نتایج جستجو برای عبارت :

ماکائو اسپیکس

معرفی طوطی ماکائو-آرا (Macaw) معرفی طوطی ماکائو-آرا (Macaw) طوطی ماکائو ( رای ها ) یکی از ۱۷ جور باقی مانده از نسل پرنده ها بزرگ، هست . طوطی ماکائو در عالم به macaws و رای ها شناخته می شود . زیستگاه آرا، جنگل های گرمسیری در نیمکره غربی از مکزیک تا برزیل را مشتمل بر می شود . امروزه طوطی ماکائوی کوبایی ( Ara tricolor، آرای سه رنگ )، صرفا جور از طوطی های ماکائو میباشد که متاسفانه نسل این مدل طوطی در حیات وحش، منقرض گردیده و تنها تعداد بسیار محدودی در تراز جهان به تیت
پل هنگ‌کنگ-جوهای-ماکائو طولانی ترین پل دریایی در سراسر جهان است که هنگ‌ کنگ، جوهای و ماکائو را به هم متصل می‌کند.
ساخت پل یاد شده در  سال ۲۰۰۹ با بودجه ای بالغ بر  ۲۰ میلیادر دلارانجام شد.مراسم افتتاح پل در شهر ژوهای Zhuhai در جنوب چین و با حضور سران هنگ کنگ و ماکائو برگزار شد.این پل به طول ۵۵ کیلومتر (۳۴ مایل) شامل بخش هایی بر روی رودخانه خروشان و نیز تونل زیر آبی شهر ژوهای را به لاناتایو در هنک کنگ متصل می کند و سپس از روی آب های رودخانه استواری
۲۰ مورد از برترین سازه‌های معروف و گران‌قیمت در سراسر جهان
.ابراج البیت مکه
ابراج البیت بزرگ‌ترین برج ساعت جهان در عربستان سعودی است. در نوک این برج یک هلال ماه طلا قرار دارد. ارزش این سازه ۱۵ میلیارد دلار است و گران‌قیمت‌ترین سازه جهان به شمار می‌رود.
 
۲.هتل مارینا بی سندز
دومین سازه گران‌قیمت جهان هتلی در سنگاپور استت که در بالای آن استخری قرارگرفته و چشم‌انداز زیبایی دارد. برای ساخت آن ۵,۵ میلیارد دلار هزینه شده است.
۳.مقر جهانی سنتو
 هُنگ کُنگ شهری است جزیره‌ای در جنوب چین. منطقه خودمختار هنگ کنگ با هفت میلیون و ۲۳۰ هزار نفر جمعیت، از مهم‌ترین بازارهای مالی و تجاری آسیا و جهان به‌شمار می‌رود. هنگ کنگ از سال ۱۸۴۲ تا ۱۹۹۷ جزو مستعمرات امپراتوری بریتانیا بود. در سال ۱۹۹۷ و پس از پایان یافتن پیمان پیشین به جمهوری خلق چین پیوست.منطقه هنگ کنگ یکی از دو منطقه تقسیماتی ویژه در جمهوری خلق چین است. منطقه دیگر ماکائو است.
ادامه مطلب
ماکائو اسپیکس

 
ماکائو اسپیکس
Spix’s Macaw
 
مااکائوی Spix تنها عضو از میان رده طوطی هایCyanopsitta است. این نوع ماکائو از جمله طوطی های در حال انقراض است. کاهش سریع نسل این طوطی به دلیل شکار و تله گذاری، تخریب مداوم زیستگاهشان و وجود زنبور افریقایی است که در رقابت بر سر لانه سازی و عامل کشته شدن این ماکائوها در لانه هایشان هستند.
خصوصیات فیزکی:
این نوع ماکائو، طوطی ظریفی است که به رنگ آبی- خاکستری با یک دم و بال های بلند است. چشم ها زردرنگ و سر پرنده خاکس
  تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان در آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل نپال پیروز شد.
بخش سایر ورزش ها مجله خبری اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، در آغاز رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا که به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود، زنان ایران در نخستین رقابت خود مقابل نپال به میدان رفتند و موفق شدند این تیم را 3 بر صفر از پیش رو بردارند.
نتایج کامل این بازی به شرح زیر است:
ندا شهسواری ۳ - نپال صفر
فاطمه جمالی فر ۳ - نپال صفر
مهشید صامت ۳ -
سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش جدیدی اعلام کرد: تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در خارج از مرز‌های چین به ۱۴ هزار و ۷۶۸ نفر رسیده است.به گزارش ایسنا، کروناویروس جدید در ۸۵ کشور جهان گسترش پیدا کرده که پس از چین کشور‌های ایتالیا، ایران و کره جنوبی بیشترین موارد ابتلا و فوتی را بر اثر بیماری کووید-۱۹ داشته‌اند.سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (پنج شنبه) در گزارشی اعلام کرد: تعداد افراد آلوده به کروناویروس در خارج از مرز‌های چین به ۱۴ هزا
 
آلمان در سال ۲۰۲۰ توانست جایگاه نخست بهترین اقتصاد‌های نوآور را به دست آورد به سلطه شش ساله کره جنوبی پایان دهد. این ارزیابی با ۲۰۰ کشور جهان آغاز شد، اما در نهایت به علت عدم دریافت اطلاعات لازم، این فهرست به ۱۰۵ کشور تقلیل یافت.
این رتبه بندی توانایی‌های اقتصادی در نوآوری‌ها را نشان می‌دهد که موضوع اصلی مجمع جهانی سالانه اقتصاد در «داووس» ۲۰۲۰ است که از ۲۱ تا ۲۴ ژانویه در سویس برگزار می‌شود.
آلمان توانست در سه معیار تولید ارزش افزوده،
پارک دلفین کیش
می‌توان به جرئت گفت پارک دلفین کیش واقع در جنوب شرقی این جزیره، یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری است که هر شخص آرزوی حداقل یک‌ بار بازدید از آن را دارد. این پارک به مساحت ۱۰۰ هکتار به سرمایه‌گذاری حسین ثابت، صاحب هتل بزرگ داریوش ساخته شد و حدود ۱۰ سال است که با مدیریت آقای سید عبدالرضا موسوی، مالک شرکت هواپیمایی زاگرس به فعالیت خود مشغول شده است.
امکانات و ویژگی‌های پارک دلفین کیش
دیدنی‌های پارک دلفین کیش تنها محدود به
پارک دلفین های کیشمجموعه تفریحی پارک دلفین با مساحتی حدود 100 هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش جای دارد . تیم مشتمل بر فضای سبز با گونه های گونه‌های متعدد گیاهی , گلشن پرنده ها و اولین و صرفا دلفیناریوم در ایران است .( دلفیناریوم ) او‌لین بوستان دلفین کشور‌ایران است . این بوستان با سپرده گذاری آقای حسین اثبات فئودال بزرگ جزیره کیش و صاحب هتلهای داریوش و هلیا و لاله و بازدید و… ایجاد شده است .هتلهای سیمرغ و شباویز و کوثر از جم
به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با افزایش شیوع ویروس جدید کرونا اقشار مختلف مردم دنیا از حضور در محیط‌های عمومی ابراز نگرانی کرده و تا حد ممکن سعی می‌کنند در منزل بمانند. به نظر می‌رسد اولین راهکار کشورها به منظور کنترل شیوع این بیماری در کنار توصیه رعایت بهداشت عمومی و ضدعفونی کردن مراکز عمومی، قرنطینه کردن شهرهایی است که به شدت با شیوع این بیماری گریبانگیر آن‌هاست.در شرایط کنونی دورکاری یک وضعیت اضطراری است
شرکت‌ها نیز تصمیم گرفته‌اند
 
 
جزیره زیبای کیش به عنوان چهارمین مقصد گردشگری در آسیا از سوی سازمان گردشگری اعلام شده است. این جزیره بسیار زیبا که در جنوب کشور ایران واقع شده یکی از بی نظیرترین های ایران محسوب می شود و در فصل زمستان بدلیل آب و هوای گرم و مرطوبش برایتان بهار را تجلی خواهد کرد.
باتوجه به اینکه کیش، بهشت گردشگری ایران شناخته شده و تا دلتان بخواهد در این جزیره زیبا مراکز تفریحی و گردشگری وجود دارد، مطمئنا اگر در سفرتان به کیش برنامه ریزی دقیق نداشته باشید،
زیر گروه Start Up که انتظار می رود در طول تابستان برگزار شود.
 
هزینه خرید هزینه مهاجرت دو برابر می شود.
 
از 8 ژانویه ، پرداخت هزینه مهاجرت بهداشتی که توسط همه اتباع غیر EEA متقاضی ویزای درجه 4 برای تحصیل در انگلستان پرداخت می شود ، به 300 پوند (از 150 پوند قبلاً) در سال دو برابر شده است. مبلغ قابل پرداخت با توجه به مدت زمان دریافت اجازه مهاجرت شما محاسبه می شود. برای هر دوره اضافی تا 6 ماه قابل پرداخت با نرخ ثابت 150 پوند است.
دانشجویان مورد هدف ویزا کلاهب
 
اگر با واحد پول کشورها آشنایی ندارید یا به دنبال دانستن واحد پول کشوری خاص هستید، در این مطلب می توانید واحد پول تمام کشورهای دنیا را پیدا کنید. در مجموع ۱۹۶ کشور در دنیا وجود دارد که از بین این تعداد، حدود ۱۹۲ کشور عضو سازمان ملل متحد هستند.
کشور تایوان سعی در جدا شدن از کشور چین دارد هرچند که کشور چین، تایوان را جزو یکی از استان های خود می داند. ۳ کشور دیگر هم وجود دارند که جزو سازمان ملل متحد نیستند. اگر قصد سفر و تور به هر کدام از این کشور ه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها