نتایج جستجو برای عبارت :

صندوق تامین خسارت های بدنی

صندوق تامین خسارت های بدنی یک نهاد عمومی غیر دولتی مستقل بیمه ای است که با هدف تحقق عدالت اجتماعی و حمایت از زیاندیدگان حوادث رانندگی که به دلایلی امکان دریافت خسارت از مقصر حادثه یا شرکت بیمه را ندارند تشکیل شده است.
 
این نهاد در صورت
1- فقدان یا نداشتن بیمه شخص ثالث مقصر حادثه
2- انقضای بیمه شخص ثالث مقصر حادثه
3- ابطال بیمه شخص ثالث مقصر حادثه
4- شناخته نشدن وسیله نقلیه مقصر حادثه
5- کافی نبودن تعهدات بیمه شخص ثالث مقصر حادثه
6- تعلیق یا لغو فع
 
صندوق تامین خسارت های بدنی در موارد زیر اقدام به پرداخت خسارت بدنی به اشخاص ثالث زیان­ دیده در حوادث رانندگی می‌نماید:
گم شدن یا تمام شدن اعتبار بیمه نامه مقصر حادثهباطل شدن قرارداد بیمهتعلیق تأمین بیمه گرفرار کردن مقصر حادثهشناخته نشدن مقصر حادثه (مسئول تصادف)ورشکستگی بیمه گر (ورشکستگی شرکتهای بیمه )خسارت‌های بدنی خارج از شرایط بیمه نامه (مواردی که تحت پوشش بیمه نامه ثالث نباشد)
ادامه مطلب
⭕️ خسارت‌های سیل سال ۹۵، هفته آینده پرداخت می شود
جهانگیری در روستای شعیبیه در خوزستان: دولت تمام خسارت‌های ناشی از سیل را جبران خواهد کرد، اگرچه خسارت‌های سیل سال ۹۵ تاکنون پرداخت نشده اما قطعا خسارت‌های سیل ۹۵ و سیل سال جاری جبران می‌شود. از هفته آینده خسارت‌های سیل سال ۹۵ پرداخت خواهد شد
◀️دقت فرمایید پس از دوسال میخواهند تازه خسارات سیل سال ۹۵ را بدهد
به عنوان مثال اتومبیلی با اتومبیل شما تصادف کرده و خسارت وارد شده است و طرف شما حاضر به پرداخت خسارت نیست . در این موقع می‌خواهید از ماشین تان استفاده کنید  و مجبور به تعمیر آن می باشید اما مکان خسارت دیده برطرف می شود و در حال حاضر می خواهید خسارت وارده برآورد شود تا اگر خواستید بعداً از طریق طرح دعوا ، خسارت را وصول کنید در موقع محاکمه ،خسارت‏ معلوم باشد و یا اینکه مثلاً شما مستاجر ملکی هستید و پس از انقضاء مدت اجاره جهت عدم تعلق خسارت و اج
برای دریافت خسارت اتومبیل،  باید حداکثر تا 5 روز به شعب بیمه پارسیان مراجعه شود .
پذیرش خسارت بدنه
1- مراجعه زیاندیده به شعب پرداخت خسارت بیمه پارسیان (شعب پرداخت خسارت)
2 – تکمیل فرم ” پذیرش اعلام خسارت بیمه‌نامه بدنه خودرو”
3 – تحویل مدارک زیر جهت تشکیل پرونده به واحد پذیرش
برای ملاحظه ادامه مطلب به سایت بیمه پارسیان غرب تهران مراجعه فرمایید
قانون پرداخت خسارت بیمه 
 
آیا میدانید: مؤسسه بیمه باید بعد از دریافت کلیه مدارک مربوط به خسارت حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز، مدارک را بررسی و نتیجه را اعلام نماید و در صورت احراز عدم استحقاق دریافت خسارت مراتب را همراه با ذکر دلایل به طور مکتوب به بیمه‌گذار یا زیان دیده اعلام نماید و در صورت قبول خسارت، مؤسسه بیمه موظف است حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از قبول خسارت آن را پرداخت نماید. در مواردی که پرداخت خسارت پس از تکمیل مدارک مثبته از سوی بیمه‌گر،
صندوق صدقات
 
صندوق های چوبی و mdf
یکی دیگر از محصولات پر فروش گروه صنعتی بهارپلاست تولید صندوق صدقات چوبی ام دی اف می باشد که با ویژگی های منحصربه فرد تولید می شود که می توان به چند نمونه اشاره کرد:
 
تولید صندوق با طرح خاتم کاری
تولید صندوق با طرح ارائه شده مشتری
تولید در اندازه و طرح و رنگ متفاوت
صندوق صدقات با جاکلیدی
همراه با ثبت مشخصات خیریه
_______________________________________
درباره صندوق های صدقات پلاستیکی :
گروه تولیدی بهار پلاست صندوق های پلاستیک
 
صندوق های سرمایه گذاری
اگر تازه وارد بورس شده ایم و می خواهیم پله پله شروع به معامله کنیم، یک روش مطمئن سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری است. در این روش ما نمی دانیم با پول ما چه سهامی خریداری می شود و دقیقا چه میزان سودی دریافت میکنیم.
 
ادامه مطلب
به وسیله صندوق (chest) می توان آیتم های دیگر را ذخیره کرد. در واقع صندوق جایی است که به شما فضای ذخیره سازی و نگهداری آیتم ها را می دهد تا از بین نروند و تلف نشوند.
 
اگر دو صندوق را کنار هم (به صورت دو بلاک کنار هم) در طبیعت ماینکرفت قرار دهیم آنها به هم متصل شده و به صندوق بزرگ (double chest) تبدیل می شوند.
 
فرمول ساخت صندوق
 
صندوق کوچک

صندوق بزرگ (دوتا کوچک کنار هم)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1350 بسته غذایی و پتو   تهیه و پس از هماهنگی با مسئولان، با همکاری کارگزاران صندوق که در مناطق آسیب‌دیده حضور دارند، به صورت هدفمند در میان آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان توزیع گردید.
 
علی شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر 
در بازدید از مناطق سیل زده، از پرداخت دو ماه مستمری به مستمری‌بگیران عضو صندوق که در حادثه سیل سیستان و بلوچستان آسیب دیده‌اند، خبر داد و گفت: با هدف حمایت از مستمری‌بگیران صندوق د
به وسیله صندوق (chest) می توان آیتم های دیگر را ذخیره کرد. در واقع صندوق جایی است که به شما فضای ذخیره سازی و نگهداری آیتم ها را می دهد تا از بین نروند و تلف نشوند.
 
اگر دو صندوق را کنار هم (به صورت دو بلوک کنار هم) در طبیعت ماینکرفت قرار دهیم آنها به هم متصل شده و به صندوق بزرگ (double chest) تبدیل می شوند.
 
فرمول ساخت صندوق
 
صندوق کوچک

صندوق بزرگ (دوتا کوچک کنار هم)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
وعده همه ما فردا پای صندوق‌های سرنوشت‌ساز
در حالی که کمتر از ۱۰ ساعت تا خلق حماسه دوم اسفند ماه فرصت باقی است، مردم روستای محمدزینا خود را آماده حضور پای صندوق‌های رأی در دومین روز از آخرین ماه زمستان می‌کنند.
ادامه مطلب
وعده همه ما فردا پای صندوق‌های سرنوشت‌ساز
در حالی که کمتر از ۱۰ ساعت تا خلق حماسه دوم اسفند ماه فرصت باقی است، مردم روستای محمدزینا خود را آماده حضور پای صندوق‌های رأی در دومین روز از آخرین ماه زمستان می‌کنند.
ادامه مطلب
بعضی تصور می کنند ایجاد خرابی در لوله های هر واحد آپارتمان اعم از لوله آب ، فاضلاب، برق، تلفن، گاز و حرارت مرکزی و ....(به استثنای شیرالات مانند اینها) به دلیل این که لوله ها در جدار کف یا دیوار آپارتمان قرار دارند مربوط به همان واحد است و مالک آن واحد مسوول تامین هزینه برای مرمت و تعمیر آنهاست.در حالیکه چنین تصوری اشتباه است.طبق بند ب ماده 4 آیین نامه قانون تملک آپارتمان ها، آن لوله های آب و فاضلاب جزء قسمت های مشترک ساختمان محسوب می شود و در صو
برخی از سرمایه‌گذاران دوست دارند از همان ماه اولی که سرمایه‌گذاری را شروع کرده‌اند، سودی که عایدشان می‌شود را دریافت کنند. به همین خاطر بعضی از صندوق های سرمایه گذاری پرداخت سود دوره ای دارند. این تقسیم سود در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت معمول‌تر است اما بعضی از دیگر انواع صندوق‌ها (سهامی و مختلط) هم تقسیم سود دوره‌ای دارند. برای اینکه بدانیم یک صندوق تقسیم سود دوره‌ای دارد یا نه، و اینکه دوره پرداخت آن هر چند وقت یک بار است، ب
1 حق عضویت
مبلغی مشخص که ماهیانه توسط عضو به حساب صندوق واریز و به عنوان سرمایه اصلی ذخیره میگردد.
برداشت این مبلغ دارای محدودیت میباشد :
به این شکل که در صورت انصراف هر یک از اعضا حق عضویت دقیقا سه ماه بعد از اعلام انصراف به وی باز گردانده خواهد شد .
عضو منصرف از لحظه انصراف با وجود بلوکه شدن سرمایه از تمام امکانات صندوق محروم میشود.
یکی از مهمترین ارکان زندگی شما اینجا صندوق پستی است و بس :) یعنی وقتی بچه بودم همیشه فکر می‌کردم که مثلاً صندوق پستی دقیقاً چیه، اگه یه صندوق است پس چرا من تا حالا یه دونه واقعی‌اش رو ندیدم؟! و این که آیا کد پستی همون کار رو می‌کنه یا نه و ... و از اونجایی که خیلی به نامه نوشتن و دریافت نامه علاقه داشتم، هی برای مجلات مختلف نامه می‌فرستادم، بلکه جوابی دریافت کنم :دی
حالا اینجا شما هر روز می‌تونی صندوق پستی* عزیزتون رو با کلید باز کرده و چند تا ن
صندوق ها وابسته به شاخص کل هستند پس اگر قصد خرید یا فروش واحد های صندوق رو دارید به شاخص کل توجه کنید.
اگر شاخص کل مثبت هست باید اول وقت می خریدید و اگر شاخص کل منفی هست آخر وقت (که کمترین قیمت هست)
برای فروش هم اگر شاخص مثبت هست باید آخر وقت و اگر شاخص منفی هست اول وقت.
Nav صندوق ها چون ترکیبی از سهم های مختلف در سبد خودشون دارن معیار خوبی برای سنجش روند بازار هست به طور مثال اگر Nav در حال رشد هست یعنی کلیت بازار هم وضعیت صعودی داری و اگر در حال افت
وقتى مى خوام عکس پست کنم مینویسه:
کاربر گرامی به نظر می رسد از صندوق بیان خارج شده اید.لطفا در ابتدا به مرکز مدیریت صندوق بیان وارد بشوید.در صورتی که مشکل برطرف نگردید، کوکی های (مربوط به صندوق بیان)مرورگر خود را حذف نموده و مجددا تلاش نمائید.ضمنا بررسی نمایید که third party cookies در مرورگر شما فعال باشد
 
 
 
 
 
 
 
چى کار کنم؟ 
کسى مى دونه؟ 
بسم الله الرحمن الریم      
صندوق تعاون در تیر ماه سال 1395 با تقریبا 10 نفر عضو با اهداف خیر خواهانه زیادی و صد البته مطابق فرامین شریعت اهل سنت و فرقه حنفی اغاز به کار کرد.
خدمات صندوق تعاون فراتر از یک صندوق معمولی و در حد یک موسسه میباشد که برخی از این خدمات را بیان میکنیم :
1 :وام فوری
این وام با حداکثر مبلغ 300 هزار تومان و محدودیت زمانی یک ماهه بازپرداخت بصورت فوری با یک تماس تلفنی یا حتی پیامک به حساب عضو درخواست کننده واریز میگردد.
2 : وام کا
آغاز دور سوم تحویل و جمع آوری صندوق صدقات
 
با توجه به نزدیک شدن پایان سال همراهان عزیزی که میخواهند صندوق صدقات در اختیار آن ها قرار بگیرد، می توانند به اکانت زیر در پیامرسان ایتا پیام دهند:
@khosravi_fr
همچنین عزیزانی که سابقا صندوق دریافت کرده اند به همین اکانت پیام داده تا جهت تعویض یا صرفا دریافت صندوق صدقات آنها توسط خادمان مرکز اقدام شود.
 
صندوق صدقات بهترین وسیله برای افرادی است که به یکباره نمی توانند کمک مناسبی را در اختیار نیازمندان ق
بورس اوراق بهادار نسبت به گذشته خیلی متنوع شده است و در آن تقریبا برای هر فردی با هر میزان سرمایه وبا هر درجه ای از ریسک پذیری می توان فرصت سرمایه گذاری یافت:
-اوراق خزانه اسلامی با درآمد تضمین شده یه کم بیشتر از سپرده ی بانکی
-صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت با سودی بیشتر از سپرده های بانکی
-صندوق های سرمایه گذاری مختلط
-صندوق های سرمایه گذاری سهامی
-صندوق های کالایی که بیشتر روی سکه و زعفران سرمایه گذاری می کنند.
-گواهی سپرده طلا یا زعفر
اگر در سال گذشته از بیمه خود استفاده نکرده باشید مشمول استفاده از تخفیف عدم خسارت هستید و بیمه‌نامه جدید ارزان‌تر برایتان تمام می‌شود. هرچه سال‌های تخفیف عدم خسارت شما بیشتر باشید می‌توانید از تخفیف بیشتری استفاده کنید. برای کسانی که بیشتر از 7 سال تخفیف عدم خسارت برخوردار باشند همان میزان تخفیف دریافت می‌کنند.
بیمه بدنه البرز
بیمه بدنه آسیا
گاو صندوق از قدیم تا الان کاربرد داشته و دارد و همیشه مردمان هر سرزمینی برای محافظت از اموال خود از گاو صندوق استفاده می‌کردند، اما رفته رفته شکل های آن تغییر کرد و به شکل امروزی در آمد.
گاو صندوق در هر خونه‌ای ، فروشگاهی و ... لازم هستش و مناسب با هر مکانی گاوصندوق مخصوص به خود تعبیه شده است .
برای مثال گاو صندوق کتابی ، گاو صندوق خانگی ، گاو صندوق دیواری ، گاو صندوق زیر ویترینی و ...
ویژگی‌های گاو صندوق کتابی :
گاو صندوق کتابی با یک راهکار اید
 
 
 
در مورد صندوق های سرمایه گذاری، معرفی کلی این صندوق ها رو با هم دیدیم، حالا به تصویر  بالا از سایت مرکز پردازش اطلاعات مالی یه نگاهی کنیم: - با کلیک روی تصویر، آن را در ابعاد بزرگتر ببینید - 
 
دو تا ستون توی این جدول هست آلفا صندوق و بتا صندوق که در بعضی موارد منفی و قرمز رنگه و بعضی موارد هم مثبت؛ این ها چه پارامترهایی هستند و آیا موقع تصمیم گیری به اینها هم دقت کنیم یا نه؟
 
ادامه مطلب
صندوق های چوبی و mdf
صندوق های صدقات چوبی یکی دیگر از محصولات شرکت بهارپلاست می باشد که دارای ویژگی های زیادی است
در قسمت توضیحات محصول، می توانید ویژگی ها و اطلاعات کافی در مورد صندوق های صدقات پلکسی بدست آورید
بهار پلاست با بیش از 45 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع صندوق صدقات فلزی ، صندوق صدقات پلاستیکی ، چوبی،صندوق پلکسی و… افتخار همکاری با بسیار زیادی از خیریه ها و سازمان های متعدد در شهر های بزرگ همچون اصفهان،تهران،مشهد،شیراز و
قیمت خرید صندوق فروشگاهی
راهنمای خرید و انتخاب صندوق فروشگاهی
خرید ارزان ترین و مناسب ترین صندوق فروشگاهی لمسی.

جدید افزودن به سبد خرید
صندوق فروشگاهی Posiflex PS-3315
11,500,000 تومان

جدید افزودن به سبد خرید
صندوق فروشگاهی POS لمسی میوا مدل PT 3060
9,350,000 تومان

جدید افزودن به سبد خرید
صندوق فروشگاهی POS لمسی پی تو سی مدل J-100
9,740,000 تومان

جدید افزودن به سبد خرید
صندوق فروشگاهی POS لمسی پی تو سی مدل J-150
11,760,000 تومان

اطلاعات بیشتر
صندوق فروشگاهی پار Everserv 500
3,650,
در کل بیمه برای جبران خسارت است. بیمه بدنه اتومبیل به طور ویژه خسارت‌های واردشده به بدنه اتومبیل را پرداخت می‌کند. در زمان تصادف دو حالت زیر برای استفاده از بیمه وجود دارد.
بیمه‌گزار مقصر است: در این حالت خسارت ایجادشده به خودرو توسط بیمه بدنه و تا سقف تعهدات آن پرداخت می‌شود.
بیمه‌گزار مقصر نیست: زمانی که بیمه‌گزار مقصر نباشد خسارت ایجادشده به وسیله شخص مقصر و یا بیمه شخص ثالث شخص مقصر پرداخت می‌شود. اگر خسارت ایجادشده از سقف تعهدات پر
فرانشیز سهم بیمه
گذار از خسارت از خسارت است که به صورت درصدی از حق بیمه و مبلغی از حق بیمه تعیین
می گردد . تعاریف دیگری در زمینه فرانشیز وجود دارد که در برخی از موارد بیمه گذار
متعهد به پرداخت می شود یا پذیرش خسارت توسط بیمه گذار است که در این صورت وی
نهایت دقت و مواظبت از بیمه را به عمل می آورد.
یکی از پرکاربردترین و ایمن ترین انواع گاوصندوق صندوق نسوز می باشد چرا که دارای مقاومت بسیار بالایی دربرابر حرارت می باشد.
معمولا در مکان هایی که اسناد و مدارک و لوازم بسیار مهم داخل گاوصندوق نگهداری می شود از صندوق نسوز برای حفاظت از آن ها استفاده می شود.
البته تمامی انواع گاوصندوق تا حد مشخصی در برابر حرارت و آتش مقاوم هستند ولی صندوق های نسوز بصورت تخصصی مقاوم در برابر آتش تا حداکثر 2 ساعت طراحی شده اند.
جوک جدید
اگر دنیارو مثل یک اتوبوس در نظر بگیریم 
ردیف اول  و دوم سوئیس و انگلیس نشستن
ردیف سوم و بعدیا هم که امریکا و عربا 
اگه فکر کردین ما تو صندوق عقب نشستیم اشتباه میکنید اتوبوس صندوق عقب نداره ما داریم دنبال اتوبوس میدویم :)
Arrano Capital ، بازوی اصلی شرکت Venture Smart Asia ، اعلام کرد که برای راه اندازی یک صندوق رمزپایه ، مقررات نظارتی را در HK رعایت کرده اند.
 
 
Venture Smart Asia اولین سال تأیید صندوق رمزنگاری با هدف 100 میلیون دلار را برای اولین سال تأسیس صندوق رمزنگاری خود در هنگ کنگ راه اندازی کرده است.
ادامه مطلب
تصویر زیر مربوط به وب‌سایت صندوق نفت نروژ با نام Oljefond است رقم موجود در صندوق را به صورت به‌روز و برای همه به طور شفاف قرار داده‌اند:
موجودی صندوق نفت نروژ، همین امروز نزدیک به ۹ تریلیون کرون،‌ یا یک تریلیون دلار امریکاست! (بله درست خواندید، هزار میلیارد دلار) رقمی شگفت‌آور برای کشوری با جمعیت پنج میلیون و اندی! و جالب‌تر اینکه با واریز سود به صندوق رقم آن در حال افزایش می‌باشد و این افزایش موجودی به صورت لحظه‌ای در سایت برای تمام مردم دن
صندوق صدقات فلزی
 
صندوق های فلزی در دو نوع هستند 
صندوق های فلزی ایستاده
صندوق های فلزی رو میزی
در پایین ،در قسمت توضیحات محصول می توانید اطلاعات کافی در مورد صندوق صدقات فلزی بدست آورید
بهار پلاست با بیش از 45 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع صندوق صدقات فلزی ، صندوق صدقات پلاستیکی ، چوبی،پلکسی و… افتخار همکاری با بسیار زیادی از خیریه ها و سازمان های متعدد در کشور را داشته است بیان گذار این مجموعه آقای نجاریان می باشد.
صندوق های فلز
تصویر زیر مربوط به سایت صندوق نفت نروژ با نام Oljefond است. رقم موجود در صندوق را به صورت به‌روز و برای همه به طور شفاف قرار داده‌اند:
موجودی صندوق نفت نروژ، همین امروز نزدیک به ۹ تریلیون کرون،‌ یا یک تریلیون دلار امریکاست! (بله درست خواندید، هزار میلیارد دلار) رقمی شگفت‌آور برای کشوری با جمعیت پنج میلیون و اندی! و جالب‌تر اینکه با واریز سود به صندوق رقم آن در حال افزایش می‌باشد و این افزایش موجودی به صورت لحظه‌ای در سایت برای تمام مردم دنیا ق
جهان : سلام ! می خواستم بدونم اگر تصادفی صورت بگیره و ضارب متواری بشه ! آیا میشه از صندوق بیمه خسارت را گرفت ! البته بعداز دوسال یعنی دوسال قبل حادثه رخ داده باشه . ممنون می شوم جواب رو توی کانالتون برام بزارید ؟  بله . با مدارک تصادف مانند گزارش کلانتری و رای دادگاه می توانید از طریق صندوق تامین خسارات بدنی اقدام نمائید .
 
گرفتن خسارت از صندوق تامین خسارات بدنی
 
مشاوره رایگان و تلفنی : در مشاوره رایگان سوال شما پس از ثبت ، بررسی شده و پاسخ توس
دلایل انتخاب صندوق‌های سرمایه گذاری
انتخاب شیوه های سرمایه گذاری برای سرمایه داران با هدف حفظ ارزش پول و سودآوری یکی از مهمترین تصمیمات آنها است. به غیر از عامل میزان ریسک پذیری سرمایه گذار، دلایل دیگری ممکن است وجود داشته باشد که سرمایه گذار بین تمامی گزینه های سرمایه‌گذاری، بهترین آن را با توجه به اهداف و شاخص های تصمیم گیری خود انتخاب کند.
دلایلی که ممکن است سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری را به حضور مستقیم در بورس ترجیح دهید.
خسارت سیار بیمه ایران
خسارت سیار بیمه ایران به عنوان اولین تجربه طرح پرداخت خسارت فوری در محل شناخته می شود. این طرح از سال ۱۳۸۶ طراحی شده و اجرا می گردد. در خسارت سیار شرکت بیمه با استفاده از خودروهای سیار، کارشناسان خسارت، محاسبان، ارزیابان خسارت واعزام آن ها به محل حادثه این خدمت را ارایه می نماید. این امکانات در نقاط مختلف شهر مستقر هستند و پس از وقوع حادثه و تماس با پلیس ۱۱۰، خود را به محل وقوع حادثه می رسانند. پس از بررسی حادثه کارشناسا
نتتتتت وصل شدددد
اینجا آذربایجان شرقی ، اهر
مودم وای فای adsl وصل شد
خسارت قطعی اینترنت
نت بلاک که یک وبسایت معتبر در زمینه آزادی استفاده از اینترنت در جهان است و به‌طور لحظه‌ای بهره‌مندی مناطق مختلف جهان را از شبکه جهانی اینترنت رصد می‌کند، میزان خسارت ناشی از هر روز قطعی اینترنت را در ایران مبلغی معادل ۳۶۹ میلیون دلار آمریکا برابر با ۴۳۰۰میلیارد تومان تخمین زده است
قطعی اینترنت این روزها به کسب و کارها خسارت بسیاری وارد کرده. گذشته از کسب و کارهای دیجیتال سایر بیزنس های هم خسارت های ملموسی را تجربه کرده اند.
صنعت سینما در این مدت تجربه ای ناخوشایند از آفلاین بودن کاربران به خود دیده است. براساس گزارش ایلنا فروش فیلم های در حال اکران از ۱۸ الی ۲۳ آبان در سراسر کشورحدود ۶ میلیارد تومان بود، اما در هفته ای که اینترنت قطع بود از ۲۴ الی ۳۰ آبان کل فروش به ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان در کل کشور رسید.
برآوردها
همه چیز درباره صندوق ETF | صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله
 
 
در دوران رکود و چالش اقتصادی، این بورس بود که همچنان پررونق نشان می‌داد. حالا دولت می‌خواهد در ادامه سیاست‌های اقتصادی خود، بخش بزرگی از سهام‌ بنگاه‌های دولتی را در بورس عرضه کند. این عرضه در قالب یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله و به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. اینجا درباره این صندوق‌ها و شیوه سرمایه‌گذاری‌اش نوشته‌ایم.
ادامه مطلب
شاید ندونید اما میگم که بدونید
در پی سقوط این هواپیما و اختلال در خطوط پروازی ایران بسیاری از کاروبارها دچار خسارت شدند!
به عنوان مثال ما تا زمانی که خطوط پروازی به روال عادی خودش برنگرده نمیتونیم محصولاتمون رو به کانادا و امریکا و اروپا ارسال کنیم...
نگین حالا وسط عزا فکر کاری!
فقط خواستم بگم اون اشتباه پست قبلی چطور میتونه چه حجم و جه گستره ای از آدمها و نقش ها رو دچار خسارت کنه! چه جانی چه مالی چه معنوی و .... 
رانندگان متخلف در تصادفات دیه می‌گیرند
هیات عمومی دیوان عالی کشور، با صدور رای وحدت رویه خود اعلام کرد که رانندگان متخلف نیز در تصادفات دیه خواهند گرفت، زیرا شخص ثالث محسوب می‌شوند.همه رانندگانی که از سال ۹۰ تا ۹۵ متحمل خسارت جانی یا مالی شدند، به عنوان شخص ثالث می‌توانند از شرکت بیمه خسارت و دیه دریافت کنند.براین اساس این رای حتی چنانچه از سال ۹۰ به بعد رانندگانی که پرونده‌شان مختومه شده باشد و برای خود و نه راننده خسارت دریافت کرده‌ان
جبران خسارت بیمه بدنه در شرایط زیر اتفاق می‌افتد:
•    راننده بیمه‌گزار مقصر باشد.
•    راننده بیمه‌گزار مقصر نباشد ولی خسارتی که از بیمه شخص ثالث راننده مقصر گرفته است کمتر از خسارت وارد شده باشد.
•    راننده خودرو مقصر متواری شود.
•    خودرو زیان دیده در دسته خودروهای گران‌قیمت قرار گیرد.
تحت این شرایط می‌توان از بیمه بدنه خسارت دریافت کرد. فرض کنید در خیابان تصادف می‌کنید و ماشین مقصر فرار می‌کند. اگر بیمه بدنه نداشته باشید باید
صدوق صدقات پلکسی
 
 
صندوق های صدقات پلکسی یا همان (شیشه ای شفاف )
صندوق های تمام پلکسی
صندوق های پلکسی و MDF
در قسمت توضیحات محصول، می توانید ویژگی ها و اطلاعات کافی در مورد صندوق های صدقات پلکسی بدست آورید
بهار پلاست با بیش از 45 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع صندوق صدقات فلزی ، صندوق صدقات پلاستیکی ، چوبی،صندوق پلکسی و… افتخار همکاری با بسیار زیادی از خیریه ها و سازمان های متعدد در شهر های بزرگ همچون اصفهان،تهران،مشهد،شیراز و دیگر ن
جریان سرقت از صندوق امانات بانک فروردین 98
ماجرای سرقت صندوق امانات بانک چیه
اخرین خبرها از سرقت صندوق امانات بانک در فروردین 1398
رئیس پلیس پیشگیرى پایتخت بیان کرد: بانک ها جز برنامه هاى پلیس پیشگیرى است که حتما رصد، پایش و بررسى شوند.
خبرى به کلانترى ما واصل مى شود که یکى از گشتى هاى ما که در خوزه خود در حال ماموریت بودند به موضوعى مشکوک مى شوند و شخصى را مى بینند که وضعیت خوبى ندارد و در حال برداشت پول است به موقعیت اعزام مى شوند و شخص را دستگ
پوشش های بیمه مسافرتی سامان عبارت است از:
. پرداخت خسارت در صورت فقدان بار تحویلی به هواپیما
. پرداخت خسارت در صورت تأخیر بار تحویلی به هواپیما
. ارسال بار مفقود شده بیمه‌گزار در صورت پیدا شدن
. پرداخت خسارت در صورت تأخیر وسیله نقلیه حرکت
هزینه بیمه مسافرتی سامان
به نام خدا
با توکل بر خدای مهربان این بیمه توانسته از سال شروع به فعالیت خود(1384) تاکنون 1200نفر را به عضویت صندوق در آورد که از این بین تعداد بازنشسته ها به 15 نفر و مستمری بگیران ناشی از فوت 19 نفر و تعداد مستمری بگیران ناشی از کار افتادگی به 3 نفر می رسد.
داشتم با دوستم صحبت میکردم و بهش میگفتم با این اوضاع اقتصادی که پیش اومده واقعاً مسافرت رفتن دیگه خیلی سخت شده
دوستم لبخندی بهم زد و گفت همیشه یه راه خوب پیدا میشه حتی تو این اوضاعگفتم مثلاً چه راهی ؟!گفت فقط کافیه بری تو سایت باماگرد و ٦ ماه تو #صندوق سفر ، پس انداز کنیبعد از رسیدن پولت به حد نصاب لازم ، باماگرد یه سفر رایگان متناسب با شرایط دلخواهت و پول پس انداز شُدت ، برات برنامه ریزی میکنه و با امکانات بسیار خوبی که از لحاظ تخفیفی داره تو
 
  با توجه به افزایش گردش مالی در سال جاری (بیش بینی بیش از 3.5 میلیارد تومان) اعضای محترم لطفا دو مورد زیر را رعایت فرمایید تا فعالیت اجرائی صندوق تسهیل یابد.
1 ) بعلت پراکندگی اعضاء و مطابق مصوبات هیات مدیره ، لطفا کنترل موجودی و اقساط خود را از اطلاعات موجود در وبلاگ ، بصورت مستمر انجام دهید تا عملکرد و تراز صندوق بصورت کامل صحه گذاری شود.
2 ) پرداخت بموقع واریزی صندوق
سیل افزون بر سه هزار میلیارد ریال به راه های کرمان خسارت زد
کرمان - ایرنا - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها بر اثر بارندگی های هفته جاری، بیش از سه هزار میلیارد ریال به راه های این استان خسارت وارد کرده است.

احسان عراقی زاده گفت  بیشترین خسارت سیل به محور راور - دیهوک، شهداد - نهبندان و حوزه شهرستان سیرجان بوده که این محورها دچار آب بردگی و تخریب ابنیه ارتباطی و پل ها شده است.
وی اظهار د
تو شرایط کرونا هر کسی یک جوری به هم نوعش کمک می کنه. یه نفر می ره و تو عرصه های میدانی حضور پیدا می کنه . یه نفر هم با پولش ... . البته پولی هم که نداشت . ماهی 500 هزار تومان اجاره ی خونه رو می گرفت و همونو هم یک جا می داد به صندوق قرعه کشی خانوادگی شون . با خودش گفت منم یه کاری بکنم . به مستاجر گفت که این ماه اجارتو نمی خواد بدی. برای پول قرعه کشی هم از پدرش قرض کرد و داد. ماه بعد قرعه کشی بهش افتاد . 5 میلیون و 500 هزار تومان ! هر ماه که پول صندوق 5 میلیون توما
 
با استفاده از عوامل متعددی می‌توانید بیمه شخص ثالث شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. این عوامل عبارت است از:

قیمت: این عامل قطعاً یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در انتخاب است که با بیمیتو می‌توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به قیمت بیمه تمام شرکت‌ها مطلع شوید.
سطح توانگری شرکت بیمه: اینکه موقع پرداخت خسارت شرکت بیمه توان پرداخت خسارت وارد شده را داشته باشد بسیار عامل مهمی است. با استفاده از این عامل نیز
خساراتی که بر اثر نقض قرارداد به طرف قرارداد وارد می‌شود باید جبران گردند، ولی نحوه و شیوة جبران آنها  به طرق مختلفی می‌باشد، این طرق و شرایط آنها در این پروژه بررسی و مطالعه گردیده است.
 
این پروژه در چهاربخش نوشته شده، بخش اول آن کلیات موضوع بیان گردیده است، در بخش دوم مسوولیت قراردادی و ضمانت اجرای آن بررسی گردیده که این بخش خود نیز در سه فصل تنظیم شده فصل اول آن محدوده الزامات قراردادی طرفین عقد بیان گردیده، فصل دوم به بررسی و بیان شرای
     ضمن تبریک سال نو از همکاران عزیز بازنشسته و شاغل که به هر دلیلی از صندوق خـارج شده اند دعوت می گردد با عضویت مجدد به جمع همکاران سابق خود ملحق شوند. لازم به ذکر است سال گدشته بیش از 1.1 میلیارد تومان به اعضای صندوق شهید صوفی وام پرداخت شده است.(رکورد واریز وام در یکسال)
 
پس انداز، کارخیر و دریافت وام     ...........     هر سه در صندوق شهید صوفی
 
در گذشته، برای رفع دغدغه‌های مالی دانشجویان دکترا روزانه، پژوهانه به صورت بلاعوض اختصاص می‌یافت، اما از فروردین 1393 پژوهانه جای خود را به وام ویژه دکتری داد که در آن زمان از سمت صندوق رفاه دانشجویی به دانشگاه ها ابلاغ شد. مطابق شیوه نامه ای که در سایت دانشگاه ها قرار گرفته بود، وام مذکور به صورت قرض الحسنه 4 درصد از طریق بانک توسعه تعاون یا از طریق صندوق رفاه معرفی شد.
از ابتدای سال 95 اداره رفاه در دانشگاه های مختلف با این توجیه که هیچ تفاوتی
❇ درب موتور 405 - ایساکو .... T❇️ دربهای عقب سمند (چپ + راست) .... T❇️ دربهای عقب 206 (چپ + راست) .... T❇️ درب عقب راست 405 .... T❇️ درب موتور پرشیا .... T❇ درب موتور 206 .... T❇ درب موتور سمند (با سوراخ) .... T❇️ درب صندوق عقب پرشیا .... T❇️ درب صندوق عقب سمند LX .... T❇️ درب صندوق عقب 206 SD .... T❇ درب اتاق بار 206 HB .... T❇️ گلگیر جلو 206 (چپ + راست) .... T❇ جاچراغی جلو 206 (چپ + راست) .... T❇ درب های جانبی دنا .... T❇ درب موتور دنا .... T❇ گلگیر عقب وانت - ایساکو .... T❇ گلگیر جلو پیکان - ایساکو .
تعریف و مفهوم صندوق سرمایه گذاری
نهادی مالی است که منابع مالی حاصل از انتشار گواهی سرمایه‌گذاری را در موضوع فعالیت مصوب خود سرمایه‌گذاری می‌کند و مالکان آن به نسبت سرمایه‌گذاری خود، در سود و زیان صندوق شریک‌اند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری بر اساس نوع ممکن است وجوه جمع آوری شده را در انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت، سهام و حق تقدم سهام، پروژه ساختمانی، طلا، ارز و ….که مشخصات آنها در امیدنامه صندوق ذکر شده است سرمایه گذاری می کند. صندوق
بیمه بدنه بطور کلی گروه بیمه اتومبیل جبران کننده خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی از جمله تصادف، آتش‌سوزی و سرقت به اتومبیل مورد بیمه، سرنشینان آن و اشخاص ثالث می‌باشد. علاوه بر موارد فوق شکست شیشه اتومبیل، دفاع از حقوق بیمه‌گزار در مراجع دادگستری و مراجعه به مسئول خسارت، توقف اتومبیل خسارت دیده در مدت تعمیر نیز با دریافت حق‌بیمه اضافی قابل بیمه شدن می‌باشد خسارت‌هایی که در اثر حوادث اتومبیل متوجه اشخاص ثالث می‌شود به موجب بیمه‌نام
صندوق حمایت از کنکورهای 1400
 
صندوق خیریه کمک های نقدی وغیر نقدی درجهت موفقیت دانش آموزان در کنکور
جمع آوری کمک های نقدی جهت خرید کتاب های کمک آموزشی وتست برای دانش آموزان کنکور
 
 
کسانی که تمایل دارند جهت همیاری وهمکاری در این امر معنوی به شماره کارت زیر کمک های نقدی خود را واریز کنند.
 
6037701504727477         بانک:کشاورزی          بنام:مبین درخشیده(رئیس امور مالی صندوق)
 
جهت کمک های غیر نقدی دربخش (تماس با من) درارتباط باشید.
 
 
 جهت عضویت در صندو
قانون ریزش سنگ نما در ایران مالک و ساکنین را   مسئول جبران خسارت وارده می داند باریزش سنگ نما  ساکنان و مالک ساختمان موظف است نمای ساختمان را ایمن نماید  و در اثر ریزش هرگونه خسارت مالی و جانی را قوانین کشور برعهده مالک و ساکنین مشاع می داند.
برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان  از خدمات پیچ رولپلاک می توان استفاده کرد
۱. تعمیم و گسترش بیمه کشاورزان،  روستاییان و عشایر به افراد مشمول 
۲ . جمع آ‌وری و تمرکز کلیه وجوه موضوع صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر
۳ .سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از وجوه جاری و ذخیره شده
۴ . انجام تعهدات موضوع آیین نامه ( شامل مستمری پیری، از کار افتادگی و فوت)
 
به استناد سایت مشاوره حقوق قراردادهای دینا ، در صورتی که متعهد از انجام تعهدات قراردادی خود امتناع کند ، می توان وی را از طریق دادگاه الزام به انجام تعهد نموده و یا از وی خسارت دریافت کرد . برای مطالبه خسارت ناشی از عدم انجام تعهد باید شرایطی وجود داشته باشد ؛ از جمله گذشتن زمان انجام تعهد ، عدم انجام تعهد توسط متعهد ، وجود ضرر و اینکه جبران خسارت به موجب قرارداد ، عرف یا قانون لازم باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مسئولیت قراردادی ب
صندوق کتابی امن سدید مدل English Dictionary قفل رمزدار 
 
برند : Miscellaneous
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
 
 
نقد و بررسی تخصصی
صندوق فوق ضمن داشتن ظاهر زیبا، برای پنهان‌ماندن از چشم سارقان طراحی شده است. این محصول ابعاد کوچکی دارد و با قراردادن آن در کتابخانه و بین سایر کتاب‌ها می‌توانید از اسناد و مدارک و سایر وسایل باارزش خود محافظت کنید. این صندوق با کمک قفل رمزدار باز می‌شود.
صندوق کتابی
 
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
تصاویر بیشتر
همان‌طور که می‌دانید بیمه‌نامه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری برای تمام وسایل نقلیه موتوری است و تمام مالکان انواع خودرو و موتورسیکلت از نظر قانون باید این بیمه را خریداری کنند. اما بیمه بدنه بیمه‌ای اختیاری است و هرکس مطابق صلاح‌دید خود می‌تواند انتخاب کند که این بیمه را داشته باشد یا خیر. این بیمه اختیاری است اما پوشش‌های بسیاری دارد که آن را تبدیل به یک بیمه ارزشمند می‌کند. حتی اگر به دیوار برخورد کنید و خودروی شما خسارت ببیند می‌توانید
بیمه ثالث ایران
بیمه ثالث ایران در گروه بیمه مسئولیت قرار دارد. منظور از شخص ثالث فردی غیر از خود راننده است. زمانیکه در حین رانندگی با فرد دیگر تصادف کنید و مقصر اصلی شما باشید باید خسارت وارد آمده به شخص را جبران کنید. فردی که مورد خسارت قرار گرفته چه خسارت مالی و چه خسارت جانی به عنوان شخص ثالث شناخته می شود.
بیمه ثالث ایران
بیمه ثالث ایران در گروه بیمه مسئولیت قرار دارد. منظور از شخص ثالث فردی غیر از خود راننده است. زمانیکه در حین رانندگی
با توجه به استقبال فامیل از عضویت در صندوق مهرفامیلی و نظر به تکمیل سقف اعضاء در صندوق مهرفامیلی که منجر به عدم عضوگیری جدید شد، در نظر داشتیم با همین تعداد عضو در سال جاری و عدم عضوگیری جدید تا پایان سال کارمان را استمرار ببخشیم.
اما با توجه به درخواست های اعضاء برای افتتاح حساب برای خود و یا فرزندان و اعضاء خانواده، با شرایط ذیل امکان ثبت عضو جدید از اواسط خرداد ماه 99 فراهم خواهد شد.
افرادی که تمایل به عضویت خود یا اعضاء خانواده خود در صندو
یکی از ساده‌ترین معیارهایی که می‌شود برای خرید بیمه بدنه در نظر گرفت این است که در برابر پرداخت چقدر حق بیمه، شرکت بیمه چه مقدار خسارت می‌پردازد. محاسبه بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد و همچنین رویکرد شرکت‌های بیمه در برابر پرداخت خسارت هم می‌تواند یکسان نباشد. اگر بخواهیم مثالی بزنیم برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که ارزش حدودی آن در بازار حدود ۱۰۰ میلیون تومان باشد یکی از بیمه‌های همکار با حق بیمه حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار توما
در قیمت‌گذاری حق بیمه موتور سیکلت رازی مانند شرکت‌های دیگر سه عامل مهم و تأثیرگذار وجود دارد که به شرح زیر است:
سن موتور سیکلت: حق بیمه با سن موتور سیکلت رابطه عکس دارد به این ترتیب که هر چه سن موتور سیکلت بیشتر باشد و به اصطلاح موتور سیکلت مدل پایین‌تری داشته باشد حق بیمه آن کمتر می‌شود.
تعداد سیلندر موتور سیکلت: تعداد سیلندرهای موتور سیکلت با حق بیمه رابطه مستقیم دارد. به این صورت که موتورسیکلت‌های دو سیلندر به بالا حق بیمه بیشتری نسبت
جهت جلو گیری از شیوع ویروس کرونا نیازی به حضور در صندوق بیمه نیستید.
لطفا: برای محروم نشدن از حمایت های بیمه ای دولت، حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارید با مراجعه به سایت زیر، زیر نسبت به دریافت شناسه و پرداخت حق بیمه خود بصورت غیر حضوری اقدام نمایید.به شناسه کاربری و رمز عبور نیازی نیست.
saba.roosta.ir
صندوق بیمه روستاییان و عشایر فراشبند
مرادی
09175914812
به گزارش عصرحباد؛ سید میعاد صالحی در گفت و گو با عصرحباد اظهار داشت: پروژه ی آزاد راه کنار گذر شرق اصفهان در اختیار شخصی بنده نیست و اگر بود می گفتم انجام خواهم داد اما بخشی از این پروژه که به گردن صندوق بازنشستگی هم است و ما تلاش می کنیم که کار به سر انجام برسد.
وی تصریح کرد: من اخلاقا قولی نمی دهم که نتوانم انجام دهم و کوشش می کنم تا به حرف های زده خود عمل کنم و وقتی به تهران برگشتم کار هایی که باید در چند سال گذشته انجام می شده و انجام نشده را پ
✍️ دکتر محمد فاضلی
 ایران امروز سرزمینی است که در آن می‌توانید پولدار خفنی بشوید و این کار را به سرعت هم انجام دهید. قصد دارم در این یادداشت، یکی از راه‌های خفن پولدار شدن به شما هم یاد بدهم، چیزی شبیه آشپزی است. راه‌های خفن پولدار شدن، قسمت اول: تأسیس مؤسسه مالی و اعتباری.
اول، از یک جایی (مثلا اداره تعاون شهرتان) مجوز بگیرید که صندوق قرض‌الحسنه راه بیندازید. اول بگویید فقط می‌خواهم در سطح شهر خودم فعالیت کنم. 
دوم، چند نفر کله گنده و آدم
رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست مجوز رئیس جمهور برای برداشت از صندوق توسعه ملی به منظور تأمین بخشی از هزینه های ناشی از خسارات سیلهای اخیر، جدیت دستگاههای مسئول در پیگیری و جبران خسارتهای مالی سنگین سیل بویژه خسارتهای وارده بر کشاورزان را لازم دانستند و از دولت خواستند که با استفاده از محلهای قانونی موجود، سریعاً اقدامات لازم را آغاز کند و در ادامه پس از جمع بندی وضعیت و در صورت نیاز، برداشت از صندوق توسعه ملی مورد تأیید خواهد بود. http://farsi.kh
با همت و تلاش مسئولین چندین دوره ( از جمله شهید صوفی و مسئولین سابق صندوق ) و همکاری اعضاء ، عملکرد تجمعی صندوق به شرح زیر می باشد.
 
وام پرداختی از اول سال 92 تا شهریور 93  ..........................  393 میلیوت تومان
 
وام پرداختی دوره دهم (از مهر 93 تا مهر 95)  ......................  909 میلیوت تومان
 
وام پرداختی دوره یازدهم (از آبان 95 تا مهر 98)  .................  2106 میلیوت تومان
 
وام پرداختی دوره دوازدهم (از خرداد 98 تا بهمن 98)  ............  747 میلیوت تومان
بیمه بدنه درواقع پرداخت بخش بزرگی از خسارات مالی وارد به خودرو را تقبل می‌کند به‌جز در مواردی که خسارات وارده ناشی از حادثه تصادفی باشند که صاحب وسیله نقلیه در آن مقصر نیست؛ که در این صورت پرداخت خسارت بر عهده بیمه نامه خودرو مقصر خواهد بود.
بیمه بدنه البرز
بیمه بدنه آسیا
اگر می‌خواهید بهترین بیمه شخص ثالث را انتخاب کنید لازم است چند نکته ضروری و مهم را در نظر داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر می‌شود:
قیمت بیمه‌نامه: قیمت بیمه شخص ثالث در بسیاری از شرکت‌های بیمه یکسان است. با این حال با استفاده از بیمیتو، قیمت بیمه شخص ثالث را در بین شرکت‌های مختلف، مشاهده و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. گاهی نیز بیمیتو بر روی این بیمه‌نامه تخفیف‌هایی ارائه می‌دهد که شما از آن‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید.
سطح تعه

توی بهداری پادگان برای کمیسیون دو بخش وجود داره. یک/ کمیسیون بدوی: برای گرفتن استعلاجی‌هایی که بیشتر از ده روز هستن. دو/ کمیسیون ۱۳۴: برای گرفتن خسارت در نتیجه‌ی ضربه و جراحت و ...
چند روز پیش یکی از سربازهای بخش فرهنگی اومد و درخواست کمیسیون ۱۳۴ داد. پاش بخاطرِ ضرب‌دیدگی توی فوتبال بدجور آسیب دیده بود. خودش نمی‌دونست این کمیسیون اصلا چیه و وقتی ازش پرسیدم که از کجا و توسط کی مطلع شده، چیز جالبی گفت. گفت فرمانده‌شون گفته بیاد و درخواست کمی
روش‏‌‌های جبران خسارت در مسیولیت مدنی در واقع، طرق اجرای تعهد فاعل زیان است.تقریبا در تمام نظام‏‌‌های مختلف حقوقی این مطلب مورد توجه قرار گرفته و موادی نیز به آن اختصاص یافته است.در
مقاله حاضر، هدف اساسی بررسی و مطالعه انواع روش‏‌‌های ترمیم خسارت در
حقوق ایران و فقه اسلامی، شناخت روش‏‌‌های مرجح و مقدم دراین نظام‏‌ها و
سایر کشورهای جهان و همچنین حقوق بین الملل است که در نوع خود مطلبی بدیع و
بکر به شمار می‌رود.برای نیل به این مقصو
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، انواع وام دانشگاه آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌ توانند از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و بانک ملی وام بگیرند . دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌ توانند هم از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان این دانشگاه و هم از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و هم از تسهیلات منابع بانک ملی ایران بهره‌ مند شوند . 
تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برای دانشجو
کنسلی بلیط ها بدون خسارت
 
بعد از شیوع ویروس کرونا موجی از نگرانی در کشور ایجاد شد، لذا وزیر راه وشهرسازی طی مصاحبه ای اعلام نمود مسافرانی که برای اسفند ماه ونوروز بلیط یا تور تهیه نموده اند میتوانند بدون جریمه بلیط های خود را از تاریخ 5اسفند لغو نمایند.اما کسانیکه بعداز این تاریخ اقدام به تهیه بلیط نموه اند تابع مقررات کنسلی ایرالاین خواهند بود.از طرفی مسافرانی که بلیط های خود را از اول تا 5 اسفندماه کنسل نموده اند تابع قوانین کنسلی ایرلای
بررسی وضعیت مالی اکثر صندوق های بازنشستگی نشان دهنده این واقعیت است که میزان پرداختی این نوع صندوق ها در دوران بازنشستگی ،حتی کفایت لازم برای یک زندگی متوسط را نیز ندارد .با توجه به اینکه عده کثیری از افراد جامعه بااین مشکل مواجه هستند طراحی بیمه نامه ای با تشکیل سرمایه در صورت حیات میتواند تامین کننده سرمایه ای یکجا در سنین بالا بوده و تاثیر مهمی درافزایش قدرت خرید افراد در دوران بازنشستگی خواهد داشت .
کندن درب قلعه خیبر در کلام امیر المومنین علیه السلام
ابن حمزه طوسی رضوان الله علیه روایت کرده است:
٢٢٤ / ٣ ـ وروى أبو عبد الله الجدلی ، قال : سمعت أمیر المؤمنین صلوات الله علیه یقول : « عالجت باب خیبر وجعلته مجناً لی ، وقاتلت القوم ، فلمّا أخزاهم الله وضعت الباب على حصنهم طریقاً ، ثمّ رمیت به فی خندقهم » فقال له رجل : لقد حملت منه ثقلاً! فقال علیه‌السلام : « ما كان إلاّ مثل جنّتی التی فی بدنی ، فی غیر ذلك المقام » .
ابو عبد الله جدلی گفت از امیر
بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر که به اختصار «بیمه روستاییان و عشایر» نامیده می شود یک صندوق بازنشستگی دولتی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که هدف آن، برخورداری اقشار آسیب پذیر از مزایای بازنشستگی می باشد. عضویت در این صندوق اختیاری است.
ادامه مطلب
بیمه های اتومبیل شامل بیمه بدنه اتومبیل، بیمه نامه حوادث راننده و بیمه شخص ثالث است که خسارات وارده به اشخاص ثالث از بیمه شخص ثالث پرداخت می‌شود.
در بیمه‌ بدنه، خسارت وارده به اتومبیل فرد خاطی و مقصر پرداخت می‌شود و تفاوت آن با بیمه شخص ثالث از این جهت است.
جهاندیده با تاکید بر اینکه بیمه شخص ثالث برای رانندگان اجباری است، ادامه داد: بیمه بدنه یک بیمه اختیاری است اما اگر بدنه و فنی اتومبیل راننده مقصر در سوانح دچار خسارت شود هم با این بیمه
سقف پوشش بیمه شخص ثالث را چقدر در نظر بگیریم؟ این پرسشی است که شاید هنگام خرید یا تمدید بیمه‌ نامه شخص ثالث به ذهن شما هم رسیده باشد. این روز‌ها ماشین‌ ها ارزشمندتر و قطعاتشان گران‌تر شده است.
 
برای همین اگر خدایی نکرده با یک ماشین دیگر تصادف کنید، مبلغ خسارت خیلی بیشتر از قبل خواهد بود. بیمه شخص ثالث در حالت پایه تا سقف ۹ میلیون تومان خسارت‌هایی که به ماشین‌های دیگر وارد می‌کنید را بر عهده می‌گیرد. اگر مبلغ خسارت بیشتر از ۹ میلیون تومان
بر اساس دسته بندی محل مورد استفاده :
 
در بازار شاهد طیف وسیعی از گاوصندوق ها با کارایی و ویژگی های مختلف هستیم. بسیاری از گاو صندوق های موجود در بازار بر اساس محل استفاده از آن ها طراحی و ساخته شده اند. به عبارت دیگر کارایی آن  تنها مختص به یک محیط و شغل می باشد. در ادامه به معرفی برخی از آنها را  با توجه به محل مورد استفاده از آن می پردازیم.
گاوصندوق فروشگاهی : در طراحی و ساخت گاو صندوق های فروشگاهی نکات مهمی باید مورد توجه قرار گیرد. برای مثال
حتما براتون پیش اومده! که فایل ویدئویی داخل صندوق بیان آپلود کرده باشین و به دلیل حجم زیادش مجبور شده باشین حجمش رو اول کم کنین؟ بزارید حدس بزنم، استفاده از نرم افزار های اندروید ، آیفون و یا کامپیوتر برای کم کردن حجم؟ ممم، کم کردن حجم به صورت انلاین؟! خب:) اگر من با یک ترفند جالب دردسر کم کردن حجم رو از سر شما بردارم، چقدر خوشحال میشید؟!
با دو تا کلیک ساده!
با ما در ادامه مطلب همراه باشید!
ادامه مطلب
 مسئولیت محض بانکها برای جبران خسارت افراد ثالث بر اساس تبصره ۵ ماده ۵ مکرر قانون جدید چکاثبات تقصیر بانک برای جبران خسارت لازم نیست بر اساس تبصره ۵ ماده ۵مکرر بانک یا موسسه اعتباری حسب مورد مسئول جبران خساراتی خواهند بود که از عدم انجام تکالیف مقرر در این ماده و تبصره های آن به اشخاص ثالث وارد گردیده است.بنابراین در صورت عدم اجرای به موقع یا ناقص قانون بدون دلیل موجه،افراد زیاندیده می توانند نسبت به طرح دعوا و مطالبه ضرر و زیان علیه بانک ه
صندوق بین المللی پول (IMF) در آخرین نسخه گزارش دورنمای اقتصادی جهان ضمن پیش بینی رشد منفی سه درصدی اقتصاد جهان در سال ۲۰۲۰، قیمت هر بشکه نفت را ۳۵ دلار پیش بینی کرد.
 
به گزارش ایسنا، این وام دهنده جهانی در گزارش ژانویه خود قیمت هر بشکه نفت در سال ۲۰۲۰ را ۵۸ دلار و سه سنت و قیمت سال ۲۰۲۱ را ۵۵ دلار و ۳۱ سنت پیش بینی کرده بود.
قیمت نفت در حال حاضر با وجود توافق اوپک پلاس با کاهش تولید ۹.۷ میلیون بشکه در روز در ماه های مه و ژوئن، پایین تر از قیمت مورد پ
طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت
خسارت بارندگی به دهستان «شعبجره» زرند+تصاویر
بارندگی 24 ساعت گذشته خساراتی به بخش آبرسانی، برق‌رسانی و کشاورزی دهستان شعبجره شهرستان زرند وارد کرد و موجب آبگرفتگی برخی منازل شد.
سیدمیثم ترابی بخشدار یزدان‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ندای زرند اظهار داشت: بارش شدید باران و طغیان رودخانه طی 24 ساعت گذشته موجب آبگرفتگی بعضی از منازل شده و به بخش آبرسانی، برق‌رسانی و کشاورزی این منطقه خساراتی وارد کرده که خوشبختانه
مزیت تعیین خسارت ثابت این است که هر چقدر زمان هم سپری شود، هیچ مبلغی به آن اضافه نخواهد شد، چه یک روز چه چند سال.
معمولاً در اغلب قراردادهای ملکی، به‎ خصوص قراردادهای تنظیمی در آژانس‎های املاک، مبلغی به عنوان خسارت قرارداد تعیین می‎‌شود که دو طرف معامله با توافق بر سر میزان آن و درج در قرارداد، تعهدات خود را به واسطه آن در مقابل یکدیگر تضمین می‎کنند. به‎عبارتی تعیین خسارت در معاملات ملکی ، نوعی ضمانت اجرایی محسوب شده که باعث می‎شود هر ی
هرگاه نکاح ناشی از تدلیس باشد، فریب خورده می‌تواند طبق قواعد مسئولیت مدنی از تدلیس‌کننده مطالبه خسارت کند اعم از اینکه تدلیس‌کننده یکی از زوجین یا شخص ثالث باشد و اعم از اینکه همسر فریب خورده از حق فسخ استفاده کند یا نه. هرگاه شوهر در اثر تدلیس با زنی غیرباکره به جای باکره ازدواج کند و از حق فسخ نخواهد یا نتواند استفاده کند، می‌تواند تفاوت بین مهر با کره و غیرباکره را به عنوان خسارت از تدلیس‌کننده بگیرد و اگر تدلیس‌کننده تفاوت مهر را ند
بسم الله الرحمن الرحیم
 
صفحه تاریخ پهلوی در اینستاگرام با انتشار عکس نوشتی با عنوان " آیت الله مدرس و رضا خان کند ذهن" نوشت:
"مدرس نماینده با شهامتی که تا دوره ششم قانونگذاری آراء درجه نخست تهران به وی تعلق داشت در پایان انتخابات دوره هفتم، چنین وانمود کردند که حتی یک رای هم در صندوق به نام وی نبوده، که خوانده شود. وی ضمن نطق مبسوطی که راجع به انتخابات دوره هفتم ایراد کرد، اظهار داشت: اگر باور کنیم که تمام مردم تهران به من رای ندادند، ولی خودم
- شرایط⬇️
✍️مطابق ماده 522 قانون آیین دادرسی مدنی، طلبکار می تواند علاوه بر دریافت اصل طلب خود، بابت تأخیر بدهکار در پرداخت بدهی، از وی خسارت تأخیر تأدیه (دیرکرد) بگیرد. اما برای این کار چند شرط وجود دارد:
طلب از نوع وجه رایج (پول) باشد. پس برای مثال، بابت مواد شیمیایی، محصولات صنعتی، مواد غذایی و ... نمی توان دیرکرد گرفت. طلبکار از بدهکار درخواست نموده باشد که طلب وی را بدهد. بهترین راه برای این کار، ارسال اظهارنامه است. همچنین تقدیم دادخواست
بیمه پول در صندوق : دراین نوع بیمه وجوه نقد و اوراق بهادار موجود در صندوق و خزانه بانک ها، موسسات و شرکت ها در تمام شبانه روز در مقابل خطر ناشی از سرقت اعم از مسلحانه و غیرمسلحانه تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.


بیمه پول در راه : در این بیمه وجوه درحین نقل و انتقال بیمه گذار در مقابل خطرات آتش سوزی، انفجار، صاعقه و سرقت اعم از مسلحانه یا غیرمسلحانه تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

بیمه انرژی

بیمه بدنه کشتی
سال‌ها پیش یکی از مدیران ارشد یک شرکت نفتی تصمیم اشتباهی گرفت و به همین سبب بالغ بر دو میلیون دلار خسارت بر آن شرکت وارد شد. جان دی راکفلر مدیرعامل وقت شرکت بود.
روزی که خبر خسارت در شرکت پیچید بیشتر مدیران شرکت به بهانه‌های مختلف می‌کوشیدند تا از مدیرعامل دوری کنند تا مورد خشم و غضب او واقع نشوند.تنها کسی که آن روز جرأت کرد به دیدار مدیرعامل برود شخصی به نام ادوارد تی‌بدفورد بود. او یکی از شرکای شرکت بود و خوب می‌دانست که باید خود را برای ش
جهت هدایت به صفحه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان ، روی عکس زیر ضربه بزنید:
ثبت نام مرحله دوم اینترنتی وام ضروری (7 میلیون تومانی) بازنشستگان کشوری از امروز،وشنبه، اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. 
 
▫️بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند به مدت یک ماه با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.
شاید تابحال برایتان پیش آمده باشد که ایمیلی را به صورت اتفاقی از آیفون و یا آیپد خود حذف کنید. اما نیازی به نگرانی نیست چرا که عملیات بازگردانی ایمیل مفقود شده در دستگاه هایی که سیستم عامل iOS دارند بسیار راحت و ساده است.
 
ما امروز با آموزش نحوه بازیابی ایمیل حذف شده در آیفون و آیپد این کار را برای شما ساده تر کرد ایم. همینطور جدا از بازیابی ایمیل حذف شده، نحوه پاک سازی صندوق پست الکترونیکی را هم آموزش خواهیم داد. چرا که صندوق پستی ایمیل کاربرا
خسارت ۴۷۰ میلیارد ریالی سیل به کشاورز‌ی زرند
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت:بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال خسارت در اثر سیل و بارندگی‌های فروردین ماه به بخش های مختلف کشاورزی این شهرستان وارد شده است.

به گزارش خبرنگار ندای زرند، علی زارعی مدیر جهاد کشاورزیشهرستان زرند گفت:
بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال خسارتدر اثر سیل و بارندگی‌های فروردین ماه به بخش های مختلف کشاورزی از جمله زراعت، باغبانی، دام و آب و خاک این شهرستان وارد شده است.
وی با بیان
  
آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که وضعیت اقتصادی شما در آینده چگونه خواهد بود؟ در زمانی که دیگر توان کار کردن نداشتید، یا به علت حادثه‌ای، امکان ادامه فعالیت اقتصادی و کسب درآمد برای شما میسر نبود، چگونه می‌خواهید از پس هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌تان برآیید.
 
بیمه شدن نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، راهکار پیشنهادی ما، برای آرامش اقتصادی شما، کشاورزان، روستاییان و عشایر عزیز کشور در آینده است. با بیمه شدن ن
بیمه مسئولیت مدنی وحرفه ای بیمه گذار (مربی وناجی) درقبال استفاده کنندگان ازاستخر ودریا وشاگردان تحت امر آموزش شنا،بدین معنی که چنانچه براثر قصور ,سهل انگاری واهمال بیمه گذار درنتیجه اجرای وظایف قانونی خود (براساس آیین نامه ودستورالعمل های سازمان تربیت بدنی وقرارداد منعقده باکارفرما)خسارت جانی به افراد مذکور واردآید, بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گذار ودر صورت لزوم مطابق با رای مراجع قضایی ,نسبت به جبران خسارت تا سقف تعهدات مندرج درجد
شمارش آرا مجلس در بعضی از حوزه های انتخاباتی با جمعیت زیاد و درنتیجه  نمایندگان بیشتر مجلس مثل تهران خیلی طول می کشه. اما وزارت کشور می تونه خیلی منتظر نمونه و خیلی سریع جواب اولیه ای رو اعلام کنه که با دقت 98 درصد (یعنی تقریبا 100درصد!!!) مطمئن باشه.
روش کار هم اینه که فرض کنیم در صندوقی 2000 رای انداخته شده و یک نماینده در این صندوق مثلا 600 رای (30 درصد آرا رو داره).حالا اکر فقط 10 درصد آرا این صندوق به طور تصادفی انتخاب بشه و  آراء  شمرده بشه؛ به احتما
مراحل اساسی حمل بار به ترکیهبازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان پیش از حمل بار و حمل اثاثیه به ترکیهدر این مرحله اثاثیه شما مورد بازدید کارشناسی قرار گرفته است و کارشناسان ما بصورت حضوری کارشناسی بار در محل را انجام میدهند. در مورد چگونگی بسته بندی آن ها به شما مشاوره رایگان داده می شود. همچنین مقدار تخمینی هزینه ارسال اثاثیه به ترکیه نیز به شما اعلام میشود. حتما پس از بازرسی و پیش از تحویل اثاثیه برای ارسال به ترکیه در خصوص هزینه حمل اثاثیه م
 
قالَ الصّادِقُ علیه السلام: عَلى بابِ الْجَنَّةِ مَکْتُوبٌ: اَلْقَرْضُ بِثَمانِیَةَ عَشْرٍ وَالصَّدَقَةُ بِعَشْرَةٍ … امام صادق علیه السلام فرمود: بر درب بهشت نوشته شده است: قرض دادن هیجده برابر پاداش دارد و صدقه ده برابر.قابل توجه همشهریان عزیز:باعرض سلام و احترام بحضور شما عزیزان  به یاری خداوند متعال وهمت خیرین، حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهرانپارس نسبت به راه اندازی صندوق قرض الحسنه اقدام نموده است . لذا ضمن تشکر از خیرین محترم
پریشب به مشاورم گفتم میخوام نوروفیدبک رو تست کنم ظرف سی ثانیه پیام داد که با همکارم صحبت کردم بیا ببینتت اول هم گفت نوروفیدبک یه کم جنبه تجاری داره و هر جایی بری ممکنه سرت کلاه بزارن. منم اول گفتم نه و نمیشه و اینا بعد که یه کم اصرار بیطرفانه کرد گفتم اوکی برام وقت تنظیم کنید.
پنجشنبه زنگ زدن شنبه بیا .منم گفتم اوکی.
هر چقدر فکر کردم دیدم دیدن این مشاور برای یه جلسه بی معنیه و من نه میخوام و نه حوصله دارم که بخوام از اول شروع کنم اونم وقتی واقعا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها