نتایج جستجو برای عبارت :

آداب و روش صحیح شستشو و استفاده از شامپو

وقتی کسی قصد خرید شامپو بدن را دارد، فاکتوری که خیلی به دنبالش است خوشبویی شامپو بدن است و وقتی که مطمئن شدند که این عطری است که دوست دارند، به دنبال باقی ویژگی‌های شامپو بدن می‌گردند. همچنین شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش آمده باشد که شامپو بدن بهتر است یا صابون معمولی؟
شامپو بدن معمولا با پوست لطیف‌تر و ملایم‌تر از صابون حمام است و اکثر مردم این روزها ترجیح می‌دهند بدن خود را با شامپو بدن تمیز کنند. اگر شما پوست حساسی دارید، شامپو بدن
 
وقتی کسی قصد خرید شامپو بدن را دارد، فاکتوری که خیلی به دنبالش است خوشبویی شامپو بدن است و وقتی که مطمئن شدند که این عطری است که دوست دارند، به دنبال باقی ویژگی‌های شامپو بدن می‌گردند. همچنین شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش آمده باشد که شامپو بدن بهتر است یا صابون معمولی؟
شامپو بدن معمولا با پوست لطیف‌تر و ملایم‌تر از صابون حمام است و اکثر مردم این روزها ترجیح می‌دهند بدن خود را با شامپو بدن تمیز کنند. اگر شما پوست حساسی دارید، شامپو
شامپو ولوم سونیا
فرمول منحصر به فرد این محصول، حجمی کامل و درخششی بی نظیر به موهای شما می دهد و به شما این امکان را می دهد تا موهایتان متعادل و در کنترل شما باشند. دو عنصر اصلی این شامپو، آلوئه ورا و رویال ژلی است که موهایتان را پر پشت تر و ضخیم تر می کنند. شامپو حجم دهنده سونیا بدون هیچ ماده تقویتی اضافه شده، سلامت و درخشندگی موهایتان را افزایش می دهد. این محصول برای موهای رنگ شده کاملا مناسب است.
 

آلوئه ورا به مرطوب کردن و حفظ پی هاشِ پوست سر
 
خرید اینترنتی شامپو شوما
شوما (schauma) از محصولات شرکت بزرگ schwarzkopf می باشد که به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا باعث تقویت کنندگی مو شده و موهایی سالم خواهید داشت. شامپو شوما آلمانی، بهترین شامپو برای ریزش مو، موهای چرب و غیره بوده و دارای انواع مختلفی می باشد. از جمله:
شامپو شوما آلمانی نارنجی (از نوع شامپو ویتامینه)شامپو شوما هفت گیاه (سبز)شامپو شوما ضد شوره (مردانه)شامپو شوما قهوه ای (نرم کننده و محافظت کننده)
برچسب‌ها: شامپو شوما هفت گیاه, 
روش های مختلفی برای شستشو وجود دارد.
بسته به نوع بافت فرش دستی یا ماشینی، روش های قالشویی متفاوت می باشد.
کارشناسان کارخانه قالیشویی افرا، باتوجه به عواملی مانند میزان گردو غبار
موجود درفرش، نوع الیاف فرش و شرایط محیطی که فرش در آن قرار گرفته است ،
مناسبترین روش را انتخاب می نمایند. البته نباید از این نکته غافل شویم که
تعداد دفعات نظافت فرش نیز در این امر مهم می باشد، طول عمر فرش و آسیب
دیدگی آن تا حد زیادی به تکرا دفعات شست و شو بستگی دار
شستن مبل با شامپو فرش
بهترین مبل ها، کاناپه های پارچه ای عالی هستند که بیشترین آمار خرید را دارند، اما زمانی که لکه ای روی مبل ایجاد می شود و یا مبل چرک می شود، یک کابوس بزرگ است .در ادامه تکنیک هایی برای شستن مبل با شامپو فرش و یا ترفند های دیگر آموزش داده خواهد شد تا مانند یک قالیشویی حرفه ای مبل را شستشو دهید.
خطر آلودگی مبل :
خطرناک تر آن است که مبل به صورتی است که لکه و یا آب به مرور به قسمت های زیرین مبل رفته و به سرعت در مبل ماندگار خواهد شد.
دیشب خواب دیدم رفتم شامپو پرژک بخرم.
یعنی تو خوابم پرژک همه جور شامپویی زده بود! شامپو قهوه، لیموترش، لیموشیرین، زغال اخته!
یه شامپو لیمو شیرین برداشتم روشو خوندم دیدم نوشته 12هزار و 800
بردم صندوق حساب کنم، خانمه زد تو کامپیوترش، گفت 128هزار تومن!
گفتم یه شامپو 128 هزار تومن؟؟؟ گفت این شامپو حاوی نرم کننده اس، اگه ارزونتر میخای برو شامپو گردو یا انار بردار!( مگه حاوی اورانیومه؟؟!)
منم دیدم اگه شامپو لیمو رو بخرم شوهرم طلاقم میده با این قیمتش، گفت
سدر بابونه گل ختمی  گل گاو زبون با ابغوره با سرکه و اب خمیرش کنید  و سرتون   بشورید.

اگر طبعتون سرده مواد گرم تقویتی مثل تخم مرغ نسکافه قهوه و....بش اضافه کنید
اول همه رو آسیاب کنیدو هر به مقداری که نیاز دارید درست کنید و استفاده کنید.
شامپو را می تونید با شامپو تخم مرغی استفاده کنید

حجامت عام و سر 
انجیر و ترب و برگ ترب تا تمام شدن شپش نخورید
انتخاب بهترین شامپو برای موهای خشک، می‌تواند در بازگرداندن موهای شما به حالت طبیعی مؤثر باشد. برای آشنایی و انتخاب شامپوی مناسب برای موهای خشک و وز، این مطلب را دنبال کنید.
 موهای ما در معرض آسیب‌های زیادی هستند. ما از ابزارهای حرارتی بر روی موهایمان استفاده می‌کنیم، با محصولاتی که رطوبت مو را از بین می‌برند، آن‌ها را شکننده می‌کنیم و مرتب آن‌ها را رنگ  می‌کنیم. جای تعجب نیست که موهای ما خشک و شکننده هستند. یکی از راهکارهای رفع خشکی مو
آیا هرگز آرزو می کنید موهای براق و براق مانند افراد مشهور از بین برود؟ خوب حالا می توانید ، حتی اگر بودجه سختی دارید! لازم نیست پول زیادی برای خرید اسپری مو ، نرم کننده یا انواع مختلف شامپو سرمایه گذاری کنید - می توانید شامپو مخصوص خود را تهیه کنید. می خواهید بدانید چگونه؟ بنابراین در اینجا نقش یک تخم مرغ و نحوه استفاده از آن در ساخت شامپو به وجود می آید.
بله ، احتمالاً عجیب به نظر می رسد ، اما می دانم که این کار شگفتی هایی دارد. تخم مرغ سرشار از
آداب و روش صحیح شستشو و استفاده ازشامپو:
درابتدا باید بگوییم : قبل از ورود به حمام چند جرعه آب هم دما با محیط بخورید.داخل حمام یا بلافاصله بعد از حمام مایعات و ‌نوشیدنی های سرد نخورید.هیچوقت بطور ناگهانی زیر د‌وش قرار نگیرید.برای شستشو آبتدا پاها را با آب ولرم رو به گرم بشویید و کم کم به سمت بقیه اندام ها و سر و مو بروید بطور ناگهانی آب خیلی گرم یا سرد روی سر و بدن خودتان نریزید.از آب ولرم رو به گرم استفاده کنید.کم کم دمای آب را تنظیم کنید.هیچو
 
خرید شامپو نرم کننده و ویتامینه مو شوما حجم ۲۵۰ میلی لیتری
شامپو نارنجی شوما جز شامپوهایی است که مخصوص موهای معمولی بوده و به دلیل وجود ویتامین های A ,D ,E باعث افزایش استقامت تار مو شده و سبب نرم شدن، درخشش و خوشبو شدن موهای شما می شود.
نوع عصاره موجود در این شامپو از نوع انار و زالزلک بوده و بسیار خوشبو می باشند. دو نوع 250 میلی لیتری و 400 میلی لیتری از این نوع شامپو موجود می باشد.
برچسب‌ها: شامپو نرم کننده
 
 
شامپو شوما هفت گیاه (سبز) شامل عصاره ی 7 نوع گیاه متفاوت است که هر کدام تاثیر به سزایی روی مو و پوست سر خواهد داشت.این شامپو مخصوص موهای چرب بوده و باعث درخشش، خوش حالتی و نرمی موهای شما خواهد شد. این شامپو بدون ویتامین بوده و مخصوص بانوان می باشد.
برچسب‌ها: خرید اینترنتی شامپو شوما, موهای چرب
 
شامپو شوما ترمیم و محافظت کننده مو ۴۰۰ میلی لیتری
مراقبت از مو و بهداشت مو از کارهایی است که هر فردی به آن اهمیت فراوانی می دهد. عوامل زیادی وجود دارند که باعث آسیب دیدگی مو شده و باعث کدری و شکنندگی آن می شود. مواردی مانند سشوار کشیدن های پی در پی، عوامل ارثی، تغذیه ی نامناسب و غیره.اما استفاده از یک شامپوی ترمیم کننده و محافظت کننده از مو می تواند بسیاری از مشکلات را حل نماید. شامپو شوما ترمیم و محافظت کننده مو ۴۰۰ میلی لیتری محصول شرکت schwa
استحمام بعد از
کاشت مو موضوعی است که باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید. حمام کردن
نادرست و شستشو اشتباه سر بعد از کاشت مو باعث بروز مشکلاتی از جمله آسیب رسیدن به
گرافت های کاشته شده می شود.
شما با گذشت دو
روز از کاشت موی خود بهتر است دو بار در روز به حمام بروید و این کار را تا 10 روز
ادامه دهید. تا 10 روز بعد از کاشت مو باید از قرار گرفتن زیر دوش آب مستقیم و
عمودی پرهیز کنید، زیرا تماس مستقیم سر با آب به گرافت های کاشته شده آسیب وارد می
کند.
ب
 
شامپو تقویت کننده و ویتامینه شوما با عصاره میوه ۴۰۰ میلی لیتری
شامپو تقویت کننده و ویتامینه شوما با عصاره میوه ۴۰۰ میلی لیتری با عصاره انار و زالزالک حاوی ویتامین های A ,D ,E سبب تقویت و افزایش استقاومت تار موهای شما شده و درخششی خاص به موهایتان خواهد بخشید. این شامپوی شوما مخصوص بانوان بوده و به شامپو شوما نارنجی شهرت دارد که ساخت کشور آلمان می باشد
شستشو بعد از کاشت مو چگونه است؟

نحوه شستشو و
تمیز کردن موها پس از کاشت مو با شستشو همیشگی سر متفاوت است. شما باید مواردی را
هنگام شستشو سر رعایت کنید.

هنگام شستشو
موهایتان بهتر است از شامپو بچه استفاده کنید زیرا فاقد مواد شیمیایی هستند.

زمانی که موهای
خود را می شویید حواستان باشد نوک انگشت و ناخن خود را به سرتان نکشید، این کار
باعث آسیب رسیدن به گرافت های کاشته شده می شود.  

برای خشک کردن
موهای کاشته شده خود از سشوار استفاده نکنید و اجازه د
 
شامپو بازسازی کننده مو گلیس ۲۵۰ میلی لیتری
شامپو بازسازی کننده مو گلیس ۲۵۰ میلی لیتری ، شامپوی مشکی gliss بوده و مخصوص آقایان و بانوان می باشد. این شامپو به دلیل داشتن کراتین مایع و ویتامین باعث صافی، لطافت تقویت کنندگی و سلامت موی شما خواهد شد. و اگر دارای موهای آسیب دیده می باشید باعث ترمیم موهای شما خواهد شد.
با مصاحبه ای که تهیه کرده ایم نظریات دو متخصص آموزش آرایشگری را برای شما بیان می کنیم که هر چند وقت یک بار باید این کار را انجام دهید .
اگر تا به حال از خود سوال کرده اید که هر چند وقت یک بار باید موی خود را شست و شو دهید ، تنها نیستید ! گفت و گو های زیادی وجود دارد که بیان می کند هر چند وقت یک بار باید از شامپو برای داشتن پوست سر مطلوب و موی سالم استفاده کنیم . اما همچنان هیچ نتیجه ی مشخصی ذر این باره به دست نیامده است .
ما تحقیقاتمان را کامل کردیم
قبل از شستشو با شامپو موها را نرم کنید.
از آنجایی که موهای فر طبیعی مجعد هستند، امکان گره خوردن و در هم تنیدگی در آنها بسیار بالا است. اگر شما دارای این نوع از موها هستید، باید قبل از شامپو کردن، از نرم کننده های طبیعی برای جداسازی موها و جلوگیری از گره خوردن و آسیب رسیدن به آنها استفاده کنید.
روغن های طبیعی و نرم کننده های آبرسان، گزینه مناسبی برای این منظور عنوان می شوند. موهای خود را به دو بخش تقسیم کنید و روغن را به تمام نقاط ساقه مو بمالید.
 
 
آداب و رسوم و فرهنگ در آلمان
هر فرهنگی، سنت‌ها و آداب و رسوم و رفتارهای اجتماعی خاص خود را دارد. آشنایی با نکات مهم رفتاری نظیر سر وقت بودن، حفظ حریم شخصی، رک بودن، اهمیت به محیط زیست و تفکیک زباله از آداب و رسوم آلمانی‌ها است و به شما کمک می کند که بدون کمترین مشکل، با آلمانی‌ها رابطه برقرار کنید.
 

ادامه مطلب
شستشو بعد از
کاشت مو یکی از مهم ترین مواردی است که پس از کاشت مو باید به آن توجه کنید. زیرا توجه
نکردن به شستشو بعد از کاشت مو باعث بروز مشکلاتی جدی برای شما می شود. شستشو سر
بعد از کاشت مو باید به گونه ای باشد که به گرافت های کاشته شده آسیب وارد نشود. همچنین
نشستن و تمیز نکردن سر بعد از کاشت مو باعث ایجاد چربی و شوره می شود که احتمال
بروز جوش های چرکی و کیست مویی را روی سر افزایش می دهد.
موهایی که به
تازگی کاشته شده اند به اندازه موهای اولیه شما ق
آداب نشستن بر سر میز غذانشستن سر میز یا سفره در مهمانی ها آداب و اصولی دارد که هم میزبان و هم مهمان باید رعایت کنند.حال در برگزاری مهمانی های رسمی و تشریفاتی این قوانین کمی سفت و
سخت تر است.این آداب تقریبا در تمام دنیا مرسوم است و اگر شما به یک مهمانی رسمی در جایی دعوت شدید و یا به یک رستوران در هر کشوری رفتید بهتر است آنها را رعایت
کنید.ما در این مطلب این قوانین را بطور خلاصه بیان کرده ایم.
 
ادامه مطلب
برخی زمانها آداب مخصوص به خود دارند. در روزهای اول فروردین و آغاز سال جدید ما ایرانی ها به صله رحم و دید و بازدید میپردازیم.
رمضان به عنوان ماه خدا نیز آدابی دارد. به فرموده پیامبر صلی الله علیه و آله برخی از آداب این ماه عبارتند از:
۱. یاد تشنگی و گرسنگی قیامت
۲ صدقه دادن
۳. احترام به بزرگتر
۴. مهربانی با کوچکتر
۵. صله رحم
۶. حفظ زبان ازگناه
۷. نگاه حرام نکردن
۸.نشنیدن صدا و سخن حرام
۹ ترحم بر ایتام
۱۰. توبه
۱۱. دعا
شامپو بدن یا همان ژل دوش از محصولات بهداشتی است که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود. معمولاً شامپو بدن از ترکیباتی  شیمیایی ساخته می‌شود که از صابون ملایم‌تر است و کمتر باعث خشکی پوست می‌شود ، با این حال کسانی که پوست خشک دارند ، بهتر است حتی بعد از شستشوی بدن با شامپو بدن یا ژل دوش باز از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنند تا از خشک شدن و کشیدگی پوستشان جلوگیری شود.
بسیاری از متخصصان پوست بر این باورند که صابون‌‌ و شامپو بدن به دلیل داشت
شامپو بدن یا همان ژل دوش از محصولات بهداشتی است که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود. معمولاً شامپو بدن از ترکیباتی  شیمیایی ساخته می‌شود که از صابون ملایم‌تر است و کمتر باعث خشکی پوست می‌شود ، با این حال کسانی که پوست خشک دارند ، بهتر است حتی بعد از شستشوی بدن با شامپو بدن یا ژل دوش باز از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنند تا از خشک شدن و کشیدگی پوستشان جلوگیری شود.
بسیاری از متخصصان پوست بر این باورند که صابون‌‌ و شامپو بدن به دلیل داشت
سیاری از خانمها هرروز آرایش میکنند ولی برخی سالی یا ماهی این کار را انجام میدهند . بالطبع پاک کردن آرایش برای خانمهایی که هرروز آرایش میکنند سخت است و در اثر پاک کردن ممکن است پوست آسیب ببینید مخصوص وقتی ریمل را از چشم پاک میکنیم  سخت تراست. امروز درباره نحوه پاک کردن آرایش چشم مباحث بسیار آموزنده و مفیدی را بیان میکنیم.
1- از شامپو بچه استفاده کنید. بهترین راه بدون سوزش چشم و ریزش اشک برای پاک کردن آرایش چشم، از جمله، ریمل مژه و ابرو (حتی ضد آ
میز غذای خانوادگی از اهمیت زیادی برخوردار است. کودکان نه تنها گرسنگی خود را سر میز غذا رفع می کنند، بلکه هم زمان خویشتن داری، ارزشهای خانوادگی، مهارتهای گفتاری و تعارف به میهمان را می آموزند. ما آداب خاص غذا خوری از جمله چگونگی استفاده از قاشق و چنگال را به کودک خود یاد می دهیم ، اما در واقع آموزش آنها اهمیت غذا خوردن جمعی را به عنوان یک مراسم فرهنگی مشخص می کند. 
 
