نتایج جستجو برای عبارت :

فروش ویژه | حراج پارکت لمینت هانتر

پارکت لمینت hunter ساخت کشور ایران با رویه شفاف و مقاوم  است و با درجه سختی AC3 مناسب برای استفاده معمولی در منازل و مکانهای اداری با تردد کم است .
پارکت لمینت هانتر با کلیک های مقاوم و قیمت مناسب در رده پارکت لمینت های ارزان قیمت قرار گرفته است و نسبت به پارکتهای موجود در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است.
ابعاد لمینت هانتر  1206x199x8 میلیمتر است و هر کارتن آن 1.84 مترمربع را پوشش میدهد.
این پارکت لمینت در 10 رنگ پرفروش به بازار عرضه شده که می تواند
آذرش دکور فعالیت خود را در دهه ی هشتاد در زمینه طراحی دکوراسیون های داخلی و فروش متریال های مورد نیاز آغاز کرد. این مجموعه نماینده فروش معتبر ترین برندهای پارکت لمینت ، کاغذ دیواری، سقف های کشسان و ...می باشد. 
 
برخی از خدمات آذرخش دکور :
نصب و اجرای انواع پارکت لمینت
نصب و اجرای کفپوش
فروش و نصب پارکت 
فروش و نصب کاغذ دیواری 
طراحی نصب و فروش کابینت
طراحی و اجرای انواع آیینه های دکوراتیو
فروش و نصب درب های ضد سرقت
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفار
گروه آذرخش دکور مجموعه ای فعال در حوزه ی طراحی داخلی و عامل فروش برترین برندهای تولید کننده متریال مورد نیاز در بازسازی ساختمان است. این مجموعه نمایندگی فروش برندهای پارکت لمینت مانند : پارکت های انزو، فرست وود، زدفور ، آرتا ،‌ویکتوریا فلور و ... می باشد. 
 
تمامی پارکت لمینت های عرضه شده توسط این مجموعه دارای ۱۰ سال گارانتی نصب می باشند و توسط تیم مجرب شرکت آذرخش دکور به صورت رایگان نصب و اجرا می گردند.
 
برای سفارش و خرید لمینت ، کفپوش های پ
لوازم یدکی هانتر
 
انواع لنت ترمز هانتر لنت ترمز جلو پراید۴۲۹۰۰۰لنت ترمز جلو پیکان۴۲۹۰۰۰لنت ترمز عقب کفشکی پراید۴۹۰۰۰۰لنت ترمز عقب کفشای پیکان۸۷۰۰۰۰لنت ترمز جلو تیبا و ریو۷۸۹۰۰۰لنت ترمز عقب کفشکی تییا و ریو۷۶۰۰۰۰لنت ترمز جلو پژو۷۲۰۰۰۰لنت ترمز کفشکی عقب پژو۹۱۰۰۰۰لنت ترمز عقب کفشکی سمند۹۲۰۰۰۰لنت ترمز عقب کفشکی ۲۰۶تیپ۲ ۷۸۰۰۰۰لنت ترمز جلو ۲۰۶تیپ۲ ۷۹۰۰۰۰لنت ترمز جلو ۲۰۶تیپ۵ ۸۲۹۰۰۰لنت ترمز جلو۸۵۹۰۰۰Ef7 لنت ترمز جلو رانا۷۷۹۰۰۰لنت ترمز ج
پارکت لمینت یکی از کفپوش های ساختمانی پرطرفدار است که استفاده از آنها در دکوراسیون مدرن و کلاسیک، جلوه زیبا و خاصی به محیط داده و طول عمر بیشتری را نسبت به دیگر پوشش های ساختمانی دارد. جهت ماندگاری و افزایش دوام پارکت لمینت باید در نگهداری و نظافت آن کوشا باشیم. در نظافت پارکت لمینت چندین نکته وجود دارد که باید رعایت شوند و با استفاده از شوینده های پارکت لمینت می توان به نتیجه ای که باید رسید.
ادامه مطلب
حراج آنلاین
بحث همیشه این بوده چرا این حراج های شگفت انگیز به وجود می اید و دلیل این همه تخفیف چیست خوب ما با در نظر گرفت مبحث فروش اینترنتی و همچنین انواع آن شروع می کنیم تا به نتیجه مورد نظر خودمان برسیم . با ما همراه شوید تا دیدگاه شما را نصبت به این موارد باز کنیم.
ادامه مطلب
حراج اینترنتی
حراج فرآیند خرید و فروش کالاها یا خدمات با ارائه پیشنهادات برای آنها، گرفتن پیشنهادات و سپس فروش آیتم به بالاترین پیشنهاد دهنده است. حراج قیمت صعودی باز است که به طور معمول شایع ترین نوع حراج در امروز است. شرکت کنندگان به طور آشکارا در برابر یکدیگر قرار می گیرند و هر پیکربندی بعدی باید بالاتر از پیشنهاد پیشنهادی باشد. حراج کننده ممکن است قیمت ها را اعلام کند، ممکن است داوطلبان مزایای خودشان را اعلام کنند (یا یک طرفه از طریق پر
با عرض خوش آمدگویی خدمت مشتریان گرامی به اطلاع می رساند که تمامی محصولاتموجود در این صفحه از برند معتبر وینیفلکس است و می توانید نسبت به خرید پارکت وینیفلکساقدام کنید.
برای خرید هر محصول روی آن کلیک نمایید.
پس از ورود به صفحه ی هر محصول می توانید برای سفارش یا خرید اقدام نمایید.
در صفحه ی هر محصول یک سری توضیحات در مورد نحوه خرید و مقدار هر بسته پارکتنوشته شده است.
حتما قبل از اقدام مستقیم به خرید پارکت وینیفلکس نکات مربوطه را مطالعه فرمایید
حراج ست تیشرت و شلوار نایک Nike مدل هانتر Hunter(قرمز)
خرید ارزان ست تیشرت و شلوار Nike مدل Hunter قرمز
ست تیشرت و شلوار Nike مدل Hunter(قرمز)
74,000 تومان






ست تیشرت و شلوار Nike جنس تیشرت: پنبه جنس شلوار : ترویرا فری سایز مناسب L /XL قد شلوار: 103cm قدتیشرت : 68cm قد فاق : 32cm تن پوش عالی فقط74تومان
ادامه مطلب
یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی داخلی مورد توجه قرار میگیرد کفپوش ساختمان است. و پارکت لمینت به عنوان یک کفپوش لاکچری و شیک با کاربردهای فراوان جایگاه خود را در سالهای گذشته به خوبی پیدا کرده است. این کفپوش چوبی که با روکش لمینت پوشیده شده است قابلیت های فراوانی دارد و علاوه بر عمر و دوام بالا قیمت آن نیز مناسب است. جهت خرید پارکت لمینت در کرج و تهران و مشاهده لیست قیمت و طرح های لمینت می توانید به سایت فروشگاهی معتبر دکوراسیون داخلی مراجع
اضافه شدن چند ایتم که به صورت زیر :
1- کسانی که تا الان مجوز بانتی هانتر رو دریافت نکردن به شهر رودز برن و با دادن ۱۵ گلد بار این مجوز رو دریافت کنند
2- تمامی ست های لباس که به مدت محدود طی این ۱۰ هفته عرضه شده بودن از الان در دسترس هستن همچنین کنار این لباس ها یک ست جدید هم اضافه شده (منظور از ست اوتفیت نیست منظور پیرهن شلوار کت و کلاه)
3- با پیدا کردن وسایل مورد نیاز مادام نزار که این هفته پیکان فلورسپار  ، گوشواره های الماس اندیکات و گوشواره های م
پارکت لمینت یکی از بهترین پوشش های کف برای منازل و محیط های اداری که جلوه و نمای بسیار متفاوت و زیبایی دارد. مجموعه آذرخش دکور وارد کننده و پخش کننده انواع کفپوش های پارکت لمینت لمینت ترکیه ای ، ایرانی و آلمانی ، کفپوش های پی وی سی ، انواع کاغذ دیواری و سایر تجهیزات طراحی داخلی منزل مفتخر است که محصولات مورد نیاز را با کمترین قیمت ممکن در بازار برای شما عزیزان عرضه کند. 
 
برخی از معتبر ترین برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی 
 
پارکت لمی
پارکت لمینت امگا ساخت کشور ایران است و تحت لیسانس کشور آلمان که یکی از بهترین تولید کننده های پارکت لمینت است تولید می شود. این پارکت لمینت از استاندارد سایشی AC4 بهره مند است همین امر سبب شده تا در برابر ضربه و فشار به راحتی دچار مشکل خط و خش و یا شکستگی نشود.
بررسی مشخصات پارکت لمینت امگا
طراحی و ساخت کلیک های این محصول به گونه ای ساخته شده که مانع از نفوذ مایعات در بین آن می شود همین امر سبب طول عمر بیشتر این محصول می شود،از طرف دیگر با قرار گر
کفپوش پارکت لمینت بخریم یا سرامیک ؟ یکی از انتخاب های ما برای پوشش کف اتاق ها در منازل مسکونی و اداره جات سرامیک بوده است که سالیان سال در بسیاری از ساختمان ها استفاده از آن را تجربه کرده ایم. این پوشش عمر نسبتا خوبی دارد و سطح آن به راحتی نظافت می شود . همچنین قیمت آن چندان بالا نبوده و مناسب است. کفپوش دیگری که ظاهری نسبتا لاکچری و طراحی طبیعی و گرم دارد پارکت لمینت ها هستند . این کفپوش ها نسبتا قیمت بالاتری داشته اما قابلیت ها و مزایای بی شما
پارکت آرتا : در طی سالیان متمادی که در زمینه طراحی و نصب انواع کفپوش و پارکت تحقیق کرده ایم و در طی پروژه های متفاوتی که برای ما تجارب متفاوتی را به همراه داشته است در نهایت به ضرورت وجود نوعی پارکت به نام لمینت آرتا پی بردیم چرا که در راستای این همه سال تجربه و نصب های مختلف در محل های متفاوت با سختی هایی در حین کار روبرو شدیم که تنها راه حل مناسب برای حل آ ن مشکلات استفاده از لمینت آرتا بوده است .
مشخصات پارکت لمینت آرتا
درادامه علت این ضرورت
توجه داشته باشید که برای خرید یک پارکت لمینت مناسب که دوام و عمر کافی برای شما داشته باشد حتما با به قابلیت های و ویژگی های فنی آن توجه نمایید ، یکی از مهم ترین قابلیتهای این کفپوش ها روکش لمینتی است که با آن محافظت می شود و از خط و خش افتادن روی کفپوش جلوگیری می شود. این روکش ها کلاس های سایشی متفاوتی دارند و رایج ترین آنها کلاس AC3 / AC4 و AC5 است که هر چه عدد ان بیشتر باشد یعنی مقاومت بیشتری در برابر ساییده شدن و رفت و آمد دارد !‌
اطلاعات بیشتر در : 
پارکت چیست ؟
پارکت از لایه های تخت و مسطح که جنس آنها از چوب درختان متفاوتی و متعددی مانند : چوب بلوط ، چوب درخت کاج ، افرا و بامبو و... است ساخته میشود که برای پوشاندن کف منازل یا ساختمان ها مورد استفاده قرارا میگیرد. 
پارکت با توجه به ساختار و متریال مورد استفاده شده انواع مختلفی دارد.
هنگام انتخاب پارکت باید به چه مواردی دقت کرد؟
تنوع بسیار ممکن است باعث ایجاد سردرگمی شود. برای اجتناب از سردرگمی، چند نکته مهم که باید هنگام انتخاب پارکت مد نظ
خوب هرچی که در ادامه مینویسم نظر شخصی منهبرای تکمیل خونه به سفارش یک دوست که برای سومین بار داشتم ازش خرید میکردم رفتم سراغ یک مدل به نام راشحالا این دوستمون بعدا فهمیدم جنسی که یک سال یا شیش ماه اقساط فروش داشته رو نقدی بهم فروخته
کل 110 متر مربع پارکت آشغال کج و کوله لبه دار و غلط برش خورده از اب در اومد.نمایندگی اومد و گفت تعویض میکنم ولی اولش باید بری اصناف شکایت کنی!!!
حالا من دارم اجاره خونه میدم و میخوام هرچه سریعتر اثاث کشی کنم. 
یه چیزی
پارکت لمینت یکی از بهترین پوشش های کف برای منازل و محیط های اداری که جلوه و نمای بسیار متفاوت و زیبایی دارد. مجموعه آذرخش دکور وارد کننده و پخش کننده انواع کفپوش های پارکت لمینت لمینت ترکیه ای ، ایرانی و آلمانی ، کفپوش های پی وی سی ، انواع کاغذ دیواری و سایر تجهیزات طراحی داخلی منزل مفتخر است که محصولات مورد نیاز را با کمترین قیمت ممکن در بازار برای شما عزیزان عرضه کند. 
 
برخی از معتبر ترین برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی 
 
پارکت لمی
همونطور که قبلا گفتیم آپدیت تابستانه شامل سه رول(حرفه) میشود: بانتی هانتر، تریدر، کالکتوربا هر رول شما قادر هستید به وسایل و ویژگی‌های جدید مانند (کیف همراه ارتقا یافته)، (اسب جدید) و قابلیت هایی مانند (برداشتن اشیائی که روی زمین هستن از روی اسب)، دست یابید.همچنین هر حرفه فری روم مخصوص خودش را دارد.برای افزایش مهارت در هر رول شما احتیاج به کسب xp در رول مورد نظر دارید (مثلا وقتی بانتی هانتر رو انتخاب کردید مرحله هاش رو انجام بدید تا xp بدست بیار
خوب هرچی که در ادامه مینویسم نظر شخصی منهبرای تکمیل خونه به سفارش یک دوست که برای سومین بار داشتم ازش خرید میکردم رفتم سراغ یک مدل به نام راشحالا این دوستمون بعدا فهمیدم جنسی که یک سال یا شیش ماه اقساط فروش داشته رو نقدی بهم فروخته
کل 110 متر مربع پارکت آشغال کج و کوله لبه دار و غلط برش خورده از اب در اومد.نمایندگی اومد و گفت تعویض میکنم ولی اولش باید بری اصناف شکایت کنی!!!
حالا من دارم اجاره خونه میدم و میخوام هرچه سریعتر اثاث کشی کنم. 
یه چیزی
پارکت های چوبی نوعی لایه های مسطح و تخت هستند که جنس آنها از چوب درختان است و برای پوشاندن کف منازل و یا ساختمان ها استفاده می شوند. استفاده از این کفپوش ها از قرنها قبل در اروپا رواج داشته و بعدها در سطح جهان مورد توجه قرار گرفته بطوریکه خرید و فروش آنها حتی به کشورهای دوردست جهان نیز رسیده است. در حال حاضر از چوب درختان متعددی جهت ساخت و تولید پارکت استفاده می شود. از جمله: چوب بلوط، چوب درخت کاج، زبان گنجشگ، بامبو و افرا. 
بعضی از مردم به اشت
مقایسه ی پارکت وسرامیک
هنگامی که کارهای اساسی یک ساختمان به پایان رسیده است ،افراد معمولا به فکر دیزاین داخلی منزل می افتند واین موضوع برایشان بسیار اهمیت پیدا می کند و در انتخاب انواع مختلف کفپوش ها مردد می شوند ،به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در بخشی از این مقاله به مقایسه دوتا از اصلی ترین کفپوش های مورد استفاده در عصر حاضر بپردازیم؛ در زیر می توانید مقایسه ی اجمالی سرامیک وپارکت  را مطالعه بفرمایید.
شباهت ها:
مورد اول :هر دو از نوع کفپوش
پارکت فلورپن
پارکت فلورپن ( Floorpan ) متعلق به شرکت کاستامونو میباشد که در کشورهای ترکیه و روسیه تولید میگردد و از بهترین پارکت موجود در حال حاضر دنیا میباشد .این لمینت از لحاظ میزان فروش در ترکیه رتبه اول و در دنیا رتبه چهارم را کسب نموده است و در کشور ایران دارای دفتر نمایندگی رسمی میباشد که کلیه خدمات فروش وپس از فروش و گارانتی را بنحو مناسب و مطلوب به انجام میرساند .
پارکت  فلورپن در اندازه و وضخامت های متعددی تولید میشود و مشخصات فنی رویه سط
ما ارائه دهنده ربات بورس ایران (ربات معاملاتی) هستیم.
عملکرد ربات (نرم افزار بورس): ربات روی تمامی نمادها فعال می شود و هر نمادی که موقعیت خرید یا فروش داشته باشد، سیگنال صادر می کند. نرم افزار به صورت اتوماتیک اعلام می کند کدام نماد برای خرید مناسب است و نیازی به نگرانی جهت انتخاب نماد و سهم خرید و فروش نیست.جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید و یا از طریق واتس آپ و تلگرام ارتباط برقرار نمایید.
بنی فارکس هانترتلگرام: Bennyforexhunterواتساپ: 0
 
پارکت لمینت امگا ساخت کشور ایران است و تحت لیسانس کشور آلمان که یکی از بهترین تولید کننده های پارکت لمینت است تولید می شود. این پارکت لمینت از استاندارد سایشی AC4 بهره مند است همین امر سبب شده تا در برابر ضربه و فشار به راحتی دچار مشکل خط و خش و یا شکستگی نشود.
بررسی مشخصات پارکت لمینت امگا
طراحی و ساخت کلیک های این محصول به گونه ای ساخته شده که مانع از نفوذ مایعات در بین آن می شود همین امر سبب طول عمر بیشتر این محصول می شود،از طرف دیگر با قرار
پارکت نوعی کفپوش است پارکت برای پوشاندن سطح زمین و از جنس چوب می باشد. یکی از عیب هایی که می توان برای پارکت ها ( پارکت اپشک ) عنوان کرد این است که پارکت ها نسبت به رطوبت حساس می باشند و رطوبت می تواند ایجاد تورم و برامدگی در سطح پارکت داشته باشد.یکی از زیباترین و چشم نواز ترین بخش های خانه کف ( پارکت اپشک ) آن می باشد. اگه دقت کرده باشین در خانه های قدیمی که نیاز به بازسازی هم دارند از موزاییک استفاده میشد که برای زیباسازی آن مالک خانه از موکت برا
یک عدد داداچ مشنگ به فروش میرسد ^^
فقط یکی بیاد بگیرتش پول نوموخوام XD
آپشن هاش :
۱_ یه نمه خوشگله ...فقط یه نمههه هااا
۲_ تو دانشگاه نسبتا خوبی درس میخونه ^^
دیگه آپشنی به ذهنم نمیرسه متاسفااانه XD
فقط یکی بیاد بگیرتش ممنااان XD
ادامه مطلب
کفپوش طرح پارکت چیست؟
در جهان امروز برای هر مصرفی معمولا چندین جایگزین وجود دارد یکی از آن ها هم کفپوش هایی است که دربازار وجود دارد، در واقع برای پوشاندن کف چندین نوع جایگزین وجود دارد و شما حق انتخاب زیادی دارید و علاوه بر  این که محصولات متنوعی در بازار موجود است خود این محصولات نیز تنوع زیادی دارند و دامنه انتخاب ما را بزرگتر می کند.
پوشاننده های کف شامل،سرامیک،کاشی، مزاییک، پارکت،پارکت لمینت، کفپوش های مختلف و... می شود که افراد با سلی
فروش لوازم یدکی عمده خودرو 
 
لوازم یدکی خودرو های پراید و پژو ۴۰۵ ۲۰۶ پارس سمند و پیکان
 
انواع قطعات اصلی از قبیل : 
عظام ، دینا پارت ، سوخت آما ، قطعات شرکتی ایساکو ، سایپا یدک ، یاتاقان بوش ایران ibbc ، امیر نیا ، فنرلول خاور فنر لول امید رینگ ریک سوپاپ ساوه
اجناس hpc , mwh , frantec  فرانتک ، والتون ، هانتر پارت ، والتون ،بوش پیستون قائم ، امکو اتحاد موتور ، سرسیلندر پژوهان ،
قطعات بدنه مهرخواه   مهرکام پارس  لنت تکستار ، سنجش ، مغزی پمپ بنزین بوش
حتما تا به حال طرح های بی نظیر و زیبای کفپوش های پارکت لمینت را دیده اید ، بدون شک طرح های متنوع و طبیعی کفپوش های لمینت با رنگ های متنوع هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند ،‌اما جدا از مزیت های ظاهری این کفپوش ، قابلیت های بی شماری در آن وجود دارد که بد نیست پیش از انتخاب و خرید به انها توجه کرد . در این بخش به برخی از این قابلیت های کلیدی اشاره خواهیم کرد.
لمینت ها کفپوش های ارزان تری نسبت به پارکت های چوبی هستند.
با توجه به لایه ی لمینتی که روی آن ر
درود!
پست امروزم در رابطه با ربات معروف *د مگزین اف...* یا به اختصار *F&SF* هستش... اگر تا حالا برای ایده گرفتن از مجله ها برای داستانتون یا اصلا برای خوندن داستان های علمی تخیلی به مجله ها سر زده باشید و اون هارو مطالعه کرده باشید متوجه میشید که علاوه بر سردبیر ادبی... مجله یه سردبیر هنری هم داره که زیادی تو چشم نیست و بیشتر بین *علمی تخیلی کشان*(منظور از علمی تخیلی کشان کسانی است که نقاشی های علمی تخیلی میکشند) معروف است! و نقاشی نقاش ها را برای داس
فروش اسکوپ سنگ در تهران | فروش اسکوپ سنگ در کرج | فروش اسکوپ سنگ در تبریز | فروش اسکوپ سنگ در ارومیه | فروش اسکوپ سنگ در اردبیل | فروش اسکوپ سنگ در تهران | فروش اسکوپ سنگ در اصفهان | فروش اسکوپ سنگ در ایلام | فروش اسکوپ سنگ در بوشهر | فروش اسکوپ سنگ در شهرکرد | فروش اسکوپ سنگ در بیرجند | فروش اسکوپ سنگ در مشهد | فروش اسکوپ سنگ در بجنورد | فروش اسکوپ سنگ در اهواز | فروش اسکوپ سنگ در زنجان | فروش اسکوپ سنگ در سمنان | فروش اسکوپ سنگ در زاهدان | فروش اسکوپ سنگ
پارکت لمینت مکس فلور یکی از برندهای برتر و نمونه در بین برندهای متفاوت پارکت لمینت است. از مشخصات پارکت لمینت مکس فلور دانسیته بالای مغزی آن است که باعث طول عمر آن می شود. کیفیت سایش آن AC5 است که قابلیت استفاده در مکان های پر رفت و آمد را دارد. تمام کلیک های نصب این پارکت لمینت مکس فلور آغشته به پارافین است که کیفیت آن را در برابر رطوبت ارتقا می دهد. و در آخر می توان گفت که رنگ بندی آن کامل و شامل 15 رنگ متنوع است که نظر همه مشتریان را تامین می کند.
بلک فرایدی، جمعه سیاه یا حراج جمعه، استثنائی‌ترین روز حراج در دنیاست. این روز درست پس از جشن شکرگزاری است و تمامی فروشندگان جهان در این روز اجناس خود را با تخفیف‌هایی باورنکردنی عرضه می‌کنند. مردم اغلب در سرتاسر جهان برای خرید با تخفیف در این روز خاص صف می‌کشند. جمعه سیاه در ترکیه بیشتر در شهر استانبول وجود دارد و کمی از دیگر شهرهای جهان متفاوت است. جمعه سیاه استانبول تنها یک روز نیست و یک هفته کامل را در برمی‌گیرد و پس از پایان این یک هفت
آموزش نصب پارکت لمینت
لمینت نوعی پوشش برای کف می باشد که اشتباهاً به آن پارکت هم می گویند. جنس لمینت از HDF است که از 4 لایه فشرده تشکیل شده و برای کف منازل مسکونی ، تجاری و اداری می توان از آن استفاده کرد.مجموعه آموزش نصب پارکت لمینت(Laminate) بیش از 25 ساعت ویدئوی آموزشی مفید و کاربردی در رابطه با نحوه نصب و تعمیر انواع کفپوش و لمینت دارد که به زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می شود. با تماشای این مجموعه آموزشی نحوه اتصال قطعات به یکدیگر، روش نصب ک
حراج سنگ تراورتن
در اکثر مواقع میتوان در کارخانه هایی که سنگ تراورتن تولید می نمایند از حراج سنگ تراورتن خبری گرفت.اصولا تولید کنندگان سنگ تراورتن تمایل زیادی به صورت فروش سنگ با متراژ بالا دارند و زمانیکه سنگ تولید شده خود را اصطلاحا به صورت پارت میفروشند قیمت فروش آنها برای مصرف کننده دقیقا چیزی شبیه به سنگ حراج شده در میاد.
نکته ای که لازم است بدانید باید برای خرید سنگ تراورتن با قیمت مناسب خریداری قوی و حرفه ای باشید.
حراج سنگ تراورتن ک
حراج
مادر ببخش سردی دستای بچتو
مادر ببخش بچه ی تو گیج و دپرسه
روزی هزار مرتبه پارو زده ولی
این رود هیچ موقع به دریا نمی رسه
انگیزه داشتم واسه این زندگی پوچ!
انگیزه داشتم یه نفر موندگار شه
داستان زندگی من اصلاً خوشی نداشت
اما قرار نبود که تهش گریه دار شه
من واسه دلخوشی کسی دست و پا زدم
که وقت خشکی قطره‌ی بارونمو گرفت
می‌دید نیمه جونم و تیر خلاصو زد!
وقتی نداری مغزِ استخونمو گرفت
گشتم نبود، پس پی روزای خوش نگرداینجا به قدر یک سر سوزن امید نیست
 
 
 
خرید فرش تشریفات یا استفاده از کف پوش پارکت و سرامیک:
بسیار پیش آمده که ما در انتخاب کف پوش مناسب برای خانه ی خود دچار تردید باشیم و ندانیم که از سرامیک یا پارکت و یا فرش معمولی و فرش تشریفات (به عنوان فرش راه پله، فرش کناره و... ) استفاده کنیم و نیازمند مشورت و استفاده از تجارب دیگران باشیم.
ما در این مقاله به شما کمک میکنیم با توجه به ویژگی های کف پوش، سرامیک و فرش خوب، آنها را برای پذیرایی، راه پله ، راهرو و فرش کناره انتخاب کنید.
کف پوش پا
حراج ارزان ست 2تایی چسب دو طرفه جادویی UGLU
 
چسب دو طرفه جادویی 2عددی UGLU
 
قیمت حراج: 10000 تومان

چسب دو طرفه جادویی UGLUهمانطور که می دانید فرش و موکت روی سرامیک و پارکت حرکت کرده و سر می خورند . امروز می خواهیم چسب دو طرفه UGLUبا کربردهای بسیار زیاد و کیفیت عالی را به شما پیشنهاد کنیم .
ادامه مطلب
قالیشویی در مشهد
 
بعضا دیگر از تفاوت‌های در میان پارکت و لمینت به شرح پایین میباشد:لمینت مقرون‌به‌صرفه و ارزان خیس از پارکت میباشد.حفظ و نظافت کردن لمینت سهل و آسان‌خیس میباشد.لیمنت ضایعات کمتر فضا زیستی داراست. (به جهت مواد تصنعی)پارکت مشقت بالایی نسبت لمینت دارااست.دوام و ارتفاع قدمت بوستان فراتر میباشد.پارکت قشنگ و گران‌قیمت میباشد و حس زنده بودن را منتقل می نماید.هر دو فارغ از لغزش (سُر میل کردن) می‌باشند، اما لمینت در قبال خراش یه
قالیشویی در مشهد
 
لمینت چه است؟تفاوت پارکت و لمینتلمینت کف‌پوشی تصنعی و مصنوعی میباشد که به سیرتکامل‌ای پباده سازی شده‌است که مانند کف‌پوش چوبی یا این که بعضی وقت ها کف‌پوش سنگی به حیث رسد. به صورت سنتی جایگزین ارزانتری برای چوب طبیعی میباشد. در سال‌های اخیر کیفیت کف‌پوش لمینت به صورت قابل توجهی ارتقا یافته میباشد.ممکن میباشد فردی به راحتی کف‌پوش لمینت را کف‌پوش تشکیل‌شده از چوب طبیعی غلط بگیرد، البته بایستی بدانید لمینت ابدا دربر
نرم افزار پارکت و کفپوش
توسط این نرم افزار، تنها کافیست از قسمت کوچکی
از انواع کفپوش یا موکت فروشگاه خودعکس گرفته و آن را وارد نرم افزار کرده و در حضور
مشتری، تنها با لمس چند کلیک، تمامیمدل ها را در فضاهای پیشفرض نرم افزار به نمایش
بگذارید.
ادامه مطلب
با توجه به
گزارش های اعلام شده از سوی شرکت همراه اول،این اپراتور تصمیم دارد در
ادامه مثل اول تعدادی از سیم کارت رند خود را در جهت امر خیریه مدرسه سازی
در مناطق محروم کشور به شیوه حراج به فروش برساند و کلیه وجه بدست آمده از این
حراجی را صرف این امور نمائید.

علاقه‌مندان به
خرید سیم کارت ها می‌توانند از تاریخ 11 مهرماه به مراکز خرید و فروش
سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند. علاوه بر آن مراسم اختتامیه  همزمان
با نمایشگاه ایران تلکام 2018 (11 تا 14 مهر
 
 
مدل: ژانتجنس : ژاکارد درجه یک داخل  سایزبندی: دو سایز فری(مناسب سایز 38-46)رنگ بندی:  صورتی، خردلی
 
 حراجی ۲۰۰ ت زیر قیمت پست تهران ۱۲ شهرستان ۱۵
 
فیلم کار موجود است ✅
برای سفارش عکس کار را به شبکه اجتماعی ما بفرستید
کار های بیشتر ما را در شبکه های اجتماعی زیر مشاهده کنید
پیج اینستاگرام: mezon.golposh
کانال تلگرام: mezon_golposh1
شماره واتساپ و تلگرام: 09307131558
ایدی تلگرام ادمین: golposh_admin
 
 
   بزرگ جلوه دادن منزل با کفپوش
خیلی از شما از کوچکی منزل خود رنج می برید و دوست دارید کاری کنید که این فضا بزرگتر به نظر برسد این خواسته ی شما غیر ممکن نیست بلکه با انتخاب کف پوش مناسب می توانید  خانه ی خود را کوچک تر یا بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید ،رنگ پارکتی که انتخاب می‌کنید مطمئنا روی فضای داخلی تاثیرگذار است.با آگاهی از این که رنگ، نور و فضا به هم وابسته‌اند، انتخاب سخت‌تر می‌شود. رنگ سقف و دیوارها تاثیر قابل توجهی روی احساس شما از
 
یکی از سوالاتی که هنگام خرید پارکت چوبی و لمینیت پیش می‌آید، این سوال است که آیا پارکت چوبی بهتر است یا لمینت؟ ما در این مطلب به توضیح این دو محصول خواهیم پرداخت. پارکت چوبی و لمینت یا پارکت لمینت دارای مزایا و معایبی با یکدیگر دارند که ما در این مطلب به مهم ترین آن‌ها خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.
 
پارکت چوبی چیست؟
پاکت چوبی از چوب اصلی درختان ساخته شده است و در مقابل لمینیت، دارای معایب بسیار فراوانی دارد، پارکت چوبی در برابر آب بسی
آموزش نصب پارکت و کفپوش
با توجه به کاربرد گسترده انواع پارکت و کفپوش در ساختمان های امروزی در این مقاله قصد داریم به بیان مطالبی در مورد آموزش نصب پارکت و کفپوش بپردازیم. اگرچه نصب پارکت و کفپوش یک کار حرفه ای می باشد، اما یادگیری این مطالب کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید پارکت منزل خود را نصب کنید.
قبل از شروع کار بهتر است نکات زیر را رعایت نمایید :
فضایی را که می خواهید پارکت کنید، کاملا تمیز کنید تا عاری از هرگونه گرد و خاک باشد.
دما
حراج ست بلوز و شلوار مردانه Off-White مدل 11935 
 
حراج ست بلوز و شلوار مردانه Off-White مدل 11935 
 
حراج ست بلوز و شلوار مردانه Off-White مدل 11935 
 
حراج ست بلوز و شلوار مردانه Off-White مدل 11935 
 
حراج ست بلوز و شلوار مردانه Off-White مدل 11935
 
http://5stars.dayanshop.com/Product/11935/%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%B2-%D9%88-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-off-white-%D9%85%D8%AF%D9%84-11935
 
مایکل جکسون خواننده معروف حدود یک دهه است که فوت کرده است. لوازم شخصی جکسون توسط دیلیو در طول همکاری با او جمع آوری شده است. جوراب های مایکل جکسون پنجاه مورد از لوازم دیگر او با قیمت چند میلیون دلاری طی روزهای آینده در حراج به فروش خواهد رسید. در قسمت زیر تصاویر جوراب مایکل جکسون را قرار داده ایم. برای دیدن این تصاویر جالب ما را در سایت نیک صالحی دنبال کنید.

ادامه مطلب
هرساله در روز‌هایی پایانی سال که بازار خرید و فروش داغ است و مردم به دنبال نوکردن وسایل منزل، لباس و... هستند، نمایشگاه‌هایی ویژه حراج آثار هنری برگزار و آثار هنرمندان تجسمی با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می شود تا فرصتی برای خرید آثار اورجینال برای مردم فراهم شود.
نگارخانه لاله واقع در بوستان لاله یکی از نگارخانه‌های معروف دولتی است که بیست و پنجم بهمن ماه، نهمین نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران را افتتاح و ۸۶ اثر از ۲۰۰
پارکت AGT
یکی از معتبرترین کارخانجات تولید MDF و پارکت لمینت در دنیا شرکت AGT می باشد و مصرف بالای پانل های MDF در صنعت دکوراسیون به عنوان برند درجه یک متداول شده است.پارکت AGT در دو کلاس درز دار و بی درز , و همچنین استاندار AC3 و AC4 در ایران موجود می باشند . تنوع بالا و به خصوص زیبایی نقوش پارکت، حالت طبیعی بودن و گره های چوب در بعضی از تایل ها، پارکت لمینت AGT را به عنوان یکی از برندهای معتبر بخصوص در کشور ایران تبدیل کرده است.
ویژگی ضد آنتی باکتریال بودن
از کجا پارکت بخریم؟
شما هم هنگامیکه قصد خرید چیزی را دارید مسلما سعی می کنید تمامی جوانب را بسنجیدوپس از آن تصمیم نهایی را می گیرید،پس ما نیز وظیفه خود می دانیم که در حوزه ای که توانایی آن را داریم به شما توضیحاتی بدهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید از این رو اگر تمایل دارید پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم .
در ابتدا با این سوال شروع می کنیم که باید از کجا پارکت تهیه کنیم ،پاسخ به این سوال مشخص است و
شرایط و نکات زیر پیش از نصب پارکت لمینت
• در ابتدا سطحی که قرار است نصب پارکت لمینت بر روی آن صورت بگیرد، کاملا صاف و بدون برجستگی یا فرورفتگی باشد. (در صورت نیاز زیرسازی انجام دهید)• بسته های پارکت برای مدت دو یا سه روز قبل از نصب بهتر است که در همان فضایی که قرار است نصب شوند (اتاق یا سالن) گذاشته شوند تا پارکت با دمای محیط سازگار شود.• اگر کفپوش لمینت قبل از شروع نصب بر روی سطح آن قرار دارد، در صورت امکان (مثلا کفپوش سیمانی) از سلامت سطح آن و ص
خبر بسیار عالی برای بازار_پایه
خبر رسیده که جلسه اخیر پیرامون بازار پایه نتایج بسیار خوبی داشته که ۲ موردش رو به اطلاعتون میرسونیم.
 دامنه نوسان روزانه تا ۵ درصد هم قابل افزایش خواهد بود. از اون مهمتر تعداد حراج های ۲ برابر دامنه نوسان در صورتی که سهم صف خرید بشه از یک حراج به چند حراج در هفته افزایش پیدا میکنه. و این یعنی مشکل دامنه نوسان کم هفتگی کاملا برطرف میشه.ادرس کانال ویژه khabaresobgahi@کلیک کنید>>سیگنال خرید بنیادی کم ریسک و شارپ
فرق پارکت با سرامیک 
پیش گفتار:
اولین چیزی که در بازسازی خانه باید به آن فکر کنید کف پوش ها هستند .
برای کف منزل گزینه های زیادی پیش روی قرار دارد.
ار موکت که قدیمی ترین نوع کف پوش است تا سرامیک و پارکت .
امروزه برخی از افراد سرامیک را ترجیح می دهند و برخی دیگر پارکت را ترجیح میدهند.
اما این سوال پیش میاید که آیا پارکت یا سرامیک بهتر است.
قبل از شروع باید یک نکته را بگوییم، که کف پوش مانند فرش نیست که بتوان آن را به راحتی عوض کرد باید برای مدتی از
بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست:(Black Friday)، جمعه سیاه ، حراج جمعه (به قول بعضی‌ها حراجمعه!) یا هر اسم دیگری که رویش می‌گذارند، روزی مخصوص طرفداران تخفیف و خرید ارزان است. برای آشنایی بیشتر با این جمعه شگفت انگیز با ما همراه باشید.چیزی به حراج جمعه سیاه در ایران و جهان نمانده و خریداران در تمام دنیا در حال آماده شدن برای خرید محصولاتی هستند که تمام سال برایشان منتظر بوده‌اند. در این روز تخفیفات زیادی روی محصولات مختلف زده می‌شود و مخصوصا در فروشگ
بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست:(Black Friday)، جمعه سیاه ، حراج جمعه (به قول بعضی‌ها حراجمعه!) یا هر اسم دیگری که رویش می‌گذارند، روزی مخصوص طرفداران تخفیف و خرید ارزان است. برای آشنایی بیشتر با این جمعه شگفت انگیز با ما همراه باشید.چیزی به حراج جمعه سیاه در ایران و جهان نمانده و خریداران در تمام دنیا در حال آماده شدن برای خرید محصولاتی هستند که تمام سال برایشان منتظر بوده‌اند. در این روز تخفیفات زیادی روی محصولات مختلف زده می‌شود و مخصوصا در فروشگ
چلنج های رول های امروز 7 بهمنبانتی هانتر
1⃣ تو منطقه ی new austin ۲ تا بانتی استارت کنید
2️⃣ ۲ تا بانتی تارگت رو با سنگ قلاب زمین بزنید
3️⃣ ۳ تا بانتی تارگت رو لوت کنید
مونشاین
1️⃣ مسافت ۴۲۷۸ رو با واگن مونشاین حرکت کنید
2️⃣ دکور بار مونشاین رو تغییر بدید
3️⃣ ۴ دقیقه با گروه داخل بار اهنگ بزنید 
کلکتور
1️⃣ ۳ تا arrow head پیدا کنید
2️⃣ ۲ تا وسیله پیدا کنید به وسیله ی فلز یاب
3⃣ ۳ تا وسیله ی کالکتور پیدا کنید از لوت کردن npc هایی که دشمنتون هستن
تریدر
1️
 
پاورپوینت پارکت و لمینت
دانلود فایل پاورپوینت پارکت و لمینت،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه
154مشخصات فایل

تعداد صفحات
33

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
عمران و ساختمان

توضیحات کامل
پاورپوینت پارکت و لمینت ،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.بخشی از متن:پارکِت یا کف‌پوش چوبی، کف‌پوش ی از جنس چوب است که برای داخل ساختمان استفاده می‌شود. بدین صورت که قطعات پارکت را به صورت موازی در کنار هم ق
http://lavanshop.sabzgostar.net/product/pid/3473
حراج ارزان ست سویشرت و شلوار مدل 88 + کفش هدیه
فروش ویژه ست سویشرت و شلوار مدل 88 یه همراه کفش هدیه
ست سویشرت و شلوار مدل 88 + کفش هدیه
149,000 تومان





ست سویشرت و شلوار مدل 88 + کفش هدیه جنس: ملانژ و پنبه فری سایز، مناسب L / XL قد شلوار: 103 سانتیمتر تن پوش عالی فقط 149 تومان پرداخت درب منزل

ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

مطابقت کامل با محصولات

تحویل و پرداخت درب منزل در سراسر کشور

پشتیبانی قبل و بعد از ارسال سفارشات


ادامه مطلب
فروش هایگلاس ایشیک AISIK نمایندگی ایشیک توضیحات درباره ایشیکهایگلاس ایشیک (Aisik) تولید کشور ترکیه می باشد.هایگلاس ایشیک (Aisik) یکی از محصولات کارخانه های ایشیک (Aisik) می باشد که این مجموعه در زمینه تولید فرآورده یا مصنوعات چوبی فعالیت دارد.از دیگر محصولات کارخانه ایشیک (Aisik) کاپک ,پروفیل ,ورق ملامینه و پارکت می باشد.ابعاد هایگلاس ایشیک (Aisik) و به ضخامت 16 میل می باشد. ابعاد 122 × 280و دارایه ابعاد دیگر هم هست
پارکت ها یکی از پرطرفدارترین کفپوش ها برای دکوراسیون فضای داخلی محسوب می شوند که طرح های متنوع آن ها می توانند جذابیت ظاهر دکوراسیون را دو چندان کنند. بازسازی کف و تبدیل سرامیک به پارکت یکی از پرطرفدارترین اقدامات در جریان فرآیند بازسازی دکوراسیون داخلی منزل می باشد که همواره تعیین هزینه و بررسی مزایا و معایب آن نسبت به سایر کفپوش ها دغدغه ی اصلی افراد برای بازسازی فضای داخلی می باشد. به همین منظور ما قصد داریم در این مطلب شما را با تفاوت پ
کالکشن عیدانه ۹۹
حراج مانتو میکرو دو سایز مناسب از ۳۸ تا ۴۶
قیمـــــــت ۹۵ هزار تومان 
✍️ سفارش با لینک omrani91370052@تماس 09137005276آدرس جهت خرید حضوریاصفهان پل جابر خ آل محمد شمالی بلوار ایمان کوچه بعداز خیابون بهشت کوی شب بو  ساختمان نبش کوچه شب بو ۲ طبقه دوم زنگ سوم ساعت کاریه مزون هر روز صبح هااز ۱۱ تا ۱۴   وبعدازظهر ساعت ۱۷تا۲۱و جمعه ها فقط صبحا ۱۱ تا ۱۴ظهر لطفا قبل از تشریف اوردن حتما هماهنگ کنیدmezon_ternis@
 
مادر ببخش سردی دستای بچتو
مادر ببخش بچه ی تو گیج و دپرسه
روزی هزار مرتبه پارو زده ولی
این رود هیچ موقع به دریا نمی رسه
انگیزه داشتم واسه این زندگی پوچ!
انگیزه داشتم یه نفر موندگار شه
داستان زندگی من اصلاً خوشی نداشت
اما قرار نبود که تهش گریه دار شه
من واسه دلخوشی کسی دست و پا زدم
که وقت خشکی قطره‌ی بارونمو گرفت
می‌دید نیمه جونم و تیر خلاصو زد!
وقتی نداری مغزِ استخونمو گرفت
گشتم نبود، پس پی روزای خوش نگرداینجا به قدر یک سر سوزن امید نیست
من چند
حراج شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193 
 
شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193 
 

شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193
109,000 تومان
 
 
برچسب های محصول شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193
شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193,شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193 2020,شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193 2021,شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193 2022,شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193 2023,شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193 2024,شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193 2025,شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193 2026,شنل خزدار مردانه Araz مدل 12193 2027,شنل خزدار مردانه Araz مدل 121
پارکت برای پوشش کف منزل استفاده
می شود. پارکت ها از چوب ساخته می شوند. همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم،
قبل از اسباب کشی مکان جدید را باید تمیز کنید. تمیز کردن پارکت ها
می بایست اصولی انجام شود. چوب پارکت، بسیار ظریف است. درزهای پارکت به وسیله چسب
اورتان، پوشش داده می شود. ظرافت چوب و چسب بکار رفته، پارکت را در برابر رطوبت و
آب حساس کرده است. تمیز کردن و لکه گیری پارکت ها، باید با روش خاصی انجام شود. در
این مقاله شما را با روش های صحیح نظافت
مدیریت بازاریابی و فروش
بازاریابی
تبلیغات
امور قراردادها
فروش از طریق نمایندگان
باشگاه مشتریان و CRM
دیجیتال مارکتینگ
فروش فروشگاهی
خدمات فنی مهندسی فروش
اتوماسیون و حسابداری فروش
خدمات پس از فروش
افزایش توان رقابت در بازار
کمپین های فروش
حراج کفش Cat مدل 11237

 

کفش Cat مدل 11237
109,000 تومان

 
کفش چرم کت.قیمت بازار:149تخفیفی: 109 تومان سایز: 40 تا 44جنس رویه: چرم مصنوعیپرداخت هزینه بعد از تحویل..روش های خرید:.1- عدد 598580 را به شماره 100081 اس ام اس کنید..2-عکس محصول را همراه با مشخصات به دایرکت بفرستید...سوالاتتون رو کامنت کنید.Tel : @ShopSoInstagram : @zmliv98#کفش #کفش_اسپرت #کفش_اورجینال #فروشگاه_کفش #قیمت_کفش #کفش_برند #کفش2020 #فروشگاه_کفش_2020 #زهرا_محمدی #خرید_پیامکی #shoes#کفش_چرم_کت #کفش_چرم #کفش_چرم_قهوه_ای #فروشگا
پارکت را تابه حال امتحان کرده اید؟
گاهی اوقات ما بدون این که از چیزی اطلاعاتی داشته باشیم فورا در مقابل آن گارد می گیریم وراجع به آن بد گویی می کنیم حتی در مقابل افراد هم این گونه عکس العمل هایی داریم وهمین موضوع باعث شده است که خلی اوقات افراد مختلی را نیز از دست خود ناراحت سازیم ،اما باید این کار بیهوده را درجایی پایان داد و نقطه شروع آن نیز می تواند همین نقطه باشد ،پس بهتر است در ادامه همراه با ما باشید تا دیگر چیزی یا کسی را بدون دلیل مورد
لینک مطلب : http://sabzgoostar.sabzgostar.net/product/pid/3145

ست تیشرت و شلوار Nike مدل Hunter(قرمز)
حراج ست تیشرت و شلوار Nike مدل Hunter(قرمز)
ست تیشرت و شلوار نایک Nike مدل هانتر Hunter(قرمز)

حراج ست تیشرت و شلوار Nike مدل Hunter
74,000 تومان


ست تیشرت و شلوار نایک Nike  رنگ قرمز هانتر Hunter 1398

جنس تیشرت: پنبه جنس شلوار : ترویرا فری سایز مناسب L /XL قد شلوار: 103cm قدتیشرت : 68cm قد فاق : 32cm تن پوش عالی فقط74تومان

خرید پیامکی : ارسال کد 2973145 به شماره ی 1000100073

ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات
م
 
 
  حراج کفش مردانه مدل BAYO فروش ویژه کفش مردانه مدل BAYO خرید پستی کفش مردانه مدل BAYO  لینک محصول کفش مردانه مدل BAYO http://1shopiran.eshopfa.net/details/46489/g-cl70042/sms35936/%D9%83%D9%81%D8%B4%20%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D9%85%D8%AF%D9%84%20BAYO
کفش مردانه مدل BAYO اصل
 قیمت محصول کفش مردانه مدل BAYO75000
 خرید پیامکی : ارسال کد MEMARKETBAYO به شماره ی 09198517368

کفش مردانه مدل BAYO حراج کفش مردانه مدل BAYO سئو کفش مردانه مدل BAYO کفش مردانه مدل BAYO 2020 کفش کفش مردانه بایو کفش مجلسی بایو کفش مردانه مدل BAYO مشکی کف
نحوه مراقبت ، شستشو و تمیز کردن کفپوش پارکت
محافظت از پارکت در مقابل خاک و دوده
از پارکت های مات در نزدیکی در ورودی تان استفاده کنید شما با این کار می توانید زمان تمیز کردن آن را کاهش دهید.
پارکت مات را هم بیرون و هم در داخل درهای خارجی قرار دهید تا بتوانید کثیفی را کاهش دهید.
ذرات ریز مانند خاک می توانند مانند کاغذ
سنباده عمل کنند و پارکت شما را خراش دهند. با قرار دادن یک پادری در هر
ورودی و تشویق اعضای خانواده و مهمانان برای پاک کردن پای خود
​ 
کد ملک : 1189
 
توضیحات ملک
فروش 650 متر باغ ویلا واقع در خوشنام ملارد به همراه 90 متر ویلا 2 خوابه که یکی از اتاق خواب ها به صورت مستر می باشد و دارای امکانات و انشعابات کامل از جمله کاغذ دیواری ، پارکت و کابینت ام دی اف و همچنین استخر با تصفیه خانه و تجهیزات کامل است. این باغ ویلا در مجموعه ویلایی با امنیت بالا و دسترسی و موقعیت خوبی از منطقه خوشنام واقع گردیده است. همچنین محوطه سازی شده و دارای نورپردازی در محوطه باغ و در داخل بنا است. انواع درخ
http://lavanshop.sabzgostar.net/product/pid/3457
حراج ست سویشرت و شلوار مردانه مدل Emreh
فروش ویژه ست سویشرت و شلوار مردانه مدل Emreh
خرید پستی ست سویشرت و شلوار مردانه مدل Emreh 2020
ست سویشرت و شلوار مردانه مدل Emreh
95,000 تومان





ست سویشرت و شلوار مردانه مدل Emreh جنس سویشرت : دیور،جاکارد جنس شلوار : ترویرا فری سایز مناسب L /XL قد سویشرت : 69cm قد شلوار:105cm قد فاق:30cm قد آستین: 62cm تن پوش عالی فقط95تومان
ادامه مطلب
http://lavanshop.sabzgostar.net/product/pid/3435
حراج کفش مردانه مدل BROOKS PLUSE(سفید)
فروش ویژه کفش مردانه مدل BROOKS PLUSE رنگ سفید
خرید پستی کفش مردانه مدل بروکز پلاس BROOKS PLUSE سفید
کفش مردانه مدل BROOKS PLUSE(سفید)
119,000 تومان





کفش مردانه مدل BROOKS سایزبندی:سایز 41 تا 43 جنس رویه : ترکیبی جنس زیره :pu مناسب پیاده روی و ورزش سبک ومتفاوت مناسب همه سنین پرداخت در محل قیمت 119تومان
ادامه مطلب
فرش نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل به عهده دارد . فرش ها جلوه خاصی به خانه و اتاق ها می بخشند و در گرما و امنیت فضای خانه بسیار موثر هستند. فرش یکی از ضروری ترین وسایل برای چیدمان منزل و دکوراسیون هستند که اگر به صورت اصولی و متناسب با فضا انتخاب شوند جلوه خاصی به منزل می دهند.
انواع فرش ماشینی ، فرش های فانتزی و فرش مدرن و … در ابعاد ،رنگ ها و سایزهای مختلف در فروشگاه های فرش سراسر کشور وجود دارد.فرش دایره ای ، فرش بیضی ، فرش مستط
فرش نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل به عهده دارد . فرش ها جلوه خاصی به خانه و اتاق ها می بخشند و در گرما و امنیت فضای خانه بسیار موثر هستند. فرش یکی از ضروری ترین وسایل برای چیدمان منزل و دکوراسیون هستند که اگر به صورت اصولی و متناسب با فضا انتخاب شوند جلوه خاصی به منزل می دهند.
انواع فرش ماشینی ، فرش های فانتزی و فرش مدرن و … در ابعاد ،رنگ ها و سایزهای مختلف در فروشگاه های فرش سراسر کشور وجود دارد.فرش دایره ای ، فرش بیضی ، فرش مستط
مثلا چه میشود من در آستانه دهه چهارم زندگی بیشتر به این فکر کنم که چگونه از میان عوالم هستی بگذرم به جای اینکه دائم دکورها و پارکت های جدید را سرچ و بازبینی نمایم؟!
پیامبر در چهل سالگی به بعثت رسید و ما به بعثت مال!چرا آن وجه ابدی نباید از این مادی مهمتر باشد؟! چون نمیبینیمش؟
http://lavanshop.sabzgostar.net/product/pid/3447
حراج نیم بوت دخترانه ABercrombie مدل Pelin
فروش ویژه نیم بوت دخترانه ABercrombie مدل پلین
قیمت ویژه نیم بوت دخترانه ابرکرومبی مدل Pelin
نیم بوت دخترانه ABercrombie مدل Pelin
79,000 تومان





طراحی اسپرت و زیبا

ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

مطابقت کامل با محصولات

تحویل و پرداخت درب منزل در سراسر کشور

پشتیبانی قبل و بعد از ارسال سفارشات


ادامه مطلب
در مقاله امروز قصد داریم شما را با روش های ثبت نام بورس آشنا نماییم. بورس کلمه‌ ای فرانسوی است و به معنای کیف پول در آن زبان می‌ باشد. پیدایش این واژه به قرن پانزدهم میلادی بازمی‌ گردد که بازرگانان بلژیکی در میدانی در مقابل خانه‌ بزرگ‌ زاده‌ ای به نام واندر بورس تجمع می کردند و به خرید و فروش کالا های خود بر اساس حراج می‌ پرداختند. از آن تاریخ به بعد مکان‌ هایی که مردم در آنجا به حراج کالا می پرداختند بورس می‌ گفتند. اما تاریخچه آغاز به ک
پارکت فلورکس در طرح ها و رنگ های مختلف قابل عرضه می باشد.
ویژگی های پارکت فلورکس
مقاوم در برابر اجسام نوک تیز همچون پاشنه کفش بانوان است.
مقاوم در برابر خراشیدگی ناشی از پنجه حیوانات خانگی مانند سگ و گربه می باشد.
قابلیت شستشوی راحت و آنتی باکتریال است.
مقاوم در برابر حرارت و آتش غیر مستقیم ( خاکستر سیگار ) می باشد.
مقاوم در برابر سایش چرخ های اسباب منزل می باشد.
برخی از نمونه کارها و دیگر محصولات و پروژه های ما شامل دیوارپوش ،‌ دیوارپوش پی وی
حراج هودی دخترانه مدل Melody(کرمی)
فروش ویژه هودی دخترانه مدل Melody(کرمی)
حراج هودی دخترانه مدل ملودی Melody رنگ کرمی
هودی دخترانه مدل Melody(کرمی)
http://lavanshop.sabzgostar.net/product/pid/3448
 
88,000 تومان





کیفیت بالا مخصوص خانم های خوش پوش!!

ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

مطابقت کامل با محصولات

تحویل و پرداخت درب منزل در سراسر کشور

پشتیبانی قبل و بعد از ارسال سفارشات


ادامه مطلب
حراج کناره گیر صندلی خودرو 2عددی
کناره گیر صندلی خودرو 2عددی
قیمت حراج: 15,000 تومان
کناره گیر صندلی خودرو 2تایی

 
کناره گیر صندلی خودرو از جنس چرمی در رنگهای مختلف و بصورت نرم و بالشتی تهیه شده و در کنار کنسول دنده وصندلی شاگرد و راننده نصب میشود وضمن زیبایی که به ماشین میبخشد به بهداشت ماشین کمک شایانی میکند و باعث میشود دیگر گوشی ،پول و... به پایین نیوفتد.
ادامه مطلب
http://lavanshop.sabzgostar.net/product/pid/3452
حراج نیم بوت دخترانه Abercrombie مدل Pelin (طوسی)
فروش ویژه نیم بوت دخترانه Abercrombie مدل Pelin رنگ طوسی
خرید پستی نیم بوت دخترانه ابرکرومبی Abercrombie مدل پلین Pelin (طوسی)
نیم بوت دخترانه Abercrombie مدل Pelin (طوسی)
79,000 تومان





طراحی اسپرت و زیبا

ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

مطابقت کامل با محصولات

تحویل و پرداخت درب منزل در سراسر کشور

پشتیبانی قبل و بعد از ارسال سفارشات


ادامه مطلب
چه رنگ کفپوش مناسب فضای خانه است؟
رنگ کفپوش خانه و انتخاب آن یکی از مهمترین مسائلی است که بسیاری از صاحبان خانه ها امروزه در مورد آن حساس هستند و به آن اهمیت می دهند. شکل ظاهری و رنگ کفپوش خانه اهمیت زیادی در روحیه اعضای خانواده و همچنین ایجاد حس آرامش در خانه دارد و در این زمینه کاملا تاثیر گذار است.
دکوراسیون خانه یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید، اجاره و یا بازسازی منزل باید در نظر گرفت. هر چه یک خانه دارای دکوراسیونی زیباتر، دل بازت
حراج قمقمه آب با اسانس میوه FLAVOUR IT---- سری 2
 
قمقمه آب با اسانس میوه---- سری 2
 
قیمت حراج: 48000 تومان


 
قمقمه آب با اسانس میوه حجم 600 میلی لیتر لذت بردن از طعم آب با ترکیب میوه های معطر و نعنا کیفیت ساخت بالا از بهترین مواد اولیه همراه مناسب برای رفع عطش و تشنگی در هر زمان مخصوصا حین تمرین ورزشی
ادامه مطلب
حراج جا مسواکی عروسکی طرح خرس
 
جا مسواکی عروسکی طرح خرس
 
قیمت حراج: 15000 تومان

جا مسواکی عروسکی طرح خرس

 
جا مسواکی عروسکی طرح خرس ، محصولی با طراحی زیبا و در عین حال ساده است.این محصول در واقع شامل یک جا مسواکی پلاستیکی طرح خرس بامزه است که قابلیت نصب آسان بر روی دیوار در سرویس بهداشتی ، حمام و ... را دارد.ظاهر این نوع از جا مسواکی را می توان بارزترین ویژگی آن عنوان نمود که کودکان را به مسواک زدن ترغیب می کند. ​
 
ادامه مطلب
حراج استند جا جورابی 5خانه ی مشبک 2عددی
فروش ویژه استند جا جورابی 5خانه ی مشبک 2عددی
ست 2عددی استند جا جورابی 5خانه ی مشبک
استند جا جورابی 5خانه ی مشبک 2عددی
قیمت حراج: 15,000 تومان
 
استند جا جورابی 5خانه ی مشبک 2تایی

 
ادامه مطلب
همۀ تلاش ما از مدیریت و روش‌های آن، فروش بیشتر است.تمامی ابزارهای کمک‌رسان به مدیریت، برای حفظ فروش و افزایش آن است.کلیۀ مفاهیم مدیریتی اگر منجر به حفظ فروش و افزایش آن نگردد، در اجرای مدیریت کاملاً غیراثربخش و بی‌معناست!
مانتو میکروی بهاره
 
 
کالکشن عیدانه ۹۹
حراج مانتو میکرو دو سایز مناسب از ۳۸ تا ۴۶
 
مانتو میکروی بهاره در مزون ترنیس
قیمـــــــت ۹۵ هزار تومان 
✍️ سفارش با لینک omrani91370052@تماس 09137005276آدرس جهت خرید حضوریاصفهان پل جابر خ آل محمد شمالی بلوار ایمان کوچه بعداز خیابون بهشت کوی شب بو  ساختمان نبش کوچه شب بو ۲ طبقه دوم زنگ سوم ساعت کاریه مزون هر روز صبح هااز ۱۱ تا ۱۴   وبعدازظهر ساعت ۱۷تا۲۱و جمعه ها فقط صبحا ۱۱ تا ۱۴ظهر لطفا قبل از تشریف اوردن حتما
نحو ه ی جستجوی دامنه های آزاد و ثبت دامنه
پس از طراحی سایت کاربر باید اقدام به ثبت دامنه و هاست کند.برای خرید دامنه ابتدا بایستی جستجوی دامنه کند در واقع با whois گرفتن جستجوی دامنه های آزاد صورت میگیرد و در صورتی که دامنه توسط کاربری ثبت نشده باشد کاربر میتواند آنرا ثبت کند و در صورتی که ثبت شده باشد اطلاعات مربوطه ی کاربر نمایش داده میشود.این روزها به دلیل افزایش سایت ها در فضای مجازی و در نتجه ی آن افزایش دامنه های ثبت شده توسط کاربرهای فضای
نحو ه ی جستجوی دامنه های آزاد و ثبت دامنه
پس از طراحی سایت کاربر باید اقدام به ثبت دامنه و هاست کند.برای خرید دامنه ابتدا بایستی جستجوی دامنه کند در واقع با whois گرفتن جستجوی دامنه های آزاد صورت میگیرد و در صورتی که دامنه توسط کاربری ثبت نشده باشد کاربر میتواند آنرا ثبت کند و در صورتی که ثبت شده باشد اطلاعات مربوطه ی کاربر نمایش داده میشود.این روزها به دلیل افزایش سایت ها در فضای مجازی و در نتجه ی آن افزایش دامنه های ثبت شده توسط کاربرهای فضای
فروشگاه باران از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در زمینه لوازم بادی intex و تجهیزات مهدکودک Lerado آغاز کرد و در سال ۱۳۸۵ اسباب بازی، ماشین شارژی، ماشین RC و… به مجموعه نیز اضافه شد.
اولین فروشگاه تخصصی اسباب بازی و کودک دارای اپلیکیشن  در کشور
دارای باشگاه مشتریان و اهدا جوایز بدون قرعه کشی برای مشتریان وفادار
اولین فروشگاه اینترنتی همیشه تخفیف در کشور        
ارسال رایگان به سراسر کشور برای خرید های بیش از صد هزار تومان
باران مجموعه ای تخصصی در حوزه وا
فروشگاه اینترنتی بامیلو نخستین
فروشگاهی بود که بلک فرایدی را در ایران برگزار کرد. در ادامه این پست
بامیلوبلاگ در مورد این رویداد هیجان انگیز، حراجمعه ، و تخفیف های
استثنایی آن بیشتر بخوانید.
حراجمعه یا بلک فرایدی، فرصتی استثنایی برای خرید کالاها با تخفیف ویژه
است. بلک فرایدی چگونه به ایران وارد شد؟ واکنش مردم به این رویداد چگونه
بوده است؟ آیا بلک فرایدی در ایران و در قالب حراجمعه با اقبال عمومی روبرو
شده است؟
بلک فرایدی یا حراجمعه
بلک
حراج ماگ طرح خانواده مجموعه ۳ عددی
 
ماگ طرح خانواده مجوعه ۳ عددی
 
قیمت حراج: 110000 تومان

ماگ طرح خانواده مجوعه ۳ عددی
این محصول یک ست ۳نفره زیبا و با کیفیت است که میتواند زینت بخش منزل شما باشد.این محصول دوست داشتنی بنام ماگ خانواده معروف می باشد. با تهیه ماگ خانواده میتوانید سه ماگ را در یک پکیج داشته باشید و نوشیدنیهای خوش طعمتان را در جمع گرم خانواده با لذتی چند برابر میل کنید.
ادامه مطلب
حراج رنده ی چندکاره ی سبزیجات
 
رنده ی چندکاره ی سبزیجات
 
قیمت حراج: 45000 تومان

رنده ی چندکاره ی سبزیجات
 
برای آسانتر کردن کار خانم های خانه دار در آشپزخانه و در امر آشپزی محصولی را ارائه داده ایم که علاوه بر کاربردی بودن و شکل ظاهری زیبا پخت و پز را برای شما راحتتر نموده است.رنده کردن انواع سبزیجات سیر،زنجبیل،پیازچه و …
ادامه مطلب
حراج استند رژ لب 20 خانه
فروش ویژه استند رژ لب 20 خانه
استند رژ لب 20 خانه ای
استند رژ لب 20 خانه
قیمت حراج: 45,000 تومان
 
استند رژ لب 20 خانه


 
سازماندهی کردن محیط زندگی و کار برای هر بانویی لازم است. فرض کنید یک کمد پر از لوازم آرایش دارید، اما نمی دانید چطور یک نظم اساسی به آنها بدهید. برای اینکه میز آرایش مرتب و شیکی داشته باشید لازم است از ارگانایزر استفاده کنید. استند رژ لب یکی از بهترین وسیله هایی است که هر بانویی برای مرتب کردن رژ لب های خود احت
حراج هودی دخترانه مدل Venos
فروش ویژه هودی دخترانه مدل Venos
قیمت ویژه هودی دخترانه مدل Venos
هودی زمستانه دخترانه مدل Venos
هودی دخترانه مدل Venos 2020
هودی فشن دخترانه مدل ونوس Venos
http://lavanshop.sabzgostar.net/product/pid/3444
 
98,000 تومان
 





کیفیت بالا مخصوص خانم های خوش پوش!!

ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

مطابقت کامل با محصولات

تحویل و پرداخت درب منزل در سراسر کشور

پشتیبانی قبل و بعد از ارسال سفارشات


ادامه مطلب
حراج ست سویشرت و شلوار مردانه Calvin Klein مدل 12280
 
ست سویشرت و شلوار مردانه Calvin Klein مدل 12280 
 
فروش ویژه ست سویشرت و شلوار مردانه Calvin Klein مدل 12280 
 
خرید پستی ست سویشرت و شلوار مردانه Calvin Klein مدل 12280 
 
کمترین قیمت ست سویشرت و شلوار مردانه Calvin Klein مدل 12280
 
بازار فروش ست سویشرت و شلوار مردانه Calvin Klein مدل 12280
 
حراجستون فروش ست سویشرت و شلوار مردانه Calvin Klein مدل 12280
 

ست سویشرت و شلوار مردانه Calvin Klein مدل 12280
129,000 تومان

 
http://5stars.dayanshop.com/Product/12280/%D8%B3%D8%AA-%D
 
حراج کفش مردانه Jiaxiang مدل 11462
 

کفش مردانه Jiaxiang مدل 11462
129,000 تومان

 
خصوصیات اصلیجنس رویه فابیلاک فومجنس زیره Puرنگ مشکیسایز کفش 41، 42، 43، 44محصولات مشابهمعرفی اجمالی کفش مردانه Jiaxiang مدل 11462:کفش مردانه Jiaxiang مدل 11462 از سایز 41 تا 44 طراحی و تولید شده است . رنگ رویه و زیره کفش مشکی بوده و جنس رویه فوم فابیلاک  و جنس زیره Pu است. چنانچه به دنبال شلوار مناسبی برای ست کردن با این کفش هستید ، شلوار اسلش مردانه Marta مدل 10931 را از دست ندهید. 
 
 
فروشگاه اینت
 
 
شلوار اسلش مردانه مدل ZIKA
 
قیمت 75000 تومان
 
http://1shopiran.eshopfa.net/details/46489/cl69877/sms35930/%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%B4%20%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D9%85%D8%AF%D9%84%20ZIKA
 
 
  حراج شلوار اسلش مردانه مدل ZIKA فروش ویژه شلوار اسلش مردانه مدل ZIKA خرید پستی شلوار اسلش مردانه مدل ZIKA  لینک محصول شلوار اسلش مردانه مدل ZIKA http://sabzgoostar.sabzgostar.net/product/pid/3435
شلوار اسلش مردانه مدل ZIKA اصل
 قیمت محصول شلوار اسلش مردانه مدل ZIKA75000

 
شلوار اسلش مردانه مدل ZIKA حراج خرید شلوار اسلش مردا
پارکت‌ چوبی از انواع پرطرفدار کفپوش‌ها برای افراد و طراحان داخلی دکوراسیون منزل است. در این مطلب راهکارهایی را جهت تمیز و براق کردن کفپوش‌های چوبی شرح می‌دهیم.
کفپوش‌ها یکی از عناصر کلیدی در سبک‌های مختلف دکوراسیون منزل به حساب می‌آیند. کفپوش‌های چوبی مات و براق از انواعی هستند که مورد توجه بسیاری از افراد و طراحان دکوراسیون داخلی است. اما احتمالا متوجه شده‌اید که بعد از مدتی ممکن است این پارکت‌های چوبی به زیبایی روز اولشان نباشند و
حراج اسلایسر تخم مرغ ولکا veleka
 
خرید پستی اسلایسر تخم مرغ veleka
 
اسلایسر تخم مرغ veleka
 
قیمت حراج: 28000 تومان

اسلایسر تخم مرغ veleka
 
اسلایسر یا برش دهنده ی veleka مناسب برای برش دادن تخم مرغ می باشد.اسلایسر تخم مرغ veleka قادر است با یک حرکت تخم مرغ آب پز را به 8 تکه ی باریک تبدیل کند. از اسلایسر تخم مرغ می توانید در تزیینات سفره نیز استفاده کنید.بدنه این برش دهنده تخم مرغ از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است که دارای هشت تیغه استیل ضد زنگ نیز می باشد.
 
ا
پارکت آرتا
نصب پارکت جدید یکی از گران ترین پروژه های بهسازی خانه است که شما ممکن است بخواهید انجام دهید.
پارکت ها در جنس ها و طرح های متفاوت در حال تولید هستند.و مشتریان پارکت می توانند انواع و اقسام پارکت ها را بنا بر سلیقه و بودجه ی خود و همچنین با توجه به کاربردهای آن ها انتخاب و نصب نمایند.
پارکت های آرتا ، پارکت های چوبی ، پارکت لمینت ، پارکت ایشیک ، پارکت های صنعتی ، پارکت های وینیل و پارکت های کاشی از جمله ی مهم ترین پارکت های موجود در

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها