نتایج جستجو برای عبارت :

سیستم سرمایشی مساجد

با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مساجد همانند دوران صدر اسلام جایگاه واقعی  خود را بازشناختند. به طوری که نیروهای فعال در مساجد به طور مستقیم در متن انقلاب شرکت جستند .به گونه ای که از ان پس مساجد نقش پایگاه ارتباطی مردم را به عهده داشتند.و در شرایط حساسی گه نهضت اسلامی فاقد هرگونه تشکلات منطبق با معیار های اسلامی  بود مساجد توانستند این نارسایی مهم را جبران کرده و به انسجام نیروهای مردمی بپردازد.علاوه بر این بسیاری از برنام
یکی از علل پیروزی این انقلابِ مبارک در ایران اسلامی این بود که مردم به مساجد اقبال پیدا کردند، جوانان مساجد را پُر کردند و علمای اعلام، مساجد را به‌عنوان مرکزی برای تعلیم، تربیت، روشنگری افکار و اذهان، مورد استفاده قرار دادند و مسجد، مرکزی برای حرکت، آگاهی، نهضت و افشای اسرار زمامداران فاسد و خودفروخته‌ی رژیم طاغوت شد.
کتاب عهد مشترک، صفحه ۲۰۵
پاورپوینت بررسی فضای ورودی مساجد
دید کلی : 
پاورپوینت بررسی فضای ورودی مساجد در 31 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
توضیحات کامل : 
پاورپوینت بررسی فضای ورودی مساجد در 31 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
 
فهرست مطالب:
مسجد جامع اشترجانمسجد یشیلپیشینه معماری نگاهی به معماری مساجد معاصر جهان ورودی شهر / طراحی محیطیپرداخت آنلاین و دانلود
کلمات کلیدی : فضای ورودی مساجد پاورپوینت فضای ورودی مساجد فضای ورودی
مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مساجد جامع ، امام حسن مجتبی (ع) و
امیر المومنین (ع) و حسینیه محترم شاهزاده علی اکبر (ع) روستای قوژد
برگزار شد.
روابط عمومی شورای اسلامی ، دهیاری و کانون های فرهنگی هنری مساجد ((
نورالثقلین – جوانان امام رضا (ع) – همای رحمت و کریم اهل البیت )) روستای
قوژد
تصاویر در ادامه مطالب ...
ادامه مطلب
شریعت نیوز «کامران حسین»، مدیر مسجد گرین‌لین و مرکز اسلامی بیرمنگام (GLMCC) در این زمینه گفت: امسال ۱۰ جایزه را برای اعطا به بهترین مساجد در نظر گرفته بودند که ما بهترین و با ارزش‌ترین جایزه آنها را دریافت کردیم.
وی افزود: ما از دریافت این جایزه خوشحال هستیم و این بهترین قدردانی از زحمات اعضای مسجد به شمار می‌رود.اعطای جوایز ده گانه بهترین مساجد انگلیس از سال ۲۰۱۸ برای ترویج بهترین شیوه‌ها و استانداردهای اداره مساجد آغاز شد.مساجد و مراکز اس
حجت الاسلام ناصر شککران امیری در مصاحبه با خبرنگار آنلاین با اشاره به این برنامه کم اهمیت وی گفت: این مراسم در شب قدر اتفاق افتاده و مشکلی در راه اندازی مجدد آن وجود ندارد. از زندگی و برکات روز و شب ماه مبارک رمضان و شبهای کامل قدرت بزرگترین نقطه قوت مساجد استفاده از این روزها است.
وی به مناسبت شهید تسلیت گفت مولی ممحدی .. امیر مومنان علی رایگان Mp3 دانلودآ) و فرارسیدن شبهای قدر و اشاره به جشن باشکوه این جشن ها با نمای کاملی از سیاست وزارت بهداش
مساجد از جمله جاذبه های تاریخی کشورمان هستند، که می توانند کاربردی دو جانبه داشته باشند. این اماکن که روزگاری با اهداف مذهبی ساخته شده اند، حالا پس از چند صد سال به اهرمی برای جذب گردشگر و کمک به اقتصاد کشور بدل شده اند.
انصافا در ساخت برخی از این مساجد هیچ چیز کم نگذاشته اند و هرچه هنر داشته اند را به کار برده اند.
شهرهایی مثل مشهد، شیراز، اصفهان، یزد بیشترین جاذبه های مذهبی را دارند و البته بیسترین پتانسیل را! وقتی صحبت از جاذبه هایی مثل مسج
پیشنهادهای برای شهردار:
فرهنگی: 
سرویسهای بهداشتی اغلب مساجد بدلیل نگرانی از تخریب و دزدی به جز زمانهایی نماز بسته استاز طرفی شهرداری برای رفع نیاز عمومی اقدام بله تاسیس سرویسهای بهداشتی شهری مینماید. پیشنهاد میشود هزینه نگهداری از سرویسهای مساجد را شهرداری ها بعهده بگیرند در علی ابیض در تمام روز باز باشد.
در پایان محفل انس با قرآن کریم: یکی از کارهای خیلی مهم این است که جلسات قرآن را زیاد کنیم/ در گذشته، توجه قرآنی یک هزارم الان هم نبود، اما یکی از عادتهای خوبی که وجود داشت همین دوره های خانگی قرآن بود. مساجد را پایگاه قرآن قرار بدهید/ من واقعاً کاری که در ماه رمضانها در مشهد و قم راه افتاده که یک جزء را همه میخوانند، لذت میبرم. این حرکت که از قم هم شروع شد خیلی کار خوبی است. این بایستی در مساجد مختلف در طول سال تکرار بشود.
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد از برنامه‌های این نهاد در بیست و هفتمین هفته کتاب خبرداد و گفت: پویش مردمی «نذر کتاب»، طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم، نذر کتاب در گردش و ... در این هفته انجام می‌شود.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی که مهمان ویژه یکصد و شصت و نهمین جلسه مجمع معتمدین شهر کرج بود، طی سخنانی با بیان اینکه مساجد باید کانون حضور جوانان باشد، گفت: مسجد به قدری مهم است و قداست دارد که مشرک حق ندارد مسجد را تأسیس و یا آن را تعمیر کند.
وی با تاکید بر اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند باید در مساجد فعالیت سیاسی وجود داشته باشد اما سیاسی کاری نشود، گف
 
آیا با وجود کرونا، مساجد در ماه رمضان بازگشایی می‌شوند؟
این روزها بازگشایی مساجد در ماه رمضان، آن هم با رعایت اصول بهداشتی، به یکی از درخواست‌های مهم مردم تبدیل شده است.
شاید این سؤال برای بسیاری از نمازگزاران مطرح شود که چرا مساجد که در شیوع کرونا سهم کمی داشته‌اند و با رعایت موارد بهداشتی قابل‌کنترل هستند، همچنان تعطیل‌اند؟
رییس‌جمهور دراین‌باره گفته است: مناطق مختلف کشور از لحاظ شیوع کرونا، به سه دسته سفید، زرد و قرمز منطقه‌بند
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه های کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
پاورپوینت مقرنس کاری مساجد در ادوار مختلف فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 80حجم فایل: 25810قیمت: 3000 تومانبخشی از متن:پاورپوینت معماری مقرنس کاری مساجد در80 صفحه برای شما عزیران گردآوری شده است در این پاوروینت به معرفی کامل این هنر زیبا و بررسی آن در دوره های مختلف معماری پرداخته شده است
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
بسم ا..
 
قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:
ان لقتل الحسین علیه السلام حرارة فی قلوب المؤمنین لا تبرد ابدا.
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: برای شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایی در دلهای مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.
در حال حاضر تعداد کمی هیئت اصیل در تهران وجود داره که جوون ها رو جذب میکنن 
در مساجد که قدم میزنید تقریبا دهه شصتی داخل مسجد نمیبینید 
جوون گرایی فقط برای مسئولین نیست 
ای کاش در هیئات و مساجد همکا
مدیران محترم کانونهای مساجد شهر و روستا ی شهرستان خلیل آباد
حضور شما را در جلسه توجیهی اوقات فراغت 98 ( با حضور کارشناسان استانی )
در مورخه 98/3/26 روز یکشنبه هفته آینده ساعت 9 تا 11 صبح ارج می نهیم.
مکان : سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد
حضور شما در جلسه الزامی بوده و در پرداخت کمک هزینه اوقات فراغت سالجاری موثر خواهد بود .
منتظر ارائه طرح ها و ایده های فرهنگی شما نیز هستیم.
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آ
 دلیل افزایش قیمت فرش
یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در زیبایی و ایجاد فضایی آرام در هر محیطی، فرش است. فراهم آوردن محیط آرام و زیبا و پاکیزه یکی از مشخصات عبادتگاه در تمامی ادیان بوده است و مساجد ، حسینیه ها و نمازخانه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. علاوه بر این، از آنجا که مساجد ، حسینیه ها و نمازخانه ها جزو مکان های عمومی محسوب می شوند، اهمیت توجه به زیبایی و آرامش فضای آن را، دو چندان می کند.
امروزه فرش های سجاده ای زینت بخش مکان های مذه
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
"بسم ربّ الودود"《مسجدی
که در آن شبکه سازی انجام نشود یعنی نتواند مومنین را باهم مرتبط کند و
توان های آنها را با هم به اشتراک گذارد، به رسالت مسجد بودن خود نرسیده
است.》
دعوتید به: همایش جهانی مسجدهای تدبرمحورهمراه با رونمایی از سند فعالیت‌های مسجدچهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ١۶الی١٨محل برگزاری: مسجد دانشگاه تهران
با سلام و تحیت حضور ائمه محترم مساجد
بدینوسیله به اطلاع می رساند، با توجه به مناسبت ویژه دهه کرامت "مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز" آماده دریافت کمک های مردمی و وجوه نقدی جهت ارسال به مناطق سیل زده می باشد.از ائمه محترم مساجد دعوت می شود ضمن فراخوان عمومی جهت جمع آوری وجوه نقدی، زمینه خوشحالی هم میهنان و یاری آسیب دیدگان سیل زده را فراهم نماییم.
بدینوسیله با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی در دهه کرامت 1398 ویژه اعضاء کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خلیل آباد عناوین رشته های ورزشی به شرح ذیل اعلام می گردد.
1- فوتبال دستی
2- تنیس روی میز
3- شطرنج
4- دارت
شایسته است مدیران محترم کانون نسبت به معرفی 3تا 5 نفر از اعضاء کانون در هر رشته تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 18 تیر ماه در قالب نامه اداری اقدام نمایند .
باتشکر کارگروه غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد
زراعتکار مکی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای مکی با همکاری پایگاه بسیج، دهیاری و ایستگاه صلواتی فاطمیون، روند گندزدایی و ضدعفونی مساجد و معابر را انجام می دهیم.
ادامه مطلب
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
کارخانه و شرکت سجاده فرش مسجدی پاریس کارپت کاشان تولید کننده تخصصی و حرفه ای فرش سجاده ای مساجد و فرش نمازخانه ها افتخار دارد در مفروش نمودن فرش مساجد سهمی عمده را عهده دارد. این شرکت جهت رفاه حال خریدران محترم به لحاظ لیست قیمت فرش سجاده ای مسجدی و خرید مستقیم از شرکت سجاده باف کاشان اقدام به فروش اینترنتی فرش سجاده ای مساجد نموده که به راحتی خریداران محترم می توانند با مدیریت فروش تماس حاصل نموده و پس از دریافت مشاوره رایگان 24 ساعته از جدی
مرور آنچه در این ایام به همت بچه‌های مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام شده، نشان می‌دهد اگرچه این روزها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت مساجد و دیگر اماکن مذهبی محدود شده اما مسجدی‌ها در تلاشند تا این تهدید را به فرصتی بزرگ تبدیل کنند.

ادامه مطلب
مثلا خانواده خیلی بالایی هستین اول خانواده شهرتون کشورتون ... میرین یه دختر میگیرین از خانواده ای معمولی ... بهش میگین تو از امروز دیگه با روزهای قبلت فرق داری ها... هم احترام وعزتت فرق میکنه... هم دقت و توجهت باید فرق بکنهحرف صحیح و بجائیهمساجد اینجوری اند...درسته تا قبل مسجدیتشون به ظاهر یه زمین معمولی بودن مثل سایر زمینهای اطراف اما عروس خدا شدن! یه نماز که به این عنوان درشون خونده شد بله اونها بود به این خواستگاری!دیگه معمولی نیستن هم ثواب نم
مثلا خانواده خیلی بالایی هستین اول خانواده شهرتون کشورتون ... میرین یه دختر میگیرین از خانواده ای معمولی ... بهش میگین تو از امروز دیگه با روزهای قبلت فرق داری ها... هم احترام وعزتت فرق میکنه... هم دقت و توجهت باید فرق بکنهحرف صحیح و بجائیهمساجد اینجوری اند...درسته تا قبل مسجدیتشون به ظاهر یه زمین معمولی بودن مثل سایر زمینهای اطراف اما عروس خدا شدن! یه نماز که به این عنوان درشون خونده شد بله اونها بود به این خواستگاری!دیگه معمولی نیستن هم ثواب نم
به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی در 26 تیرماه و جایگاه ویژه و حساس این نهاد در حفظ نظام اسلامی و قانون اساسی، شایسته است ائمه محترم مساجد و جماعات در سطح مساجد استان درخصوص تبیین این جایگاه مساعدت نموده و محورهای بیان شده در فایل زیر را توزیع نمایند.
به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی در 26 تیرماه و جایگاه ویژه و حساس این نهاد در حفظ نظام اسلامی و قانون اساسی، شایسته است ائمه محترم مساجد و جماعات در سطح مساجد استان درخصوص تبیین این جایگاه مساعدت نموده و محورهای بیان شده در فایل زیر را توزیع نمایند.
#جهاد ادامه دارد ...
تلاش های جهاد گران در ایستگاه سلامت وروردی روستا طرح غربالگری و مه پاشی ، ضدعفونی وسایل نقلیه توسط برادران  بسیجی  جوان و نوجوان پایگاه های ثارالله و امام علی ع در گروه جهادی شهید نمازی حوزه مالک اشتر و اعضای کانون های مساجد نورالثقلین و همای رحمت مساجد جامع و امیر المومنین ع روستا برای سلامت همشهریان و همولایتی های عزیزمان در حال انجام می باشد .
ادامه مطلب
همیشه اول ماه رمضون یاد این شعر آخر ماه رمضون میافتم، همونطور که به یه چشم به هم زدنی الان شش روز از اردیبهشتم گذشته به همون سرعت عید فطر هم از راه میرسه و این شعر رو همه خواهند خوند ...
 
+ پارک ها و بوستان ها باز شدن،  همه مراکز تجاری که کاسبان منصف(!؟) توش کسب میکنن باز شدن، همه پاساژ ها باز شدن و...
تو پاساژ علاءالدین کیپ تا کیپ آدم تو هم وول میخوره عین روزای عادی، تو پیاده رو های اطرافشم همینطور، مترو صبح ها غلغله است،‌ شایدم قلقله است نمیدون
با هم از زیباترین مساجد دنیا بازدید کنیم.
بیش از یک سوم جمعیت جهان مسلمان هستند. مسجد یکی از مهمترین اجزای دین اسلام است. در مسجد اعمال عبادی انجام می‌شود. برای همین مساجد همیشه یکی از زیباترین مکان های شهر در کشور های اسلامی هستند. در واقع مسلمانان همه ذوق هنری خودشان را در ساختن مسجد به کار می‌برند. مساجد یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری هستند. با مجله گردشگری پیام دلتا همراه باشید تا با هم سری به زیباترین مساجد دنیا بزنیم.
مسجدالحرا
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی با حضور در آئین بزرگداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: گام اول انقلاب را مسجدی ها برداشتند و گام دوم را نیز جوانان مسجدی برخواهند داشت.
 
نماینده ولی فقیه در البرز جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب خواند و افزود: نمی توان بدون تربیت نیروی تراز مسجدی به جایگاه تعریف شده بی
جوانی در نیوزلند به مسجدی حمله کرده و نمازگزاران را به رگبار بست و آن را بصورت لایو پخش کرد.فردی که در فیسبوک با نام برنتون تارانت حساب دارد حمله خود را بصورت لایو پخش کرد. این اقدام تروریستی و نژادپرستانه ۱۶ دقیقه طول کشیده است و فیسبوک آن را قطع نکرد.گزارش‌های اولیه حاکی است به مسجد دیگری هم حمله شده مجموع ۹ نفر شهید و ۳۰ نفر مجروح شده اند.اما روزنامه دیلی میل انگلیسی نوشت ۲۷ نفر کشته و تعدادی زخمی شده اند.پلیس وارد عمل شد و ساعتی پس از این ح
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
 
پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی
این پاورپوینت دارای 44 اسلاید بوده و در آن برای درک بهتر از نمودارها و تصاویر در کنار متن و توضیحات استفاده شده است پاورپوینت مسجد برای درس آشنایی با معماری اسلامی تهیه شده که در ادامه بخشی از آن را برای مطالعه قرار داده ایم و با خرید این پاورپوینت به تمام مطالب آن دسترسی خواهید داشت
مشخصات فایل

تعداد صفحات
44

حجم
19 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
معماری

توضیحات کامل
پاورپوینت مسجد برای درس معما
سجاده فرش محرابی تولیدی در شرکت سجاده فرش سبحان
در شهرستان کاشان در استان اصفهان میباشد واز جمله برترین و بزرگترین
مراکز تولید سجاده فرش محرابی مساجد در کاشان و ایران می باشد. شرکت سجاده
فرش سبحان با تولید تخصصی و حرفه ای فرش مساجد در سال 1390 به یکی از برند
های معتبر فرش سجاده ای در ایران مبدل گشته است . از کاشان به عنوان پایتخت
فرش ماشینی ایران یاد می شود که شهرک های صنعتی بسیاری در کاشان وجود دارد
که اکثرا به تولید فرش ماشینی مشغول هستند .
سجاده فرش محرابی تولیدی در شرکت سجاده فرش سبحان
در شهرستان کاشان در استان اصفهان میباشد واز جمله برترین و بزرگترین
مراکز تولید سجاده فرش محرابی مساجد در کاشان و ایران می باشد. شرکت سجاده
فرش سبحان با تولید تخصصی و حرفه ای فرش مساجد در سال 1390 به یکی از برند
های معتبر فرش سجاده ای در ایران مبدل گشته است . از کاشان به عنوان پایتخت
فرش ماشینی ایران یاد می شود که شهرک های صنعتی بسیاری در کاشان وجود دارد
که اکثرا به تولید فرش ماشینی مشغول هستند .
سجاده فرش محرابی تولیدی در شرکت سجاده فرش سبحان
در شهرستان کاشان در استان اصفهان میباشد واز جمله برترین و بزرگترین
مراکز تولید سجاده فرش محرابی مساجد در کاشان و ایران می باشد. شرکت سجاده
فرش سبحان با تولید تخصصی و حرفه ای فرش مساجد در سال 1390 به یکی از برند
های معتبر فرش سجاده ای در ایران مبدل گشته است . از کاشان به عنوان پایتخت
فرش ماشینی ایران یاد می شود که شهرک های صنعتی بسیاری در کاشان وجود دارد
که اکثرا به تولید فرش ماشینی مشغول هستند .
سجاده فرش محرابی تولیدی در شرکت سجاده فرش سبحان
در شهرستان کاشان در استان اصفهان میباشد واز جمله برترین و بزرگترین
مراکز تولید سجاده فرش محرابی مساجد در کاشان و ایران می باشد. شرکت سجاده
فرش سبحان با تولید تخصصی و حرفه ای فرش مساجد در سال 1390 به یکی از برند
های معتبر فرش سجاده ای در ایران مبدل گشته است . از کاشان به عنوان
پایتخت فرش ماشینی ایران یاد می شود که شهرک های صنعتی بسیاری در کاشان
وجود دارد که اکثرا به تولید فرش ماشینی مشغول هست
موکت سجاده ای چیست؟
 
موکت سجاده ای در واقع همان سجاده فرش یا فرش محرابی است. اما عده‌ای از افراد به آن موکت سجاده ای می‌گویند.
 
جنس موکت سجاده ای
جنس نخ موکت سجاده ای، همان جنس فرش است. برای بافت موکت سجاده ای از نخ‌هایی از جمله نخ ویرجین (Virgin)، نخ پلی استر، نخ بی سی اف (BCF) و نخ آکریلیک (Acrylic) استفاده می‌شود. موکت سجاده ای، بافته شده با نخ اکرولیک، نسبت به بقیه بهتر است.
 
طرح موکت سجاده ای 
طرح موکت های سجاده ای، مناسب با فضای مسجد است.
طرح ها ب
حال و هوای دفاع بیولوژیکی بروبچه‌های بسیج در یکی از محله‌های قدیمی تهران
 مشتی که نمونه خروار است
 
علیرضا جلالیان/محله نظام‌آباد و خیابان شهید مدنی در دوران دفاع مقدس محله‌ای فعال بود و تعداد زیاد شهدا،جانبازان و رزمندگان این محله در میان لشکرهای نیروهای تهرانی در دفاع مقدس مؤید حضور پرشور این مردم است. مسجد سبحان،مسجد امام حسین(ع)،مسجد صفا،مسجد امام حسن‌مجتبی (ع)و … از مساجد فعال در این خیابان هستند که پویایی و فعالیت‌شان را امروز د

‌پیج اینستاگرام بی بی سی ترول (BBC Travel) عکسی از مسجد نصیر الملک شیراز منتشر کرده است و در آن از نهایت ظرافت و هنر این مسجد صورتی گفته است. این مسجد که یکی از زیباترین مساجد دنیا و از شاهکارهای معماری شیعی لقب گرفته است، از مساجد قدیمی شیراز است. این مسجد در محله گود عربان که در قدیم به محله اسحق بیگ معروف بوده واقع در جنوب خیابان لطفعلی‌خان زند و در نزدیکی حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام و در کوچه‌ی نصیر الملک قرار دارد. میرزا حسن علی خان ملقب ب
 
بسیاری از همراهان محراب نقش خواهان بکارگیری بهترین فرش سجاده ای برای مساجد و نمازخانه های خود هستند. ولی آیا فکر می‌کنید بتوان با دیدن یک سجاده فرش جنس آن را حدس زد؟ و به میزان شانه فرش پی برد؟ و بهترین فرش سجاده ای مسجد را تشخیص داد؟
ما فرصت را غنیمت شمرده؛ برای این منظور مسابقه " بهترین فرش سجاده ای مسجد " را ترتیب دادیم؛ تا هم مقایسه‌ای بین انواع سجاده فرش ها ترتیب دهیم و هم اطلاعات عمومی شما را محک بزنیم. برای برندگان هم جوایز ویژه ای در
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المصریون، درحالی که اندونزی یک کشور عربی نیست و زبان عربی نخستین زبان این کشور نیست، اما از نظر تعداد مسلمان و مساجد نسبت به سایر کشورها بیشترین است. به همین دلیل عنوان بزرگترین کشور اسلامی از نظر جمعیت را داراست.
در اندونزی 242 میلیون نفر زندگی می کنند که از این تعداد 209 میلیون نفر آنها مسلمان هستند، یعنی 90 درصد از جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می دهند، این کشور همچنین با 800 هزار باب مسجد توانسته اس
موکت سجاده ای چیست؟
 
موکت سجاده ای در واقع همان سجاده فرش یا فرش محرابی است. اما عده‌ای از افراد به آن موکت سجاده ای می‌گویند.
 
جنس موکت سجاده ای
جنس نخ موکت سجاده ای، همان جنس فرش است. برای بافت موکت سجاده ای از نخ‌هایی از جمله نخ ویرجین (Virgin)، نخ پلی استر، نخ بی سی اف (BCF) و نخ آکریلیک (Acrylic) استفاده می‌شود. موکت سجاده ای، بافته شده با نخ اکرولیک، نسبت به بقیه بهتر است.
 
طرح موکت سجاده ای 
طرح موکت های سجاده ای، مناسب با فضای مسجد است.
طرح ها ب
حجت‌الاسلام  نوری  از فرهنگ‌سازی احیاء شب نیمه شعبان در مساجدروستای قوژد خبر داد و
گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این روستا به
مناسبت شب نیمه شعبان، احیاء این شب در مسجذ جامع روستا بود .
ادامه مطلب
 
بسیاری از همراهان محراب نقش خواهان بکارگیری بهترین فرش سجاده ای برای مساجد و نمازخانه های خود هستند. ولی آیا فکر می‌کنید بتوان با دیدن یک سجاده فرش جنس آن را حدس زد؟ و به میزان شانه فرش پی برد؟ و بهترین فرش سجاده ای مسجد را تشخیص داد؟
ما فرصت را غنیمت شمرده؛ برای این منظور مسابقه " بهترین فرش سجاده ای مسجد " را ترتیب دادیم؛ تا هم مقایسه‌ای بین انواع سجاده فرش ها ترتیب دهیم و هم اطلاعات عمومی شما را محک بزنیم. برای برندگان هم جوایز ویژه ای در
١٦ ساله بود که به جلسات سخنرانی آیت‌الله‌ خامنه‌ای، شهید هاشمی‌نژاد و شهید دیالمه در مساجد مشهد می‌رفت و همین جلسات بن مایه های فکری او را در نوجوانی شکل داد. نقطه عطف دوران نوجوانی محمد باقر قالیباف را می توان کمک به زلزله زدگان طبس دانست. او به حدی از خودش توانمندی نشان داد که در شورای ساخت طبس‏، عهده دار ساخت قسمتی از شهر شد.
نماشویی برای این نوع بنا بسیار متفاوت است زیرا هر کدام از این کاشی ها مثل یک پازلی است که اگر قسمتی از آن دچار مشکل شود تمام نظم و قاعده این بنا به هم می ریزد و کل نما را از آن زیبایی اولیه در می آورد. نماشویی ساختمان برای این نوع بنا ها باید با دقت بسیار زیادی اجرا شود و ترجیحا نباید به روش های سخت مثل نماشویی با فشار آب قوی یا همان واتر جت و یا نماشویی با دستگاهی مثل واتر سند بلاست انجام شود، بهتر است با روش های ساده مثل روش های دستی و نماشویی ب
تنوع کیفیت در تولید سجاده فرش محرابی موجب شده فرش مساجد با قیمت های مختلفی وجود داشته باشند. فرش سجاده ای پرسان پارس فرش مسجدی 440 شانه BCF را که از قیمت مناسبی برخوردار است در طرح و رنگ های متنوع تولید می نماید. وزن سبک، قیمت ارزان، راحتی نصب و پوشش کامل محیط از دلایل استقبال از فرش سجاده ای 440 شانه می باشد. همچنین تولید فرش های مسجدی 500 شانه و 700 شانه در دستور کار این مجموعه قرار دارد که غالب الیاف این سجاده فرش ها پلی استر و یا اکریلیک می باشد. بر
 
نتوانسته ام با این مساله کنار بیایم که چرا بعضی برنامه ها و مراسم مذهبی و انقلابی که قابلیت اجرا در سطح مساجد را دارا هستند در سالن های آمفی تئاتر برگزار می شود. مراسم تودیع و معارفه یک امام جمعه یا جلسه ائمه جماعات با رییس اوقاف، جلسه فرماندهان بسیج و ... اگر قرار نیست که حاوی برنامه هایی چون پخش فیلم و موسیقی و نمایش و ... باشند که معمولا نیستند چرا نباید در مساجد و تکایا برگزار شوند؟
آن وقت می شود جامعه را به سمت مسجد محوری سوق داد و از نقش مس
شهر سوال ـ ۱- اعتکاف در غیر از مساجد چهارگانه (اعم از جامع و غیر آن) به
قصد رجاء مطلوبیت (به امید این‌که مطلوب خداوند واقع شود) مانعی ندارد.
مساجد چهارگانه: مسجد الحرام، مسجد النبی (صلی الله علیه وآله وسلّم)، مسجد
کوفه و مسجد بصره.بخش سایر مسائل شهر سوال بر بال اندیشه ها
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّمَا
یَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللّهِ مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ
وَأَقَامَ الصَّلاَةَ وَآتَى الزَّکَاةَ وَلَمْ یَخْشَ إِلاَّ اللّهَ
فَعَسَى أُوْلَـئِکَ أَن یَکُونُواْ مِنَ الْمُهْتَدِینَ (سوره توبه، آیه
18) ستاد هماهنگی
کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور، یکی از مهمترین نهادهای انقلابی و فرهنگی
است که با محوریت خانه‌های امن الهی بر روی زمین و بر طبق رهنمودها و
منویات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت ا
http://masjednama.ir  مسجد نما 
http://sobooh.net/fa/  سبوح
http://morabbee.ir/  مربی
http://b-behesht.ir/   بچه های بهشت
http://bakhshidam.ir.domains.blog.ir/ همسران فاطمی
http://tarbiateslami.com/dp/  مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی
انشاله مفید واقع گردد. 
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آباد
شاید با خواندن این توییت اول از همه لبخند بر لبانتان بیاید. ولی با روالی که اکثر مساجد ما دارند که خودتون هم میدونید و لازم به توضیح نیست مقاومت و مبارزه تنها راه نجات است نه فرار کردن و دور زدن!اگر باور و یقین داریم مسجد سنگرمان است و فعالیت‌هایمان باید با محوریت مسجد باشد باید هم، سختی بکشیم و مبارزه کنیم تا پیروز شویم و مسجد را از چنگال افکار بی‌پایه و اعمال بی‌اساس نجات دهیم و آن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم نه اینکه به علت سختی‌ها و م
شرکت فرش سجاده‌ محراب نقش کاشان فعالیت خود را در زمینه تولید فرش سجاده‌ای از سال 1379 با هدف ایجاد فضایی باشکوه، منظم و زیبا برای مساجد، در شهر کاشان، قطب تولید فرش ماشینی ایران آغاز کرد.
از سال 1394 با توجه به نوآوری جهانی در صنعت نساجی، شرکت فرش سجاده محراب نقش با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات و با ایجاد طرح‌های نوین در زمینه طراحی سجاده فرش، گامی نو در این صنعت برداشت و توانست با بهره‌گیری از کادری مجرب و خلاق، تنوعی از نقش‌ها و ط
باطلاع عموم مردم شریف استان البرز خصوصا مسئولین ادرارات، مؤسسات، امامان محترم مساجد، مسولین هیئات مذهبی و سایر اقشار محترم فعال در عرصه غدیر می رساند، بنیاد غدیر استان البرز آمادگی دارد اخبار و گزارش های فعالیت های شما را در سایت رسمی خود منتشر نماید.
گرازش های خود را از طریق شبکه های اجتماعی به شماره 09382441879 ارسال نمایید.
در فصل‌های گرم برای تامین هوای خنک و مطبوع در مساجد و اماکن زیارتی از کولر مسجد بهره برده می‌شود.  اگر کولر مسجد توانایی تهویه‌ی مناسب و خنک کردن کافی هوای مسجد را نداشته باشد، باعث سلب آسایش عبادت کنندگان و افراد حاضر در ساختمان مسجد خواهد شد. به خصوص اینکه در ساعت‌های عبادت و مراسم و جشن‌های دینی ازدحام جمعیت نمازگزاران و عبادت کنندگان، باعث افزایش بیش از پیش دمای هوا شده و کیفیت هوای مسجد پایین می‌آید. بوی نامطبوع و اکسیژن ناکافی ممک
آیت الله احمد جنتی:
فاطمه زهرا سلام الله علیها برای دفاع از حق در یک شرایط بسیار سخت آمد در مسجد و خطبه غرّایی که باید در پیشانی تاریخ در خط نور نوشته بشود، آن خطبه را ادا و از حق و از ولایت علی بن ابیطالب علیه السلام دفاع کرد. شما هم مدافع حق باشید، مدافع مسئله ولایت باشید شما هم در همان مسیر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها حرکت کنید تا امید شفاعت به او داشته باشید.

به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی در 26 تیرماه و جایگاه ویژه و حس
یک مسیحی از کشور سوئد در مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز ، مارکوس ایوار، از کشور سوئد با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، با گفتن شهادتین و اقرار به وحدانیت خداوند بزرگ، رسالت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولایت ائمه اطهار (ع) از دین مسیحیت به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.
هفت فرمان برای بسیج
رهبر بسیجی و پرچمدار نیروی مقاومت بسیج مستضعفین حضرت امام خامنه‌ای در دیدار با هزاران نفر از بسیجیان در بیاناتی تبیینی و توصیفی در زمینه نقش، جایگاه و کارویژه‌های بسیج در دوران چهل سال گذشته، هفت توصیه به بسیج و بسیجیان داشتند. به طور قطع این هفت توصیه، هفت فرمان برای بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی باید تلقی شود:
۱ـ بسیج در همه میادین دفاع سخت، نیمه‌سخت و نرم آماده به کار باشد و در همه محله‌های کشور در مقابل حوادث گوناگ
فرش سجاده ای ستاره کویر یزد
فرش سجاده ای ستاره کویر یزد از مرغوب ترین و خوشنام ترین فرش سجاده هایی است که در ایران تولید می شود به گونه ای که بسیاری از مساجد که دنبال خرید سجاده فرش برای مسجد خود هستند، با جستجوی کلیدواژه فرش سجاده ای ستاره کویر یزد به دنبال خرید این محصول مرغوب برای مسجد خود می باشند. از این، شرکت سجاده فرش تک ستاره کویر اقدام به فروش حضوری و اینترنتی فرش سجاده ای ستاره کویر یزد کرده است.
 
فرش سجاده ای چیست؟
 
فرش سجاده ای گو
شرکت فرش سجاده ای کاشان در
ابتدای تولیدات خود ، به طور اختصاصی و حرفه ای بر روی طراحی تولید و نصب
فرش سجاده ای مساجد متمرکز شد و به حول قوه الهی به یکی از بزرگترین و
معتبرترین تولید کنندگان فرش سجاده ای ماشینی مخصوص مساجد و حسینیه ها و
مصلی ها مبدل گشت . شرکت سجاده فرش کاشان با استفاده از به روز ترین دستگاه
های مدرن اروپایی ( وان د ویل بلژیک و شونهر آلمان ) اقدام به تهیه و
تولید فرش ماشینی کاشان نموده است که تا به امروز از معتبرترین و بهترین
شرکت فرش سجاده ای کاشان در
ابتدای تولیدات خود ، به طور اختصاصی و حرفه ای بر روی طراحی تولید و نصب
فرش سجاده ای مساجد متمرکز شد و به حول قوه الهی به یکی از بزرگترین و
معتبرترین تولید کنندگان فرش سجاده ای ماشینی مخصوص مساجد و حسینیه ها و
مصلی ها مبدل گشت . شرکت سجاده فرش کاشان با استفاده از به روز ترین دستگاه
های مدرن اروپایی ( وان د ویل بلژیک و شونهر آلمان ) اقدام به تهیه و
تولید فرش ماشینی کاشان نموده است که تا به امروز از معتبرترین و بهترین
به نظر من یکی از کارهایی که خیلی مهم است، عبارت است از اینکه ما دوره‌های قرآن را، جلسات قرآن را زیاد کنیم. البتّه توجّه قرآنی در گذشته قابل مقایسه‌ی با امروز نیست؛ نمیشود گفت یک‌صدم، [بلکه] یک‌هزارم هم نبود؛ آن زمانی که ماها در عرصه بودیم و میدیدیم، واقعاً یک‌هزارمِ حالا هم نبود؛ امّا بعضی از عادتهای خوب وجود داشت که حالاها به خاطر تلویزیون قرآن و رادیوی تلاوت و مانند اینها که داریم -که خیلی هم خوب است- این چیزها یک خرده‌ای عقب افتاده که ب
  قیمت فرش سجاده ای مسجدی:امروزه برای خرید سجاده فرش های مسجدی قیمت فرش سجاده مورد توجه خریداران قرار می گیرد.البته باید بدانیم که قیمت سجاده فرش هرچند مهم است ولی کیفیت سجاده فرش بسیار اهمیت دارد.قیمت سجاده فرش مسجد چقدر است ؟ دلیل این همه تفاوت قیمت فرش سجاده ای مسجد در بازار فروش سجاده فرش چیست؟برای پاسخ به این سوال‌ها لازم است نکاتی راجع به فرش سجاده ای ( سجاده فرش مسجد ) بدانیم. موارد زیادی بر روی قیمت سجاده فرش تاثیر می‌گذارد؛ جنس نخ س
پیشنهادهایی برای رهبری :
1- در شهرهای بزرگ دوری فاصله از مکان نمازجمعه باعث شده عده ای از مردم عملا امکان حضور در نمازجمعه و بهره مندی از فیض آن را نداشته و از ثوابهای مترتب بر آن محروم شوند در حالیکه از نظر شرعی یکی از شروط برپایی نمازجمعه فاصله یک فرسخی ( 6 کیلومتر )  است لذا تعداد زیادی نمازجمعه در کلان شهرها قابل برگزاری است.و بدلیل وجود مساجد هیچ زحمتی جز یک برنامه ریزی ساده برای برپایی نمازجمعه های متعدد لازم نیست.980816
همکاری در فروش فرش سجاده ای و کسب درآمد میلیونی
چطور می توانیم درآمد میلیونی  بدون سرمایه اولیه داشته باشیم؟
برای حمایت از جوانان ایران، شرکت فرش سجاده ای محراب نقش طرح همکاری در فروش فرش سجاده را ارائه کرده است. شما می توانید در این طرح ثبت نام کنید. کافیست مساجد و مدارسی که نیاز به سجاده فرش دارند را پیدا کنید، با آنها ارتباط بگیرید و محصولات و طرح های فرش سجاده ای محراب نقش را به آنها معرفی کنید. تا می توانید سفارش بگیرید، اعتماد افراد
 
همکاری در فروش فرش سجاده ای و کسب درآمد میلیونی
چطور می توانیم درآمد میلیونی  بدون سرمایه اولیه داشته باشیم؟
برای حمایت از جوانان ایران، شرکت فرش سجاده ای محراب نقش طرح همکاری در فروش فرش سجاده را ارائه کرده است. شما می توانید در این طرح ثبت نام کنید. کافیست مساجد و مدارسی که نیاز به سجاده فرش دارند را پیدا کنید، با آنها ارتباط بگیرید و محصولات و طرح های فرش سجاده ای محراب نقش را به آنها معرفی کنید. تا می توانید سفارش بگیرید، اعتماد افر
بار دیگر محصولی جدید از شرکت فرش سجاده‌ای محراب نقش کاشان:
حدس بزن، جایزه بگیر!
برای هر مجموعه و شرکتی که فعالیت‌های تولیدی دارد، به روز بودن و توسعه محصولات، اصل بسیار مهمی است. شرکت فرش سجاده‌ای محراب نقش، طبق این اصل، با نیازسنجی از مساجد و نمازخانه‌ها، به ایده‌ای خلاقانه‌ دست یافته و قصد دارد در ماه آینده این ایده را عملیاتی کند: رونمایی از یک محصول جدید در عرصه سجاده فرش! ایده‌ای جذاب که کمتر کسی می‌تواند تصور کند. آیا فکر می‌کنید
جدیدترین مدل فرش نمازخانه محرابی کاشان که با تنوع بالا و کیفیت خوب بافته شده اند قیمت مناسبی در این مرکز دارند و به صورت آنلاین هم به فروش می رسند.
تولید فرش نمازخانه که طرح محرابی دارد و جزء محصولات با تولیدات رایج بازار نیست، معمولا توسط شرکت های معتبر انجام می شود. این کارخانه فرش سجاده ای ابتدا طرح تولیدی خود را در چند کیفیت بافت نموده  و سپس قیمت را بر اساس مشخصات هر فرش نمازخانه تعیین می کند.
مدل های جدید فرش نمازخانه مساجد 1000 شانه و 700 ش
محصول جدیدعطرینه بیزکیفیت برترحجم بیشتربسته بندی جدیدهولوگرام سه بعدی امنیتیخوشبو کننده و ضد عفونی کننده هواBIZ 275 ml.در رایحه های هلو ، گلهای وحشی، ارکیده، آفتاب گردان، پرتقال، سیب• خنثی سازی بوی نامطبوع بسیاری از محصولات مشابه صرفا خوشبو کننده بوده و سعی می کنند با بوی خوب، بوی بد را از بین ببرند. مثلا در مساجد از گلاب برای خوشبوسازی استفاده می کنند در حالیکه گلاب نمی تواند بوی جوراب و عرق را از بین ببرد بلکه در نهایت ترکیب بدتری ایجاد می
شهر گوهران یکی از شهر های شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان در جنوب شرقی ایران قرار دارد جمعیت این شهر طبق سرشماری سال 1395 آمار ایران برابر با 1330نفر بوده است به لحاظ اداری سیاسی و فرهنگی مهمترین شهر شهرستان و حتی استان است گوهران به لحاظ تاریخی جذو پنج شهر اول هرمزگان به شمار میرود نداشتن زمین و برای ساخت و ساز مهمترین مشکل شهر گوهران است . در مدارک تاریخی و جغرافیایی اسلامی از شهر گوهران ینگوهر -ینگوهرن -انگهران و گوهران ذکر شده است برخی از جغ
شهر گوهران یکی از شهر های شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان در جنوب شرقی ایران قرار دارد جمعیت این شهر طبق سرشماری سال 1395 آمار ایران برابر با 1330نفر بوده است به لحاظ اداری سیاسی و فرهنگی مهمترین شهر شهرستان و حتی استان است گوهران به لحاظ تاریخی جذو پنج شهر اول هرمزگان به شمار میرود نداشتن زمین و برای ساخت و ساز مهمترین مشکل شهر گوهران است . در مدارک تاریخی و جغرافیایی اسلامی از شهر گوهران ینگوهر -ینگوهرن -انگهران و گوهران ذکر شده است برخی از جغ
 غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در چهاردهمین نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: ایام ولادت پیامبر رحمت و مهربانی از ناحیه قوه قضائیه با اخبار خوبی همراه بود، اما با حوادثی که رخ داد شیرینی این اخبار از بین رفت.
ادامه مطلب
زمان ثبت نام:
18 دی ماه 1398 لغایت 3 بهمن 1398
روش‌های ثبت نام :
1– مراجعه به سایت
www.Etekaf.razavi.ir
2- ارسال عدد 8 به سامانه پیامکی 300008030 و تکمیل فرم ثبت نام
مکان‌های برگزاری اعتکاف:
1-مسجد گوهرشاد
2- مساجد وابسته آستان قدس رضوی (مسجد الرضا(ع) مصلی، مسجد الرضا(ع) خواجه ربیع، مسجد الرضا(ع) احمدآباد، مسجد صدیقی‌ها، مسجد امام خمینی(ره) و مسجد ملاهاشم)
 
شرایط ثبت نام:
الف – برادران 15 سال کامل
ب – خواهران 9 سال تمام
 تلفن‌های تماس:
متقاضیان می‌توانند با تلفن‌ها
1⃣با حکم دادستان زبرخان، ورود گردشگران به درود، خرو و قدمگاه ممنوع شد
2⃣ با دستور دادستان بخش زبرخان و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا
و سلامتی شهروندان کلیه مراسمات ترحیم پس از تشییع جنازه و تدفین در همان محل ختم گردیده
و صاحبان عزا از برگزاری مراسمات بعدی در مساجد و حسینیه ها خودداری نمایند .
✅ کانال خرو آنلاین @Kharv_Online
مشاهده مطلب در کانال
 امور مساجد استان البرز
 آدرس: استان البرز – کرج – میدان توحید – بلوار امامزاده حسن – مصلی بزرگ نماز جمعه کرج



سروش: https://sapp.ir/masajedalborz
لنزور: https://www.lenzor.com/masajedalborz
ایتا: https://eitaa.com/masajedalborz
بله: https://ble.im/masajedalborz
اینستاگرام: https://www.instagram.com/masajedalborz
تلگرام:  https://telegram.me/masajedalborz_ir
آپارات:  https://www.aparat.com/omormasajedalborz
وبلاگ1:   http://masjedalborz.blog.ir
وبلاگ2: http://masajedalborz.blog.ir

سایت: http://masajedalborz.ir


تلفن: ۳۲۲۲۱۱۶۱ – ۳۲۲۴۱۵۲۰فکس: ۳۲۴۰۴۲۸۷
 
بار دیگر محصولی جدید از شرکت فرش سجاده‌ای محراب نقش کاشان:
حدس بزن، جایزه بگیر!
برای هر مجموعه و شرکتی که فعالیت‌های تولیدی دارد، به روز بودن و توسعه محصولات، اصل بسیار مهمی است. شرکت فرش سجاده‌ای محراب نقش، طبق این اصل، با نیازسنجی از مساجد و نمازخانه‌ها، به ایده‌ای خلاقانه‌ دست یافته و قصد دارد در ماه آینده این ایده را عملیاتی کند: رونمایی از یک محصول جدید در عرصه سجاده فرش! ایده‌ای جذاب که کمتر کسی می‌تواند تصور کند. آیا فکر می‌کنی
مزایای فرش سجاده ای :


فرش سجاده ای علاوه براینکه با داشتن طرح
های یکسان و یکپارچه زیبایی خاصی که به مسجد می بخشد , تشخیص قبله را اسان تر می کند
.
فرش های سجاده ای با توجه به اینکه در هنگام
نصب ان از نیروی نصاب استفاده می شود کل فضای مسجد را می پوشانند.
سجاده فرش های مسجدی در هر سایز و شکلی
می توانند تولید شوند در این صورت دیگر مساجد نیاز به کناره فرش ندارند.
ترمیم یا تعویض فرش سجاده ای بسیار آسان
صورت می گیرد.
فرش های سجاده ای را می توان با نمای مس
شرکت سجاده فرش مسجد کاشان
فرش سجاده ای مساجد با طرح بدون محراب تشریفاتی طرح نگین زمرد

شرکت فرش سجاده ای پاریس واقع در کاشان تولید کننده تخصصی و حرفه ای سجاده فرش مساجد طرح بدون محرابی نگین زمرد را در سال 1397 طراحی و شروع به بافت نمود . این طرح فرش سجاده ای بدون محراب با داشتن یک حاشیه که می توان به عنوان جای پا و یا اینکه به جای مهر نماز گزاران استفاده  نمود استقبال خوبی از ان در مساجد و حسینیه ها می شود. این گونه طرح ها مکان مشخصی را برای نماز گ
 
 
 
شرکت  فرش سجاده ای محراب نقش کاشان فعالیت خود را در زمینه تولید فرش سجاده ای از سال 1379 با هدف آبادانی و زیباسازی بهترین اماکن زمین یعنی مساجد، در شهر کاشان، به عنوان پایتخت فرش ماشینی کشور، آغاز نمود. از سال 1394 با توجه به نوآوری جهانی در صنعت نساجی، با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات و با ایجاد طرح های نوین در زمینه طراحی سجاده فرش، گامی نو در این صنعت برداشتیم و به فضل الهی توانستیم، با بهره گیری از کادری مجرب و خلاق و همچنین استفا
غذاهای سنتی اصفهان
اصفهان از جذاب ترین شهرهای های ایران است، شهری که به  نصف جهان معروف است و در آن جاذبه هایی بینظیری مثل مساجد، پل ها و باغ های تاریخی انتظارتان را می کشد، جاذبه هایی که هر سال گردشگران زیادی را به این شهر می کشانند. اما اصفهان فقط به جاذبه هایش معروف نیست اینجا غذاهای سنتی و خوش عطر و طعمی دارد که می توانند لذت سفرتان را دو چندان کنند.
ادامه مطلب
«من فکر می کنم دین برای یاد گرفتنِ «چطور زندگی کردن» اومده. اگه پوشش تعریف شدۀ یه دین برای زندگی عادی نیست، چطور اون دین جوابگوی سایر مسائل زندگی عادی باشه؟ کسی که می خواد یه زندگی عادی داشته باشه، چطور دیندار باشه؟ به نظر من این خیلی عالیه که شما می خواید خدا رو به مردم معرفی کنید؛ اما، اگه امروز جایی برای دین توی زندگی مردم وجود داشت، شما مجبور نبودید به من مسلمون خدا رو معرفی کنید! این برای اینه که توی وضعیت فعلی باز هم هیچ کس بیشتر از یه مس
پس از ورود اسلام به ایران و اسلام آوردن ایرانیان توجه‌ها به سمت مرکزی برای اجتماع مسلمانان و ساخت مساجد جلب شد. به گفته‌ی برخی کارشناسان اولین مسجد ساخته شده در ایران، مسجد جامع "فهرج" است که در 25 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.
ساده ترین نوع بنای مسجد عبارت است از یک حیاط محصور شده با طاق نماهای اطراف آن و یک سالن سرپوشیده در مجاورت آن.
معماری مساجد از اولین مواردی بود که به آن توجه شد و نوآوری‌های زیادی برای توسعه‌ی آن صورت گرفت. نوآور
 
 
 
شرکت  فرش سجاده ای محراب نقش کاشان فعالیت خود را در زمینه تولید فرش سجاده ای از سال 1379 با هدف آبادانی و زیباسازی بهترین اماکن زمین یعنی مساجد، در شهر کاشان، به عنوان پایتخت فرش ماشینی کشور، آغاز نمود. از سال 1394 با توجه به نوآوری جهانی در صنعت نساجی، با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات و با ایجاد طرح های نوین در زمینه طراحی سجاده فرش، گامی نو در این صنعت برداشتیم و به فضل الهی توانستیم، با بهره گیری از کادری مجرب و خلاق و همچنین استفا
کتاب«مسجد طراز اسلامی از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری»، کتابی کاربردی برای اصلاح عملکرد و برنامه‌های همه افراد حاضر در مسجد است.
 
این کتاب در چهار فصل «اهمیت و جایگاه مسجد»،«چیستی مسجد طراز اسلامی»، «چگونگی مسجد طراز اسلامی» و «امام جماعت طراز اسلام» تنظیم شده است.
 
مساجد «کرامت» «امام حسن(ع)» و «میرزا جعفر» شهر مشهد، در سال های 1350 تا 1353 شاهد هزاران نفری بودند که برای شرکت در نماز جماعت و سخنرانی‌های تفسیری و اعتقادی بعد از آن ب
کارخانه ی فرش سجاده ای مناجات، بزرگترین تولید کننده انواع فرش های سجاده ای شامل سجاده فرش های محرابی و فرش های مسجد بدون محراب ( فرش های یکپارچه و دارای یک حاشیه ) می باشد.  این شرکت با سابقه ای بیست ساله که در تولید انواع فرش سجاده محرابی و تشریفاتی دارد به عنوان بزرگترین تولیده انواع فرش مسجدی در بهترین کیفیت های شناخته می شود.
مقدمه ای بر سجاده فرش :
تاریخچه ی بافت و استفاده از سجاده فرش کمتر ازسه دهه پیش است اما مزایای فرش های سجاده ای باعث
وقتی ماه مبارک رمضان به پایان می رسد در روز عید فطر اوّل صبح همه مساجد جمع می شوند تا پس از طلوع آفتاب نماز فطر را اقامه نمایند. و علاوه بر نماز آن روز فطریه نیز در همان مجلس به صنودقها ریخته می شود تا بعدا بین فقرا و مستمندان تقسیم گردد. مبلغ فطریه را شب عید فطر خانواده ها کنار می گذارند و آن را از واجبات می دانند که می باید اوّل صبح به صاحبانشان تحویل گردد. در گذشته صبح قبل از طلوع آفتاب مردم دسته دسته بطرف امامزاده اسماعیل (ع) که در شناط قرار د
کارخانه ی فرش سجاده ای مناجات، بزرگترین تولید کننده انواع فرش های سجاده ای شامل سجاده فرش های محرابی و فرش های مسجد بدون محراب ( فرش های یکپارچه و دارای یک حاشیه ) می باشد.  این شرکت با سابقه ای بیست ساله که در تولید انواع فرش سجاده محرابی و تشریفاتی دارد به عنوان بزرگترین تولیده انواع فرش مسجدی در بهترین کیفیت های شناخته می شود.

مقدمه ای بر سجاده فرش :

تاریخچه ی بافت و استفاده از سجاده فرش کمتر ازسه دهه پیش است اما مزایای فرش های سجاده ای باع
فروش اینترنتی فرش سجاده ای کاشان مستقیم از کارخانه
دلایل استفاده از فرش سجاده ای محرابی و تشریفاتی  در مفروش کردن مساجد و نمازخانه ها :
1- در صورت استفاده از فرش مسجدی، جهت قبله به آسانی توسط نمازگزاران تشخیص داده می شود.
2- سجاده فرش با دارا بودن طرح یکدست و یکپارچه و منظم، زیبایی بیشتری به فضای داخلی مسجد و نمازخانه می دهد.
3- از آنجاییکه سجاده فرش های کاشان طرح های محرابی شکل دارند، نظم و هماهنگی خاصی به صفوف نمازگزاران می دهند.
4- فرش سج
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
روزی که بعضی از علما استفاده از بلندگو در مساجد را ممنوع کردند به مبارزه با علم و پیشرفت متهم شدند و وقتی از بلندگو استفاده کردند به مردم آزاری متهم شدند که صدای بلندگو مزاحم همسایه‌ها می باشد قطع کنید 
به نظر شما فرش های سجاده ای با بهترین کیفیت دارای چه ویژگی هایی از نظر شانه و تراکم و نوع بافت می باشند؟در خرید فرش های مسجد خوب و با کیفیت باید به چه نکاتی توجه کرد؟تولید انواع سجاده فرش برای مساجد چندین سالی است که توسط برخی شرکت هایی که به سجاده باف مشهورند مرسوم شده استطوری که امروزه بالغ بر ۵۰ شرکت سجاده فرش در شهر فرش ماشینی کاشان و آران وبیدگل وجود داردکه هر کدام از آن ها به تولید بهترین نوع از فرش های مسجد محرابی و تشریفاتی مشغول اندام
• نماز اول وقت، حضور در مساجد، تلاوت قرآن، اُنس با قرآن، اُنس با ادعیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی وارده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی از اهل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بیت - که گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی معارف اسلامی است - را مغتنم بشمرید. ۱۳۸۸/۰۶/۲۹
 
به نظر شما فرش های سجاده ای با بهترین کیفیت دارای چه ویژگی هایی از نظر شانه و تراکم و نوع بافت می باشند؟در خرید فرش های مسجد خوب و با کیفیت باید به چه نکاتی توجه کرد؟تولید انواع سجاده فرش برای مساجد چندین سالی است که توسط برخی شرکت هایی که به سجاده باف مشهورند مرسوم شده استطوری که امروزه بالغ بر ۵۰ شرکت سجاده فرش در شهر فرش ماشینی کاشان و آران وبیدگل وجود داردکه هر کدام از آن ها به تولید بهترین نوع از فرش های مسجد محرابی و تشریفاتی مشغول اندام
رسم زیبای مازندران در محرم.
این روزها در کشور عزیز ما مراسم مذهبی ماه محرم درحال اجراست. برخلاف شهرهای بزرگی مثل تهران و مشهد و.... تعداد عزادارها و دسته‌های عزاداری در شهرهایی همچون ساری، مرکز استان مازندران کم است. به غیر از دسته‌های عزاداری اکثر مساجد این شهر در روز تاسوعا و عاشورا پذیرای هیچ مهمانی نیستند. اما.....
ادامه مطلب
امسال مجلس یازدهم زیاد جمعیتی را به خود جذب نکرد و اکثر مساجد و مدارس محلی خالی از جمعیت بودند. ساعت مشخصه ی انتخابات ۶ عصر بود ولی بعد به ساعت ۸ شب انتقال یافت و حتی تا ساعت ۱۱:۳۰ نیمه شب هم پیش رفت. چون واقعا فکر می کردند با تمدید ساعت می توانند مردم را تشویق کنند و به پای صندوق ها بکشانند.
امسال مثل سال های پیش نیست . دیگر مجلس قوی ای وجود ندارد. مردم هم دلسرد و ناامید شده اند.
شعار نمایندگان ما شده : ما دزد نیستیم!!!!
 
http://uupload.ir/view/j2sp_tkvu_nazeat.m4a.mp4/
بسم الله الرحمن الرحیم
تدبر در سوره مبراکه نازعات( ویژه مسابقه مساجد تدبر محور) حتما مطالعه کنید.
صوت هم بار گزاری شده. لطفا گوش کنید. اگر نکته یا سوال یا برداشت خاصی داشتید، لطفا در قسمت نظرات یادداشت نمایید.
یا علی مدد ...
کار تماشاگر نوعی پرستش و بندگی و قبول ولایت است. او از خود سلب اختیار میکند و در یک فضای تاریک ، چشم به صحنه‌ای روشن می‌سپارد و منتظر مینشنید تا فیلمساز او را سحر کند. فضا نیز تاریک شده است تا هیچ چیز جز فیلم ، توجه او را به خود جلب نکند و امکان استغراق در فیلم به تمامی فراهم شود . گوش و چشم و روح و عقل و اختیار بیننده ، همه به فیلمساز سپرده شده است . این کار ماهیتا نوعی عبادت است و از لحاظ "اخلاق" نیز توجه "غایت" آن ، ارزش پیدا میکند ؛ یعنی با توجه ب
اصفهان، شهر هنر و هنرمندان ایرانی که شهره ی
جهان است؛ در همه ی نقاط شهر و تمامی عرصه ها به وضوح هنر ایرانی را به نمایش
گذاشته شده است. در مساجد، آثار تاریخی، حتی مراکز مختلف  تجاری و تفریحی می توان بازتاب این هنر را دید.
یکی از همین مظاهر هنر ایرانی، هتل های اصفهان هستند که از طراحی هتل ها تا
تجهیزات و رفتار پرسنل همگی نماینده هنر، ادب و لطافت طبع ایرانی است.
  خرید فرش محرابی، تشریفات،مسجد و نمازخانه
امروزه فرش کردن مسجدها و حسینیه ها در هر شهر و روستایی یکی از دغدغه های مهم خریداران است . یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید سجاده فرش دانستن قیمت آن است. در این راستا برای رضایت حال مشتریان سعی می شود تا فرش سجاده ای برای مساجد و نمازخانه ها با قیمت کمتر و با کیفیت بالا ارائه گردد . فرش های سجاده ای در شرکت سجاده نقش در تعداد شانه، تراکم و کیفیت الیاف بی نظیر هستند .شما را به خواندن ادامه ی مط
جاهای دیدنی اصفهان بسیار گسترده است و بخشی از آن را مسجد ها تشکیل داده اند. مساجد اصفهان از پر بازدید ترین جاهای دیدنی اصفهان است. اکثرا ساخت آن ها به زمان سلجوقیه و صفویه باز می گردد. مسجد های اصفهان در بین مردم شهر اصفهان نیز بسیار محبوب هستند. در ادامه این مقاله مساجد تاریخی اصفهان را به شما معرفی خواهیم کرد.
مسجد جمعه اصفهان
این مسجد از قدیمی ترین جاهای دیدنی اصفهان است. این مسجد در زمان سلجوقیه ساخته شده است. اما در زمان صفویه نیز بازسازی
سید علی شجاعی, [06.03.20 07:36][Forwarded from هیئت محبین اهل بیت ع]حجت الاسلام احمد پناهیان   #میلاد_امیرالمومنین علیه السلام  ١۶ اسفند ۹۸ هیئت محبین اهل بیت(ع) قم
وزارت بهداشت اصرار دارد که قم را #کانون_انتشار ویروس کرونا معرفی کند. با اینکه نماینده بهداشت جهانی گفت این ویروس توسط یک #تاجر_عربستانی از فرودگاه تهران وارد ایران شده است. این یک #دروغ_بزرگ است. چرا کسی از حق قم دفاع نمیکند؟ 
کسانیکه با این ویروس از دنیا میروند شهیدند. چون با خواست و میل و نقش

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها