نتایج جستجو برای عبارت :

شرایط سخت خانه و فراهم نبودن شرایط مستقل شدن برای دختران

مرحله جدید فروش اینترنتی ایران خودرو از روز یک شنبه -20 بهمن ماه- آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در طرح پیش فروش اعتباری ایران خودرو، مشتریان امکان ثبت نام برای انواع محصولات این شرکت را دارند.
در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر، موعد تحویل خودروها برای مردادماه 99 خواهد بود.
آغاز ویرایش قراردادهای معوق مشتریان
ایران خودرو طی اطلاعیه ای که در تاریخ دهم دیماه، برای نمایندگی‌هایش منتشر کرده، خبرهای جدیدی به مشتر
 کسانی که  محیط خانوادگی متشنج دارن، یعنی والدین و یا بقیه اعضای خانواده با رفتار و گفتار فرد رو آزار میدن، از اون ور هم شرایط مالی و سایر شرایط دیگه برای استقلال و جدا شدن  از خانواده رو ندارن چکار کنن؟
این مشکل خودم هست. نمیخوام نظرسنجی باشه، واقعا برای من سواله، مخصوصا اگر دختر باشی و بالای 2 5- 26 سن داشته باشی و مجرد باشی، حالا طرف پسر باشه میتونه با دوستانش تا پاسی از شب بیرون باشه با محافل دوستانه ش باشه و خودش رو از محیط خونه دور کنه. پس
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
فکر میکنم که
دخترا یا خیلی مطیع و تابع هستن،
یا که خیلی مستقل
 
و جون شخصیت من کاملا مستقل هست (به قول دوستم مستقل و منطقی) و شخصیت خیلی از مخاطبای من توی اینجا هم مستقل و منطقی هست، طبیعیه که با مردای عادی و تیپیکال که به زن ها به شیوه برده داری و سابمیسیو کردن نگاه میکنن نمیتونم بسازم.
 
برای همینم سالها زمان برد که بتونم مرد فانتزیام رو پیدا کنم.
 
آموزش های رزمی و نظامی به دختران پیشمرگه در یک اردوگاه در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق دهها دختر کُرد تحت آموزش نظامی قرار دارند.
به گزارش چفچفک، بیش از 300 داوطلب در این اردوگاه که در شرق اربیل قرار دارد آموزش های رزمی و نظامی می بینند.
یکی از فرماندهان پیشمرگه که مسئول آموزش این دختران است می گوید داوطلبان در چهار ماه انواع آموزش کار با سلاح های سبک و متوسط را می گذرانند و وظایفی که بر عهده آنان قرار داده می شود می پذیرند.
به گفته این فرماند
به گزارش عصرحباد؛ به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پایگاه مقاومت بسیج هاجر و دارالمهدی (عج) شهر حبیب آباد روز یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۱۶ اردوی تفریحی ویژه دختران را در باغ بانوان این شهر برگزار کرد که دختران با آسودگی خاطر و آرامش و بدون دلهره مشغول تفریحات خود باشند. همچنین دختران از اعضای شورای اسلامی و شهردار حبیب آباد بابت ساخت باغ بانوان پس از ۴ سال، تقدیر و تشکر نمودند.
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
گاهی زندگی، مجال نمی دهد. گاهی محال است که مجال زندگی نمی دهد.   اگر از نقطه ای که تفاوت ظاهری مجال و محال است، بگذریم به دو راهی افکار می رسیم".  بودن" وقتی میسّر است  که باید و نباید رنگ ببازد و هرچه می ماند، صرفاً و  صرفاً موجودیت، " بودن " در معنای حقیقی باشد.  در غیر اینصورت " بودن " و " نبودن " در یک کفه ی ترازو قرار می گیرد.  
اگر "بودن " منوط به "نبودن " است.  هر عقل سلیمی می داند که "نبودن " بهتر از"بودن " است.  اگر" بودن " منوط به " بودن " است.  حافظ می
رابطه مادر و دختر اغلب رابطه پیچیده و جالبی است. برخی از مادران و دختران بسیار با یکدیگر صمیمی هستند و در واقع بهترین دوست هم محسوب می‌شوند. برخی دیگر ممکن است حتی به سختی با یکدیگر حرف بزنند و بعد از مستقل شدن فرزند، ارتباطشان به شدت کاهش یابد چرا که دختران در بسیاری از موارد با مادران خود دچار چالش‌های بسیاری می‌شوند که ناتوانی در مدیریت کردن آن‌ها منجر به سرد شدن روابط می‌شود. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا راهکارهایی برای بهبود روا
بسم الله الرحمن الرحیم
.
.
.
بعد از چند سال نبودن در این مجاز آباد دوباره آمدم
برای خانه تکانی
آمدم تا گرد وخاک ها را از روی این صفحه بردارم
نمیدانم شاید برای شروعی دوباره
شایدم نه
دیگر مثل قدیم تر ها دست و دلم به نوشتن نمیرود
نه که حرف نباشد
چرا هست   خیلی هم هست   پر از درد 
اما...
به نقل از سایت حقوقی دینا هنگامی که شخصی فوت می کند اموال به جا مانده از او به طور غیرارادی بین وراث ، بر اساس قاعده نزدیک تر بودن به متوفی  تقسیم می شود که یکی از نزدیک ترین خویشاوندان متوفی فرزندان هستند . البته باید توجه داشت که دختران و پسران کسی که فوت شده سهم الارث برابر ندارند و پسران دو برابر دختران ارث میبرند . از آنجایی که ارث مقوله بسیار پیچیده ای است اصول و استثنائات فراوانی دارد و حالت های مختلف سهم الارث دختران باید به صورت
گاهی، وقتی با عجله دارم به سمت خونه برمیگردم حسودیم میشه به کسایی که عجله ندارن! اما ته دلم می دونم که شاید اونا هم به من حسودیشون میشه که کسی تو خونه منتظرمه! چون ذات آدمیزاد همینه. آدم معمولا حسرت چیزهایی رو می خوره که نداره!
اما به هر حال به نظرم کار درست رو اونایی می کنن که بعد از رسیدن به یه سنی مستقل میشن. و این مستقل شدن لزوما به معنی ازدواج کردن نیست. مستقل شدن خیلی سخته. یاد میگیری که ظرفا و لباسا خود به خود تمیز نمیشن. یخچال خود به خود پر
خودارضایی دختران
 
آنورگاسمی یکی از مهم ترین عوارض خودارضایی در دختران است، ممکن است این اشخاص در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خویش را برآورده کنند ولی در آینده رضایت مندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خویش را از دست خواهند داد.
ادامه مطلب
توصیه‌ من به خواهران و دختران عزیزم این است که معلومات و آگاهیهایتان را بیشتر کنید. مطالعه، دقّت، تحقیق، درس، ورود به مسائل مورد ابتلای روز و اهتمام به کارهای دینی، جزو وظایف حتمی و مسلّمی است که امروز زنان کشور باید مثل مردان، خود را موظّف به انجام آنها بدانند. ۱۳۷۵/۰۶/۲۸
در عجبم از شیعیانی ‌که شهادت فاطمه و قبرستان بقیع دلشان را می‌سوزاند اما اعدام‌های دسته‌جمعی شهریور شصت و هفت و گورستان خاوران دلشان را خنک می‌کند. فاطمه سه روز متوالی افطاری روزه‌ی خویش را به یتیم، اسیر و مسکین می‌بخشد و ایشان سه دهه‌‌ی متوالی افطاری روزه‌ی سکوت خویش را به حق‌السکوت. این شیعیان علی گمان می‌کنند با گور کندن برای فاطمه به علی یاری می‌رسانند.  تصویری که از فاطمه می‌سازند دختر بچه‌ای است که زود ازدواج می‌کند و زودتر
در هر ۱۰ ثانیه در نقطه‌ای از دنیا دختری را ختنه می‌کنند.
 و این برای دختران و زنان ختنه شده آغاز زندگی‌ای است پر درد، عفونت، و ناباروری
اینها تنها برخی از پیامدهای ختنه زنان‌اند. 
▪️سازمان ملل متحدبریدن آلت جنسی زنان تحت عنوان «سنت و آیین» را مردود و عمل ناقص‌سازی اندام جنسی زن را مصداق بارز «شکنجه» می‌داند.
حکومت مستقل علویان طبرستان
#استکبار_ستیزی#روز_مازندران٢٥ رمضان سال ٢٥٠ هجری قمری سرآغاز حکومت مستقل علویان طبرستان..طبق تقویم برابر است با دوشنبه #۱۳آبان ۲۴۳ هجری شمسی..بنا بر برخی گزارش ها ۲۵ رمضان آن سال سه شنبه بوده که مصادف خواهد شد با #۱۴آبان... روزی که به نام #روز_مازندران نام گذاری شده است.تاریخ طبرستان نوشته میرظهیرالدین مرعشی ()
همزمان با روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، جناب آقای دکتر سید سعید آرام، مدیر کل بهزیستی استان مازندران به همراه آقای وحید حسین زاده، معاونت محترم امور اجتماعی و هیأت همراه و به اتفاق ریاست اداره بهزیستی بابل آقای جعفر عمرانی و همراهان دیگر از خانه کودک و نوجوان مهرآرا شمال بازدید فرمودند.
در این بازدید آقای دکتر آرام در جشن تکلیف دختران این مرکز شرکت نموده و با دادن هدایا و شاخه گل، روز دختر را به همه دختران مرکز تبریک گفتند.
گزارش تصو
    
برای نگهداری از سالمند
اگر قرار است در خانه‌تان عزیز سالمندی زندگی کند، لازم است خانه را برای زندگی وی آماده کنید. با وجود این، بیش‌تر سالمندان ترجیح می‌دهند در خانه‌ی خودشان زندگی کنند، زیرا نمی‌خواهند باری بر گردن فرزندان‌شان باشند.
در چنین شرایطی، که عزیزان سالمند تان می‌خواهند به طور مستقل در خانه‌ی خودشان زندگی کنند، لازم است اقدامات زیر را انجام دهید:
ادامه مطلب
پریود، تغییری بزرگ در دوره‌ی بلوغ و زندگی دختران است. اکثر دختران در مورد اولین پریود کنجکاو هستند و نگرانی‌هایی در این مورد دارند. به طور معمول پریود از 12 تا 14 سالگی شروع می‌شود و به معنی آماده شدن بدن برای بارداری است. شروع قائدگی نشانه‌هایی دارد و معمولا یک تا دوسال بعد از رشد سینه‌ها شروع می‌شود. بهتر است که مادر قبل از شروع پریود، روند و ماهیت  آن را به دختر خود توضیح دهد تا از نگرانی‌های او بکاهد. سوالهای زیادی در ذهن دختران در این ز
شما هم تاکنون باید فهمیده باشید که دختران را باید فهمید و به آنها احترام گذاشت.
این دختری که می گویم، اعم از همسر و دختر و مادر و... است.
 
اول باید فهمید که زنان با مردان متفاوت اند.
شاید بپرسید این که اولین و بارزترین نشانه است،
اما بسیاری از این مشکلات و معضلات ما با زنان و مادران و دخترانمان بر سر همین قضیه است.
اگر واقعا بدانیم زنان با مردان متفاوت‌اند، دیگر دلسوزی‌های مادرانه را غرغر نمی دانیم
دیگر به درد و دل های همسرانمان گلایه نمی گویی
از کتاب ثواب الاعمال و عقاب الاعمالثواب بردن تحفه براى خانواده و خوشحال کردن دختر یا پسر
حدیث ١. رسول خدا صلى‌الله‌علیه‌وآله فرمودند: کسى که به بازار رفته ، تحفه اى خریده و آن را براى خانواده اش بیاورد، مانند کسى است که براى نیازمندان صدقه برده باشد. و باید در دادن آن تحفه دختران را بر پسران مقدم داشته و ابتدا به دختران بدهد.
همانا کسى که دخترى را خوشحال کند، گویا یکى از فرزندان حضرت اسماعیل علیه‌السلام را از بردگى آزاد نموده است و کسى که
دکتر اسفندیار خدایی پس از جنگ جهانی اول و فروپاشی و تجزیه حکومت عثمانی، قدرتهای اروپایی فراموش کردند یا نخواستند که کردها سرزمینی مستقل داشته باشند. امروز کردها عمدتاً در چهار کشور ترکیه، عراق، سوریه و ایران در اقلیت هستند و سالهاست که در آرزوی یک کشور مستقل کُرد نشسته‌اند. استقلال کردها به دلایل مختلف بسیار دشوار و شاید غیرممکن باشد، اما سوالی که ما اینجا مطرح می‌کنیم این است که اگر فرضاً یک کشور مستقل تشکیل بشود، آیا اوضاع آنها بهتر خو
دکتر اسفندیار خدایی پس از جنگ جهانی اول و فروپاشی و تجزیه حکومت عثمانی، قدرتهای اروپایی فراموش کردند یا نخواستند که کردها سرزمینی مستقل داشته باشند. امروز کردها عمدتاً در چهار کشور ترکیه، عراق، سوریه و ایران در اقلیت هستند و سالهاست که در آرزوی یک کشور مستقل کُرد نشسته‌اند. استقلال کردها به دلایل مختلف بسیار دشوار و شاید غیرممکن باشد، اما سوالی که ما اینجا مطرح می‌کنیم این است که اگر فرضاً یک کشور مستقل تشکیل بشود، آیا اوضاع آنها بهتر خو
آدم تو ۲۰ سالگی کم کم معنی مستقل شدن ر  میفهمه.
وقتی هیچکس پشتت نیست.
و تو مجبوری واسه زنده موندن هر کسی رو آدم حساب کنی.
تا بهت کمک کنه.
دختره اومده خوابگاه گوه خوری غذا خوردن منو میکنه.
انگار این داده خرجی منو میده.
یه بار بلند شده بو من اومده دکتر.
میتواد از ۵ روش سامورایی ترتیبمو بده.
مریم نور به قبد پدر مادرت ببیاره.
چقدر تو درست فکر میکنی دختر
 
تاثیر طلاق والدین بر دختران به شکل‌های گوناگونی بروز پیدا می‌کند. طلاق والدین، پدیده‌ای آسیب زننده برای کودکان است و غیر از موارد خاص معمولا توصیه نمی‌شود. زوج‌هایی که طلاق می‌گیرند، نگران آسیب‌هایی احتمالی به فرزندانشان نیز هستند. از طرفی مسائلی که به دنبال طلاق پیش می‌آید مانند حضانت و مراقبت از کودک، تنطیم زمان برای بازدید پدر یا مادر، از دیگر مسائلی است که ذهن والدین را درگیر می‌کند. تاثیری که طلاق بر فرزندان دارد با توجه به
هجده نوزده ساله بودم که رسیدم به چلچراغ، با بسم الله دلنشینی که عرفان می‌نوشت، عرفان نظرآهاری، که همان قدر پسر بود که شرمین نادری :)
بعدتر اما من بودم و کتاب‌های چاپ شده‌شان، "شب نشینی در جهنم" ابراهیم رها، "مارک و پلو" منصور ضابطیان، و عرفان نظرآهاری، عرفان ِ "لیلی نام تمام دختران زمین است"...
شنبه‌ای که گذشت از نزدیک دیدمش، اینجا، در جلسه‌ای که درباره‌ی استعاره برایمان صحبت کرد و یادمان داد که چطور استعاره می‌تواند به ما در حل مشکلات ز
۲۷۱۲ - یکی اسم خود را «دختران خیابان انقلاب» می‌گذارد، اما با به چوب زدن روسری و شرف خود، دنبال بدست آوردن پاسپورت آمریکا و انگلیس، و دلار است. یکی هم بدون ادعا، سلامت خود را به خطر می‌اندازد، تا هموطنانش در امنیت و آرامش باشند.
دانلود فایل اصلی
کتاب دختران خرمشهر : پنج روایت کوتاه از دخترانی بزرگ شده در جنگ
 
کتاب دختران خرمشهر : اختر دهقانی، نشر مجنون
بریده کتاب(۱):
با ناله گفت خدایا شکر، این همه دنبالت گشتم حالا باید پیدایت کنم.با صدای شرم آلود گفتم چه کارم داشتی؟ بعد تا برسیم اون ور کارون دیگه تحویلم نگرفت، وقتی پیاده شدیم گفت: آهای همگی برگردید.وقتی رفتیم پیش قایق رو به من کرد و گفت: اسمت چیه؟گفتم: سعیده.گفت: زن من میشی؟گفتم: آره.نادر: گفت همه تون دیدید که سعیده خانم با من نامزد کرد.
فیلم زیبای "دختران آفتاب" Girls of the Sun 2018
ژانر : جنگی , درام
بازیگران : Golshifteh Farahani,Emmanuelle Bercot,Zübeyde Bulut,Sinama Alievi,
کارگردان : Eva Husson
محصول: بلژیک , سوئیس , فرانسه
تاریخ انتشار : 2018
امتیاز : 6.3 از 10
کیفیت اورجینال Blu-Ray
زیرنویس چسبیده فارسی
ادامه مطلب
درست یا غلط بودن زندگی مجردی
امروزه جوانان زیادی در کلانشهرها به صورت مجردی و به دور از خانواده زندگی می کنند . این جوانان به دلایل گوناگونی از خانواده و محیط خانه فاصله گرفته و ترجیح می دهند با حداقل امکانات مانند یک شغل با درآمد معین، یک خانه برای زندگی مجردی اجاره کنند . در این بخش از نمناک به بیان درست یا غلط بودن زندگی مجردی می پردازیم و به شما می گوییم که علت تمایل جوانان به زندگی مجردی چیست ؟
آیا در گذشته نیز جوانان به زندگی مجردی تما
ا
گمونم روز هزاروم قرنطینه بود که گفتم میخوام مستقل زندگی کنم.
مادرم همونطور که داشت پیاز خورد میکرد برای سالاد گفت چه خوب پس اذدواج کن!
گفتم نه، میخوام مستقل زندگی کنم.
پدرم همونطور که موج رادیو رو برای برنامه نزدیک افطار تنظیم میکرد گفت: منظورت از مستقل بودن چجوریه؟
گفتم میخوام تنها زندگی کنم
به یه ثانیه نکشید مامانم ابرو بالا انداخت و گفت همین مونده جلو در و همسایه بگیم دخترمون خونه مجردی داره!
خلاصه بحث بالا گرفت
 
من یه چیزی گفتم اونا یه
خود ارضایی دختران که باعث صدمه دختر می شود
 
 
خود ارضایی دختران
خودارضایی در دختران با تحریک قسمت های خارجی دستگاه تناسلی رایج تر است که آسیب چندانی به دستگاه تناسلی نمی رساند ولی زمانیکه استمنا دختران با تحریک قسمت های داخلی تر دستگاه جنسی باشد بسته به نوع فشار و ناحیه لمس شونده ممکن است در صورتی که به صورت مداوم خودارضایی تکرار شود اسیب های جدّی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد.
 
در بعضی موارد خود ارضایی در دختران با تخیلات جنسی، دیدن
سلام.
من یه دختر مستقل هستم و همین موضوع رو تو جلسه خواستگاری بیان کردم . به آقا گفتم من همیشه نظرات خوب رو قبول میکنم و مشورت رو میپذیرم اما در زندگی زناشویی اجازه دخالت حتی به پدر و مادر خودمم  رو هم نمیدم . به نطر شما آقایون اگه این جمله رو بعد از کمی آشنایی با دختر و خانواده اون بشنوید چی فکر میکنید؟
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
روز جهانی دختران
11 اکتبر از طرف سازمان ملل متحد بعنوان روز جهانی دختران نامیده شده است . دلیل اینکه یک روز در سال را بنام دختران تعین کردند این است که توجه جهانیان را به شرایط سخت و کمبود های اجتماعی دختران در سراسر دنیا جلب کنند.
 
سابقه تاریخی روز دختر
ایده نامگذاری روز دختران در سال 2003 قسمتی از کمپین Because I am a Girl   بوجود آمده است. در کشور آلمان برای اولین بار در سپتامبر سال 2008 از طرف انجمن Plan International که در حقیقت یک سازمان بین المللی حمایت از
با عرض سلام
مطلبی رو مطالعه کردم در مورد حمایت از دختران مجرد. نظر روان شناسان و جامعه شناسان این بود دخترانی که به تجرد قطعی رسیده اند باید از جانب خانواده مورد حمایت قرار بگیرند و هم چنین محیطی برایشان فراهم بشه تا دچار افسردگی نشوند و احساس تنهایی نکنند.
البته یک سری امکانات را دولت باید فراهم کنه. متاسفانه بعضی خانواده ها به خاطر تفکرات اشتباه و سخت گیری های بیش از حد دختران خود را محدود می کنند و به اون ها اجازه کار یا فعالیت در اجتماع ر
آیا خود ارضایی برای دختران که میخواهند به گناه نیفتند و آرامش یابند هم گناه است؟
آخه جدیدا شنیدم که میگن برای دختران حرام نیست و مکروه و مباحه.
چون معنی استمنا خروج مایع منی از آقایون است و برای دخترانی که شریک جنسی ندارند برای رسیدن به آرامش درون  و گناه نکردن مفیده.
ادامه مطلب
سلام
یکی از مسائل جالبی که اخیرا در خانواده برتر مورد توجه قرار گرفته، موضوع تمایل بعضی از پسران مذهبی به ازدواج با خانم های بد حجاب هستش .این مساله چه دلایلی می تونه داشته باشه ؟
به نظر بنده ؛
دلایل این تمایل رو میشه در تصورات اشتباهی که اون پسران مذهبی نسبت به دختران محجبه دارند جستجو کرد . دختران بد حجاب چی دارن که مورد توجه بعضی از پسران مذهبی قرار میگیرن ؟
آواز دهل شنیدن از دور خوش است .
چنین پسرانی به خاطر اعتقاداتی که دارند با دختران بد
سلام وقت همگی بخیر
چند تا سؤال داشتم ممنون میشم اگلا جواب بدین این سؤالات در مورد دختران و پسران و شرایط امروزی هستش .
١- به نظرتون چرا مسابقه سر اینه که کی بدبخت تره، بین دختران و پسران انقدر رایج شده؟!
٢- چرا انقدر همدیگه رو میکوبن؟!
مثلا به عده از دختران میگن پسرهای امروزی ... !!!
یه عده از پسرها هم میگن دخترای امروزی ... !!!
٣- چرا ماها همدل نیستیم؟! چرا انقدر به هم میپریم؟!
ادامه مطلب
 
نزدیک شهر کرمان قلعه‌ای است معروف به قلعه هفت دختران و می‌گویند در زمان اردشیر بابکان شخصی در آنجا بوده که هفت دختر داشته و کار آنان چرخ‌ریسی بوده. 
 
روزی یکی از آن دختران به شهر می‌رود که پشم بخرد در بین راه درخت سیبی می‌بیند که باد سیبهای آنرا به زمین انداخته بود. 
 
یکی از سیبها را بر می‌دارد و در جیبش می‌گذارد وقتی‌که بر می‌گردد و مشغول دوک‌ ریسی بوده آن سیب در ماسوره چرخش می‌افتد.
 
از آنروز به بعد حاصل کار او روز بروز بیشتر و بهت
اگر به دنبال ایده های جالب برای بازسازی اتاق خواب دختران نوجوانان هستید به این فکر کنید که این افراد چه چیز هایی را دوست دارند و به چه چیز هایی نیاز دارند. برای دختران نوجوانان یک اتاق تنها برای خوابیدن و استراحت کردن نیست، اتاق خواب برای آن ها مکانی است برای فرار از دنیای بیرون و فکر کردن راجع به نقشه ها و خواسته هایشان. از نکات مهم دیگر راجع به تغییر بازسازی اتاق خواب برای دختران نوجوانان این است که بگذارید راجع به طراحی اتاق خودشان تصمیم ب
فیلم جوکر بعد از سالها جنجال و هیاهو اکران شده و این حواشی در زمان اکران دو برابر هم شده است. گرچه نمی‌توان در بررسی این فیلم کاملا از حواشی آن دور شد و این دو مقوله به همدیگر گره خورده‌اند اما فارغ از این جریانات، باید دید که آیا اساسا فیلم جوکر توانسته یک اثر سینمایی موفق باشد؟ واقعیت اینست که فیلم مستقل این ابرشرور دنیای DC، یک ایراد کلی دارد و آنهم اینست که فیلم به هیچ وجه برخاسته از دنیای کمیک‌ها نیست و به معنای واقعی یک اثر مستقل است؛ ی
خدا به موسی گفت: ده روز دیگه پیشم بمون!
موسی گفت: چشم
وقتی موسی برگشت پیش همراهاش، دید که اونا همراه نبودن. از همراه نبودن همراهاش ناراحت شد ولی...
ولی ده روز خدا همراهش بود، پس از تنها موندنش ناراحت نشد!
ده روز موسی تنها بود.
ده روز موسی با خدا تنها بود.
خدا موسی رو خیلی دوست داشت.
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بهترین هدیه برای دختران چیست؟دیده‌اید که با سکوت‌ دخترها خانه‌ای به خاموشی می‌رودو با حال خوب و پرنشاط شان، خانه را با همه آشوب‌ها و سختی‌ها سر پا نگه می‌دارند؟روز دختر بهترین بهانه برای سرپا نگه داشتن و حفظ انرژی این بمب‌های انرژی است.
بهترین هدیه برای دختران
یکی از کارهایی که برای دختر خانم ها و در کل خانم ها جذاب و فراموش نشدنی است،هدیه برای دختران در مناسبت های مختلف است.یکی از این مناسبت ها، ر
کاش بدانی، وقت نبودن هاتت
چگونه  گلهای قالی ، زیر ردقدم هایم 
تاب نمی آورد
 وچشمانم ، چگونه
حرکت کند عقربه هارا نفرین می کند
وقت نبودن هایت
حتی سینیِ فنجان قهوه
به دنبال سهم فنجان تو میگردد
کاش می دانستی
وقتی دیدنت ، دور می شود و دیر
دلتنگی ،چه طعم  تلخ دارد  
 
1- سعی کنید زیاد آرایش نکنید.
2- از مواد آرایشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.
3- سعی کنید از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید.
آرایش ملایم صورت برای دختران نوجوان
4- به اندازه کافی آب بنوشید.
5- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایش خود را پاک کنید.
6- موهای خود را کوتاه نگه دارید.
7- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.
8- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.
9- از گوشت قرمز اجتناب کنید.
10- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.
° به او گفتم هر اتفاقی که بیفتد آیا هنوز هم مرا دوست خواهد داشت؟ هنوز هم دخترش خواهم بود؟ آیا اندوهش مانع دوست داشتن من میشود؟ نگاهم کرد ، به چشمانم نگاه کرد و گفت" مهم نیست چه اتفاقی بیفتد ، او هنوز هم مرا دوست دارد ، هنوز هم من محبوب او هستم ، هنوزم هم دختر یکی یکدانه ی بابا هستم . گفت ولی تمام خواسته اش این است که همه ی تلاشت را انجام بده فارغ از نتیجه ؛ چیزی که مهم است این است که تمام تلاشت را انجام بدی و شرمنده ی خودت نشوی ، که مستقل بار بیایی
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : خودزنی دختران در مدرسه در سال های اخیر در بین نوجوانان 14 تا 16 سال شیوع زیادی پیدا کرده است. این گونه رفتارها، می‌تواند ناشی از دلایل خانوادگی یا فشارهای اجتماعی باشد. در واقع آن‌ها با آسیب رساندن به خود، به نوعی اعتراض می‌کنند و چون توانایی اعتراض به خانواده یا اجتماع را ندارند، خودشان را هدف قرار می‌دهند. دلایل روانشناختی و اجتماعی مختلفی برای توجیه این مسئله وجود دارد که در ادامه مطلب ب
کاش بدانی، وقت نبودن هایت
چگونه  گلهای قالی ، زیر ردقدم هایم 
تاب نمی آورد
 وچشمانم ، چگونه
حرکت کند عقربه هارا نفرین می کند
وقت نبودن هایت
حتی سینیِ فنجان قهوه
به دنبال سهم فنجان تو میگردد
کاش می دانستی
وقتی دیدنت ، دور می شود و دیر
دلتنگی ،چه طعم  تلخ دارد  
 
فرزندان شما به حقیقت فرزندان شما نیستند !آن‌ها دختران و پسران زندگی‌اند در سودای خویش .آن‌ها از کوچه وجود شما می‌گذرند اما از آن شما نیستند !
و اگر چه با شمایند، به شما تعلق ندارند !عشق خود را بر آن‌ها نثار کنید، اما اندیشه‌هایتان را برای خود نگه دارید. زیرا آن‌ها را نیز برای خود اندیشه‌ای دیگر است .جسم آن‌ها را در خانه خود مسکن دهید اما روح آن‌ها را آزاد گذارید .
زیرا روح آنان در خانه «فردا» زیست خواهد کرد که شما حتی در رؤیا نمی‌توانید ب
من همیشه فامیلام و دور و بریام و هم خونه ایام بهم میگن که باید به خودم افتخار کنم و...
چون که از بچگی مستقل شدم و تنهایی زندگی کردم و دحتر بسازی هستم.
هیچوقت متوجه نشدم چرا بهم میگن باهوش چوون وقتی میپرسی چرا میگی بهم باهوش، دلیل ندارن!!! :|
اونجا ادم متوجه میشه که خالی میبندن و این صفتیه که به همه میدن!
ولی در کل،
امروز داشتم فکر میکردم
بچه ها ماها که مستقل هستیم
مخصوصا ما دخترا
دخترا همه جا از استقلال فرار میکنن
نمیخوان مستقل باشن
شما برین امریک
از زمان تولد به دختران آموزش داده می شود که باید خیلی از مسائل را رعایت کنند. مخصوصا در فرهنگ ایرانیان صحبت حتی در مورد مسائل جنسی در بین دختران زشت است و اگر دختری بخواهد در مورد نیازهای جنسی خود صحبت کند، پسندیده نمی باشد. بنابراین در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی پیش قدم می شود، مرد است و در برخی مواقع زنان سکس و خواسته های جنسی خود را مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار او را در این ارتباط مشایعت می کنند.
ادامه مطلب
 
مدل های لباس مجلسی دخترانه و زنانه شیک 
داشتن لباس مجلسی با مدلی خاص برای یک جشن و یا مهمانی برای خانم ها امری بسیار مهم است، قطعا شما نیز بار ها و بار ها شده در اینترنت به دنبال مدلی زیبا برای لباس مجلسی بوده اید اما در نهایت مدل های جالب به چشمتان نخورده باشد، امروز آرشیوی کامل با ۸۵ عکس از مدل لباس مجلسی از برند های مختلف و معروف اروپایی برای شما فراهم کرده ایم تا به واسطه آنها بتوانید برای جشن و یا مراسم خود مدلی مناسب را برگزیده و در می
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
اون چیزی که از ظواهر امر بر میاد مشکل این ویروس کرونا حالا حالا گریبانگیر ما است. فکر می کنم اینکه منتظر دولت محترم باشیم تا برای ما دستکش و الکل و ماسک تهیه کنه کاملا خواسته ای بیهوده است.
فکر می کنم هر چه زودتر باید خودمون دست به کار بشیم و تولیدات خانه ای را شروع کنیم.
 
خوشبختانه من که این علم شیمی اینجا به دردم میخوره
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی :  بلوغ جسمی دختران یکی از انواع بلوغی است که در دوران نوجوانی هر دختری با آن مواجه می شود. ورود به نوجوانی با تحولات جسمی و روحی خاص خود همراه است. بدون شک دوران بلوغ می تواند یکی از پر تنش ترین مراحل زندگی برای هر دختری باشد. بلوغ جسمانی به مجموعه تغییرات در بدن گفته می شود که به واسطه آن دختر از ظاهر کودکانه به فردی بالغ تبدیل می شود.
ادامه مطلب
باختن چقدر دلچسب است. گویی از وزن تن من چیزی کم می شود. ما به این جهان آمده ایم تا ببازیم. تا چیزی  را از دست بدهیم. حتی چیزی را که هرگز نداشته ایم. من از درخت آزادترم و از آزادی کمی آزادتر. من از خودم کمی من ترم و همین باعث میشود با خودم کمی بیگانه باشم. گویی از آغاز نبودم.
 وقتی که زاده شدم شکلی از عدم پا به این جهان گذاشت که اندکی بیگانه بود و می گریست. زیرا نبودن من تمام عرصه های زندگی ام را در خود داشت و چهره اش شبیه خودم بود. 
از مزایای تیچر نبودن همین بس که اگر تنبلیت اومد و نخواستی بری با غیبت تو یه دونه دانش آموز اتفاق خاصی نمیفته ولی غیبت تیچر اشتباه بزرگیه و نمیتونی تنبلی کنی و نری مثل همین دیروز که بنده داشتم از خستگی پرپر میشدم اما چاره ای نداشتم جز این که خودمو جمع و جور کنم و برم سر کلاس. البته خوبیش اینه که میرم سر کلاس کلا یادم می‌ره چقدر خسته بودم و با انرژی ام باز جای شکرش باقیه 
در ایران باستان خانواده  هسته ی اولیه ی جامعه را تشکیل می داد. ازدواج در نزد ایرانیان یک تکلیف دینی و پیمان مقدس بود.یعنی هرکس از ازدواج سرباز می زد گناهکار شمرده می شد. همچنین مردان زمانی می توانستند مقام و منصبی بگیرند که زن داشته باشند . مخصوصا شاهان و درباریان. پسر در نزد آنان ارزش خاصی داشت چون حکومت موروثی بود.
پدران شغل خود را به پسران می آموختند و مادران به عنوان کدبانوی خانه و خانواده خانه داری را به دختران آموزش می دادند. خانواده ها ه
رُژ لب قرمز، مو‌های فرفری شده و عینک با صفحات گرد به دخترک هویت بخشیده است. شاید دختر در میان توده‌ای از دود، به دنبال آرامش می‌گردد. دود سیگار باعث می‌شود که سرفه‌ام بگیرد. ته گلویم می‌سوزد و احساس می‌کنم که می‌خواهم عُق بزنم! 

 











ادامه مطلب
هیچوقت هیچ چیز رابی جواب نگذارجواب نگاه مهربان رابالبخندجواب دورنگی راباخلوصجواب مسئولیت راباوجدانجواب خشم راباصبوریجواب گناه رابا بخشش...
 
افکار منفی مثل  حسادت، نفرت و خشم نسبت به دیگرانمثل این است که زهر بخوریم اما امیدوار باشیم دیگران بمیرند...
 
پولدار بودن یا نبودن،ازدواج کردن یا نکردن،درس خوندن یا نخوندن، 
خوشگل بودن یا نبودن، مساله این نیست،مساله خوشحال زندگی کردنه! لذت بردن!
دل از دست داده ای. آرام آرام همانند مردان این خانه می سوزی و می سوزی. وقتی پدر، علی باشد و فرزند کسی چون تو، شکسته می شوی آن زمان که می نگری پدر در بستر آرمیده و در برابر چشمان فرزندان فاطمه رنگ به رخسار ندارد و مدام آیه استرجاع می خواند. دلت که در این اندوه انبوه از دست رفته است؛ اما آنچه بیش از همه بی تابت می کند، تشویش فرزندان فاطمه است. عباس! تو آمده ای که غبار غم بر رخسار فرزندان فاطمه ننشیند؛ تو آمده ای که غریو حیدری ات پناه و امید بخش دختران
     Artist: Girls Generation (SNSD) | Music Name: Love & Girls | Genre: Pop | Released: 2013 | Album: Love & Peace | Girls Generation - Love & Girls (Music Video)

هنرمند: گرلز جنریشن | نام موزیک: عشق و دختران | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2013 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (گرلز جنریشن) Girls Generation با نام (عشق و دختران) Love & Girls
ادامه مطلب
 
خرید لوازم خانه و آشپزخانه
داشتن وسایل مناسب خانه و آشپزخانه برای استفاده و لذت بردن از وقت خود در آشپزخانه مهم است ، فرقی نمی کند شما یک آشپز با تجربه باشید یا تازه کار ، باید برای هر کسی این امکان فراهم گردد که از پختن لذت ببرد.
لوازم خانگی به تازگی تکنولوژی و کیفیت استثنایی را برای ساده کردن نحوه زندگی شما فراهم کرده است ، با ظواهری بی انتها ؛ برای نمونه  اگر در آشپزخانه ی خود فضای کمتری دارید این امکان را دارید وسایل آشپزخانه ای را انتخ
#بودن_یا_نبودن
درهای شب را بستهحواسم را در  چادر شب پیچاندهاماچه بی قرارم باز امشب!دلم،دلم آکنده از هیاهودم به دم آکنده ام از حسی که می دانم و نمی دانم چیست!  امشب سرشار  از انبوه دلشوره های آشنا رقص هزاران سایه طنین آشنای یک صدا! چه کشنده است مرز بین بودن و نبودن ها!تنهایم اگردلم از چه بی قرار است امشب!
گاهی می ترسم از خودم!گاهی فرار می کنم از آنکه می دانم هست،و نیست اما دیگر در این روزها کنارم! گاهی دروغ می گویم که نیست آنکه رفته و رفته تا که
 
 
تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.
 
 
نمایشگاه فتو مونتاژ «خیال» در گالری مستقل برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه فوتو مونتاژ «خیال» کاری از طناز پروان و فرهاد جاوید است که در گالری مستقل برپا می شود. در این نمایشگاه ۱۲ قطعه فتو مونتاژ از نمایش های سال های اخیر که توسط فرهاد جاوید ثبت و طراحی و مونتاژ کارها توسط طناز پروان انجام شده است به نمایش در می آیند.
ادامه مطلب
فروش مستقیم چیست؟
 فروش مستقیم عبارت است از ارائه محصولات مصرفی و یا خدمات به صورت شخص به شخص به دور از داشتن مکانی ثابت برای ارائه محصولات ، که این محصولات از طریق نمایندگان فروش مستقل بازاریابی می شوند.فروشندگان مستقل (مشاور) به عنوان کارمندان آن شرکت به حساب نمی آیند. آنها همچون یک پیمانکار مستقل می باشند که در ازای فروش و داد و ستد محصولات یک شرکت، از آن شرکت پاداش دریافت می کنند.
فروش مستقیم
تعداد زیادی از افراد فکر می کنند که محصولات آر
مبله جار معتبرترین مرکز اجاره خانه مبله در تهران بشمار می رود. مبله جار با سالها تجربه در امر اجاره انواع خانه، آپارتمان، سوئیت و ویلا به مشتریان، خدمات حرفه ای و کاملی به مشتریان عرضه می کند. با توجه به استقبال زیاد مسافران از خدمات مبله جار، تعدادی خانه مبله با بهترین امکانات و تجهیزات در مناطق مختلف تهران در نظر گرفته شده است. تمامی خانه ها بصورت کاملا مبله و تمیز به مسافران تحویل می گردد. مرکز اجاره خانه مبله در تهران در جهت آسایش مشتریا
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
اگر دیدید سوپاپی در خودرو سوراخ شده توجه کنید سوراخ شده نه اینکه کج شده، چند دلیل دارد که عبارتند از :
۱_خوب نبودن جنس سوپاپ 
اگر جنس سوپاپ خوب نباشد امکان سوراخ شدن سوپاپ در لبه ها یا وسط سوپاپ هست ولی ایا ممکن هست جنس سوپاپ خوب باشد ولی سوراخ شود در جواب باید گفت بله که شامل بقیه دلیل ها می شود که در ادامه ذکر می شود .
۲_ رد کردن تایم
۳_ اگر سوپاپ هوا سوراخ باشد ممکن هست اشغالی در لای سوپاپ باعث سوراخ شدن سوپاپ شود .
۴_ اب بندی نبودن سوپاپ ها ، سیت
حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی
              مقاله حسابداری با عنوان حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی در فرمت ورد 12 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: * حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی * ماموریت حساب مستقل وجوه اختصاصی * شرایط ایجاد حساب مستقل وجوه در آمد اختصاصی در دستگاههای دولتی * مقررات حاکم بر مصرف در آمد اختصاصی * مبنای حسابداری * تنظیم بودجه نتغییر * تخصیص اعتبار * عملیات حسابداری حساب مستقل وجوه در آمد اختصاصی * انتقال مانده اقلام غیر قطعی به حسن
صندوق تامین خسارت های بدنی یک نهاد عمومی غیر دولتی مستقل بیمه ای است که با هدف تحقق عدالت اجتماعی و حمایت از زیاندیدگان حوادث رانندگی که به دلایلی امکان دریافت خسارت از مقصر حادثه یا شرکت بیمه را ندارند تشکیل شده است.
 
این نهاد در صورت
1- فقدان یا نداشتن بیمه شخص ثالث مقصر حادثه
2- انقضای بیمه شخص ثالث مقصر حادثه
3- ابطال بیمه شخص ثالث مقصر حادثه
4- شناخته نشدن وسیله نقلیه مقصر حادثه
5- کافی نبودن تعهدات بیمه شخص ثالث مقصر حادثه
6- تعلیق یا لغو فع
◀آیا ورزشگاه رفتن زنان جز موارد مهم و حیاتی کشور هست که بخواهیم در موردش حرفی بزنیم،
◀ورزشگاه رفتن چندان چیز خاص و مهمی هم نیست که بخواهیم برایش ارزش قائل شویم.شایان ذکر هست که کدام یک از زنان و دختران این مملکت حاضر هست از فوتبال زنان خود حمایت و تشویق کنند.چرا همیشه ورزش فوتبال بانوان همیشه کمترین تماشاچی را دارد.ورزشگاهی که معمولا محیطی مردانه بر آن حاکم هست و هر گونه حرفی در آن رد و بدل می شود،چه دلیلی دارد که زنان در آن حضور داشته باشند
بیشترین زمانی که کودک از تک بودن خودش ابراز ناراحتی می‌کند زمانی هست که نیاز به هم‌بازیدارد و به علت مشغله‌های والدین و نبودن خواهر و برادری، امکان بازی کردن با فرد دیگری برای کودک فراهم نمی‌شود. این موضوع سبب ناراحتی و درگیری ذهنی کودک می‌گردد.
در زمان‌هایی که کودک مشغول بازی کردن با همسالان یا با بزرگ‌سالان هست خیلی به نبود خواهر و برادر فکر نمی‌کند. اما در زمان‌های تنهایی بیشترین و بزرگ‌ترین دغدغه او نبود هم‌بازی است و مرتب از خ
مشیه و مشیانه  پسر و دختری بودند که روز سیزده فروردین برای اولین بار در جهان با هم ازدواج نمودند.
در آن زمان چون عقد و نکاحی شناخته شده نبود آن دو به وسیله گره زدن دو شاخه پایهٔ ازدواج خود را بنا نهادند.
این مراسم را به ویژه دختران و پسران دم بخت انجام میدادند و امروز هم دختران
و پسران برای بست پیمان زناشویی نیت می کنند و علف گره می زنند.
این رسم از زمان کیانیان تقریباً متروک شد.
ولی در زمان هخامنشیان دوباره شروع شده و تا امروز باقی مانده است.
 دکتر اسفندیار خدایی پس از جنگ جهانی اول و فروپاشی و تجزیه حکومت عثمانی، قدرتهای اروپایی فراموش کردند یا نخواستند که کردها سرزمینی مستقل داشته باشند. امروز کردها عمدتاً در چهار کشور ترکیه، عراق، سوریه و ایران در اقلیت هستند و سالهاست که در آرزوی یک کشور مستقل کُرد نشسته‌اند. استقلال کردها به دلایل مختلف بسیار دشوار و شاید غیرممکن باشد، اما سوالی که ما اینجا مطرح می‌کنیم این است که اگر فرضاً یک کشور مستقل تشکیل بشود، آیا اوضاع آنها بهتر خ
به نام نامی الله
بودن‌هایم در میان کوهی از نبودن‌ها گم شد، ناپیدایی که سخت پیدا می‌شود.
به دنبال ارزش بودن راهی ناهموار را برای رسیدن شروع کردم، اما در آخر جایی
برایش نیافتم.
ناامید و نالایق، با سری افتاده از شرم حضور با کوله‌باری از غم‌های بیشتر شده
راه برگشت در پیش گرفتم، اما انگار در تقدیرم برگشت نقاشی نشده بود. جایی
را که آخر راه با چشم‌های خسته می‌پنداشتم،فریبی از جنس خطای قلبی‌ام بود
که اگر به عقب برمی‌گشتم خطایی بزرگ‌تر را به دو
خودزنی دختران در مدرسه در سال های اخیر در بین نوجوانان 14 تا 16 سال شیوع زیادی پیدا کرده است. این گونه رفتارها، می‌تواند ناشی از دلایل خانوادگی یا فشارهای اجتماعی باشد. در واقع آن‌ها با آسیب رساندن به خود، به نوعی اعتراض می‌کنند و چون توانایی اعتراض به خانواده یا اجتماع را ندارند، خودشان را هدف قرار می‌دهند. دلایل روانشناختی و اجتماعی مختلفی برای توجیه این مسئله وجود دارد که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
سلام دوستان...
علت این که این قدر بعضی از دختران ایرانی بی اعتماد به نفس هستن و این قدر خودشون رو بی ارزش میکنن چیه؟ مدام میبینم که بعضی از دختران خودشون رو کلی تغییر میدن همه ش به فکر ایده آل بودن از نظر چهره و هیکل هستن. 
تمام طول روز رو با افکار بسیار وسواسی و بیمارگونه میگذرونن، مدام ترس از دست دادن، ترس دیده نشدن دارند. من خودم دختری هستم که به ظاهر اهمیت میدم به پوشش و تیپ اهمیت میدم به زیبایی و از این دست که خدا تو وجود هر کس قرار داده، هیچ
استفاده از دوچرخه برای حمل و نقل, تفریح, تمرینات ورزشی یا ورزش بهطور مستقل است.افرادی که دوچرخهسواری میکنند را "دوچرخهسوار" یا "دوچرخهران" میگویند.
دوچرخه‌سواری، استفاده از دوچرخه برای حمل و نقل، تفریح، تمرینات ورزشی یا ورزش به‌طور مستقل است.افرادی که دوچرخه‌سواری می‌کنند را «دوچرخه‌سوار» یا «دوچرخه‌ران» می‌گویند.
ادامه مطلب
این مقاله از بیانات وکیل دعاوی خانواده یسنا است که در امور مربوط به خانواده تبحر و تجربه خاصی دارند .
تهیه مسکن از وظایف شوهر است و زن موظف است در منزلی که شوهر برای او فراهم کرده است زندگی کند .
باید به این نکته توجه داشت که زن ملزم به سکونت در خانه ای نیست که همسرش برای او فراهم کرده است .
اگر سکونت در منزلی که برای زن فراهم شده است برای زن ضرر جانی داشته باشد در این صورت قانونگذار برای زن این اختیار را قرار داده است که از دادگاه تقاضای مسکن علی
باید ظرف‌ها را می‌شستم و خانه را جارو می‌کشیدم. اگر قرار بود تنها باشم این کارها را نمی‌کردم. یعنی خودم را سانسور می‌کنم؟ یا به چیزی تظاهر می‌کنم؟ شاید هم برای دیگران فداکاری می‌کنم؟
تمرکز نداشتم و نمی‌توانستم هیچ کاری انجام دهم. پروردگارا! این همه سر و صدا؟! خانه‌ی پدرم که آرام‌تر بود! 2تا آدم وسواسی خورده‌اند به هم و تصور کنید که زندگی در کنار آن‌ها چه قدر سخت است! مادرم مدارک پزشکی پدرش را پیدا نمی‌کرد و این قضیه و به هم ریخته بودن خ
عصر است و حوالی ساعت پنج 
پاییز، پاییز کذایی!
روزی از سال یک هزار و نمیدانم!
خیابان شهید چشمانش، پلاک مفقود الاثر وجودم
روی تخته سنگی در حیاط نشسته وبه لالایی مرگ اور غروب گوش میدهم.
لباسم زرد است هم رنگ نفرت زباله کشیده از برگهای تک درخت کنج باغچه.
اینجا دیوانه خانه است...
پر از منی که به دیده، دیده ام آن گرگ و میش غروب،رقص نسیم سپیده میان گیسوان طلایی خورشید، شبنم چکانده شده روی انار سرخ و ترک خورده لب هایت، چشمان آن گربه وحشی که معشوقه ی تک ت
چگونه کودکمان را مستقل بار بیاوریم؟
استقلال کودک به معنای عدم حمایت والدین نیست. استقلال کودک به این معنا نیست که کودکی ۳ ساله به تنهایی اتاق خود را مرتب کند،نظافت خود را به نحو احسن انجام دهد
 و در مواجهه با مشکلات هیچ کمکی از والدین دریافت نکند. نباید با توجه به سن کودک انتظارات معقولی را معین کنید که کودک با شکست های مکرر مواجه نشود.
یک روانشناس گفت: علاقه مندی والدین به «تربیت کودکان مستقل» همزمان با بزرگتر شدن کودک، این موضوع را به یکی ا
نوجوانی مرحله ای حیاتی از زندگی ما است. در این سن، تغییرات هورمونی متعددی در بدن اتفاق می افتد. این همان مرحله رشد است و برای دختران نوجوان تنها با یک رژیم لاغری دخترانه ساده امکان پذیر است. متأسفانه، فقدان فعالیت بدنی و مصرف مواد غذایی ناسالم، نوجوانان را به گرداب چاقی کشانده است. اضافه وزن، بر اعتماد به نفس نوجوانان تأثیر می گذارد و اغلب برای رسیدن به اندام متناسب، به رژیم های سخت روی می آورند، تا وزن مطلوب خود را بدست آورند.
 
ادامه مطلب
گاهی آدم میخواد خودش رو برای آدمی ناشناس معنا کنه.
گاهی هم میخواد برای همه‌ی به ظاهر آشنا‌ها بی‌معنی بشه.
زمانی عجیب میشه که بخواد همزمان این دو اتفاق رخ بده.
اونوقت فقط نبودن هست که این دو شرط رو ارضا میکنه.
نبودن یا عدم...عدم کلمه بهتریه...کاش میشد معدوم شد...هم در زمان و هم در مکان.
گاهی هم میشه که خودتو رو نمیشناسی.حس میکنی این بدن و این روح هیچگاه همراه هم یک انسان رو تشکیل ندادن.شاید اون موقع به کمک بقیه نیاز داشته باشی...تا معنات کنن...برای خ
آپارتمان نشینی، آسیبها و چالشها
رشد جمعیت شهری و گذر زمان در چند دهه گذشته عاملی بود تا تغییرات بنیادی و اساسی در نحوه و شکل زندگی مردم به وجود آید؛ خارج شدن خانه ها از فضایی که وسعت آن امروزه برای نسل جدید کمتر در تخیل می گنجد و تبدیل شدن آنها به خانه هایی در ابعاد کوچک تر، به گونه ای که هر خانه روی خانه ای دیگر بنا شده، مدلی از زندگی را در خانه هایی به نام آپارتمان به وجود آورده است. مدلی که زندگی در آن خلاف زندگی در خانه های حیاط دار و بزرگ تا
دختران شهدا را فراموش نکنیم.روز دختر این عزیزان فراموش نشود!










متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.




















دریافتمدت زمان: 1 دقیق
به گزارش سایت تفریحی چفچفک به نقل از دیجیاتو : مشخصه اصلی بازی‌های مستقل که وجه تمایز آن‌ها با عناوین AAA به شمار می‌آید بودجه کمتر و مختصرتری است که به پای آن‌ها خرج می‌شود، با این حال همه می‌دانیم که هزینه‌های کمتر لزوما به معنی کیفیت پایینتر یا جذابیت کمتر نیست. حتی بسیاری از بازی‌های به یاد ماندنی و درگیرکننده‌ای که تا به حال بازی کرده‌ایم به صورت مستقل خلق شده‌اند و تنها چیزی که توانسته نام آن‌ها را برایمان جاودانه کند روایت، گی
دهه کرامت
امسال دهه ایی متفاوت بود؛ زیرا علاوه بر روز خجسته میلاد بانوی پاکی و عصمت و روز
دختر با روز عفاف و حجاب مصادف شد. برنامه های جذاب بسیاری توسط همه ارگان ها و
نهادها انجام گرفت. یکی از فعالیت های ویژه، همایش دختران فاطمی بود که از سوی
فرمانداری و با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری صورت گرفت. برنامه
با تلاوتی از آیات قرآن کریم آغاز شد و معاون محترم فرماندار شهرستان ساری و مدیر
کل امور بانوان استانداری خانم طوسی سخنرانی کر
 عکس پروفایل خاص دخترونه
عکس پروفایل خاص پسرونه
عکس پروفایل خاص 2018
عکس خاص هنری عکس پروفایل پسرانه شیک و خاص
پروفایل دخترونه خاص جدید
عکس خاص و زیبا عکس پروفایل جدید
انتخاب زیباترین عکس پروفایل
"عکس پروفایل" خاص برای دختران
عکس پروفایل متفاوت
عکس های پروفایل خاص و جالب پسرانه
عکس نوشته زندگی و امید
عکس پروفایل فاز سنگین
عکس غمگین پروفایل
عکس پروفایل عاشقانه
عکس نوشته های خاص پسرانه و دخترانه سنگین
عکس نوشته شعر دار
عکس پروفایل دختر و پسر
گاهی آدم ها دلگیرند و دلتنگ وآرام میخزند کنج اتاقشان...
وگاهی آنقدر دلتنگ که اگر آدم ها بدانند از نبودن هایشان خجالت میکشند
من هم دلتنگم، دلتنگ کسی که نه آمدنی است و نه رفتنی و نه فراموش شدنی 
و من چه دل بزرگ و سختی دارم که مدت هاست پای نبودن هایش مانده ام ....اما ،اما ،ای کاش بداند که چقدر سخت است ...
غذا که می خورم به یکباره یادش می افتم 
بغض می کنم با همان لقمه ی در دهانم ...
اشک های دانه درشت در چشمانم جمع می شوند ...همه به 
من نگاه میکنند ولی خودم ر
سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد کرج از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
سامانه ثبت نام و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد سامانه الکترونیکی ورودی های خروج از Minutes نیمسال آغاز تنها زمان ( ترم متداول سه. سامانه جامع دانشگاه مستقل دانشگاه مستقل اسلامی کرج گروه آموزشی شاهد عراقی سامانه آموزش نسخه عنوان کاربری عنوان کاربری را وارد رمز دوره .
ادامه مطلب
 
یکی از همکارهام یک ماه دیگه طرحش تموم میشه دیگه نمیخواد تمدید کنه . حرفشم اینه که دیگه نمیتونم شوهرمو راضی کنم که طرحمو تمدید کنم و بیام سر کار .و چرا شوهرش نمیذاره ؟ چون میخواد بچه‌دار شه . همه‌ی اینها منو به وحشت میندازه .از وقتی وارد محیط کار شدم بیشتر با این واقعیت رو به رو شدم که خانم‌ها برای رضایت شوهرهاشون چه کارهایی که نمیکنن و از چه خواسته‌هایی که نمیگذرن!و خیالبافی‌های منو راجب زندگی مشترک نیست و نابود کرده .  یبار که باهم شیفت
حمایت دختران مصطفی رحماندوست از پدر
بعد از جنجالهایی که برای مصطفی رحماندوست سر یک شعر درست شده است، دخترانش متنی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند:
پدر مهربانم، این روزها، با جمله های رکیک و تعبیرهای خشن، نسبتِ زن ستیزی و تبعیضِ جنسیتی را به تویی می دهند که سی و پنج سال پیش، روزها و ساعات کاری ات را طوری تقسیم کردی که در خانه، ما سه دختر کوچکت را نگهداری کنی که همسرت مجبور به ترک شغلی که دوستش داشت نشود .
 می گفتی که هربار خدا دختری به تو دا
یادم باشه خیلی از کسایی که در برابرشون حس مدیون بودن و کم بودن داشتم و فک میکردم بهم دارن لطف میکنن اشتباه میکردم...
جز در موارد معدود در دنیا... در باقی موارد و روابط هیییچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره...
 به عبارت بهتر هیچ کس بدون نظر گرفتن منافع خودش کاری نمیکنه و خودش رو قربانی نمیکنه...
دیگه هیچ وقت عذاب نمی کشم از حس کم بودن و مورد عنایت بودن از استاد و دوست و بقیه....
جای دولا راست شدن و تشکر کردن باید حقمو بگیرم با خجالتی نبودن و شل و ول ن
محبوبم!دور تا دور یاد تو را پاییز گرفته. بحران نبودن تو آشکار شده. کاش می‌توانستم تنهایی‌ام را بیاورم کنارِ تنهایی شما. پاییز به پهلویِ یاد شما نشسته و خیره شده به دور دست‌ها، به روزگاری کبود.من همه چیز را باور می‌کنم جز اینکه پاییز رد شود و روزگار بی‌تو بهار شود. یکی می‌گفت تو را دیده‌اند توده‌ای ابر شده‌ای و می‌خواهی بباری. یکی می‌گفت تو را دیده‌اند که ماه شده‌ای و دور از ما در آنجای آسمانی.ای بادهای شرقی بر روزهای من بوزید که پاییز ب
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
اقساط بلند مدت برای این ویلای مستقل شهرکی در محمودآباد که به قیمت 395
میلیون تومان برای فروش به سایت ویلا شمال شهرکی در محمودآباد واگذار
گردیده است اعمال می گردد و شامل تخفیفاتی ویژه بسته به نوع پرداخت نقدی و
اقساطی دارد می باشد ویلای منطقه تهرانی نشین که سند دار بوده است و با
قیمت ارزان و ویژه خودش یکی از عوامل آسان خرید در شهرهای شمالی ایران و
استان مازندران و منطقه تفریحی توریستی رفاهی شهرکی در محمودآباد برای فروش
می باشد .ویلای مستقل
شهر تبریز به واسطه رشادت های آزاد مردانی همچون ستارخان و علی مسیو در دوران انقلاب مشروطه نقش برجسته ای در تاریخ معاصر ایران دارد، به همین خاطر بازدید از خانه های باقی مانده از مشروطه خواهان که روزگاری محل تشکیل جلسات و ستاد جنگ بوده برای ما یاداوری میکند که این شهر بزرگ چه تاریخی را پشت سر گذاشته است.
خانه های تاریخی تبریز
موزه قاجار (خانه امیر نظام)
خانه تاریخی ستارخانموزه علی مسیوخانه بهنام (خانه قدکی)خانه مشروطه تبریزخانه حیدر زاده تبری
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا
نشانه های عاشق شدن دختران
 
1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مدا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ایران