emtiyaz.app/b65fad8895⚡️به محض ورود یک امتیاز میگیرید و با دعوت هردوست10  امتیاز معادل 1000 تومان دریافت میکنیدهردعوت 10 امتیاز(1000 تومان)برای
به نام تقدیرنویس هستی
سلام دوستان گل
به چالش "متفاوت فکر کنیم" خوش‌آمدید توضیحات اصلی این چالش در وبلاگ
آقای یک مسلمان موجوده
ممنون از آقای یک مسلمان که من رو به این چالش مفید دعوت کردند و چنین
چالشی را طراحی کرده‌اند
نحوه اجرای این چالش به این صورته که من در اینجا یک جمله ساده‌ای را
می‌نویسم و دوستان اون رو به اشکال مختلفی با هر تعدادی که دوس دارن 
بازنویسی کنند
و اما جمله:
« در آسمان شب پرواز کرد »
دوستان عزیز همه به این چالش دعوتید که
دوستانی که ختم دوم (یک یا چند جزئی) میخوان پیام بدن، ختم سی جزئی پر و بسته شد.)
سلام عزیزای دل... دوستای مهربون... همراهان همیشگی...
یازده سال گذشت از ختم های گروهیمون.... بعضی از دوستان که دقیق این ده سال رو همراه بودن و باعث افتخارم هست این همراه بودنشون... اینجوری یار بودنشون....
امسال هم باز میون روزمرگی ها غرق شدم و یادم رفت دعوت رو از اول ماه شعبان بذارم.... و امروز یهو یادم اومد ای دل غافل....فردا نیمه شعبان هست و فرصت برای دعوت دوستانم کم...
طبق رسم
*معجزه بی نظیر*
 سوره_اسراء آیه ۸۸
قُل لَئِنِ اجتَمَعَتِ الاِنسُ عَلی اَن یَاتُوا بِمِثلِ هذا القُرآنِ لا یَاتُونَ بِمِثلِهِ وَ لَو کانَ بَعضُهُم لِبَعضٍ ظَهیرا
بگو: اگر (تمام) انس و جن گِرد آیند تا همانند این قرآن را بیاورند، نمی‌توانند مثل آن را بیاورند، هرچند که بعضی پشتیبان و یاور دیگری باشند
 تفسیر_و_توضیح
آیه با صراحت تمام همه جهانیان از کوچک و بزرگ، عرب و غیر عرب دعوت به مقابله با قرآن کرده و میگوید: اگر فکر میکنید قرآن سخن خدا نیست ش
این گروه که در ادامه بهتون معرفی میکنم به گروه واتساپ خارجی هست که شما مینونید در اون عضو بشید و با دوستان خود در این گروه چت کنید و امیدوارم که چت خوبی داشته داشته باشید.
https://chat.whatsapp.com/L5biI62suHz5p7JFVAgD87
اگر دوستان دیگر هم دارید که به گروه خارجی علاقه دارند دعوت کنید که به گروه واتساپ خارجی بیان و در این گروه دورهمی دوستانه واتساپی داشته باشیم و مطمئن هستم که به همه ما خوش میگزره
برای اینکه شما بتونید در گروه واتساپ خارجی فعالیت کنید نیاز هست تا ت
صدق و عدل از خصوصیات دعوت الهی
دعوت اسلام را باید با صراحت، با شجاعت، با صداقت، همراه با رکن اصلی دعوت اسلام - یعنی عدالت - در دنیا منتشر کرد. فرمود: «و تمّت کلمة ربّک صدقا و عدلا»؛(۱) این دو تا، خصوصیات دعوت الهی است؛ خصوصیات کلمه‌ی ربوبی است: «صدق و عدل»؛ «صداقت و عدالت». مسلمانها این را باید در دنیا از خودشان نشان دهند. این، دلها را متوجه خواهد کرد؛ پیام اسلام را به دلها خواهد رساند. البته دشمنی‌ها هم وجود دارد و ادامه پیدا خواهد کرد. باید در
1. پاداش دعوت موفق : همان ” 500 تومان پاداش نصب اپ” که به ازای هر فردی که دعوت کردید در اپ دریافت میکنید. (زمان واریز : همان لحظه)
2. پاداش جایگاه : پاداشی که برای جذب هر مشتری فعال در جایگاه خودتان دریافت می کنید. (زمان واریز : روز بعد)
3. پاداش ارتقا : پاداشی که برای رسیدن به جایگاه بعدی دریافت می کنید. (زمان واریز : روز بعد)
4. پاداش طلایی : پاداش رسیدن به جایگاه بعدی در “فرصت طلایی” (زمان واریز : روز بعد)
5. پاداش سرپرستی : 25% از “پاداش های ارتقاء (+طلایی)
سامانه دعوتی جدید
1-دانلود اپلیکیشن صدرنشینhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.Datis.Sadrneshin2-زدن کد 25E4459 به عنوان معرف و فعالسازی 3-دعوت از دوستان با کد مخصوص 4-رفتن به آدمک پایین صفحه، خودکار و تکمیل اطلاعات خود و شماره کارت بانکی5-دریافت هدیه: «صرافی» و «تبدیل سکه به پول نقد» 
با زدن کد معرف 35سکه،تکمیل پروفایل 50سکه و به ازائ هر دعوت 100سکه دریافت میکنید. با رسیدن به 2000سکه درخواست دریافت پول نقد کنید. 20دعوت=2000سکه=40هزار تومان نقد
بدونه هزینهبرای فعالساز
«بسم الله الرّحمن الرّحیم»
سلام به همه‌ی دوستان گرامی
میلاد مسعود حضرت ولی‌عصر (عج) را تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای همه‌ی دوستان رهروی استوار در مسیر انتظار و ظهور را خواهانم.
این مطلب به‌دعوت نگارنده‌ی محترم وبلاگ «دارالمجانین» و در چارچوب بازی وبلاگی «نامه‌ای به ...» که توسط «آقاگل» گرامی راه‌اندازی شده است، نوشته شده است.
پوزش می‌طلبم بابت تأخیر بسیار، و طولانی بودن و کم‌مایگی آن‌چه نوشته‌ام. من به‌دلیل تأخیر زیاد در
سلام
از اونجا که احتمالا متوجه شدید که من حدود ۲هفته‌ای پست نذاشتم دلیلش کنکور ارشدی هست که فردا دارم و الانم اومدم بگم که دعا کنید و این صوبتا
ایشالله بعد کنکور میام و پست‌های قبلی‌تون و احتمالا دعوت‌هایی که بابت چالش‌ها شدم(فقط از رو عنوان ها ی چیزایی فهمیدم دقیق‌ش رو نمیدونم می‌خونم احتمالا متوجه می‌شم) رو ی واکنشی نشون میدم
در آخر هم که دعا کنید دوستان:)
خدایا من باز به کمکت احتیاج دارم؛
باز یعنی تقی به توقی خورده!
سلام ، امیدوارم همگی حالتون خوب و کاملا اوکی باشه :)
در آغاز ممنونم از نویسنده‌ی محترم ، سارا خانم نویسنده‌ی وبلاگ ( DarkLight ) بخاطر دعوت بنده به این پویش!
دوستان همونطور که احتمالا اطلاع دارید ، پویشی با نام ( درخواست از شرکت بیان برای توسعه خدمات Blog.ir ) توسط بیانی‌های شدیدا عزیز راه اندازی شده.
هدف از این پویش اعلام نیازهای نرم‌افزاری برای توسعه سیستم های بلاگ به شرکت و برنامه نویسان بیان هست!

طراحی اپلیکیشن مبتنی بر Android / iOS جهت مدیریت وبلاگ
شارژ 66000 تومانی همراه اول ممکنه به بعضی از خطوط کد نده
بـــدون شـارژ هم می شه شرکت کرد
1-ابتدا کــد 2881109 رو به 40525 ارسال کنید2-سپس کد دریافتی رو به 40525 ارسال کنید
به ازای دعوت دوستانتون تا سقف 66000 تومان شارژ «پین» بگیریددعوت نفراول =1000 توماندعوت 3 نفر بعدی =5هزارتوماندعوت هر5 نفری= 10هزار تومان
دریافت شارژ پس از دریافت پیامک تبریک  با ارسال checkout دریافت کنیدلغو سامانه ارسال off/off1 به 40525❇️شارژرایگان میخوای بیا تو❇️کانال تلگرامی ماhttps://t.me/joinchat/AAAAAD
#جدیییید
شارژ رایگان و پول نقد با دعوت دوستان به #وین
محدود/ برای #همه_اپراتورها
➊ ابتدا برنامه #وین از لینک زیر ، دانلود و نصب کنید.
لینک مستقیم: http://winiha.ir/r/Y0
گوگل پلی: http://winiha.ir/r/Y1
➋ سپس شمارتون رو وارد کنید و در قسمت کد معرف ، کد 1017414 را وارد کنید تا 50 سکه هدیه بگیرید.
کد معرف(الزامی) : 1017414
⇐ با دعوت از هر نفر 5 الماس هدیه میگیرید که با رسیدن به 10 الماس میتونید شارژتون رو دریافت کنید.
{هر 10 الماس = 1000 تومان شارژ}
● برای دریافت کد معرف خود ، به قسمت "ا
از همه کشاورزان و مهندسین کشاورزی که علاقه دارند تا بقیه کشاورزان و مهندسین در خصوص مباحث کشاورزی بحث داشته باشند دعوت میشه تا به گروه تلگرام کشاورزان بیان.
من لینک انجمن کشاورزان رو برای عضویت شما در زیر همین مطلب میزارم و دوباره از همه دانشجویان و مهندسان و کشاورزان و باغداری دعوت میشه به گروه بیان و بقیه رو هم به گروه دعوت کنند.
https://t.me/joinchat/CC4Z_QxCDQeSzqDMFsFDuQ
شما با اولین دعوت موفق با عنوان "کارآموز" وارد این طرح می شوید و با بالا بردن تعداد دعوت های موفقخود مرحله به مرحله جایزه های بزرگتری رو دریافت خواهید کرد.در این اپ بر اساس تعداد کل دعوت های موفق افراد، 12 جایگاه طراحی شده که در هر کدامپاداش های مختلفی برای عملکرد شما در نظر گرفته شده است.پاداش ها و شیوه محاسبه و تخصیص آنها در اپ متنوع و پیچیده است ولی بطور خلاصه شمابعنوانِ:1 . کارآموز: با هر دعوت موفق تا 1500 تومان جایزه2 . کاردان: با هر دعوت موفق ت
ادْعُ إِلى‏ سَبیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جادِلْهُمْ بِالَّتی‏ هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبیلِهِ وَ هُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدینَ (125)
 با حکمت و اندرز نیکو به راه پروردگارت دعوت کن و با آنان به [شیوه‏اى‏] که نیکوتر است مجادله نماى. در حقیقت، پروردگار تو به [حال‏] کسى که از راه او منحرف شده داناتر، و او به [حال‏] راه‏یافتگان [نیز] داناتر است.

1398/11/7
دکتر حسن عباسی در سخنر
بعد اینهمه سال فعالیت، ینی بیان یه اپلیکیشن برا موبایل نداده بیرون؟؟
این چه وعضشه؟؟چرا مسئولین پاسخگو نیستن؟؟
پ.ن1: من کاملا بی دعوت در پویش شرکت کردم، حس اون چتربازی رو دارم که بی دعوت میره یه عروسی، به فامیل عروس میگه من فامیل دومادم، به فامیل دوماد میگه من فامیل عروسم... فقط خدانکنه عروس و دوماد فامیل ازآب دربیان!
پ.ن2:اگه همتون مثل من اینقدر چکشی و بی تکلف در پویش شرکت میکردین، الان رییس بیان یه تکونی به سایتش داده بود!
⭕️ فراخوان کاکو موزیک ⭕️
همراهان و دوستان 
بدین وسیله اولین  اطلاعیه عمومى تیم کاکو موزیک از شما عزیزان دعوت میکند تا فرصت حضور در یک تیم مجرب، متمرکز،هدفمند و پیشرو در عرصه موسیقى و طراحی را به دست آورید. 
بعد از طى کردن مسیرى طولانى و تلاش شبانه روزى اعضا تیم در جهت ارائه بهترینها و ارتقا روز به روز ، امروز در راه عملى کردن اصلى ترین هدف کمپانی کاکو موزیک قدمى بزرگ بر میداریم. هدف کاکو موزیک همواره حمایت، پشتیبانى و ارتقاع سطح کمی و کیفی
سلام بر دوستان عزیز 
این سایت جهت اطلاع رسانی قرار های دوستان همیشگی ما بچه های مدرسه مصطفی خمینی و... ایجاد شده لطفاً شماره تلفن خود را در سایت قرار داده تا با هم ارتباط داشته باشیم برای این کار میتوانید از پایین همین مطلب شماره خود را ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد و از این بخش قابل مشاهده باشد
 
بررسی محتوای روایات که همگی با ادبیات مشترک پرده از واقعیتی بزرگ بر می دارند و از واقعه ای در آینده خبر می دهند، نشان می دهد که بر 4 موضوع محوری تکیه شده است:1.خیزش مردی از شرق(قم)2. نهضتی بزرگ و اجتماعی3. نقش آفرینی در زمینه سازی ظهور4 دعوت به سوی حقانگیزه قیام کنندگان دعوت  به حق است و همین انگیزه، واقعه را تبدیل به نهضتی زمینه ساز برای ورود به عصر ظهور و همراهی با امام زمان(ع) می کند. دعوت جهانی امام مهدی، نهضتی است سیاسی،جهانی و نظامی.
 
ادامه
‌‌
 #وظیفه_منتظران
 
✨دعوت کردنِ مردم به امام زمان(عج)
✨و شناساندنِ حضرت ؛ 
هرکس به میزان علم و دانش خود، باید مردم 
را به سوی امام دعوت نماید و مردم را به ایشان 
نزدیک نماید و نشر معارف مهدویت از جمله 
این کارهاست. شخص دعوت کننده باید علاوه 
بر حکمت علمی، دارای حکمت عملی بوده و 
بصورت عملی مردم را با حضرت آشنا نماید 
زیرا تاثیر بیشتری دارد. 
امام معصوم میفرماید: 
همانا عالِمی که به مردم معارف دینشان را 
یاد میدهد و ایشان را به امامشان دعوت
باورم نمیشه.امروز جواب آزمون نیروگاه اتمی بوشهر اومد و من ناباورانه در حالی که اصلا در شرایط جسمی و روحی خوبی آزمون نداده بودم ، دعوت به مصاحبه شدم.دعوت به مصاحبه به صورت سه برابر ظرفیت هست ، این یعنی از هر سه نفر یک نفر مشغول به کار خواهد شد ، امیدوارم معجزه بشه و این دفعه مصاحبم رو به خوبی انجام بدم.
خیلی خوشحالم.خییییلی...
سلام دوستان مستر اندوریدی 
بنده همراه جمعی از دوستان تصمیم به شروع ماجراجویی جدیدی کردیم
استارت وبسایت جامع (در آینده ای نزدیک) به همراه یکدیگر (تیم ماگرتا)
از شما عزیران دعوت میکنم به دیدن و استفاده مطالب ما :)
ادرس سایت : 
مجله اینترنتی ماگرتا


دوست دار شما مستر اندروید❤
رضا عنایتی از اهالی خراسان که در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر هم به حساب میاد زیاد سابقه ملی خوبی نداره.اون سال های اوجش تو استقلال که طی سه فصل تونسته بود دو بار آقای گل لیگ برتر بشه هم باز به تیم ملی دعوت نمیشد.
سرمربی اون زمان تیم ملی برانکو بود و با وجود مهاجمانی مثل علی دایی و هاشمیان که تو بوندسلیگا بازی میکردن زیاد میلی به دعوت از عنایتی نداشت.
اما یه رضای دیگه هم داریم به اسم قوچان نژاد که اون هم از اهالی خراسانه
زمانی که قوچان نژ
شارژ رایگان و نامحدود
   ایرانسل_همراه‌اول_رایتل
کسانیکه شرکت نکردن  گپ
بدون هزینه و بدون نیاز به لغو
1 ابتدا پیام‌رسان گپ رو دانلود و نصب کنید.
2 شماره خودتون و سپس کد فعالسازی رو وارد کنید. 
3 در قسمت شناسه معرف  farscoin  رو وارد کنید.
جهت دعوت از دوستان درقسمت منو (بالای صفحه) برای خودتون شناسه کاربری بسازید.
با دعوت هر نفر 1000 تومان دریافت کنید.
❇️ برای دریافت شارژ به قسمت پیشخوان خدمات مالی برید.
 
با سلام خدمت دوستان بدلیل تغییر تنظیمات متاسفانه برای مدتی امکان پاسخ گویی  به ارسال نظر و سئوالات دوستان وجود نداشت بنابراین از  عدم پاسخ به دوستان پوزش می طلبم.
 لطفا مطالب خود را در
تلگرام   arsenjani@
 با بنده در میان بگذارید.
چند سال پیش بود 
چی شد و چطور شد که شب مشهد بودیم یادم نیست 
شب قدر رفته بودیم؟ نمی دونم 
اما نصف شب تو صحن امام رضا بودیم 
و باز چجور شد که من خوابم نگرفته بوده رو هم بازم نمی دونم 
اما خوب یادمه 
اولین باری بود که دعای ابوحمزه ثمالی امام سجاد رو خوندم 
و هنوز مزه اش یادمه 
اینکه جاهاییش خیلی شبیه کمیل امام علی میشد اما چون طولانی تر بود لطیف تر بود
دعای کمیل رو دوست داشتم 
اما چرا این قدر مزخرف باید زندکی آدم باشه که از وسط یه خانواده ی مذهب
نسخه جدید نرم افزار مخچهشارژ 15000تومانی  #همراه اولتغییر روند داده و فقط برای همراه اولی هـاست
برای ڪسانی ڪه شرڪت نڪردنابتدا نرم افرار مخچه رو دانلود ونصب ڪنید.http://bit.ly/jayeze_begirسپس شماره همراه اولتون وارد ڪنید و بازدن ڪد فعالسازی وارد برنامه شویدبعد از ورود به برنامه از شما ڪد معرف میخواد ڪه ڪد 70563  وارد ڪنید(الزامی
سپس از قسمت چالش دعوت ڪد معرف خودتون بگیرید و شروع به دعوت ڪنید..
به ازای اولین نفر دعوت  هزارتومان دو نفر بعدی 2هزار تومان
پنج دع
بسم الله الرحمن الرحیم
(شهید مصطفی کاظم زاده)
حمید داود آبادی، یکی از دوستان شهید کاظم زاده تعریف می کرد:
هر روز مصطفی برای ناهار من را به مغازه چلو کبابی یا ساندویچ 
فروشی دعوت می کرد. خیلی این کارش عذابم می داد، چون توان
جبران اش را نداشتم و مثل او هم از یک خانواده وضع خوب نبودم.
ادامه مطلب
انتقام سخت رویداد نیست؛ روند است
دوستان عزیزی که پاسخ موشکی ایران آنها را راضی نکرده را به مطالعه مجدد و دقیق و عمیق چند منبع مهم دعوت می‌کنم: ١- پیام تسلیت حضرت آقا ٢- سخنرانی یکشنبه سید حسن نصرالله ٣- بیانات دیروز حضرت آقا از این سه منبع که توسط رهبر محور مقاومت و فرمانده ارشد او در منطقه صادر شده، چند نکته مهم به دست می‌آید که نقشه راه انتقام سخت را برای ما ترسیم می‌کند: ١- خون حاج قاسم با خون هیچ شخصیت آمریکایی معادل نیست.
ادامه مطلب
برای رسیدن به خواسته هات یک سری ترس هایی داری مثلا اگه رفتم چندتا از دوستان و اقوام رو دعوت کردم و نیومدن چی؟ اگه شرکت جمع کنه و بره چی؟اگه نتونم چی؟اگه...
اونایی که ثبت نزدن و تو شک هستند و ...دلو بزنن و به دریا و تماس بگیرند اگه جواب سوالشون رو نگرفتن که بیخیال تلفیق اما اگه واقعا دیدی صحبت ها منطقی بود و درآمدهارو دیدی بیا چون شما قطعا یکی از لیدر هایی شرکت خواهی بود پلن باینری هست باید حمایت بشید تا بالاسریتون رنگ پول رو ببینه.
تماس یادت نره
برای رسیدن به خواسته هات یک سری ترس هایی داری مثلا اگه رفتم چندتا از دوستان و اقوام رو دعوت کردم و نیومدن چی؟ اگه شرکت جمع کنه و بره چی؟اگه نتونم چی؟اگه...
اونایی که ثبت نزدن و تو شک هستند و ...دلو بزنن و به دریا و تماس بگیرند اگه جواب سوالشون رو نگرفتن که بیخیال تلفیق اما اگه واقعا دیدی صحبت ها منطقی بود و درآمدهارو دیدی بیا چون شما قطعا یکی از لیدر هایی شرکت خواهی بود پلن باینری هست باید حمایت بشید تا بالاسریتون رنگ پول رو ببینه.
تماس یادت نره
جند وقت پیش تو وب قهرمان سوالی گذاشتن به این شکل که:
اگه جایی دعوت شمو غذایی که دوست ندارم بپزن چیکار میکنم؟
خب یبار دعوت شدیم و غذا اونی بود که نباید می بود:( از قضا میزبان با اینکه دید کم کشیدم با کلی زور و اصرار که ناراحت میشم و این حرفا، کلی اضافه کرد رو غذا.. حالا من که حالا وات تو دو وات نات تو دو...
ادامه مطلب
 جــــدیــــد #رایگانکسب درآمد 5000 هزارتومانی
1-به لینک زیر رفته 
https://www.5010050.com?ref=1553246059
نام و نام خانوادگی + شماره تون رو وارد کنید و گزینه من ربات نیستم رو بزنید و تایید کنید و سپس کد دریافتی رو وارد کنید
سپس به قسمت «داشبورد» رفته و مشخصات خواسته شده رو وارد و ذخیره کنید
مشخصات وارد شده باید با مشخصات حساب بانکی که وارد میکنید یکی باشه.✳️ پس از تایید شدن مشخصاتتون میتونید 5000تومان رو برداشت کنید
برای دعوت از دوستان ، در منو از قسمت «همکاری
دوستان عزیز بیانی و غیر بیانی میشه وبلاگ هایی با موضوعات کتاب و کتاب خوانی،  رمان  حتی دوستان که اهل قلم هستند  میشه زیر این پست کامنت بذارن! یا معرفی کنید ........+ اگر  کسی دوست نداره شناخته بشه می تونه وبلاگ خودش یا دوستانش به صور ناشناس معرفی کنه ......
خواهشا اگر میشناسید معرفی کنید 
            بگفتم من ز آن یک باغ گردو       که دعوت می نمود حامد به اردو
گذشت از آن زمان چندین و چند سال        دقیق تر گویمت پانزده و اند سال
در این مابین آن سال تا به الآن                 بی افتاد اتفاقات فراوان
ببستند درب آن افزار ماشین                    فروختند هرچه افزار هرچه ماشین
به جای آن همه دستگاه و افزار                شده آن هر دو سالن همچو انبار
تمام کارگران و کارکنانش                        برفتند جای دیگر از
شارژرایگان با تماشای ویدئوها ودعوت دوستان #برای_همه_اپراتورها
1-ابتدا نرم افزار با بیمه دانلود و نصب کنید.http://cafebazaar.ir/app/?id=com.ba_bimeh.app&ref=share2-سپس شماره خود را وارد و کد فعالسازی رو تایید کنید.
3-#الزامی:بعد از وارد شدن به برنامه ، به قسمت درآمد بروید و بعد قسمت همکاری روی دکمه پایین معرفی به دوستان بزنید و کد معرف 5bdemk  رو ثبت کنید تا 180 امتیاز ( معادل 500 تومان ) دریافت کنید.
✅ سپس به ازای هر دعوت دوستان خود هم شما و هم دوستت  ( معادل 240 تومان ) دریافت
سلام دوستان جان 
دوستان من یه دختر مجرد و درونگرا هستم و همیشه سرزنش میشنوم از این که من چرا غیر اجتماعی ام. دیگه خسته شدم از بس شنیدم بهم میگن منزوی... 
دوستان من زیاد اهل رفت و آمد با کسی نیستم، البته اگه شرایط اقتصادیم اجازه بده دوست دارم زن داداشم و خواهرم که دوست شون دارم برای شام و ناهار دعوت کنم، ولی خودم دوست ندارم برم خونه شون. 
از طرفی ام با فامیل مادر و پدرم اصلا ارتباط ندارم و دوست ندارم عروسی چیزی میشه برم. دور از جون مراسم ختم و این
با عرض سلام خدمت همه ی دوستان عزیز ، کانال واتس آپی کُنام شیران برای گام برداشتن در حوزه ی دفاع مقدس و نشر مطالب نوین در این حوزه راه اندازی شد ، از تمامی علاقه مندان دعوت به عمل می آید 
آدرس کانل :
https://chat.whatsapp.com/C3yXgBGB6dqEaICAMJ5ZYa

ادامه مطلب
دوستان گرگانی میتوانند برای چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، این گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما این امکان را میدهد تا دوستان خوبی برای هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب برای شما عزیزان گرگانی ایجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب برای بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
به دعوت صاحب وبلاگ سکوت این مطلب را می نویسم و از نای دل، میرزا مهدی، اسفندگی، ویکی رضوی و آرمان دعوت می کنم در این چالش شرکت کنند:
۱. پدر خوبی بشوم.
۲. کتابهایم را به چاپ برسانم.
۳. تمام ایده هایی را که در ذهن دارم، به مقاله تبدیل کنم‌.
۴ و ۵ و ۶. ................. (حضرت علی-ع- فرمودند: افشا کردن کاری پیش از تحکیم آن، باعث در هم شکسته شدن آن می شود).
۷. از تمام کسانی که حقّی به گردن من دارند، حلالیّت بگیرم.
۸. نماز و روزه های قضا شده ام را ادا کنم.
۹. با همسرم سف
کسب درآمد #جدیدبااپلیکیشن آسروبرای #همه_اپراتورها
1-ابتدا اپلیکیشن آسرو را دانلود و نصب کنید.https://myket.ir/app/ir.asro.app2-سپس شمارتون را وارد کنید و درقسمت داخل برنامه قسمت  کد معرف،کد IR-0003416را بزنید.
کد معرف برای هدیه ورود(الزامی):برای ثبت واریزی لازم است کد دعوت بزنیدتاسیستم شمارو فیک نزنه
 IR-0003416
با ورود به اپلیکیشن از طریق گزینه درآمدکسب کن شروع به دیدن تبلیغات کنید
هرتبلیغ قیمتش از100تا500تومن هستبا دعوت دوستان هم میتونید کسب درآمدفوق العاده داشت
برای شروع کافیست به بخش دعوت از دوستان اپ مراجعه کنی و هر چند نفر رو که میتونی دعوت کنی
پس همین حالا ثبت نام کن و شروع کن به دعوت کردن از دوستات
برای ثبت نام شماره موبایل را در قسمت مربوط به ثبت نام وارد کن تا وارد طرح کسب درآمد شوی
در ضمن بعد از ثبت نام و نصب برنامه  همان ابتدا 500 تومان هدیه دریافت می کنی.
جهت ثبت نام عدد2را به سامانه 500010707000789 ارسال کنید
ایدی تلگرام:mobilemarketing789
اون دختر پسرای تهرانی که به دنبال گروه گپ بودن به گوش باشند که ما یک گروه زدیم به اسم گروه گپ تهران و شما تهرانی ها همه در گروه دعوت هستین.

شما میتونید در گروه با همه تهرانی های دیگه چت کنید و از چت و گپ با دوستان خود لذت ببرید که واقعا این گروه واسه همین درست شده که بیان گپ داشته باشین.
لینک گروه گپ تهران و گروه تهران رو برای عضویت میزارم.
https://t.me/joinchat/HlKlMxRrYljaBbHA-boNJw

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها