نتایج جستجو برای عبارت :

مستضعفای قبل ما سوءتفاهم بود.

دلم می‌خواهد فردا صبح که از خواب بیدار می‌شوم، هیچ یک از خاطرات تلخ یکسال گذشته را در حافظه نداشته باشم.
دلم می‌خواهد به من بگویند تمام یکسال گذشته یک سوءتفاهم بد بوده و دیگر لازم نیست نگرانش باشی.
حداقل بگویند، این مورد آخری که خواب و خورت را بهم زده، یک سوءتفاهم بوده.
دلم میخواهد بگویند تو اشتباه کرده‌ای و هیچ اتفاقی نیفتاده.
یه جوری اسم گذاشتم واسه پستم انگار اتفاق نادریه! :|
نود و نه درصد مواقع همینم!
.
عاشق رانندگی ام ولی از دنده عقب متنفرم!
.
دلم میخواد یه چیزی بنویسم که همه دچار سوءتفاهم بشن، و بعد بیوفتم دنبال آدمایی که برام مهمترن و از سوتفاهم درشون بیارم! ولی الان یه جوری شده که اصن دچار سوءتفاهم نمیشین! به یه شناخت نسبی رسیدین درحدی که تهِ تهش با خودتون میگین این دیوونه باز قرص آنتی قاطیشو نخورده!
.
آبجی آرام باز وبشو بسته
.
همه وبایی که فالو میکنم یه جوری درحا
بعضی از بازخوردهایی که از یک‌سری مطالب به نظر خودم خیلی ساده و بدیهی و روشن و قابل‌درک که تازه احساس می‌کنم با ادبیات ساده‌ای بیانشون کردم، می‌گیرم، من رو به این نتیجه می‌رسونه که شاید‌ کلمات، صرفا یه راه ارتباطی «به نظر می‌رسن» ولی واقعا این طور نیستن. مثلا من به شما می‌گم «انجام فلان کار بهم آرامش می‌ده»؛ ظاهرا یه جملهٔ خیلی ساده و قابل‌فهمه، ولی در واقع آیا تعریف من و شما از آرامش یکیه که بتونید منظور واقعی من رو درک کنید؟احساس می
از این که دخترم و اکثر دوستام دخترن و مجبورم برای تک تک رفتارام توضیح بدم بهشون که منظوری نداشتم و از اینکه انقد لوس، نازک نارنجی، خاله زنک و تو فاز و نازنازی ان و خودشونو قد ملکه انگلستان دست بالا میگیرن و فکر میکنن دنیا برا خودشونه و انقد خودخواه و بدبینن متنفرم. 
مُ
تِ
نَ
فِ
رَم
.
+ ۴شنبه ۱۸ سالم میشه و ۱۸۰۰ سال زندگیمو صرف این کردم که سوءتفاهم های خودم و بقیه رو برطرف کنم.
طرف حرامزاده است و یکبار مال حلال نخورده رسما اعلام میکنه که نماز نخونده و طبیعتا مسلمان نیست اما تو این دنیا ککشم نمیگزه...طرف هرروز با یه دختر آشنا میشه و خاک بر سر دختری که با اون دوست میشه اما اونم داره از دنیا لذت میبره...یا مشروب خور و...اما ما که کار خاصی نمی کنیم ضعیف واقع شدیم وضعمونم اینجوریه؛ به معنای واقعی کلمه مستضعف...
بسم الله
 
آن ‌که باید نگران شکستنش در اثر سرد و گرم شدن بود نه سیمرغ‌های ایرانی جشنواره، بلکه ایرانی‌ای است که دو روز قبل علیه منافقین فیلم ساخته و حالا با حرف‌هایش - ان‌شاءالله ناخواسته - به آسیاب همان قاتل‌ها و حامیان‌شان آب می‌ریزد...ایستادن در غبار فتنه‌های آخرالزمان، کار پیروان متوسلیان‌ها و حاج قاسم هاست؛ نه رهروان راه اصغر فرهادی‌ها...
پ.ن. ان‌شاء‌الله همه‌اش سوءتفاهم و اشتباه باشد.
 
#غربال_دهر
 
باز دوباره از تجربه درس نگرفتیم و درباره مسئله ای مهم و بحث برانگیز چت کردیم:( نتیجه ش شد چی؟؟ اینکه طولانی ترین دعوا و بدترین دلخوری رو رقم زدیم! و تا حدود ۳ نصف شب طول کشید بحث. چیشد؟ یه سوءتفاهم بسیار مسخره ک برای مهدی پیش اومد و یه سوال و تعجب مسخره تر از طرف من ک باعث شد اون بشدت برنجه و بخواد بره یهویی وسط بحث. و من ک حس میکردم دلم واقعا داره میشکنه. سر چی؟ سر برداشت مسخره م و مهدی ک نمیفهمید حرفاش چه منظوری رو ب من میرسونه و سنگینه برام. هرچی
یه دل سیر با دوست دوران دانشگاهم (تنها دوستی که از اون دوران برام مونده) غیبت این شاخ های اینستارو کردم! قشنگ دلم پر بود باید یه جا بالا میاوردم نفرت و تجربه های دوران اینستا داشتن رو و چه خوب که رکسانا استارتشو زد و منم فرمون رو گرفتم دستم! 
درد سیاتیک های قبل این سوءتفاهم بود! فقط اونجا که عضلات سفت میشه و به عصب فشار میاره و باعث سوزش میشه :( 
چند وقته رکسانا (ساقی فیلم هام) اغفالم کرده بشینم کل فیلم های avengers که ساخته تیم marvel هستش رو ببینم امشب
نگاهش می‌کنم؛ چشمان آبی و سردش را می‌بینم که مسحورم کرده. به سختی ازش رو بر می‌گردانم و می‌گویم: «می‌دونی چیه که این‌قدر خاصت کرده؟»
جوابی نمی‌دهد، جز یک کلمه: «نمی‌دونم!»
انتظاری هم ندارم که بداند؛ خب، از زیبایی بی‌رحم و یخ‌زده انتظاری نیست که گرمای آتش فریفته شدن را درک کند.
دستان بلورین هم‌چون یخ‌‌اش را در دستانم می‌گیرم. به او می‌گویم: «زمستان‌جان من، دوستت دارم؛ با این‌که گرمای آتش روحم رو درک نمی‌کنی!»
پ.ن: این یه متن در وصف ع
هرحرفی رو همون لحظه که گفته میشه باید به دنبال شفاف سازیش بود که تکلیفش روشن بشه و پرونده اش بسته؛ نه که حرف هارو نگه داشت و تو ذهن بال و پرش داد و قضاوتش کرد و هزار جور سوءتفاهم دیگه که پیش اومد اونوقت تازه بخوای در موردش با طرفت صحبت کنی بعد انتظار هم داشته باشی رفتار های منطقی ببینی و همه چی نابود نشه! 
این درس بزرگی بود که تاوان به همون بزرگی هم بابتش دادم.
ولی عجیب با فهمیدن همین حس میکنم یه مرحله بزرگتر شدم! و هرگونه رشدی هم درد داره و الان
هرحرفی رو همون لحظه که گفته میشه باید به دنبال شفاف سازیش بود که تکلیفش روشن بشه و پرونده اش بسته؛ نه که حرف هارو نگه داشت و تو ذهن بال و پرش داد و قضاوتش کرد و هزار جور سوءتفاهم دیگه که پیش اومد اونوقت تازه بخوای در موردش با طرفت صحبت کنی بعد انتظار هم داشته باشی رفتار های منطقی ببینی و همه چی نابود نشه! 
این درس بزرگی بود که تاوان به همون بزرگی هم بابتش دادم.
ولی عجیب با فهمیدن همین حس میکنم یه مرحله بزرگتر شدم! و هرگونه رشدی هم درد داره و الان
هرحرفی رو همون لحظه که گفته میشه باید به دنبال شفاف سازیش بود که تکلیفش روشن بشه و پرونده اش بسته؛ نه که حرف هارو نگه داشت و تو ذهن بال و پرش داد و قضاوتش کرد و هزار جور سوءتفاهم دیگه که پیش اومد اونوقت تازه بخوای در موردش با طرفت صحبت کنی بعد انتظار هم داشته باشی رفتار های منطقی ببینی و همه چی نابود نشه! 
این درس بزرگی بود که تاوان به همون بزرگی هم بابتش دادم.
ولی عجیب با فهمیدن همین حس میکنم یه مرحله بزرگتر شدم! و هرگونه رشدی هم درد داره و الان
به نام خدای مهربون
چن وقته پیش یه ماجرایی پیش اومد که سه جبهه به وجود آورد
و من توی یکی از اون جبهه ها قرار گرفته بودم
امروز یکی دوماه از اون ماجرا گذشته 
هر کودوم از این جبهه ها فکر می کردن حق با اونهاست و بقیه رو مقصر میدونستند
در حالی که حقیقت این بود که هر سه جبهه دچار سوءتفاهم شده بودن
 
دیشب داشتم به این فکر میکردم که این وسط فقط خدا میدونست که چی پیش اومده 
 
یه لحظه به این فکر کردم خدا چه واکنشی نشون داده با دیدن این قضاوت های ما
و احساس ک
ابتدا متن زیبایی که این روزها در فضای مجازی دست به دست میشه رو بخونید:
"آلبر کامو:
خدا به انسان می گوید:
من خانه هستم ... ، در بزن.
با هم چای میخوریم و گپ میزنیم
تو سبُک میشوی ..و ..
و من نظرم را در مورد تو عوض میکنم
و کاری میکنم تا دلت گرم شود.
لازم نیست سر سجادۀ نماز باشی
می توانی همانطور که در حال چای خوردن هستی با من حرف بزنی
یا .. همانطور که در حال گوش دادن به موسیقی هستی
منهم از موزیک خوشم می آید
خودم به انسانها آموزش داده ام بنوازند،
به بعضی از آنه
فائزه(+) رو تصور کنید، توی آشپزخونه، درحالی که سعی می‌کنه صداش رو تغییر بده. من(_) نشستم این‌ور هال، و مامان روبروم نشسته.+سولویگ، زود باش، این دستور مامانته!
_یعنی الان تو مامانمی؟
+نه، فائزه مامانته!
_اگه تو نه فائزه‌ای نه مامانم، پس کی هستی؟
+من مامانتم. 
_یعنی فائزه‌ای؟
+نه‌فائزه نیستم، مامانتم. فائزه مامانت نیست. 
_(به مامان اشاره می‌کنم) پس این کسی که اینجا نشسته کیه؟
+منم!
فقط داشتم می‌خندیدم این‌قدر همه‌چی رو پیچوند به‌هم!
پ. ن. اون رو
حالا که سازمان سنجش اطلاعیه زده که نتایج رو چهارشنبه اعلام میکنه (که البته هم خودشون و هم ما میدونیم که سه شنبه شب نتایج رو سایته دی: ) ، بیاید حداقل خسرو رو بهتون معرفی کنم.
من بالاخره برای کارهای ویترایم پیج زدم و بذارین همینجا اعتراف کنم سخت تر از اون چیزیه که فکر میکردم. اسمش هم از نم نم تغییر پیدا کرد به خسرو دی: متاسفانه هر اسم دیگه ای که پیدا میکردم، یکی قبل از من اشغال کرده بود و این شد که بالاخره از بین هوشنگ، خسرو، جمشید و اسکندر، خسرو ر
پیش‌نوشت: از این به بعد شخصی‌نویسی‌هام بیشتر خواهد شد، لطفاً پیش از خوندن نوشته‌هام به تگ حرف‌هایی برای خودم پایین متن توجه کنید که وقت‌تون گرفته نشه. 
من کلاً به هر چیزی که قصدش را دارم، زُل نمی‌زنم. چشمم را در حوالی و حواشی‌ش می‌گردانم. من به‌طرزِ دردآوری، زجرآوری، انسان زودخسته‌شونده‌ای هستم. زود دل‌زده می‌شوم و با شتاب ده برابر گرانش به نقطه ملالِ هر پدیده یا رویدادی نزدیک می‌شوم. بیش و پیش از هر کام و التذاذی.
مدام توی فکر بودم
بنام خالق هستی
چرا باید رنج بکشیم؟ (دلیل سوم)
برای اینکه تاحدی بفهمیم «جهنم چه خبر است!» و از آن دوری کنیم
#چگونه_آسوده‌تر_زندگی_کنیم؟ج9
اگر جهنم را بفهمی؛ دیگر نیاز نیست با رنج و مشکلات به تو بفهمانند!
چرا مشکلات مؤمنین در دنیا بیشتر از دیگران است؟ راه کم‌شدن این مشکلات چیست؟
استغفار، غم را از بین می‌برد، بلاها را کم می‌کند و آرامش می‌آورد
گاهی رنج برای این است که خراب و فاسد نشویم، گاهی برای این است که خرابی‌های وجودمان درست شود
______________
#
ده دقیقه از ورودم به اتاق دکتر گذشته بود اما هنوز سرم را بالا نیاورده بودم که نگاهش کنم. هیچ کلمه ای هم بین مان رد و بدل نشده بود. عاقبت خانوم دکتر به حرف آمد و پرسید:_ چرا ساکتی؟ شروع کن، تو اومدی اینجا که حرف بزنی.همانطور که سرم پایین بود جواب دادم _چشم فقط میشه بگید چقدر وقت دارم؟ساعتش را نگاه کرد و عینکش را از صورتش گرفت و گفت:_راحت باش وقت زیاد داریم.صدای گرفته ام را با بدبختی صاف کردم و گفتم_آخه میدونید خانوم دکتر من واسه اینکه بتونم ببینمتو
قاطعیت در روابط چیست؟
قاطعیت یعنی نشان‌دادن صریح و محترمانه‌ی این‌که من چه کسی هستم، در چه موقعیتی قرار دارم و دوست دارم چگونه با من رفتار شود.
محور اصلی قاطعیت، توانایی "خودافشایی" یا آشکارکردن افکار، احساس‌ها، علائق و دیدگاه‌های خودم به دیگران است.
هر چه دو طرف رابطه بیشتر خود را برای دیگری به شکل مناسب افشا کند، هم کدورت‌ها در رابطه زودتر برطرف می‌شود و هم سوءتفاهم‌ها رفع می‌گردد.
خودافشایی یعنی گفتن چیزی درباره‌ی خود در رابطه. مث
نمیدونم چی شده !!! چرا به جای که نمیخواستم کشیده شدم  از همون اول خدا خدا میکردم شهر خودم برای ادامه خدمت سربازی نیوفتم ولی نمیدونم چی شد تا اینجا داشته باش . تو پادگان چند تا رفیق پیدا کرده بودم که همون چندتا بر عکس من بودن و میخواستن شهر خودشون خدمت کنن . برای یه سری ها هم شرایطی پدر ناجای ، پدر فوتی ، نامزدی بود که اگه کسی این شرایط رو داشت را داشت می افتاد شهر خودش ولی خوب بگذریم و تقسیم شدیم و همه به یگان های مربوطه خودمون معرفی شدیم . یکی راه
ترجمه صمد به «توپُر» سوءتفاهم برانگیز به نظر می رسد اما آن را می توان در جهت صحیح فهمید. اینکه بزرگان عرفان در تفسیر صمد آن را به معنای توپر گفته اند از کلمه مصمت اخذ شده و این ترجمه دلیل لغوی، قرآنی و روایی دارد. تأکید بر مصمت بودن برای بیان  رابطه خدا با خلق است. هیچ چیزی از خدا خارج نشده است یعنی همه چیزها مال خداست. نکته مهم این است لم یلد و لم یولد دو معنا دارد یکی اینکه خدا از غیر منزه است و دیگر اینکه همه چیز در مالکیت خداست و همه بنده او هس
یک عده هستند که حقیقت را تجربه کرده‌اند، اما زبانِ بیانِ آن را ندارند.
عده ای نیز هستند که حقیقت را تجربه نکرده‌اند، اما چرب زبانند  و می‌توانند با چشم بندیِ زبانی، دیگران را بفریبند و خود را عالم و عارف جا بزنند. کافی ست به عمقِ چشمانِ این اهل شعبده نگاه کنی، بی تردید، متوجه خواهی شد که آگاهی و روشنی هنوز دل و جانِ آنها را لمس نکرده است.
وقتی از خدا سخن میگویند، هیچ لطفی و لطافتی در کلامشان نیست.
وقتی درباره عشق سخن میگویند، به هیچ وجه اثری 
ظهر که کارم در دانشگاه تمام شد و داشتم برمی‌گشتم، متوجه شدم در مسیر دانشکده تا سردر دانشگاه، تمام چراغها روشن است. با خودم گفتم چقدر راحت با بی‌توجهی، بیت‌المال را حیف و میل می‌کنند. به سردر دانشگاه که رسیدم تصمیم گرفتم موضوع را به حراست درب دانشگاه بگویم. مامور حراست در جواب گفت که چراغها به خاطر تعمیرات روشن هستند، در واقع می‌خواهند بدانند کدام چراغها خراب است تا تعمیرشان کنند. بعد هم به خاطر تذکر و توجهم کلی تشکر کرد.
داشتم فکر می‌کرد
ظهر که کارم در دانشگاه تمام شد و داشتم برمی‌گشتم، متوجه شدم در مسیر دانشکده تا سردر دانشگاه، تمام چراغها روشن است. با خودم گفتم چقدر راحت با بی‌توجهی، بیت‌المال را حیف و میل می‌کنند. به سردر دانشگاه که رسیدم، موضوع را به حراست درب دانشگاه گفتم. مامور حراست گفت چراغها به خاطر تعمیرات روشن هستند، در واقع می‌خواهند بدانند کدام چراغها خراب است تا تعمیرشان کنند. بعد هم به خاطر تذکر و توجهم تشکر کرد.
داشتم فکر می‌کردم چقدر سوءتفاهم‌ها و بدب
ظهر که کارم در دانشگاه تمام شد و داشتم برمی‌گشتم، متوجه شدم در مسیر دانشکده تا سردر دانشگاه، تمام چراغها روشن است. با خودم گفتم چقدر راحت با بی‌توجهی، بیت‌المال را حیف و میل می‌کنند. به سردر دانشگاه که رسیدم، موضوع را به حراست درب دانشگاه گفتم. مامور حراست گفت چراغها به خاطر تعمیرات روشن هستند، در واقع می‌خواهند بدانند کدام چراغها خراب است تا تعمیرشان کنند. بعد هم به خاطر تذکر و توجهم تشکر کرد.
داشتم فکر می‌کردم چقدر سوءتفاهم‌ها و بدب
بیشتر مشکلات و بگومگوهایی و حتّی سوءتفاهم‌هایی که در زندگی مشترک و مخصوصاً در شروع زندگی بین زن و شوهر رخ می‌دهد قبل از آنکه محصول بی تجربگی باشد، محصول نادانی و ندانستن ابتدایی‌ترین مسائل در نحوه برخورد با همسرمان است.بله درست است خوب زندگی کردن بیشتر از آنکه به تجربه نیاز داشته باشد به آموزش و یادگیری نیاز دارد.امیرالمؤمنین‌علی(علیه‌السلام)«لایَسْتَغتَنِی الْعاقِلُ عَنِ المُشاوَرَةِ»(1)«انسان عاقل خود را بی نیاز از مشورت نمی‌بیند
جمله‌ای که مردها از شنیدن‌شان بیزارند
 


۰
اشتراک‌گذاری

فرض کنید همسرتان با پیش‌بند در حال شست‌وشوی ظروف است؛ شما به او می‌گویید که در این حالت چقدر بامزه به نظر می‌رسد. احتمالا پیش خودتان فکر می‌کنید با چنین اظهارنظری او را خوشحال می‌کنید، اما برداشت و تعبیر مردان از چنین تعاریفی معمولا خلاف آن چیزی است که فکر می‌کنید. این مطلب را به بررسی همین سوءتفاهم‌ها در زندگی زناشویی اختصاص داده‌ایم: شما را با اظهارنظرها و تعارفاتی آشنا خو
دانلود رایگان فیلم No Surrender 2018 با کیفیت BluRay 720p
پیش نمایش فیلم اضافه شد
نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد
کیفیت ۴۸۰p اضافه شد
کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد
منتشر کننده فایل: Film2Movieژانر : اکشن , تاریخی , مهیج
 
 ۶٫۱/۱۰ از ۸۸۳ رای
مدت زمان : ۱۱۵ دقیقهزبان : انگلیسیکیفیت : BluRay 720p فرمت : MKVانکودر : F2Mحجم : ۹۹۹ مگابایتمحصول : مصرستارگان : Scott Adkins, Amir Karara, Ghadah Abdulrazeq, Ahmed El Sakkaکارگردان : Peter Mimiلینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت‌های دیگر
خلاصه داستان :
تسلیم نشد
اشتباهات رایج در مورد آسانسور

دریافتحجم: 572 کیلوبایت
اشتباهات و سوءتفاهم های زیادی در مورد آسانسورها وجود دارد.
دلیل این اشتباهات آن است که اکثر قطعات آسانسور از  دید عموم پنهان است و در نتیجه آن مسافرین در مورد آسانسور تصورات اشتباه می نمایند.
در زیر به بخشی از این اشتباهات و واقعیت موجود اشاره می شود:
اشتباه-
 بسیاری از مردم تصور می کنند آسانسور فقط توسط یک سیم بکسل نگهداشته میشود و در صورت پاره شدن سقوط می کند.
واقعیت این است که آسانسورها
محبت شخصی و غیرشخصی
شاید تصور من و شما از عشق، همان چیزی باشد که پولس رسول توصیف کرده است. می توانیم در محبت شخصی و غیرشخصی، این خصایص را از خود نشان می دهیم. در عشق و محبت شخصی میتوان نسبت به افراد خانواده و خویشاوندان مهربانی و نرمش و ادب و عاطفه و تایید و تحسین و ملاحظه و ایثار نشان داد. عشق و محبت غیرشخصی، در اصل یعنی توانایی کنار آمدن با مردم، بدون دلبستگی شخصی و وابستگی عاطفی. برای آفرینش آگاهی و پرورش محبت غیرشخصی و نیکخواهی نسبت به همکا
سکانس اول:
دیشب دوست مهدی شیرینی پایان خدمتش رو داد و مهدی گفت اپلای کرده بره آمریکا و در ادامه کلی حسرت خورد از فرار نخبه ها و تعریف و تجمید از مزایا و شرایط اونور
سکانس دوم:
بحث کشیده شد به ناسا و اولین خانومی ک رکورد بیشترین حضور در فضا رو زده و مهدی از آرزوی همکاریش با ناسا گفت ضمن تاسف از این که در اونصورت باید دائم اونجا باشه
سکانس سوم:
نگرانی من از تمایل مهدی به مهاجرت دائمی و مطرح کردنش با اون به عنوان موضوع آتی و پیگیری بحث همون موقع توس
اون استاده بود که باهاش بحث و دعوا داشتم و نمره و این صوبتا
دیروز یه دعوای دیگه داشت باهام که این متن چی بود واسم فرستادی و رفتی این ور و اون ور پشت سر من حرف زدی و واقعا واست متاسفم که مثلا تو مذهبی هستی ولی نمیدونی نباید تهمت بزنی و ...
و من از اونجا که باید خودم رو کنترل کنم و حرص نخورم (چون هم قول دادم به یه بزرگواری که واسم خیلی ارزش دارند و هم به نفع اون بیماری نیست) عذرخواهی کردم و هیچی نگفتم
دیروز که با معاون آموزشی حرف زدم در مورد تغییر است
دیشب شیفت بودم. چون روز تعطیل بود سرویس نداشتیم. مرکز هم چند کیلومتر خارج شهره. فلذا از اون مواقع نادری بود که باید تاکسی می‌گرفتم. گرفتم و رفتم سر کوچه‌ش پیاده شدم. همون ورودی کوچه دیدم یه سگ پرسه می‌زنه. با تمام بیخیالی گفتم سگ به من چکار داره؟ در حالی‌که من اپسیلونی با سگ در ارتباط نبودم و اصلا اخلاقیاتش! رو نمی‌دونم. فقط شنیدم که اگه بترسی و فرار کنی حتما دنبالت می‌کنه. خلاصه تو اون برهوت که فقط کارخونه می بینی دور و برت و هیچ آدمی نه تنه
دلم می خواهد بنویسم اما نوشتن سخت شده است. 
دیشب یک پست نوشتم، زیادی غمگین شد، منتشرش نکردم. 
به موضوع دیگری برای نوشتن فکر کردم و بعد یادم افتاد که ممکن است باعث سوءتفاهم برای بعضی ها شود، ننوشتم. 
خواستم آن دو اتفاق قشنگ را توصیف کنم، دیدم الان زمان خوبی برای گفتنشان نیست. 
فکر کردم یک نظرسنجی درباره فلان موضوع بگذارم و بعد گفتم خب چه اهمیتی دارد که دیگران در این مورد چه فکری می کنند وقتی این خودم هستم که باید به شناخت برسم.
خواستم باقیماند
به مناسبت روز کارمند
 
برای شکستن تحریم شرکت در مراسم روز کارمند، سال گذشته پیشنهاد دادم جملاتی از امام خمینی (ه)، مقام معظم رهبری، شهید بهشتی و متفکران انقلابی -که از رسانه ملی پخش شده- را در این مراسم بخوانم امّا در جواب گفتند «دیر پیشنهاد دادی، ستاد مراسم جلسه هایش برگزار شده، درضمن باید متن جملات را هم جهت بررسی، پیوست درخواستت کنی»
سال جاری زودتر دست به کار شدم که بعد از تشکیل جلسات ستاد نکوداشت مقام شامخ کارمند، گفتند «امسال اصلاً سخن
 
سازمان جهانی مهاجرت یک فستیوال جهانی فیلم برگزار می‌کند با موضوع مهاجرت و مهاجران. همین جوری داشتم به فیلم‌های سال 2018 آن نگاه می‌کردم. انتظار داشتم یکی دو تا فیلم از ایران حتماً ببینم. هم در مورد ایرانیان جلای وطن کرده و هم در مورد مهاجران حاضر در کشور ایران. از آن موضوعات است که ایران در سطح جهان قصه‌ها دارد برای گفتن و روایت کردن.
و یافتم. یک فیلم ایرانی یافتم. اسمش سوئدی بود ولی: Lögndagen. از گوگل که پرسیدم گفت معنی اسمش می‌شود دروغ روز. یک
پاورپوینت هوش هیجانی,نشانه ها و راههای تقویت آن فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 76حجم فایل: 257قیمت: 6000 تومانبخشی از متن:علی رغم اهمیت هوش هیجانی، ماهیت ناملموس آن باعث شده که برایمان بسیار دشوار شود که بدانیم چقدر از آن را داریم و اگر هوش هیجانیمان کم است، چه کاری می توانیم برای بهبودش انجام دهیم. تست های تأئید شده علمی وجود دارد که شما می توانید انجام دهید تا هوش هیجانی خود را اندازه بگیرید. متأسفانه تست های با کیفیت هو
طلسم تئاتر رفتن من بالاخره شکسته شد و امشب به یک نمایش تئاتر رفتم به نام نیمه تاریک ماه. امروز صبح به صورت خیلی اتفاقی از طریق اینستاگرام و پیج خانم المیرا دهقانی تبلیغ نمایش تئاتر رو دیدم که از امشب اجرا میشه.
داستان راجع به دوستانی هست که یک شب را در منزل یکی از دوستان‌شون قرار می‌گذارند تا کنار هم باشند و ماه گرفتگی را با دستگاه تلسکوپ تماشا کنند. وقوع ماه‌گرفتی تنها یک دلیل برای گرد هم آمدن این افراد هست؛ ولی به کار بردن آن در داستان طعن
بیایید خودمان را فریب ندهیم؛ همۀ ما حداقل یک بار تا کنون، در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، توؤیتر یا اینستاگرام، دست به کامنت برده و -حتی نه با بی ادبی- با فرد دیگری که اصلاً نمی‌شناخته‌ایم، بحث و جدل کرده‌ایم. خصوصاً اگر موضوع، از آن موضوع‌های داغ مجازی باشد: از جدال میان هواداران کیروش و برانکو بگیرید تا حرام اعلام شدن حج دوباره، توسط مفتی اعظم لیبی. اکنون پژوهش‌ها ثابت کرده‌اند که مغز انسان، در مواجهه با یک دیدگاه در دو فضا، فضای حقی
"اتاق تاریک" فیلمی به کارگردانی روح الله حجازی، با بازی ساعد سهیلی و ساره بیات، مهمون تعطیلات اخیر ما بود. فیلمی اجتماعی، با موضوع اصلی آزار جنسی کودکان، که تقریباً خوش ساخت بود. جدای از تکنیک های سینمایی که سررشته ای ازشون ندارم، تشخیص فیلم خوب و بد فقط از حس خوب یا بدیه که ازش می گیرم. فیلم هایی بودن که با دیدنشون بغض کردم، و بعضی صحنه ها واقعاً اشکمو در آورده، فیلم هایی هم بوده (برخلاف تعریف و تمجیدهای زیاد) زیاد به دلم ننشسته. علی ایحال منظ
تعریف ارتباط موثر
برای تعریف ارتباط موثر ابتدا به تعریف ارتباط می پردازیم. ارتباط فرآیندی است، که در آن تبادل اطلاعات، افکار و احساسات بین مردم از طریق صحبت کردن، نوشتن و یا زبان بدن صورت می گیرد. ارتباط موثر زمانی رخ می دهد که، مطلب انتقال داده شده از سمت طرف دریافت کننده درک شده باشد. اهداف ارتباط موثر شامل ایجاد یک درک مشترک، تغییر رفتار و کسب اطلاعات می باشد.
 
اجزاء ارتباط موثرارتباط موثر با رمزگذاری و مهارت انتقال درست پیام در یک مسیر
به نظر من این‌که مسئله‌ای را جوری بیان کنی که بتوانی صددرصدِ منظورت را منتقل کنی و هیچ‌کس هم دچار سوءتفاهم نشود هنر بزرگی است. ولی فکر می‌کنم چنین چیزی هیچ وقت محقق نمی‌شود یا دست‌کم من چنین هنری ندارم. همیشه یک جای کار می‌لنگد. اما با وجود همه‌ی این‌ها باید گفت.با توجه به پست قبل و نظراتی که دریافت کردم، چیزی ذهنم را درگیر کرده که البته ارتباط چندانی با سوال پست قبل ندارد.این‌که در پزشکی همه‌ی تمرکز ما روی درمان است. درمان، به هر قیمتی
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اندازه گیری هوش هیجانی به خاطر ماهیت غیر قابل لمسی که دارد، می تواند دشوار باشد. دانشمندان داده هایی از بیش از یک میلیون نفر که مورد آزمایش قرار گرفته بودند را بررسی کردند تا رفتارهایی را شناسایی کنند که نشانه هایی حتمی از داشتن هوش هیجانی بالاست.
 
نشانه‌های هوش هیجانی بالا چیست؟
زمانی که هوش هیجانی برای اولین بین مردم شناخته شد، به عنوان پیوند گمشده در یافته ای عجیب عمل کرد: کسانی که آی کیو مت
بالاخره آقانسیم‌طالب هم دهنِ مبارک رو گشودن و با جملاتی موجز احمق‌هایی که به هراری رفرنس میدن رو شستن و گذاشتن کنار.
با MahdiNews از عطسه و سرفه نسیم‌طالب هم بی‌خبر نمونید.
پ.ن: هرشب یادم میاد چقدر ما کوچیک و بی‌اهمیتیم. وقتی چنددقیقه‌ای شروع می‌کنم به چرخیدن توی بلاگ‌های به‌روزشده، توی چنل‌های شخصی آدمایی که نمی‌شناسم؛ و با خودم میگم، خدایا، چقدر با پیشفرض مهم‌بودن زر می‌زنن، یک آن به خودم میام و می‌بینم ما از دور هیچی نیستیم. سرسام‌ا
هروقت دعوامون میشه میگه ببین! ما الان زن و شوهر نیستیم ک! هنوز قراردادی بین ما نیست پس شرایط فرق میکنه
چرا نمیفهمه با این حرفش چقدر داره منو آزار میده؟ چرا فکر نمیکنه ک درهرحال توی ی رابطه هستیم.اگر این رابطه فراتر از شناخت نیست پس غلط میکنی قربون صدقه من میری و میگی اسمت تو قلب من هست و تو قلب تو نشون گذاشتم و صد تا کوفت و زهرمار دیگه!
چطور وقت خوشی ما ب هم متعهدیم و قلبا مزدوج ولی وقت دعوا رابطه رسمی نداریم؟؟
با ی اشتباه کوچیک من ببین چ آتیشی ب
دوست داشتن آخرین داشته ی آدمی ست..
سیدعلی صالحی
-----------------------------------
گاهی اوقات آدم باید
بماند تا ثابت کند عاشق واقعی است و گاهی هم آدم باید برود تا واقعا یک
عاشق واقعی بماند  و این دومی چند هزار بار سخت تر از اولی ست..

احمد دستاران ممقانی
-----------------------------------
رفتنت ماندنی و با ارزش می شود، وقتی که باید بروی; بروی .. و ماندنت پوچ و بی فایده است، وقتی که نباید بمانی، بمانی ...

آنا گاوالدا
-----------------------------------

زنهارو با اسلحه بکش ولی بهشون عشق تعارف
این روایت از #امام_علی (ع) را چگونه شنیده بودید: خلخال از پای زن یهودی به ناحق غارت شده و آدم از شنیدن این غصه اگر دق کند، حق دارد. ‌در روایت اصلی، غصه، غصه‌ی بی‌غیرتی مردمان آن سرزمین دربرابر
ظلم است درحالیکه مردان آن سرزمین، با کمترین مقاومت، سپاهیان معاویه را بدرقه کرده و دربرابر تعدی به زنانشان، به التماس و اظهار عجز افتادند. متفاوت است نه؟ و این درحالی‌است که در روایت عام، غصه‌ی تعدی ناحق به یک زن یهودی برجسته می‌شود. هردو جان‌کاه‌ا
این روایت از امام علی (ع) را چگونه شنیده بودید: خلخال از پای زن یهودی به ناحق غارت شده و آدم از شنیدن این غصه اگر دق کند، حق دارد. ‌در روایت اصلی، غصه، غصه‌ی بی‌غیرتی مردمان آن سرزمین دربرابر ظلم است درحالیکه مردان آن سرزمین، با کمترین مقاومت، سپاهیان معاویه را بدرقه کرده و دربرابر تعدی به زنانشان، به التماس و اظهار عجز افتادند. متفاوت است نه؟ و این درحالی‌است که در روایت عام، غصه‌ی تعدی ناحق به یک زن یهودی برجسته می‌شود. هردو جان‌کاه‌ان
این جمله را که سرتیتر این مطلب گذاشته ام چند جورمی شود خواند؟
1.جایی که می خواهی بنویسی یک زخم است، ننویس!
2. جایی که باید بنویسی یک زخم است. با نوشتن تو التیام می یباید.
3.وقتی زخمی می شوی باید بنویسی. 
4. جایی که نوشته ایی، از نوشتن زخم شده است، نوشتن باعث زخم است.
...
چند جمله ی دیگر می شود در تعبیر و تفسیر همین یک جمله نوشت؟ این یک جمله ی کاملا اتفاقی و بی هدف بود که به ذهنم رسید. و جالب اینکه در لحظه ی نوشتن هیچ کدام از این معانی در ذهنم نبود و از طر
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از حرف‌های شب گذشته من سوءبرداشت شده؛ چراکه من با پرسپولیس قرارداد دارم و دوست دارم اینجا بمانم چون پرسپولیس را با قلبم انتخاب کردم.

 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
مهدی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خوش بحال کسی که آزاد و بی‌غم است و به احدی بدهکاری ندارد، حتی خودش، حتی غریبه‌ها و آشناهای خیلی خیلی دور. وارد بدهکاری به جهان و موجوداتش نمی‌شوم که بحث را بیخود تئوری و تخیلی نکنم. 
اینجا از یکنفر صحبت میکنم، با حساب خودم از دو نفر. یکعدد هم‌دوره‌ی دانشگاه به نام اعظم که مختصات زمانی مکانی شهری کشوری اقتصادی خانوادگیش به من بسیار نزدیک است. این نه که تصور کنید چنین نزدبکی‌ای فقط موقتی و در مقطع خاصی از زندگی بوده. خیر. از زمان کنکور کارشن
دو سه سال پیش، محمدحسین شده بود مسئول یک اردو برای جماعتی از دانشجوهای دانشگاه تهران. همین ورودی‌های بزرگوار جدید که نشاط جوانی از سروکولشان بالا می‌رود! چندتا اتوبوس دانشجوی تازه‌وارد را سپرده‌بودند دستش و همه‌ی کارهای اردو را هم باید رسیدگی می‌کرد. این را بعد از سفرش فهمیدم، وقتی که با دوستان دور هم جمع شده بودیم و گپ می‌زدیم. محمدحسین -که فکر کنم پیش از آن تجربه‌ی چنین کاری را در این حد و اندازه نداشت- هی از پیچیدگی و سختی کارها و هما
دو سه سال پیش، محمدحسین شده بود مسئول یک اردو برای جماعتی از دانشجوهای دانشگاه تهران. همین ورودی‌های بزرگوار جدید که نشاط جوانی از سروکولشان بالا می‌رود! چندتا اتوبوس دانشجوی تازه‌وارد را سپرده‌بودند دستش و همه‌ی کارهای اردو را هم باید رسیدگی می‌کرد. این را بعد از سفرش فهمیدم، وقتی که با دوستان دور هم جمع شده بودیم و گپ می‌زدیم. محمدحسین -که فکر کنم پیش از آن تجربه‌ی چنین کاری را در این حد و اندازه نداشت- هی از پیچیدگی و سختی کارها و هما
طبعا همهٔ ما بیش و پیش از این که نویسنده باشیم، خواننده‌ایم. من همیشه موجود پرهیاهویی بوده‌ام و همه‌جا، از سرکلاس‌های مختلف در مقاطع تحصیلی متفاوت تا مجموعه‌هایی که با آن‌ها کار می‌کردم و جمع‌های دوستانه و همین فضای وبلاگ، کلا موجود ساکتی نبوده‌ام. معمولا ترس یا نگرانی خاصی از قضاوت بقیه ندارم و آن‌چه که باید بگویم را می‌گویم؛ خوبی‌اش این است که حرف مهم ناگفته‌ای توی دلت نمی‌ماند و بدی‌اش این که زیاد حرف زدن، احتمال خطا و اشتباه ر
هیچ ازدواج و یا رابطۀ زناشویی‌ در این دنیا بی‌مشکل و آرام نیست، و یا امکان ندارد که پستی و بلندی‌های زندگی را تجربه نکند. مقولۀ ازدواج هم مثل تمام مقوله‌های دیگر، دو رو دارد، اوقات خوش و اوقات تلخ.
 
دلایل زیادی ممکن است زوج‌ها را از یکدیگر دور کند تا باعث شود که مثل دو غریبه با هم رفتار کنند یا تصمیم به جدایی بگیرند. این مسائل می‌توانند شامل بی‌عفتی، کج‌فهمی، بی‌اعتمادی، مشکلات مالی، دخالت خانواده‌ها یا غیره باشد. هر چه که هست، نمی‌تو
تحقیق های فراوانی در رابطه با عوامل موثر بر رضایت زناشویی و تعارضات زناشویی صورت گرفته است .
در این تحقیق عوامل گوناگونی به عنوان مداخلات موثر بر رضایت زناشویی شناسایی شده است که بعضی از این عوامل شامل موارد زیر خواهد شد:
۱. سن ازدواج.
۲. مدت ازدواج.
۳. فرزندان.
۴. تناسب داشتن تحصیلی.
۵. مسائل عددی.
۶. مسئله های جنسی.
۷. اقوام و آشنایان.
۸. اعتقادات مذهبی
۹. خصوصیات شخصیتی.
۱۰. توانایی درک کردن همسر.
۱۱. توانایی های ارتباطی.
۱۲. اوقات فراغت و تعهد.
عو
دردسرسازترین مشکل در تجارت آنلاین عدم فهم مشترک در مفاهیمی مثل خرید بک لینک است. اینکه قرار است چه خدماتی دریافت کنید و پول چه چیزی را بپردازید. عدم درک درست، باعث می‌شود برخی، انتظارات بی‌جا و بعضا عجیبی از خرید بک لینک داشته باشند و از موضع خود کوتاه نیایند. بالاخره روزی باید کسی برای روشن کردن این مفاهیم قدم پیش بگذارد و سوءتفاهم‌ها را برطرف کند. گفتم چرا این شخص من نباشم؟ باید تجارب خود را در معرض نقد قرار دهم تا با چکش‌کاری به آنچه مطل
فریدریش نیچه نظر مبثتی به نظریۀ فرگشت داروین ندارد. در روزگار نیچه مدت زیادی از ارایۀ نظریۀ داروین نمی‌گذشت، و زمانی که مثلاً نیچه در کتاب غروب بتان (به سال 1889) درباره نظریه داروین می‌نویسد، حدود 30 سال از ارایه نظریۀ او گذشته، و هنوز خیلی از بحث‌ها و جریح ‌و تعدیل‌ها در آن صورت نگرفته است. اما نقدی که نیچه بر نظریه داروین وارد می‌کند، چندان به جزئیات آن مربوط نمی‌شود و گزاره‌ای از کلیت آن را نشانه رفته است که هنوز هم به قوت خود باقی است. ن
راه‌های‌تبدیل رابطه به عشق دوطرفه!!
شاید همه ما به قدر کافی خوش شانس نباشیم تا کسی که عاشقش هستیم ، نیز عاشق ما باشد، اما این موضوع نباید ما را مایوس کند چرا که بسیاری مواقع عدم علاقه طرف مقابل شاید بدلیل عدم شناخت کافی یا یک سوءتفاهم باشد، بنابراین می‌توان با یک راهکار درست این مسئله را حل کرد. اما برای تبدیل عشق یک طرفه به رابطه متقابل و دو طرفه باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که هر قدم اشتباه ممکن است او را از شما دورتر و دورتر کند، پس د
... إِنْ کَانَ قَمِیصُهُ قُدَّ مِنْ قُبُلٍ فَصَدَقَتْ وَهُوَ مِنَ الْکَاذِبِینَ ٢٦
...اگر پیراهن یوسف از جلو پاره شده، بانو راست می گوید و یوسف دروغگوست. (۲۶)
 
وَإِنْ کَانَ قَمِیصُهُ قُدَّ مِنْ دُبُرٍ فَکَذَبَتْ وَهُوَ مِنَ الصَّادِقِینَ ٢٧
و اگر پیراهنش از پشت پاره شده، بانو دروغ می گوید و یوسف راستگوست. (۲۷)
 
این بنده خدا همون دانشجوی بسیار محترم من هستند که چندوقت پیش نوشتم آی دی من رو تو آسانسور جلوی استادم گرفت و دیشب گفتم که دارم حدود
#یادداشت_1


 

دیگر دیریست که پوچی و پوکی
ادعای توان عملکردی سازمان منطقه‌ی آزاد اروند در تمامی حوزه ها‌ی توسعه و پیشرفت
منطقه‌ای، دست کم به خودِ ساکنان خطه‌ی رنجور و زخمی اروند به اثبات رسیده است و
مدت‌هاست از بازماندگان امیدوار به اثربخشی ساختار و سازمان فعلی در گفتار و
نوشتار فضای رسانه‌ای منطقه اثری به چشم نمی‌خورد، مگر اوقاتی خاص، از جمله موسم
انتخابات و از سوی اشخاصی عمدتاً سیاسی و با اغراض (امراض) سیاسی که خب بماند بحثش.


 

موضوع
از یه جایی حس میکنم بعضی از اتفاقاتی که تو زندگیم میفتن دارن کم کم تکراری میشن. هر مساله ای پیش میاد، اولش کمی تعجب میکنم و حس میکنم با یه چالش جدید رو به رو شدم، ولی کمی که داستان جلو میره ناخودآگاه مشابه اون اتفاق رو تو گذشته ام پیدا میکنم. حتی گذشته های خیلی دور... و در کمال ناباوری میبینم حتی جزئیات داستان هم تغییر نکرده! حس میکنم شاید لازمه گاهی این اتفاقات بیفته تا زندگی بیش از حد تحمل هم غیر قابل پیش بینی نباشه...
***
تا قبل از 6 سالگی تقریبا
هنگام رفتار با همسر حامله لازم است نکاتی را در نظر بگیرید. دگرگونی ها هورمونی و نگرانی‌های مرتبط با بارداری می‌تواند تغییرات خلقی در زن آبستن ایجاد کند و دربایستن بیشتری به پشتیبانی و توجه شما دارد.یکی از هیجان انگیز‌ترین تجربیات یک زوج، انتظار برای تولد کودکشان است. این تجربه در عین شیرینی می‌تواند بحران برانگیز باشد؛ چرا که دوران بارداری با تغییرات جسمانی، هورمونی و عاطفی به اتفاق است. اما اگر روشی صحیح در پیش بگیرید، بارداری می‌توا
برای تولدم می‌نویسم.
که دیروز بود.
 
اکنون من هجده سال و یک روز دارم. در این لحظه از زندگی، همه‌چیز دشوار بنظر می‌رسد. نمی‌دانم در زندگی باید تمرکزم را بر چه بگذارم. بر ارتباط با آدم‌ها یا کشف پاسخ‌های عمیق یا کمک کردن در لحظه و یا کمک کردن برای نسلِ جدید ... و مطمئناً همۀ ما می‌دانیم که زندگی ترکیبی از این‌هاست بلی... اما با این‌حال ما خواسته و ناخواسته تصمیم می‌گیریم که به یکی از این حوزه‌ها بیشتر بچسبیم و خودمان را در آن وجه از زندگی غوطه
۶ انتقاد مخرب درونی و نحوه غلبه بر آنها:
 
در سال ۱۹۹۸، محققان دانشگاه اوهایو با دستاورد تازه‌شان سروصدای زیادی در محافل روانشناسی به راه انداختند. در این سال، آنها موفق به اثبات نظریهٔ «سوگیری منفی‌نگر» شدند. طبق این نظریه، مغز انسان در واکنش به افکار منفی بیشتر تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد تا افکار مثبت. به بیان بهتر، وقتی خبر بدی می‌شنویم، فعالیت الکتریکی و واکنش امواج مغزی به‌مراتب بیشتر و شدیدتر است (در مقایسه با افکار و خبرهای خوب و
«تذکرهٔ اندوهگینان» نوشتهٔ «حسام‌الدین مطهری» را نشر اسم در بهار ۱۳۹۶ برای اولین بار منتشر کرده است. صفحه‌آرایی، طراحی جلد و انتخاب جنس کاغذ برای این کتاب اولین چیزی است که مخاطب را جذب خودش می‌کند. طراحی جلد کتاب به مانند کتب خطی قدیمی، جنس کاغذ شبیه به کاغذ کاهی، و صفحه‌آرایی کتاب بسیار چشم‌نواز است. شروع کتاب با دو جملهٔ کوتاه از نویسنده همراه است: «تاریخ دروغی‌ست در لباس حقیقت. و داستان سراپا دروغِ پر از راستی‌ست.» این جمله بسیار شب
برقراری یک ارتباط خوب با دیگران هنر است و استفاده از آن برای پیشبرد اهداف، یک علم! نحوه برخورد با بیمار، تأثیر بسیار زیادی روی برند شما و جذب بیمار دارد. هیچ‌چیز مانند یک مکالمه‌ی دلنشین نمی‌تواند رضایت بیماران را در طولانی مدت حفظ کند.
زمانی که شما با ملاحظه و استفاده از روش خاصی اطلاعات را به بیمار منتقل می‌کنید (یا از آن‌ها فیدبک می‌گیرید!)، بازدهی بسیار بهتری را در روند درمان مشاهده خواهید کرد. مطمئن باشید 
با این اوصاف، سوال اصلی ای
برنامه
گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران تقدیم میکند.
*************************************
به افق آفتاب
***************************************
به نام ِ خدایی که بیشتر از همه گذشت و چشم پوشی میکنهخدایی که دوست داره همه بنده هاش اهل ِ گذشت و چشم پوشی باشن**************************************** با عرض ِ سلام و وقت بخیر در اوقاتی آسمانی با زمزمه نام و یاد ِ خدا  ، همراه ِ دقایق ِ شما هستیم*************************************** ما با شما هستیم در لحظاتی که شاید ، از کسی یا چیزی دلخور و آزرده خاطر باشین.
*************************
  بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: از مهاجمان تیم هم بپرسید، اگر من کنارشان بازی کنم بیشتر گل می‌زنند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، اسم شناسنامه‌ای او «علی‌اصغر» است اما همه در تیم نساجی «نوید» صدایش می‌زنند.
هافبک تکنیکی و دریبل‌زنی که در کنار توانایی فنی بی‌بدیلش یک فوتبالیست متعهد و خوش‌اخلاق است.
بازیکنی که همواره در رختکن و قبل از ورود به زمین مسابقه، د
آمادگی برای یک نشست معاملاتی: 4 سوال اصلی
یک معامله‌گر خوب، با کمک تحلیل تکنیکال لحظه ای دستیار فارکس حرفه ای کاملا رابطه‌ی بینِ آماده شدن برای یک نشست معاملاتی و موجودیِ حسابِ معاملاتی پس از به پایان رسیدن نشست را می‌داند. کیفیت تراکنش‌ها به این بستگی دارد که شما تا چه مقدار شرایط بازار را تحلیل کرده‌اید.
برای
افتتاح حساب در بروکر فارکس تایم  fxtmاینجا را کلیک کنید.
مطمئنا موافق هستید که یک فرد زمانی که در تاریکی است، با احتیاط و تردید
شایعات در دنیای بازی‌های ویدئویی نقش پررنگی دارند. بعضی از آنها بسیار مهم و پرحاشیه هستند و برخی نیز جنبه‌ی شوخی دارند؛ اما به هیچ‌وجه نمی‌توان نقش آنها و تاثیری که روی مخاطبان می‌گذارند را نادیده گرفت. با ۸ شایعه غیر واقعی بازی GTA همراه باشید.
 
وقتی یک شایعه منتشر می‌شود، کمتر کسی به غیرواقعی بودن آن فکر می‌کند، اما حقیقت این است که در بیشتر موارد، شایعه‌ها واقعیت ندارند و نباید به آنها توجه شود. در این مقاله نیز ما به شایعاتی می‌پردا
در ادامه گفت‌و‌گو با بلاگرها، این‌بار پری بدون تعارف به سوالاتمون جواب داد، پری که با اسم هلما توی وبلاگ سکوت من، صدای تو می‌نویسه و طبق اون نوشته‌ی زیر اسم وبلاگش، فکر کنم دنبال خوبی و مهربونی بوده که خودش هم اینقدر خوب و مهربون شده چون معتقده که: هر چیز که در جستن آنی، آنی!
پری صالحی که 28 بهمن سال 72 در استان آذربایجان شرقی به دنیا اومد تا آخرین فرزند یه خانواده پرجمعیت باشه، به قول خودش به شدت خانواده‌دوست و باباییه. تحصیلاتش کارشناسی ت
 
سئو و بهینه سازی برای موتوهای جستجو می تواند برای هر کسب و کاری درد سر ساز  و مشکل ساز باشد، 
کارآفرینان وب در مورد سئو بسیار بحث کرده و جستجوها و مطالعات زیادی در مورد آن انجام می‌دهند. با توجه به میزان اهمیت سئو برای کسب‌وکارتان، باید هم مباحثات زیادی روی آن انجام بگیرد.
اما موردی که معماگونه است، میزان داستان‌های جعلی و سوءتفاهم‌هایی است که در مورد سئو جریان دارند. منظورم این است که همه‌ی ما می‌خواهیم سئو به‌درستی انجام بگیرد، پس ب
        بچگی   تا  یبچارگی            بقلم        شهروز براری صیقلانی      شین براری‌
نمیدانم خارج از خوشبختی های کودکانه چه چیزایی در انتظارم است نمیدانم آینده‌ی من زیبا و یا وحشت انگیز خواهد شد!..
تراژدی چیزیه که آدمها رو شکل میده، البته برخی از افراد رو. و رویا چیزیه که آدمها رو برای ادامه‌ی مسیر سخت و صعب‌ العبورِ زندگی تشویق میکنه. هر درام با یه رویا آغاز میشه، اینها چیزهایی بود که باباحمید سالها قبل وقتی که فقط شش سالم بود بهم گفت. اون دا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها