نتایج جستجو برای عبارت :

تمیز کردن کاغذ دیواری | باید ها و نباید ها در نگهداری از کاغذ دیواری

بر اساس استاندارد جهانی به طور کلی سه سری کاغذ A,B,C  در جهان ارائه می شود . که هر کدام از این سری های کاغذ خود از صفر تا ده نام و شماره گذاری می شوند,…A0, A1, A2, A3, A4, A5 . معروف ترین این سری از کاغذ ها A4 ,A5 هستند که کشور های مختلفی جنس های مرغوبی از آنها ارائه می کنند. ابعاد کاغذ A4 که تقریبا مورد استفاده ی عموم است 210 در 297 میلیمتر می باشد .
خرید کاغذ a4
به طور کلی کاغذ A4 در دو مرحله ساخته می شود :
1. فیبر های سلولزی از منابع مختلف استخراج می شوند و به پالپ تبدیل می شوند .2. پالپ با آب ترکیب شده و در ماشین های مخصوص کاغذ سازی قرار میگیرد که در این مرحله کاغذ صاف شده ، خشک شده و در سایز های مختلف برش داده می شود .
خرید کاغذ a4
قیمت کاغذ دیواری: یکی از مسائل مهم و تاثیر گذار در خرید آن است. خرید کاغذ دیواری با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای افرادی که قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزلشان را دارند تا حد زیادی پر اهمیت است.
قیمت کاغذ دیواری تا حد زیادی، عامل بسیار مهمی در خرید انواع کاغذ دیواری است. در این بخش تصمیم داریم که شما را با انواع آلبوم‌های کاغذ دیواری فروشگاه آنلاین ایوان آشنا کنیم و در ادامه قیمت کاغذ دیواری و مشخصات آنها را شرح بدهیم. در فروشگاه آنلاین شم
معایب انتخاب کاغذ دیواری:
 
♦از جمله معایب کاغذ دیواری ها می توان به پر هزینه بودن تعویض آن اشاره کرد، چراکه اگر پس از مدتی از طرح کاغذ دیواری های تان خسته شوید دیگر راهی جز تغییر کلی آن ها ندارید و همین امر باعث افزایش هزینه تان می شود.
♦کاغذ دیواری ها به دلیل بافت نسبتا حساسی که دارند در مقابل خط و خش های احتمالی مقاوم نیستند و درصورت آسیب امکان رفع آسیب دیدگی آن ها چندان میسر نیست و یا زمان و هزینه ی زیادی را از شما خواهد گرفت.
فروش دستگاه چین کن کاغذ با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش . اگر قصد خرید چین کن کاغذ فیلتر هوا را دارید با ما در تماس باشید.
 
اگر قصد دارید تا برای خود کسب و کار راه اندازی کنید ، اگر سرمایه ای دارید که میتوانید با آن آینده ای برای خود رقم بزنید، دستگاه چین کن کاغذ گزینه ای مناسب برای شما می باشد.
با خرید دستگاه چین کن کاغد میتوانید به راحتی و در کمترین زمان ، برای خود کسب و کاری سوداور راه اندازی کنید و علاوه بر خود ، چندین نفر را نیز در کنار خو
برند های کاغذ دیواری
 
برند های مختلفی در بازار موجود است که قدرت انتخاب را برای خریدار چند برابر می کند. بهترین برند کاغذ دیواری به ترتیب کشور تولید کنندشان به کاغذ دیواری ایرانی (دکوراتیو)، کره ای (آرت دکو، آرت نوا) ، ایتالیایی (نپولیس)، آلمانی (بلو)، چینی (روما، گلوریا)، تایلندی (دیور) از بهترین برند کاغذ دیواری خارجی می توان دسته بندی کرد. همان طور که اشاره شد .
بهترین مارک کاغذ دیواری ایرانی برند دکوراتیو است که نسبت به سایر کاغذ دیواری های
چسباندن کاغذ دیواری دقیقا همون مساله ایی هست که وقتی این متریال دکوراتیو خریده می‌شه ذهن خریداران محترم را به خودش مشغول میکنه! اینکه کاغذ دیواری روی چه سطوحی چسبیده میشه و روی چه سطوحی نه؛ چالشی هست که قبل از خرید کاغذ دیواری باید بهش فکر کنید، اگرم فکر نکردید اصلا بد به دلتون راه ندید؛ این مقاله رو بخونید ما به شما میگیم کاغذ دیواری کجا چسبیده میشه و کجا قلفتی کنده میشه.
ادامه مطلب
مزایای انتخاب کاغذ دیواری:
 
♦تنوع در طرح و نقش و جنس دست شما را برای طراحی خاص باز می گذارد تا با وسایل منزل تان هماهنگ شود.
♦سهولت در نصب و اجرای کاغذ دیواری نسبت گزینه هایی مانند رنگ آمیزی دیوار ، بلکا و ….
♦با استفاده از کاغذ دیواری می توانید مشکلات ظاهری دیوارها و یا معایب فضا را بپوشانید، برای مثال اگر ارتفاع سقف تان زیاد است با استفاده از کاغذ دیواری با طرح های افقی می توانید سقف تان را کوتاه تر جلوه دهید.
♦برخی از کاغذ دیواری های موجو
کاغذ دیواری یا(wallpaper):
پوشش تزئینی است که برای پوشش دادن سطوح دیوارها در داخل ساختمان است.
یک متریال برای دکوراسیون داخلی است که بیشتر به صورت رول فروخته میشود و با چسب مخصوص روی دیوار نصب میشود.
نکته:روی دیوار روغنی چسب مخصوص با چسب چوب مخلوط میشود.
مواد تشکیل دهنده کاغذ دیواری:
1.کاغذ دیواری منسوج نبافته تشکیل شده از انواع الیاف غیر سلولوزی بلند و الیاف نساجی در دستگاه تولید کاغذ میباشد.کاغذ دیواری به وسیله مواد اکرلیک تقویت شده و به کمک رنگ
کاغذ دیواری نوعی ماده اولیه جهت پوشاندن و تزئین کردن دیوارهای داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و سایر ساختمان ها است و یکی از وجوه مهم دکوراسیون داخلی محسوب می شود.تکنیک های چاپش شامل چاپ مسطح (Surface)، کلیشه ‏ای (Gravure)، سیلک اسکرین (Silk Screen) و چاپ دورانی (Rotary) است. کاغذ دیواری ایرانی معمولا به صورت رول فروخته می شود و جهت چسباندن آن به دیوار از چسب مخصوص استفاده می شود.
کاغذ دیواری چیست
طرح های کاغذ دیواریطرح های مورد استفاده در کاغذ دیواری ها به 2
کاغذ دیواری سه بعدی
کاغذ دیواری به خاطر دارابودن تنوع بسیار زیاد ، سهم به سزایی در اجرای دکوراسیون منزل و محل کار دارد .با پیشرفت دستگاهای چاپ لارج فرمت و امکان چاپ تصاویر دلخواه و با اندازه دلخواه متناسب با محل نصب ، این صنعت سهم خود را در دکوراسیون افزایش داده است . و امروزه یکی از زیباترین لوازم تزیین خانه ها ، استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی می باشد. در این مطلب با مدل های کاغذ دیواری سه بعدی مدرن بیشتر آشنا می شویم.
ادامه مطلب
رئیس اتحادیه وارد کنندگان کاغذ گفت: گفت‌وگو با مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می‌دهد ناشران در حال حاضر از سهمیه کاغذ دولتی ۴۲۰۰ تومانی استفاده می‌کنند و این امر کمک می‌کند تا بتوانند کتاب را با قیمت‌های مناسبی تهیه و تولید کنند.
کاغذ باز هم ارزان شد/از ۵۵۰ به ۳۵۰ هزار تومان رسیدیم حسن میرباقری رئیس اتحادیه وارد کنندگان کاغذ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان پیرامون دلیل کاهش قیمت کاغذ گفت: همکاری بخش خصوصی و دول
بررسى آمارهاى منتشر شده وزارت صمت نشان مى دهد، از سال ٨٩ تا چهار ماهه اول امسال به میزان شش میلیون و ١٢٢هزارتن کاغذ در کشور تولید شده است.
به گزارش اقتصادآنلاین، بالاترین میزان تولید کاغذ در سال ٩٦ بود، در این سال ٩٤١هزارتن کاغذ تولید شده که نسبت به سال قبل از خود، حدود ٦٢درصد رشد داشته است.
همچنین کمترین میزان تولید کاغذ مربوط به سال ٩٤ در این سال تولید کاغذ به میزان ٥٤٤هزارتن است که نسبت به سال قبل خود با افت ٧.٧درصدى همراه بوده است.
به‌رغم
کاغذ کتاب یا کاغذ بالکی، (به انگلیسی: Bulky Book Paper)، که در ایران با نام‌های کاغذ سبک و کاغذ سبک‌بال نیز شناخته می‌شود، نوعی کاغذ می‌باشد که در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد.این نوع کاغذ نسبت به کاغذهای معمولی سبک‌تر اما ضخیم‌تر است.به نسبت قیمت این کاغذ با کاغذ تحریر کمتر است که همین مهم باعث کاهش قیمت سررسید ، کتاب و سایر موارد تولیدی می شود.
درباره کاغذ بالکی
این کاغذ در دو رنگ طبیعی کرمی و طوسی تولید می‌شود. کاغذ بالک دارای رنگ مناسب
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشه که برای نو کردن دیوار اتاقها رنگ روغن بهتره یا کاغذ دیواری؟
از حیث هزینه میشه با هزینه کمتری نسبت به رنگ تنوع بیشتری به رنگ و لعاب دیوارهای خونه داد. 
از حیث زمان هم کاغذ دیواری مناسب تر از رنگه چرا که بدون بو و بهم ریزی زیاد حداکثر ظرف دو روز میشه دیوارهای منزل رو نو نوار کرد، فقط یادتون باشه که:
اولا کاغذ دیواری قابل شست و شو بگیرید که قیمت هر رول اون کمتر از صد هزار تومن نیست. 
ثانیا زیرسازی دیوارها رو بذا
کاغذ
از زمان های دور تا کنون نقش مهمی را در انتقال , ثبت و ذخیره اطلاعات
داشته است و با پیدایش جوهر و مرکبات رنگی  , این نقش به مرور زمان پر رنگ
تر شده است . کاغذ از فشرده شدن و متراکم شدن الیاف سلولزی به وجود می آید و
بسته به کاربرد کاغذ در وزن ها وسایز ها و حتی رنگ های مختلفی تولید و روانه بازار مصرف کننده میشود . برش کاغذ
طبق استاندارد بین المللی انجام میگیرد و نمونه ای از آن برش کاغذ بر اساس
استاندارد A است که در این برش اندازه کاغذ از A0 که بز
کاغذ
کاغذ a4 , کاغذ a5 , کاغذ a3 , کاغذ تحریر و ... از انواع مختلف کاغذ هستند که همه ی ما کم و بیش در طی دوران تحصیل و یا در محل کار از آن ها استفاده کرده ایم . پیشینه تولید و ساخت کاغذ به زمان های بسیار دور بر میگردد . بشر در قدیم همواره در صدد راهی برای به تصویر کشیدن عقاید و اتفاقات رخ داده در زمان خود بوده است از حکاکی بر روی سنگ و چوب گرفته تا استفاده از پوست حیوانات و پاپیروس در مصر باستان که ایده اصلی اختراع کاغذ را به وجود آورد . چینی ها کاغذ سازی ر
کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر سه بعدی

تولید کننده کاغذ دیواری سه بعدی
پوستر دیواری سه بعدی
پوستر دیواری
کاغذ دیواری سقف
کاغذ دیواری برای سقف
کاغذ دیواری برای سقف پذیرایی
کاغذ دیواری سقفی
پوستر سقف

پوستر نقاشی

کاغذ دیواری نقاشی

کاغذ دیواری طرح نقاشی

کاغذ دیواری دخترانه

پوستر دیواری دخترانه

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری کودک

پوستر دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری پسرانه

پوستر دیواری پسرانه

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری سه بع
 تمیز کردن کاغذ دیواری به خودی خود چالش‌برانگیزتر از تمیز کردن یک دیوار سفید و رنگ شده است. کاغذ دیواری به دلیل بافت خاصی که دارد قابل شستشو و تمیز کردن با تمامی شوینده‌ها نیست. تمیز کردن کاغذ دیواری قلق های خاص خودشو داره که برای فهمیدنشون فقط باید دستور عملهای این مقاله جذاب و از اول تا آخر خوب بخونید و عمل کنید.
ادامه مطلب
کاغذ
از زمان های دور تا کنون نقش مهمی را در انتقال , ثبت و ذخیره اطلاعات
داشته است و با پیدایش جوهر و مرکبات رنگی  , این نقش به مرور زمان پر رنگ
تر شده است . کاغذ از فشرده شدن و متراکم شدن الیاف سلولزی به وجود می آید و
بسته به کاربرد کاغذ در وزن ها وسایز ها و حتی رنگ های مختلفی تولید و روانه بازار مصرف کننده میشود . برش کاغذ
طبق استاندارد بین المللی انجام میگیرد و نمونه ای از آن برش کاغذ بر اساس
استاندارد A است که در این برش اندازه کاغذ از A0 که بز
از زمان اختراع نوشتن ، مردم در تلاش بودند تا چیزی بنویسند که راحت تر از پاپیروس یا کاغذ پوستی، و همچنین ساخت آن ساده تر و ارزان تر باشد.
اما 3000 سال طول کشید تا کاغذ بیاید! کاغذ در حدود 100 سال قبل از میلاد در چین اختراع شد. در سال 105 میلادی ، تحت امپراتور سلسله هان Ho-Ti ، یک مقام دولتی در چین به نام Ts'ai Lun اولین کسی بود که صنعت کاغذ سازی را آغاز کرد.چگونه اولین کاغذ درست شد؟
به نظر می رسد که Tsai Lun کاغذ خود را با مخلوط کردن پوست ریز خرد شده توت و کنف که با
کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر سه بعدی

تولید کننده کاغذ دیواری سه بعدی
پوستر دیواری سه بعدی
پوستر دیواری
کاغذ دیواری سقف
کاغذ دیواری برای سقف
کاغذ دیواری برای سقف پذیرایی
کاغذ دیواری سقفی
پوستر سقف

پوستر نقاشی

کاغذ دیواری نقاشی

کاغذ دیواری طرح نقاشی

کاغذ دیواری دخترانه

پوستر دیواری دخترانه

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری کودک

پوستر دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری پسرانه

پوستر دیواری پسرانه

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری سه بع
محمد متولی، از واردکنندگان کاغذ، از برداشته شدن سقف واردات کاغذ از سوی وزرات صمت خبر داد و گفت: محدودیت در شرایط فعلی به نفع کاغذ نیست.در شرایط فعلی که بسیاری از چاپخانه دارن دوران رکودی را در زمینه چاپ سررسید ،کتب،نشر تجربه میکنند و باعث تغییر قیمت سررسید و... این محصولات شده اند.
حسین متولی، مدیر انتشارات هوپا و از واردکنندگان کاغذ، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم‌، از برداشتن سقف واردات کاغذ که در یک ماه گذشته موجب مشکلاتی ب
کاغذ پوستی به نام های کاغذ شیشه ای  مات یا کاغذ شیشه نمای مات هم شناخته می شود.کاغذ پوستی برای طراحی اولیه  مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی این کاغذ قابلیت  عبور نور از آن است به  طوری که می توان تصویر زیر آن را تا اندازه خوبی به راحتی دید. این نوع  کاغذ در انگلیسی Parchment Paper نام دارد.
کاغذ پوستی چیست؟
کاغذ  پوستی یک کاغذ نازک از جنس سلولوز است که از عبور برگه کاغذ نازک شده از  یک محیط اسید سولفوریک یا کلرید روی ساخته می شود. کاغذ پوستی دارای دو
دانلود فیلم جدید کاغذ شطرنجی محصول 1399 اثری از بهروز افخمی, دانلود فیلم جدید کاغذ شطرنجی با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم جدید سینمایی ایرانی کاغذ شطرنجی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود فیلم جدید

ادامه مطلب
فوم تمیز کننده پارچه اکستریم سوناکس :

به آرامی درون الیاف کلیه پارچه ها ، از جمله صندلی ، اثاثه یا لوازم داخلی ، فرش ، روکش ، روکش سقف ، صندلی کودک و سطوح آلکانتارا نفوذ کره و تمیز می کند.
همزمان رنگها را تازه می کند و بوی نامطبوع مانند دود سیگار و بوی حیوانات را پراکنده می کند. عطر و بویی دلپذیر  به جا می گذارد.
کاغذ پوستی به نام های کاغذ شیشه ای مات یا کاغذ شیشه نمای مات هم شناخته می شود.کاغذ پوستی برای طراحی اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی این کاغذ قابلیت  عبور نور از آن است به طوری که می توان تصویر زیر آن را تا اندازه خوبی به راحتی دید. این نوع کاغذ در انگلیسی Parchment Paper نام دارد.
کاغذ پوستی چیست؟
کاغذ پوستی یک کاغذ نازک از جنس سلولوز است که از عبور برگه کاغذ نازک شده از یک محیط اسید سولفوریک یا کلرید روی ساخته می شود. کاغذ پوستی دارای دو نوع برا
کاغذ پوستی به نام های کاغذ شیشه ای مات یا کاغذ شیشه نمای مات هم شناخته می شود.کاغذ پوستی برای طراحی اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی این کاغذ قابلیت  عبور نور از آن است به طوری که می توان تصویر زیر آن را تا اندازه خوبی به راحتی دید. این نوع کاغذ در انگلیسی Parchment Paper نام دارد.
کاغذ پوستی چیست؟
کاغذ پوستی یک کاغذ نازک از جنس سلولوز است که از عبور برگه کاغذ نازک شده از یک محیط اسید سولفوریک یا کلرید روی ساخته می شود. کاغذ پوستی دارای دو نوع برا
نحوه تمیز کردن کاغذ دیواری
تمیز کردن کاغذ دیواری یکی از دغدغه های خانم ها برای تمیز کردن آن است. کاغذ دیواری تنوع خیلی زیادی
دارد و امروزه کاغذ دیواری به عنوان یکی از زیباترین و جذابترین طرح هایی است که برای تزیین منزل
از آن استفاده می شود. این محصول به جز داشتن زیبایی و جذابیت برای خانه، می تواند در نگهداری
از دیوارها نیز کمک زیادی کند.
کاغذهای دیواری به صورت رنگ بندی های خاص تولید می شوند و طرح هایی را ارائه می دهند که
به صورت کلاسیک، ساده و
در مطلب دیزاین سقف با کاغذ سقفی به بررسی نکاتی جهت نصب این نوع کاغذ های دیواری برای پوشش سقف پرداختیم. در این مطلب می خواهیم مکان هایی در خانه که برای نصب کاغذ های سقفی مناسب هستند و مکان هایی که مناسب نیستند را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.
مکان های مناسب برای نصب کاغذ دیواری سقف
 سقف آشپزخانه
دیوار های آشپزخانه به دلیل موانع زیادی از قبیل پریز های زیاد، کابینت ها و کاشی که دارد برای نصب کاغذ دیواری مناسب نیستند. به همین علت می توان از کا
آیا می دانید کاغذ دیواری کلاسیک چیست و چه مزایایی دارد؟
این کاغذ دیواری های کلاسیک با سبک غربی ساخته شده اند و ما را به یاد قرون گذشته اروپا می اندازند.
کاغذ دیواری کلاسیک از نوع قدیمی ترین کاغذ دیواری ها محسوب می شود.
فروشگاه آنلاین 3 خط با گستره ای از کالاهای جدید و متنوع در حوزه دکوراسیون داخلی ساختمان سعی بر این دارد جهت ارائه بهترین محصولات و خدمات از طریق فروشگاه اینترنتی ، نرم افزار موبایل ، کانال تلگرام ، کانال اینستاگرام ، و شبکه آپ
کاغذهای موسوم به «سبکبال» و استفاده از آنها در تولید کتاب این روزها رونق گرفته و این کاغذ به تدریج جای خود را در بازار باز کرده است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،علی واضحی یک فعال نشر با اشاره به اینکه تولید این کاغذهای موسوم به «سبکبال» در ایران به دلیل اقلیم نیمه خشک و بیابانی کشور به‌صرفه نیست، به ویژگی‌ها و مزیت‌های نسبی کاغذ سبکبال نسبت به برخی انواع دیگر کاغذ موجود در بازار پرداخت و به مهر گفت: کاغذ سبکبال حدود ۳۰ سال دیر
کاغذ دیواری ها که مدتی است به جای رنگ برای پوشش دیوار ها استفاده می شود امروزه از آن ها برای پوشش سقف نیز مورد استفاده قرار می گیرد که اصطلاحا به آن کاغذ سقفی نیز گفته می شود.
کاغذهای سقفی می توانند به سقف هایی که ساده و خام هستند جلوه و جذابیت خاصی اضافه کنند که تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی منزل شما خواهد گذاشت.
کاغذ سقفی چه تاثیری در دکوراسیون داخلی دارد؟
طرح و رنگ کاغذ های سقفی در بزرگ و کوچک جلوه دادن فضای داخلی تاثیر دارد.
کاغذ های سقفی
غلامرضا شجاع دلیل اصلی کاهش قیمت کاغذ را آزاد شدن آن دانست و گفت: وقتی انحصار و محدودیت و امضای طلایی باشد، رانت و فساد ایجاد می کند از زمانی که نرخ کاغذ تومانی4200 نیست، قیمت کاغذ نیز کاهش یافت.برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت و گو با موضوع کاهش 30 درصدی قیمت کاغذ و با تماس تلفنی با غلامرضا شجاع نماینده مصرف کنندگان کاغذ استان های کشور و حسین عابدینی ناشر به روی آنتن رفت.غلامرضا شجاع دلیل اصلی کاهش قیمت کاغذ را آزاد شدن آن دانست و گفت: وقتی انحصار
گراماژ کاغذ چیست

گراماژ کاغذ
گراماژ کاغذ اصطلاحی است که برای اندازه گیری وزن کاغذهای مختلف به کار برده میشود . در هر صنعت و صنفی که باشید و نیاز به استفاده از کاغذ داشته باشید , اطلاع از گراماژ کاغذ میتواند مفید واقع شود . کاغذهای تحریر , کاغذهای الوان , کاغذ گلاسه , کاغذ کرافت و ... همه گی دارای گراماژهای مخصوص به خود هستند و معمولا از گراماژ 38 گرم شروع شده و بالاتر میرود . لازم به ذکر است که هرچه گراماژ کاغذ بالاتر رود کیفیت مرغوی تری را دارا می
فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی و اداری با برند نیک ، مناسب برای ادارات ، سازمان ها ، بانک ها  و مراکز نظامی جهت امحای کاغذ ، سی دی ، زونکن و هارد ، با بهترین قیمت 
 
کاغذ خردکن صنعتی به خردکن هایی گفته می شود که برای خرد و نابود کردن مدارک و اسناد با حجم بسیار بالا استفاده می شوند.
 
مهمترین مشخصه کاغذ خردکن صنعتی به شرح زیر می باشد
کاغذ خردکن صنعتی میتواند تحت بار زیاد کار کند
کاغذ خردکن صنعتی میتواند حجم بالای اسناد را خرد کند.
مشتریان کاغذ خر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود ۳۰ هزار تن در حوزه مطبوعات و نشر تامین ارز شده است.وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلات برخی انتشاراتی‌ها و چاپخانه‌ها در خصوص کمبود کاغذ برای سالنامه و...، گفت: پارسال اتفاقاتی در خصوص قیمت ارز رخ داد که مشکلاتی در این حوزه به وجود آورد و گروهی ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای کاغذ دریافت و آن را در مسیر‌های دیگر هزینه کردند یا با همان قیمت کاغذ وارداتی را در اختیار بازار قرار ندادند.
صالحی افزود: در سا
کاغذ دیواری سقفی که علاوه بر زیباتر کردن سقف ها از آن ها در برابر عوامل مختلف نیز محافظت می کند و دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشدکاغذ دیواری سقفی را می توان گزینه ای استثنایی برای یک دکوراسیون داخلی تمام و کمال و ایده آل دانست. .
کاغذ دیواری سقفی جایگزین بسیار مناسب برای رنگ کردن سقف و یا تزیینات دیگر روی آن است. همچنین محصول مورد نظر با نام های کاغذ و پوستر سقفی نیز شناخته می شود. جنس این محصول مشابه کاغذ های مخصوص دیوار بوده و بسیار به ان ش
ساخت کاغذ
 
 سال پیش، مصری‌ها الیاف گیاهی  به نام پاپیروس را، که شبیه علف بود و کنار رود نیل می‌رویید، کنار یکدیگر می‌چسباندند و با آن نوعی ورقه درست می‌کردند که مانند کاغذهای امروزی، برای نوشتن کاربرد داشت.
در سال 1000 تا 1200 میلادی نیز استفاده  از حروف‌ چوبی، گلی یا فلزی برای چاپ، در چین ابداع شد
اما کاغذی که ما می‌شناسیم، حدود 2000 سال پیش و در چین اختراع شده است. به‌طور معمول، کاغذ را از چوب تنه درختان تهیه می‌کنند. اما به خاطر حفظ جنگل‌ه
کاغذ A3 جلد سفید 80 گرمی بسته 500 عددی
A3 paper without cover
معرفی کلی
کاغذ a3 جلد سفید , به مانند دیگر کاغذ های a3 موجود در بازار نظیر کاغذ a3 گلد و کاغذ a3 کپی مکس , دارای کیفیت و مرغوبیت مثال زدنی است و کیفیت چاپ قابل قبولی را دارد . تنها تفاوت بین کاغذ a3 مدل جلد سفید
با دیگر کاغذ های a3 در طراحی و بسته بندی جلد کاغذ کاغذ میباشد , به طوری
که برای کاهش هزینه ها و پایین آمدن قیمت فروش کاغذ , این نوع از کاغذها
را بدون جلد , بسته بندی و روانه بازار میکنند .
ادامه مطلب
 کجا کاغذ دیواری ارزون داره؟ سوال متدوال و همیشگی برای کسانی هست که میخوان یه بازسازی مختصر اما جذاب و منحصر به فرد برای خونشون داشته باشند. ارزون بودن کاغذ دیواری باید با کیفیت بالا و خوب اون هم همراه باشه و گرنه بایستی به قول قدیمیا گفت: «هیچ ارزونی بی حکمت نیست». این مقاله به شما میگه کاغذ دیواری ارزان و با کیفیت رو از کجا میشه تهیه کرد.
ادامه مطلب
کاغذ A5 جلد سفید 80 گرمی بسته 500 عددی
A5 paper without cover
معرفی کلی
کاغذ a5 جلد سفید , به مانند دیگر کاغذ های a5 موجود در بازار نظیر کاغذ a5 گلد و کاغذ a5 کپی مکس , دارای کیفیت و مرغوبیت مثال زدنی است و کیفیت چاپ قابل قبولی را دارد . تنها تفاوت بین کاغذ a5 مدل جلد سفید
با دیگر کاغذ های a5 در طراحی و بسته بندی جلد کاغذ کاغذ میباشد , به طوری
که برای کاهش هزینه ها و پایین آمدن قیمت فروش کاغذ , این نوع از کاغذها
را بدون جلد , بسته بندی و روانه بازار میکنند .
ادامه مطلب
خیلی لذت بخش است 
وقتی قلمی برمی داری و یک سررسید یا دفتر نو
و سایت مفیدی را از روی لپ تاپ به کاغذ منتقل می کنی
 
انگار نوشته های خشک و بی روحِ روی صفحه لپ تاپ رو زنده می کنی
هر قدر فناوری جلو بره، باز هم لذت قلم و کاغذ چیز دیگری است
 
امتحان کنید
قلم را بردارید و بنویسید
اسپری تمیز کننده داخل اتومبیل سوناکس :

اسپری تمیز کننده داخل خودرو سوناکس به آسانی و راحتی تمام جرم های داخلی روی سطوح را پاک می‌کند.
سطوح پارچه‌ای به خصوص روکش‌های صندلی‌ها، سان روف و قسمت های پلاستیکی تودوزی داخل از جمله موارد مصرف این محصول می‌باشد.
استفاده از تمیز کننده داخلی اتومبیل سوناکس علاوه بر از بین بردن جرم های سرسخت باعث ایجاد رایحه ای دلچسب در داخل خودرو شما می‌شود
سید عباس حسینی نیک، حقوقدان و مدیر مسئول انتشارات مجد، ضمن اشاره به اخبار مرتبط با امکان تولید کاغذ از پلاستیک، گفت: اخیراً علاوه بر خبر امکان تولید کاغذ از پلاستیک شنیده شده که از مواد آهکی سنگ هم کاغذ تولید می‌کنند؛ ولی تا به امروز این کاغذ‌ها در سطح دنیا به صورت انبوه تولید نشده‌اند و قابل استفاده هم نیستند. این‌ها تکنولوژی‌های جدیدی هستند که می‌توان با آن کاغذ تولید کرد، اما هر کدام از کاغذ‌هایی که از پلاستیک یا سنگ تولید می‌شوند ا
کاغذ دیواری نانوون (Non-woven) چیست؟
کاغذ دیواری نانوون (non woven) یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع کاغذ دیواری ست که از الیاف پارچه و کاغذ ساخته و تولید می‌شود. یکی از مهمترین ویژگی  کاغذ دیواری نانوون قابلیت شستشوی آن است و دلیل این امر ترکیب فیبرهای طبیعی و مصنوعی در آن است. کاغذ دیواری نانوون به دلیل قابلیت های ویژه همیشه مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته و برای هر سلیقه ای طرح و نقشی مناسب وجود دارد. تمام کاغذ دیواری های نانوون قابل شستشو
نمایندگی چسب کاغذ دیواریAQUILA
فرمولاسیون بسیار قوی،حلال پذیری سریع در آب،غلظت بالا
مقاومت بالا در برابر رطوبت و تغییرات دما،بدون بو و مواد سمی،سازگار حتی با سطوح سیمانی 
آنتی باکتریال،نانو تکنولوژی،ایجاد سطوح هموار در هنگام اجرای کاغذ دیواری
 قابلیت نصب 120 رول به ازای هر کیلو گرم
مرجع:http://aquilairan.ir
چقدر بده اسیر نداشتن مقداری کاغذ به نام پول باشی....
کاغذی که انسان با تمام منم منم رو به بند میکشه
سریال پایتخت ۶ وضعیت ارسطو گویای موضوع هست
خدایا تو به داد قشر مزد بگیر جامعه برس که با این تعطیلات و خانه نشینی، آبروشون حفظ شه و چرخ اموراتشون بچرخه.
کاغذ مکانیکی  
نوع مرغوب تری از کاغذ روزنامه است که بخش عمده ی آن از چوب تشکیل شده و
درصدی خمیر شیمیایی نیز برای افزایش مقاومت آن به آن افزوده می شود. به
منظور بالا بردن کیفیت این نوع کاغذ خمیر آن را با مواد شیمیایی سفید می
کنند تا رنگ آن روشن تر شود. سطح کاغذ را با استفاده از نوردهای سوپر
کلیندر پرداخت کرده و به این ترتیب با کیفیت بهتری عرضه می شود. یک نوع از
این کاغذWSOP(در قطع چاپ افست و روناتیو) نام دارد و مورد استفاده در چاپ افست تولید می ش
پختن خرده چوب با سولفات از مراحل نهایی تولید مقوا است. خمیر کاغذی که از این مرحله به دست می آید یک فیبر کاملا مناسب است که از چوب گرفته شده است. در این مرحله است که رنگ و کیفیت نهایی مقوا مشخص می‌گردد. در مرحله پخت خمیر کاغذ رنگ نهایی کاغذ شکل می‌گیرد. کرافت از حالت قهوه ای تیره به سفید یا کرم روشن تغییر شکل پیدا می نماید .خرده کاغذ های به دست آمده با ماشین آلات مخصوص پرس و به کاغذ تبدیل می‌گردند. در پایان این مرحله کاغذ به دست می‌آید که در حقیق
یکی از محبوب ترین تزئینات ساختمانی در دنیا کاغذ دیواری یا همان والپیپر است که ما در کشور خودمان انواع مختلفی از ان اعم از چینی،سه بعدی،مجازی و... را داراییم که از فواید آن میتوان به موارد مختلفی اشاره کرد مانند این که عایق حرارت است و عایق سرما و زد رطوبت،شما عزیزان می توانید با تماس با ما مشاوره های بیش تری در این زمینه بگیرید 
Tel:09126805512 اسدی 
عمر استفاده و نصب کاغذ دیواری به عنوان یک المان دکوراتیو زیبا مربوط به چند سده گذشته است. در مقاله کاغذ دیواری مخمل می‌توانید با تاریخچه ساخت اولین کاغذ دیواری‌ها در دنیا به خصوص چین باستان بیشتر آشنا شوید. در چند دهه گذشته کاغذ دیواری به عنوان جایگزین رنگ کردن خانه و بین کابینتی مورد استقبال فراوان طراحان دکوراسیون قرار گرفته است.
سهولت استفاده و نصب کاغذ دیواری، مقاومت بالای اکثر آنها در مقابل نور و رطوبت باعث شده که کاغذ دیواری
بنام پروردگار بی همتا و یگانه
با عرض سلام
در میان کاغذها،نوعی کاغذ وجود دارد،که وقتی از دور به انها نگاه کنیم،نور رو انعکاس میدن و به نوعی براق هستن! به این نوع کاغذها گلاسه گفته میشه! و البته با اصطلاح کاغذ روغنی هم معروفه! ..
کاغذ گلاسه،درونش علاوه بر خمیر کاغذ،نشاسته و پلاستیک به کار رفته،و بخاطره همین دو ماده هم قدرت جذب رنگش بالاتر رفته و هم باعث شده حالت برق داشته باشه. 
کاغذ گلاسه به دلیل استفاده از پلاستیک! خاصیت ضد ابی هم نیز دارد!
ادا
Hi I hope you are okay One of my constant concerns is that shopping receipts are always discarded Or most of the time people put that receipt in their mouths and then throw it away. In my opinion, if these receipts come from the bank and the rest of the papers that do not need to be made of the same material, That one can eat them or use them as gum or at least make one material; so that the rest of the creatures can use that paper. The environment around us is also cleaner and fewer trees are destroyed.
This is just a basic idea
سلامامیدوارم حالتون خوب باشهیکی از دغدغه های همیشگی ام این است که کاغذ های رسید خرید همیشه  دور ریخته میشوندیا بیشتر اوقات مردم این رسیدها را
کاغذ پوستی به نام های کاغذ شیشه ای مات یا کاغذ شیشه نمای مات هم شناخته می شود.کاغذ پوستی برای طراحی اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی این کاغذ قابلیت  عبور نور از آن است به طوری که می توان تصویر زیر آن را تا اندازه خوبی به راحتی دید. این نوع کاغذ در انگلیسی Parchment Paper نام دارد.
کاغذ پوستی چیست؟
کاغذ پوستی یک کاغذ نازک از جنس سلولوز است که از عبور برگه کاغذ نازک شده از یک محیط اسید سولفوریک یا کلرید روی ساخته می شود. کاغذ پوستی دارای دو نوع برا
کاغذ A4 اکسلنت 80 گرمی بسته 500 تایی
A4 EXCELLENT PAPER 80GSM  
معرفی کلی
کاغذ a4 اکسلنت , محصول
تولید شده در کشور اندونزی و از تولیدات کارخانه معروف APRIL میباشد .
بسته بندی و برش این کاغذ در کشور اندوزی صورت میگیرد و جزء کاغذ های
وارداتی به کشور محسوب میشود . A4 اکسلنت از لحاظ کیفیت جنس و هم چنین نحوه برش کاغذ به مانند کاغذ A4 پیپروان
که دیگر محصول تولیدی این شرکت است , از مرغوبیت بالایی برخوردار است .
این کاغذ در بسته های 500 برگی و در کارتن های 5 بسته ایی راهی ب
به رشته‌های سلولزی بافته شده به هم، در پس زمینه‌ی نوشته‌های جزوه‌ام، نگاه کردم. ذهنم رفت به سمت جنگلی با درختان برگ سوزنی و شکل درختی را دیدم که هنوز زنده بود. دقت نگاهم را بیشتر کردم، حس نزدیکی عجیبی با درخت بریده شده به من دست داد. از ته دل کاغذ‌ها را بوسیدم و در آغوش کشیدمشان؛ دلم آرام گرفت.
چند سالی است کتاب‌های قطور، سبک‌تر شده‌اند. سال‌ها قبل کتابی ۵۰۰ – ۶۰۰ صفحه‌ای شاید یک کیلویی وزن داشت. حالا با همین خیال به سراغ یک کتاب قطور می‌روید و دستش می‌گیرید و در کمال تعجب می‌بینید که چقدر سبک است و با یک دست می‌توانید بلندش کنید. نکته‌ی جالب دیگری که متوجهش می‌شوید، رنگ صفحات است که از قضا باعث شده برخی آن را با کاغذ کاهی اشتباه بگیرند. کاغذ بالکی جنس متفاوتی دارد و بیشتر شبیه رنگ چوب است.امروزه این کاغذها کاربرد فراوان دارن
مشکل کاغذ A5 در نرم افزار word
خب شاید برای شما هم پیش اومده باشه که اندازه کاغذ دلخواه خودتان را در نرم افزار Word پیدا نکنید. مخصوصاً کاغذ A5 !
خب دلیل این امر میتونه متفاوت باشه. اول اینکه مسیر انتخاب کاغذ را به درستی بپمایید. برای این کار ابتدا به تب Page Layout رفته و از بخش Page Setup روی فلش کوچک پایین سمت راست کلیک کنید. بقیه مراحل را مانند شکل دنبال کنید.
سپس در پنجره جدید مطابق شکل ابتدا به تب Paper رفته و از لیست کشویی Paper Size کاغذ A5 را انتخاب کنید. اما اگر
فرآورده های حاصل از کاغذ باطله باید بتوانند در سطح ملی و بین المللی با فرآورده های حاصل از خمیر دست اول رقابت کنند . ممکن است در ابتدا این ادعا دست نیافتنی به نظر برسد. تفاوتهای بین خمیر دست اول و خمیر بازیافتی واضح بنظر می رسد . البته از آنجا که 33 درصد الیاف مورد استفاده در جهان بازیافتی است، رفع مشکلات با موفقیت زیاد همراه خواهد بود. تولید بعضی از فرآورده ها ( از قبیل لایه کنگره ای مقوا – لاینر ) ، مبتنی بر کاغذهای باطله است.تولید این نوع فرآو
محصول فوق شامل یک رول 8 متری کاغذ روغنی قنادی می‌باشد که جهت پخت شیرینی و کیک در فر ، ماکروفر و یا ماکروویو استفاده می شود. کاغذهای قنادی نسوز بوده که پخت کیک و شیرینی بدون استفاده از این کاغذها کار بسیار مشکلی است. از این محصول نیز می توان به پخت پیتزا و لازانیا اشاره کرد که با توجه به عدم نیاز به استفاده از قالب باعث شده حرارت از کناره ها به آن نفوذ کرده و غذای بسیار خوشمزه ای برای عزیزانتان بپزید. نکته قابل توجه اینکه متاسفانه در بازار از ک
کاغذ A4 اکسلنت 80 گرمی بسته 500 تایی
A4 EXCELLENT PAPER 80GSM  
معرفی کلی
کاغذ a4 اکسلنت , محصول
تولید شده در کشور اندونزی و از تولیدات کارخانه معروف APRIL میباشد .
بسته بندی و برش این کاغذ در کشور اندوزی صورت میگیرد و جزء کاغذ های
وارداتی به کشور محسوب میشود . A4 اکسلنت از لحاظ کیفیت جنس و هم چنین نحوه برش کاغذ به مانند کاغذ A4 پیپروان
که دیگر محصول تولیدی این شرکت است , از مرغوبیت بالایی برخوردار است .
این کاغذ در بسته های 500 برگی و در کارتن های 5 بسته ایی راهی ب
بازیافت کاغذهای باطله چگونه انجام می شود؟
در حال حاضر بازیافت زباله و استفاده مجدد از پسماندها توجه همگان را در سرتاسر جهان به خود معطوف کرده است. کاغذ محصولی از طبیعت سرسبز و جنگل های طبیعی است سهم زیادی از زباله های مراکز اداری، مدارس و همچنین زباله های خانگی را به خود اختصاص می دهد. بازیافت کاغذ و استفاده مجدد از آن نه تنها مانع از قطع بی رویه درختان جنگلی خواهد شد بلکه هزینه تبدیل الیاف گیاهی به کاغذ را نیز به میزان قابل توجهی کاهش خواهد
رول کاغذ حرارتی چیست
رول کاغذ حرارتی نوعی
جدید از کاغذ است که در آن فرآیند و عملیات چاپ , بدون دخالت جوهر صورت
میگیرد . موارد استفاده این نوع از کاغذ ها در صندوق های فروشگاهی , دستگاه
های پوز , دستگاه های ATM و هم چنین پرینترهای لیبل زن و حرارتی میباشد .
سطح این نوع از کاغذ ها با یک ماده شیمیایی خاص پوشانده میشود و هنگامی که
این پوشش شیمیایی در معرض گرما و حرارت قرار میگیرد رنگ آن تغییر میکند و
بسته به نوع ماده شیمیایی آن رنگ آن به مشکی , آبی و گا
در حالیکه هنوز مزایا و معایب تولید کاغذ از سنگ بررسی و کارشناسی نشده شاهد رقابت شدید احداث کارخانه کاغذ سنگ در اقصا نقاط مرز پرگهر هستیم.با توجه به مشکلاتی که سد راه واردات کاغذ هستند و مشکلاتی که در سر راه چاپ سالنامه 99 و سررسید اختصاصی است این شاید تنها راه ممکنه باشد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در همین راستا فرماندار محلات گفت: به زودی با استفاده از ضایعات سنگ، محلات به قطب تولید کاغذ از سنگ تبدیل خواهد شد
علی زینی وند در آی
پارکت لمینت یکی از بهترین پوشش های کف برای منازل و محیط های اداری که جلوه و نمای بسیار متفاوت و زیبایی دارد. مجموعه آذرخش دکور وارد کننده و پخش کننده انواع کفپوش های پارکت لمینت لمینت ترکیه ای ، ایرانی و آلمانی ، کفپوش های پی وی سی ، انواع کاغذ دیواری و سایر تجهیزات طراحی داخلی منزل مفتخر است که محصولات مورد نیاز را با کمترین قیمت ممکن در بازار برای شما عزیزان عرضه کند. 
 
برخی از معتبر ترین برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی 
 
پارکت لمی
در این پست می خواهیم یکی از موارد تاثیر گذار در دکوراسیون خانه را بررسی کنیم. اگر تمایل دارید دکوراسیون خانه خود را تغییر بدید ، اگر از دکور خانه خود خسته شدید یا به هر دلیل قصد تغییر دارید می توانید از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیو منزل خود بهره ببرید امروزه کاغذ دیواری یکی از پوشش هایی است که برای دیوار‌ها انتخاب می‌شود. به دلیل تنوع رنگ و مدل محبوبیت زیادی پیدا کرده است.یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری می ب
صنعت چاپ امروزه یکی از قطب های درآمدی غیرنفتی کشور است. مشاهده میشود که نمایشگاه های متعددی نیز در این زمینه برگزار میشد که در آذر ماه سال جاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی  و چاپ و تبلیغات برگزار میشوند که تولیدکنددگان داخلی و خارجی در زمینه های مختلفی از جمله تولیدکنندگان چاپ سررسید ،هدایای تبلیغاتی و... حضور پیدا میکنند.کاغذهایی که بیشترین کاربرد را در صنعت چاپ دارند.
این کاغذ همانطور که از نام آن پیداست ، مخصوص روزنامه است و سفید، مسطح قدرت
پارکت لمینت یکی از بهترین پوشش های کف برای منازل و محیط های اداری که جلوه و نمای بسیار متفاوت و زیبایی دارد. مجموعه آذرخش دکور وارد کننده و پخش کننده انواع کفپوش های پارکت لمینت لمینت ترکیه ای ، ایرانی و آلمانی ، کفپوش های پی وی سی ، انواع کاغذ دیواری و سایر تجهیزات طراحی داخلی منزل مفتخر است که محصولات مورد نیاز را با کمترین قیمت ممکن در بازار برای شما عزیزان عرضه کند. 
 
برخی از معتبر ترین برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی 
 
پارکت لمی
آشنایی با انواع کاغذ چاپ در این مطلب با انواع مختلف کاغذ آشنا خواهید شد ، در صنعت چاپ کاغذ ههای مختلفی برای چاپ وجود دارد که با آنها آشنا خواهید شد.
کاغذ غیر اسیدی     
کاغذ بدون اسید، کاغذ با پ هاش (PH) 7 و بالاتر است. عمر این کاغذ در
مقایسه با کاغذ درجه ی اسیدی بالا بسیار طولانی تر  است و برای چاپ کتاب
و نشریاتی که باید  شرایط مطلوب و ماندگاری خوبی داشته باشد، استفاده
میشود. فراوری این کاغذ به صورتی است که اسید موجود در خمیر چوب را که به
صورت
اگر مربی مهد کودک هستید لازم است بدانید که اگر می خواهید کارتان را به شکل درستی انجام دهید باید تجهیزات مهد کودکی مناسبی را تهیه کنید. برای اینکه بتوانید به شکل موثری به  بچه های کوچک آموزش دهید، در این مقاله لیستی از تجهیزات مهد کودکی مورد نیاز را برایتان فراهم کردیم. تمامی این تجهیزات بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزات مهد کودکی به شما کمک می کنند تا به راحتی کلاستان را مدیریت کنید. و در رشد کودکان قدم مثبتی را بردارید.
برخی از تجهی
کاغذ دیواری گزینه بسیار عالی برای تزئین و در عین حال پوشش دیوارهای داخلی خانه مخصوصاً دیوارهای قسمت‌های مهم مانند اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و اتاق خواب است. اما اینکه کاغذ دیواری را از کجا بخریم که تنوع طرح و رنگ بالایی داشته باشد،می‌تواند برای بسیاری از افراد جای پرسش داشته باشد.
کاغذ دیواری در انواع مدل، رنگ، طرح و بافت‌های مختلف تولید می‌شود و هرکدام از آنها مشتریان خاص خودشان را دارند. زمانی که تصمیم می‌گیریم که از کاغذ دیواری ب
کاغذ دیواری یک وسیله دکوراتیو زیباست که هیچگاه از مد نمی‌رود. اما همین وسیله در طول تاریخ دکوراسیون داخلی، همواره راه سختی‌ را طی کرده تا بتواند محبوبیت خود را حفظ کند.
کاغذ دیواری و به طور کلی صنعت دکوراسیون داخلی، این روزها به سمت و سویی حرکت میکند که گویی میخواهد بازگشتی به گذشته و حس نوستالژیک دوران قدیم داشته باشد.
به گفته یکی از طراحان داخلی معروف به نام دنیل کلدینگ: هرچیز قدیمی اینروزها شکل و ظاهری نو به خود گرفته‌ و دوباره جدید شده
خرید عمده کاغذ A4 سل پرینت ۸۰ گرمی ( Cell Print )
کاغذ A4 سل پرینت و یا Cell Print  یکی دیگر از برنده های معروف کاغذ که است که مدتی است در ایران جای خود را در بین مشتریان پیدا کرده است. این کاغذ محصول برش و بسته بندی شرکت کاغذ کار کسری در شهر یزد  می باشد. ابعاد این کاغذ ۲۱۰ در ۲۹۷ میلیمتر خرید کاغذ است. کاغذ A4 سل پرینت ( Cell-Print ) مناسب برای استفاده در پرینتر های لیزری، جوهر افشان، کپی و فکس می باشد.
هر باکس از کاغذ A4 CellPrint شامل ۵ بسته ۵۰۰ عددی می باشد.
کاغذ
آموزش تکنیک های رایگان آبرنگ
تکنیک خیس در خیس
این تکنیک خیس درخیس می تواند یک باغ گل ، آسمان و یا یک پس زمینه ی خیالی و جالب باشد . شما چه می خواهید ؟آموزش تکنیک های رایگان آبرنگ
کاغذ آبرنگ را به ابعاد مورد نظرتان برش بزنید .
هر اندازه رنگ که می خواهید استفاده کنید را انتخاب و آماده کنید .
با آماده نگه داشتن رنگ هایتان ، زمان ارزشمند را برای ترکیب کردن رنگ ها در حالی که کاغذتان نا بهنگام خشک می شود ، هدر نخواهید داد.
کاغذتان را با آب تمیز مرطوب کن
چاپ کاغذ PP
چاپ PP
چاپ کاغذ PP یک انتخاب ایده آل برای استفاده از چاپ عریض (چاپ اکوسالونت) می باشد و مناسب برای علائم در فضای داخل نیز می باشد.در مجموعه ونوس لیزر شاهد این هستیم که انواع مدیاهای دستگاه چاپ اکوسالونت وجود دارد تا شما عزیزان انتخاب ایده آلی برای چاپ داشته باشید با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
نقش کاغذ دیواری در دنیای امروز و در دکوراسیون داخلی غیر قابل انکار است. هنگامی‌که قصد تغییر دکوراسیون داخلی خانه را دارید اولین چیزی که به ذهن می‌رسد ایجاد تغییراتی در رنگ دیوارها است. اگر تمایل به تک رنگ بودن دیوارها و سادگی آن‌ها داشته باشید می‌توانید از رنگ استفاده نمایید، اما اگر به دنبال ایجاد تغییراتی بزرگ‌تر مانند ایجاد طرح‌ها و رنگ‌های خاص و متفاوت باشید تنها چیزی که می‌تواند به شما کمک کند تزیین دیوار منزل به کمک کاغذ دیواری
مراحل تولید کاغذ
 

نحوه تولید کاغذ
کاغذ از زمان های بسیار دور مورد استفاده فزابشر برای ثبت و نوشتن به کار برده شده است , صرف نظر از اینکه برای نخستین بار کاغذ توسط کدام کشور و به چه شکل ساخته شده است . امروزه اما کاغذ به شکلی گسترده و به منظورهای فراوان توسط اشخاص , ادارات , سازمان ها ی خدماتی و رفاهی و ... به کار گرفته میشود . همین گستردگی استفاده و نیاز روز افزون به کاغذ و کمبود منابع طبیعی اولیه برای تولید کاغذ , بحث بازیافت کاغذ های مصرف شده , ب
جمهوری خلق چین با یک برنامه صنعتی کارشناسی شده و مدون توانست طی یک ده به بزرگترین تولید کننده کاغذ جهان تبدیل شود.به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در سال 2004 میلادی کشور چین رتبه دوم را با 49.5 میلیون مترمکعب به دست آورد.بر این اساس یک برنامه ریزی مدون تنها یازده سال بعد صنعت کاغذ رو به رشد چین بیش از دو برابر شد تا 107.100 میلیون تن کاغذ در سال 2015 تولید کند.این تولیدات شامل 8.850 میلیون تن کاغذ خانگی و بهداشتی است. فروش و صادرات کاغذ چین نیز ب
ستاره تزیینی با کاغذکشی برای تزیین تم تولد کودک، تم ماهگرد نوزاد و انواع جشن ها استفاده می شود. با چند عدد کاغذ رنگی می توانید در خانه ستاره های زیبا درست کنید. در اینجا روش درست کردن این ستاره های متفاوت را به صورت مرحله به مرحله همراه با تصویر به شما می آموزیم.
ادامه مطلب
نامه را از داخل صندوق پست برداشت و در حالی که به شدت هیجان زده بود و صدایش میلرزید زیر لب گفت:وای خدای من بالاخره نامه ای که منتظرش بودم رسید .دستهامو ببین  داره میلرزه صدای گرومپ گرومپ قلبم رو توی مغزم میشنوم .نامه را بو کرد .بوی اقیانوس میداد بوی کوه .معلوم بود از راه دوری آمده.چشمهایش را بست و آرام پاکت را لای انگشتانش لغزاند دوست داشت نامه بلند بالایی باشد اما ضخامت پاکت نگرانش میکرد .با خود گفت شاید از کاغذ اعلای نازک استفاده کرده اینجوری
به گزارش چاپ و نشر به نقل از جهان نیوز، بحران‌کاغذ، بزرگ‌ترین مشکل‌ مطبوعات ایران از سال۹۶ تاکنون بوده است که توانسته برخی از آنها را به‌زانو دربیاورد و برخی‌دیگر را با مشکلات مالی‌ سنگین مواجه‌کند؛ چرا که با جهش‌ نرخ‌ ارز، قیمت هر کیلو کاغذ روزنامه، حدود ۳برابر و در مقاطعی تا ۴برابر افزایش‌ یافت. از پیامدهای دردناک این افزایش قیمت، بیکار شدن تعداد زیادی ازشاغلین در روزنامه‌ها بود که وجدان جامعه مطبوعاتی‌کشور را شدیدا آزرد.
دستور
انواع کاغذدیواری قابل شستشو با ضمانت مزایای کاغذ دیواری ارائه شده :
::تنوع در طرح ها 100 % قابل شستشو
: ::ضد خش و آکوستیک
::قیمت مناسب
: ::نصب در کمترین زمان
::ضمانت در کیفیت و نصب
::طراحی رایگان و تعیین رنگ و طرح کاغذ دیواری
:: هماهنگ سازی رنگ کاغذ دیواری با دکوراسیون موجود
اصفهان، فلکه احمد آباد - ابتدای خیابان سروش( سمت چپ) طبقه فوقانی فرش مجتبی مسقطیان- ساختمان 110
همراه: 09034445530
تلفن 32296795
 سایت       www.chgostar.ir
انواع کاغذدیواری قابل شستشو با ضمانت مزایای کاغذ دیواری ارائه شده :
::تنوع در طرح ها 100 % قابل شستشو
: ::ضد خش و آکوستیک
::قیمت مناسب
: ::نصب در کمترین زمان
::ضمانت در کیفیت و نصب
::طراحی رایگان و تعیین رنگ و طرح کاغذ دیواری
:: هماهنگ سازی رنگ کاغذ دیواری با دکوراسیون موجود
اصفهان، فلکه احمد آباد - ابتدای خیابان سروش( سمت چپ) طبقه فوقانی فرش مجتبی مسقطیان- ساختمان 110
همراه: 09034445530
تلفن 32296795
 سایت       www.chgostar.ir
چند روز پیش یه جمله انگیزشی قشنگ برای خودم رو کاغذ نوشتم و گذاشتم تو جیب مانتوم..هر از گاهی سر کار که بودم نگاهش میکردم و لبخند میزدم...تو مترو که بودم و حوصلم سر میرفت، اون تیکه کاغذ کوچولو رو از جیبم درمیاوردم و نگاش میکردم و دلم قنج میرفت...خلاصه که اون یه تیکه کاغذ کلی انرژی داشت توش...امروز سوار تاکسی شدم..راننده تاکسی ادم خیلی مودب. خوش برخورد و پر از حس خوب و انرژی بود...حس خوبشو ازش گرفتم و تو مسیر هم کلی براش حس های خوب تر خواستم تا همیشه هم
عذری نعمتی را شوهرش دیشب بعد از مستی کتک زده بود، صورتش سیاه و کبود بود و حال و حوصله حرف زدن هم نداشت . هی مینوشت و کاغذ ها را مچاله میکرد. کاغذ های مچاله را آرام باز کرده بودم، پیچیده بودم دور مریم ها و از دفتر زده بودم بیرون. بوی مریم ها توی آسانسور پیچیده بود و صدای عذری توی سرم.
 
قیمت با توجه به رول استفاده شده و برند آن محاسبه می‌گردد و همچنین عرض رول در قیمت آن تاثیرگذار می‌باشد. برای دریافت قیمت با فروشگاه ما تماس بگیرید.نصب کاغذ دیواری بهتر است که توسط نصابان حرفه‌ای انجام شود زیرا قرار دادن طرح‌ها و گل‌ها در کنار یکدیگر به صورت دقیق کار بسیار سخت و زمان‌بری می‌باشد.ما در فروشگاه خود این قول را به شما می‌دهیم که کار نصابان ما به صورت دقیق و حرفه‌ای و قابل اطمینان می‌باشد.اگر در شهرستان اقامت دارید، دو راه
کاغذ pH یا کاغذ تورنسل یکی از مواد شناساگر برای سنجش اسید و باز می باشد که مواد معرف موجود در آن در واکنش با اسید یا باز تغییر رنگ می دهند.دقت این کاغذ در مقایسه با pH متر های دیجیتالی بسیار پایین تر بوده اما به دلیل راحتی در استفاده و قیمت ارزان، گاها مورد استفاده قرار می گیرد ( البته در آزمایشگاه های شیمی مواد غذایی فقط برای مشخص کردن حدود pH استفاده می شود و برای تعیین دقیق میزان pH حتما و باید از pH متر دیجیتالی استفاده شود)
این کاغذ ها در انواع ر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع مجوزهای صادر شده برای واردات کاغذ ضمن بیان اینکه افراد شایسته ای تا کنون مجوز گرفته اند، اعلام کرد افراد بیشتری مجوز واردات خواهند گرفت.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سید عباس صالحی، وزیر ارشاد درباره اوضاع نابسامانی که وارد کنندگان غیرحرفه ای کاغذ برای مطبوعاتی ایجاد کردند و التهاب آن دامن رسانه ها را گرفته است این طور گفت: در سال ۹۷ بخصوص شش ماهه نخست در بحث کاغذ مشکل خاصی نبود و روال معمولی ب
انواع جنس ایده آل کاغذ دیواری در بازار
با در نظر گرفتن استقبال خریداران در بازار جنس ایده آل کاغذ دیواری، تولید برندهای معتبر عرضه شده که می توان با نرخ مناسب خریداری نمود. از ویژگی های یک کاغذ دیواری با جنس ایده آل کیفیت عالی مواد مورد استفاده در ساخت و نیز دوام و ماندگاری آن می باشد.کاغذ دیواری غیر بافته شدهاز جنس های ایده آل کاغذ دیواری در بازار محصولاتی هست که از الیاف نساجی و نیز الیاف سلولزی بلند در ساخت آن استفاده می گردد. این محصولات
کاغذ A3 دبل آ 80 گرمی بسته 500 عددی
 
معرفی کلی
سطح لطیف کاغذ A3 دبل آ قابلیت چاپ و کپی دقیقی را سبب می شود قابلیت استفاده از دو طرف کاغذ ، به ورق کاغذ شفافیت بالائی ارائه می کند ظاهر درخشان کاغذ آ3 دابل آ ، کنتراست بالائی به چاپ می بخشد ( میزان اختلاف میان روشنترین و تیره ترین بخش تصویر ) نحوه برش کاغذ که بواسطه تکنولوژی پیشرفته تولید حاصل گشته است ، سبب عمر طولانی مدت دستگاه کپی به هنگام استفاده می گردد خاصیت ضد حلقه شدن (Anti-curl) سبب ممانعت از جمع شدن
کاغذ A4 برند رز پرینت Rose Print محصول کشور اندونزی می باشد که در بسته های 500 برگی عرضه می گردد. کاغذ A4 برند رز پرینت Rose Print از نوع کاغذهای 80 گرمی می باشد که این کاغذ از نوع گرماژ بالا محسوب می گردد. یکی از مزایای این کاغذ قیمت مناسب آن می باشد.
طول هر کدام از برگه های کاغذ A4 رز پرینت، 29.7 سانتی متر و عرض آنها 21 سانتی متر است، که طول و عرض استاندارد یک کاغذ A4 می باشد.
کاغذ رز پرینت Rose Print یکی از مرغوب ترین کاغذهای موجود در بازار ایران است. این کاغذ از الیاف
شرکت کاغذ دیواری
گلدتکس چند سالی است در زمینه ی فروش و اجرای این محصول فعالیت‌های بسیار
خوبی را خدمت مشتریان ارائه داده و از بروز ترین محصولات و آلبوم های روز
استفاده نموده تا بتواند نیاز تمامی مشتریان را برطرف کند . یکی از محصول
های بسیار پر استفاده و کاربردی کاغذ دیواری برچسب دار می باشد که این کاغذ
همانند کاغذهای دیگر به راحتی قابل نصب بوده و از مقدار چسب کمتری استفاده
می‌شود زیرا در لایه ی پشت آن یک چسب مخصوص وجود دارد که هنگامی که ب
یکی از ابزارهایی که بسیار در علم
دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد کاغذ دیواری ها می باشند که امروزه
این کاغذها ، طرح‌ها و رنگ‌های بسیار مختلفی را به خود گرفته اند و همچنین
نسبت به گذشته کیفیت و طرح های آن پیشرفته تر شده و در ضمن این نکته را
باید بدانیم که کاغذ دیواری یکی از ابزارهای بسیار قدیمی در دکوراسیون و
دیزاین آپارتمان ها و خانه ها و مکان های دیگر بوده است ، اما باید بدانیم کاغذ دیواری بنفش
نیز بسیار مورد استفاده می باشد . به این
سال‌ها پیش، از یک مربی سرشناس پرسیدند که چرا پسرت را گذاشتی نوک حمله؟ جواب داد: «تیم، تیم خودم است، دلم بخواهد، عمه‌ام را هم می‌گذارم فوروارد.» این قصه دامنه‌دار شکل برخورد حکومت‌ها با رسانه‌هاست که نمونه اخیرش را در بازی کاغذ روزنامه‌ها می‌توانیم ببینیم.
از همان زمانی که محمدشاه قاجار به میرزاصالح شیرازی دستور می‌دهد «برای تربیت رعیت» کاغذ اخبار را منتشر کند تا به امروز همیشه این حکومت‌ها و دولت‌ها بوده‌اند که رسانه‌ را تیول خود
انتخاب و خرید کاغذ a4
مناسب برای مصارف اداری و شرکتی و حتی خانگی مساله مهمی است , چرا که خرید
کاغذ a4 بی کیفیت و نامرغوب و استفاده از آن در مدت نه چندان طولانی ,
میتواند به دستگاه های مورد استفاده شما مانند پرینتر , دستگاه فکس و یا
دستگاه کپی آسیب جدی وارد کند که صرف نظر از هزینه های بالای تعمیر این
دستگاه ها , پایین آمدن کیفیت چاپ و مشکلات بعدی آن باعث میشود که در هنگام
خرید کاغذ a4 دقت لازم را داشته باشیم .
ادامه مطلب
همانطور که از اسم این دستگاه مشخص می
باشد، وسیله ای اتوماتیک می باشد که برای چین کردن انواع کاغذ استفاده می
شود. بیشترین استفاده این دستگاه ها در صنعت تولید فیلتر هوا می باشد.
وظیفه دستگاه چین کاغذ کن
همان گونه که تا حدودی همه شما درجریان کار این دستگاه هستید رول های کاغذ وارد دستگاه چین کاغد کن
شده و از سوی دیگر، کاغذ به صورت چین شده خارج می شود و سپس توسط دستگاه
های اتوماتیک تولید فیلتر هوا ، یک فیلتر هوا برای خودرو تولید می شود.اگر
قصد را
انتخاب و خرید کاغذ a4
مناسب برای مصارف اداری و شرکتی و حتی خانگی مساله مهمی است , چرا که خرید
کاغذ a4 بی کیفیت و نامرغوب و استفاده از آن در مدت نه چندان طولانی ,
میتواند به دستگاه های مورد استفاده شما مانند پرینتر , دستگاه فکس و یا
دستگاه کپی آسیب جدی وارد کند که صرف نظر از هزینه های بالای تعمیر این
دستگاه ها , پایین آمدن کیفیت چاپ و مشکلات بعدی آن باعث میشود که در هنگام
خرید کاغذ a4 دقت لازم را داشته باشیم .
ادامه مطلب
در این پست می خواهیم یکی از موارد تاثیر گذار در دکوراسیون خانه را بررسی کنیم. اگر تمایل دارید دکوراسیون خانه خود را تغییر بدید ، اگر از دکور خانه خود خسته شدید یا به هر دلیل قصد تغییر دارید می توانید از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیو منزل خود بهره ببرید امروزه کاغذ دیواری یکی از پوشش هایی است که برای دیوار‌ها انتخاب می‌شود. به دلیل تنوع رنگ و مدل محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
ادامه مطلب
کاغذ 80 گرمی سل پرینت پلاس سایز A4 بسته 500 عددی
Cell print plus A4 paper                                                                        
معرفی کلی
کاغذ A4 سل پرینت پلاس محصول تولید شده در کشور اندونزی است که در داخل کشور برش و بسته بندی می شود ( برش لیزر ) . کاغذ سل پرینت پلاس سایز a4
کاغذی سفید و فاقد پرزاست که با بسته بندی شیک و کارتونی به رنگ سرمه ایی
آماده و روانه بازار می گردد . با توجه به قیمت بسیار مناسب کاغذ a4 سل پرینت پلاس این کاغذ می توا
کاغذ A4 برند کپی لوکس COPILUX محصول کشور آسیای شرقی می باشد که در بسته های 500 برگی عرضه می گردد. کاغذ A4 برند کپی لوکس COPILUX از نوع کاغذهای 80 گرمی می باشد که این کاغذ از نوع گرماژ بالا محسوب می گردد. یکی از مزایای این کاغذ قیمت مناسب آن می باشد.
طول هر کدام از برگه های کاغذ A4 کپی لوکس، 29.7 سانتی متر و عرض آنها 21 سانتی متر است، که طول و عرض استاندارد یک کاغذ A4 می باشد.
کاغذ کپی لوکس COPILUX آبی یکی از پراستفاده ترین و نیز پرفروش ترین کاغذهای موجود در بازار ایرا
قطع درختان این روزها بیشتر از هر موضوع دیگری نگران کننده است و کمبود کاغذ هم یکی از موضوعات چالش برانگیز این روزها شده است. 
در این میان خط تولیدی که به تازگی به روی کار آمده است باعث شده تا افراد این فرصت را غنیمت بشمارند و اقدام به راه اندازی خط تولید کاغذ سنگ کنند.
کاغذ سنگی را از پودر سنگ تولید میکنند و از جمله مزایای آن عبارتنداز:
ضدآب بودن کاغذ سنگی 
اسیدی نبودن مواد کاغذ سنگ
مقاومت بالای آن در برابر پارگی 
کاربرد بسیار بالای آن در تمام
کاغذ دیواری ها
نکاتی در  انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری
فکر کردن به رنگ مبلمان و وسایل موجود در اتاق خواب، عناصر دکوراتیو و کف پوش در انتخاب کاغذ دیواری از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است نمونه رنگ یا رنگ های اصلی دکوراسیون فضا را در هنگام انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری با خود به همراه داشته باشید.
قبل از خرید کاغذ دیواری توجه به رنگ و سبک اتاق بسیار ضروری می باشد و همچنین توجه به این نکته که  وسایل مورد استفاده دارای چه سبک و جلوه ای هستند،
آموزش ساخت کاردستی پروانه با کاغذ رنگی یکی از ایده های دوست داشتنی و جالب کاردستی برای بچه ها ساخت پروانه با کاغذ رنگی است که با ساده ترین وسایل و بدون پیچیدگی انجام می شود. برای درست کردن کاردستی پروانه میتوانید کودکان را نیز با خود همراه کنید چرا که این مدل حیوان کاغذی با ابزار و وسایل بی خطر ساخته می شود و بچه ها از انجام ان لذت خواهند برد.
ادامه مطلب
کاغذ دیواری‌ها شامل انواع گوناگونی می‌باشند که هر کدام از آن مدل‌ها بر اساس جنس و مواد ساخته شده، دسته‌بندی می‌شوند. از انواع کاغذ دیواری می‌توان به کاغذ دیواری‌های کاغذی، کاغذ دیواری پی‌وی‌سی با روکش وینیل، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری دارای بافت، کاغذ دیواری با طرح‌های سه بعدی و کاغذ دیواری با الیاف طبیعی اشاره کرد.کاغذ دیواری‌های کاغذی، همانطور که از نامش پیداست از یک نوع خاصی از کاغذ ساخته شده است که جزو قدیمی‌ترین کاغذ دیوا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها