نتایج جستجو برای عبارت :

شانزده

وارد خونه شدم...
من بودم و یک انباری که دیوارهاش نم کشیده بود...
یک انباری پر از دست نوشته
پر از برگه های خاک خورده ای که حرف هایشان درد داشتند...
و اشک هایشان بغض...!
دست هایم را به سمتشان بردم
 یک آن دنیا چرخید...
و من جایی در میان سال های آینده یا گذشته فرود آمدم...
به گمانم قبل از آن، شانزده ساله بودم...
فردا یک مهر است و به یقین، به تکرار ِ این سال‌ها، فردا کلی دختربچه‌ی کلاس اولی با کفش و کوله‌ی صورتی می‌ریزند توی خیابان‌ها و اتوبوس‌ها و متروها .‌‌.. در حالی که توی مانتو و شلوار‌های مدرسه‌شان گم شده اند و خط مقنعه‌هایشان از زیر چانه رسیده است به کنارِ گوش.
 
 
 
 
 
پ.ن:
فردا اولین یک مهری ست که دیگر نه مدرسه دارم و نه دانشگاه. بعد از شانزده سال ... 
زن شانزده ساله ی باردار تخت نوزده نمیدونست روش پیشگیری از بارداری یعنی چی و از بدو ازدواجش از هیچ روش پیشگیری استفاده نکرده بود!
یک دست و جیغ و هورای بلند به افتخار قانون گذاران عزیز و حامیان قانون کودک همسری...پدرسوخته های عزیزی که با تمام توان از افزایش نسل مسلمان ها مراقبت میکنن...خدا حفظشون کنه انشالله!
آخ که چه دل‌خوشم با ادبیات. 
و کسی نمی‌تواند ادبیات را از من بگیرد. و این «عیش مدام» را چه خوب پرانده بودی آقای فلوبر.
قسمتی از پهنای دیوان فروغم سیاه شده. قسمت مربوط به دو سه دفتر آخر. همان اتّفاقی که برای شانزده جزو قرآن عثمان‌طه‌م افتاده بود. وقتی که قرآن حفظ می‌کردم. و چه خوشایندست این تعویض کتاب مقدّس.
قابوس‌نامه و گلستان و شاهنامه. آخ. پس نیفتم.
به قول صادق هدایت: «اصلا چه کار احمقانه‌ای کرده. چرا وصیت‌نامه نوشته؟ آدمی که خودش را می‌ترکاند [خودکشی می‌کند] دیگر به چس‌ناله و وراجی احتیاج ندارد. به او چه که بعدش چه خواهد شد که مردم را پند و نصیحت بدهد؟ همین ترکیدی و رفتی، دیگر تمام شده است، بعدش دیگر به تو مربوط نمی‌شود.»
| آشنایی با صادق هدایت _ مصطفی فرزانه |
 
به قول صادق هدایت: «اصلا چه کار احمقانه‌ای کرده. چرا وصیت‌نامه نوشته؟ آدمی که خودش را می‌ترکاند [خودکشی می‌کند] دیگر به چس‌ناله و وراجی احتیاج ندارد. به او چه که بعدش چه خواهد شد که مردم را پند و نصیحت بدهد؟ همین ترکیدی و رفتی، دیگر تمام شده است، بعدش دیگر به تو مربوط نمی‌شود.»
| آشنایی با صادق هدایت _ مصطفی فرزانه |
مارمولک غواص این نوع خزنده زیبا که بومی کاستاریکاست با شیوه عجیب خود میتواند تا شانزده دقیقه یا بیشتر زیر آب بماند محققین معتقدند با استفاده از حباب روی بینی آنالس ها میتوانند زیر آب به نوعی تنفس کنند.این مارمولک ها در آبهای کم عمق ساحلی و بین صخره ها زندگی میکند و از آبزیان ریز و نوزادان موجودات دریایی تغذیه میکند
نیمه شب بین راه فردی رو سوار کردم که در ساندویچ فروشی کار میکرد،به ازای شانزده ساعت کار یک میلیون و صدهزار تومان حقوق میگرفت.. یعنی ساعتی دو هزار و صد تومان....
و چه بسیار افرادی که حتی با یارانه زندگی میکنند....
اگر منابعی در اختیار من و شماست و میتونیم قدمی برداریم که در آینده شاهد اتفاق های خوب تو این مملکت باشیم،شروع کنیم...
شاید جمله ای زندگی شخصی رو تغییر بده.....
عز فار از ای عم کانسرند،
من مخاطبای بین پانزده شانزده تا پنجاه و شش هفت سال دارم.
 
سوالم از شما دوستان و همراهان که منو سالهاست میشناسین اینه،
 
ایا حرفای من خیلی چالش برانگیزه؟
 
دوستای من میگن
 
گاهی تو یه چیزی میگی
 
ادم حس میکنه الان اتیش میگیره میمیره
و یا گاهی خیلی مبهمه
 
ولی میریم بهش فکر میکنیم
 
برمیگردیم
 
و حس میکنیم دنیامون ازین رو به اون رو شده!
 
ایا حرفای من چالش برانگیزه؟
 
میشه به من جواب بدین؟
 
کجای تفکر من غلطه و باید اصلاح
روز 256ام هر سال (معادل عدد 100 در مبنای شانزده ) مطابق 13 سپتامبر به عنوان روز برنامه نویسان نام گرفته است.از جمله دلایل انتخاب عدد 256 به عنوان روز برنامه نویسان این است که 256 بزرگترین توان عدد 2 کوچکتر از 365 که تعداد روز های یک سال است،میباشد.
همچنین در سیستم دودویی کامپیوتری تعداد اعداد منحصر به فردی که میتوان توسط یک بایت تولید کرد 256 میباشد،که شامل اعداد تا 255 میباشد. عدد 255 به صورت کلی برای برنامه نویس ها عددی آشناست.
شاید باورتون نشه اما طی یک مدت گذشته بارها و بارها مطالب مختلفی رو نوشتم و پاک کردم یا به عنوان پیش نویس ذخیره کردم و فشردن دکمه ی انتشار برام واقعا سخت بوده.
فقط اومدم این رو بگم که ساعت کاری بنده به روزی شانزده ساعت رسیده و همچنان درگیر مشکلات مالی هستیم و مطمئنا خواهیم بود 
ولی امشب به خودم گفتم روزهای خوب تو راهه 
روز برنامه‌نویسانروز ۲۵۶ام هر سال (معادل عدد ۱۰۰ در مبنای شانزده) مطابق با 22 شهریور و ۱۳ سپتامبر (۱۲ سپتامبر در سال‌های کبیسه) به عنوان روز برنامه‌نویسان نام گرفته‌است. روسیه اولین کشوری بود که این روز را به عنوان روز برنامه‌نویس به رسمیت شناخت و پس از آن کشورهای آلمان، کانادا، چین، کرواسی، فرانسه، گوآتمالا، هند، بلژیک، استرالیا، نیوزیلند، لهستان، اسلوونی، بریتانیا، و ایالات متحده آمریکا نیز این روز را به عنوان روز برنامه‌نویس به رسم
من دارم به گذشته‌ام برمی‌گردم. کدام گذشته؟ گذشته‌ای که در آن نوجوانی پانزده شانزده ساله با کوچک‌ترین ناملایمت و خشم به گریه‌ی بی‌صدا می‌افتاد و مدام تلاش می‌کرد آن را پنهان کند، که نمی‌شد. حالا چرا دارم این‌ها را اینجا می‌نویسم؟ چون که دارم می‌ترکم از ناملایمت‌ها، از اتفاقات و ترکیب‌شان با ناملایمت‌ها. در من امروز هیچ اتفاقی تماشایی نیست. کاش حتی وقت‌تان را صرف خواندن این چند خط نکنید. اگر هم کردید نادیده بگیرید و بر من ببخشید ای
من دارم به گذشته‌ام برمی‌گردم. کدام گذشته؟ گذشته‌ای که در آن نوجوانی پانزده شانزده ساله با کوچک‌ترین ناملایمت و خشم به گریه‌ی بی‌صدا می‌افتاد و مدام تلاش می‌کرد آن را پنهان کند، که نمی‌شد. حالا چرا دارم این‌ها را اینجا می‌نویسم؟ چون که دارم می‌ترکم از ناملایمت‌ها، از اتفاقات و ترکیب‌شان با ناملایمت‌ها. در من امروز هیچ اتفاقی تماشایی نیست. کاش حتی وقت‌تان را صرف خواندن این چند خط نکنید. اگر هم کردید نادیده بگیرید و بر من ببخشید ای
 بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-جناب اوکراین شما وغرب  بعلت عدم همکاری موثر درموردسانحه هواپیمای  مسافر بری  جریان ان مورد بتاریخ پیوسته- است ودیگر برای رای جمع کردن خیلی دیر است- اقای ترامپ شماباا ین وضعی که پیش میرود-شاد شانزده میلیون فرد کورنائی خواهی بودمحترمانه کاخ رارهاکنید ابرومندانه است-
وقتی انسان آموخت که چگونه با رنج هایش تنها بماند؛ آن وقت چیز زیادی نمانده که یاد نگرفته باشد.
آلبر کامو
 
 
- یکی ده سال و سیزده روز ، یکی شانزده سال و ۱۰ ماه بزرگتر از منند و من باید روبروی شان بنشینم و توضیح بدهم که با هجوم آوردن به روح هم، چیزی نصیبتان نمی‌شود. هی خالی میشوم از امید، از انگیزه، از انرژی. هر آنچه در وجودم مانده را نثارشان میکنم تا شاید اتفاق محالی ، ممکن شود. می‌روند اما من در لحن پر از کینه و بی تفاوتی‌شان، آینده خوبی -نه برای
۰/۷ = Point seven OR Zero point seven
۰/۹ = Point six OR Zero point six
۳/۹ =  three point nine
۱۲/۳۱ = Twelve point nine three OR Twelve point thirty-One
۵۲/۳۶۴ = Fifty-two point three six four
حتماً ببینید: ۵ فیلم رایگان از نحوه تلفظ و نوشتن اعداد انگلیسی که باید بلد باشید
در سایر مواردی که در آن،قبل از اعشار،عدد صفر وجود ندارد،در هر دو نوع انگلیسی، به طور یکسان خوانده می شوند:
۲/۹۵ = two point nine five (دو ممیز نود و پنج صدم)
۹۵/۱ = ninety-five point one (نود و نه ممیز سه دهم)
۳۳/۷۵ = thirty-three point seven five (سیزده ممیز هفتاد و پنج صدم)
۳/۳۷۵ = three po
1- در کشور ما بخش عمده‌ای از سفر جنبه‌ی زیارتی دارد.
 
2- سفرهای زیارتی باچه هدفی انجام می‌شود؟ به منظور زیارت مرقد امامان بزرگوار (ع) و امامزاده‌ها و بازدید از مکان‌های مقدس.
 
3- نام مساجدی که از نظرمعماری زیبای اسلامی نیز مورد توجه گردشگران هستندرا نام ببرید؟ مسجد امام وشیخ لطف‌ا... در اصفهان. مسجد جامع یزد و مسجد گوهر‌شاد در مشهد.
 
ادامه مطلب
بالاخره امروز آخرین دونه ی این قرص های لعنتی هم تموم شد..‌ ظاهر همه چیز خوبه اما از درون داغونیم...دختر دوست همسری به دنیا اومد .. یعنی الان باید بچه ی منم توو بغلم بود..من یک هفته زودتر از اون باردار شده بودم... امسال چقدر عقب افتادم با هر بار بارداری ۴ ماه طول کشید تا بشم همون آدم قبلی شایدم بیشتر ... خیلی خسته ام.. و ابنکه حس میکنم دیگه دوستم نداره.. این که می بینم چقدر بی تفاوته.. چقدر خنثی و ساکته حالمو بد میکنه ... همه ش به خودم دلداری میدم که حتما
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
این قسمت از گفت‌وگوی تنهایی را خیلی دوست دارم ! و بارها بهش گوش دادم ...
گفت‌وگو با هنگامه قاضیانی ...
زمانش سی دقیقه و شانزده ثانیه است!
+این فایل فقط صوت هست اگر تصویرش را هم دوست داشتید ببینید ای
  آدم ها اخلاق و خصوصیات متفاوتی دارند. و این خصوصیات در جاهای مختلف بروز می کند. سر سفره ی غذا. در سفر و در صف نذری و نان، در مواقع  دَهِش و گشاده دستی و گرفتن ها و بیش از حق خود گرفتن ها . یکی از آدم هایی که این روزها گهگاه به او فکر می کنم استاد خانمی است که ترم گذشته به ما اخلاق حرفه ای درس می داد.
  در یک ترم سه درس عمومی مشابه هم داشتیم . سه کلاس پشت بند هم . اندیشه ی اسلامی ، اخلاق اسلامی و اخلاق حرفه ای . و هر سه استاد خانم بودند. یکی اندیشه ی اسل
سر سه راه... منتظر تاکسی ایستادم (میدون هست ولی نمیدونم چرا بهش میگن سه راه؟!).
دخترکی کم سن و سال، شاید حدود پانزده شانزده سال منتظر تاکسی ایستاده. با مانتویی بسیار کوتاه و جلو باز (اینش به من ربطی نداره).
سوار تاکسی شدم. اونم گفت... بعد گفت که پول ندارم.
راننده مرد سن بالایی بود و گفت بیا بالا.
در طول راه راننده چندین بار ایستاد تا مسافر سوار و پیاده بشه. حالا همین دختر خانم که خودش رو تو ماشین ولو کرده بود گفت: آقا تندتر برو من کار دارم!
راننده هم ب
اینطوریه که خونه همچنان بوی رب میده و خواهرم از در که وارد میشه تا موقع رفتن میگه اینجا بوی گندیدگی میده. نمی‌دانم راه‌حل چیست. اسپری هم می‌زنم، ولی وقتی میره، بازم بوی رب هست. اسپند هم تو برنامه‌م هست، ولی هنوز وقت نکردم :)) اگه بخوام بازم رب درست کنم باید تو حیاط اجاق بذارم.
گفتم که شما تو آشپزخونه‌ی بی‌هود همچین کاری نکنین یه وقت.
یک نفس با ما نشستی، خانه بوی رب گرفت!
خانه‌ات آباد، کی به خانه زاب گوجه رب گرفت؟
+ این روزا خودمو مجبور به نوشت
یک‌بار حول و حوش شانزده سالگی، وقتی که کسی در خانه نبود، تمام لباس‌هایم را از تن درآوردم و جلو یک آینه‌ی تمام قد، بدنم را از فرق سر تا نوک پا به دقت وارسی کردم. حین آن کار هرچه نقص و کمبود در بدنم بود - یا دست کم به نظر من نقص و کمبود می آمد- در ذهن خود فهرست‌بندیی کردم. برای مثال (و یادتان باشد که این‌ها را فقط به عنوان مثال ذکر می‌کنم) ابروهایم چه پرپشت‌اند، ناخن‌هایم چه شکل خنده‌داری دارند و از این قبیل مسائل. تا جایی که به یاد دارم وقتی به
امروز رفتم مصدق. یه مودم مبین نت داشتم که بردم مرجوع کنم. هوای اتوبوس کلافه کننده بود. فکر کنم راننده به جای کولر، بخاری روشن کرده بود.
پسری صندلی جلوی من نشسته بود. حداکثر شانزده هفده ساله. همون لحظه ای که اومدم تو اتوبوس محو زیبایی خیره کننده اون شدم.
موهایی طلایی، پوستی مثل برف، چشم هایی رنگی، بدنی کاملاً متناسب. تا به حال در عمرم کسی رو به این زیبایی ندیده بودم.
دوستش کنارش نشسته بود. با هم میگفتن و میخندیدن. هی عرق میکرد. یه دستمال کوچولو دس
✅ قیمت کتاب های درسی سال تحصیلی 99- 98 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش آموزش و پرورش در بخشی از صحبت‌هایش به قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف اشاره کرد وگفت: دوره ابتدایی قیمت کتاب شانزده هزار و ۱۰۰ تومان، پایه دوم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان بابت ۶ جلد کتاب، پایه سوم ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان بابت ۷جلد کتاب، پایه چهارم بابت ۷جلد کتاب ۲۲ هزارو ۶۰۰ تومان، پایه پنجم بابت ۷جلد کتاب ۲۲ هزارو ۶۰۰ تومان، پایه ششم بابت ۹جلد کتاب ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان و
کتاب خواب نوشته ها یه. کم سخت بود فهمیدنش به خاطر همین نگه داشتم دیرتر بخونمش تا درست بفهمم و وقت زیادی داشته باشم برای خوندنش. پس میریم سر یه کتاب جدید. کتاب درستایش دیوانگی، نوشتهٔ اراسموس ، ترجمهٔ حسن صفاری ، نشر فرزان روز. هیچ ایده ای ندارم چجوری هست فقط با توجه به نوشتهٔ پشت جلد جریانش این هست که برای نخستین بار در قرن شانزده چاپ و منتشر شده. برای من خیلی هیجان انگیزه. و این که نقش خیلی مهمی در تکامل فکری رنسانس و اصلاح دینی مسیحیت داشته و
دیشب ساعت ۳ بود رفتم بخوابم. چشم‌هام رو که بستم بعد از چند ثانیه یک صدای خیلی یواش نایلون شنیدم. پاشدم نشستم نور موبایل انداختم به اطراف چیزی نبود. دوباره خوابیدم و دوباره صدا تکرار شد. دفعه سوم دیگه بلند شدم از تخت و چراغ‌ها رو روشن کردم و رفتم دنبال صدا... متوجه شدم صدا از اتاق بغلیه.
رفتم مستر رو بیدار کردم بهش میگم : پاشو از اتاق کناری صدا میاد. با حالت خواب و بیدار میگه : عزیزم بخواب صدای لوله هاست، آب توش میره صدا میده!! 
:| صدای لوله؟ :| 
میگ
کلاس اول که بودم یک روز زنگ املا بود فکر میکنم . خانم معلم که داشت یکی یکی تکالیف بچه هارو چک میکرد وقتی به من رسید نوشته بودم سبد نمیتونستم بخونم ولی! 
کمکم کرد هِجی کنم سین ب دال گفت حالا کامل بگو گفتم سیب! زد تو گوشم. بد زد ولی هنوز که هنوزه یادم مونده که اون سبد بود نه سیب 
دست آخر هم یک نمره بیست کاشت وسط کارنامه دانش آموز هفت ساله ی خنگش تا ثابت کند که آن چک برای خودت بود نه من ، نه نمره نه هرچیز دیگری. چقدر خوب نقش مادر بودن رو ایفا میکرد .
خواب
این مخلوق عجیب و مسحور کننده...
این بیان رازگونه‌ی ناخودآگاه
این زبان از یاد رفته....
این موجودی که به هر شکل به آن نگاه کنی معنی درستی می‌دهد! چه در یک صف از خواب‌های پی در پی، چه بعنوان یک موجود یگانه..
 
بیداری کدام است؟
چیزی که در خواب می‌بینیم یا خوابی که در روزمره دچارش هستیم؟
به راستی کدام گزینه انتخاب من است؟
به راستی من کیست؟؟
راست چیست؟
 
نهایت سعیم را می‌کنم تا در تائو متمرکز بمانم
اما تائو، سعی نکردن است!
نیک‌بختی، نداشتن آرزو
سند مالکیت عبارت است از: سندی که اداره ثبت، مطابق ثبت دفتر املاک تهیه و به مالک یا قائم مقام او تسلیم می کند. سند مالکیت در ابتدا به صورت یک برگ بود و پس از مدتی تبدیل به کتابچه شد که با جلدی معتبر و با دوام و صفحات متعدد و کاغذی مخصوص، نخ کشی و پلمپ شده بود و سه نوع از آن موجود بود که عبارت بودند از: 1- دوازده برگی 2- شانزده برگی 3- سی دو برگی این اسناد در اصطلاح عموم به سند منگوله دار معروف بود. نکته- در حال حاظر سند مالکیت فقط از طریق اداره ثبت و به
ترنت جان الکساندر-آرنولد (انگلیسی: Trent John Alexander-Arnold؛ زادهٔ ۷ اکتبر ۱۹۹۸) بازیکن فوتبالاهل بریتانیا است. وی در پست دفاع راست با شماره ۶۶ درلیورپول بازی می‌کند. آرنولد فوتبال پایه‌اش را در آکادمی نوجوانان باشگاه لیورپول شروع کرد و در سن شانزده سالگی طی امضای قرارداد به صورت رسمی به عضویت باشگاه جوانان و متعاقب آن بزرگسالان درآمد.
 
ترنت الکساندر- آرنولد نخستین بار در تیم ملی جوانان انگلستان در برابر تیم ملی کرواسی به میدان رفت که تیم مل
می خواهم بدانی، ای رهگذر مهربانِ اتفاقی، قلبِ مرده ام را حتا چند به نسیمی کوتاه، حتا به نرمی بالهای پروانه، برای یک لحظه ای، کوتاه ثانیه ای، چشم برهم زدنی دوباره وادار به تپیدن کردی. انگار ک دوباره شانزده سالم شده باشد، جوان، زنده. به دنبال فهمیدن رازِ گل سرخ با لبانی ارزان، برای به لبخند باز کردن. می خواهم بدانی ای به یاد آورنده خاطرات زیبا. از یاد برده بودم طعم تپش قلبم را، هیجان را، خیال پردازی، حتا آرزو کردن را. برای ثانیه ای، حتا لحظه ای
پیش از آنکه واپسین نفس را بر آرمپیش از آنکه پرده فرو افتدپیش از پژمردن آخرین گلبر آنم که زندگی کنمبر آنم که عشق بورزمبرآنم که باشمدر این جهان ظلمانیدر این روزگار سرشار از فجایعدر این دنیای پر از کینهنزد کسانی که نیازمند منندکسانی که نیازمند ایشانمکسانی که ستایش انگیزندتا در یابمشگفتی کنمباز شناسمکه ام؟ که میتوانم باشم؟که میخواهم باشم؟تا روزها بی ثمرنماندساعت ها جان یابدلحظه ها گران بار شودهنگامی که میخندمهنگامی که میگریمهنگامی که لب
همه‌شان قدهایشان بلند است اسمورودینکا.
همه‌شان دراز شده‌اند‌. من اما هنوز شانزده‌ساله‌ام. حالا از همه‌شان کوچکترم. پسرخاله‌ام، برادرِ زن‌داداشم، خواهرِ زن‌داداشم، پسرعمه‌‌ام، همه‌شان یکهو دراز شده‌اند، من اما مانده‌ام همچنان اینجا. در پی تو، که از همان ابتدا دراز بوده‌ای. همه‌شان رفته‌اند پی زندگی‌هاشان، برای خودشان کسی شده‌اند. به دنبال تشکیل خانواده، بچه‌ پس‌انداختن و جمع‌آوری مال دنیا هستند. می‌دانی اسمورودینکا، هم
بدینوسیله به اطلاع عزیزان می رساند از خرید کالاهای الکترونیکی آمریکایی مبتنی بر وب و فناوریهای وابسته خودداری نمایید.
الان گوشی های هوشمند آمریکایی نظیر اپل و آیفون وآیپد در ایران فرقی با گوشی های قدیمی نوکیا ندارد. با عدم خرید کالای آمریکایی به اقتصاد داخلی خود کمک کنید و همچنین از انتقال اطلاعات شخصی خود به بیگانگان جلوگیری نمایید
الان گوشی هوشمند اپل با قیمت حدود شش تا شانزده میلیون تومان عملکردی مشابه با گوشی نوکیا با قیمت 200هزار توم
MBTI چیست؟MBTI مخفف عبارت Myers-Briggs Type Indicator است و یک مدل شخصیت شناسی است که به شما کمک می‌کند تیپ شخصیتی‌تان را بشناسید و متناسب با خصوصیات ذاتی خودتان مسیر زندگی‌تان را به سمت موفقیت طراحی کنید. MBTI به افراد کمک می‌کند مسیر شغلی مناسب خود را طراحی کنند، روابط موثر و هدفمندی با دیگران برقرار کنند و اهداف خود را به گونه‌ای شناسایی کنند که متناسب با نیازها و استعدادهای شخصی آنان باشد.
بعد از شرکت در آزمون MBTI، نتیجه‌ای که به شما داده می‌شود شامل ی
طراحی گذرگاه (bus) در مکس پلاس
دانلود تحقیق درس آزمایشگاه معماری کامپیوتر با عنوان طراحی گذرگاه (bus) در مکس پلاس به همراه فایل راهنما در قالب word. مدارbus شانزده بیتی شامل ۱۶مالتی پلکسر ۸*۱ به صورت سیمبل شده می باشد و برای طراحی در کامپیوتر پایه به عنوان گذرگاه مورد استفاده قرارمی گیرد.
همه‌شان قدهایشان بلند است اسمورودینکا.
همه‌شان دراز شده‌اند‌. من اما هنوز شانزده‌ساله‌ام. حالا از همه‌شان کوچکترم. پسرخاله‌ام، برادرِ زن‌داداشم، خواهرِ زن‌داداشم، پسرعمه‌‌ام، همه‌شان یکهو دراز شده‌اند، من اما مانده‌ام همچنان اینجا. در پی تو، که از همان ابتدا دراز بوده‌ای. همه‌شان رفته‌اند پی زندگی‌هاشان، برای خودشان کسی شده‌اند. به دنبال تشکیل خانواده، بچه‌ پس‌انداختن و جمع‌آوری مال دنیا هستند. می‌دانی اسمورودینکا، هم
دانلود فیلم سینمایی Divergent 2014 با لینک مستقیم
Download Divergent 2014  movie


نام فیلم:Divergent 2014

زبان:انگلیسی

ژانر:اکشن , ماجراجویی , علمی تخیلی

سال انتشار:2014

مدت زمان:۱۳۹ دقیقه

محصول کشور:آمریکا

فرمت فایل دانلودی:MKV

کیفیت فایل دانلودی:BluRay 720p 

حجم فایل دانلودی:

۱۰۰۰ مگابایت=BluRay 720p

آنکودر: -

کارگردان:Neil Burger

بازیگران:Shailene Woodley, Theo James, Ashley Judd, Jai Courtney

امتیاز:  ۶٫۹


خلاصه فیلم:

داستان فیلم در آینده و در جایی که انسانها بصورت فرقه ای زندگی خودشان را ادامه می
در هفده سالگی عاشق پسری شده بودم که تاکنون در زندگی‌ام ندیده بودم‌اش! من فراتر از عشق در یک نگاه عمل کرده و به درجه‌ای از مهارت رسیده که به عشق بدون نگاه دست یافته بودم! اگر از کم و کیف این عشق بپرسید همینقدر می‌گویم که با حسام در چتروم آشنا شده بودم. پس از سه ماه چت‌های شبانه‌روزی بالأخره اولین ملاقاتمان در پارک پرواز تهران رقم خورد. سه سال از آن ملاقات گذشت و هر روز بیشتر از دیروز دل‌بسته حسام می‌شدم.حالا که این متن را می‌خوانید بالای سی
روزی که برای اولین‌بار ببینمت، قطعا داستان‌های زیادی برای تعریف کردن دارم. من مشتاقانه حضورت رو تمنا می‌کنم و از خدا می‌خوام فرصتی رو بهم بده تا حس لبریز از هیجانم رو با صدای خودم برات بگم. هیراد جانم، پسرِ قشنگم، روزی که برای اولین بار ببینمت، معلوم نیست در چه سن و سالی هستی و چقدر از هیجانات این روزهای منو درک می‌کنی، ولی مهم نیست، چون من صبر زیادی در مقابل بودنت و انجام دادن درست‌ترین کارهایی که یاد گرفتم در به‌موقع‌ترین زمان‌های مم
 
:white_check_mark:☘شخصی به محضر مرحوم شیخ رجب علی خیاط رفت.و به او گفت من گرفتارم زن ندارم می خواهم ازدواج کنم پول هم ندارم!شیخ گفت:☘برو شانزده دست غذا بخر و فقرا را اطعام کن،ان شاءلله مشکل تو حل خواهد شد.شخص به جناب شیخ گفت:آخر برای خرید این شانزده دست غذا هم پول ندارم!جناب شیخ گفت:برو قرض کن...☘شخص پولی قرض کرد و شانزده دست غذا خرید و مشکلش حل شد.از شیخ سوال کرد دلیل اینکه شما گفتید شانزده دست غذا چه بود؟؟؟؟!زیرا به بعضی ها می گویید به نیت پنچ تن پنج
گر به خاطر داشته باشید پیشتر در طی نوشته‌ای به آشنایی با دستگاه‌های اسکیمر و شیمر و نحوه سرقت اطلاعات کارت بانکی از جمله شماره شانزده رقمی، کد CVV2، رمز عبور و ... پرداختیم، اما چگونه می‌توان خود را در برابر بروز حملات اشاره شده ایمن کرده و به محافظت از حساب بانکی خود بپردازیم؟ با ما همراه باشید تا در این مطلب با برخی از معمول‌ترین روش‌های موجود جهت محافظت از سرقت مبالغ حساب بانکی خود بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درک توضیحات مندرج در نو
شهید عرب شخصا همراه ما برای شناسایی می آمد. یادم هست یکبار که برای شناسایی رفته بودیم، خودش کروکی منطقه را کشید. واقعا آنقدر دقیق منطقه را محاسبه کرده بود که انگار فاصله زاغه ها و سنگرهای فرماندهی و مقرهای زرهی را با متر اندازه زده بود. خلاصه بارها می شد که درهفته سه مرتبه خودش برای شناسایی می رفت.

یک شب در هور با بَلَم برای شناسایی رفتیم. چون دیگر نزدیک عملیات بود، نزدیکی های کمین دشمن که رسیدیم ما آماده شدیم برای رفتن داخل آب، که شهید عرب گ
بعنوان یک پرونده قتل بهش نگاه کن استیون.این حرف های مارتین درحال کشیدن پیپ بود.استیون دستی به ریش خودکشیدوگفت چجوری بعنوان یک پرونده قتل بهش نگاه کنم؟!
مارتین گفت ساده هست فرض کن به یک پسرنوجوان میزان زیادی داروی اعتیادآورتزریق شده واوراواردخیابان های شهر کرده اند.درنظربگیرکه پسرفریادرسی نداشته جزپدرش که پدرش هم به اواهمیت نمی داده.
پسر دست های خودرادردست هرفردی گذاشته تابه خانه خودبرگردد.باحال گیج ومنگ برتخت میافتد.صبح پدرازاوپذیرایی
*فروش دیزل و ژنراتور، دیزل، ژنراتور، لوازم یدکی، لوازم، قطعات، وسایل، MWM، دوتس ام و ام، DEUTZ MWM*
شرکت ریان پیشرو دیزل آماده ارائه رنج وسیعی از لوازم یدکی موتور، قطعات مکانیکی و الکتریکی ، دیزل و ژنراتورهای MWM( دویتس. ام و ام .DEUTZ MWM آلمان) و همچنین دریافت سفارش جهت تامین قطعات و نیز مشاوره خرید انواع موتور و دیزل ژنراتور میباشد.
لیست کامل قطعات دیزل دویتز-دویتس مدل616دوازده سیلندرو شانزده سیلندر
دریافت
 
دریافتRiean Pishro Diesel Co. LtdTel +98 (21) 33953461, 33953263,Fax +9
دخترکی شانزده ساله بودم که دچارش شدم. اولش تمام ترس و واهمه‌ و فکرم از این بود که فراموش می‌شوم. شب هنگام به این فکر می‌کردم که روزی خواهم مرد و صد سال بعد تمام آن افرادی که مرا می‌شناختند نیز خواهند مرد و از من هیچ نخواهد ماند جز سنگ قبری که دیگران بی‌محابا پا بر روی آن می‌گذارند و از من می‌گذرند. من فراموش خواهم شد، گویی که هرگز وجود نداشته‌ام. به این فکر می‌کردم که اگر بمیرم حتی خانواده‌ام که عاشقم هستند هم گاهی مرا به فراموشی خواهند س
حتی اگر اسلحه نداشته باشید، باید با چنگ و دندان با اسراییل مبارزه کنید و این لکه ننگ را از دامان خود بشویید.
 
 
 
این کتاب به شرح فعالیت های امام موسی صدر پرداخته و ابعاد مختلف زندگی امام صدر را به زبانی ساده توضیح داده است.
 
شانزده فصل دارد: 
خاندانی به نام صدر، لبنان، باشگاه بزرگ فرهنگی، گدایی ممنوع، الگویی برای زنان، جبل عامل، چمران، خون بس، مجلس اعلا، جنوب چراگاه اسرائیل نیست، مبارزۀ منفی، أمل یا هستۀ مقاومت لبنان، مسیح مسلمان، جنگ های
به گزارش مشرق،
کانال تلگرامی بیداری ملت در مطلبی به مقایسه وضعیت بودجه حوزه‌های علمیه و
دانشگاه تهران پرداخته است. بودجه مصوب شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با
۱۲۸۰۰۰ طلبه در سال ۹۷ معادل ۴۴۰ میلیارد تومان بود که برای سال ۹۸ معادل
۳۰۰ میلیارد تومان با شانزده درصد کاهش پیشنهاد شده است.
بودجه هزینه‌ای دانشگاه تهران با ۹۹۴۵ دانشجو در سال ۹۷ معادل ۵۹۶
میلیارد بوده که برای سال ۹۸ معادل ۶۷۹ میلیارد با ۳۲ درصد افزایش پیشنهاد
شده است.
هزینه
امشب Whcaw یه پستى رو توى استوریش گذاشته بود(کلیک کنید)یعنى میتونم بگم اوج حقارت و بدبختى انسان…اوج حیوون بودن…اوج نجاست…و اوج بدترین فحشى که میتونید نثار همچین موجود کثیفى کنید!!!!…از خودم پشیمونم که چرا بهش حیوون گفتم:(…به والله مجید حیوون خیلى ارزشش از این عن دوپا بالاتره!
آخه دیوث،جنده…میدونى چه بلایى سر اون بچه دارى درمیارى…بى شرف میدونى اون بچه چجور روحش به گا میره!!!خود بى شرفت رو یه مشت بى صفت آشغال بزرگ کردن که همچین بلایى سر این بچ
    دانلودرایگان    
فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و
جواد عزتی در نقش های اصلی این فیلم داستانی کمدی دارد که به فضای دهه ۶۰ و
اوایل دهه ۷۰ مربوط می شود.
رضا عطاران بازیگر نقش اصلی فیلم هزارپا
با انتشار تیزری از این فیلم سینمایی زمان اکران دقیق این فیلم را اعلام
کرد، ساخته جدید ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و جواد عزتی تابستان
۹۷ در سینماهای کشور اکران شد.
فیلمبرداری فیلم سینمایی هزارپا اوایل
منابع
طی بازه تاریخی 23 اسفند تا 17 تیر ، مطالبی سریالی و شانزده گانه  تحت عنوان «پشت پرده توسعه و تکنولوژی» منتشر نمودم، از آنجایی که این سوال پیش می آید که منابع این مطالب کجا هستند؟ آدرس کلی منابع را در ادامه لیست می کنم باشد که مورد استفاده مخطبان و همراهان قرار گیرد... 
ادامه مطلب
این را از روزمره‌های ۹۶ بازنشر می‌کنم؛ در روزگاری که با آدم‌های امیدوار شبیه طاعون‌زده‌ها یا جذامی‌ها برخورد می‌شود یا در بهترین حالت، شبیه فردی با ناتوانی ذهنی که باعث می‌شود دلشان به حالت بسوزد.از همان پانزده شانزده‌سالگی که اعتقادات فعلی‌ام کم‌کم شروع کردند به شکل گرفتن، از همان اولین جلسات و فعالیت‌ها در انجمن دانش‌آموزی*، «الان بچه‌ای جوگیری»، «بزرگ بشی می‌فهمی چه اشتباهی می‌کنی»، «با این کارا وقتتو نگیر» و.. شروع شدند و ت
جمشید پوراحمد
و
سگ ، سحر ، شمال
 
رومانهای صد تومنی و مستاجرهای تهرانی و کلیسای عشق یک قصه در سه کتاب ، طبق رسم خویش تا کنون  هرآنچه نوشتم قصه هایش  کاملا واقعی بوده و شاید به همین دلیل موردتوجه قرارگرفته 
صدتومنی اولین رومان من بود و در زمان چاپ چندین ناشر معتبر از آن استقبال  ، اما به نشر هونام واگذار ( آقای مجتبایی ) او هم در زمینه چاپ کم تجربه بود و چون با چاپ صدتومنی  اولین تجربه اش را کسب میکرد به همین دلیل اندازه کتاب کاملا غیر استاندارد
اهالی هند، یونان، رم، چین، سرزمین های عربی، اروپای قرون وسطی، انگلستان و آلمان قرن شانزده، ایالات متحده و مکزیک و حتی پزشکان قرن نوزده و بیست در ایالات متحده، جملگی از سیر برای درمان سرفه استفاده کرده اند. سیر را با شکر یا عسل ترکیب می کنند و از شربت سیری که بدین وسیله به دست می آید برای درمان سرفه استفاده می کنند.
 
منبع: https://aydana.com/cough-treatment-garlic
چند ماه منتظر امروز بودم تا برای اولین بار خمس درآمد خودم را حساب و پرداخت کنم و یک جورهایی جشن تکلیف اقتصادی بگیرم؛ ولی الان...خب، وضع اقتصاد طوری است که با شنیدن اسمش آدم یاد هر چیزی می‌افتد جز جشن. حتی اگر این جشن، صرفا یک حس خوب شخصیِ فردیِ محدود بوده باشد...

+ احساس (و نه اعتقاد)م را نسبت به انفاق‌های واجب از مجموعهٔ مبانی اقتصادی اسلام، مدیون داستان اول کتاب «این همان مرد است» آقای مرتضی دانشمند و مادرم هستم که این کتاب را شانزده سال پیش،
    دانلودرایگان    
 
فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و جواد عزتی در نقش های اصلی این فیلم داستانی کمدی دارد که به فضای دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ مربوط می شود.
رضا عطاران بازیگر نقش اصلی فیلم هزارپا با انتشار تیزری از این فیلم سینمایی زمان اکران دقیق این فیلم را اعلام کرد، ساخته جدید ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و جواد عزتی تابستان ۹۷ در سینماهای کشور اکران شد.
فیلمبرداری فیلم سینمایی هزارپا اوایل خر
من از زمانی که یادم میاد سرم توی کتاب و درس بود وقت خیلی از کارهای دوستام رو نداشتم البته علاقه ای هم به بازیگوشی های دوران نوجوانی نداشتم یکی از دوستام اهل محلمونه با هم بزرگ شدیم یکسال و نیم فاصله سنیمونه وقتی شانزده سالمون شد راهمون خیلی جدا شد پریسا رفت سراغ دوست پسرو خوش گذرونی من موندم و کتابام یکسال بعد مادرش دید اوضاع داره خراب میشه به اولین خواستگار شوهرش داد پنج سال بعدم برگشت خونه پدرش چون ازدواجش ناخواسته بود و الان توی خط خیلی ا
هرشب صدای همهمه و صحبت های شبانه از بیرون، توی کوچه، میشنوم.
هر شب فکر میکنم به حنجره انسان و آوا ها.
و احساس غربتی در شنیدن این همهمه به من دست نمیدهد.
لابد باید به نظر بدیهی برسد، که در دقت است که متوجه غربت میشوم.
وقتی از vala گفتن شان یا ایک ایک کردنشان، زمختی زبان هلندی را حس کنم، واقعا متوجه غربت میشوم ولی مگر انسان در دقت هایش انسان است و نه در همهمه هایش؟
عجب سوال بیجا و دم دستی ای.
همه چیز اینقدر هم ساده نیست.
مثلا پدرم فکر میکند که فرانسوی
در ادامه صوتهای آموزش ترکیب به شیوه استاد سیدکاظم شامیری (حفظه الله) تقدیمتون میشه.
این کلاس یا بهتره بگم کارگاه،در شانزده جلسه در بهار 98 برگزار شده بود.
ضمنا جزوه ی آموزش ترکیبی که قبلا فرستاده بودم، تقریر خودم از این صوتها بوده.
 
جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
جلسه نهم
جلسه دهم
جلسه یازدهم
جلسه دوازدهم
جلسه سیزدهم
جلسه چهاردهم
جلسه پانزدهم
جلسه شانزدهم
روزگار عجیبی بود...
گاهی وقتا میرفتم روی بلند ترین نقطه ممکن روی این شهر
تا پرواز پرنده هایی را تماشاگر باشم که رویا هایم را با خود برده بودند به دورترین جاها...
و دست نیافتنیش کرده بودند...
تا پرواز پرنده هایی رو ببینم که هر کدام تکه ای از زندگیم را خورده بودند...
و من را در همین بالا ترین نقطه جهانم رها کرده بودند...
روزگار عجیبی بود...
آنقدر غرق آن پرندگان شدم که روسری ام را باد برد...
آنقدر که به ناگاه زیر پاهایم خالی شد...
دنیا دور سرم چرخید
 و من ت
هفته ی چهارم سرعت خیلی زیادی داشت ، شبیه سرعت سرسام آور یک گلوله که از اسلحه ی یک بی دل شکلیک میشود تا دلی گرم و تپنده را سوراخ کند و خونش را بپاشاند روی آسفالت :/ این هفته هم در آخر خون مرا پاشاند روی دیوار اتاقم و بعدش هم شروع کرد به خندیدن و آنقدر خندید تا اشک از چشمان به خون نشسته اش جاری شد :/ و بعد هم انگشت فاکش را نشانم داد و روی صورتم شاشید :// تا ثابت کند قدرت دست کیست و من چه موجود وارفته ی بی دست و پایی هستم :/ سپس درحالی که دور جنازه ام قدم م
سلام
پاییز شانزده
نمی‌دانم الان که در حال خواندن این پست هستید، حال دلتان چطوره؟
 امیدوارم خوب باشیدالان پنجشنبه شب است. یادم باشد سپنج (اسپند) دود کنم. سفارش گرامی‌مادر است که هر شب جمعه، برای آرامش درگذشتگانمان حتما انجام شود با ذکر صلوات (اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)
ادامه مطلب
به مناسبت فرا رسیدن اردیبهشت، Confab جشنواره مکالمه انگلیسی برگزار می کند.
 
تا پایان روز جمعه (ششم اردیبهشت) می تونید از شصت درصد تخفیف برای ثبت نام یک دوره پنج ساعته (پنج جلسه یک ساعته در پنج هفته) استفاده کنید.
 
با کمک سام کندج می تونید مهارت مکالمه و گفتگوی خودتون رو در مدت کوتاهی ارتقا بدید.
 
شما یک ساعت در هفته از طریق WhatsApp همراه با سام تمرین می کنید و در طول هفته با انجام تمرین های مفید و مطالعه، آهسته و پیوسته به جایگاهی که دوست دارید می ر
از واقعیت جلو تر رفته، تو را پیش تر داشته ام برای
سالها، و قرن ها حتا در رویاهایم. در کنارت زیر سقف ها و آسمان سپری کرده
ام شب ها را و روز ها گذراندیم. پیر شدیم، چهره ـمان فرق کرد. این سئوال را
کنار گذاشته ام برای آن موقع ک بپرسم ازت، چهره ی جوانی ـم را هنوز یادت
هست؟ شانزده سالگی ـمان و خجالت کشیدن هامان را یادت هست؟ یادت هست خیال
پردازی می کردیم آینده را، توی تخت هامان ساعت ها بعد از نیمه شب، آن وقت
هایی ک خوابمان نمی برد از رویا پردازی های ش
امروز دوباره آزمایشگاه فیزیک داشتیم و انقدر بهمون خوش گذشت موقع آزمایش و بعد با تعریفای استاد حس خفنی بهمون دست داد که نگم براتون. امروز به اعتراض بچه‌ها ما دیگه اولین گروه انتخاب نکردیم که چی آزمایش کنیم و میز نیرو به ما افتاد بعد وقتی بعد از کلی تفکر یکسری داده به دست آوردیم و نشون استاد دادیم شگفت زده شد که ما تونستیم با وسایل بسیار بسیار داغان و افتضاح آزمایشگاه با اختلاف ۰.۳ نیرو رو به دست بیاریم.
تازه اگه یکم کمتر بازیگوشی میکردیم و دق
از واقعیت جلو تر رفته، تو را پیش تر داشته ام برای سالها، و قرن ها حتا در رویاهایم. در کنارت زیر سقف ها و آسمان سپری کرده ام شب ها را و روز ها گذراندیم. پیر شدیم، چهره ـمان فرق کرد. این سئوال را کنار گذاشته بوده ام برای آن موقع ک بپرسم ازت، چهره ی جوانی ـم را هنوز یادت هست؟ شانزده سالگی ـمان و خجالت کشیدن هامان را یادت هست؟ یادت هست خیال پردازی می کردیم آینده را، توی تخت هامان ساعت ها بعد از نیمه شب، آن وقت هایی ک خوابمان نمی برد از رویا پردازی های
از واقعیت جلو تر رفته، تو را پیش تر داشته ام برای
سالها، و قرن ها حتا در رویاهایم. در کنارت زیر سقف ها و آسمان سپری کرده
ام شب ها را و روز ها گذراندیم. پیر شدیم، چهره ـمان فرق کرد. این سئوال را
کنار گذاشته بوده ام برای آن موقع ک بپرسم ازت، چهره ی جوانی ـم را هنوز یادت
هست؟ شانزده سالگی ـمان و خجالت کشیدن هامان را یادت هست؟ یادت هست خیال
پردازی می کردیم آینده را، توی تخت هامان ساعت ها بعد از نیمه شب، آن وقت
هایی ک خوابمان نمی برد از رویا پردازی
سلام
کسی میدونه آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد چنده؟
توی اینترنت زدم ولی متاسفانه هر سایت یک چیزی میزنه؟، مثلا قلم چی آخرین رتبه رو شانزده هزار کشوری برای واحد زاهدان زده بود ولی سایت های دیگه حدود یازده هزار زده بودند. شهریه پزشکی برای آزاد و پردیس چقدر فرق شون هست؟ 
مرتبط با قبولی در پزشکی:
شخصی که باهوش و نخبه نیست، میتونه پزشک موفقی باشه؟
ارزش داره یه سال دیگه از زندگیم رو صرف خوندن برای پزشکی کنم؟
کنکور یه رمز اساسی داره
چطور در ع
ادامه ماجراجویی‌ پیتر پارکر
به‌دنبال اکران سراسری “انتقام‌جویان: پایان بازی” (Avengers: Endgame)، اکنون نوبت داستان‌گویی از زبان مرد عنکبوتی جوان این روزهای هالیوود هستیم تا با “دور از خانه” دریچه‌ای به روی فاز جدید دنیای سینمایی مارول برای ما باز کند.
در کنار فیلم‌هایی که از نظر داستانی بار سنگینی را به دوش می‌کشند و این روزها در سینماها در حال اکران هستند، تماشای یک فیلم که قصه‌ی نوجوانی شانزده ساله نیویورکی که به نام “مرد عنکبوتی” شنا
عمل جناب میم به سلامتی انجام شد و دکتر براش ده روز مرخصی و استراحت نوشت و انجام هرگونه فعالیت سنگین رو منع کرده و به هیچ عنوان نباید کاری بکنه که به کمرش فشار بیاد و نباید چیزی رو برداره و جابجا کنه و...
من ولی حال دلم خوبه این روزها و با کلی عشق پرستاریش رو میکنم.از نظر مالی و روحی خداوند انگار نگاه ویژه ای به ما داشته و کلی اتفاق کوچیک کوچیک خوب این مدت افتاد و من ممنون این نگاه و این توجه اش هستم.خانواده میم و بخصوص خواهرش هم این چند روز کمک حال
شانزده سال by منیژه آرمین
My rating: 3 of 5 stars
شخصیت های این رمان اگرچه شخصیت های دو رمان قبلی آرمین یعنی "شب و قلندر" و شباویز هستند اما برای ارتباط برقرار کردن با این اثر نیازی نیست الزاما آن دو رمان را خوانده باشید.خب نویسنده در پرداخت شخصیت هایی که از رمان های قبلی آورده کمی مسامحه کرده اما چیز زیادی را از دست نخواهید داد "احمدشاه گریه می کرد و از آغوش مادر جدا نمی شد. محمدحسن میرزا تقریبا فراموش شده بود و این فراموش شدگی را همواره به یاد داشت. وداع
سلام دوستان با یکی دیگر از سایت های کسب درآمد آشنا شوید : سایت GOLDEN FARMاین سایت همانطور که از نامش پیداست با الهام گرفتن از مزرعه پرندگان نوعی بازی برای کسب درآمد طراحی کرده است که از طریق خریدن پرندگان و جمع آوری تخم آنها و فروش و تبدیل آن به پول عمل میکند. تا کنون دوستان زیادی در این سایت عضویت داشته اند و تایید دریافت سود از طرف آنها ما را هم واداشت تا این سایت را به شما معرفی کنیم .نحوه کار به این صورت است که ایتدا ثبت نام خود را انجام داده و
ژانر : انیمیشن , خانوادگی , فانتزی
مدت زمان : ۸۴ دقیقه زبان : انگلیسی کیفیت : ۷۲۰p Web-dl فرمت : MKV انکودر : F2M حجم : ۸۰۰ مگابایت محصول : مکزیک ستارگان : Luis Dubuc, Joe Hernandez, Jewels Jaselle, Cristina Milizia
خلاصه داستان :
داستان این فیلم انیمیشنی در مکزیک و در شهر کوچک سانتا کلارا می‌گذرد و داستان زندگی یک یتیم شانزده ساله به نام سلما را به تصویر می‌کشد ، او هرگز در طول زندگی‌اش نتوانسته والدین واقعی‌اش را ملاقات کند ، تنها چیزی که درباره‌ی گذشته والدینش به او گفته شده
 
در شانزده سال که با نخستین زندانی شدنم آغاز شد و با بیرون آمدن از تبعیدگاه در جریان انقلاب اسلامی پایان یافت، روحانیون به صورت گسترده ای بازداشت شدند. تعداد روحانیون بازداشتی در این مدت - به نسبت - از تعداد بازداشتی های هر یک از گروه های سیاسیِ دانشگاهی یا بازاری بیشتر بود. حتی گاهی تعداد آنها از تعداد بازداشتی های سیاسی کل گروه ها بیشتر می شد.
 
همچنین مجموع زمانی که در سال های یاد شده در زندان گذراندم، کمی بیش از دو سال می شود. اما این زمان
به مامان گفتم اگه پسرتون (مهندس) بیاد بگه با یه دختری آشنا شدم و حرف زدیم و دیدیم به درد هم می‌خوریم و مناسب همیم و حالا بریم خواستگاریش، شما چی میگین؟
گفتن خب اول باید ببینم دختره دختر خوبیه یا نه، باید اول بررسیش کنم، تحقیقات کنم، بعد ببینم چی میشه.
گفتم حالا اگه من بیام بهتون بگم من با یه پسری آشنا شدم و با هم حرف زدیم و پسر خوبیه و مناسب همیم و به درد هم می‌خوریم و می‌خواد بیاد خواستگاری، چی میگین؟
گفتن تو بیخود کردی (و یه سری چیزهای دیگه ک
از شانزده‌سالگی این ترفند را یاد گرفتم: وقتی احساس گم‌گشتگی می‌کنی راست‌راستی خودت را گم کن. برای همین وقتی حال و روز خوشی نداشتم مامان برام بلیط سفر می‌خرید. امکان سفر اگر نبود، می‌رفتم تجریش و لابه‌لای مردم و رنگ‌‌ها و بوهای غلیظ بازار قدیمی خودم را گم می‌کردم. قبل رفتن با خودم گفتم چه خوب، از این تکرار مکرّرات زندگی دور می‌شوم و بالاخره خودم را پیدا می‌کنم. امّا سفر مرا از تمام مسیرها و مقصدها بیرون گذاشت و بهانه‌ای شد که با خ
کتاب ((نورالدین پسر ایران )) نوشته معصومه سپهری و انتشارات سوره مهر آن را منتشر نموده است . این کتاب خاطرات سید نورالدین عافی است .پسری شانزده ساله از اهالی روستای خنجان در حوالی تبریز در آذربایجان شرقی که با شور و اشتیاق و زحمت فراوان رضایت والدین و مسئولین را برای اعزام به جبهه جلب کرد . این کتاب روایتی از عملیات بدر ،والفجر و عملیات کربلای چهار است .
نورالدین از دی ماه 1359 یعنی تنها سه ماه ازآغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفت. او حضور در گردان های خط
داشتم توی ایمیلهایی که معمولا خودم برای خودم بعنوان یه فلش همیشه همراه میفرستم دنبال یه فایل میگشتم که یهو چشمم خورد به این متن، نمیدونم چهار سال پیش که اینو برای خودم فرستادم چی فکر میکردم ولی دیدن الانش واقعا کاری که باید میکرد رو کرد...
 
آخرین بار سه‌شنبه تماس گرفت ساعت چهار و نیم عصر شانزده اسفند.چند بار گفت: خیلی دلم برات تنگ شده، گفت: می‌خواهم ببینمتان. اگر شد که بیست و چهار ساعته می‌آیم می‌بینمتان و برمی‌گردم. اگر نشد یکی را می‌فرس
#معرفی_کتاب #شفاعت_جلوه_برتر_رحمت
#کلام_معاد
#شفاعت
شفاعت از جمله مفاهیم اسلامی است که از گذشته های دور میان فرقه های مختلف اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است؛ از آن زمان که معتزله به کلی منکر آن شدند و در زمان ما نیز به تبع آن ها بعضی نویسندگان به انکار آن پرداختند و برای آیات متضمن لفظ و معانی شفاعت و هم خانواده های آن معانی دیگر ساختند و پرداختند تا زمان ابن تیمیه و وهابی های این عصر که به انکار استشفاع(طلب شفاعت) از انبیا و اولیا قیام کرد
رائحه : خنک و تلخنوع ادکلن : ادو تویلتحجم : 100میل
عطر مردانه ی جامپ از برند جوپ در سال 2005 توسط طراحی به نام سوفی لابی طراحی و روانه ی بازار شد . این محصول با رایحه ی گل و گیاهان معطر در دسته ی گونه های معطر سرخسی طبقه بندی میشود . رایحه ی آروماتیک و کاملا مردانه اش از نت ابتدایی گریپ فرویت ، زیره سیاه و رز ماری و نت میانی گشنیز و آفتاب پرست و نت پایانی دانه ی تونکا ، مشک و خس خس تشکیل شده است . این محصول عطری گیاهی نیمه کودکانه و پر انرژی با بویی شیرین
داشتم برای لیلی شکلک در میاوردم که مسافر آخر سوار شد، همان خانوم مهربونی که وقتی وارد ایستگاه شد بهم لبخند زد و گفت morgen :) شارژ کارت اتوبوسش تموم شده بود و کارت پول همراه نداشت. شروع کرد با راننده چونه زدن که خب من الان کارت پول همراهم نیست و دارم می‌روم کلاس زبان و دیرم شده و ... راننده هم شوخی نداشت می گفت که برو از اون فروشگاه کنار خیابون کارتت رو شارژ کن و با اتوبوس بعدی بیا و خب به من مربوط نمیشه که کلاست دیر شده و خب حالا که کارت پول نداری، ن
رمان خون اشام مرموز جلد اولنویسنده: ال.جی.اسمیت تعداد صفحات: ۱۲۶ژانرترسناک فانتزی خلاصه:پاپی دختری شانزده ساله است که برادری دوقلو به اسم فیلیپ دارد و دختری بسیار شاد و سرزنده است که در 5 سالگی وقتی تعدادی از بچه های بزرگتر جیمز رو اذیت می کردند به کمکش می ره و از او اون موقع، پاپی و جیمز بهترین دوستان هم هستند اما در اولین روز تعطیلات تابستانی متوجه می شن که پاپی سرطان داره و خیلی زود قراره بمیره و ...
 
به نام خدا... حضور با شکوه مردم ازاده ایران اسلامی در پای صندوق های رای ،حماسه ناب دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد زد. برخی بر این باورند که اعلام ورود ویروس کرنا به ایران شاید یک بازی کثیف سیاسی باشد . هرچند به طور حتم اینگونه است که عده ای مزدور برای ایجاد ترس و التهاب از ان سو استفاده می کنند تا مانع حضور مردم در انتخابات شوند‌.تا بلکه خوش خدمتی برای اربابان خود کرده باشند‌‌. اما چه احمقند این عناصر وطن فروش و خائن ،که طی چهار ده
معرفی سایت golden farm 
 
golden farm چیست؟ سایت golden farm همانطور که از نامش پیداست با الگو برداری از مزرعه پرندگان نوعی بازی جالب برای کسب درآمد به دلار طراحی کرده است که از طریق خریدن پرندگان مختلف و جمع آوری تخم آنها و سپس فروش تخم ها و شروع به کسب درامد میکنید.
حداقل سرمایه گذاری: 1دلار
 
نقاط قوت و نکات کاربردی در مورد سایت golden farm
 
دارای شانزده روش پرداخت که از جمله آنها پرداخت به بیت کوین، پرداخت به مسترکارت، پرداخت به وب مانی و … میباشد.
 
 
لیست
دشمن همیشه دنبال ایجاد تقابل و اختلاف بین ارتش و سپاه است و
فرماندهان و دلسوزان کشور همواره به دنبال تقویت وحدت بین این دو بازوی توانمند
انقلاب اسلامی.

صیاد شیرازی یکی از همین فرماندهان و دلسوزان بود که از هیچ کوششی
برای تقویت وحدت بین ارتش و سپاه فروگذار نمی کرد.

معروف است یک بار موقع سخنرانی وقتی این شعار توسط حضار سر داده شد
که: ارتشی و سپاهی، دو لشکر الهی، گفت بهتر است این شعار را اصلاح کنیم و بگوییم:
ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی.

صیاد شیر
در سرمای قبل پاییز روز های سردتر در انتظار من هستند. من و سرما با هم دوستیم نه سیگاری دارم برای دود کردن نه دل خطرکردن.... در آرامش قبل از پاییزم جا خوش کرده ام خسته ام از اتفاقات تکراری دوباره چشم انتظار روزهای برفی با قهوه های نه چندان اشرافی در کنج خاطرات غم گرفته با بغض هزار ساله ای که قصد شکستن ندارد، به همراه کوله بار اندوه و محنت و پشیمانی با چمدانی از حرفای نزده... چراهایی که هیچوقت جواب آنها را پیدا نکرده ام و امیدی به پیدا کردن پاسخ های
 
« انتخاب یک شخص برای ازدواج در واقع تصمیم راجع به این موضوع است که دقیقا چه نوع رنجی را می خواهیم متحمل شویم، به جای اینکه تصور این باشد که راهی یافته ایم تا از زیر قوانین زندگی عاطفی شانه خالی کنیم. همه ما حقیقتا در نهایت به آن شخصیت همیشگی کابوس هایمان می رسیم: «آدم اشتباهی».»
این بخشی از کتاب «سیر عشق» از « آلن دو باتن» است که «زهرا باختری» را آن را ترجمه و نشر «چترنگ» آن را چاپ کرده.  
داستان درباره مردی به نام ربیع است که شانزده سال پیش با
رمز و راز‌هایی از یک آیه که به قله قرآن شهرت دارد!
در این مطلب شما را با رمز و راز‌هایی از یک آیه که به قله قرآن مشهور است آشنا می‌کنیم.

 آموزه های آیه 255 سوره بقره 
* آیه
اللَّهُ لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لا نَوْمٌ لَهُ ما فِی السَّماواتِ وَ ما فِی الْأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ ما بَیْنَ أَیْدیهِمْ وَ ما خَلْفَهُمْ وَ لا یُحیطُونَ بِشَیْ‏ءٍ مِنْ عِلْمِهِ
نویسنده: ال.جی.اسمیت   تعداد صفحات: ۱۲۶    ژانر:ترسناک
خلاصه:پاپی دختری شانزده ساله است که برادری دوقلو به اسم فیلیپ دارد و دختری بسیار شاد و سرزنده است که در 5 سالگی وقتی تعدادی از بچه های بزرگتر جیمز رو اذیت می کردند به کمکش می ره و از او اون موقع، پاپی و جیمز بهترین دوستان هم هستند اما در اولین روز تعطیلات تابستانی متوجه می شن که پاپی سرطان داره و خیلی زود قراره بمیره و ...
       
حالا دیگر موقتی بودن و گاه‌بی‌گاه‌ی تبدیل به عادت زندگی من شده. چیزی که هر روز مرا با واقعیت زنده بودن‌م مواجه میکند پ هر روز مرا میترساند.
کسی جایی نوشته بود « این فقط از دست دادن هاست که ترس از دست دادن را تحمل کردنی میکند.» وقتی هر روز به از دست دادن نظم زندگی خود فکر میکنم، شگفت زده میشوم. من‌ای که در عمرم نتوانسته بودم حتی -یک- عادت روزمره بسازم، حالا باید در بی عادت ماندن خود، رایج باشم. باید به خوابیدن در یک اتاق با دختر ترکیه ای و دختر
دچار وسواس فکری شده‌ام. اما اصلا خودم را مقصر نمی‌دانم. کمی فکر کردم که چطور شروع شد. به نتایجی رسیده‌ام که هیچ منبع معتبری برای رد یا تاییدشان وجود ندارد. اما فکر می‌کنم اینطور شروع شد که مدام از خودم می‌پرسیدم چطور؟ چرا؟
او رفته بود، بعد از سه سال برگشته بود و گفته بود سایه من در تمام این سه سال همراهش یوده و هیچ وقت نتوانسته خوشحال باشد. هر آغوشی برایش دردآور بوده و هیچ کس را نتوانسته دوست داشته باشد. و من که ایمان داشتم به آنچه که بینمان
ژانر : خانوادگی، فانتزیتاریخ انتشار : 2019زبان : دوبله فارسی + انگلیسیمـدت زمان : 01:24:32حجم : 1.5 گیگابایت + 790 مگابایت + 424 مگابایتامتیاز : 5.1 از 10خلاصه داستان :در شهر سانتای مکزیک، کلارا سلما دختری یتیم شانزده ساله زندگی میکند که هرگز پدر و مادر واقعی اش را ندیده است. تمام چیزی که او درباره ی آنها در کل زندگیش شنیده این است که پدر و مادرش او را رها کرده اند. سالما تمام زندگیش را صرف پیدا کردن آنها کرده است و این تبدیل به آرزویی بزرگ برای او شده است…
پاورپوینت پیاده‌ سازی مدیریت دانش فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 173حجم فایل: 797 کیلوبایت قیمت: 45000 تومان 
دانلود پاورپوینت با موضوع پیاده‌ سازی مدیریت دانش،در قالب ppt و در 173 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:پیاده‌ سازی مدیریت دانشطرح آغاز کار در مدیریت دانشمدیریت دانش و مدیریت استراتژیکراهکارهای موثر در مزیت رقابتی مدیریت دانشارتباط قابلیت‌ های استراتژیک و محور شایستگی‌ ها با مدیریت دانشترسیم چشم انداز دانشگام‌ های
بچه های بالا اینقدری که روی منتقدین دولت به خصوص از نوع حزب اللهی تمرکز کرده اند حواسشان به دانه درشت ها نیست. این میشود که چند طلبه به خاطر نقد دولت تحت نظر گرفته میشوند و گاه با دستبند و چشم بند به بازداشتگاه میروند اما در غفلت حضرات پاچه خوار شانزده مدیر ارشد نفتی اسیر هوس میشوند و میلیونها دلار از اموال ملت را به خال هندوی یک زن نفوذی به باد میدهند و کسی حواسش نیست تا قبل از وقوع حادثه اقدام به پبشگیری کند و ...
انگار نظارتها فقط برای بی کس و
جالب است . اخبار ساعت دو، صف‌های طولانی هزاران مرد و زن و پیرمرد و پیرزن را نشان می‌دهد که مثل کشورهای قحطی‌زده، ساعت‌ها داخل صف مرغ دولتی ایستاده اند و از طرف دیگر هزاران هزار دهه‌ی شصتی و دهه‌ی هفتادی که در سن ازدواج هستند به خاطر مشکلات کمرشکن اقتصادی و نبود زمینه‌های ازدواج سال‌هاست دارند خودشان را سرکوب می‌کنند و کسی جرئت نمی‌کند سمت ازدواج برود، آن‌وقت رسانه‌ی ما همه‌ی این‌ها را نادیده می‌گیرد و آقا جوادِ چهارده ساله را نشان
 
  بعد از یک ماه برگشتم سرکار. در تمام طول مسیر از پنجره بیرون را تماشا می کردم . بعد از یک قرنطینه ی خانگی طولانی دیدن محیط خارج از خانه جذاب بود. باران همه جا را شسته بود. و منتظر یک آفتاب بود تا گیاهان و سبزه ها قد بکشند.  با این حال باید احتیاط های لازم را برای دوری از آلوده شدن به ویروس کرونا می کردیم . چون شر ویروس با آب باران دفع نمی شد .صورت ها پشت ماسک بود و چند نفری هم دستکش پلاستیکی دست شان بود که گهگاه صدای خش خش آن به گوش می رسید. شانزده
عکسهای جدید آتلیه ای از شبنم فرشادجو
در ادامه ی این مطلب ، جدیدترین تصاویر آتلیه ای از شبنم فرشادجو را در استدیو عکاسی پیام ایرایی مشاهده خواهید نمود .
 
 
 
 
 
گفتنی است که شبنم فرشادجو، بازیگر سینما و تئاتر سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته‎ی هنرهای نمایشی با گرایش بازیگری از “دانشگاه تهران” و کارشناسی‌ارشد رشته‎ی نمایش با گرایش کارگردانی از دانشگاه “هنر و معماری” است. فرشادجو از سال (۱۳۷۸) فعالیت سینمایی
به درس 8 از مجموعه آموزش زبان ترکی استانبولی
برای نوآموزان خوش آمدید. در این درس میخواهیم با اعداد 1 تا 19 در زبان
ترکی آشنا شویم. مانند تقریبا همه زبان ها در ترکی هم اعداد 1 تا 10 قاعده
خاصی ندارند و باید به طور کامل آنها را حفظ کنید.
اعداد 1 تا 10 در ترکی
جدول زیر هر یک از اعداد یک تا ده در زبان ترکی را نشان میدهد:

ترکی
اعداد
فارسی


Bir
1
یک


İki
2
دو


Üç
3
سه


Dört
4
چهار


Beş
5
پنج


Altı
6
شش


Yedi
7
هفت


Sekiz
8
ویرجینیا وولف یک جایی از خاطرات روزانه‌اش نوشته بود: «احساساتم مثل همیشه مخلوطی از چند احساس است.» حال من هم همین است. اندوه، ناامیدی، ترس، خشم، نفرت به علاوه‌‌ی مقادیر معتنابهی خستگی و کلافگی و بی‌حوصلگی و بلاتکلیفی. تهش اینکه حالم خوش نیست. حال کی خوش است؟ یک لحظه خواستم بنویسم حال آن‌هایی که ما را به این روز انداختند اما فکرش را که می‌کنم حال آن‌ها هم خوش نیست. یک مشت در گل مانده‌ی بلاتکلیف و کلافه‌ایم همه‌مان که دیگر نمی‌دانیم کار
نصفه شب بود. خواب بودم که یهو حس کردم بین زمین و هوا معلقم. چشمامو باز کردم. تو بغل بابا بودم و به خاطر بالا رفتن از پله ها، کل هیکلم بالا و پایین می شد. آروم چشمامو باز کردم. به بابا گفتم: بابا؟ کجا داری می ری؟ و بابا فقط یه جمله گفت تا چشمای من به بازترین حالت ممکن تبدیل بشن: آبجی داره به دنیا میاد.
از بغل بابا پریدم پایین و بدو بدو رفتم تو اتاق خاله که اون موقع هنوز مجرد بود و خونه مامان جون اینا. مامان جون اون گوشه نشسته بود و داشت جوراب می پوشید،
هوالمحبوب
 
حالا که توی این گرمای کلافه‌کننده، نشسته‌ام پشت میز کارم و مادام بوواری از لای دست‌هایم سُر می‌خورد و در انتظار خیانت اِما چشم‌هایم روی هم می‌رود، حالا که چشمم به آخرین پیامک آن دوست نامهربان است و مرددم بین جواب دادن و ندادن، دقیقا در همین لحظۀ باشکوه، جای تو خالیست!
حالا که سینی به دست جلوی  چشم‌های سیاه و قهوه‌ای و سبز و آبی خم و راست می‌شوم و دریای مواج هیچ چشمی غرقم نمی‌کند، جای تو خالیست.
حالا که عطر هیچ کس مستم نمی‌ک
یکى از پژوهشگران زیست‌شناس به نام آپینس عقیده دارد اگر عصاره‌ى لیمو ترش را با عصاره‌ى سیب و عسل مخلوط نمائیم داروى خوبى که سریعاً سرما خوردگى را درمان مى‌کند به دست مى‌آید.
* گل خطمى و عسل براى بیمارى‌هاى التهابى ادرارى و تنفسى مفید است.
* زنجبیل شامى و عسل در درمان برنشیت‌ها مؤثرند.
* پیاز و عسل در سیاه سرفه سودمند واقع مى‌شوند.
* ترب و عسل براى کاستن سرفه داده مى‌شوند.
* در سال 1339 هانرى. ل نوعى هورمون گنادوتروپ که براى تقویت قواى جنسى مؤثر
بسم الله الرّحمن الرّحیم
ما بچه مثبت ها کل زندگیمون رو وقف کار برای اسلام میکنیم.
با خیلی از افرادی که به ظاهر حذب اللهی هستند کاری ندارم.
ولی داداشم که به عنوان یک بچه حذب اللهی درجه هست و توی کار جهادی الگوی منه اینطوریه.
یعنی در بیست و چهار ساعت روز نهایتا هشت ساعت استراحت و خواب داره شانزده ساعت دیگه رو فقط و فقط کار میکنه جمعه و شنبه هم نداره فقط در خدمت اسلام هست.
اگه هم بخوام یک نمونه از کارای روز مره داداشم رو بگم براتون همین قدر کافیه ک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

امیر کیلر