نتایج جستجو برای عبارت :

دستور تهیه مربای گل گاو زبان

دانلود پاورپوینت دستور زبان فارسی
فرمت فایل: پاورپوینت pptx
تعداد اسلایدها: 231 اسلاید
حجم فایل: 983 کیلوبایت
هر زبانی قواعد مخصوصی را دارد که به آن قواعد در زبانهای مختلف نامی نهاده اند و در زبان فارسی به آن دستور زبان یا به اختصار دستور گویند.برای سخن گفتن یا نوشتن نیازی به آموختن قواعد و نظام زبان نیست امّا دستور زبان کمک می کند تا بهتر بگوییم یا بنویسم و جمله های درست را از نادرست باز شناسیم .دستور زبان حاضر به ارزش (2) واحد دستور (1) محسوب می شو
✨﷽✨ ✍روزی حاکمی به وزیرش گفت: امروز بگو بهترین قسمت گوسفند را برایم کباب کنند و بیاورند.
وزیر دستور داد خوراک زبان آوردند. چند روز بعد حاکم به وزیر گفت: امروز میخواهم بدترین قسمت گوسفند را برایم بیاوری و وزیر دستور داد باز هم خوراک زبان آوردند.
حاکم با تعجب گفت: یک روز از تو بهترین خواستم و یک روز بدترین هر دو روز را زبان برایم آوردی چرا؟؟؟ وزیر گفت: "قربان بهترین دوست برای انسان زبان اوست و بدترین دشمن نیز باز هم زبان اوست"
قدر 4 چیز را پیش از
روزی حاکمی به وزیرش گفت:امروز بگو بهترین قسمت گوسفند را برایم کباب کنند و بیاورند.
وزیر دستور داد خوراک زبان آوردند.چند روز بعد حاکم به وزیر گفت:امروز میخواهم بدترین قسمت گوسفند را برایم بیاوری و وزیر دستور داد باز هم خوراک زبان آوردند.حاکم با تعجب گفت:یک روز از تو بهترین خواستم و یک روز بدترین هر دو روز را زبان برایم آوردی چرا؟؟؟وزیر گفت: "قربان بهترین دوست برای انسان زبان اوست و بدترین دشمن نیز باز هم زبان اوست"  
قدر 4 چیز را پیش از از دست
زبان اشاره
نظام قراردادیِ خاص منظم وپیشرفتهٔ زبانی است که برای انتقال معنا،به‌جای الگوهای صوتی یا نوشتاری در زبان، از الگوهای علائم دیداری (ترکیب هم‌زمانِ شکل، جهتوحرکت دستان، بازوها یا بدن و حالات صورت برای بیان سلیس افکار گوینده) در یک کلمه اشاره استفاده می‌کند.این نوع زبان اشاره ممکن است متنوع باشد؛ اما امروزه یک زبان اشارهٔ بین‌المللی در سطح جهان قرارداد شده‌است که البته در هر منطقه، عناصر بومیِ زبان نیز به آن افزوده می‌شود.
سطح A1 زبان ایتالیایی را با کمترین هزینه خودآموز نمائید. در واقع با تهیه این جزوه تمام نکات مرتبط با دستور زبان ایتالیایی در سطح A1 زبان ایتالیایی همراه خود داشته باشید. مناسب حتی برای زبان آموزانی که قصد آمادگی شرکت در دوره های اسپرسو سطح A1 دارند.
سطح A1 زبان ایتالیایی را با کمترین هزینه خودآموز نمائید. در واقع با تهیه این جزوه تمام نکات مرتبط با دستور زبان ایتالیایی در سطح A1 زبان ایتالیایی همراه خود داشته باشید. مناسب حتی برای زبان آموزانی که قصد آمادگی شرکت در دوره های اسپرسو سطح A1 دارند.
دانلود جزوه ی گرامر و دستور زبان انگلیسی ویژه کنکورpdf
عنوان:دانلود جزوه ی گرامر و دستور زبان انگلیسی ویژه کنکورpdf حجم فایل:1.85مگابایت کیفیت فایل:عالی نوع فایل:pdf تعداد صفحات:69صفحه نمونه تصاویری از جزوه یگرامر و دستور زبان انگلیسی ویژه کنکور: ...
دریافت فایل
انگلیسی باستان (Ænglisc) زبانی است که مردم سرزمین انگلستان در سال‌های ۴۵۰ تا ۱۱۰۰ بدان سخن می‌گفته‌اند. انگلیسی باستان با زبان کنونی انگلیسی تفاوت بسیار دارد. این زبان لغت‌های با ریشهٔ ژرمانیک زیادی را در خود نهفته دارد. این زبان از لحاظ دستور زبان مشکل‌تر از زبان کنونی بوده و بیشتر به زبان آلمانی نزدیک بوده‌است.
این زبان به آرامی تبدیل به انگلیسی میانه شده‌است.
معمولاً تاریخ زبان انگلیسی را به سه دوره تقسیم می‌کنند:
انگلیسی باستان
۰English زبان آلمانی هند و اروپایی منشاء در انگلستان است که ریشه های خود را در زبان های شمال اروپا (سرزمین اصلی از زوایای ، Saxons و فریزی) که واژگان غنی شده بود و نحو و دستور زبان توسط انگلیسی-نورمن فرانسه تغییر [توجه 1] ، به ارمغان آورد توسط Normans ، و سپس توسط فرانسوی با Plantagenêt. زبان انگلیسی است بنابراین از حدود 60-70 درصد از کلمات از نورمن و منشاء فرانسه تشکیل شده است. زبان انگلیسی نیز به شدت توسط زبان های رومنس ، به خصوص استفاده از الفبای لاتین و همچنی
۱- به خاطر بسپارید که نیازی نیست در حد یک پروفسور یا محقق به گرامر زبان چینی مسلط شوید!در واقع، قوانین اصلی گرامر خیلی محدود هستند.
اگر می خواهید تمام قوانین گرامری را یک به یک در دریایی از کتاب های درسی بیاموزید، باید بدانید که متأسفانه هرگز یادگیری را تمام نمی کنید. اما هرگز فراموش نکنید که هدف شما از یادگیری دستور زبان، درک جمله و مقاله است، نه خود دستور زبان.به یاد داشته باشید که افراد معمولاً اطلاعات کمی در مورد قواعد و گرامر زبان مادری
طراحان با تجربه، از کاربرد این دستور اطلاع دارند، اما معمولا تازه کارها، از این دستور !important در CSS بی اطلاع هستند و تعجب می کنند. با افزودن دستور !important به انتهای دستور css تان، اولویت دستور مورد نظر را نسبت به دستورات دیگر که با آن در تضاد هستند، افزایش می دهید.در کد زیر، رنگ زمینه، به دلیل وجود !important آبی خواهد بود (و نه قرمز)
.page {
background-color: blue !important;
background-color: red;
}
کاربرد روش فوق وقتی است که شما یک css rule می نویسید، اما متوجه می شوید که هیچ تاثیری
 دانلود کتاب دستور زبان فارسی پنج استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب زبان فارسی اثر حمزه نصراللهی - فیدیبوfidibo.com › book › 71264-کتاب-ز... Translate this page Rating: 4.5 - ‎27 votes خرید و دانلود کتاب زبان فارسی اثر حمزه نصراللهی از مهروماه نو. ... و خلاصه، تو رو از هر کتاب دیگه‌ای بی‌نیاز بی‌نیاز کنه و با خوندنش استاد بشی فقط و فقط همین لقمه‌ی ... دانلود رایگان کتا
برای آن که بتوانید زبان انگلیسی را سریع بیاموزید باید یک سری کارها را انجام دهید . 
یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید برای یادگیری سریع زبان انگلیسی انجام دهید این است که تا آنجا که می توانید بخوانید . 
کتاب هایی که قبلا خوانده اید را دوباره باز بخوانید .
روزنامه بخوانید . زیرا روزنامه ها دستور زبان بسیار خوبی دارند و به راحتی قابل فهم هستند .
فیلم به زبان انگلیسی ببینید و زیر نویس آن ها را خاموش کنید تا بتوانید خودتان زبان را درک کنید .
ش
نام کتاب : ترکی خراسان و قواعد آنناشر : اختر -تبریزسال نشر : 1398 مشخصات : ۲۹۰ صفحه وزیری شومیزقیمت 50000 تومان
این کتاب دستور زبان ترکی در ایران با تاکید بر گویش ترکی خراسان بزرگ، از جمله کتاب هایی است که در راستای یادگیری، بروز و آشنا کردن ترکان و علاقمندان به زبان ترکی و دستور آن است.در بخش های ابتدایی کتاب، به معرفی موجز تاریخچه زبان ترکی، پیشینه ترکان خراسان همراه با تقسیم بندی ساختاری زبان های ترکی، قواعد نگارش زبان ترکی و قوانین آوایی و فرآ
توسط این برنامه می‌توان فایل یا متن از طریق شبکه منتقل نمود:
۱-ارسال متن:
در گیرنده دستور زیر زده شود:
nc -l -p PortNumber
در سمت فرستنده نیز دستور زیر زده شود:
echo "TEXT" | netcat  [Destination] PortNumber
2-ارسال فایل:
درسمت گیرنده دستور زیر زده شود
nc -l -p 1234 > out.file
در سمت فرستنده نیز دستور زیر زده شود
nc -w 3 [destination] 1234 < out.file

3-ارسال فایل-فشرده سازی
درسمت فرستنده دستور زیر زده شود
tar cfp - /some/dir | compress -c | nc -w 3 [destination] 1234
در سمت گیرنده نیز دستور زیر زده شود
nc -l -p 1234 | uncompress -c | tar xvfp
ممکن است در طول برنامه شرایطی ایجاد شود که لازم باشد یک دستور را چندین بار اجرا کنید. به طور کلی دستورها پشت هم اجرا می شوند و اجرای دستورات از اولین دستور تابع آغاز می شود و سپس دوم، سوم و الی آخر.زبان برنامه نویسی ساختارهای کنترلی مختلفی را فراهم می کند تا به کمک آن بتوان دستور های پیچیده را به راحتی اجرا کرد.حلقه ها در برنامه نویسی به ما اجازه می دهند تا یک دستور و یا گروهی از آنها را چندین بار اجرا کنیم. فرم کلی یک حلقه به صورت زیر است:
ادام
این زبان دارای توابع کتابخانه ای می باشد که برنامه برای اجرای هر دستور به تابع کتابخانه ای مربوطه مراجعه می کند که مانند کتاب راهنما می ماند و راهنمای استفاده از هر دستور در آن می باشد. 
نکته: برای معرفی توابع کتابخانه ای قبل از دستور main به شیوه زیر عمل می کنیم:
#include <تابع کتابخانه ای >
int main( ){
.................
.................
.................
}
اولین تابع کتابخانه ای تابع (iostream) می باشد. این تابع تمام دستورات مربوط به خواندن و نوشتن را شامل می شود.
دومین تابع کتا
دستور join در اتوکد همانطور که از نامش پیدا است به منظور متصل کردن موضاعات استفاده می‌شود. عکس این دستور، دستور break است که به منظور فصل کردن است به این معنا که خطوط را از هم جدا می سازد. Break خصوصیات و راه های خود را دارد که در این مقاله نمی گنجد. با ما در دوره آموزش اتوکد همراه باشید.
اما وصل کردن چیست؟
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید خطوط شکسته و پاک شده‌ی بین دو خط را بهم وصل کنید، قطعا اولین راهی که به ذهن شما میرسد استفاده از دستور Line
مجموعه اشتباهات رایج در زبان انگلیسی بر اساس قواعد و اصول استاندارد دستور زبان فرهنگ لغات دانشگاه کمبریج انگلستان و بصورت اختصاصی توسط تیم وبسایت آموزشی زبان انگلیسی روزانه تهیه و تنظیم شده. علاوه بر این، این کتاب الکترونیک توسط برخی از اساتید زبان انگلیسی مرور و بررسی شده.
زبان آموزها به دلایل مختلف اشتباهات ناخواسته ای رو مرتکب میشن که گاهی اوقات باعث خجالت و یا حتی سوء تفاهم میشه. این معضل برای زبان آموزهای فارسی زبان به دلیل تفاوت اسا
⚡️حرف اضافه «جی، جه، جا» در گویش‌های مختلف زبان گیلکی، معادل «از» و «با(به وسیلهٔ)» در زبان فارسی است و بر اساس دستور زبان گیلکی به صورت پس‌آیند در جمله قرار می‌گیرد:
کۊرا جی بۊمأی؟
(واگردان:از کدۊم‌ور اۊمدی؟)
ماشین أجی بؤشؤ!
(واگردان: با (به وسیله) ماشین رفت!)
در گویش‌های مختلف زبان گیلکی، تحت تأثیر زبان فارسی، گاهی آشفتگی‌هایی در دستور ایجاد می‌شود که با کمی دقت می‌توان از بروز آن جلوگیری کرد.
چند نمونه از این آشفتگی‌ها و صورت‌های صح
زبان R همه چیزهایی را که شما برای انجام کارهای آماری لازم دارید فراهم می کند ، اما تسلط بر ساختار آن دشوار است. این مجموعه از دستور العمل های مختصر ، وظیفه گرا ، شما را با تولید R بلافاصله ، با راه حل های مختلف از کارهای اصلی گرفته تا ورودی و خروجی ، آمارهای عمومی ، گرافیک ها و رگرسیون خطی ، به شما امکان می دهد.
 
دانلود کتاب زبان برنامه نویسی R 2019 
 
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان ساختمان گروه فعلی در زبان فارسی در 40 اسلاید
 
دستور زبان یا گرامر مجموعه قوانین و ضوابط حاکم بر ساختار واژه‌ها، جملهها، واجها و آواها و معناها درزبان است. به عبارت دیگر، دستور زبان مجموعه قواعد و آیین‌هایی است که اهل زبان آن‌ها را به‌طور ناخودآگاه فراگرفته و زبان‌آموزان، برای درک بهتر گفتار و نوشتار اهل زبان، آن را می‌آموزند. در تقسیم‌بندی‌های سنتی، دستور زبان به‌طورکلی از دو شاخه واژه‌شناسی (صرف) و جم
دانلود PDF کتاب دستور زبان آلمانی Menschen A2
تنها سایت ارائه دهنده ی فایل پی دی اف PDF کتاب دستور زبان آلمانی Menschen A2 توجه : این فایل بر روی تمامی گوشی ها و سیستم های کامپیوتری به صورت نامحدود قابل اجرا می باشد . توجه : از مجموعه ی بی نظیر محصولات دیگر ما ...
دریافت فایل
قبل از این که بدانیم اسکریپت چیه ؟ اول باید معنی اون رو بدونیم اسکریپت به معنی ( متن سند ، دست خط ) می باشد . حالا باید بفهمیم که کلاً اسکریپ یعنی چی ؟
اسکریپت چیست ؟
اسکریپت یک برنامه یا دستورالعمل های نوشته شده با استفاده یک زبان اسکریپتی است . اسکریپت ها برنامه های کوچکی هست که به وسیله آن ها می توان برخی وظایف تکراری و یا یک وظیفه طولانی را به طور خودکار انجام داد . در واقع اسکریپت به کدهای برنامه نویسی گفته میشه که کامپایل نمی شوند و معمول
در این جلسه از سری جلسات آموزش اتوکد ، می خواهیم به ۵ تا از کاربردی ترین دستور های اتوکد (ابزارهای اتوکد) بپردازیم که در تمام پروژه هایی که کار می کنید حتما به این دستور ها احتیاج پیدا می کنید و کار کردن با اونها سرعت کارتون رو بیشتر می کنه.
Copy/ Move :
دستور کپی و دستور موو از دستورات بسیار کاربردی اتوکد. برای کپی کردن هر چیزی در اتوکد، از خط و شکل و بلاک گرفته تا کل یک پروژه میتوانید از این دستور استفاده کنید.
برای استفاده از دستور کپی، ابتدا CO را
1-برای شروع چه باید کرد:
ما برای نوشتن کد برنامه مورد نظر خود نیاز به یک محیط برنامه نویسی داریم که این محیط ها برای زبان های مختلف برنامه نویسی متفاوت است.
زبان های مختلف برنامه نویسی :
1- c
2-c++
3-python
4-c#(سی شارپ)
5-java script
6-php
7-swift
البته زبان های دیگری هم وجود دارند ولی به علت قدیمی بودن در بالا ذکر نشده اند مانند زبان اسمبلی(assembly).
ما در این وبلاگ زبان ++c را برای بررسی کردن برگزیده ایم،این زبان اکنون یکی از بهترین زبان های دنیا به شمار میرود و یادگیری
ترجمه متن برای انتقال دانش از زبانی به زبان دیگر یک فرآیند رایج است. انتقال مفهومی که نویسنده  در نظر داشته است از زبان مبداء به زبان مقصد نیازمند شناخت کافی از هر دو زبان است. آشنایی با بن واژه ها، دستور زبان مبدا و مقصد، به‌کارگیری علائم نگارشی، ویژگی‌های متن اولیه با توجه به دانش تخصصی آن، انتقال جزئیات از متن مبدا به متن مقصد، همه و همه نکاتی است که می‌تواند حاصل کار ترجمه یا ویرایش را از دید کیفی بهبود ببخشد.
ادامه مطلب
ادامه مطلب
زبان ترکی استانبولی که با نام‌های تورکیش
تورکجه (Turkish Türkçe) یا ترکی ترکیه (Türkiye Türkçesi) نیز شناخته
می‌شود، یکی از اعضای زبان ترکی بوده که خود زبان ترکی زیرشاخه‌ای از
زبان‌های آلتایی می‌باشد. زبان آلتایی یک خانواده‌ی زبان گسترده شاملِ
زبان‌های ترکی، مغولی، تونگورزی و قسمتی از زبان کره‌ای است که گستره‌ی از
سیبری تا آسیای شرقی کشیده شده است.
ادامه مطلب
 
سلام به دوستان بی حال و بی انگیزه خودم
یعنی اصلا اهل چالش نیستید !
امیدوارم شب یلدا به همتون حسابی خوش بگذره
و یکی دو روز قبلش حسابی سر حال باشید تا بتونید از شب یلدا لذت ببرید
اگر هم حال و حوصلش رو ندارید که چیزی درست کنید یا تزیین کنید
اصلا مهم نیست
میشه با خریدن چند تا شیرینی یا ژله از ی شیرینی فروشی خوب
از این شب لذت برد
خوب چون استقبال از این چالش بسیار قوی بود
تصمیم گرفتم دستور چند تا ژله و کیک رو اینجا بذارم
 
من خودم قصد دارم فالوده و ژل
زبان آلمانی جزء سه زبان مهم در دنیا به شمار می آید که متقاضی بسیار زیادی در کشور ایران دارد .
 بعد از 23 سال تلاش بی وقفه و مستمر در امر آموزش زبان های خارجی باید بگوییم دنیای زبان المانی کمی با سایر زبان ها متفاوت است اما مشکلاتش مانند سایر زبان های خارجی است .
بسیاری از افراد به دنبال این هستند که زبان آلمانی را در مدت زمان کوتاه بیاموزند . موسسه دنیای زبان در امر تدریس خصوصی زبان آلمانی صدر نشین است .
زبان آلمانی با دو لهجه آلمانی و اتریشی گوی
۲۲ نکته برای یادگیری زبان خارجی

وقتی پنج سال پیش به شهر بوینس‌آیرس رفتم، حتی نمی‌توانستم در یک رستوران محلی، سفارش غذا بدهم. ولی دو سال بعد، چنان در آموختن زبان پیشرفت کردم که با نهایت خونسردی مکانیسم‌های دستور زبان روسی را به دوست گواتمالایی‌ام به زبان خودش (که اسپانیایی است)، درس می‌دادم. حالا زبان‌های اسپانیایی و پرتغالیِ برزیلی را خیلی سَلیس و روان صحبت می‌کنم، درحالی‌که دیگر به‌خوبیِ گذشته نمی‌توانم به زبان‌ مادری خودم حرف بز
 
همان طور که در بالا گفته شد. تنظیمات عمومی هر نرم افزاری از قسمت‌های مهم آن نرم افزار است.دستور option نیز برای تنظیمات عمومی موجود در نرم افزار اتوکد است. این تنظیمات می‌تواند شامل گزینه‌های بسیار زیادی باشد.مانند اطلاعات فایل و نحوه‌ی ذخیره‌ی آن مانند اطلاعات فراتر از اتوکد و رندر گیری آن و… که هر کدام از موارد موجود در این گزینه به موضوعات مهم و حیاتی در نرم افزار پرداخته است که در ادامه‌ی مقاله به این گزینه‌ها اشاره خواهیم کرد.حال ک
برای اطلاع از قیمت و خرید با تخفیف ویژه روی اینجا کلیک کنید.
بهترین کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی
دستور و تمرین آکسفورد مجموعه‌ای است که از سه کتاب، که هر یک از آن‌ها در سطحی مناسب با هر مرحله از آموزش زبان انگلیسی شما نوشته شده. این مجموعه به قصد استفاده در کلاس یا مطالعۀ مستقل در فرصت‌هایی که دارید تدوین شده.
کتاب‌ها از درس‌هایی تشکیل می‌شوند که هر یک از آن‌ها به یک موضوع مهم در دستور انگلیسی می‌پردازد. هر درس با توضیح نکات دستوری شروع م
برای دانلود فیلم خارج از دستور شما
ابتدا به سایت های معتبر سری بزنید
اگر شما میخواهید از دستورات کسی سرپیچی کنید حتما خارج از دستور رفتار کرده اید
فیلم سینمایی ایرانی خارج از دستور می تواند یک فیلم ایده آل برای تمامی شمایی باشد که دوست دارید مستقل رفتار کنید
کامیار تهیه کننده فیلم است گویا 
ولی نتوانسته است احساسات کسی را به اوج برساند و به قله ی خود نزدیک شود. چی میگم من دیوونه شدم 
همه ش شنیدن چرت و پرت هم خوب نیست خب 
والا چی بگم هر چی میخو
Deutsch als Fremdsprache Grammatik aktiv
مناسب برای همه افرادی که پایه دستور زبان آلمانی را تا سطح B1 طبق چهارچوب منابع عمومی اروپا (CEFR) یاد میگیرند و قصد دارند آن را تکرار کنند. تمرینات دستور زبان برای این که اشکالات زبان‌آموز را آشکار می‌سازند، بسیار مناسب است و همچنین برای کسانی که قصد دارند به صورت خودآموز یاد بگیرند. (سلف استادی)
80 فصل به طور منظم (صفحه چپ توضیح و صفحه راست تمرین) تنظیم شده است.
سی‌دی همراه دارای مکالمات تمرینات و به صورت mp3 است که گوش دادن
آموزش زبان انگلیسی در وبسایت خود آموز زبان اگر شما هم دنبال آموزش های رایگان آموزش زبان انگلیسی  هستید میتونید به وبسایت خود آموز زبان مراجعه کنید آموزش زبان انگلیسی در وبسایت خود آموز زبان دارای ویژگی های منحصر به فردیست که در ادامه قصد داریم این ویژگی های را برای شما بیان کنیم :
آموزش زبان انگلیسی رایگان 
فیلم های آموزشی زبان انگلیسی کاملا رایگان 
آموزش زبان بصورت کاملا رایگان 
 
<DOCTYPE html!>
از اون جایی که اسم وبلاگ به این تگ(البته درستش دستور میشه) مربوطه، گفتم بهتره براش ی پست جدا بذارم!
اول هر سند اچ تی ام ال باید یک دستور باشه که مرورگر نوع اون فایل رو شناسایی کنه. اولین تگ یا بهتره بگیم دستور، فایل های اچ تی ام ال نسخه html اون فایل رو مشخص میکنه.
دستورهای doctype ی سری قوانین رو برای این زبان مشخص میکنن تا مرورگر بتونه به بهترین نحو صفحه رو نمایش بده.
دستور <DOCTYPE html!> یعنی نسخه این فایل HTML5 هست. و البته کوچکی و بزرگی نو
تغذیه کودک
دستور پخت غذای کمکی مقوی و خوشمزه را با طرز تهیه برای شما اینجا جمع آوری کرده ایم . این غذاهای کمکی بسیار مقوی و همچنین موجب وزن گیری کودک شما می شود و مادران می توانند غذا و طرز تهیه غذا را اینجا پیدا و برای کودک خود درست کنند. درست کردن این غذاها بسیار ساده اما خوشمزه و مقوی برای کودکان می باشد.در اینجا چند دستور تهیه غذای خانگی و مقوی برای درست کردن غذا و سوپ برای کودکان از ۷ تا ۱۲ ماهگی را آورده ایم. از ۶ ماهگی به بعد کودک علاوه بر
ی‌توان گفت
که پرگویش‌ترین زبان دنیا عربی است زبانی که یکی از شش زبان سازکان مملل
متحد نیز محسوب می‌شود. آثار ادبی و تاریخی زیادی به زبان عربی در دنیا
وجود دارد و یکی از زبان‌هایی است که آن را بیشتر با اشعار می‌شناسند. این
زبان بنا به دلایل مختلفی بر زبان‌های دیگر تاثیر گذاشته و برخی از کلمات
آن در این زبان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، زبان‌هایی مانند ترکی، اردو و
به صورت کلی زبان‌های جهان اسلام.
ادامه مطلب
ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر (موسسه فرهنگی هنری سرای اندیشه آسمان) شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است.
بزرگواری از 20 سال آینده خودشان و منتها رجای 20 سال آینده خودشان نوشته‌اند و  چقدر خوب که میدانند چه میکنند و چه میشوند.استادی دارم که فکر کنم علاقه نیز دو طرفه است چون هر موقع کلاسی داشتیم، ایشان من را در کنار خودشان جای میدادند(این قسمت برای تعریف از مقام منیع بنده است!!!) پس از بحث‌های فلسفی که خواهش فراوانی کردم که سیر درسی به ما بدهند و ایشان قبول کردند و سیر را دادند در انتها گفتند که این سیر برای من 20 سال طول کشیده!20 سال طول می‌کشد تا انسا
زبان Quenya یکی از زبان های فانتزی و ساخته ذهن تالکین است که طرفداران زیادی دارد. این زبان یکی از دو زبان تقریبا کامل اِلفی را تشکیل میدهد. در این بخش مقدمه و معرفی زبان Quenya با زبان انگلیسی برای شما عزیزان فراهم شده است. در ادامه بخش های دیگر نیز قرار خواهند گرفت.
دریافتحجم: 750 کیلوبایت
مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و خدمت رسانی به زلزله زدگان در کنار دستگاه های امداد رسان دستور صادر کرد.قائم مقام تولیت آستان قدس نیز ماموریت یافت تا ضمن بررسی آخرین وضعیت مناطق و نیازهای اولیه زلزله زدگان، تامین و بسیج امکانات لازم متناسب با ظرفیت های آستان قدس در دستور کار قرار دهد.اوایل امسال هم به دنبال وقوع سیلاب در برخی از مناطق کشور، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، خدمات گسترده ای توسط آستان قدس رضوی به مردم سیل زده ارائه شد.
<DOCTYPE html!>
از اون جایی که اسم وبلاگ به این تگ(البته درستش دستور میشه) مربوطه، گفتم بهتره براش ی پست جدا بذارم!
اول هر سند اچ تی ام ال باید یک دستور باشه که مرورگر نوع اون فایل رو شناسایی کنه. اولین تگ یا بهتره بگیم دستور، فایل های اچ تی ام ال نسخه html اون فایل رو مشخص میکنه.
دستورهای doctype ی سری قوانین رو برای این زبان مشخص میکنن تا مرورگر بتونه به بهترین نحو صفحه رو نمایش بده.
دستور <DOCTYPE html!> یعنی نسخه این فایل HTML5 هست. و البته کوچکی و بزرگی نو
اولین پروانه زبان سیستماتیک ، سانسکریت ، در عصر آهن هند نخست شد ، با یاسکا (قرن ششم پیش از زادروز مسیحی) ، پینی (قرن 6-5 قبل از زادروز [8]) و مفسران وی پینگالا (حدود 200 پیش از میلاد) ، کاتیایانا و پاتنجعلی (2 سده قبل از میلاد) Tolkāppiyam ، قدیمی ترین فرمان زبان تامیل ، اغلب مربوط به پیش از سده 5 میلادی است. بابلی ها همچنین کوشش های اولیه ای برای توصیف پاورپوینت درس چهارم زبان دهم انجام دادند. [9]
در غرب ، دستور زبان از قرن سوم قبل از میلاد به عنوان یک دودمان
دستور (if (if-then در جاوا
نحو دستور if-then در جاوا به شکل زیر است:
if (expression) {
// statements
}
در اینجا expression یک عبارت از نوع boolean است (درست یا نادرست است).
اگر expression صحیح ارزیابی شود ، دستورات داخل بدنه ی if (عبارات داخل پرانتز) اجرا می شوند.
اگر expression نادرست ارزیابی شود ، دستورات داخل بدنه ی if اجرا نخواهند شد.
دستور (if … else (if-then-else در جاوا
در if در صورتی که شرط صحیح ارزیابی شود ، بخش خاصی از کد اجرا می شود. دستور if ممکن است بلوک else هم داشته باشد. در صورتی که شرط نادر
اکتساب زبان یک پروسه رشد طبیعی است که در تمام کودکان درطی مراحل مشابهی رشد می کند.Nativist model of language:این گروه بیان می کنند که رشد مغز ، استعداد اکتساب زبان در کودک را فراهم سمعک نامرئی می کند ولی در عین حال اکتساب زبان در انزوا اتفاق نمی افتد و کودک باید در معرض ورودی محیطی باشد تا زبانش رشد کند. در واقع ادعای این مدل این است که مغز در حال رشد، به نوزاد یک زمینه ذاتی برای اکتساب زبان را می دهد ولی اکتساب زبان در انزوا نمی تواند رخ دهد و کودک نیاز به
 
به نام خدا
مجموعه زبان شناسی (Linguistics) یکی دیگر از زیر مجموعه های علوم انسانی به شمار می رود. کد این مجموعه در کنکور کارشناسی ارشد 1110 است که در دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه ( نوبت دوم)، مجازی پیام نور، مجازی ویژه شاغلین، پیام نور و پردیس های خودگردان دانشجو می پذیرد.
در تعریف زبانشناسی آمده است، زبان‌شناسی دانشی است که به طور علمی توجیه می‌کند که زبان چگونه کار می‌کند. زبان‌ دستگاهی است نظام یافته از علائم آوایی که ارزش آنها به وسیله اجت
زبان در کره جنوبی
مردم این کشور یک زبان مشترک داشته و تقریباً هفتاد میلیون نفر در سرتاسر جهان به این زبان صحبت می‌کنند. ساختار زبان، گرامر و واژگان آن مشابه زبان ژاپنی بوده و بر حسب طبقه اجتماعی افراد جامعه به گویش‌های متفاوتی صحبت می‌شود، اما به حدی به هم شبیه است که برای فهم آن دچار مشکل نمی‌شوید. مردم کره خود را یک خانواده می‌دانند و به یک زبان یعنی زبان کره‌ای صحبت می‌کنند. جمعیتی بالغ بر 65 میلیون نفر در کره جنوبی و مناطق اطراف آن به ا
سلام خدمت همه علاقمندان به کامپیوتر و .....
تو این قسمت می خوام دستورات ترمینال لینوکس رو اموزش بدم...
یه توضیح کوتاه بدم...
ترمینال یک محیط متنی هستش که در اونجا میتونید دستورات خود را بنویسید و اجرا کنید...
تقریبا  همه ی کار هایی که در محیط گرافیکی میشه انجام داد رو میشه در ترمینال نیز انجام داد...
برای استفاده از ترمینال میتونید در لینوکس کلید های ctrl+alt+f3 رو فشار دهید از شما نام کاربر رو میخواد و بعد پسورد کاربر...
در غیر این صورت کلمه ترمینال رو د
زبان برنامه نویسی C چیست؟
 
زبان برنامه نویسی C از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی و همچنین از زبان های محبوب و قدرتمند در زمینه ی برنامه نویسی است
که با توجه به قدیمی بودن همچنان به علت اهمیتی که دارد انتخاب بسیاری از برنامه نویسان است .
می توان گفت زبان سی پدربزرگ زبان های سی شارپ و سی پلاس پلاس است.
زبان برنامه نویسی سی همه منظوره _ کامل وجامع _ سطح میانی _ ساخت یافته _ دستوری است که در سال ۱۹۷۲ توسط ریچی دانشمند علوم
کامپیوتر و از سازندگان سی
 
سلام به دوستان بی حال و بی انگیزه خودم
یعنی اصلا اهل چالش نیستید !
امیدوارم شب یلدا به همتون حسابی خوش بگذره
و یکی دو روز قبلش حسابی سر حال باشید تا بتونید از شب یلدا لذت ببرید
اگر هم حال و حوصلش رو ندارید که چیزی درست کنید یا تزیین کنید
اصلا مهم نیست
میشه با خریدن چند تا شیرینی یا ژله از ی شیرینی فروشی خوب
از این شب لذت برد
خوب چون استقبال از این چالش بسیار قوی بود
تصمیم گرفتم دستور چند تا ژله و کیک رو اینجا بذارم
 
من خودم قصد دارم فالوده و ژل
روزی فیل با سرعت از جنگل می گریخت!
دلیلش را پرسیدند گفت: شیر دستور داده تا گردن همه زرافه ها را بزنند!
گفتند: تو را چه به زرافه؟! تو که فیل هستی پس چرا نگرانی؟!
گفت: بله من میدانم که فیل هستم؛ اما جناب شیر، الاغ را به پیگیری این دستور مأموریت داده!!
وقتی مأموریت مهم را بر دوش افراد بیسواد و نادان میگذارند، نتیجه فاجعه بار خواهد بود!
چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است ؟
زبان انگلیسی اولین زبان از نظر زبان مادری مردم در دنیا نیست.
این زبان ،زبان رسمی 53 کشور دنیا ست.
در حدود 400 میلیون نفر در دنیا به انگلیسی صحبت می کنند.
این زبان معروف ترین زبان دوم دنیا ست.
زبان انگلیسی ، زبان بازرگانی و تجارت دنیاست.
زبان انگلیسی راه ارتباطی بازرگانی جهانی ست.
اکثر بازرگانیدهای سراسر دنیا به زبانانگلیسی انجام می شوند.
این امر ثابت میکند که یادگیری زبان انگلیسی دارای اهمیت بسیاری میباشد.
صحب
در این مطلب به طرز تهیه ۶ نوع نان که هر کدام می‌تواند صبحانه‌ای خوشمزه و عصرانه‌ای انرژی بخش باشد می‌پردازیم.
نان دست پیچ
یک خمیرخوب باید سبک و پوک باشد و درعین حال بتواند وزن مواد احتمالی را که قرار است داخلش قرار گیرد تحمل کند. خمیر خوب باید صاف و یکدست بوده و حباب‌های بزرگ مربوط به هوا داخل آن نباشد، زیرا وجود حباب موقع پخت، نان را خراب می‌کند. پخت خمیر برای مدت طولانی، سبب تشکیل زنجیره‌های گلوتن می‌شود و محصول نهایی را سفت می‌کند.

اد
آموزش زبان انگلیسی :اگر شما جز اون دسته از دانش آموزایی که دوست داری زبان انگلیسی مثل آب خوردن یاد بگیری کافیه به وبسایت خود آموز زبان سر بزنی و مقالات و فیلم های رایگان وبسایت خود آموز زبان رو ببتی برای اینکار تنها یه راه ساده هست و اون اینه به وبسایت خود آموز زبان سر بزنی یکی از مقالات مهم و و پر بازدید ما آموزش زبان انگلیسی همراه با رقصه یادت نره این مقاله ارزشمند رو از دست ندی و حتما حتما دنبالش کنی 
خلاصه که.امتحانای نهایی یکی پشت یکی دیگه دارن دو دو چی چی از روی ما رد میشن.و حسابی کیف میکنن.و با خون ما چایی میزنن.
بزرگترین کاری که از دستم برمیومد بر ضد این نظام ناموزش مداری این بود که عکس امام خمینی رو بکشم روی شماره ی کارت روی صندلیم و در حالی که لیسینینگ زبان پخش میشد،دستمو بزارم رو چشم امام خمینی تا نبینه که میخام چه جمله ی محبت امیزی رو به لب بیارم.
یه روز خوب میاد.که میزارو کنار میزنیم و به جای تنبیه از عشق میگیم(اقتباسی و گلچین شده از
مزیت های یادگیری زبان در روانشناسی از مزایای یادگیری زبان دوم می توان به رشد مغز ، جلوگیری از زوال عقل ، تقویت حافظه ، جذب مخاطب و… اشاره کرد.”داشتن یک زبان دیگر داشتن روح دوم است.” مردم قبلاً تصور می کردند که یادگیری دو زبان باعث سردرگمی در ذهن می شود.یک نظر پوچ این 
ادامه مطلب
Henri Matisse – The Conversation (1908–1912)a
درست است! غلط است!
-مال منه 
-ماله منه
کدام درست است؟ آیا واقعا این موضوع دارای اهمّیت است؟ آیا واقعا محتوای عبارت مذکور، شدیداً تحت تاثیر حضور یا عدم حضور «ه» قرار دارد؟ 
کتاب‌های متعددی در حوزه زبان‌شناسی و دستور زبان به چیستی، ماهیت و شیوه کار «زبان» پرداخته است. مرور مطالب آن‌ها، مهر تاییدی بر وجود «استانداردها و معیارها» در حوزه ادبیات و زبان را آگاهی می‌شود امّا با نگاهی دقیق‌تر، شواهد متعددی راجع به ما
معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ –  C Sharp یا C#
زبان برنامه نویسی سی شارپ (زبان برنامه نویسی C# یا C Sharp) یک زبان برنامه نویسی چند شیوه ای است که شامل اصول وابستگی زیاد به نوع (Strong Typing)، دستوری، اعلانی، تابعی، جنریک یا جامع، شی گرا (مبتنی بر کلاس) و مبتنی بر کامپوننت است. زبان برنامه نویسی سی شارپ توسط شرکت مایکروسافت در پروژه .NET توسعه یافت و بعدها توسط استانداردهای Ecma و ISO به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد مورد تایید قرار گرفت. سی شارپ یکی از
اموزش برنامه نویسی پایتون(قسمت ۲):
در این اموزش برخی مفاهیم اولیه پایتون و هر زبان برنامه نویسی دیگه ای رو اموزش دهیم...
خب در پایتون یک دستور داریم به نام print که درواقع یک تابع هست که هر مقداری به ان داده شود ان را می نویسید....
برای استفاده از این دستور اسم ان را می نویسیم و بعد پرانتز باز و بعد مقدار را می نویسیم و بعد پرانتز بسته...
اگر می خواهید یک متن را بنویسید باید متن را درون کوتیشن یا دابل کوتیشن قرار میدهیم....
مثال:
('print('hello world
خروجی:
<<<
#حدیث_مهدوی 
امام کاظم(ع)
«اذا قام قائمنا قال: یا معشر الفرسان! سیروا فی وسط الطریق یا معشر الرجالة سیروا علی جنبی الطریق».
«هنگامی که قائم ما (علیه‌السلام) قیام کند به سواران دستور می دهد که از وسط راه حرکت کنند و به پیادگان دستور می دهد که از دو طرف خیابان‌ها بروند»
اثبات الهداة/ ج3/ ص455
چگونه می توانید دستور زبانهای منبع و هدف خود را بهبود بخشیدمن همیشه به دانشجویان ترجمه ام پیشنهاد می کنم که در زمینه بهبود فرمان خود به هر دو زبان مبدا و هدف تلاش کنند. یکی از راه های مؤثر برای تحقق این امر ، بزرگ کردن واژگان است - با تمرکز بر کلماتی که در پروژه های ترجمه ما با آنها روبرو می شویم.هر بار که چیزی را ترجمه می کنید ، به تمام کلماتی که درباره آنها اطمینان ندارید توجه داشته باشید که با شک و تردید شما را ترک می کنند: کلماتی که مطمئن نیس
آیا به دنبال یک دستور العمل جدید برای امتحان کردن در طول قرنطینه هستید؟ اگر شما مثل ما هستید و مشغول همکاری در داخل کشور هستید ، سعی کرده اید دستور العمل های جدید قهوه سازی را برای کمی تغییر کردن مسائل ، بگذارید ما را با قهوه Dalgona ، که معمولاً به عنوان قهوه شلاق خورده نیز معرفی می شود ، معرفی کنیم.
ادامه مطلب
یادگیری پسوندها در زبان ترکی استانبولی برای زبان آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است . با اضافه کردن پسوندها به ریشه اسم و یا ریشه فعل واژه های جدید با معانی متفاوت می توان ساخت . زبان ترکی استانبولی یک زبان پسوندی است و بر خلاف زبان فارسی یا عربی و برخی زبان های دیگر ، پیشوند در این زبان هیچ نقشی ندارد .
ادامه مطلب
اگر به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستید باید بدانید که این زبان جزء سه زبان مهم دنیا به شمار می آید و افراد زیادی به دنبال یادگیری این زبان هستند .
باید بگوییم که دنیای زبان آلمانی کمی با سایر زبان ها متفاوت است اما چالش ها و مشکلات آن مانند سایر زبان های انگلیسی است .
بسیاری از پزشکان برای گذراندن دوره های تخصصی خود به دنبال تحصیل در اتریش یا آلمان هستند به همین دلیل باید قبل از مهاجرت زبان این کشورها را بیاموزند تا بتوانند به راحتی در آن جا ز
قطعا همه شما ته چین را می شناسید و با این غذای سنتی ایرانی خاطرات خوبی دارید. غذایی که طعم ایرانی دارد و زعفران داخل آن به شگفت انگیز شدن هرچه بیشتر این غذا کمک می کند. در این پست قصد داریم دستور پخت فینگر فود ته چین را به شما آموزش داده تا این غذای خوشمزه را با دیزاینی شیک تر سرو کنید.
ادامه مطلب
⚡️ حرف اضافه «برای، به‌خاطر» در گویش‌های مختلف زبان گیلکی عبارتند از:
✔️ ره/ به/ وه/ سه/ سن/ بره
✔️ وأسر/ وأسی/ وسه/ ویسین
✔️ دؤنی/ خانی/ خۊسی
 
در گویش‌های تبرستان ترکیب صورت مخفف «سه» و ضمیر «وه» صورت «وه سه» (=برای او) را می‌سازد که به دلیل شباهت با صورت اصلی حرف اضافه (یعنی وسسه) برخی گمان می‌کنند ترکیبات مه وسسه، ته وسسه ؤ... حشو است در حالی که حرف واو جزئی از حرف اضافه است و ترکیبات مذکۊر کاملا درستند.
براساس دستور زبان گیلکی تمام این حر
شهادت تاریخ:سر حضرت یحیی علیه السلام به دستور یک شاه بخاطر شهوترانی بریده شد.امام علی علیه السلام به تحریک یک زن فاسد توسط خوارج به شهادت رسیدند. امام حسین علیه السلام به دستور یک شرابخوار فاسد شهوتران به شهادت رسیدند.سردار سلیمانی به دستور یک مفسد اهل فحشا اربا اربا به شهادت رسید.شهوتران های مفسد در زباله دان تاریخ گم شدند ولی خون شهید تا ابدیت زنده کننده است.آنها مثل شمع آب شدند ولی را حق را  روشنایی بودند و حجت خدا بر ما شدند و دیگر حجت بر
شب گذشته در دیدار شاعران: حفظ هویت ملت بسیار مهم است، چرا که ملتی که هویت خود را از دست بدهد، در مشت بیگانگان گم میشود و از بین میرود/ راجع به زبان فارسی بنده نگرانم. من از صداوسیما گله مندم. بجای اینکه زبان صحیح و معیار را ترویج کند، زبان بی هویت را ترویج میکند. وقتی یک مجری یک تعبیر فرنگی را در صداوسیما تکرار میکند، موجب آلوده شدن زبان به زوائد مضر میشود. ما داریم مفت زبان خودمان را آلوده میکنیم. نگذارید زبان فارسی دچار فرسودگی و ویرانی شود.
Henri Matisse – The Conversation (1908–1912)a
درست است! غلط است!
-مال منه 
-ماله منه
کدام درست است؟ آیا واقعا این موضوع دارای اهمّیت است؟ آیا واقعا محتوای عبارت مذکور، شدیداً تحت تاثیر حضور یا عدم حضور «ه» قرار دارد؟ 
کتاب‌های متعددی در حوزه زبان‌شناسی و دستور زبان به چیستی، ماهیت و شیوه کار «زبان» پرداخته است. مرور مطالب آن‌ها، مهر تاییدی بر وجود «استانداردها و معیارها» در حوزه ادبیات و زبان را آگاهی می‌شود امّا با نگاهی دقیق‌تر، شواهد متعددی راجع به ما
نرم افزار ها برای ذخیره سازی فایلها دو دستور دارند : Save و Save As . این دو دستور کار یکسانی را انجام می دهند اما یکسری تفاوتهای خیلی مهم دارند که در ادامه با آنها آشنا می شویم.
Save:  هر وقت که یک فایل را ایجاد و یا ویرایش می کنید باید از دستور Save برای ذخیره سازی تغییراتتان استفاده کنید. شما معمولا همیشه باید از این دستور برای ذخیره کردن تغییرات استفاده نمایید. در اولین باری که یک فایل را ذخیره می کنید باید برای آن یک نام و همینطور یک مسیر برای ذخیره س
سلام امروز میخوام در مورد برنامه نویسی براتون توضیح بدمبه زبان ساده میتوان گفت که برنامه نویسی وسیله ارتباط یک برنامه نویس با رایانه است .در واقع کامپیوتر کودن هست و نمی فهمه و ما باید اون رو متوجه کنیم.برنامه نویسی فوایدی دارد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.انواع زبان های برنامه نویسی:1-زبان های تحت وب
2-زبان های تحت ویندوز
3-زبان های تحت موبایلزبان های تحت وب :معمولا برای طراحی صفحات وب استفاده می شود مانند PHP،HTMLو...و همچنین جاوااسکپری
سلام امروز میخوام در مورد برنامه نویسی براتون توضیح بدمبه زبان ساده میتوان گفت که برنامه نویسی وسیله ارتباط یک برنامه نویس با رایانه است .در واقع کامپیوتر کودن هست و نمی فهمه و ما باید اون رو متوجه کنیم.برنامه نویسی فوایدی دارد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.انواع زبان های برنامه نویسی:1-زبان های تحت وب
2-زبان های تحت ویندوز
3-زبان های تحت موبایلزبان های تحت وب :معمولا برای طراحی صفحات وب استفاده می شود مانند PHP،HTMLو...و همچنین جاوااسکپری
برای احضار فرشته موکل به دستور ابن سینا جهت انجام اعمال مخصوصه بدین شرح عمل کنید: از ۷ روز جلوتر از آغاز دستور باید ترک حیوانی کنید و روز آخر را هم روزه بگیرید. زمان شروع به ترک حیوانی هم شنبه باشد و روز روزه گرفتن هم جمعه. روزها سوره فیل را ۷ مرتبه و شب ها ۴۱ مرتبه به طریقی که در زیر آمده قرائت کنید. باید زمان شروعتان شب یک شنبه باشد. ۵۰۰مرتبه در جای خلوت و خالی از سکنه و پنهانی و دور از چشم افراد خوانده شود. حین خواندن نیز باید بخورات خوشبو استع
کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان c
 
 
زبان سی که از زبان های برنامه نویسی پر طرفدار و مادر زبان های خانواده سی می باشد به دلیل شی گرایی و مرجع بودن طرفداران زیادی دارد جهت آموزش این زبان کتاب آموزش زبان سی با ابزارهای تحت ویندوز را به شما پیشنهاد می کنیم
دانلود کتاب از کتاب سبز
زبان آلمانی یکی از آسانترین زبان ها برای یادگیری است . راه هایی برای یادگیری سریع زبان آلمانی وجود دارد . سریعترین روش برای آموزش این زبان ، تدریس خصوصی هوشمندانه و اصولی می‌باشد نه مطالعه ی سخت و طاقت فرسا.
آلمان یک کشور بسیار مناسب برای کسب و کار است . این کشور بزرگترین اقتصاد را در اتحادیه اروپا دارد . مراکز علمی بسیار پیشرفته ای در این کشور وجود دارد که برای ورود به این دانشگاه ها اولین راه یادگیری زبان آلمانی است . دانشگاه های آلمان شهرت
تصور می‌کنیم نیازی نباشد که در مورد اهمیت آموزش زبان انگلیسی صحبت کنیم
چراکه امروزه همه بر اهمیت آن واقف هستند. زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان
دنیا محسوب شده  و زبانی بین المللی است. علاوه بر این‌ها زبان انگلیسی،
زبان اصلی بیش از 60 کشور بوده و بسیاری از کشورها نیز انگلیسی را به عنوان
زبان دوم مردم کشورشان انتخاب کرده‌اند. امروزه دیگر یادگرفتن زبان برای
تمامی مردم دنیا یک اجبار است چراکه برای ارتباط برقرار کردن با مردم سراسر
این کره زیبا
در پایتون ، دستور if برای تصمیم گیری استفاده می شود. بدنه کد فقط در صورت درست بودن دستور IF اجرا می شود.
هنگامی که می خواهید یک شرط را توجیه کنید در حالی که شرط دیگر صحیح نیست ، از “دستور if” استفاده می کنید.
ساختار:
if expression
Statement
else
Statement
“شرط else” معمولاً وقتی استفاده می شود که باید بر اساس چند شرط قضاوت صورت گیرد. اگر یک شرط اشتباه پیش برود ، سراغ شرط دیگری می
رود.
ادامه مطلب....
فرانسه وسیع ترین کشور قاره اروپاست که با کشورهای بلژیک ، آلمان ، سوییس و ایتالیا همسایه است . پاریس پر جمعیت ترین شهر این کشور است .
صنایع فلزکاری ، ماشین‌آلات ، شیمیایی ، هواپیماسازی ،  جنگ‌افزار و …. در این کشور معروف است .
از نظر آب و هوایی نیز این کشور یکی از برترین کشورها می باشد که داشتن چهار فصل سال در این کشور باعث می شود افراد زیادی علاقه داشته باشند که در این کشور سکونت داشته باشند .
زبان رسمی مردم این کشور زبان فرانسه است . برای داشت
=> این اموزش با کالی انجام میشه ولی در دیگر توزیع ها مثل اوبونتو و … به همین شکل هست.
-> ترمینال را باز کنید و دستور زیر را بنویسید:
passwd
..................................
بعد از اجرای دستور، با پیغام زیر مواجه میشید
Enter new UNIX password
که بدین معنی است که باید رمز عبور جدید را وارد کنید.
..................................
-> بعد از وارد کردن رمز عبور دوباره پیغامی ظاهر میشود
Retype new UNIX password
که باید رمز عبور جدید خود را که در بالا وارد کردید دوباره وارد کنید.
..................................
-> و
این
پاورپوینت در 25 اسلاید طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی ازچگونگی
شکل گیری زبان اشاره،تاریخچه زبان اشاره،زبان شناسی زبان اشاره،روابط
زبان‌های اشاره با زبان‌های شفاهی زبان اشاره به فارسی و سایر مطالب مفید و
ارزنده در مورد زبان اشاره در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم
رضایت شما عزیزان را جلب نماید
جهت دانلود فایل کلیک کنید
‍ 

⚡️ همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید عبارت «اجه اوشون» ترجمه تحت اللفظی «عنهم» (معادل فارسی: از آنها) می‌باشد که در متون قدیمی گیلکی به ثبت رسیده است. در این مورد ذکر دو نکته مفید به نظر می‌رسد:
نکتهٔ اول: ترتیب این عبارت تحت اللفظی بر اساس دستور زبان گیلکی به صورت «اوشون اجه» می‌باشد که در گویش‌های امروزی به صورت‌های «وشۊن أجه»، «اۊشؤن أجی»، «اۊشان أجأ» تلفظ می‌شود؛ پس بر اساس املای تاریخی کلمه، مصوت پیش از «جه/جی/جأ» موجود در ترک
سلام برنامه چاپ اعداد سه رقمی بدون تکرار با سه تا حلقه تو در تو و یک دستور شرط می باشد و شما با اضافه کردن یک حلقه یا n حلقه اعداد چهار رقمی یا n رقمی بدون تکرار می توانید درست بکنید. 
مثال: اعداد سه رقمی بدون تکرار را بنویسید؟
تمامی اعداد سه رقمی بجز اعداد 111، 222، 333، 444، 555، 666، 777، 888، 999
کد برنامه: 
class Main {
public static void main(String[] args) {
for (int i = 0; i <= 9 ; i++) {
//حلقه اول برای چاپ اعداد صدگان
for (int j = 0; j <= 9; j++) {
//حلقه دوم برای چاپ اعد
دیباچه:

از همان زمان که ایرانیان دروازه‌های خود را بر روی سپاهیان عرب گشودند و با آغوش باز اسلام را پذیرفتند، بدون هیچ تعصبی و با شور و نشاط و علاقه‌ای فوق‌العاده به فراگیری، ضبط و تدوین زبان و ادبیات عرب پرداختند،‌زیرا ایرانیان مانند همه مسلمانان پاک نهاد دیگر، زبان عربی را زبان قوم عرب نمی‌دانستند بلکه به این زبان به عنوان زبان قرآن و زبان بین‌المللی اسلام ارج می‌نهادند تا جایی که به گفته بسیاری از مورخان و ادیبان، خدمات ایرانیان ب
این زبان رو میکرسافت یا مایکروسافت یا حالا هر کدوم ساخته و جز زبان های سطح بالا شمرده میشود 
 
من اولین زبان برنامه نویسی رو سی شارپ انتخاب کردم چون از خانواده سی بود سه تیر زدم البته قبل از این هم یکم با سی پلاس پلاس اشنایی کوچکی داشتم من باید بگم که به عشق بازی سازی برنامه نویس شدم :)
خب چرت و پرت بسه دیگه بریم سراغ دوره آموزشی مان که دیر نشده 
فیلم آموزشی جلسه دوم
محتوا
آشنایی با ایجاد رکورد در جدول، دستور insert در SQL و به صورت wizard
آشنایی با بروز رسانی رکورد در جدول، دستور update در SQL و به صورت wizard
آشنایی با حذف رکورد در جدول، دستور delete در SQL و به صورت wizard
آشنایی با نحوه حذف جدول و دیتابیس به صورت دستوری SQL و Wizard
آشنایی با نحوه پشتیبان گیری از دیتابیس و جدول و نحوه بازیابی آن
 
ما برای برنامه نویسی زبان های مختلفی داریم که می توان هر کدام را آموزش دید و با توجه به علاقه شخصی یک زبان برنامه نویسی را دنبال نمود.
مثلا زبان برنامه تحت وب را می توان PHP ، ASP، پایتون و.... نام برد همچنین زبان برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایلی به این ترتیب خواهدبود : جاوا ، native T react و ....
برای طراحی وب سایت یکی از زبان های مادر زبان php می باشد و برای طراحی اپلیکیشن اندروید نیز زبان های مختلفی وجود دارد.
 
میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک ز
 
زبان های برنامه نویسی وب
مقدمه 
یکی از سوالاتی که به شدت پرسیده می شود انواع زبان های برنامه نویسی وب چی هستند. معمولا یکی از حوزه هایی که به شدت بازار کار خوبی دارد و میتوان روی آن حساب باز کرد زبان های برنامه نویسی وب هستش که میتوان گفت در این حوزه بخش های مختلف و متفاوتی وجود دارد. اگر بخواهیم انواع زبان های برنامه نویسی وب رو توضیح دهیم باید اول چند اصلاح رو تعریف کنیم بعد به سراغ این موضوع برویم.
در این مقاله به صورت اختصاصی میخوام فقط
یکی از کاربردی ترین دستور های اتوکد، دستور units می باشد. این فرمان برای تنظیمات واحد اتوکد است. این تنظیمات می تواند طولی و یا زاویه ای باشد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.این دستور را باید حتما بعد از باز کردن فایل اتوکد خود اجرا کنید. زیرا اگر مقیاس کار شما درست نباشد. در آینده به مشکل خواهید خورد.هم چنین گاها پیش آمده که هنگام import کردن فایل اتوکد در نرم افزار های دیگر حجم شما تغییر شکل دهد و حجمی که وارد نرم افزار های دیگر کرده‌اید هما
همه ی دستورها اتوکد که در کتاب ها و کلا س ها می خوانید شاید در عمل کاربدی نباشند. قاعده ای است به نام هشتاد بیست که این قانون بیان می کند که هشتاد درصد کاری که شما انجام می دهید بیست درصد نتایج را به همراه دارد این بدان معنی است که شما اگر تمرکزنان را ابتدا به سمتی ببرید که دستورات کاربردی را بدانید می توانید موفق تر باشید. در مطلب زیر قصد داریم چند تا از دستوراتی که بیشتر کاربرد دارند را به شما معرفی کنیم. البته این بدان معنا نیست که این دستور ه
حکم جلب لغتی عامیانه است و در حقوق به آن قرار جلب یا دستور جلب گفته می‌شود؛ زیرا در عرف حقوقی و قضایی حکم، به معنای رای دادگاه است؛ در صورتی که دستور جلب رأی محسوب نمی‌شود و نوعی دستور است. قرار جلب، در امور کیفری دستوری است که قاضی پرونده در مراحل مختلف برای دستگیری افراد صادر می‌کند تا آنان را به محضر دادگاه بیاورند.
بنابراین قرار جلب در دو حالت صادر می‌شود؛ گاهی قاضی دادگاه در روند اجرای حکم، برای مجبور کردن فرد به اجرای حکم، قرار جلب صا
 
زبان برنامه نویسی C در انواع سیستم های سخت افزاری و سیستم عامل ها استفاده شده است و هم منشا ایجاد زبان های برنامه نویسی جدیدتر، نظیر: C++‎ (سی پلاس پلاس)، Java (جاوا)، C#‎ (سی شارپ) بوده است. بسیاری از مفاهیم مورد استفاده در ساختار این زبان برنامه نویسی، بعدها تبدیل به موضوعات پایه ای و اساسی علوم کامپیوتر شده است و از این نظر، زبان برنامه نویسی C، دارای ارزش های تئوریک بسیار بالایی است.در این دوره آموزشی ما به صورت کامل به بررسی و یادگیری انواع د
پاورپوینت زبان دهم درس از به جرأت بگم بهترین نمونه کمک درسی هایی است ،  در بین سایت های آموزش مجازی با عناوین گوناگون و خفن این کاره . چرا که شما هم می توانید استفاده نمایید لغایت به این مطلب باور بیاورید . هر کس دانلود نموده به تعقیب دیگر محصولات آن نیز آمده است .  پاورپوینت زبان دهم و یازدهم  ودوازدهم پذیرش به تمرینات آموزه ها و برگردان و واژه معنی آموزه ها را در بر میگیرد . و این امر در رده بندی گوگل هویدا می باشد . و نیاز به تعریف ندارد .امروز
 
 
چرا زبان آلمانی؟
حتما این سوال برای شما هم‌ پیش آمده که از بین زبانهای مختلف دنیا، چرا آلمانی بیاموزید؟
بعداز زبان انگلیسی، این زبان بین المللی دومین رتبه یادگیری را بین طرفداران زبان داراست.
ازآنجایی که زبان رسمی کشور آلمان، آلمانی است برای سفر به آلمان و آشنایی با فرهنگ، علم و هنر آلمان و از همه مهمتر محاوره و صحبت با مردم این کشور، یادگیری زبان آلمانی خالی از لطف نیست. 
همچنین آلمانی زبان رسمی در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، بلژیک و
گرامر مهارت گوش دادن و صحبت کردن را بهبود می بخشد
دانستن گرامر به ما کمک می کند تا در برقراری ارتباط آسان تر باشیم. به عنوان مثال ، تصور کنید که مصاحبه شغلی دارید ، باید در مورد تجربه کاری گذشته خود صحبت کنید. ما قوانینی را برای زمان حال کال اعمال می کنیم. از آنجا که شما در مورد تجربه صحبت می کنید.
وقتی با شخص جدیدی ملاقات می کنید ، در مورد خود با آنها صحبت می کنید ، تنش ساده فعلی را برای صحبت در مورد حقایق و عادات منظم اعمال می کنید. واضح است که ب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : زبان چینی، سخت ترین زبان جهان است یا در فهرست سخت ترین زبان های جهان قرار دارد. حتی با فرض این که زبان چینی، سخت ترین زبان جهان است و یادگیری آن، مشقت های فراوانی برای ایرانیان به نسبت یادگیری آلمانی و فرانسه یا حتی عربی دارد، باید اذعان کرد که بخشی از جامعه ایران باید زبان چینی را یاد بگیرد و این یک الزام و اجبار روزگار امروز محسوب می شود.
حدود یک ششم جمعیت کره زمین، چینی حرف می زنند و چین، امرو
دانلود کتاب «با ++C آشنا شویم»
زبان ++C ، یکی از دروازه های ورود به دنیای برنامه نویسی است و بسیاری از برنامه نویس های حرفه ای به  ++C مسلطند. شاید بتوان گفت، ساختار و دستورات زبان ++C ، به نوعی معیار تبدیل شده اند و در زبان های برنامه نویسی دیگری مانند #C و جاوا نیز به کار می روند.
++C از زبان C توسعه یافته است؛ یعنی تقریبا هر برنامۀ C ، یک برنامۀ ++C نیز هست. در زبان برنامه نویسی C ، اگر n ، یک متغیر با مقدار 10 باشد، دستور ++n ، مقدار متغیر را یکی زیاد می
دنیای بورس: در متن آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام تجارت الکترونیک پارسیان ۸ دستور جلسه عنوان شده است که عبارتند از: استماع گزارش هیات‌مدیره درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص
ادامه مطلب
فیلم ها می توانند به شما یاد دهند که به طور کاملا طبیعی و با لحجه صحیح به زبان انگلیسی صحبت کنید. با این حال، برای یادگیری زبان با فیلم باید از تکنیک های درست و مناسبی استفاده کنید. بسیاری از اساتید و زبان آموزان سعی بر یادگیری زبان با مشاهده فیلم ها و برنامه های تلویزیونی دارند. تماشای فیلم به تنهایی بی تاثیر است زیرا شما بیشتر آنچه را می شنوید درک نخواهید کرد و عمیقاً یاد نخواهید گرفت. هدف از تکنیک های یادگیری زبان با فیلم، یادگیری عمیق است؛
ترجمه رسمی چینی 
امروزه در بسیاری دارالترجمه ها زبان چینی را به صورت زبان ماندارین ترجمه میکنند در صورتی که زبان ماندارین بخشی از زبان چینی است , جالب است بدانید به دلیل افزایش و رشد جمعیتی در کشور چین این زبان رتبه 5 دنیا را از لحاظ گویشوری و پراکندگی در کشور های دیگر گرفته است لذا در کشور چینی اکثر زبان های چینی با لهجه های خاص از جمله ماندارین چینی نیز تکلم میگردد.
ترجمه زبان چینی در دارالترجمه چینی با استفاده از مترجم چینی انجام خواهد شد
سلام
این روزا از زبان برنامه نویسی آقای هاشمی بین برنامه نویس ها چیزایی میشنویم
این یک زبان ساده برای شروع کار برنامه نویسی بیشتر برای بچه هاست!
من خودم یه داداش دارم کلاس پنجمه چند بار سعی کردم بهش C یاد بدم نشده! (حروف انگلیسی رو یادش دادم ولی کلمات انگلیسی رو بلد نیست)
به نظرم این زبان میتونه کمک اش کنه که برنامه نویسی رو تجربه کنه!
همچنین سینتکس این زبان ساده به زبان C نزدیک هست ولی باید توجه داشت که قدرت زبان C رو نداره!!!
به نظر میاد این زبا
دستور العمل غذاخوریhttp://bayanbox.ir/download/2407217038355523105/Restaurant.pdf
دستور العمل وسایل حمل و نقل عمومیhttp://bayanbox.ir/download/950193764885267197/Public-Transport.pdf
دستور العمل وسایل شخصیhttp://bayanbox.ir/download/1139401335748489082/Personal-Equipment.pdf
دستور العمل مهمانیhttp://bayanbox.ir/download/360257550792526785/Party.pdf
دستور العمل محل کار اداریhttp://bayanbox.ir/download/8763825524712660920/Office.pdf
دستور العمل ورود و خروج از منزل
http://bayanbox.ir/download/6115095591084102821/Home.pdf
دستور العمل محل کار اصنافhttp://bayanbox.ir/download/5874087691401592740/Guild.pdf
دستورالعمل پمپ بنزینhttp://ba
اول نرم افزار borland c++ 5.02 را نصب کنید سپس کامپایلر را نصب کنید.
 borland c++ 5.02 دانلود نرم افزار
borland compiler c++ 5.5 دانلود کامپایلر
دانلود نرم افزار Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition
بهتر است نرم افزار Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition را دانلود و نصب و استفاده کنید.
فیلم های آموزش زبان برنامه نویسی C توسط استاد دانشگاه صنعتی اصفهان کیارش بازرگان
37 جلسه آموزش کامل و آسان و قابل فهم برای همه. ضبط شده در سال 1386.
باید پنج قسمت را دانلود کنید و با winrar استخراج کنید.
قسمت اول
قسمت دو
دارالترجمه کردی 
چرا دارالترجمه پارسیس با نام دارالترجمه کردی نیز شناخته می شود ؟
آیا تنها ما دارالترجمه کردی داریم ؟
مسلما جواب این سوال خیر است , زیرا ما در دارالترجمه رسمی پارسیس بیش از 60 زبان را از جمله زبان کردی را پشتیبانی میکنیم ما در ایران دپارتانی را با استفاده از مترجمین کردی تشکیل دادیم که قادرند در سریعترین زمان ممکن ترجمه کردی به فارسی و ترجمه فارسی به کردی را ارائه دهند , اهمیت اینکه زبان های مختلف در دارالترجمه رسمی پارسیس قا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها