نتایج جستجو برای عبارت :

خلعتبری جزو 6 دربیل زن برتر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا+عکس

گل زیبای کریس رونالدو در لباس یوونتوس به
منچستریونایتد در هفته چهارم مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به
عنوان بهترین گل فصل قبل این رقابت‌ها شناخته شد.
با
وجود گل دیدنی و تک ضرب کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، یوونتوس در
خانه برابر شیاطین سرخ شکست خورد. تک گل یووه را در این دیدار، کریستیانو
رونالدو با یک ضربه والی روی پاس بونوچی به ثمر رساند. حالا به انتخاب
یوفا، این گل کریستیانو رونالدو به عنوان برترین گل فصل 19-2018 لیگ
قه
بازگشت هایی دراماتیک، یک فینال تمام انگلیسی، آژاکسی فوق العاده و برخی قهرمانان غیرمنتظره. تورنمنتی که در یادها می ماند.
فصل
گذشته لیگ قهرمانان همچون همیشه پر بود از لحظات تلخ و شیرین. پر بود از
گل ها، حسرت ها، خاطرات و دستاوردها. اما اتفاقات فوق العاده زیادی در فصل
گذشته رقم خورد که می تواند فصل 2018-2019 را ملقب به بهترین تورنمنت تاریخ
لیگ قهرمانان کند. اما چرا؟
ادامه مطلب
ساعت بازیهای امروز لیگ برتر از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
برنامه بازی های لیگ برتر خلیج فارس
ارائه نتایج موجود امتحانات ورزشی لیگ های درونی و لیگ برتر لیگ برتر 19 00 لیگ اروپا یک چهارم 23 30 مطالب مرتبط با دو های. به همه حال بازی آزادی تهران و خودرو سازی گروه آزادی در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل خودرو سازی تبریز یک بر خالی پیروز.
ادامه مطلب
کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در شهر توکیو پایتخت ژاپن تشکیل جلسه داد. محل جلسه به این دلیل ژاپن بوده که فردا قاره آسیا بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان را در پیش خواهد داشت.
در جلسه امروز یکی از مصوبات مهمی که به ثبت رسید، خبر خوش برای قهرمان لیگ قهرمانان بود. بنا بر این تصمیم، هر تیمی که در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی برسد، سهمیه قطعی حضور در مسابقات آسیایی فصل بعدی را خواهد داشت و حتی اگر در رقابت های داخلی لیگ کشور خود هم موفق
این لیست بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر هست که این هفته پنج شنبه و جمعه قرار هست برگزار بشن.
 
استقلال- ماشین سازی
 
تراکتور - نفت مسجد سلیمان
 
سپاهان - شاهین بوشهر
 
پارس جنوبی- پرسپولیس
 
نساجی - گل گهر
 
سایپا - ذوب
 
شهر خودرو - پیکان
 
صنعت نفت - فولاد.
 
اگر کسی دوست داشت بازی ها رو پیش بینی کنه و توی کامنت ها برای من کامنت بزاره. من هم روز پنج شنبه نتیجه پیش بینی براساس ریاضی رو میزارم. بعد میشه نتایج پیش بینی ها رو با هم مقایسه کرد.
  کنفدراسیون فوتبال آسیا 6 دربیل زن برتر هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز بهترین دربیل زن های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
در این راستا محمدرضا خلعتبری، هافبک شهرخودرو با 8 دربیل در رده پنجم قرار گرفت. ماشاریپوف، هافبک پاختاکور با 12 دربیل در صدر بهترین ها قرار دارد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــ
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس برگزار شد و ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حریفان خود را   شناختند.
تیم‌های راه یافته به این مرحله نمی‌توانند برابر تیم‌های هم‌وطنشان قرار بگیرند. همچنین تیم‌های یک گروه مقدماتی در مرحله بعد برابر هم بازی نخواهند کرد.
برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا همه تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی از پنج لیگ معتبر اروپایی یعنی لالیگا، بوندسلیگا، لیگ جز
گل شجاع خلیل زاده در جمع پنج گل برتر لیگ قهرمانان آسیا با موضوع قیچی برگردان قرار گرفت.
 سایت AFC  اقدام به برگزاری نظرسنجی‌های مختلف کرده و یکی از این نظرسنجی‌ها مربوط به گل‌های زیبا در هر شاخه (شوت از راه دور‌، آکروباتیک و...) است.
 
در بین برترین گل‌های قیچی برگردان خلیل زاده به الاهلی به عنوان یکی از ۵ گل برتر انتخاب شده و باید با یکی از ۴ رقیبش به رقابت بپردازد.
 
بازی های هفته هفدهم لیگ برتر رو روزهای شنبه ۵ بهمن و یکشنبه ۶ بهمن برگزار خواهد شد. البته بازی شهر خودرو و شاهین یک هفته قبل برگزار شده و بازی فولاد و استقلال هم لغو شد.
 
 ماشین سازی- سپاهان    پیش بینی : سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
پیکان- نساجی             پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - سایپا             پیش بینی:  تساوی
 
ذوب آهن - پارس جنوبی     پیش بینی: تساوی
 
پرسپولیس - تراکتور         پیش بینی: پرسولیس با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
نفت مسج
پرسپولیس در مجموع 18 دوره لیگ برتر، عنوان پرافتخارترین تیم را در اختیار دارد. در شرایطی که نوزدهمین دوره مسابقات طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد، ترین‌های این تیم در تاریخ لیگ برتر مرور شده است. پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ برتر، دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرد. این تیم نخستین تیمی بود که تعداد قهرمانی‌اش از یک بیشتر شد ولی در برخی از دوره‌ها خطر سقوط به دسته پایین‌تر را نیز احساس کرد ولی سرخپوشان در 3 فصل گذشته رویایی ظاهر شدند و با 3 قهرمان
لیگ برتر پرتغال
شاید با ورود بازیکنان ایرانی مانند مهدی طارمی به تیم ریو آوره و یا عابدزاده و مهرداد محمدی به لیگ برتر پرتغال، با این لیگ کمی بیشتر آشنا شده باشیم اما باید در نظر داشته باشید که لیگ برتر پرتغال از لیگ های مشهور اروپا است و در بین ده لیگ برتر اروپا قرار دارد.
سازمان لیگ فوتبال پرتغال زیر نظر یوفا به فعالیت خود ادامه می دهد و قوانین و مقررات این لیگ تحت استاندارد های یوفا قرار دارد و به همین دلیل بازی های لیگ برتر پرتغال هموار
بنام خداوند قادر ز هیچ
خداوند فکر و خداوند ایج 
خداوند افراد ایجی تبار 
هنر با هنرمند گرددبسیج
با سلام به همه کسانی که زادگاه خودشان و یا پدرانشان ایج بوده و این افتخار بزرگی است که منسوب به ایج باشیم و این وب لاگ اختصاص دارد به هنرمندان ایج اعم از :
شاعران 
بازیگران 
ورزشکاران 
خطاطان
نویسندگان 
ایده های برتر 
مدال آوران 
حافظان 
متفکران 
اندیشمندان 
دانشجویان برتر 
دانش آموختگان برتر 
مدرسان برتر 
صنف های برتر 
مشاغل برتر 
خیرین 
و.....
باخت به الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، کسب 4 امتیاز از سه بازی لیگ و نهایتا اخراج تو هفته سوم. بله! قطعا این بهترین خبری بود که تو این هفته‌ شنیدم. آدم فروشی هیچ وقت نتیجه نداشته آقای برانکو. این رو باید از سرنوشت بعضی از بازیکنات می‌فهمیدی که نفهمیدی یا نخواستی بفهمی. شماها که بالاخره تاوان پس میدین، مهم اینه، سَر خُم می سلامت.
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
تیم فوتبال شهر خودرو در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان با نتیجه سه بر صفر مغلوب پاختاکور ازبکستان شد.
شهر خودرو که اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند امروز در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت. این دیدار در ورزشگاه مرکزی پاختاکور برگزار شد.
شهر خودرو که در اولین بازی خود مقابل تیم الهلال عربستان شکست خورده بود به دنبال پیروزی در این جدال ب
محمد صلاح (به عربی: محمد صلاح حامد محروس غالی) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاهلیورپول می‌باشد. وی در پست‌های هافبک هجومی و حمله و وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌هایالمقاولون العرب،[۳] بازل،[۴][۵] چلسی،[۶][۷] فیورنتینا، رم ولیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.
با
محمد صلاح (به عربی: محمد صلاح حامد محروس غالی) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاهلیورپول می‌باشد. وی در پست‌های هافبک هجومی و حملهو وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌هایالمقاولون العرب،[۳] بازل،[۴][۵] چلسی،[۶][۷] فیورنتینا، رم ولیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.باز
شخصیت « جان رامبو » یکی از قدیمی ترین قهرمانان تاریخ سینما محسوب می شود که نزدیک به 40 سال از زمان ظهورش در سینما می گذرد. شخصیتی که نخستین بار در دهه هشتاد در فیلم جذاب « اولین خون » (First Blood) به تماشاگران سینما معرفی شد و پس از آن طی چند دهه، 3 دنباله دیگر درباره ماجراجویی های رامبو در کشورهای مختلف ساخته شد که می توان گفت اکثر آنها با استقبال قابل قبولی از جانب تماشاگران مواجه شدند. در مجموع شخصیت جان رامبو را می توان یکی از کلاسیک ترین قهرمانا
فرق ما با بقیه اینکه ریشه ما تو خاکه نه تو آب .
هرگز یادمون نره همه ما یه روزی میمیریم و باید به جز مال و ثروت برای آیندگان ، الگو به ارث بزاریم و این الگو نشانه ریشه ای که در خاک پاک و قهرمان پرور کشورمون تنیده شده . مثل گذشتگان باشیم . هیچ کشوری به اندازه ایران قهرمان به خودش ندیده ، غربی ها میخوان ریشه مارو مثل مال خودشون سست  کنند و برای همین هر روز تلاش میکنن که ما به جای قهرمانان و پهلوانان کشورمون ، ابر قهرمانان خیالی اونارو بپرستیم . دنیا
درست زمانی که استقلال باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان
برود تیم امید برای کسب سهمیه المپیک بازی می‌کند و با این شرایط مشخص نیست
آیا باشگاه استقلال مهدی قائدی و عارف غلامی را در اختیار تیم امید قرار
می دهد یا نه؟ 
   
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


بالاخره بعد از مدت ها حرف و حدیث مشخص شد سهمیه باشگاه ایرانی برای بازی های لیگ قهرمانان در سال 2020،  2+2 است و با این شرایط استقلال باید به همراه شهرخودرو در مرحله دوم مر
نتیجه ی بازی لیورپول و پورتو از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
ورزش سه
کلیپی از خلاصه بازی رده های پورتو و لیورپول در بازی های لیگ قهرمانان اروپا برگشت مرحله یک چهارم آخرین لیگ قهرمانان اروپا پیش پورتو پرتغال با نتیجه. خودم موندم این تیمای انگلیسی چکار دارن میکنند اون از تاتنهام و منچستر سیتی دوش امشبم لیورپول جدید منچستر یونایتد و چلسی هم هستند خودم مطمئنم که یک پای.
ادامه مطلب
باشگاه الشارجه امارات فردا شب در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است. دیداری که می‌تواند یکی از چراغ‌های پرسپولیس در مسیر صعود را روشن کرده یا امید‌های تیم سرخپوش پایتخت برای رفتن به دور بعدی را از بین ببرد، اما الشارجه شرایط بسیار بد و عجیبی را سپری می‌کند. ین تیم در ۵ بازی گذشته خود در لیگ امارات ۳ شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی در کارنامه می‌بیند و خط دفاع متزلزل و دروازه‌ای نامطمئن دارد.
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
کارت ها و مصدومیت ها: به جز کارت های قرمز حین بازی، کارت ها هیچ پیامدی ندارند و مصدومیت ها همانند دیگر تورنمنت ها ثبت می شوند.نگرش تیم: اثر نگرش دست گرمی/بازی فصل در افزایش/کاهش روحیه کمتر از مسابقات معمولی در لیگ یا حذفی است. البته اثر این دو نگرش بر ریت هافبک در حین بازی همانند دیگر بازی هاست.تمرین: بازی در یک مسابقه از لیگ قهرمانان هیچ نقشی در تمرین دیدن بازیکنان ندارد ( یعنی دقایق بازی در لیگ قرمانان، جزء دقایق تمرینی بازیکنان محسوب نمی ش
ارزش تیم های حاضر در لیگ برتر ایران چه قدر است؟
در این مطلب به بررسی ارزش تیم های لیگ برتر فوتبال ایران می پردازیم و می خواهیم ببینیم که چه تیمی ارزش بیشتری دارد و چه تیمی دارای ارزش پایین تری نسبت به دیگر تیم های ایرانی است.
در جایگاه اول تیم های باارزش لیگ برتر استقلال تهران ایستاده است. این تیم با ارزشی بالغ بر 13.28 میلیون یورو رتبه اول را داراست.
پرسپولیس نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 با 12.83 میلیون یورو رتبه دوم را از آن خود کرده اس
اخبار جدید استقلال تا این لحظه خبر از برد استقلال با نتیجه یک برصفر میدهد که مهدی قایدی زننده گل استقلال به نفت مسجد سلیمان میباشد.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. بر همین اساس استراماچونی؛ سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و دیاباته را در ترکیب قرار دا
لیورپول۲-۰تاتنهام
در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا تیم های فوتبال لیورپول و تاتنهام در شهر مادرید اسپانیا در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید 
به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی بانتیجه ی ۲بر صفر باگل های محمد صلاح از روی نقطه ی پنالتی و اوریگی  به پایان رسید و لیورپول برای ششمین بار  قهرمان لیگ قهرمانان شد.
 
ایسنا نوشت: امیر قلعه‌نویی با هدایت تیم‌های مختلف در ۴۸۴ بازی و کسب ۵ عنوان قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی، باسابقه‌ترین و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران لقب گرفته است.
پس از گذشت ۱۹ دوره از لیگ برتر فوتبال ایران، مربی‌های مختلف خارجی و داخلی سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های ایرانی را داشتند و توانستند افتخارات بزرگ و کوچک زیادی را کسب کنند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی فعلی سپاهان و پیشین استقلال در صدر فهرست باسابقه‌ترین مربی‌های
یک بازیکن فوتبال اهل نیجریه است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان بازی می‌کند.
از باشگاه‌هایی که گادوین منشأ در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه فوتبال کامپوستلا، باشگاه فوتبال بالزان، باشگاه فوتبال موستا، باشگاه فوتبال پیکان تهران، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران، باشگاه فوتبال استقلال تهران[۱] و باشگاه فوتبال عجمان امارات اشاره کرد.
گادوین منشا پس از یک فصل موفق در پیکان با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست.
  کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی است تا بازی های به تعویق افتاده لیگ قهرمانان آسیا را از 11 تا 17 مرداد برگزار کند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی است تا بازی های به تعویق افتاده لیگ قهرمانان آسیا را به جای برگزاری در هفته دوم آگوست(18 تا 24 مرداد) در هفته اول آگوست(11 تا 17 مرداد) برگزار کند.
این تصمیم AFC به دلیل حمایت از برخی لیگ های فوتبال غر
  قرعه کشی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز با حضور مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال قرعه کشی لیگ برتر در شهرستان ساری برگزار شد.
 
بر اساس قرعه کشی هفته اول بازی‌های لیگ برتر فوتسال به شرح  زیر است:
 
شهروند ساری- سن ایچ ساوه
 
مقاومت البرز- سوهان محمدسیما
 
ستارگان ورامین- فرش آرا مشهد
 
ارژن شیراز- آذرخش بندرعباس
 
اهورا بهبهان- مس سو
امشب یعنی اول مهر ماه 98 جایزه بهترین بازیکن فیفا 2019 داده میشود
و نامزدها عبارت اند از:لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و ویرجیل فندایک
لیونل مسی که سال نسبتا خوبی داشت و گل هایی  به ثمر رساند اما در نهایت فقط توانست لالیگا را فتح کند و در فتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان ناکام بود او حتی با ارژانتین دوباره در فتح کوپا امریکا ناکام ماند. 
کریستیانو رونالدو سال خوبی را سپری کرد شاید به اندازه مسی گل نزده باشد اما توانست لیگ ایتالیا و جام حذفی را برنده
به گزارش وبلاگ کاشمر به نقل از ورزش سه: در اهمیت پست گلری، اشاره به یکی از آخرین دیدارهایی که در سطح فوتبال دنیا برگزار شد، کفایت می کند؛ جایی که اتلتیکومادرید طی دو بازی رفت و برگشت موفق به حذف لیورپول مدافع عنوان قهرمانی مسابقات شد و این اتفاق تلخ برای قرمزهای آنفیلدی در شرایطی رخ داد که  آدرین در غیاب گلر مطمئن لیورپولی ها آلیسون بکر بازی می کرد و نمایش بهتری از کاریوس در فینال سال 2018 لیگ قهرمانان اروپا نداشت تا دو جام به راحتی از دست شاگ
BluRay,Next Avengers - Heroes of Tomorrow 2008,x265 HEVC,دانلود Next Avengers: Heroes of Tomorrow 2008 720p,دانلود انیمیشن Next Avengers: Heroes of Tomorrow 2008,دانلود انیمیشن انتقام جویان آینده قهرمانان فردا,دانلود انیمیشن با دوبله فارسی,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Heroes of Tomorrow 2008 1080p,دوبله فارسی,قهرمانان فردا,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران
- کمیته مسابقات برنامه نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه نیم فصل دوم مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است:
ادامه مطلب
کمال بازیکن فوتبال اهل ایران است که سابقهٔ بازی برای مس کرمان، راه‌آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران و پرسپولیس تهران را دارد.
از باشگاه هایی که کامی‌نیا در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال مس کرمان ، باشگاه فوتبال راه آهن ، باشگاه فوتبال شهرداری تبریز ، باشگاه فوتبال نفت تهران و باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران اشاره کرد.
پس از عملکرد خوب کمال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای نفت تهران و دعوت به تیم ملی، وی نظر برانکو ایوا
مصاحبه لنگلت با Rac1:
"مسی بهترین بازیکن دنیاست و قرار گرفتن در جلوی اون سخته"
"حرکت گریزمن برای انتشار فیلم قرار اشتباه بود ولی اون الان اینجاست و یک بازیکن مفید برای حال و آینده تیم ماست"
"فاتی بازیکن با استعدادیه و شایسته حضور در تیم اوله ولی نباید به اون فشار آورد"
"اخراجم مقابل ختافه درست بود و در هر دو صحنه باید کارت زرد میگرفتم"
"دمبله در پیش فصل به سختی خودش رو آماده کرد و میخواد که بهترین فرم خودش رو نشون بده و امیدوارم بتونه بطور مداوم بر
Super Brawl Heroes v1.3.6.1 + Mod – بازی اکشن قهرمانان جنگجو مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
Super Brawl Heroes – قهرمانان جنگجو یک بازی اکشن سرگرم کننده و محبوب از استودیوی بازیسازی Byte Game برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده  است! با نصب Super Brawl Heroes برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی دویدنی – پریدنی جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا و گیم پلی هیجان انگیزی را تجربه کنید ک
ما در استارتاپ نوکو تمام سعی خودمون رو میکنیم تا میتونیم برای خانواده ها چه مادر و چه پدر مطالب مفیدی را بسازیم در این بخش از مجله نوکو به توضیح کامل هفته های بارداری یا همان بارداری هفته به هفته پرداخنه ایم
بارداری هفته به هفته
شما میتونین به طور کامل از هفته چهارم بارداری که به طور مثال شروع بارداری هست تا هفته چهل و یکم بارداری که تقریبا زمان زایمان است بخونید.
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
 
 
برای مشتریان خوبمان امکانات ویژه ای داریم:
 
وایت برد سرامیکی و مغناطیسی با عرض 100 و120 در طول نامحدود یک تکه....
09121144229
اگر تا به حال هشتگ را در اینستاگرام جستجو کرده اید ، 
قبلاً در برنامه اینستاگرام تلفن همراه وجود داشت که شما فقط 9 پست برتر برای هر هشتگ را مشاهده می کنید ، اما به لطف یک به روزرسانی اخیر اکنون می توانید هنگام جستجوی هشتگ ، بین پست های "برتر" و "اخیر" جابجا شوید (توجه:
بدست آوردن در پست های برتر برای یک هشتگ راهی عالی برای کشف توسط کاربران جدید است. مانند نمایش در صفحه کاوش ، می تواند به یک اثر شبکه عظیم منجر شود که اساساً باعث می شود پست شما در ای
بِرْنْت لنو (انگلیسی: Bernd Leno؛ زادهٔ ۴ مارس ۱۹۹۲) یک بازیکن فوتبال اهل آلمان و دروازه‌بان آرسنال در لیگ برتر است.
او هنگام بازی در مقابل باشگاه فوتبال چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۲–۲۰۱۱، جوانترین دروازه‌بان تاریخ این مسابقات شد.
 
لنو در جام کنفدراسیون‌ها نیز حضور داشت اما پس از خوردن ۲ گل در اولین بازی آلمان در این رقابت‌ها ترکیب اصلی را تا آخر از دست داد.
 
 
98/3/18 بود که تصمیم گرفتم از کارها و اعمالم مراقبه کنم.
به مدت یک هفته انجامش دادم.
هفته دومش ولی ... 
ولی بله. کم کاری و غفلت کردم ... .
اما خداروشکر که الان می تونم ادامه بدم.
الحمدلله... .
از همین چهارشنبه تا جمعه ، هفته دوم مراقبه ام باشه خوبه.
ان شاء... .
در بحبوحه نزدیک شدن قیمت بیت کوین به سطح مقاومتی چند هفته گذشته و شکستن آن، روند قیمت سومین ارز دیجیتال برتر بدون افزایش باقی ماند. اما توکن ریپل (XRP) جایگاه خود در رتبه سوم فهرست ارزهای دیجیتال برتر را تثبیت کرد و بدین ترتیب گاوها بار دیگر به سمت این توکن آمدند و باعث رشد ساعتی ۶.۵ درصدی شدند، موضوعی که بازار آن را پیش بینی نمی‌کرد.
ادامه مطلب
نامه های من به تو
برتر از منند...برتر از تو
زیرا نور
برتر است از چراغ
شعر
برتر از دفتر
بوسه
برتر از لبها
نامه های من به تو
پر اهمیت تر از تو
از من
آنها تنها گواهانی هستند
که دیگران در آن
زیبایی تو را
و دیوانگی مرا
خواهند یافت
شعر از نزار قبانی
نامه های من به تو
برتر از منند...برتر از تو
زیرا نور
برتر است از چراغ
شعر
برتر از دفتر
بویه
برتر از لبها
نامه های من به تو
پر اهمیت تر از تو
از من
آنها تنها گواهانی هستند
که دیگران در آن
زیبایی تو را
و دیوانگی مرا
خواهند یافت
شعر از نزار قبانی
تیم ملی والیبال مردان ایران تیم بین‌المللی والیبال مردان است که به نمایندگی از ایران به میدان می‌رود و زیر نظر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. تیم ملی ایران در حال حاضر برترین تیم آسیا و یکی از قدرت‌های برتر جهانی به شمار می‌رود. سرمربی تیم ملی ایران در حال حاضر ایگور کولاکوویچ است. تیم ملی ایران از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹ موفق به کسب سه عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، دو طلای بازی‌های آسیایی، یک مقام چهارمی لیگ جهانی و یک
در بحبوحه نزدیک شدن قیمت بیت کوین به سطح مقاومتی چند هفته گذشته و شکستن آن، روند قیمت سومین ارز دیجیتال برتر بدون افزایش باقی ماند. اما توکن ریپل (XRP) جایگاه خود در رتبه سوم فهرست ارزهای دیجیتال برتر را تثبیت کرد و بدین ترتیب گاوها بار دیگر به سمت این توکن آمدند و باعث رشد ساعتی ۶.۵ درصدی شدند، موضوعی که بازار آن را پیش بینی نمی‌کرد.
ادامه مطلب
► ترتیب مسابقات لیگ در هفته های مختلف در جدول زیر آورده شده است: 

هفته 1
1 - 2
3 - 4
5 - 6
7 - 8

هفته 2
4 - 1
2 - 7
6 - 3
8 - 5

هفته 3
1 - 8
3 - 5
4 - 2
7 - 6

هفته 4
6 - 1
2 - 3
5 - 7
8 - 4

هفته 5
1 - 7
4 - 5
3 - 8
2 - 6

هفته 6
5 - 1
7 - 3
6 - 4
8 - 2

هفته 7
1 - 3
2 - 5
4 - 7
6 - 8

هفته 8
3 - 1
5 - 2
7 - 4
8 - 6

هفته 9
1 - 5
3 - 7
4 - 6
2 - 8

هفته 10
7 - 1
5 - 4
8 - 3
6 - 2

هفته 11
1 - 6
3 - 2
7 - 5
4 - 8

هفته 12
8 - 1
5 - 3
2 - 4
6 - 7

هفته 13
1 - 4
7 - 2
3 - 6
5 - 8

هفته 14
2 -1
4 - 3
6 - 5
8 - 7

► هرگاه تیمی بدون صاحب شود، در اولین فرصت پس از یکی از زمان های زیر، بات (bot)خواهد شد:- قبل از با
  رئیس فدراسیون فوتبال از خطر حذف یک باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج در نشست خبری امروز خود در مورد مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.
 
تاج در مورد خطری که در کمین یکی از نماینده‌های فوتبال ایران برای حضور در لیگ قهرمانان وجود دارد صحبت کرد. 
 
تاج گفت: یک باشگاه ایرانی به دلیل شکایت‌هایی که علیه‌اش مطرح شده همچنان پرونده‌هایی در ارتباط با ا
باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای برای برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی و در جریان بازی با السد قطر ندارد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس پنج‌شنبه شب با پیروزی مقابل پارس جنوبی به عنوان قهرمان لیگ برتر مشخص شد و جشن قهرمانی در شهر جم برگزار گردید. 
از آنجایی که جشن قهرمانی در تهران برگزار نشده بود، برخی‌ها صحبت از این می‌کردند که جشن قهرمانی سرخپوشان در بازی با السد قطر و در تهران بر
برنامه هفته پایانی مسابقات لیگ هفت سنگ نوجوانان روستای ممرآباد:جمعه 98/01/30ساعت 10 صبحمحراب - بهاران بهمن - متحد متحد - بهاران محراب - فجر نو جوایز تیمهای برتر شنبه شب در مراسم جشن نیمه شعبان ( مهدیه روستای ممرآباد)  اهدا خواهد شد. هیات بومی و محلی شهرستان کاشمر
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش
و تقدیر از پژوهشگران برتر مراغه
آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر در شهرستان مراغه برگزار شد.
آیین تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان مراغه با حضور مهندس شعفی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مراغه، دکتر محمدی راد، رییس و اعضای هیات علمی دانشکده علوم قرآنی مراغه، روسای دانشگاه مراغه،رییس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور ، آزاد واحد مراغه، پیام نور، دانشکده علوم پزشکی‏، محققین مراکز علم
تیم فوتبال استقلال یکی از پرطرفدار ترین باشگاه های ایران است که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران با نام دوچرخه سواران تأسیس شده است  این باشگاه  از ابتدای تأسیس تا سال۱۳۲۸ این نام را داشت سپس تاج نام گرفت  پس از انقلاب اسلامی ایران این باشگاه تغییر نام داد ونام آن استقلال شد   هم اکنون بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در لیگ برتر ایران جام خلیج فارس و جام حذفی ایران شرکت می کند در مسابقات آسیایی  در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت م
بالاخره لوگو درست شد‌. اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل دارد چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
بالاخره لوگو درست شد اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل داره چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
  نشریه عربستانی از ایجاد هیاتی برای مبارزه با ویروس کرونا در کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الجزیره» عربستان در گزارشی امروز به حضور ویروس کرونا در آسیا و تاثیرش به ورزش و مخصوصا به فوتبال پرداخته است.
این نشریه سعودی خبر داد با توجه به انتشار این ویروس در کشورهای چین، تایلند، ایران، کره جنوبی، سنگاپور، امارات، کویت  بحرین فوتبال آسیا در شرایطی اضطراری قرار دارد.
ک
دیزنی پوسترهای جهانی فیلم Mulan را منتشر کرد که قهرمانان و شخصیت‌های شرور این اثر لایواکشن را به تصویر می‌کشد.
تنها یک ماه تا انتشار فیلم Mulan (مولان) فاصله داریم و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت دیزنی پوسترهای جهانی شخصیت‌های این اثر لایواکشن را منتشر کرده است که قهرمانان و آنتاگونیست‌های آن را به نمایش در می‌آورد. این فیلم که نیکی کارو وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده دارد ، داستان مولان را روایت می‌کند که به‌خ
مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در پیامی، قهرمانی باشگاه پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر را تبریک گفت.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  رقابت دیدنی و جانانه تیم‌ها در صدر جدول رقابت‌های این فصل که در روز آخر بین دو تیم با سابقه پرسپولیس و سپاهان ادامه یافت، از جذابیت‌های این دوره رقابت‌ها بود.
در همین ارتباط، باشگاه پرسپولیس ایران، پیام تبریکی را به مناسبت
تیم فوتبال استقلال در تعطیلات نیم فصل یک اردوی خارجی را پشت سر خواهد گذاشت.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با هماهنگی بین کادر فنی و مسئولان باشگاه استقلال این تیم در تعطیلات نیم فصل، راهی اردوی خارج از کشور خواهد شد.قرارداد برگزاری یک اردوی 10 الی 12 روزه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس امضا شده و اعضای تیم استقلال در تعطیلی لیگ یک اردوی آماده سازی را در خارج از ایران برگزار خواهند کرد.هماهن
  دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا از زمان اعلام زمان بندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، داتو، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا حداکثر زمان اعلام زمان بندی جدید مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 را اعلام کرد.
دبیرکل AFC در مصاحبه با نشریه «الاتحاد» امارات درباره این موضوع گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا درحال بررسی تمام پیشنهادها از سوی افراد ذی ربط به این مسابقات است. ما در
به گزارش دورتموند ایران ، اشرف حکیمی بازیکن 21 ساله تیم فوتبال دورتموند از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا به عنوان بهترین بازیکن جوان این قاره در سال 2019 انتخاب شد. حکیمی که از رئال به صورت قرضی به دورتموند پیوسته، به واسطه عملکرد خیره کننده اش در ترکیب دورتموند به این عنوان دست یافت.
حکیمی تا به اینجای رقابت های بوندسلیگا در 12 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته که تاکنون دو گل زده و سه پاس گل هم داده است. اما چیزی که به احتمال زیاد موجب دس
  یک رسانه عراقی خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی است تا در صورت لزوم تمام های بازی های گروهی را در یک کشور برگزار کند.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «الکره العراقیه» خبر داد که احتمال دارد به خاطر شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 به صورت رفت و برگشت به میزبانی باشگاه ها برگزار نشود.
این طرح طوری است که هر گروه بازی های مرحله گروهی را در یک کشور بازی کنند تا تکلیف صعود
جام حذفی فوتبال ایران نام مسابقات حذفی فوتبال در ایران است. این جام در بزرگداشت و یادبود آزادسازی خرمشهر با عنوان "یادواره آزادسازی خرمشهر" برگزار می‌شود. به همین مناسبت نیز در سالیان اخیر بازی پایانی (فینال) این مسابقات در شهر خرمشهر و ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار میشد.
هم‌اکنون فدراسیون فوتبال ایران این جام را به صورت تک‌حذفی و تک بازی برگزار می‌کند و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام ح
از همین ساعت قول می دهم که وقت های استراحت میکنم یا بیکارم تو وب گردی نکنم 
تنها وقتی تو وب باشم که بخوام تحقیق کنم برا موضوعی ولا غیر .....
و اینکه قول میدهم از این ساعت به بعد تو سایت هایی مثل خانواده برتر و نی نی سایت و... 
به هیچ وجه نروم.تا28 مهر
و اینکه روزی بیش تر از 4/30 دقیقه بیشتر تو اینترنت و فضا های مجازی نباشم فعلا.تا یک هفته (25شهریور)
سلام
نتایج حلی-کاپ هفته نخست (20 نفر برتر) به شرح زیر می‌باشد.
این نتایج مربوط به 3 آزمونک ریاضی، آزمونک شیمی و تحقیق فیزیک می‌باشد.
 
دانش‌آموزان عزیز، با توجه به این که حلی-کاپ ادامه‌دار می‌باشد و این فقط هفته اول بوده، نگران نتایج خود نباشید و آزمونک‌های دیگر نیز فرصت می‌باشد تا خود را در جدول امتیازات بالا ببرید. 
درس‌های دیگر هم به زودی اضافه می‌شوند و برای همین تلاش خود را در همه دروس بیش‌تر نمایید.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه های خارجی برای دروازه بان این تیم نیامده است.

 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج عرب در خصوص اینکه گفته می شود علیرضا بیرانوند از تیم های ترکیه ای از جمله فنرباغچه پیشنهاد دارد و قصد دارد این فصل از پرسپولیس جدا شود گفت: هفته گذشته که آقای برانکو به باشگاه آمد از باشگاه خواست به بازیکنان اعلام شود اگر بازیکنی آفر خارجی دارد هر چه
در این وبلاگ سعی می شود، برندهای برتر حوزه سئو و خدمات هر یک، با توجه به سطح خدمات دریافت شده، معرفی گردد.
انتشار اسم هر سایت، مبنی بر تایید یا رد همه محتوای آن سایت و یا فعالیت مورد بحث نیست و تنها تحلیل شخصی ارایه شده، مد نظر است.
 
با ما همراه باشید تا تکمیل پست...
سیو تیم برتر سال ۲۰۱۹
مشخصات : - سکه بی نهایت- باز بودن تمام بازیکنان برای خریدترکیب تبم برتر سال ۲۰۱۹ در بازی : رونالذو - آگئورو - مانه - امباپه - کین - مسی - هازارد - دیبالا - سانه - پوگبا - آلوز - لیخت - فان دایک - آلبا - آلیسون - دخ آلینک دانلود : 
http://uplod.ir/8nak9y1e4n80/Legends_save.zip.htm
سازنده : افشین دوست محمدی
من آخر هفته ها رو دوست دارم چون تو، این روزا پیش مادرتی و خوشحالی. من تمام طول هفته برای آخر هفته لحظه شماری می کنم چون تو بی صبرانه منتظر رسیدن این روزی. بعد از آشنایی ما بهترین روز هفته در نظرم، از یکشنبه به پنجشنبه تغییر کرد چون روزی بود که تو بدون استثنا هر هفته منو دعوت می کردی خونتون. من، تو و مادرت. فقط خودمون سه تا. خونه ی مادرت تو خوشحال بودی. می خندیدی. لبخند یک لحظه هم از صورتت پاک نمی شد. تو مادرتو بی هوا بغل می کردی. هی بهش می گفتی که دل
  صفحه AFC در فضای مجازی به آغاز هفته سوم لیگ برتر ایران واکنش نشان داد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر از روز جمعه (فردا) با دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم آغاز می‌شود.
به همین بهانه صفحه رسمی AFC در اینستاگرام به آغاز این مسابقات واکنش نشان داد و تصویری از برنامه هفته سوم این پیکارها را منتشر کرد.
همچنین صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره با اینکه این مسابق
کتاب چهارم اضافه شد. 
نویسنده این سری، ریک ریوردن، نویسنده معروف سری پرسی جکسون، قهرمانان المپ و سی و نه سرنخ است. این سری ادامه قهرمانان المپ هست و تا الان تقریبا همه شخصیت های کتاب قبلی اومدن. 
اگه تا اخر قهرمانان المپ خوندید میدونید که بر سر اپولو چی میاد و این سری ادامشه. به نظر من بخونید چون با اینکه اپولو و مگ شخصیت اصلی هستن، انابث و پرسی و پایپر و جیسون و لئو و کالیپسو و فرانک و ... حضور واقعا مهمی دارن. 
خلاصه کتاب: 
بعد از به خشم اوردن پ
"پسران بد" بازگشتند 
قهرمانان دوران کودکی ما دیگر همان مردانی نیستند که قبلاً بودند. سینما در حداقل پنج سال اخیر چیزی را به ما نشان داده که در آن قهرمانان بزرگ هم به زانو در آمده اند. برای مثال در سال ۲۰۱۵ راکی را دیدیم، مردی که روزی با چهره ای خونین اما خونسرد، آرواره های ایوان دراگو مخوف را درهم می کوبید، حالا در زندگی اش سقوط کرده است، و حتی به سرطان هم مبتلا شده، یا در سال گذشته آرنولد را با ترمیناتور جدیدش داشتیم، که نه تنها دیگر مو و چهره
شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن
در مقالات قبلی به توضیح مزایای طراحی اپلیکیشن در محیط Native و مقایسه آن با اپلیکیشن های آنلاین و بدون کدنویسی پرداختیم. در این مقالات مشخص شد که برای ساخت حرفه ای و توسعه اپلیکیشن در محیطی پایدار و تضمین موفقیت آن در طولانی مدت، به شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن نیاز خواهیم داشت. شرکت هایی که با داشتن اصول و پلتفرم های مناسب، بازار هدف را به درستی جستجو کرده و با مهارت و علم کافی به توسعه اهداف کسب و کارها بپردازند.

ا
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر روز یکشنبه به مصاف هم می‌روند. جواد خیابانی این دیدار حساس را از ورزشگاه آزادی گزارش خواهد کرد. این دو تیم تهرانی فردا یکشنبه از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر می‌روند.
10 نیروی ویژه برتر جهان :
نیروهای ویژه به واحد های نظامی گفته میشود که طی مراحل و آموزش های ویژه نظامی، از آمادگی و توانایی بخصوص برخوردار میگردند و توانایی انجام ماموریت های بسیار حساس را دارا هستند. این افسران بر اساس توانایی ها فیزیکی از بین نیروهای عادی دست چین شده و پس از آزمون ها و تست ها به خدمت نیروی ویژه درمیایند.
ادامه مطلب
از هنرآموزان رشته های گرافیک ، پویانمایی و گرافیک رایانه ای علاقمند دعوت می شود پیشنهادات خود را در مورد جشنواره الگوهای برتر تدریس و نمونه آثار را در قالب فیلم ، عکس و متن تا تاریخ 97/11/5 به گروه هنر متوسطه دوم استان ارسال نمایند.
سال به سال توی تمام دنیا میگن آدم پیشرفت میکنه.البته آدم یا سازمانی یا ارگانی روبه جلو حرکت میکنند حالا بعد یکی دو دهسال دوباره سازمان لیگ برتر برنامه لیگ برتر را هفتگی اعلام میکند 
توی اخبارامروزاستقلال خوندم که دوهفته اول لیگ را اعلام کردند.
.بگذریم که سرم درد گرفته حوصله ندارم بازیها و تاریخ برگزاری به این صورت میباشد :
ادامه مطلب
سلام. خوش آمدید.
8 سؤال داریم و هر سؤال هم فقط یک پاسخ داره.
شروع می کنیم.
 
1) بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر خلیج فارس کیست؟
2) اولین قهرمان لیگ اسپانیا کدام تیم بوده است؟
3) بهترین گلزن ادوار جام جهانی کیست؟
4) موفق ترین تیم لیگ قهرمانان افریقا چه تیمی است؟
5) تنها تیم تاریخ سری آ که به دسته پائین تر سقوط نکرده است؟
6) بهترین گلزن تاریخ پرمیرلیگ کیست؟
7) بازیکنی با بیشترین تعداد بازی در تاریخ لالیگا؟
8) پرافتخار ترین تیم تاریخ لیگ یک فرانسه چه تیمی است؟
آیا می خواهید از اسرار چگونه طراحان برتر گرافیک آرم های خود را ایجاد کنند؟
این مقاله دقیقاً نشان می دهد که چگونه طراحان برتر آرم های امروزی ، آرم های خود را ایجاد می کنند. این فرایند طراحی را نشان می دهد که این طراحان برای رسیدن به طراحی لوگوی نهایی خود می روند.

ادامه مطلب
به گزارش دورتموند ایران ، تیم بورسیا دورتموند که در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت موفق به صعود از این گروه به مرحله یک هشتم نهایی شد.
گروه F این رقابت های که به گروه مرگ نامیده شد، چهار نماینده از چهار کشور اسپانیا، ایتالیا، آلمان و چک داشت. بارسلونا، اینتر، دورتموند و اسلاویا پراگ تیم هایی بودند که در این گروه حضور داشتند.
دورتموند در اولین بازی خود برابر بارسلونا به تساوی صفر صفر دست یافت.در دومین بازی پراگ را دو بر یک شکست داد.
قهرمانان حافظهیک مطالعه از یادگاران استثنایی هیچ توانایی شناختی برتر و هیچ تفاوت ساختاری در مغز آنها را نشان نداده است. این اختلافات در فعالیت های مغزی را نشان می دهد که به نظر می رسد استفاده از یک مأموریت فضایی را منعکس می کند. 9 نفر از 10 قهرمان حافظه استفاده خود را از روش loci تأیید کردند. با وجود سالها تمرین در مونیمونیک و عملکرد چشمگیر در حفظ کردن ، هیچ ماده ای در خاکستری افزایش نیافته است ، همانطور که در مورد کسانی که دانش تخصصی دارند نیز و
دانشگاه ترکیه و تحصیل در دانشگاه‌های برتر دولتی و خصوصی :ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه‌های برتر ترکیه و مورد تایید وزارت بهداشت ایران بپردازیم.در ابتدا لیست دانشگاه‌ها برتر ترکیه را بصورت تیتر وار ذکر می کنیم.و در ادامه به معرفی تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک نمایید 
 
دانشگاه ترکیه
 
  سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم ذوب آهن را تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در گزارشی به ستاره های تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت. ارسلان مطهری، مهاجم ذوب آهن بازیکن موثر منصوریان در این مرحله از سوی AFC انتخاب شد.
 
AFC درباره مطهری نوشت: با وجود اینکه مطهری از 540
هفته ی قبل که صبح ها کارآموزی غدد بودم چند تا عصر هم شیفت داشتم تو بیمارستان
کاردانشجویی،  این هفته هم که گذشت از یکشنبه تا خود امروز صبح ها تمام بیمارستان
کاردانشجویی بودم عصر ها هم غیر 2 روز کارآموزی ccu ...
دلم میخواد دقیق و با همه ی جزییات بنویسم ولی خواب چشمامو پر کرده !
فقط میگم ابن هفته جدید قراره خونه خواهر باشم ، فردا بلیط داریم از شهر ما به مقصد شهر خواهر....
بازهم لیگ برتر شروع شد و حرص و جوش خوردن ماهم دنبالش. 
به خدا نمیدونم چیکار کنم چی بگم ازی طرف اولین بازی استقلال بود ولی از طرف دیگه همین بازی اول هست که میبازیم و آخرش کارمون با یک دو امتیاز ضایع میشه.
خلاصه، داستان این فصل استقلال خدا کنه حکایت این چنداسال نباشه و انشالله این آخرین باخت فصلمون باشه
بوسیله گزارش "ورزش سه"، با اخبار رسمیباشگاه السد قطر ژاوی هرناندز بوسیله عنوان سرمربی متاخر این تیم انتخاب شد و رسما بوسیله نشانی خلیفه اوسوالدو فریرا پرتغالی کار خود را در اولین تجربه مربیگری آغاز می نرم. قرار است سرجیو اوریل، ایوان توریس، اسکار هرناندز، ژوزه مانوئل سرجیو گارسیا و آنتونی ترامولاس قصه سابق بارسلونا را در این امر مدد دهند و به نشانی دستیاران ژاوی برگزینی شده اند. طبق برنامه قرار است السد همراه با ژاوی از ۱۴ تا ۲۹ جولای ارد
مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ در ترکیب احتمالی تیمش مقابل لیون فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال زنیت روسیه فردا(چهارشنبه) در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 21:30 به مصاف تیم لیون فرانسه می رود.در این راستا سایت انگلیسی «thestatszone»، ترکیب احتمالی این دیدار را اعلام کرد که سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب زنیت قرار دارد.

انتهای پیام
د
حتی اگر شمارش روزهای هفته از دستت رفته باشد، که می‌دانم رفته، اما...
صبح جمعه را با دست و پا زدن در بیم‌هاو امیدهایش، عصر جمعه را با‌ دلتنگی های خفه کننده اش و پایان جمعه را با افسردگی مزمن و غیرقابل درمانش خواهی شناخت...
این هفته هم تَه کشید.
برنامه امتحانی هفته آینده ترم اول دیماه به قرار زیر میباشد: فیزیک ریاضی و تجربیمنطق ۱۰ انسانیفلسفه یازده و دوازده انسانی 
روز دوشنبه مورخه ۹۸/۱۰/۳۰  ...........................................
و علوم فنون ۱۰ انسانی و ۱۲ انسانی 
شنبه ۹۸/۱۰/۲۸ 
...........................................
و زبان خارجه یازده انسانی روز سه شنبه ۹۸/۱۱/۱  برگزار خواهد شد
نخبگان برتر دوره دوم
جواد افسری
‍ معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند خبر داد :
درخشش دبیر زرندی در جشنواره الگوی برتر تدریس

معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش زرند از کسب رتبه برتر استانی دبیر زرندی درپنجمین جشنواره الگوی برتر تدریس خبر داد. 
فرهاد اسدی در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: در پنجمین جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با موضوع آداب و معاشرت و گفتگو پایه هشتم مهدیه حسنی از دبیرستان  عفاف موفق ب
تمام طول هفته را منتظری تا جمعه برسه، چه روزهای پرکار و پر تنش و چه روزهای آرام و بی صدا. فکر میکنی جمعه روز خاصی هست، یک اتفاق نو رخ میده، یا کلی استراحت میکنی و خستگی کل هفته از تنت درمیره اما جمعه میرسه و تازه دلتنگ روزهای هفته میشی! شاید واقعا جمعه ها هیچی نداره جز دلتنگی. جمعه ها سوت پایانه، جمعه ها آخر جاده است!
اما با این حال روزهای هفته با یک دلخوشی سپری میشه، دلخوشیه رسیدن جمعه ای که تو میخوای!
سلااااااااام :)
+این چه عنوانیه نبات؟ :/
-خب اولین چیزی بود که به ذهنم رسید! :)
***
هر هفته،شنبه ها،میام تو این پست وزن جدیدمو اعلام میکنم! :)
تاریخ شروع:۹۸/۲/۵
وزن شروع نبات:۷۲/۹۰۰
وزن ایده آل نبات:۵۸
هفته اول:71/5
هفته دوم:
هفته سوم:
...
____________________
پ.ن:اگه کسی اینجا هست که رژیم میگیره،میتونه هر شنبه بیاد و وزنشو اعلام کنه،به صورت شناس یا ناشناس :)))
پ.ن:خیلی زود بهت میرسم ۵۸ دوست داشتنی،قول میدم :)♡
مرسی خدا :) 
مرسی نبات :)
ورزشیعمومی ۱
هفته پنجم لیگ برتر در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 3 و 4 مهر برگزار خواهد شد
پنجمین هفته لیگ برتر از فردا آغاز می شود و تیم های لیگ در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
                              
بر همین اساس برنامه بازی های هفته پنجم به شرح زیر می باشد:
 
 
به نقل از «السومریه نیوز» عراق، کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین رده بندی لیگ های فوتبال قاره کهن را اعلام کرد که فوتبال عراق در این رده بندی نهم شد.
تیم‌های اول تا هشتم آسیا نیز در رده بندی جدید به ترتیب زیر است:
1-چین
2-قطر
3-ژاپن
4-کره جنوبی
5-ایران
6-عربستان
7-امارات
8-تایلند
با توجه به این رده بندی اعلام شده 2 کشور برتر منطقه شرق و غرب آسیا سهمیه 3+1 می گیرند. در نتیجه فوتبال ایران با قرار گرفتن در رده دوم منطقه غرب آسیا سهمیه 3+1 خواهد داشت. بدین تر
رفت و برنگشت و این رسم روزگار ماند / چشم جاده ها هنوز، محو در غبار مانداین همه شب است و باز، این همه حضور تلخ / فصل‌های محکم خالی از بهار ماند . . . ای روشنای خانه امید، ای شهید / ای معنی حماسه جاوید، ای شهیدچشم ستارگان فلک از تو روشن است / ای برتر از سراچه خورشید ای شهیدیاد شهیدان دفاع مقدس گرامی بادپایگاه و مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان وبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
مردم به دیدن فیلم های ابرقهرمانی میروند در صورتی که میدانند که در اکثر موارد آدم های خوب پیروز ماجرا هستند ولی چیزی که در اصل برای تماشایش میروند این است که این قهرمانان چگونه و چرا برنده میشوند!
...
این روز ها هم سپری میشوند ولی کاش به این سادگی بود، اینکه چطور تمام میشود و چه قیمتی دارد، مهم است.
سلام اون بازی که به سبک mini militia بود به یه دلایل خصوصی به محمد صالح کامیاب فرستاده شد تا کد نویسیشو بکنه و از ایشان ممنویم که ادامه پروژه ما را به عهده گرفت
ولی اینبار یه بازی جدید با جدول آنلاین برتر و دو نفره به صورت آنلاین است و سبک فوتبالی دارد واقعا روش خیلی کار کردم یه مرغ گرافیکی اینبار با گرافیک بالا و نیمه فلت استفاده کردیم و درواقع برای مدیریت بازیم از یه نرم افزار دیگر استفاده خواهم کرد بله یعنی برای اولین بین برنامه های کل جهان اینک
آرمی این هفته نفر چندم لیگت شدی؟
#کنجکاو_درباره_همهچیز_آرمی
(ادای بنگتن دراریم)
.
.
.
اگه از رتبه لیگ این هفته ات (مثه من ) عکس گرفتی ، توی پیکوفایل اپلود کنید و لینکش را برای ما به صورت خصوصی بفرستید تا توی سایت بزارم و هر هفته با همدیگر پیشرفت کنیم . توجه کنید که حتما لیگ این هفته تون باشه و مهم نیس نفر چندم شدید ، کافیه تمام سعیتون را بکنید که هفته دیگه پیشرفت کنید ( حتی اگر یه رتبه بالاتر بشید) و مهم نیس چه لیگی هستید ( برنز ، طلا ، ... ) 
هفته ی پیش همین روز، ساعت 3:56 دقیقه مردی از ترمینال تماس گرفت و گفت بلیط ساعتِ ده شبت به ساعت 8:30 تغییر ساعت داده، درست وسط خوابِ آشفته ام روی کوله پشتی وسط اتاق خوابگاه زنگ زده بود.
هفته ی پیش همین روز ساعت 7:10 دقیقه داشتم توی حیاط خوابگاه چمدان به دست، با "آ" خداحافظی می کردم.
هفته ی پیش همین روز ساعت 10 شب دنبال نان سنگ پز یا همچین چیزی می گشتم، حوالی انار!*
هفته ی پیش همین روز ساعت 11: 30 دقیقه ی شب توی اتوبوس خوابم برد و یک باره از خواب پریدم! دوباره
این روزا که دیگه نمیشه حضوری پیش مشاور رفت
می تونی از مشاوره تلفنی تیم فخرآموزش استفاده کنی :)
مشاور شما هر هفته با شما تماس می گیره و جلسه مشاورتون رو کاملا بی خطر و از طریق تلفنی با هم طی خواهید کرد
تازه از هر جای ایران که هستی :)
همراه با تخفیف ویژه برای دانش اموزان برتر
جهت دریافت شرایط مشاوره بالای صفحه به قسمت تماس با ما مراجعه کنید ...
 
 
شرکت سازنده:Better Game Studio
نوع بازی:استراتژی
این بازی درگوگل_بازار و فروشگاه گوگل هست که من لینک فروشگاه گوگل براتون پایین میگذارم:
دانلودبازیClash of Zombies
داستان بازی: تنها یک امپراطوری در جهان وجود دارد که تنها امید بشریت است. در اینجا، قهرمانان شجاع به صدها جنگ پیوسته اند، همه کسانی که می خواهند از پادشاه و مردم پشت سرشان محافظت کنند، همچنین افسانه خود را با خون و جلال می نویسند. اکنون، زمان خود را برای پیوستن به نبرد، تشکیل یک تیم از قهرمانا
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی امروز فیفا لیست برترین‌های فوتبال جهان در سال 2019 را اعلام کرد و بهترین های فوتبال مردان و زنان دنیا در سال جاری، برای کسب عنوان بهترین سال با هم رقابت می کنند.
نکته جالب توجه این است که لیورپول با چهار نماینده در دو بخش، بیشترین سهم را در لیست اعلام شده دارد. ویرژیل فن دایک، محمد صلاح و سادیو مانه سه بازیکن این تیم هستند که با دیگر فوق ستاره هایی مثل مسی و رونالدو رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان و ت
برای پنجمین سال متوالی بیمه آسیا رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای را کسب کردبیمه آسیا برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای شرکت‌های برتر ایران را کسب کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا و بنابر اعلام مرکز رتبه‌بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی، بیمه آسیا در بیست و یکمین سال رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران و در میان 100 شرکت برتر کشور با در نظر گرفتن 33 شاخص وهشت پله صعود، برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای
توجه ترجمه این مقاله در ترنسلیت انجام شده که ممکن است کمی اشکال داشته باشد.
چگونه یک گوگلر در حال افزایش آگاهی در مورد ALS استهنگامی که جوان هستید ، زندگی مملو از گروهی از توصیه‌های خوب است: "سخت کار کنید". "شجاع باش." "رویاهای خود را دنبال کنید."
و البته: "قهرمان زندگی خود باشید."
وقتی صحبت از "قهرمانان" شد ، فهمیدم که حتی اگر شما واقعاً خوش شانس باشید ، فردی که به شما در آینه نگاه می کند ، نمی تواند پنج نفر برتر شما باشد. قهرمانان آن دسته از افراد غی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها