نتایج جستجو برای عبارت :

باکو | نگین جمهوری آذربایجان

تور زمینی باکو
تور زمینی باکو همه روزه
تور باکو زمینی شروع نرخ از 1.350.000 همه روزه صبح و بعد از ظهر حرکت با اتوبوس های وی آی پی مانیتور دار
امکان انتخاب نوع تور به صورت گروهی و  انفرادی
امکان انتخاب هتل های ارزان اقتصادی 3 الی 5 ستاره
امکان انتخاب هتل های لوکس باکو  4 الی 5 ستاره
ترانسفر های  V.I.P و C.I.P
به دلیل گارانتی بودن هتل و اتوبوس های تور باکو ما به شما تضمین پائین ترین نرخ و بالاترین کیفیت را میدهیم.
تور زمینی باکو از تهران
تور زمینی باکو ا
هتل هیلتون باکو
هتل هیلتون باکو ، یکی از هتل های ۵ ستاره و لوکس در باکو و همچنین عضوی از گروه زنجیره ای هتل های هیلتون میباشد. این هتل یکی از هتل های لوکس در شهر باکو است که در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است و با اقامت در این این هتل علاوه بر استفاده از خدمات خوب ، میتوانید از اقامت در مرکز شهر باکو و همینطور منظره زیبای دریای خزر لذت ببرید .
 
ادامه مطلب
هتل ریچ باکو ، یکی از هتل های ۵ ستاره باکو است که با سرویس خوب و خدمات مناسب خود از هتل های مورد علاقه گردشگران میباشد . اتاق های این هتل به صورت ساده و با استفاده از سبک اروپایی دکور شده اند  و شما میتوانید اتاق های مختلف این هتل را برای اقامت انتخاب کنید .
ادامه مطلب
هتل ریچ باکو ، یکی از هتل های 5 ستاره باکو است که با سرویس خوب و خدمات مناسب خود از هتل های مورد علاقه گردشگران میباشد . اتاق های این هتل به صورت ساده و با استفاده از سبک اروپایی دکور شده اند  و شما میتوانید اتاق های مختلف این هتل را برای اقامت انتخاب کنید .
ادامه مطلب
هتل سفیر باکو ، یک هتل ۵ ستاره در مرکز شهر باکو است که بیشتر به دلیل موقعیت محلی خود جزو هتل های بسیار پر طرفدار در شهر باکو مباشد .این  هتل  دارای اتاق های بسیار بزرگ میباشد که فضای بسیار مناسبی برای اقامت دارند و به سبک کلاسیک دکور شده اند .

ادامه مطلب
تور باکو می تواند یکی از بیادماندنی ترین تورهایی باشد که هر توریستی می تواند تجربه کند. این شهر زیبا در نقطه اتصال اروپا و آسیا از جاذبه های دیدنی زیادی برخوردار است.  به سبب وجود بندر در این شهر به آن شهر « وزش باد»، «شهر بادها» یا «شهری بر روی تپه» نیز گفته می شود. این شهر از هر لحاظ پایتخت کشور آذربایجان است. در سفر با تور باکو زمینی و یا تور زمینی باکو می توانید از جاذبه هایی که در این متن بازگو می کنیم دیدن کنید.
هتل اطلس باکو یک هتل پنج ستاره است که خدمات را همراه با مهمان نوازی ویژه در مرکز شهر باکو ارائه می دهد. این هتل که در سال ۲۰۱۸ افتتاح گردیده دارای یک ساختمان پنج طبقه با اتاق های بزرگ است. رستوران هتل اطلس در باکو آذربایجان ، که در طبقه اول قرار دارد ، نه تنها غذاهای خوشمزه ملی آذربایجان را ارائه می دهد، بلکه انواع غذاهای مورد علاقه خارجی را نیز میتوانید دراین رستوران مشاهده کنید.
ادامه مطلب
هتل ریچ باکو ، یکی از هتل های ۵ ستاره باکو است که با سرویس خوب و خدمات مناسب خود از هتل های مورد علاقه گردشگران میباشد . اتاق های این هتل به صورت ساده و با استفاده از سبک اروپایی دکور شده اند و شما میتوانید اتاق های مختلف این هتل را برای اقامت انتخاب کنید .
 
ادامه مطلب
تور باکو 
باکو علاوه بر اماکن دیدنی و جالب، برای گردشگران تجربه خرید‌های عالی و سوغاتی‌های جذاب را به ارمغان می‌آورد. شما می توانید تعدادی از مراکز خرید باکو را پیدا کنید که شما را از فرهنگ واقعی معتبر آذربایجان آگاه کند. در اینجا مجموعه‌ای از مراکز خرید باکو یا بازارهای باکو آورده شده است که هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند. در ضمن در اینجا با سوغاتی باکو نیز آشنا می شوید.
از باکو چی بخریم
طبق مطالبی که در این مقاله آوردیم باید بگوییم ک
خاطرات سفر به باکو
در تاریخ 98.4.22 از مرز بیله سوار یکی از شهرستانهای استان اردبیل وارد جمهوری آذربایجان شهر باکو شدم قبل رفتن باید پاسپورت و ویزا گرفت هزینه ویزای باکو 28 دلار بود و عوارض خروج کشور هم برای بار اول 220 تومن بار دوم 330 و بارم سوم به بعد 440 تومان از مرز بیله سوار تا باکو 2 ساعت هست شهرهایی مثل بیله سوار،سالیان و ... تقریبا 40 دقیقه راه بقیه اتوبان بود تا باکو یکی از خوبیهای باکو فرهنگشونه آشغال بریزی زمین جریمه میکنن به خاطر اون کسی آشغ
کشور همسایه ما آذربایجان سالهاست به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران ایرانی به شما میرود و در ایام نوروز و تابستان مسافرین زیادی از ایران با تور باکو به صورت زمینی ، هوایی و دریایی به باکو آذربایجان سفر میکنند و تعطیلات خود را سپری میکنند.در کشور آذربایجان بیشترین سهم توریست مربوط به شهر باکو میباشد و در این شهر مسافرین مایل هستند تعطیلات خود را کنار دریای خزر سپری کنند.
 
ادامه مطلب
هتل 5ستاره سفیر باکو  ، در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است . میدان مشهور فانتین باکو در فاصله چند قدمی از این هتل قرار گرفته است و همینطور فقط با ۱۰ دقیقه پیاده روی در پارک زیبای کنار دریای خزر خواهید بود و میتوانید از قدم زدن در بلوار زیبای این منطقه لذت ببرید.

ادامه مطلب
باکو پایتخت جمهوری آذربایجان است که در حاشیه دریای کاسپین قرار دارد. باکو نه تنها وسیع ترین شهر کشور آذربایجان، که بزرگ ترین شهر منطقه قفقاز است و امروزه به سبب ویژگی هایی مانند بافت اروپایی و پیشرفت قابل توجهش، به قطب گردشگری آذربایجان بدل شده است. این شهر همچنین مرکز علمی، فرهنگی و صنعتی جمهوری آذربایجان محسوب می شود و بنابراین اهمیتی دو چندان دارد. 
شهر باکو جمعیتی در حدود 3 میلیون نفر را در خود جای داده و از لحاظ تقسیمات شهری به 12 بخش ت
شاید فکر کنید اگر خودتان عهده‌دار خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل برای سفر به باکو آذربایجان شوید، هزینه‌های سفرتان کمتر خواهد بود، اما اینطور نیست. چراکه در چنین حالتی باید کمینه دو میلیون تومان برای خرید بلیط رفت و برگشت کناره بگذارید. همچنین هزینه سه شب اقامت در ارزان‌ترین اطاق هتل‌های باکو کمینه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان روی دستتان خرج می‌گذارد. این در حالی است که با گزینش تور‌های مسافرتی به مقصد باکو آذربایجان خرج شما سر جمع سه میلی
باکو (ترکی آذربایجانی: Bakı) پایتخت جمهوری آذربایجان، شرقی ترین پایتخت قاره اروپا و بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر جمهوری آذربایجان است. این شهر بر ساحل غربی دریای خزر در شبه جزیره آب‌شوران قرار دارد و یکی از مناطق نفت‌خیز جهان می‌باشد. باکو پر جمعیّت‌ترین شهر قفقاز است. وجود تعداد بسیاری از پارک‌های ساحلی و برگزاری برنامه‌های متعدد هنری از جمله موسیقی، تئاتر و اپرا جذبه خاصی به این شهر داده‌است.
ادامه مطلب
باکو پایتخت جمهوری آذرباییجان، به دلیل  نزدیکی و همسایگی با ایران و هم چنین تشابه فرهنگی زیادی که با ایران دارد مقصد مسافران زیادی از کشورمان برای تهیه بلیط هواپیما می‌باشد. البته امکان سفر زمینی به این شهر نیز وجود دارد اما خرید بلیط هواپیما راه بسیار سریع‌تری برای سفر به این شهر است. بخش قدیمی و تاریخی باکو با ساختمان‌های باشکوهش که یادآور هنر شگفت‌انگیز مردمان گذشته است، در کنار معماری‌های نوین جذابیت بسیار جالبی دارد که به راحتی ه
این روز ها با افزایش قیمت ارز، هزینه ی مسافرت های خارجی چندین برابر شده است. قیمت بلیط هواپیما و هتل و... باعث شده که تعداد زیادی از علاقه مندان سفر خارجی از تصمیم خود صرف نظر کنند، اما مگه میشه کلا بی خیال سفر کردن شد؟! ما اینجا به شما سفر با اتوبوس را پیشنهاد میکنیم چرا که نه تنها این روزها تهیه بلیط اتوبوس بصورت آنلاین کار را بسیار آسان کرده است بلکه امکانات رفاهی و خدمات رسانی شرکت های اتوبوس رانی بسیار بهتر شده است و اگر یکبار سفر با اتوبو
اگر به دنبال سفری آرام و لذت‌بخش هستید ما به شما تور باکو را پیشنهاد می‌کنیم. سفر به این شهر که در آذربایجان است، گردشی خاطره ساز است. باکو شهری قدیمی است و با تناسباتی فرهنگی که با ایران دارد، حسی آشنا را در طول سفر شما را همراهی می‌کند.
این شهر با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوانی که در دل خود دارد، لحظاتی فوق‌العاده برای شما می‌سازد. اگر برای دیدن یکی از قدیمی‌ترین شهرها آماده‌اید، بار سفر را ببندید و تور ارزان باکو را رزرو کنید. در ا
سفر به نگین جمهوربی آذربایجان یعنی شهر باکو می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سفر باشد، شهری که در آنسوی دریای خزر امروزه توانسته است به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کند.
اما باتوجه به این که این شهر در دل تاریخ خود شاهد حکومت سلسله های گوناگونی بوده، طبیعتا می بایست از هنر و معماری های متنوعی برخوردار باشد.
جالب است که بدانید قسمت مدرن باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان به‌ سرعت در حال پیشرفت است جالب است که بدانید که با این وجود بخش قدیمی ش
آفر ویژه تور باکو با بیسان گشت :
شهر مدرن و ساحلی باکو ، پایتخت کشور آذربایجان که یکی از نقاط گردشگری مهم در بین ایرانیان به حساب می آید سالانه جمعیت زیادی از گردشگران ایرانی را به سمت خود می کشاند و خاطرات خوشی را برایشان به ارمغان می آورد . در واقع در تور باکو ، اگر گردشگران کمی به زبان شیرین آذری آشنایی داشته باشند می توانند از سفر به باکو لذت بیشتری ببرند ، چرا که مردمان اذربایجان از لحاظ فرهنگی بسیار به فرهنگ ایرانیان نزدیک می باشند و همی
سفر به باکو
 
سفر به باکو
نام شهر : باکو: (Baki)
پایتخت جمهوری آذربایجان، شرقی ترین پایتخت قاره اروپا و بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر جمهوری آذربایجان است.
طبق اسناد تاریخی، نام باکو نامی پهلوی می باشد که از بادکویه  گرفته شده است. کلمه "باک" از کلمه "بغ" پهلوی  به معنی خدا گرفته شده است. 
کتب و منابع قدیمی اسلامی به طور خلاصه باکو را اینگونه توصیف کرده اند:" باکو یا بادکویه شهری است به شمال ایران در شبه جزیره آب شوران. این شهر را انوشیروان بن
قلعه دختر باکو یا همان قیز قالاسی در قسمت مرکزی شهر باکو قرار گرفته است. این قلعه باستانی ۲۹٫۵ متر ارتفاع دارد، از آثار دوره ساسانی در شهر باکو است. این اثر تاریخی که با ۲۹،۵ متر طول، ۱۶ متر عرض، و ۶ طبقه که در دو محدوده زمانی قرن ۵ و ۶ میلادی (آغاز ساخت مرحله اول) و قرن ۱۲ (مرحله دوم) ساخته شده و درسال 2000 در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌است.  تاریخ این قلعه با ایران نیز مرتبط است زیرا در دوره ی ساسانیان بود که بنای اولیه قلعه دختر پا
فرودگاه بین‌المللی باکو که با عنوان فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف هم شناخته می‌شود، در 20 کیلومتری شمال شرقی پایتخت باکو قرار دارد. این مکان، شلوغ‌ترین فرودگاه قفقاز و یکی از پنج فرودگاه بین‌المللی در جمهوری آذربایجان است. این شهر دارای سه ترمینال شمالی و جنوبی است که یکی از آنها برای مسافران داخلی و مشترک‌المنافع کشورهای مستقل و دیگری برای مسافران بین‌المللی است. یک ترمینال هم برای بار وجود دارد.
فرودگاه حیدر علی ‌اف
 
حمل و نقل هو
باکو پایتخت کشور آذربایجان با تاریخی غنی و جاذبه های دیدنی مختلف و نزدیکی به ایران گردشگران زیادی را به سمت خود میکشاند.از پارکها و تفریحات مفرح تا بناهای تاریخی و غذاهای خوشمزه بخشی از جذابیتهای باکو می باشند.همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز با چند تفریح آن آشنا شوید.
گشت و گذار در پارک ملی قبوستان باکو
در فاصله 64 کیلومتری پایتخت آذربایجان و در قسمت جنوب غرب باکو پارک ملی تاریخی به نام قبوستان وجود دارد که در آن چیزهای دیدنی زیادی را می توا
غذاهای مشترک ترکیه و آذربایجان با ایران
بدروم
بدروم دیار آب های ناتمام است، شهری است که تا
چشم کار می ‌کند نور و آب دنیای دیگری خارق العاده ای را به وجود آورده است. شهری
ساحلی واقع در جنوب غرب ترکیه که در مجاورت دریای اژه موقعیت توریستی عالی را پیدا
کرده است.  واژه «بدروم» به معنای پایین
است و به خاطر اینکه این شهر در پائین دست ترکیه واقع شده است به این اسم نامگذاری
شده است. در مسافرت به بدروم انتظار سفری متفاوت به ترکیه را داشته باشید، شهری ب
تور باکو
تور باکو با توجه به هم مرز بودن این کشور با کشورمان از استقبال خوب گردشگران برخوردار است. جمهوری آذربایجان با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان و طبیعت زیبا مقصد بسیار خوبی برای مسافران است. مسیر هوایی و زمینی این سفر هر دو موجود است. اگر قصد دارید با هزینه کمتر سفری جذاب را امتحان کنید پیشنهاد میکنیم مسیر زمینی را انتخاب کنید.
قیمت تور زمینی باکو اردیبهشت 98


riva 3* 110$
af 4* 110$
askar 4* 120$
golden shine 5* 120$
حرکت از تبریز

riva 3*  95$
af 4* 95$ 
askar 4* 105$
golden
سفر به پایتخت و نگین آذربایجان با تور باکو
 
قطعا همه شما می دانید که سفر به شهر باکو پایتخت آذربایجان این روزها جزو پرطرفدارترین مقاصد گردشگری بشمار میرود و اینکه باکو بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور هم به حساب می آید و اینکه درست بر ساحل غربی دریای خزر در شبه جزیره آب ‌شوران قرار گرفته و مهمتر یکی از مناطق نفت‌ خیز جهان هم دارای اهمیت است و شهر جذاب باکو پرجمعیت ترین و یکی از زیباترین شهرهای قفقاز بوده و وجود تعداد بسیاری از
از وقتی تو کانال تلگرام مینویسم اینجا نوشتن برام سخت و دور شده .. اینجا رو هنوز دوست دارم هرچند دیر بیام هرچند کم بنویسم...شنبه برام یعنی کار و کار و کار .... 
 صبح رفتم کلاس نقاشی ، تعداد شاگردهام بیشتر شده. فاصله پایان کلاس نقاشی تا شروع کلاس زبان یک ربع بیشتر نیست و من بیش از ۵کیلومتر توی ترافیک باید مسیر طی کنم . بعد کلاس زبان روی صندلی آرایشگاه دراز کشیده بودم و بند کار که یه خانم باردار بود روی صورتم خم شده بود و ازم میپرسید تو هنوز قصد بچه دا
موزه ملی هنر آذربایجان
در موزه ی ملی قطعات هنری بسیاری پیدا می شود که در سال 1936 تاسیس شده است و امروزه گسترش یافته است.در موزه ملی 60 اتاق وجود دارد که بیش از 3 هزار قطعه ی هنری و زیبا در آن ها وجود دارد و دارای 2 ساختمان می باشد.قطعات موجود در موزه نقاشی ها و مجسمه های هنرمندان از ملیت های مختلف است که به نمایش گذاشته شده است.
قصر شیروان شاه
قصر شیروان شاه از قصرهای شناخته شده می باشد که در میراث فرهنگی یونسکو نیز ثبت شده است.قصر شیروان شاه شامل ب
برای اکثر ویزا های کانادا بعد از ثبت درخواست باید کارهای بیامتریک یا همون انگشت نگاری انجام بدید.
 
انگشت نگاری ۱۰ سال اعتبار داره و روی بقیه ویزا ها احتیاج به انگشت نگاری مجدد نیست.
 
برای انگشت نگاری باید به موسسه های وک که زیر نظر اداره مهاجرت کانادا هستند بریم.
 
متاسفانه ایران دفتر وک و سفارت فعال کانادا نداره.
 
برای انگشت نگاری باید به یکی از گزینه های زیر رفت
 
شهر استانبول و یا آنکارا در ترکیه
 
شهر تفلیس در گرجستانشهر باکو آذربایجان
حالا«او عصرها از سرکار برمیگردد و با من سر تمرین می‌آید» چی میشه؟ عصر: axşam کار: iş ریشه فعل برگشتن: dön, qayıt تمرین: məşq, idman . . . . پ پ قبل: به زودی . . #آذربایجان #اورمو #سولدوز #اصلاندوز #اولدوز #زنجان #خلخال #اردبیل #باکو #قارس #کرکوک
(Feed generated with FetchRSS)http://bit.ly/39QEWEF
#آموزش_نوین_و_استاندارد_ترکی_آذربایجانی@turkce_faAzarilearn.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
ایروان، پایتخت ارمنستان
ایروان ، پایتخت کشور ارمنستان و مرکز فرهنگی، اقتصادی و اداری آن است. این شهر دارای قدیمی ترین اقامتگاه های جهان است و ایروان بزرگترین شهر ارمنستان است اما وسعت چندانی ندارد و در مقایسه با شهرهای بزرگ ایران شهر کوچکی به نظر می آید. وسعت ارمنستان ۲۲۳ کیلومتر مربع است و جمعیت آن حدود ۱,۰۷۵,۸۰۰ نفر است. در شهر ایروان میدان جمهوری، کاسکاد یا آبشار ایروان و یا موزه های جذاب و متفاوتی وجود دارد. برای اماکن تاریخی میتوانید ب
بایدها و نبایدهای تور باکوفرهنگ کشور آذربایجان تلفیقی از فرهنگ های ایرانی، ترکیه ای و روسیه ای است و سنت ها و آداب و رسوم های محلی بسیار زیادی در آن رعایت می شود. به همین دلیل توریستان باید تمام تلاششان را بکنند تا در مدت زمان اقامتشان در کشور آذربایجان و شهر باکو، این سنت ها را زیر پا نگذارند و به محلی ها و اهالی این کشور بی احترامی نکنند.در ادامه مهمترین بایدها و نبایدهای سفر به باکو را به شما معرفی می کنیم تا سفر بی حاشیه تری را به مقصد باکو
 
وزیر امور خارجه ترکیه گفته است که ازبکستان به سازمان همکاری کشورهای تورک موسوم به شورای تورک می پیوندد.
 
بنا به گفته مولود چاووش اوغلو، ترکمنستان نیز به عنوان عضو ناظر قصد عضویت در شورای تورک را دارد.
 
شایان ذکر است که هفتمین نشست کشورهای عضو شورای همکاری کشورهای تورک در ۲۲ و ۲۳ مهرماه امسال در باکو برگزار می شود
 
سازمان همکاری کشورهای تورک(شورای تورک) یک سازمان بین المللی با هدف همکاری های همه جانبه بین کشورهای عضو می باشد.
 
شورای تورک
 
مستندی از سیبری میدیدیم با نام "روسیه از فراز درختان" با فیلم برداری هوایی از مرزها و شهرهای شمال روسیه.
پدربزرگم، در باکو به دنیا آمده. در آغوش خانواده ای که حالا فرزند آخرش را میدید. وقت قحطی. هرکه جربزه داشت فرار میکرد به کشور شورا ها. باکو بهترین جا برای یک آذری بود.
دوسال به زبان روسی، مدرسه رفت.
وقتی هنوز نمیتوانست چهار را در هفت ضرب کند، شوروی دیگر پناهنده نمیخواست.
هر روز اطلاعیه میدادند که مهاجرین و پناهنده ها اخراج ند. هرروز مامور به
با توجه به ذخایر نفت و گاز و استخراج آنها در دریای خزر، استراتژی انرژی جمهوری آذربایجان برای حفظ و بهبود وضعیت انرژی خود، به ویژه در بخش گاز منجر به راه اندازی پروژه‌های جدید در معادن موجود شده است.
به گزارش آذربایجان پرس به نقل از تسنیم، افزایش تقاضا در اتحادیه اروپا به گاز طبیعی و ضرورت تنوع بخشی به منابع گازی خود، آذربایجان را بر آن داشته تا در راستای روابط با سایر کشورها، توامندی‌های انرژی خود را بیشتر توسعه دهد. باکو همچنین در زمینه ا
تمرین:«دربی‌ها رو با خونواده میشینیم و تخمه میشکنیم و تماشا میکنیم»؟ . . دربی: derbi خانواده: ailə ریشه فعل نشستن: otur تخمه: çırtdaq ریشه فعل شکستن(کاربرد برای تخمه): çırtla ریشه فعل تماشا کردن: izlə . نکته: انواع دیدن: نگاه کردن: bax دیدن: gör تماشا کردن: izlə فعل آخر برای دیدن با دقت به کار میزه معمولا برای تماشای تلویزیون و نمایش و کلیپ و... بکار میره. . . #آذربایجان #تبریز #اورمو #اورمیه #ارومیه #زنگان #زنجان #قزوین #همدان #اردبیل #باکو #قارص #ترکی
(Feed generated with FetchRSS)ht
شماره چهارم نشریه نامه صدیق با آثاری از : جناب آقایان دکتر محمدرضا باغبان کریمی، امیرعلی نثار نوبری، مرتضی مجدفر، حسین فیض الهی، یوسف حسنی اعظمی، توحید ملک زاده، صمد رحمانی خیاوی، محمدعلی نقدی، لطفعلی برقی و ... و با محوریت «بررسی آثار و احوال سیدعمادالدین نسیمی تبریزی» و «نسیمی پژوهی دکتر حسین محمدزاده صدیق "دوزگون"» در دیماه منتشر شد.
عناوین گزارشات این شماره عبارتند از:
نگاهی به نمایشگاه مطبوعات در تبریز درباره فستیوال و سمینار نسیمی د
معطلی لب مرز و خستگی اتوبوس‌سواریِ چندین ساعته هیچ رمقی برایمان نگذاشته بود!خارج رفتن زمینی هم عالمی دارد! از ترمینال تا محل اسکان بدون هیچ پرس‌وجویی در مورد مسیرهای مترو و اتوبوس تاکسی دربست گرفتیم! به محل اسکان رسیدیم. استراحتی کوتاه کردیم و چند لیوان چای ترکی خوردیم و از فرصت باقی‌مانده تا شب استفاده کردیم و راهی خیابان‌های باکو شدیم. اول از همه به ایچری‌شهر رفتیم. ایچری شهری یا همان ارگ باکو بافت قدیم شهر باکو می‌باشد که قلعه دختر،
ترکیه، مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. شهر کهن آنتالیا، شهر آسپندوس، موزه شهر، غارها و چشمه‌های فوق‌العاده، دیگر شهرهای باستانی موجود در آنتالیا، مکان‌هایی هستند که می‌توانید از آنها دیدن کرد. دیدن زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری ترکیه در تور این کشور، برای گردشگران لذت بخش‌تر خواهد بود.صفحه اصلی سایت برای معرفی جاهای دیدنی و تفریحی آنتالیا و معروفترین دیدنی های آنتالیا را دیدن نمائید. اگر قصد دارید در ماه آو
غزل پُست مدرن بنام « دورِ دنیا » از اینجانب « پاسبان پارسی »
قدم به قدم حرکت روی پاییزبرگ‌های خزانِ شانزلیزه پاریسهوای بارانی به رطوبت دریاحس خوش به روحت میشه واریز
×××
شب‌های به یادماندنی در ترکیهگشت و‌ گذار با ماشینِ رنگِ بِژمیخواهم سردی شمال را حس کنمپرواز مستقیم به اُسلو‌ی نروژ
×××
از آنجا برویم براتیسلاوا ، اسلواکیکشوری ساکت و آرام در دل آرمانحال خوشی دارد وقتی در طیاره‌ایمیخواهم بروم به دوسلدوف آلمان
×××
خریدارم هوای خوش کی‌یف
غزل پُست مدرن بنام « دورِ دنیا » از اینجانب « پاسبان پارسی »
قدم به قدم حرکت روی پاییزبرگ‌های خزانِ شانزلیزه پاریسهوای بارانی به رطوبت دریاحس خوش به روحت میشه واریز
×××
شب‌های به یادماندنی در ترکیهگشت و‌ گذار با ماشینِ رنگِ بِژمیخواهم سردی شمال را حس کنمپرواز مستقیم به اُسلو‌ی نروژ
×××
از آنجا برویم براتیسلاوا ، اسلواکیکشوری ساکت و آرام در دل آرمانحال خوشی دارد وقتی در طیاره‌ایمیخواهم بروم به دوسلدوف آلمان
×××
خریدارم هوای خوش کی‌یف
تو این دوسالی که تو وبلاگم ننوشتم خیلی سفرنامه ننوشته دارم، از مقاصد خیلی دور تا سفرهای یه روزه و دو روزه داخل ایران..البته بیشترش مال همون سال ۹۶ بوده که یجورایی بهترین سال عمرم تا حالا بوده،هعیییی حالا میخوام بنویسم میگم اونجوری کل وبلاگم میشه سفرنامه، تازه از اون مهمترش اینه که سفرنامه نوشتن مخصوصا همراه عکس گذاشتن تو وبلاگ خیلی وقت‌گیره مخصوصاتر که ماهها هم از سفره گذشته باشه.. یعنی یه تایم میخواد که در اتاقت رو ببندی کسی هم کار به کار
بلک تنها منطقه توریستیک نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک تنهادر ترکیه و ۱ گونه گیاهی دردنیا فقط در بلک یافت می شود.شهر آنتالیا با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را از سراسر جهان به سوی خود جذب کند. ساحل کنیالتی یک پارک آبی هیجان‌انگیز دارد که پر از وسایل و اسباب‌بازی‌ه
ترمینال
تبریز به طور مستقیم برای همه شهر های اصلی ایران اتوبوس برای جابجایی مسافران
موجود دارد. شما میتوانید از طریق این پایانه برای همه شهر های مرکزی، غربی و جنوب
غربی ایران به طور مستقیم بلیط اتوبوس تهیه کنید.
مسیر های داخلی : مسیر های اصلی که از شهر
تبریز برای آنها اتوبوس وجود دارد عبارتند از :
اردبیل، ارومیه،اصفهان، اهواز، تهران (
پایانه جنوب خزانه، پایانه غرب آزادی، پایانه بیهقی آرژانتین)، رشت، زنجان، ساری، سنندج،
شیراز، قم، کرمانشاه
به گزارش پایگاه خبری رپورت جمهوری آذربایجان، علی حسن اف، مدیر شعبه اجتماعی و سیاسی ریاست جمهوری آذربایجان و مسئول رسانه ها در این کشور، در دومین نشست وزرا و روسای مسئول در امور رسانه ای و خبررسانی «شورای همکاری دولت های ترک زبان» در باکو پیشنهاد کرد؛ شبکه های تلویزیونی دولتی و اجتماعی کشورهای ترک زبان در همه کشورهای عضو  پخش گردد.
علی حسن اف بخاطر اینکه پیشنهاد تشکیل شبکه تلویزیونی مشترک کشورهای ترک زبان به علت نامشخص ماندن منبع تامین ما
اردک بسترماDuck Basterma (Bastermaplo) یکی از غذاهای سنتی استان گیلان است. بسترما به معنای دفن است. همانطور که محتویات این غذا درون مواد غذایی قرار داده می شود و دیده نمی شود. طرز تهیه آن معمولاً در یک گلدان تک نفره کوچک است که از تعداد افراد در ظروف جداگانه تشکیل شده است ، یعنی دقیقاً همان چیزی است که مزه آن را دوست دارد. ریشه اصلی این غذا باکوبای فعلی (همان باکو) است. این غذا از جمله غذاهای اصلی در شهرهای آستارا و اردبیل است و در فهرست ثابت این استان ها قر
اشاره: این متن پیش‌تر در شماره پنجم نشریه فرم و نقد منتشر شده است؛ آن را با ویرایش تازه‌تری در ادامه می‌خوانید. 
سفر روس آل احمد دقیقا بعد از سفر حج او پیش آمد. او به شوروی وقت سفر کرد تا در کنگره مردم‌شناسی حاضر باشد که ظاهرا مردم‌شناسانی از سراسر جهان در آن حضور داشته‌اند. همان‌گونه که به شکلی گذارا در مطلب پیشین اشاره شد، سفر روس -چرا سفر شوروی نه؟- یک سفرنامه سردرگم است. پر از توضیحات و توصیف‌های ناضرور -مثلا یک جا توصیف سیرک و حیوان
ند
بزرگداشت صادق‌طباطبایی در قم
چرا مقتدا صدر در مراسم ترحیم صادق طباطبایی آفتابی شد؟
علیزاده طباطبایی:مهدی هاشمی تبرئه می‌شود
حضور مقتدا صدر در ترحیم صادق‌طباطبایی
سیدمحمد الهی سیدمحمدحسن الهی طباطبائی
مطالب پیشنهادی

پیشنهاد توسط
آیا کسب و کار شما به نرم افزار CRM نیاز دارد؟
چهل و سه هزار موقعیت شغلی، در آزمون استخدام بخش خصوصی
قیمت بلیط باکو
پایان اعتراض به بی احترامی زنان خانه دار
میخوای بدونی چند درصد زیبایی؟
می دونستین بهتره با
تو این دوسالی که تو وبلاگم ننوشتم خیلی سفرنامه ننوشته دارم، از مقاصد خیلی دور تا سفرهای یه روزه و دو روزه داخل ایران..البته بیشترش مال همون سال ۹۶ بوده که یجورایی بهترین سال عمرم تا حالا بوده،هعیییی حالا میخوام بنویسم میگم اونجوری کل وبلاگم میشه سفرنامه، تازه از اون مهمترش اینه که سفرنامه نوشتن مخصوصا همراه عکس گذاشتن تو وبلاگ خیلی وقت‌گیره مخصوصاتر که ماهها هم از سفره گذشته باشه.. یعنی یه تایم میخواد که در اتاقت رو ببندی کسی هم کار به کار
الان دو شبه که تو خونه با آدرین تنهاییم. انقده خوبه. نمیدونم چرا ولی همیشه از تنهایی استقبال میکردم. این دفعه فکر میکردم با بچه بهم سخت میگذره. ولی راستشو بخواین ته دلم از اینکه همسر نیست احساس رضایت و فراغ بالی دارم.
از شنبه رفته تهران. یکشنبه رفته دفتر مهاجرت استرالیا و کانادا مشاوره گرفته. یکشنبه شب هم با اتوبوس VIP رفته باکو با شوهر سروی.
امروز صبح هم زنگ زده بود سر مرز بود. الان دیگه حتما رسیده باکو.
خدا رو شکر فعلا من و آدی با هم خوب کنار اوم
بر لبم عطر لبت مانده و من ترسانم
نکند یک نفر از بوسه ی ما پی ببرد!
بکشم در بغل و شانه بزن مویم را
کمی از مهر دو دستت بده گیسو ببرد!
 
غنچه لبهای تو باعث شده زنبور عسل
جای گل حسرت و افسوس به کندو ببرد
یوسفا، رو بنمایی اگر از حسن رخت
جمله عالم شود انگشت که چاقو ببرد!
 
هر کسی عشق دلش را به تو تقدیم کند
مثل این است که رقاصه به باکو ببرد!
دل من در طلبت بسته کمر بین رقیب
گوی رقبت سر جنگت ز هلاکو ببرد
 
خبر از آمدنت دادی و دستم لرزید
دسته گلهای مرا آب روان ج
اکبر اکسیر
علی عبدلی از شاعران دهه پنجاه با مجموعه شعر جنگل و جنازه به عنوان یک شاعر اجتماعی معرفی شد با شعرهایی اجتماعی و حماسی. بعد عشق به سرزمین مادری او را به پژوهش های تالش شناسی کشاند در نشریات محلی و استانی و کشوری از تالش و تالشان نوشت از غذاهای محلی و فرهنگ و رسوم گرفته تا معرفی بزرگان تالش. برای پژوهشهای مردم شناسانه خود خون دلها خورد و سفرها کرد و کتابها نوشت. علی عبدلی از کتابفروشی و شعر و شاعری در کسوت یک محقق نستوه برای شناساندن
دریای خزر بعد از منطقه خلیج فارس و سیبری سومین منبع انرژی جهان می باشد که بواسطه کانال ولگا دن به دریای سیاه مرتبط می باشد که مهمترین مشکلات برای بهره برداری از این منابع مشخص نبودن رژیم حقوقی دریای خزر، دسترسی نداشتن به آبهای ازاد ودر نتیجه نیاز به احداث خطوط لوله نفت و گاز و نبودن تکنولوژی و دانش کافی برای استخراج و بهره برداری از منابع انرژی می باشد استخراج نوفت در دریای خزر در دهه 1870 شروع شد که تا سال 1900 منطقه باکو نصف کل نفت خام مصرف ی دن
کوبا، کشوری چهارفصل با عمارتهای قدیمی رنگی و نقاشی شده و با مردمانی خونگرم و با سبک زندگی خاص، در آمریکای لاتین است.
کوبا، کشور موسیقی‌های زنده در خیابان‌، هتل‌های پر زرق وبرق و مزارع نیشکر؛ طوری آرایش شهری قدیمی خود را درست مانند گذشته‌اش حفظ کرده است که انگار با سفر به کوبا، در زمان سفر می‌کنید. شور زندگی، رقص و موسیقی، سبک خاص زندگی مردم کوبا و همچنین پنج هزار کیلومتر خط ساحلی این کشور، گردشگران بسیاری را که در پی سکوت و آرامش هستند، ج
میخوام در این مطلب در مورد یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های سفر صحبت کنم. انتخاب اقامتگاه در سفر یکی از این راه‌هاست. شما میتونید انتخابهای زیادی از هتلهای پنج ستاره تا مسافرخانه و خانه شخصی داشته باشید. عمده انتخاب ما در سفرها هاستل بوده. بریم ببینیم هاستل چیه؟
محوطه هاستل(شهرکرابی)
هاستل از ترکیب دو واژه انگلیسی Host (مهمان کردن) و Hotel (هتل) ساخته شده است. ممکنه در سایت‌های مختلف به اسامی هوستال، بک پکرز، پانسیون و حتی یوث هاستل هم بر بخورید. د
میخوام در این مطلب در مورد یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های سفر صحبت کنم. انتخاب اقامتگاه در سفر یکی از این راه‌هاست. شما میتونید انتخابهای زیادی از هتلهای پنج ستاره تا مسافرخانه و خانه شخصی داشته باشید. عمده انتخاب ما در سفرها هاستل بوده. بریم ببینیم هاستل چیه؟
محوطه هاستل(شهرکرابی)
هاستل از ترکیب دو واژه انگلیسی Host (مهمان کردن) و Hotel (هتل) ساخته شده است. ممکنه در سایت‌های مختلف به اسامی هوستال، بک پکرز، پانسیون و حتی یوث هاستل هم بر بخورید. د
 
                       
[img]https://bisungasht.com/items/items/1705/tub/Dejavu_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]هتل سه ستاره دجاوو  تفلیس در قلب شهر تفلیس، در فاصله 10دقیقه پیاده روی از باغ گیاه تبتلی واقع شده است.
ایستگاه مترو میدان آزادی تفلیس تقریبا یک کیلومتر دورتر از هتل میباشد.
از محبوبترین امکانات رفاهی این هتل 3 ستاره میتوان به اتاق های سیگاری و سوئیت های خانوادگی، ترنسفر فرودگاهی، باغ، میز تور و گردشگری، لابی   تور تایلند    مشترک، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، رس
استانبول نقطه‌ای جادویی است که در آن شرق و غرب به هم می‌پیوندند؛ شهری میان آسیا و اروپا و پر از دیدنی‌ها و خوشی‌های رنگارنگ؛ از قصرها و مسجدهای عثمانی گرفته تا کلیساهای رومی و از جنگل و جزیره و دریا گرفته تا حمام‌های تاریخی. تماشای ایاصوفیه، مسجد کبود و قصر توپکاپی که تمام شد، خودتان را به خیابان پرشور استقلال و میدان همیشه‌بیدار تقسیم برسانید و از خرید در دنیای برندها و مراکز خرید اروپایی لذت ببرید و در کوچه پس‌کوچه‌هایش کافه‌نشینی
 
[img]https://bisungasht.com/items/items/1806/tub/Hotel_Sali_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل سالی تفلیس (Hotel Sali) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از باغ موشتایدی تفلیس ۲.۴ و از خیابان پکینی تفلیس ۲.۵ کیلومتر فاصله دارد .
هتل سالی تفلیس امکاناتی پایه در حد یک سه ستاره بسیار معمولی در اختیارتان قرار می‌دهد. با این حال بخش پذیرش هتل سالی تفلیس به صورت 24 ساعته در دسترس است تا به هر چیزی که به آن نیاز دارید سریعا پاسخ داده و آن را برآورده کند.
در این هتل سه ستاره به اینترنت
 
 
 
                       
[img]https://bisungasht.com/items/items/929/tub/Gallery_Inn_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل چهار ستاره گالری این تفلیس Gallery Inn در فاصله 400 متری از کاخ ریاست جمهوری گرجستان در تفلیس واقع شده است. از امکانات اصلی هتل گالری این می توان به 23 اتاق غیر سیگار، رستوران و بار، باغ، تراس پشت بام، شاتل فرودگاه، استخر، اسپا و سالن بدنسازی، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، سرویس خشکشویی، صبحانه رایگان، کارکنان چند زبانه، پارکینگ و رایگان فای اشاره کرد.
کارکنان ه
               
 [img]https://bisungasht.com/items/items/1618/tub/Ferman_Hilal_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل چهار ستاره گونز مرتر Gunes Merter در فاصله 10 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی استانبول واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل گونس می توان به 140 اتاق و سوئیت مرتب و زیبا، 3 رستوران، بار، بوفه صبحانه رایگان، مرکز تناسب اندام، خدمات آبگرم، شاتل فرودگاه، میز جلو 24 ساعته، باغ، ایستگاه کامپیوتر، رایگان فای، پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد.
در هتل گونس مرتر اتاق های جمع و جور، متوسط
 
                       
[img]https://bisungasht.com/items/items/869/tub/Atakoy_Marina_Park_Hotel_Residence_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل پنج ستاره آتاکوی مارینا استانبول در Bakırköy، تنها 8کیلومتری فرودگاه آتاتورک واقع شده است. فرودگاه استانبول تقریبا 57کیلومتر دورتر از هتل آتاکوی می باشد.
از امکانات اصلی هتل آتاکوی-مارینا-پارک میتوان به 16 واحد آپارتمان، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، کافیشاپ، ترانسفر فرودگاهی، استخر در فضای باز، مرکز سلامتی و اسپا، خدمات ترنسفر رایگان به میدان Taksim
خاطره ای از یک دوست هراتی (روزی که بی پدر شدیم!)
تا به حال دقت کرده اید! جدای از دلایل سیاسی و نظامی و ژئوپلتیک و البته اقتصادی، جنگ زده های سوریه در ایران، حتی برای مدت کوتاه و موقت پذیرایی نشده اند! فی الواقع اگر  انقلاب اسلامی نشده بود و  امام_خمینی در این کشور نیامده بود، رفتار ما با برادران مسلمان و خویشاوندان ایرانی مان بسیار اسفناک تر از امروز بود. ما مهمان پذیر هستیم اما از چشم آبی های فرنگی!
از دوره پهلوی در گوش ما کرده اند که ایران یعن
هتل کاپیتال ایروان ارمنستان
معرفی : هتل کاپیتال یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که به سبک آپارتمانی است. این هتل که در منطقه آیگدزور قرار دارد در سال 2012 افتتاح شده است. یکی از سیاست های این هتل بر آن بوده است تا واحدهای اقامتی آن شبیهتور ارمنستان زمستان 97 خانه شما به نظر برسد و تا حد زیادی نیز موفق بوده است. در این هتل 15 واحد اقامتی وجود دارد.
امکانات اتاق ها : واحد های اقامتی این هتل از نوع سینگل، دبل، تریپل، اتاق خانوادگی و سوئیت هستند
 
[img]https://bisungasht.com/items/items/76/tub/Golden_Age_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل چهار ستاره گلدن ایج استانبول Golden Age در قلب استانبول، در فاصله 300 متری از میدان تقسیم و یک دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو واقع شده است.
از امکانات هتل گلدن ایج می توان به اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگاری، رستوران و لابی، پذیرش 24 ساعته، رایگان فای، استخر فصلی روباز، شاتل فرودگاه با هزینه اضافه، خدمات آبگرم و مرکز سلامتی، حمام ترکی، اتاق ماساژ درمانی، پارکینگ رایگان و خدمات 24 ساعته ات
                                                                                                                                                                          
 [img]https://bisungasht.com/items/items/298/tub/Taksim_Trust_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل تکسیم تراست استانبول در قلب منطقه پر جنب و جوش Beyoglu استانبول، در فاصله نزدیکی از میدان تکسیم و کمتر از 100متر از
خیابان استقلال واقع شده است.
هتل تراست نزدیک به باشگاه های شبانه است. روزنامه  تور تای
 
               
 [img]https://bisungasht.com/items/items/1618/tub/Ferman_Hilal_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل چهار ستاره فرمان هیلال استانبول در منطقه هتل تالیمان در قلب استانبول ترکیه واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل فرمن هیلال میتوان به 70 اتاق غیر سیگاری، خدمات اتاق، اتاق های ویژه افراد سیگاری، تمام خدمات آبگرم، سونا، جکوزی، اتاق های ماساژ درمانی، خدمات مبادله ارز، میز پذیرش 24ساعته، پارک آبی، سالن بار، مرکز تجاری، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، ترانسفر فرودگاهی
 
                       
 [img]https://bisungasht.com/items/items/264/tub/Hotel_Grand_Emin_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل سه ستاره گرند امین استانبول Grand Emin یک هتل زیبا و به نسبت امکانات مرقون به صرفه است که در نزدیکی دریاچه مرمره استانبول واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل امین بزرگ می توان به 65 اتاق، رستوران و 2 بار، سرویس اتاق 24 ساعته، استخر فصلی در فضای باز، پارکینگ خصوصی، مرکز تجاری و کنفرانس 24 ساعته، شاتل فرودگاه، تراس، اجاره اتومبیل در سایت، بوفه صبحانه رایگان، رایگان فا
بهروز وندادیان
 
استاد بهروز وندادیان متولد ۱۳۱۸ خورشیدی، شاعر و داستان‌نویس گیلانی با پدر و مادری اصالتأ آذری(باکو جمهوری آذربایجان) است.ایشان درباره اولین مرتبه که شعر گفتند، چنین گفته است: "زمستان سال ۱۳۳۴ خورشیدی در مسیر برگشت از مدرسه به مغازه پدرم، ناگهان شعری (در دفتر لغت فرانسه‌ام) نوشتم، چند روز بعد در دفتر انشاء مدرسه یک بیت شعر نوشتم. بخاطر دارم همکلاسی نابغه‌ای به نام "کامران فیلسوفی" داشتیم که بعدها استاندار شیراز شد. او مرا
               
[img]https://bisungasht.com/items/items/20/tub/Hotel_City_Center_Tbilisi_1_bisungasht_560.jpg[/img]هتل چهار ستاره سیتی سنتر تفلیس در منطقه  Chuguretiشهر تفلیس، در فاصله 3.2کیلومتری از تئاتر اپرا و باله تفلیس و 3.5کیلومتری از میدان آزادی، واقع شده است. نزدیکترین فرودگاه بین المللی، فرودگاه تفلیس با 18.2 کیلومتر از هتل می باشد.
از امکانات اصلی هتل City Center میتوان به 84 اتاق غیر سیگاری، کافه، مرکز تناسب اندام 24 ساعته، شاتل فرودگاه با هزینه اضافه، مرکز کنفرانس های تجاری 24 ساعته،
همه‌ی گردشگران شهر ونیز را به خاطر کانال‌های زیبای آبی آن می‌شناسند
اما این شهر در کنار کانال‌های خود، جاذبه‌های مخفی دیگری هم دارد.
میراث هنری و کهن ونیز به همراه با جاذبه‌های آبی این شهر، از سال‌های دور گردشگران بی‌شماری را از سراسر جهان به اینجا می‌کشاند. موج گردشگران در ماه‌های تابستان به این شهر هجوم می‌آورند؛ اما ونیز همچنان جاذبه‌های مخفی و مسیرهای کشف نشده‌ای هم دارد که آن‌ها را به شما نشان خواهیم داد.کانتینا دی موریکانال
 
                                                                                                                                                                          
 [img]https://bisungasht.com/items/items/273/tub/Hotel_Silviya_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل سه ستاره سیلویا استانبول Silviya در مرکز شهر استانبول، حدود 100 متری خیابان  پر جنب و جوش
استقلال و 10 دقیقه ای میدان تقسیم واقع شده است.
از امکانات هتل سیلویا می توان به اتاق های غیر سیگاری تور دبی مرتب،
توجه داشته باشید که منطقه آلانیا آنتالیا در میان گردشگران داخلی کشور ترکیه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در تمام روزهای تابستان نیز این منطقه مملو از گردشگر و مسافر است.شهر آنتالیا با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را از سراسر جهان به سوی خود جذب کند. اگر شما نیز قصد دارید از این مناطق بازدید داشته باشید می توانید با رزرو تور آنتالیا در یکی از بهترین و مناسب ترین زمان اقدام
بهروز وندادیان
 
استاد بهروز وندادیان متولد ۱۳۱۸ خورشیدی، شاعر و داستان‌نویس گیلانی با پدر و مادری اصالتأ آذری(باکو جمهوری آذربایجان) است.ایشان درباره اولین مرتبه که شعر گفتند، چنین گفته است: "زمستان سال ۱۳۳۴ خورشیدی در مسیر برگشت از مدرسه به مغازه پدرم، ناگهان شعری (در دفتر لغت فرانسه‌ام) نوشتم، چند روز بعد در دفتر انشاء مدرسه یک بیت شعر نوشتم. بخاطر دارم همکلاسی نابغه‌ای به نام "کامران فیلسوفی" داشتیم که بعدها استاندار شیراز شد. او مرا
               
 [img]https://bisungasht.com/items/items/80/tub/Cumbali_Plaza_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل چهار ستاره جومبالی پلازا استانبول Cumbali
Plaza در قلب استانبول واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل جوبالی پلازا  می توان به
رستوران، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگاری، شاتل فرودگاه، پارکینگ رایگان،
رایگان تور دبی  فای، بوفه صبحانه رایگان، پذیرش 24 ساعته و...
اشاره کرد.
در هر اتاق سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون ماهواره ای،
تلفن، مینیبار، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم
خب حالا نوبتی هم باشه نوبت آهنگی که دوسش دارم و با افتخار معرفی میکنم
منو چند تا از بچه ها خیلی شیفته ی این آهنگیم و مخصوص ترک زبانای عزیزِ....
البته واسه باقی هموطنام با هر زبونی که باشن هم ترجمه فارسیشو میذارم
امیدوارم خوشتون بیاد
و اما آهنگ.....
اهنگ ترکی غمگینی است که اینروز ها مشهور شده است و همه گوش میدن , این موزیک محصول باکو است .












متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا ن
 
هتل لوکس
 
هتل لوکس یک گروه قومی از مردمان کارتولی و بومیان سواحل دریای سیاه در مرز دو کشور گرجستان و ترکیه هستند. لازها یکی از قبایل اصلی پادشاهی باستانی کولخیس هستند. در ابتدا بسیاری از لازها مسیحی شدند و سپس بیشتر آنها در دوران حکومت عثمانی‌ها در قفقاز در قرن ۱۶ میلادی به اسلام سنی گرویدند. همچنین گروه اندکی در گرجستان نیز از دین مسیحیت به اسلام روی آوردند. لازهای ترکیه به گروه اصلی تقسیم می‌شوند. یکی لازهای بومی استان‌های شرقی ترکیه
       
 [img]https://bisungasht.com/items/items/1428/tub/Centre_Point_Sukhumvit_Thong-Lo_1_bisungasht_560.jpg[/img]
 
 
 هتل چهار ستاره سنتر پوینت سوخومویت تانگلو بانکوک، در Sukhumvit در فاصله پیاده روی  تور تایلند  از ایستگاه Thong Lo BTS و چندین گزینه خرید (در بانکوک) واقع شده است.
از امکانات اصلی این هتل 4 ستاره میتوان به 156 اتاق
سیگارمجاز، خدمات اتاق، رستوران، ترانسفر فرودگاهی، استخر تور باکو
روباز، صبحانه در دسترس، باشگاه رایگان کودکان؛ ترنسفر منطقه رایگان، مرکز تناسب
اندام، سونا، مرکز تج
[img]https://bisungasht.com/items/items/1332/tub/Miramar_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل چهار ستاره میرامار بانکوک در مرکز شهر
بانکوک، فقط 10 دقیقه با رانندگی از خیابان Khao
San Road، واقع شده است. از هتل Miramar یک رانندگی کوتاه از شهر چین است؛ و جاذبه های گردشگری مانند
 کاخ بزرگ و معبد یومالد بودا در فاصله پیاده روی از این هتل می باشند.
از امکانات اصلی هتل میرامار میتوان به 127 اتاق و
سوئیت زیبا، رستوران و بار، صبحانه در دسترس، مراقبت از کودکان تور باکو در اتاق با هزینه اضافه، میز
پذیر
 
                       
 [img]https://bisungasht.com/items/items/862/tub/Lares_Park_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل چهار ستاره لارس پارک استانبول  در قلب استانبول، تنها 100متر دورتر از مغازه ها و ایستگاه های حمل و نقل عمومی میدان تکسیم واقع شده است.
از امکانات اصلی این هتل 4 ستاره میتوان به 149 اتاق و سوئیت زیبا، 2 رستوران، استخر سرپوشیده، صبحانه در دسترس، باشگاه سلامت، خدمات آبگرم، سونا، حمام سنتی ترکی، اتاق های ماساژ درمانی، مرکز تجاری، ترنسفر فرودگاهی، خدمات مبادله ارز
اگر جعبه کمک‌های اولیه‌ای هم داشتید که ابعادش کوچک بود، حتما با خود بردارید. نیازی به توضیح این نکته نیست که لوازم دارویی و کمک درمانی چقدر می‌توانند در موقع نیاز مفید واقع شوند. با خودتون چراغ داشته باشید. درسته که الان همه موبایلاشون چراغ داره، ولی خیلی جاها نیاز هست که به سرتون ببندید یا به بازوها. پس یک هد لایت کوچک و پر نور خوبه که داشته باشید. برای آشنایی با وسایل سفر بیشتر با نت سنتر همراه باشید.این پارک بخشی از جاذبه‌های توریستی آنت
 
 
 
 
               
 [img]https://bisungasht.com/items/items/860/tub/Titanic_City_Taksim_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل چهار ستاره پرا تولیپ استانبول Pera Tulip هتلی با سنگ مرمر می باشد که در منطقه بی اقلو استانبول، فقط چند دقیقه پیاده روی از خیابان پر جنب و جوش استقلال واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل پرا تولیپ می توان به 75 اتاق و سوئیت زیبا، رستوران و بار /سالن، استخر سرپوشیده، باشگاه تناسب اندام 24 ساعته، خدمات آبگرم، مرکز کنفرانس تجاری 24 ساعته، شاتل فرودگاه، میز جلو 24 ساعته، کت
 [img]https://bisungasht.com/items/items/1420/tub/Mandarin_Hotel_Managed_by_Centre_Point_1_bisungasht_560.jpg[/img]
 
هتل چهار ستاره ماندارین سنتر پوینت بانکوک در 15
متری از ایستگاه قطار هوآ لمپ پوون، و 5دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو هوآ لمپ
پونگ MRT بانکوک واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل نقطه مرکزی تور دبی ماندارین میتوان به 374اتاق شیک،
2 رستوران، تمام خدمات آبگرم، استخر روباز، صبحانه در دسترس رایگان، سرویس ایاب و
ذهاب رایگان تا مرکز خرید، میز تور، خدمات مبادله ارز، مرکز تناسب اندام، پار
                                                                                                                                                                          
 [img]https://bisungasht.com/items/items/251/tub/Sanat_Hotel_Pera_Boutique_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل سه ستاره سانتا پرا استانبول Sanat
Pera در قلب استانبول، در منطقه تقسیم تنها 40
متر از خیابان پر جنب و جوش استقلال واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل سانات پرا می توان به 38اتاق غیر
سیگاری، خدمات اتاق،
                                                                                                                                                                          
 [img]https://bisungasht.com/items/items/873/tub/Surmeli_Istanbul_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل پنج ستاره سورملی استانبول با ارائه خدمات جهانی به مهمانان تور استانبول در منطقه تجاری
و سرگرمی استانبول Sisli واقع شده است.
از محبوبترین امکانات
رفاهی این هتل 5 ستاره میتوان به 201 اتاق و سوئیت بسی
                                                                                                                                                                                                                                                                
 [img]https://bisungasht.com/items/items/86/tub/Hotel_Malkoc_1_bisungasht_560.jpg[/img]
 
 
هتل سه ستاره سد
استانبول  در فاصله 300 متری ایستگاه تراموا Kabatas  استانبول واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل
 
                       
[img]https://bisungasht.com/items/items/908/tub/Hotel_Marsel_1_bisungasht_560.jpg[/img]هتل چهار ستاره گلد استار، در منطقه قدیمی تفلیس، در یک پیاده روی 15 دقیقه ای از خیابان روستاولی واقع شده است. از امکانات رفاهی ستاره طلایی میتوان به 29 اتاق و سوئیت غیر سیگاری، رستوران، بار، میز پذیرش 24 ساعته، باغ، خدمات ذخیره سازی چمدان، زمین بازی، رایگان فای، صبحانه و پارکینگ رایگان، خدمات اتاق، شاتل فرودگاه، سرویس خشکشویی اشاره کرد.
اتاق ها دارای سقف 3 متری هستند.
سلام و صبح بخیر به همه دوستان و همراهان عزیز. درواقع باید بگیم همسفران زندگی. اگه دقت کنین یه عده آدم همزمان با هم تو این دنیا زندگی میکنن و بعد دیر یا زود از این دنیا میرن و نوبت میرسه به نسل بعدی.
مقرر شده ما با هم همسفر این دنیا باشیم و تمام مراحل رو با هم طی کنیم.
به شدت از این مقوله جنگی که حرفش کم و بیش هست میترسم. اصلا نمیدونم داریم به کدوم سمت میریم ولی دلم نمیخواد بچه م تو محیط پرتنش بزرگ بشه. دلم نمیخواد آدمها ناراحت باشن و اینهمه تو عذاب
 
 [img]https://bisungasht.com/items/items/1609/tub/Ibis_Bangkok_Sukhumvit_4_nana_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل سه ستاره ایبیس سوخومویت بانکوک Ibis
Bangkok Sukhumvit 4 در قلب بانکوک، در فاصله 500 متری از
سوخومویت واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل آیبیس نانا میتوان به 200 اتاق و
سوئیت مرتب، رستوران و بار، صبحانه در دسترس، سرویس حمل و نقل منطقه ای رایگان،
مرکز کنفرانس های تجاری، حیوانات خانگی مجاز، میز پذیرش 24 ساعته، اجاره اتومبیل    تور دبی  در سایت، ایستگاه کامپیوتر، سرویس
خشکشویی، کارکنان چند زبا
 
 
                       
 [img]https://bisungasht.com/items/items/1844/tub/Hotel_Oz_Yavuz_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل اوز یاووز استانبول دسترسی خوبی به سیستم حمل و نقل عمومی شهر استانبول دارد. از اینجا تا ایستگاه پازارتکه قطار زمینی استانبول حدود 400 متر فاصله وجود دارد. این فاصله تا ایستگاه توپکاپی اولوباتلی متروباس، کمتر از 300 متر است.
ویژگی‌های هتل اوز یاووز استانبول بیشتر از چیزی است که از یک هتل دو ستاره انتظار می‌رود. اگر به لوکس بودن هتل توجه زیادی نداشته و اولویتت
 
                       
[img]https://bisungasht.com/items/items/899/tub/The_22_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
معرفی هتل سه ستاره بیست و دو استانبول
هتل سه ستاره  22 هتل استانبول یکی از پرفروش ترین اقامتگاه های استانبول، در مرکز منطقه شیشلی، فقط 5دقیقه پیاده روی از منطقه شیک NISANTASI و مرکز خرید CEVAHIR واقع شده است.
از مهمترین امکانات این هتل 3 ستاره میتوان به 22 اتاق، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، رستوران و بار، تراس، ترنسفر فرودگاهی، صبحانه در دسترس، اتاق جلسه، مرکز تجاری، صندوق
                       
[img]https://bisungasht.com/items/items/1862/tub/Laleli_Emin_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل لاللی امین استانبول در یکی از قدیمی‌ترین قسمت‌های بزرگترین شهر ترکیه واقع شده است و از بازار بزرگ استانبول فقط حدود 10 دقیقه به صورت پیاده‌روی فاصله دارد. فاصله آن تا مسجد ایا صوفیه نیز همین میزان است. در نتیجه داشتن دسترسی بسیار خوب را باید یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های اقامت در هتل لاللی امین استانبول دانست.
دسترسی راحت به برخی قسمت‌های مهم شهر را باید یکی ا
 
                                                                                                                                                                          
 [img]https://bisungasht.com/items/items/255/tub/Istanbul_Dora_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل 4 ستاره دورا در استانبول ترکیه واقع شده است؛ که
از میدان پر جنب و جوش تقسیم حدود 10 دقیقه پیاده روی وجود دارد.
امکانات اصلی هتل Dora شامل 119 اتاق بدون سیگار، اتاق های سیگار، رستوران و بار، اسپا و
مرکز
 
               
 [img]https://bisungasht.com/items/items/931/tub/Ramada_Hotel&Suites_Istanbul_Merter_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل پنج ستاره رامادا
سوئیت مرتر استانبول با ارائه خدمات جهانی به مهمانان تور استانبول،
 تور دبی در قلب صنعت نساجی استانبول، تنها 80متری
مرکز خرید Kale Center و در فاصله
2دقیقه ای از مرکز خرید Marmara Forum  واقع شده است. این هتل جزء هتل های زنجیره ای با نام تجاری Ramada میباشد.
هتل رامادا سوئیت
مرتر در 8کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک و 53کیلومتری فرودگاه استانبول قرا
 
 [img]https://bisungasht.com/items/items/1361/tub/FuramaXclusive_Sukhumvit_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل چهار ستاره فوراما اکسکلاسیو بانکوک در فاصله
10 دقیقه ای از ایستگاه Skytrain Phloen Chit BTS در Bangkok تایلند
واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل فوراما اکسکلاسیو میتوان به 98
اتاق غیر سیگاری، رستوران و بار، استخر روباز، اتاق سونا، خدمات تور تایلند     ماساژ، صبحانه در دسترس، سرویس ماشین لیموزین
درون شهری، میز پذیرش 24 ساعته، قهوه و چای در لابی، خدمات خودپرداز و بانکداری،
سرویس خشکشویی، رایگان
 
                       
 [img]https://bisungasht.com/items/items/930/tub/Dedeman_Istanbul_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل پنج ستاره ددمان استانبول  با ارائه خدمات جهانی به مسافران خود، در فاصله 8دقیقه از ایستگاه مترو Gayrettepe و مرکز زورلو، در استانبول واقع شده است. این هتل جزء هتل های زنجیره ای Dedeman Hotels میباشد.
از مهمترین امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره میتوان به 325 اتاق و سوئیت خانوادگی، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، رستوران و بار، استخر سرپوشیده، تراس پشت بام، خدمات بانکداری و مب
 
                       
[img]https://bisungasht.com/items/items/1808/tub/Hotel_Betlem_1_bisungasht_560.jpg[/img]
معرفی هتل چهار ستاره بتلم تفلیس
هتل بتلم تفلیس (Hotel Betlem) یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از باغ موشتایدی تفلیس ۱.۰ و از مرکز خرید تفلیس سنترال ۱.۶ کیلومتر فاصله دارد .
هتل بتلم تفلیس در منطقه دیدوب (Didube) واقع شده است، به همین دلیل دسترسی تقریبا خوبی به اپرای تفلیس و تئاتر باله دارد. فاصله از هتل بتلم تفلیس تا دو مکان نام برده حدودا 3.5 کیلومتر است.
هر
 
 [img]https://bisungasht.com/items/items/1370/tub/Eastin_Hotel_Makkasan,_Bangkok_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل چهار ستاره ایستین ماکاسان، در مرکز منطقه بازرگانی
شهر بانکوک در 500 متری بازار عمده فروشیPratunam واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل ایستین ماکاسان میتوان به 280
سوئیت خانوادگی، رستوران و بار، تمام خدمات آبگرم، سونا، خدمات ماساژ، استخر
روباز، صبحانه در دسترس، مرکز تناسب اندام، مرکز کنفرانس های تجاری 24 ساعته،
مراقبت از کودکان در اتاق با هزینه اضافه، میز پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرو
 
 
               
 [img]https://bisungasht.com/items/items/2340/tub/New_Taksim_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل نیو تکسیم استانبول
فاصله بسیار بسیار کمی تا میدان تکسیم دارد، موضوعی که برای هر فرد مسافر تور
استانبول حائز اهمیت فراوانی است. علاوه بر قلب شهر، از هتل نیو تکسیم استانبول تا
تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی مهم شهر نیز فاصله بسیار کمی وجود دارد.
اتاق‌های هتل نیو تکسیم استانبول دارای سیستم تهویه
مطبوعی مجزا برای خود هستند. حین اقامت در این هتل، به منظور دسترسی به اینتر
 
               
 [img]https://bisungasht.com/items/items/289/tub/White_Monarch_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل چهار ستاره وایت
مونارچ استانبول White Monarch در Mecidiyekoy، تنها 250 متر از مرکز
خرید Trump Towers، واقع شده
است.
از امکانات اصلی
هتل مونار سفید می توان به 79 اتاق غیر سیگاری، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام،
خدمات آبگرم، شاتل فرودگاه، میز جلو 24 ساعته، قهوه و چای در یک منطقه مشترک،
سرویس خشکشویی، اتاق ملاقات و کنفرانس، کارکنان چند زبانه، بوفه صبحانه رایگان،
رستوران، وای-فای رای
 
 
               
 [img]https://bisungasht.com/items/items/852/tub/The_Elysium_Istanbul_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل پنج ستاره الیزیوم استانبول با ارائه خدمات جهانی به  مسافران تور استانبول در قلب استانبول، تنها 600متر دورتر از میدان تکسیم واقع شده است.
ایستگاه متروی تکسیم فقط 300 متر از هتل فاصله دارد.
از مهمترین امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره میتوان به 179 اتاق و سویئت مجلل، رستوران و بار، خدمات شبانه روزی اتاق، میز پذیرش 24ساعته، تمام خدمات آبگرم، اتاق های ماساژ درمانی، حمام تر
 
 [img]https://bisungasht.com/items/items/1452/tub/Shangri-La_Hotel_Bangkok_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل پنج ستاره شانگری لا بانکوک عرضه خدمات جهانی
یکی از بهترین هتل های بانکوک تایلند می باشد که در Silom در نزدیکی ایستگاه SkyTrain Saphan Taksin BTS واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل شانگریلا می توان به 802 اتاق
بسیار مدرن، خدمات اتاق، 7 رستوران، 3 بار و سالن، تمام خدمات آبگرم، سونا و اتاق
بخار، خدمات ماساژ، 2 استخر در فضای باز، بوفه صبحانه در دسترس، مرکز تناسب اندام
24 ساعته، مرکز کنفرانس های تجاری،
کتاب آموزش بوکس رایگان
این کتاب بهترین و حرفه ای ترین کتاب آموزش بوکس می باشد که اساتید حرفه ای و مجرب این رشته در حجم 89 صفحه تدوین کرده اند.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
معرفی ۱۸ فیلم فوق العاده الهام بخش [بخوانید و گوش دهید] | اصفهان ... https://isfahanplus.ir › صفحه اصلی › بدانیم Translate this page Apr 27, 2016 - دانلود پادکست “۱۸ فیلم فوق العاده الهام بخش” ... جک هوارد (Jack Huard) در یکی از مدارس پر
   




 
گفت‌وگو با معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی/۳
احسان
خزاعی مزینانی  می‌گوید : در شرایط امروز، اصلی‌ترین عاملی که می‌تواند به
کمک کشور بیاید «دیپلماسی فرهنگی» است؛ به این دلیل که روابط فرهنگی بر
خلاف روابط سیاسی یا اقتصادی هرگز قطع نمی‌شوند. امروز تأثیر فرهنگ ایران
بر کشورهای همجوار مشهود است.
به
گزارش شاهدان کویرمزینان، به نقل از خبرگزاری شبستان؛ اگرچه فرهنگ همواره و
در همه دوره‌ها عامل مؤثر و قدرتمندی در عرصه بین‌الم

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سئرچه