 
ادامه مطلب
قالیشویی 20 در سراسر تهران ، سرویس دهی دارد و دارای شبعات متعدد میباشد ، جهت ثبت سفارش میتوانید با یکی از شماره های دفاتر ما تماس ویا از سایت www.ghalishoei20.ir دیدن فرمایید.
شعبات شمال تهران :22419067 _22878115
شعبات شرق تهران : 77282312_77282313
شعبات مرکز و جنوب شرق : 33686881_33686882
شعبه غرب تهران :44723027
شبعات جنوب و جنوب غرب تهران:55515620_55515621
خدمات شستشو قالیشویی  20
1
خاک گیری فرش
2
خیس کردن و زدن شامپو تکزافون به فرش
3
شستشو با فرچه دستی
4
شستشو با دستگاه تمام اتوماتیک
5
آبگ
۶-به موهای خویش رایحه بزنید.
بهترین شامپو برای ریزش موپیشین از به کار گیری از ژل گیسو راز، رایحه گزینه عشق ی خویش را با آن ادغام فرمائید. در اینصورت موهای شما علاوه بر ظواهر قشنگ بوی بسیار مطلوبی نیز خواهند داشت.۷-استعمال از روغن های ضروریشامپوی عادی خویش از روش ادغام کردن با چندین قطره روغن ضروری، تبدیل به شامپوی گیاهی نمایید. بدین مراد شامپوی خویش را با حدود ۲۰ قطره اسانس اسطوخودوس ترکیب نمائید و از نتیجه ها شگفت انگیز آن لذت ببرید.
۸-معالج
سوپر شامپوسوپر شامپو ترکیبی بسیارعالی و موثر برای از بین بردن انواع کثیفی ها و آلودگی ها از بدنه خودرو است ، PH این محصول به اندازه ای است که به هیچ عنوان به رنگ خودرو آسیب نمی رساند . غلظت بالا ، تمیز کنندگی عالی ، مقرون به صرفه بودن این محصول و مزایای متعدد دیگر این محصول را به انتخاب اول کسانی تبدیل کرده است که برای تمیزی و کیفیت رنگ خودرو اهمیت قایل هستند.کاربرد :شستشوی انواع وسایل نقلیه بصورت دستی و ماشینیمزایا :فاقد فسفاتفوق غلیظکف زیادچ
در داروخانه ها انواع مختلفی از شامپوهای ضدشوره وجود دارد که تقریبا مکانیزم عمل همه آنها مشابه هم است. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شامپو ضد شوره درمان کننده شوره سر نیست و تا زمانی که از آن استفاده می کنید به کاهش و کنترل شوره سر کمک می کند تا در کنار مصرف آن علت شوره سر خود را که توسط پزشک متخصص  ریشه یابی می شود بیابید.
 
ادامه مطلب
 
شامپو گلیس مناسب موهای رنگ شده ۲۵۰ میلی لیتری
شامپو گلیس مناسب موهای رنگ شده ۲۵۰ میلی لیتری، مناسب موهایی است که بسیار نازک بوده و دارای موهای آسیب دیده و شکننده دارند مناسب است چرا که این شامپوی گلیس دارای خاصیت کراتینه بوده و باعث نرمی . دخشانی موهای شما خواهد شد.
یه شامپویی دارم که بوش برام خاطره‌انگیزه اگرچه هر تلاشی کردم نتونستم معین کنم که مربوط به چه خاطره‌ای هست. اونچه ازش در ذهنم ثبت شده یه حال خوب عاشقانه هست و خب همین کافیه که هربار احساس فقدان کردم رفتم و این شامپو رو به موهام زدم و حالم خوش شد.
یه چیزهایی واقعی نیست مربوط به بازنماییه و خدا میدونه چقدر عوامل در این بازنمایی دخیلند. انگار کن داستان زندگی خودت رو بنویسی.
برای شستشوی فرش ها اگر خودتان دست به کار می شوید باید حتما از قبل با اصول قالیشویی آشنایی کافی پیدا کرده باشید.
اصلا نباید اهمیت شستشوی و نگهداری فرش را کوچک شمرد.
بدین منطور و برای کاهش ریسک های ناشی از شستن فرش در منزل، توصیه می شود کار شستشوی فرش ها حتما به یک قالیشویی معتبر مانند قالیشویی پاک سپرده شود.
قالیشویی آنلاین پاک عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران می باشد. بهترین قیمت ها و متنوع ترین خدمات را از قالیشویی پاک بخواهید.
یکی از مهم تر
آشنایی با آداب غذا خوردن در رستوران
اگر تا به حال به رستوران های لوکس رفته باشید حتما می دانید که غذا خوردن در این رستوران ها آداب و رسوم خاص خود را دارند. رستوران های لاکچری چه در ایران و چه در کشورهای مختلف دنیا از اصولی بین المللی پیروی می کنند که اطلاع از آن ها ضروری است. ممکن است برخی از آداب غذا خوردن در رستوران از جمله نحوه قرار دادن قاشق و چنگال، دستمال سفره و … را بدانید، اما از برخی دیگر بی اطلاع باشید. امروز می خواهیم مهم ترین و ضروری
 
دلایل ریزش مو در افراد و رفع این مشکل به وسیله شامپو ضد ریزشارثی : همان طور که می دانید یکی از دلایل ریزش مو در اکثر افراد ارثی می باشد ؛ یعنی این حالت ، به صورت ژنتیکی و نسل به نسل به فرد انتقال می یابد و در اکثر مواقع موجب تاسی وسط سر در مردان می شود .هورمونی : یکی از دلایل اصلی ریزش موی سر در مردان ، به علت وجود و فعالیت بیش از حد برخی از هورمون ها می باشد .وسیله های گرمایشی : علت دیگر ریزش مو ، استفاده بیش از حد افراد ، مخصوصا زنان از وسایل گرما
اثربخشی شامپو ضد ریزش دکتر خوش رج
شامپو ضد ریزش و ایجاد اثربخشی عالی : یکی از مشتریان که کم پشتی موها شدیدی داشتن. بعد استفاده از شامپو و تونیک مو دکتر خوش رج نتیجه را مشاهده کنید. 
 
شامپو ضد ریزش دکتر خوش رج و اثربخشی
 
مشخصات یک شامپو خوب
 
نتیجه بهتر و سریعتر برای رشد موها
 
در تهیه، تولید آن استاندارد و اصول اولیه رعایت شده باشد.
 
در عصاره گیری گیاه دقت کافی بخرح رفته باشد
 
زمان نگهداری و تولید آن در اولویت قرار گرفته شده باشد
 
موها پس از
چقدر زیباست تبادل فرهنگی و یادگیری از آداب فرهنگ ها و کشورهای دیگر
اگر تقلید محض و کورکورانه نباشد
 
هر قبیله و مردمی، آدابی زیبا و قابل احترام دارند که می توان آموخت
از احوال پرسی ژاپنی ها گرفته تا سخت کوشی چینی ها و الی آخر
اسلام دینی کامل است و برای همه جنبه‌های زندگی انسان حتی نوع تغذیه و آداب غذا خوردن رهنمود‌هایی دارد. در این مطلب شیوه زندگی سالم در اسلام درباره آداب غذا خوردن و آداب اسلامی تغذیه گردآوری شده است.
 
۱. میانه‌روی در خوردن غذا
میانه روی و رعایت اعتدال در خوردن غذا از اصول اولیه شیوه زندگی سالم در اسلام است. در همه جای قرآن اسراف و پرخوری امری ناپسند و نکوهیده معرفی شده است. حضرت علی (ع) در این باره فرموده اند: «کم خوردن نفس را گرامی‌تر و تندرست
رفتم تو مغازه "شامپو" میخواستم...
گفتم من فلان شامپو رو میخوام ! 
شامپپو رو گذاشت جلوم گفت مدلهای دیگه هم داره ، و برام چند مدل دیگه اورد ! 
داشتم مدل ها رو نگاه میکردم و روشون رو میخوندم که دیدم همینجوری داره لوازم ارایشیم میاره ! تند تند هم یه چیزایی میگه! 
عین منگ ها نگاه میکردم که اینا چیه! 
واسه کجاس ! 
من ی رژلب و سایه و رژگونه و ریمل بلدم خدایی ! 
این همه چیز چیه اومده دیگه !!!! 
کانتور :/ 
پرایمر :/ 
هایلایت ! 
انصافا هایلایتا خیلی خوش رنگ بودن
آداب عشق ورزی: آموزه هایی پیرامون رفتارهای جنسی و عاطفی همسران
آداب عشق ورزی: آموزه هایی پیرامون رفتارهای جنسی و عاطفی همسران
آداب عشق ورزی: علی اکبر مظاهری
معرفی:
کتاب مجموعه­ ایست از آموزه­ هایی پیرامون رفتارهای جنسی و عاطفی همسران با یک نگاه جامع به جنبه­ های مادی و فیزیولوژیکی و روان­شناختی زن و مرد (که شامل تفاوت­های آن­هاست) و جنبه­ هایی معنوی و الهی. البته نگاهی عاقلانه و دقیق در آسیب­ها و مشکلات جنسی مطرح در کتاب که به صورت داستان­ه
آداب دوجو
این آداب میتواند در سبک های مختلف متفاوت باشد اما در اینجا آداب کلی به اضافه نکاتی درباره آداب دوجو کیوکوشین کاراته ذکر می کنیم .با رعایت این اداب یک پیوند اعتماد و احترام بین شما و استاد و دیگر اعضا بوجود می آید .به خصوص در کیوکوشین کاراته که مسیر کیوکوشین از طریق آموزش مداوم، کار سخت، نظم، تعهد، تواضع و احترام به فرجام می رسد.
۱- هنگام ورود و یا خروج از دوجو،شایسته است که رو به  اُ سِنسی (سِنسی بزرگ)، کامیزا (جایگاه ویژه) و یا جلو کل
برای شستشوی سر بعد از کاشت مو لازم است از روز اول تا روز چهارم بعد از کاشت توسط اسپری آبپاشی که حاوی سرم شستشو است دائما باید سر مرطوب نگه داشته شود(تقریبا هر1 ساعت اسپری شود)
نکته : یکی از مواردی که بعد از کاشت مو برای بهترین نتیجه از انجام پیوند مو ، بهتر است از PRP  به مدت 3 تا 4 بار بعد از کاشت استفاده نمایید .
شستشوی سر بعد از کاشت مو
از روز چهارم کاشت تا 2 الی 3 هفته بعد از کاشت توسط اسپری آبپاشی که حاوی آب جوشیده سرد شده است دائما باید سر مرطوب ن
شامپو براق محافظ کاربانا خودرو روپس
RUPES  یک شامپوی شستشوی اتومبیل با کیفیت بالا است که برای از بین بردن کثیفی و محافظت از نور در برابر نقاشی ، همه در یک مرحله استفاده می شود. M707 حاوی موم واقعی کارناوا است که به روانکاری سطحی کمک می کند و محافظت می کند. از همراه با RUPES P808 برای محافظت از پایدار و براقیت در تمام سطوح رنگ شده استفاده کنید.همین حالا سفارش دهید.ارسال به سراسر ایران انجام می شود.
شناسه محصول : M707
باسمه تعالىاز آداب سفر این است که مانند کسى به سفر روى که دیگر برنمىگرددمىدانى چرا؟چون همیشه باید براى سفر آخرت آماده بود و براى دیدار تمرین نمودامیدوارم در لحظه ى دیدار دلى فارغ از دنیا و تعلقات دنیایى داشته و با قلبى سلیم محشور گردیم.
 
در این خودآموز، به آموزش کامل طراحی بطری شامپو در کتیا و با دستورات محیط‏‎های Sketcher, Part Design و GSD به صورت حرفه‏‎ای و بسیار ساده می‏‎آموزیم.
طراحی بهینه و استفاده از کمترین دستورات برای طراحی مدل
طراحی پارامتریک قطعات را می‏‎آموزیم.
 
برای مشاهده توضیحات تکمیلی، ویدئوی کامل آموزش و دریافت فایلهای مورد نیاز آموزش، روی لینک زیر کلیک کنید:
طراحی بطری شامپو در کتیا
آداب معاشرت چیزی است که به راحتی ممکن است زیر پا گذاشته شود؛ بنابراین همه‌ی ما باید نسبت به رفتارهای‌مان هوشیار باشیم و تمام تلاش خود را بکنیم تا درست و طبق اصول با دیگران برخورد کنیم. نتیجه‌ی رعایت کردن آداب معاشرت را هم خود شما و هم اطرافیان‌تان حس خواهید کرد و به نفع همه خواهد بود. ضمنا کسی که در هر حال، آداب معاشرت را رعایت می‌کند کمتر پیش می‌آید که بعدا بابت رفتارش دچار تاسف و خجالت شود.
ما معمولا اشتباهات رفتاری دیگران را خیلی خوب می
حالا کاری به این نداریم که فال حافظ وحی منزل نیست و همه کار را نباید به فال و استخاره گذاشت و این حرف ها اما ظاهرا فال گرفتن رایج ترین روش استفاده ما از دیوان خواجه است؛ به خصوص در ایامی نظیر شب یلدا و سال تحویل که جمع های خانوادگی برپاست و برای سرک کشیدن توی کار همدیگر هم که شده، مدام سفارش فال حافظ برای این و آن می دهند.
این است که با فال حافظ شروع می کنیم که مثل ادب، آداب دارد. اول با هم یک مروری کنیم این آداب و رسوم را و بعد می رویم سراغ ای
هر کشوری با توجه به قدمت و تاریخی که دارد، آداب و رسوم و فرهنگ مخصوص به خود را نیز دارد. گرجستان نیز کشوری با قدمت دیرینه است که در دوره های مختلف حاکمان مختلفی بر آن ها حکم فرمانی کرده اند. تا در قرن 19 حکومت خود را تشکیل دادند.
فرهنگ و آداب و رسوم گرجستان برگرفته از قدمت این کشور می باشد. و تا حدودی به فرهنگ های ایران نیز شبیه هست. 
فرهنگ این کشور برگرفته از فرهنگ ایرانی ، عثمانی ، آناتولی و تا حدودی اروپایی می باشد. 
ادامه مطلب
این پاورپوینت در 16 اسلاید به شکل منحصر طراحی و اسلاید بندی شده است یلدا بهانه دور هم بودن،آداب و رسوم شب یلدا،آداب و رسوم شب یلدا در شیراز،یلدا در فرهنگ اساطیر،شب یلدا در ایل قشایی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد آداب و رسوم شب یلدا در شیراز در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
شامپو با پشتیبانی خشککردن برای شستشوی دستی خودرو. مناسب برای سطوح رنگ,فلز,
شیشه, لاستیک و پلاستیک. شستشو بدون خشک کردن!: تمیز کننده با عوامل کمپلکس دهنده خاص.
مرحله ۱: خشک شدن از طریق مواد فعال سطحی ویژه. این یک لایه نازک آب است کهخشک می‌شود
عاری از لکه‌های آبی.
SONAX XTREME SHAMPOO 2 IN 1
Shampoo with drying support for the manual car wash. Suitable for paintwork surfaces, metal,glass, rubber and plastics. Wash without drying! Step1: Cleans with special complexing agents.Step 2: Dries through special surface active surfactants. These form a thin wat
شامپو ضدریزش نلی
بهترین شامپو برای ریزش موشامپو ضد ریزش نلی معالجه کننده ریزش گیسو Nelly Anti Hair Loss با فرمولی فوق العاده، ریزش موها را متوقف کرده و موجب پرورش دوباره موها می‌گردد. این شامپو دربردارنده پروتئین بی نیاز گردیده سویا و ترکیبات هیدرولیز گردیده عصاره گیاهان موءثر مانند: رزماری، مریم گلی، ریشه پدر انسان، صنوبر، پیچک، نعنا و بقیه گیاهان اثرگذار میباشد که موجب احیا و مرمت موهای از دست رفته خواهد شد.
ترکیبات اعجاز آسای مو جود در شامپو ض
کارخانه قالیشویی و مبل شویی و خشک شویی راگا با مدیریت عزیزی
کارخانه قالیشویی عزیزی با بیش از 40 سال سابقه کار در عرصه و زمینه ی قالیشویی و خشک شویی با بهره گیری از بهترین و مدرن ترین امکانات و دستگاه ها و تجهیزات سعی دارد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.
اصولی که در قالیشویی دارآباد رعایت میشود:
شستن فرش ها با شامپو : از انجایی که مواد شوینده اسیدی و قلیایی به دلیل داشتن مواد سخت به تارو پود فرش آسیب رسانده و باعث خشکی و ترک فرش وهمچ
قیمت و خرید شامپو استم سل 200 میل
شامپوهای بسیار قوی در بازار موجودند، ولی پشت پرده این شامپوها را همه نمی‌دانند. هر شامپو علاوه بر پاک کردن موها و پوست کف سر مقداری هم به بدن شما آسیب می‌رساند. بدن ما از سلول‌هایی تشکیل شده است، مانند چربی‌ها و پروتئین‌ها و نظایر آن، که شباهت زیادی با چربی‌هایی دارند که از محیط به عنوان چرک و کثیفی روی موهای ما ‌می‌نشیند. هر شامپو وقتی به پاک کردن موهای ما می‌پردازد، مقداری هم از بدن ما را پاک می‌کند. مو
آداب و رسوم شب یلدا در جای جای ایران
نزدیک به چند هزار سال است که آخرین شب پاییز یعنی شب یلدا که تاریک ترین و درازترین شب سال است توسط ایرانیان جشن گرفته می شود و آیین ها و رسومات مختلفی در این شب به یاد ماندنی در کنار هم سپری می کنند ، شب زیبایی که در شهرهای مختلف ایران آداب و رسومی دارد. 
آداب و رسوم خاص شب یلدا از گذشته تا به امروز 
یکی از مهم ترین شب های ایران باستان شب یلدا می باشد که از دیرباز تا به امروز مورد توجه و اهمیت ایرانیان واقع شده
چگونه از شر موهای چرب خلاص شویم
 
بررسی اجمالیموهای چرب می توانند مانع از نگاه و احساس بهترین شما شوند. مانند پوست روغنی و آکنه ، ممکن است باعث شود شما خودآگاهی داشته باشید. این امر می تواند به ویژه دشوار باشد اگر علت و یا نحوه کنترل آن را نمی دانید. همه ما می خواهیم موها و پوست مان وقتی به دنیا می رویم سالم به نظر برسند!
در ادامه بخوانید تا بیشتر بدانید چه عواملی باعث ایجاد موهای چرب و آنچه می توانید برای لکه برداری موهای روغنی انجام دهید
7 راه
شامپو بدون آب ( شامپو واترلس)شامپو بدون آب نانو سان محصولی فوق العاده و با قابلیت تمیز کنندگی و چربی زدایی بسیارعالی می باشد ، با استفاده از این محصول بدون نیاز به آب و هر گونه ماده شوینده فقط با استفاده از دستمال می توانیم در هر زمان و هر مکان خودروی خود را کاملا تمیز نماییم ، این محصول دارای خواص براق کنندگی و ضد گرد و غبار نیز بوده که آن را نسبت به رغبای خود کاملا متمایز کرده است . استفاده از این محصول موجب صرفه جویی در مصرف آب می گردد .کاربرد
گاهی وقت ها پیش می آید که درجایی یا درمواجه با کسی نمی دانیم چه رفتاری انجام دهیم که مناسب ودرست باشد.یک انسان عاقل می داند که بی اعتنایی به احساسات دیگران‌‌،کاری زشت و ناپسند است و سرچشمه بسیاری از مشکلات روزمره میشود.
معاشرت در لغت به معنی آمیختن،باهم زیستن،باهم گفتن وشنیدن و...است.آدم ها برای اینکه منظورشان را بهتر به هم برسانند وراحت تر باهم زندگی کنند آداب و رسومی را بوجود می آورند.بعضی از این آداب ورسوم برای نشان دادن دوستی واحترام و
قیمت و خرید شامپو استم سل 200 میل
شامپوهای بسیار قوی در بازار موجودند، ولی پشت پرده این شامپوها را همه نمی‌دانند. هر شامپو علاوه بر پاک کردن موها و پوست کف سر مقداری هم به بدن شما آسیب می‌رساند. بدن ما از سلول‌هایی تشکیل شده است، مانند چربی‌ها و پروتئین‌ها و نظایر آن، که شباهت زیادی با چربی‌هایی دارند که از محیط به عنوان چرک و کثیفی روی موهای ما ‌می‌نشیند. هر شامپو وقتی به پاک کردن موهای ما می‌پردازد، مقداری هم از بدن ما را پاک می‌کند. مو
 
 
در این مقاله از فروشگاه اینترنتی زز زاگرس به بررسی شامپو خشک میپردازیم.
گاهی محدودیت زمانی باعث میگردد تا وقتی برای استحمام و تمیز کردن موهایتان نداشته باشید.
یا در مواقعی که مسافرت هستین و بعد از یک گشت و گذار طولانی نیاز به تمیز کردن موهایتان در آخر شب هستید.
اما به دلیل خستگی مفرد این امکان میسر نیست.
احتمالا برایتان پیش آمده که آب قطع شده و دسترسی به حمام امکان پذیر نمی باشد.
برخی موارد به دلیل برخی بیماریهای پوستی امکان تماس با آب وج
در این مطلب قصد صحبت درباره روش های صحیح شستشو شال و روسری بافت بدون آسیب زدن به الیاف آن را داریم. امیدواریم که اطلاعات مفیدی برای شما باشد.
رنگ دهی شال و روسری را از یاد نبرید.
همه پارچه ها مخصوصا اگر نو باشند رنگ پس می دهند و این باعث تغییر دادن روش سشتشو آن ها می شود. مثلا اگر پارچه رنگ زیادی پس بدهد با زیاذ کردن زمان شستشو آن این امکان وجود دارد که رنگ آن ها از بین برود و کیفیت خود را از دست بدهند. پس حتما قبل از اقدام به شستشوی شال و روسری باف
گلیس
مراقبت از مو و بهداشت مو یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخشهای زندگی هر فردی است. مشکلاتی مانند ریزش مو، عدم رشد سریع مو، موخوره، شوره سر و غیره همواره مسائلی است که دامن گیر بسیاری از افراد می شود.دلایلی که ممکن است افراد با مشکلات مو مواجح شوند بسیار است اما استرس و اضطراب، آب و هوا و تغذیه ی نامناسب، عوامل ارثی و غیره می تواند از دلایل عمده ی آنها باشد.حال انتخاب یک شامپوی مناسب، با کیفیت با برند خوب می تواند مشکل گشا باشد.گلیس  GLISS از جمل
 
 
 
حتما شما هم شنیده‌اید که می‌گویند فلانی کلاس اجتماعی ندارد یا از آداب معاشرت چیزی نمی‌داند، همه ما در اجتماع زندگی می‌کنیم و در روابطمان ناگزیر از ارتباط با سایر انسان‌ها هستیم و آداب اجتماعی ازجمله اصولی است که باید از آن آگاهی داشته باشیم و ندانستن این اصول و فنون در جامعه مدرن امروزی می‌تواند مشکلات زیادی را در رابطه با سایر انسان‌ها برایمان ایجاد کند.
اما این اصول و آداب چه چیزهایی هستند؟ آیا این اصول از کشوری به کشوری دیگر مت
 
 
استفاده از شیوه‌های سنتی مانند استفاده از داربست در شست و شوی نمای ساختمان در حال منسوخ شدن است زیرا روز به روز به ارتفاع ساختمان‌ها و وسعت آنها افزوده می‌گردد که این امر باعث افزایش هزینه‌های شستشو و صرف زمان زیادی برای آن خواهد بود و در بسیاری از موارد غیر ممکن محسوب میشود.
 
در نتیجه روش‌های سنتی شستشو دیگر جواب گوی نماشویی نمای بناها نیست. به کار گیری شیوه‌های نوین شستشوی بنا و استفاده از ماشین آلات و ابزار همچون استفاده از طناب ب
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استقبال بالایی که از حرید های آنلاین انجام می گیرد می توان با خرید از فروشگاه های آنلاین علاوه بر خریدی سهل و به سرفه در حفظ محیط زیست هم تاثیرگزار باشیم
با ما همراه باشید تا به معرفی چند شامپو ضد شوره مناسب بپردازیم.
در رابطه با لیست موجود ذکر این نکته مهم است که لیست ذبل حاصل بررسی محصولات فروشگاه دیجی کالا می باشد.
شامپو فولیکا (200 میلی لیتر و مخصوص موهای چرب)
از جمله شامپوهای پر فروش دیجی کالا که بیش از 290 نفر از
شامپو کلیر ضد ریزش و شوره مو
 
 
فروش ویژه شامپو هیرفال کلیر با قیمتی ویژه و هدیه ایی خاص از طرف دیجیکالا
با خرید این محصول یک توپ کلیر با امضای کریستیانو رونالدو دریافت کنید هدیه ایی ویژه از طرف دیجی کالا و دیجی تخفیف
 
برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید
وسواس شستشو به صورت رفتار یا فکری تکرار شونده است که فرد در کنترل آن ناتوان است و خودش هم رضایتی از آن ندارد. انجام ندادن رفتارهای وسواسی باعث اضطراب افراد مبتلا به این اختلال می‌شود و اما انجام دادن مداوم آن اضطراب فرد را کم نمی‌کند، بلکه تنها در مقطع زمانی کوتاه فرد را آرام می‌کند. با این حال شدت رفتارهای شستشو کم نمی‌شود و فرد همیشه یک نوع اجبار برای انجام آن‌ها در خود احساس می‌کند. این چرخه‌های وسواس گونه می‌تواند بسیار تکرار شوند
شرکت آکام پوشش شهر با تجهیزات حرفه ای و مهارت عالی و کادری مجرب دارای مدرک  بین المللی از کشور انگلستان IRATA جهت نماشویی،شستشوی نما ، نظافت نمای ساختمان  با تجربه بسیار بالا و کارکنان مجرب در زمینه نماشویی، بصورت دسترسی با طناب rope access  راپل خدمات ارایه می دهد.
شستشوی نمای ساختمان ، نماشویی عامل مهمی بر زیبایی ساختمان شماست ، معماری های نوین و پیشرو استفاده از مصالح گران قیمت و اجرای کار با هزینه بالا در نهایت یک ساختمان مجلل را می آفریند
1-یه دونه پست دارم خیلی وقت پیش آماده کردمش ... اما اینجا هنوز اونقدر شلوغ نشده که بخوام انتشارش بدم... شلوغش کنین دیگه ... اع
2- شامپو چرا دوباره گرون شده؟ شامپو 9 تومنی رو میخریدم 15 تومن امروز شده بود  19 تومن :(
3-  من : حساب من چقدر شد؟ اون: 85 تومن  من: ایول چقدر خوب شد یه بار من اومدم اینجا زیر 100 پیاده شدم :))
اون : ببخشید 112500 ... اون دو قلم نخورده بود 
من: گفتم یه چیزی مشکوک :| 
4- اونروز
اون: من رفیق مهرانم .... اگه باید پارتی بیارم بگو :)
من: نه این چه حرفیه ...
جنس موها با هم متفاوت است و موهای هرکس با نفر دیگر نسبت به یک شامپو عکس العمل متفاوتی ممکن است نشان دهد پس نمی توان یک شامپو را برای همه تجویز کرد. آنچیزی که مهم است این است که اگر موهای شما در اثررنگ و مش زیاد و یا مواد فر کننده آسیب دیده اند، بهتر است به اسیدیته شامپو دقت کنید. اسیدیته شامپوها بین قلیایی متوسط تا اسیدی سبک تنظیم می‌شود. اگر موهایتان آسیب‌دیده شامپوهای خنثی یا شامپویی با اسیدیته اسیدی سبک که مو را کمتر متورم کرده و لایه خارج
شروع کرده‌ام به خواندن کتاب «آداب روزانه» این کتاب روزانه‌ای زندگی ۱۶۱ انسان مهم تاریخ را بررسی می‌کند. راستش توان خواندن ندارم، ضعف می‌کنم از حس ناخوشایندی که از خودم دارم.  من یک دوره‌ی طولانی چنین منظم بودم منتها دوباره ول شدم و این کتاب من را جلوی خودم میگذارد و دچار عذاب وجدانم می‌کند. منتها باید بخوانم و دوباره آن منِ ایده‌آل را شکل دهم.
شستشوی فرش نه تنها جهت نظافت و تمیزی
منزل بلکه برای بهبود کیفیت و افزایش عمر بیشتر ان، امری الزامی و مهم می
باشد. انواع شستشو در قالیشویی ها رایج می باشد، شستشو با آب، شستشو با
پودر ، شستشو با مواد شوینده و .... شستشوی فرش با هر روش پروسه خود را
دارد. در این میان کلمه اعلاشویی حتما توسط کارشناسان فرش برای مردم اشنا
می باشد. همانطور که از نامش پیداست کلمه اعلا به معنی بالاتر و برتر می
باشد. اعلاشویی نیز به معنای شستشویی برتر و بالاتر با استفاد
به طور کلی نمی
توان گفت استخر بعد از کاشت مو برای افراد مشکل ایجاد می کند، اما حداقل باید تا
زمانی که زخم های سر ترمیم نشده است از رفتن به استخر پرهیز کنید.
بهتر است حدود دو
هفته تا یک ماه از رفتن به استخر و شنا کردن پرهیز کنید. برای آنکه خیالتان از
آسیب نرسیدن به موهای کاشته شده راحت باشد، توصیه می کنیم حداقل تا دو ماه از شنا
کردن پرهیز کنید. کلر موجود در آب استخر باعث خشکی مو شده، شکستن موها، ژولیدگی زیاد
و ظاهر تیره می شود.
شستشو بعد از
کاشت م
یکی از راه ههای پوشاندن کف منزل به غیر
از فرش، موکت می باشد. در گذشته تمام کف خانه با موکت ها پوشیده می شدند
اما امرزوه کف خانه ها را بیشتر با سنگ، سرامیک، پارکت و... می پوشانند. از
انجایی که موکت ها در تمام قسمت های کف از جمله گوشه درب ورودی، زیر پنجره
ها، نزدیک سرویس ها بهداشتی و... همواره در معرض کثیف وآلوده شدن هستند.
موکت ها دائما در معرض خاک گرفتگی هستند هرچند با کشیدن جاروبرقی می توان
تا حدودی خاک آن را گرفت ولی برای پاکیزگی می بایست، مو
شامپو بدون آب اتومبیل (واترلس شامپو )
شامپو بدون آب نانو سان  محصولی فوق العاده و با قابلیت تمیز کنندگی و چربی زدایی بسیارعالی می باشد ، با استفاده از این محصول بدون نیاز به آب و هر گونه ماده شوینده فقط با استفاده از دستمال می توانیم در هر زمان و هر مکان خودروی خود را کاملا تمیز نماییم ، این محصول دارای خواص براق کنندگی و ضد گرد و غبار نیز بوده که آن را نسبت به رغبای خود کاملا متمایز کرده است . استفاده از این محصول موجب صرفه جویی در مصرف آب می گر
لیست محصولات ما: 
کرم پودر ضد آفتاب نورا
کرم بیرنگ ضدآفتاب نورا
کرم بوتاکس نورا
کرم ضدلک
کرم دورچشم رازیانه نورا
کرم زعفران نورا
کرم نارگیل نورا
کرم حلزون نورا
کرم ژل رویال نورا
روغن اکسیر جوانی
روغن خراطین و زالو
صابون پنج گیاه
صابون زردچوبه مکس لیدی
صابون زردچوبه تورمریک
مام پودری نرگس
مام پودری نیکا
مام ژله ای بهارنارنج
رژلب رولی
رژلب مایع
نوره زرنیخ دار 400 گرمی
نوره زرنیخ دار یک کیلویی
ریمل تقویتی
ژل شستشو صورت آلوئه ورا
رنگ مو
شامپو ژ
انواع کاغذدیواری قابل شستشو با ضمانت مزایای کاغذ دیواری ارائه شده :
::تنوع در طرح ها 100 % قابل شستشو
: ::ضد خش و آکوستیک
::قیمت مناسب
: ::نصب در کمترین زمان
::ضمانت در کیفیت و نصب
::طراحی رایگان و تعیین رنگ و طرح کاغذ دیواری
:: هماهنگ سازی رنگ کاغذ دیواری با دکوراسیون موجود
اصفهان، فلکه احمد آباد - ابتدای خیابان سروش( سمت چپ) طبقه فوقانی فرش مجتبی مسقطیان- ساختمان 110
همراه: 09034445530
تلفن 32296795
 سایت       www.chgostar.ir
انواع کاغذدیواری قابل شستشو با ضمانت مزایای کاغذ دیواری ارائه شده :
::تنوع در طرح ها 100 % قابل شستشو
: ::ضد خش و آکوستیک
::قیمت مناسب
: ::نصب در کمترین زمان
::ضمانت در کیفیت و نصب
::طراحی رایگان و تعیین رنگ و طرح کاغذ دیواری
:: هماهنگ سازی رنگ کاغذ دیواری با دکوراسیون موجود
اصفهان، فلکه احمد آباد - ابتدای خیابان سروش( سمت چپ) طبقه فوقانی فرش مجتبی مسقطیان- ساختمان 110
همراه: 09034445530
تلفن 32296795
 سایت       www.chgostar.ir
اثربخشی شامپو ضد ریزش دکتر خوش رج
 
شامپو ضد ریزش و ایجاد اثربخشی عالی : یکی از مشتریان که کم پشتی موها شدیدی داشتن.
بعد استفاده از شامپو و تونیک مو دکتر خوش رج نتیجه را مشاهده کنید. 
 
 
برای دیدن محصول روی متن پایین کلیک کنید
شامپو ضد ریزش دکتر خوش رج و اثربخشی
 
مشخصات یک شامپو خوب
 
نتیجه بهتر و سریعتر برای رشد موها
 
در تهیه، تولید آن استاندارد و اصول اولیه رعایت شده باشد.
 
در عصاره گیری گیاه دقت کافی بخرح رفته باشد
 
زمان نگهداری و تولید آ
اگر شما از فرش های ماشینی استفاده می کنید نیازی نیست بر روی زمان و فصل آن حساس باشید.
چرا که این فرش ها برای خشک شدن و بو گیری نیازی به نور خورشید ندارند و به راحتی و در گرمخانه های گازی خشک می شوند.
بهترین زمان هم برای نور مستقیم آفتاب و پهن کردن فرش ها ۶ ماه اول سال می باشد.
شما در صورتی که نتونید از فرش هاتون بصورت دقیق و اصولی نگهداری کنید یقینا طول عمر اون ها کم خواهد شد و این هزینه ها و مشکلات بیشتری را برای شما بوجود می آورد.
اگر بصورت منظم ف
شستن مو‌ها با شامپو و چنگ زدن آن‌ها باعث ایجاد کرک و پیچ خوردگی در مو‌ها می‌شود و گاهی باز کردن کرک مو مخصوصا مو‌های نازک و بلند به حدی سخت و آزاردهنده می‌شود که فرد مجبور می‌شود موهایش را قیچی کند. موهای رنگ شده به دلیل اینکه تحت تاثیر مواد دکلره قرار گرفته‌اند بافتیم و جنسی خشک پیدا می‌کنند و با شست‌و شو بیشتر رطوبت خود را از دست می‌دهند. شرکت‌های آرایشی- بهداشتی برای رفع این مشکل اقدام به تولید نرم‌کننده‌ها کرده اند که پس از شامپوی
اکستنشن مو روشی است برای زیبایی موها به وسیله اضافه کردن موهای مصنوعی یا طبیعی با روش های خاص، به موی طبیعی. استفاده از روش های نامتداول، موهای نامرغوب و آرایشگر نامتخصص در اکستنشن مو، به موهای سر آسیب جبران ناپذیری رسانده و مدت ماندگاری موهای اکستنشن شده، کم می شود به همین دلیل نحوه مراقبت از موهای اکستنشن شده، امری ضروری و مهم است.
 
نحوه مراقبت از موهای اکستنشن شده
برای داشتن موی اکستنشن شده ی زیبا با ماندگاری بیشتر، مراقبت های بعد از ان
ژل ضد عفونی کننده دست برای کاهش حضور عوامل عفونت زا روی دست ها استفاده می‌شود.
این ژل ها با نابود کردن غشای سلولی باکتری‌ها و پوشینه ویروس‌ ها آن‌ها را نابود می‌کند.
ژل ضد عفونی کننده نیازی به شستشو و آبکشی ندارد و با یکبار مصرف آلودگی ها را از بین می برد.
همچنین با استفاده از این محصول از گسترش سرماخوردگی و بیماری های ویروسی نیز جلوگیری می شود.
توجه داشته باشید که این ژل به دلیل داشتن الکل نباید در معرض آتش قرار بگیرد و مخصوص مصارف خارجی اس
شست و شوی لنز - امروز قصد دارم که یک اشتباه رایج در شست و شوی لنز را که خیلی از شما عزیزان مرتکب میشوید یا به شما توصیه میشود و می‌شنوید را شفاف سازی کنم:
خیلی از شما دوستان عزیز برای شست و شوی لنز چشم خود از سرم شستشو استفاده میکنید که این اشتباه خیلی بزرگی است به دودلیل:
ادامه مطلب
آداب غذا خوردن:
*مستحبات:
1- شستن دست ها پیش از غذا و پس از آن.2- در ابتدا گفتن بسم الله الرحمن الرحیم در آخر گفتن الحمد لله رب العالمین.3- خوردن غذا با دست راست.4- کوچک برداشتن لقمه.5- خوب جویدن غذا.6- هرکس از غذای روبرویش بخورد.7- بتدا میزبان و سپس میهمان بخورند.
* مکروهات:
1- خوردن در حالت سیری.2- پر خوری.3- نگاه به دیگران هنگام خوردن.4- خوردن غذای داغ.5- فوت کردن به غذایی که خورده می¬شود.
6- پاره کردن نان با چاقو.7- گذاشتن نان زیر ظرف غذا.
آداب نوشیدن:
* مستحبا
۱. برا روز مادر شامپو هلث نوشن خریدیم جلو جلو دادیم به مامی استفاده کنه چون لازم داشت + پن اسطوخدوس L'dora خریدم [شفاف کنندگیشو همون اولین بارم که میزنی معلومه .. راضیم ازش] 
۲. کیک خوردن با زهرا
۳. تونسم تایم پلانکمو طولانی تر برم بدون لرزش
 آداب و رسوم کردهای ایران

آداب و رسوم مناطق مختلف ایران و اقلیت های مختلف متفاوت و بسیار زیبا هستند که در کمتر کشوری شما می توانید این چنین تنوعی در اقلیت های آنها پیدا کنید این تنوع ناشی از هوش بالای مردمان ایران زمین و اهمیت بالایی که برای روابط اجتماعی خود قائل هستند می باشد آداب و رسوم کردهای ایران یکی ازجذاب ترین آنها می باشد
ادامه مطلب
واترجت یا دستگاه شستشو فشار قوی برای شستشو انواع سطوح آلوده که بسیار محکم و قدیمی میباشند، ساخته و طراحی شده.
دستگاه واترجت از پر کاربردترین تجهیزات نظافت صنعتی در دنیا میباشد، که بر شاخص های فرآیند شستشو مانند:
سرعت شستشو
کاهش میزان مصرف آب
کیفیت نظافت
افزایش راندمان بسیار تاثیرگذار میباشد.
واترجت در صنعت بیشترین کاربرد را دارد، بطوریکه در یک کارخانه یا معادن که هوای محیط پر از آلودگیست و این آلودگی ها روی دستگاهها و ابزار و سطوح انبا
آب برنج دارای اینوسیتول، یک کربوهیدرات است که باعث ترمیم موهای آسیب دیده می شود.
آب برنج همچنین حاوی اسید آمینه است،
اسید آمینه سبب تقویت ریشه های مو، افزایش حجم مو و داشتن موهای براق و صاف می شود.
آب برنج، همان آب نشاسته‌ی حاصل از برنج پخته شده و یا برنج خیس خورده شده می باشد.
تصور بعضی افراد این است که آب برنج موها را صاف و براق می کند و به رشد سریع تر آن نیز کمک می‌کند.
قرن هاست که زنان در جنوب شرقی آسیا، چین و ژاپن از آب برنج به عنوان درمانی
مبل ها تأثیر زیادی در آراستگی منزل دارند اما در صورتی که مبل ها کثیف و پر از لکه باشند ، زیبایی منزلتان را از بین می برند . بسیاری از افراد روش تمیزکردن مبل در منزل را نمی دانند و نظافت مبل را یکی از مشکل ترین بخش های نظافت منزل می دانند.شستشوی مبل اصولی دارد که اگر این اصول را رعایت نکنید و تمیز کردن مبل را به طور صحیح انجام دهید، به پارچه ی مبل آسیب می رسد .بنابراین روش تمیزکردن مبل در منزل را بیاموزید و با این روش اصولی که در این بخش از نکات خا
شامپو 300 میل ضد شوره مخصوص مو های چرب آموس وان
رفع شوره سر - تنظیم چربی پوست و مو - درمان پوسته ریزی
حاوی سالسیلیک اسید، پروویتامینB5، پروتئین هیدرولیز شده سویا و Dermosoft liquid
شماره پروانه سیب سلامت :  56/21664حجم : 300 میلی لیتری

ادامه مطلب
شامپو تخصصی مخصوص موهای خشک  آموس وان
دارای تاییدیه سیب سلامت سازمان غذا و دارو ایران
دارای نشان استاندارد تولید
شماره پروانه سیب سلامت: 56/20688
مناسب جهت استفاده آقایان و بانوان
تحت لیسانس فرانسه -تولید ایران
 حاوی مواد کاملا  طبیعی  شرکت sinerga فاقد پارابن ، کوکامید DEA و سیلیکون 
حجم : 300 میلی لیتر

ادامه مطلب
پسرک وارد فروشگاه شد. در به در در قفسه‌ها به دنبال شامپویی می‌گشت که انقلابی باشد، حتما نه شامپویی که چپیه دورِ درش انداخته باشند یا که زیرِ قوطی‌اش که دست بکشی ته ریش‌های نرم کرکی‌ای وجود داشته باشد، او می‌خواست یک شامپوی ایرانی بخرد. 
آن قدر این حرکتش به زعم خودش حماسی بود که یک گروه موسیقی نظامی درونِ مغزش با طبل و شیپور مشغول اجرای موسیقیِ سر زد از افق بودند. به شامپویی رسید که اسمش پرژگ بود و کنیه‌اش سیر!
او قبلا در آینه جادو دیده بود
 
آداب و رسوم شب یلدا در جای جای ایران
آداب رسوم شب یلدا از رسوم دلپذیر و به یاد ماندنی در میان ایرانیان است که اغلب ایرانیان آن را در هر کجای ایران باشند انجام می دهند.
 
 تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا در جای جای ایران باستان
نزدیک به چند هزار سال است که آخرین شب پاییز یعنی شب یلدا که تاریک ترین و درازترین شب سال است توسط ایرانیان جشن گرفته می شود و آیین ها و رسومات مختلفی در این شب به یاد ماندنی در کنار هم سپری می کنند ، شب زیبایی که در شهرهای
تصوری که همگان از بزرگ کردن و تربیت بچه دارند این است که تمام وقت باید مراقب بچه بود. جای خوابش راحت و گرم باشد و از بیرون بردن بچه تا زمانی که نوزاد است خودداری شود. اما امروز در پرشین وی می خواهیم سبکی عجیب از بزرگ‌ کردن بچه را به شما نشان دهیم که در کشورهای اروپای شمالی رخ می دهد.

ادامه مطلب
شامپو تخصصی تقویت کننده و ضد ریزش مو  آموس وان
دارای تاییدیه سیب سلامت سازمان غذا و دارو ایران
دارای نشان استاندارد تولید
شماره پروانه سیب سلامت: 56/20692
مناسب جهت استفاده اقایان و بانوان
تحت لیسانس فرانسه -تولید ایران
حجم : 300 میلی لیتر

ادامه مطلب
شامپو ضد ریزش مو
افزودنی های شامپو ضد ریزش مو خود به دو دسته تقسیم بندی می شوند.
الف- افزودنی های عمومی
موادی مانند نگهدارنده ها برای جلوگیری از آلودگی میکروبی، نمک برای افزایش قوام شامپو و اسانس برای خوشبو نمودن شامپو و ا.د.ت. آ (EDTA) برای کاهش سختی آب و سیتریک اسید جهت تنظیمپ هاش جزء افزودنی های شامپو به حساب می آیند.
اگر به ترکیبات تشکیل دهنده شامپوهادقت کنیم خواهیم دید اجزائی مثل اسیدسیتریک، نمک، ا.د.ت.ا، نگهدارنده، اسانس، رنگ و آب در همه شا
بهترین شامپو برای ریزش مو
7. نارگیل
یکی‌از دلایلی که شامپوهای نارگیل متعددی موجود هست همین میباشد. نارگیل به داشتن خاصیت مرطوب‌کننده توانمند آوازه داراست. درضمن، یک کدام از عارضه ها اصلیِ ریزش گیسو پوست رمز کم آب میباشد. برای خودداری از ریزش گیسوِ ناشی از کم آبی و تندرست‌سازی فولیکول‌های رمز، هرروز روستا دقیقه روغن نارگیل را به ریشه موهای خویش بمالید.
 
8. سرکه سیب
علاوه بر جراحت ناشی از بی آبی، ریزش گیسو ممکن میباشد به جهت فولیکول‌های مس
کلمه شامپو از ریشه زبان سانسکریت در هندی به معنای مالیدن، فشار دادن، ماساژ دادن می آید و در سال ۱۷۶۲ وارد زبان انگلیسی شده است. پوست کف سر و موها توسط ماده ای به نام سبوم که از ریشه های مو ترشح می شوند چرب و براق می شوند. این ماده چرب علاوه بر اینکه باعث درخشندگی و جلای موها میشود بعلت چربی خود جاذب گرد و غبار و کثیفی نیز می باشد. فلسفه وجودی شامپو برداشتن این کثیفی و چربی هاست طوریکه بیش از اندازه پوست سر و مو خشک نشوند.
یک شامپوی خوب باید بتوا
انواع بطری اسپری
یکی دیگر از محصولات آرایشی بهداشتی انواع ظرف اسپری است که مدل های متنوع می تواند داشته باشد و معمولا با کیفیت های متفاوت و قیمت های ارزان تا گرانی عرضه می شود. ظرف اسپری معمولا در حجم های 50 میلی لیتر تا 200 میلی لیتر عرضه می شود که البته حجم های بالاتر نیز موجود است که برای مصارف غیر عمومی مثل آرایشگاه ها و غیره کاربرد دارد.
متریال مورد استفاده برای تولید ظرف اسپری معمولا از پلاستیک، اکریلیلک، شیشه و یا آلمینیوم می باشد که با ت
۴ – برس گرد وسیع، برای صاف کردن موها
بهترین شامپو برای ریزش مو
 
در صورتی دوست دارید موهایتان شرایط‌دار شود یا این که در پی ساخت موهای موج‌دار می باشید، این برس برایتان مطلوب میباشد، اما چنین برسی برای صاف کردن موهای خیلی فر یا این که موهای کوتاه هم خیلی به عمل می آید.
 
 
 
۵ – برس دندانه چوبی، برای موهای فر
 
در شرایطی که موهایی فر دارید پیشنهاد می کنیم برسی با دندانه‌های چوبی تهیه و تنظیم نمایید، چون چنین برسی از طرفی فشار کمتری به موهای
مبل ها تأثیر زیادی در آراستگی منزل دارند اما در صورتی که مبل ها کثیف و پر از لکه باشند ، زیبایی منزلتان را از بین می برند . بسیاری از افراد روش تمیزکردن مبل در منزل را نمی دانند و نظافت مبل را یکی از مشکل ترین بخش های نظافت منزل می دانند.شستشوی مبل اصولی دارد که اگر این اصول را رعایت نکنید و تمیز کردن مبل را به طور صحیح انجام دهید، به پارچه ی مبل آسیب می رسد .بنابراین روش تمیزکردن مبل در منزل را بیاموزید و با این روش اصولی، به نظافت مبل های خود بپ
چند نکته مهم لطفا لطفا توجه کنید
 
1.طریقه شستن کلاه گیس دقت کنید
اول از همه کامل کلاه گیس را شانه کنید تا هیچگونه #گره #خوردگی یا #پت #بودن درون موها مشاهده نشود
سینک یا ظرفی را پر از آب ولرم کنید به اندازه ای که وقتی کلاه گیس را درون ظرف آب فرو میکنید آب تا #یک #بند #انگشت از کلاه گیس بالاتر باشد
روی کلاه گیس #شامپو #نرم #کننده بریزید و کلاه گیس را با آرامی درون آب فرو برده تا #نیم #ساعت بزارید تا کامل درون #آب و #شامپو #خیس بخورد
پس از نیم ساعت کلاه گ
عادت های بهداشتی کودکان
 
شستن مو
حمام کردن
مراقبت از پوست
برای نوجوانان
بهداشت دهان
مراقبت از زیر بغل
شستن دست
ناخن ها
توالت
چرخه قاعدگی
عادت های بهداشتی خوب از اوایل شروع می شودداشتن عادت های بهداشتی خوب بیش از شستن دست ها است. به فرزندان خود بیاموزید که در سن جوانی یک روال بهداشت سالم داشته باشند می توانند عاداتی را ایجاد کنند که در طول زندگی آنها پایدار باشد. از این راهنمای سر تا پا استفاده کنید و به بچه های خود عادت های بهداشتی خوبی یاد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها