نتایج جستجو برای عبارت :

بیوگرافی هانده ارچل و علت مشهور شدنش (+عکس)

چکیده ای از بیوگرافی هانده ارچل:
تولد : ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳
محل تولد: استانبول (ترکیه)
محل زندگی: استانبول، ترکیه
ملیت: پدر (ترکیه) مادر (آلمان)
پیشه: بازیگر و مجری و مدل (ستاره سینمای ترکیه و بهترین مدل ترکیه)
شریک زندگی: مورات دالکلیچ

ادامه مطلب
بیوگرافی و زندگینامه هانده ارچل
هانده ارچل به انگلیسی Hande Erçel در 24 نوامبر 1993 در باندیرما، ترکیه به دنیا آمد.
هانده
در مسابقات زیبایی دوشیزگان جهان 2012 در آذربایجان شرکت کرد و مقام دوم
را به دست آورد، او از دانشگاه هنر های زیبا فارغ التحصیل شده است.
هانده ارچل و خواهرش غمزهقد او 175 سانتیمتر است.
یک خواهر کوچک تر به نام غمزه دارد.
فیلم ها و سریال های هانده ارچل
از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در دختران آفتاب در کنار تولگا ساریتاش و بورجو اوزب
تصویر حسام منظور که در فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، تصویر حسام منظور که در فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد. منظور در نقش حسام‌الدین چلبی، همنشین و شاگرد مولانا ایفای نقش خواهد کرد.
 
شهاب حسینی، پارسا پیروز فر، ابراهیم چلیکول، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم سایر بازیگران «مست عشق» هستند.
تهیه کننده این فیلم مهران برومند است
نظر یادتون نره
دانلود اهنگ هانده ینر کوش,دانلود اهنگ جدید هانده ینر,هانده ینر,دانلود فول البوم هانده ینر,دانلود اهنگ گوش,دانلود اهنگ هانده ینر,دانلود اهنگ ترکیه ای جدید
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید
منبع:https://persionblog.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%DB%8C%D9%86%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%B4/
آواز همایون و ساز سهراب در «مست عشق»
همزمان با آغاز فیلمبرداری فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، همایون شجریان و سهراب پورناظری نیز به این پروژه پیوستند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، آهنگساز «مست عشق» سهراب پورناظری است و همایون شجریان بخش‌های آوازی را اجرا خواهد کرد.
همچنین نوازندگان برجسته ترکیه و چند کشور منطقه با هنرمندان ایرانی همکاری خواهند داشت و ضبط موسیقی نیز در کشور ترکیه انجام خواهد شد.
شجریان و پورناظ
دانلود آهنگ سنی سورمیدیم از هانده اونسال
Hadne Ünsal Seni Sever Miydim MP3 İndir
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کنددانلود آهنگ

متن آهنگ Seni Sever Miydim? ازHande Ünsal


دانلود آهنگ با لینک مستقیم
دانلود آهنگ لینک کمکی فایل



 
Hadne Ünsal-Seni Sever Miydim
آهنگ Seni Sever Miydim? از Hande Ünsal
 
لینک دانلود:
دانلود:دانلود آهنگ سنی سورمیدیم از هانده اونسال 

متن اهنگ
متن و ترجمه آهنگ Seni Sever Miydim از Hande Ünsal
Kalbim sende durum ne? قلبم پیش توئه، اوضاع چطوره؟ Söyle, hiç ümit yok mu? بگو، اصلا امیدی نیست آیا؟ Sevgime layık olm
آلپ ناوروز alp navruz زاده 15 ژانویه سال 1990 در شهر استانبول در کشور ترکیه است. قد او 183 سانتی متر است. آلپ یک خواهر و یک برادر کوچکتر هم دارد.
او در دوران دبیرستان شعر و نمایشنامه نویسی را شروع کرد و همچنین رشته ادبیات ترکی را انتخاب کرد و در دانشگاه اییلدیر تکنیک انتخاب کرد.
فعالیت مدلینگ آلپ
آلپ به عنوان یک مدل مشغول فعالیت شد و بعد از مدتی با بازی در نقش های کوتاه و تبلیغات تلویزیونی وارد دنیای بازیگری شد.
سریال های آلپ ناوروز
او در سریال های معرو
با وجود شبکه های اجتماعی هر روز شاهد ظهور یک ستاره جدید هستیم ولی آیا می دانید سلبریتی ها و ستاره های مشهور چگونه مشهور شدن ؟ این روزها شبکه های اجتماعی نقش پررنگی در زندگی تعداد زیادی از ما ایفا میکند و آن قدر سبک زندگی مان به این شبکه ها وابسته شده که اگر خدایی نکرده روزی گوشی مان خراب شود، نمیدانیم چطور می‌خواهیم روزمان را سپری کنیم. در اینبخش نگاهی داریم به حضور هنرمندان در فضای مجازی.

ادامه مطلب
دانلود فیلم ترکی Her Sey Asktan 2016  با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم  Her Sey Asktan 2016  همه چی به خاطر عشقه با لینک مستقیم
کیفیت ۷۲۰ فیلم اضافه شد

نام فیلم : Her Sey Asktan
ژانر : کمدی ، رمانتیک
کارگردان : Andac Haznedaroglu
نویسنده : Andac Haznedaroglu , Ayse Balibey Tanil
بازیگران : Özcan Deniz, Hande Dogandemir, Hakan Meriçliler
محصول : ترکیه
زبان : ترکی
زمان : ۱۰۰ دقیقه
امتیاز : ۶٫۰/۱۰
کیفیت : فوق العاده BRrip 480p , 720p
فرمت : Mkv
حجم : MB 400 , 950
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : اسم فیلمی که شوکرو اوزییلدیز و هانده
روزی دوستانش او را در حالی که دستانش را روی هم نگذاشته و با مهر نماز می خواند، می بینند و شیعه شدنش را جشن می گیرند. وقتی از او دلیل شیعه شدنش را سوال می کنند، می گوید: توسط دعای کمیل حضرت علی(ع). ابتدا تصمیم می گیرد، نام خود را علی بگذارد؛ اما مسعود از او می خواهد تا شیعه شدنش یک رازی باشد بین او و امیرالمومنین(ع). از آن به بعد نامش را کمال می گذارد و برای برطرف شدن نگرانی مادرش از بابت دوستانی که دارد، او را به کانون می برد تا فضای آنجا را از نزدیک
این کتابها عبارتند از:
1) الکافی فی اصول الدین، محمد بن یعقوب کلینی رازی بغدادی (329 هـ/941 م).
2) من لایحضره الفقیه، محمد بن بابویه رازی قمی مشهور به «شیخ صدوق» (386 هـ/978م)
3) تهذیب الاحکام، محمد بن حسن طوسی مشهور به «شیخ الطائفه» (395هـ/1067م)
4) الاستبصار، محمد بن حسن طوسی مشهور به «شیخ الطائفه» (395هـ/1067م)
 
فیلم مست عشق
 
پس از این‌که حسن فتحی کارگردان سریال پر مخاطب شهرزاد اعلام کرد که قصد دارد فیلمی درباره‌ شمس تبریزی و مولانا را در کشور ترکیه بسازد همه‌ی نگاه‌ها به این فیلم سینمایی جذب شد.
اولین بازیگر انتخاب شده برای ایفای نقش در مست عشق شهاب حسینی معرفی شد که قرار است به عنوان شمس تبریزی در این فیلم حضور پیدا کند و اما انتخاب بازیگر مکمل برای ایفای نقش شخصیت مولانا کمی برای سازندگان این فیلم حاشیه‌ ساز شد.
در ابتدا فرهاد توحیدی نویسند
قبلا هم نوشته بودم که چند سال قبل یک رعنا جوان زیبا رویی ماشین من تازه راننده شده رو از جوب درآورد و من در یک نگاه حالی به حالی گشتم:))))و بعد از اون بارها در جاهای مختلف شهر به طور اتفاقی دیدمش و هربار گفتم لعنت به تو که انقدر خوشتیپی و قصه ی اون یک دقیقه پیاده شدنش از ماشینش و سوار شدنش بر ماشینم و بیرون آوردنش از جوب رو با آب و تاب برای ملت تعریف کردم و گفتم چقدر مودب و جنتلمن و جذاب بود و بعدترها فهمیدم اون کسی که مادرش از طریق یک آشنای دور شمار
سایت های وردپرسی مشهورهمان طور که می دانید وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم های مدیریت محتوای سایت (CMS) می باشد که کاملا متن باز و رایگان بوده و به دلیل امنیت بالا از محبوبیت بسیاری برخوردار است. سایت های وردپرسی مشهور زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که در این مقاله شما را با ۲۰ نمونه از معروف ترین سایت های طراحی شده با وردپرس آشنا می کنیم. نگاه به این سایت ها و دستاوردهای آنها میتواند گواهی خوبی برای انتخاب طراحی سایت با وردپرس باشد.
ادامه مطلب
نصرت از افراد مشهور اینستاگرام میباشد که میلیون‌ها فالوور او را از سرتاسردنیا دنبال میکنند. نوع آشپزی او و غذاهایی که بیشتر با گوشت تهیه میشود باعث خاص تر شدن این آشپز ترکیه شده است.
نصرت گوکچه «Nusret Gökçe» مشهور به «سالت بی» «Salt Bae» آشپزی مشهور در ترکیه‌ای است که امروزه صاحب ۸ رستوران زنجیره‌ای به نام خود، یعنی «نصرت» «Nusr-Et Restaurant» است.
ادامه مطلب
سورپرایزهای ستاره های معروف برای هوادارانشان
سلبریتی ها طبق معمول با گریم و عینک آفتابی بـه خیابانها می‌آیند، انها هم شهروند هستند و نمی‌توانند دور از همه ی باشند! اما همیشه هم این طور نیست، بلکه بعضی از بی شمار چهره های مشهور و یا سلبریتی ها همیشه سعی دارند تا هواداران خود راکه مشتاق دیدار انها هستند، سورپرایز یا غافلگیر کنند، در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا بهترین غافلگیری های این سلبریتی ها را مرور کنیم.

ادامه مطلب
از بین سه عامل بیعت ، دعوت کوفیان و امر به معروف عامل سوم مهم ترین دلیل در حماسه ی حسین(ع) بود مسلما اگر عامل بیعت و دعوت کوفیان نبود باز هم حسین بن علی علی قیام میکرد اما شاید در مکانی غیر ازکربلا
حماسه ی حسین(ع) بود که ارزش و اهمیت واقعی امر به معروف و نهی از منکر را به جامعه اسلامی فهماند و این اصل مهم را بعد از فراموش شدنش و کم ارزش شدنش شناساند
به وسیله ی امر به معروف و نهی از منکر است که جامعه اسلامی زنده می ماند و تمدن اسلامی گسترش پیدا می کن
صحیفه سجادیه مشتمل که محققین، اسم آن را اخت القرآن، انجیل اهل بیت و زبور آل محمد نهاده اند. مشتمل بر 54 دعا از آن حضرت است.دعای بیستم مشهور به دعای مکارم الاخلاق و دعای چهل و هفتم مشهور به دعای عرفه از ادعیه مشهور در بین عموم می باشد. این صحیفه در ضمن دعا، معارف اسلام، سیاست اسلام، اخلاق اسلام، اجتماعیات اسلام، حقانیت شیعه، حقانیت اهل بیت علیه السلام، انتقاد از ظلم و ظالم، سفارش به حق و حقیقت، و بالاخره یک دوره معارف اسلامى را آموزش مى دهد. همچ
از بین سه عامل بیعت ، دعوت کوفیان و امر به معروف عامل سوم مهم ترین دلیل در حماسه ی حسین(ع) بود مسلما اگر عامل بیعت و دعوت کوفیان نبود باز هم حسین بن علی علی قیام میکرد اما شاید در مکانی غیر ازکربلا
حماسه ی حسین(ع) بود که ارزش و اهمیت واقعی امر به معروف و نهی از منکر را به جامعه اسلامی فهماند و این اصل مهم را بعد از فراموش شدنش و کم ارزش شدنش شناساند
به وسیله ی امر به معروف و نهی از منکر است که جامعه اسلامی زنده می ماند و تمدن اسلامی گسترش پیدا می کن
انقدر دلم پُر شده که کاملا سرریز شدنش را احساس میکنم ...دلم تو را میخواهد‌...سنگینی حضورت را میخواهم ...سنگینی نگاهت....نگاه ِ سبزت  .....اما امشب فقط آه میکشم ....آه ِ از ته ِ دل ....و دیگر هیچ نمیگویم . . . نمیگویم که دلم له له میزند برای نفس کشیدن در حریمت ‌. . .نمیگویم...نمیگویم . .‌ .
آشپزخانه پُر بار و متنوع عربی با مشهورترین غذاهای دنیا رقابت میکند، چه از نظر پیش غذاها و چه از لحاظ خود غذا. از شرق تا غرب سرزمین عربی تنوع در غذاهای محلی متأثر از تمدن های فراوان گذر کرده بر این منطقه بخوبی مشاهده میشود. علاوه بر این جغرافیای مختلف این منطقه آن را به غنی ترین مناطق از لحاظ هُنر آشپزی وتنوع غذا ها مبدل کرده است. در پست زیر ۱۰ غذای محلی عربی مشهور از کشور های عربی را به شما معرفی میکنیم.
۱.خوراک مندی
اصالت این غذای محلی به شهر “
جنس «شهادت» تو فرق می کند!تو یک زنی...جهاد بر زنان واجب نیست، اما تو هم شهید می‌شوی.تو می‌دانستی به کسی بله می گویی که دنیایی نیست،وقتی بله گفتی شهید شدی...لحظه لحظه عاشقانه‌ات را زندگی کردی، می‌دانستی عمر عاشقانه‌ات کوتاه استو با این علم و آگاهی‌ات، شهید شدی...گفت دلبسته‌اش نشوی وتو هر بار پس از شنیدن غزل‌های خداحافظی‌اش شهید شدی...ثانیه‌های نبودنش را همچون گذران سالیانی دور و دراز تحمل کردی ودر تیک تاک ثانیه‌های نبودنش شهید شدی...ترس و
گفتم تموم بشه غمگین میشم؟ 
دیدم نه واقعا.
غمگین نمیشم اما تموم شدنش تموم شدنِ یک دوره آموزشی سخت و نفس گیر بوده.
گاهی پیش میاد که همه چی خوب باشه اما همه چی از دست بره.
من و مامان بابام روز اول عید سه نفر بودیم الان ....
پس همیشه ویرانی یکی از گزینه هاست که محتمل هست.
نمی‌دونم کنکور چطور پیش رفت اما بعد از تموم شدن، حس خوبی داشتم، احساس سبکی و البته با چاشنی غم. غم چون سوال‌ها خیلی راحت بود و اگر یه ذره بیشتر خونده بودم، بهتر پیش می‌رفت.اما مهم تموم شدنش بود، امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشه.
مرسی از همتون با انرژی هاتون، بهم رسید
زمانی می رسد که دویدن رو متوقف کنی، به ایستی و نگاه کنی. به چه چیزی خیره شدی؟! به نزدیک یا دور شدنش. تو که دوستش داری، چه فرقی می کنه دوست داشته باشه یا نه؟! برای خوب بودن نیاز به دو قلب هست. تو که میگی: عاشقم؟! هستم ولی برای تداومش نیاز دارم دستهامو بگیره. حالا نزدیک میشه یا دور؟ جوابش پیش من نیست...
اخبارامروزاستقلال دارای خبرهایی استرس زا و مبهم بود. 
از یک طرف آمدن بازیکن مورد نظر سرمربی تا فرودگاه امام و ندادن ویزا بابت ورود به ایران و دیپورت شدنش. از سوی دیگر عصبانیت استراماچونی بابت سهل انگاری مسئولان  درباره مدافع خارجی 
ادامه مطلب
اخبارامروزاستقلال دارای خبرهایی استرس زا و مبهم بود. 
از یک طرف آمدن بازیکن مورد نظر سرمربی تا فرودگاه امام و ندادن ویزا بابت ورود به ایران و دیپورت شدنش. از سوی دیگر عصبانیت استراماچونی بابت سهل انگاری مسئولان  درباره مدافع خارجی 
ادامه مطلب
وقتی داشتم  سریال doctors رو نگا میکردم
میخاستم پزشک شم
نه به زور دلخوشیِ مامان بابام
خودم بالاخره علاقه مند شدم
من باید همون سال اول این علاقه رو به وجود میاوردم
حالا که این ost سریاله رو گوش میدم
داغ دلم تازه میشه 
حیف شدنش با گوشت و خون حس میشه
کاش زودتر میفهمیدم
شادیِ دل اونا چقدر مهم تره
:)
دیدین؟هنوزم ملوم نیس.. برا همونه ک نشد
نه
شایدم حیف نشد
پس این حسه مزخرفی که اذیتم میکنه چیه
GIF های مشهور: آنها دقیقاً مثل ما هستند!در عصری که مردم همه روز با متن و ایمیل صحبت می کنند ، ما آمده ایم تا برای انتقال احساسات خود به هنر GIF تکیه کنیم. برای شناختن شادترین لحظات زندگی - یا حرکت در حیله و تزویر - ما به جستجوی GIF عالی و ارسال پیام می پردازیم.
توجه ترجمه این مقاله در ترنسلیت انجام شده که ممکن است کمی اشکال داشته باشد.
 
تیم Google Trends روندهای جستجوی GIF را از Tenor (موتور جستجوی Google برای GIF و برچسب ها) بررسی کرد تا ببیند کدام یک از افراد مشهور
به فاصله پنج ساعت تار موی دیگه ام سفید شد
اتفاقی دیدمش وقتی جلوی آینه با آواز عاشق قمیشی موهایم راشانه میکردم
سفید شدنش را به چَشم دیدم  قَلبم گرفت خفگی کار دستم داد و اشک از گوشه چشمم چکید با ریختنش لبخند تلخ نبودنت روی لبهایم آمد 
یادم آند گفتی توجیهم کردی خطایی نداشته ای 
لمسش کردم وتکرار کردم تو یادگار تلخترین روز منی
از وقتی مادر شدم، فکر میکنم تولد هر کسی رو باید به مادرش تبریک گفت و سال‌روز مادر شدنش رو جشن گرفت.
مامان گلم ممنون که ۲۵ سال پیش، منو به دنیا آوردی، ممنون بابت همه‌ی زحمات بی منتت و ممنون بابت عشق بی حد و اندازه ات... امروز بیشتر از قبل میفهممت، بیشتر از قبل، دوستت دارم :)
 
+ امیدوارم ۲۶ سالگی به اندازه ۲۵ سالگی، شیرین و هیجان انگیز باشه :)
جزو افرادی بودم که در دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد طی یک نامه ی چند صفحه ای به شخص رئیس جمهور، ضرورت تسریع در پروژه شبکه ملی ارتباطات رو تبیین و تشریح کردم.(البته اون موقع بهش میگفتن «اینترنت ملی») آقای احمدی نژاد هم دستوری مبنی بر از سر گیری پروژه (با ضمیمه ی نامه ی بنده) به وزیر ارتباطات وقت نوشت.
وقتی نامه ای از دفتر رئیس جمهور دریافت کردم که شامل پاسخ به نامه ی خودم و همچنین متن دستور رئیس جمهور بود اینقدر حس خوبی داشتم که می خواستم پر
با چند تا از بچه ها قرار گذاشتیم گزینه غالب امتحان رو سرفه کنن
الف بود یه سرفه
ب بود دوتا
و... 
که اگه خواستیم شانسی بزنیم(مثلا خیلیا اصلا جنین نخونده بودن)
گزینه غالب رو بزنیم که احتمال درست شدنش بیشتر شه
گزینه غالب رو سر جلسه الف و ب در آوردیم
خلاصه تو سالن تک سرفه و دوسرفه بود که می پیچید
دیگه ول کنم نبودن
#اتحاد
یه رای گیری تو کلاسمون برگزار شد
کل کلاس موافقش بودن
بعد من و ف دیشب واسه خنده و از سر بیکاری
رفتیم رای مخالف دادیم
میخواستیم امشبم پسش بگیریما
بعد الان نماینده مون که خیلیم باهاش رو دروایسی داریم
اومده باهامون مذاکره
که رای مونو پس بگیریم و موافق شیم چون اجرا شدنش به امضای تک تک بچه ها نیاز داره
الان ما هم مجبوریم الکی ادای مخالفایی که به احترام نماینده موافق شدن در بیاریم‍♀️‍♀️‍♀️
اینترنت روسیه از کل دنیا جدا شد تا به گفته مقامات این کشور از حملات سایبری در امان بماند. به این ترتیب طرحی که مدت ها بود انتظار اجرایی شدنش می رفت رنگ واقعیت به خود می گیرد و پایه و اساس نوعی شبکه ملی در روسیه گذاشته می شود که به لطف آن ارائه دهندگان خدمات اینترنت مستقیما زیر نظر Roskomnadzor یا سازمان مخابرات این کشور قرار می گیرند.
ادامه مطلب
راستی یه چیزیو نگفتم ...
دیروز زن داداش سابق رو دیدم 
خیلی خوشحال بود و تیپ چادری خوشگلی زده بود و خلاصه خیلی به خودش رسیده بود و با یکی از زن های همسایه میرفت خرید ، منم از داخل مغازه دیدمش 
خب دروغ چرا از خوشحال شدنش خوشحال شدم ،همین که روحیه ش خوبه بهتر میتونه به برادرزاده هام برسه و اون هم حق داره عاشقانه ازدواج کنه حتی اگه عمر اون ازدواج کوتاه باشه بازم براش خوشحال شدم و فکر کنم دیگه تو دلم کینه ای نسبت بهش ندارم....
 
به نام آنکه به ما گفتن آموخت
نیامده بود که برای همیشه بماند
آمده بود تا فرصتی دوباره بدهد
آنقدر زود گذشت که ندانستیم تمام شدنش را
کاش دوباره بیاید و باز به یادمان بیاورد حال بینوایان را، روزگار فقرا را و حال گرسنگان را.
کاش باز هم بیاید....
پیر پالان‌دوز  آرامگاه شیخ محمدعارف عباسی معروف به پیر پالان‌دوز در شمال شرقی حرم مطهر واقع شده است. پیر پالان‌دوز از عارفان و پیران سلسله ذهبیه بود.
شیخ طبرسی  آرامگاه فضل بن حسن طبرسی مشهور به شیخ طبرسی در قسمت شمالی حرم مطهر قرار دارد. بد نیست بدانید که لقب شیخ طبرسی امین‌الاسلام است.
شیخ بهایی  مقبره شیخ بهاءالدین عاملی معروف به شیخ بهایی در ضلع شمالی صحن امام خمینی (ره) واقع شده و مساحت بنای رواق آن حدود ۱۰۲ مترمربع است.
شیخ حرعاملی  
دانلود آهنگ حجت اشرف زاده مهربان منی
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * مهربان منی * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , حجت اشرف زاده باشید.
دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Hojat Ashrafzadeh called Mehrabane Mani With online playback , text and the best quality in mediac
متن آهنگ مهربان منی حجت اشرف زاده
جادوی دلفریب بالا بلندم زیبای بی نظیر خوشگل پسندمشاهکار دلنشین شیرین زبانم نازت نشسته بر دل دردانه ج
 
بعضی شدن ها به خون جگر است. می نشینی حساب و کتاب میکنی- هرچند خیلی حساب و کتاب بردار نیست- میبینی شدنش بهتر است. شاید بهشت نه، ولی بهتر است. میبینی زورت به خلاء نشدنش نمی رسد، به سوراخ بزرگی که رها کردنش می سازد. آن وقت است که سمج می شوی. زندگی دو روز هست یا نیست چندان فرقی نمی کند. میگردی راهی پیدا میکنی برای دور زدن تحریم ها. تاب می آوری. تاب می آوری. نیاوردی هم، تمام می شوی. همین.
 
 
 آشنایی با چهره واقعی ابوهریره
چهره اول : 
مردی مشهور و بنام این قبر یا مقام منسوب به شخصی است که  بعد از 1400 سال مورد توجه است:
مشهور است که در این قبر یکی از معروفترین صحابه رسول خدا خوابیده است ؛ (البته عده ای تنها آن را مقام ابو هریره می دانند  در هر صورت ) مردی که اگر بخواهیم به صورتی ساده انگارانه از کنار او رد شویم همین نکته برای ما جلب توجه می کند که چرا بعد از 1400 سال هنوز هم قبر او مورد توجه و احترام است  و حریم او زیارتگاه ؟
سیره مخالفان غ
دوست دارم انقدر پول داشته باشم که برم چندتا مغازه یه عالمه کاکائو با برندهای مختلف(شکلات نه ها) بخرم بدون هیچ دغدغه ای بدون اینکه نگران باشم پولش چند میشه یا باید صرفه جویی یا پس انداز کنمبدون اینکه اصلا ب این فکر کنم که چند میشه یه عالمه کاکائو داشته باشمو بشینم بخورم و از ترس تموم شدنش تو یخچال کنار نزارم
من آزاد تر از تو بودم و نمی‌تونستی تحملش کنی.
.
یک سری وقت‌ها نمی‌دونم چیزی که دارم می‌گم، فکر‌ می‌کنم، احساس می‌کنم مال خودمه یا مال شخص دیگه‌ای؟.
با هربار صدای شکستن یه ظرف و دیدن خرد شدنش، چیزی هم بین ما می‌شکست. و بعد با خودت فکر می‌کردی این شکستگی اصلا قابل ترمیم هست؟
.
بعضی معذرت خواهی ها هم اینطوری اند که شخص نمیتونه تحمل کنه که به کسی به هر دلیلی اسیب زده و برای همین معذرت خواهی میکنه تا فقط وجدان خودش رو سرسری رها کنه و نذاره وجه ا
واقعا دلم میخواد بعد از صحبت‌هایی که قراره شنبه اتفاق بیفته یه پشتیبان روحی داشته باشم.کاش میشد چند ساعت دیگه کنارم باشه بعد بره (واسه همیشه؟) نه به خاطر اینکه چیزی بینمون پیش بیادا، نه. فقط واسه وداع پایانی.ولی خب از اونجایی که خواسته‌های من فقط روی کاغذ برای سامر چایلد مهم بوده و نه در عمل، امیدی به برآورده شدنش نیست.شاید من توقع زیادی دارم از کسی که دیگه تو زندگیش نیستم. هم؟
ایا سربازی رفتن خوب است یا بد؟؟ایا سربازی رفتن سخت است یانه؟
دوست عزیز بهترین مثال برای این سوال این است که بگوییم ایا امپول زدن خوب است یا نه و یا ایا حامله شدن خوب است یا نه؟؟؟
واقعیت. سربازی رفتن از جهت ایجاد امنیت و صلح برای کشور بسیار امری مهم است .
و در ان شما باید 2 سال به جسم و روح خود سختی دهید و ممکن است در این دو سال کار نکنید و این دو سال را کاملا از دست دهید .
خدمت سربازی سخت و طاقت فرسا است و حتی ممکن است تا تمام شدنش صد بار جونتان به لب
shirazart.blog.ir 
* در نقاشیهای مکتب صفوی ( اصفهان) ، در ترسیم ریزه کاریهای چهره ، چشمها و لب و بینی و موها ، دقت بسیار می شود .چهره ها عموما ظریف و زنانه هستند و اغلب تشخیص پسر یا دختر در نقاشی دشوار می باشد .
* قالی معروف دوره ی صفوی که مربوط به قبر شیخ صفی الدین اردبیلی بوده است ، امروزه در موزه ی لندن نگهداری می شود و با نقش لچک و ترنج باشاخ و برگهای اسلیمی و ختایی بافته شده و کار شخصی به نام " مقصود کاشانی" است .
* اوج شکوفایی " تشعیر " در ایران ، دوره ی صف
کتاب رنج های ورتر جواب رو خوندم. خیلی خیلی چیزای جالب داخلش نوشته بود. اما یه چیزو درست متوجه نشدم، مثل اینکه کتاب ۱۷۸ صفحه بود و بعد از تموم شدنش ناشر نظر خودش رو نوشته بود و درباره کتاب و گوته حرف‌هایی زده بود، بعدش هم مترجم. این نظرها هم تقریبا مفصل بودند و البته که من رو یاد این جمله نه چندان مودبانه اما به‌حق انداختند: کی نظر شما رو خواست؟!
حالا به هرحال کتاب به اندازه کافی خوب بود که به این نکنه توجهی نکنم الان، اما اولش خیلی عصبانی شدم!
ساره بیات در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. وی از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است.
به گزارش رکنا، ساره بیات بازیگر سینما و تئاتر خوب کشورمان است که جدیداً در سریال عاشقانه برای نمایش خانگی نیز بازی کرده بود. خواهر این بازیگر معروف همسر رضا قوچان نژاد فوتبالیست مشهور است. این بازیگر با حضور در سریال بی گناها
سلام.خسته نباشید.بازم با یه داستان جدید اومدم.اسم این داستانم کویره.غرب وحشی...شاید داستانای این مدلی زیاد دیده یا خونده باشید اما مطمئنم این داستانم ارزش خوندن داره!پس پیشنهاد می کنم پس از منتشر شدنش حتما برید و بخونید.بریم پیش داستان:
او به من گفت که ماموریتی برایم دارد که اگر بتوانم خوب انجامش دهم پول خوبی هم برایم خواهد داشت.من هم که این روز ها پول تمام کرده بودم و حسابی به پول نیاز داشتم و سرم هم برای ماجرا درد می کرد قبول کردم...اما نمی دا
اعتراف فخر رازی عالم مشهور اهل تسنن به معصوم بودن و لقب صاحب الزمان امام مهدی علیه السلام
فخر رازی عالم و مفسر بزرگ و مشهور اهل تسنن پیرامون معصوم بودن و صاحب الزمان بودن امام عصر علیه السلام می‌نویسد:
وجماعة من الشیعة الامامیة یسمونه بالامام المعصوم. وقد یسمونه بصاحب الزمان ویقولون بأنه غائب. ولقد صدقوا فی الوصفین ایضا لأنه لما کان خالیا عن النقائص التی هی حاصلة فی غیره کان معصوما من تلک النقائص وهو ایضا صاحب الزمان.
عده‌ای از شیعیان دوا
حیوانات خانگی رهبران معروف دنیا + معرفی گران ترین حیوانات دنیا 
رهبران مشهور جهان چـه حیوانات خانگی دارند؟ سگ یا گربه؟ البته سگ ها طرفداران بیشتری بین رهبران جهان دارند اما باور نمی‌کنید اگر بشما بگوییم آنها حتی اسب های خانگی دارند! دراین مقاله حیوانات خانگی رهبران مشهور دنیا رابه شـما معرفی میکنیم، همچنین امروز با گرانقیمت ترین حیوانات جهان، بـه همراه قیمت شان آشنا میشویم، با مجله پارس ناز همراه باشید.

ادامه مطلب
کنار یک خلوت عاشقانهدستهایم را گرفتی و عشق آغاز شد!
من نمی‌دانستم که عشق از دستهای تو می ریزد به چشمان من!و اینگونه،مرا سبز کردی در بهاران آغوشت!
عشق داشتن تومثل رویای زندگی در سرزمین شعرعشق داشتن تومثل بزرگ‌ شدن تدریجی سرو کنار جوی عاشقیعشق داشتن تومثل خوابی که بیدار شدنش آغاز مرگ‌ است!
سحر،در‌گوشم چلچله ای شعری از تو خواند،می خواهم بهاران را لمس کنممی خواهم،میان هزاران بوته بنفشهتا می وزد باد میان گیسوانتمی خواهم بکارم دستهایم را برا
گُر وه شی - سُ مه رووق gor va shi - so ma roogh
باسلام و احترام طبیعت اسفاد هم نعمت های خاص خودش را دارد  در فصل  زیبای بهار چنانچه بارندگی زیاد باشد معمولا ، روز بعد از بارندگی می توان  قارچ  پیدا کرد آن هم قارچ طبیعی که هم ساخته دست انسان نیست و هم طعم ولذت خاصی دارد و این همان قارچی است که اسفادیها به آن سُ مه رووق ، گُر وه شی یا ته بل که می گویند.                                   روزهای پس از بارندگی های زیاد، می توان این نعمت خداوند را بچینیم . در دامنه کو
امام علی بن حسین بن علی بن ابیطالب علیه السلام مشهور به سجاد, چهارمین امام شیعیان بنا به قولی مشهور, در پنجم شعبان سال ۳۸ هجری قمری متولد شد و در ۱۲ محرم سال ۹۵ هجری قمری به دست ولید بن عبدالملک به شهادت رسید
حضرت امام زین العابدین علیه السلام
امام علی بن حسین بن علی بن ابیطالب علیه السلام مشهور به سجاد، چهارمین امام شیعیان بنا به قولی مشهور، در پنجم شعبان سال ۳۸ هجری قمری متولد شد و در ۱۲ محرم سال ۹۵ هجری قمری به دست ولید بن عبدالملک به شهادت
دقیقه ی ۹۰ بود، بین داور و کمک داور اختلاف افتاد چقدر وقت اضافه بهمون بدن، یه‌هو گفتن تمومه و اصلا همین ۹۰ دقیقه کافی بوده! باختیم، آبرومون رفت و دست از پا درازتر رفتیم توی رختکن. همه رفقا تی شرت هاشون رو درآوردن و انداختن کف زمین، اما من دفترچه ام رو برداشتم تا ببینم مشکلاتم چی بوده و یادداشت شون کنم.‌ از اون سال ها خیلی می گذره، اون موقع ۲۱ ساله بودم الان ۳۷ ساله. هنوز هم غیرمجاز می خونم و جایی توی وطنم ندارم، اما می خونم! من روز به روز پیشرفت
▫️
لذت عشق به رسوا شدنش می ارزد
#محرم_زمانی
─═┅✰❣✰┅═─
#کانال_آوای_شبانه_پارسا
#اخبار_روز_ایران_و_جهان
-tumblrhttps://avayeshabane.tumblr.com
آخرین خبرها و اتفاقات روز در وب سایت:
websitehttp://aparssa.wordpress.com
منبع خبری کانال:
#BBC_News
مشاهده مطلب در کانال
معرفی برند های مشهور جهان : برند گوچی (GUCCI)
برند ایتالیایی گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی تاسیس شد.
این برند در زمینه تولید انواع پوشاک، اکسسوری، کالاهی چرمی، کیف، کفش، زیورآلات، عینک آفتابی و … فعالیت می کند.
معرفی برند های مشهور جهان : برند شانل (CHANEL)
در سال ۱۹۰۹ گابریل کوکو برند شانل را در فرانسه تاسیس کرد.
بازیگر مشهور مرلین مونرو تاثیر زیادی در به معروف شدن برند شانل داشت.
این برند در زمینه تولید پوشاک، لوازم آرایشی، جواهرات و … فعالیت
معرفی برند های مشهور جهان : برند گوچی (GUCCI)
برند ایتالیایی گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی تاسیس شد.
این برند در زمینه تولید انواع پوشاک، اکسسوری، کالاهی چرمی، کیف، کفش، زیورآلات، عینک آفتابی و … فعالیت می کند.
معرفی برند های مشهور جهان : برند شانل (CHANEL)
در سال ۱۹۰۹ گابریل کوکو برند شانل را در فرانسه تاسیس کرد.
بازیگر مشهور مرلین مونرو تاثیر زیادی در به معروف شدن برند شانل داشت.
این برند در زمینه تولید پوشاک، لوازم آرایشی، جواهرات و … فعالیت
معرفی برند های مشهور جهان : برند گوچی (GUCCI)
برند ایتالیایی گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی تاسیس شد.
این برند در زمینه تولید انواع پوشاک، اکسسوری، کالاهی چرمی، کیف، کفش، زیورآلات، عینک آفتابی و … فعالیت می کند.
معرفی برند های مشهور جهان : برند شانل (CHANEL)
در سال ۱۹۰۹ گابریل کوکو برند شانل را در فرانسه تاسیس کرد.
بازیگر مشهور مرلین مونرو تاثیر زیادی در به معروف شدن برند شانل داشت.
این برند در زمینه تولید پوشاک، لوازم آرایشی، جواهرات و … فعالیت
این هفته سه فیلم شبی که ماه کامل شد، سرخپوست و چشم و گوش بسته رو دیدم.
شبی که ماه کامل شد به نظرم خیلی فیلم تلخی بود که تا مدتی بعد از تموم شدنش هم ذهنم درگیرش بود.
سرخپوست فیلم جالبی بود که داستان خوبی هم داشت و بیشتر حرص در آر بود و کیفیت فیلم برداری هم عالی بود
چشم و گوش بسته هم فیلم خنده داری بود که البته شوخی های نامناسب زیاد داشت
 
نمیدونم چرا تا حالا قسمت نشده هیچکدوم از سریال های نمایش خانگی مثل: مانکن، دل، عاشقانه، کرگدن، نهنگ آبی، هیولا
سوالات درس 13 مطالعات اجتماعی هشتم
سوال های مطالعات اجتماعی هشتم
 
1-سه سلسه ترک تبار که از اواخر قرن 4 تا اوایل قرن 7 در ایران حکومت کردند را نام ببرید.
غزنویان – سلجوقیان – خوارزمشاهیان
2- غزنویان که بودند و چرا به این نام مشهور شدند؟
غزنویان دودمانی تر ک تبار بودند که چون حکومت خود را از شهر غزنین )غزنه( آغاز کردند بهاین نام مشهور شدند.
 
3-غزنویان چگونه پس از سامانیان به قدرت رسیدند؟
پس از ضعف سامانیان ، محمود غزنوی که حاکم غزنه بود، خراسان را
در تمام این مدت برای خوشبخت شدنش دعا میکردم. دعامیکردم که جبران بشود شکستن دلی که دست من نبود و خدا خودش شاهد تلاش هایم بود. از اخرین باری که زیر قبه ارباب دعا کردم تا شنیدن خبر ازدواجش زیاد نمیگذرد. خوشحالم؛ برای زوجیت های جدید. برای هر دختر و پسری که عاقبت در کنار یارشان به ارامش میرسند برای ادامه راه زندگی.
اما به هرحال بعضی شبها راحت نمیگذرد. تمام زندگی ات جلوی چشمت می اید. بی انکه بخواهی.
قصه زندگی ما ادم ها قصه تقدیرها و تغییرها، قصه های ع
وقتی همه جا ساکت می‌شود،مثلا نصفه شب ها،صدایی از دوردست خبر یک اتفاق نامعلوم را می‌دهد.
اتفاقی که مثل یک طوفان می‌آید و همه چیز را نابود می‌کند و می‌رود بدون اینکه نگاهی به پشت سرش بکند.
یک طوفان که بند بند وجودم را از هم جدا می‌کند و چیزی باقی نمی‌گذارد جز چند تکه استخوان.استخوان هایی که با یک اشاره دست پودر می‌شوند.
شب ها خوابش را می‌بینم.خوابی پر از هیچ!قدم می‌زنم در جایی که هیچ چیز نیست حتی زمین و آسمان.از خواب می‌پرم.پا می‌گذارم بر
حس خوب زندگی یعنی اینکه بدون دغدغه کنار خونوادت زندگی کنی .حس خوب زندگی یعنی صبح که از خواب پا میشی ببینی همسرت هنوز خوابه
آروم بلند بشی که باعث بیدار شدنش نشی ویه دل سیر نگاش کنی تو دلت قربون صدقش بری و انگشت اشارتو آروم بکشی رو دماغش و بعدم پتو رو که از روش رفته کنار بکشی روشو بعد بری صبونه رو آماده کنی .حس خوب زندگی یعنی صبح بلند بشی ببینی گلایی که کاشتی گل کرده و جونه زده
حس خوب زندگی یعنی یکی که اصلا انتظارشو نداشتی بهت پیام داده . همه همه ا
ساره بیات در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. وی از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است.
به گزارش رکنا، ساره بیات بازیگر سینما و تئاتر خوب کشورمان است که جدیداً در سریال عاشقانه برای نمایش خانگی نیز بازی کرده بود. خواهر این بازیگر معروف همسر رضا قوچان نژاد فوتبالیست مشهور است. این بازیگر با حضور در سریال بی گناها
دِسیدِریوس اِراسموس (به هلندی: Desiderius Erasmus) (تولد ۲۷ اکتبر ۱۴۶۶ - درگذشته ۱۲ ژوئیه ۱۵۳۶) دانشمند و فیلسوف و ادیب هلندی و یکی از علمای مشهور قرن پانزدهم میلادی است که به سال ۱۴۶۶ در رتردام زاده شد. پس از اتمام تحصیلات داخل سلسله رهبانان گردید و در بعضی مدارس به تدریس پرداخت.
 
خرید کتاب
سپس او برای تعلیم پسر ژاک چهارم پادشاه وقت، به دربار راه یافت و چون در آن وقت اصلاح و تعدیل دین مسیحی لازم به نظر می‌آمد او در این معنی با لوتر به مکاتبه پردا
باشگاه خبرنگاران جوان: روز گذشته فیلمی از جشن تولد «رومئو بکهام» پسر ۱۷ ساله دیوید بکهام فوتبالیست مشهور انگلیسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که توجه همگان را به خود جلب کرد. کاربران فضای مجازی که با دیدن این مراسم ساده حسابی شوکه شده بودند، آن را مورد نقد قرار داده و با تولد‌های لاکچری این روز‌ها مقایسه کردند.
در این فیلم بکهام درحالی که پسر خود را در آغوش گرفته است، کیک تولد ساده او که از کنار هم قرار گرفتن چند دونات در یک ظرف بود، در مقا
تعطیلات خیلی خوبی داشتم. آنقدر خوب که از تمام شدنش خیلی ناراحت شدم؛
کلی برنامه‌ریزی کردم که به کارهایم برسم، و تقریبا هیچ کدام را انجام ندادم :) عوضش خیلی خوش گذشت و پشیمان نیستم. خیلی خوب بود. این را مینویسم که یادم باشد چقدر چهارشنبه و پنج‌شنبه و جمعه و شنبه خوب بودند؛ مینویسم که اگر روزی ناراحت بودم این را بخوانم و خوبی ها یادم بیاید.
 
+چند تا چیز دیگه هم میخواستم بنویسم که طبق معمول یادم رفت. 
میتونم اینم بگم:
خواب من روی کتاب و صفحات باقی/
دلخوشی این روزام ؟ گوش کردن ویس هایی که دختر همسایه (که حالا رفتن یه شهر دیگه) برام میفرسته. من خیلی تلاش کردم سلام رو بهش یاد بدم. اما فقط لام میگفت بعضی وقتا. الان سلام رو کامل یادگرفته و هردفعه که ویس میفرسته، سلام میده:))) 
نمیدونم میتونید تصور کنید یا نه وقتی اولین بار صدای سلامش رو شنیدم چقدر خوشحال شدم و ذوق کردم. یه روز رو ابرا بودم:))) و کارم فقط پلی کردن سلام هاش شده بود. 
مثل اینکه قراره این هفته بیان و دلم پر میکشه براششش. خیلی دلم تنگ ش
از همون اول که نشستم یا شاید هم بعد ده دقیقه، این مهم نیست، می خواستم صندلی و بخوابونم و تا مقصد راحت باشم. تا صبح که روی صندلی های چرت و زوار در رفته ی سمینار یک ارشد می شینم، دردهای قبلی باعث نشه سه روز به کمر درد و گردن درد فکر کنم و عملا تو یک در یک تخت گیر بیوفتم! ولی دستم به تنظیم صندلی نمی رفت که مبادا پشت سری پاهاش بلند باشه اذیت بشه. تا اینکه بعد از دو ساعت که از صدای فیلم چرت ایکس لارج و رد شدنش حتی از هندزفری تصمیم گرفتم یکم خودمو خلاص کن
یکی دنبال ۰/۵ نمره‌اس برای پاس شدن یه درس،اون یکی دنبال ۰/۵ نمره برای ۲۰ شدن
توی بخش سرطانیا یکی داره جون میکنه برای دو دیقه زندگی بیشتر،اونطرف‌تر یکیو آوردن که تازه خودکشی کرده
یه عده میدون برای مشهور شدن،اونایی که مشهور میشن دلشون میخواد دو دیقه گم بشن بین مردم عادی
کسی که رفته اون‌ور دلش پر میکشه واسه یبار دیدن وطنش ،یکی دیگه این‌ور داره خودشو میزنه به در و دیوار تا کارش جور بشه بره از کشورش
اونی که موهاش صافه میره کلی پول میده واسه فر ک
سلام
مرگ موهبتی است الهی،  که به قامت هر موجود زنده ای می‌نشیند. بشریت از این قاعده مستثنی نیست و ما نیز از آن غافل هستیم.چه سخت است باورش، تحملش، جدا شدنش و ندیدنش .ولی چه می‌شود کرد ، باید در برابر مشیت الهی سر تسلیم فرود آورد و فقط یاد و خاطرات او جاودانه در دل دوستدارانش باقی خواهد ماند.امید که در جوار رحمت پروردگار آسوده و آرام بیارامد و از آمرزش حضرت حق بهره‌مند شود.
ادامه مطلب
می گویند روزی ناصرالدین شاه به کریم شیره ای گفت نام ابلهان عمده تهران را بنویس !کریم گفت به شرط آنکه نام هر کسی را بنویسم عصبانی نشوی و دستور قتل مرا صادر نکنی ! شاه به کریم شیره ای قول داد.
کریم در اول لیست اسم ناصرالدین شاه را نوشت ! ناصرالدین شاه عصبانی شد و خطاب به کریم گفت : اگر ابلهی و حماقت مرا ثابت نکنی میر غضب را احضار می کنم تا گردنت را بزند !کریم گفت : مگر تو براتی پنجاه هزار تومانی به پرنس ملکم خان نداده ای که برود در پاریس آن را نقد کند
والتر بنیامین، ترجمۀ حسام حسین‌زاده
 
واگن فضیلت (به یاد 5 اکتبر 1922) [اثر پاول کله[1]]
هشدار
در جایی که برای گردش‌های روزمره مشهور بود، نه‌چندان دور از [شهر] چینگ‌دائو[2]، قسمتی صخره‌ای وجود داشت که به‌عنوان مکانی رمانتیک شناخته شده بود و دیوارهای سنگیِ پُرشیبیش تا اعماق زمین فرو می‌رفت. این دیوارهای سنگی میعادگاه بسیاری از مردان عاشق‌پیشه در طول دورۀ سرخوشی بود و پس از اینکه هرکدامشان دست در دست دختر [محبوبشان] منظره را ستایش می‌کردند، ب
امروز سه شنبه 23 اردیبهشت 99 هست. هنوز کسی در مورد کنکور 1400 و تغییرات احتمالیش چیزی نمیدونه البته طرح آ.ت.ت به احتمال قوی برای همیشه لغو شده و حداقل سال 1400 کنکور ارشد به همون روال سابق برگذار میشه.
برنامه ریزی و منابعم مشخصه اما قبل از اینکه در مورد برنامه ریزیم حرفی بزنم دوست دارم یه مدت بگذره، و بعد از قطعی شدنش راجع بهش حرف بزنم.
اما در مورد منابع سعی میکنم به تدریج درس به درس در مورد منابع و شیوه مطالعشون بنویسم.
از درس نظریه زبانها و ماشین شر
خب استاد جان امروز بعد کلاس آنلاینشون به ما گوشزد کردن که باید طوری درس بخونید که ازش درامد خوبی داشته باشید و فرمودن که طی فعالیت مجازیشون تو این رشته تنها و تنها شبی ۱تومن درامد دارن و منابع دیگه ایم البته دارن که چیزی حدود ماهانه ۵۰-۶۰ تومن درامدشونه "شایدم بیشتر"
ایشون و یه استاد دیگم داریم که هر دو شون از روزای اول مارو امیدوارانه و واقع گرایانه به کسب درامد از این رشته ترغیب و تشویق کردن و راه هاییم پیشنهاد دادن... اما به حال نیاز به اطل
کیف می کنم از خواندن این کلمه : آن و آنات. معنی اش همان است که حافظ زمانی گفته بود: بنده ی طلعت آن باش که «آنی » دارد. این « آن » را داشتن از آن موهبت هاست که گهگاهی، هنوز و حتا در این همهمه و بی در و پیکری زندگی حس می کنیم اما هیچ وقت به زبانمان جاری نمی شود. یا بهتر است بگویم هنر می خواهد گفتن این آن پس از گذشتنش . عمر این آن کوتاه است و به اندازه ی دم و بازدمی بیشتر نیست. اما که باور می کند تمام زندگی را نمی شود در دمی و بازدمی دید؟ آن کس که حتا برای ی
تنها چیزی که این روزا غمگینم میکنه دور شدنش هست 
وقتی بهش فکر میکنم بی اختیار چشم هام خیس میشن... همین جوریشم چون که خواهر ندارم کلی احساس خلا و تنهایی میکنم
از کل دنیا ی دلم به داشتن برادر بزرگتر خوش بود که اونم میشه دورترین نقطه
تو این دنیا
اولین روزی که فهمیدم رفتنش حتمی شده آخرین امتحان ترم 2 بود 
که از خود شهر دانشجویی تا خود خونه بکوب گریه کردم 
همین جوریشم سالی 3 بار بیشتر نمیدیدمش 
ولی اینکه وقتی بهش فک کنی و بدونی حتی دیگه دستت هم بهش ن
میدونین خیلی وقتا خیلی چیزا اونجور ک خود ادم میخاد پیش نمیره
یه وقتایی ادم میخاد لحظات خوشی برا خودشو بقیه بسازه اما دقیقا همون لحظات میشه بدترین لحظات زندگی ادم 
.
.
.
.
‌.
یه وقتاییم هست که ادم‌فک میکنه گند زده به همه چیزو ... اما نه 
یهو میبینه اون لحظع بد دوباره توی بهترین خاطراتش بایگانی میشه ... 

پ . ن : یه ادم همونقدر ک میتونه با دوس داشتنو دوس داشته شدنش حال یه نفرو خوب کنه ... همونقدر ک میتونع کاری کنه ک اون ادم از زندگیش از زنده بودنش از همه
اینجا گفتم یه چیزایی،
یه مورد دیگه از اون حالتا امروز برام تداعی شد:
یادمه اون موقعا، مرداد و شهریور حدودا، حدود ۵ و نیم، ۶ صبح، وقتی همه خواب بودن، کم انرژی و خسته و نگران، اما امیدوار، صبحونمو می‌خوردم، لپتابو روشن می‌کردم، تا مدتی که منتظر روشن شدنش بودم یه آب یخی درست می‌کردم و یه لیوان ازش می‌خوردم و یه لیوان می‌ریختم و همراه خودم می‌آوردم می‌شستم پای لپتاب. داشتم یه بازی می‌نوشتم و همزمان کولر هم روشن بود و آب یخ بود و سردم بود و یه
بسم الله الرحمن الرحیم حضرت ایوب در دوره‌ای که هفت سال طول کشید و بلاهای زیادی را پشت سر گذاشت از امتحان الهی رو سفید بیرون آمد مرگ فرزندان ،نابودی خانه و زندگی مرگ گوسفندان و گاو و شتر انش بیماری خودش اخراج شدن از شهر و دیارش بیابان نشین شدن است و فقیر شدنش تمام شد به عزت قبلی با روسفیدی برگشت از او پرسیدند در تمام این مدت کدام مصیبت ها از همه بیشتر تو را اذیت کرد گفت تهمتهای عده‌ای که زدن ناروا ها که گفتند زخم زبان ها که زدن اینها مرا بسیار
اعترافات علمای اهل سنت عمری به ولادت امیر المومنین علیه السلام در کعبه (۲-۳)
۳-۲- آلوسی و عبد الباقی عمری افندی
آلوسی عالم بزرگ اهل سنت عمری در شرح اشعار عینیة عبد الباقی عمری افندی شاعر بزرگ اهل سنت عمری و از نوادگان عمر بن خطاب غاصب دوم، شرحی نوشته است که نام کتاب او سرح الخریدة الغیبیة فی شرح القصیدة العینیة نام دارد که شعر افندی را در آن چنین نقل می‌کند:
أنت العلیُ اَلّذی فَوقَ الْعُلَی رُفِعا
تو آن علی بلند مرتبه‌ای هستی که جایگاه تو از
بسم الله
 
آقای روحانی بارها به شدت تحریم‌ها و زیادتر شدنش در این دوره اشاره کرده است. ظاهراَ ایشان دنبال دو چیز است: یکی موجه کردن ناکامی‌ها و عملی نشدن وعده‌ها؛ دوم تلاش برای اقناع مردم و نظام برای ضروری جلوه دادن مذاکرات مجدد. بحث درباره‌ی این دو فراوان است و این‌جا دنبالش نیستم. پرسش فعلی این است: چه شد که تحریم‌ها شدت یافت؟ خلاف ما سنگین‌تر شده یا دشمن دید با تحریم، به خواسته‌هایش می‌رسد؟ اگر رویکرد دولت به جای کوتاه‌ آمدن برای لغو
سگ‌ها عاشق تشویقی هستن و همیشه دادن انواع تشویقی به سگ باعث خوشحال شدنش می‌شه. البته تشویقی کاربردهای زیادی داره و در زمینه آموزش و تربیت کردن، تمیز کردن دندان‌ها و سلامت دهان و لثه‌ها، تامین ویتامین‌های لازم و … هم نقش مهمی داره.
بنابراین به عنوان صاحب سگ، خرید خوراکی تشویقی برای سگ بازیگوشتون یکی از مهم‌ترین کارهاییه که می‌تونید براش انجام بدید تا پیوند عاطفی بین شما و سگتون هم محکم‌تر و بهتر بشه.
اما تشویقی سگ اصلا چیه و چه انواعی ا
عکسای حدود شش ماهگی علی رو که نگاه میکردم، به خودم گفتم چرا اون موقع به اندازه ی کافی لُپ های آلوچه ایش رو نخوردم!! 
آخه چی شد که من اون دست و پاها و لُپای گوشتالو رو گازگاز نکردم؟؟!
خوب که فکر کردم یادم اومد که اون موقع تنها دغدغه م بزرگتر شدن پسرم و دراومدن دندوناش بود، و وقتی دندوناش دراومد، دیگه اون لپا هم آب شد... 
انتظار بزرگ شدنش رو میکشیدم، درحالیکه هیچ لذتی از کوچک بودنش نبردم!
مثل همین الان...
 گاهی فکر میکنم در چندسال آینده دلم برای هم
دیشب مح سر خاک پدربزرگش تا صبح نشست و به تنهایی و تقدیرش فکر کرد. ساعت ۲.۵ کمی باهاش حرف زدم. بی‌قرارم اما واقعیت اینه که اون هم مثل هزاران تپه‌ی خواستنی وقتی بهش برسی عادی میشه و دچار روزمره‌گی و اینکه که چی و خب آدم باید عاقل باشه. من تا میم هست محاله ازش جدا شم و سراغ یه اشتباه دیگه‌ای برم. این زندگی همینجوریش تکراره و نیاز نیست من به تکراری شدنش بیافزایم. پس تلاش می‌کنم قانع بشم و تلاش بیهوده نکنم. مح رو بی اندازه دوست دارم چون عجیب شبیه من
به نام خدا

سلام

من چند روزه به مال حلال خیلی اعتقاد کرده‌ام، قبلاً هم داشتم ولی خیلی کم بود.

مثال هاش:

۱-آنتی ویروس لب تابم کرک شده بود، الأن دیگه نسخه اصلیشون خریدم و ازش بدون استرس کرک شدنش استفاده می‌کنم و می‌خواهم ویندوز نسخه اصلیش و برنامه های نصب شده پولی داخلش رو به صورت قانونی بخرم و این خیلی خوبه.

۲-تمام برنامه های غیر حلال داخل لب تابم اعم از فایل های کرک شده و فیلم های غیرقانونی رو حذف کرده ام.

و این روش حلالی رو خیلی دوست دارم.
دنیا دور سرش می‌چرخید.
دنیا چرخیده بود و چرخیده بود و او با ندانم کاری هایش دقیقا در نقطه ای ایستاده بود که سالِ پیش و سالِ پیش ترش!!!
برای بار سوم رو به نابودی بود ، 
که در حوالیِ بیستمین سالی که از هفتاد و هشتِ متولد شدنش می‌گذشت ،
دقیقا هفتاد و هشت روز مانده به ویرانیِ سوم ،
از روی زمین بلند شد و محکم تر از قبل ایستاد .
گردِ غبار را از لباس هایش تکاند.
و دوباره عاشقِ
کارش ، زندگی اش ، کارگاه کوچکش و آرزوهای ریز و درشتش شد و
دل به کار داد .
از وقتی مادر شدم، فکر می‌کنم تولد هر کسی رو باید به مادرش تبریک گفت و سال‌روز مادر شدنش رو جشن گرفت: مامان گلم ممنون که ۲۵ سال پیش، منو به دنیا آوردی، ممنون بابت همه‌ی زحمات بی منتت و ممنون بابت عشق بی حد و اندازه ات... امروز بیشتر از قبل میفهممت، بیشتر از قبل، دوستت دارم :) بازنشر از roozayerangi
پ.ن: با توجه به اینکه آقایون همیشه درمورد انتخاب هدیه ذهنشون قفل میکنه، هدیه روز زن پیشنهاد بدهید(از 100 تومن تا 3 م تومن به قدر وسع دوستان)
پ.ن: روز مادر مبارک
کیف می کنم از خواندن این کلمه : آن و آنات. معنی اش همان است که حافظ زمانی گفته بود: بنده ی طلعت آن باش که «آنی » دارد. این « آن » را داشتن از آن موهبت هاست که گهگاهی، هنوز و حتا در این همهمه و بی در و پیکری زندگی حس می کنیم اما هیچ وقت به زبانمان جاری نمی شود. یا بهتر است بگویم هنر می خواهد گفتن این آن پس از گذشتنش . عمر این آن کوتاه است و به اندازه ی دم و بازدمی بیشتر نیست. اما که باور می کند تمام زندگی را نمی شود در دمی و بازدمی دید؟ آن کس که حتا برای ی
« این صحبتِ امروز و دیروز نیست! دست کم بیست سالش را که به خوبی به خاطر داریم. تمام درخواستمان در دو کلمه خلاصه می شود : «معیشت» و «منزلت» و جالبتر اینکه این دو کلمه انگار چنان به هم زنجیر شده اند که با هیچ رمل و اسطرلابی باز نمی شوند!» تکرار مداوم همین دو مطالبه ، جنبش صنفی معلمان را به یکی از خبرسازترین جریان‌های اجتماعی چند سال اخیر ایران بدل کرده است. مطالباتی که گاهی با نامه‌نگاری و جمع‌آوری امضاء برای وادار کردن مسولین کشور به عمل به تعه
سلام مهربونم 
از دیروز بدجوری دلم گرفته هرچقدر هم که فکر میکنم تا دلیلشو بفهمم متوجهش نمیشم راستش رو بخواید حس میکنم دلتنگ شما هستم خیلیی زیاد دلم یه حال خووب میخواد با شما یه خلوت قشنگگگگ پر از حس بودن شما و آروم شدن روحم و لبریز شدنش از عشق شما چقد خوبه بودنتون هییچ آرامشی تو دنیا جای آرامش حضورتونو نمیتونه بگیره ، همه آرامشای دنیا زیباییای خودشونو دارن و هر کدومشون برای نزدیکتر شدن به شما جایگاه خودشو داره مهربونم ممنونم بابت همه قشنگیه
چنتا سر تیتر برای روز جمعه:
پس از چندین ماه خود درگیری و گیر کردن توی رودروایسی پیشنهاد ازدواج دوست سپتامبر رو رد کردم:/ حس رهایی بعدش عالی بود 
امروز یکی از اعضای خونوادم به ارزوی 20 سالش رسید و از خوشحالی گریه کرد ساعت شیش صبح بود..صدای گریشو شنیدم گفتم وااای حتما یکی فوت کرده بعد دیدم نهههههه از بس اون آرزو محال بوده که داره برای برآورده شدنش گریه میکنه 
امروز رو روز رساله نویسی خویش معرفی میکنم اون هم به مدت 12 ساعت...
فک میکردم اتفاقای دوماه
تو روستامون داریم خونه میسازیمیه قسمتیش رو بابام خودش گفت انجام میدمبماند سه روزه که به خاطر باران اینور اونورش میکنهامروز اومدیم سر خونه،بیل به دستملات درست کردم،بلوک و اجر دادم دست پدرمیگم بسم الله شروع کنرفته بالا دیوار یک ساعت دوتا بلوک کار گذاشته میگم گفتین یه ساعت کار داره هاااااخرش راضیش کرذم بنا بیارهعااااقا کار را به کاردانش بسپارید
خدا این بارش نمیشد تابستون می بود که زمین جون بگیره نه سیل ببره
تعطیلات ما هم تموم شد و فردا به س
به نام مهربانترین مهربانان❣️
دوستان عزیزم سلاااااام امیدوارم که امروزتون هم پر از سلامتی و عشق باشه ❣️  
همه ما می دونیم که هرچقدر هم علم داشته باشیم باز هم نیاز داریم به اینکه داشتن علم های بیشتری رو تجربه کنیم.دلیلش رو تا امروز نمی دونستم تا این که استادمون یه حدیثی راجع به علم گفتند که کلی بهم چسبید.
قال الامام علی علیه السلام: کُل وعاء یضیق بما جعل فیه الا وعاءَ العلم فانّه یتسع به... میزان الحکمه ج 8
امام علی علیه السلام می فرمایند:
همه
به نام مهربانترین مهربانان❣️
دوستان عزیزم سلاااااام امیدوارم که امروزتون هم پر از سلامتی و عشق باشه ❣️  
همه ما می دونیم که هرچقدر هم علم داشته باشیم باز هم نیاز داریم به اینکه داشتن علم های بیشتری رو تجربه کنیم.دلیلش رو تا امروز نمی دونستم تا این که استادمون یه حدیثی راجع به علم گفتند که کلی بهم چسبید.
قال الامام علی علیه السلام: کُل وعاء یضیق بما جعل فیه الا وعاءَ العلم فانّه یتسع به... میزان الحکمه ج 8
امام علی علیه السلام می فرمایند:
همه
- اگه زمین صاف بود خیلی خوب بود. پیاده می رفتیم تا تهش، می شستیم اون آخرش، پامون رو آویزون می کردیم، یه سیگار می کشیدیم و بعدش می پریدیم تو فضای بی انتها
+ تو سیگار می کشی؟
به اندازه سه ثانیه تو چشماش نگاهش کردم:
- از کل حرفای من فقط همین تیکه شو گرفتی؟
+ سیگار می کشی؟
- اگه زمین صاف بود و پیاده می رفتم تا تهش، می شستم اون آخرش و پامو آویزون می کردم، آره می کشیدم
+ چرا انقدر سیاه؟ چرا انقدر ناراحت؟ کسی تو رو از دست داده؟
"کسی تو رو از دست داده؟" خوشم او
دروازه قرآن
اگر از سمت اصفهان وارد شیراز شوید، در مدخل ورودی شهر، طاقی بزرگ وجود
دارد که باید ماشین ها از زیر آن عبور کنند. این بنای جالب به دروازه
قرآن مشهور است و علت این نام، قرآنی است که در محفظه ی بالای به دستور
عضدالوله دیلمی قرار داده شده تا مسافرین و میهمانان شیراز به سلامت گذر
کنند.
شیراز در گذشته شش دروازه داشته که امروز تنها همین "دروازه قرآن" باقی
مانده؛ این دروازه به دستور  عضدالوله دیلمی در مدخل تنگ الله اکبر ساخته
شد. با گذ
بره‌ی ناقلا تو یه مسابقه‌ی بین‌ المهد کودکی! برنده شده. انقدر خوشحالم که انگار خودم تو المپیادی، المپیکی چیزی مقام آوردم! نه شایدم بیشتر!با وجود شرایط خاصی که برای این آزمون داشت، تنها کسیه که از مهدشون برنده شده. از بین چهارصد تا مهد هم، فقط سی و دو نفر برنده شدن.
در واقع ما اصراری به برنده شدنش نداشتیم، اصلا حتی اصرار به شرکتش هم نداشتیم. بعد از اینکه شرکت کرد هم منتظر نتایج نبودیم. و به خاطر همین امروز که شنیدم خیلی غافلگیر شدم. البته قرار
زدیک شدنش را از پشت سر به وضوح حس می‌کردم که نفسم در سینه بند آمد و فقط زیر لب #یاعلی می‌گفتم تا نجاتم دهد. 
 
با هر نفسی که با وحشت از سینه‌ام بیرون می‌آمد #امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) را صدا می‌زدم و دیگر می‌خواستم جیغ بزنم که با دستان #حیدری‌اش نجاتم داد!
 
ادامه داستان در ادامه مطلب...
 
متن کامل داستان در پیام رسان های اجتماعی تقدیم حضورتان
 
https://eitaa.com/dastanhaye_mamnooe
https://sapp.ir/dastanhaye_mamnooe
https://t.me/dastanhaye_mamnooe
 
ادامه مطلب
بالاخره بخش اول بدایة الحکمة رو تموم کردم. هوووراااا. زبانم که مرور بود بیشتر فردا درس سه رو جلو جلو میخونم. صبح قراره برم دکتر برای گوشم. بعضی وقتا تیر میکشه. و احساس میکنم ضعیف تر شده :( میبینی ادم همیشه درگیره. امیدوارم ضعیف تر شدنش توهم من باشه.  شام خوردم حموم نمیتونم برم باید نیم ساعت بگذره بعد برم حموم فردا صبح زود باید برم بیمارستان امیر اعلم اگه درست نوشته باشمش. کاش خود دکتر خرسندی بیاد. خیلی تعریفشو شنیدم اما اگه بگه جراحی کن عمرا انج
والتر بنیامین، ترجمۀ حسام حسین‌زاده
 
واگن فضیلت (به یاد 5 اکتبر 1922) [اثر پاول کله[1]]
هشدار
در جایی که برای گردش‌های روزمره مشهور بود، نه‌چندان دور از [شهر] چینگ‌دائو[2]، قسمتی صخره‌ای وجود داشت که به‌عنوان مکانی رمانتیک شناخته شده بود و دیوارهای سنگیِ پُرشیبیش تا اعماق زمین فرو می‌رفت. این دیوارهای سنگی میعادگاه بسیاری از مردان عاشق‌پیشه در طول دورۀ سرخوشی بود و پس از اینکه هرکدامشان دست در دست دختر [محبوبشان] منظره را ستایش می‌کردند، ب
از دیروز عصر تا الان ۶ ساعت فیلم دیدم :) فیلم خون آشام بود و من اولش شک داشتم دان کنم یا چوون خیلی ترسوام گفتم قسمت ۱ دان میکنم اگ خشن بود بقیش نمیبینم :) بعد چون عاشقانه ام بود دیگه خوشم اومد و خشن نبود احمقانه بود صحنه های ترسناکش و اصلا ترسناک نبود! یک پسری خون آشام عاشق یک انسان (دختر) میشه و در عین حال یک پسری از نژاد گرگها هم عاشق این دخترس ! خلاصه که ویژگی های این خون آشام عجیب بود مثلا اینکه نمیمیرن .شب ها نمیخوابن. تو آفتاب نمیرن.در برابر ان
البته که برای خودم می نویسم از حرف هایی که نباید به زبان بیاورم ... هیچ وقت ..‌ از حسرت ها.. حسرت نگاه ها... 
نگو که بازم میخوای بری.. نگو که دلم دیگه طاقت از دست دادان ندارم.. اونم تو .. ۹ هفته و ۴ روزه که دارم باهات حرف میزنم... نگو که این روزا روزای آخر با هم بودنه... تلخه اما هر لحظه و هر لحظه و هر لحظه.. حتی صدم ثانیه های این هفته تمام ترس دنیاتوی وجودمه که از دست بدم.. که از دست دادنت اتفاق بیفته‌... آخه چطوری میتونم شاهد از دست دادنت باشم؟؟ خدا داره با
آلوسی (عالم مشهور اهل سنت): اگر کسی سگِ امیرالمومنین باشد بهشتی و اهل نجات است!
بارها شاهد آن بوده ایم که مخالفین شیعه با سوء استفاده از تشبیهات و تمثیلات برخی از شیعیان در اشعار و سخنانشان به تمسخر شیعیان می پردازند.
یکی از این تعبیرات استفاده از کلمه ی «سگ» می باشد که فارغ از توضیحات و پاسخ حلی در استفاده از چنین تعبیری و همچنین فارغ از درستی یا نادرستی استفاده از چنین تعبیراتی، در این مطلب قصد داریم تا به کلامی جالب از آلوسی - عالم مشهور و م

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها