نتایج جستجو برای عبارت :

لیوریس: حالا وقت انتقاد از تاتنهام نیست/ راه‌ دیگری را دنبال می‌کنیم

کلیک کنید
 
 در روزهای اخیر رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند با ورود زلاتان ابراهیموویچ به میلان حالا این امکان وجود دارد که کریستوف پیونتک مهاجم لهستانی این تیم، میلان را ترک کند. این گزارشها از تاتنهام به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او نام برده بودند. حالا دیلی‌میل مدعی شد که باشگاه تاتنهام با آث میلان تماس گرفته و خواهان اطلاع  از شرایط میلانی‌ها برای انتقال پیونتک به اسپرز شده است.
بر اساس گزارش دیلی‌میل، تاتنهام و ژوزه مورینیو به دنبا
یک نمونه از عجایب تاتنهام در این عکس میتوان دید که تاتنهام چه تیم عجیبی است.  وقتی تیم به مشکل میخورد و یکنفر اخراج میشود و تیم 2 گل عقب می افتد سرژ اوریه میتواند تکثیر شود و بجای 2 بازیکن بازی کند.      این پست مورد تایید فوتبالی است.نویسنده:آرتا بیجاد   
ادامه مطلب
باشگاه تاتنهام رسما اعلام کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستر یونایتد و چلسی رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.
مورینیو با تاتنهام قراردادی 4 ساله امضا کرد و تا سال 2023 در زمام هدایت این تیم قرار دارد. باشگاه تاتنهام شب گذشته پوچتینو را از سمت مربیگری تاتنهام بعد از 5 سال برکنار کرد.
پوچتینو 5 سال و نیم در تاتنهام حضور داشت و پایه ریز اصلی موفقیت‌های اخیر این باشگاه به حساب می‌آید. البته پوچتینو بعد از اینکه با این تیم در فصل گذش
خلاصه بازی دیشب تاتنهام منچستر سیتی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تاتنهام 3 گزارش انگلیسی
۱۳۹۵ ۰۹ ۱۳ ۱۹ ۲۷ لینک کوتاه به به هر حال دو منچسترسیتی 1 3 Error loading player No playable sources ستاندن Like ۰ نگران . طرفداری سر مشاهده بازگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی و تاتنهام به مصاف آهنگ رفتند که سر یک مشاهده پرگل.
ادامه مطلب
نتیجه بازی من سیتی و تاتنهام از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
خلاصه بازی منچسترسیتی 4
سایت عادی نظر نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار امتحانات فوتبال نتایج موجود جدول ها و ویدئوهای امتحانات لیگ ایران اروپا و دیگر نقاط. تاتنهام سر نظر برگشت مرحله یک چهارم آخرین چمپیونزلیگ با بهره 4 3 صورت ویژه دو منچسترسیتی تاتنهام شامل ویدیو ها اخبار و.
ادامه مطلب
خلاصه بازی دیشب منچستر سیتی و تاتنهام از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
خلاصـه بازی منچسترسیتی 4
طرفداری سر مشاهده بازگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی و تاتنهام به مصاف آهنگ رفتند که سر یک مشاهده پرگل.
ادامه مطلب
تاتنهام تا اینجا برای جذب جیووانی لو کلسو، هافبک رئال بتیس و تانگوی اندومبله، ستاره خط میانی لیون به این دو باشگاه پیشنهاد داده که پیشنهادهایش تا کنون رد شده است. از جمله دیگر مهره‌های مد نظر تاتنهام باید به ماکسی گومز، مهاجم سلتاویگو و رایان سسگنون، وینگر جوان فولام اشاره کرد. پوچتینو چندی پیش از مزیت مالی چهار تیم بزرگ انگلیسی نسبت به تاتنهام و همینطور برتری تیمهای بزرگ اروپایی از نظر بودجه نقل و انتقالاتی گلایه کرده بود.
نتیجه بازی دیشب تاتنهام و منچسترسیتی از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
منچستر سیتی
سایت عادی نظر نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار امتحانات فوتبال نتایج موجود جدول ها و ویدئوهای امتحانات لیگ ایران اروپا و دیگر نقاط. با گزارش ورزشکار 3 تیم منچسترسیتی با برتری 3 بریک در بر تاتنهام در احساساتی ‌ترین بازی هفته سی و چهارم لیگ بزرگ انگلیس در یک قدمی پهلوانی در.
ادامه مطلب
نتیجه بازی منچسترسیتی و تاتنهام از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
نتیجه دیدار منچسترسیتی و تاتنهام تداوم ناکامی گواردیولا در اروپا
سایت عادی نظر نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار امتحانات فوتبال نتایج موجود جدول ها و ویدئوهای امتحانات لیگ ایران اروپا و دیگر نقاط. اخبار بازی ها نقشه بازی ها و ویدیوهای تیم انگلیس لیگ انگلیس لیگ.
ادامه مطلب
 
تیم های تاتنهام و شفیلد یونایتد که18/8/98 به مصاف هم رفتند به نتیجه ی 1_1 رضایت دادند
 تک گل تاتنهام را ستاره ی کره ای این تیم سون در دقیقه ی 58 به ثمر رساند وای اندکی بعد شفیلد گل تساوی را زد اما داور بعد از صحبت کردن با مسئولین اتاق VAR گل را به علت افساید مردود  کرد.
اما جورج بولداک گل تساوی شفیلد را اینبار به سلامت زد 
سرمربی تاتنهام برای تغییر نتیجه در دقیقه ی 86 لوکاس مورا را بجای دله الی به زمین اورد اما او نیز نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد و ب
 
تیم های تاتنهام و شفیلد یونایتد که18/8/98 به مصاف هم رفتند به نتیجه ی 1_1 رضایت دادند
 تک گل تاتنهام را ستاره ی کره ای این تیم سون در دقیقه ی 58 به سمر رساند وای اندکی بعد شفیلد گل تساوی را زد اما داور بعد 
از صحبت کردن با مسئولین اتاق VAR گل را به علت افساید مردود  کرد.
اما جورج بولداک گل تساوی شفیلد را اینبار به سلامت زد 
سرمربی تاتنهام برای تغییر نتیجه در دقیقه ی 86 لوکاس مورا را بجای دله الی به زمین اورد اما او نیز نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد و
روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید با وجود شکست در فینال لیگ قهرمانان، مدیران ارشد تاتنهام مصمم به حمایت از مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم‌شان هستند و برای اینکه از ماندن او در تاتنهام مطمئن شوند قصد دارند در فصل نقل و انتقالات تابستانی ولخرجانه هزینه کنند تا پوچه بتواند مهره‌های مورد نظرش را در اختیار داشته باشد.
بعضی از ما حرف زدن را خیلی دوست داریم و نق زدن هم چاشنی خوبی برای بامزه کردن آش شله قلمکاری است که به نام سخنرانی محفلی انجام می دهیم. نقد کردن و نق زدن قواعد خاصی دارد که حتما باید رعایت کنیم وگرنه نمی توانیم ذهن خودمان را پرورش دهیم در حالی که ذهن هم مانند اندام باید ورزیده شود وگرنه در برابر ناملایمات و ویروس های مختلف خیلی زود بیمار و بی خاصیت می شوداصول یک انتقاد صحیح:
1-انتقاد تهدید آمیز نباشد.
2-انتقاد با ملایمت و مهربانی و ادب همراه باشد
این باشگاه در سال ۱۸۸۲ با نام هاتسپر اف.سی. شروع به فعالیت کرد و قبل از آنکه به لیگ دسته دوم فوتبال راه یابد، تا سال ۱۹۰۸ درلیگ جنوب بازی می‌کرد. قبل از این پیشرفت، آن‌ها جام حذفی انگلستان در سال ۱۹۰۱ به خانه بردند تا اولین باشگاه غیر حرفه‌ای باشند که این جام را صاحب می‌شود.
پس از آن، تاتنهام اف ای کاپ را هفت بار دیگر، لیگ را دو بار، جام اتحادیه را چهار بار، جام یوفا را دوبار و جام برندگان جام را یک بار به دست آورد. با قهرمانی در جام برندگان جا
چند تا نکته دارم براتون انتقادی  :
هر موقع دلتون خواست انتقاد کنید ولی نه از مدیرتون که جنبه انتقاد نداره چون اخراجتون میکنه :-)
حتما انتقاد کنید حتی اگه مدیرتون اخراجتون کنه :-(
الکی غر نزنید دقت کنید واقعا از اشکالات دقیق حرف بزنید و اگر طرف حرفش درست بود ازش قبول کنید و سعی نکنید خودتون رو اثبات کنید.:-0
جنبه انتقاد داشته باشید و مثل اون مدیر بی جنبه هر کی بهتون گفت آدم مزخرفی هستی به حرفاش گوش کنید شاید واقعاً آدم مزخرفی باشید.:-))
اگر آدم مزخر
  دروازه‌بان تیم فوتبال تاتنهام بعد از باخت مقابل لاپیزیگ، خواستار ادامه حمایت هواداران و رسانه‌ها برای جبران در بازی برگشت شد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، اوگو لیوریس، پس از باخت یک بر صفر و خانگی شب گذشته مقابل آر.ب لایپزیگ، اظهار داشت:در 20 دقیقه پایانی کاملا کنترل بازی را در دست داشتیم و مالک توپ بودیم. در حالیکه نیمه اول از چنین شرایطی دور بودیم.
وی افزود: لایپزیگ نشان داد فوق‌العاده خوب است.
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند از حالا به فکر تقویت خود است و گزینه هایی را نیز در همین راستا در دستور کار قرار داده است که یکی از انها ترروی پاروت است.
پاروت متولد چهارم فوریه سال 2002 و در شهر دوبلین ایرلند است.
این مهاجم یک متر و هشتادوپنجی راست پا است و با تیم فعلی خود یعنی تاتنهام تا سال فوریه 2019 قرارداد دارد.
تروی فوتبال خود را در سال 2017 و در تیم بلوردس ایرلند شروع کرد و از این تیم به جوانان تاتنهام پیوست.
او در این فصل
همسران! از هم انتقاد نکنید (۶)
یکی از خوانندگان دانشورمان، دربارهٔ پست «همسران! از هم انتقاد نکنید» گفته‌اند: چهار مرحله‌ای را که شما بیان کرده‌اید: (مجادله نکنید، عیب‌جویی نکنید، استدلال نکنید، انتقاد نکنید)، می‌توان از زاویه‌ای دیگر نیز نگریست؛ به‌گونهٔ معکوس:انتقاد نکنید، که انتقاد، عیب‌جویی می‌آورد. عیب‌جویی نکنید، که عیب‌جویی، استدلال می‌آورد. استدلال نکنید، که استدلال، مجادله می‌آورد و مجادله، زندگی خانوادگی را ویران می‌
 
 
 
چطور از همسر انتقاد کنیم که اشتباهش را بپذیرد؟برخی ها حد و مرزی برای انتقاد کردن از همسر در نظر نمی گیرند، گاهی وقتها حتی انتقاد آنها شکل توهین به خود می گیرد که طبیعتا این نوع انتقاد باعث نمی شود طرف مقابل اشتباهش را بپیذیرد.
روش نادرست انتقاد از همسر
برخی زوجین اعتقاد دارند چون زن و مرد به هم نزدیک هستند نیازی نیست لزوما آداب خاصی را در نظر بگیرند، بدون در نظر گرفتن احتمال
ادامه مطلب
این دومین انتقاد رهبری به صدا و سیما بود (این بار در خصوص ترویج زبان و فرهنگ غرب)
از طرفی انتخاب رئیس صدا و سیما از اختیارات رهبری است
از طرفی رهبر بزرگوار تا زمانی که غیر علنی 10 بار انتقاد نکنند، علنی یک بار انتقاد نمی کنند.
نتیجه چه می شود؟
 
شواهد نشان می دهد که ریاست صدا و سیما هم به رهبری تحمیل شده است.
آی کسانی که رهبر را همه کاره ی کشور می دانید...
 
مدافع مراکشی آژاکس در دیدار برابر تاتنهام یک صحنه جالب و خاص را رقم زد و در اواسط نیمه نخست افطار کرد و روزه‌اش را شکست.در دیدار پایانی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آژاکس در ورزشگاه خانگی خود از تاتنهام پذیرایی کرده است.در این دیدار یک صحنه جالب و خاص رقم خورد. نصیر المزراوی بازیکن مسلمان و مراکش آژاکس با وجود آنکه هشدارهای زیادی به او داده شد اما اصرار داشت که روز بگیرد.
او در دقیقه ۲۱ بعد از آنکه مطمئن شد زمان روزه به پایان رسیده در زم
تا حالا نشده بود این جوری به وبلاگ های دیگه انتقاد کنم
بعضی از وبلاگهای برتر انگار از دماغ فیل افتادند.
خودشون رو چی فرض کردند؟
جوری با بقیه ی بلاگرها برخورد می‌کنند که انگار فقط خودشون همه چیزی می دونند و دیگران نادونند
غرور ، خودخواهی، عدم انتقاد پذیری و... از ویژگی های بعضی از  وبلاگها‌ی به اصطلاح برتر هست.
مگر چه کسی به جز بلاگرها به این وبلاگها اعتبار داده، پس این همه تکبر برای چیه؟
اگه ملاک برتری شده سه چهارتا دنبال کننده و چندتا کامنت
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در میان رفقا و فامیل ، بطور کلی در میان افرادی که با آنان ارتباط داشت،افرادی بودندکه ،ازخوردن مال حرام،نزول و بیت المال و حق کارگر و...ابایی نداشتند،بدون هیچ انتقاد واعتراضی روابط گرمی باانان داشت،
روزی شنیدم که از اوضاع کشور و...انتقاد می‌کند و از فساد موجود می‌نالد و....
به او گفتم
توکه سرسفره افرادی می‌نشینی که جز به شکم و زیر شکم خود فکر نمیکنند،و کوچکترین اعتراضی هم به آنها نمی
امروز وقتی داستانمو خوندم...جمع رفت تو یه سکوت مطلق ..
استاد گفت... ایراد ...پیشنهاد..انتقاد!
بازهم سکوت مطلق !
و من نگاه میکردم به همکلاسیام...که دورتا دور میز نشسته بودن...!
تا اخر یکی از آقایون شروع کرد صحبت ...
وقتی راجع به گیرایی و گرفتن توصیفا حرف میزد داشتم پرواز میکردم...بعدش یکی از خانوما انتقاد کرد...از یک نواختی ...
بعد یه آقا ...انتقاد کرد از جزئی پردازی ...
و بعد یه دختر ...گفت قصه وجود نداشت...
دوباره استاد پرسید بقیه؟ایراد پیشنهاد انتقاد...
هیچ ک
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
هرچه می‌شنوی انتقاد از جناب دکتر روحانی هست و بس
یک سوال
براستی سد های غیر مهندسی شده
جاده ساختن در مسیر رودخانه و سیلاب
هم تقصیر آقای دکتر روحانی است
با انتقاد از دکتر روحانی
این همه اصراف و تبذیر در بودجه و خسارت های وارده بر مردم 
جبران نشده و از یاد کسی نمی‌رود 
اگر قدرت محاکمه مسئولان قبلی را ندارید...مظلومیت آقای دکتر روحانی است که جرات انتقاد و تهمت زدن را دارید....
اللهم عجل لو
تا حالا نشده بود این جوری به وبلاگ های دیگه انتقاد کنم
بعضی از وبلاگهای برتر انگار از دماغ فیل افتادند.
خودشون رو چی فرض کردند؟
جوری با بقیه ی بلاگرها برخورد می‌کنند که انگار فقط خودشون همه چیزی می دونند و دیگران نادونند
غرور ، خودخواهی، عدم انتقاد پذیری و... از ویژگی های بعضی از  وبلاگها‌ی به اصطلاح برتر هست.
مگر چه کسی به جز بلاگرها به این وبلاگها اعتبار داده، پس این همه تکبر برای چیه؟
اگه ملاک برتری شده سه چهارتا دنبال کننده و چندتا کامنت
لیورپول۲-۰تاتنهام
در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا تیم های فوتبال لیورپول و تاتنهام در شهر مادرید اسپانیا در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید 
به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی بانتیجه ی ۲بر صفر باگل های محمد صلاح از روی نقطه ی پنالتی و اوریگی  به پایان رسید و لیورپول برای ششمین بار  قهرمان لیگ قهرمانان شد.
 
این دومین انتقاد رهبری به صدا و سیما بود (این بار در خصوص ترویج زبان و فرهنگ غرب)
از طرفی انتخاب رئیس صدا و سیما از اختیارات رهبری است
از طرفی رهبر بزرگوار تا زمانی که غیر علنی 10 بار انتقاد نکنند، علنی یک بار انتقاد نمی کنند.
نتیجه چه می شود؟
 
شواهد نشان می دهد که ریاست صدا و سیما هم به رهبری تحمیل شده است.
آی کسانی که رهبر را همه کاره ی کشور می دانید... ما خواهان افزایش سطح اختیارات رهبری هستیم. چون در کشور ما فقط جاهایی که زیر دست ایشان هستند - ب
حس هواداران تاتنهام بعد از به صدا در
آمدن سوت پایان بازی شنبه‌ شب مقابل لیورپول قابل درک بود. آن‌ها  با آواز
خواندن از بازیکنانشان تقدیر کردند اما این موضوع، چیزی از درد اولیه کم
نمی‌کند؛ تاتنهام بهترین فرصت برای به دست آوردن بزرگ‌ترین افتخار تاریخش
را از دست داد.
تاتنهام در فینال
مادرید تقریبا دوبرابر لیورپول پاس سالم داشت. آمار شوت‌های داخل و خارج
باکس اسپرز هم بیشتر از لیورپول بود و  الیسون بکر برای بسته نگاه داشتن
دروازه‌اش م
به نام خدای خوب و مهربان!سلام بر رفیقای بیانی :)یه مدتی میخوام پست بزارم خیلی فکر میکنم که شاید این زیاده روی باشه، شاید دور از سنم باشه،شاید فکر کنید آدم دروغ‌گوییم و...نمیدونم‌ بعضی موقعا زیاده از حد منفی‌بین میشم...شایدم بگید:عجب آدم بی دغدغه ایه!چه حرفایی میزنه!شاید هم...تا اینجا،این مدتی که تا به حال نوشتم،کسی ازم انتقاد نکرده.ازتون میخوام ازم انتقاد کنید،هر حرفی که تا حالا میخواستید بگید و نتونستید اینجا به صورت ناشناس یا اگه هم دوست د
همسران! از هم انتقاد نکنید
ده سال پیش، کتاب «نبرد بی‌برنده» را نوشتم. چکیده آن کتاب این است: «همسران! با هم مجادله نکنید.»پس از آن، در کتاب «فرهنگ خانواده» نوشتم: «همسران! از هم عیب‌جویی نکنید.»پس از آن، در درس‌ها و مشاوره‌ها گفتم: «همسران! برای هم استدلال نکنید.» اکنون می‌گویم: «همسران! از هم انتقاد هم‌ نکنید.»انتقاد، انتقاد می‌آورد، همان‌گونه که جدل، جدل می‌آورد. عیب‌جویی، عیب‌جویی می‌آورد. استدلال، استدلال می‌آورد. این‌ها همه، گل
همسران! از هم انتقاد نکنید
ده سال پیش، کتاب «نبرد بی‌برنده» را نوشتم. چکیده آن کتاب این است: «همسران! با هم مجادله نکنید.»پس از آن، در کتاب «فرهنگ خانواده» نوشتم: «همسران! از هم عیب‌جویی نکنید.»پس از آن، در درس‌ها و مشاوره‌ها گفتم: «همسران! برای هم استدلال نکنید.» اکنون می‌گویم: «همسران! از هم انتقاد هم‌ نکنید.»انتقاد، انتقاد می‌آورد، همان‌گونه که جدل، جدل می‌آورد. عیب‌جویی، عیب‌جویی می‌آورد. استدلال، استدلال می‌آورد. این‌ها همه، گل
به گزارش دورتموند ایران ، با توجه به نتایج نه چندان مطلوب دورتموند در هفته های گذشته و به خصوص در آخرین دیدار این تیم در بوندسلیگا که با توقف این تیم همراه شد، مسئولان این تیم هشداری جدی به کادر فنی این تیم و در راس آنها لوسیان فاوره سرمربی سوئیسی و 62 ساله دادند.
حساسیت این موضوع زمانی مشخص می شود که فاوره و تیمش باید چند روز دیگر به مصاف یکی از غولهای فوتبال دنیا یعنی بارسلونا بروند، به خصوص آنکه این بازی در نیوکمپ ورزشگاه خانگی بارسلونا برگ
دوستان عزیز سلام ، با چالش اردیبهشت ماه در خدمت همه شما هستم. اگر دنبال کننده وبلاگ و مطالبم باشید تا کنون متوجه شده اید که من تاکید زیادی بر موضوع ارجاع انتقاد مصرف کنندگان به تولیدکنندگان و حتی فروشندگان دارم . نظر شما چیست ؟
سوال چالش : بنظر شما بهترین راه برای انتقال نظرات و انتقادات از یک محصول به تولیدکننده چیست ؟ اگر نسبت به انتقاد واکنش و یا عکس العمل در طی پیشرفت مشاهده نشود چه باید کرد ؟
به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در بازی مرحله رفت رقابت های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان لایپزیش بود و در نهایت با یک گل از حریف خود شکست خورد تا برای صعود به مرحله بعد شرایط دشوار شده باشد؛ شکستی که البته غیبت سون هیونگ مین و هری کین تاثیر بسزایی در آن داشت.
 
ژوزه مورینیو بعد از پایان بازی به برخی سوالات پاسخ داد که در اینجا آن ها را می خوانیم.
 
شکست در خانه ناامید کننده بود. شما حالا چقدر امیدوار هستید؟
نتیجه 1-0 صفر است ، 10-0 نیست.
به نام خدای خوب و مهربان!

سلام بر رفیقای بیانی :)یه مدتی میخوام پست بزارم خیلی فکر میکنم که شاید این زیاده روی باشه، شاید دور از سنم باشه،شاید فکر کنید آدم دروغ‌گوییم و...نمیدونم‌ بعضی موقعا زیاده از حد منفی‌بین میشم...شایدم بگید:عجب آدم بی دغدغه ایه!چه حرفایی میزنه!شاید هم...تا اینجا،این مدتی که تا به حال نوشتم،کسی ازم انتقاد نکرده.ازتون میخوام ازم انتقاد کنید،هر حرفی که تا حالا میخواستید بگید و نتونستید اینجا به صورت ناشناس یا اگه هم دوست
نقد و انتقاد بخشی از زندگی ما هستند. اساسا بدون نقد کردن روز ما شب نمی شود. اگر کمی به جزئیات زندگی روزمره خود نگاه کنید می بینید که حتی اگر از انسان های اطرافتان انتقاد نکرده باشید و آن ها را زیر ذره بین ریزبینی خود قرار نداده باشید بالاخره اشیایی در اطراف وجود دارند که شما به نحوی احساسات و دیدگاهتان را نسبت بدان اعلام کرده اید. راحت تر بگوییم؛ انتقاد شاخ و دم ندارد! هر لحظه ما با بررسی اطرافمان حتی بدون این که آموزش انتقاد کردن را دیده باشیم
همسران! از هم انتقاد نکنید (۳)


پس از نقد برادرانه جناب استاد پاکنهاد از مطلب «همسران! از هم انتقاد نکنید»، خانم طیبه نوحی، استاد دانشگاه، پاسخی داده‌اند که می‌خوانیم:
نقدپذیری یکی از عوامل مهم برای رشد و تکامل فرد محسوب می‌شود. در این امر، شکی نیست؛ چراکه همواره انتقاد باعث شناخت بیشتر شخص از خود و دیگری می‌شود. اما شاید براساس این سخن که «هر راست نشاید گفت» در برخی موارد، هدف انتقاد، که هدایت و خیرخواهی و صلاح است، محقق نمی‌شود. در خیلی
پاورپوینت قدرت انتقاد سازنده
 
دانلود پاورپوینت با موضوع قدرت انتقاد سازنده، در قالب pptx و در 42 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، بخش اول: بیست توصیه در انتقاد سازنده، توصیه اول: استقبال از انتقاد، توصیه دوم: به طور استراتژیک انتقاد کنید، توصیه سوم: بهبود گرا باشید، توصیه چهارم: حفظ خود باوری، توصیه پنجم: کلمات صحیح انتخاب کنید، توصیه ششم: انتقادات خود را نقد کنید، توصیه هفتم: مخاطب خود را در فرآیند انتقاد شرکت دهید
مشخصات فایل
 
 

تعداد صفح
تکمله‌ای بر «همسران! از هم انتقاد نکنید»

نوشته‌ای از برادر اخلاق‌مدارمان، مشاور ارجمند، جناب استاد پاکنهاد:با‌ سلام و ارادت خدمت استاد مظاهری عزیزطاعاتتان قبول حضرت حق. ان‌شاءالله.ممنونم از مطالبی که در کانال قرار می‌دهید.در آخرین مطلبی که درج فرمودید، با عنوان «همسران! از هم انتقاد نکنید»، نکاتی به ذهن بنده رسید که عرض می‌کنم:۱. درست است که مجادله، در دین ما‌ نهی شده است؛ چراکه ریشه در کفر دارد (من دعائم الکفر) و عیب‌جویی هم هکذا؛ چر
قابل توجه مخاطب وبم که پیام میذارن و انتقاد میکنن چون عقیدشون اینِ که نباید همش تعریف کرد:)و زحمت میکشن در حفظ تعادل بنده.زیباترین جمله ای که میتونستم بشنوم تو عمرم این بود؛همکار گرام اومده داره حرف میزنه باهام یهو میگه:خانم پورابراهیم،من مقابل شما که حرف میزنم مراقبم هرچیزی نگم،از مردا مردترین،آدم روش نمیشه هرچیزی بگه...طفلی کلماتشو قورت میدادمخاطب گرام منتظر انتقاد شما هستم:))
یعنی هزارتا جی‌آر‌آر تالکین هم نمی‌تونست چنین لیگ قهرمانانی رو ترتیب بده. اون حذف مفتضحانه رئال و یووه با تیم فوق جوون و عالیه آژاکس. اون از خوش‌شانسیای تاتنهام. اون از باخت عجیب سیتی. اون از کورنر آرنورد. اون از گل دقیقه ۹۵ مورا. الان جمله دیشبم رو برای داداشم دوباره فرستادم وقتی که بهم گفت اون‌ورم که آژاکس میاد بالا بهش گفتم: ‌«از یه تیم خوش‌شانس بیشتر باید ترسید تا از یه تیم فوق‌حرفه‌ای». بازی امشب مصداق بارز بهرام که گور می‌گرفتی... ب
به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، بازیکن اهل کره‌جنوبی باشگاه تاتنهام دیشب در جریان دیدار این تیم با منچسترسیتی در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان 10 دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.
 سون به این ترتیب تعداد گلهای خود در لیگ قهرمانان را به عدد 12 رساند تا رکورد گلزن‌ترین بازیکن آسیایی تاریخ چمپیونزلیگ را به خود اختصاص دهد. این رکورد پیش از این در اختیار ماکسیم شاتسکی
همسران! از هم انتقاد نکنید (۵)تعهد متقابل

نوشته‌ای از دکتر رضا اسکندری:در نوشتهٔ استاد مظاهری، مبنی‌بر اینکه همسران! باهم مجادله نکنید، از هم انتقاد نکنید، از هم عیب‌جویی نکنید و برای هم استدلال نکنید، جان سخن این است که آنچه در زندگی کارساز است، عشق است و گذشت. همسران، هرقدر بیشتر به‌هم عشق بورزند و باهم صمیمی‌تر باشند، می‌توانند در بهبود روابط و اصلاح یکدیگر موفق‌تر عمل کنند. استاد مظاهری، در کتاب «آداب عشق‌ورزی» گفته‌اند: سه ضلع م
من دنبال حسّ خوب میگشتم. حالا نه. دنبال تو میگردم. 
و تو خیلی خالص‌تر و واضح‌تر و اصیل‌تر از اونی که لازم باشه حسّ خوب رو تعبیر به تو کنیم یا بالعکس، یا دنبال هدفی پشتِ تو بگردیم که سمت تو اومدن مارو به اون نزدیک کنه، و نگامون سمت هر چیز دیگه‌ای باشه و زیر چشمی تو رو هم بپّایم که مثلا حواسمون باهاته...
نقدمجله Skeptical Inquirer از عدم اعتبار و اثبات این ادعاها انتقاد کرد. [42] منتقدان ادعا کردند که شواهد ارائه شده معمولاً حکایت کننده است و به دلیل ماهیت خود انتخاب گزارش های مثبت و نیز ماهیت ذهنی هر نتیجه ، این گزارشات مستعد پذیرش تعصب در تأیید و تعصب انتخاب هستند. [43] به عنوان مثال ، علی الوسی ، فیزیکدان ، آن را بی حد و حصر انتقاد کرده و احتمال اینکه افکار می توانند بر هر چیزی در خارج از سر تأثیر بگذارد ، سؤال کرده اند. [1]
ادامه مطلب
نه واقعا دمتون گرم اینکه خیلیاتون بهم نظر میدید از انتقاد ساده تا در مورد قالبا خیلی باعث خوشحالیه ی کار کوچیک واس کاربرا واس مردمت دلنشینه انتقاد ها و درخواستایی ک دارید همش ب جاس و قطعا همشون رو به دید منت میزارم برای رفع ی سری مشکلات از جمله قالب ب زمان نیاز داره ک کم کم همشون درست میشه ی مورد دیگه هم توی نظرات دوستان گفته بودن برای بلاگفا و دیگر سرویس ها هم ترجمه کنم ک این مورد هم قطعا بهش فکر میکنم
خیلی دمتون گرمه و خیلی خوشحالم ک تونستم ی
شاگردان یورگن کلوپ شنبه‌شب با پیروزی 2-0 مقابل تاتنهام ششمین قهرمانی‌شان در معتبرترین رقابت باشگاهی فوتبال اروپا را جشن گرفتند. اما این تنها اهمیت قهرمانی مادرید برای مرسی‌سایدی‌ها نبود چرا که قرمزهای آنفیلد با این قهرمانی تعداد کل قهرمانی‌های مهم‌شان را به عدد 42 رساندند تا دیگر از رکورد منچستریونایتد عقب نباشند.
انسانهای صادق به صداقت حرف هیچکس شک نمی کنند و حرفِ همه را باور دارند،
انسانهای دروغگو تقریبا حرف هیچکس را باور ندارند و معتقدند که همه دروغ می گویند.
انسانهای امیدوار همواره در حال امیدوار کردن دیگرانند، انسانهاینا امید همیشه آیه یاس می خوانند.
انسانهای حسود همیشه فکر می کنند که همه به آنها حسادت می کنند.
انسانهای حیله گر معتقدند که همه مشغول توطئه هستند،
انسانهای شریف همه را شرافتمند می دانند.انسانهای بزرگواربیشترین کلامشان، تشکر
حالا که با خودم کنار اومدم ، حالا که دارم خودم رو اروم میکنم ، حالا که می خوام خودم باشم و برم دنبال زندگی خودم و تنها برای خودم بجنگم ، چرا نمیذارین؟؟ به خدا که نمیتونین منو درک کنین چرا اصرار میکنین!؟ چرا اذیتم میکنین!؟ خدایا میبینی منو؟؟
خیلی وقته دنبال یه متن هستم برای امروز خودم
دلیلی برای پیروی نکردن از هر کسی
خیل جواب ها به مغز آمد اما خروجی قابل بیان، خیر
 تا این متن از شهید مظلوم بهشتی را خواندم... 
"جامعه اسلامی جامعه فضولهاست نه بره ها"
♦جامعه اسلامى جامعه هوشیارها و زبان‏دارهاست. جامعه اسلامى جامعه مردم فضول است؛ نه از آن فضولهایى بیجا و نه زبان‌‏دار، به این معنا که بره نیست. جامعه بره‌‏ها نیست؛ جامعه آدمهاست.
♦آدمی‌ که انتقاد می‌‏کند و در کار همه دقت می‌‏کند.
با مردان بهانه گیر چه کنیم؟
آیا نامزد یا همسر ایرادگیری دارید که مدام از شما انتقاد می‌کند و شما را به خاطر کارهایتان مورد سرزنش قرار می‌دهد؟
 بعضی از همسران هستند که ایرادگیر و سرزنشگر هستند و به کوچک ترین چیزی شروع به انتقاد کردن می‌کنند.
 این افراد نه تنها باعث کم شدن اعتماد به نفس همسرشان می شوند بلکه از موفقیت های وی، جلوگیری می کنند.
آیا نامزد یا همسر ایرادگیری دارید که مدام از شما انتقاد می‌کند و شما را به خاطر کارهایتان مورد سرزنش
آیا می دانستید که برای رشد هماهنگ هر رابطه ای باید نسبت انتقاد و تعریف را رعایت کرد؟
دانشمندان تحقیقات زیادی در این زمینه انجام داده و نسبت ایده آل خوب و بد را به دست آورده اند.
☘نسبت_لوسادا
نسبت لوسادا نسبت مثبت و منفی در روابط بین مردم است. جان گاتمن اولین روانشناسی بود که به تاثیر این نسبت ها اشاره کرد. او به مدت ۴۰ سال زندگی بیش از ۳۰۰۰ زوج را تحلیل کرد و با در نظر گرفتن نسبت مثبت ها و منفی ها می توانست تا ۹۰ درصد احتمال طلاق را پیش بینی کند.
در نتیجه انتقاد اصلی به دولت هند در این است که باید از اغتشاش مهاجمین و ضربه‌زدن آنان به مسلمانان جلوگیری می‌کرد، اما این کار را انجام نداد. این بحث بسیار جدی است، و مسلمانان نیز نسبت به دولت آقای مودی انتقاد جدی دارند، چراکه به مسئولیتشان در حفاظت از جان مردم هند عمل نمی‌کنند و حاضر نیستنند با گروه‌های افراطی برخورد کرده و از کشتار و تخریب اموال مسلمانان توسط آن‌ها جلوگیری کنند.
ادامه مطلب
نهی از اعتماد بیجا حتی به نزدیک‌ترین افراد
ثقة الاسلام کلینی و ابن شعبه حرانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
محمد بن یحیى، عن أحمد بن محمد، عن علی بن إسماعیل، عن عبد الله بن واصل، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله علیه السلام: لا تثق بأخیك كل الثقة فإن صرعة الاسترسال لن تستقال.
امام صادق علیه السلام فرمودند: حتی به برادرت اعتماد كامل و تمام (بدون ملاحضه) مكن؛ زیرا زمین خوردن ناشی از اطمینان كردن، قابل جبران نیست.
الکافی، تالیف ثقة
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس برگزار شد و ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حریفان خود را   شناختند.
تیم‌های راه یافته به این مرحله نمی‌توانند برابر تیم‌های هم‌وطنشان قرار بگیرند. همچنین تیم‌های یک گروه مقدماتی در مرحله بعد برابر هم بازی نخواهند کرد.
برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا همه تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی از پنج لیگ معتبر اروپایی یعنی لالیگا، بوندسلیگا، لیگ جز
بازگشت کورتوا به برنابئو بعد از 1 ماه 
درست یکماه بعد از دیدار جنجالی کورتوا مقابل بروژ، این دروازه بان در مقابل لگانس به برنابئو باز می‌گردد. 
در آن مسابقه کورتوا عملکردش فراتر از افتضاح بود و به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفت و در بین دونیمه به دلیل معده درد تعویض شد
کورتوا در تیم ملی درخشید و در بازی اخیرش مقابل گالاتاسرای کلین شیت کرد و حالا باید دید در بازگشتش به برنابئو چگونه خواهد بود 
نتیجه ی بازی لیورپول و پورتو از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
ورزش سه
کلیپی از خلاصه بازی رده های پورتو و لیورپول در بازی های لیگ قهرمانان اروپا برگشت مرحله یک چهارم آخرین لیگ قهرمانان اروپا پیش پورتو پرتغال با نتیجه. خودم موندم این تیمای انگلیسی چکار دارن میکنند اون از تاتنهام و منچستر سیتی دوش امشبم لیورپول جدید منچستر یونایتد و چلسی هم هستند خودم مطمئنم که یک پای.
ادامه مطلب
محمدرضا گلزار این روزها که کشورمان درگیر کرونا است، در خارج از ایران به سر می‌برد.
سینما ایده‌آل در یادداشتی به این موضوع انتقاد کرده است. در این نوشته آمده است:
آقای گلزار تشریف نمی‌آورید ایران؟!
فهرست بازیگران و سینماگرانی که همزمان با روزهای سخت مردم ایران و مبارزه با کرونا سراغ تفریحات سالم در خارج کشور رفته‌اند در حال افزایش است.
بعد از دو بازیگر سرشناس، چند کارگردان و یک تهیه کننده حالا رضا گلزار هم این روزها در دبی همدردی‌اش را با
کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.   او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۵ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشرشده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از
سال ها است از دست حرکات احساسی بعضی از افراد که فقط خود را در دایره انقلاب می دانند و دو قطبی خودی و غیر خودی را ایجاد کرده اند ،تاسف می خوریم.
این روزها بحث بر سر خوانننده ای جوان به نام حامد زمانی داغ است که علت آن دسنیگیری پر حاشیه او در تاریخ پنجشنبه 4 مرداد 1398 در فرودگاه مهرآباد توسط عوامل انتظامی انتظامی است.
بنده خود را در محق نمی دانم که بخواهم از ایشان حمایت کنم یا از عمل عوامل انتظامی ، اما روی صحبت من با جوانانی است که خود را شیفته و مج
سال ها است از دست حرکات احساسی بعضی از افراد که فقط خود را در دایره انقلاب می دانند و دو قطبی خودی و غیر خودی را ایجاد کرده اند ،تاسف می خوریم.
این روزها بحث بر سر خوانننده ای جوان به نام حامد زمانی داغ است که علت آن دسنیگیری پر حاشیه او در تاریخ پنجشنبه 4 مرداد 1398 در فرودگاه مهرآباد توسط عوامل انتظامی انتظامی است.
بنده خود را در محق نمی دانم که بخواهم از ایشان حمایت کنم یا از عمل عوامل انتظامی ، اما روی صحبت من با جوانانی است که خود را شیفته و مج
دانلود موزیک ویدیو عروسی از نریمان
دانلود اهنگ حالا حالا دستا بره بالا مونا
آهنگ حالا حالا حالا همه دستا به بالا اپارات
آهنگ حالا حالا همه دستا به بالا آپارات


اهنگ حالا حالا حالا حالا همه دستا ب بالا

متن آهنگ حالا حالا همه دستا به بالا

کلیپ آهنگ حالا حالا حالا همه دستا به بالا

اهنگ بندری حالا حالا
همه ما بیصبرانه در پی تغییر در خود هستیم چرا که انسان کامل نیست و لازمه رسیدن به تکامل تغییر مداوم هست. همه ما دوست داریم عادت های خوبی در خود ایجاد کنیم و عادتهای بد را از شخصیت خود حذف کنیم. این خواسته تمام افراد هست و هیچ استثنایی نداره. اگر ما قادر به تغییر در خود نباشیم تمام زندگی درجا خواهیم زد و هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت.
قانون علت و معلول هم معرف حضور همه هست. این قانونی جهانی و به طور خلاصه میگه برای هر پدیده علتی وجود داره. هر جا اتفاقی
گاهی با خود فکر میکنم در کجای این کره خاکی زندگی میکنم ؟پشیمان میشوم از دانستن،فهمیدن،شناختن،مطالعه کردن و آگاه شدن از دنیای بزرگ زندگانی!!!جامعه ایی که ظاهرش زیبا اما درونش ترس است. ترس از کوچکترین انتقاد که مبادا لکه ننگ خائنی را بر رخسارت نمایان کنندو نقابی ناحق را بر چهرت بپوشانند. کاش کمی تحمل انتقاد داشتیم آنهم برای اصلاح و نه تخریب . اما در جامعه من چنان لذت صندلی های قرمز و سبز و نرم و راحت به دل مدعیان مالک این سرزمین نشسته که حتی با
انتقاد تند وزیر کشور از مهران مدیری+ فیلم

سلام
بله، سیل را شما نیاورده اید ولی استاندار بی خیال را شخص شما آورده اید و شخص شما با وجود اطلاع از پیش بینی های هواشناسی برای استان گلستان و احتمال وقوع سیل به ایشان مرخصی خارج از کشور دادید!شخص شما مسئول استاندار فارس هستید که نظارت درستی بر روی مسیرهای سیل در این ایام نداشته است!
چرا در زمانی که مدیریت سیلاب گلستان سردرگم و نامشخص است رئیس جمهور باید در تعطیلات باشد و تنها به چند تماس تلفنی بسند
در دعوای اخیر بین حامد زمانی و پلیس فرودگاه، عده ای سعی به تخریب چهره نیروی انتظامی نمودند و عده ای نیز هر نوع انتقاد از رفتار چند مأمور متخلف را مساوی با تضعیف نیروی انتظامی و سوریه شدن ایران!!! دانستند و ...
اگر کمی منطقی باشیم و جو گیر نشویم فارغ از این که در ماجرای اخیر چقدر حق به جانب حامد زمانی است و اینکه به هر حال همیشه افرادی دنبال سوءاستفاده از انتقادها و اعتراض های سازنده هستند، باید بپذیریم که هر نهاد و ارگان و اداره و سازمان و صنفی م
همسران! از هم انتقاد نکنید (۴)
پاسخ استاد پاکنهاد به نقد خانم نوحیبا سلام و ارادت خدمت استاد مظاهری عزیز که انتقاد حقیر را در کانال «از زبان مشاور» درج کردند و عملاً به ما درس انتقادپذیری دادند.و با تشکر از نقد خواهر فاضله، سرکار خانم طیبه نوحی.اینجانب با تأیید روح احساسی و حساس خانم‌ها و اینکه در بسیاری از موارد، بیان انتقاد، بجا و صحیح اتفاق نمی‌افتد‌ و باز با تأیید این نکته که هر مطلبی را هم نباید به زبان آورد (نه‌تنها برای همسر و جنس زن،
 
حسن روحیه انتقاد داشت و با جرات نسبت به خود و عملکرد قرار گاه خودش منتقد بود. او می گفت دانستن نقاط ضعف ما را از آفت های بعدی حفظ می کند.... او افراد را به طور مستقیم مورد بحث قرار نمی داد بلکه جمع می بست؛ می گفت ما در این عملیات خوب شناسایی نکردیم. عالمانه و حساب شده نقد می کرد. به کسی نمی گفت نتوانستی مسئله را حل کنی، می گفت مسئله مشکل است، باید وقت بیشتری بگذاریم تا حلش کنیم.
 
 ملاقات در فکه (زندگی نامه شهید حسن باقری)، ص 219
 
عملیات 200 میلیون یورویی.فلورنتینو و زیدان روی عملیات خروجی های باشگاه کار میکنند.خامس - ناپولی عقب نشست و به اتلتیکو شک دارد.سبایوس یک قدم تا انتقال قرضی به آرسنال.بیل در برابر جدا شدن مقاومت میکند.ایسکو و آسنسیو در صورت ارائه پیشنهاد بالای 80 میلیون یورو فروخته خواهند شد.منچستر بونایتد پوگبا را از دست نخواهد داد.باشگاه انگلیسی 200 میلیون یورو برای این بازیکن میخواهد.زیدان و باشگاه میدانند که مذاکرات پیچیده ای پیش رو دارند.اولویت باشگاه در ح
سون‌هیونگ‌مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، پس از گلزنی در بازی دیشب مقابل ستاره سرخ بلگراد شادی پس از گل جالبی داشت و به نوعی از آندره گومز به خاطر مصدومیتش عذرخواهی کرد.
 
 
به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز شنبه در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون بود. در این بازی یک اتفاق تلخ رخ داد و مچ پای آندره گومز، هافبک پرتغالی اورتون، روی خطای سون هیونگ مین دچار شکستگی شد. ستاره کره ای پس از مصدومیت گومز از زمین مسابقه اخراج شد اما با این وجود چند روز پس ا
فردی چندین سال شاگرد نقاش بزرگی بود و تمامی فنون و هنر نقاشی را آموخت ، استاد به او گفت که دیگر شما استاد شده ای و من چیزی ندارم ک به تو بیاموزم
 
شاگرد فکری به سرش رسید، یک نقاشی فوق العاده کشید و آنرا در میدان شهر قرار داد ، مقداری رنگ و قلمی در کنار آن قرار داد و از رهگذران خواهش کرد اگر هرجایی ایرادی می بینند یک علامت × بزنند و غروب که برگشت دید که تمامی تابلو علامت خورده است و بسیار ناراحت و افسرده به استاد خود مراجعه کرد
 
استاد به او گفت :
آ
اگر رابطه جنسی نداشته باشیم ، چه میشود؟
اگر 7 روز رابطه جنسی نداشته باشید چه میشود 
⇠ انزال زودرس
⇠ افزایش استرس
⇠ کاهش اعتماد بنفس
⇠ ریسک مشکل قلبی
⇠ ضعیف شدن بدن در برابر سرماخوردگی
رابطه جنسی را حذف نکنید!
#رابطه‌‌جنسی ، همسران را به یکدیگر پیوند میدهد. نادیده گرفتن این رابطه باعث میشود همسرتان به دنبال رابطه‌ فیزیکی با شخص دیگری باشد.
انتقاد پذیر باشید
انتقادپذیر باشید تا همسرتان مجبور به تظاهر نشود!
به او فضا دهید تا بتواند به راحتی
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
این واژه به نظرم خیلی مفهوم نیست و باید بیشتر توضیح داده بشه. بنده به خیلی از این دوستان که خودشون رو فعال فضای مجازی می دونند و خیلیاشونم برای هم خوب نوشابه باز می کنند واقعاً انتقاد دارم؛ مخصوصاً به طلبه های بزرگوار که چندتاشون واقعاً شُهره هستند در فضای مجازی.
انتقاد اصلیم هم اینه که برخی از این دوستان کلی وقت می ذارن برای شبکه های اجتماعی به نوعی که بنده ی حقیر وقتی زمانی که این دوستان صرف این موضوعات می کنند و محتواهایی که نشر می دهند رو
کریستوف پیونتک، ستاره خط حمله میلان، به هرتابرلین پیوست.
 
به گزارش "ورزش سه"، کریستوف پیونتک در سال ۲۰۱۹ و با امیدهای فراوان از جنوا به میلان پیوست. او در ابتدا بازی های درخشانی را برای روسونری ارائه داد تا نوید ظهور یک فوق ستاره را بدهد؛ در ادامه اما شرایط برای این لهستانی خوب پیش نرفت و او نتوانست روزهای درخشان خود را استمرار ببخشد.
 
چندی پیش اما زلاتان ابراهیموویچ به میلان پیوست تا زمزمه هایی درباره جدایی پیونتک از این تیم به گوش برسد. ه
کابل تلفن کلا قطع شده خداکنه خط هنوز به اسم خودمون باشه..
این تعمیرکارم اینهمه راه اومد و الکی..
کلید ورودی در جنوبی هم خرابه درو باز نمیکنه
کارگر افغانی ساختمونمون که حالا ساختمون بغلی کار میکنه خیلی پیگیره طفلی
حالا از ماشینم چرا روغن میریزه؟؟؟؟؟؟
حوصله ندارم دیگه دنبال هیچ کاری برم اصن
درسم نمیخوام بخونم
اصن چرا الان ماه رمضونه
 
ما از بعضی کارهای مسئولین انتقاد میکنیم، بی بی سی هم انتقاد میکند.
ما انتقاد میکنیم که برسیم به اسلام، بی بی سی انتقاد می کند که برسیم
به انگلیس!
فرق انتقاد ما با نق و نقدهای رسانه های بیگانه و ضدانقلاب در این است
که ما معتقدیم هر جا اگر نقص و تعللی وجود دارد به خاطر فاصله گرفتن از ارزشها و
عمل نکردن به دستورات اسلام است.
فرق انتقادی که دلسوزان نظام مطرح میکنند با آنچه که ذیل عنوان
انتقاد؛ اما با رویکرد سیاه نمایی توسط عناصر خودباخته مطرح میشو
در شرایطی که همه فکر میکنن دارم درس میخونم
ولی فکر خرید یه پالت سایه چشم با رنگای کاربردی مثه خوره افتاده به مغزم درصورتی که من سنگین ترین خلاف ارایشیم زدن رژ صورتیه:///حالا بهم هم نمیادا
حالا با بودجه مزخرف محدودم اینقدر سطح طمعم بالاست که دنبال محصول اصلم و نمیخوام فیک بخرم:/
راستش به طرز عجیبی حالم داره از همه چیز بهم می خوره. احساس می کنم هر کسی میاد سمتم می خواد یه باری در بیاره که من واقعا دیگه تحملش رو ندارم. به همین خاطره که انگار آدمای معمولی اطرافم دارن کم کم برام بی اهمیت میشن. با این حال هنوز می تونند روم تاثیر بذارن. اعصابم رو خورد کنند، غمگینم کنند یا... نمی دونم!
حتی اینقر از این و اون راجع به خودم انتقاد شنیدم که دیگه حوصله دفاع از خودم رو هم ندارم.
کاش یکی تو زندگیم داشتم که دغدغه اصلیش نوشتن بود؛ که بتون
_ دیونگی 
_ درگیر و سردرگمی
_ نفرت از خود
_ غم‌و افسردگی
_ فاز برداشتن
احساساتمون شبیه به همه .
شاید بخاطره همینه که انقدر به هم نزدیکیم.
وقتی راجب خودمون پنج‌نفر دقت کردم،دیدم همه‌مون یه درد مشترک داریم
فکر کنم اون درد مارو انقدر به هم نزدیک کرده..
خدا ادمایی که کناره هم میزاره که به هم نیاز دارند.
شاید حالا بفهمم چرا با وجود این همه دل‌شکستگی و انتقاد از هم. هیچوقت از هم جدا نمی‌شیم‌
وقتی یکی ازمون می‌پرسه چرا انقدر باهم رفیق‌اید؟ نمیدونیم
بچه که بودیم، عشقمان این بود روز جشنی برسد و تلویزیون برنامه ای بگذارد پر از آیتم‌های طنز و نمایش های کوتاه خنده دار و سرودهای شاد و تردستی و... حالا اما سال هاست که برنامه جشن و عزای رسانه ملی شده است دعوت از چهارتا بازیگر و خواننده که بنشینند جلوی همدیگر و از نظرات و خاطره های بی مزه شان برایمان بگویند و بسته به موضوع برنامه بشوند اسوه دین و مذهب و سیاست و فرهنگ آن هم در کشوری با این همه دانشمند و عالم! ⭕️بعد جیغمان بلند است که چرا فلانی حکم
چالش «کرونا»، ویروسی که این روزها بر جان همه دنیا افتاده و اتفاقات جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. سرایت این بیماری در ایران هم حواشی زیادی را ایجاد کرده است. در معرکه مواجه مردم با کرونا، امین زندگانی با راه انداختن چالش «ایرانی برقص» جنجال به پا کرد. برای اطلاع از این ماجرا و بازتاب‎های آن با ما همراه باشد.
ماجرا چه بود؟
امین زندگانی با انتشار ویدئویی پزشکان، پرستاران، هنرمندان و ورزشکاران را به چالش «ایرانی برقص» دعوت می‌کند. زندگا
انتقاد از روحانیت قطعا جایز، بلکه واجب است. روحانیت، سازمانی است که در عمر هزارساله خود، شریف ترین انسان‌ها و رهبران اجتماعی را به خود دیده است، اما با این حال، خالی از اشکال و انتقاد نیست. امامان انقلاب نیز از منتقدان این سازمان هستند. حضرت امام(ره) در منشور روحانیت رویکرد انتقادی و سازنده به روحانیت دارند. پس انتقاد بر دیگران عیب نیست. اما انتقاد سازنده و دلسوزانه، نه هر نوع نقدی با هر روشی. انتقاد آداب خود را دارد. انتقاد غیر از تخریب و ضر
سلام
یه مدت قبل (به زور) یه پست گذاشتم
درمورد داداشم
یه عده هم رفتن و دنبالش کردن
حالا دنبال کننده هاش شدن یازده نفر
منم قبلا نویسنده سایتش بودم منو حذف کرده
پز هم میده که من چنینم و چنانم دنبال کننده هام شدن یاااااازززززده نفر
عصبانیم از دستش 
چیکار کنم
شما چه پیشنهادی دارین
آخه خودم بهش یاد دادم چطور با بلاگ کار کنه ها
وای وای وای
abolfazlhayati.blog.ir
آدرس وبش↑
به نام او
فارغ از رشته ی تحصیلی و تخصص خاص هر کداممان، تا حالا شده یک مطلبی راجع به یک موضوعی بخوانید، یا یک چیزی بشنوید که خیلی برایتان هیجان انگیز باشه و خیلی افسوس بخورید که چرا تا حالا درباره ی این موضوع چیزی نمیدونستید و کنجکاو و علاقه مند بشید که اون موضوع رو دنبال کنید؟
امروز من چنین تجربه ای داشتم...
ادامه مطلب
چگونه با انتقاد برخورد کنیم
آیا می دانید بهتر است چگونه با انتقاد برخورد کنیم ؟ هیچکدوم از ما دوست نداریم مورد انتقاد قرار بگیریم و معمولا اولین واکنش ما خشم و ناراحتی است. این امری طبیعی ست که ما دوست نداشته باشیم مورد قضاوت و انتقاد دیگران قرار بگیریم اما گاهی انتقاد می تواند بسیار سودمند باشد و حتی مسیر اشتباه زندگی و یا رفتار ما را تغییر دهد. البته نحوه انتقاد کردن نیز مهم است که  باید آن را به صورت جداگانه بررسی کرد. عکس العمل ما هنگامی
به نام خدای شنهای طبس




در حاشیه دیدار با مسئولین نظام در روز عید (جمعه ۲۴ آبان ۹۸)، رهبر انقلاب یک توصیه به روحانی داشتند که خوب است زودتر اجرایی شود. 
روحانی در حاشیه جلسه گزارشی مختصر از روند اجرای طرح سهمیه‌بندی به رهبر انقلاب ارائه می‌کنند.
 
حضرت
آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به رئیس جمهور گفتند: مناسب بود همزمان با اجرای
این طرح اولین پرداخت نقدی یارانه‌ها (بسته حمایتی) نیز صورت می‌گرفت؛ ولی
حالا که انجام نشده، لازم است زودتر اقدام کنی
 
به هر کسی حق می دهم از سری ششم مجموعه پایتخت گله داشته باشد الا جناب وزیر محترم ارشاد که انگار دسته گل هایی که سینمای ایران در دولت روحانی به آب داد تناسبی با فرهنگ و سنت فاخر ایرانی داشت که حالا لب به انتقاد گشوده است. رحمان 1400، زهرمار، چهار انگشت، سامورایی در برلین، کلوپ همسران و ... را اصلا می شود کنار خانواده نشست و دید؟
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
زیباترین ویژگی شیعیان.آزادی و آزادگی ایشان است که حتی در سخت ترین شرایط زندگی تن به ذلت و خاری نمی‌دهند.
آنچه بر زبان می آورد حقیقت محض است،خواه در تعریف باشد یا در انتقاد...
شیعه نه بدون دلیل محکم از کسی تعریف و تمجید میکند
و نه بدون دلیل و مدرک محکم از کسی انتقاد می‌کند
شیعه میداند برای هر حرفی که بر زبان یا بر قلم می آورد باید پاسخگو باشد
به امید آنکه بدون دلیل حرفی را بر زبان نیاوری
به نام خدا
دریم لیگ(جعبه ابزار)برنامه ای است که شما می توانید با آن لباس تیم خود را عوض کنید
در این برنامه بیش 20 تیم برتر جهان:بارسا+تاتنهام و حتی پرسپولیس و استقلال نیز وجود دارد آموزش استفاده نیز در خود برنامه وجود دارد
منتظر آپدیت ها و سوپرایز های بعدی نیز باشید.
ادامه مطلب
عرررررررررر همه دارن تلاش میکنن پیشرفت میکنن من فقط نگاه میکنم همین قدر بی حس:( منم میخوووونمممم نمیزارم یادم برررره‌.با f میرم میخرمش فک کنم حالا ۶۰ ت شده باشه اونوقتااا ۲۰ ت بود نخریدمش مث چییی پشیمونم.
میرم میخرمش و تامام :/ دیگه بیشتر از این صبر کردن جایز نیست اونقدر میخونم تا یااااد بگیرم.
+یکی قطع دنبال کرد ولی مهم نی من اینجا فقط حرف میزنم هرکس دیگه ام ناراحته قطع دنبال کنه.اصن مهم نی کسی بخونه یا ننخونه.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
جناب دکتر عباسی 
براحتی از مسئولین نظام جمهوری انتقاد می‌فرمایید از هنر پیشه ها و... ولی بخدا قسم شما هم در کوتاهی ها و ایرادات و نواقص موجود مقصرید...و بدون شک در پیشگاه خداوند در مقابل تک تک کلمات باید پاسخگو باشید
شما از جناب دکتر احمدی نژاد انتقاد میکنید و میدانید سخنان شما و پخش حداکثری آنها در اواخر حکومت خاتمی باعث به قدرت رسیدن احمدی‌نژاد شد ... و انتقادات از احمدی‌نژاد باعث
روش توده مه
«توده مه» شیوه ای است که اولین بار توسط مانوئل اسمیت[1] عنوان شده است. وی در کتاب خود با عنوان «وقتی نه می‌گوییم احساس گناه می‌کنم» شیوه‌های گوناگون ارتباط را بیان کرده است. دو شیوه مهم آن یکی توده مه است و دیگری درخواست منفی.
شیوه توده مه خصوصاً برای مقابله با انتقاد به کار می‌آید. طوری واکنش نشان می‌دهید که انگار یک توده مه هستید در عین سماجت، در برابر نظرات طرف هیچ مقاومت نمی‌کنید و با او به مشاجره نمی‌پردازید. وقتی در برابر
سلام
میخواستم یه پیشنهادى بدم که اگه به تصویب اکثریت رسید در خانواده برتر قانون بشه.
از این به بعد کامنت هاى کسانى که به صورت "به ..." هستند تایید نشه! ببینید اکثر کسانى که قدیمی هاى وبلاگ هستن با یه اسم خاص فعالیت میکن و یه شخصیت مجازى براى خودشون دارن و اهل وبلاگ با این اسم و هویت یه اطلاعات حداقلى از وضع مذهبى، ادبیات، اخلاق حدودى، موضوعاتى که در اون بیشتر تبحر داره و مسائلى از این قبیل دارن و وقتى دارى باهاش گفت و گو و بحث میکنى یه حداقل اطلا
در ژانویه 2019 سردار آزمون از روبین کازان به زنیت سنت پتزبورگ پیوست و با عملکرد درخشان خود در زنیت موفق شد به عنوان قهرمانی لیگ روسیه دست پیدا کند به همین سبب سردار مورد توجه باشگاهی بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفته است.
به گزارش روزنامه Sport Express روسیه، باشگاه لاتزیو به دنبال جذب یک مهاجم برای فصل آتی می‌باشد و گزینه‌های مدنظر این باشگاه فرناندو یورنته اسپانیای از تاتنهام، پتانی از اسپال و در آخر سردار آزمون می‌باشد.
آزمون که تا سال 2022 با این ب
در انتقاد کردن به دو نکته توجّه داشته باشید:
1. در انتقادها سعی کنید که نقطه‌ضعف به طرف مقابلتان ندهید؛ یعنی جوری
حرف نزنید که بتوانند شما را در مرجع قضائی محکوم کنند.
2. از افراط و تفریط در بیان بپرهیزید. شما ملاحظه کنید در قرآن
وقتی درباره‌ی مثلاً فرض کنید کفّار و مخالفین پیغمبر یک مطلبی را بیان
میکند، بعد میگوید: وَلٰکِنَّ اَکثَرَهُم یَجهَلون؛ نمیگوید «و لٰکنّهم
یجهلون»، میگوید: اَکثَرَهُم یَجهَلون، یعنی یک عدّه‌ای هم در بینشان هستن
 
شهید بهشتی:
علی‌علیه‌السلام، این انسان نمونه، این امام و اسوه‌ی برجسته‌ی تاریخ، این وارث ممتاز آدم، نوح، ابراهیم، موسی و عیسی و همه پیامبران، انسانهای ادیان ابراهیمی، علی با مردمی که اوصافشان را در تاریخ خوانده‌اید. می‌گوید: مردم، از حقوقی که بر شما دارم این است که با من، با زبانی که جباران، پادشاهان تاریخ را می‌ستودید با من حرف نزنید!. مبادا کسی بگوید کجا ما جرأت می‌کنیم از علی انتقاد کنیم؟! نه از من انتقاد کنید آنچه به نظرتتان می‌
همیشه توی خونمون دنبال یه جای دنج میگشتم که وقتی میخوام نقاشی کنم بهم انرژی بده.
فکر کنم پیداش کردم. دیروز یه تغییراتی توی اتاقم دادم. یه جای دنج درست کردم و میزم رو بردم اونجا.
امروز نشستم به نقاشی کشیدن. خیلی خوب بود. گمونم پاییز و زمستون دنجی در راه داشته باشم. البته اگه تنبلی نکنم.
شایدم واسه اینه که ریخت و پاشای دورم رو جمع کردم. آخه وقتی میشینم پای کار خیلی شلخته میشم.
دست خودم نیست. وسایل کارم زیاده. پهن کردنش آسونه و جمع کردنش سخت. 
دیروز
پاسخ کارگردان «روزی روزگاری در هالیوود» به انتقادها
آی سینما: از نخستین روزهای اکران «روزی روزگاری در هالیوود» تصویری که کوئنتین تارانتینو از بروس لی اسطوره سینمای رزمی در یک سکانس از فیلمش به نمایش گذاشته با انتقاد خانواده و همکاران بروس لی مواجه شد. حالا تارانتینو به این انتقادها پاسخ داده است.
در سکانسی از «روزی روزگاری در هالیوود» بروس لی (با بازی مایک موه) سر صحنه سریال «زنبور سبز» لاف می‌زند که می‌تواند محمدعلی کلی را در مبارزه شکس
وقتی مهمانی توجیه نمی شود و بدون حساب و کتاب در برنامه ای زنده،به مجموعه ای انتقاد میکند علت آنرا باید از تهیه کننده پرسید !
حالا که حرفها و نقدهای نابجا انجام شد ! دیگه قطع کردن برنامه زنده چه سودی داشت؟!!
از ناظر پخش صدا و سیما باید پرسید ، آقاجان؟! موقع پخش برنامه توجهت به کجا بود؟!!
دانلود فیلم کمدی
ژانر کمدی از آن دسته موضوعاتی است که هر کسی نمیتواند آن را به درستی تعریف کند چرا که ریشه در جامعه شناسی و مباحث علمی و آکادمیک دارد، پس از همین ابتدا توجه داشته باشید که اگر به دنبال خواندن مقاله ای کلیشه ای هستید که به شکل آکادمیک به دسته بندی و تعریف انواع و اقسام کمدی و ریشه آن بپردازد، بهتر است جای دیگری به دنبال آن بگردید، ولی اگر به دنبال دانلود فیلم کمدی هستید به جای درستی آمده اید.
 
دانلود فیلم ایرانی کمدی
ژانر کمدی
همیشه دوس داشتم مثل اون دسته ادمایی باشم که خیلی خفن ب نظر میان
جای اونایی برای اروم شدنشون ساز میزنن میخونن و یا نقاشی میکشن!
جای اونایی که عکاسیو حرفه ای کار کردن (یا ی هنریو حرفه ای دنبال کردن) 
جای اونایی که کتابخورن 
جای اونایی که بلدن قلمبه سلمبه حرف بزنن 
جای اونایی که قلمشون وحشتناک عالیه
جای اونایی که سلیقه اشپزیشون حرف نداره
جای اونایی که ب همه کاراشون با برنامه ریزی میرسن
جای اونایی که اون سر دنیا زندگی میکنن
جای اونایی که کل دنی
بسم الله
نمیفهمم چه جوری میشه که یه نفر با اینهمه دغدغه که دنیای امروز بهمون تحمیل کرده و با همه ماموریت های بزرگی که خدا برای زندگی ما تو دنیا در نظر گرفته ،فرصت رسیدگی به این مسائل پیش پا افتاده رو پیدا میکنه ؟!!!
مدام درگیر حرف و حدیث های واهی و دنبال مقابله به مثل کردن .
من حتی نمیفهمم چطور میشه دنبال یه آدمی که نمیخوادت و دوست نداره راه بیافتی چه برسه دنبال این کارای بی مقدار و سخیف
واقعا اون کرامت انسانی که خدا برامون قرار داده با این رفتا
اگر در شهر شمالی چالوس به دنبال چیزی هستید و یا میخواهید در اینترنت به راحتی هرچیزی را در چالوس پیدا کنید حتما به سایت شمال تک سر بزنید ، این سایت برای شما عزیزان راه اندازی شده است ، شما متوانید از تمام امکانات این سایت به صورت کاملا رایگان استفاده کنید و اگر انتقاد پیشنهاد برای بهبود عملکرد سایت داشتید حتما از طریق سایت پیغام خود را به مدیریت سایت  بفرستید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها