نتایج جستجو برای عبارت :

در مورد طرح بخشش زندان و اضافه خدمت سربازان غایب و فراری

سلام دوستان امروز مطلبی به دستم رسید که میخوام باهاتون در میون بذارم.
طرح بخشش زندان و اضافه خدمت سربازان غایب و فراری از ۲۶ بهمن ماه همزمان با «روز مادر» تا ۱۸ اسفند ماه «روز پدر» اجرایی می‌شود. بر اساس قوانین خدمت وظیفه فرار از خدمت، مجازات حبس دارد.
امسال از روز مادر تا روز پدر به سربازان فراری و غایبی که خود را به یگان یا به مجموعه دادسرای نظامی استان معرفی می‌کنند، این فرصت داده شده است تا بدون رفتن به زندان و تعیین مجازات حبس بتوانند ب
خبر خوش برای سربازان متاهلرئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت واریز مبلغ جریمه مشمولان غایب خبر داد و با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته به سربازان متاهل گفت: براساس دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح سربازان متاهل در نزدیک ترین یگان محل سکونت همسر می توانند خدمت کنند.
خیلی خوبه اینجوری متاهلا نزدیک میشنن به همسر و عیال
من خودم متاهل بودم خدمت کردم
فردی که رویکردی کاسبکارانه دارد، وقتی قرار باشد ببخشد و در مقابل نستاند، حس می‌کند فریب‌ خورده و مغبون شده است. ولی برای انسان رشدیافته‌ی «مولد» بخشش نشانه‌ی قدرت، ثروت و وفور است. فرد با عمل بخشش، زنده بودن خویش را به بیان می‌آورد و آن را تقویت می‌کند. 
 
«انسانی که می‌بخشد، چیزی را در انسانی دیگر می‌آفریند و آنچه بدین ترتیب آفریده شده، دوباره به سوی خودش بازمی‌گردد؛ فرد در بخشش حقیقی، نمی‌تواند آنچه را که به او بخشیده می‌شود نپذیرد
زندان‌ها برای مجازات قانون‌شکنان و دور نگه‌داشتن مجرمان از دنیای خارج ساخته شده‌اند؛ اما آنچه واقعاً در آنجا اتفاق می‌افتد، بسته به روش‌های اجرا، از زندان به زندان متفاوت و بعضا بسیار وحشتناک است. درنگاهی به وحشتناک‌ترین زندان‌های جهان می‌اندازیم که اغلب به عنوان دروازه‌های جهنم توصیف شده‌اند. همراه ما باشید.

ادامه مطلب
با سلام
دوست دارید در زندگی چه چیزهایی رو تجربه کنید؟ میتونید در نظرات یا در وبتون بنویسید.
من ...
1. زندان انفرادی رو تجربه کنم. (اسم زندان: زندان الکاتراز که تو دریاس یا اقیانوس)
2. نبرد با خرس در جنگل یا قطب
3. شکار نهنگ با نیزه در اقیانوس
4. سورتمه سواری و داشتن چند گرگ+ یه گرگ پیر
5. گلادیاتور بشم.
6. کارگری
# تا الان فقط مورد 6 رو موفق شدم.
یاعلی
بخشش خیانت چه زمانی لازم است؟ اگر همسرتان در زندگی به شما خیانت کند چه واکنشی از خودتان نشان می‌دهید؟ مورد خیانت واقع شدن یک تجربه آسیب زا است که موجب از بین رفتن اعتماد در روابط بین فردی می‌شود. خیانت تأثیرات منفی عمیقی در تمام ابعاد زندگی به دنبال خواهد داشت. یکی از موضوعات مهم در بحث خیانت، بخشش خیانت می‌باشد. زمانی که خیانت رخ می‌دهد در ابتدای امر موضوع بخشش غیر ممکن به نظر می‌رسد زیرا فردی که مورد خیانت واقع شده است از درد شدیدی رنج
دوستان عزیز شکرگزار ازشما دعوت میکنم فایل های تصویری مربوط به بحث بخشش را بدقت مشاهده کنیدوبترتیب نگاه کنید.دراین فایل های تصویری خانم دکتر حشمتی ازلزوم بخشیدن افراد ومراحل آن را باصبر وحوصله ومثال توضیح میدهد بطوری که برای همگان قابل فهم است. 
مسیر دسترسی به فایل ها: پیوندها،صندوق بیان،ویدیوها،بخشش
آدم ها می آیند و می روند و غوغا به پا می کنند . گاهی آنقدر غرق نداشته های خود می شوند که تمام حق تو را به جای حق خودشان طلب می کنند و گاهی آنقدر دارا می شوند که بذل و بخشش های بی مورد می کنند به حدی که دیگران بخشش را وظیفه ای می دانند که در قبال آنها به روی شانه ات مانده. هم مورد اول به دوش انسان سنگینی می کند و مورد دوم 


ادامه مطلب
احساس ناتوانی و فشار برای بخشش خیانت یکی از عمده‌ترین مشکلاتی است که می‌تواند فرد خیانت دیده را به شدت بیازارد و او را در مشکلات مرتبط با سلامت روان نظیر افسردگی و اضطراب درگیر کند. ناتوانی در بخشش فرد مقابل نه تنها به کسانی که تصمیم می‌گیرند به زندگی مشترک خود ادامه دهند آسیب می‌رساند بلکه حتی می‌تواند بعد از طلاق و جدایی نیز سازگاری با شرایط جدید را دشوارتر کرده و احساسات ناخوشایند زیادی را به همراه بیاورد. در حقیقت بخشش مسئله‌ای‌ اس
از ۲۵ یا ۲۶ بهمن که از خونه زدم بیرون و عازم خدمت اجباری سربازی شدم دیروز بعد از دو ماه دوباره پام به خونه باز شد و با اجازتون ایام عید رو تو زندان جزیره به سر بردم و این پست هم برای اینکه فروردین ماه بدون یادداشت نمونه نوشتم تا ببینم کی دوباره وقت بشه و از تجربیات خدمت اجباری بنویسم...
فعلا، شاد باشید
آدم ها می آیند و می روند و غوغا به  پا می کنند . گاهی آنقدر غرق نداشته های خود می شوند که تمام حق تو را به جای حق خودشان طلب می کنند و گاهی  آنقدر دارا می شوند که بذل و بخشش های بی مورد می کنند به حدی که  دیگران بخشش را وظیفه ای می دانند که در قبال آنها به روی شانه ات مانده. 
هم مورد اول به دوش انسان  سنگینی می کند و مورد دوم . 
شاید این ما هستیم که حدود دیگران را در مواجهه با  خود تعریف می کنیم . این ما هستیم که مرز های زندگی خود را تعریف می کنیم. 
گذش
دوسه روزیه خونه خواهرم تبدیل شده به کارگاه خیاطی.لباس بیمارستانی می دوزن از اون یه بار مصرفا.از برش تا ..... بسته بندی.دیروز حدود ۴۰ تا دوختند.برای بیمارستان زندان میدوزن.
همه خواهر و برادرام جمع شدن اونجا کمک کنن. یاد خاطرات مامان میفتم که از زمان جنگ تعریف می کنه. اون روزا که تو خونه نون می پختن برای رزمنده ها.
 
داداشم میگه دارن یه بیمارستان موقت توی زندان درست میکنن. میگه اگه یه نفر کرونایی وارد زندان بشه توی زندان فاجعه اتفاق میفته. چند روزه
 
یک روز پسرم مصطفی را که دو ساله بود، به زندان آوردند. یکی از سربازان دوان دوان آمد و گفت: پسر شما را آورده اند. به درِ زندان نگاه انداختم، دیدم یکی از افسران، مصطفی را بغل گرفته و به سوی من می آید.
 
مصطفی را گرفتم و بوسیدم. کودک به علت اینکه مدت طولانی از او دور بودم، مرا نشناخت؛ لذا با چهره ای گرفته و اخم کرده و حیرت زده به من می نگریست! سپس زد زیر گریه. به شدت می گریست، نتوانستم او را آرام کنم. لذا دوباره او را به افسر دادم تا به همسر و بقیه - که
راه بخشش دیگران
الف) آثار و فوائد عفو و بخشش
هرگاه عفو و گذشت های بزرگوارانه و چشم پوشی­های کریمانه، به شیوه­ای آگاهانه انجام بگیرد، برکت ها و سازندگی­های فراوانی را به همراه خواهد داشت که در اینجا به برخی از آنها اشاره می­کنیم:
ادامه مطلب
 
 
به هنگام حمله به روسیه توسط ناپلئون بناپارت دسته ای از سربازان وی، درگیر جنگ شدیدی در یکی از شهر های کوچک آن سرزمین زمستان های بی پایان بودند که ناپلئون به طور تصادفی از سربازان خود جدا افتاد.گروهی از سربازان روس، ناپلئون را شناسایی و تعقیب کردند. ناپلئون به مغازه ی پوست فروشی در انتهای کوچه ای پناه برد. او وارد مغازه شد و التماس کنان فریاد زد خواهش میکنم نجاتم دهید. کجا پنهان شوم؟پوست فروش ناپلئون را زیر انبوهی از پوست ها پنهان کرد. سربا
با سلام
درسته که خدمت سربازی عمر ادم رو تلف میکنه ولی یه مزایایی هم داره. یه مثال بزنم من بی نظم بودم قبل از خدمت ولی بعدش خیلی با نظم شدم. ولی چون حرف زور تو کتم نمیرفت یه چند ماه اضاف خوردم. چیز خاصی هم نبود فرمانده گفت باید رو برجک شیفت بدی من قبول نکردم و من دو هفته پادگان نرفتم و بعدش که رفتم به دلیل سزپیچی و غیبت اضافه خدمت خوردم. من با فرمانده سر این موضوع دعوام شد و منو یه دو روز بازداشت کردن و پست خوب قبلیم رو ازم گرفتن. و...
 
فصل ششم فرار از زندان در سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد
ونتورت میلر ستاره‌ی سریال فرار از زندان (Prison Break) می‌گوید فصل ششم این سریال به این زودی‌ها و در سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد. این سریال در اصل با پنج فصل و بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ از شبکه FOX پخش شده بود، تا اینکه در سال ۲۰۱۷ فصل پنجم آن ساخته و در ماه آوریل پخش شد.
 
ترجمه کتاب الاسلام و مشکلات الحضارة سید قطب را در همین زندان شروع کردم. بیشتر کتاب را ترجمه کردم؛ اما حالت دلتنگی و ناراحتی ناشی از ماندن طولانی در سلولی کوچک و تاریک که حالت یکنواختی و تکرار بر آن حاکم بود، مانع از آن شد که کار ترجمه را به اتمام برسانم و مقدمه را بنویسم. این کار به صورت ناقص باقی ماند تا اینکه در اثنای چهارمین زندان، آن را تکمیل کردم. لذا کار کتاب در یک زندان آغاز شد و در زندانی دیگر به پایان رسید.
 
یادداشت هایی که در این زند
امنترین مکان برای مخفی شدن مجرمین زندان است؛ پس اگر دیدید یک مجرم حرفه ای با یک جرم ساده به زندان افتاد باید یک علامت سوال در ذهن بوجود آید که شاید یک جرم بسیار سنگین انجام داده و مأمورین در بیرون از زندان دنبال او میگردند.
تایید شدن اثر انگشت در ذیل کاغذ دلیل بر تایید آن سند نیست؛ چون در حالت خواب، بیهوشی و ... میتوان به راحتی از دیگران اثر انگشت گرفت.
والسلام
.باسمه تعالی
احکام اسلامی
قصاص
غزل۶
تلافی کردن ِ عین عمل، حکم ِ قصاص است
اگرچه عفو و بخشش، بهتر از کین و تقاص است
اگر فرهنگ ِ بخشش در جهان یابد تسرّی
مصفا می شود دنیا، جمالش بی خصاص است
سروده شده توسط
علی رجالی و حسن میرزایی
طفا اگر حال روضه ندارید از خوندن این غزل صرف نظر کنید ...
مانده عبایی کنج زندان از تن تو
یوسف! چرا خونین شده پیراهن تو؟
از استخوانهای شکسته خوب پیداست
«میراث دار خون زهرا» بودن تو
این تازیانه با زبان بی زبانی
دارد خجالت از صبوری کردن تو
در چاه غم هستی اسیر، اما اسیر است
زندان و زندان بان آن بر دامن تو
دوری ز معصومه تو را دلتنگ کرده 
او هم به فکر جایگاه و مأمن تو
هرشب به امیدی که بابایش بیاید
یک دم نخوابیده به شوق دیدن تو
دوری دختر از پدر سخت است،
‏چند سال دیگه نوه های پوری حسینی و حسین فریدون و شبنم نعمت زاده و...
(خلاصه همه ی مفسدین اقتصادی که یکی یکی دارن مجازات میشن )
 
به « رئیسی » میگن آیت الله زندان!!!
دقیقا مثل جریان اعدام های منافقین سال های اول انقلاب که میگفتن آیت الله قتل عام !!!
❌به نظر شما با کسانیکه الان این دزدی ها و دستگیری ها رو می بینن ولی چند سال دیگه تهمت میزنن و میگن « آیت الله زندان » چکار باید کرد ؟!!!
ترافیک اول جاده چالوس؛ صبحانه نخورده و ضعف زده و خواب آلود سر ظهر در حالی که رله های فیوز سوخته بود و کولر هم کار نمیکرد؛ گفت اصلا قابل بخشش نیست 
گفتم اتفاقا یکبار نبخش. اصلا اونی که گفته " لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست " لذت انتقام رو تجربه نکرده بوده. 
بد بودن گاهی چقدر خوبه. اگر فقط در حد روایت و حرف باشه، نه بیشتر.
خاطرات خدمت سربازی شهید حاج احمد بشی:
ایشان خدمت سربازی خود را در منطقه کردستان انجام داد، در طول داران خدمت بدلیل مصائب مالی و بعد مسافت تا بندر سیراف که محل زندگی خانوده اش بود ، هرگز نتوانست به مرخصی و ملاقات خانواده برود.
تنها از طریق نامه نگاری وضعیت سلامت خود را به اطلاع خانواده اش میرساند. سرمای شدید منطقه کردستان و ظلم ارتش رژیم ستمشاهی به سربازان، فشار این دوران را بر وی مضاعف کرده بود و تاب تحمل را از آنان گرفته بود.
لیکن با تحمل تما
خاطرات خدمت سربازی شهید حاج احمد بشی:
ایشان خدمت سربازی خود را در منطقه کردستان انجام داد، در طول دوران خدمت بدلیل مصائب مالی و بعد مسافت تا بندر سیراف که محل زندگی خانوده اش بود ، هرگز نتوانست به مرخصی و ملاقات خانواده برود.
تنها از طریق نامه نگاری وضعیت سلامت خود را به اطلاع خانواده اش میرساند. سرمای شدید منطقه کردستان و سختگیری‌های ارتش رژیم شاهنشاهی به سربازان، فشار این دوران را بر وی مضاعف کرده بود و تاب تحمل را از آنان گرفته بود.
لیکن
نماهنگی برای سربازان امام زمان عجل الله فرجه الشریف ما عاشورائیان فدایی ولایتیم … ??اللهم عجل لولیک الفرج ??? ?➖➖➖➖➖➖?️ ? شهید راه نابودی اسرائیل ? ?➖➖➖➖➖➖?️
نوشته نماهنگی برای سربازان امام زمان عجل الله فرجه الشریف اولین بار در شهید محمد مهدی لطفی نیاسر. پدیدار شد.
 
 
فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه در برابر این ثروت عظیم با یک ابر چالش روبه‌رو هستیم بیان کرد: بیکاری و اشتغال این قشر ابرچالشی که با آن مواجه هستیم که می‌تواند به یک تهدید برای امنیت ملی تبدیل شود.وی با عنوان اینکه 3.8 میلیون نفر بیکار در کشور داریم که اگر بتوان با یک تدبیر از این ثروت استفاده کنیم می‌توانیم در راستای حل این چالش قدم برداریم گفت: سربازان ما دو سال در اختیار نیروهای مسلح هستن
دانلود آهنگ این عشق شد زندان من
برای دانلود آهنگ بنازم من اون قد و بالاتو دو تا چشمای مست و گیراتو از محمد مهراد اینجا کلیک کنید
این عشق شد زندان من این درد شد♫درمان من رویای تو پایان ندارد♫قلبم بلند پرواز شد از چشم تو آغاز شد ترسی از این طوفان ندارد از دریا نترسانم که من در قلب تو جان
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا:
غربالگری سلامت و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به طور دقیق در مراکز آموزش و پادگان‌ها اجرا خواهد شد.
فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های اعزام سربازان نیز اعمال شده و آنان یکی در میان روی صندلی‌ها حضور خواهند داشت.
این اطمینان را به خانواده‌های سربازان می‌دهم که ما نیز نگران سلامت این عزیزان هستیم و تمام تلاشمان را برای مراقبت از آنان انجام داده‌ایم.
شنبه ، ۳۰ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 640×427]
مشاهده مطلب در کانال
سخنان ناب حکیمانه و ارزشمند بزرگان
گزیده ای از بهترین و زیباترین جملات و نقل قول های معروف مشاهیر و افراد معروف ایرانی و خارجی در مورد : موفقیت در زندگی، کار و تلاش، عشق و محبت و دوستی، انسانیت و مهربانی و بخشش، خداوند و دوست و خانواده.
در عشق، یک نفر به اضافه ی یک نفر مساوی یک است.
ژان پل سارتر
ادامه مطلب
دیشب خواب دیدم من و مایکل ( بازیگر نقش اول سریال فرار از زندان ) تو یک زندان گیر افتادیم و فرار میکنیم
اول از زندان زدیم بیرون چند تا نگهبان افتادن دنبالمون اونا رو پیچوندیم از یک راه دیگه رفتیم بعد یهو نور افکن ها روشن شدن نور انداختن رو ما طرف از بالا اسلحه گرفت سمت ما ،من گفتم مایکل کارمون تمومه ،مایکل گفت نه ،بعد نگهبان خواست تیراندازی کنه شلیک کرد ولی اسلحه خالی بود جلوتر مایکل خالیش کرده بود
بعد نفهمیدم چی شد بیدار شدم از خواب !!! خیلی خن
سال ۱۳۴۶، یک زندان قدیمی در جنوب به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعهٔ شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان، به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر از زندان بروند. سرهنگ مدبر که مافوق جاهد است به نزد او در زندان می‌رود و می‌گوید که جاهد ترفیع گرفته و قرار است جانشین خود او شود. جاهد که از شنیدن این خبر خوشحال است در طی یک تماس تلفنی متوجه می‌شود که یکی از زندانی
استفاده از انواع بخشودگی ها همواره از موضوعات مورد بحث افراد، مشمولا و خانواده های آنان بوده است تا جایی که حتی گاهی مشمولین آنقدر درگیر اطلاع از قوانین و آیین نامه و فهمیدن آن ها می شوند که وارد دوران غیبت از سربازی می شوند.
مشمولین باید توجه کنند که قبل از ان که وارد دوران غیبت از سربازی شوند بایستی نسبت به تعیین تکلیف چگونگی سربازی خود اقدام کنند چرا که برای به کارگیری گونه ها معافیت ها مشمول نباید وارد دوران غیبت سربازی شده باشد.
 
 
 
ام
مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی:
بنا به گفته فرمانده قرارگاه مهارت آموزشی از سال ۱۴۰۱ صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت ممنوع می‌شود.
همه سربازان باید ۵ نوع آموزش عمومی و اجتماعی، امداد و نجات، کسب و کار و حقوقی، سبک زندگی- مالی و فضای مجازی کسب و کار و حداقل یک مهارت منجر به اشتغال را فرا گیرند./ مهر
پنج شنبه ، ۶ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
 به این شهر کثیف و مزخرف نگاه می کنم و این آدم های بدبخت رو می بینم 
آدم هایی که حتی تو ذهن خودشون هم آزاد نیستند 
حتی جرئت ندارند پیش خودشون به چیز متفاوتی فکر کنند 
همیشه وحشت دارند که یه نفر داره بهشون نگاه می کنه , یه نفر زیر نظرشون گرفته....
این آدم ها اسیر زندان خودشون اند 
دور سرشون زنجیر های نامرئی پیچیده شده
تو این زندان نامرئی بدون اینکه متوجه باشند گیر افتادند 
برده هایی که حتی نمی دونند آزاد نیستند
به این شهر کثیف و مزخرف نگاه می کنم
 ایرنا نوشت: مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: دستگیری ۷۰ عنصر تروریستی، کشف ۶ محموله جنگی و انفجاری، پیشگیری از ۱۲ حادثه ضد امنیتی و هلاکت پنج عنصر وابسته به گروهک‌های تکفیری نمونه‌ای از دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان(عج) سیستان و بلوچستان در سال گذشته بوده است.
مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کشف بیش از ۵۰ تن انواع مواد مخدر، خنثی سازی ۱۳۵ عملیات مسلحانه سوداگران مرگ، انهدام بیش از ۷۰ باند قاچاق مواد مخدر، کشف بیش
«من خود را دوست دارم، روی خود کار می‌کنم و خودسازی می‌کنم تا بتوانم با تمامیت و سرشار بودن خود به تو نزدیک شوم. من از خود مراقبت می‌کنم تا تو مجبور نباشی این کار را برای من انجام دهی. با سرشار بودن است که می‌توانم به خاطر تو خود، هدایا، محبت و تلاشم را بخشش کنم. من تنها کسی هستم که عهده‌دار خود و در نهایت مسئول خود و سلامت خود هستم. از این رو من به عنوان مباشرِ بزرگ‌ترین موهبتی که به من ارزانی شده است، یعنی زندگی‌ام، باید مراقبِ سلامت جسم، آ
زیباترین بهانه بخشش بنده استاین عفو شما چقدر زیبنده استتو خود کمال مهری ومهر از تو وام داراین نام چقدر بهر توبرازنده استکار خوب تو پاداش ها داردگرچه شیطان کمی فریبنده‌ استپس ببخش تا خدا شود راضیاز کسی که خودش پرستنده استتا نگویند آدمی زادگان باهمچه لجوج است وغد و یک دنده استدر آسمان فرشتگان خدا ذکر کننداو شریف ست چقدر بخشنده استلطفی که می کنی  کسر شأن تو نیستاین حس بخششت درخشنده استخیر خواهی تان اجر اخروی داردگرچه کوتاه ذهن بیننده استنز
یک داستان واقعی:
تابستان 1363 که در شاهرود هنگام آموزش سربازان در صحرا، با مادری به همراه دو دخترش برخورد کردم که در حال درو کردن گندم‌هایشان بودند. فرمانده‌ی گروهان، ستوان آسیایی به من گفت: مسلم بیا سربازان دو گروهان را جمع کنیم و برویم گندم‌های آن پیرزن را درو کنیم.
ادامه مطلب
یک منبع اگاه درسازمان زندانها اعلام کرد:حسین فریدون در زندان حاضر و در حال گذراندن دوران محکومیتش است.
این در حالی است که امروز خبر مرخصی رفتن این متهم منتشر شده است. اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه، در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس  مبنی بر آخرین وضعیت پرونده «حسین فریدون»، گفت: در رابطه با آقای حسین فریدون دادگاه تجدید نظر تصمیم گرفته و رای نهایی خود را صادر کرده است. 
وی ادامه داد: در مورد آقای «حسین فریدون»، هفت سال حبسی را که دادگاه بدوی تعیین
سر شب تا به سحر گوشه زندان چه کنمدل آشفته چو گیسوی پریشان چه کنم
گاه پروانه صفت سوختم از هجر رضاگاه چون شمع مرا سینه سوزان چه کنم
آرزویم به جهان دیدن روی پسر استسوختم،سوختم از آتش هجران چه کنم؟
کنج زندان،بلا گشته ز هجران رضاتیره روز من از شام  غریبان چه کنم
نه رفیقی به جز از دانه زنجیر مرانه انیسی به جز از ناله و افغان چه کنم
به خدا دوری معصومه و هجران رضامی کشد عاقبتم گوشه زندان چه کنم
از وطن کرده مرا دور،جفای هارونمن دل خسته سر گشته و حیران چ
توافق کردیم که از هم جدا بشویم  و توافق نمودیم که مهریه از طرف همسر بخشیده شود چه متنی را میتوانیم تنظیم نمائیم که در روند طلاق ادعا یا مشکلی ازطرف همسرم ایجاد نشود. متشکرم.



باسلام شما میتوانید در دفتر اسناد رسمی اقرار به بخشش مهریه و غیر قابل رجوع بودن مهر نمایید

منبع: سایت وکالت دادراه
تلخم
امروز کتابخونه ملی بودم و اینترنت اونجا وصل شده بود. با س کمی حرف زدم و گویا نگران و دلتنگ بود کمی. تلخم برای این تبعیض، برای این قطره چکانی وصل کردن اینترنت، برای نفهم بودن ج‌ا که نمی‌فهمد مردم درد دارند که اعتراض می‌کنند. این مردم چیزی برای از دست دادن ندارند. حالا تو بیا ۱۰۰ نفر را بکش و ۱۰۰ها نفر را دستگیر کن. زندان با زندان فرقی دارد؟ ما همه در زندانیم، زندانی بزرگ، زندان ج‌اا.
آه که این وضع سامانی ندارد. این کشور وطن نمی‌شود. ناچار
مفهوم لغوى و شناسنامۀ عسل
عسل در فرهنگ واژگان و قاموس‌هاى معتبر عربى به فارسى سره به معناى انگبین آمده است که بیانگر مادۀ شیرینى است که به وسیلۀ زنبور عسل از شیرۀ گل‌ها و شهد گیاهان فراهم شده و پس از تغییر و تحول در خانه‌هاى موم « کندو» انباشته مى‌شود.
واژۀ عسل فقط یک بار در قرآن آمده است:
وَ أَنْهٰارٌ مِنْ خَمْرٍ، لَذَّةٍ لِلشّٰارِبِینَ وَ أَنْهٰارٌ مِنْ عَسَلٍ مُصَفًّى [سوره‌محمد/ آیۀ 15].
کتاب قاموس قرآن تألیف سیدعلى‌اکبر قرشى چاپ دارا
سلام بر بسیجیان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و بر سربازان گمنام نائب بر حقش امام خامنه ای حفظه الله . اینجا پایگاه ارباب عاشورائیان و سید ناظران وجه الله است . اینجا مدرسه ی مبارزه با شیطان است . اینجا جایگاه مخلصین مجاهد فی سبیل الله و پروشگاه مبارزین استکبار جهانیست 
ما آماده ایم برای ظهور منجی عالم بشریت عج ...
همراهان عزیز ما در این مقاله می خواهیم در مورد موضوع دانلود فرم بیمه سربازی 99 مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. بیمه سربازی در انتهای دوران خدمت در هر شغل یا حرفه ای که باشید جزو بیمه بازنشستگی است و به عنوان سوابق کاری منظور می‌شود.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توان
امشب،شب لیلة الرغائب است.
کلمهٔ «رغائب» جمع «رغیبه» است و به دو معنا بکار رفته است:
یک- به معنای چیزی که مورد رغبت و میل است . بنابر معنای اول، «لیلة الرغائب» شبی
است که میل و توجه به عبادت و بندگی در آن در نزد بندگان بسیار است و بندگان خدا در این
شب گرایش زیادی به رفتن به در خانه خدا و ارتباط و انس با او دارند.
دو- به معنای عطا و بخشش فراوان است. بر پایهٔ معنای دوم، «لیلة الرغائب» شبی است که در آن عطاء و بخشش خدا بسیار
است و بندگان با رو آوردن به
دراین جامعه ای که زندان ها پراست از متهمین و مجرمین هزاران پرونده مختلف عده ای هستند که زندان را زندگی برای خود قرار داده اند چراکه درخارج از زندان هیچ سرپناه و زندگی ندارند و همه چیزشان را ازدست داده اند و دیگر هیچ کار و سرمایه و زن و فرزندی برایشان نمانده است که درخارج به او دل ببندند و حتی شغلی هم ندارند و جایی هم به آنها شغلی نمیدهند چون اورا یک مجرم و متهم میدانند و وقتی این فرد مدت حبس خود را درزندان میگزراند و بعد از مدتی آزاد میشود وقتی
باسلام بامطلبی از فیلم مسابقه مرگ درخدمتتون هستم.
مسابقه مرگ که جیسون استتهام هنرنمایی کرده است. مدیر زندان مسابقه ای بین تمام زندانی های خطرناک و قاتل ها ترتیب می دهند که جیسون استتهام نقش فرانکشتاین را بازی کرده و چهار مسابقه برنده شده و برد این مسابقه  باعث ازادی او از زندان می شود. یک نفر به اسم جو مسلسل در زندان به دنبال کشتن فرانکشتاین است
در روز مسابقه جو با فرانک همکاری می کنند تا از زندان فرار کنند.
 
#در-خانه بمانیم
 
 
سربازان سردار سلیمانی (1)؛ شهید محمدهادی ذوالفقاریخاطراتشهید ذوالفقاری در عراق به شهادت رسیدند. مادر ایشان در سخنانی پندآموز می گوید: «کمک خداوند لحظه به لحظه زندگی همراهم بود که توانستم دین را در تربیت بچه ها جاری کنم. اهل بیت (ع) کنارمان بودند.
شهید ذوالفقاری در عراق به شهادت رسیدند. مادر ایشان در سخنانی پندآموز می گوید: «کمک خداوند لحظه به لحظه زندگی همراهم بود که توانستم دین را در تربیت بچه ها جاری کنم. اهل بیت (ع) کنارمان بودند.
ادامه مطل
‍♂ نجاری بود که زن زیبایی داشت که پادشاه را مجذوب خود کرده بود
پادشاه بهانه ای از نجار گرفت و حکم اعدام او را صادر کرد و گفت نجار رافردا اعدام کنید 
نجار آن شب نتوانست بخوابد ...
همسر نجار گفت :                             مانند هر شب بخواب ...    پروردگارت یگانه است و درهای گشایش بسیار "
کلام همسرش آرامشی بر دلش ایجاد کرد و چشمانش سنگین شد و خوابید ...
صبح صدای پای سربازان را شنید...چهره اش دگرگون شد و با نا امیدی، پشیمانی و افسوس به همسرش نگاه کرد که د
در آگاهی هیچ حدّی نیست. تمام حدها را ما خود برای خود تعیین می‌کنیم. ما از سر تنبلی آگاهی خود را در قالبی معیّن می‌ریزیم و برای حرکت نکردن حکم‌های معیّنی از جانب خود صادر می‌کنیم و به جهان بیرون نسبت می‌دهیم، سپس آن احکام خودساخته را از بیرون جدّی می‌گیریم و در درون در زندان خودساخته احساس امنیت و راحتی می‌کنیم. چرا که در زندان بودن آسان است. زندانی وهم حرکت دارد، وهم آزادی دارد، وهم وصل دارد و در وهم زنده است. حال آنکه زندان، زندانبان، زند
اعتقاد بنده این است که سربازان معمولی هم که در مملکت امام زمان دارند خدمت می کنند در واقع سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه هستند و این موضوع را بارها به ایشان گفتم. از مامورین خدوم نیروی انتظامی گرفته تا سربازان معمولی همه در حقیقت در خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه هستند و حسب مسئولیتی که دارند به ایشان خدمت میکنند.
بعضی اوقات که رفت و آمد دارم می بیننم این عزیزان در هوای 50 درجه جنوب زیر آفتاب سوزان و رطوبت دریایی نفس گیر ایستادند و
مشمولین عزیز همیشه همراه سایت نظام وظیفه ما در این مقاله می خواهیم در مورد موضوع کسری خدمت متاهلین بدون فرزند 99 مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. جوانان زمانی که به سن سربازی می رسند، دنبال راه هایی برای فرار از آن هستند که این 2 سال از زندگیشان تلف نگردد.در این میان، سازمان نظام وظیفه راه هایی را برای کوتاه کردن و آسان نمودن این دوران ارائه داده است.یکی از این راه ها، کسری خدمت سربازی می باشد.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکار
 مشمولان عزیز در اینمقاله میخواهیم در خصوص جذب نیروی امریه تعاون یار مطالبی نوشته ایم  امیدوار هستیم این مقاله هم موردر ضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید
 
 
,,,,,,,,,
 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "
 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازیبرای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611
شماره ویژه شهر تهران  9092301612تماس از 8صبح تا 12شبحتی ای
واقعا اونی که بتونه از این خراب شده بره و این کار رو نکنه، قطعا از نظر روانی مشکل داره. کی حاضر میشه زندگیش رو توی زندان سپری بکنه؟ کی حاضر میشه زندگیش رو توی همچین شرایطی بسوزونه، وقتی حتی از خیلی چیزهای ساده و بدیهی محروم هست. اگه اندک سرمایه و اندوخته ای داشتم، الفرار. ولی چه کنم هر چی جمع کردم تبدیل به هیچ شد. تورم ارزش پول ملی رو قهوه ای کرد. اینها از برکات حاکم شدنِ ...
 مشمولان عزیز در اینمقاله میخواهیم در خصوص جذب نیروی امریه تعاون یار مطالبی نوشته ایم  امیدوار هستیم این مقاله هم موردر ضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید
 
 
,,,,,,,,,
 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "
 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازیبرای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611
شماره ویژه شهر تهران  9092301612تماس از 8صبح تا 12شبحتی ای
لَا تَسأَلَنَّ أَحَدَاً عَن ودِّهِ إِیَّاک، وَلَکِن انظُر مَا فِی نَفسِکَ لَه، فَإِنَّ فِی نَفسِهِ مِثلُ ذَلِک، «فإِنَّ الأَروَاحَ جُنُودٌ مُجَنَّدَة»*
از کسی مپرس که تو را دوست دارد[یا نه]، بلکه به حس خودت به او نگاه کن؛ که همانا در او هم همان حس به تو وجود دارد؛ چون جان‌ها همچون سربازان گردآمده و به‌هم‌پیوسته‌اند..
پ ن :
*قال رسول‌الله: الأَرْوَاحُ جُنُودٌ مُجَنَّدَةٌ فَمَا تَعَارَفَ مِنْهَا ائْتَلَفَ وَمَا تَنَاکَرَ مِنْهَا اخْتَل
 مشمولان عزیز در اینمقاله میخواهیم در خصوص جذب نیروی امریه تعاون یار مطالبی نوشته ایم  امیدوار هستیم این مقاله هم موردر ضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید
 
 
,,,,,,,,,
 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "
 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازیبرای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611
شماره ویژه شهر تهران  9092301612تماس از 8صبح تا 12شبحتی ای
برای اینکه زندگی را بهتر بفهمیم باید به سه مکان برویم:
١. بیمارستان٢. زندان٣. قبرستان
•  در بیمارستان می‌فهمید که هیچ چیز زیباتر از تندرستی نیست.•  در زندان می‌بینید که آزادی گرانبهاترین دارایی شماست.•  در قبرستان درمی‌یابید که زندگی هیچ ارزشی ندارد. 
زمینی که امروز روی آن قدم می‌زنیم فردا سقف‌مان خواهد بود.پس چه بهتر که برای همه چیز فروتن و سپاسگزار باشیم ...
سربازان گمنام این کشور صرفاً در حوزه اطلاعاتی و امنیّتی خلاصه نمیشوند.
کشور ما خوشبختانه مملو از سربازان گمنامی است که در عرصه های گوناگون
تلاش میکنند و نام و نشانی هم از خیلی از این عزیزترین و پاکترین انسان های
سرزمین ایران نیست.
در پیشرفت علم و انواع فن آوری، هوافضا، سایبری، تولید و کارآفرینی،
مبارزه با جنگ اقتصادی، پیشرفت صنعت و تکنولوژی، مبارزه با مفاسد و فاسدین
اقتصادی، صنعت هسته ای، تجهیزات نظامی و دفاعی، حراست از مرزهای کشور و…
ما همه‌مان تنهاییم، نباید گول خورد. زندگی یک زندان است، زندان‌های گوناگون. ولی بعضی‌ها به دیوار زندان صورت می‌کشند و با آن خودشان را سرگرم می‌کنند، بعضی می‌خواهند فرار بکنند، دست‌شان را بیهوده زخم می‌کنند، و بعضی‌ها هم ماتم می‌گیرند. ولی اصل کار این است که باید خودمان را گول بزنیم، همیشه باید خودمان را گول بزنیم، ولی وقتی می‌آید که آدم از گول زدن خودش هم خسته می‌شود.[1]

[1] صادق هدایت، گجسته دژ، از مجموعۀ سه قطره خون.
دوستان هر گونه سوال در مورد معافیت دارید و یا راهکار می خواهید در قسمت نظر به صورت خصوصی بیان کنید......اگر به هر دلیل توان خدمت کردن را ندارید من می توانم به شما کمک کنم تا با استفاده از ماده های قانونی صد درصد تز مین شده معاف کامل از خدمت و یا معاف از رزم و یا نگهبانی و .... را بگیرید . تا به الان من چند نفر به وسیله ی من معاف کامل پزشکی قانونی گرفته اند.
این دایره زندان است، هم قفل شکن هم درزین پنجره بیرون شو، این قصّه به پایان بر زین دانش انسانی جز وهم چه حاصل شدآن دانش بی‌آخر در روح به جا آور بیمار و ملولی باز، در حال نزولی بازبرخیز ز مشت گل، این سایه‌ی خاکستر راحت شو ز فرسایش، این خانه‌ی آلایشسامان تو این جا نیست، پرواز کن از بستر این لحظه چو وابینی هیچ از تو نیاید کارکار از تو نباشد هیچ، بی‌کار شو راهی بر ای یار دو جام آور تا شاد شوم زین هیچصد خاطر ظلمانی هم پاک شود از سر یک آن به رها د
نام کتاب: ورق پاره های زندان
نویسنده: بزرگ علوی (۱۲۸۳ - ۱۳۷۵)
ناشر: انتشارات آذر
نوبت و تاریخ چاپ: احتمالا چاپ اول ،۱۳۷۸، تهران
تعداد صفحات: ۱۶۰ صفحه
اندازه صفحات: ۲۲×۱۵
عکس: ندارد
شابک:   ۹۶۴۹۰۶۶۶۵۹ |   ISBN: 964-90666-5-9
* محل نگهداری کتاب: کتابخانه‌ی هلال احمر شهر بیجار
* تاریخ مطالعه: مطالعه‌ی اول از تاریخ چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ (۱۰:۱۵) ( به جای علی جعفرزاده) تا پنج شنبه ۹۸/۰۴/۲۰ (۲۰:۳۳) 
* محل مطالعه: اتاق کشیک هلال احمر
* معرفی و بررسی کتاب:
این کتاب، خاطر
بوسیله گزارش خبرگزاری مهربانی به نقل از نماینده بوشهر، سپهبد خلیل واعظی پیش روی داشت: درون پی اطلاع پاسبان مبنی به خشکی امدن اینکه شرور سابقه داری بوسیله معروفیت «ح. م» پس از آزادی از زندان با اقدامات مسلحانه، شاکیان و خطا دیدگان قبلی خویشتن را مورد آزار و زحمت استراحت می‌دهد، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت. وی پیش روی کرد: پس از چندین روز اقدام اطلاعاتی و عملیاتی توسط افسران زنهار عمومی شهرستان دشتستان مخفیگاه وی داخل یکی از روستاهای
کاش درماه مبارک مغفرت حاصل شود/بخشش ایزدفراوان بهرما کامل شود/درتکاپوی حقیقت جنگ با شیطان خوش است/بابصیرت بر مقام بندگی نائل شود/زمزم دلدادگیها سوی آل مصطفاست/عشق زیبای ولایت گوهر محفل شود/حیدری کن قلب وجانت اندراین ماه صیام/باعلی کشتی دینت راهی ساحل شود/وقت افطار وسحرها اشک بااخلاص ریز/در نماز وروزه خود همنشین دل شود/شوق آزادی جان است از جهنم شیعه را/نقشه شیطان ودشمن بهراو باطل شود/کاش مهدی ازظهورش یک نشانی آورد/ناگهان وقت حضور حجت عادل ش
شرایط خرید خدمت
معافیت از فعالیت های سخت و طولانی مدت خدمت سربازی از آرزوهای مشمولینی است که سربازی را امری وقت گیر و بی فایده می بینند اما خرید سربازی به سادگی انجام نمی شود و تنها بخش کمی از مشمولین می توانند در این طرح شرکت کنند.
در این مقاله به شرایط خرید خدمت می پردازیم. برای اطلاع از جزئیات شرایط خرید خدمت، قوانین و ضوابط موجود در خرید خدمت، حذف خرید خدمت و ... در این مقاله با آیدانیتو همراه باشید. از سال 1304 که قانون نظام وظیفه برای مردان
 
این سومین کتابیه که امسال خوندم. و هرچی فکر کردم از کجای کتاب متنی رو انتخاب کنم و براتون بزارم به نتیجه ای نمیرسیدم. به شخصه میخوام بگم اگر میخواهید یک فرد متفاوت و موفق باشید خوندن این کتاب لطف به خودتون و یا خوب بودن تنها نیست..این کتاب برای موفقیت یک باید هست!
 
هر دو پدر من معلم بودند پدر پولدارم درسی به من داد که تمام عمر همراهم بود و آن ضرورت بخشندگی و دستگیری از مردم بود. پدر تحصیل کرده ام به ضرورت زمان و اطلاعاتش چیزهای زیادی به من یاد
همراهان عزیز سایت نظام وظیفه ما در این مقاله می خواهیم در مورد موضوع سختی های سربازی با فوق دیپلم مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. خدمت سربازی وظیفه اجباری برای افراد مذکر بین ۱۸ تا ۵۰ سال است. این دوران یکی از مراحل دشوار و در عین حال موثر در زندگی افراد می باشد.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطل
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:
طرحی در کارگروه این کمیسیون تصویب شده است که به موجب آن مردانی که توانایی پرداخت مهریه را ندارند حتی برای مهریه یک سکه هم به زندان نمی‌روند. /ایسنا
دوشنبه ، ۱۳ بان ۹۸@IrNews_24
[عکس 640×329]
مشاهده مطلب در کانال
:بزرگی گوید؛
گذشته هایت را ببخش زیرا که آنها همچون کفشهای کودکیت نه تنها برایت کوچکند بلکه تو را از برداشتن گامهای بلند باز می دارند.لذاهم چنانکه زکات بدن روزه است،زکات روزه هم اخلاق خوش است و اخلاق خوش زمینه ای برای بخشش هاست. اخلاق بد همه را فراری می دهد. رمضان فرصت بخشش هاست
.التماس دعا
 
به من اطلاع داده شد که برخی، در زندانِ درجه داران شرابخواری می کند . در این زندان و زندان قبلی دیدم که کسانی «بنگ» را به عنوان مواد مخدر استعمال می کنند؛ زندانیان می چرخند و بنگ می کشند و در حالتی شبیه به اغما، هذیان می گویند.
 
یک جوان سالم وقتی وارد این زندان ها می شد، به ناچار فاسد می گردید چون بیشتر به یک گنداب متعفن شبیه بود و هر کس - به جز کسانی که خدا به آنها رحم کرده باشد - در آن می افتاد، به گند و فساد آن دچار می شد. تازه اینجا به عنوان زند
 
    سال ۱۳۴۶، یک زندان قدیمی در تهران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعهٔ شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان، به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند
و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر از زندان بروند. سرهنگ مدبر که مافوق جاهد است به نزد او در زندان می‌رود و می‌گوید که جاهد ترفیع گرفته و قرار است جانشین خود او شود. جاهد که از شنیدن این خبر خوشحال است در طی یک تماس تلفنی متوجه می‌شود که یکی از
سلام...
چند وقت پیش می خواستیم از طرف بسیجمون یه غرفه بزنیم توی پنج شنبه بازار...
می خواستیم چادری بزنیم و یک بخشش رو برای نقاشی کودکان قرار بدیم و یک بخشش رو هم میز و صندلی ای بگذاریم و پاسخگوی مسائل شرعی یا مشاور خانواده بیاوریم...
برای این که ایده و پیشنهادات بیشتری دریافت کنم، با یکی از بروبچ فرهنگی پایگاه بسیج مسکن مهر این طرح رو در میان گذاشتم...
این دوست عزیز ما چیز هایی گفت که بسیار بسیار" برایم مفید واقع شد. و حتی من را از این طرح منصرف کرد(
ساعت راهمیشه روی ساعت دوازده ظهرتنظیم مینمودکه بگویداکنون زمان مصاحبه باگزارشگران هست.بیشترروزدرحال توئیت زدن درتوئیترونگاه به همه چیزازدورداشت.یکبارنرفته بودعیددیدنی همواره ترس ازجاسوس هانمیگذاشت درست انتخاب کند.اینکه تلفن اوشنودشودوهمه باهمدیگردرسرقت اطلاعات مسابقه داشتنداوراآزارمیداد.اینکه درحریم خصوصی اوشنودی باشدودوربینی باشدکه به سرعت معنی وجلوه بدی ازرفتاراورابه دنیامخابره کندناراحتی معده وسرطان معده اوراشدیدترمیکرد
خلاصه فیلم
سال
۱۳۴۷، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال
توسعه ی شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه
مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند...

بازیگران
نوید محمدزاده ، پریناز ایزدیار ، مانی حقیقی ، ستاره پسیانی ، حبیب رضایی ، آتیلا پسیانی

برای دانلود فیلم سرخ پوست کلیک کنید
این عکس را امشب، در اولین روز آغاز تبلیغات مجلس در میدان اطلسی #یزد گرفتم. تصویری از ضجه‌ی مردمی زجر دیده. از آن خط کج و معوج مشخص است نویسنده از کدام طبقه اجتماعی است. کسی که این ضجه را با جانش نوشته. حس نوشته‌ای را میدهد که یک زندانی با خون خویش بر دیوار زندان نوشته باشد. جای چنگ زدن‌های این جسم نیمه‌جان کنار نوشته خویش بر این دیوار زندان پیداست. چقدر همین عبارت حرف دارد. او از همه بریده. برایش هیچ کس مهم نیست. هیچ آرمانی نمیخواهد. او میگوید:
میگن شب قدر شب بخشش هم هست
توی تنهایی شبانه خودم فقط یک لحظه دقیقا یک لحظه خواستم به بخشش فکر کنم ولی بی نتیجه بود
اینگار خود خدا پشت هم توی گوشم بهم میگفت : احمق ...!!! تو به من قول دادی
راست میگفت. تو شب های قدر پارسال بهش قول دادم. قول دادم زمانی به بخشش فکر کنم که ده تا چیز رو درست کرده باشم.
تو این یک سال به نصف قولم عمل کردم. نصف دیگه شاید چند سال طول بکشه. نه چند سال ذلت بار، بلکه قراره با کمک خودش با افتخار طی بشه.
بخشش نیازمند مرور گذشته هست. گذ
1⃣تمدید بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش در اسفند سال ۹۸ ( تولیدی ها ۹۰ درصد و سایر مودیان ۸۰ درصد ) تا پایان خرداد ۱۳۹۹
2⃣چنانچه برگ مالیات قطعی مودیان از ۱۲ بهمن ۹۸ به بعد ابلاغ شود و مودی نسبت به پرداخت مالیات و جرائم غیرقابل بخشش تا پایان خرداد ۱۳۹۹ اقدام نماید ، مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم خواهد بود
3⃣لغو هیات های حل اختلاف مالیاتی در بخش اشخاص حقیقی ( همه ی منابع ) تا پایان سال ۱۳۹۸ و ادامه جلسات به سال ۱۳۹۹ موکول می گردد
ادامه مطلب
فیلم فقط بخشش (Just Mercy) داستان واقعی وکیل حقوق مدنی برایان استیونسون و مبارزه او برای جلوگیری از اعدام یک مرد بی گناه است.
فقط بخشش فیلمی‌مصرانه، جسور و قدرتمند است که توسط بازیگران درجه یک هدایت می‌شود. اگرچه این فیلم وقایع را بیش از 25 سال پیش را به تصویر می‌کشد، اما فیلم محصول سال 2019 است.
اضطراری ترین موکل او وی والتر مک ملیان (با بازی جیمی‌فاکس) معروف به جانی دی است که به دلیل پاپوشی که برایش دوخته شده به جرم قتل یک دختر سفید پوست نوجوان محک
عزیزان در این مقاله در خصوص مرکز مشاور تحصیلی نظام وظیفه برای شما عزیزان توضیحاتی داده ایم تا شما همراهان سایت نظام وظیفه با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی پرسش های خود در خصوص مرکز مشاور تحصیلی نظام وظیفه دست پیدا نمایید 
 
 
,,,,,,,,,
 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "
 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازیبرای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611
شماره ویژه شهر تهران  9092301612تماس از 8صبح تا 12شبحتی ایام تعطیل
,,,,,,
 
 
مشا
عزیزان در این مقاله در خصوص مرکز مشاور تحصیلی نظام وظیفه برای شما عزیزان توضیحاتی داده ایم تا شما همراهان سایت نظام وظیفه با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی پرسش های خود در خصوص مرکز مشاور تحصیلی نظام وظیفه دست پیدا نمایید 
 
 
,,,,,,,,,
 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "
 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازیبرای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611
شماره ویژه شهر تهران  9092301612تماس از 8صبح تا 12شبحتی ایام تعطیل
,,,,,,
 
 
مشا
 
فراموش نمی کنم که همان شب [آزادی از زندان] پس از بازگشت به منزل، برای تشرف به زیارت حضرت رضا علیه السلام و نماز در مسجد گوهر شاد، به حرم رفتم. دیر وقت بود و صحن تقریبا خالی بود؛ اما از دور دو تن از دوستان و همدرس های خود را دیدم که با یکی از آنها علقه خاصی دارم و قیافه ما نیز آن چنان شبیه به هم است که اگر کسی ما را نشناسد، گمان می برد با هم برادرم. از این تصادف، بسیار خوشحال شدم؛ زیرا انتظار نداشتم کسی را در آنجا ببینم. با شوق دیدار چهره هایی که زن
سخنان عیسی مسیح بر روی صلیب دارای  2 بخش است  :
بخش اول : سخنان او در روشنایی روز ؛ که جنبه ی افقی داشت و مخاطب این سخنان مردم بودند.
بخش دوم : سخنان او در تاریکی  ؛ که جنبه ی عمودی داشت و مخاطب خدای پدر بود.
( 2 بخش عمو.دی و افقی صلیب هم نشانگر این دو جنبه ی ارتباطی می باشد. )
 
اولین سخن :  (لوقا  23 : 26 تا 34 )   ای پدر اینها را ببخش زیرا که نمی دانند چه می کنند.
 
مرگ بر روی صلیب مرگ دردناکی است . سنکا نویسنده معروف یونانی که تجربه ی دیدن مصلوب شدن را در عص
دانلود رایگان فیلم Journeys End 2017 با کیفیت HD
دانلود فیلم پایان سفر 2017 با کیفیت بالا
نسخه دوبله فارسی (دو زبانه) اضافه شد
نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد
کیفیت 720 ، 480 ، 1080 اضافه شد
خلاصه داستان فیلم :
 پایان سفر ، فیلمی جنگی و ماجرایی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی سال دیب است. در این فیلم بازیگران مطرحی همچون آسا باترفیلد ، سم کلفلین و پل بتانی به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم داستان گروهی از سربازان انگلیسی در دوران جنگ جهانی اول در فرانسه را روا
ایران تنها کشوری است که با وجود اینکه کنوانسیون حقوق کودک را امضا کرده است، حکم اعدام را در مورد مجرمان زیر ۱۸ سال هم اجرا می‌کند. این کنوانسیون اعدام و حبس ابد غیرقابل بخشش را برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع کرده است.
ماده ۳۷ کنوانسیون بین‌المللی حقوق کودک صدور حکم و اجرای حکم اعدام، سلب حیات و حبس ابد غیرقابل بخشش را برای کودکان - تمامی افراد زیر ۱۸ سال - ممنوع کرده است. دستگاه قضایی ایران علی‌رغم ملزم بودن این کشور به رعایت این ماده، سن قانو
دانلود نمونه سوال ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد نمونه سوال ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی
جزوه کامل به همراه نمونه سوال ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی سوالات ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوال ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی می باشد.سوالات
وضعیت تعطیلی سربازان در عید : همراهان عزیز در این مقاله قصد داریم در مورد وضعیت تعطیلی سربازان در عید می باشد. نیمه اول عید در پادگان یا نیمه دوم ؛ این جمله حرف این روزهای سربازان در پادگان های سراسر کشور برای رفتن به مرخصی در تعطیلات نوروزی است.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هس
وضعیت تعطیلی سربازان در عید : همراهان عزیز در این مقاله قصد داریم در مورد وضعیت تعطیلی سربازان در عید می باشد. نیمه اول عید در پادگان یا نیمه دوم ؛ این جمله حرف این روزهای سربازان در پادگان های سراسر کشور برای رفتن به مرخصی در تعطیلات نوروزی است.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هس
 
سربازان گمنام وخوش نام
 
برای همه ی سربازان خوش قلب و پرتوان ملت وامام عصر
 
برادران وخواهران گرامی. سربازان غیور وبزرگوار وخدوم وگمنام امام زمان  ( روحی له الفدا)
سلام وخسته نباشید
امنیت نعمت گرانی است که   همه ی انسان ها را یک عمر به جستجوی خود وا می دارد
 در میهن عزیزمان ایران ،خداوند بااراده ی خویش ،عنصر وجود وتلاش شما عزیزان وسربازان ارزشمند امام عصر ووطن را برای پایداری وحفظ  وصیانت از امنیت  انتخاب نموده است
تلاشهای شما بی دریغ وخا
سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب
جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات گام دوم انقلاب می باشد.سوالات گام دوم انقلاب آن زیر می باشد:سوالات
سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب
جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات گام دوم انقلاب می باشد.سوالات گام دوم انقلاب آن زیر می باشد:سوالات
 
با دستور آیت الله رئیسی، اعزام به زندان تا تأمین قرار وثیقه و کفالت ممنوع شد.
راستش را بخواهید مدتها بود که این موضوع به یکی از فرصت های بی بدیل جماعت قانون دان قانون شکن برای حال بگیری از طرف های خود شده بود. بارها شاهد آن بودیم که بعضی قضات نامحترم به سفارش فلان کانون قدرت و بهمان صاحب نفوذ و ... برای این که حالی از کسی بگیرند او را در ساعات پایانی وقت اداری به دادگاه احضار می کردند و بعد به این بهانه که متهم نتوانسته در ساعت اداری وثیقه را فر
مولوی:
«راست می‌گوید همه نسبت به حقّ نیک است و به کمال است؛ امّا نسبت به ما نى. زنا و پاکى و بى‏نمازى و نماز و کفر و اسلام و شرک و توحید، جمله به حقّ نیک است؛ امّا نسبت به ما زنى‏ و دزدى و کفر و شرک بد است و توحید و نماز و خیرات نسبت به ما نیک است؛ امّا نسبت به حقّ جمله نیک است. چنان‌که پادشاهى در ملک او زندان و دار و خلعت و مال و املاک و حشم و سور و شادى و طبل و علم باشد؛ امّا نسبت به پادشاه جمله نیک است، چنان‏که خلعت، کمالِ ملک اوست و دار و کشتن و
خیر است!!!
✅ داستان از این قرار است که:
پادشاهی وزیری داشت که هر اتفاقی می افتاد می گفت: خیراست!!
روزی دست پادشاه در سنگلاخها گیرکرد و مجبور شدند انگشتش را قطع کنند، وزیر در صحنه حاضر بود و گفت: خیراست!
پادشاه ازدرد به خود میپیچید، از رفتار وزیر عصبانی شد، اورا به زندان انداخت..
❇️ یکسال بعد پادشاه که برای شکار به کوه رفته بود، در دام قبیله ای گرفتارشد که بنا بر اعتقادات خود، هرسال ۱نفر را که دینش با آنها مخالف بود، سر میبرند و لازمه اعدام آن شخ
معرفی کتاب «رهایی از زندان ذهن»
 

شما در این کتاب، یاد می گیرید، از چشم اندازی دور به مشاهدۀ ذهن تان بنشینید.وقتی دست از اعتقاد به افکارتان بر می دارید، افکارتان تسلیم می شوند و ذهن تان به احساس آرامش و امنیت بیشتری دست می یابد. در بخش اول کتاب یاد می گیرید چه طور افکارتان را بشناسید و آن ها را مشاهده کنید و چگونه فکرتان را تغییر دهید.در بخش دوم کتاب، به نقش و تأثیر این افکار در زندگیتان پی می برید. وقتی فریب افکارتان را نمی خورید و آن ها را به
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برنامه‌ریزی برای حمایت از سربازان ورزشکار خبر داد.
سردار سید مهدی فرحی ، با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان اظهارکرد: قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح در راستای وظایف ذاتی خود که ارتقای مهارت آموزی در کشور و خوشایندسازی سربازی است، اقدامات مختلفی را در دستورکار خود قرار داده و در همین راستا نیز جلسات و تفاهم‌نامه‌های زیادی را با سازمان‌ها و نها
سربازان گمنام وخوش نام

برای همه ی سربازان خوش قلب و پرتوان ملت وامام عصر
برادران وخواهران گرامی. سربازان غیور وبزرگوار وخدوم وگمنام امام زمان  ( روحی له الفدا)
سلام وخسته نباشید
امنیت نعمت گرانی است که   همه ی انسان ها را یک عمر به جستجوی خود وا می دارد
 در میهن عزیزمان ایران ،خداوند بااراده ی خویش ،عنصر وجود وتلاش شما عزیزان وسربازان ارزشمند امام عصر ووطن را برای پایداری وحفظ  وصیانت از امنیت  انتخاب نموده است
تلاشهای شما بی دریغ وخالصان
دبیر امور سربازان قدیمی , باب مک‌دونالد در روز پنج شنبه به قانونگذاران گفت که تا پایان جنگ کهنه سربازان قدیمی که وارد یا تماس با یک مرکز پزشکی و پزشکی می‌شوند , نیازهای بالینی خود را " آن روز " خواهند داشت , در حالی که ۵۶ درصد از سربازان قدیمی درخواست جبران خسارت خواهند کرد .تعهدات بلندپروازانه دو مورد از " اولویت‌های پیشرفت " بودند که مک‌دونالد جزییات آن را برای کمیته امور ایثارگران انتخاب کرد .هشت مورد از اولویت‌ها خاص خدمت به سربازان قدیم
بر اساس ماده۲ قانون  خدمت پزشکان و پیراپزشکان گروه‌های زیر از انجام این طرح خدمت معاف هستند: ۱- همسران و فرزندان شهدا، آزادگان، مفقودان جنگ تحمیلی ۲- یک نفر برادر یا خواهر شهید یا مفقود ۳- برادران و خواهران ۲ شهید یا بالاتر ۴- آزادگان ۵- جانبازان ۲۵درصد و بالاتردر مورد معافیت افراد مازاد بر نیاز، اولویت با رزمندگان است.برابر ماده۳ این قانون، مدت خدمت دوره ضرورت و دوره احتیاط مشمولان این قانون که در حرفه پزشکی انجام شود از کل خدمت مقرر در ای
توروزای تلخ زندان گاهی دل میمیره از درد
روزائی هست که یه فکری نفسو میگیره ازمرد
اونکه توزندان اسیره گاهی دوست داره بمیره
یادزندگیش میفته بدجوری دلش میگیره
تو روزای تلخ زندان خدابهترین رفیقه
هرتکه چوب یه امیده واسه اونکس که غریقه
تو روزای تلخ زندان دل ورم میکنه از غم
گاهی بایه فکر موذی بخدا میترکه آدم
توسرش هزارو یک فکرتودلش هزارتا درده
اونجابین فکر و قلبها روز و شب جنگ و نبرده
دل میگه اینجوریا نیست فکرمیگه چه خوش خیالی
کی میدونه این که گفت
دیده مکر آدمی را تا عدم شیطان گریخت،
در نبرد خودستایی ننگ از میدان گریخت.
تاب و تب از من برفت و هم طبیب از من گریخت،
درد آمد یک زمان و از تنم درمان گریخت.
کم شود روزی ز عمرم، کم نگردد غصه ام،
سنٌ من بالا برفت و عمر من پایان گریخت.
بخت بگریزد ز ما و صبر بگریزد ز دل،
اشک حسرت با الم از دیده گریان گریخت.
گر شود عریان درختی، سایه بگریزد ز او،
گه حیا هم از خجالت از تن عریان گریخت.
تا به کی جان را نگه داریم در زندان تن،
جان که یک آزاده بود، آخر از این زندان
 
بسم الله
ای که برای هر خیری به او امید دارم،
و از خشمش در هر شری ایمنی جویم،
ای که می دهد (عطای ) بسیار در برابر (طاعت ) اندک،
ای که عطا کنی به هرکه از تو خواهد،
ای که عطا کنی به کسی که از تو نخواهد،
و نه تو را بشناسد،
از روی نعمت بخشی و مهرورزی،
عطا کن به من به خاطر درخواستی که از تو کردم،
همه خوبی دنیا و همه خوبی و خیر آخرت را،
و بگردان از من به خاطر همان درخواستی که از تو کردم،
همه شر دنیا و شر آخرت را،
زیرا آنچه تو دهی چیزی کم ندارد،
بیفزا بر من از
بنای
زندان اسنکندر یا مدرسه ضیائیه یکی از بناهای تاریخی شهر یزد محسوب می شود. از
قدمت دقیق زندان اسکندر اطلاعات درستی در دست نیست اما برخی معتقدند بنای زندان
اسکندر مدرسه ای بوده با قدمتی قریب به هشت قرن که درسال 631 هجری قمری توسط ضیاء
الدین حسین رضی بنا نهاده شده و محلی برای تدریس ، میزبانی مجالس بحث و بررسی
علمابوده است. بسیاری از کارشناسان فرضیه زندان بودن این بنا را رد می کنند
ومعتقدند که در گذشته به عنوان مدرسه ، آرامگاه و یا مسجد از آن ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها