نتایج جستجو برای عبارت :

کدام مواد برای بازیافت مناسب تر هستند؟

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
صنعت ساخت و ساز مسئول استفاده از مصرف 75 درصد منابع طبیعی زمین است. سنگ ، ماسه ، آهن و بسیاری از منابع محدود دیگر برای مصرف در بازارها به مقدار زیادی استخراج می شوند.
 به عنوان مثال، در برزیل، زباله های ساختمانی می توانند بین 50 تا 70 درصد از کل جرم پسماندهای جامد شهری را تشکیل دهند. این ضایعات اغلب به جای اینکه به درستی دفع شوند، در سیستم های بهداشتی شهری و مکان های دفع غیر رسمی ریخته می شوند.
با این حال اگر بیشتر مراقب باشید، این زباله می تواند
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
جهت خرید سوله ارزان قیمت قیل از هرچیز باید بدانید که کدام سوله ها ارزان قیمت هستند .
سوله های ارزان قیمت لزوما سوله های بی کیفیت نیستند . به همین دلیل برخی از مردم فکر می کنند که سوله های ارزان قیمت یعنی سوله های سبک بی کیفیت و یا سوله های دست دوم هستند.
به همین دلیل باید این باور غلط را از میان برداشت . در همین جهت شرکت ما قصد دارد تا به شما توضیح دهد که سوله های ارزان قیمت کدام سوله ها می توانند باشند و خرید سوله ارزان قیمت لزوما سوله کم کیفیت ن
 
همانطور که میدانید زیورآلات از تنوع بالایی برخوردار می باشد و امکان ساخت آنها از انواع فلزات و مواد دیگر وجود دارد. یکی از متریال هایی که امروز به وفور در ساخت زیورآلات استفاده می شود چوب است  که اکثرا در ساخت زیورآلات دست ساز و اسپرتی نظیر دستبند مردانه و یا گردنبند زنانه مورد استفاده قرار می گیرد. چوب های استفاده شده در ساخت زیورآلات باید دارای ویژگی هایی همانند سبک بودن و مقاومت در رطوبت و پوسیدگی را باید داشته باشد فلذا هر چوبی منا
مواد غذایی مقوی برای تقویت قوه ی جنسی
 ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان  بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی مردان + جزییات  تقویت قوای جنسی  افزایش قوای جنسی با این 9 ماده غذایی  ۴۰ غذایی که باعث تقویت کمر و قوای جنسی مردان می شود !  ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان  مواد غذایی مفید برای تقویت قوای جنسی مردان  تغذیه افزایش میل جنسی، کدام برای خانم کدام برای آقا؟  تقویت قوای جنسی مردان با 5 ماده غذایی  چه ماده غذایی
ویژگی‌های روغن مناسب برای آشپزی
هنگام انتخاب روغن برای آشپزی باید چند عامل را در بگیریم؛ از جمله روش پخت، نقطۀ دود، طعم و مواد مغذی روغن. نقطۀ دود روغن دمایی است که در آن چربی تجزیه و اکسید شدن آن شروع می‌شود. برای حفظ طعم مواد غذایی، روغن نباید به دمای نقطۀ دود برسد. بنابراین روغن‌های با نقطۀ دود بالاتر برای سرخ کردن، تفت دادن، کباب کردن و پختن در دمای بالا مناسب‌اند. روغن‌های با نقطۀ دود پایین مناسب استفاده در سس‌ها، طعم‌دهنده‌ها و چا
این موسسه دارای 30 سال تجربه در زمینه تامین و تولید مواد شیمیایی مختلف در داخل و خارج از کشور است. حلال ها ، رنگ و رزین ، مواد شیمیایی صنعتی ، کود شیمیایی ، مواد صنایع غذایی ، مواد تصفیه آب و .... نمونه هایی از محصولات این شرکت هستند. در ادامه به معرفی برخی از این مواد می پردازیم :
ادامه مطلب
این موسسه دارای 30 سال تجربه در زمینه تامین و تولید مواد شیمیایی مختلف در داخل و خارج از کشور است. حلال ها ، رنگ و رزین ، مواد شیمیایی صنعتی ، کود شیمیایی ، مواد صنایع غذایی ، مواد تصفیه آب و .... نمونه هایی از محصولات این شرکت هستند. در ادامه به معرفی برخی از این مواد می پردازیم :
ادامه مطلب
لوازم جانبی دوچرخه
لوازم جانبی بسیار خوبی برای دوچرخه وجود دارد که بعضی از آنها شاید عجیب هم باشند. از کلاه ایمنی گرفته تا دستکش و حتی پرچم ها، آن هم در انواع طرح و سبک و برای انواع دوچرخه! شاید سخت باشد که بدانید کدام لوازم جانبی برای دوچرخه سواری شما مناسب هستند و حتی تشخیص اینکه کدام یک از آنها بهترین در نوع خود هستند کار سخت تری است. 
قمقمه دوچرخه
قمقمه دوچرخه یکی از مواردی است که مخصوصا در مسافت های طولانی یکی از ملزومات می باشد.
در این مطلب به شما می‌گوییم چطور روغن مناسب برای تهیۀ انواع غذاها و خوراک‌ها را انتخاب کنید و از هرکدام در تهیه چه نوع غذایی استفاده کنید. با ما همراه باشید.
ویژگی‌های روغن مناسب برای آشپزی
هنگام انتخاب روغن برای آشپزی باید چند عامل را در بگیریم؛ از جمله روش پخت، نقطۀ دود، طعم و مواد مغذی روغن. نقطۀ دود روغن دمایی است که در آن چربی تجزیه و اکسید شدن آن شروع می‌شود. برای حفظ طعم مواد غذایی، روغن نباید به دمای نقطۀ دود برسد. بنابراین روغن‌های
کدام خاک برای کشاورزی مناسب است چرا ؟
کاشت درختان و محصولات کشاورزی در روزهای پایانی فصل زمستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نکته بسیار مهم و اساسی برای کاشت درختان و محصولات زراعی توجه به نوع خاک و انتخاب خاک مناسب می باشد.
توجه کردن به شرایط اقلیمی منطقه یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در رشد گیاهان مخصوصا انواع درختان است. علاوه بر نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی باید به نوع خاک منطقه کشت و کود مناسب توجه شود.مثلاً در مناطقی که خاک آن‌ها از
فروش مواد شیمیایی یکی از دغدغه های مهم صنعتگران به حساب می آید. کیفیت مواد اولیه می تواند بر روی محصول نهایی تاثیر ویزه ای داشته باشد و کیفیت این محصول را تعیین نماید. در نتیجه تهیه ی مواد اولیه ی با کیفیت از بهترین برند ها و مناسب ترین قیمت همیشه یکی از دغدغه های مهم صنعتگران به حساب می آید.
مواد اولیه ی شیمیایی در همه ی صنایع نظیر ، کشاورزی، شوینده ها، صنایع غذایی، داروسازی و... نقش مهمی دارند.
 شما می توانید برای خرید و فروش مواد شیمیایی با م

چه مدل ابرو برای چه صورتی؟ + عکس
 
انواع مدل ابرو
 
کدام مدل ابرو مناسب صورت شـما اسـت؟ باریک یا پهن؟ صاف یا شکسته؟ این سوالات از این جهت مهم هستند کـه: ابرو تاثیر زیادی روی چهره مـا دارد، صورت یک انسان بدون ابرو کاملا دگرگون می شود. درسال های اخیر مدلهای ابروی پهن حسابی ترند شده اند. اینروزها هم بعضی اصلا بـه ابروهای شان دست نمیزنند و طبیعت ابرو زیبایی شان را نشان می دهد اما کدام مناسب مـا اسـت؟
ادامه مطلب
از مصرف مواد آرایشی چرب خودداری کنید. استفاده از این گونه مواد چرب، منافذ پوست را مسدود می کند و جوش های پوستی و آکنه زیادی را ایجاد می کند. از مواد آرایشی استفاده کنید که حاوی مواد معدنی سبک و پودری شکل هستند که احتمال بروز جوش و آکنه را کمتر می کند.
قبل از استفاده از مواد آرایشی، صورت خود را با آب سرد بشویید و بعد از پاک کردن آرایش نیز حتما صورت خود را شستشو دهید.
اپیلاسیون کار سیار - شماره تماس برای خانم ها: 09140848217
ایجاد مزاحمت از طرف آقایان پی
مادران و خانواده ها در بسیاری از مواقع قصد دارند کودک خود را کم کم برای استفاده غذا های جامد آماده کنند و برخی هم قصد تقویت و افزایش رشد کودک خود را دارند . پوره های میوه هم یکی از محصولات غذای کمکی نوزاد و کودک است که با توجه به طبیعی بودن و فواید بسیاری که دارند بسیار مورد استقبال کودکان و خانواده ها قرار گرفته اند . پوره های میوه همان میوه های طبیعی هستند که به طور طبیعی تبدیل به پوره هایی در طعم های مختلف شده اند .
پوره میوه هرو بیبیپوره میو
مواد لازم برای تهیه آناناس بستنی :
 
آناناس خردشده و پودر یخ:از هر کدام 1/4 پیمانهآناناس:یک حلقهبستنی:چهار اسکوپآب کمپوت آناناس:نصف پیمانهسس پرتقال:دو قاشق سوپخوری
طرز تهیه آناناس بستنی :
ابتدا کمپوت آناناس را در ظرفی خالی کرده و میوه آن را جدا کرده و خرد کنید ،
آناناس خرد شده را به همراه دو اسکوپ بستنی ، آب آناناس  پودر یخ و نصف سس پرتقال در ظرفی ریخته با هم مخلوط کنید.
مواد آماده شده را در لیوان بلوری بریزید، باقی مانده بستنی را روی مواد قرار
مواد شیمیایی امروزه به عنوان یکی از پایه های اساسی تولید بسیاری از موادی که روزانه مصرف می کنیم به حساب می آید. غذا ، پارچه ، لباس ، مواد و ... تنها نمونه های کوچکی از اقلامی هستند که در ساختار خود و یا در حین تولید آنها از مواد شیمیایی بهره گرفته شده است. 
ادامه مطلب
طرح ها و نقوش پته های کرمان هر کدام بر گرفته از ابعاد مختلف طبیعت هستند ، فرم دایره که بیانگر خورشید است که در مرکز قرار دارد ، گل های باغ های ایرانی ،  درختان سرو که در کنار هم چیده شده اند ، 
چرخه و فرم دایره که در هر کدام چندین بار تکرار شده ، 
فرم دایره که بیانگر زنانگی و حرکت هست  ، نشانه ی منبع گرما مثل فرم خورشید و طرح هایی که در آن ستاره های آسمان کویر به تصویر در آمده اند .  
اسرار نهفته در طرح های پته ها که زنان حاشیه کویر هر کدام داستان
تأثیرات مخرب مخدر ها بر اندام های حیاتی بدن بر کسی پوشیده نیست اما علاوه بر آن مصرف موادمخدر عوارض عمومی هم دارد که این عوارض هم جسمانی هستند و هم روانی و سبب می شوند که فرد مصرف کننده مقاومت خود را در برابر ابتلا به بیماری های مختلف از دست بدهد.اعتیاد به مواد مخدر امروزه به عنوان یک بیماری در نظر گرفته می‌شود . یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و ترک آن اطلاع‌رسانی در مورد تأثیر و عوارض مصرف آن است.مواد مخدر چیست؟مواد اعتیادآور
              1. در نقشه ایران محدوده ی استان ها و مراکز خواسته شده را نشان دهید و بنویسید کدام
                   یک در محدوده آب و هوای خزری و کوهستانی هستند .
           الف) شهر کرد        استان  .......             آب و هوا ........
         
           ب) ساری              استان .......              آب و هوا ........
  
            2. در استان اصفهان شهرستان های نایین و فریدونشهر را نشان دهید و بنویسید کدام یک
                دارای رطوبت بیشت
یک برنامه غذایی مناسب باید کلیه مواد مغذی (مواد نشاسته ای، پروتئینی، چربی، ویتامین ها و املاح) را به نسبت های متعادل در اختیار کودک قرار دهد تا انرژی مورد نیاز او که معمولا بر اساس یکصد کیلوکالری به ازاء هر کیلو گرم وزن بدن است تامین شود.
معمولا 50 درصد انرژی مورد نیاز از مواد قندی، 30 درصد از مواد چربی و حدود 20 درصد از مواد پروتئینی به دست می آید. بدیهی است برحسب عادات مختلف غذایی و افزایش وزن کودک، نسبت های فوق بین 5 تا 10 درصد قابل تغییر هستند.
ن
شرکت علمینوگستر واردکننده مواد مرک آلمان و تامین کننده مواد شیمیایی مرک و سیگما اصلی از مهمترین مراکز فروش و واردات این مواد با قیمتی مناسب و در کمترین زمان می باشد.
 واردات انواع محیط های کشت میکروبی مرک
تیترازول های شیمیایی مرک آلمان
مواد شیمیایی در گریدهای دارویی , کروماتوگرافی و فوق خالص
مواد شیمیایی تخصصی مرک و سیگما
 علمینوگستر آمادگی خود را برای واردات انواع مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان و سیگما اعلام می دارد و آماده همکاری و عقد قر
سنگ مناسب برای سرویس های بهداشتی
سنگ های مرغوب و مناسب مورد استفاده در سرویس های بهداشتی
سنگ مناسب برای فضاهایی که رطوبت بالایی دارند مانند سرویس های بهداشتی سنگی است که جذب آب پایینی داشته و در برابر مواد شوینده شیمیایی مقاوم باشد.
در بین سنگ های موجود سنگ مرمریت و سنگ گرانیت مناسب تر است.
 
 
از آن جایی که بسیاری از ساختمان های ویلایی در مناطق روستایی و بکر ساخته می شوند ممکن است حمل و نقل و دریافت مواد و … در این امر مشکل ساز و سخت باشد که این موضوع باعث افزایش هزینه ها و طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه های عمرانی بزرگ و کوچک می گردد . ساختمان پیش ساخته ویلایی یکی از پاسخ های ممکن و امیدوار کننده برای کاهش هزینه های این گونه ساختمان ها و کاهش روند ساخت و ساز است .
برای ساخت ساختمان های پیش ساخته ویلایی، در یک فضای از پیش تعیین شده د
نواع کاشت ناخن
 
آموزش کاشت ناخن قالبیدر این نوع کاشت ناخن مواد را درون قالب آماده ناخن مصنوعی بریزید تا به شکل ناخن درآید سپس بعد از زدن مواد ضد قارچ روی ناخن ، با مهارت قالب را روی صدف ناخن ها قرار می دهند و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میدارند و سپس طراحی آن را شروع می کنند .
معایب روش قالبی کاشت ناخن
 
 
این روش کاشت ناخن دوام اندکی دارد.متاسفانه در این روش ناخن خیلی زود شکسته می شود و قابلیت بسیار زیادی در هواگیری د
رژیم‌ لاغری هندی سنتی و سالم
رژیم‌های غذایی گیاهی هندی بر مواد غذایی تازه و تصفیه‌نشده و کامل که ایده‌آل‌ترین مواد غذایی برای رسیدن به کاهش وزن و سلامتی مطلوب هستند، تأکید دارند. حدود ۸۰٪ از جمعیت این کشور هندو هستند. هندوئیسم آیینی است که رژیم‌ غذایی گیاهی یا شیرگیاهخواری (lacto-vegetarian) را توصیه می‌کند. رژیم‌ غذایی سنتی هند بر مصرف زیاد گیاهانی مانند سبزیجات، حبوبات و میوه‌ها و کاهش مصرف گوشت تأکید دارد. البته امروزه چاقی به مشکل رو
گروه های عاملی(تکمیلی)
گروه های عاملی ، دسته هایی از اتم ها هستند که در مواد آلی مختلف مشترک اند و به غیر از تغییراتی جزئی ، خواص آن ها در همه ی مولکلو ها مشابه هم می باشد. گروه های عاملی می توانند تغییرات اساسی ای را در خواص فیزیکی و شیمیایی یک مولکول به وجود آورند و علاوه بر اینکه ، بنیان دسته بندی مواد آلی به حساب می آیند ، اصلی ترین بخش تعیین کننده ی خواص این مواد نیز هستند.
 
در مقاله ی طبقه بندی مواد آلی ، مختصری در مورد گروه های عاملی بحث کر
فعالیت در هر زمینه ای ساختار و ماهیت منحصر به فردی دارد. کسانی که در آزمایشگاه ها فعال هستند و با مواد شیمیایی سر و کار دارند ملزم به رعایت اصول ایمنی هستند؛چرا که اغلب مواد شیمیایی موجب تحریک سیستم تنفسی و آسیب های جدی به چشم و پوست میشوند. به همین دلیل کار با مواد شیمیایی رتبه سوم رده بندی حوادث ناشی از کار را به خود اختصاص داده است.در همین راستا قصد داریم در این مقاله نکات ایمنی کار با مواد شیمیایی را مورد بررسی قرار دهیم.
نکات ایمنی در کار
بعد از پایان یک روز طولانی، وقت پاک کردن صورت از تمام آلودگی‌ها و مواد آرایشی است. برای بهترین نتیجه به یک پاک کننده آرایش خوب احتیاج داریم که برای پوست ما مناسب باشد. مراقبت از پوست بسیار مهم است و مواد آرایشی و  آرایش پاک کن بهتر است طبیعی باشند و کمتر از مواد شیمایی در ساخت آن‌ها استفاده شده باشد. 
انواع ژل شستشو و شیر پاک‌کن
پاک کننده‌های صورت انواع مختلف دارند که شامل شیر پاک کن، ژل شستشوی صورت، سرم، لوسیون، فوم، تونیک و آب پاک کننده
با چشمانی که به تیرگی شب شبیخون زده اند به کدام نقطه از تاریخ نقب زده ای که بودنت، فرسنگ ها بعید است و دور، به کدام قصه عاشقانه سفر کرده ای که مجنون بر لیلی نگاهت کرنش می کند، به کدام جوخه فرمان آتش داده ای که هویدا حلاج وار سر دار را طلب میکند و در کدامین آیه نازل شده ای که سهراب محمد وار به معراج می خواندت.
رنگ های ترافیکی پایه آبی از اولین مواد رنگی به شمار می روند که رنگ های ترافیکی بسیاری را در خود دارا هستند. در اواخر مواد رنگی ترموپلاستیک بسیار توسعه یافته اند و در نتیجه به نسبت، قیمت بالاتری دارند. اغلب از این گونه رنگ ها به منظور خط کشی های طولی استفاده می کنند. 
مشخصات رنگ سرد ترافیکی پایه آبی:
رنگ هایی که متعارف برای خط کشی های ترافیکی هستند سه جزء دارند: دانه های رنگی، چسب و دانه های بازتابنده و هر کدام از این سه جزء به نوبه خود کاربرد دا
 
 
فصل فوتبالی آغاز شده و فیفا 20 و PES 2020 به عنوان پرطرفدارترین بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال در دسترس کاربران قرار گرفتند. فیفا و PES هر کدام امسال نظرات مثبت و منفی گوناگونی دریافت کردند و هر کدام مناسب گروه خاصی از کاربران هستند. در ادامه به تفاوت‌ها و شباهت‌هایی که میان این دو بازی وجود دارد خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
بهترین ژل شستشوی صورت
بعد از پایان یک روز طولانی، وقت پاک کردن صورت از تمام آلودگی‌ها و مواد آرایشی است. برای بهترین نتیجه به یک پاک کننده آرایش خوب احتیاج داریم که برای پوست ما مناسب باشد. مراقبت از پوست بسیار مهم است و مواد آرایشی و پاک کننده‌های آرایش بهتر است طبیعی باشند و کمتر از مواد شیمایی در ساخت آن‌ها استفاده شده باشد. 
انواع ژل شستشو و شیر پاک‌کن
پاک کننده‌های صورت انواع مختلف دارند که شامل شیر پاک کن، ژل شستشوی صورت، سرم، لوسیو
 
کدام خوانش دیگر رامیان جمله بگردانمکه در «به پنجره‌ها بنگر»خیالِ پرزده‌ای باشد؟کدام خواهش دیگر رابه گوش باد فروخوانمبه شوق آنکه پس از چندیمحالِ سرزده‌ای باشد؟کدام پنجره می‌بازد؟کدام پنجره می‌بندد؟کدام آینه غمگین است؟کدام آینه می‌خندد؟میان قاب لب دیوارهجوم جمعیتی خوشحالاز آن جهت که حضوری نیستبه راه وحشت و استیصالرسیده‌ایم به فرداهازمان کرشمهٔ نو داردبه جنگلی که در آن حتیشغال حق وتو دارد. 
غلامرضا آقاسی
اگر چه تعداد زیادی از مسائل فن اوری مربوط به استفاده از مواد پلاستیکی در بسته بندی مواد غذایی از جمله مشکلاتی هستند که کلا به صنعت بسته بندی مربوط می شوند ولی برخی از مسا ئل مربوط به طبیعت ماده به کار رفته در بسته بندی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند . موفقیت کاربرد پلاستیک ها در بسته بندی نیاز به همکاری تولید کنند گان مواد غذایی ، سازند گان انواع پلاستیک ها ، طراحان و در نهایت مصرف کنند گان دارد .ملاحظات اقتصا دی محدودیت های بیشتری را اعما
همه چیز درباره ی خرید یک کارتخوان خوب
در ببین کارتخوان های سیار بانکی که در بازار توسط شرکت های معتبر ارائه میشود ممکن است دچار سردرگمی شوید که چه کارتخوانی برایتان مناسب تر استدر این مقاله به شما کمک میکنیم تا با نکات مهم در هنکام خرید کارتخوان سیار آشنا شوید و به راحتی کارتخوان مناسب خود را پیدا کنید .
ادامه مطلب
سنگ مناسب برای سنگ فرش
سنگ مناسب برای سنگ فرش فضاهای داخلی و مسکونی
سنگ بهترین و مقاوم ترین کف پوش در دنیاست و تاکنون هیچ متریالی مقاوم تر و زیباتر از سنگ طبیعی ساخته و شناخته نشده است. سنگ ها به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه، آتش، مواد شیمیایی، ساب پذیری مناسب، طرح و رنگ زیبا و طبیعی فضایی دلنشین و زیبا به ساختمان خواهند داد.
 
 
بهترین و مناسب ترین سنگ برای سنگ فرش فضاهای داخلی و مسکونی سنگ هایی هستند که جذب آب و مقاومت سایشی بالا و تخلخل ک
انتخاب سبدگردان مناسب
مهمترین و حساس‌ترین بخش در مورد اینکه دارایی‌هایمان را به کدام یک از سبد گردان‌های رسمی بدهیم. انتخاب مناسبترین سبد گردان است. چهار معیار زیر از مهمترین نکات در انتخاب یک سبدگردان مناسب است:
الف- سابقه سبدگردان در مدیریت دارایی‌ها و میزان بازدهی کسب شده در آن‌هاب- دارا بودن ساختار سبدگردانی و تیم تحلیلج- مقدار منابع در اختیارد- خوشنامی در بازار سرمایه
 
 
در آشپزخانه های صنعتی همة تلاش‌ها برای فراهم آوردن غذای مناسب و دلخواه مشتری در هنگام سرو به نمایش گذاشته می‌شود. چنانچه تجهیزات سرو در آشپزخانه های صنعتی به دقت و درستی انتخاب شوند و نمایشی زیبا از غذاها پیش چشم مشتریان قرار دهند شاهد جذب بیشتر مخاطبین خواهیم بود. مدل و شکل, تنوع در ظاهر و رنگ تجهیزات سرو, رستوران شما را به مکانی دلخواه مشتری تبدیل خواهد کرد. خط سلف سرویس, محل ارتباط مستقیم مخاطبین با فعالیت‌های آشپزخانه است, در انتخ
کیک فوری خرما و گردو
مواد لازم
خرمای خردشده نصف پیمانهآبجوش و روغن نباتی از هر کدام 1/3پیمانهجوش‌شیرین نصف قاشق چایخوریشکرو آرد از هر کدام یک پیمانهتخم‌مرغ دو عددنمک نصف قاشق چایخوریگردوی خردشده 1/4 پیمانه
کیک فوری خرمـا و گردو
ادامه مطلب
گاهی حتی مواد غذایی معمولی که استفاده می کنیم هم بی ضرر نیستند. یک عدد گوجه فرنگی یا یک لیوان چاه سیاه می تواند به بدن شما، به ویژه معده تان صدمه بزند. علت این مسأله خاصیت اسیدی ای است که در بعضی مواد غذایی بیشتر است. این مواد غذایی باعث سوزش معده، رفلاکس اسید معده (برگشت اسید از معده به بالا و مری) و دیگر مشکلات و ناراحتی ها می شوند. به همین دلیل است که باید بدانید کدام مواد غذایی می تواند به معده ی شما صدمه بزنند و سعی کنید مصرف آن ها را کم کنید.
اهمیت مکانیزه کردن سیستم جمع آوری پسماند
امروزه مدیریت جمع آوری صحیح و مناسب مواد زائد جامد یکی از اصول مهم بهسازی محیط و ایجاد فضاهای سالم و بهداشتی جهت زندگی انسانها در شهر و روستا می باشد. پراکندگی و عدم مدیریت مناسب جمع آوری این مواد سبب زشتی منظر، آلودگی منابع آب و خاک و هوا و همچنین شیوع بیماری ها می شود.
وجود انواع مختلف مواد زائد غذایی، رطوبت و حرارت مناسب و پناهگاه هایی که همواره برای جانوران موذی مانند موش و حشراتی مانند مگس در تود
در فروشگاه های مواد غذایی، همیشه تنوع بسیاری از روغن‌های گیاهی در قفسه مربوط به آن وجود دارد. تنوع این روغن‌ها آنقدر زیاد است که واقعاً سر در گم می‌شویم که کدام یک را انتخاب کنیم. بعضی از این روغن‌ها مخصوص سرخ کردن هستند روی بسته بندی بعضی نوشته شده است که این روغن بدون پالم می‌باشد. حتی اگر به کلی به روغن‌های معمول کارخانه‌ای علاقه نداشته باشید، در این قفسه ها می‌توانید انواع روغن های ارگانیک دیگر مانند روغن زیتون یا روغن کنجد را هم بب
آیا غذاهای مفید برای ترک اعتیاد را می‌شناسید؟ معرفی برنامه تغذیه مناسب برای درمان اعتیاد کار آسانی نیست؛ چرا که بسیاری از معتادان به مواد مخدر و الکل که مصرف خود را از دوران نوجوانی شروع کرده‌اند، سال‌های سال عادات غذایی مناسبی نداشته‌اند. مصرف مواد به دو شکل به بدن آسیب می‌رساند؛ اول آنکه خود مواد برای بدن ضرر دارد و دوم این که مصرف مواد، بر عادات غذایی اثر می‌گذارد و تغییراتی منفی در سبک زندگی فرد مصرف کننده ایجاد می‌کند. ترک اعتیاد
شیشه ها و اینه های سرد در محیط های گرم بخار می‌کند.
مواد ضد بخار، موادی شیمیایی هستند که از جمع شدن قطرات آب بر روی یک سطح، که سطحی شبیه به مه را می‌سازد، جلوگیری می‌کند.
مواد ضد بخار برای اولین بار توسط ناسا ابداع شد.
مواد ضد بخار امروزه اغلب در سطح شیشه‌ها و پلاستیک‌های شفاف در کاربردهای نوری مانند عدسی و آینه‌ها که در عینک‌ها، عینک‌های ایمنی، لنزهای دوربین و دوربین‌های دوچشمی موجود است، استفاده می‌شوند.
این مواد با به حداقل رساندن ت
 
 
اگر مواد خود را با دقت انتخاب کنید ، این غذای ماکارونی لیمو برای افرادی که دچار عدم تحمل لاکتوز و گلوتن هستند مناسب است. بهترین بخش اگر هم کودکان و هم بزرگسالان آن را دوست دارند ، بنابراین این یک راه عالی برای گنجاندن غذاهای دریایی در رژیم غذایی خانواده است! ماکارونی میگو لیمو ظرفی است که با تهیه صحیح مواد تشکیل دهنده آن ، سالم ، مغذی و بسیار اشتها آور است.
ادامه مطلب
کابل و سیم چیست ؟ فرق کابل با سیم | آیا سیم و کابل خراسان مناسب نیاز ما می‌باشد؟
سلام دوستان قصد دارم تو این مقاله از تجربیات و اطلاعاتی که از بازار برق در مورد سیم و کابل خراسان ( افشار نژاد ) به دست آورده ام را با بیان ساده و قابل درک به شما دوستان همراه بگم. بزارید حرفم را از اینجا شروع کنم که سیم برق خراسان و کابل برق خراسان چه فرقی با هم دارند، این دو اصطلاح پرکاربرد ترین محصولات در صنعت برق هستند که اغلب با هم اشتباه گرفته می‌شوند، اما در
استفاده از کودهای کشاورزی در کشاورزی از زمانی آغاز شده‌است که حیوانات اهلی شده‌اند . هنگامی که به زمین ریخته شد ، گیاهان در آنجا سریع‌تر رشد کردند و این اصل در همان زمان مورد استفاده قرار گرفت . بر خلاف کودهای شیمیایی ، کود حیوانی اثرات یک جانبه ندارد اما از طرف دیگر به تامین مواد غذایی و از طرف دیگر کمک می‌کند تا خواص فیزیکی خاک را بهبود بخشد .اغلب کودهای شیمیایی تاثیر بهتری در زمان کاشت داشتند . این امر در زمانی که کود حیوانی مصرف می‌شود
بعضی افراد هم به طور کلی کمبود وزن دارند و برای اینکه سالم باشند و انرژی بیشتری بدست بیاورند به دنبال افزایش وزن هستند. یکی از مشکلات شایع که در راه اضافه کردن وزن بوجود می آید استفاده بیش از حد از غذاهای پر کالری و بی ارزش از نظر مواد مغذی است. این شیوه به جای اینکه باعث به وجود آوردن عضله بشود باعث بدفرم شدن بدن و افزایش توده چربی میشود. در این مطلب شما را با مواد غذایی آشنا میکنیم تا بتوانید افزایش وزن سالمی داشته باشید: مغزدانه ها و کره مغز
انتخاب سبدگردان مناسب دربورس
مهمترین و حساس‌ترین بخش در مورد اینکه دارایی‌هایمان را به کدام یک از سبد گردان‌های رسمی بدهیم. انتخاب مناسبترین سبد گردان است. چهار معیار زیر از مهمترین نکات در انتخاب یک سبدگردان مناسب است:
الف- سابقه سبدگردان در مدیریت دارایی‌ها و میزان بازدهی کسب شده در آن‌هاب- دارا بودن ساختار سبدگردانی و تیم تحلیلج- مقدار منابع در اختیارد- خوشنامی در بازار سرمایه
سلام به تمامی دوست داران سفر و وبلاگ بریم سفر
امروزه سایت های زیادی در ایران هستند که اقدام به فروش بلیط هواپیما می کنند.
البته اکثر سایت ها مربوط به آژانس های مختلف هواپیمایی هستند . همه فروش خود را آنلاین ادامه می دهند.
اما خوب سایت هایی هستند که مرجع هستند و سایت اصلی حساب می شند و اگر شما بتونید در زمان مناسب اقدام به خرید بلیط کنید 100% به نفع شما هست.
به عبارتی شما بلیط چارتری یا بلیط لحظه آخری خریداری کرده اید و سود کردید.
خوب می رسیم به مقا
بسته بندی محصولات در صنایع غذایی خاص است زیرا باید محتویات داخل بسته حتی پس از ساعت‌های طولانی حمل و توزیع، تازه و ایمن برای مصرف باقی بماند. به همین دلیل، محصولات خاصی به انواع خاصی از مواد بسته بندی نیاز دارند که از آنها در برابر درجه حرارت، دستکاری و غیره محافظت نماید. مواد غذایی منجمد، مواد غذایی خشک و مواد غذایی قابل خراب شدن، برای حفظ طراوت و تازگی به انواع مختلفی از بسته بندی نیاز دارند. همچنین انتخاب یک ماده بسته بندی که در مقابل آلو
 
تعریف کود : هر ماده معدنی یا آلی یا بیولوژیکی که مواد مغذی دارد که باروری خاک را افزایش می‌دهد و همچنین درمان گیاهی ، کیفیت و بازده کم کود را افزایش می‌دهد .
کود ارگانیک که به عنوان کود ارگانیک نیز شناخته می‌شود، از یک منبع طبیعی بدون کوچک‌ترین ماده افزودنی مصنوعی سرچشمه می‌گیرد . در حقیقت ، این نوع کودهای شیمیایی بر پایه کربن بودند و باقی مانده مواد زنده یا مرده بودند . پسماندهای گیاهان ، ضایعات حیوانی و یا ترکیبی از هر دو کودهای آلی هست
 
بیشتر خانم‌ها در طول روز از محصولات آرایشی استفاده می‌کنند و این مواد شیمیایی ساعت‌ها بر روی پوست و چشم‌هایشان می‌ماند. پاک کردن آرایش یک مسئله مهم و حیاتی برای حفظ سلامتی پوست است و درصورتی‌که به درستی انجام نشود به شادابی و جوانی پوست لطمه می زند. در این راستا به شما پیشنهاد می‌دهیم از محصولات باکیفیتی برای پاک کردن آرایش پوست و چشمتان استفاده کنید تا پوست سالم‌تر و شاداب‌تری داشته باشید. بهتر است در پایان روز و قبل از خواب، صورت خ
هنگامی که شما به دندانپزشک مراجعه می کنید به طور قطع از شنیدن این که شما دندان خراب است، خوشحال نخواهید شد. اما به لطف پیشرفت هایی که در این حوزه به وجود آمده است. دیگر جای نگرانی برای دندان های خراب شما وجود ندارد چرا که به راحتی با استفاده از این مواد دندان های شما قابل ترمیم خواهند بود.
اگر شما در صدد این هستید که کدام نوع از مواد را به جهت پر کردن دندان خود استفاده کنید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این خصوص در اختی
الاستومرها
رابرها و الاستومرها عمدتاً بعنوان مواد پوشش برج ها،مخازن، تانکها، و لوله ها استفاده می شوند. مقاومت شیمیایی بستگی به نوع رابر و ترکیبات آن دارد. اخیراً رابرهای مصنوعی به بازار عرضه شده که نیازهای صنایع شیمیایی را تا حد زیادی تامین کند. هرچند هیچ یک از رابرهای تهیه شده دارای خواص رابر طبیعی نیست، ولی در یک یا چند مورد نسبت به آن برتری دارد. از رابرهای مصنوعی، ترانس – پلی ایزوپرن سیس- پلی بوتادین، شبیه رابر طبیعی هستند. تفاوت رابر
دندان مصنوعی متحرک بهتر است یا ایمپلنت؟
زمانی که فردی دندان های خود را از دست می دهد معمولا از چند جا دچار مشکل می شود، اولین مشکل، مشکل کاربردی
است و شخص در جویدن غذا دچار مشکل می شود و دیگری از لحاظ زیبایی است، دندان مصنوعی متحرک و ایمپلنت از روش
هایی هستند که برای حل این مشکلات و جایگزنی دندان اصلی مطرح می شوند، بسیاری از افراد که دندان های خود را از
دست می دهند در انتخاب نوع دندان مناسب جایگزین دچار تردید می شوند، دندان مصنوعایی متحرک و
درباره اینکه بگوییم کدام سالن زیبایی بهتر است و یا اینکه سالن زیبایی غرب تهران بهتر هستند یا شرق یا شمال بایستی جندین نکته را در نظر بگیریم یکی اینکه سالن زیبایی را از جهت کیفیت کار با هم مقایسه کنیم یا قیمت و یا لوکس بودن و دیزاین سالن خوب مهمترین گزینه کیفیت کار هست و برای این موضوع بایستی مواد مورد استفاده در آن سالن زیبایی را در نظر بگیریم به طور مثال سالن زیبایی در صادقیه هست که از لحاظ کیفیت محصولات مورد استفاده سرآمد بقیه سالن های زیب
هیچ چیز در خلاء وجود ندارد. بدن ما شامل ارگانیسم های پیچیده ای است که دائما در حال حرکت هستند و مواد شیمیایی در آن با یکدیگر در تعامل و واکنش هستند.
گاهی اوقات مواد به صورت هم افزایی کار می کنند و بهترین ها را در کنار یکدیگر به ارمغان می آورند. و بعضی اوقات نیز، به صورت متناقض عمل می کنند، و برعکس سبب مشکلاتی میشوند که به طور کلی مضر است.
ادامه مطلب
امروزه از مصالح سبکی برای ساخت و ساز ساختمان های صنعتی و غیر صنعتی استفاده می کنند که با توجه به ویژگی های مثبتی که دارند بهترین جایگزین برای مصالح سنتی مانند آجر و بتن شده است. ساندویچ پانل مصالح سبک جدیدی هستند که در اکثر سازه ها از آنان استفاده می کنند. با توجه به نوع کاربری سازه و اینکه چه استفاده ای می خواهید از آن داشته باشید باید بهترین نوع از ساندویچ پانل ها را انتخاب کنید. تفاوت در انواع ساندویچ پانل ها به دلیل کاربرد مختلف و هم چنین ت
ایکس شیمی
با اتکا به قدرت لایزال الهی و در راه خدمت به خلق ، ایکس شیمی با ایجاد بستری مناسب  در سراسر ایران  و با به کارگیری افراد مجرب سعی بر تامین و توزیع تخصصی مواد شیمیایی با گرید آزمایشگاهی با کیفیت داشته و در این راه سال ها تجربه و فعالیت خود در این عرصه را به خدمت گرفته تا در خدمت شما هموطنان عزیز باشد و در این راستا رضایت مشتریان را در اولویت اهداف خود قرار داده است .
ایکس شیمی با برخورداری از مجرب ترین متخصصان بازار مواد شیمیایی آزما
ایکس شیمی
با اتکا به قدرت لایزال الهی و در راه خدمت به خلق ، ایکس شیمی با ایجاد بستری مناسب  در سراسر ایران  و با به کارگیری افراد مجرب سعی بر تامین و توزیع تخصصی مواد شیمیایی با گرید آزمایشگاهی با کیفیت داشته و در این راه سال ها تجربه و فعالیت خود در این عرصه را به خدمت گرفته تا در خدمت شما هموطنان عزیز باشد و در این راستا رضایت مشتریان را در اولویت اهداف خود قرار داده است .
ایکس شیمی با برخورداری از مجرب ترین متخصصان بازار مواد شیمیایی آزما
استفاده کردن از مواد مناسب یعنی موادی که میزان آمونیاک آن کنترل شده باشد و نیز مناسب قطر موی شما باشد. گاهی حتی ما با انتخاب درست مواد و ترکیب درست آن می توانیم بدون استفاده از روشن کننده های قوی ، دکلره و یا دکاپاژ به رنگ دلخواه شما برسیم. و این کار نه تنها کمترین صدمه را به موی شما وارد می کند. بلکه باعث کاهش هزینه های شما نیز می شود.
وکیل مواد مخدر
به علت اهمیت موضوع خرید و فروش و حمل مواد مخدر دادگاه ویژه ای به نام دادگاه انقلاب و وکیل مواد مخدر به پرونده‌های مواد مخدر رسیدگی می‌کند.
اختصاص دادگاه ویژه برای مواد مخدر به تنهایی بیانگر اهمیت و حساسیت پرونده‌های مواد مخدر می‌باشد،طبق قانون، مجازات کسانی که به امر خرید، فروش، تولید و حمل مواد مخدر اشتغال دارند.
حبس‌های طولانی مدت و یا اعدام است ،ایران از معدود کشورهایی است که برای مجرمان مواد مخدر مجازات اعدام صادر می
ظریف: آمریکا و چند کشور غربی مسئول ایجاد اختلال در مبارزه بین المللی با مواد مخدر هستندظریف: آمریکا و چند کشور غربی مسئول ایجاد اختلال در مبارزه بین المللی با مواد مخدر هستند

وزیر خارجه ایران گفت: اعمال
تحریم ها مانع اجرای همکاری های بین المللی در عرصه مبارزه با مواد مخدر
شده و آمریکا و برخی کشورهای غربی مسئول مستقیم عواقب ناگوار و ایجاد
اختلال در مبارزه بین المللی با مواد مخدر هستند.
در فروشگاه های مواد غذایی، همیشه تنوع بسیاری از روغن‌های گیاهی در قفسه مربوط به آن وجود دارد. تنوع این روغن‌ها آنقدر زیاد است که واقعاً سر در گم می‌شویم که کدام یک را انتخاب کنیم. بعضی از این روغن‌ها مخصوص سرخ کردن هستند روی بسته بندی بعضی نوشته شده است که این روغن بدون پالم می‌باشد. حتی اگر به کلی به روغن‌های معمول کارخانه‌ای علاقه نداشته باشید، در این قفسه ها می‌توانید انواع روغن های ارگانیک دیگر مانند روغن زیتون یا روغن کنجد را هم بب
فروش انواع ماستیک و درزگیر بتن در ایران: ماستیک پایه قیری: ماستیک یکی از مواد و محصولاتی است که از آن برای آب بندی استفاده می شود. این آب بندی می تواند شامل سطوح مختلفی شود، اما معمولاً سطوح بتنی منظور است. ماستیک ها انواع مختلفی دارند و از نظر مواد تشکیل دهنده به موارد مختلفی تقسیم می شوند از جمله ماستیک قیری یا ماستیک بر پایه قیر، ماستیک های اپوکسی، ماستیک سیلیکون، ماستیک اکرولیکی، ماستیک پلی سولفید و ماستیک پلی یورتان . هر کدام از این ماست
فروش انواع ماستیک و درزگیر بتن در ایران: ماستیک پایه قیری: ماستیک یکی از مواد و محصولاتی است که از آن برای آب بندی استفاده می شود. این آب بندی می تواند شامل سطوح مختلفی شود، اما معمولاً سطوح بتنی منظور است. ماستیک ها انواع مختلفی دارند و از نظر مواد تشکیل دهنده به موارد مختلفی تقسیم می شوند از جمله ماستیک قیری یا ماستیک بر پایه قیر، ماستیک های اپوکسی، ماستیک سیلیکون، ماستیک اکرولیکی، ماستیک پلی سولفید و ماستیک پلی یورتان . هر کدام از این ماست
لاک ناخن چه بلایی سر شما میاورد؟
مجله زیبا - بیشتر مواد آرایش در بازار با مواد شیمیایی تهیه شدند و بدون شک مواد شیمیایی برای بدن انسان مضر هستند . در این مطلب می خواهیم شما را با عوارض لاک ناخن آشنا کنیم همراه ما باشید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
به آمدن ها اعتباری نیست وقتی درها از باز و بسته شدنِ مدامصدای جیغ‌شان درآمده که نیاوقتی بالابر ساختمانهمیشه به همکف برمیگرددبه آمدن ها اعتباری نیستوقتی از زمین به آسمان باران و هی باران... "اخیرا" در کدام "آخرین بازدید" معنا میگیردامید روی کدام دیوار یادگار میگذارد کدام کوچه را آذین می بندند و به کدام شیرینی وعده سفارش داده‌اندوقتی به آمدن ها اعتباری نیست...؟
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
 تغذیه مناسب در ماه رمضان
تغذیه مناسب در ماه رمضان بسیار مهم و حائز اهمیت است. بهتر است روزه داران در ماه رمضان
تغذیه مناسبی داشته باشند. خیلی مهم است که روزه داران وعده سحر را فراموش نکنند و  حتما
هنگام سحر غذا بخورند تا در طول روز ضعف نکنند.
در ماه رمضان به خاطر روزه داری و اینکه بدن مقاومت بالایی داشته باشد باید تغذیه مناسبی
را تهیه دید.تغذیه مناسب برای سلامت جسم مفید است.
در ماه رمضان استفاده از رژیم غذایی مناسب می تواند به شما در روزه دار
همه روزه می بینیم که به لطف تکنولوژی، ماده های جدید، بسته بندی ها نوین و مختلف و طرح های رنگارنگ و متنوعی به بازار و صنعت بسته بندی عرضه می شوند. با عرضه شدن بسته بندی، طرح، جنس و مواد مختلف، این پرسش پیش می آید که کدام بسته بندی مقرون به صرفه و مناسب تر است؟ کدام بسته بندی بیشتر عمر و ماندگاری دارد؟ کدام بسته بندی بهتر می تواند از جنس و محتوای درونش نگه داری کند؟
آیا لزومی دارد که از بسته بندی های مختلف استفاده کنیم؟ خیر. هیچ لزومی ندارد که همه
 
آشپز غذاها را با کمک روش های مختلف تهیه می کند. در آشپزخانه های بزرگ معمولا هر آشپز مسئول یک نوعی از غذاها مانند نان ها، کباب ها، سوپ ها و یا پلوها می باشد. وظایف اصلی آشپز عبارتند از :
داشتن شناخت کافی و انتخاب مواد اولیه مناسب و تازه
تهیه و پخت انواع غذا مطابق با استانداردها
کشیدن غذا در ظروف مناسب همراه با تزئینات زیبا
نظارت بر کیفیت و میزان مواد اولیه
رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ایمنی و سلامت
آشپز معمولا کار خود را به عنوان دستیار یا ک
لوله پلی اتیلن
لوله پلی اتیلنی را با استفاده از مواد اولیه پلی اتیلن را با دو نوع PE80 و PE100 که در پتروشیمی ها عرضه می گردد تولید نمود.لوله پلی اتیلنی را میتوان از سایز 16 میلیمتر تا سایز 1200 میلیمتر به صورت کلاف و شاخه تولید کرد.لوله پلی اتیلنی تا سایز 110 میلیمتر ( 4 اینچ ) به صورت کلافی، در متراژ های 50، 100 و 400 متری تولید و عرضه می گردد.ولی از سایز 125 میلیمتر ( 5 اینچ ) بصورت شاخه های 6 و 12 متری تولید می شوند که با استفاده از رینگ و فلنچ و یا جوش پلی اتیلنی
آیا تخفیف مناسبی برای خرید مواد غذایی پیدا کرده‌اید و تمایل دارید تا مقدار زیادی از آنها بخرید و حالا به این فکر می‌کنید که فریز کردن مواد غذایی تا چه زمانی ممکن است؟
اصلا آیا چنین کاری شدنی است؟ بله! در حقیقت بسیاری از مواد غذایی که فکرش را نمی‌کنید هم می‌توان فریز کرد! همه ما می‌دانیم که گوشت، سبزیجات و بستنی را می‌توان به راحتی فریز کرد، اما خیلی از مواد غذایی دیگر نیز چنین قابلیتی دارند؛ غذاهایی که شما اغلب اضافه آنها را دور می‌ریزید
پوست اندامی ‌است که سلامتی کلی بدن شما را نشان می‌دهد. یک رژیم غذایی غنی به سلامت پوست شما هم کمک خواهد کرد و در مقابل، یک رژیم غذایی فقیر از نظر مواد مغذی می‌تواند منجر به پیدا شدن آکنه‌ها شود. در این مقاله به شما میگوییم کدام مواد باعث آکنه میشود و کدام ویتامین ها از جوش زدن صورت جلوگیری میکنند.
چه غذاهایی باعث جوش صورت میشود :
 
تحقیقاتی که از حدود 40 سال پیش انجام شده است، هر گونه ارتباط بین آکنه و غذای مصرفی را رد می‌کند ولی تحقیقات سا
آب مایه‌ی حیات است و همه‌ی ما می‌دانیم که نوشیدن یک لیوان آب خنک وقتی که تشنه هستیم چه حس بی‌نظیری دارد. اما آیا آب سرد همیشه بهترین انتخاب است؟ آیا زمان‌هایی نیز وجود دارد که باید آب گرم بنوشیم؟
برخی از کارشناسان هنوز تردید دارند که نوشیدن آب با چه دمایی بهترین حالت برای هیدراسیون بدن است. دمای درونی بدن ما ۳۷ درجه است که تفاوت بسیار زیادی با آن یک لیوان آب سردی دارد که با لذت می‌نوشیم.
در طب سنتیِ بیشتر سرزمین‌ها روی اهمیت دمای آبی که نو
عوارض لاک ناخن برای کودکان
کودکان نسبت به افراد بزرگسال بیشتر به مواد شیمیایی حساس هستند و مواد شیمیایی تاثیر بیشتری روی کودکان می گذارد.لاک ناخن هم به خاطر داشتن مواد شیمیایی می تواند برای کودک شما عوارض داشته باشد
به ادامه بروید
ادامه مطلب
ما همیشه از مسئولین و دولت و متعلقاتش گله‌مندیم اما غافلیم از اینکه این مسئولین هم از خودمان هستند. و حالا ما که‌ایم؟ ما همان‌هایی هستیم که در شرایط بحرانی ماسک و الکل و مواد ضدعفونی‌کننده را احتکار می‌کنیم و یا اگر احتکار نکنیم آن‌ها را چندین برابر قیمت اصلی‌اش می‌فروشیم. ما همان‌هایی هستیم که می‌رویم داروخانه و می‌گوییم «بیست‌تا الکل بدهید» بدون اینکه فکر کنیم می‌شود کمتر خرید تا بقیه هم بتوانند استفاده کنند. ما همان‌هایی هستیم
این ادویه طب سنتی به طور مرتب در غذاهای هندی، بنگلادشی و پاکستانی مورد استفاده قرار می گیرد. دانه های گشنیز زمانی برداشت می شوند که قهوه ای رنگ شده باشند. این دانه ها حاوی انواع آنتی اکسیدان ها، چربی های سالم و مواد معدنی مختلفی مثل مس، پتاسیم، روی، کلسیم و منیزیم هستند. علاوه بر این این دانه ها غنی از ویتامین C هستند که باعث افزایش ایمنی بدن می شود.
ادامه مطلب
راه های ساده و مفید برای افزایش قد کودکان
چگونگی رشد صحیح کودک یکی از دغدغه های والدین است. کدام پدر و مادری را سراغ داریدکه دوست داشته باشد فرزندش کوتاه قد بشود. دانشمندان دریافته اند که بلند شدن قد کودکان فقط مربوط به مسائل ژنتیک نمی شود.
بلند شدن قد در کودکان
بیشتر کسانی که قد بلندی ندارند دلشان می خواهد که فرزندانی بلند قدی داشته باشند. به همین دلیل بچه ها باید در سن رشد از مواد مغذی مفیدی بهره ببرند. البته ممکن است با مصرف مواد غذایی مفید
مکمل چیست ؟
مکمل یا نیروزاها به موادی می گویند که با هدف بهبود عملکرد یا جبران کمبود برخی از مواد غذایی توسط پزشک و یا متخصص ورزشی تجویز می‌شود.
تقویت حافظه کودکان
می‌توان به جای مصرف قرص تقویت حافظه از غذاهای مناسب استفاده کرد تا مغز عملکردی سالم و تمرکز بهتری داشته باشد. بعضی از مواد غذای اثرات بهتر و بیشتری نسبت به قرص‌ها و داروها روی مغز انسان می‌گذارند و برای انسان مفیدتر هستند. از جمله مواد غذایی که به عملکرد بهتر مغز و تقویت حافظه ک
اثرات و عوارض مواد آرایشی چیست؟
 
 
از جمله مواد آرایشی که به طور معمول مورد مصرف قرار می گیرند پودر،کرم،روژ،عطر،ریمل،سایه و لاک هستند یکی از عوامل این مواد پیری زودرس و ایجاد چین و چروک است عارضه دیگر تغییر رنگ پوست که می تواند منتشر و یا به صورت لکه ای باشد ولی شایع ترین عارضه مواد آرایشی و دارویی در پوست تحریک و حساسیت پوستی است.
 

 
پودرها تقریبا فاقد چربی و خشک هستند لذا مصرف آنها برای افرادی که پوست خشک دارند مناسب نیست مگر این که پیش ا
طبقه و روشناییکفپوش هایی که نه تنها در دکوراسیون آشپزخانه شما بلکه در دکوراسیون منزل شما نیز تأثیر زیادی خواهد گذاشت ، یک تصمیم مهم دیگر قبل از دکوراسیون آشپزخانه است. در هنگام انتخاب کفپوش هایی که ظاهری کاملاً جدید و تقریباً انقلابی به خصوص برای آشپزخانه های کوچک یا کم نور دارند ، از ویژگی های مختلفی مانند دوام ، پوشیدن راحت نیست ، داشتن ساختاری برای جلوگیری از لغزندگی ساده و کثیفی و روغنی بودن آن باید استفاده شود. در نظر گرفته شود از آنج
طبقه و روشناییکفپوش هایی که نه تنها در دکوراسیون آشپزخانه شما بلکه در دکوراسیون منزل شما نیز تأثیر زیادی خواهد گذاشت ، یک تصمیم مهم دیگر قبل از دکوراسیون آشپزخانه است. در هنگام انتخاب کفپوش هایی که ظاهری کاملاً جدید و تقریباً انقلابی به خصوص برای آشپزخانه های کوچک یا کم نور دارند ، از ویژگی های مختلفی مانند دوام ، پوشیدن راحت نیست ، داشتن ساختاری برای جلوگیری از لغزندگی ساده و کثیفی و روغنی بودن آن باید استفاده شود. در نظر گرفته شود از آنج
اگر شما در زمینه توسعه نرم افزار جدید هستید، سخت ترین بخش برنامه نویسی یادگیری تصمیم گیری در مورد شروع به کار است. صدها زبان برنامه نویسی در استفاده گسترده وجود دارد، هر کدام با پیچیدگی های خاص و ویژگی های خاص خود است.
خبر خوب این است که وقتی سفر خود را به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار آغاز می کنید، شروع به کشف کردن زبان برنامه نویسی برای شما، منافع و اهداف شغلی خود خواهید کرد.
همانطور که زبان انگلیسی زبان بین المللی کسب و کار است و زبان فران
آیا تخم آفتابگردان برای سلامتی مناسب است؟ 
 
دانه های آفتابگردان در میادین دنباله دار ، نان های چند دانه ای و میله های غذایی و همچنین برای میان وعده مستقیم از کیسه محبوب هستند.
آنها سرشار از چربی های سالم ، ترکیبات گیاهی مفید و چندین ویتامین و مواد معدنی هستند.
این مواد مغذی ممکن است در کاهش خطر ابتلا به مشکلات سلامتی مشترک از جمله بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 نقش داشته باشند.
در اینجا همه چیزهایی را که باید در مورد بذور آفتابگردان از جمله تغ
خوردن صبحانه و لاغری

۵. smoothies نه تنها یک روش سریع و آسان برای بدست آوردن مقدار غلظت مواد مغذی هستند ، آن‌ها همچنین به عنوان یک مورد صبحانه مناسب دوبرابر می‌شوند که می‌تواند کاهش وزن را تسریع کند.
از آنجا که شما می‌توانید مواد اولیه خود را سفارشی کنید ، می‌توانید برای متناسب کردن اولویت‌های شخصی خود نوشیدنی خود را آماده کنید.
پر کردن smoothies خود با میوه‌ها و میوه‌ها با کالری پایین می‌تواند مصرف فیبر را افزایش دهد تا به شما کمک کند احساس بی
جکمت اشراق یا جکمت مشاء؟ یا گزینه سومی در کار است؟
گزینه سوم را فعلا نمی گویم
وقتش که شد خودتان می فهمید 
موضوع کمی تربیتی است و مجال می خواهد درک این سخن
پس بگذار این نکته خیس بخورد 
اما نکته ای که مد نظرم آمد این است که شما کدام را می پسندید؟ 
راه عقلی را بیشتر می پسندی؟
راه قلبی را بیشتر می پسندی؟
کدام به مذاق تو خوش می آید؟
هر کدام راهی است یکی را صوفی می نامند 
آن دیگری را عارف می نامند  
و هر کدام به طریق طی مسیر می نمایند...
پس کدامین را بای
عسل انجیر خواص بسیار زیادی دارد. این معجون خوش عطر و طمع می تواند به درمان بسیاری از بیماری ها کمک نماید.
همانگونه که از اسمش پیداست، عسل انجیر ترکیبی از عسل طبیعی و انجیر درجه یک می باشد. میل کردن انجیر به همراه عسل طبیعی و با کیفیت می تواند خواص این مواد مغذی را تکمیل کرده و مخلوط مصرفی را به یک سوپر فود بدل کند.
انجیر سرشار از انواع ویتامین ها از جمله B ، A و C است. همچنین انجیر،
غنی شده از انواع مواد معدنی از جمله آهن، پتاسیم، کلسیم ، منیزیم و
 
غالباً سگ ها بر اساس معیارهایی از قبیل هوش و ذکاوت و آناتومی و ... از دو سه ماهگی توسط مربیان انتخاب می شوند . ابتدا با آموزش های کلی تحت کنترل و تربیت در می آیند و تربیت می شود و بعد اگر قابلیت های لازم را داشتند وارد آموزش های تخصصی می شوند .به عبارت دیگر وارد مرحله "گرین داگ" می شوند ، در این دوره متخصصین انتخاب می کنند که سگ ها در چه حوزه یا اموزش لازم را ببینند . زنده یاب، مواد منفجره یاب یا مواد مخدر یاب و ... می شوند. در حقیقت این مربی است که از
واکنش مناسب در زمان کشف بو
سگها باید بیاموزند که در زمان کشف بوی مد نظر ، بطور مثال بوی موادمخدر چه واکنشی از خود نشان دهند – سگ می آموزد در زمان کشف بو ، رد را تا مکان دقیق نشت آن تعقیب نماید. در خودرویی که مواد مخدر در صندوق عقب آن جاسازی شده است و بوی مواد خدر از آن بیرون آمده و توسط جریان هوا به سمت سپر جلو خودرو حرکت می نماید و سگ نیز در همان سمت سپر جلو قرار گرفته است ، او می آموزد این رد را تا مکان اصلی یعنی صندوق عقب خودرو تعقیب نماید. سپس
ویتامین و مواد معدنی که کمبودشان در بدن حال روحی تان را بهم میریزد
کمبود ویتامین و مواد مغذی ضروری در بدن می تواند باعث تضعیف روحیه در افراد شود. آیا می دانستید که افسردگی، اضطراب و تغییر روحیه به طور مداوم یا دیگر مشکلات رفتاری به دلیل کمبود این ویتامین ها می باشد؟ تقریباً یک پنجم از جوانان در جهان دچار این کمبود ها هستند و بسیاری از افراد در دنیا احساس اضطراب و افسردگی و دیگر مشکلات ذهنی را دارند.
حال در این قسمت از سلامت نمناک 8 مورد ا
باوجود کاشت مژه، ریمل زدن همچنان در بسیاری از خانم‌ها طرفدار دارد و بسیاری از خانم ها دوست دارند برای حضور در مهمانی‌های زنانه‌شان ریمل بزنند و با این شیوه چشم‌های خود را زیبا کنند. در این میان اما برخی خانم‌ها نگران ریمل‌های تقلبی و ریزش مژه‌های‌شان هستند و نمی‌خواهند به قیمت زیبایی از سلامت مژه‌های‌شان بگذرند.
در ریمل زدن حرفه ای کدام ریمل؟
ریمل‌ها به خاطر داشتن مواد شیمیایى و نگهدارنده باعث حساسیت‌هایى همچون سوزش چشم، آبریزش
5 قانون مهم تغذیه ای برای ورزشکاران
چند وعده در روز باید غذا خورد؟
کسانی که می‌خواهند عضلات خود را پرورش دهند باید به جای سه تا چهار وعده غذای عادی شش وعده غذایی کم حجم‌تر و مفید‌تر داشته باشند. مصرف مواد غذایی با فاصله کمتر باعث می‌شود میزان کربوهیدرات بیشتری در عضلات ذخیره شود. این سوخت به صورت گلیکوژن در عضلات ذخیره می‌شود و به عضلات کمک می‌کند که سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند. خوردن سه تا چهار وعده غذا باعث می‌شود که عضلات بدون سوخ
مواد مغذی مورد نیاز تغذیه اسب
تغذیه اسب با توجه به شرایط بدنی و گوارشی او مشخص می شود. با توجه به ویژگی های خاص بدنی او مقدار مواد معدنی، ویتامین، فیبر، پروتئین، آب و غیره در نظر گرفته می شود. این حجم از مواد غذایی براساس وزن اسب می باشد. آب بخش اصلی تغذیه اسب است. در این مورد باید دقت داشت بیش از اندازه از مواد غذایی مختلفی به اسب داده نشود این موضوع نه تنها برای رژیم غذایی اسب خوب نیست بلکه موجب ناراحتی های گوارشی می شود.
انرژی بدن اسب از طریق
آیا می توانید به کرمها یا ماسک های شیمیایی اعتماد کنید ؟
✅ما منکر پیشرفت علم نیستیم اما سودطلبی کمپانی های بزرگ مواد آرایشی ، بهداشتی و مواد شیمیایی مورد استفاده در این محصولات را نمی شود انکار نمود.
حرف ما این است وقتی محصولی طبیعی و سازگار با بدن می تواند زیبایی و جوانی را در درازمدت به شما بدهد چه لزومی دارد که وضوی شک دار بگیریم.
جالب توجه می باشد کشورهای پیشرفته در سالهای اخیر فقط بدنبال مواد خوراکی و آرایشی ارگانیک و طبیعی هستند .
ما در
تهیه شده از بهترین چوب گردو دوستانی ک علاقه دارن تخته نردی داشته باشن و به نسل بعد خود یادگاری برسانند  انتخاب بسیار مناسبی هست یا بانوان عزیزی که دنبال هدیه ماندگار با دوام برای دوست یا همسرانشان هستند مناسب میباشد چرا ک تحت هیچ عنوان این تخته چوبی را نمیتوان از بین برد مشخصات :دارای هفت لایه پلی استر دو موادصد در صد ضد آب و ضد خشابعاد : ۵۰در۵۰وزن :  ۳کیلو و ۵۰۰ گرم (علت براق بودن تخته نرد پلی استر دومواد با کیفیت هست )تمامی بدنه تخته و اشکال
پیدایش لاک در ایران باستان
با توجه به این که در ایران باستان انواع  جشن های آیینی مثل نوروز، اردیبهشتگان، مهرگان، سپندارمذ و… همه ساله برگزار می شد و مردم برای این جشن ها نیاز به استفاده از ارایش های متنوع و رنگی داشتند. در این میان زنان پارسی برای اراستن خود برای  این جشن ها با استفاده از تجربه فرهنگ مردم چین، ناخن های خود را به شکل های زیبایی می آراستند و ایرانی های باستان با اضافه کردن گلبرگ های گل سرخ  در ترکیبات لاک چینی که با صمغ و سفید
مس به دلیل درگیری در تعدادی از کارکردهای اساسی بدن انسان ، عنصر کمکی ضروری برای سلامتی است. مس در همه جای دنیا طبیعی موجود است و به دلیل شستشوی رسوبات زمین شناسی حاوی این فلز در آب های زیرزمینی نیز یافت می شود.مس نیز توسط فرآیندهای صنعتی قابل تولید است و به عنوان آلودگی وارد آب می شود. در جاهایی که لوله های گالوانیزه به لوله های مس وصل می شوند ، خوردگی گالوانواستاتیک ممکن است رخ دهد.مدیران کارخانه در هر صنعت باید اطمینان حاصل کنند که استاندا
باتری خودرو مناسب ماتیز
آمپراژ مناسب باتری خودرو برای ماتیز 35 آمپر می باشد.
البته انتخاب این که کدام آمپر باطری(باتری) برای ماشین شما مناسب است به
میزان استفاده شما از ماشین نیز بستگی دارد. برای مثال اگر از کولر ماشین
زیاد استفاده می‌کنید، سیستم‌های صوتی و تصویری پر مصرفی روی خودرو نصب
کرده اید و یا در مسیرهای پر ترافیک تردد زیادی دارید بهتر است از باطری با
آمپر بالاتر استفاده کنید.  و اما به طور معمول باتری ۳۵ آمپر برای نصب بر
روی خودرو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانشگاه ایرانی