نتایج جستجو برای عبارت :

چرا هنگام خوردن سیر دهانمان بو میگیرد

چرا هنگام خوردن سیر دهانمان بومیگیرد
 
اگر هنگام خوردن سیر دهانتان بوی بد می‌دهد، تنها راهش اینست که بدنتان را از شر سموم خلاص کنید. سیر به همراه سم تولید بوی بد می‌کند.
زمانی که سموم از بین برود بوی بد هم از بین می‌رود.
وقتی که آشپزی می‌کنید و از بوی سیر یا پیاز چشمانتان آب می‌افتد بسیار مفید است. در واقع این باعث از بین رفتن عفونت چشم و تمیز شدن آن می‌شود.
آداب غذا خوردن:
*مستحبات:
1- شستن دست ها پیش از غذا و پس از آن.2- در ابتدا گفتن بسم الله الرحمن الرحیم در آخر گفتن الحمد لله رب العالمین.3- خوردن غذا با دست راست.4- کوچک برداشتن لقمه.5- خوب جویدن غذا.6- هرکس از غذای روبرویش بخورد.7- بتدا میزبان و سپس میهمان بخورند.
* مکروهات:
1- خوردن در حالت سیری.2- پر خوری.3- نگاه به دیگران هنگام خوردن.4- خوردن غذای داغ.5- فوت کردن به غذایی که خورده می¬شود.
6- پاره کردن نان با چاقو.7- گذاشتن نان زیر ظرف غذا.
آداب نوشیدن:
* مستحبا
دیر شام خوردن برای خانم ها خطرناک است
بیشتر مردم به زمان غذا خوردن خود زیاد توجه نمی کنند به همین خاطر شام را هروقت آماده شد می خوردن در حالی که دیر شام خوردن بخصوص برای خانم ها می تواند خطرناک باشد
به ادامه بروید
ادامه مطلب
مواردی که باید در هنگام غذا خوردن رعایت شوند عبارتند از :
الف : تدبر در خوراکی های مورد نیاز انسان که چگونه در نظام آفرینش پدید آمده اند.
ب : آغاز خوردن با نام و یاد خدا.
ج : آغاز غذا با نمک
د: آغاز کردن از سبک ترین غذا.
ادامه مطلب
مواردمکروه هنگام خوردن
1-غذاخوردن درحال سیری
2-پرخوری درروایت است که خداوندبیش ازهزچیزازشکم پربدش می آید
3-نگاه کردن به صورت دیگران هنگام غذاخوردن
4-خوردن خوراکی داغ 
5-فوت کردن خوراکی داغ
6-باوجودنان منتظرغذای دیگربودن
7-تکه کردن نان باکاردوامثال آن
8-گذاشتن ظرف غذاروی نان
9-پاک کردن کامل گوشت ازاستخوان
10-پوست کندن میوه
11-دورانداختن باقی مانده میوه
پایگاه اطلاع رسانی دفترمقام معظم رهبری
این روزها در خانه هایمان پنهان شده ایم از ترس ویروسی ناشناخته ای که بشر را ترسانده؛ کوچکترین ذره ای که باچشم دیده نمی شود اما آثار نحس وجودش را احساس می کنیم.
درست شبیه ابلیس
او را نمی بینیم اما با روندی فراگیر قلب ها را تیره می کند، نفْس ها را میخراشد و دل ها را به آشوب می اندازد،ما را در خود قرنطینه می کند  که دور شویم از یکدیگر و در نهایت از خداوند!
(چه خوب به توصیه ها گوش می دهیم!)
دستهایمان را مرتب از آلودگی می زداییم!جلوی دهانمان را می گیری
تغذیه مناسب در ورزش تنیس
ورزشکاران حرفه ای نسبت به آداب غذا خوردن خود حساسند ، یکی از زیرکانه ترین روشهای آنها این است که وقتی گرسنه شدند، غذا می خورند آنها غذا را به دفعات زیاد در روز می خورند. علت این است که می خواهند سطح انرژی خود را بطور مرتب بالا نگهدارند و بروز خستگی را به تعویق بیندازند .این شیوه غذا خوردن باعث می شود وزن اضافی از طریق ثبات سطح قند خون ، از بین برود و فشار ناشی از گرسنگی نیز حذف شود. این روش غذا خوردن را مربیان هنگام آموز
​​​​​شیری گرسنه از میان تپه‌های کوهستان بیرون پرید و گاوی را از پای درآورد. سپس در حالی که شکمی از غذا درمی آورد، هر از گاهی یکبار سرش را بالا می گرفت و مستانه نعره می کشید. 
صیادی که در آن حوالی در جستجوی شکار بود صدای نعره های مستانه شیر را شنید و پس از ردیابی با گلوله ای آن را از پای درآورد.
 
هنگامی که مست پیروزی هستیم بهتر است دهانمان را بسته نگه داریم.
غرور، منجلاب موفقیت است.
موفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی است
 
این روزها در خانه هایمان پنهان شده ایم از ترس ویروسی ناشناخته ای که بشر را ترسانده؛ کوچکترین ذره ای که باچشم دیده نمی شود اما آثار نحس وجودش را احساس می کنیم.
درست شبیه ابلیس
او را نمی بینیم اما با روندی فراگیر قلب ها را تیره می کند، نفْس ها را میخراشد و دل ها را به آشوب می اندازد،ما را در خود قرنطینه می کند  که دور شویم از یکدیگر و در نهایت از خداوند!
(چه خوب به توصیه ها گوش می دهیم!)
دستهایمان را مرتب از آلودگی می زداییم!جلوی دهانمان را می گیر
بعضی مشکلات هستند که هیچ درمانی ندارند جز گذر زمان.گذر زمان می تواند تلخی ها را به شیرینی تبدیل کند.پس از گذشت زمانی نامعین، همان چیزهایی که برایمان ترسناک بودحالا خنده آور می شوند.همان غوره ی ترشی که دهانمان را گس می کردحالا تبدیل به حلوای شیرین شده است.در ذهن من چنین فرضیه ای مشهود است. زمانی بود که برای چیزهایی اجتناب ناپذیر له له می زدم و حالا همان چیزها برام استهزاآور است.
معصومه باقری
۱۰. سقوط کنترل شده
به هر دلیلی ممکن است شما در مقابل مهاجم زمین بخورید. همه‌ی آدم‌ها به راحتی زمین می‌خورند، ولی زمین خوردن صحیح و سقوط کنترل شده نیازمند اندکی تمرین است. سقوط کنترل شده شامل فنونی است که در بسیاری از آموزشگاه‌های هنرهای رزمی و هم‌چنین دفاع شخصی تدریس می‌شوند، و هدف از آن، محافظت از سر و مفاصل هنگام سقوط و زمین خوردن است. هنگام سقوط روی زمین، چانه‌تان را به سمت قفسه‌ی سینه ببرید و پشت‌تان را خم کنید؛ در این وضعیت، سعی کنی
توجه داشته باشید که خوردن چند نوع میوه همراه هم مضر است، بعد از خوردن یک نوع میوه ، نیم ساعت صبر کنید و بعد میوه دیگری میل نمایید. میوه ها باید به عنوان میان وعده مصرف شود، زیرا خوردن میوه ها همراه غذا یا با فاصله کمی قبل یا بعد از آن باعث فساد هضم می شود. میوه های تر (آب دار ) مخصوصا خربزه، هندوانه و انگور را ناشتا میل نکنید. در هر فصلی میوه مخصوص آن فصل را میل کنید، برای مثال در زمستان خوردن هندوانه مضر است. نوشیدن آب و مایعات دیگر همراه میوه ها
12 غذای برتر برای خوردن در صبح
علیرغم آنچه که شما شنیده اید ، خوردن صبحانه برای همه ضروری نیست.
در حقیقت ، نخوردن صبحانه ممکن است بهتر از خوردن غذاهای صبحانه ناسالم باشد.
 
با این وجود ، یک صبحانه مناسب و متعادل می تواند به شما انرژی بخشد و از خوردن بیش از حد در بقیهروز جلوگیری کند.
 
در اینجا 12 بهترین غذایی که می توانید صبح ها میل کنید ، آورده شده است.
 
ادامه مطلب
اسلام دینی کامل است و برای همه جنبه‌های زندگی انسان حتی نوع تغذیه و آداب غذا خوردن رهنمود‌هایی دارد. در این مطلب شیوه زندگی سالم در اسلام درباره آداب غذا خوردن و آداب اسلامی تغذیه گردآوری شده است.
 
۱. میانه‌روی در خوردن غذا
میانه روی و رعایت اعتدال در خوردن غذا از اصول اولیه شیوه زندگی سالم در اسلام است. در همه جای قرآن اسراف و پرخوری امری ناپسند و نکوهیده معرفی شده است. حضرت علی (ع) در این باره فرموده اند: «کم خوردن نفس را گرامی‌تر و تندرست
آداب غذا خوردن مردم کره جنوبی
غذا خوردن بخش مهمی از فرهنگ کره محسوب می‌شود و از آن برای شروع یک رابطه استفاده می‌کنند. هنگام غذا خوردن باید صبر کنید تا بزرگ‌تر مجلس شروع کند. معمولاً در رستوران‌ها می‌بینید که مردم با صدای بلند حرف می‌زنند که این خود نشانه شاد بودن و لذت آنها از غذاهای خوشمزه است. هورت کشیدن نودل هم خیلی عادی است و نشان می‌دهد که شما از غذای خود لذت برده و از دستپخت آشپز راضی هستید. اگر می‌خواهید پول هدیه بدهید آنرا در پاک
از دیرباز طلا در دنیا به عنوان یک ماده ارزشمند و گرانبها شناخته می شده است. حتی باستانیان نیز بر سر سفره از این فلز به عنوان برای جنبه تزئینیش استفاده می کردند. امروزه این فلز به دو صورت نوشیدنی و خوردنی مصرف می شود اما خوردن طلا برای بدن مضر است یا مفید ؟
نوشیدنی طلا به همراه آب در آلمان به مصرف می رسد،‌ امروزه کارشناسان تحقیقات زیادی درباره این فلز نموده اند و به این نتیجه رسیده اند که این فلز هیچ جایی در میان نیازهای بدن انسان ندارد. به عبا
چاقیکم شدن حرارت معده سردردکم شدن فعالیت غده‌ها افزایش قند خون سوء هاضمه 
بهتره اول تشنگی خود را رفع کنید و نیم ساعت بعد غذا آب بخورید، یا بعد از حداقل ۱ تا ۱٫۵ ساعت از غذا خوردن می‌ توانید آب بخورید. خوردن آب حدود ۲ ساعت بعد از غذا می تواند مفید باشد، چون به دفع فضولات ایجاد شده به دنبال عمل هضم از معده و روده کمک می‌کند.
عوارض خوردن آب منی
به گفته پزشکان اصولا هرچیزی که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود مانند عرق ، ادرار، مدفوع ، خون ، ناخن ، شوره  و منی غیر قابل خوردن وچندش آور و همچنین دارای میکروب و مشکلات قارچی خواهد بود. به دلیل اینکه مواد دفع شده جزوء سموم حاصل از فعل وانفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع ، رشد و تکثیر مبکروب ها هستند.
همچنین در بعضی از بیماری های خاص روانی وانحرافات جنسی خوردن این ضایعات انجام می شود که متاسفا
غذاهای ممنوعه قبل از ورود به هواپیما
در هنگام سفر رعایت یک سری از نکات مهم و حائزه اهیمت است هم برای خود فرد و هم برای بقیه مسافران .مخصوصا سفر هوایی رعایت نکات به ویژه رژیم غذایی قبل پرواز یکی از مهم ترین نکاتی است که با رعایت آن سفر آسان و راحتی را برای خودتان رقم بزنید .امرزو از غذا های ممنوعه در سفر های هوایی صحبت می کنیم با ما همراه باشید .
خوردن غذا های فست فودی  ممنوع
غذا های فست فودی یکی از هیجان انگیز ترین غذا ها و هوس برانگیز ترین غذا ه
تقویت حافظه
- حلال خوری
- آیة الکرسی و قرآن حفظ کردن
- رو به قبله غذا خودن و نشستن
- خوردن گوشت خوب
- دیدار علماء و بزرگان و مؤمنین 
- شیرینی خوردن مثل خرما
- عدس خوردن
- دائم الوضوء بودن حتی موقع خوابیدن
- اطاعت والدین
- شنیدن احادیث و کلام اهلبیت(ع) و عمل به آنها
- شنیدن کلام علماء و عمل به آنها
- خوردن عسل مخصوصاً صبح یک قاشق ناشتا باشه بهتره
- ...
دانلود فیلم خوردن بچه موش های زنده
تا حالا درباره مردم چین چیزهای زیادی شنیده اید .یکی اینکه مردم چین هر چیزی را می خورند در اینجا فیلم خوردن بچه موش های زنده را در چین می بینید
برای دانلود فیلم اینجا را کلیک کنید
منبع : مجله اینترنتی هلو  www.holoo1.ir
دریافت همه ی وعده های غذاییبه جای اینکه سه وعده غذایی بزرگ در روز بخورید ، خود را به خوردن چهار یا پنج وعده غذایی کوچک عادت دهید ، زیرا احتمالاً فرزند شما همه آنها را نخواهد خورد.هر روز یک یا دو میان وعده معمولی سالم امتحان کنید.از خوردن غذاهای بی ارزش مانند آب نبات ، چیپس و نوشابه اجتناب کنید.از غذاهای پر ارزش و پر انرژی ، که کالری بالایی دارند و دارای ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی هستند مانند شیر کامل ، ماست تهیه شده با شیر کامل ، ک
فریاد جبرئیل علیه السلام در هنگام ضربت خوردن امیر المومنین علیه السلام
ابو الحسن بکری رحمه الله روایت کرده است:
ونادى جبرئیل علیه السلام بین السماء والارض بصوت یسمعه كل مستیقظ : « تهدمت والله أركان الهدى ، وانطمست والله نجوم السماء و أعلام التقى ، وانفصمت والله العروة والوثقى ، قتل ابن عم محمد المصطفى ، قتل الوصی المجتبى ، قتل علی المرتضى ، قتل والله سید الاوصیاء ، قتله أشقى الاشقیاء ».
جبرئیل علیه السلام در هنگام ضربت خوردن حضرت امیر المو
خوردنی های چاق کننده:
• شیر، عسل، میوه به با هسته، برگ چغندر،مویز ۲۱ عدد ناشتا
• خوردن گوشت (کبوتر و گوسفند)
• حلیم خوردن
• گوشت و شیر را با هم پخته و خوردن
• خوردن غذای کواکب (غذایی متشکل از ماش و عدس و نخود) / ترید خوردن (گوشت)
ادامه مطلب
d
خاک خوردن کودک چه علل و عوارضی دارد؟ کودکان در سنین پایین مواد غیر خوراکی را در دهان خود می‌گذارند. برخی اوقات علاقه به خوردن خاک نیز در کودکان دیده می‌شود. کنجکاوی آن‌ها نسبت به محیطشان باعث انجام چنین اعمالی می‌گردد. اما گاه این رفتار کودکان تنها یک کنجکاوی نبوده و می تواند نشانه‌هایی از اختلال هرزه خواری را به مراقبان گوش زد کند. هرزه خواری پیامدهای ناگواری دارد که سلامت کودک را نیز به خطر می اندازد. در این مقاله درباره علائم، علل و
خوردن عسل قبل از خواب فواید بسیاری دارد که ما قصد داریم در این مطلب شما را با فواید بی نظیر آن آشنا کنیم.
خوردن عسل قبل از خواب چه فوایدی دارد؟
عسل طبیعی فواید شگفت انگیزی دارد و معمولا خوردن آن قبل از خواب پیشنهاد می شود.
عسل باعث می شود کبد گلیکوژن لازم را برای شب تولید کند. وقتی قبل از خواب عسل
می خورید مغز در حالت جستجو برای سوخت قرار می گیرد.
ادامه مطلب
یکی از دلایل مهم ابتلا به برخی بیماری‌های گوارشی و ناراحتی‌های کبدی، خوردن همزمان برخی از مواد غذایی است که هیچ سازگاری با هم ندارند و مصرف همزمان آنها با هم، ضمن ایجاد فساد در معده در نهایت باعث تولید "خون ناصالح" و درگیر کردن اندام‌های رئیسه از جمله "کبد" است.
در ادامه به اهم موارد و غذاهایی که خوردن آنها با هم، مضر و باعث تهدید سلامت می‌شود، اشاره شده است:
ادامه مطلب
چه فراز و نشیبی دارد نگاه‌ها...آن هنگام که به شب نگاه می کنی و جز سیاهی نمی‌بینی...آن هنگام که به آسمان نگاه می کنی و جز قفس نمی‌بینی...آن هنگام که به زندگی نگاه می کنی و جز حسرت نمی‌بینی...آن هنگام که به شعر نگاه می کنی و جز غم نمی‌بینی....آن هنگام که به تاریخ نگاه می کنی و جز خون نمی‌بینی...آن هنگام که به خدا نگاه می کنی و جز شرم نمی‌بینی......چه فراز و نشیبی دارد نگاه‌هاآن هنگام که به قلب‌اش نگاه می کنی و جز نفرت نمی‌بینی...آن هنگام که به چشم‌
شرایط قسم خوردن و احکام شکستن قسم








کسی که قسم می‌خورد باید بالغ و عاقل باشد
 
قسم‌هایی
که معمولاً از روی عادت برای امور عادی و کم‌ارزش‌، بر زبان جاری می‌گردند،
در عین حال که نامطلوب و شایستة پرهیز هستند لغو و بی‌اعتبار شمرده شده و
اسلام هیچ گونه عقوبتی را چه دنیوی و چه اخروی بر آن مترتب نمی‌سازد.
قسم خوردن
ادامه مطلب
نکات بهداشتی برای روزه داران در ماه مبارک رمضان
بهترین شربت‌ها در ماه مبارک رمضان برای برطرف کردن عطش انسان شربت آبلیمو، شربت خاکشیر و شربت بیدمشک است بهتر است این شربت‌ها در سحر میل شوند.
زمان افطار تا سحر از عرقیات خنک مثل شاطره و کاسنی استفاده کنید تا حرارت کبد و قلبتان فروکش کند و تشنگیتان برطرف شود.
بدترین کاری که میتوانید با بدنتان انجام دهید نخوابیدن و خوردن مداوم از زمان افطار تا سحر استبهتر است شب‌های ماه مبارک رمضان زود بخوابی
یکی از باورهای قدیمی که در بین همه خانواده ها رواج دارد، این است که خوردن خربزه با عسل به صورت همزمان منجر به مرگ می شود. این امر در متون قدیمی طب سنتی هم هشدار داده شده است. اما هیچ گاه در طب جدید به این موضوع پرداخته نشده است. امروز در بخش پزشکی و سلامت مجله اینترنتی “حرف تازه” به این موضوع می پردازیم که آیا به راستی خوردن خربزه با عسل منجر به مرگ می شود یا خیر؟ برای بررسی این موضوع و پاسخ به این سئوال با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
آشنایی با آداب غذا خوردن در رستوران
اگر تا به حال به رستوران های لوکس رفته باشید حتما می دانید که غذا خوردن در این رستوران ها آداب و رسوم خاص خود را دارند. رستوران های لاکچری چه در ایران و چه در کشورهای مختلف دنیا از اصولی بین المللی پیروی می کنند که اطلاع از آن ها ضروری است. ممکن است برخی از آداب غذا خوردن در رستوران از جمله نحوه قرار دادن قاشق و چنگال، دستمال سفره و … را بدانید، اما از برخی دیگر بی اطلاع باشید. امروز می خواهیم مهم ترین و ضروری
باربری هنگام با چندین سال فعالیت درزمینهٔ باربری برای ارائه خدمت به شما آماده است، باربری هنگام در تمامی مناطق تهران دارای فعالیت است شما می‌توانید با تماس با باربری هنگام هماهنگی‌های لازم را برای حمل اسباب و … را انجام دهید. خدمات باربری هنگام باربری هنگام خدمات کاملی را به شما ارائه می‌دهد باکیفیت بسیار […] باربری هنگام
منبع : سپند بار
چرا عده‌ای با خوردن "آب" هم چاق می‌شوند + راهکارهای لاغریچرا عده‌ای اصلاً چاق نمی‌شوند و عده‌ای هم به‌قول خودشان با خوردن آب چاق می‌شوند؟ بهترین راه‌ لاغرشدن بدون بازگشت، خارج‌کردن رطوبت از بدن و در نتیجه تحصیل سلامتی است.
در دنیای امروز، کاهش وزن و درمان چاقی برای بسیاری به یک معضل تبدیل شده است؛ بسیاری از بیماری‌ها رابطه مستقیم با ازدیاد وزن دارند که از جمله می‌توان به کبد چرب، دیابت، فشار خون، درد مفاصل، تنگی نفس، برخی از مشکلات گ
چرا بعد از غذا خوردن کمردرد می گیریم؟





کمردرد پس از خوردن غذا اغلب نتیجه
درد ارجاع شده است و از ناحیه ای دیگر به کمر منتقل می شود. ایم مساله ممکن
است علت های متفاوتی داشته باشد که از حالت بد نشستن تا زخم معده را
دربرمی گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کمردرد پس از خوردن غذا و انواع درمان ها مقاله زیر را مطالعه کنید.
علت ها
ادامه مطلب
سعی کنید کمتر برنج بخورید
مجله زیبا - متاسفانه خیلی از مردم ایران به خوردن برنج وابسته شده اند در حالی که خیلی از غذاهای سنتی از برنج بهتر و مفیدتر هستند .در اینجا می خواهیم درباره عوارض خوردن برنج کمی با شما صحبت کنیم
به ادامه بروید
ادامه مطلب

حکم خوردن حشرات
  
حکم شرعی خوردن حشرات
 
حشرات جانوران ریز و نیز ساکن درون زمین هستند. عنوان حشرات بر جانوران ریز همچون پشه و مگس و نیز جانورانی که درون زمین لانه دارند، مانند مار، عقرب و موش اطلاق می‏شود. در اینکه حشرات دارای خون جهنده و پوست‏ قابل استفاده، تذکیه ‏پذیرند یا نه، اختلاف است.
حکم خوردن حشرات:
ادامه مطلب
خرما به واقع دارویی عجیب است.
اگر دچار بیماری کم خونی هستید و برای درمان آن باید بدن خود را به خوردن قرص و کپسولهای شیمیایی بسپارید ، بهتر است بدانید که بهترین درمان کم خونی در خوردن روزانه خرما است که عوارض خاصی هم ندارد.
خوردن خرما حتی باعث ایجاد یا تشدید بیماری دیابت نیز نمی شود.
خرما بهترین گزینه برای از دست رفتن انرژی حاصل از فعالیتهای روزانه است.
همچنین اگر کبدتان چرب و پر کار است ، خوردن خرما توصیه می شود.
یکی دیگر از خواص و فواید خوردن
در طول ماه مبارک رمضان، اینکه از چه مواد غذایی به هنگام سحر و یا قبل از سپیده دم استفاده می کنیم، فوق العاده مهم می باشد .ما در اینجا مواد غذایی را که باید از خوردن آنها اجتناب کنید و یا اینکه باید آنها را بیشتر مصرف کنید را برایتان آورده ایم.
 
خرما میوه ای کوچک است که حاوی قند، فیبر و مواد مغذی بوده و به علت انرژی زیادی که دارد مصرف آن به هنگام سحر بسیار توصیه شده است. حضرت محمد ( ص ) نیز فرموده اند : خرما بهترین بهترین ماده ی غذایی به هنگام سحر م
غذا و تغذیه در آموزه های دینی همچون سایر موضوعات ، مورد توجه قرار گرفته است . مبداء پیدایش غذا از جانب خداوند است که جهت تندرستی ، تداوم حیات و توانمندی در انجام تـکـالیـف بـه انـسـان عـطا شده است . قریب به 250 آیه قرآنی و دهها روایت از معصومین عـلیـهـم السـلام بـر اهـمـیـت غـذا و تـغـذیـه دلالت مـی کـنـنـد. سـؤ ال ایـن اسـت که اسلام ، خوردن چه نوع غذاهایی را توصیه کرده است ؟ چه مقدار باید غذا خـورد؟ اسـلام چند وعده برای خوردن را توصیه می کند؟
بعد از دوسال رژیم منظم و ورزش و تغییر صد و هشتاد درجه ای لایف استایل و رسیدن به وزن چهل و شش کیلویی(حتی!)،دوباره اُفتادم به پرخوری و خب اجالتا تنها انگیزه ی امید به زندگی که سرپا نگهم داشته همین شوق پریدن سر یخچال خوردن و خوردن و خوردن ست!
هر روز تفاوت وزنم نسبت به روز قبل را واضحا احساس میکنم و گرچه درحال حاضر در خوش اندام ترین حالت ممکن خودم هستم  اما تصور هیکل ده ماه آینده ام کار سختی نیست...تصور یک گردالی که وسط راهروهای بیمارستان قل میخورد و
سیر علاوه بر خواص و فواید بسیار زیادی که برای سلامت بدن دارد برای برخی افراد با شرایط خاص می تواند عوارض و خطراتی هم داشته باشد که باید از خوردن آن پرهیز کنند.مواردی که باید از خوردن سیر پرهیز کنیدسیر یکی از پایه های ثابت نسخه های درمانی طب سنتی است و خواص فراوانی برای سلامتی دارد اما برای برخی از افراد که شرایط خاصی دارند خوردن سیر به هیچ وجه توصیه نمی شود.سیر حاوی آلیسین است که برای سلامتی مفید است و به کاهش فشار خون و کلسترول کمک می کند،همچ
تابستان است و لابد خیلی هایمان درگیر سوسک و پشه و مورچه. چگونه بدون سم پاشی و کشتن حیوانات، از دستشان خلاص شویم؟
۱_ نور را از فضا دریغ نکنید. خاصه نور خورشید زیبا را. 
۲_ اب و غذا را با در باز در فضا نگه داری نکنید. 
۳_ بریزید بیرون و حسابی تمیز کنید. 
۴_ درزهای خانه را با صابون گلنار سبز پر کنید.
۵_ با جست و جو در اینترنت ادویه ، روغن یا سرکه ای که باعث فراری دادن جانور خانه تان میشود را پیدا کنید. فلفل روی مورچه ها و نعنا روی سوسک ها جواب میدهد. به شد
پدرم دلواپسِ آینده‌ی خواهرم است، اما حتی یک‌بار هم اتفاق نیفتاده که با هم به کافی شاپ بروند، در خیابان قدم بزنند و گاهی بلند بلند بخندند.
خواهرم نگران فشار خون پدرم است؛اما حتی یک بار هم نشده خواسته هایش را به تعویق بیندازد تا پدر کمی احساس آرامش کند.
مادرم با فکرِ خوشبختیِ من خوابش نمی‌برد. اما حتی یک‌بار هم نشده که با من در موردِ خوشبختی‌ام صحبت کند و بپرسد: فرزندم چه چیزی تو را خوشحال‌ می‌کند؟
من با فکرِ رنج و سختیِ مادرم از خواب ب
میز غذای خانوادگی از اهمیت زیادی برخوردار است. کودکان نه تنها گرسنگی خود را سر میز غذا رفع می کنند، بلکه هم زمان خویشتن داری، ارزشهای خانوادگی، مهارتهای گفتاری و تعارف به میهمان را می آموزند. ما آداب خاص غذا خوری از جمله چگونگی استفاده از قاشق و چنگال را به کودک خود یاد می دهیم ، اما در واقع آموزش آنها اهمیت غذا خوردن جمعی را به عنوان یک مراسم فرهنگی مشخص می کند. 
 
 
ادامه مطلب
یکی از خوبیای ماه رمضون میدونید چیه؟آدم قدر نعمت خوردن رو میدونه!
تو روزای عادی هی دم به دقیقه میریم دم یخچال یه چی میخوریم ولی الان بعد 16 ساعت میتونی غذا بخوری,اصلا لذت میبری از خوردن:| :),خیلی خوبه:)
+بخوانید مخصوصا بخش دلالش رو:)
تند تند غذا خوردن یک عادت بسیار نامناسب غذایی است،که علاوه بر افزایش احتمال خفگی افراد، موجب ایجاد امراض بسیاری در بدن می شود. در این روش غذا به خوبی جویده نشده و باعث افزایش فشار به دستگاه گوارش انسان می شود.
زمانی که به آرامی غذا می خورید، بهتر هم هضم می کنید. شما به راحتی وزن خود را از دست می دهید یا حفظ می کنید. با این حال، شما هم از هر وعده غذایی احساس رضایت بیشتری می کنید. در مقابل چنانچه اگر غذای خود را سریع بخورید، گوارش شما آسیب می بیند.
علامه طباطبایی:
« من در شبانه روز، شش ساعت را صرف خوردن و خوابیدن و عبادت می کنم و هجده ساعت هم مشغول تفکر هستم. گه گاهی هنگام تفکر خوابم می برد؛ وقتی بیدار می شوم، افکارم را از آن جا که مانده بود، ادامه می دهم حتی در خواب هم فکرم مشغول بود! »
علامه طباطبایی:
« من در شبانه روز، شش ساعت را صرف خوردن و خوابیدن و عبادت می کنم و هجده ساعت هم مشغول تفکر هستم. گه گاهی هنگام تفکر خوابم می برد؛ وقتی بیدار می شوم، افکارم را از آن جا که مانده بود، ادامه می دهم حتی در خواب هم فکرم مشغول بود! »
 
۱.استشمام دود اسفند و کندر 
۲.خوردن سیر 
۳.مصرف سرکه در غذا
۴.مصرف نمک دریا قبل و بعد غذا
۵.مصرف روغن زیتون در غذاها
۶.مصرف عسل 
۷.استشمام گل نرگس
۸.تربت الحسین در ابتدای تولد
۹.روغن مالی بدن با روغن زیتون
۱۰.مداومت به خوردن سیب
۱۱.مصرف شلغم
۱۲.قرائت آیه الکرسی و معوذتین هر روز
۱۳.تنقیه 
۱۴.عطسه 
۱۵ .خوردن نیم خورده مسلمان 
16ـ صدقه دادن
این حرکت غیرارادی دست‌ها در میان‌سالی و سالمندی شایع هستند. در بسیاری موارد این لرزش‌ها تهدیدکننده حیات نیستند، اما  اگر  دچار لرزش جدی دست‌ها شوید، ممکن است حتی  انجام کارهای ساده‌ای مانند غذا خوردن، لباس پوشیدن یا رانندگی برایتان شاق شود. لرزش مشت ممکن است در هنگام استراحت و لیس فعالیت رخ دهد که استاندارد آن تزلزل مشت در افراد دارای مصیبت پارکینسون است . اغلب این لرزش‌های دست درون هنگام استراحت حالتی ایجاد می‌کند که گویی بی نظی
توت فرنگی خاصیت ضد پیری دارد.
مصرف مداوم توت فرنگی از بروز سرطان مری پیشگیری می کند.
جوشانده برگ توت فرنگی برای استسقاء مفید است (هر چهار ساعت ۱ قاشق مرباخوری)
خوردن سه یا چند وعده توت فرنگی می تواند خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولا که در آن بینایی از دست می رود را کاهش دهد.
خوردن توت فرنگی بعضی از ویروس‌ها را از بین می‌برد.
توت فرنگی از سرطان جلوگیری می نماید.
توت فرنگی باعث کاهش کلسترول خون می‌شود.
کسانی که سرطان دارند سعی کنند توت فرنگی را در
غذا خوردن عملی است که ما از اولین دقایقی که به دنیا آمده ایم یاد گرفتیم که انجام دهیم، اما آموزش نحوه انجام درست این کار می‌تواند یک عمر طول بکشد. از طرفی عادات اشتباه غذا خوردن می‌تواند باعث بروز هر عارضه‌ای از سوء هاضمه تا دندان درد شود و خطراتی برای سلامتی شما ایجاد کند که گاه جبران ناپذیر است. در ادامه به برخی از رایج‌ترین عادات نادرستی که اکثر ما در خوردن غذا با آن انس گرفته ایم، می‌پردازیم.
رایج‌ترین اشتباهات مرگبار در غذا خوردن
جدی
سبزی خوردن؛ همان یار قدیمی سفره‌های ایرانی. ریحان، نعناع، جعفری، تربچه، پیازچه و... شما کدام را بیشتر دوست دارید؟ با مجله دلتا همراه باشید.
مگر می‌شود بر سر سفره گرم ایرانی بدون سبزی خوردن نشست؟ این را باید از خانم‌های خانه‌دار ایرانی پرسید. سبزی‌های معطر و اشتها‌آوری مانند شاهی، ریحان، تره، نعنا، جعفری، ترخون، مرزه، تربچه و … هر کدام ویژگی‌های تغذیه‌ای و درمانی خاص خودشان را دارند؛ شما کدام یک را بیشتر دوست دارید؟ با مجله دلتا و این
❣️آیا خوردن اسپرم باعث حاملگی میشود
بارداری با خوردن منی اصلا موجود نیست و امکان چنین موضوعی به کلی رد میشود و حاملگی فقط بر اثر ریختن مایع منی
و اسپرم بر داخل واژن امکان پذیر خواهد بود و در صورتی که اسپرم های مردانه باخل واژن ریخته شود
و با تخمک های زنانه برخورد نماید ایجاد خواهد شد.
یادم میاد کوچیک تر که بودم ﻠﻮ ﻏﺬﺍ ﺭﺍ ﺧﺎﻟ ﻣﺧﻮﺭﺩم، ﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻏﺶ ﺭﺍ ﻣﺬﺍشتم ﺁﺧﺮ ﺎﺭ! ﻣگفتم: ﻣﺧﻮﺍﻫﻢ ﺧﻮﺷﻤﺰ ﺍﺵ ﺑﻤﺎﻧﺪ ﺯﺮ ﺯﺑﺎﻧﻢ...ﻫﻤﺸﻪ ﻫﻢ ﻠﻮ ﺭﺍ ﻪ ﻣﺧﻮﺭﺩم، ﺳﺮ ﻣﺷﺪم، ﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻍ ﻏﺬﺍ ﻣﻣﺎﻧﺪ ﻮﺷﻪ ﺑﺸﻘﺎب!ﻧﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺁﻥ ﻠﻮ ﻟﺬﺕ ﻣﺑﺮﺩم، ﻧﻪ ﺩﺮ ﻣﻠ ﺩﺍشتم ﺑﺮﺍ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻏﺶ...
ادامه مطلب
چندتا از شاگردها رو بردم مسابقه‌ی فوتسال. در جریان بازی یکی ماتش می‌برد. یکی از استرس ناخن می‌جوید یکی وسط بازی خم می‌شد بند کفش ببنده! و البته خم شدن همانا و گل خوردن همان. باختیم در نهایت. چیزی که ناراحتم کرد گریه‌هاشون و افسوس خوردن‌هاشون بود..
انجمن پزشکی کوهستان ایران: این روزها هوای مناطق کوهستانی شدیدا سرد بوده و برودت بالا میتواند کوهنورد را در معرض خطر هیپوترمی قرار دهد.
نشانه های تشخیص هیپوترمی:
احساس سرما و ناراحتیکند شدن حرکت و عقب ماندن از همراهانعدم توانایی هنگام حرکت در مسیرهای ناهموارکم شدن توانایی ذهنی و جسمیاختلال در تکلماز دست دادن توازن ، این مشکل میتواند به شکل عدم توانایی در بستن بند کفش یا زیپ لباس شروع شود و در نهایت منجر به تلو تلو خوردن و یا افتادن روی زمین
عوارض  هر روز خوردن  بیش از یک تخم مرغ:
 بررسی ها و  نتایج مطالعات انجام شده نشان می دهد  که خوردن بیش از یک عدد تخم مرغ در روز ، خطر ابتلا به حمله قلبی یا سکته را زیاد می کند زیرا آنها سرشار از کلسترول می باشند.در یک مطالعات جدید در طی 31 سال، که بین 30 هزار نفر فرد بالغ انجام شد، روزانه 1 و نیم عدد تخم مرغ بزرگ می خوردند، و در آخر احتمال بروز بیماری های قلبی در آنها 17 درصد افزایش پیدا کرد.


پروفسور کاترین تاکر، می گوید :حتی افرادی که دارای رژیم های
یادم میاد کوچیک تر که بودم ﻠﻮ ﻏﺬﺍ ﺭﺍ ﺧﺎﻟ ﻣﺧﻮﺭﺩم، ﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻏﺶ ﺭﺍ ﻣﺬﺍشتم ﺁﺧﺮ ﺎﺭ! ﻣگفتم: ﻣﺧﻮﺍﻫﻢ ﺧﻮﺷﻤﺰ ﺍﺵ ﺑﻤﺎﻧﺪ ﺯﺮ ﺯﺑﺎﻧﻢ...ﻫﻤﺸﻪ ﻫﻢ ﻠﻮ ﺭﺍ ﻪ ﻣﺧﻮﺭﺩم، ﺳﺮ ﻣﺷﺪم، ﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻍ ﻏﺬﺍ ﻣﻣﺎﻧﺪ ﻮﺷﻪ ﺑﺸﻘﺎب!ﻧﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺁﻥ ﻠﻮ ﻟﺬﺕ ﻣﺑﺮﺩم، ﻧﻪ ﺩﺮ ﻣﻠ ﺩﺍشتم ﺑﺮﺍ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻏﺶ...
ادامه مطلب
چلو آبکش:
برای تهیه برنج ابتدا باید کاملا اون رو پاک کرد که مبادا داخلش سنگ یا فضله موش باشه . سپس باید شست . برنج رو موقع شستن چنگ نباید زد .موقع شستن مقداری از نشاسته برنج خارج میشه . تا وقتی که آب زلال بشه معمولا 3 بار شسته میشه .
سپس برنج رو با مقداری نمک داخل ظرف بزرگی خیس کرد تا برنج پس از خیس خوردن و زیاد کردن حجم , جاش تنگ نباشه . هنگام خیس کردن برنج نمک یادتون نره .برنج خیس کرده بدون نمک هنگام پخت زود شکفته میشه و برنج پس از آماده شدن نرم و خمی
سلام
اخیرا شایع شده که خوردن خفاش باعث شیوع کرونا شده
اما من که از اون بالاها با خبرم بهتون میگم که دروغه
طبق اعلام متخصصان بلند پایه چین، خوردن مورچه خوار پولکی خام باعث شیوع کرونا شده؛ نه خفاش
فهمیدین؟ خوردن مورچه خوار؛
اونم نه هر مورچه خواری؛ مورچه خوار پولکی
تازه مورچه خوار پولکی پخته هم خطر ساز نیس ...
مورچه خوار پولکی خام
یعنی زنده زنده افتادن به جونش
ادامه مطلب
قل یا بانوی زیباییلا تعبدونَ الا دو چشم سیاه:
جراحت مکروه روی گونه‌های معصومغیاب ابلیس با واژه‌های کم سن وسالبگو از تکریم گیسو با دهان این ماهبگو از شرماز دو دوهای بی‌اختیاربگو عین الجمیله‌ی که می‌شوی؟بگو تخریببگو شقه‌های نامانوسبگو از کناره‌های این شهر به کابین که می‌روی؟*با دو دست چوبیبر تخت های فنریتاب خوردنتاب خوردنتاب خوردن در تقویم قمری* زیبایم زیباتا انتهای این همه واژگان نگواز بلور سینه‌ تا شهری دور افتادهزیبایم از بهار ا
صحبت کردیم در مورد :
+ عشق و عشق و عشق با طعم حیلت رها کن عاشقا و مناظره عاشقانه فرهاد و خسرو
+ گیـــــتهاب و جریانات آن و چرا بعنوان یک فعال در حوزه آی تی باید دهانمان آره؟
+ عدسی پختیم باهمدیگر
+ توضیحات جزیی برای قسمت های بعد .
دریافت پادکست با کیفیت عالی | دریافت پادکست با کیفیت ضعیف
برای دریافت موسیقی ها به ادامه متن بروید
ادامه مطلب
ادامه مطلب
کم کردن اندازه غذا و پرهیز از غذای رنگارنگ (خوردن غذای ساده سه ترکیبی)خوردن زنیان و گردو با همگوشت خشک خوردنپرهیز از خوراک های چاق کنندهداروی کاهنده اشتها (بقلة الفاطمه) قبل از وعده غذایی (یک قاشق چای خوری)خوردن دم کرده سنای مکی (دو قاشق غذا خوری) و یک قاشق شوید و سویق جو (ناشتا دو قاشق غذاخوری)استفاده از روغن شحم گاو جهت مصرف روزانه به جای روغن های دیگرحمام رفتن هر روز و به صورت ناشتا (سونا) و ریختن آب سرد بر بدنخوردن خرفه یا تخم خرما نیم ساعت ق
کم کردن اندازه غذا و پرهیز از غذای رنگارنگ (خوردن غذای ساده سه ترکیبی)خوردن زنیان و گردو با همگوشت خشک خوردنپرهیز از خوراک های چاق کنندهداروی کاهنده اشتها (بقلة الفاطمه) قبل از وعده غذایی (یک قاشق چای خوری)خوردن دم کرده سنای مکی (دو قاشق غذا خوری) و یک قاشق شوید و سویق جو (ناشتا دو قاشق غذاخوری)استفاده از روغن شحم گاو جهت مصرف روزانه به جای روغن های دیگرحمام رفتن هر روز و به صورت ناشتا (سونا) و ریختن آب سرد بر بدنخوردن خرفه یا تخم خرما نیم ساعت ق
هنگام به دنیا آمدن در گوشمان اذان می خوانند ولی نمازی نمی خوانند!
هنگام مرگ برایمان فقط نماز میخوانند، بدون اذان ...اذان هنگام تولد برای نمازی است که هنگام مرگ می خوانند... 
چقدر کوتاهست این زندگی...به فاصله یک اذان تا نماز .
به خیلی چیزا باید فکر کرد و عمیق شد...
صحبت کردیم در مورد :
+ عشق و عشق و عشق با طعم حیلت رها کن عاشقا و مناظره عاشقانه فرهاد و خسرو
+ گیـــــتهاب و جریانات آن و چرا بعنوان یک فعال در حوزه آی تی باید دهانمان آره؟
+ عدسی پختیم باهمدیگر
+ توضیحات جزیی برای قسمت های بعد .
دریافت پادکست با کیفیت عالی | دریافت پادکست با کیفیت ضعیف
برای دریافت موسیقی ها به ادامه متن بروید
ادامه مطلب
ادامه مطلب
3شب در کربلا اسکان داشتیم و هر شب، جایی. تا می آمدیم آدرس محل را یاد بگیریم، جایمان عوض میشد.
مسیر برگشت از حرم به اسکان را گم کرده بودیم. 3 ساعت دور خودمان میچرخیدم. تا وقتی موکبهای خوشمزه بودند و دهانمان مشغول، متوجه دوری و اشتباهیِ مسیر نشدیم. درد خفته ی پاهایمان که بیدار شد، به خود آمده؛ دیدیم رسما گم شده ایم.
کلافه و عصبی روی صندلی نشسته بودیم. قُل جان رفت از کارگر های ایرانیِ یک ساختمان نیمه کاره سئوال کرد که فلان مجتمع کجا می افتد. آنها هم
درمان سوزش معده و رفلاکس
آیا از سوزش معده رنج میبرید؟ آیادر معده احساسی مانند آتش می کنید؟! خوب شما تنها نیستید.بسیاری از مردم هستند که این احساس ناخوشایند را تجربه می کنند ، به غیر از احساس سوزش، ممکن است از احساس ناراحتی در بالای شکم یا زیر قفسه سینه ،نفخ و احساس سیری در هنگام غذا خوردن و تهوع نیز رنج ببرید. درمان سوزش معده و رفلاکس که حالاتی به واقع ناخوشایند هستند به دسته های مختلفی تقسیم می شود که علاوه بر آنها راهی بسیار ساده برای رفع
پک ناهار ایپک
پک ناهار ایپک ، داشتن یک وعده غذایی استاندارد و معتبر که مرا کامل نگه می دارد و قند خونم را متعادل می کند 
واقعاً مهمترین چیز در هنگام خوردن ناهار استآیا تا به حال فکر کرده اید که اگر می خواهید وزن کم کنید بهترین زمان برای خوردن صبحانه ، ناهار و شام است؟
ما همه را فاش می کنیم ،در تمام این مدت ما نگران از آنچه هستیم می خوریم .
کالری ها را با دقت شمرده و اندازه های آن را اندازه گیری می کنیم که بهترین زمان برای خوردن صبحانه ، ناهار و ش
راز و رمزهای تهیه «پلو»ی خوشمزه و خوش قد و بالاچلو صرفا به برنجی که به روش آبکش تهیه شده گفته می شود و پلو همه برنج ها و کته را هم شامل می شود.
چلو آبکش:
برای تهیه برنج ابتدا باید کاملا آن را پاک کرد که مبادا داخل آن، سنگ یا فضله موش باشد. سپس باید شست. برنج را موقع شستن نباید چنگ زد. موقع شستن مقداری از نشاسته برنج خارج می شود. تا وقتی که آب زلال شود معمولا 3 بار شسته می شود.
سپس برنج را با مقداری نمک داخل ظرف بزرگی خیس کرد تا برنج پس از خیس خوردن و
خواص شاهدانه تا راهکارهایی برای کم‎خونی را در این مطلب کوتاه بخوانید.

شاهدانه برای لاغری
شاهدانه، یکی از مغذی ترین دانه های جهان است و منبع کامل نشاسته، چربی های اشباع شده، کلسیم و فیبر است.
مصرف شاهدانه هنگام صبح و در وعده صبحانه، باعث احساس سیری طولانی طی روز در شما خواهد شد.
شاهدانه برای شکمی که مدام به قاروقور می‎افتد، فوق العاده است.
۵ ماده خوراکی که سبب شادی می‎شود:
موز: هم انرژی ، هم شادی
ماهی: ضد افسردگی
شکلات: تلخ بهتر است
ماست و شی
در این مقاله درباره دستگاه اجاق سولاردم ( سولاردام ) صحبت می کنیم :
 
اجاق گاز شما ، SolarDOM ، یکی از امن ترین لوازم خانگی است. با باز شدن درب ، اجاق گاز به طور خودکار تولید امواجی مایکروویو متوقف می شود. انرژی مایکروویو هنگام ورود به غذا کاملاً به گرما تبدیل می شود و هیچ انرژی "باقی مانده" باقی نمی گذارد تا هنگام غذا خوردن به شما آسیب برساند . 
 
 
ادامه مطلب
 
هنگام بارداری چه غذاهایی را نباید بخوریم؟
از اوایل خلقت تاکنون، هوس‌های غذایی دوران بارداری در بین زنان جهان بسیار رایج بوده و موضوع غیر قابل انکاری است. بر اثر بروز ویار بارداری، ولع خوردن برخی مواد غذایی هم در بدن او افزایش می‌یابد. همچنین، برخی از زنان باردار از مواد غذایی خاصی متنفر می‌شوند ، که البته این حالات کاملا موقتی بوده و با گذشتن سه ماه اول بارداری کاهش می‌یابد.........
مقاله بالا که در 21 صفحه PDF تهیه شده است به بررسی علمی و پزش
آیا خوردن خربزه با عسل منجر به مرگ می‌شود؟
خوردن عسل با خربزه یکی از سوالاتی است که همیشه دوستان و کاربران از ما می پرسند این است که آیا خوردن عسل و خربزه منجر به مرگ می شود؟! اگر خربزه بخورم و چندساعت بعد عسل هم بخورم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ من خربزه و عسل را باهم خوردم حالا چکار کنم؟ادامه مطلب آیا خوردن خربزه با عسل منجر به مرگ می‌شود ادامه مطلب...
دیدن غذا در خواب برای بیشتر افراد رایج است. با این حال برخی از افراد به ندرت مواد غذایی را در خواب می بینند. حتی اگر رویای شما در مورد دیدن غذا، تلاش برای به دست آوردن آن یا خوردن غذا باشد باز هم فعالیت واقعی غذا خوردن ممکن است در خواب برجسته نشود.
این موضوع بدین خاطر است که در زندگی واقعی و بیداری خود توجه بسیار کمی به غذا خوردن داریم و اغلب اوقات به هنگام خوردن غذا تلویزیون نگاه می کنیم یا با سایر افراد حرف می زنیم. به همین خاطر بافت، طعم و ح
با بعضی‌ها حال آدم یک جوری میشود؛ یک جورِخوب! از آن خوب‌هایی که شبیه خوردن آب یخ وسط گرمای تابستان است، یا شاید هم شبیه خوردن گوجه سبز با نمک است که به تلخی هم نمی‌زند، شبیه قدم زدن در زیر باران! می‌دانی آدم خیالش یک جورِخاص راحت است، راحت از آن‌که خوبیشان هیچ‌وقت ته‌نشین نمی‌شود. این جور آدم‌ها شبیه فرش رنگ به رنگ نمی‌شوند، شبیه باران می‌مانند؛ همین قدر لطیف، همین قدر آرام، همانقدر دلنشین.
منابع تاریخى حکایت دارد، که مغولان در هنگام غذا به هیچ وجه حفظ آداب نظافت را نمى کردند. به هریک از حاضران یک قطعه گوشت داده مى شد و او آن را با دست و اغلب بی آن که به قطعات کوچکتر تقسیم کند، مى خورد.
 بریدن گوشت، حتى وقتى که میزبان آن را در اختیار مهمان مى گذارد، مجاز نبود و به طورى که ناظران گزارش داده اند، خوردن گوشت به این صورت همراه با ناملایمات فراوان بود. مقدار گوشتى که مصرف نمى شد، معمولا براى زمان هاى بعد در درون خیکى جاى مى گرفت.
مغولان
دریافت همه ی وعده های غذایی
به جای اینکه سه وعده غذایی بزرگ در روز بخورید ، خود را به خوردن چهار یا پنج وعده غذایی کوچک عادت دهید ، زیرا احتمالاً فرزند شما همه آنها را نخواهد خورد.
هر روز یک یا دو میان وعده معمولی سالم امتحان کنید.
از خوردن غذاهای بی ارزش مانند آب نبات ، چیپس و نوشابه اجتناب کنید.
از غذاهای پر ارزش و پر انرژی ، که کالری بالایی دارند و دارای ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی هستند مانند شیر کامل ، ماست تهیه شده با شیر کامل
 
19راهمبارزه با سرطان:
1(سبزیجات ومیوه جات نشسته ممنوع)
2(خراشیدن کارت شارژبا ناخن ممنوع)
3(خوردن دارو با آب سردممنوع)
4(پاسخ به موبایل با گوش راست ممنوع)
5(خوردن غذا گرم درضروف یکبار مصرف ممنوع)
6(پاسخ به موبایل در حالتlowباتری ممنوع)
7(دیر خوابیدن داِعمی ممنوع)
8(دراز کشیدن فوری پس از صرف غذا ودارو ممنوع)
 
 
ادامه مطلب
۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
سایت "مدیکال دیلی" در مطلبی به برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
حقیقتش،
من خودمم گاهی دوست دارم به گرگ زاده زنگ بزنم، ازش بپرسم حالت چطوره؟ خوبی؟
ولی شما به آدمی که هیچ رحمی نداره، متکبره، خودخواهه، چی میخواین بگین؟
طرف در کمال قباحت اومده میگه من عمدا کمکت نکردم که بخوری به زمین گرم. واقعا با این آدم چه حرف مشترکی میشه داشت؟
با کسی که آرزوشه به زمین خوردن دورو بریاشو ببینه چه حرف مشترکی میشه داشت؟
یکی از دلایل اصلی سرد مزاجی، کرختی و بی انگیزگی جنسی در آقایان، مصرف زیاد غذاهای دارای طبع سرد است.برای رفع این حالت از خوردن این غذاها پرهیز کنید: کاهو، هندوانه، خیار، لیمو، رازیانه، گشنیز، آبغوره، ماست و دوغ. غذاهایی که برای شما مفید است: موز، نارگیل، خرمالو، آب هویج، پلو کشمش، شوید پلو، عسل، تخم مرغ آب پز، کره و روغن حیوانیهمچنین، ترکیب زیره سیاه و دارچین به میزان مساوی و دم کردن آن مثل چای، یک نوشیدنی مفید برای رفع سردمزاجی ناشی از خورد
• وقتی برنج را داخل آب می جوشانید تا آن را آبکش کنید وقتی کاملا در حال جوش خوردن است یک لیوان آب خنک به آن اضافه کنید این کار به برنج شکل می دهد و باعث قد کشیدن آن می شود.
 
• اگر به آب برنج در حال پخت 1 قاشق سرکه اضافه کنید برنج بیشتر قد کشیده و درشت تر و رنگ آن سفیدتر می شود.
 
• چه وقت‌ باید به‌ غذا نمک‌ زد؟
‌سوپ‌ و آبگوشت‌ از ابتدای پخت‌ نمک‌ بزنید.
به‌ گوشت ها درست‌ اندکی‌ قبل‌ از برداشتن‌ از روی‌ اجاق نمک‌ بزنید.
سبزیجات‌ را در آب‌ نم
ﺍﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼ ﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪ ،ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻨﺪ ...
ﺍﺮ ﺑﺎ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪ ،ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻗﺪﺭﺗﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻨﺪ ...
ﺍﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼ ﻪ ﺯﻣﺎﻧ ﺗﺮﺖ ﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ، ﺭﻭﺑﺮﻭﺷﺪ ،ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺸﻤﺎﻧ ﻨﺪ ...
ﺍﺮ ﺑﺎ ﻏﺮﺒﻪ ﺍ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪ ،ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺎﺳﺨﺖ ﺭﺍ ﺩﻫﺪ ...
ﺍﻦ ﺭﻣﺰ ﻣﻮﻓﻘﺖ ﺗﻮﺳﺖ ...
ﻭﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺳﻬﺮ؛
ﺯﻧﺪ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺧﻮﺶﻣﺤﻔﻞ ﺳﺎﺖ ﻏﻢ ﺧﻮﺭ
چطور بفهمیم که انگشت شست پیچ خورده است؟





پیچ خوردن انگشت شست در اثر پاره شدن
یا کشیده شدن رباط اتفاق می افتد. رایج ترین علت پیچ خوردن انگشت شست پاره
شدن رباط جانبی است. بیشتر پیچ خوردگی ها با درمان های خانگی بهبود پیدا
می کنند و به جراحی نیاز ندارند.
ادامه مطلب
خشکی دهان که ما از آن صحبت می‌کنیم نام علمی‌تری به عنوان زروستومی دارد. زمانی که شما به پزشک مراجعه می‌کنید علت خشکی دهان شما توسط او بر اساس شرح حالی که از خودتان می‌دهید کشف می‌شود. به همین دلیل می‌توانیم بگوییم، که علت خشکی دهان می‌تواند توسط خود شما هم کشف شود.
به جز مواردی که علت خشکی دهان ناشی از عارضه دیگری است در باقی موارد با تغییر در سبک زندگی می‌توانید آن را مهار کنید. خشکی دهان در بیشتر افرادی که دارو مصرف می‌کنند یا اینکه در
بسم الله
 
یادداشت یک دوست؛ با کمی دست‌کاری
باز خدا را شکر که مراسم یلدا، ریشه‌ی فقهی ندارد؛ وگرنه باید ده همایش در توجیه هندوانه خوردن در زمستان می‌گذاشتیم و تازه هر سال هم یکی مدعی می‌شد پدربزرگش که حرف‌های آخوندها را باور می‌کرده، بر اثر خوردن هندوانه در این شب، لرز کرده و مرده. یک عده هم مدام می‌پرسیدند چرا این هزینه‌ها خرج فقرا نمی‌شود. اما حالا سکوت است و سکوت.
  آداب اسلامی و  احادیثی گهربار درباره غذا خوردن


 

 
 سبک زندگی اسلامی جزئی ترین مسائل زندگی
مسمانان را نیز رها نکرده و در حوزه آداب غذاخوردن عنوان کرده که خوردن و
آشامیدن در ظروف طلا و نقره حرام است و در ظرفهای طلا کوب و نقره کوب مکروه
است.اسلام خوردن طعام های لذیذ و همچنین دادن این گونه طعام به
مردم را خوب می داند، اما باید حلال باشد و در خوردن نیز زیاده روی نشود.
زیاده روی در خوردن مثل اسراف است و این اسراف در خوردن، نباید مو
1_ لبخند همسر
2_ رضایت پدر و مادر
3_ آگاهی دادن به دیگران
4_برآورده کردن خواسته های خانواده و دیگران
5_ خوردن سالاد و مخصوصا سس سالاد
6_ موفقیت دیگران
7_ کمک به دیگران
8_ بخشش از هر مدل و نوع و شکلش
9_ شنیدن خاطرات زندگی دیگران
10_ نصیحت شدن
11_  خبر ازدواج دیگران
12_ دیدن کسایی که تازه ازدواج کردن
13_ خوردن
14_ نوشیدن آب
15_ مسافرت 
16_ رانندگی کردن
17_ دیدن مکانهای تاریخی
18_ دیدن مکانهای عجیب
19_ تماشای مستند های تاریخی از سرگذشت ادمهای بزرگ تاریخ
20_ گپ زدن با همس
اولش فکر کردم سرماخوردگیه، سرفه میکردم بعد بدن درد و سردرد و تب و لرز و هذیون بهش اضافه شد. تمام مدت خوابم میبرد و ننیتونستم پاشم، رفتم دکتر و دوتا آمپول خوردم. حالا حالم بهتره اما دوروزه بخاطر سوزش معده هیچی نتونستم بخورم.مثلا امروز صبحانه یه ذره نون خالی خوردم ناهارم یه آبمیوه!شبم اومدم خونه تا شروع کردم ب سوپ خوردن معدم درد گرفت.وسط این هاگیرواگیر امتحان حذفی 6 نمره ای ام دادم:)
جدا دلم برا غذا خوردن تنگ شده
 
میوه های تازه و سبزیجات در رژیم غذایی طوطی
تنوع بسیاری از میوه ها و سبزیجات وجود دارد که شما می توانید در رژیم غذایی طوطی خود از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال می توانیم به سیب ، کلم بروکلی ، هلو ، کاهو و غیره استفاده نمایید.
مشاوره و آموزش ودرمان بیماری های حیوانات
توجه داشته باشید که پیش از قرار دادن میوه یا سبزیجات در ظرف غذای طوطی خود باید حتما میوه ها و سبزیجات کاملا با آب تازه و تمیز شسته شود. به خاطر داشته باشید که میوه ها دارای قند نسب
از غذا خوردن لذت ببرید. از دورچینها استفاده کنید و غذای کودک را به شیوه ی بامزه و جذاب بچینید.
هر هفته از غذاهای متنوع استفاده کنید و غذاهای جدید و طعمهای جدید را نیز امتحان کنید.
آب را به عنوان اولین منبع برای رفع تشنگی به کودک معرفی کنید. شما می توانید آب را با اضافه کردن خیار، برش های میوه یا کمی آب پرتقال، خوشمزه و خوش عطر کنید.
زمان خاصی برای وعده های غذایی خانواده تنظیم کنید. غذا خوردن بهمراه کودک یک راه عالی برای تغذیه ی سالم و منظم است. ت
 زیتون یکی از خوش مزه ترین و مفید ترین خوردنی های همراه با غذا است که لذت غذا خوردن را چندین برابر می کند و از ارزش غذایی بالایی برخودار است. گاهی برایمان پیش می آید که هنگام خرید زیتون دقت کافی را نمی کنیم و زیتون تلخ می خریم اما روش هایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید تلخی زیتون را از بین ببرید. با این بخش از نکات خانه داری  همراه شوید تا راه حل از بین بردن تلخی زیتون را بیاموزید.
ادامه مطلب
این حرکت غیرارادی دست‌ها در میان‌سالی و سالمندی شایع هستند. داخل بسیاری موارد این لرزش‌ها تهدیدکننده حیات نیستند، اما  اگر  دچار لرز اکید دست‌ها شوید، ممکن است تا اینکه  انجام کارهای ساده‌ای مشابه غذا خوردن، شکل پوشاندن یا رانندگی برایتان مشکل شود. لرزش دست ممکن است داخل خلال استراحت و حاضر بودن فعالیت رخ دهد که مقیاس آن لرزش مشت داخل افراد دارای مصیبت پارکینسون است . اغلب این لرزش‌های دست در هنگام استراحت حالتی ایجاد می‌کند که گ
فتوای شافعی و ابی یعلی حنبلی به جواز خوردن گوشت انسان‌ها!!!
ابن قدامه مقدسی از علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
وَإِنْ كَانَ مُبَاحَ الدَّمِ، كَالْحَرْبِیِّ وَالْمُرْتَدِّ، فَذَكَرَ الْقَاضِی أَنَّ لَهُ قَتْلَهُ وَأَكْلَهُ؛ لِأَنَّ قَتْلَهُ مُبَاحٌ. وَهَكَذَا قَالَ أَصْحَابُ الشَّافِعِیِّ؛ لِأَنَّهُ لَا حُرْمَةَ لَهُ.
اصحاب شافعی و قاضی ابو یعلی گفته‌اند: کشتن و خوردن گوشت انسان‌های محارب و مرتد جایز است، زیرا این افراد حرمت ندار
چند راه آسان برای کم کردن وزن به طور طبیعی 
 
اطلاعات زیادی درباره کاهش وزن بد در اینترنت وجود دارد.
بیشتر آنچه توصیه می شود در بهترین حالت ممکن است جای سوال داشته باشد و مبتنی بر هیچ علم واقعی نیست.
با این وجود چندین روش طبیعی وجود دارد که در واقع اثبات شده است.
در اینجا 30 روش آسان برای کاهش وزن به طور طبیعی ارائه شده است.
1. پروتئین را به رژیم غذایی خود اضافه کنیدوقتی صحبت از کاهش وزن می شود ، پروتئین پادشاه مواد مغذی است
یکی از روش های درمان و
آقا زن عمو و دخترعموهام  عرق یا شراب زده بودن بر بدن بعد دو شب عروسی که بودن خبر رسیده که هم کلی رقصیدن خستگی ناپذیر هااا هم کلی کار کردن(اگه از من بپرسین تنها اتفاق نادر و تعجب آوری که در این قرن افتاده چیه ؟حتما به کار کردن اینا اشاره می کنم.)و من از همین تریبون خوردن این مشروبات که در چند پست قبلم گفتم که دست ساز پسر خانواده است برای جمیع این خانواده جایز می دانم و حلالشون و نوش جونشون هرچقدر خوردن!تازه یه شب از این دو شب که منم رفته بودم اصلا
به تازگی ماست یونانی در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است و اکثر ورزشکاران هم به خوردن این نوع ماست روی آورده اند. همچنین در بیشتر سوپرمارکت ها هم می توانید آن را پیدا کنید. این نوع ماست غلیظ، خامه‌ای و سرشار از پروتئین است که با خوردن آن می‌توانید کاهش وزن پیدا کنید.
 
ادامه مطلب
فواید خوردن تخم مرغ و خواص خوردن آن برای سلامت اعضای بدن
تخم مرغ، یکی از معدود خوراکی هایی است که باید به عنوان "سوپر غذا" طبقه بندی شود ؛ آن ها دارای مواد مغذی هستند که برخی در رژیم غذایی مدرن نادر و کمیاب هستند.خوردن تخم مرغ آب پز, سالم ترین راه برای خوردن تخم مرغ است, زیرا بدون روغن یا کره پخته می شود, که کالری و چربی اضافی بیشتری را به غذا اضافه نمیکند و باعث کاهش وزن می شود. ارزش غذایی یک تخم مرغ آب پز با سایر روش ها یک سان است. در این بخش ا
ما می‌دانیم که زندگی نوعی جنگ است اما در برخی از قسمت‌های دنیا چیزی فراتر از جنگ است و در این بخش‌ها انسان‌ها خورده می‌شوند. آیین خوردن انسان از طرف اکثریت جوامع نفرت‌انگیز محسوب می‌شود اما این رسم هنوز زنده است. مناطقی از جهان وجود دارد که خوردن گوشت انسان ریشه در سنت آنها و بخشی از فرهنگشان دارد. خوردن گوشت انسان به دلایل مختلف انجام می‌شود، این دلایل شامل مراسم‌های مذهبی یا حتی نیاز شدید به غذا می‌باشد. این اقدام چه قانونی باشد و چه
علت وجود درد هنگام رابطه جنسی در خانم ها
بخش زناشویی - بعضی از خانم ها از درد داشتن هنگام داشتن رابطه جنسی شکایت دارند.در اینجا می خواهیم درباره علت و راه های پیشگیری از درد هنگان رابطه جنسی برای خانم ها با شما صحبت کنیم
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
در ادامه این مقاله با چند ایده جذاب آشنا خواهید شد که کودک شما را از خوردن هله هوله دور کرده و به خوردن غذای سالم تشویق خواهد کرد. اکثر این خوراکی‌ها کودک شما را تا مدت زمان نسبتا طولانی سیر نگه خواهد داشت و انرژی کافی برای آن‌ها را فراهم خواهد کرد.
ادامه مطلب
1_هر روز خوردن یک مشت برگ زرد آلو 2_ خوردن  برگ کاسنی یا یک استکان عرق کاسنی3_یکی دیگر از شیوه های درمان کبد چرب و کاهش جذب چربی در بدن مصرف زنجبیل در برنامه غذایی هفتگی است. افرادی که در طول هفته 2 تا 3 بارزنجبیل استفاده می کنند، می توانند از خواص درمانی آن در افزایش میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن و کاهش جذب چربی ها بهره مند شوند. برای این منظور می توانید یک تکه زنجبیل را درون یک کاسه ماست رنده کرده و آن را بعد از صرف وعده های غذایی میل کنید.
 
 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها