نتایج جستجو برای عبارت :

مردم جهان خواستند که در مورد "کمبود غذا در سایر کشور ها " نظر بدهند ؟!

ولی کسی نظر نداد
چون مردم آفریقا نمیدانستند " غذا " چیست !
مردم آسیا نمیدانستند "نظر" چیست !
مردم اروپا نمیدانستند "کمبود" چیست !
و مردم آمریکا نمیدانستند "سایر
کشورها" چیست؟
تصاویر از روستای قاسم آباد تهرانچی
[عکس 620×414]
مشاهده مطلب در کانال
کمبود آب را جدی بگیریم
علی رغم بارندگی های سیل آسا در سال گذشته بر خلاف تصورات همچنان نام ایران جزو 10 کشور برتر پر تنش آب در سراسر جهان دیده می شود، و آمارها بیانگر افزایش 4/5 درصدی مصرف آب نسبت به سال قبل در کشور است.
 
منبع : سایت جام جم آنلاین
 
10 کشور که قدبلندترین و قدکوتاه ترین مردم جهان را دارند
در اینبخش با 10 کشور کـه قدبلندترین و قدکوتاه ترین مردم جهان را دارند، آشنا می‌شویم. جدول میانگین قد کشورها طبق معمول یک جدول ثابت اسـت، اقلیم و سبک تغذیه و زندگی در رشد قد ملت ها تاثیر دارد، بسته بـه نوع اقلیم ها در مدت زمان طولانی حتی نژاد انسان نیز دستخوش تغییر می‌شود. در ادامه این مطلب ابتدا 10 کشور قدبلند و سپس با 10 کشور قدکوتاه آشنا میشویم. با پارس ناز همراه باشید.
 
ایسلند
 

ادامه مط
ویتامین و مواد معدنی که کمبودشان در بدن حال روحی تان را بهم میریزد
کمبود ویتامین و مواد مغذی ضروری در بدن می تواند باعث تضعیف روحیه در افراد شود. آیا می دانستید که افسردگی، اضطراب و تغییر روحیه به طور مداوم یا دیگر مشکلات رفتاری به دلیل کمبود این ویتامین ها می باشد؟ تقریباً یک پنجم از جوانان در جهان دچار این کمبود ها هستند و بسیاری از افراد در دنیا احساس اضطراب و افسردگی و دیگر مشکلات ذهنی را دارند.
حال در این قسمت از سلامت نمناک 8 مورد ا
مالیات این روزا یکی از اصلی ترین بحثهای مطروحه توسط دولت است. می گن دیگه راهی غیر از کسب درآمد از مالیات باقی نمانده است. خب آنطور که من می دانم مالیات را از درآمد مردم می گیرند و با کمک به افزایش درآمد مردم، از آنها مالیات بیشتری اخذ می کنند. 
در حال حاضر وضعیت چگونه است؟
 
هر روز درآمد اکثر اقشار جامعه کمتر از روز قبل است. چرا؟ به این دلیل که به دلایل مختلف مملکت در رکود بی سابقه قرار دارد. در این شرایط چطور باید مالیات را بیشتر کرد؟
این موضوع
کمبود منابع در یک تعارض، مردم اعتقاد دارند که منابع کافی برای پیشرفت وجود ندارد. مشخص ترین مثال کمبود منابع پول است، که باعث بسیاری از تعارض ها به حساب می آید. اگر کسی بخواهد برای افزایش دسمتزد یا خوش خدمتی به رئیس پول کمتری خرج نماید و یا با استفاده از آن به گسترش…
ادامه مطلب
علائم و نشانه های کمبود کلسیم در بدن
کمبود کلسیم در بدن می تواند در آینده برای شما مشکلات زیادی ایجاد کند یکی از عوارض کمبود کلسیم پوکی استخوان است
در ادامه شما با نشانه های کمبود کلسیم در بدن و روش افزایش کلسیم در بدن آشنا خواهید شد
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
جدیدترین کشور جهان کدام است ؟این گونه نیست که تعداد کشور های جهان دائما در حال افزایش باشد ، همچنین اگر یک نهاد سرزمینی، خود را به عنوان یک کشور مستقل اعلام کند ، کشور های دنیا به آن به چشم یک کشور جدید نگاه نمی ‎کنند. چنانچه در بخش سرگرمی و گوناگون نمناک می خوانید جدید ترین کشور شناخته شده بین الملی در جهان ، کشور افریقایی سودان جنوبی است که در تاریخ 9 ژوئیه 2011 استقلال خود را اعلام کرد و بعد ها به عنوان عضو جدید سازمان ملل شناخته شد.

ادامه مط
 
طلا فلز گران بهایی که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد؛ عده ای از آن برای سرمایه‌گذاری و عده‌ای از آن برای تزئین و زیبایی استفاده می کنند اما مصرف آن در برخی از کشورهای جهان بیش از استاندارد جهانی است.
به نقل از بیزینس اینسایدر، خرید طلا رابطه مستقیمی با فرهنگ یک ملت دارد به طوری که در بسیاری از کشورها مردم با توجه به رویدادهای فرهنگی و یا شخصی به خرید طلا روی می آورند.
در عین حال که خرید طلا با فرهنگ یک کشور رابطه تنگاتنگی دارد با اقتصا
هشدار کرونا به جهان است
                                                  گویا که به هشدار نهان است
ویروس کرونا ز پلیدی است
                                                  از همره دامان سعودی است
 
 
 
شک بر چه سزاوار که این بار تنیدند
                                                       از هول حلیمی و به دیگی که رسیدند
شک بر چه که دین از کفشان رفت
                                                       آیا دل ما را که شکستند،شنیدند؟
(وی
از همه دستگاه های کشور تقاضا میکنیم که با احساس مسئولیت با وزارت بهداشت که در این زمینه در صف مقدم قرار دارد، همکاری کنند، همه امکانات را در اختیار آنها بگذارند. ما البته از نیروهای مسلح و دستگاه هایی که مرتبط با دفتر ما هست هم خواستیم که آنها هم در این زمینه همه امکاناتشان را در اختیار مردم قرار بدهند/ این حادثه فقط در کشور ما پیش نیامده، ما برای گرفتارشده های در کشورهای دیگر هم از خدا طلب عافیت میکنیم و میخواهیم که خداوند ان شاءالله به آنه
خطرات کمبود فریتین خون
فریتین (Ferritin) نوعی پروتئین در بدن انسان است که آهن را در خود ذخیره می کند و زمانیکه بدن نیاز به آهن دارد آن را آزاد می کند درست مانند یک حساب پس انداز بانکی که پول های مازادمان را در حساب پس انداز نگهداری می کنیم و هنگام نیاز برداشت می نمائیم.
بنابراین میزان موجودی فریتین در بدن معادل است با میزان موجودی آهن بدن. زمانی که جذب آهن به هر دلیلی ضعیف باشد و یا خونریزی نهفته و ناشناخته داشته باشیم و یا بانوان در سنین قبل از یائ
در دیدار اعضای مجلس خبرگان: تحریمهای ثانویه ای را که آمریکا اجرا کرد، اروپایی ها پایبند به آن تحریمهای ثانویه ماندند و هیچ قدمی بر نداشتند. بعد از این هم بنده تصور نمیکنم، که اینها کاری برای جمهوری اسلامی انجام بدهند، ما باید به کلی از اینها قطع امید کنیم؛ حالا ارتباط، تعامل و رفت و آمد ایرادی ندارد، قرارداد خواستند ببندند اشکالی ندارد، لکن مطلقاً به اینها نمیشود اعتماد کرد و در همه تعهدات خودشان اینها نقض عهد کردند.
‍ وضعیت  کمبود کپسول گاز درفاریاب این تنها واحد رسمی صنفی کپسول گاز در فاریاب است که به لحاظ هجوم جمعیت متقاصی در شب این سوخت مورد نیاز اقدام به توزیع نموده استسرمای شدید از یکطرف استفاده خودروهای گازسوز از طرفی دیگر یکی از عواملی  است که مردم فاریاب را دچار مشکل کرده است در گفتگویی که با متقاضیان داشتیم اغلب از توزیع کپسول گاز به خودرهای دوگانه سو
ادامه مطلب
کمبود ویتامین B5 بسیار نادر است زیرا این ویتامین تقریباً در همه نوع مواد غذایی وجود دارد. در کشورهای توسعه یافته، این کمبود بسیار نادر است زیرا بیشتر افراد کالری توصیه شده روزانه را دریافت می کنند و به ندرت دچار سوء تغذیه می شوند. با این وجود، کمبود آن ممکن است هنگام ترکیب با سایر کمبودهای ویتامین B ایجاد شود.
بیخوابی
تحریک پذیری
سردرد
افسردگی
خستگی
گرفتگی عضلات
احساس سوزش در پا
عفونتهای تنفسی فوقانی
استفراغ
مشکلات دستگاه گوارش (GI)
علائم معم
وقتی در سال ۱۲۹۶ تا ۱۲۹۸ بدلیل جنگ جهانی اول در ایران قحطی آمد احمد شاه دستور داد تمام آذوقه گندم و جو و حبوبات و قند و شکر و چای را در انبار احتکار کنند و به قیمت روز به مردم بفروشند آن هم در صف وقتی دلیل آن را پرسیدند گفت:
احمد شاه ۷ کرور [ ۳/۵ ] میلیون تومان از بانک استقراضی روس و انگلیس قرض کرد و رفت
وقتی رجال کشور از او خواستند به کشور برگردد
گفته بود کلم فروشی در فرنگ
شرافت دارد بر تخت طاوس کاخ گلستان
ملتی که به صف عادت کند در صف میمیرد
امید
آموزش و پرورش:
نه فقط درتهران بلکه بطور کلی با کمبود شدید نیرو در شاخه معلمی مواجهیم که تلاش می‌کنیم این کمبود را جبران کنیم.
با این حال هشدارهایی مبنی بر وقوع سونامی کمبود معلم در ۵سال آتی داده می‌شود که باید آن را جدی گرفت/ایسنا
@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
هشدار کرونا به جهان است
                                                  گویا که به هشدار نهان است
ویروس کرونا ز پلیدی است
                                                  از همره دامان سعودی است
 
