نتایج جستجو برای عبارت :

هفته ورزش بروجرد

 
 
آغاز هفته "تاریخ ورزش بروجرد"گرامی باد26 بهمن الی 2 اسفند  1398با شعار " بروجرد شهر فرزانگان و استعداد های درخشان" 

 
 
از آنجا که سایت ورزشی فرهاد داودوندی برای اولین بار در  ورزش ایران، تمامی هفته های سال در بروجرد را بنام هیئات ورزشی نامگذاری کرده استلذا از تاریخ 26 بهمن الی 2 اسفند توسط این سایت ورزشی بنام هفته "مربیان ورزش بروجرد" نامگذاری گردیدهمشهریان عزیز و جامعه محترم ورزش بروجرد در تمامی رشته های ورزشی می توانندبرای رسانه ای شدن،زن
19 خرداد سالروز تولد استاد ناصر پور مردی که نامش با بسکتبال لرستان

گره خورده است
به قلم:  فرهاد داودوندیهر گاه سخن از استاد "ناصر پور" به میان می آید ناخود آگاه  ورزش بسکتبال به ذهن خطور می کندسالیان سال است برادران " پور" و خانواده های محترم شان در ورزش و بخصوص بسکتبال بروجرد حضوری بسیار فعال داشته و دارندسابقه
حضور مستمر استاد ناصر پور در ورزش بسکتبال به اوایل دهه 50 برمی گردد و
جالب اینکه این حضور ورزشی تاکنون بدون وقفه ادامه داشته استاین
‍ سرمایه های بروجرد(قسمت 21)

استاد عباس خردمند

مرد تکرار نشدنی ورزش بروجرد
بعضی
ها تکرار نشدنی هستند، حضورشان در زمینه های تخصصی خودشان در ورزش بسیار
تاثیر گذار  است، بنوعی این افراد نقش شان در جهان هستی به این گونه تعریف
شده، که بیایند تا به ورزش هر شهر و دیار هویت ببخشند.استاد عباس
خردمند فقط یک پیشکسوت  ورزشی نیست، استاد اخلاق است، شاعری که تمام
کوهستان های این دیار را به مانند کف دست می شناسد، بدون هیچ گونه ادعایی.استاد
خردمند سرما
 شهرستان بروجرد یکی از شهرستان‌های غرب ایران است
پایتخت کشور فرانسه با نام پاریس شناخته
می‌شود؛ اما این نام فقط مختص به این شهر نیست. به عنوان مثال شهر‌هایی در
کشور ما هستند که به دلیل شباهتی که به پاریس دارند با نام پاریس کوچولو
شناخته می‌شوند. یکی از این شهر‌ها با نام بجنورد شناخته می‌شود. البته
بروجرد نیز با نام پاریس کوچولو شناخته می‌شود که در این مطلب به معرفی شهر
بروجرد می پردازیم.
 
ادامه مطلب
باربری مشهد
باربری مشهد به عنوان نخستین باربری که به صورت گسترده هم در زمینه حمل بار درون شهری فعالیت می کند و هم هر گونه محموله ای را از مشهد دیگر نقاط کشور حمل می کند شناخته می شود. حمل بار از مشهد به بروجرد نیز از جمله این موارد قلمداد می گردد.
حمل بار ارزان مشهد بروجرد
زلزله‌ای به بزرگی ۲/۶ ریشتر ساعت ۱۰ صبح امروز بیستم اردیبهشت ۹۹ بروجرد در شمال استان لرستان را لرزاند.
این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین و در فاصله ۸ کیلوکتری شهر بروجرد رخ داد.
شب گذشته در ساعت ۲۲:۲۸ نیز زلزله‌ای به بزرگی ۲/۵ ریشتر در فاصله ۱۲ کیلومتری الشتر واقع شد.
#پلدخترنیوز@poldokhtarnews
مشاهده مطلب در کانال
مقنعه تترون نخی آلین همان مقنعه ساده بوده و از پارچه نساجی بروجرد که بهترین پارچه برای مقنعه نخی می باشد دوخته شده است و برای استفاده روزمره دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و ... مورد استفاده دارد.
خرید آنلاین مقنعه بروجرد
ملت فهیم ومردم شریف دیار بروجرد از حضور بسیار عالی در
انتخابات مجلس شورای اسلامی کمال تشکر وسپاس را داریم .
********************************************
جناب آقای حاج عباس گودرزی وسرکار خانم فاطمه مقصودی
انتخاب شما توسط مردم عزیز ومتعهد دیار بروجرد را تبریک
عرض  می نماییم .
مردم انتظار دارندباقدرت مجلس که در اختیار دارید پیگیرحقوق
حقه منطقه بروجرد باشید وبه امور ماندگار وزیر بنائی کوشش
واقدامات ثمر بخش نمائید .
که (فرودگاه)(راه آهن )(سدکپرگه )(سیمای بروجرد )
هفته تربیت بدنی و ورزش از تاریخ ۲۶ مهر آغاز می‌شود و تا 2 آبان ادامه می‌یابد. در این هفته آگاهی‌هایی به منظور آشنایی تمام جامعه با اثرات ورزش و تاثیر آن بر روی فرد و عملکرد کل جامعه به مردم داده می‌شود و درباره ورزش‌هایی که می‌توان در خانه و با خانواده انجام داد سخنرانی‌هایی صورت می‌گیرد. در ادامه‌ با ما همراه باشید تا مطالب بیشتری راجع به هفته تربیت بدنی و ورزش بخوانیم. 
برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره ورزشی می توانید با مشاوران مر
 
 
عجیب ترین پیست تارتان دنیا در بروجرد!
شنیده ها حاکیست قرار است حدود 100 متر از پیست دو و میدانی بروجرد برای دوندگان ترمیم شود( پیست استادیوم شهید علی بیات حدودا 350 متر است)آنوقتی که چند سال قبل با هزینه بیت المال، تمام پیست را مثلا درست کردند شش ماه  هم دوام نیاورد،خدا بخیر کند پیستی که قرار است 100 مترش برای استفاده دوندگان ترمیم شود، احتمالا شش روز هم دوام نخواهد آورد!!!!راستی حکایت تمرین  دوندگان بالای 100 متر به مانند: 400 متر، نیمه استقامت و
کمک مومنانه
با سلامسرور گرامی وارجمند
در پی فرمایشات مقام معظم رهبری وتاکید بر دستگیری ازنیازمندان در این ایام ‌با لبیک‌ و اجرایی  کردن  منویات ولی امر مسلمین نیازمندان شهرمان بروجرد را دریابیم در همین راستا در نظر داریم.باتفاق جنابعالی  در ماه مبارک رمضان بر سر سفره ی نیاز مندان حضوری نامحسوس داشته باشیم و حدود   ۴۰۰ خانواده نیازمند را با عنایت ویژه شما خیرین گرامی  در حد وسع تامین نماییمشما خیرین گرامی   میتوانید با هرمقدار از طریق
 
 
 
 
کمک جعفر غلامی به تیم فوتبال وحدت بروجرد
 
 
50.000.000 ریال هزینه مراسم سالگرد مرحوم پدر گرامی آقای جعفر غلامیبه تیم فوتبال جوانان وحدت بروجرد اهدا شدبه دنبال حضور تیم فوتبال جوانان وحدت بروجرد در لیگ دسته اول ایرانآقای جعفر غلامی از چهره های خوش نام و از ورزشکاران اخلاق مدار بروجردتوسط سایت فرهاد داودوندی مبلغ 50.000.000 ریال ( پنج میلیون تومان ) به مسوولین تیم فوتبال وحدت بروجرد اهدا نمودصمیمانه برای آقای جعفر غلامی که به مناسبت سالگرد د
بسیاری از افرادی که به میگرن مبتلا هستند به دلیل احتمال ایجاد سردرد از ورزش کردن دوری می کنند در صورتی که این افراد می توانند با در نظر گرفتن موارد خاصی ورزش را در برنامه هفتگی خود قرار دهند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا از mens health ، یک متخصص اعصاب از مرکز سلامت NYU معتقد است که افراد مبتلا به میگرن با رعایت کردن رژیم غذایی و داشتن خواب مناسب می توانند ورزش را هم در برنامه خود داشته باشند.افراد مبتلا به میگرن می توانند سه بار در هفته و به طو
همه‌ی ما اسم ورزش پیلاتس را شنیده‌ایم، اما ممکن است تنها افراد اندکی اطلاعات دقیقی در مورد این ورزش داشته باشند. اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که با ورزش پیلاتس آشنایی ندارید، احتمالا سؤالات زیادی در این‌باره در ذهن‌تان وجود دارد . «ورزش پیلاتس دقیقا چیه؟»، «می‌تونم با کمک این وزرش وزن کم کنم؟»، «ورزش پیلاتس چه فایده‌هایی داره؟». پس بیایید برای آشنایی بیشتر با ورزش پیلاتس، این متن را با هم بخوانیم.
ادامه مطلب
یک جامعه سالم جامعه ای است که افراد جامعه به ورزش اهمیت بدهند و ساعتی از روز را در باشگاه یا پارک و یا حتی در خانه به ورزش و نرمش بپردازند.
ورزش = سلامتی جسم و روح
 
26 مهر روز تربیت بدنی و ورزش
ز نیرو بود مرد را راستیز سستی کژی زاید و کاستی
هفته تربیت بدنی و ورزشبه همه ی ورزشکاران و ورزش دوستانمبارک باد
 
 
 
تا پایان هفته با ثبت نام در مجموعه 2 جلسه رایگان هدیه بگیرید
 
آدرس:تهران- سعادت آباد
تلفن:
02126350263
همراه:09122861841 – 09372495824
لینک ورود به ثبت نام آ
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، عبداله بنهری فرماندار شهرستان برخوار در پیامی این هفته را به رئیس اداره ورزش و جوانان و کلیه همکاران و ورزشکاران این شهرستان تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است:
((یارب قو علی خدمتک جوارحی))
خدایا اعضایم را در خدمتت توانا کن
یقیناَ توسعه و پیشرفت شهرستان برخوار مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم ودلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء ای

توصیه‌هایی برای ورزش دوندگان در آب 
در آب با سرعت زیاد راه بروید این کار آمادگی جسمانی شما را افزایش می‌دهد‎
 
دوندگان می‌توانند با انجام ورزش‌هایی در آب و شناگران توانایی خود را در مسابقه‌ها افزایش دهند و قدرت بدنی خود را بیشتر کنند.
ادامه مطلب
ورزش و فعالیت بیشتر در طول روز کاری و در دفتر کار
زیاد نشستن و کم ورزش کردن، برای سلامتی شما مضر است. بنابراین، از روی صندلی بلند شوید و فعالیت های بدنی مثل باشگاه رفتن و یا پیاده روی را، به بخشی از برنامه ی روزانه ی خودتان تبدیل کنید.
شما تمام تلاشتان را می کنید تا زمانی را برای ورزش کردن کنار بگذازید، اما پیدا کردن زمان خالی برای ورزش، کار سختی است. پس چرا وقتی که سر کار هستید، ورزش نکنید؟ 10 روشی که در ادامه ی مقاله، آمده است را در نظر بگیرید ت
بازی امروز پرسپولیس ساعت چنده از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده
دار پرونده برچسب ورزش پرسپولیس امروز زمان چنده صفحه 2 مدت ورزش پرسپولیس و پارس جنوبی جم سر مهم‌ترین ورزش امروز پرسپولیس سر باشگاه آزادی با . فوتبال بزرگ هفته بیست و دوم پیکان 0 2 پرسپولیس پرسپولیس الاهلی عربستان سه شنبه 20 فروردین ساعت 20 00 آدینه 23 فروردین ساعت.
ادامه مطلب
یه چیزی که در مورد ورزش فهمیدم اینه که با وجوده این که وقت میگیره باعث میشه یه جوری کار های بیشتری هم بکنی مث اینه که زمان کند بشه الان یه ۲ هفته ای بود که هیچ گونه تحرکی نکرده بودم تو همین مدت زبان رو ول کردم و با "هیچ کاری کردن" کلش گذشت (یا هیچ کاری نکردن؟!) خلاصه که حس میکنم ورزش ادم رو سریع تر میکنه 
یه چند تام کتاب پیدا کردم که خیلی خوشم اومد (نخوندمشون البته) از اسمش و اینکه فک نمیکردم وجود داشته باشه خوشم اومد  http://bayanbox.ir/info/6847822293273488737/epdf.tips-

بزرگ کردن سینه با ورزش +تصاویر
 
انواع ورزش برای بزرگ کردن سینه
 
همه ی خانمها دوست دارند سینه هایی زیبا و خوش ترکیب داشته باشند و شاید هم شنیده باشید سایز سینه خانم ها با ورزش افزایش می یابد! ولی اجازه بدهید پیش از شروع اموزش تمرینات، کمی از ساختمان بدن برایتان بگوییم.
ادامه مطلب
ورزش برای درمان یبوست به روش خانگی
 
ورزش برای درمان یبوست
 
یبوست یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی است و اعلب اشخاص برای درمان آن راه حل های مختلفی را امتحان می کنند، انجام چند تمرین ورزشی ساده کمک زیادی به درمان این مشکل خواهد کرد.
ادامه مطلب
13 فایده ذهنی ورزش کردن
بسیاری از افراد با هدف افزایش آمادگی جسمانی و داشتن تناسب اندام ورزش می‌کنند؛ با این حال ورزش علاوه بر فواید جسمانی فواید ذهنی و مغزی زیادی نیز دارد.
 
ورزش کارایی مغزی را افزایش می‌دهد. فواید ذهنی و روحی که ورزش به همراه دارد عبارتند از:
 
ادامه مطلب
ورزش یکی از اثرگذار ترین عوامل در موفقیت جراحی لاغری به حساب می آید. ورزش می تواند به بیماران جراحی لاغری کمک کند تا علاوه بر کاهش وزنی ایده آل و حفظ وزن جدید خود، سالم زندگی کنند. پس از عمل لاغری،جراح لاغری احتمالا به شما توصیه می کند که یک مربی ورزش حرفه ای انتخاب کنید که با توجه به نیاز ها، توانایی ها و اهداف کاهش وزنی تان برنامه ای مناسب برای شما تنظیم کند.
ورزش بعد از جراحی لاغری چه اهمیتی دارد؟
فعالیت های ورزشی پس از اسلیو معده یا انوا
                                                                                             (صفحه 4)
بیا زروی بصیرت به بین بهار  بروجـــرد **** 
 قدم گذار به گــــــلدشت وباغسار
بروجرد

به فصل سبز ورویش گلها بیا تماشا کـــن **** جمال
وجـــــلوه حق را تو از بهار بروجرد

چگویمت که بروجرد ما بهشت برین است **** به ویژه فصل
گل  ودشت مشکبار بروجرد

جلسات اصحاب فرهنگ با زحمات حاج آقا بوربور وحضور
دلسوزان شهر تشکیل میگردد .

آقای دکتربنایی ریاست
 
قوانین ورزش والیبال
 
بازی والیبال (به انگلیسی:Volleyball) یک ورزش تیمی و ششمین ورزش محبوب و گسترده ترین ورزش در برخی
کشورهای دنیا است که در آن بازیکنان در دو تیم شش نفره، در دو سوی توری قرار می گیرند و سعی میکنند تا طبق
قوانین بازی، توپ را از روی تور در زمین تیم مقابل فرود آورند. طول زمین والیبال ۱۸ متر و عرض آن ۹ است. هرتیم
حداقل باید ۳ ست( یا دست) از ۵ پنج ست بازی را ببرد، تا بتواند برنده مسابقه شود.
ادامه مطلب
چگونه ورزش کردن را شروع کنم؟








ورزش به شما مقاوم و شخصیت می دهد
 
امروزه تنها عده کمی از افراد بزرگسال از
ورزش کردن لذت می برند و اگر به بزرگسالان پیشنهاد خرید، غذا خوردن و یا
تنها نشستن و ورزش را بگوییم اکثریت همه ی پیشنهادات را می پذیرند جز گزینه
ورزش و تمایلی به انجام آن ندارند.
ادامه مطلب
یکی از چیزهایی که بنظرم خوبه بهش بیشتر فکر کنیم، بحث ورزشه. وقت ما به عنوان یک منبعِ تمام شدنی باید به فعالیت هایی تخصیص داده بشه که بیشترین بازده رو برامون به ارمغان بیاره. چندجور میشه به ورزش وقت اختصاص داد: یک نوع ورزش قهرمانی است و یک نوع دیگر ورزش برای حفظ سلامتی و شادابی و نشاط و ... که منظور من نوع دوم است و اصلاً بحثم مربوط به ورزش قهرمانی نیست.
ادامه مطلب
افزایش طبیعی رشد قد در 12 هفته    
دانلود فایل
 
 
 
 
افزایش قد با ۱۰ روش طلایی | چطورپژوهش‌ها هم نشان می‌دهند که رشد قدِ بیشتر افراد در اواسط دهه‌ی سوم زندگی متوقف می‌شود ... با در نظر گرفتن این نکته، بهترین روش‌ها برای افزایش قد طبیعی در ادامه ذکر می‌شوند ... البته برای اثرگذاری،‌ باید حداقل ۲ ساعت در روز و ۴ تا ۵ روز در هفته شنا کنید.www.asreelm.com › سبک زندگی › تناسب اندامتمرینات افزایش قد به صورت طبیعی - عصرعلم۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - شما از اهمیت ورز
«ز نیرو بود مرد را راستی ز سستی دروغ آید وکاستی»ورزش هویت‌زاست و می‌تواند نمادی از استقلال و فرهنگ جوامع باشد. بنابراین چنانچه به دنبال عزت، صلح و آبادانی هستیم، در امر ورزش سرمایه‌گذاری کنیم.این‌جانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به کلیه دست‌اندرکاران امر ورزش در شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون ایشان را خواستارم. بی‌تردید ظرفیت‌های بومی و سرمایه انسانی جوان و مستعد، زمینه
 
                  
گزارش برنامه:
سه کوزان (sekuzan) نام قله و کوهی از سلسه کوههای زاگرس در شهرستان بروجرد است. این کوه در شمال غربی شهر بروجرد قرار گرفته است و ۳۴۴۰ متر ارتفاع دارد سه کوزان به همراه کوههای مجاور به پهنه زاگرس مرتفع تعلق دارند سه کوزان کوهی کشیده و مخروطی شکل است و علت نام گذاری آن به این دلیل است که دارای سه کوهان یا قوز است. این کوه دارای چشمه های متعددی است که چشمه توتیا از بقیه مشهورتر است همچنین چشمه پر آب دیگری در مسیر قله
ورزش پیلاتس چیست؟ چه فواید و عوارضی دارد؟ورزش پیلاتس یکی از تمرینات یا بهتر است بگوییم رشته های ورزشی مرتبط با سلامت است که در ﺳﺎل ١٩٢٠توسط ژوزف هوبرتوس پیلاتس بنیانگذاری شده است. اﻦ ورزش در اﺑﺘﺪا ﺗﻮﺳﻂ ژوزف ﻼﺗﺲ ﻋﻠﻢ ﻨﺘﺮل ﺑﺪن ﻧﺎم ﺬاری ﺷﺪه ﺑﻮد ﻪ ﺲ از ﻣﺮگ وی ﺑﺪﻟﻞ اﺣﺘﺮام و ﺣﻔﻆ ﺎد و ﺧﺎطﺮه او ﺗﻮﺳﻂ ﺑﺎزﻣﺎﻧﺪﺎﻧﺶ ﺑﻪ ﻧﺎم ﻼﺗﺲ ﻣﺘﺪاول ﺷﺪ. ورزش پیلاتس در حال حاضر یکی از برنامه های ورزشی بسیار معروف امروزی در سراسر دنیا ا
کد بیس شبکه ورزش تاجیکستان 11785 از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بیس کد شبکه ورزش تاجیکستان روی ماهواره یاهست 11785
587 Likes 85 Comments خبرگزاری جعلی techsat on Instagram بیس کد گروه ورزش تاجیکستان صورت جعلی 11785 H 27500. خانه بیس Biss کانال ورزش تاجیکستان TV Varzish سر یاه دست این شبکه به پخش تصویر SD به چین کانس 27500 12015 به خانه بیس فعال میباشد 11785 H 27500.
ادامه مطلب
 

 

خیرین عزیز سایت فرهاد داودوندی حامی بورسیه تحصیلی دو دانش آموز

بسیار"مستعد"، اما "نیازمند"
 مدتهاست دو دانش آموز دختر و پسر تحت پوشش بنیاد کودک بروجرد را که از دانش آموزان مستعد اما کم بضاعت هستند را بعنوان حامی تحصیلی توسط خیرین عزیز سایت فرهاد داودوندی کمک می کنیم در ادامه کمک های قبلی یکسال گذشته، از کمک های یک همشهری خیر بروجردی ساکن در تهران ، امروز دو فقره چک به مبالغ 5.000.000 ریال جهت کمک هزینه فصل پائیزجمعا به مبلغ 10.000.000 ریال برای
زنان باردار چه ورزش هایی انجام دهند

پیاده‌روی و دوچرخه ثابت مناسب‌ترین ورزش برای زنان باردار








بهتر است زنان باردار پیاده‌روی، دوچرخه ثابت و یا شنا را در برنامه روزانه خود قرار دهند
 
رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان معتقد
است: با توجه به فواید ورزش و تاثیر تمرینات منظم بر روی سلامت مادر و
جنین، بهتر است زنان باردار هفته‌ای ۳ تا ۵ بار به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه
پیاده‌روی، دوچرخه ثابت و یا شنا را در برنامه روزانه خود قرار دهند.
ادام
سلولیت فقط این طور نیست که زشت و بسیار پراکنده باشد. مبارزه با آن هم بسیار سخت است. آیا ورزش می‌تواند برای مبارزه با سلولیت به ما کمک کند؟
ورزش همچنان مفید برای مبارزه با سلولیت
بله، ورزش به کم کردن سلولیت کمک می‌کند... البته در برخی موارد. اما مهم تر از همه چیز، پیشگیری از ایجاد سلولیت است.
در واقع، سلولیت یک شیوۀ ذخیرۀ چربی هاست، این شیوه زمانی فعال می‌شود که ما بیش از آنچه مصرف می‌کنیم، کالری دریافت کنیم. بنابراین ورزش کردن باعث می‌شود که
ورزش باعث افزایش آمادگی جسمانی و سلامت عمومی می‌شود، بسیاری از افراد به دلیل این که زمان کافی ندارند، ورزش نمی‌کنند. ورزش صبحگاهی فواید زیادی دارد که دانستن آن‌ها می‌تواند برای افراد ایجاد انگیزه کند تا صبح‌ها پیش از شروع فعالیت‌های روزانه ورزش کنند.

ادامه مطلب
پهلوانان نمی میرند ورزش می کنند: ورزش از نگاه رهبرمان
 
پهلوانان نمی میرند ورزش می کنند: سید علی خامنه ای
معرفی:
ورظش: اگر می خواهی بدونی که فرق این ورظش و اون ورزش از کجاست تا به کجا حتماً این کتاب رو بخون، اون وقت می فهمی که این جسم طوری آفریده شده که اگر شما ورزش نکردید مثل این است که نخوابیده اید ، مثل این است که غذا نخورده اید .
بریده کتاب(۱):
من قهرمان ها را دوست می دارم . علاوه بر این که هم ورزشکارها را در همه ی رشته های ورزشی دوست می دارم ، قه
۱. هنگام ورزش، باید مجاری تنفسی مانند، بینی، حلق و حنجره و برونشها که هوا را به داخل ریه‌ها هدایت می‌کنند کاملاً باز باشند. بنابراین باید دقت کرد که شخص دچار گرفتگی بینی و یا لوزه‌های بزرگ و متورم و برونشیت نباشد.۲. کبد، جهازهاضمه، قلب و ریه‌ها باید سالم باشند و اعمال خود را تقریباً به‌طور صحیح انجام دهند.۳. ورزش باید تا حد امکان در هوای آزاد انجام شود.۴. هنگام ورزش نباید لباس زیاد به تن کرد و کفش‌ها نیز باید فاقد پاشنه باشند.۵. سطح بدن باید
شاید خیلی دوست دارید ورزش کنید، اما نه حال و حوصله‌اش را دارید و نه برنامه‌‌ای خاص و منظم، یا اینکه بدن‌تان آسیب دیده‌ است. شاید هم انقدر گرفتارید که «وقت ندارید سرتان را بخارانید» چه برسد به ورزش! با وجود تمام این آسمان ریسمان‌هایی که به هم بافتید، می‌خواهم بگویم که دقیقا باید از همین امروز ورزش کردن را شروع کنید! می‌دانید چرا؟ چون فواید ورزش خیلی فراتر از کم کردن وزن و خوش‌هیکل شدن است.
                                    
ورزش همه چیز را به
مطالعات جدید نشان داده است که گرم شدن بدن بر اثر ورزش باعث کاهش اشتها می‌شود.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از Science News ، ممکن است برخی تصور کنند که بعد از ورزش اشتها افزایش می‌یابد و به دلیل کالری سوزی بدن نیاز بیشتری به غذا دارد اما تجربه نشان داده است که افراد بعد از ورزش کردن کمتر غذا می خورند.محققان اخیرا دلیل این مساله را دریافته اند. هنگامی که بدن بر اثر ورزش کردن گرم می‌شود و تحت فشار قرار می‌گیرد سلول‌هایی که در مغز
سلام 
دختری ۲۳ ساله هستم که چند ساله پشت کنکورم و امسال خدا رو شکر قبول میشم در رشته پزشکی، یه سوال دارم من تا الان چون دانشگاه نرفتم اطلاع درستی از زمان بندی های کلاس های دانشگاه ندارم ، سوالم این هستش که یه دانشجوی پزشکی آیا وقت آزاد برای ورزش خصوصا رشته های ورزشی رزمی داره؟
تا الان رشته های رزمی کار نکردم اما هفته ای سه بار رو تمرینات باشگاهی داشتم و هرگز ورزش رو تو زندگیم رها نکردم و دلم نمیخواد حالا که دانشگاه میرم ورزش رو رها کنم و تصمیم
نمونه‌های ورزش‌ های هوازی عبارتند از: دستگاه‌های ورزشی هوازی (کاردیو)، رکاب زدن، دویدن، شنا کردن، پیاده‌روی، کلاس‌های ورزشی هوازی، اسکی‌ صحرایی و کیک‌بوکسینگ، البته انواع بسیار دیگری هم وجود دارند.اگر شدت انجام ورزش‌ هوازی بیش از حد بالا باشد، به ورزش غیرهوازی تبدیل می‌شود. به عبارت دیگر، تفاوت بین ورزش‌ هوازی و غیرهوازی در شدت انجام آنها است.ورزش هوازی نه تنها به تناسب اندام کمک می‌کند، بلکه مزایای شناخته‌شده‌ای برای سلامتی جسم
ورزش های مناسب سفر








ورزش های مناسب سفر
 
سفر به
راحتی می‌تواند علاقه‌مندترین افراد به ورزش را سست کند و آن‌ها را از ورزش
کردن باز دارد. به راحتی به بهانه سفر یا در جاده بودن می‌توانید از تناسب
اندام خود غافل شوید. گاهی اوقات به دلیل عدم دسترسی به منابع باعث می‌شود
شما از تناسب اندام خارج شوید. نگذارید سفر شما را کنترل کند و
انعطاف‌پذیر بمانید.
ادامه مطلب
 کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب ...
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - ...tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-ورزش-و-فعا
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب ...
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - ...tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-ورزش-و-ف
ورزش زومبا یکی از مهیج ترین ورزش ها برای تناسب اندام است.ما سعی کرده ایم با آموزش زومبا، زومبا کودکان و بزرگسالان و بانوان و آقایان را پوشش دهیم.اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان:
تلفن تماس 24ساعته و 7 روز هفته: 28423118-021 – 09130919446,7,8
آدرس سایت: 118file.com
برای مشاهده ویدیوهای بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#ورزش_زومبا
#زومبا_کودکان
#زومبا_بانوان
#zumba
کتر کنت کوپر (Kenneth Cooper) نخستین کسی بود که مفهوم و روش‌های تمرین ورزش هوازی را رواج داد. او برای شروع تحقیقاتش از این باور الهام گرفت که ورزش می‌تواند از بروز بیماری‌ها جلوگیری کرده و نقش پیشگیرانه‌ای داشته باشد و به همین منظور در سال ۱۹۷۰ مؤسسه شخصی خودش را با هدف تحقیق درباره‌ی طب پیشگیرانه تأسیس کرد. او به میلیون‌ها نفر انگیزه‌ی فعال شدن داد و امروزه به عنوان «پدر ورزش های هوازی» معروف است. در ادامه با تعریف ورزش هوازی، نحوه‌‌ی درست شر
این را می دانید که ورزش برای شما خوب است ، اما می دانید چقدر خوب است؟ از تقویت روحیه خود گرفته تا بهبود زندگی جنسی خود ، بدانید که چگونه ورزش می تواند زندگی شما را بهبود بخشد.
آیا می خواهید احساس بهتری داشته باشید ، انرژی بیشتری داشته باشید و حتی سالها به زندگی خود بیفزایید؟ فقط ورزش کنید.
فواید سلامتی ورزش منظم و فعالیت بدنی را نمی توان نادیده گرفت. هرکسی فارغ از سن ، جنس یا توانایی جسمی از ورزش استفاده می کند.
برای حرکت نیاز به جواب قانع کنند
اگر شما در حال بهبود افسردگی خودتان هستید، احتمالا احساس خستگی زیادی خواهید کرد. به نظر می رسد که به باشگاه رفتن، آخرین کاری باشد که می خواهید انجام دهید. اما ورزش کردن برای شما خوب است و تحقیقات این موضوع را پشتیبانی می کنند.
یک تحقیق کشف کرد که سه جلسه فعالیت و ورزش در هفته به منظور افزایش ضربان قلب، شبیه به داروهایی برای مبارزه با نشانه های افسردگی عمل می کند. محققین همچنین کشف کردند که بعد از 10 ماه، احتمال عود کردن افسردگی برای افرادی که و
 
 
عکسی که می تواند درس باشد
 
به اعتماد به نفس و استیل راه رفتن این داوران پیشکسوت  فوتبال بروجرد نگاه کنیدطزیقه حرکت، فاصله با همدیگر، سر و سینه های جلو، لباس ها منظم، طریقه گرفتن توپ در دست و ..... همه اینها می تواند برای داوران جوان فوتبال درس باشدوقتی تیم داوری با ابهت باشد، هیچ بازیکنی به خودش جرات نزدیک شدن به اینگونه داوران را نمی دهدبه آرم فیفا بر لباس استاد عبدالله باعزم تنها داور بین المللی تاریخ فوتبال لرستان توجه کنید، امیدواریم
درمان آرتروز زانو با ورزش (بایدها و نبایدها)
درمان آرتروز زانو با ورزش ، یکی از روش های درمان آرتروز زانو است که با ورزش کردن بیمار طبق دستورالعمل های معمول که توسط پزشک متخصص طب فیزیکی ارائه می شود.  
برای مشاهده متن کامل مقاله درمان آرتروز زانو با ورزش روی لینک درمان آرتروز زانو با ورزش کلیک کنید.
ادامه مطلب
ورزش های مناسب سفر








ورزش های مناسب سفر
 
سفر به
راحتی می‌تواند علاقه‌مندترین افراد به ورزش را سست کند و آن‌ها را از ورزش
کردن باز دارد. به راحتی به بهانه سفر یا در جاده بودن می‌توانید از تناسب
اندام خود غافل شوید. گاهی اوقات به دلیل عدم دسترسی به منابع باعث می‌شود
شما از تناسب اندام خارج شوید. نگذارید سفر شما را کنترل کند و
انعطاف‌پذیر بمانید.
از باشگاه هتل استفاده کنید
ادامه مطلب
ورزشپامرانین ها به پیاده روی روزانه احتیاج دارند. بهترین قلاده برای این سگها قلاده کمری است اما اگر از قلاده گردنی استفاده می کنید مراقب باشید ان را آنقدر تنگ نبندید که گردن حیوان آسیب ببیند. برای بستن قلاده گردنی انگشت خود را میان قلاده و گردن حیوان قرار دهید تا از تنگ نبودن قلاده اطمینان حاصل کنید.
بهداشتپامرانین ها دارای پوشش کلفت و ضخیم هستند. سگ خود را هفته ایی یک بار با شامپوهای مخصوص سگ بشورید. حداقل سه بار در هفته سگ را با استفاده از
ورزش کردن در زمان افسردگی سخت است زیرا بیشتر افراد افسرده احساس خستگی می‌کنند و انگیزه‌ای برای ورزش ندارند اما می‌توان با ورزش‌های خاص انگیزه را افزایش داد. علاوه بر آن، ورزش به درمان افسردگی هم کمک می کند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان ،بررسی‌ها نشان داده است که ۲ تا ۶ بار ورزش در هفته، تاثیر زیادی در درمان افراد مبتلا به افسردگی دارد. با این حال افراد افسرده، انگیزه کافی برای ورزش کردن ندارند. محققان روش‌های زیر را پیشنهاد می دهن
بررسی‌های جدید نشان داده است که ورزش کردن قبل از خواب بر ضربان قلب و سیکل خواب تاثیر منفی می‌گذارد.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بررسی‌های جدید نشان داده است که ورزش کردن اگر بسیار دیر وقت باشد و کمتر از سه ساعت با زمان خواب فاصله داشته باشد تاثیر منفی بر سلامت می‌گذارد.ورزش کردن دیر وقت سیکل خواب را خراب می‌کند و بر سبک زندگی تاثیر منفی می‌گذارد.ورزش دیر وقت بر ضربان قلب نیز تاثیر می‌گذارد و تاثیرات منفی آن بیشتر از تاثیرات مثبت
 
 
ورزش تکواندو چیست ؟
تکواندو یک ورزش رزمی کره‌ای و یکی از ورزشهای المپیکی است. تکواندو ورزش ملی کره جنوبی و دارای بیشترین تعداد ورزشکار در میان ورزش‌های رزمی در سراسر دنیا است. فنون تکواندو از ورزش‌های سنتی تاریخ کره استخراج و پس ازجنگ جهانی دوم با کوشش استادان هنرهای رزمی کره جنوبی در قالب یک ورزش رزمی مدرن به دنیای هنرهای رزمی عرضه شده‌است.اگرچه این ورزش تأثیراتی از کاراته پذیرفته و شباهت‌هایی نیز با برخی سبک‌های جنوبی کونگ فو در
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
 
نوروز ۹۸ با سید مصطفی عقد بستم که تا همیشه کنار هم بمانیم، چه روزهای شیرینی بود، خانواده‌هایمان نشستند، حرف زدند، عقد خواندیم، آقای سراب نشین گفت آزمایش خون ما به هم نمیخورد، کلی استرس کشیدیم سر همین مساله، رفتیم اصفهان تست دادیم، جوابش آمد که مشکلی وجود ندارد، چقدر خوشحال شدیم، رفتیم عقد دائم کردیم، شروع کردیم به خرید جهاز و راست و ریس کردن کارهای عروسی. پنج مرداد رفتیم مشهد با قطار، هتل حوزه، خیلی خوش گذشت، خ
ورزش و تناسب اندام رشته های ورزشی
تاریخچه ورزش “والیبال” و هر آنچه باید درباره این ورزش بدانید
والیبال یک از محبوب ترین ورزش ها در دنیا است که در ادامه با تاریخچه، انواع مسابقات، خطا ها، قوانین و مقررات،
فواید ورزش والیبال و بهترین “والیبال”یست های جهان آشنا می شوید.
ادامه مطلب
مطالعات نشان می دهد که ۳۰ دقیقه ورزش می تواند سلامت جنسی را بهبود و اعتماد به نفس را افزایش دهد.
✔️ پس همسر خود را تشویق  کنید هر روز نیم ساعت ورزش کند، حتی ورزش های ساده مانند دویدن و یوگا برای افزایش
 #میل_جنسی بسیار مفید است انجام این فعالیت ها با هم نیز به شما این امکان را میدهد که با همسر خود بیشتر ارتباط داشته باشید.
بر کسی پوشیده نیست که ورزش در آب باعث رفع خستگی و کسلی برنامه‌های روتین روزانه می‌شود. اما واقعا چقدر در مورد فواید ورزش در آب می‌دانیم در این مقاله قصد داریم به بیان این ویژگی‌ها بپردازیم. با جیمیتو همراه باشید.

ادامه مطلب
دکتر لاله حاکمی/ نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی
 
در هنگام شیوع بیماری های واگیر برخی اقدامات موجب تقویت سیستم ایمنی، کاهش عوارض و خطرات ناشی از بیماری و بهبودی سریع تر خواهند شد.
 
انجام فعالیت های فیزیکی با شدت متوسط
 فعالیت متوسط برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. همچنین، فعالیت فیزیکی منظم از طریق حفظ آرامش ذهن موجب تقویت سیستم ایمنی می گردد. با این حال، تمرینات ورزشی بیش از حد و سنگین موجب کاهش عملکرد سیستم ایمنی می شود.
توصیه
محمد بروجردی
فرمانده ایرانی
محمّد بروجردی (زاده ۱۳۳۳ بروجرد – درگذشته ۱ خرداد ۱۳۶۲ کردستان) نظامی ایرانی بود، که در سالهای نخست جنگ ایران و عراق، از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می‌شد. وی به همراه محسن رضایی، مسئولیت حفاظت از سید روح‌الله خمینی را در زمان بازگشت به ایران در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ برعهده داشت. بروجردی در خلال جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۲ بر اثر برخورد خودرو حامل وی با مین، در جاده مهاباد به نقده، کشته شد.
م
ورزش ذهن،نگرش و اخلاقتان را تغییر میدهد
همه ما میدانیم که ورزش تاثیراتی همچون طول عمر،محکم شدن استخوان ها و بهبود عملکرد دستگاه گوارش دارد.
اما اگر در این زمینه بیشتر تحقیق کنیم متوجه میشویم که وَرزش روی سلامت ذهن نیز تاثیرگذار است.
دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که ورزش به طور قطع روی سلامت ذهن و فعالیت های مغز و عملکرد آن تاثیر میگذارد.
کاهش استرس
اولین تاثیر ورزش کاهش استرس است
ورزش برای استرس و اضطراب مانند آبی است بر آتش…

ادامه مطلب
بهترین ورزش های دوران بارداری
 
برای جلوگیری از کمردرد در بارداری ورزش کنید
 
  ورزش کردن نه تنها برای مادران باردار مناسب است، بلکه برای جنین نیز مفید خواهد بود. همچنین ورزش کردن به طرز صحیح، ناراحتی های شایع دوران بارداری مانند بی خوابی و درد پشت و کمر را تسکین می دهد. ولی به دلیل اینکه دوران بارداری، دوران حساسی است باید تحت نظر پزشک خود هر ورزشی را شروع کنید.
ادامه مطلب
اصل این روش ترکیبی از 20 ثانیه ورزش و 10 ثانیه استراحت است. به یاد داشته باشید:20 ثانیه ورزش و 10 ثانیه استراحت, نه بیشتر و نه کم تر. شما به یک تایمر یا برنامه ای نیاز دارید تا بتوانید این قانون را دنبال کنید.
این فواصل زمانی تنظیم می شوند، تا ماهیچه های ما در حالت غیرهوازی با حداکثر قدرت برای 20 ثانیه ورزش کند و 10 ثانیه استراحت کند. این زمان ریکاوری است که ماهیچه ها نیاز دارند.
همین که حس می کنید بالاخره ورزش مورد علاقه خود را پیدا کرده اید یک اتفاق وحشتناک می افتد تمام انگیزه خود را از دست می دهید، تسلیم خستگی می شوید و دوست دارید لباس های ورزشی خود را از پنجره بیرون بیندازید. همه ما در چنین شرایطی قرار گرفتیم. خسته شدن از ورزش واقعیت دارد اما این امکان وجود دارد که با ورزش و تناسب اندام دوست شد و در پایان هم کار به قهر نکشد. نکاتی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید برای مدت زمانی طولانی شاد سالم و با انگیزه بم
ما در استارتاپ نوکو تمام سعی خودمون رو میکنیم تا میتونیم برای خانواده ها چه مادر و چه پدر مطالب مفیدی را بسازیم در این بخش از مجله نوکو به توضیح کامل هفته های بارداری یا همان بارداری هفته به هفته پرداخنه ایم
بارداری هفته به هفته
شما میتونین به طور کامل از هفته چهارم بارداری که به طور مثال شروع بارداری هست تا هفته چهل و یکم بارداری که تقریبا زمان زایمان است بخونید.
سلام
امروز وقتی ازخاب بیدار شدم که بروم مدرسه مادرم به من گفت که امروز که  ورزش داری به خاطر گلو دردت سعیکن که
ورزش نکنی یا کم تر بدوی .
و بعد من به ما درم گفتم به شما قول نمیدهم  ، ولی تلاشم را میکنم. وبعد ازاین حرف، من کار ها یم را کردم  و با
اتوبوس رفتم مدرسه، وقتی ،رسیدم مدرسه با یکی از هم  کلاسی هایم شطرنج  با زی کردیم  تا معلم  ما آمد وما شطرنج را جمع کردیم.
معلم یک درس قرآنی داد وبرای آن درس دو تا فیلم دانلود کرد وما هم آن فیلم هارادیدیم تا
معمولا" ورزش در منزل میان افرادی که مشغله زیادی دارن و یا فرصت حضور در باشگاه های ورزشی را ندارند و از طرف دیگر به سلامت عمومی خود اهمیت می دهند طرفدار زیادی دارد.در این مطلب به 5 دلیل که چرا ورزش در منزل اهمیت دارد می پردازیم.

ادامه مطلب
 
 
... و باز ستاره ای دیگر از آسمان پرستارهشهر " فرزانگان و استعداد های درخشان "به دیار حق شتافت
متاسفانه باخبر شدم که آقای دکتر احمد سمیعی ( ا.شنوا  ) متولد بروجرد مورخ ، پژوهشگر و نویسنده قرن معاصر از میان ما رفته است .روحش شاد و یادش ماندگار و گرامی باد این مرد بزرگ شهر بروجرد یکی از فرزندان نام آورش از نسل " زرین کوب ها ، آیتی ها و شهیدی هایش .. را از دست داد .مراسم روز دوشنبه 21 بهمن 1398 از ساعت 3 تا 4 و نیم در سالن باشگاه پیام واقع در خیابان شریعتی
 
 
ورزش به من آموخت...
 
فرصتهای زندگیم محدود هستند...
 
مثل تعداد هر حرکت.      
 
به من آموخت...                         
 
هر چیزی بیش از حد به من آسیب میرساند ....                                 
 
مثل تعداد تکرارهای هر حرکت.      
 
آموخت که ...                                
 
هیچوقت نمیتوان گفت به آخرین
 
نقطه موفقیت رسیده ام ...                      
 
مثل وزنه هایی که میزنم هر بار میتوانم
 
سنگین تر بزنم ،،،...                   
اقدامات قبل و بعد از میکروبلیدینگ ابرو
 
اگر آسپرین و رتینول مصرف می‌کنید، برای مدت یک هفته قبل از انجام میکروبلیدینگ، مصرف آنها را قطع کنید. رتینول باعث می‌شود پوست نازک شود و درنتیجه، خون‌ریزی حین انجام میکروبلیدینگ بیشتر شود. آسپیرین هم خون را رقیق می‌کند و بهتر است مصرف آن یک هفته پیش از میکروبلیدینگ قطع شود. روز بعد از طراحی میکروبلیدینگ ابرو بهتر است اطراف ابرو را با سرم نمکی و پنبه به‌آرامی تمیز کنید و هر چهار ساعت یک‌بار از کر
حتی رژیم‌های لاغری هم از پس کم‌کردن وزن شما برنیامده‌اند؟ شاید کلید مشکل شما، تمرین‌های ورزشی منظم باشد. اما در میان کلاس‌های متنوعی که باشگاه‌های ورزشی به شما پیشنهاد می‌کنند، باید کدام‌یک را انتخاب کنید؟
به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه آتیه نو، محققان در بررسی‌های‌شان، فهرستی از ورزش‌های کالری‎سوز را به‌دست آورده‌اند. آن‌ها می‌گویند همه ورزش‌ها به یک اندازه انرژی نمی‌سوزانند و اگر می‌خواهید سریع‌تر نتیجه بگیرید،
هر زمان که به تقویم نگاه می‌کنم و چشمم به روز تربیت بدنی می‌افتد دلم می‌گیرد. روز تربیت بدنی از آن روزهایی است که در تقویم گذاشته‌ایم تا دکوری‌وار جایی را اشغال کرده باشد و یکسری برنامه نمادین هم برخی سازمان‌ها در آن روز اجرا می‌کنند تا بگویند ما حواسمان به همه چیز است و  ورزش و فعالیت بدنی جامعه هم برای ما مهم است. انگار که مشکل ورزش و تربیت بدنی ما در ورزش نکردن در روز تربیت بدنی خلاصه می‌شود.
ما خواه یا ناخواه باید بپذیریم جامعه‌ای دا
پونزده روزه که دارم ورزش میکنم . اونم روزی سی دقیقه . اونم P90X 
شکلات و شیرینی و قند رو هم حذف کردم به کل . برنج و نون هم بسیار کمتر از قبل میخورم و بیشتر سبزیجات و گوشت میخورم
روزی که اومدم خونه 53 کیلو بودم . الانم 53 ام 
حالا من چجوری دوباره الان پاشم ورزش کنم ؟
میدونم که بخش زیادی از این ورزش کردنه واقعا برای کاهش وزن نیست و صرفا میخوام که توان بدنیم حفظ بشه توی این خونه نشینی و واقعا ورزش کردن حالم رو خوب میکنه ولی حالا چی میشد اگه یه 500 گرم هم کم
بدون شک ورزش یکی از مهمترین عوامل سلامتی انسان میباشد و فواید بسیارمهمی را دارد و باعث بهبود کیفیت زندگی انسان خواهدشد اما باوجود فواید بسیار گاهی ممکن است ورزش غیراصولی و غیرعلمی باعث صدمه های فراوان شود به همین جهت داشتن دانش کافی در خصوص ورزش بسیار مهم میباشد که از آسیب ورزشکاران جلوگیری کند بخاطر همین امر جمعی از دانشجویان رشته تربیت بدنی در منطقه آزاد اروند تصمیم به راه اندازی این وبلاگ جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و بیان نکات علمی م
برای از بین بردن چربی های دور شکم و پهلو:
یک بسته جعفری رو پاک کنید و خوب بشورید  و کمی خورد کنید و بریزید تو مخلوط کن بهش یک لیوان آب و یک قاشق آبلیمو اضافه کنید خب بذارید باهم میکس بشه بعدش تو
 
 یک لیوان بریزید بعد لیوانو خالی کنین تو چاه و برید ورزش کنید با این مسخره بازیا لاغر نمیشید
ورزش کنین ورزش :)
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بروجرد 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصی
اگر از شکم های بزرگتان خسته شده اید به ورزش روی بیاورید و با انجام صحیح چند ورزش ساده در خانه از شر چربی های شکمتان خلاص شوید.

ورزش شکم مخصوص کوچک کردن ، آب کردن و لاغری 
قدیم ها، چاق بودن و شکم بزرگ داشتن نشانه ای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر کسی اضافه وزن را دوست ندارد و بیشتر آدم ها به دنبال لاغری شکم هستند و دوست دارند اندامی باریک داشته باشند.
ادامه مطلب
98/3/18 بود که تصمیم گرفتم از کارها و اعمالم مراقبه کنم.
به مدت یک هفته انجامش دادم.
هفته دومش ولی ... 
ولی بله. کم کاری و غفلت کردم ... .
اما خداروشکر که الان می تونم ادامه بدم.
الحمدلله... .
از همین چهارشنبه تا جمعه ، هفته دوم مراقبه ام باشه خوبه.
ان شاء... .
بسم الله الرحمن الرحیم
از اقدام شایسته دادگاه ویژه روحانیت در برخورد با یکی از عرفای خودخوانده یعنی غفاری (نام خانوادگی وی عباسی است و مدعی شده که مرحوم ایت الله بهجت از وی خواسته که نام خانوادگی خود را از عباسی به غفاری تغییر دهد )
تشکر وحمایت می کنیم وبه عنوان افرادی که سال هاست با فساد و انحراف مبارزه کرده ایم امیدواریم با دیگر کاریکاتور های معنوی و نیز مروجین تشیع لندنی نیز برخورد قاطع صورت گیرد
در این زمینه به دو نکته مهم اشاره می کنیم
ا
ورزش های ساده برای شما که سرتون شلوغه
ورزش های ساده شامل ورزشهایی می شوند که از شدت گوناگونی برخوردارند. به طور کلی 4 تیپ اصلی ورزش
وجود دارد که به شما کمک می کند تا تناسب اندام و سلامت بدنی خود را حفظ کنید.تیپ های ورزش های ساده و پیچیده
ورزش انواع مختلفی دارد و از شدت گوناگونی نیز برخوردار است با این حال تمامی انواع آن با اثری شگرف بر بدن
همراه بوده و هرکدام از آن بر قسمتی از بدن تمرکز بیشتری داشته و سلامت آن را تضمین می کند. براین اساس
می تو
 
تصور کنید در حال ورزش کردن هستید. از شدت فعالیت عرق می‌کنید، به سختی نفس می‌کشید، قلب‌تان تاپ‌تاپ می‌‌کند و خون در رگ‌های شما در جریان است تا برای ادامه‌ی فعالیت به عضله‌ها اکسیژن برساند و شما بتوانید مدت بیشتری به فعالیت ورزشی خود ادامه دهید. به این گونه ورزش‌ها هوازی (یا در اصطلاح کاردیو) می‌گویند. به عبارت دیگر، هر گونه ورزشی که فعالیت قلب، ریه‌ها و عضلات شما را زیاد کند تا شما مدت زمان بیشتری به ورزش ادامه دهید، هوازی (کاردیو) مح
 

 
 
مرد "کارتن خواب" ساکن کمپ آزادی شد
 
پس از سالها حضور در کنار خیابانها و کوچه پسکوچه ها و داشتن چند نوع بیماری که باعث شده بود زمین گیر شودبا کمک خیرین عزیز سایت فرهاد داودوندیروز گذشته پنج شنبه 21 شهریور 1398 در بیمارستان بهبود بروجرد مورد عمل جراحی قرار گرفت وامروز ( جمعه ) با هماهنگی با آقای رضا الماسی مسوول محترم کمپ آزادی بروجردمرد "کارتن خواب" را موقتا برای یکی دو ماه ساکن این کمپ کردیمحالا دیگر سرپناهی دارد و توسط خیرین عزیز سایت فره
علائم افسردگی
افسردگی یک اختلال خلقی شایع اما جدی است. این امر باعث علائم شدیدی است که بر  آنچه شما احساس می‌کنید، فکر می‌کنید و سایر فعالیت‌های روزانه، مانند خواب، خوردن و یا کار تأثیر مستقیم دارد.برای اینکه این عارضه را تشخیص دهید، علائم باید برای حداقل دو هفته وجود داشته باشد. افسردگی می‌تواند در هر سنی رخ دهد، اما اغلب در بزرگ‌سالی آغاز می‌شود و البته هم‌اکنون در کودکان و نوجوانان نیز به شکلی غالب به رسمیت شناخته شده، اگر چه گاهی
 
ورزش در دوران بارداری مزایای سلامتی بسیاری دارد. با این حال ، شما باید تأیید پزشک خود را انجام داده و اقدامات احتیاطی خاصی را انجام دهید ، به خصوص اگر قبلاً خیلی فعال نبودید.
آیا باید در دوران بارداری ورزش کنید؟ برخی فکر می کنند انتظار کودک از یک زن به معنای زن باید استراحت کند و بنشیند. در c0ntrast ، برخی معتقدند که یک زن باردار باید به طور مداوم فعال باشد.
ادامه مطلب
1.صرفه جویی در وقت:
در این حالت نیاز به هیچ رفت و آمدی ندارید. زمانی برای بستن ساک ورزشی، چک کردن کارت، لباس پوشیدن و حاضر شدن نیاز ندارید و وقت شما بیش از همیشه می شود.
2. صرفه جویی در پول از دلایل ورزش در خانه:عضو شدن در باشگاه و استفاده از لوازم آن قطعاً هزینه بردار است و هزینه آن بیشتر از ورزش در خانه می باشد. می توانید تجهیزات مورد نیاز را برای خود خریداری کنید و هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید.
3. بهداشت بیشتر از دلایل ورزش در خانه:کاملاً
 
 
می خواهیم با هم تعدادی از فواید و مزایای ورزش ( خصوصا نقش ورزش در یادگیری دروس و تاثیر ورزش بر دانش آموزان ) که این همه تو همه جای دنیا روش تاکید میشه رو بررسی کنیم و تا حدودی به گستردگی و کارایی این علم پی ببریم
ادامه مطلب
ورزش یکی از اثرگذار ترین عوامل در موفقیت جدیدترین روش های جراحی جراحی لاغری به حساب می آید. ورزش می تواند به بیماران جراحی لاغری کمک کند تا علاوه بر کاهش وزنی ایده آل و حفظ وزن جدید خود، سالم زندگی کنند. پس از عمل لاغری ، پزشک احتمالا به شما توصیه می کند که یک مربی ورزش حرفه ای انتخاب کنید که با توجه به نیاز ها، توانایی ها و اهداف کاهش وزنی تان برنامه ای مناسب برای شما تنظیم کند. اما ورزش بعد از جراحی لاغری چه اهمیتی دارد؟ چه زمان می توان فعالی
 
هر آنچه لازم است در مورد ورزش صبحگاهی بدانید ؛ از خواص و فواید تا بایدها و نبایدهایش 
ورزش صبح زود هنگام، فواید بسیاری دارد، هم برای سلامتی و هم برای برنامه روزانه تان، که در زمان های دیگر روز وجود ندارد ؛ بله، شما باید برای بیدار شدن از خواب منظم باشید و باید بر روی ورزش موثر تمرکز داشته باشید.این کار فقط کمی زمان می گیرد تا بیدار شوید و تمرین صبحتان بعد از مدتی تبدیل به عادت می شود. 
بهترین زمان برای ورزش کردن همیشه زمانی است که برای شما کا
ورزش برای کمر درد ,با تصاویر
کمردرد یکی از شایع‌ترین دردهاست که درمان‌های متعددی دارد....
 خیلی‌ها وقتی دچار کمردرد می‌شوند، فکر می‌کنند که باید با ورزش وداع کنند. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید ورزش‌ از آنجا که سبب کاهش شدت درد می‌شود و احتمال عود درد را کاهش می‌دهد، برای بیماران مبتلا به کمردرد، نقش درمانی بسیار مهمی دارد. یک برنامه ورزشی خوب می‌تواند سبب تسریع بهبود درد، کاهش شدت درد و حتی پیشگیری از عود کمردرد شود. برای اینک
به این دلیل 3 ساعت قبل از خواب ورزش نکنید
 
بررسی‌های جدید:   نشان داده است که ورزش کردن قبل از خواب بر ضربان قلب و سیکل خواب تاثیر منفی می‌گذارد.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بررسی‌های جدید نشان داده است که ورزش کردن اگر بسیار دیر وقت باشد و کمتر از سه ساعت با زمان خواب فاصله داشته باشد تاثیر منفی بر سلامت می‌گذارد.ورزش کردن دیر وقت سیکل خواب را خراب می‌کند و بر سبک زندگی تاثیر منفی می‌گذارد.ورزش دیر وقت بر ضربان قلب نیز تاثیر می‌گ
کاهش وزن ، ورزش و به دنبال بهترین های خودحقیقت این است: اگر وزن قابل توجهی برای از دست دادن دارید می توانید فقط با کاهش کالری به هدف خود برسید. کاهش فقط 500 کالری در روز از میزان مصرف معمول شما با یک پوند کاهش وزن در هفته برابر است.اما لطفاً توجه داشته باشید که هنگامی که به این روش وزن کم می کنید ، نه تنها چربی خود را از دست می دهید ، بلکه عضلات را نیز از دست می دهید. عضله برای ساختن یا حفظ بدن سالم و سالم ضروری است. شما باید هنگام کاهش وزن عضلات را
اول از همه تولد امام زمان رو تبریک میگم ^_^
1_تو یه گروه تلگرامی عضوم که هر روز هر کی مورد سوال گروه رو انجام داد میاد تو گروه اعلام میکنه. یه جورایی مثل حضور و غیابه
مدتی بود میدیدم یکی از آقایون واسه اعلام همراهیش، پیام یکی از دوستان رو ریپلای میکنه. اولش فکر کردم اتفاقیه، بعدش دیدم چند تا از عکسای پروفایلاشون هم مثل همدیگه است. حدس زدم قصد ازدواجی باشن. یهو یه روز آقاهه از گروه لفت داد! دیدم پروفایل خانم هم درمورد بی اعتمادی و ایناست. انگار زده
► ترتیب مسابقات لیگ در هفته های مختلف در جدول زیر آورده شده است: 

هفته 1
1 - 2
3 - 4
5 - 6
7 - 8

هفته 2
4 - 1
2 - 7
6 - 3
8 - 5

هفته 3
1 - 8
3 - 5
4 - 2
7 - 6

هفته 4
6 - 1
2 - 3
5 - 7
8 - 4

هفته 5
1 - 7
4 - 5
3 - 8
2 - 6

هفته 6
5 - 1
7 - 3
6 - 4
8 - 2

هفته 7
1 - 3
2 - 5
4 - 7
6 - 8

هفته 8
3 - 1
5 - 2
7 - 4
8 - 6

هفته 9
1 - 5
3 - 7
4 - 6
2 - 8

هفته 10
7 - 1
5 - 4
8 - 3
6 - 2

هفته 11
1 - 6
3 - 2
7 - 5
4 - 8

هفته 12
8 - 1
5 - 3
2 - 4
6 - 7

هفته 13
1 - 4
7 - 2
3 - 6
5 - 8

هفته 14
2 -1
4 - 3
6 - 5
8 - 7

► هرگاه تیمی بدون صاحب شود، در اولین فرصت پس از یکی از زمان های زیر، بات (bot)خواهد شد:- قبل از با
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .


به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
بخش اول: پیدا کردن یک باشگاه خوب
۱-رقابت های محلی را پذیرا باشید زمانی که می‌خواهید بدنسازی را شروع کنید، باید به سمت باشگاه های محلی خود بروید و برای این کار چند دلیل وجود دارد. اول اینکه می توانید احساس راحتی داشته باشید و دوم اینکه خودتان را در معرض رقابت قرار می دهید. همچنین می توانید با مردان و خانم های آشنا در باشگاه صحبت کنید و در هنگام ورزش احساس تنهایی و غریبی نکنید. در این رقابت محلی، هدف اصلی این است که شبکه ای از دوستان را تشکیل ده
همین که حس می کنید بالاخره ورزش مورد علاقه خود را پیدا کرده اید یک اتفاق وحشتناک می افتد تمام انگیزه خود را از دست می دهید، تسلیم خستگی می شوید و دوست دارید لباس های ورزشی خود را از پنجره بیرون بیندازید. همه ما در چنین شرایطی قرار گرفتیم. خسته شدن از ورزش واقعیت دارد اما این امکان وجود دارد که با ورزش و تناسب اندام دوست شد و در پایان هم کار به قهر نکشد. نکاتی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید برای مدت زمانی طولانی شاد سالم و با انگیزه بم
هر کسی باید از جایی شروع کند، درست است؟ اگر اولین بار است که ورزش کردن را جدی گرفته‌اید، شاید سردرگم شوید که از کجا باید شروع کرد.
اغلب برنامه‌های ورزشی که پیدا خواهید کرد، برای افرادی تدوین شده که تجربه‌ی خوبی در تمرینات ورزشی دارند، و یا اینکه خوش اندامند. چنین برنامه‌هایی برای تازه کارها واقعا سخت است، حتی احتمالش هست که آسیب‌هایی جدی ببینند.
ادامه مطلب
ورزش ترامپولین چیست وچه فوایدی دارد 








ترامپولین به بازسازی استخوان ها کمک می کند‎
 
ترامپولین چیست ؟ ترامپولین(TRAMPOLINE)
در لغت به معنی بلند و محکم پریدن است و در عام با نام تشک پرش درجا و  یا
جامپینگ شناخته میشود. این وسیله از دیرباز در جهت تقویت انعطاف و چالاکی
ورزشکاران فعال در زمینه ژیمناستیک مورد استفاده قرار میگرفته است.مخترع
این وسیله Georg Nissen  در سال ۱۹۷۱ با اختراع ترامپولین به عنوان یک
وسیله تخصصی در ورزش ژیمناستیک  و تشکیل ا
۶۶خدمات: ورزش پارکور
تایم پاسخ گویی: روزهای زوج فقط آقایان: ۲۱ الی ۲۲:۳۰
نیاز به رزرو: با تعیین وقت قبلی
میزان تخفیف: ۲۰% در کلیه خدمات
مسئول مجموعه: آقای احدی
آنی هایپری های عزیز یک پیشنهاد ویژه برای علاقمندان به ورزش پارکور، یک ورزش عالی و هیجان انگیز که با تخفیف ویژه ای که گذاشته است شما می توانید به باشگاه سپهسالار رفته و ثبت نام کنید.
#سعید_فلاحی#زانا_کوردستانی#لیلا#لیلایم#لیلا_طیبی#رها#رهایم#رها_فلاحی#کتاب#شعر#شعر_کوتاه#شعر_سپید#ایران#عشق#دوست#ادبیات#ادبیات_فارسی#ادبیات_کردی#کورد#کردستان#کرمانشاه#همدان#لرستان#بروجرد#نهاوند#انجمن_شعر_و_ادب_میخانه#شعر#شعرک#پریسکه#سپکو#چامه#چامک#چکامه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها