نتایج جستجو برای عبارت :

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه آزاد به دو روش با کنکور و بدون کنکور دانشجو می پذیرد. این دانشگاه بیش از 80 درصد رشته های خود را به صورت بدون آزمون ارائه می دهد. دانشگاه آزاد دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. هم
پزشکی بدون کنکور
پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد
پزشکی بدون کنکور دانشگاه دولتی
پزشکی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
در این مقاله قصد داریم سیر تا پیاز پزشکی بدون کنکور رو واسه عاشقان سینه چاک این رشته توضیح بدیم چه اونایی که واسه اولین بار میخوان وارد دانشگاه بشن چه اون دسته از عزیزانی که پس از گذر از واحدهای دانشگاهی سنگین مدرک گرفتن و حالا دوباره هوس درس خوندن ،اونم از نوع دکتر شدن به سرشون زده ولی از طرفی حوصله کنکور دادن هم ندارن، باو
با مطرح شدن پذیرش بدون آزمون در دانشگاه های سراسری ، دانشگاه پیام نور نیز برای سال 99 اقدام به پذیرش بدون آزمون در اکثر رشته های این دانشگاه کرده است . داوطلبان متقاضی پذیرش بدون ازمون این دانشگاه ها باید ابتدا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 را بررسی کنند و پس از انتخاب رشته مورد علاقه خود در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام کنند .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5318/لیست-رشته-های-بدون-کنکور-
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 با ثبت نام بدون کنکور از بهمن ماه 96 تفاوت دارد و ملاک اصلی پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد و برای بهمن ماه 97 شانس داوطلبان بالاست به طوری که انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه بر اساس میزان بالا و پایین بودن معدل انجام می گیرد.
داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از میزان قبولی معدل کسب شده برای دانشگاه ها با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره
دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-
دانشگاه های پیام نور سالیانه دو بار برای ورودی مهر و بهمن بدون آزمون دانشجو می پذیرند . پذیرش نیمسال دوم این دانشگاه تحت عنوان تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیز مطرح می شود . داوطلبانی که برای ورودی مهر دانشگاه پیام نور موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در زمان تعیین شده برای پذیرش و تکمیل ظرفیت بهمن ماه شرکت کنند .
 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5782/تکمیل-ظرفیت-بدون-کنکور-دانشگاه-پیام-
آیا رشته حقوق یا مهندسی پزشکی و میکروبیولوژی را بدون کنکور در تهران و شهرستانها داریم؟
این نیمسال بر خلاف سال های گذشته نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در رشته های بدون کنکور آزاد تهران رشته حقوق بدون کنکور، میکروبیولوژی و مهندسی پزشکی بدون آزمون و... رشته هایی که برای نیمسال اول پرطرفدار بودند را در دفترچه این ترم بهمن ماه شامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 تهران(تهران غرب) در دوره تمام وقت نبوده ایم.
ولی در دوره
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور هنر 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور هنر ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون هنر از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل مقال
دانشگاه آزاد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند . به طوری که رشته های با کنکور دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از رشته های بدون کنکور ارائه می شود . داوطلبان به منظور مشاهده لیست رشته های با کنکور دانشگاه آزاد باید دفترچه انتخاب رشته را مشاهده نمایند . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور رفاه حال داوطلبان انتخاب رشته کنکور ذانشگاه آزاد 99 ، لیست رشته های دانشگاه آزاد 99 را در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور زبان 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور زبان ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون زبان از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل م
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور ریاضی 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های ریاضی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور ریاضی ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون ریاضی از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
سایتی در مورد ثبت نام بدون کنکور
اطلاعاتی در مورد کنکور کارشناسی ارشد
سایتی در مورد دانشگاه آزاد
زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد
ثبت نام دکتری بدون آزمون
سایتی در مورد ثبت نام 
اطلاعاتی در مورد کنکور بدون آزمون
زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون
سایتی در مورد زمان ث
متقاضیان تحصیل بدون آزمون در دانشگاه های پیام نور باید برای انجام مراحل ثبت نام این دانشگاه و انتخاب رشته و حتی ویرایش ثبت نام  ، در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند . 
 
دانشگاه پیام نور در بین متقاضیان دانشگاه های بدون کنکور کشور جایگاه ویژه ای دارد و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه همانند سایر دانشگاه ها باید از شرایط و ضوابط وضع شده دانشگاه پیام نور مطلع باشند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورو
چند سالیه که دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش دانشجو بر اساس کنکور سراسری بر اساس سوابق تحصیلی هم پذیرش دانشجو رو انجام میده . البته فقط داوطلبایی می تونن ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رو انجام بدن که تمام شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد رو داشته باشن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/461/شرایط-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد.html
دکتری گرفتن در دانشگاه آزاد همیشه با اما و اگر همراه بوده. بعضی‌ها معتقدند که ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه آزاد آن قدر زیاد است که اصلا ارزش ندارد وقتت را تلف کنی، اما برخی هم میگویند که دکتری، دکتری است! چه فرقی دارد دکتری دانشگاه آزاد  باشی یا دکتری سراسری!
آیا دکتری بدون کنکور دانشگاه ازاد هم داریم؟
بله و خیر! در مقطع دکتری دانشگاه آزاد مثل کارشناسی پذیرش دکتری بدون کنکور نداریم و بنابراین این که دانشگاه آزاد دکتری بدون آزمون پذیرش می کند ح
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکورانسانی 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا  می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور انسانی ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون انسانی از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن
پزشکی بدون کنکور
اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستین که فقط پزشکی دوست دارین، به جای درستی رسیده اید و حتما نوشته های ما را با دقت بخوانید تا درباره پزشکی بدون کنکور بدانید، کاری که میکنیم کاملن مناسب شماست، پزشکی بدون کنکورهمان عبارتی است که توضیح میدهد چطور یک مسیر را برای شما هموار و آماده عبور کرده ایم، می توانید کمی مطلب را مطالعه کنید و در این مسیر با ما همراه شوید تا به آمال و آرزوهای خود برسید، آرزو هایی که روزهایی نه چندان دور برا
ثبت نام بدون کنکور پیام نور معمولا دوبار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام میشه و داوطلبایی که قصد ورود به این دانشگاه رو دارن باید به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور تحصیلیکو ، پیگیر اطلاعیه سازمان سنجش برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور باشن . 
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/472/ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-پیام-نور.html
دانشگاه آزاد هر سال علاوه بر پذیرش دانشجو بر اساس کنکور سراسری به صورت بدون کنکور یا صرفا بر اساس سوابق تحصیلی هم پذیرش دانشجو رو انجام میده . ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن برای مقطع کاردانی و کارشناسی انجام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/458/ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد.html
زمان آغاز فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
شرایط لازم برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
مشاوره پیشنهادی برای تکمیل لیست دانشگاه آزاد
چگونگی انتخاب رشته دانشگاه آزاد
آخرین اطلاعات از انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ به عنوان یکی از رویدادهای مهم در فرآیند آموزشی کشور قلمداد می شود در سال های اخیر با توجه به ادغام کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ همانند ثبت نام کنکور سراسری بوده
وی پس از اخذ مدرک دیپلم در سال ۱۳۵۴ برای اولین‌بار در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته دام‌پروری دانشگاه ارومیه قبول شد. پس از سه ترم مجدداً در کنکور سال ۱۳۵۸ با رتبه ۱۰۴ در رشته حقوق قضایی دانشگاه تهران قبول شد؛ پس از چندی در روزنامه جمهوری اسلامی مشغول به کار شد. با ورود به واحد اطلاعات سپاه پاسداران، نام مستعار حسن باقری را برای خود برگزید.
دکتری گرفتن در دانشگاه آزاد همیشه با اما و اگر همراه بوده. بعضی‌ها معتقدند که ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه آزاد آن قدر زیاد است که اصلا ارزش ندارد وقتت را تلف کنی، اما برخی هم میگویند که دکتری، دکتری است! چه فرقی دارد دکتری دانشگاه آزاد  باشی یا دکتری سراسری!
آیا دکتری بدون کنکور دانشگاه ازاد هم داریم؟
بله و خیر! در مقطع دکتری دانشگاه آزاد مثل کارشناسی پذیرش دکتری بدون کنکور نداریم و بنابراین این که دانشگاه آزاد دکتری بدون آزمون پذیرش می کند ح
شرایط ورود به رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 چیست؟
ما در شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 ترم بهمن، 4 مقطع داریم که به ترتیب مدرک لازم برای ثبت نام بدون آزمون شامل:
کاردانی پیوسته (فقط افراد دارای مدرک دیپلم(قدیم))
کاردانی ناپیوسته (دیپلم (قدیم و جدید) - پیش )
کارشناسی ناپیوسته (افراد دارای مدرک کاردانی)
کارشناسی پیوسته(دیپلم (نظام جدید) - پیش دانشگاهی - کاردانی - لیسانس)
که در تمامی مقاطع بر اساس جدول شرط معدل د
لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب بهمن ماه 98 کدامند؟(مطالعه مقاله)
مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99 تهران غرب؟(نیمه دوم دی ماه 98-99)
شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 دانشگاه آزاد تهران غرب؟
ادرس دانشگاه تهران غرب؟
و ... ؟؟؟
در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم و مهر 98 که با مشاوره تحصیلی بد
داوطلبایی که قصد ثبت نام تو رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد رو دارن باید قبل از ثبت نام ، دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد رو دانلود کنن تا هم از شرایط و ضوابط نوشته شده تو دفترچه مطلع بشن و هم از لیست رشته محلای ارائه شده . این جوری می تونن ببینن که اصلا شرایط شرکت تو رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد رو دارن یا نه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/459/دفترچه-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد.html
♦️مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر♦️ 
مشاوره تحصیلی
#سیکل
#فوق_دیپلم
#لیسانس
#مشاوره
#مدیریت
#بازرگانی
#معماری
#دانشگاه
#کنکور
#بدون_کنکور
#شاغلین
#ویژه_شاغلین
#ادامه_تحصیل
#اسلامشهر
#تهران
#حسن_نوروزی
#مهندسی
#حسابداری
#خصوصی
#مجتمع_فنی
#دیپلم
#اسلامشهر
#آموزش
#باران
#علوم
١٥-١٢ ٦٢ ٣٦ ٥٦-٠٢١
٠٩١٢٢١٠٧٤٩٢
@baranoloom
تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد ؟!
 
خوشبختانه در سال های اخیر تنها راه تحصیل در رشته مورد علاقه، قبول شدن در کنکور نیست و داوطلبان می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند.دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه هایی است که بدون کنکور دانشجو می پذیرد.برای اکثر داوطلبان این سؤال وجود دارد که تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد چیست؟
 
تنها تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد در نحوه ورود به دانشگاه ا
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور پیام نور هیوا ، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ری
در کارشناسی پیوسته و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می گیرد . علاقه
مندان به تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ری لازم
است ابتدا از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ری 98 ارائه شده مطلع شوند و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . مطالعه دفترچه ثبت نام ، بررسی رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ری ۹۸ و اطلاع از شرای
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته بهترین گزینه را انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های مهندسی و علوم پایه ریاضیات می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور ریاضی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4529/لیست-رشته-ه
دانشگاه غیر انتفاعی هر سال علاوه بر پذیرش دانشجو بر اساس کنکور سراسری به صورت بدون کنکور یا صرفا بر اساس سوابق تحصیلی هم پذیرش دانشجو رو انجام میده . ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن برای مقطع کاردانی و کارشناسی انجام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/482/ثبت-نام-بدون-کنکور-دانششگاه-غیرانتفاعی.html
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه های کشور هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته ، بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های تجربی می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور تجربی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4528/لی
به گفته سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور هیوا ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال 99 طی اطلاعیه ای در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اعلام می شود . تاریخ ثبت نام بدون آزمون سراسری 99 برای ورودی مهر از دهه سوم اسفند ماه 98 آغاز شود . این احتمال وجود دارد که به درخواست متقاضیان ، زمان ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۹۹ تمدید شود .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6361/زمان-ثبت-نام-بدون-کنک
ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش انجام میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور تحصیلیکو ، همه داوطلبایی که قصد ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور دانشگاه سراسری رو دارن باید پیگیر اطلاعیه سازمان سنجش باشن تا تو زمانی که اعلام می کنه ثبت نام خودشون رو انجام بدن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1214/ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-های-سراسری.html
 
دانشگاه پیام نور هر سال تو دو ورودی مهر و بهمن پذیرش دانشجو رو انجام میده . این دانشگاه هم مثل بقیه دانشگاه ها یک سری شرایط خاص برای پذیرش دانشجوهاش داره و فقط کسایی که همه شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور رو دارن می تونن تو این دانشگاه ثبت نام کنن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/489/شرایط-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-پیام-نور.html
 
سال ۹۲ بود که تصمیم گرفتم برای کنکور ارشد درس بخونم و توی دانشگاه رشته‌ی مدیریت استراتژیک رو ادامه بدم. دوست داشتم دانشگاه شریف قبول شم. ولی اون سالی که من کنکور دادم، دانشگاه شریف ظرفیتش رو کم کرد و من شدم یه دانشگاه تهرانی. البته اینم بگم که سال بعد شریف ظرفیتشو اضافه کرد و صدتا دانشجو گرفت! بالاخره حتی اگر متولد آخرای دهه‌ی شصت هم باشی، همیشه نوبت که بهت میرسه باید از یه چیزی محروم شی، وگرنه یه دهه شصتی اصیل نیستی!
ادامه مطلب
داوطلبانی که موفق به ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری شده اند می توانند در صورت نیاز اطلاعات خور را اصلاح و یا ویرایش کنند . داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده برای ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور سراسری ، اولویت های انتخابی ، اطلاعات شخصی ، تحصیلی و ... خود را تغییر دهند و ویرایش های مورد نظر را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5680/ویرایش-اطلاعات-ثبت-نام-بدون-کنکور-سرا
برای انصراف از دانشگاه چه شرایطی لازم است؟
انصراف از دانشگاه
چگونه از دانشگاه انصراف دهیم؟
انصراف از دانشگاه آزاد
انصراف از دانشگاه وسربازی
انصراف از دانشگاه علمی کاربردی
چگونه از دانشگاه پیام نور انصراف دهیم؟
نحوه انصراف از دانشگاه فرهنگیان
تو بحث انصراف از تحصیل  دوره های روزانه محدودیت های خاصی دارن و زمان ثبت نام کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری باید توجه ویژه ای به دوره های روزانه داشت دلیلش هم اینه که شما اگر تو هر رشته و
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش انجام می شود . این دانشگاه برای دو ورودی مهر و بهمن پذیرش خودش رو انجام میده . داوطلبایی که قصد ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی رو دارن باید تو زمان ثبت نام وارد این سایت بشن و ثبت نام خودشون رو انجام بدن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/471/ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-علمی-کاربردی.html
به گفته سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد هیوا ، داوطلبان رشته های بدون کنکور باید در زمان معین نسبت به ثبت نام خود در مقطع مورد تقاضا اقدام نمایند . زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 برای ورودی مهر و بهمن بر اساس سال گذشته احتمالا به ترتیب نیمه دوم اسفند 98 و حدودا نیمه دوم آبان یا اوایل آذر ماه سال 99 می باشد . تاریخ ثبت بنام بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 به صورت دقیق پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اع
بیش از #هزار نفر دختر و پسر، مادر و پدر، برای #آشنایی با #رشته های #دانشگاه امیرکبیر در سالن #همایش دانشگاه نشسته اند... 
علی - که کلاس دهم رشته ی ریاضی است- از بین جمعیت بلند شده است تا #سؤالش را از سومین سخنران بپرسد.جمعیت  وقتی شنیدند او  #هزار کیلومتر از محل سکونتش آمده است تا به این #رویداد برسد، #همه یکپارچه براش کف زدند.
رونوشت:1)همه دانشگاه‌های کشور جهت #برگزاری رویدادهای مشابه2)همه دانش آموزان پشت #کنکور و خانواده هایشان جهت اقدام مقتضی
@das
برای انصراف از دانشگاه چه شرایطی لازم است؟
چگونه از دانشگاه انصراف دهیم؟
انصراف از دانشگاه آزاد
چگونه از دانشگاه پیام نور انصراف دهیم؟
نحوه انصراف از دانشگاه فرهنگیان
تو بحث انصراف از تحصیل  دوره های روزانه محدودیت های خاصی دارن و زمان ثبت نام کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری باید توجه ویژه ای به دوره های روزانه داشت دلیلش هم اینه که شما اگر تو هر رشته و هر دانشگاهی در دوره روزانه مشغول به تحصیل باشین برای کنکور مجدد باید تا تاری
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه آزاد اسلامی به دو روش با آزمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن انجام می شود. ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر 98 از 26 اسفند 97 آغاز و تا 20 شهریور 98 ادامه داشت.
زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98
با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تا اواسط مرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور 98 از نیمه دوم مرداد ماه شروع شود.
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟
در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کد رشته محل های روزانه،
v
 
رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98
زیرگروه ریاضی به نسبت زیرگروه علوم تجربی در 5 سال گذشته تعداد داوطلب و متقاضی کمتری را هم در کنکور سراسری و هم به صورت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اختصاص داده و داوطلبان بیشتر بدون هدف گرایش پیدا کرده به علوم تجربی و رشته های مرتبط به پزشکی و پیراپزشکی
رشته های بدون کنکور زیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های:
مهندسی برق باکد 40119
مهندسی عمران 40401
رشته مندسی پزشکی 40106
ر
 
رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98
زیرگروه ریاضی به نسبت زیرگروه علوم تجربی در 5 سال گذشته تعداد داوطلب و متقاضی کمتری را هم در کنکور سراسری و هم به صورت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اختصاص داده و داوطلبان بیشتر بدون هدف گرایش پیدا کرده به علوم تجربی و رشته های مرتبط به پزشکی و پیراپزشکی
رشته های بدون کنکور زیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های:
مهندسی برق باکد 40119
مهندسی عمران 40401
رشته مندسی پزشکی 40106
رش
مهلت مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور ۹۹ از امروز۱۲ اسفندماه به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش آغاز شد و داوطلبان تا روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
به گزارش مهر، به منظور همراهی با آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در مهلت ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۹۸ موفق به ثبت نام نشدند، مهلت مجدد برای ثبت نام در نظر گرفته شد.
ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برا
دانشگاه آزاد هر سال تو دو مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش دانشجو رو انجام میده . داوطلبایی که قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی آزاد رو در صورتی می تونن ثبت نام اینترنتی خودشون رو انجام بدن که تمام شرایط لازم برای ثبت نام رو داشته باشن . این ثبت نام برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/475/ثبت-نام-بدون-کنکور-کاردانی-دانشگاه-آزاد.html
و در کمال ناباوری هم تجربی و هم زبان، دانشگاه، دانشکده ی اقتصاد افتادم...
هوم. هق هق حتی! :( صبح برم نمیتونم برگردم خونه و بعد برم زبان. :|
خدا بابا رو به راه راست هدایت کنه که مثل کنکور سال 96 ساعت 5 صبح بیدارم نکنه... هی بگه توی ترافیک گیر میکنیم!! :/
البته من دو بار اینجا کنکور شرکت کردم، هم با محیطش آشنام و هم این که بی نهایت سیستم تهویه و خنک کننده اش عالیه. ضمنا کنکورهای خوب و رضایت بخشی هم بودن. :) به امید خدا که این دو تا کنکور پیش رو هم توی اقتصاد خ
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نوشهر 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
خب، بالاخره امروز نتایج کنکور اومد.
تابستان پارسال خیلی به کنکور فکر میکردم، به حدی که میرفتم تو نرم افزار گزینه دو و آخرین قبولی ها و تراز ها و درصدها رو آنالیز میکردم.
همون تابستون خیلی طوفانی شروع کردم و با برنامه راه اوفتادم سمت هدفم، ولی نمیدونم چرا وسطای راه زدم جاده خاکی و از هدفم دور شدم.
همه میگفتند: "تو که اینقدر خوب شروع کردی بخون بزار بری یک دانشگاه خوب."
ولی نمیدونم چرا کاملا بی انگیزه شده بودم.
رسید روز کنکور، با خودم میگفتم که ای
بعد کنکور کلی برنامه داشتم....که به لطف دانشگاه هیچکدوم عملی نشد
سمیه نیا دانشگاه....
بیای دانشگاه اسکول میشی....علاف میشی....
سمیه بیای دانشگاه فقط باید پاس کنی...هیچی رو نمیتونی تجربه کنی...
سمیه....برووووو.. برو پی زندگیت
شنبه دانشگاه مسابقه ی کتابخونیه...کتاب شازده کوچولو....دعا کنین برنده شم
بعلهههع
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قشم 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
دانشگاه
علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که
تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این
دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد
بسیاری که فارغ التحصی
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کیش 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل دب
اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99 واسه رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد ، مثل پروسه ثبت نام ، کاملا جدا از هم انجام میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، نتایج دانشگاه آزاد ۹۹ واسه رشته های با کنکور آزاد از طریق سایت azmoon.org اعلام میشه و داوطلبایی که تو انتخاب رشته کنکور دانشگاه ازاد شرکت کردن می تونن با اطلاعاتشون وارد این سایت بشن و جواب دانشگاه ازاد 99 رو ببینن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
ثبت نام بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد دو نوبت در سال (ورودی مهر و بهمن) برای مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر 98 از تاریخ 26 اسفند 97 آغاز و تا 20 شهریور 98 ادامه یافت. ثبت نام بدون کن
کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه ازاد چند سالی است که با هم ادغام شده است. به این معنی که داوطلبان هر دو دانشگاه در یک آزمون که توسط سازمان سنجش برگزار می شود شرکت می کنند.
همچنین چند سالی است به دلیل این که زمان کنکور دکتری در اسفند ماه است و برگزاری کنکور ارشد در بهمن ماه دردسرهایی برای سنجش داشت، زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ به اردیبهشت ماه منتقل شده است.
کنکور ارشد 98
اما امسال که در خیلی استان های کشور سیل مهیبی رخ داد، زمان
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خمین 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل د
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مرکزی 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بابل 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
با سلام
هر وقت اسم کنکور میاد لذت میبرم چون هیچ امتحانی مثه کنکور برام جذاب نیس. رقابت سخت باعث میشه آدم بیشتر از تواناییش زحمت بکشه. شاید خیلی ها حالشون از کنکور بهم بخوره. ولی من ازش لذت بردم. انشالله که کنکور ۹۸ برای بچه های ریاضی، تجربی و انسانی مطابق میلشون باشه.
یا حق
سلام
امروز میخوایم سایت های مفید روانشناسی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
اطلاعات مفید تحصیلی
سایتی مهم در مورد اطلاعات تحصیلی
ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98
بدون کنکور 98
زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98
اطلاعاتی در مورد زمان ثبت نام
کارشناسی ارشد 98
ثبت نام بدون کنکور 98
تاریخ ثبت نام بدون آزمون ارشد دانشگاه آزاد ۹۸
ثبت بدون آزمون 98
تاریخ ثبت نام چه موقع است
اطلاعات تحص
اشتباه بزرگم اومدن به این دانشگاه بود
اشتباه کردم
باید با اقتدار و با عزت میومدم سمت علاقه ام ، نه اینجور
کم کاری کردم 
سنم هر روز داره بیشتر میشه ، توان اینکه بخوام بشینم دوباره برا کنکور بخونم رو ندارم ، اما بشدت دوست دارم بشینم بخونم و شر همه چیز رو بکنم 
اما میترسم ، از شرابط کنکور میترسم
 
کاش کسایی کنکور ریاضی دادن میومدن حتی اگه شده بطور ناشناس بهم میگفتن ، سطح سوالا و کنکور و نتایج چجور بوده :)
 
 
یه جایی خوندم نوشته بود:
‏نتیجه کنکور هر چی شد غصه نخورین‏دانشگاه تاپ باشه که میتونی پز سطح علمیشو بدی‏دانشگاه سطح پایین باشه میتونی از کیفیت دختر / پسرش لذت ببری‏پیام نور باشه میتونی کنارش کار کنی‏هیچ جا هم قبول نشی میری دنبال زندگی واقعی و زودتر به پول میرسی.
حالا من که خودم چند سال پیش کنکور دادم و رتبه ام هم در حدی هست که بتونم پشتیبان قلم چی‌ بشم :)))
ولی در کل هر چی شد غصه نخورید،بیاید پیش خودم بگید ببینم چه کردید که با همفکری هم یه خاک
ثبت نام بدون کنکور ارشد از طریق دانشگاه های سراسری واسه ورود به دوره روزانه و غیر انتفاعی انجام میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، داوطلبایی که شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد رو داشته باشن ، می تونن بر اساس زمان بندی که تو خود سایت دانشگاه ها اطلاع رسانی میشه ، پروسه ثبت نام بدون آزمون ارشد رو انجام بدن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/990/ثبت-نام-کارشناسی-ارشد-بدون-کنکور.html
چند سالی میشه که ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد با ثبت نام کنکور سراسری یکی شده و همه ی داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو دانشگاه آزاد رو دارن باید تو زمان ثبت نام کنکور سراسری ، ثبت نام خودشون رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، ثبت نام آزمون سراسری دانشگاه آزاد اواسط بهمن ماه تو سایت سازمان سنجش انجام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/11/ثبت-نام-کنکور-سراسری-دانشگاه-آ
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون آزمون هیوا ، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری 98 دو بار در سال و برای ورودی مهر و بهمن برگزار می شود . داوطلبان ورودی نیمسال دوم تحصیلی می بایست جهت ثبت نام رشته ای بدون آزمون دانشگاه های سراسری بهمن 98 مطابق اطلاعیه سازمان سنجش عمل نمایند و پیش از ثبت نام شرایط را مطالعه کرده و مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 98 خود را آماده نمایند .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید : 

www.heyvagroup.
آزمون سراسری که هر سال ذهن حدود یک میلیون جوان ایرانی را به خود مشغول می‌کند در هر دهه ساز خاصی کوک می‌کند. حدود دهه هفتاد بود که سیر به سمت کنکور انسانی به شدت زیاد بود. دهه هشتاد نیز همه به امید مهندس شدن به سمت کنکور ریاضی برنامه ریزی کردن و امروزه فارغ التحصیل زیادی در رشته های مهندسی داریم. اما در دهه نود ورق به سمت کنکور تجربی برگشت. در این چند سال اخیر نیز رشته پرستاری با توجه به امنیت شغلی که ایجاد می‌کند توجه بسیاری را به کنکور سراسری
دانشگاه غیرانتفاعی ارم شیراز
آیا تا حالا دنبال دانشگاه غیرانتفاعی ارم شیراز بوده اید؟ دانشگاه غیرانتفاعی ارم شیراز این امکان را فراهم میکند تا علاقه مندان به ادامه تحصیل، مخصوصاً در مقاطع کاردانی و کارشناسی بتوانند به صورت بدون کنکور، در رشته مورد نظرشان ادامه تحصیل دهند. در این دانشگاه غیرانتفاعی بسیاری از اساتید دانشگاه های سراسری هم تدریس می کنند که این ویژگی، امکان بهره برداری از اساتید مجرب و با دانش بالا را فراهم می کند.
 
منبع: سا
نرم افزار تخمین رتبه قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به داوطلبا نشون میده که برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهشون با چه رتبه هایی شانس قبولی تو کنکور 99 دارن .
برای اینکه ببینین برای قبولی تو رشته و دانشگاه مد نظرتون حدودا باید چه رتبه ای رو کسب کنین ، این نرم افزار می تونه راهنمای مناسبی برای شما باشه .
نرم افزار رتبه قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به راحتی این امکان رو فراهم کرده که بتونین خیلی راحت با وارد کردن گروه آزمایشتون
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم  .
ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد
سایتی در مورد ثبت نام کنکور
اطلاعاتی در مورد ثبت نام کنکور ازاد
نحوه ثبت نام ازاد و دولتی
ثبت نام کنکور آزاد و شرایط آن
زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی
سایتی برای رفع مشکلات تحصیلی شما
امیدوارم این مطالب برای شما مفید باشد .
 
 
پست موقت
اطلاعیه
⚡️راهنمای انتخاب رشته و ثبت نام دوره های کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد دلیجان صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور سراسری
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
086-4424-9201داخلی ها:
105--106--110--112
انجمن علمی میکروبیولوژی دانشگاه آزاد دلیجان
 کانال تلگرامی انجمن: @microbiology_delijan
ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، تموم داوطلبایی که شرایط ثبت نام رو داشته باشن ، می تونن تو زمان ثبت نام وارد سایت azmoon.org بشن و فرم اینترنتی ثبت نام  ارشد بدون آزمون آزاد 99 رو تکمیل کنن .
 
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/987/ثبت-نام-کارشناسی-ارشد-بدون-کنکور-دانش
سلام! دیشب که بیدار بودم و کارای وبلاگمو انجام دادم، تقریباً ساعت 5 صبح بود که خوابیدم.
از خواب که بیدار شدم، گوشیمو چک کردم یکی از دوستام لینک اعلام نتایج کنکور رو برام فرستاده بود!! قرار بود نتایج رو 25 شهریور اعلام کنن اما انگار عجله داشتن. بهترر!
با کلی استرس وارد سایت سنجش شدم (کسایی که کنکور دادن میدونن چه لحظه نحسیه) با ------ روبرو شدم یعنی دانشگاه سراسری قبول نشدم! نمیدونم ناراحت باشم یا نه؟ چون سال آخر تلاش نکردم و پارسال هم میدونستم قبول
کنکور عزیز من، وای که ذوب در رگهای منی!
انقدر تعجب میکنم بعضیها ادای آدمهای گنده و همه چیزفهم را در می آورند و از رتبه کنکور و فانتزی های فلان دانشگاه و لاو ترکوندنها برای پزشکی حرف میزنند. وای بر شما!
به جایی رسیدم که پدرم داد میکشد و میگوید: دیپلم هم که نگرفتی!
برای این که رقص گوگل را متوجه شوید به مثالی که در ادامه زده می شود توجه کنید : از زمانی که بچه بودیم، بحث حذف شدن کنکور داغ بود، تا همین امروز که هنوز هم هر سال کنکوری داریم و کنکور می‌دهیم.
 
من همیشه به یک معضل بزرگ فکر می‌کردم، وقتی قرار است با معدل وارد دانشگاه شویم، اگر ۵۰۰ هزار نفر معدل‌شان ۱۹ باشد، کدام‌شان قرار است دانشگاه بروند؟
وقتی با رقص گوگل آشنا شدم، متوجه شدم گوگل به شکلی خلاقانه با این معضل دست و پنجه نرم می‌کند. به هر حال اگر
کلیه متقاضیان تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام کنکور سراسری اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، شرکت در این آزمون تابع شرایط و ضوابطی است که در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . از این رو علاقه مندان به شرکت در ثبت نام کنکور سراسری 1400 پس از مطالعه این دفترچه و بررسی بندهای مختل
 
وزارت آوزش و پرورش جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود هر ساله به دو روش اقدام به جذب نیرو می نماید. یک یا دو نوبت در سال از طریق برگزاری آزمونی تحت عنوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش و یک نوبت در سال از طریق کنکور سراسری اقدام به جذب نیرو می نماید. در واقع داوطلبانی که از طریق کنکور سراسری جذب دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رحایی می گردند، می بایست به مدت 4 سال در دانشگاه فرهنگیان و یا تربیت دبیر شهید رجایی تحصیل نمایند و پس از فارغ الت
سلام.
دخترم و ۲۱ سالمه، دانشجوی ترم دوم شیمی کاربردی تو یه دانشگاه دولتی (روزانه) در یکی از شهرستان های استان خودم درس می خونم . از وقتی شنیدم امسال ۸۵ درصد رشته ها با سوابق دانشجو قبول می کنن و پذیرش دانشگاه ها رفته بالا، فکر این افتاده تو سرم که برای سال ۹۹ کنکور شرکت کنم ...
اما مسئله اینه که تا اون موقع من میشم ترم ۴ و نصف راه رو رفتم. همین جوری هم دیر اومدم دانشگاه و نمیخوام تو سن ۲۲ سالگی از صفر شروع کنم.
تصمیم دارم کنکور ۹۹ شرکت کنم و دروس ضری
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
سال
های گذشته که کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مجزا از کنکور کارشناسی
ارشد سراسری برگزار می گردید، تنها داوطلبان علاقمند به ادامه تحصیل در
دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می نمودند
ولی از سال 96 که کنکور ارشد آزاد و س
[contact_info title= "لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور"] 
دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه هایی است که امکان تحصیل آسان در آن فراهم گردیده است و داوطلبانی که تمایل به شرکت در کنکور سراسری ندارند می توانند به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد این دانشگاه شوند. رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸  هر ساله در تمام گروه های آزمایشی علوم انسانی ، فنی مهندسی ، علوم تجربی ، هنر و زبان ارائه شده و توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی پارسیان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحص
امروز کنکور داشتم...
تنها حلقه نزدیکان خبر داشتند...
سخت است بخواهی رشته‌ات را عوض کنی و نخواهی کسی بفهمد...
در حال کنکور خواندن باشی و تنها افراد کمی بدانند.
آن‌هایی هم که می‌دانند کاملا ندانند چه رشته‌ای!
با وجود توکل و اعتقاد به اینکه اگر نخواهد نمی‌شود...
صبح کمی دلهره داشتم.
این یک هفته مریضی و کارهای مانده و دیر شروع کردن و ...
یک جمله حال دلم را به هم ریخت... خونم را به جوش و خروش آورد.
«اگر دانشگاه اصلاح شود، مملکت اصلاح می‌شود»
انگار قدم‌
شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 به معنای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است که برای هر رشته و دانشگاه متفاوت می باشد، یعنی پذیرش داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد مورد نظر بر اساس شرط معدل متقاضی می باشد.
 
شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 
تاثیر معدل در زیر گروه متفاوت با نوع دیپلم ما به چه صورت است؟
 
از آنجا که پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم هست و اگر نوع دیپلم از زیر گروه آزمایشی داوطلب متفا
سلام
لطفا راهنمایی کنید که ترم تابستان دانشگاه پیام نور بدون کنکور از کی شروع میشه ثبت نامش؟!، و من باید کجا تماس بگیرم؟، آخه در سایتش چیزی پیدا نکردم، حضوری هم نمیشه برم چون از شهر ما دوره ... ، میخوام وقتی همه چی اوکی باشه برم، و اینکه بگید هزینه پیام نور بدون کنکور چقدر هست؟! ترم اول اصلا میپذیرن ترم تابستانه؟!
مرتبط با تحصیل در دانشگاه پیام نور:
استفاده ی ابزاری از پیام نور برای تعویق سربازی
می خوام در دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگان
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه آزاد بیش از 80 درصد رشته های خود را به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهد. دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی ناپیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دو نوبت در سال (ورودی مهر و بهمن) اقدام به ثبت نام می نماید. ثبت نام ب
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بم 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبی
نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه  به داوطلبا کمک می کنه تا بفهمن که با توجه رتبه کنکورشون کجا شانس قبولی دارن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو  ، تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه کنکور از طریق نرم افزاری که توسط این سامانه طراحی شده امکان پذیره و داوطلبا می تونن واسه بررسی شانس قبولیشون واسه همه ی گروه های آزمایشی از نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه کنکور ۹۸ استفاده کنن .
برای مطالعه متن کامل مق
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور هیوا ، کلیه داوطلبان بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه های سراسری بهمن 99 به منظور اعلام علاقه مندی خود و شرکت در این ثبت نام مستلزم پرداخت هزینه ای تحت عنوان هزینه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 98 می باشند . متقاضیان برای خرید سریال کارت اعتباری ثبت نام بدون ازمون دانشگاه سراسری بهمن 98 باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده نمایند و یا در صورت حضوری بودن ثب
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 98 – 99 با مشاوران مرکز اسلامشهر مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ ا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اهواز 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آبادان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصی
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحص
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهشهر 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خوزستان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحص
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلستان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصی
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سیرجان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصی
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحص
داوطلبانی که در ثبت نام بدون کنکور رشته های دانشگاه سراسری شرکت کرده اند برای دیدن نتایج خود نیاز به اطلاعات ثبت نامی دارند . چنانچه داوطلبی به هر دلیل اطلاعات ثبت نامی خود را گم کرده باشد یا به آن دسترسی نداشته باشد می تواند برای بازیابی شماره پرونده ثبت نام بدون کنکور آن اقدام نماید . برای این کار سازمان سنجش از طریق سایت خود امکان دریافت کد پیگیری را برای داوطلبان فراهم کرده است . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور راهنمایی داوطلبان برای
رشته های انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 کدامند؟
از مهمترین رشته هایی که پذیرفتگان گروه زبان کنکور سراسری 98 می توانند انتخاب رشته کنکور زبان 98 کنند می توان به رشته های زیر اشاره کرد:
آموزش زبان انگلیسی
زبان و ادبیات انگلیسی
مترجمی زبان انگلیسی
زبان و ادبیات فرانسه
مترجمی زبان فرانسه
زبان و ادبیات و مترجمی زبان آلمانی
و...
اشاره نمود که هرکدام در زیرگروه جدا و ضرایب خاص خود می باشند.
فراموش نکنید که انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 می تواند آیند
پزشکی بدون کنکور:
سلام امروز میخواهیم نحوه ثبت نام پزشکی بدون کنکور را برایتان توضیح دهیم.
خیلی از داوطلبان کنکور سراسری به دلیل جو رقابتی که ایجاد شده و با توجه به ظرفیت کم دانشگاه ها برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی نمیتوانند رتبه دلخواه خود را کسب کنند و وارد دانشگاه ها شوند به همین دلیل به سمت پزشکی بدون کنکور و یا پیراپزشکی بدون کنکور میروند و مایل هستن به هر نحوی شده در این رشته ها تحصیل کنند.
باید به اطلاع همه شما برسانم که در کشور ایرا
سلوم 
کنکور چه خبر !!!؟ 
امیدوارم که وقتی صفحه روز باز کرده باشین اشک ریخته باشین البته از نوع شوقش 
_ زنگ زدم به یکی از دخترا بگم نتایجو زدن اونم مثل من کنکور داده بود ! از صحبتاش خواهر کوچیکش که کنکور اولش بود فهمید که نتایجو زدن و اون لحظه من فقط صدای جیغ شنیدم 
خودمم کنکور رو یه شارژ هدیه گرفتم
پ ن : برام ویس داده با صدای پره بغض از نتیجش ناراضی بود
سلام و وقت تون بخیر
من رشته دبیرستانم تجربی بود و به دلایلی نشد توی تجربی رشته دلخواهم رو بیارم و اولویت دومم یعنی روانشناسی رو انتخاب کردم.
حالا به خاطر وضعیت کار داغون و ... تصمیم گرفتم این دوران که کروناست و دانشگاه تعطیل شده واسه کنکور انسانی بخونم تا فرهنگیان قبول بشم، ولی وقت خیلی کمی تا کنکور باقی مونده و اولین بارمه میخوام درس های انسانی رو بخونم، به نظرتون چیکار کنم؟، واسه انسانی بخونم؟، یا اینکه نه بخونم واسه همون تجربی در کنار دان
سلام به کاربرهای خانواده ای برتر
من فارغ تحصیل تجربی ۹۷ هستم، یعنی نظام قدیمم، اما پارسال بخاطر بیماری کلیوی و پیوند کلیه کلا درس نخوندم و حتی کنکور هم شرکت نکردم، اما امسال یعنی ۹۸ کنکور انسانی ثبت نام کردم، ولی به دلایل بچگانه و مسخره مثل شکست عشقی و ... اصلا چیزی نخوندم تا حالا .
من میخوام حتما حسابداری دانشگاه تهران قبول بشم ولی امسال حتی اگه این یک ماه باقی مونده رو کامل هم بخونم بازم قبول نمیشم، از طرفی نمیتونم پشت کنکور بمونم یعنی خا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تحقیقات علمی دانش آموزی و دانشگاهی مقاله های جالب و خواندنی | آموزش و تکنولوژی