 
 
شک بر چه سزاوار که این بار تنیدند
                                                       از هول حلیمی و به دیگی که رسیدند
شک بر چه که دین از کفشان رفت
                                                       آیا دل ما را که شکستند،شنیدند؟
 
ا
شورای نگهبان نبایستی تحت تأثیر هر چیزی(از جمله فشار های سیاسی ، مصلحت اندیشی ها و ..) افرادی را تأیید صلاحیت کند. شورای نگهبان باید با این فرض که شاید مردم به این افراد مشکوک رأی بدهند، پرونده آنها را بررسی کند.
به هر حالی بخشی از اعماد مردم سر صندوق های رأی به شورای نگهبان به دلیل تأیید اساسی کاندیداها و بخش دوم حاصل از تحقیق ثانویه در مورد کاندیداهای اصلح است.
پیامرسان های ایرانی، از مصادیق تولید ملی هستند و دولت و مردم موظف هستند مثل سایر کالاهای ایرانی، از پیامرسان های داخلی هم حمایت کنند. البته مسئولیت دولت در این زمینه سنگین تر است و متأسفانه، کوتاهی او هم تا امروز بیشتر بوده.
وقتی شخص وزیر که بارها از طرف رهبری در مورد حمایت از پیامرسان های داخلی و شبکه ملی اطلاعات تذکر گرفته، از تریبون سیما -که ادعا می کنند تحت کنترل دفتر رهبری است و چنین است و چنان است- به صراحت می گوید که پیامرسان های داخلی
کمبود ویتامین چه بلایی سر طوطی شما میاورد
- کمبود ویتامین A با عوارضی نظیر چشم های اشک آلود ، ملتهب بودن پوست داخلچشم و دهان ، اختلالات قوه بینایی و در صورت شدت آن با بروز لایه های روی چشم ها همراه خواهد بود . رشد نابسامان جوجه ها ، دیر بهبود یافتن زخم ونطفه نداشتن ازجمله سایر علائم کمبود ویتامین A می باشد
ادامه ی پست در ادامه مطلب....
ادامه مطلب
عنصر "روی" به عنوان یک ماده معدنی ضروری، عملکردهای مختلفی در بدن دارد که تقویت سیستم ایمنی و کمک به تقسیم سلولی از جمله آن‌هاست.


به گزارش : علائم کمبود "روی" در بدن کاملاً عمومی و کلی هستند و به همین دلیل این امکان وجود دارد که فرد به آن‌ها توجه نداشته باشد.
ادامه مطلب
کمبود آهن هنگامی اتقاق می‌افتد که بدن به میزان کافی مواد غذایی حاوی آهن دریافت نکند. فقر یا کمبود آهن افراد را با مشکلاتی نظیر کاهش غیرعادی گلبول‌های قرمز خون مواجه می‌کند. بسیاری از مشکلاتی که افراد به طورمتداول در زندگی تجربه می‌کنند ناشی از عدم تغذیه مناسب و ابتلا به فقر آهن است. این مسئله به خصوص درکودکان به بروز مشکلات جدی می‌انجامد. در ادامه این مقاله به دلائل و علائمی که به شما در تشخیص فقر آهن کمک می کند اشاره خواهیم کرد. 
برای در
پ ن: خطاب من به مفسدان اقتصادی: راحت به فساد خود ادامه دهید؛ انگار خود ملت می‌خواستند که فساد اقتصادی رواج داشته باشد.
پ ن: خطاب من به رئیسی: تو گفتی فقر را لمس کردم، شاید مردم از بس دورغ شنیده بودند، دیگر حرف راست را باور نمی‌کردند. و جالب این است که الان می‌گویند: اگر مسئولین قشر غنی جامعه باشند ، حرف و درد مردم را نمی‌فهمند.
خدایا این مردم را چه شده؟ تو آگاهی....من نمیدانم....
#خانه_دوست #مفسد_اقتصادی #رئیسی #فقر #درد_مردم #مسئولین_بی_درد #اشرافی_
⭕️ طوماری از آنچه #انقلاب بر سر ایران آورد
‼️چهل سال است به ما القا می کنند که شما نمی توانید، شما بدترین مردم جهان هستید، شما فاسدترین مردم و مسئولان جهان را دارید، شما بدبخت ترین و افسرده ترین مردم جهان هستید... ☝️ پس بیایید مروری متفاوت بکنیم بر خودمان و آنچه امروز هستیم
ایران؛ در زمره امن ترین کشورهای جهان (طبق رده بندی دو موسسه معروف انگلیسی بنام «انترنشنالsos» و «کنترل ریسک»)
ایران، قطب پزشکی خاورمیانه
ایران؛ کشوری که نامی از آن در ل
مردم غیور اهواز با حضور پر شور خود در راهپیمایی اقتدار و امنیت؛ اختشاش گران و اشرار و آمریکایی ها را ناامید کردند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امروز مردم غیور اهواز با حضور پرشور خود در راهپیمایی اقتدار و امنیت اغتشاشگران و حامیان استکباری آنان را نا امید کردند.
در روزهای گذشته در برخی شهرها به بهانه برخی اعتراضات و گلایه‌های بر حق مردم گروهی از آشوب گران و اغتشاشگران که هدفشان بر هم زدن امنیت و آرامش کشور بود دست به تحرکاتی زدند که
کانادا یکی از کشورهای مورد علاقه دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل است. دانشگاهها و کالج های کانادا در سطح جهانی بسیار معتبر هستند. در سال 2018 نزدیک به 370000 دانشجوی بین المللی ( بیش از 10000 نفر ایرانی )در این کشور مشغول به تحصیل بوده اند. 26 دانشگاه کانادا در بین 1000 دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی سال 2020 قرار دارند. 
کشور کانادا یک کشور امن با نرخ جنایت پایین است و سیاست های این کشور بسیار مهاجر پذیر است . زندگی در این کشور در بین کشورهای جهان رت
کتاب شادخواری در رابطه با ارتباط غذا و گروه خونی منتشر شد غذاهایی که با هم نباید خورد مثل لوبیا با تخم مرغ یا لوبیا با پیاز یا لوبیا با سیر که در باغچه هم نباید در کنار هم کاشته شود مصرف غذاهایی که سبب کمبود مواد معدنی در بدن می شود مثلا قهوه سبب کمبود پتاسیم و کاهش روی یا زینک در بدن می شود کمبود پتاسیم سبب تپش قلب و اسپاسم عضله می شود و کمبود روی باعث کاهش حس چشایی و بویایی می شود که باعث می شود مصرف نمک و فلفل به غذا زیاد مصرف شود اما مهمترین ض
 
امام خامنه‌ای: هرکس کشور و امنیت را دوست دارد، رأی بدهد/هرگز نمی‌گویم چه کسی را انتخاب کنید
 
♦️رهبرمعظم انقلاب، امروز:اصلی‌ترین مظهر حضور مردم، در انتخابات است. من هرگز نمی‌گویم فلان‌کس را انتخاب کنید و فلان‌کس را انتخاب نکنید اما می‌گویم سر صندوق حاضر بشوید و رأی بدهید. هرکس کشور و امنیت را دوست دارد باید سر صندوق حاضر بشود.
♦️مردم می‌دانند که نظام جمهوری اسلامی برای عزت و #امنیت و پیشرفت آن‌ها دارد تلاش می‌کند.
♦️نظام جمهوری ا
 

روح‌الله مهرجو ‪- استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه اجتماعی ‬ یکی از جنگ‌هایی که این روزها علیه ایران اسلامی در جهان صورت می‌گیرد، جنگ‌ رسانه‌ای است که کمپانی‌های بزرگ رسانه‌ای جهان از جمله بی‌بی‌‎سی، سی‌ان‌ان و ... به دو صورت مستمر و فوق‌العاده به انجام می‌رسانند. مساله ایران برای رسانه‌های مختلف جهانی یکی از جذاب‌ترین موضوعاتی است که همواره فعالان رسانه‌ای به آن توجه دارند و به عنوان یکی از سوژه‌های خاص که مورد توجه مردم سراسر ج
اکبر ابدالیرهبر انقلاب در پیام نوروزی شان رونق تولید را کلید حل مشکلات کشور از جمله حل مشکل کاهش ارزش پول ملی بیان کردند. این بدان معناست که تورم یا همان کاهش قدرت خرید مردم (یا به اصطلاح عموم مردم گران شدن کالاها) در کشور با رونق تولید کنترل خواهد شد. در چند یادداشت این موضوع را بررسی می کنیم: یکی از دلایل اصلی کاهش ارزش پول ملی رشد بالای #نقدینگی است. وقتی رشد نقدینگی سریع‌تر و بیشتر از رشد #تولید_ملی باشد یعنی همین مشکلی که در چند سال اخیر با
فرآیند تولید محصولات الیماپروگلاس با جدیدترین تکنولوژی براق سازی ام دی اف در جهان انجام میشود . متاسفانه بدلیل پیچیده بودن فرمولهای مواد ام دی اف های فوق براق با تکنولوژی UV در کشور ما هنوز هیچ شرکتی موفق به ساخت لاکهای UV مورد استفاده ام دی اف های فوق براق نشده به همین دلیل الیماپروگلاس همه مواد مورد استفاده را از خارج از کشور تامین میکند . الیماپروگلاس تقریبا با همه شرکتهای معتبر سازنده لاک و مواد UV در جهان کار کرده و لاکهای UV متنوعی را مورد
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سال 57 رسما انقلاب اسلامی وارد فاز جدیدی از خودش شد! یعنی حکومت داری... خیلی ها تصور میکردند و میکنند که چون حکومتی جابجا شد به معنی پایان یافتن یک انقلاب می‌باشد... و این حجم از دشمن تراشی با جهان کاری بس بیهوده و بهتره بگم کاری بسیار بد میباشد که موجب عقب افتادگی کشور شد...(همین اول بگم که اصلا نمیخوام که منکر وضعیت بد موجود در کشور بشم)
اما واقعا انقلاب اسلامی یعنی چی؟ آیا انقلاب بر
#جلواتی از سلطه سلاطین دارو در کشور می‌گوید:
در سال ۶۸ و در اوج مصرف دارو در کشور، سرانه مصرف ۱۳/۶ دلار بوده که در سال ۹۳ این رقم به ۶۴ دلار رسیده، یعنی حرکت #مافیای_دارو به سمت داروهای #برند بوده است در حالی که در خیلی از کشورهای جهان تجویز داروی برند #جرم است.
برخی برای منافعشان کمبود تصنعی دارو در کشور ایجاد می‌کنند. صنعت غذا و دارو از ابتدای انقلاب تاکنون حداکثر در دست ۵۰ نفر است!
برخی به طور مداوم بین بخش خصوصی و دولتی در چرخش هستند که با #
محدود بودن منابع انرژی به چالشی جدی در عصر حاضر تبدیل شده است. برق یکی از مهم ترین انرژی های پاک است که می تواند برای یک اقتصاد در حال توسعه مانند ایران اهمیت بسزایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ویژوال کپیتالیست، برق در عصر حاضر یکی از نیازهای اساسی جوامع است و شاید باورنکردنی باشد که در حال حاضر ۱۶ درصد جمعیت کره زمین یا به عبارتی ۱.۲ میلیارد نفر به این انرژی دسترسی ندارند.
در حال حاضر ۱۰۰ و یا حداقل ۹۵ درصد مردم اکثر کشو
در حال حاضر همه گیر جهانی رمان coronavirus بیش از 168000 نفر را در سراسر جهان کشته است.
براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط مرکز علم و مهندسی سیستم ها در دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 2.4 میلیون نفر در سراسر جهان به COVID-19 مبتلا شده اند ، بیماری ناشی از ویروس تنفسی جدید. اعتقاد بر این است که تعداد واقعی به دلیل کمبود آزمایش ، بسیاری از موارد گزارش نشده و ظن موجود در مورد اینکه برخی از دولتها دامنه شیوع شیوع کشورهای خود را پنهان می کنند بسیار بیشتر است.
ادامه م
من میخوام عنوان بی خیالترین مردم جهان رو در این روزهای سخت کرونایی به بعضی مردم بی خیال ایران اعطا کنم والا .
 
یعنی مردم جهان اینقدر سلامتیشون واسشون مهمه که توخونه میمونن اون وقت مردم ایران هم دارن بی خیال تو خیابون میچرخن خرید میکنن مسافرت میرن سیزده بدر میرن خلاصه نه به فکر خودشونن نه به فکر یه بنده خدای دیگه .
 
بابا لا اقل جون خودتون واستون مهم نیست جون یکی دیگه واستون مهم باشه اینقدر بی ملاحظه نباشین .
 
 
++ نمیدونم حقیقت داشته باشه یا ن
فرآیند تولید محصولات الیماپروگلاس با جدیدترین تکنولوژی براق سازی ام دی اف در جهان انجام میشود . متاسفانه بدلیل پیچیده بودن فرمولهای مواد ام دی اف های فوق براق با تکنولوژی UV در کشور ما هنوز هیچ شرکتی موفق به ساخت لاکهای UV مورد استفاده ام دی اف های فوق براق نشده به همین دلیل الیماپروگلاس همه مواد مورد استفاده را از خارج از کشور تامین میکند . الیماپروگلاس تقریبا با همه شرکتهای معتبر سازنده لاک و مواد UV در جهان کار کرده و لاکهای UV متنوعی را مورد
کمبود روی می‌تواند با آفت‌ دهان مرتبط باشد. بنابراین مصرف مکمل روی
می‌تواند مشکل را حل کند. اما باید یادتان باشد؛ مصرف طولانی‌مدت قرص زینک
باید حتما تحت نظر پزشک باشد.آزمایشات اولیه‌ی انجام شده در این زمینه نشان
می‌دهد: مصرف روزانه‌ی مکمل‌های حاوی ۱۵۰ میلی‌گرم روی، تعداد دفعات
آفت‌زدن را از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد کاهش می‌دهد. افراد مورد آزمایش قرار
گرفته که دارای کمبود روی بودند، با انجام این تست پیشرفت قابل توجهی در
بهبود آفت دهان
•● عزیزان من! بنده امروز دو چیز را بسیار مهم شمردم: یکى تشویق مردم و مهارت دادن به آن‌ها براى شرکت در سازندگى، و دیگرى تهذیبِ اخلاقِ مردم و دیندار کردن آنها.
مردم باید دیندار شوند؛ متعبّد و معتقد شوند؛ تقوا و حالت پرهیز از گناه و خداترسى و مراقبت از نفس، باید در بین آن‌ها عمومیت پیدا کند. این، به وسیله‌ى علماى دین محقّق مى‌شود.
•●  اگر امروز علماى دین، کار علمى و تحقیقى را در حوزه‌هاى علمیّه انجام دادند، علماى شهرستان‌ها، ضمن این‌که در
مورد جدید فوت بر اثر کووید-۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در چین گزارش نشده است کمیته ملی سلامت در چین اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در کشور گزارش نشده است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کمیته ملی سلامت در چین در مدت ۲۴ ساعت گذشته مورد جدیدی از فوت بر اثر بیماری کووید-۱۹ گزارش نشده که این وضعیت از ماه ژانویه سابقه نداشته است.
کمیته ملی سلامت در چین همچنین اعلام کرد: ۳۲ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ شناسایی شده که
 
کمبود ویتامین D ‌یا همان هدیه آفتاب چه بلایی سر ما می‌آورد؟ کدام بیماری‌ها با کمبود این ویتامین مرتبط هستند؟ با مجله دلتا همراه باشید.
ویتامین D یا همان ویتامین آفتاب که نبود آن تقریبا تمام ارگان‌های حیاتی بدن را به هم می‌ریزد. اصولاً  ویتامین‌ها یکی از ضروریات بدن هستند که به هم خوردن میزان تعادل آن‌ها سلامتی بدن را به خطر می‌اندازد و دقیقا همین موقع است که بیماری‌ها به بدن شما حمله می‌کنند.
درواقع، ویتامین D برای سلامت استخوان و تع
مَردم منم ، اسباب هیاهو شده ام
هرجا که نیاز بوده من رو شده ام
برجام دوپهلوی سیاست مردان
وقت ظلمات نیمه شب رو شده ام
.
کانون تمام گفتگوهای جهان
بازیچه شهر آرزوهای جهان
سربسته تر از پیام سرّی در جنگ
پیچیده چنان بگو مگو های جهان .
زن بودن در جهان مردسالار کار دشواری است ولی زن بودن در جامعه ی ایرانی به نظر دشوار تر می آید. جامعه ای که پُر است از ما مردان بلاتکلیف...زندگی در کنار ما مردانی که همه چیز را با هم میخواهیم خود نوعی خشونت است.پدران ما از مادرانمان تنها خانم خانه بودن را می خواستند. آنها
ادامه مطلب
جهان بزرگ است!
همه کشورها حقایق جالبی در مورد آنها دارند و شما باید آنها را بدانید! چه کسی می داند؟ شاید شما در یک بازی Trivia Pursuit شرکت کنید و وقتی که به سوالات مربوط به جغرافیا برمی گردد، ذهن همه را می شکند!
بنابراین این ها برخی از حقایق جالب در مورد کشورهای سراسر جهان است!
آفریقا 54 کشور دارد!
یک سوم زبان های جهان در آفریقا صحبت می شود!
قهوه به طور تجاری در هاوایی رشد می کند!
پس از مسیحیت، یهودیت دومین بزرگترین دین در ایالات متحده است!
90٪ از آب شیری
کشور گرجستان مانند هر کشور دیگری دارای قدمت و دیرینه و تاریخی می باشد ، که برای مردم آن کشور بسیار مهم است. و به آن ها افتخار می کنند.
آثار تاریخی هر کشور علاوه بر افتخار برای مردم آن کشور و نشان دهنده قدمت و تاریخ آن به سایر کشورها ، می تواند به عنوان منبع درآمدی برای آن کشور باشد.
ادامه مطلب
 
داعشی‌ها سر پدرم را قطع کردند / پیکر پدر را با پول از تروریست‌ها پس گرفتیم/ در مدرسه به من و همکلاسی‌هایم تیراندازی کردند + تصاویر
کوثر هدی فرزند شهید روحانی حسین فیاض از نحوه شهادت پدر شهیدش می‌گوید.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  زمانی که هسته‌های تروریسم تکفیری در سوریه فعال شد، عناصر آن‌ها برای آنکه اهداف شوم سرکردگان خود را عملی کنند به هیچ چیز رحم نکردند. از انفجار‌های پی‌درپی در نقاط مسکونی و شهادت هزاران زن و کو
زن بودن در جهان مردسالار کار دشواری است ولی زن بودن در جامعه ی ایرانی به نظر دشوار تر می آید. جامعه ای که پُر است از ما مردان بلاتکلیف...زندگی در کنار ما مردانی که همه چیز را با هم میخواهیم خود نوعی خشونت است.پدران ما از مادرانمان تنها خانم خانه بودن را می خواستند. آنها دوست داشتند
ادامه مطلب
سر صحبتم با اون مسؤلیه که حتی اگه بنزین بشه لیتری صدهزارتومنم باز با اون حقوق 300/400 میلیونیش در هرماه براش چیز خاصی نیس چون با پولی که هرماه به حسابش واریز میشه براش فرقی نمیکنه بنزین هزارتومن باش یا صدهزارتومن!
واقع سران یک کشور که ب قول خودشون الان چرخاننده یک کشور هسن این درک و فهم رو ندارن که بعد از اینهمه بدبختی و فشاری که روی مردم هست نباید فشار بیشتری تحمیل شه!
و بدتر از اون قطعی اینترنتی که همه بهش نیاز دارن...
قوانین عجیبی در کشور‌های مختلف جهان وجود دارد که برخی از آن‌ها به قدری قدیمی شده‌اند که معمولا کسی مرتکب آن نمی‌شود و حتی قانون‌گذاران نیز ممکن است اطلاعچندانی درباره آن‌ها نداشته باشند. با این حال، این قوانین همچنان در ساختار قضایی برخی کشور‌ها جای دارند.
در این مطلب با قوانین عجیب در کشور‌های مختلف جهان آشنا می‌شویم.
فیلیپین
 
 
 
ادامه مطلب
روستایی بود دور افتاده که مردم ساده دل و بی سوادی در آن سکونت داشتند. مردی شیاد از ساده لوحی آنان استفاده کرده و بر آنان به نوعی حکومت می کرد. برحسب اتفاق گذر یک معلم به آن روستا افتاد و متوجه دغلکاری های شیاد شد و او را نصیحت کرد که از اغفال مردم دست بردارد و گرنه او را رسوا می کند. اما مرد شیاد نپذیرفت. بعد از اتمام حجت٬ معلم با مردم روستا از فریبکاری های شیاد سخن گفت و نسبت به حقه های او هشدار داد. بعد از کلی مشاجره بین معلم و شیاد قرار بر این شد
تحقیق در مورد بیماری‌ های فیزیولوژیک
چکیده مقاله:
بیماریهایی که در اثر کمبود مواد غذایی روی برنج ایجاد می‌شود.
کمبود آهن سبب از بین رفتن سبزی برگهای جوان و در نتیجه زردی آنها می‌گردد. برگهای مسن‌تر ممکن است زرد شوند و در اثر کمبود مفرط، بوته‌ها معمولاً می‌میرند. علائم اولیه معمولاً 4 تا 5 هفته بعد از نشاء‌کاری اتفاق می‌افتد.
کمبود منگنز باعث ایجاد خطوط زرد بین رگبرگها از نوک به سمت قاعده برگها می‌شود که بعداً قهوه‌ای تیره و نکروز می‌
 
نشست سالانه هفته جهانی آب سال ۲۰۱۹ میلادی از روز ۲۵ تا ۳۰ ماه آگوست در شهر استکهلم برگزار می‌شود، این نشست با حمایت انستیتوی بین‌المللی آب استکهلم (SIWI) و برنامه آب سازمان ملل با هدف جلب توجه جهانی نسبت به چالش‌های مرتبط با آب که تقریبا در هر نقطه از جهان به چشم می‌خورد، برگزار می‌شود.
 
میزان مصرف فعلی آب، رشد جمعیت و آثار تغییرات آب و هوای زمین موجب شده دو سوم از جمعیت کل جهان که شمار آن به بیش از ۴ میلیارد نفر می‌رسد، حداقل یک ماه در سال
بزرگ ترین قاره کره زمین =اسیا(44میلیون کیلومتر مربع )
بزرگ ترین اقیانوس =کبیر یا آرام (166میلیون کیلومتر مربع )
بزرگ ترین شبه جزیره جهان =عربستان(3183100کیلومتر مربع)
بزرگ ترین جزیره جهان =استرالیا (7682300کیلومتر مربع)
بزرگ ترین دریای جهان =مدیترانه (2966000کیلومتر مربع)
بزرگ ترین دریاچه جهان =خزر یا مازندران (371795کیلومتر مربع)
بزرگ ترین خلیج جهان =مکزیکو
طولانی ترین رود جهان =نیل (6600کیلومتر)
پر آب ترین رودجهان=آمازون
بلند ترین آبشار جهان =انجل در ونزوئلا (
سوپر فود چیست⁉️
سوپرفود یک پودر کاملا گیاهی هست که به روش مهندسی جدیدی ریزمغذی ها در سلول های گیاهی تا *دویست برابر* تغذیه میشه و اثرات درمانی فوق العاده ای دارد.
این پودر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنیست
سرشار از انتی اکسیدانها و بیوفلاونویید ها و آنزیم های مورد نیاز بدن
به طور کلی این پودر منبع ویتامین ها و ریزمغذی هاست
مصرف سوپرفود باعث تنطیم سیستم هورمونی انزیمی بدن شده و سبب درمان و بهبود بسیاری از بیماری ها میشود
و یک نکته مهم ا
این پاورپوینت در 21 اسلاید به شکل منحصر به فرد و زیبا طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از تعطیلات رسمی ویتنام،اقتصاد ویتنام،مردم ومذهب و اعتقادات مردم ویتنام،آداب و رسوم مردم ویتنام و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد کشور ویتنام در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
آخ آخ دلم می خواهد یک سری از این فیلم هایی که توی دنیای مجازی از کشورهای دیگه پخش شده را توی چشم یه سری از آدم هایی که در حسرت اروپا و فرهنگش دارند بال بال می زنند، فرو کنم و بگم : ما جهان سوم هستیم یا اینا؟
بله مشکلات و بیماری این روزها یقه خیلی از کشورها را گرفته، بله یک سری از مردم کشور من هم نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند، بله همه کشورها مشکلات دارند، اما اینجا، یعنی ایران هنوز آدم های خوب و انسانش اونقدر زیاد هستند که شبانه می روند و خیابان
سلام ای مردم ایران 
کرونا نام ویروسی است که در کشور چین شیوع پیدا کرده و در حال گسترش در سطح جهان است.
به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ کرونا نوعی ویروس است که باعث ایجاد عفونت در بینی، سینوس‌ها یا گلو فوقانی می‌شود. نام ویروس کرونا از شکل آن گرفته شده که هنگام تصویربرداری با استفاده از میکروسکوپ الکترونی شبیه به یک تاج خورشیدی است.
این بیماری برای اولین بار در اواخر دسامبر سال ۲۰۱۹ در ووهان، یکی از شهر‌های
تحقیقات نشان می‌دهد عدم دریافت کافی ویتامین «دی» می‌تواند خطر ابتلا به مرگ زودرس را سه برابر افزایش دهد.


نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان عسل پزشکی می‌دهد کمبود ویتامین دی منجر به بروز مرگ زودرس می‌شود.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
در مطلب قبلی خیلی خلاصه وار و تیتر گونه به بعضی از مطالب اشاره داشتیم... سعی میکنم که توی این مطلب کمتر پراکنده بشم و روی هر مبحثی که باز میکنم بیشتر تمرکز کنم و کامل تر بنویسم...
از ابتدای خلقت، خداوند همیشه اولیای خاص خودش رو از پیامبران گرفته تا امامان و... رو در میان مردم آورد تا انقلابی رو صورت بدهند، انقلابی که موجب این بشود که جهان را حقانیت حکومت کند... قضیه همیشه به اینگونه بو
به گزارش چاپ و نشر به نقل از جهان نیوز، بحران‌کاغذ، بزرگ‌ترین مشکل‌ مطبوعات ایران از سال۹۶ تاکنون بوده است که توانسته برخی از آنها را به‌زانو دربیاورد و برخی‌دیگر را با مشکلات مالی‌ سنگین مواجه‌کند؛ چرا که با جهش‌ نرخ‌ ارز، قیمت هر کیلو کاغذ روزنامه، حدود ۳برابر و در مقاطعی تا ۴برابر افزایش‌ یافت. از پیامدهای دردناک این افزایش قیمت، بیکار شدن تعداد زیادی ازشاغلین در روزنامه‌ها بود که وجدان جامعه مطبوعاتی‌کشور را شدیدا آزرد.
دستور
بزرگواری از 20 سال آینده خودشان و منتها رجای 20 سال آینده خودشان نوشته‌اند و  چقدر خوب که میدانند چه میکنند و چه میشوند.استادی دارم که فکر کنم علاقه نیز دو طرفه است چون هر موقع کلاسی داشتیم، ایشان من را در کنار خودشان جای میدادند(این قسمت برای تعریف از مقام منیع بنده است!!!) پس از بحث‌های فلسفی که خواهش فراوانی کردم که سیر درسی به ما بدهند و ایشان قبول کردند و سیر را دادند در انتها گفتند که این سیر برای من 20 سال طول کشیده!20 سال طول می‌کشد تا انسا
شیر شتر در منطقه خاورمیانه و آفریقا نوشیدنی پرطرفداری محسوب می‌شود و در سبد غذایی روزانه مردم قرار دارد.
به نقل از باشگاه خبرنگاران میانگین قیمت جهانی شیر شتر ۳۰ دلار در هر لیتر بوده که در مقایسه با شیر گاو حدوداً ۳۰ برابر گرانتر است اما چه چیز باعث شده شیر شتر اینقدر گران باشد؟صد‌ها سال است که شتر‌ها برای تولید شیر، ماست و حتی پنیر مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیر این حیوان در خاورمیانه و آفریقا یک ماده غذایی پرمصرف به شمار می‌رود و در بر
مافین گوشت یک غذای کامل است و در میان وعده های اصلی مثل شام و ناهار مورد استفاده قرار می گیرد . این فینگر فود بسیار خوشمزه و لذیذ اصالتا اهل کشور آمریکا می باشد . ولی امروزه ذز بسیاری از کشور های جهان از جمله کشور عزیزمان ایران مورد استقبال قرار گرفته و توانسته طرفداران زیادی پیدا کند . طرز تهیه مافین گوشت فینگر فود بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی آن را درست کنید .
ادامه مطلب
امروز کشور از استقلال برخوردار است و این خواسته‌ی عمومی این مردم در انقلاب بوده، یعنی واکنش ملّت ایران به دویست سال سلطه‌ی بیگانگان بر این کشور است. این را خوب است جوانهای ما، اهل فکر و تحقیق ما، مورد توجّه قرار بدهند. تا قبل از انقلاب، حدود دویست سال قدرتهای سلطه‌گر بر این کشور مسلّط بودند و حکومتها زیر سایه‌ی قدرتهای بیگانه حکومت میکردند. حکومت قاجار با تضمینِ دولتِ تزاریِ روسیه بر سرِ پا بود؛ یعنی در جنگهای ایران و روس، در قضیّه‌ی ترک
از تجربه دیگران استفاده کنید، به شرط رعایت یک نکته مهم
از اساسی‌ترین کارهایی که می‌تواند به شما در انتخاب درست کمک کند، استفاده از تجربیات دیگران در مرحله تحقیق در مورد رشته ریاضی فیزیک و آینده شغلی آن است.
صحبت با دیگران می‌تواند به شما کمک کند که شغل های مربوط به رشته ریاضی را بهتر بشناسید و متوجه شوید که رشته ی ریاضی فیزیک چه شغل هایی دارد و مهم‌تر از آن تصورات اشتباه خود در رابطه با آینده شغلی رشته مورد نظر خود را کنار بگذارید.
با دیگرا
1-عدم وجود مخزن آب اختصاصی برای روستا.
2-عدم وجود سیستم لوله کشی آب در قسمتی از روستا
3-کمبود امکانات بهداشتی در روستا.
4-نداشتن دارو.
5-نبودن سطل زباله در سطح روستا.
6-عدم وجود مدرسه ابتدایی و راهنمایی،دبیرستان در روستا.
7-قطع برق در روستا در اکثر،مواقع به دلیل ضعیف بودن ترانس برق و کمبود آن در روستا.
8-عدم رونق کشاورزی در روستا به دلیل بی آبی.
9-کمبود تیربرق در روستا.
10-کمبود چاه های مورد استفاده برای کشاورزی .
11-ریزش قنات موجود در روستا.
12-نبودن دکل
من زیستنم قصه ی مردم شده است 
یک تو، وسط زندگیم گم شده است
  اوضاع خراب است،مراعات کنید 
ته مانده ی آب است،مراعات کنید 
از خاطره ها شکر گزارم، بروید 
مالِ خودتان دار و ندارم، بروید 
لیلی تو ندیدی که چه با من کردند
  مردم چه بلاها به سرم آوردند
  من از به جهان آمدنم دلگیرم
  آماده کنید جوخه را، می میرم
 
#علیرضا_آذر
صدای تق و توق ترقه! کرونا سوغات سبک زندگی چینی‌ها به مردم جهان و ترقه سوغات سبک خوشحالی کردنشون به ما ایرانی‌ها ست! 
از این حجم از حماقت مردم واقعا شگفت زده‌ام. و تمام آدم‌هایی که بیرون از خونه  بی‌دلیل رفت و آمد می‌کنند رو هیچ وقت حلال نمیکنم. کرونا باعث شد یه عده رو خوب بشناسم. قبلا نسبت به مردم کشور حس دلسوزی داشتم اما از اونجایی که لیاقت آدم‌ها نشون دهنده‌ی رفتاری هست که با اون‌ها میشه، به نظرم این همه بدبختی اندازه‌ی کشوره شاید حتی
ویتامین  B 
برای برقراری تعادل عصبی و نظم سوخت و ساز بدن ضروریست. 
آثار کمبود ویتامین : کمبود این ویتامین در بدن باعث اختلال در دستگاه گوارشی و اعصاب می شود . 
منابع ویتامین : زرده تخم مرغ . 
  َ
ویتامین  B1 
در تنظیم اعمال تنفسی وعصبی موثر است . 
آثار کمبود ویتامین : کبود این ویتامین باعث آماس روده – گرفتگی عضلات – بی اشتهائی می شود . 
منابع ویتامین : تخم مرغ. 
  
ویتامین  B2 
مهمترین عامل در رشد بدن می باشد . 
آثار کمبود ویتامین : باعث لاغری – توق
✅ دعای عوام بهتر مستجاب می شود تا علما!
 
شخصی از آیت الله طباطبایی پرسید: 
«این دعاهای عربی را که عامه مردم بخوانند، نمی‌فهمند؛ آیا خواندن همان الفاظ آن دعاها-بی آنکه معانی آن را بدانند-اثری دارد؟!»
 
جناب علامه طباطبایی فرمودند:
«اتفاقاً آن دعاها برای عامه مردم که زبان عربی و معانی آن‌ها را نمی‌دانند بهتر مستجاب می‌شود! زیرا نفس خود را به نفس امامان (علیهم‌السلام) متصل می‌کنند و از خدا می‌خواهند هر چه امامان با خواندن این دعاها می‌خوا
همیشه دلم میخواسته با کسی حرف بزنم از ته دلم حرف بزنم هرچه واژه لعنتی که توی سلول به سلول بدنم دارند میچرخند را بالا بیاورم و برای یکبار هم شده احساس کنم سبک شدم احساس کنم چیزی مغزم را نمیخورد 
ولی آدمها نمیخواهند گوش بدهند آنها فقط میخواهند جوابت را بدهند و به تو اثبات کنند که از تو بدبخت ترند آنها میخواهند نصیحتت کنند من با آدمهای زیادی حرف زدم 
هیچ کدامشان به معنای واقعی کلمه هیچ کدامشان حتی خود لعنتی ام نمیخواهند گوش بدهند و آدم نمیداند
بیشتر خانمها جواب بدهند
به نظر شما علت وجود مهریه چی میتونه باشه .
آیا خانمها حاضرند مسئولیت تامین زندگی زناشویی را از نظر مادی تقبل کنن و حق طلاق و سکونت هم با اونها باشه ولی به مردان مهریه بدهند (فکر کنید و جواب بدهید)
 
میدونید از این نظر میگم که وقتی بیشتر فشار اقتصادی خانواده روی دوش مرده چرا خانم ها این همه روی یه مسئله ای که کوچکترین تاثیری روی برقراری روابط عمیق احساسی نداشته اصرار میورزند. و اگه مردی مجبور بشه ادامه رابطه را بپذیره وق
در وادی عشق اصل و مبنا هستند
آنها که ز باده های معنا مستند
از ساغر وحدت ار تورا هم بدهند
در چشم خدا بین همه اجزاء جهان او هستند
آن منتظرانی که ز آیین هایند
گویید بیایند که اینجا همگی یک دستند
ادراک شبانگاهی ما درسی بود
تا باز شود چشم و بگویم همه در پیوستند
زبان در کره جنوبی
مردم این کشور یک زبان مشترک داشته و تقریباً هفتاد میلیون نفر در سرتاسر جهان به این زبان صحبت می‌کنند. ساختار زبان، گرامر و واژگان آن مشابه زبان ژاپنی بوده و بر حسب طبقه اجتماعی افراد جامعه به گویش‌های متفاوتی صحبت می‌شود، اما به حدی به هم شبیه است که برای فهم آن دچار مشکل نمی‌شوید. مردم کره خود را یک خانواده می‌دانند و به یک زبان یعنی زبان کره‌ای صحبت می‌کنند. جمعیتی بالغ بر 65 میلیون نفر در کره جنوبی و مناطق اطراف آن به ا
راهپیمایی مردم ولایت‌مدار خاش در حمایت از امنیت و اقتدار کشور

زاهدان - ایرنا - اقشار مختلف مردم ولائی شیعه و سنی و فارس و بلوچ شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با برگزاری راهپیمایی خودجوش در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و پشتیبانی از فرامین رهبر معظم انقلاب، اغتشاش‌های ایادی استکبار و افراد شرور را محکوم کردند. عکس از: محمدامین میربلوچزهی
✅ سوء تغذیه یک اصطلاح کلی و به معنیِ دریافت ناکافی یا بیش‌ازاندازه‌ی مواد غذایی است و می‌تواند ناشی از پایین بودن کالری یا پروتئین دریافتی برای رشد و سلامت سلول‌ها یا ناتوانی بدن برای استفاده از غذای مصرفی باشد. از سوی دیگر، دریافت کالری زیاد و نیز دریافت نامتعادل برخی مواد مغذی می‌تواند باعث اختلالات تغذیه‌ای شود.
براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، سوء تغذیه مهم‌ترین عامل تهدیدکننده‌ی سلامت عمومی در جهان است.
تولد نوزادان کم‌وزن و
مجمع‌الجزایر ژاپن کشوری در اقیانوس آرام در آسیای شرقی است، که یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. ژاپن یک کشور پادشاهی‌است که برمبنای قانون اساسی ژاپن اداره می‌شود. ژاپن با جمعیتی در حدود ۱۲۶ میلیون نفر یازدهمین کشور پرجمعیت جهان است. توکیو پایتخت ژاپن با بالغ بر ۱۳ میلیون نفر جمعیت از بزرگترین و گرانترین پایتخت‌های جهان است و و تعداد مسلمانان در آن به ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد. مسلمانان
امروزه بسیاری از افراد از مشکل کمبود وزن شکایت دارند. اغلب کمبود وزن در کودکان و بزرگسالان به علت کم اشتها بودن رخ می دهد و در برخی موارد افراد علارغم اینکه اشتهای خوبی دارند اما وزنی اضافه نمیکنند. دلایل مختلفی از جمله ضعف معده، انگل، کمبود اشتهای ذاتی و... می توانند باعث لاغری بیش از اندازه شوند. پس این سوال همواره مطرح است که :
چگونه چاق شویم و چاق بمانیم ؟
آیا می توان بدون مصرف داروهای شیمیایی و بدون شکم آوردن چاق شد؟
از محصولات گیاهی و طب س
 
 
مردم باید خود نیک باشند تا بتوانند از کوششهای پیشروان و از پیشامدهای جهان بهره یابند و بلند شوند ؛ همین است که ما گفته ایم هرکسی اول باید خود را پاک گرداند و سپس به اصلاح دیگران بپردازد ؛ زیرا تنها راه پیروزی اینست که همه ی مردم با یکدیگر برای رسیدن به اهداف بلند کوشش کنند
جهان هیچگاه به دلخواه مردم نمی گردد.بلکه این مردم هستند که باید پیروی از آیین جهان کنند  ؛  مردمی که باهم متحد نمی شوند و هریک دنبال هوس های خود هستند ، سرنوشت آنان جز خو
از تجربه دیگران استفاده کنید، به شرط رعایت یک نکته مهم
از اساسی‌ترین کارهایی که می‌تواند به شما در انتخاب درست کمک کند، استفاده از تجربیات دیگران در مرحله تحقیق در مورد رشته ریاضی فیزیک و آینده شغلی آن است.
صحبت با دیگران می‌تواند به شما کمک کند که شغل های مربوط به رشته ریاضی را بهتر بشناسید و متوجه شوید که رشته ی ریاضی فیزیک چه شغل هایی دارد و مهم‌تر از آن تصورات اشتباه خود در رابطه با آینده شغلی رشته مورد نظر خود را کنار بگذارید.
با دیگرا
بسم الله الرحمن الرحیم...
مغالطه ی آقای روحانی در بیان اخیرشون که علت قاچاق ارزانی است این است که ایشون افت ارزش پول ملی  رو در نظر  نگرفته اند. یعنی تا چند سال پیش که پول ملی ارزش داشت خب طبعا گوشت ما با قیمت خودش در داخل نسبت به قیمت گوشت در کشورهای همسایه وقتی معادلسازی می شد تناسب و تعادل وجود داشت همه چیز از وقتی شروع شد که قیمت پول ملی افت کرد و در یک خیانت عظیم به ملت عده ای به جیب تک تک مردم و بیت المال کشور خیانت کردند و کاملا هدفمند و برن
 
فرهنگ آسیای شرقی همیشه جذابیت ویژه ای دارد و نکاتی درباره کشورهای آسیای شرقی وجود دارد که تحسین همگان را بر می انگیزد. در این مقاله حقایقی جالب درباره کشور ژاپن را بررسی می کنیم.
 
ژاپن، کشور چشم بادامی ها، فرهنگ و تمدنی غنی دارد. ژاپن از پیشگامان صنعت و نوآوری در جهان است و مردم این کشور به سخت کوشی مشهورند. تفاوت های گسترده فرهنگی بین غرب و شرق آسیا باعث شده که حقایق و قوانین ژاپن برای ما جالب به نظر برسد. در مقاله به معرفی حقایقی جالب دربا
۱۰ تاثیر جدی و شگفت آور کمبود خواب
 
 
حتماً می دانید که کمبود خواب باعث بدخلقی تان می شود اما احتمالاً نمی دانید که چه بلایی بر سر زندگی جنسی، حافظه، صورت و حتی توانایی تان برای کم کردن وزن می تواند بیاورد. در زیر به ۱۰ تاثیر جدی و تعجب آور کمبود خواب اشاره می کنیم:
ادامه مطلب
باسم رب الجمیل
 ملّت ایران نشان داد که از خطّ مجاهدتِ شجاعانه دفاع میکند، ملّت ایران نشان داد که به نمادهای مقاومت عشق می‌ورزد، ملّت ایران نشان داد که طرف‌دار مقاومت است، طرف‌دار تسلیم نیست. آن کسانی که سعی میکنند چیز دیگری را از ملّت بزرگ ما به مردم و به افکار بیگانگان یا افکار عمومیِ داخل نشان بدهند، با صدق و صفا با مردم رفتار نمیکنند؛ ملّت این است، ملّت طرف‌دار ایستادگی است، طرف‌دار مقاومت است، ملّت طرف‌دار ایستادگی در مقابل زورگوی
زندگی در اسپانیا
اسپانیا یکی از کشورهای تاثیر گذار در اتحادیه اروپا و منطقه یورو است. یا نکشور در شمال کشور فرانسه و جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است  و با دریای مدیترانه و پرتغال نیز مجاورت دارد. زندگی در اسپانیا عمدتا زندگی شهری است زیرا بالغ بر 80 درصد از مردم این کشور در شهرها زندگی می کنند . مردمی که به عنوان سرمایه داران اروپا شناخته می شوند و از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند که این به دلیل شرایط اقتصادی خوب کشور اسپانیا است.
زندگی
 درمان سریع کمبود ویتامین D
مریم افشار به کمبود ویتامین D. در میان ایرانیان اشاره کرد و گفت: تغییرات در لایه اوزون و همچنین آلودگی هوا، مانع جذب طبیعی ویتامین D. از طریق تابش آفتاب شده است.
 این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد: شهروندان برای رفع کمبود ویتامین D، باید روزانه ۳۰ دقیقه خود را در معرض تابش آفتاب قرار دهند یا لبنیات و غذای دریایی مصرف کنند. 
وی تاکید کرد: برای جذب ویتامین D. حتما نباید تمام بدن را در معرض تابش آفتاب قرارداد و کافی است که آفت
سوئیس بهشت زندگی واقعیت یا سراب؟
مرد نابینایی که همسرش هر شب از زیبایی اش برای او تعریف می کرد یک شب مرد خسته شد و گفت تو اگر واقعا این همه که می گویی زیبا بودی چشم دارها با تو ازدواج می کردند و نصیب من نمی شدی.
 نمی توان منکر برخی نکات مثبت در کشورهای مختلف شد اما نرخ بالای خود کشی و مهاجرت خود گویای خیلی از چیز هاست.
 عده ای غرب زده در کشور مدام بر طبل غربزدگی می کوبند و از غرب تعریف می کنند اما جالب است از بهشت غرب بیستر بدانید:
۱.مردم سوئیس با
یکی از بچه های حرکت محرومین تعریف می کرد در اوایل جنگ داخلی در لبنان در سال 1975 کمبود مواد غذایی خصوصا آرد پیش آمد. امام موسی صدر مقدار خیلی زیادی آرد تهیه کرد و گفت بین مناطق محتاج تقسیم کنید. ما مسئول توزیع در هرمل بودیم. به همه دادیم. شیعه، سنی، مسیحی، دستور امام بود.احزاب و گروه های چپی و کمونیستی خیلی برایشان گران تمام شد. چون وقتی چیزی می آوردند، اولا فقط به طرفداران خودشان می دادند، دوم اینکه خیلی اوقات فاسد بود. مثلا خرمای عراقی می آوردن
خاورمیانه با تلاش کشورهای نفتی برای جذب گردشگر ۵ درصد رشد داشته است
 
سازمان جهانی گردشگری با معرفی ۱۰ کشور پردرآمد از محل ورود توریست، ۱۰ مقصد اول توریست‌های جهان را نیز اعلام کرد، این ۱۰ کشور مقصد، ۴۰ درصد از کل گردشگران خارجی دنیا را در سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص دادند. به گزارش «دنیای‌اقتصاد» در میان ۱۰ مقصد برتر جهان در ورودی گردشگران و درآمد گردشگری، فرانسه همچنان در ورودی گردشگری خارجی در رتبه اول قرار دارد درحالی‌که آمریکا بزرگ‌تری
محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
بیش از 500 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی در سطح کشور هستند
(وی با اشاره به اینکه 30 درصد مردم ایران نزدیک خط فقر هستند که مشارکت همه مردم را می‌طلبد افزود) در بین سال‌های 92 تا 95 دستمزد مستمری بگیران رشد بسیار خوبی داشته است.
نهضت مهارت افزایی در کشور در دستور کار داریم
93 هزار تعاونی در کشور فعالیت دارند که در بخش‌های مختلف اقدامات گوناگونی صورت گرفته است./ فارس@Rasad_tahlil
[عکس 430×249]
Show commentsمشاهده کان
۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامیامروز ارتش یکی از مردمی‌ترین نهادهای کشور ماست. بین نهادهای گوناگونی که ساختار کشور و نظام را تشکیل داده‌اند، وقتی ارتش را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم یکی از نزدیک‌ترین به آحاد مردم، به تمایلات مردم، به احساسات مردم، و یکی از نزدیک‌ترین به کمک به حرکت عمومی مردم است.۱۳۹۱/۰۲/۰۳
جالبه بدونید از بین تمام کشور های جهان تا حالا فقط ۱۲ کشور بودن که ماهواره خودشونو توسط خودشون  تو فضا قرار دادن و بقیه کشور ها به صورت مشارکتی با روسیه، امریکا، ژاپن یا چین ماهواره ارسال کرده اند. اتحادیه جماهیر شوروی، کره شمالی، امریکا، روسیه، ژاپن، ایران، هند، اسرائیل، اوکراین، فرانسه، چین و انگلستان این دوازده تا کشورن.
تحصیل در مجارستان 
نکته مهم برای تحصیل و اعزام دانشجو به مجارستان این که، دانشگاه های کشور مجارستان اکثراً مورد تایید ایران و در مقاطع مختلف اقدام جهت ثبت نام از دانشجویان خارجی می نماید. دانشگاه فنی بوداپست از جمله دانشگاه های مطرح اروپا که به چهار زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و مجاری تدریس دارد. همچنین 5 دانشگاه این کشور در لیست 400 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. برای ورود به دانشگاه های کشور مجارستان فرد نیازمند به دانش زبان انگلیسی، همچن
مگه من نمیدونم
خیلی خوب میدونم که این کارام چقدر اشتباه و غلطه
اما کمبود دارم...اره من اعتراف میکنم کمبود دارم
پراز عقدم....
نیاز دارم ....
چقدر عوض شدم....
دارم بد میشم
نه میگم بذار یکبارم من بد بشم ببینم اینای که بد هستن و همه چی دارن منم داشته باشم
خودت منو عوض کردی ...
هیچ کس کاری نکرد..خودت کردی
امام زمان (عج) صاحب کشور ماست



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ با اشاره به شیوع بیماری کرونا فرمودند: «از خدای متعال میخواهیم که این سال را سال پیروزی‌های بزرگ قرار بدهد و به حضرت بقیّةالله (ارواحنا فداه) که ناخدای این کشتی او است، عرض میکنیم که کشورِ خودش را به ساحل نجات برساند، مردم مؤمن ایران را حمایت کند، کمک کند.»به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، گفتاری از آیت الله محمدعلی جاودان درباره توسل ب
 این روزها مردم می پرسند حاصل چهل سال ایستادن پای #انقلاب چه بوده؟! به مناسبت چهل و یک سالگی #انقلاب، چهل و یک #دستاورد_انقلاب اسلامی خصوصا در مقیاس های جهانی قابل تامل است: 
دستاوردهای علمی _ آموزشی1. #ایران رتبه 16 تولید #علم جهان (2018) و رتبه اول شتاب علمی جهان (2017) 2. سرعت پیشرفت علم در ایران ۱۱ برابر دنیا 3. رتبه چهارم تولید علم #نانو در جهان4. رتبه اول آسیا و پنجم جهان در فناوری #لیزر5. رتبه پنجم جهان در زمینه امنیت شبکه #مجازی6. ایران در رتبه 47 #نوآ
بسیاری از واکسن ها باید به طور مداوم در دمای پایین نگه داشته شوند، که به عنوان "زنجیر سرد" نامیده می شود. بدون آن، ممکن است کارایی خود را از دست بدهند. اما نگه داشتن یک واکسن منجمد، چالشی است، به ویژه در مناطق دور افتاده و فقیرنشین جهان. 
ادامه مطلب
این عکس را دیوید گاتنفلدر خبرنگار آسوشیتدپرس از پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی گرفته و همان طور که می‌بینید کل شهر به دلیل کمبود برق در خاموشی فرو رفته بجز یک مرکز تازه تاسیس پرورش اندام ویژه ارتش که تصویر بزرگی از کیم جونگ ایل و پدرش کیم ایل سونگ (رهبران فقید) بر آن نصب شده چون در ممالک محروسه چراغانی کردن عکس و مجسمۀ صاحبان مملکت از سیر کردن شکم مردم هم مهم‌تر است مبادا به حضرت دیکتاتور بــَــر بخورد
اساسا یکی از چیزهایی که معدود مسافران سفر
پاورپوینت بیماری های ناشی از کمبود ریزمغذی ها
دانلود
پاورپوینت با موضوع بیماری های ناشی از کمبود ریزمغذی ها، در قالب ppt و
در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فقر آهن و کم‌خونی ناشی از آن، علل ایجاد
کم‌خونی فقر آهن، علایم و نشانه‌های کم‌خونی فقر آهن، راه‌های پیشگیری از
...
مژده‌ای آمد ز ماه راستینشد برون دست نهان از آستین
دست غیب آمد به جان برخاستندخفتگان دامن‌کشان برخاستند
خفتگان جور دگر می‌خواستندبهر خود گور دگر می‌خواستند
لاکن آمد گفت این گور شماستاین چنین رنجی و این نور شماست
پیش از این در آب و نان پرداختیدتن ره بیهودگان انداختید
بعد از این باید به جان برخاستناز زمین و از زمان برخاستن
بعد از این پرواز بی صرف عددبی مقامات و موازین حسد
جان گرفتم از عدم تا جان دهمآنچه دشوار تو بود آسان دهم
ای خوشا این برک
آداب معاشرت در کره جنوبی
کره‌ای‌ها هنگام ملاقات یکدیگر، به هم تعظیم کرده و گاهی اوقات به جای آن به هم دست بدهند. اما شما برای آشناها می‌توانید سر تکان داده و به زبان کره‌ای به آنها سلام کنید. در این کشور مرسوم است که موقع ورود به خانه و بسیاری از رستوران‌های سنتی باید کفش خود را دربیاورید. در برخورد اول با یک فرد سالخورده احتمالاً از شما درباره سن، شغل و تحصیلات‌تان سوال می‌کند، حتی شاید از شغل پدر و مادرتان هم بپرسد. شما هم چنانچه تمایلی
بعضی از افراد تصمیم دارند برای ادامه زندگی خود به یکی از کشورهای جهان مهاجرت نمایند و در آن جا به اشتغال ادامه دهند . 
موسسه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان راه را برای این گونه افراد هموارتر می کند و در این راه به آن ها کمک می کند .
افرادی که می خواهند مهاجرت نمایند ابتدا باید زبان کشور مورد نظر را بیاموزند چون که قرار است که در کشور مورد نظر زندگی کنند و یکی از شرایط مهم اخذ ویزا یادگیری زبان کشور مورد نظر است .
این موسسه با دایر کردن کلاس های فشرد
چرا کمبود ویتامین D باعث خطر مرگ درسالمندان
کمبود ویتامین D، احتمال بروز مرگ و میر در بزرگسالان مسن را افزایش می‌دهد.محققان با انجام بررسی‌های خود روی ۲‌هزار و ۵۳۸ سفیدپوست و سیاهپوست آمریکایی در سنین ۷۹-۷۰ سالگی و جمع‌آوری نمونه خون آنها برای تعیین سطوح ویتامین D و مطالعه وضعیت پزشکی آنها در هر شش ماه دریافتند که سطوح پایین ویتامین D و سطوح بالای هورمون پاراتیروئید با افزایش میزان مرگ و میر در افراد مسن همراه است.
پرستاری در منزل
محققان
باور این موضوع که کمبود زینک می‌تواند به پنجمین عامل مهم بروز بیماری‌ها در جهان تبدیل شود، کمی سخت است. متأسفانه در کشورهای جهان سومی درصد مبتلایان به بیماری‌های مرتبط با کمبود زینک به شدت افزایش یافته است. به طوری که در افریقا، درصد بالایی از مبتلایان به اسهال و ذات‌الریه مخصوصاً در نوجوانان و کودکان از مشکل کمبود زینک هم رنج می‌برند.
آمار تکان دهنده مرگ و میر ۱۷۶۰۰ نفری در اثر اسهال در کشورهای آفریقایی، شرق مدیترانه، کشورهای جنوب شر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها