نتایج جستجو برای عبارت :

مهره مار

پیشنهاد شطرنج جدید 
برای ایجاد تنوع وگسترش بیشتر وجذابیت آن پیشنهاد میکنم که یک مهره به نام مین با ویژه گیهای ذیل به آن اضافه گردد.
ازاین مهره یک عدد کنار مهره وزیر و یک عدد کنار شاه قرار میگیرد وشکلی شبیه مین جنگی ضد نفر دارد وصفحه شطرنج 10در10 میشود ودو عدد سرباز مقابل آنها نیز به مجموع مهره های هر رنگ اضافه میشود وتعداد آن به بیست مهره میرسد.
حرکت این مهره یک خانه به یک خانه وفقط به جلو و طرفین میباشد.
این مهره هیچ مهره ای رانمیزند ولی همه مه
مهره مار چیست و چه خواصی دارد؟ در بسیاری از کشورهای آسیایی جهان سوم و همچنین در ایران، اعتقادات و باورهای ماوراءطبیعی بسیاری نسبت به برخی اشیاء و موجودات وجود دارد. یکی از این اشیاء مهره‌های مار است. این مهره در حقیقت قسمتی از بدن مارهاست که در هنگام جفت‌گیری از آن‌ها جدا می‌شود. بسیاری اعتقاد دارند که مهره‌های مار خواص بسیاری دارند و حتی می‌توانند سرنوشت انسان‌ها را نیز تغییر دهند.
ادامه مطلب
مهره شطرنج سایز بزرگ فوق لوکس  و لاکچری مهره ای با اصالت از جنس چوب گردو مناسب برای تخته شطرنج های چوبیکادوئی چشم گیر برای شطرنج بازان.------------------مشخصات: _سایز ۵۰در۵۰ یا ۶۰در۶۰_صددرصد چوبی _کار دست _دارای پلی استر _صددرصد ضد آب
دانلود کتاب آناتومی ستون فقرات
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
دانلود کتاب آناتومی ستون مهره | کتاب روانشناسی و موفقیتbook.karnil.com › دانلود-کتاب-آناتو...Translate this pageJun 20, 2017 - ستون فقرات یا ستون مهره یا اسپاین Spine از بیش از سی استخوان کوچک تر به نام مهره vertebrae تشکیل شده است که روی یکدیگر قرار گرفته اند.
دانلود کتاب آناتومی بالینی از ستون فقرات کمری و ساکروم ...ketab.io › book › آناتومی-بالینی-از...Translate this pageدانلود کتاب Clinical Anatomy of the Lumbar Spine and Sacrum (4th Edition) به فارسی آنا
دانلود آهنگ مهره مار روزگارمی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
دانلود آهنگ مهره مار روزگارمی علی عباسی نفس
دانلود راه اخیر علی عباسی با عنوان عضو مار روزگارمی دانلود راه علی عباسی نفس با لینک مستقیم کیفیت 320 پخش آنلاین و نامه . دانلود راه جدید علی عباسی نفس Download New Music Ali Abbasi Nafas واسه تو مُردنم برای خودم یه اتفاقه آسان ست مهره ی مادر ِ.
ادامه مطلب
دانلود کتاب آناتومی ستون فقرات
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
دانلود کتاب آناتومی ستون مهره | کتاب روانشناسی و موفقیتbook.karnil.com › دانلود-کتاب-آناتو...Translate this pageJun 20, 2017 - ستون فقرات یا ستون مهره یا اسپاین Spine از بیش از سی استخوان کوچک تر به نام مهره vertebrae تشکیل شده است که روی یکدیگر قرار گرفته اند.
دانلود کتاب آناتومی بالینی از ستون فقرات کمری و ساکروم ...ketab.io › book › آناتومی-بالینی-از...Translate this pageدانلود کتاب Clinical Anatomy of the Lumbar Spine and Sacrum (4th Edition) به فارسی آ
 
 
توضیحات فایل
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت الزامات پیچ و مهره های پر مقاومت سازه ای همراه با تصاویر در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
پاورپوینت الزامات پیچ و مهره های پر مقاومت سازه ای شامل:
استاندارد مجموعه پیچ و مهره ساختمانی قابل پیش تنیدگی HV سیستم
جدول۱:الزامات کلی
جدول۲:مشخصات ابعادی
جدول۳:مشخصات و استانداردهای مورد اشاره جهت پیچها
استاندارد وا
شاه در عین حال که مهم ترین مهره شطرنج است، آسیب پذیرترین نیز هست. همین امر موجب شده که اغلب شطرنجبازان شاه را مهره ای منفعل دانسته و هیچ استفاده تهاجمی از آن نکنند. اما باید دانست که شاه در مواردی در آخر بازی و حتی وسط بازی می تواند مهره ای فعال باشد!
استاد بزرگ نایجل دیویس در این بخش از سلسله آموزش های شطرنج مدرن و مدون همراه با آوردن نمونه هایی از معتبرترین شطرنجبازان دنیا بما نشان می دهد که چطور میتوان از شاه بصورت مهره ای فعال استفاده کرد...
تدارکات صنعتی پیچ تهران پیشرو در صنعت تولید و تامین پیچ و مهره و اتصالات مطابق با استانداردهای بین المللی مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، ساختمان، برق، خطوط انتقال آب و فاضلاب، کارخانجات سیمان و سایر صنایع وابسته به آنها مفتخر است با بهره مندی از پرسنلی مجرب و متخصص، گامی بلند در پیشبرد اهداف صنعتی کشور عزیزمان برداشته است.
تهیه و توزیع انواع پیچ و مهره :پیچ و مهره ماشینی رزوه دار    Thread Machine Screwsپیچ و مهره ماشینی    Machine Screwsپی
شاید خود کلمه پیچ و مهره شما را با دسته گسترده ای از اتصالات صنعتی در شکل های مختلف مواجه کند که در این میان جنس های مختلف، آبکاری ها و گرید های مختلفی که بصورت عددی بر روی سطح آنها نوشته شده است قضیه را حتی دشوار تر کند. اما پیچ و مهره استیل یا استنلس استیل در گرید 316 چیست؟ پیچ و مهره استیل از نظر مکانیکی چه تفاوت هایی با پیچ و مهره فولادی دارند. عدد 316 به چه معنایی است؟
پیچ و مهره استیل دسته ای از پیچ و مهره هستند که از جنس استنلس استیل در گرید ها
جای پیچ و مهره
یکی از محصولاتی که می توانید به جهت نظم بخشیدن بیشتر به ابزار های خود  تهیه کنید ، جای پیچ و مهره و ابزار است که در انواع مختلف ساخته و عرضه می شوند.
نوع پلاستیکی پالت ها از محبوبیت خاصی برخوردارند که در مبحث ویژگی ها به این موضوع خواهیم پرداخت .
پالت های ابزار در محیط های مختلف مانند انبار ها ، فروشگاه ، کارخانه ها و ..... مورد استفاد ه قرار می گیرد تا هم ظاهری مناسب و هم سهولت استفاده از ابزار ها و نگهداری بیشتر از ابزارها وجود د
بالش طبی موثر در کاهش فشار وارده به مهره های گردن و قسمت فوقانی ستون فقرات و حفظ انحنای طبیعی ستون مهره ها حفظ پوزیشن مناسب سرنسبت به بدن و کاهش کشیدگیهای ستون مهره ها است. بالشهای طبی در مواردی که مشکلات آرتروز گردن و یا ناراحتیهای ستون مهره ها مانند دیسک کمر و دیگر مشکلات وجود دارند می توانند کمک کننده باشند. بالشهای طبی همچنین به حفظ پوزیشین صحیح ستون مهره ها در قسمتهای بالا (گردن) و پایین (کمر) ستون فقرات کمک می کنند. با توجه به جنس پلی اور
احتمال صفر یعنی اینکه من دستم را ببرم توی کیسه ای که همه ی مهره هاش سیاهه و انتظار مهره ی سفید تو دستم داشته باشم  !
امید یعنی یک کار احمقانه برای گول زدن ذهن وقتی میدونی از مهره ی سفید هیچ خبری نیست .
چقدر خوبه که بپذیریم شکست خوردیم بی اونکه بگیم 
شکست یک تجربه است
هنوز هم امیدی هست
تا زندگی هست میشه تلاش کرد و امیدوار بود
چقدر خوبه که بتونیم آگاهانه دست از این مزخرفات برداریم .
 ! Just say I'm a loser and give up
روح وحشی
+ترجیح میدم یک لوزر باشم تا یک احمق خ
رخ مهره ای است که بعنوان مهره ای سنگین شناخته شده است (با سوار سنگین اشتباه نشود). بنابراین اغلب شطرنجبازان از رخ تنها در آخربازی نهایت استفاده را می برند. 
استاد بزرگ نایجل دیویس در این درس بما می آموزد که چطور می توان از رخ ها در وسط بازی هم بهره کافی را برد. 
ادامه مطلب
چرتکه ماشین حساب ساده ای است که اولین بار توسط یونانیان و رومیان باستان مورد استفاده قرار گرفت. این وسیله از چند ردیف سیم که از وسط تعدادی نهره عبور کرده اند تشکیل شده است. مهره های ردیف اول به عنوانه یکان,مهره های دوم دهگان و مهره های سوم صدگان محاسبه میشود. ردیف های بعد مرتبه های بالاتر را به وجود می آورند. چرتکه هنوزم دربرخی از کشورهای مشرق زمین مورد استفاده قرار میگیرد. رومیان گاهی از سنگ برای محاسبه استفاده می کردند . 
وقتی یک دانشمند هندی شطرنج رو اختراع کرد تقدیم به پادشاه هند کرد و پادشاه هند شطرنج رو به ایران فرستاد تا یه جورایی پز دانشمند هاش رو به ایران بدهد.
پادشاه ایران انوشیروان خسرو به داناترین وزیرش بزرگمهر دستور داد تا او نیز بازی بسازد،‌ وزیر ایران که از دانشمندان بزرگ بود بازی زیبای تخته نرد را ساخت
 
فلسفه پیدایش و رموز تخته نرد:
 
30 مهره: نشانگر 30 شبانه روز یک ماه
24 خانه: نشانگر 24 ساعت شبانه روز
4 قسمت زمین: 4 فصل سال
5 دست بازی: 5 وقت یک شبانه رو
وضیحات براساس انیمیشن

ماهی ها با حدود بیست و نه هزار گونه شناخته شده، بزرگترین  گروه مهره داران روی زمین
هستند اگر یادتان باشد مهره داران آنهایی هستند که ستون فقرات دارند
بیشتر ماهیان خونسردند که معنی آن این است که نمی توانند حرارت بدن خود را تولید کنند
ادامه مطلب
طلایی ترین روش برای درمان دیسک کمر استفاده از گیاهان دارویی است.  کمر انسان دارای ۵ مهره کمر است که در پایین آنها نیز استخوان مثلثی‌ شکلی به نام استخوان خاجی قرار گرفته است. بنابراین در ناحیه کمر تعداد دیسک های بین مهره ای ۵عدد می باشد. وظیفه اصلی دیسک ها در ستون فقرات بدن انسان ضربه‌گیر بودن آن است.به عبارتی دیسک ها، فشارهایی را که به ستون فقرات وارد می‌شود را جذب می‌کند و همچنین کمک در بهبود حرکت بین مهره‌ها می نماید. بنابراین همه افراد
Ali Abbasi
Nafas
#AliAbbasi
کاری به کارِ تو ندارم نرو 
من که رویِ چشمام میذارم تو رو
تو تکیه گاهی واسه من آخه هنوزم 
مرگِ برام این زندگی بی تو یه روزم 
بمون تا نذاری بسوزم
مهره ی مارِ روزگارمی عشقه موندگارمی نفس
واسه تو مُردنم برای من یه اتفاقه ساده ست
مهره ی مارِ روزگارمی عشقه موندگارمی نفس
واسه تو مُردنم برای من یه اتفاقه ساده ست
از عشق بدجوری مریضم بمون 
جونم بهت بسته ست عزیزم بمون
وابستتم اندازه ی نفس کشیدن 
تکیه زدی به تاجو تختِ این دله من 
کی بیشتر
 
حالتی است که منجر به درد، بیحسی و یا سوزش در پشت و یا ساق پا شده و گاهی راه رفتن بیمار را محدود می سازد. اما برای درک بیشتر تنگی کانال نخاعی و اینکه چگونه منجر به ایجاد این علایم در بدن می شود لازم است ابتدا مختصری با آناتومی ستون مهرها و نخاع آشنا شویم.
همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است آناتومی کمر به شرح زیر است:
ستون مهره ها که گروهی از استخوان های با شکلی خاص هستند که از بالا به پایین، روی هم قرار گرفته اند و در مرکزشان حفره ای وجود دارد.
شرکت تام باهر با بیش از بیست سال پشتوانه قوی علمی و اجرایی مدیران خود در زمینه ارائه خدمات مشاوره ، تجهیز و تامین ، با هدف فعالیت در زمینه مهندسی بازرگانی ، تاسیس و افتخار دارد که کلیه خدمات خود را با کیفیت و کمیت نهایی مبتنی بر تکنولوژی نوین و پیشرفته در اختیار کلیه دست اندرکاران صنایع کشور قرار دهد . لذا جهت بالا بردن سطح کیفی برای اولین بار در ایران در زمینه تجهیزات و سیستم های متحرک خطی اقدام به برند سازی (BAHER) نموده است.
این شرکت در راست
انتهای ستون مهره ها تا انتهای دنبالچه و دو پروانه ای که در اطرافش وصله که از ۵ یا ۷ مهره که به هم وصل شدن و جایگاه استارت کندالینی هست و بالای اون که بشکل قیف یا پیله کرم پروانه هست یک استخوان پهن مثلثی بهش متصل هست اونو میگن استخوان مقدس.
کندالینی قدرت امیال پاک هر انسان است...
بطور غیر فعال و نهفته در انتهای ستون فقرات و مابین استخوان مثلث شکلی بنام اُساکرُم ( استخوان مقدس ) قرار گرفته است.
 
 
 
 
ادامه مطلب
ستون فقرات و بیماری های آن فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 125حجم فایل: 727قیمت: 6000 تومانبخشی از متن:ستون فقرات از طرفی نخاع شوکی را محافظت مینماید و از طرف دیگر وزن سر و گردن و تنه را تحمل نموده و اجازه حرکت به آنها و لگن می دهد.ستون فقرات از روی هم قرار گرفتن 33 مهره به وجود آمده است ؛ هفت مهره گردنی ٬ دوازده مهره پشتی ٬ پنج مهره کمری ٬ پنج مهره خاجی و چهار مهره دنبالچهای. مهرههای خاجی و دنبالچه ای غالباً به یکدیگر جوش خورده و
درباره بال اسکرو
در این مقاله قصد داریم درباره بال اسکرو توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید تام باهر معتبرترین شرکت عرضه کننده بال اسکرو در ایران.
زمانی که تکنولوژی بال اسکرو کشف نشده بود، جهت حرکت و جلو و عقب بردن میز ها و محور ها از سیستم پیچ و مهره های معمول استفاده می شد. این نوع پیچ و مهره ها دارای دندانه های مثلثی و تیز هستند.
از آنجائیکه در اثر حرکتهای لغزشی موجود بین دو سطح پیچ و مهره، سایش و خوردگی ایجاد شده
سرخوردگی مهره های کمر
از جمله عارضه هایی که برای افراد در ناحیه کمر به وجود می آید سرخوردگی مهره های کمر می باشد . این بیماری باعث می‌شود یکی از مهره‌های کمری روی مهره پایینی به سمت جلو بلغزد و از علت های شایع کمر درد در جوانان و نوجوانان است.
واژه اسپوندیلولیستزی(سرخوردگی مهره) متشکل از دو واژه یونانی “اسپوندیلو” به معنای مهره ستون فقرات و “لیستزی” به معنای لغزش یا سرخوردگی است. سرخوردگی از ۱ تا ۴ درجه‌بندی می‌شود که درجه‌ی ۴ شدیدترین
درباره بال اسکرو
در این مقاله قصد داریم درباره بال اسکرو توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید تام باهر معتبرترین شرکت عرضه کننده بال اسکرو در ایران.
زمانی که تکنولوژی بال اسکرو کشف نشده بود، جهت حرکت و جلو و عقب بردن میز ها و محور ها از سیستم پیچ و مهره های معمول استفاده می شد. این نوع پیچ و مهره ها دارای دندانه های مثلثی و تیز هستند.
از آنجائیکه در اثر حرکتهای لغزشی موجود بین دو سطح پیچ و مهره، سایش و خوردگی ایجاد شده
کاربرد استاد بولت
در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مخازن سر چاهی، برای اتصال فلنج ها و … به بیان ساده تر هر جایی که لوله کشی های عظیم مورد نیاز است استاد بولت ها حضور خواهند داشت و همچنین صنایعی که با مواد اولیه قابل احتراق و گران قیمت سر و کار دارند.
 
کاربرد پیچ و مهره نفت و گاز را مطالعه کنید.
استاندارد استاد بولت
استاندارد  ASTM A193  پیچهایی از نوع فولاد آلیاژی و فولاد ضد زنگ برای خطوط لوله، شیدها، فلنج ها و فیتینگ هایی را شامل میگردد که تحت ف
دانلود آهنگ جدید علی میرکریمی به نام مهره مار
Текст песни Mohre Mar Ali Mirkarimi
برو اما تو فلبت فقط جای منه نه خیالی نی ادامه میدم باز یه تنهДавай, но в будущем это только мое место, а не мое воображение
واست هرکی ازمن به توحرفی بزنه واسه میشی دلتنگ تابارون بزنهИ кто бы из вас ни говорил со мной, вы будете скучать по нему
عشق شده عادتش برو بذار راحتش دیگه مردی براش

ادامه مطلب
کاربرد استاد بولت
در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مخازن سر چاهی، برای اتصال فلنج ها و … به بیان ساده تر هر جایی که لوله کشی های عظیم مورد نیاز است استاد بولت ها حضور خواهند داشت و همچنین صنایعی که با مواد اولیه قابل احتراق و گران قیمت سر و کار دارند.
 
کاربرد پیچ و مهره نفت و گاز را مطالعه کنید.
استاندارد استاد بولت
استاندارد  ASTM A193  پیچهایی از نوع فولاد آلیاژی و فولاد ضد زنگ برای خطوط لوله، شیدها، فلنج ها و فیتینگ هایی را شامل میگردد که تحت ف
قفسه  فلزی (قفسه مشبک) : پیچ و مهره ای ، اجزای اصلی متشکل از نبشی سوراخ دار وپانل است، که برای نگهداری بار های سبک و کم حجم ساخته شده و بار به روی آن با نیروی انسانی و به صورت دستی قرار می گیرد. این قفسه به دلیل وجود تعداد زیاد سوراخ به روی نبشی که از اجزای اصلی آن به شمار می رود به قفسه بندی فلزی مشبک نامگذاری شده است. همچنین به دلیل کاربرد بسیار پیچ و مهره در نصب آن، به قفسه فلزی پیچ و مهره ای نیز نامدار می باشد.
کاربرد:
قفسه بندی فلزی مشبک پیچ و
درباره ما “فروشگاه هزارپیچ”
 
فروشگاه هزارپیچ امروزه بزرگترین تامین کننده و توزیع کننده پیچ در سطح گلستان است.
مدیریت این فروشگاه بزرگ برعهده برادران محمدیان است.
علیرضا محمدیان مدیر اصلی این فروشگاه در دهه 80 وارد صنعت توزیع و فروش پیچ و مهره شد.
ایشان پس از چند سال فعالیت در این زمینه دریافت که شرکت ها و صنایع در سطح استان و شهر گرگان در تامین انواع پیچ و مهره و سایر اقلام مرتبط با آن با دشواری‌های خاصی مواجه هستند.
حتی در صورت تامین نیز ق
خرید مهره و قیمت انواع مهره ریز، درشت، واشردار، آهنی، خشکه و استیل
مهره شش گوش
خرید مهره با توجه به تفاوت ظاهری و جنس ماده سازنده‌اش و هم چنین تطابقش با پیچ موردنظر نیاز به توجه خاصی دارد.
مهره ( Nut ) نوعی از بست است که ظاهری حلقه ای دارد و عموما از جنس فلزاتی نظیر فولاد و آهن و استیل است اما انواع پلاستیکی آن نیز وجود دارد. در بخش میانی هر مهره سوراخ یا حفره ای بزرگ قرار دارد که از داخل به طور منظم رزوه شده است. مهره به تناوب فاصله رزوه های داخل
بال اسکرو باهر
درانواع بال اسکرو باهر مانند تمام  بال اسکروها دیگرمکانیزم کار به گونه ایی می باشد که شباهت به حرکت بلبرینگ ها دارد یعنی هیچ لغزشی دربین سطوح وجود ندارد و حرکت بر پایه غلتش کامل میباشد.
در سیستم پیچ و مهره با اضافه کردن نیرو مانند وزن،طبق فرمول اصطحکاک ،نیرو در ضریب اصطحکاک ضرب میگردد و یک نسبت خطی به ما میدهد.
در نتیجه هر چه نیرو بیشتر باشد اصطحکاک بالاتر و نیروی لازم در جهت چرخش هم بالاتر میرود ودر نهایت امکان لغزش نیز هست ک
دررفتگی مهره های گردن
عدم اتصال مادرزادی یا اکتسابی زائده ادنتویید
در بعضی از موارد دیده شده است که زائده
ادنتویید بافت استخوانی به مهره ی آسه متصل نمی شود و فقط با بافت فیبری
این اتصال انجام شده است ، این نوار فیبری در طول زمان و تحت فشار ثابت
دچار کشش می شود و این اجازه را به زائده ادنتویید ، مهره های اطلس و جمجمه
می دهد که به طور تدریجی به سمت جلو حرکت کنند . که این امر باعث می شود
که مهره از جای خود دربروند . افرادی که مبتلا به بیماری سندر
786

خواص مهره مار

خواص مهره مار اصل:
خواص
ویژه مهره مار :
تسخیر قلوب – جلب مهر و محبت بسیار قوی – زبان بندی –
جذابیت – کارگشایی و گشایش امورات – عزیز شدن در میان مردم-افزایش رزق و روزی و بدست آوردن ثروت

۱– بارهای مغناطیسی که در مهره مار وجود دارند باعث ارامش اعصاب می
شود و استرس و عصبانیت را کاهش می دهند . که کسی تا به حال ان ها را تجربه
نکرده است . و هم چنین باعث بالا بردن اعتماد به نفس در فرد دارنده می شود
و هم چنین این موضوع در رابطه با اف
-
پادشاه ایران انوشیروان خسرو به داناترین وزیرش بزرگمهر دستور داد تا او نیز بازی بسازد،‌ وزیر ایران که از دانشمندان بزرگ بود بازی زیبای تخته نرد را ساخت
فلسفه پیدایش و رموز تخته نرد:
30 مهره: نشانگر 30 شبانه روز یک ماه
24 خانه: نشانگر 24 ساعت شبانه روز
4 قسمت زمین: 4 فصل سال
5 دست بازی: 5 وقت یک شبانه روز
2 رنگ سیاه و سپید: شب و روز
هر طرف زمین 12 خانه دارد: 12 ماه سال
تخته نرد: کره زمین
زمین بازی: آسمان
تاس: ستاره بخت و اقبال
گردش تاس ها: گردش ایام
مهره ها: ا
به نام خدای شنهای طبس



چرا امریکا به ما حمله نمیکند؟ چون شاه مهره استکبار بیخ گوش موشک ها و توان نظامی ما ست
رهبر انقلاب:
رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه‌ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به
چشم بیاید. گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم میکنند؛ تهدید
به حمله‌ی نظامی میکنند؛ اما به‌نظرم خودشان هم میدانند، و اگر نمیدانند،
بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را
با خاک یکسان خواهد کرد.
http://farsi.kha
دانلود آهنگ جدید شهریار نیک به نام تو که مهره مار داری
Текст песни Toke Mohreye Mar Dari Shahriyar Nik
دلت بخواد دلت نخواد عاشقتم خیلی زیادЯ люблю тебя так сильно, я не люблю тебя так сильно
کسی رو پیدا میکنی اندازه من تورو بخوادВы найдете кого-то, кто хочет, чтобы вы были размером с меня
چشای زیبات واسه من ماه تو آسمونمه

ادامه مطلب
مهره گبری چیست ؟ مهره گبری قدیمی سنگی با انرژی های مثبت برای جسم و باز شدن تمام چاکراها و الهامات درونی و آرامشی عمیق است، سنگ یشم همراه هرکسی باشد او را از هر گزندی دور میکند، خلوص را به همراه دارد، خواص هایی همچون جذب و جلب رفاه و موفقیت و خوشبختی میباشد، اصولا مهره گبری افکار را از انرژیهای منفی پاک میکند، قلب را آرام و تمام ارگانهای بدن را تصفیه میکند، برای باروری و دفع هرگونه بیماری عالیست.
سنگ های گبری دارای خواص فراوانی هستند ازجمله
پیشتر در مورد فواید طلق موتور سیکلت در مقاله ای جدا صحبت کرده ایم. هم اکنون میخواهیم نحوه طریقه نصب طلق موتور سیکلت ۱۲۵ را به شما عزیزان آموزش دهیم.
در مرحله اول باید بدانید که طلق موتور سیکلت چه قطعات و لوازمی دارد.
لوازم مورد نیاز برای طلق موتور سیکلت
طلق موتور سیکلت
میله های نگهدارنده طلق موتور سیکلت
گیره هایی که روی فرمان موتور سیکلت نصب میشوند
پیچ و مهره بزرگ برای اتصال گیره های فرمان
پیچ و مهره های اتصال طلق به میله های نگهدارنده
گیر
رابط مساوی پلی اتیلن پلی رود
رابط مساوی پلی اتیلن پلی رود از ساده ترین رابط پلی اتیلن به لحاظ ظاهری  می باشد
این محصول ساختارش از اتصال مهره ماسوره ای است که از دو مهره ماسوره ای ، اورنگ ، اسپیلت و استوانه اصلی تشکیل می شود
از رابط پلی اتیلن برای وصل کردن لوله های پلی اتیلن کشاورزی و آبیاری و آبرسانی از سایز 20 تا 125 میلی متر استفاده می شود
مزایای رابط مساوی پلی اتیلن
مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکستگی دارند
مقاوم در برابر مواد شیمیایی
سهولت
پیچ و مهره گالوانیزه گرم و سرد – لیست قیمت و خرید پیچ و مهره آبکاری
آیا می‌دانید پیچ و مهره گالوانیزه یا آبکاری چیست‌ و چه فایده‌ای دارد؟
معایب و مزایای گالوانیزه یا آبکاری کردن پیچ‌ها چیست!؟
گالوانیزه‌گرم چه تفاوتی با گالوانیزه‌سرد دارد؟
چگونه پیچ و مهره آبکاری شده مناسب تهیه کنیم؟ ( معرفی مرکز خرید پیچ و مهره گالوانیزه)
اگر درباره سه پرسش اول اطلاعات کافی دارید و صرفا برای خرید پیچ و مهره به این سایت مراجعه کرده‌اید پس به بخش انتها
اسکلت فلزی همواره پایه و اساس همه ساختمان ها بوده و خواهد بود . اسکلت فلزی می تواند با نمونه های زیادی پیاده سازی شود .
اسکلت فلزی همچنین می تواند اتصالات از نوع جوش و یا پیچ و مهره داشته باشد .
به همین دلیل راه های زیادی برای ساخت اسکلت وچود دارد .
یکی از بهترین راه های استفاده از سازه های پیچ و مهره ای به شکل سوله می باشد .
سوله یکی از بهترین نوع سازه های موجود در دنیا می باشد که می توان به وسیله ان بسیاری از سازه ها با اندازه بزرگ را ساخت و به مرح
رابط تیپ پلی اتیلن
رابط تیپ پلی اتیلن جزء محصولاتی از سامانه آبیاری است که در سیستم های آبیاری قطره ای به کار می رود . از این رابط تیپ در تیپ به منظوره ارتباط بین دو سر لوله ای بکار می رود.
در این محصول دو مهره ی پیچی بر روی رابط لوله قرار گرفته است که به راحتی و سادگی می توان از آن استفاده کرد و آب بندی و ارتباطی امن را ایجاد می کند . در کل با خیال آسوده و اطمینان بالاتری از این محصول استفاده کنید . این محصول در سامانه آبیاری با کارت گارانتی و ضمان
آچار ها نوعی از ابزار دستی هستند که برای باز و بسته کردن اتصالات دارای پیچ و مهره استفاده می شوند و بنا به تنوع اتصالات دارای پیچ و مهره،آچارها نیز دارای انواع متفاوتی هستند. آسمونی در این بخش به معرفی آچار و انواع آن و کاربردهای انواع آچار می پردازد.
آچار چیست؟
آچار برای بستن یک اتصال که شامل پیچ و مهره است به کار می‌روند. در برخی از نقاط دنیا آچارها به مهره گشا نیز معروف هستند. آنها از آلیاژهای کروم – وانادیوم ساخته می‌شوند. آبکاری با کروم
 
در مرحله بعد فقط گوشه های لایه ی آخر روبیک مان ، حل نشده مانده است . برای این مرحله نیز ما یک فرمول داریم که سه تا از گوشه های باقی مانده را مانند تصویر زیر با هم جابجا می کند.
فرمول :            'U+R+U'+L'+U+R'+U'+L 
 

توجه داشته باشید که اگر با انجام یک بار فرمول بالا ، مهره ها در سرجای مناسب قرار نگرفتند ، فرمول را دوباره و یا سه باره تکرار کنید.
دقت داشته باشید که طبق تصویر سمت چپی در بالا  ، مهره ای که در گوشه سمت راستِ پائین قرار دارد که هیچ جابجایی ا
دانلود کتاب آموزش بازی تخته نرد
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultshttps://www.sarzamindownload.com/www.sarzamindownload.com › tags › دانلود_کتاب...
دانلود کتاب آموزش تخته نرد PDFhttps://www.sarzamindownload.com/Translate this pageدر این بازی شما تاس های خود را روی تخته میریزید و مهره های خود را حرکت میدهید تا از صفحه ... در ادامه مطلب میتوانید کتاب آموزش بازی تخته نرد را از سایت سرزمین دانلود ...https://download.ir/download.ir › دانلود-کتاب-آموزش-بازی-تخته-نرد
دانلود کتاب آموزش بازی تخته نرد - Download.irhttps://
اسکولیوز,انحنای‌ ستون‌ فقرات‌,علایم‌ اسکولیوز
اسکولیوز (انحنای‌ ستون‌ فقرات‌) خمیدگی‌ بدون‌ درد ستون فقرات که‌ گاهی‌ حالت‌ پیشرونده‌ داشته‌ و باعث‌ تغییر شک‌ قفسه‌ سینه‌ و پشت‌ می‌شود.
 این‌ عارضه‌ می‌تواند مهره‌های‌ قفسه‌ سینه‌ای‌ (میانی‌) یا مهره‌های‌ کمری‌ (پایینی‌) ستون‌ فقرات‌ را درگیر سازد. این‌ عارضه‌ بیشترین‌ شیوع‌ را در نوجوانان‌ داشته‌ و در دختران‌ 
شایعتر از پسران‌ است‌.
 

ادامه مطلب
 
تاریخچه پیدایش بال اسکرو
تاریخچه پیدایش بال اسکرو ، پیش از اختراع بال اسکرو، برای عقب و جلو بردن میزها از سیستم پیچ و مهره استفاده می کردند.
در اثر حرکت رفت و برگشت در پیچ و مهره که به صورت لغزشی می باشد از این رو باعث ایجاد سایش و لغزندگی بین پیچ و مهره و به مرور زمان و باعث ایجاد لقی در پیچ و مهره می شود و دقت خود را از دست می دهند.با ایجاد تغییراتی در نوع دنده های پیچ و مهره تا حدی این مشکل را حل کردند.امروزه این مدل سیستم پیچ و مهره ها در میز
•درباره مجموعه آموزش ساخت زیورآلات مهره ای
مجموعه آموزش ساخت زیورآلات مهره ای با ارائه بیش از 1600 دقیقه فیلم آموزشیتلاش کرده تا نحوه ساخت زیورآلات از جمله گردنبند، گوشواره، دستبند و ... را با استفاده از کریستال، مهره و منجوق برای هنرمندان آموزش دهد. همچنین آموزش ساخت زیورآلات مهره ای تصویر وسایل مورد نیاز را به همراه مطالبی درباره انواع کریستال با قالب فایل متنی ارائه می کند.

•مجموعه آموزش ساخت زیورآلات مهره ای برای چه کسانی مناسب ا
تخته نرد محبوب ترین بازى که با دو بازیکن بازى مى شود. تخته از ٢٤ مثلث با رنگ هاى متفاوت تشکیل شده است؛ به آنها خانه مى گویند. خانه ها به چهار گروه مساوى تقسیم مى شوند که به عنوان خانه و منطقه بیرون شناخته مى شوند. هر بازیکن ١٥ عدد مهره در مکان هاى از قبل تعیین شده در تخته دارد و سعى مى کند همه آنها را به خانه خود بازگرداند. هدف اصلى بازى این است که تمام مهره هایى که متعلق به شما است به خانه خود ببرید و سپس آنها را bear off کنید. اولین بازیکنى که موفق به
 
ابعاد : ۲۳ * ۳۴ سانتی مترمحدوده سنی:۳سال به بالادر این جعبه ۲ بازی وجود دارد که شرح بازی ها به صورت زیر است: ۱-بازی سگ های قهرمان: در این بازی یک صفحه بازی با تم سگ های نگهبان، مهره، تاس و برگ های بازی وجود دارد که طبق نقشه بازی بازیکن ها بازی می کنند. ۲- بازی فردیناند:در این بازی یک صفحه بازی با تم فردیناند، مهره، تاس و برگ های بازی وجود دارد که طبق نقشه بازی بازیکن ها بازی می کنند.
 
برای خرید محصولات فکر آوران می توانید به وب سایت پخش اسباب باز
دنیای پسرا عجب دنیای سختیه! همش رقابت همش جنگ همش قدرت دارن منچ بازی میکنن ، اما انگار جنگ جهانیه! دو ساعته دارن مهره های همدیگه رو میزنن :)) خخخخ خب چ کاریه صلح آمیز بازی کنین دیگه - برو بابا مثل شما دخترا خوبه که دلتون نمیاد مهره های همو بزنین وای اگه بزنی من دیگه بازی نمیکنم ماماااان این مهره ی منو زد باید بجنگی اینه بازی پسرا همچین دعا میکنن سر منچ که تو عبادت شب قدر اینطور دعا نمیکنن :| - خدایا نوکرتم ب مولا ی شیش بیاد شیش میاد خدایا شکررر
سلام امروز اموزش دستبند با گره تنظیم شونده داریم 
وسایل مورد نیاز
مهره 27 عدد
نخ 40 سانت
فندک
ابتدا مهره ها رذو نخ میکنیم بعد یه طرف نخ گیره میزنیم شروع به نخ کردن مهره میکنیم
بعد نخ هر دو سر را ب حالت ضبدر روی هم قرار میدهیم و شروع ب بافت کرده
 
هرگونه سوالی در مورد اموزش داشتید نظر بذارید در سریع تریت زمان ممکن پاسخگو خواهم بود
 
عکس آماده شده دستبند در زیر
 
 

چرم دوزی

نقطه کوبی

زیورالات
چرا جغدها می‌توانند سر خود را بچرخانند؟!جغدها علاوه بر انعطاف‌پذیری بالای بافت و مهره‌های گردنی خود برای اینکه بتوانند سر را به سادگی بچرخانند، شریان پشتیبانی دارند که در هنگام گردش سریع سر، مواد مغذی و اکسیژن مورد نیاز آنرا تأمین می‌کند.جغدها بر خلاف ما انسان‌ها و بسیاری دیگر از گونه‌های جانوری می‌توانند بدون اینکه کوچکترین آسیبی به اسکلت و رگ‌های خونی گردن خود وارد کنند، سر را حداکثر 270 درجه بچرخانند. فکر می‌کنند این انعطاف‌پذیر
« بازگشت به لیست مقالات|چهارشنبه 15 اسفند 1397|

مهره بال اسکرو  Ball Nut
مهره بال اسکرو Ball Nut یکی از اجزای سیستم متحرک خطی می باشد که بر روی پیچ بال اسکرو نصب می شود.
نصب مهره بر روی پیچ بال اسکرو
هر مهره بال اسکرو Ball Nut پیش از نصب بر روی پیچ در کارخانه ،با توپ ها (ساچمه ها )به طور کامل مونتاژ و بار گیری می شوند.توپ ها توسط یک میله یا شفت بدون شیار در جای خود نگه داشته می شوند.احتیاط:اگر میله از روی مهره بر داشته شود،حتی بدون چرخاندن مهره ،توپ ها از مهره
دانلود آهنگ علی عباسی نفس
ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی نفس از
علی عباسی با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به
همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت تابا موزیک
با مجوز رسمی | طراح کاور: امیرحسین خدری |
عکس: مهرداد عسگری | آهنگساز و خواننده: علی عباسی | سبک آهنگ: عاشقانه و
احساسی | گیتار: فرشید ادهمی و حامد دهقانی | ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی |
تنظیم و میکس و مسترینگ: مصطفی مومنی و ناصر عباسی
دانلود آهنگ نفس علی عباسی در ادا
ست اتصالات رادیاتور
اتصالات رادیاتور شامل مهره های مورد استفاده برای اتصال و هواگیری رادیاتور است. این اتصالات شامل چهار مهره، دو درپوش و یک آچار هواگیری است.
مهره های بزرگ: 4 عدد مهره بزرگ
شیر هواگیری: یک عدد
درپوش استیل: دو عدد
نکات استفاده از بال اسکرو
چند
نکته در مورد استفاده از بال اسکرودر اینجا لازم میدانیم برای شما
بیان کنیم که این نکات پیرو قیمت تقریبا بالای بال اسکرو و حساس بودن این وسیله می
باشد.
یکی
از موارد قابل بحث در موقع نصب بال اسکرو که دارای اهمیت است که آن احتمال ریختن
مهره ها می باشد و برای حل هر مشکلی راهی دارد از جمله این چالش.
 
بال
اسکرو یک پیچ تغذیه با بازده بالا و ساچمه ای است که یک حرکت چرخشی را بین محور
پیچ و مهره ایجاد می کند. این محصول در مقای
امروز عید غدیر هست همه به هم تبریک میگن منم تبریک میگم دل آدم باید عیدانه و شاد باشه
ام آر آی کمر آقا پسر گرفتم از دو مهره در سال نودوپنج رسید به چهار مهره انحراف
یک مادر مستاصل
بابا هم که شورشو دراورده ماشینی که بهش امانت دادم شش ساله باهاش مسافرکشی میکنه و دیگه کم مونده اجزاش از هم باز بشه بدون اینکه بهم بگه داده به انگل خانواده باهاش رفته میانه عروسی بعدم همینطور پیامک عوارضی میاد عوارضی فلان رو رد کرده بهش زنگ زدم میگم همه بدبختیات مال من
پیشگیری از آرتروز گردن
برای اینکه به آرتروز گردن مبتلا
نشوید می توانید در پیشگیری های لازم را انجام دهید ، در زیر به چند نمونه
از این پیشگیری ها اشاره می کنیم :
درست نشستن ( درهنگام کتاب خواندن ، کار با موبایل ، رایانه و …)
ورزش
استفاده کردن از بالش های مناسب در موقع خواب و استراحت ( نه زیاد بلند و نه زیاد کوتاه )
استفاده کردن از هر دو دست و شانه برای حمل بار یا کیف
جلوگیری از استرس شدید
ماساژ گردن
عدم مصرف دخانیات
علائم آرتروز گردن
در زمانی که
تخته نرد فوق لوکس و حرفه ای چوب گردو لبه گرد از تولید به فروش، بدون‌واسطه (عمده و‌ تک)مشخصات تخته نرد :دارای تخته نرد و شطرنجلبه های گرد ابزار خوردهبه همراه مهره تخته نرد چوبی اعلا و یک‌جفت تاسسایز : ۵۰در۵۰جنس: چوب گردو اعلاوزن : ۴ کیلو گرم طراحی داخل تخته نرد صد درصد معرق کاری دستمعرق کاری : دستی با دقت بالا رنگ : پلی استر دو‌مواد هفت لایهرنگ کار این تخته نرد توسط استاد رحیمی( برترین رنگ کار سنندج )میباشد این تخته نرداز ۷ لایه پلی استر دومواد
 
این روزها تو هر جایی که میرم یه دست شطرنج با شطرنج گوشیم بازی  میکنم :)
حالا یکبار میبازم یا مساوی یا میبریم :) 
هرچند بیشتر بازی ها رو با گوشیم اجرا میکنم میبرم :)
هی به خودم میگم کاشکی یکبار دیگه مسابقات شطرنج شروع بشه و اینبار برم شرکت کنم :)

  
من همیشه مُهره مشکی رو ، بر سفید ترجیح دادم و میدم :) 
مهره سفید خطای دید برام میاره  برای همین مشکی رو ترجیح دادم :)
هر وقت مهره ام مشکی بوده مطمئنم بازی رو میبرم حتی گاهاً بازی باخته رو :)
مهره مار
مهره مار چیست
جسارت | مطالب جالب _ همه ما نام مهره مار را شنیده ایم و احتمالا حس خوبی به آن داریم ولی در واقع این مهره چیست و چه خواصی دارد و آیا در قران در مورد صحبت شده است با نه.
مهر مار در اولین برخورد ممکن است یک خرافات باشد، اما علم مدرن متافیزیک که یکی از علوم انسانی جدید و پیشرفته است، واقعیت پنهان بسیاری از موضوعات را نشان می دهد و نشان می دهد و علم سنگ درمانی که از شاخه های بسیار کوچک آن است نیز در مورد این مهره توضیح می دهد که  ک
چند روز پیش به اصرار دخترک توی تخت من شروع کردیم به منچ و مارپله بازی . از نیش خوردن من توسط مارهای موذی  ِ  کج و کوله خوش خوشانش می شود و بعد از کلی هرّ و کر دخترانه دست از سرم بر می دارد و می رود دنبال کارش و من را نیش خورده و از نردبان ها پایین آمده ، در حالیکه سوخته ام و به گفته ی او مشکلم این است که تاسم کم شش آورده رها می کند به امان خدا . این بازی به استعداد خاصی نیاز ندارد و مخلوطی ست از شانس و حواس جمعی . حالا اندر باب اینکه من چقدر خوش شانس یا
اصلا دوست ندارم دوشادوش همسرم کار کنم، دوست دارم کنارش زندگی کنم...حالا اگه همسرم شغلی داشت که تونستم باهاش یا حتی زیر دستش کار کنم باکمال میل اینکارو میکنم:) غرور مقابل همسر خیلی بی معنی ِِبرام
مهره مار چیه!قدیما خونه مادربزرگ که میرفتیم ،تو باغ مار زیاد می دیدیم ،ومن یه بار چندتا مار، شاید نزدیک 8تاشونو کنار هم دیدم که دور هم حلقه زده بودن،من چشم بسته دویدم تا خونه و وقتی به بقیه گفتم، میگفتن مارها چنین مواقعی مهره میندازن!!! بزرگتر که شدم ب
در فوتبال با کامپیوتر بازیکنی که توپ نزدیکش نباشه نمیتونه شوت بزنه‎ (درسته؟)| در بازی شطرنج خدای میدان شما هستی ولی هر مهره ای را فقط در حدی که آن مهره اقتضا میکند میتوانی حرکت بدهی مثلا نمی‌شود سرباز را بیش از یک خانه حرکت داد یا اسب را جور دیگری غیر از آنچه قواعد شطرنج مشخص کرده است جلو ببری
 
رابطه ما با خدا هم اینگونه است. خدا ما را با اقتضا مختص خودمان آفریده (و همانقدر هم از ما انتظار دارد) و یک قواعدی را هم برای کل جهان آفرینش تعریف کرده
در فوتبال با کامپیوتر بازیکنی که توپ نزدیکش نباشه نمیتونه شوت بزنه‎ (درسته؟)| در بازی شطرنج خدای میدان شما هستی ولی هر مهره ای را فقط در حدی که آن مهره اقتضا میکند میتوانی حرکت بدهی مثلا نمی‌شود سرباز را بیش از یک خانه حرکت داد یا اسب را جور دیگری غیر از آنچه قواعد شطرنج مشخص کرده است جلو ببری
 
رابطه ما با خدا هم اینگونه است. خدا ما را با اقتضا مختص خودمان آفریده (و همانقدر هم از ما انتظار دارد) و یک قواعدی را هم برای کل جهان آفرینش تعریف کرده
آموزش دستبند بوم آرت کد BAD-7700
آموزش دستبند بوم آرت کد BAD-7700 •آموزش مکرومه بافی دستبند با ویدئو آموزشی این ویدیو نحوه بافت دستبند با نخ مکرومه و مهره را با زبان فارسی آموزش می دهد. شیوه آموزشی بوم آرت به گونه ای است که مراحل بافت را به صورت گام به گام مشاهده خواهید کرد. بافت تمامی دستبندها با گره های ساده و تنها با افزودن مهره و سنگ انجام شده است. نخ مکرومه، مهره، سنگ، حلقه، متر، قیچی، فندک یا کبریت تمام چیزی است که برای شروع کار به آن نیاز داری
روسا و مهره های فرقه مسیحیت تبشیری با کمترین سواد و آگاهی ، تفکر و منطق خود را در اختیار مسیحیت صهیونیستی قرارداده و با چشمان بسته ، نهایت اطاعت و فرمانبرداری از توطئه شیطانی آنان را در دست کار خود قرار داده اند.
ادامه مطلب
شرکت تولیدی آریا با تولیدانواع پایه بوم های نقاشی و بهترین کیفیت چوب نراد روس و پیچ و مهره های آلمانی در ابعاد استانداردبا قابلیت تنظیم شیب و ارتفاع،به قیمت تولیدی  در خدمت شماست.
از سایت جدید ما دیدن کنید
اینجا را لمس کنید
خیلی خب یکسال پیش رو یعنی از اول مهر فردا تا سی و یک شهریور سال دیگه قراره خیلی اتفاقای بزرگی بیوفته قاعدتا از اینکه فردا اول مهره خوشحال نیستم ولی روند شروع تغیرات از فردا وارد مرحله مهمی میشه و من خوشحالم
تازه فردا آخرین اول مهر نکبت بارمه:)
و این کمردرد که خوب نمیشه 
گاهی به اطراف مهره ها می‌ریزه که باعث میشه ترس ازدیسک بیادسراغم 
نسخه ای که دیروزازمتخصص گرفتم امانرفتم داروخونه 
و من همچنان درد دارم 
و حالا 
امشب 
نمازمو نشسته خوندم 
و قهر و دعوا مثل همیشه در آغاز روزهای بیکاریم! 
همممممیییییشه همین اتفاق می‌افته 
همیشه ی همیشه ی همیشه!
دقیقا مثل هر قدرتی که با خود یک ضعف ذاتی در بر دارد، قدرت عظیم وزیر هم مشکلات خاص خودش را دارد. نخستین و رایج ترین
این مشکلات خطر بدام افتادن این مهره فوق العاده با ارزش توسط مهره های کم ارزش تر
است. این امر واجب می کند که وزیر با نهایت احتیاط به جبهه نبرد فرستاده شود.
اولین بازی این هفته تلاش دیگری از تال است که این نکته را به تصویر می کشد...
بال اسکرو(ball screw)چیست؟
بال اسکرو ball screw چیست :یک وسیله ای مکانیکی که برای تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی در صنعت به ویژه در دستگاه های CNC و ماشین آلات صنعتی به کار می رود .
از مزایای بال اسکرو اصطکاک پایین آن می باشد که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و جایگزین لید اسکرو شده .برای مواقعی که دقت بالا لازم است بسیار مناسب است.ساختار ظاهری بال اسکرو شبیه یک مجموعه پیچ و مهره است که گوی به عنوان مهره و شفت رزوه شده به عنوان پیچ عمل می کند.
در مه
پرسش و پاسخ @Ameli_Office پرسش:کمردرد در بیماران مبتلا به ms می تواند از عوارض بیماری باشد کمردردی که گاه ناگهانی و گاه هم به تدریج شروع می شود و با راه رفتن و ایستادن و حتی نشستن تشدید می شود و برای رفع آن چه توصیه ای دارید از پاسخگویی شما سپاسگزارم @Ameli_Office پاسخ: ✅ کمردرد از مشکلات شایع در جامعه است. در بیماران مبتلا به ام اس هم شیوع نسبتا زیادی دارد. حدود یک پنجم بیماران مشکل کمردرد را دارند.✅ کمردرد در اکثر افراد بدلیل ضعف عضلات حمایت کننده ستون فق
محققان ساختار سه بعدی یک مجموعه پروتئینی درگیر در بینایی مهره داران را با وضوح اتمی حل کرده اند، یافته ای که پیامدهای گسترده ای برای درک ما در مورد فرآیندهای سیگنالینگ بیولوژیکی و طراحی بیش از یک سوم از داروهای امروز در بازار دارد.
 
ادامه مطلب
در فوتبال با کامپیوتر بازیکنی که توپ نزدیکش نباشه نمیتونه شوت بزنه‎ (درسته؟)
 
در بازی شطرنج خدای میدان شما هستی ولی هر مهره ای را فقط در حدی که آن مهره اقتضا میکند میتوانی حرکت بدهی مثلا نمی‌شود سرباز را بیش از یک خانه حرکت داد یا اسب را جور دیگری غیر از آنچه قواعد شطرنج مشخص کرده است جلو ببری
 
رابطه ما با خدا هم اینگونه است. خدا ما را با اقتضا مختص خودمان آفریده (و همانقدر هم از ما انتظار دارد) و یک قواعدی را هم برای کل جهان آفرینش تعریف کرده
در فوتبال با کامپیوتر بازیکنی که توپ نزدیکش نباشه نمیتونه شوت بزنه‎ (درسته؟)
 
در بازی شطرنج خدای میدان شما هستی ولی هر مهره ای را فقط در حدی که آن مهره اقتضا میکند میتوانی حرکت بدهی مثلا نمی‌شود سرباز را بیش از یک خانه حرکت داد یا اسب را جور دیگری غیر از آنچه قواعد شطرنج مشخص کرده است جلو ببری
 
رابطه ما با خدا هم اینگونه است. خدا ما را با اقتضا مختص خودمان آفریده (و همانقدر هم از ما انتظار دارد) و یک قواعدی را هم برای کل جهان آفرینش تعریف کرده
 
کمر انسان دارای ۵ مهره کمر است که در پایین آنها نیز استخوان مثلثی‌ شکلی به نام استخوان خاجی قرار گرفته است. بنابراین در ناحیه کمر تعداد دیسک های بین مهره ای ۵عدد می باشد. وظیفه اصلی دیسک ها در ستون فقرات بدن انسان ضربه‌گیر بودن آن است. اگر از دیسک کمر و کمردرد رنج می برید در این مطلب بهترین درمان گیاهی دیسک کمر را برای شما خواهیم گفت.ادامه این مطلب را بخوانید
بهترین درمان گیاهی برای دیسک کمر
ادامه مطلب
روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید با وجود شکست در فینال لیگ قهرمانان، مدیران ارشد تاتنهام مصمم به حمایت از مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم‌شان هستند و برای اینکه از ماندن او در تاتنهام مطمئن شوند قصد دارند در فصل نقل و انتقالات تابستانی ولخرجانه هزینه کنند تا پوچه بتواند مهره‌های مورد نظرش را در اختیار داشته باشد.
بال اسکروبال اسکرو وسیله ای مکانیکی است برای تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی با کمترین اصطکاک ممکن. ساختار ظاهری بال اسکرو شبیه یک مجموعه پیچ و مهره است که گوی به عنوان مهره و شافت رزوه شده به عنوان پیچ عمل می کند. شفت رزوه دار مارپیچی، مسیر حرکت ساچمه هایی را فراهم می سازد که قسمت لغزنده بال اسکرو (مهره) بر روی آنها به حرکت در می آید. گوی در بال اسکرو به گونه ای ساخته شده است که امکان چرخش ساچمه ها را در داخل خود فراهم می سازد. به طوری که در مدت حرک
پیچ و مهره های LSF
بطور کلی خود پانل های ال اس اف (LSF) قابلیت انعطاف پذیری دارند و برای جلوگیری از اثرات مخرب زلزله در سازه های ال اس اف (LSF) از پیچ و مهره استفاده می شود .
اتصالات سازه های ال اس اف (LSF)
اتصالات سازه های ال اس اف (LSF) که با استفاده از پیچ و مهره محکم می شوند.
قدرت شکنندگی اتصالات را تا حد چشم گیری کاهش داده و در اکثر مواقع این پیچ و مهره ها به واسطه واشر های فنری که در خود دارند. خاصیت انعطاف پذیری را برای اتصالات سازه های ال اس اف (LSF) به ار
بال اسکروبال اسکرو وسیله ای مکانیکی است برای تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی با کمترین اصطکاک ممکن. ساختار ظاهری بال اسکرو شبیه یک مجموعه پیچ و مهره است که گوی به عنوان مهره و شافت رزوه شده به عنوان پیچ عمل می کند. شفت رزوه دار مارپیچی، مسیر حرکت ساچمه هایی را فراهم می سازد که قسمت لغزنده بال اسکرو (مهره) بر روی آنها به حرکت در می آید. گوی در بال اسکرو به گونه ای ساخته شده است که امکان چرخش ساچمه ها را در داخل خود فراهم می سازد. به طوری که در مدت حرک
یاتاقان نوعی اتصال صنعتی محسوب می شود که بر روی شافت های متحرک و مدور بسته می شود و از طرفی دیگر بر روی یک تکیه گاه قرار گرفته و بار ناشی از اتصال را بر روی سطح منتقل می کند. یاتاقان ها در شکل های مختلف و با نوع پایه های مختلفی تولید و عرضه می شوند. محبوب ترین نوع یاتاقان سری های UCP , UCF هستند که دارای یک هوزینگ می باشند که از جنس چدنی بوده و از طریق پیچ خشکه و در صورت استیل بودن یاتاقان با پیچ و مهره استیل بر روی سطوح قرار می گیرند. این یاتاقان ها دا
خواص طبی نماز
 ایستادن در حالت نماز باعث تقویت حالت تعادلی بدن شده و قسمت مرکزی مخچه که محل کنترل اعمال و حرکات ارادی است را تقویت می کند و این عمل باعث می شود فرد با صرف کمترین نیرو و انرژی به انجام صحیح حرکات بعدی بپردازد. نماز قسمت فوقانی بدن را پرورش داده و ستون مهره ها را تقویت کرده و آن را در حالت مستقیم نگاه می دارد.
 
 
برخی از کارشناسان معتقدند نماز خواندن تنها غذای روح انسان نیست , بلکه جسم انسانها را نیز تقویت می کند و آنها را در مب
یه مدته با پاییز دستبند گره ای درست میکنیم...
خیلی خوشگل شدن:)))

چند وقت پیش رفته بودیم با پاییز و بابام بازار و یک عااالمه مهره خریدیم^...^
ما هی میخوایم قیمتشونو پایین بیاریم ولی مهره هاش گرونن...:/

بالاخره بعد از مددددت ها رفتیم باشگاه...اونقده نرفتیم و بدنمون آمادگیشو از دست داده که موقع دویدن من و پاییز احساس میکردیم داریم بالا میاریم...:|
+البته کسانی که تازه میان باشگاه اینجوری نیست واسشوناااا...ما چونکه یکم سنگین تر کار میکنیم بیشتر اذیت میش
 
 
 
شطرنج از سال ها پیش مورد توجه تمام مردم دنیا قرار داشته است.
شطرنج یک بازی دو نفره می باشد که هر بازیکن 16 مهره به رنگ سفید یا مشکی دارد.
امروزه بازی شطرنج به روش های مختلفی برگذار میشود.
و در تمامی ایام سال مسابقاتی در سطح دنیا در حال برگذاری است.
بازی شطرنج برای سنین سه سال به بالا مناسب می باشد و تا بزرگسالی نیز مورد توجه و استقبال دوستداران آن قرار میگیرد.
این محصول مغناطیسی می باشد، صفحه شطرنج از یک ورق فلزی تشکیل شده است و در کف تمامی
مدتها فضاهای مختلفی رو برای نوشتن امتحان کردم اما انگار هیچکدوم متعلق به من نبودن.از طرفی من انگار ناگزیرم به نوشتن برای ثبت تک‌تک لحظاتی که ممکنه دیگه تکرار نشن و من باید یجوری اونا رو مثل مهره های یه تسبیح به نخ بکشم تا هرچه منسجم تر توی خاطرم بمون و البته برای ریختن احساساتم توی ظرف واژه‌‌ها.
اینجا پناهگاه آخره.
از آشنای باتون خوش‌وقتم.
 
 
آموزش تکنیک های شطرنج
 
شطرنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با ۶۴ خانه (۳۲ خانه سیاه و ۳۲ خانه سفید) به وسیله ۳۲ مهره (۱۶ مهره سفید و ۱۶ مهره سیاه) انجام می‌شود. برخی شطرنج را یک سرگرمی می‌دانند و عدّه‌ای دیگر آن را یک ورزش رزمی ذهنی محسوب می‌کنند. موفقیت در این ورزش بیش از هر چیز به توان تحلیل و فهم انتزاعی ذهن وابسته‌ است.
 
تاریخچه شطرنج: شطرنج یکی از کهن‌ترین بازی‌هایی‌است که امروزه نیز در میان مردم جهان رواج دارد؛ به‌طوری‌
گیاهان دارویی مفید برای کمردرد 
 شایع ترین علت کمردرد در جوامع مختلف فتق دیسک است
 
دیسک های بین مهره ای در کل یک چهارم طول ستون فقرات را تشکیل می دهند. دیسک ها در ناحیه ی گردن و کمر که حرکت بیشتری دارند، ضخیم تر هستند.
 کمردرد مشکلی است که هم دلایل داخلی دارد و هم عوامل خارجی باعث بروز آن می شوند. ایستادن طولانی مدت، بارداری، بلند  کردن چیزهای سنگین یا مشکلات ریوی می توانند باعث کمردردهای شدید شوند.
 
 شایع ترین علت کمردرد در جوامع مختلف فتق
کشیدگی عضلات : استفاده بیش از حد از عضلات گردن در فعالیتهای مختلف
آرتروز و فرسایش مفاصل :افزایش سن و ضربات و گذشت زمان موجب فرسایش و از بین رفتن غضروف بین مهره ها می شود که می تواند بر حرکت مفصل تاثیر گذاشته و باعث ایجاد درد شوند.
ادامه مطلب
خرید سوله در تهرانسازه های صنعتی به دو دسته اسکلت فلزی سوله ها و استراکچر فلزی ( پلتفرم ) صنعتی تقسیم میگردند. ساخت سازه های صنعتی و خاص به دلیل تفاوت های عمده با ساختمان های مسکونی به لحاظ ساختاری و ضوابط ساخت امری تخصصی بوده و نیاز به سابقه و تسلط به استانداردهای ساخت و طراحی دارد . سازه هایی نظیر سازه انبار ها ، سوله های کارخانجات ، سالن های دارای جرثقیل، سایه بان های محل دپو مواد و دیگر موارد جزو این دسته از سازه ها میباشند.
این سازه ها اغ
1- جانوران مهره دار به چند گروه طبقه بندی می شوند؟ آنها را نام ببرید.
پنج گروه؛ ماهی ها- دوزیستان – خزندگان – پرندگان و پستانداران.
 
2- مار و مارمولک جزء کدام گروه از مهره داران هستند و چگونه حرکت می کنند؟
خزندگان - مار دست و پا ندارد و رود زمین می خزد امّا مارمولک دست و پای کوتاهی دارد و هنگام حرکت،شکمش روی زمین کشیده می شود.
 
این سوالات در 2 صفحه تهیه و تنظیم شده و شامل 15 سوال می باشد. از قسمت زیر می توانید این سوالات را دریافت کنید.
معرفت به ذاتِ آدماست.
نه پیشینه، نه جایگاه و نه نسبت!
معرفت،
یه چیزی شبیهِ یه مهره ی یاقوتی رنگ ِ
که دور قلبِ بعضی هامون هست 
پیوسته به یه نخِ نامرئی!
دورِ قلب ِ بعضی هامون نه!
بیخودی تو آدما دنبالِ توجیه نگردین!
معرفت به ذاتِ آدماست...
---------------------------------

معرفت دُرّ گرانی است...
چرتکه سوروبان
چرتکه سوروبان قدمتی چند هزار ساله را داراست . بر اساس شواهد تاریخی این ابزار محاسباتی ابتدا در چین باستان ایجاد شد و بعد ها به صورت تکامل یافته تر در ژاپن مورد استفاده قرار گرفت. چرتکه سوروبان به مانند یک ماشین حساب بسیار پیشرفته عمل می کند. شما می توانید با کسب مهارت در محاسبات ذهنی چرتکه به راحتی با آن کار کنید و محاسبات بسیار پیچیده را به صورت ذهنی حل کنید.
ساختار چرتکه سوروبان دارای ابهام نیست و شما می توانید در مدت زمان کمی
من که تسبیح نبودم ، تو مرا چرخاندیمشت بر مهره تنهایی من پیچاندیمهر دستان تو دنبال دعایی می گشتبارها دور زدی ذهن مرا گرداندیذکرها گفتی و بر گفته خود خندیدیاز همین نغمه ی تاریک مرا ترساندیبر لبت نام خدا بود،"خدا شاهد ماست"بر لبت نام خدا بود و مرا رقصاندی!دست ویرانگر تو عادت چرخیدن داشتعادتت را به غلط چرخه ایمان خواندیقلب صد پاره من مهره صد دانه نبودتو ولی گشتی و این گمشده را لرزاندیجمع کن، رشته ایمان دلم پاره شدستمن که تسبیح نبودم، تو چرا چرخ
بال اسکرو چیست ؟
بال اسکرو دستگاه مکانیکی است که حرکت دورانی را به حرکت خطی با کمترین
اصطحکاک ممکن تبدیل میکند . نقطه تمایز بال اسکرو با دیگر ابزارها در استقامت آن در برابر
فشار و کمترین اصطحکاک داخلی است که سبب بالاتر رفتن راندمان مکانیکی بال اسکرو
می گردد.
ساختار ظاهری بال اسکرو متشکل از مجموعه پیچ و مهره است که گوی گردان(nut) به
عنوان مهره عمل می کند و شافت رزوه دار(screw) به عنوان پیچ عمل می کند. شافت رزوه
دار که به صورت مارپیچی است دو وظیفه دا
مهره های شطرنج هریک خصوصیاتی دارند که باعث می شود در شرایطی قدرتشان بیش از حالت معمول باشد و در شرایطی کمتر.
در شطرنج معروف است که: «رخ ها عاشق ستون های باز هستند»! لذا رخ ها در پوزیسیون هایی با ستون های باز قوی تر عمل می کنند.
استاد بزرگ نایجل دیویس در این درس با آوردن مثال هایی تلاش می کند این موضوع را بیشتر در ذهن بازیکن جا بیندازد.
ادامه مطلب
گاو مش حسن در فیلمنامه ی گاوِ غلامحسین ساعدی دوران دبیرستان را که یادتان هست ؟
آنجا مش حسن از شدت وابستگی اش به تنها گاوش که منبع درآمد و غذا و همه ی زندگیش بود ، وقتی گاو مرد، جای گاوش ما ما میکرد و یونجه میخورد ، مش حسن و زندگیش در آن گاو خلاصه میشد!  و بدون آن مش حسنی وجود نداشت ... آنجا بود که گفتند مش حسن الینه و از خود بیگانه شده است ...
این یک نوع از از خودبیگانگی است که به دلیل وابستگی شدید ایجاد میشود ...
نوع مزمن تر و رایج ترش صحنه ایست که در
امروز قرار است تا به نقدی موشکفانه و روانشناسانه دربارۀ مهره‌های شطرنج بپردازیم. اول از شاه شروع کنیم که معلوم نیست توسطِ چه کسی منصوب به شاهی گشته آن هم با این نبوغش که فقط می‌تواند یک خانه این طرف و آن طرف برود در حالی که وزیری لایق‌تر در کنار او ایستاده و توانایی‌های بسیاری در جولان دهی‌ و کشت و کشتار دارد.
احتمالا شاهِ شطرنج هم لیستی رأی آورده و محمد خاتمی دستور تَکرارش را داده. یعنی به این اصلاح طلب‌های خائن رحم کنی می‌آیند و اسمِ یک
دیسک کمر مشکل آزار دهنده و دردناکی است که با چند حرکت ورزشی می توان این مشکل را بطرف کرد، در ادامه چند حرکت ورزشی برای بهبود دیسک کمر معرفی می شود.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، اگر شما از درد دیسک کمر رنج می برید، انجام یک سری تمرین برای درمان آن ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. به هرحال به یاد داشته باشید که عدم تحرک می تواند منجر به سفتی عضلات و کاهش گردش خون منجر شود که هر دو به طور بالقوه به کند شدن روند بهبود دیسک بیرون آمده (extruded)
دانلود کتاب آموزش حرفه ای تخته نرد
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
دانلود کتاب آموزش بازی تخته نرد - Download.irکتاب آموزش بازی تخته نرد را برای شما دوستان همیشگی سایت آماده کردیم ، در این کتاب کم حجم شما به طور کامل با این سرگرمی اعتیاد آور آشنا می شوید ، تصاویری از ...https://mokas.ir/mokas.ir › سایر محصولاتدانلود کتاب آموزش حرفه ای تخته نرد به زبان فارسی - فروشگاه ...دانلود کتاب آموزش حرفه ای تخته نرد به زبان فارسی. دانلود کتاب آموزش حرفه ای تخته نرد به زبان فارسینسخه پ
روش عجیب سارق چینی برای دزدیدن گردنبند گرانقیمتمردی یک گردن بند، به ارزش بیش از 1 میلیون پوند را در روز روشن دزدید و برای جلوگیری از دستگیری اش، 40 مهره از آن را قورت داد.در تلاشی مایوسانه برای جلوگیری از دستگیر شدن، مردی دانه های یک گردنبند یشم سبز را که از یک مغازه جواهر فروشی در جنوب چین دزدیده بود، قورت داد.
ادامه مطلب
فرز سنگبری اریکسون مدل AG2301
فرز سنگبری اریکسون مدل AG2301 بر اساس استاندارد CE اروپا ساخته شده و دارای کلید ضد گرد و غبار می باشد.این دستگاه کاربرد به سزایی در فرزکاری، سنباده زنی، پولیش کاری و یا برش پروفیل دارد. موتور این دستگاه 2400 وات قدرت داشته و می تواند صفحه برش 230 میلی متری را در خحالت ازاد با سرعت 6000 دور در دقیقه به کردش در بیاورد. این دستگاه قابلیت برش با زاویه را داشته و  از جمله ابزار برقی تولید شده توسط شرکت اریکسون محسوب می شود.ولتاژ ک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها