نتایج جستجو برای عبارت :

نرم افزار ارسال کامنت به سایت های وردپرسی

پست رمز دار رو نوشتم
رمز پست متفاوته
با نهایت شرمندگی هر کس رمز میخواد لطف کنه بگه
به روی چشم ارسال میکنم
 
 
حجم کامنت های درخواست رمز خیلی زیاد بود
دوستانی که خواسته بودن کامنت خصوصی بمونه بخاطر آدرس ایمیل
و بقیه دوستان  که کامنت خصوصی دادن
من برای همه رمز ارسال کردم
اگه رمز به دستتون نرسیده لطفا بگید
مرسی که هستید دوستان
همیشه برای برای کار با ماژول هایی که از دستورات AT پشتیبانی می کنند، به یک نرم افزار پورت سریال نیاز هست.
در اکثر نرم افزار های موجود قابلیت باز کردن پورت و ارسال دستور و مشاهده جواب ماژول فراهم هست.
اما در کار بیشتر با دستورات AT نیاز به امکانات بیشتری هست.
مثلا برای ارسال اس ام اس توسط ماژول sim800 نیاز هست چند تا کامند ارسال شود.
به کمک نرم افزار ATCenter که در زیر لینک دانلود و لینک گیت اون گذاشتم می تونید به راحتی کامند ها را از قبل ذخیره و فقط با دو
یه روشی وجود داره برای اینکه توی کامنت ها ، طرف مقابلت رو نابود کنی و اون هم نتونه چیزی بهت بگه. اینطوریه که کامنت به 3 بخش تقسیم میشه :

سلام و تشکر (مودبانه)
باز کردن شیر *** روی شخص مورد نظر
تکرار تشکر و آرزوی موفقیت (مودبانه)
و خب کسی که براش کامنت گذاشته شده واقعا نمیدونه باید چه واکنشی نشون بده ! چون با یک کامنتی طرفه که یک محتوای آزاردهنده رو بین یک سر و ته مودبانه پنهان کرده.
ولی نکته اینه که اصل کامنت ، دقیقا همون محتوای آزار دهنده ی وسطش هس
یکی دیگر از استراتژی های خوب جذب فالور کامنت گذاری برای دیگران است. با کامنت گذاشتن شما توسط صاحب آن اکانت دیده میشود و مهمتر از او شما توسط کسانی که کامنت ها را میخوانند نیز دیده میشود. این یعنی اینکه با یک تیر چندین هدف را نشانه میگیرید.
من یه اشتباهی کردم پست تولد گذاشتم تو اینستا با کامنت باز.اقاااا ینی حدود ۷۰ تا کامنت با کلی دایرکت تبریک داشتم.به جواب دادن به همشون که فکر میکنم دردم میگیره
+امروز هرکی منو میدید میگفت کی چال لپ در اوردی تو؟منم پوکرفیس خیره میشم بهشون فقط
نحوه بستن کامنت در هنگام انتشار پست
 
ویژگی بستن کامنت ها که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده، یکی از ویژگی های پرکاربرد این شبکه اجتماعی بوده که به خدمات خود اضافه کرده است. برای کاربران معروف اینستاگرام همیشه کامنت های منفی و یا غیر محترمانه مشکل ساز بود. بعضی از آن ها نیز به خاطر همین موضوع از اینستاگرام خداحافظی می کردند.
 
اما با آمدن این ویژگی افرادی که شهرت بسیار داشته و یا پیج های عمومی با ارزشی دارند، میتوانند هر زمان که بخواهند برا
 ابزار‌ها و روش‌هایی که برای دانلود کامنت های یک پیج اینستاگرام  می توانیم استفاده کنیم از یکی از سریع ترین و نامحدودترین سرویس های دانلود کامنت اینستاگرام، نئولایز است. به طوری که در حداقل زمان امکان دانلود تعداد بسیار بالایی کامنت را برای شما فراهم می‌کند.نئولایز برای بیش از ۱ میلیون کامنت اینستاگرام تست شده و بدون هیچ مشکلی امکان دانلود این تعداد را دارد.روش استفاده از نئولایز به این صورت است که در بخش صفحه رقبا آی دی پیجی که قصد داری
بعضی وبلاگ‌ها رو فقط باید خوند.
نباید کامنت گذاشت.
کامنت‌گذاشتن و خوندن پاسخ اون‌ها، ممکنه خطر فروپاشی ذهنیات مثبت شما از اون بلاگر رو به همراه داشته باشه.
چیزی که برای یک خواننده مثل یک فاجعه است و تبعاتش و اثراتی که در رابطه‌های مجازی باقی میذاره، هیچ‌وقت جبران نمیشه.
بعضی وبلاگ‌ها رو فقط بخونید.
کامنت نگذارید.
:)
 
 
+به نظرم میاد من خودم برای عده‌ای از همون مدل بلاگرها محسوب میشم که نباید برام کامنت بذارن ؛)
نرم افزار ارسال کامنت به سایت های وردپرسی
با قابلیت جستجو بر اساس برچسب ، کلیدواژه /
سایت های وردپرسی را پیدا و سپس ذخیره می کنید
+ ( در فایل برای شما لیستی از سایت ها را آماده و قرار دادیم )
+ ( در فایل برای شما لیستی از برچسب ها را آماده و قرار دادیم )
 
سپس در بخش دیگر کامنت تبلیغاتی ارسال میکنید
بدون کد امنیتی و ...
فقط کافیه جزئیات خواسته شده را وارد و سپس کلیک کنید
 
 
در سایت ها و انجمن ها ، این نرم افزار را
با قیمت بیش از 150 تا 200 هزار تومان میفر
 
NinjaGram
 نینجاگرام نرم افزار کاربردی که با کمک آن می توانید اکانت اینستاگرام خود را در ویندوز مدیریت کنید ، عکس به اشتراک بگذارید ، اکانت های سایر کاربران را بصورت خودکار فالو کنید ، دنبال کردن افراد که شما ان هارا در قسمت مورد نظر نوشته اید پس از همان زمان مشخص شده ان ها را دنبال میکنید به صورت خودکار و به صورت خودکار کامنت ارسال کنید.و حتی لایک که بسیاری از کاربران از لایک و کامنت از ...
ادامه مطلب
سلام
با توجه به اینکه ماه رمضان از فردا شروع میشه، دوستانی که دیر اعلام کرده بودند و نتونسته بودیم اسمشونو توی لیست بذاریم میتونن امروز تا قبل از ساعت 18 دوباره اعلام آمادگی کنن و حتما توی کامنت سهمیه ای که هر روز میتونن بخونن بگن چقدر هست.
+ دوستانی که در ختم قرآن مشارکت دارن آدرس کانال مربوط به ختم قرآن رو به صورت خصوصی براشون ارسال می‌کنم. در صورت صلاحدید شماره موبایلتونو برام بفرستید برای وقتایی که بلاگ باز نمیشه (مثل دیروز) و پروکسی ها و
در صورتی که پست ها، ایموجی ها و کامنت های شما بیش از حد معمول تکراری باشند، زمانی که اینستاگرام متوجه این فعالیتهای تکراری شما بشود، سریعا اقدام به بلاک کردن شما می کند و به شما اجازه پست گذاشتن و کامنت گذاری را نخواهد داد. هیچ کسی به درستی از مدت ماندن در حالت بلاک اطلاعی ندارد.
البته بر اساس گفته های کاربرانی که در این باره دارای تجربیاتی هستند، اگر پیغام Action Blocked از طرف اینستاگرام برای شما ارسال شده باشد، مابین چند ساعت تا حدود چند هفته حا
سیستم هدیه نوسا XP یک نرم‌افزار حسابداری رایگان بسیار قوی است که با اهداف زیر تولید و عرضه شده است:
 
-  انجام عملیات حسابداری در ابعاد کاربرد شخصی
-  بازنمایی محیط کاری و امکانات سیستم مالی نوسا XP برای عموم
- آموزش نرم‌افزار
 
تفکر اصلی طراحان سیستم این بوده که کیفیت بسیار بالای نرم‌افزار و ویژگی‌های آن را به نمایش بگذارند. در عین حال، توان خود را در پیاده‌سازی یک نرم‌افزار مستحکم و قابل اطمینان بازنمایی کنند. پیش‌بینی می‌شود که این ن
نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم
 
عکس نرم افزار هک رمز کامپیوتر نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم های شخصی از ان استفاده می شود . این نرم افزار کاملا فارسی می باشد و شما به راحتـــی می توانید از ان استفاده کنید در ضمن سورس این نرم افزار هم قرار داده ایم تا شمــــا از چگونه ساخته شده ان با خبر شوید ... .
کاربران عزیز وبلاگم دوستانم همراهان من مطالب رو برای شما انتشار می دهم
تا شما مشاهده کنید و نظراتتان رو بگین تا بدونم کاربرهای سایت من بیشتر به چه مبحثی علاقه دارند وقتی تعداد کامنت ها از پست ها کمتر هست خوب من هم نا امید می شوم من با خوندن کامنت های شما امیدوار می شوم نزارین نظرات خالی بمانند حتی اگر کامنت شما گله مندی باشد با سعی می کنم تا اشکال را رفع کنیم به ما کمک کنید تا برای بهتر سازی وبلاگ موفق باشیم این وبلاگ بدون شما هیچ است
در این مطلب قصد داریم تا با نرم افزار حسابداری رایگان حسیب پرداز آشنا شده، برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نرم افزار را بررسی کرده و لینک دانلود این نرم افزار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
برای اطلاعات بیشتر و دانلود نرم افزار به لینک زیر مراجعه کنید:
نرم افزار حسابداری
 
یکی از راههای کاهش هزینه در انجام تحلیلهای آماری این است که خود محقق نسبت به ورود اطلاعات به نرم افزار اقدام نماید. چنانچه پس از انجام تحقیق قصد دارید خودتان پرسشنامه های جمع آوری شده را به نرم افزار SPSS  یا Excel وارد نمایید، می توانید فایل پرسشنامه تحقیق خود را برای ما ارسال نمایید تا ما فایل خام جهت ورود داده ها به نرم افزار و آموزش نحوه ورود داده ها را برای شما ارسال نماییم.
+ بچه ها ، اینجا کسی هست که زبان انگلیسیش خوب باشه ؟ یعنی در سطحی که بشه مکاتبات و ارسال کامنت بصورت انگلیسی باشه ؟؟؟
 
تو پست های مربوط به زبان انگلیسی ، خب من راه های زیادی گذاشتم ، اما واقعیت اینه که ما پارتنر نداریم ، تلگرام و اینا هم که قطعه ، خیلی خوبه که مثلا یه برنامه میان مدت بزاریم و براساس درس های مکالمه نصرت ، مثلا 15 تا درس بریم جلو و هر چی یاد گرفتیم بیایم و شروع به مکاتبه و چت کنیم .
 
 
یعنی میخوام بگم سطح پایه باشه 15 درس نصرت که مناب
نسل های آینده بشر مدیون اونهایی هستند که در قبال جامعه و تمدن بشری احساس مسئولیت می کنند. (این جمله رو من زیر یکی از کامنت‌های پست قبلی نوشتم) بقیه کامنت های دوستان هم انصافا مطالب خوبی داشت. پیشنهاد می کنم یه مرور بکنید. همچنین پیشنهاد می‌کنم نظرات مخالف یا موافق خود با کامنت ف.الف و جواب من به او را بنویسید تا تضارب آرایی صورت بدهیم.
آره خلاصه، بد عادت شدیم...توی وبلاگای قبلی کلی ملت کامنت می‌ذاشتن...حتی وقتی پست نمی‌ذارم هم وبلاگمو می‌خونن...و این باعث می‌شه که مرتب اینجا رو چک کنم واسه کامنت. در صورتی که نه کسی می‌شناسه منو، نه محتوای خاصی تولید کردم...بدعادت شدم، و لوس.
سلام خدمت توسعه دهندگان گرامی
در این بخش شما یاد میگیرید که چگونه برنامه ها و بازی های خود را در ویترین قرار دهید.
 
توسعه دهنده گرامی شما برای توسعه برنامه ها و بازی های خود سه راه دارید که هم اکنون فقط یک راه وجود دارد
ودیگر روش ها بزودی قابل استفاده قرار می گیرند.
1.وارد سایت ویترین شوید ثبت نام کرده و نرم افزار ها و بازی های خود را اضافه کنید.(بزودی)
2.اطلاعات ذکر شده زیر را رو کاغذ به صورت دستی یا با ورد با سیستم یا با نوت پد در سیستم بنوسید و
الان داشتم کامنت های قبل یه نگاه مینداختم
جا داره یه نکته بگم قشنگ کیف کنید!
 
همه کسانی که کامنت گذاشتن این چند روز IP هاشون ماله ایران بود چون فیلترشکن ها طبیعتا کار نمی کرده؛ اما تنها کسی که از اول تا آخر ماجرا با IP آمریکا داشت کامنت می فرستاد «خانم حوا» بودن!
خلاصه که طرف حفاظیته، این نامه هایی هم که میده همه رمز نگاری شده است، 
یه دفعه دیدی صبح پاشدی دیدی هیچی نمیبینی و کیسه کشیدن سرت و دیگه اونجا خودتون می دونید و اعمالتون:))
 
پ.ن: تا دیر نش
امروزه در عصری زندگی میکنیم که فضای مجازی هم نشین زندگی مردم شده است. با گسترش روز افزون فضای مجازی و بوجود آمدن شبکه های اجتماعی اکنون بیش از ۷۰ درصد جمعیت کره زمین ازاین شبکه های اجتماعی استفاده میکنند.
که در این بین نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام که در بین ایرانیان محبوبیت زیادی پیدا کرده در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته بیش از 60 درصد جمعیت کشور را جذب خود کند به طوری که هر فرد روزانه بیش از 3 ساعت (میانگین) زمان خود را صرف گشت و گذار د
SHAREit  محبوب ترین و معتبر ترین نرم افزار ارسال و دریافت فایل از طریق وایرلس برای اندروید می باشد که میتوانید حجم عظیمی از فایل های شما را در کمتر از چند ثانیه جابجا کند . این نرم افزار فوق العاده محصولی است از شرکت معروف Lenovo که یک کمپانی تولید تجهیزات دیجیتال است . برنامه شیریت در رتبه بندی نرم افزار های مختلف در گوگل پلی رتبه ی عالی 4.5 از 5 را دریافت کرده و این خود نشان از بی رغیب بودن این نرم افزار قدرتمند می باشد .
ادامه مطلب
مراحل ثبت نام ئر جشنواره هنری و ادبی حماسه مجنون به شرح زیر می باشد :
1. مطالعه کامل و دقیق فراخوان 
2 . تکمیل فرم ثبت نام 
3. ارسال اثر *
* هنرمندان عزیز بجهت تسهیل در ارسال ، می توانند با انتخاب یکی از راه های زیر  آثار خود را ارسال کنند :
الف) فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و تکمیل شود + اصل اثر  = به صورت پستی یا حضوری به دفتر دبیرخانه ارسال می گردد.
ب) فرم ثبت نام در نرم افزار word تکمیل شود + فایل اثر  در قالب CD  = به صورت پستی یا حضوری به دفتر دبیرخانه ار
یکی از راههای کاهش هزینه در انجام تحلیلهای آماری این است که خود محقق نسبت به ورود اطلاعات به نرم افزار اقدام نماید. چنانچه پس از انجام تحقیق قصد دارید خودتان پرسشنامه های جمع آوری شده را به نرم افزار SPSS  یا Excel وارد نمایید، می توانید فایل پرسشنامه تحقیق خود را برای ما ارسال نمایید تا ما فایل خام جهت ورود داده ها به نرم افزار و آموزش نحوه ورود داده ها را برای شما ارسال نماییم.
درخواست کد امنیتی هنگام ارسال کامنت باعث می‌شود برخی افراد در پست شما کامنت نگذارند. برای برداشتن کد امنیتی در بخش نظرات مراحل زیر را در پنل مدیریت طی کنید:
بخش تنظیمات
تنظیمات ساده
تنظیمات ارسال نظر
تیک هشتم را بردارید
پ.ن: با توجه به اینکه بیشتر ما از بخش «پیام خصوصی» وبلاگ برای صحبت کردن و چت استفاده می‌کنیم بعضی وقتها مجبور می شویم کامنتهای خصوصی که تعدادشان زیاد می‌شود را پاک کنیم. من یک روش برای حذف یکباره پیام های خصوصی پیدا کرده ام
شما را به استفاده از سامانه پیامک  رایگان اس ام اس دعوت می کنم. این سامانه به شما امکان ارسال و دریافت پیامک بصورت کاملا نامحدود ، در هر زمان و هر مکان **بدون نیاز به اینترنت** و نصب نرم افزار را می دهد. مناسب برای مدارس،دانشگاه ها ،ادارات،سازمان ها،شرکت های خصوصی ،هیئت های مذهبی ،بسیج و . . . 
وب سایت رایگان اس ام اس  بروزترین و پیشرفته ترین ارائه دهندۀ سامانه پیامک در کشور می باشد. پنل اس ام اس یا سامانه پیام کوتاه نرم افزاری تحت وب است که به
چند روز گذشته وقتی اینستاگرام رو باز کردم متوجه شدم یکی از اساتیدم که سال‌ها پیش در داشکده زبان‌های خارجه دانشجوی ایشون بودم، کامنتی از من رو در صفحه خودشون لایک کردند. ولی متوجه شدم که فقط کلمه "ت" در قسمت کامنت تایپ شده. به همین دلیل سریع متن عذرخواهی ارسال کرده و کامنت رو اصلاح کردم. حالا این که چطور این قصور از جانب من سرزده که بدون آن که متوجه بشم این کامنت ارسال شده، بماند که البته جای پیگیری از جانب خودم برای خودم داره تا بلکه دیگه تکرا
چند روز گذشته وقتی اینستاگرام رو باز کردم متوجه شدم یکی از اساتیدم که سال‌ها پیش در داشکده زبان‌های خارجه دانشجوی ایشون بودم، کامنتی از من رو در صفحه خودشون لایک کردند. ولی متوجه شدم که فقط کلمه "ت" در قسمت کامنت تایپ شده. به همین دلیل سریع متن عذرخواهی ارسال کرده و کامنت رو اصلاح کردم. حالا این که چطور این قصور از جانب من سرزده که بدون آن که متوجه بشم این کامنت ارسال شده، بماند که البته جای پیگیری از جانب خودم برای خودم داره تا بلکه دیگه تکرا
براساس قولی که از قبل به کاربران و علاقمندان به سامانه HESAB  تحت ویندوز داده شده بود ، قیمت نرم افزار حسابداری بودجه سال 99 و سایر خدمات جانبی به صورت فایل PDF در کانال تلگرام ، واتساپ ، سروش  و  وبلاگ قرار می گیرد و از روز شانزدهم فرودین ماه 99  به بعد آماده نصب و راه اندازی می باشد .
دریافتعنوان: در سال 99 HESAB فایل قیمت نرم افزارحجم: 260 کیلوبایتتوضیحات: بهای پایه و نصب شبکه نرم افزار حسابداری سال 99 
اصلا مثل من هست ؟
 
 
تو تنهاییم یه جوری به خودم انرژی میدم بیا و ببین
 
 
خیلی بچه خوبی شدم الکی خوشی رو دوست دارم
 
با یه کامنت ذوق می کنم
 
وقتی کامنت ندارم واقعا بغض می کنم
 
وقتی آپ می کنم انتظار دارم بعد یه ساعت که میام ۵ تا کامنتو حد اقل داشته باشم
 
همه زندگیم شده این جا فقط وبم دوسم داره
لای پست های یکی از وبلاگ هایی که دنبال می کنم پست ِ غریبی دیدم. نویسنده نوشته بود: " دلم میخواد یک بار دیگر او را ببینم. "
تمام محتوای پست همین بود. 
بعد یک نفر آمده زیرش کامنت گذاشته " چرا انقدر مبهم و غیرمستقیم اونم توی یک فضای عمومی مثل وبلاگ ؟.. یه ایمیل بهش بزنید و باهاش قرار بذارید. "

...

داشتم فکر میکردم یحتمل احساس ِ غربت ِ نویسنده در هنگام ِ خواندن ِ این کامنت چندین برابر بیشتر از زمان ِ نوشتن ِ آن یک جمله باشد ...  
" یه ایمیل بهش بزنید و ب
میرم پست هاتونو میخونم ببینم کجاها کامنت دادم ببینم تایید شده یا نه
یادم نمیاد
شانسی یه پست باز میکنم می بینم عه اینجام که کامنت گذاشتم
خلاصه که نارنج آلزایمر گرفته
چیزی گفتین جواب ندادم به دل نگیرین
چون یادم نبوده که باید جواب بدم :دی
نرم افزار boujou در زمینه ترکینگ بسیار حرفه ای می باشد قابلیت دیگه رابطه خوب این نرم افزار با نرم افزار دیگر می باشد که میتوانید ترکینگ رو به صورت مستقیم وارد نرم افزار سه بعدی مثل cinema 4d , 3d max و نرم افزار های دیگر کنید و هم چنین ترکینگ بسیار دقیقی دارد که من در سایت قرار دادم که شما استفاده کنید درسته که نرم افزار دیگه از سال 2010 بروزرسانی نشده ولی عالیه برای ترکینگ.
ادامه مطلب
نرم افزار ارسال کامنت به سایت های وردپرسی

نرم افزار ارسال تبلیغات در وردپرس، بهترین نرم افزار ارسال کامنت در وردپرس می باشد. همچنین بهترین نرم افزار برای ثبت بک لینک و لینکسازی بصورت رایگان است. این نرم افزار توسط خود سایت وردپرس طراحی و در حال فروش است. در سایت ها ، فروشگاهها و انجمن ها با قیمت بیش از 200 هزار تومان در حال فروش میباشد. اما شما در اینجا فقط با پرداخت 10000 تومان این نرم افزار را در اختیار خواهید داشت. این نرم افزار را با افزونه ها
نرم افزار ارسال کامنت به سایت های وردپرسی

نرم افزار ارسال تبلیغات در وردپرس، بهترین نرم افزار ارسال کامنت در وردپرس می باشد. همچنین بهترین نرم افزار برای ثبت بک لینک و لینکسازی بصورت رایگان است. این نرم افزار توسط خود سایت وردپرس طراحی و در حال فروش است. در سایت ها ، فروشگاهها و انجمن ها با قیمت بیش از 200 هزار تومان در حال فروش میباشد. اما شما در اینجا فقط با پرداخت 10000 تومان این نرم افزار را در اختیار خواهید داشت. این نرم افزار را با افزونه ها
واقعا از کامنت های یه عده معلومه که فقط برای بازدید و رتبه هس الکی تفریف تمجید کردناتون-_- ولی خوبه بدونین که کامنت هاتون حذف میکنم :/ 
+ امروز با ف و ناشناس میریم بیرون:) نمیدونم کیه ولی خعلی پایه است. حالا امروز میبنمش پعلوم میشه کدوم دوستم بوده 
#meeting
دیشب یه پست نوشتم نیومده چرا :/
نرم افزار ارسال کامنت به سایت های وردپرسی

نرم افزار ارسال تبلیغات در وردپرس، بهترین نرم افزار ارسال کامنت در وردپرس می باشد. همچنین بهترین نرم افزار برای ثبت بک لینک و لینکسازی بصورت رایگان است. این نرم افزار توسط خود سایت وردپرس طراحی و در حال فروش است. در سایت ها ، فروشگاهها و انجمن ها با قیمت بیش از 200 هزار تومان در حال فروش میباشد. اما شما در اینجا فقط با پرداخت 10000 تومان این نرم افزار را در اختیار خواهید داشت. این نرم افزار را با افزونه ها
سلام،دوستان گل؛ بالاخره انتظار به سر رسید ما یک ماه زود تر از تاریخی که قول داده بودیم اومدیم.
امروز۹۸/۳/۲ کار خود را شروع می کنیم و از امروز می توانید تبلیغات خود را برای ما ارسال کنید.
نرم افزار ما هم ساخته شده و به زودی از همین وبلاگ منتشر میشود و در ان تعرفه ها گذاشته شده.
پس تبلیغات از طریق راه های ارتباطی برای ما ارسال کنید.
تا سر چند وقت شاهد افزایش صعودی ممبر باشید...
یا علے - 'روبیکاممبر'
استفاده از اپلیکیشن SHAREit یکی از سریع ترین راه های ممکن برای به اشتراک گذاشتن عکس ها, فیلم ها, موسیقی و … با موبایل ها و تبلت های دیگر می باشد . این اپلیکیشن با استفاده از شبکه وایرلس این امکان را فراهم می کند تا بدون نیاز به کابل فایل های مد نظر خود را با سرعت بالایی ارسال کنید . یکی از نکات جالب توجه این نرم افزار، امکان ارسال فایل ها با حجم های بالا می باشد که SHAREit این کار را با سرعت بالایی انجام می دهد . این اپلیکیشن محیط کاربری ساده و جذابی د
کامنت مرسوم /*…….*/
این یک کامنت چند خطه است که می تواند چندین خطه باشد. کامپایلر جاوا همه چیز را از /* تا */ نادیده می گیرد. مثلا،
/* This is a multi-line comment.
* The problem prints “Hello, World!” to the standard output.
*/
class HelloWorld {
public static void main(String[] args) {
{
System.out.println(“Hello, World!”);
}
}
}
در کد بالا کامنت برابر است با:
/* This is a multi-line comment.
* The problem prints “Hello, World!” to the standard output.
ادامه مطلب...
نرم افزار قرعه کشی برای اینستاگرام یا ربات قرعه کشی اینستاگرام در واقع سایت قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی است اپلیکیشن یا نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام می تواند استخراج داده ها و کامنت های اینستاگرام را به صورت فایل اکسل در اختیار شما قرار دهد
دانلود نرم افزار قرعه کشی برای اینستاگرام
اگر شما هم به دنبال دانلود نرم افزار قرعه کشی برای اینستاگرام هستید که به راحتی بتوانید بین شرکت کنندگان مسابقه که تمام شرایط مسابقه اینستاگرامی شما را
آپارات یک سرویس اشتراک ویدیو ایرانی میباشد ، که بعد از فیلتر شدن یوتیوب مقام اول را در این زمینه در ایران دارد ، اما نحوه کسب درامد از آن به چه شکل است؟! شما هنگامی که در سایت آپارات ثبت نام میکنید و کانال خودتون رو افتتاح میکنید ، میتوانید با آپلود ویدیو و دریافت بازدید مقدار کمی پول کسب کنید که این مقدار برای افراد  مبتدی بسیار کم میباشد! چاره چیست؟ فروش لایک آپارات !!! ما در اینجا یک نرم افزار معرفی میکنیم که میتوانید به کمک آن لایک رایگان آ
این نرم افزار نرم افزاری بسیار قدرتمند بوده که توانایی پخش تقریبا همه‌ی فرمت های فیلم را دارد و از نرم‌افراز ویندوز مدیا پلیر قوی تر می‌باشد.
نکته: این نرم افزار نسخه‌ی لینوکس نداشته و در صورت نیاز از نرم افزار واین استفاده شود.
لینک‌های دانلود:
ادامه مطلب
دوستان عزیزتر از جانننن
بنظرتون عنوان وبلاگم عوض کنم و بذارم :
دل نوشته های یک دانشجوی پزشکی
یا
یک دانشجوی پزشکی
؟؟؟؟؟
ناموسا کامنت بذارید
کِنِس بازی و خسیس بازی هم در نیارید
نگید حوصلم نشد
جوابشم یک کلمه ست
بله ....... خیر
باتچکر ^___^
 برای اولین بار بعد سال ها از لپتاپ اومدم تو صفحه‌ی مدیریت
یه حس نوستالژی داره
اون سالا که گوشی لمسی مد نبود اون زمون که میشستیم پای کامپیوتر کلی کامنت میدادیم
اون موقع من وب نداشتم بیشتر کامنت دهنده بودم، محبوب تربن وبم به اسم جالب بود بعد نویسنده اونجا تصمیم گرفت یه وب گروهی بزنه ما هم گفتیم هستیمو اون شد اولین تجربه بلاگری ما ...
دریافت
حجم: 23.5 مگابایتتوضیحات: norton mobile Security & Antivirus نسخه اندروید می باشد که بسیار کارامد و قدرتمند می باشد. با استفاده از این نرم افزار امنیت کامل گوشی و تبلت شما در برابر انواع نرم افزار های مخرب و ویروس ها حفظ خواهد شد. اسکن نرم افزار دانلود شده یا نصب شده به صورت خودکار، پاک کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه اطلاعات شما را می دزدند و به محض اتصال به اینترنت آنها را ارسال می نمایند، اسکن کردن خودکار و یا دستی دستگاه اندروید، قابلیت قفل
به‌دلیل کمبود وقت زین پس روزهای تعطیل را روز رسیدگی به امور شبکه‌های اجتماعی اعلام می‌دارم. والسلام علیکم ورحمة‌الله و برکاته. آهان راستی شما مخاطبین محترم وفادار به وبلاگ‌نویسی که احتمالا تعدادتان کم‌تر از انگشتان یک‌دست است اما، هر روزی که دوست دارید کامنت بگذارید. کامنت‌های شما در مخزن اسراااار محفوظ می‌ماند. 
⛔️هشدار نرم افزار بله کلاه برداری است!⛔️
 هشداذ نرم افزار بله به دلیل داشتن امنیتی ضعیف و باگ های زیاد بار ها هک شده و حساب های مردم خالی شده!!بار ها و بار پیگیر شدیم نمونش خود منوقتی شما در این نرم افزار شماره کارت و رمز دوم وارد میکنید یک نفر به حساب کاربری شما وارد شده و دست به خالی کردن حساب شما میزند!!و حالا سوال اینجاست ایا مدیران این نرم افزار  عرضه ساختن یک نرم افزار درست ندارند به چه حقی دست به ساختن نرم افزار میزنند که باعث خالی شدن
دریافت
حجم: 23.5 مگابایتتوضیحات: norton mobile Security & Antivirus نسخه اندروید می باشد که بسیار کارامد و قدرتمند می باشد. با استفاده از این نرم افزار امنیت کامل گوشی و تبلت شما در برابر انواع نرم افزار های مخرب و ویروس ها حفظ خواهد شد. اسکن نرم افزار دانلود شده یا نصب شده به صورت خودکار، پاک کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه اطلاعات شما را می دزدند و به محض اتصال به اینترنت آنها را ارسال می نمایند، اسکن کردن خودکار و یا دستی دستگاه اندروید، قابلیت قفل
نرم افزار ارسال کامنت به سایت های وردپرسی
با قابلیت جستجو بر اساس برچسب ، کلیدواژه /
سایت های وردپرسی را پیدا و سپس ذخیره می کنید
+ ( در فایل برای شما لیستی از سایت ها را آماده و قرار دادیم )
+ ( در فایل برای شما لیستی از برچسب ها را آماده و قرار دادیم )
 
سپس در بخش دیگر کامنت تبلیغاتی ارسال میکنید
بدون کد امنیتی و ...
فقط کافیه جزئیات خواسته شده را وارد و سپس کلیک کنید
 
 
نرم افزار ارسال کامنت به سایت های وردپرسی

نرم افزار ارسال تبلیغات در وردپرس
فیلم آموزش مقدماتی سنجش از دور (شماره)1:
آشنایی با مفاهیم سنجش از دور
کاربرد سنجش از دور
آشنایی با نرم افزار ENVI4.8
آشنایی با رود و خروج تحلیل های اولیه با نرم افزار
آشنایی با انواع برش در نرم افزار
آشنایی با مراحل پیش پردازش تصاویر با نرم افزار
آشنایی با روش های پردازش تصاویر ماهواره ای با نرم افزار
و...
 
تماس :F_Tansaz110@yahoo.com
 
برنامه دریافت اس ام اس از شماره دلخواه
 
دانلود نرم افزار
 
 
 
 
 
 
ارسال اس ام اس رایگان با شماره دلخواه - میدا اس ام اسشما با عضویت در پنل اس ام اس میدا می توانید بصورت رایگان صاحب یک پنل اس ام اس رایگان با شماره دلخواه از رنج 5000519 شوید. در این رنج شما می توانید 7 رقمی را ...https://www.melipayamak.com/www.melipayamak.com › blog › tags › ارسال-پیامک-از-طریق-اینتر...ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه | ملی پیامکارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه. ارسال ا
پست موقت:
دوست خوب من البته که همه کامنتهات رو خوندم و پیج دوست داشتنیت رو هم خوندم  وخوشحالم که من رو میخونی مهربون من اما توی پست ثابت نوشتم کامنت ها رو تایید نمیکنم اما اکثرا به پیچ کسی که کامنت گذاشته میرم و اونجا تو پیام خصوصی جواب میدم متاسفانه تو پیج شما راه ارتباطی پیدا نکردم برای همین بی پاسخ موند 
ندار به حساب بی ادبی و نامهربونی دوست گلم :) 
❮ قبلی

تگ های کامنت در HTML برای قرار دادن توضیح یا نوشته ای در سورس کد HTML مورد استفاده قرار می گیرند.
تگ های کامنت در HTML
شما به صورت زیر می توانید از کامنت ها در سورس کد HTML استفاده کنید.
<!-- Write your comments here -->
توجه کنید که علامت تعجب فقط در تگ باز قرار داده می شود، و در تگ بسته نباید از آن استفاده کنید.
نکته: کامنت ها توسط مرورگرها نشان داده نمی شوند، اما کامنت ها می توانند در سورس کد سند HTML مفید باشند.
با کامنت ها شما می توانید که اعلان یا یادآوری
کتاب آموزش نرم افزار stata
 
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبspss1000.blogfa.com › tag › دانلودکتاب-آموزش-STATAدانلودکتاب آموزش stata - آموزش تحلیل آماری پایان نامهلیست کتاب های آموزشی فارسی نرم افزار STATA برای دانلود: کتاب آموزش نرم افزار STATA (کتاب اول) لینک دانلود. کتاب آموزش نرم افزار STATA (کتاب دوم) لینک ...ketabesabz.com › tag › آموزش-نرم-افزار-Stataآموزش نرم افزار Stata - کتاب سبزکتاب سبز مرجع رایگان دانلود کتاب، رمان، دانلود
یکماه پیش فایل پروژه را فرستادم برای استاد، قرار بود کامنت های خودش را بذاره و بعد فایل را بفرسته برای خانم دکتر که ایشون هم کاملش کنه و بخشی که مربوط به تخصصش هست را بذاره. چند روز پیش نهایتا به استاد پیام دادم که استاد تغییرات را انجام دادید فایل را بفرستید که من موارد شکلی و ... را هم نهایی کنم. اونوقت تازه میگه از خانم دکتر پیگیر بشوید که فایلشون را ارسال کنند! خب من تا اون موقع فکر میکردم استاد کامنت های خودش را گذاشته روی فایل، تا اینکه زن
در این مطلب 10 نرم افزار طراحی آرم و لوگو یا نشانه را به شما معرفی می کنیم. با این نرم افزار ها شما به راحتی می تواند از طرح های آماده استفاده کنید تا لوگو خود را بسازید. اکثر این نرم افزار ها یا رایگان هستند یا امکان استفاده رایگان در زمانی محدود را به شما می دهند. برخی از این نرم افزار ها نیز تنها بصورت آنلاین ارائه می شوند و برای استفاده از آن ها باید وارد وب سایت نرم افزار شوید.
ادامه مطلب
توی تلگرام یه ربات هست به اسم «حرفتو ناشناس بهم بزن» من متوجه شدم که توی وبلاگ هم میشه همچین قابلیتی رو راه انداخت. شما میدونید که من کامنت ناشناس رو تایید نمی‌کردم ولی امروز یه پست موقت زدم و برای چند ساعت کامنت ناشناس رو فعال می‌کنم؛ به همه خبر بدین بیان[از دوست و دشمن] من امروز می‌خوام حرفای نگفته و ناگفتهء شما رو گوش بدم. امیدوارم تهش روز خوبی بشه برامون :) هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو
سردرگمم. کلافی دارم که گره خورده و نمی‌دانم که چگونه بازش کنم. تمرکز کردن روی موضوعات مختلف از من انرژی زیادی می‌گیرد و باید فکری به حال خودم کنم. فعلا خودم در اولویت هستم. اصلا عاقلانه نیست که در چنین برهه‌ای از زندگی دغدغه‌ی تولید محتوا داشته باشم. مدت زمانی که از گوشی استفاده می‌کنم روز به روز بیشتر شده. در حال حاضر نیازمند آرامش هستم و باید اعتیادم به آنلاین شدن و چک کردن گوشی را ترک کنم. دلم سکوت طبیعت را می‌خواهد. دلم آرامش می‌خواهد،
SHAREit
اپلیکیشن رایگان و مفید که توسط آن میتوانید با سرعت بالا و بدون نیاز به فایل منیجر ، فایلهای خود را از طریق Wifi بین دستگاههای اندرویدی و حتی ios انتقال دهید. نرم افزار دارای محیط زیبا و کاربر پسند است و امکان ارسال هم زمان فایل بین چند دستگاه را داراست.این نرم افزار مانند Zapya شامل نسخه ویندوز هم میباشد که توسط آن قادر به ارسال و دریافت فایل از ویندوز به اندروید و بالعکس میباشید.
ادامه مطلب
شیوه محاسبه قیمت نرم افزار CRM در ایران بر حسب پارامترهای مختلفی بررسی می شود.به عنوان مثال:
نسخه نصبی یا کلود
متن باز بودن نرم افزار
تعرفه بر حسب هر کاربر
امکانات نرم افزار
پشتیبانی و خدمات
و...
اما بهترین تعرفه ها و قیمت های نرم افزارهای ایرانی را می توانید خیلی راحت با یک جستجوی کوتاه پیدا نمایید.یکی از بهترین نرم افزارهای CRM، پارس ویتایگر است. لیست قیمت های نرم افزار CRM را می توانید از اینجا مشاهده کنید.
متاسفانه طی این چند روز که سایت درحال بروزرسانی بود تمامی دسترسی های اینترنت به اینترنت جهانی مختل و باعت قاطی شدن و عدم کامپایلر شدن کدها شد و علاوه بر خسارت و زیانی که به ادمین سایت زده شد بازدید های سایت کاهش یافت و مدیر سایت از مهاجرت به هاست مستقل منصرف شد و سایت درحالت سیستم وبلاگ دهی باقی میماند-امیدواریم هرچه سریع تر اینترنت کشور به حالت قبل برگرده و مشکلات ماهم رفع بشه چون بیشترین ضرر و زیان را در این شرایط کسب و کارهای اینترنتی و صا
نرم افزار (Software)
نرم افزار به مجموعه ای از دستورالعمل ها یا برنامه هایی می گویند که به یک کامپیوتر فرمان می دهد تا کارهای خاصی را انجام دهد. نرم افزار یک اصطلاح کلی است که برای توصیف برنامه های کامپیوتری به کار می رود. اسکریپت ها، اپلیکیشن ها، برنامه ها و مجموعه ای از همه دستورالعمل ها همگی اغلب اصطلاحاتی هستند که برای توصیف نرم افزار به کار می روند.
ادامه مطلب
اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه ی اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای کوتاه می باشد که بیش از یک میلیارد بار تا بحال در جهان نصب گردیده است. اپلیکیشن instagram به قدری محبوب و شناخته شده می باشد که دیگر کمتر کسی هست که نام آن را نشنیده باشد و یا بر روی موبایل خود نصب نداشته باشد. در اینستاگرام شما می توانید تصاویر دلخواهتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و با کمک قابلیت لایک و کامنت از نظراتشان آگاه شوید. می توانید افرادی که علاقمند به دنبال کر
فاوت اظهارنامه های اصلی با  جایگزین و اصلاحی مبحثی است که هر حسابداری باید درباره آن اطلاعات کافی داشته باشد ( به ویژه حسابدارنی که در زمینه مالیاتی مشغول به فعالیت هستند ).
 
بعد از اینکه شما نرم افزار اظهارنامه رو دانلود، نصب و اجرا می کنید. در بخش نوع اظهارنامه ۳ تا گزینه هست به نام اصلی، جایگزین و اصلاحی که در زمان متفاوتی باید از اونها استفاده بشه.
نوع اظهارنامه اصلی رو زمانی انتخاب می کنیم که هیچ اظهارنامه ای برای سال قبل شرکت یا شخص
بعدی ❯ ❮ قبلی

تگ های کامنت در HTML برای قرار دادن توضیح یا نوشته ای در سورس کد HTML مورد استفاده قرار می گیرند.
تگ های کامنت در HTML
شما به صورت زیر می توانید از کامنت ها در سورس کد HTML استفاده کنید.
<!-- Write your comments here -->
توجه کنید که علامت تعجب فقط در تگ باز قرار داده می شود، و در تگ بسته نباید از آن استفاده کنید.
نکته: کامنت ها توسط مرورگرها نشان داده نمی شوند، اما کامنت ها می توانند در سورس کد سند HTML مفید باشند.
با کامنت ها شما می توانید که اعلان یا ی
در این پست طبق خواسته های کاربران نرم افزار هک پیج اینستاگرام رو برای اندروید قرار دادم کار با این نرم افزار سخت نیست فقط باید نام پیجی که میخواهید هک کنید رو بدین و بعد شروع به تست کردن پسورد ها میکنه و شما نیاز به پسورد لیست یا پروکسی لیست ندارید عملکرد این نرم افزار بسیار سریع بوده و از حجم اینترنت شما استفاده نمیکند

ادامه مطلب
با سلام جلسه دفاع پروپوزال در روز یک شنبه 7 بهمن ماه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.
لطفا در قسمت کامنت اعلام آمادگی بفرمایید. در کامنت خود- نام- نام خانوادگی - شماره دانشجویی- استاد راهنما و موضوع را اعلام نمایید.آخرین مهلت اعلام آمادگی 4 بهمن می باشد. داواران دکتر خیرآبادی و حاجی بگلوموفق باشید
خداییش من دقت کردم دعواهایی که تو پست های مختلف میشه نود درصد مواقع یه شخص شروع کننده ست، یعنی یه حرفی میزنه که به دخترها بر می خوره، بعد دخترها ناچار میشن جواب بدن، بعد دوباره اون پسره یه جواب بدتر میده و همین جوری تا الی آخر یهو نگاه میکنی می بینی از صد و پنجاه تا کامنت هفتاد تاش اصلا ربطی به موضوع پست نداره. 
مثلا میان میگن دختر تو فلان سن به تجرد قطعی میرسه، چه میدونم بریم صیغه کنیم، یا دخترا مصرف کننده هستن!
...
پاسخ:
سلام
گاهی اوقات اصلا لا
  
اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان در زمینه عکس است. که میلیون ها کاربر ایرانی نیز دارد. با استفاده از این شبکه می توان عکس های خود را به اشتراک گذاشت. و با داشتن فالورهای زیاد تبلیغات و کسب درآمد کرد.
Instagram اپلیکیشن و شبکه اجتماعی جدید و پرطرفدار که امکان اشتراک گذاری عکس های روزانه شما همراه با افزودن افکت های زیبا و جذاب است. این نرم افزار وابسته به فیس بوک هست و در مدت کم طرفداران زیادی پیدا کرده است. شاید آنچه باعث محبوبیت اینستاگ
⬅️ مثال کاربردی از وب سرویس های سیموتل
✅ استفاده از وب سرویس برای ارسال تماس صوتی
این API به نرم افزارهای دیگر مانند CRM ،ERP، اتوماسیون و ... اجازه می‌دهد که با ارسال شماره تلفن و فایل صوتی به سیموتل و همچنین ایجاد یک سناریو اختصاصی با ماژول‌های مختلف در سیموتل تماس صوتی ارسال نمایند و از نتیجه آن مطلع شوند. این تماس ها می توانند به صورت انبوه نیز ارسال شوند.
نمونه‌های کاربردی:— ارسال پیام تبریک به مناسبت تولد مشترکین و ...— ارسال پیام های اطل
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه ی اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای کوتاه می باشد که بیش از یک میلیارد بار تا بحال در جهان نصب گردیده است. اپلیکیشن instagram به قدری محبوب و شناخته شده می باشد که دیگر کمتر کسی هست که نام آن را نشنیده باشد و یا بر روی موبایل خود نصب نداشته باشد. در اینستاگرام شما می توانید تصاویر دلخواهتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و با کمک قابلیت لایک و کامنت از نظراتشان آگاه شوید. می توانید افرادی که علاقمند به دنبال کر
نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به شما امکان خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را می دهد.
سی ار ام، برای جذب مشتری جدید، افزایش فروش، نگهداشت مشتری و وفادارسازی آن کاربرد دارد.
هدف نرم افزار CRM افزایش فروش و جمع آوری اطلاعات مشتریان در کلیه تعاملات وی با سازمان است. از طرف دیگر، نرم افزار برای بهبود و شخصی سازی بازاریابی و فروش از این اطلاعات استفاده می کند.
با استفاده از امکانات نرم افزار CRM می توانید انجام کارها
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
سلام
 قبل از نصب نرم افزار حتما از نصب دات نت فریم ورک 4.5.1 در سیستم خود اطمینان حاصل بفرمایید در صورت وجود، نرم افزار را نصب کنید
اگر دان نت فریم ورک مذکور نصب نبود از لینک زیر نصب بفرمایید ....
 
نرم افزار (پیش نیاز)دات نت فریم ورک 4.5.1
 
نرم افزار طراح ویژه مدیران
 
رایگان نصب کنید بدون قفل و ...
در صورت اشکال در نصب یا راهنمایی بیشتر جهت کار با نرم افزار در قسمت نظرات پست نیز می توانید پیام خود را ارسال بفرمایید
موفق باشید
 
نرم افزار hspice یک نرم افزار قدرتمند برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی می باشد. بخشی از توانمندی های hspice از آنجا نتیجه می شود که در ان ا زمدل های استفاده شده است که مبنای فیزیکی دارند. از مزایای hspice می توان به همگرایی خوب، پشتیبانی از آخرین مدل های افزاره ها و اتصالات میانی و قابلیت بهینه سازی مدار اشاره کرد. نرم افزار های دیگری وجود دارند که تحت بعضی از شرایط رفتار مدار را به خوبی پیش گویی می کنند.
در این پست ما قصد داریم تا نحوه نصب نسحه  2010 این
نرم افزار hspice یک نرم افزار قدرتمند برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی می باشد. بخشی از توانمندی های hspice از آنجا نتیجه می شود که در ان ا زمدل های استفاده شده است که مبنای فیزیکی دارند. از مزایای hspice می توان به همگرایی خوب، پشتیبانی از آخرین مدل های افزاره ها و اتصالات میانی و قابلیت بهینه سازی مدار اشاره کرد. نرم افزار های دیگری وجود دارند که تحت بعضی از شرایط رفتار مدار را به خوبی پیش گویی می کنند.در این پست ما قصد داریم تا نحوه نصب نسحه  2010 این
 نرم افزار جدید کسب درآمد بیت کوین با امتیاز 4.6 در گوگل پلی دوستان جدیدا اپلیکیشنی بین کاربرا معرفی میشه که دوست دارم بهتون معرفی کنم تا شما هم نصب کنین تا توکن اون رو به صورت رایگان دریافت کنین 
 دوستان این اپلیکیشن ، اپلیکیشن پیشبینی فوتبال هستش و توش میتونین پیش بینی کنین و توکن دریافت کنین  
 رابط کاربریش همانند پیووت هست و میشه پست گذاشت 
لایک (آپ ووت) کرد یا کامنت گذاشت و کار با اون آسونه 
و در انتها میتونین توکن دریافتی از این نرم افز
گل فروشی شیراز : در سایت ما میتوانید بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید،  ما امکان ارسال گل در شیراز را در تمامی روزهای سال داریم.
 
در سایت ما به راحتی میتوانید محصولات مختلف را سفارش دهید شامل:
 
سبد گل 
تاج گل 
دسته گل 
باکس گل 
انواع گل های رز، لیلیوم و ...
 
از محصولات متنوع ما دیدین کنید ، سپس با یک تماس میتوانید محصول مورد نظر را سفارش داده و درب منزل خود یا عزیزی که میخواهید گل را تقدیم او کنید ، تحویل بگیرید.
 
ارسال گل برای همسر در شیراز
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی. ورژن ۲ نرم افزار civiltools رو برای استفاده دوستان آماده کردم. دوستانیکه از طریق خود نرم افزار اقدام به آپدیت نرم افزار میکنند نیازی به دانلود ورژن جدید ندارند. این ورژن رو از این جهت منتشر میکنم که برخی از دوستان در محل کار یا جایی هستند که دسترسی به اینترنت ندارند و نمیتونند نرم افزار رو آپدیت کنند.
 
در مورد نحوه نصب نرم افزار به ورژن مطلب ورژن ۱٫۶ مراجعه کنید:
 
civiltools v 2.0
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی. ورژن ۲ نرم افزار civiltools رو برای
استفاده دوستان آماده کردم. دوستانیکه از طریق خود نرم افزار اقدام به
آپدیت نرم افزار میکنند نیازی به دانلود ورژن جدید ندارند. این ورژن رو از
این جهت منتشر میکنم که برخی از دوستان در محل کار یا جایی هستند که دسترسی
به اینترنت ندارند و نمیتونند نرم افزار رو آپدیت کنند.
در مورد نحوه نصب نرم افزار به ورژن مطلب ورژن ۱٫۶ مراجعه کنید:
civiltools v 2.0
باز سایت اونیوو فیلل کردنننننخدا ازشون نگذرهه مخصوصا الان که اونیی وقت سرخاروندن ندارهه و سرش شلوغه,بچه ها تو سایت جدید رفتین زیاد کامنت ندین چون میدونین اونیی دوباره باید همه مطالبو بزاره کامنت زیاد بدیم وقتشو میگیره و تو این موقع که امتحانات و اینام هست دیگهه خیلیی سرش شلوغترهه, اونیی ما دوسستت داریمممم و حمایتت میکنمم سارانگههه اونییییی
کلیک کنید
اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه ی اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای کوتاه می باشد که بیش از یک میلیارد بار تا بحال در جهان نصب گردیده است. اپلیکیشن instagram به قدری محبوب و شناخته شده می باشد که دیگر کمتر کسی هست که نام آن را نشنیده باشد و یا بر روی موبایل خود نصب نداشته باشد. در اینستاگرام شما می توانید تصاویر دلخواهتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و با کمک قابلیت لایک و کامنت از نظراتشان آگاه شوید. می توانید افرادی که علاقمند به دنبال کر
با سلام خدمت مهندسین عزیز و عرض تبریک بابت فرارسیدن سال نو.
نرم افزار برش پانچ رو تا بدین جای کار آماده کردم. بدلیل اینکه سایتی که بسته های مورد نیاز نرم افزار رو از اون دانلود میکردیم از طریق آی پی ایران در دسترس نیست، لذا نسخه ای از نرم افزار که قابل نصب روی ویندوزهای ۶۴ بیتی هست رو آماده کردم. از طریق لینک انتهای پست،  داخل گیت هاب من میتونید اون رو دانلود کنید. هم نرم افزار و هم راهنمای اون رو میتونید دانلود کنید.
برای دیدن فیلم های نحوه کا
به دست آوردن نتایج بهینه هنگام انجام تست نرم افزار بدون انحراف از هدف مد نظر، بسیار مهم است.
اما چطور مطمئن شویم که از راهبردی درست برای این منظور پیروی می کنیم؟ برای این منظور شما باید از قواعدی پایه ای کمک بگیرید. در اینجا هفت قاعده مشترک تست نرم افزار که به طور گسترده در صنعت نرم افزار استفاده می شود را بیان خواهیم کرد.
اصول تست نرم افزار (قسمت اول) : تست کامل ممکن نیستاصول تست نرم افزار (قسمت دوم) : خوشه بندی عیب هااصول تست نرم افزار (قسمت س
بعدی ❯ ❮ قبلی

تگ های کامنت در HTML برای قرار دادن توضیح یا نوشته ای در سورس کد HTML مورد استفاده قرار می گیرند.
تگ های کامنت در HTML
شما به صورت زیر می توانید از کامنت ها در سورس کد HTML استفاده کنید.
<!-- Write your comments here -->
توجه کنید که علامت تعجب فقط در تگ باز قرار داده می شود، و در تگ بسته نباید از آن استفاده کنید.
نکته: کامنت ها توسط مرورگرها نشان داده نمی شوند، اما کامنت ها می توانند در سورس کد سند HTML مفید باشند.
با کامنت ها شما می توانید که اعلان یا ی
اگر شما نمی‌توانید عکس‌ها، پرونده‌ها یا فایل‌های خود را باز کنید و پسوند Kvag به انتهای آن‌ها اضافه شده است، یعنی سیستم شما توسط یک باج‌گیر افزار از خانواده STOP/DJVU آلوده شده است[۱].
باج‌گیر افزار STOP/DJVU پرونده‌های خصوصی قرار داشته روی کامپیوتر قربانی را رمزگذاری می‌کند، سپس یک پیام نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید فایل‌هایتان رمزگشایی شود باید مبلغی را به‌صورت بیت کوین پرداخت کنید. دستورالعمل پرداخت نیز روی دسکتاپ قربانی در یک فایل _readme.txt
سلام
راستش فکرم درگیر دوستی با نام کاربری ارشد شد و اینطور فکر میکنم که برخورد خوبی باهاش نداشتم.
جناب ارشد من مشکلی با اومدن شما به وبلاگ ندارم بالاخره مطالب نوشته میشن تا خونده بشن
مهم هم نیست مخاطب کی هست.

و موضوع دیگه اینکه هربار پست میزارم کامنت های پست قبلی که حالت چت کردن شدن و ربطی به پست ندارن
حذف میکنم امیدوارم سوتعبیر  بی احترامی به شما و کامنت هایی که گذاشتین نشه.
ودر اخر هم روز دختر و میلاد حضرت معصومه را تبریک میگم تو این روز اگه
اولین روزهای بلاگری کامنتی نداشتم 
البته اینجا نبودم یه سرویس دهنده دیگه بود (با پنل و وبلاگ هم چندان آشنا نبودم سال ۹۰یا ۹۱ بود که وبلاگ و وبلاگ بازی زیاد طرفدار داشت)
بعد از چندین روز یه پسر بچه ۹ ساله از مشهد  برام کامنت گذاشت
تا ده دقیقه به کامنت نگاه می کردم (مثل  زمانی که تلویزیون وارد خونه ها شده بود و همه مات و مبهوت نگاه می کردن منم همین طور مات و مبهوت کامنت بودم ) کیلو کیلو قند توی دلم آب میشد (تا به حال کامنت ندیده بودم )به محض اینکه د
دانلود نرم افزار ویرایش فیلم avidemux
 
این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد یکی از پرقدرت ترین نرم افزارهای ویرایش فیلم می باشد
 
و رایگان و کد باز نیز می باشد
 
و همچنین بر روی تمام سیستم عامل ها کار می کند
 
لینک دانلود نرم افزار ویرایش فیلم avidemux
 
 
 
کوادکوپتر syma X۸W یکی دیگر از پهپاد های بدون سرنشین ساخت شرکت سایما است که دارای قابلیت های فوق العاده ای چون ارسال زنده تصویر روی گوشی همراه کاربر می باشد. قابلیت ارسال زنده تصاویر در کوادکوپتر سیما syma X8W  استفاده از SYMA FPV به کاربر این امکان را میدهد تا تصاویر هوایی را از چشم پهپاد خود، به صورت زنده مشاهده کند. برای اینکار کافی است نرم افزار APP SYMA FPV را روی گوشی خود نصب کرده و آن را به ترانسمیتر متصل کنید. نرم افزار APP SYMA FPV در دو نسخه ی آندروید و io
این لیست بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر هست که این هفته پنج شنبه و جمعه قرار هست برگزار بشن.
 
استقلال- ماشین سازی
 
تراکتور - نفت مسجد سلیمان
 
سپاهان - شاهین بوشهر
 
پارس جنوبی- پرسپولیس
 
نساجی - گل گهر
 
سایپا - ذوب
 
شهر خودرو - پیکان
 
صنعت نفت - فولاد.
 
اگر کسی دوست داشت بازی ها رو پیش بینی کنه و توی کامنت ها برای من کامنت بزاره. من هم روز پنج شنبه نتیجه پیش بینی براساس ریاضی رو میزارم. بعد میشه نتایج پیش بینی ها رو با هم مقایسه کرد.
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده درحال | آرمانتwww.armanet.ir › software › نرم-افزار-صدور-فاکتور-فروش-ارزش-ا...نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده گروه نرم افزاری درحال ویژه دارایی برای صدور فاکتور ارزش افزوده، چاپ و نگهداری آن می باشد.
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده - فــــــرافایلfarafile.ir › product › نرم-افزار-صدور-فاکتور-فروش-ارزش-افزودهنرم افزار صدور فا
دوربین برهنه کن اندروید, دانلوددوربین برهنه کننده, کد دوربین لخ کن, دانلود دوربین لخ کن رایگان, دانلود نرم افزار دوربین برهنه کننده بدن انسان
آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟ , خبر آیا نرم افزار نوماو واقعا
وجود دارد ؟ , ماجرای آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟ , جزئیات آیا
نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟ , علت آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود
دارد ؟ , دلیل آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟
ادامه مطلب
همان‌طور که می‌دانید نرم افزار R امروزه یکی از پرکاربرد ترین نرم‌افزارهای آماری، آنالیزی به شمار می‌آید 
از انجایی که دانلود نرم افزار Rstudio فیلتر است وبلاگ زیست شناسی درنظر دارد تا نرم‌افزار R و Rstudio را برای دانلود قرار دهد 
 
دانلود نرم‌افزار R
دانلود نرم‌افزار RStudio
تست نرم افزار را می توان به صورت‌های زیر معنا کرد:
– دایکسترا (Edsgar W.Dijkstra) در تعریف تست می گوید: تست فقط می‌تواند وجود خطاها را نشان دهد نه عدم وجود آنها را !
– تلاش‌هایی در جهت عیب یابی و رفع آن، نه تلاش در جهت اثبات کامل صحت نرم افزار، زیرا این قضیه با ماهیت تست تفاوت دارد.
– تست نرم‌افزار یا آزمایش نرم‌افزار، تحقیق برروی کیفیت یک محصول یا سرویس نرم‌افزاری و ارایه اطلاعات ناشی از آن به مشتری‌ها است. این تحقیق جستجوی نرم‌افزار مزبور ب
با سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز
ما یک فروشگاه در قالب تلفن همراه اماده کرده ایم که در آن پکیج های شماره های اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را با تفکیک استان در ان قرار داده ایم.
اگر  برای کسب و کار خود به دنبال مارکتینگ استانی هستید می توانید این نرم افزار را بر روی تلفن اندرویدی خود نصب کنید و پکیج استان مورد نظر خود را خریداری کنید و شروع به ارسال پیغام های تیلیغاتی کسب و کار خود کنید.
لینک دانلود نرم افزار : http://yon.ir/PsVdn
اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه ی اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای کوتاه می باشد که بیش از یک میلیارد بار تا بحال در جهان نصب گردیده است. اپلیکیشن instagram به قدری محبوب و شناخته شده می باشد که دیگر کمتر کسی هست که نام آن را نشنیده باشد و یا بر روی موبایل خود نصب نداشته باشد. در اینستاگرام شما می توانید تصاویر دلخواهتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و با کمک قابلیت لایک و کامنت از نظراتشان آگاه شوید. می توانید افرادی که علاقمند به دنبال کر
نرم افزار میک مک (Micmac) به همراه نرم افزار کمکی
نرم‌افزار میک مک جهت انجام محاسبات پیچیده ماتریس متقاطع در آینده پژوهی طراحی شده است. روش این نرم‌افزار بدین گونه است که ابتدا متغیرها و مؤلفه‌های مهم در حوزه مورد نظر را شناسایی کرده و سپس آن‌ها را در ماتریسی مانند تحلیل اثرات وارد نموده و میزان ارتباط میان این...
دریافت فایل
 
 
برای درج کامنت رایگان و اطلاعات در رابطه با خدمات بک لینک به ادامه مطلب بروید.
 
کامنت شما کمتر 5 دقیقه تایید می شود . لازم به ذکر بک لینک های غیر اخلاقی و فروش VPN تایید نمی شود .....
لینک وب سایت یا وبلاگ شما در بخش کامنت به صورت رایگان
 
ادامه مطلب
پنل پیامک تبلیغاتی حرفه ای با امکانات کامل
قیمت پنل: 250هزارتومان(تمدیدسالانه رایگان)
تعرفه هر پیامک13تومان(هزارپیامک13هزارتومان)
هدیه:دوهزارعددپیامک،دوعددخط خدماتی
و یک خط اختصاصی انتخابی
ارسال به بلک لیست وغیربلک لیست وگزارش ارسال و دریافت
ارسال به محدوده خاص ازنقشه و باکدپستی و به دکل B.T.S
ارسال به مشاغل واصناف و ارسال با انتخاب سن وجنسیت دلخواه
مشاهده پنل آزمایشی دمو قبل ازخرید:
انتخاب این پنل و خریدآنلاین: واردسایت زیرشوید 
Www.Artasms.ir
شما به راحتی می توانید با دانلود مقاله مورد نظر تمامی آموزش های لازم را ببینید . در ادامه به خصوصیاتی در مورد نحوه نوشتن مقاله پرداخته اییم . یک پژوهش را عیناً تکرار فرمائید : شما میتوانید یک مقاله را تعیین و عیناً آن را انجام دهید . این کار در دنیای دانش دوچندان متداول است به دلیل آنکه هر پژوهشی بایستی بارها تکرار شود تا بتوان راجع‌به آن با قطعیت لحاظ بخشید . شما می توانید ابزارها و پرسشنامه‌های آن پژوهش را مجدد اجرا کرده و مطابق با آن مقاله ,

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها