نتایج جستجو برای عبارت :

MX Player Pro 1.20.7 + Lite هشدار نرم افزا پیشنهاد مدیریت سایت میباشد جهت کیفیت لازم را از سایت ببرید پخش حرفه ای فیلم در اندروید

MX Player
 یک پلیر حرفه ای و کارآمد جهت پخش فایل های تصویری می باشد. تمامی فرمت های تصویری تحت پشتیبانی این پلیر هستند. مصرف کم باتری و CPU از مزایای پلیر MX Player می باشد. همچنین قابلیت فراخوانی فایل های SRT که مربوط به زیرنویس فیلم ها است، پلیر MX Player را به یکی از قدرتمند ترین پلیرهای حال حاضر تبدیل کرده است. با این پلیر شما میتوانید یک قسمت از فیلم را انتخاب کنید تا برای شما پخش شود. 
دانلود
برای دانلود کلیک کنید
 
روح افزا یک نوشیدنی هندی و پاکستانی است و در سال 1906 توسط حکیم حافظ عبدالمجید درست شده است. یکی از مصرف های مهم این نوشیدنی برای شکستن روزه ماه رمضان است. روح افزا در بین اهالی هند و پاکستان بسیار محبوب است ، زیرا این نوشیدنی ارزان قیمت و مقرون به صرفه محسوب می شود و باعث ایجاد خنکی در بدن در گرمای سوزاننده هند و پاکستان می شود.
ادامه مطلب
K-Lite Codec Pack
نرم افزار پخش ویدیو ، که دارای Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP4) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. برنامه K-Lite Codec Pack در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید.
شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توان
دریافت
حجم: 25.2 مگابایتتوضیحات: GOM Media Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.
 
// 2. This code loads the IFrame Player API code asynchronously.
var tag = document.createElement('script');
tag.src = "https://www.youtube.com/iframe_api";
var firstScriptTag = document.getElementsByTagName('script')[0];
firstScriptTag.parentNode.insertBefore(tag, firstScriptTag);
// 3. This function creates an (and YouTube player)
// after the API code downloads.
var player;
function onYouTubeIframeAPIReady() {
player = new YT.Player('player', {
height: '500',
width: '500',
videoId: 'aJTN9G7J31k',
events: {
'onReady': onPlayerReady,
'onStateChange': onPlayerStateChange
}
});
}
// 4. The API will call this function when the vide
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
تقریبا همه ما نام بازی Player Unknown Battlegrounds یا همان PUBG را شنیده ایم یک بازی به سبک بتل رویال که تعداد زیادی پلیر از طریق یک هواپیما به کمک چترنجات به جزیره ای فرود می آیند و شروع به گشت و گذار در جزیره برای پیدا کردن مهمات و تجهیزات می کنند و در نهایت آخرین نفر یا تیمی که در این جزیره زنده بماند برنده بازی می شود.
برای اجرای پابجی لایت نیاز به یک VPN دارید زیرا پابجی لایت فعلا فقط در بعضی از کشورها قابل اجرا هست، شما میتوانید لیست کشورهایی که پابج
تلفن های PUBG Mobile Lite برای تلفن های دارای قابلیت سیستم پایین توسعه یافته و 0.14.0 روز پیش بروزرسانی را دریافت کرده اند. حالا بازی آپدیت دیگری دریافت کرده است. PUBG Mobile Lite همراه با بروزرسانی ، جوایز جدیدی را ارائه می دهد. علاوه بر پیشرفت ها ، بازی به روزرسانی 0.14.0 را دریافت کرد و جوایزی نیز تا 15 سپتامبر وجود دارد. برای به دست آوردن این جوایز ، ابتدا باید بروزرسانی کنید.
چه چیزی در جوایز به روزرسانی PUBG Mobile Lite گنجانده شده است؟علاوه بر مناطق بمباران ، این ب
در وبسایت نوکو یک مجموعه ویدویویی درباره آموزش ورزش بارداری وجود دارد که می توانید از طریق لینک های زیر آنها را تماشا کنید.
               
 
 
مادران عزیز شما باید با توجه به شرایط و توانایی لازم و نداشتن مشکلات طبی قبل از انجام هرگونه فعالیتی باید با ماما و پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید ۹ ماه بارداری خود را بی خطر بگذرانید که عوارضی برای شما و فرزند عزیزتان به همراه نداشته باشد.
 
سرویس همپای مادر که توسط تیم نوکو راه اندازی شده به صورت آ
نسخه خریداری شده به قیمت 1دلار
معرفی اپلیکیشن بین 5 سایت اندرویدی برتر ایران
دارای امکانات بسیار و محیط گرافیکی
این برنامه دارای قابلیت صوتی و تصویوی منحصر به فرد است که دارای امکانات حرفه ای است که با چند لمس میتوان از این برنامه حرفه ای استفاده کرد برنامه نویسان این برنامه روی برنامه زحمت زیادی کشیده اند که میتوان گفت که تقریبا یه ماه روی این برنامه تلاش کرده اند که در گوگل پلی استور از آن استقبال زیادی شده است این برنامه امتیاز 4.4 را از 5 د
هواوی قبل از عرضه پرچمداران 2020 خود نسخه لایت آن به نام P40 Lite را راهی بازار کرده است.
به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، این گوشی در بازار آسیایی با نام Nova 6 SE عرضه شده و با قطعات جدید مبتنی بر پی 40 راهی اروپا و سایر بازارها شده است.
هواوی P40 Lite با تراشه Kirin 810 روی پلتفرم جدید نرم افزاری Huawei Mobile Services {به جای سروی گوگل} آمده است.
کمپانی چینی سعی در توسعه اکوسیستم نرم افزاری جدیدی است تا کاربران خود را راضی نگه دارد.
 
ادامه مطلب...
<!-- Video Player by www.1abzar.com --->
<script type="text/javascript" src="http://www.1abzar.ir/abzar/tools/video-player/swfobject.js"></script><script type="text/javascript" src="http://1abzar.ir/abzar/tools/video-player/?w=400&h=300&pic=&url=https://hw1.asset.aparat.com/aparat-video/17fcb10a88acc9fdca92627062684e1d14737293-720p__29440.mp4"></script><div style="display:none"><h3><a href="http://www.1abzar.com/abzar/video-player.php">&#1662;&#1582;&#1588; &#1608;&#1740;&#1583;&#1740;&#1608;</a></h3></div>
<!--  Video Player by www.1abzar.com --->
به نام خداوند بخشنده مهربان

نرم‌افزارهای KMPlayer و VLC Player هر دو پلیرهای محبوبی هستند که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از آنها برای پخش فایل‌های چندرسانه‌ای خود بر روی رایانه استفاده می‌کنند. تفاوت اصلی KMPlayer و VLC Player در این است که KMPlayer نسخه پرتابل ندارد و سورس کد آن در دسترس کاربر (open source) نیست، درحالی‌که VLC Player هر دوی این ویژگی‌ها را دارد.
ادامه مطلب
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
سلام دوستان
شاید برای شما هم پیش اومده که بعضی اوقات ، فایل های ویدئویی سیستمتون ، توسط مدیا پلیر خود ویندوز باز میشه ( یعنی با وجود اینکه VLC Media Player روی سیستمتون نصب هست ، اما باز هم فایل صوتی یا تصویری مورد نظرتون با پلیرهایی مثل پلیر خود ویندوز و... باز میشه )
اگر به چنین مشکلی بر خوردید ، حتما ادامه مطلب رو بخونید !
ادامه مطلب
VLC Media Player
 نرم افزاری حرفه ای که می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین نرم افزار VLC  قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیل
خرید محصول
اسپری محافظت کننده و آبگریز کننده کارپرو HydrO2 Lite
 
سهولت استفاده: اسپری را روشن کرده و بشویید یا “اسپری را از بین ببندید”
تطبیق پذیری: استفاده از هر سطح
خاک و دفع آب: خاک و آب از سطح دفع می شود
رها کردن وسایل نقلیه فوری: هیچ زمان درمانی لازم نیست
در برابر تقریباً همه اسیدها ، محلولهای قلیایی و حلالها مقاوم است
زیبایی: فورا براق ، عمق و نرمی رنگ شما را تقویت می کند
GOM Media Player 2.3.47.5309 + Plus  پلیر قدرتمند
آپدیت 29 آبان
قالب20 سایت اسکریپت وقالب
GOM Media Player
 یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

نسخه Free ورژن 2.3.47.5309
لینک دانلود مستقیم +کرک شده
حجم : 25مگابایت
رمز فایل :www.ghaleb20.ir

نسخه Plus
لینک دانلود مست
آپدیت شده
VLC Media Player ابزاری قدرتمند و کامل برای پخش تمام فایل های صوتی و تصویری است . فرمت های MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, Ogg, OGM, MOV, wma, wmv توسط نرم افزار VLC پشتیبانی میشود . از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به اتصال نرم افزار به شبکه های اینترنتی اشاره کرد که با این کار این دسترسی را به کاربران میدهد تا بتوانند شبکه های تلویزیونی و اینترنتی را به صورت آنلاین مشاهده کنند . اتصال نرم افزار به IPv4 , IPv6 علاوه بر مشاهده شبکه های آنلاین قابلیت به اشتراک گذاشت
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


 
سلسه جلسات نهج‌البلاغه خوانیبامحوریت جهاد و شهادت(جلسه ششم)
حجت الاسلام مهدوی‌‌ارفع
قم، موسسه روایت سیره شهدا
@mahdavi_arfae
پابجی یکی از بهترین بازی های بتل رویال است که این بازی در تمامی کنسول های بازی و پلتفرم های معروف عرضه شده است و میلیون ها طرفدار را در مدت زمان کوتاهی بر خود جلب کرده است، اجرای این این بازی نیازمند سخت افزاری قدرتمند میباشد که برای عموم افراد تهیه این مورد امکان پذیر نمیباشد. اما به تازگی کمپانی پابجی کورپ نسخه‌ای رایگان از این بازی به نام PUBG Lite را برای پلتفرم پی سی معرفی کرده که سیستم‌های پایین‌ رده را مورد هدف قرار داده است.
بازی پابجی ل
Nox App Player 6.3.0.9 Win/Mac نام نرم افزاری حرفه ای در زمینه شبیه سازی محیط سیستم عامل اندروید در محیط کامپیوتر است. به کمک این نرم افزار شما می توانید یک محیط کامل اندروید را در کامپیوترهای دسکتاپ و یا لپ تاپ های خود تجربه کنید ، محیط این نرم افزار شبیه ساز اندروید در کامپیوترهای شما به گونه ای است که دقیقاً حس و حالی مطابق با محیط دیوایس های اندرویدی دارد. در صورتی که کامپیوتر کاربر از نمایشگر لمسی پشتیبانی کند ، این نرم افزار او را قادر می سازد تا بت
طراحی و کیفیت ساخت میان‌رده‌های هواوی همواره جز بهترین گزینه‌ها از نظر کیفیت ساخت در برابر بهایی که می‌پردازید بوده و هستند. P30 lite
نیز به لطف استفاده از متریال باکیفیت، از این قاعده مستثنی نیست. بر خلاف
سایر محصولات این رده قیمتی که بیشتر از پلاستیک در ساخت آن‌ها استفاده
می‌شود، میان‌رده جدید هواوی دارای بدنه‌‌ای از جنس شیشه و فریم پلاستیکی است.
استفاده هواوی از پلاستیک به جای فلز در ساخت فریم P30 lite
از جمله اقداماتی است که در راستای
بازی گوشی Sonar Beat Lite را می توانید در سبک موزیکال تجربه فرمایید و دست‌پخت تازه استودیو Life Zero را برای نخستین بار بازی فرمایید . این بازی اندروید نبردی در یک رادار است که دایره‌هایی در آن ظواهر میگردند و شما بایستی با ریتم موسیقی روی ورقه بازی ضربه بزنید . ساخت تعادل دربین ریتم‌ها و دقت به جزئیات اهمیت بالایی در‌این بازی داراست . مطابق انتظاری که از اثرها موزیکال داریم , شما در بازی آیفون Sonar Beat Lite بایستی از یک ساختار مشخص و معلوم که به وسیله ترا
<script>AudioPlayer.embed("player",{soundFile:"http://dl.next1.ir/files/2018/03/tak/EvanBand-AroomeJoonam-128(www.Next1.ir).mp3",transparentpagebg:"yes",autostart:"yes",titles:"Mohammad Poordadash",loop:"no"});</script> <object id=player height=24 width=190 type=application/x-shockwave-flash name=player style="outline: none" data=https://next1.ir/wp-content/themes/original/audioplayer.swf>
<param name=bgcolor value=#FFFFFF>
<param name=wmode value=transparent>
<param name=menu value=false>
<param name=flashvars value="soundFile=http://dl.next1.ir/files/2018/03/tak/EvanBand-AroomeJoonam-128(www.Next1.ir).mp3&autostart=yes&titles=دانلود آهنگ ایوان باند با نام آروم جونم&loop=no&playerID=player">
<div
سلام این یه پست موقت که ازتون راهنمایی می خوام
من میخوام یه mp3 player خوب بخرم مشخصاتی که ازش می خوام اینکه صفحه نمایش داشته باشه،شارژ رو به مدت بالایی نگه داری کنه و کیفیت صدا ی متوسط به بالایی داشته باشه و قیمت اون برای من خیلی مهمه قیمتش از ۱۰۰ هزار تومن پایین تر باشه.
Adobe Flash Player یا به اختصار فلش‌ پلیر، نرم‌افزاری رایگان برای مشاهده فایل‌ های چندرسانه‌ای ، اجرای برنامه‌ های اینترنتی و ویدئو و صدا و محتوای ایجاد شده بر روی پلتفرم ادوبی فلش است. برنامه Adobe Flash Player فلش پلیر می‌تواند در یک مرورگر وب به عنوان یک افزونه مرورگر یا بر روی دستگاه‌ های تلفن همراه پشتیبانی و اجرا شود.شما مکاربران عزیر میتوانید این برنامه را از طریق وبلاگ ما دانلود کنید.
ویژگی نرم افزار Adobe Flash PlayerActionScript : نسخه اکشن اسکریپتNew virtual mac
 
 
UPDATE
 
برنامه پخش کننده ام ایکس
 
قیمت 5.99 دلار و امتیاز 4.7 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل (Google Play)کاملا تست شده و بدون نیاز به کدک
MX Player یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است تمامی فیلم های شما با هر فرمتی که باشد را با
تمامی قیمت ها به تومان می باشد  
 
قیمت گوشی موبایل سامسونگ
27.000.000    Galaxy Fold12.300.000    Galaxy Note10+ 256 GB11.400.000    Galaxy Note10 256 GB10.500.000    Galaxy S10+ 128 GB9.300.000    Galaxy S10 128 GB8.500.000    Galaxy S10e 128 GB9.800.000    Galaxy Note9 128 GB8.500.000    Galaxy S9+ 128 GB7.800.000    Galaxy S9 64 GB8.000.000    Galaxy Note8 64 GB7.600.000    Galaxy S8+ 64 GB7.000.000    Galaxy S8 64 GB6.800.000    Galaxy A80 128 GB4.600.000    Galaxy A70 128 GB3.700.000    Galaxy A60 128 GB4.400.000    Galaxy A50s 128 GB3.500.000    Galaxy A50 128 GB3.300.000    Galaxy A40 64 GB3.200.000    Galaxy A30s 64 GB2.900.000    Galaxy A30 64 GB2.400.000    Galaxy A20s 3
دانلود سریال کره ای The Player
با بازی سونگ سونگ هون
 
نام ها: بازیکن
محصول: 2018 کره جنوبی از شبکه OCN
ژانر: اکشن | جنایی
تاریخ پخش: 07 مهر 1397 – 29Sep2018
قسمت ها: 14 قسمت
روزهای پخش: شنبه و یکشنبه ها
مدت زمان: 65 دقیقه
وضعیت: پایان یافته است.
بازیگران:
Song Seung heon – Krystal Jung
قسمت 14 (آخر) اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 14 اضافه شد.
ادامه مطلب
قارچ جان افزا
قارچ جان‌افزا، قارچ گانودرما یا قارچ ری‌شی (نام علمی: Ganoderma lucidum) قارچی یک‌ساله از تیره تابان‌پوستان (Ganodermataceae) است که طب سنتی چینی مصرف دارویی دارد.
نام محلی این قارچ در چین، لینگ زی؛ در ژاپن، ری‌شی و در کره، یونگ زهی می‌باشد. چینی‌ها معتقدند که این قارچ نماد زندگی شاد، شانس، سلامتی و طول عمر و حتی جاودانگی است. این قارچ در طب سنتی، جهت درمان بی خوابی، تنگی نفس، تقویت حافظه، بیماری‌های کلیه و کبد، ورم مفاصل، آسم مورد استفاده
لیست قیمت روز انواع گوشی موبایل  18 آذر 98
تمامی قیمت ها به تومان می باشد  
سامسونگ Samsung
27.000.000    Galaxy Fold12.300.000    Galaxy Note10+ 256 GB11.400.000    Galaxy Note10 256 GB10.500.000    Galaxy S10+ 128 GB9.300.000    Galaxy S10 128 GB8.100.000    Galaxy S10e 128 GB9.400.000    Galaxy Note9 128 GB8.100.000    Galaxy S9+ 128 GB7.000.000    Galaxy S9 64 GB7.800.000    Galaxy Note8 64 GB7.500.000    Galaxy S8+ 64 GB6.700.000    Galaxy S8 64 GB6.900.000    Galaxy A80 128 GB4.500.000    Galaxy A70 128 GB3.700.000    Galaxy A60 128 GB4.400.000    Galaxy A50s 128 GB3.400.000    Galaxy A50 128 GB3.200.000    Galaxy A40 64 GB3.000.000    Galaxy A30s 64 GB2.900.000  
داستان کلاسیک #صوتی #موسیقی #بازیگران_مشهور

فصل اول 9:35

مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند

فصل دوم 6:51
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
فصل سوم 16:55
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
فصل چهارم 12:52
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
فصل ششم 3:05
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند

فصل پنجم 5:52
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
فصل هفتم 15:01
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند



آی خنده خنده
برقصین و شادی کنین
کیف خدادادی کنین...

لینک خرید برای احترام به حق کپی
تمامی قیمت ها به تومان می باشد 
 قیمت گوشی موبایل اپل
21.000.000    iPhone 11 Pro Max 256 GB20.300.000    iPhone 11 Pro 256 GB13.500.000    iPhone 11 128 GB16.700.000    iPhone XS Max 256 GB15.000.000    iPhone XS 64 GB9.500.000    iPhone XR 64 GB14.500.000    iPhone X 256 GB8.800.000    iPhone 8 Plus 64 GB8.100.000    iPhone 8 64 GB8.600.000    iPhone 7 Plus 128 GB7.400.000    iPhone 7 128 GB3.800.000    iPhone SE 64 GB
قیمت گوشی موبایل سامسونگ
28.000.000    Galaxy Fold12.800.000    Galaxy Note10+ 256 GB11.500.000    Galaxy Note10 256 GB10.800.000    Galaxy S10+ 128 GB10.000.000    Galaxy S10 128 GB8.500.000    Galaxy S10e 128 GB10.400.000    Galaxy Note9 128 GB8.600.00
تمامی قیمت ها به تومان می باشد  
قیمت گوشی سامسونگ
۲۷٫۰۰۰٫۰۰۰    Galaxy Fold۱۲٫۳۰۰٫۰۰۰    Galaxy Note10+ 256 GB۱۱٫۱۰۰٫۰۰۰    Galaxy Note10 256 GB۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰    Galaxy S10+ 128 GB۹٫۳۰۰٫۰۰۰    Galaxy S10 128 GB۸٫۱۰۰٫۰۰۰    Galaxy S10e 128 GB۹٫۴۰۰٫۰۰۰    Galaxy Note9 128 GB۸٫۰۰۰٫۰۰۰    Galaxy S9+ 128 GB۷٫۰۰۰٫۰۰۰    Galaxy S9 64 GB۷٫۸۰۰٫۰۰۰    Galaxy Note8 64 GB۷٫۵۰۰٫۰۰۰    Galaxy S8+ 64 GB۶٫۷۰۰٫۰۰۰    Galaxy S8 64 GB۶٫۶۰۰٫۰۰۰    Galaxy A80 128 GB۴٫۴۰۰٫۰۰۰    Galaxy A70 128 GB۳٫۷۰۰٫۰۰۰    Galaxy A60 128 GB۴٫۲۰۰٫۰۰۰    Galaxy A50s 128 GB۳٫۵۰۰٫۰۰۰    G
دانلود مکس پلیر برای اندروید
 
 
ام ایکس پلیر با پشتیبانی از انواع فرمت های زیرنویس این امکان را به شما می دهد تا زیرنویس فیلم مورد نظر را اضافه کرده و حتی تنظیمات دلخواه فونت و حاشیه و رنگ و بسیاری از تغییرات را روی ان اعمال کنید.برنامه مکس پلیر برای اندروید با داشتن codecs و رمزگشایی HW و SW یک پلیر همه فن حریف برای شماست به طوری که دیگر احتیاجی به پلیر های دیگر ندارید. با این برنامه می توانید فیلم های خود با انواع رزولوشن های دلخواه تماشا کنید.
با سلام خدمت همراهان گرامی و عزیز.
در این مطلب قصد دارم برخی دیگر از ویژگی های بازی در حال ساخت در اختیار شما قرار دهم:
•این بازی به صورت ایزومتریک ( 2.5D ) منتشر خواهد شد.
•بازی کاملا انلاین است و شیوه بازی به صورت PvP خواهد بود. (Player versus Player)
•بازی دارای بخشی برای چت کردن خواهد بود.
•مود اصلی و
ادامه مطلب
تمامی قیمت ها به تومان می باشد  
قیمت گوشی موبایل سامسونگ
27.000.000    Galaxy Fold12.300.000    Galaxy Note10+ 256 GB11.400.000    Galaxy Note10 256 GB10.600.000    Galaxy S10+ 128 GB10.000.000    Galaxy S10 128 GB8.500.000    Galaxy S10e 128 GB9.800.000    Galaxy Note9 128 GB8.300.000    Galaxy S9+ 128 GB7.000.000    Galaxy S9 64 GB7.900.000    Galaxy Note8 64 GB7.700.000    Galaxy S8+ 64 GB6.900.000    Galaxy S8 64 GB6.800.000    Galaxy A80 128 GB4.600.000    Galaxy A70 128 GB3.700.000    Galaxy A60 128 GB4.400.000    Galaxy A50s 128 GB3.500.000    Galaxy A50 128 GB3.300.000    Galaxy A40 64 GB3.100.000    Galaxy A30s 64 GB2.900.000    Galaxy A30 64 GB2.400.000    Galaxy A20s 32
قیمت گوشی موبایل سامسونگ sumsung
 
30.000.000 Galaxy Fold
12.100.000 Galaxy Note10+ 256 GB
11.200.000 Galaxy Note10 256 GB
9.900.000 Galaxy S10+ 128 GB
9.400.000 Galaxy S10 128 GB
8.400.000 Galaxy S10e 128 GB
8.800.000 Galaxy Note9 128 GB
8.400.000 Galaxy S9+ 128 GB
7.800.000 Galaxy S9 64 GB
7.800.000 Galaxy Note8 64 GB
7.400.000 Galaxy S8+ 64 GB
7.200.000 Galaxy S8 64 GB
6.300.000 Galaxy A80 128 GB
4.300.000 Galaxy A70 128 GB
3.600.000 Galaxy A60 128 GB
3.800.000 Galaxy A50s 128 GB
3.300.000 Galaxy A50 128 GB
2.800.000 Galaxy A40 64 GB
2.600.000 Galaxy A30s 64 GB
2.300.000 Galaxy A30 64 GB
2.200.000 Galaxy A20s 32 GB
2.200.000 Galaxy A20 32 GB
1.800.000 Galaxy A10s 32 GB
1.750.000 Galaxy A10 32 GB
2.500.000 Galaxy M30 64 GB
2.200.000 Galaxy M20 32 GB
1.750.000 Galaxy
قیمت گوشی موبایل اپل Apple
21.000.000    iPhone 11 Pro Max 256 GB20.000.000    iPhone 11 Pro 256 GB13.500.000    iPhone 11 128 GB16.500.000    iPhone XS Max 256 GB14.000.000    iPhone XS 64 GB9.500.000    iPhone XR 64 GB13.400.000    iPhone X 256 GB9.500.000    iPhone 8 Plus 64 GB8.900.000    iPhone 8 64 GB8.600.000    iPhone 7 Plus 128 GB7.400.000    iPhone 7 128 GB3.800.000    iPhone SE 64 GB
قیمت گوشی موبایل سامسونگ sumsung
30.000.000    Galaxy Fold12.200.000    Galaxy Note10+ 256 GB11.000.000    Galaxy Note10 256 GB10.600.000    Galaxy S10+ 128 GB10.100.000    Galaxy S10 128 GB8.400.000    Galaxy S10e 128 GB9.800.000    Galaxy Note9 128 GB8.300.000    Galaxy S9+ 128 GB7.700.000    Galax
قیمت گوشی موبایل سامسونگقیمت    نام محصول29.000.000    Galaxy Fold12.500.000    Galaxy Note10+ 256 GB11.300.000    Galaxy Note10 256 GB10.700.000    Galaxy S10+ 128 GB10.000.000    Galaxy S10 128 GB8.100.000    Galaxy S10e 128 GB8.700.000    Galaxy Note9 128 GB8.000.000    Galaxy S9+ 128 GB7.100.000    Galaxy S9 64 GB7.800.000    Galaxy Note8 64 GB6.900.000    Galaxy S8+ 64 GB6.700.000    Galaxy S8 64 GB6.900.000    Galaxy A80 128 GB4.400.000    Galaxy A70 128 GB3.700.000    Galaxy A60 128 GB4.100.000    Galaxy A50s 128 GB3.200.000    Galaxy A50 128 GB2.900.000    Galaxy A40 64 GB2.900.000    Galaxy A30s 64 GB2.800.000    Galaxy A30 64 GB2.300.000    Galaxy A20s 32 GB2.100.000    Galaxy A2
همزمان با تعطیلاتی که کرونا و عید به ارمغان آورده بازار دانلود و تماشای فیلم و سریال نیز داغ تر شده. بسیاری از فیلم ها هنوز به زبان فارسی دوبله نشده اند اما زیرنویس فارسی برای آنها موجود است. برخی از کاربران در زیرنویس کردن فیلم ها با مشکل مواجه میشوند به همین دلیل در این پست آموزشی کوتاه برای حل این مشکل قرار میگیرد.
کاربران ویندوز و اندروید با برنامه KM player آشنایی دارند. این برنامه ابزار بسیاری در اختیار کاربر قرار میدهد تا بدون هیچ مشکلی به
مهارت های لازم برای فروش حرفه ای

شغل فروشندگی به قدری اهمیت دارد که آن را به تمام کننده تیم (فوروارد) تشبیه کرده اند. در مقاله «یک روز فروشنده موفق» از لحظه ای که فروشنده چشم باز می کند تا پایان فعالیت روزانه و آخرین لحظات بیداری مورد بررسی قرار گرفته و سعـــی شده است تکنیک های فروشندگی حرفه ای و ویژگی های فروشندگان موفق در قالب اعمال و کردار روزانه او مورد توجه قرار گیرند.
ادامه مطلب
عنوان:بازیکن شماره یک آماده|Ready player one
سال ساخت:2018
محصول:آمریکا
زبان:زبان اصلی+دوبله فارسی
کیفیت: x265+720p+1080 BluRay
بازیگران:Simon pegg,Letitia weright
خلاصه فیلم:در یک بازی مجازی مسابقه ای برگزار میشود و شرکت کنندگان میبایست تخم مرغ طلایی را به دست آورند اما...(برای دانلود فیلم روی ادامه مطلب در زیر کلیک کنید.)
ادامه مطلب
وی ال سی
 
 
 وی ال سی رقیبی سر سخت برای نرم افزار KMplayer است نرم افزاری که اکثر فایل های صوتی و تصویری
موجود را پشتیبانی می کند و در عین قدرتمندی بسیار ساده است و توانایی اجرای فایل ها از روی اینترنت را نیز داراست که این امکان را به شما می دهد با رادیو ها و تلویزیون های اینترنتی گوش دهید مهمترین ویژگی نرم افزار VLC Media Player اوپن سورس بودن ان است و ویژگی مهم دیگر ان رایگان بودنش است .
ادامه مطلب
گلزنان برتر


13 گل=


علی علیپور (پرسپولیس)











12 گل=




کی‌ روش استنلی سوارز (سپاهان)











11 گل=
نرم افزار VLC Player اندروید یکی از برترین برنامه های اندرویدی در زمینه پخش فیلم و موزیک می باشد. توسط این نرم‌افزار قدرتمند می توانید تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری را بدون لگ و با بالاترین سرعت ممکن در گوشی اندرویدی خود مشاهده نمایید.
ادامه مطلب
♦️هشدار
هشدار بانکی پلیس فتای ایران
هرگز عکس کارت بانکی تان را برای کسی نفرستید!
اگر می خواهید به کسی شماره کارت یا شماره حساب بانکی بدهید، هرگز عکس کارت بانکی تان را نفرستید.!
از طریق شماره CVV و تاریخ انقضای کارت و شماره کارت فقط در شش ثانیه تنها با استفاده از لپ تاپ و اتصال به اینترنت؛ کارت بانکی شما را هک می کنند و در اصطلاح عمل "فیشینگ" یا تخلیه حساب شما انجام می گیرد . 
قیمت گوشی موبایل سامسونگ
30.000.000    Galaxy Fold12.500.000    Galaxy Note10+ 256 GB11.000.000    Galaxy Note10 256 GB10.500.000    Galaxy S10+ 128 GB10.100.000    Galaxy S10 128 GB8.200.000    Galaxy S10e 128 GB9.800.000    Galaxy Note9 128 GB8.300.000    Galaxy S9+ 128 GB7.700.000    Galaxy S9 64 GB7.900.000    Galaxy Note8 64 GB7.600.000    Galaxy S8+ 64 GB7.400.000    Galaxy S8 64 GB6.300.000    Galaxy A80 128 GB4.300.000    Galaxy A70 128 GB3.400.000    Galaxy A60 128 GB3.700.000    Galaxy A50s 128 GB3.200.000    Galaxy A50 128 GB2.800.000    Galaxy A40 64 GB2.700.000    Galaxy A30s 64 GB2.600.000    Galaxy A30 64 GB2.200.000    Galaxy A20s 32 GB2.200.000    Galaxy A20 32 GB1.900.000    Galaxy A
قیمت گوشی موبایل سامسونگقیمت    نام محصول29.000.000    Galaxy Fold12.500.000    Galaxy Note10+ 256 GB11.300.000    Galaxy Note10 256 GB10.700.000    Galaxy S10+ 128 GB10.000.000    Galaxy S10 128 GB8.100.000    Galaxy S10e 128 GB8.700.000    Galaxy Note9 128 GB8.000.000    Galaxy S9+ 128 GB7.100.000    Galaxy S9 64 GB7.800.000    Galaxy Note8 64 GB6.900.000    Galaxy S8+ 64 GB6.700.000    Galaxy S8 64 GB6.900.000    Galaxy A80 128 GB4.400.000    Galaxy A70 128 GB3.700.000    Galaxy A60 128 GB4.100.000    Galaxy A50s 128 GB3.200.000    Galaxy A50 128 GB2.900.000    Galaxy A40 64 GB2.900.000    Galaxy A30s 64 GB2.800.000    Galaxy A30 64 GB2.300.000    Galaxy A20s 32 GB2.100.000    Galaxy A2
پلیر های صوتی و تصویری همیشه یکی از کاربرد ترین اپلیکیشن های اندرویدی بوده که بی شک تمامی کاربران این دستگاه های هوشمند در سراسر جهان از این پلیر ها برای اجرای فایل های صوتی و تصویری استفاده می کنند. پلیر های صوتی گوناگونی توسط توسعه دهندگان مختلف تاکنون در مارکت اندروید منتشر شده اند که کاربران بنا بر نیاز های خود به آنها مراجعه کرده و دریافتشان می کنند. Audio Beats – Music Player Full Unlocked عنوان یکی از پر استفاده ترین پلیر های صوتی می باشد که موفق شده
تمامی قیمت ها به تومان می باشد 
قیمت گوشی موبایل سامسونگ
28.000.000    Galaxy Fold12.800.000    Galaxy Note10+ 256 GB11.500.000    Galaxy Note10 256 GB10.800.000    Galaxy S10+ 128 GB10.000.000    Galaxy S10 128 GB8.500.000    Galaxy S10e 128 GB10.400.000    Galaxy Note9 128 GB8.600.000    Galaxy S9+ 128 GB8.100.000    Galaxy S9 64 GB7.800.000    Galaxy Note8 64 GB7.500.000    Galaxy S8+ 64 GB7.200.000    Galaxy S8 64 GB6.800.000    Galaxy A80 128 GB4.500.000    Galaxy A70 128 GB3.900.000    Galaxy A60 128 GB4.200.000    Galaxy A50s 128 GB3.400.000    Galaxy A50 128 GB2.900.000    Galaxy A40 64 GB2.800.000    Galaxy A30s 64 GB2.700.000    Galaxy A30 64 GB2.400.000    Galaxy A20s 32
هشدار پنتاگون در مورد کیت‌های آزمایش خانگی DNA
Image captionهشدار پنتاگون در مورد کیت‌های آزمایش خانگی DNA
ایسنا/ پنتاگون طی یادداشتی، از اعضای ارتش آمریکا خواست تا از انجام دادن آزمایش خانگی DNA خودداری کنند.
برای خواندن خبر کامل به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب
Adobe Flash Player 32.00.303 Final x86/x64 Win/Mac فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو (مانند یوتیوب )، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.
 
 
برنامه فلش پلیر برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera،  AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و 7 و 8 و 10 مورد نیاز و قابل نصب می
تمامی قیمت ها به تومان می باشد 
قیمت گوشی موبایل سامسونگ sumsung
30.000.000    Galaxy Fold12.400.000    Galaxy Note10+ 256 GB11.200.000    Galaxy Note10 256 GB10.700.000    Galaxy S10+ 128 GB10.200.000    Galaxy S10 128 GB8.400.000    Galaxy S10e 128 GB9.800.000    Galaxy Note9 128 GB8.300.000    Galaxy S9+ 128 GB8.000.000    Galaxy S9 64 GB7.800.000    Galaxy Note8 64 GB7.500.000    Galaxy S8+ 64 GB7.200.000    Galaxy S8 64 GB6.600.000    Galaxy A80 128 GB4.400.000    Galaxy A70 128 GB3.700.000    Galaxy A60 128 GB4.100.000    Galaxy A50s 128 GB3.400.000    Galaxy A50 128 GB3.000.000    Galaxy A40 64 GB2.500.000    Galaxy A30s 64 GB2.500.000    Galaxy A30 64 GB2.250.000    Galaxy A
Adobe Flash Player نرم‌افزاری برای مشاهده کلیپ‌های فلش و فایلهای SWF داخل صفحات وب است. به‌روز رسانی فلش‌پلیر برای مشاهده فایل‌های flash درون مرورگر ضروریست.
 
 
از آنجاکه نصب و آپدیت این برنامه از طریق سایت ادوبی گاهی با مشکل روبروست و نصب آن بطور آنلاین صورت می‌گیرد، سایت World of Apps نسخه جدید فلش‌پلیر برای تمام مرورگرها را برای دریافت در اختیار شما قرار داده است.
 
 
 
ویژگی‌های فلش پلیر Adobe Flash Player:
 
- پشتیبانی از نسخه جدید اکشن اسکریپت
- مجهز به ما
سلام دوستان
شاید برای شما هم پیش اومده که بعضی اوقات ، فایل های ویدئویی سیستمتون ، توسط مدیا پلیر خود ویندوز باز میشه ( یعنی با وجود اینکه VLC Media Player روی سیستمتون نصب هست ، اما باز هم فایل صوتی یا تصویری مورد نظرتون با پلیرهایی مثل پلیر خود ویندوز و... باز میشه )
اگر به چنین مشکلی بر خوردید ، حتما ادامه مطلب رو بخونید !
ادامه مطلب
دغدغه نام گذاری
در خانواده ها (حتی تمام دنیا ) یکی از دغدغه هایی که برای دختر یا پسر همیشه اتفاق می‌افتد، دغدغه نام گذاری است. این مشکل همیشه بوده پسر قبل از ازدواج همیشه به این فکر می کرده من اگه بچه دار بشم اسمش رو میذارم فلان یا دختر خانوم از عنفوان کودکی خودش داشته فلانی رو بزرگ میکرده. تازه این دغدغه بعد ازدواج زیادتر هم میشه سلایقه های مامان و بابا و عمه و خاله و مادربزرگ و بابابزرگ ها هم اضافه میشه.
اما یه ماجرایی بدتر پیش میاد واسه نامگ
أغنیة تحمیل Mp3



مهراجان (الافعا والحاوی2) دنیا المشاکل| النسخة الاصلیه| فارس حمیده و حسن البرنس الصغیر






مهراجان انا جدع 2018







أقوى مهرجان 2019 دنیا المراجیح (عالم تعبانه ومخنوق منکم انا بأمانه) غناء وتوزیع ابوالشو






مهراجان عالم فاسد الجاح







مهراجان رب الکون میزنا بمیزه







مهراجان/ یاخیینین/ حموبیکا-علی قدره-نور التوت--فیجو الدخلای 2020







مهرجان هزفر موس انا علی اعدائی ( دنیا الهلاک ) سامر مدنى - توزیع اسلام ساسو هیکسر مصر






مهراجان ا
لیست قیمت خرید گوشی موبایل
خرید گوشی موبایل
بهترین قیمت خرید گوشی موبایل را با مقایسه قیمت موبایل با سایر فروشگاه‌ها ، در اختیار شما قرار می دهیم.
لیست قیمت بروز گوشی موبایل سامسونگ
 
لیست قیمت بروز گوشی موبایل نوکیا-خرید گوشی NOKIA
 
لیست قیمت بروز گوشی موبایل ارود-خرید گوشی OROD
 
لیست قیمت بروز گوشی موبایل ایرانی جی ال ایکس
 
لیست قیمت بروز گوشی موبایل هواوی-خرید گوشی HUAWE
 
قیمت خرید گوشی سامسونگ، قیمت خرید گوشی CAT ، قیمت خرید گوشی سونی، ق
فروشگاه اینترنتی ساعت ارومیه
 
مشخصات :2 بنددارای یک بند فلزی حصیری و یک بند چرمی مجزاقابلیت تعویض بندقابلیت نصب سیم کارتریجستر شده و متفاوت از نمونه های بدون رجیستر بی کیفیتتوضیحات سازگاریسازگار با گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید نسخه‌ی 4.3 یا بالاتر - سازگاری با سیستم عامل IOS به صورت محدودترپردازنده : MTK6261Dدارای دوربین VGAکنترل موسیقی (Music Player)اتصالات :Bluetoothحسگرها :گام شمارقابلیت مکالمهباطری لیتیوم یونیظرفیت باتری :380 میلی آمپر ساعت شارژ
قیمت گوشی موبایل سامسونگ sumsung
30.000.000    sumsung Galaxy Fold12.200.000    sumsung Galaxy Note10+ 256 GB11.000.000    sumsung Galaxy Note10 256 GB10.600.000    sumsung Galaxy S10+ 128 GB10.100.000    sumsung Galaxy S10 128 GB8.400.000    sumsung Galaxy S10e 128 GB9.800.000    sumsung Galaxy Note9 128 GB8.300.000    sumsung Galaxy S9+ 128 GB7.700.000    sumsung Galaxy S9 64 GB7.900.000    sumsung Galaxy Note8 64 GB7.600.000    sumsung Galaxy S8+ 64 GB7.300.000    sumsung Galaxy S8 64 GB6.300.000    sumsung Galaxy A80 128 GB4.300.000    sumsung Galaxy A70 128 GB3.400.000    sumsung Galaxy A60 128 GB3.900.000    sumsung Galaxy A50s 128 GB3.400.000    sumsung Galaxy A50 128 GB2.700.000    sumsung Galaxy A40 64 GB2.
در کوردینا موزیک جدیدترین و به روزترین‌اهنگ های کوردی را گوش کنید.

برای دانلود اهنگ زیبای تا کی درد دوری از Ghane Ahmadi روی لینک زیر کلیک کنید.
http://kurdinamusic.com/player/artists/Ghane-Ahmadi/2834
اگر می خواید اخرین از آخرین آهنگ های کوردی با خبر بشید عضو کانال تلگرام ما بشید.
https://t.me/kurdinamusic
http://<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://dl.nex1music.ir/1398/08/08/Mehraad Jam - Delamo Bordi [128].mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://nex1music.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>
آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی
دوبله فارسی بازیکن شماره یک آماده گویندگان : استاد ناصر طهماسب، بهروز علیمحمدی، مهرخ افضلی، تورج مهرزادیان، وحید منوچهری و…
BluRay 1080p
لینک مستقیم
صوت دوبله فارسی
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
BluRay 720p
لینک مستقیم
صوت دوبله فارسی
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
BluRay 720p x265
لینک مستقیم
صوت دوبله فارسی
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
BluRay 480p
لینک مستق
تمامی قیمت ها به تومان می باشد 
سامسونگ Samsungقیمت  گوشی
Samsung Galaxy M10 - 16
1,800,000
Samsung Galaxy M10 - 32
1,900,000
Samsung Galaxy M20 - 32
2,550,000
Samsung Galaxy M20 - 64
2,670,000
Samsung Galaxy M30
2,900,000
Samsung Galaxy M30s
3,150,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 32
3,200,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 64
3,400,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 32
3,700,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 64
3,690,000
Samsung Galaxy A9 2018
4,800,000
Samsung Galaxy A10
2,075,000
Samsung Galaxy A10s
2,100,000
Samsung Galaxy A2 Core
1,390,000
Samsung Galaxy A20
2,430,000
Samsung Galaxy A20s
2,550,000
Samsung Galaxy A20e
2,420,000
Samsung Galaxy A30
2,970,000
Samsung Galaxy A30s
2,820,000
Samsung Galaxy A40
2,960,000
Samsung Galaxy A50
3,600,000
Samsung Galaxy A50s
4
Buy Soccer Stars Coins
Buying a Soccer Stars coins While on the stock exchange like Jam in the Clash of Clans game, buying coins in this game has made the game more fun. The more you play and the more you win, the more coins you get and the higher you get. Then you can easily enjoy the competition in the top ranks of football and enjoy.
Before we get into the Sacramento Star coin purchase, let's briefly talk about the Sacramento Star game. The SOCCER STARS game, which runs on Android and iOS, has taken the place of the Clash of Clashes game. This game is a mini-clip making company. The company put its strengths and weaknesses in the hands of gamers with smartphones and invited them to play football. The game is not only doubles football, but also like billiards. The amazing ideas put into
برای کنترل کامل و مدیریت بهتر دستگاه ها و سنسورهای خانه هوشمند و انجام تنظیمات و بهره مندی کامل از مزایای خانه هوشمند، شما نیاز به یک مرکز کنترل همه کاره به عنوان مغز متفکر خانه هوشمند خود دارید.
شرکت فیبارو با تولید دو مدل مرکز کنترل مرکزی خانه هوشمند با نام های Home center 2  و Home center lite  کار شما را راحت کرده است.
در ادامه با شرکت خانه هوشمند رهنما فردا نمایندگی محصولات فیبارو در ایران همراه باشید تا به معرفی این دو دستگاه قدرتمند و جذاب بپ
 
جدا کردن جای خواب نوزاد
جدا کردن جای خواب نوزاد دغدغه ای است که تمام مادر و پدر ها با آن سر و کار دارند. چطور و چه زمانی باید این کار را کرد ؟ چگونه باید این فرآیند را انجام داد ؟ توجه داشته باشید خیلی از این موارد در بزرگسالی و رشد روانی فرزند شما تاثیر بسیاری دارد.و مطمئن باشید با رعایت کردن اصول درست می توانید جلوی خیلی از مشکلاتی که احتمال دارد در آینده برای فرزند شما رخ دهد را بگیری.
 
در ویدیویی که در سایت نوکو قرار داده شده، خانم دکتر ال
در کوردینا موزیک جدیدترین و به روزترین‌اهنگ های کوردی را گوش کنید.

برای دانلود اهنگ زیبای تا کی درد دوری از Ghane Ahmadi روی لینک زیر کلیک کنید.
http://kurdinamusic.com/player/albums/Pashimanm/Ghane-Ahmadi/Ta-Kay-Dardi-Dori/2834
اگر می خواید اخرین از آخرین آهنگ های کوردی با خبر بشید عضو کانال تلگرام ما بشید.
https://t.me/kurdinamusic
https://player.fm/series/series-2560884
https://da.player.fm/series/series-2560884
https://de.player.fm/series/series-2560884
https://es.player.fm/series/series-2560884
https://fr.player.fm/series/series-2560884
https://id.player.fm/series/series-2560884
https://ms.player.fm/series/series-2560884
https://nl.player.fm/series/series-2560884
https://no.player.fm/series/series-2560884
https://ru.player.fm/series/series-2560884
https://fi.player.fm/series/series-2560884
https://sv.player.fm/series/series-2560884
https://vi.player.fm/series/series-2560884
https://tr.player.fm/series/series-2560884
https://it.player.fm/series/series-2560884
https://hu.player.fm/series/series-2560884
https://pl.player.fm/series/series-2560884
https://pt.player.fm/series/series-2560884
https://ro.player.fm/series/s
درست در اوجِ اوجِ شادمانی غمی بر دل می نشیند . غمی نه جانکاه بلکه غمی عمیق. اما این غم از کجاست؟ برای چیست؟ 
تو را گرامی میدارم ای غم جان افزا !
گرامی میدارمت ای غم مقدس
ای الهی تر از هر نوع شادی !
ای نور خداوند
ای پیامبر !
گرامی میدارمت که به یادم می آوری برای چه نفس می کشم و به کجا باید بروم.
ای گرامی چون عشق
ای خود عشق که هوشمندانه لباس غم به تن کردی!
تاری دید زنگ هشدار چه بیماری های است














تاری دید این بیماری ها را گوشزد می کند.

شناخت عوامل تاری دید ما را یاری می
کند تا با احتمالاتی که با آن ها روبرو هستیم آشنا شویم. این مطالعات به
کمک ما می آیند تا مچ بیماری را زودتر از آنکه زمین گیرمان کند، بگیریم یا
اینکه ما را از نگرانی درباره بیماری های سخت در آورد. در این مقاله به
شایع ترین علت های تاری دید و نشانه هایی که به همراه آنها بروز می کند
اشاره می کنیم.
اد
jetAudio Music Player Plus v9.10.1 Unlocked – پلیر فوق العاده عالی “جت آیدیو” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به همراه نسخه مود تقدیم شما
پیشنهاد ویژه
jetAudio HD Music Player Plus یکی از بهترین، قدرتمندترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پخش فایل های چند رسانه ای موزیک از استودیوی Team Jet می باشد که برای انواع سیستم عامل از جمله اندروید ساخته شده است و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! این برنامه ی پخش کننده توانسته است بالاترین
  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از آماده باش ٢٥ پایگاه امداد و نجات و ١٦ شعبه این جمعیت در استان در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف سنگین خبر داد!!
[هشدار] ¡ {مهم} 
تو هر شهر گیلان چقدر قراره برف بباره؟
از روز  یکشنبه ۲۰بهمن بعدظهر و شب تا سه شنبه ۲۲بهمن بعدظهر و شب در سراسر استان گیلان بارش شدید برف را شاهد خواهیم بود
در نقشه شدت بارش هر منطقه به سانتی متر نشان داده شده است
هشدار:
بارش برف بسیار  شدیدی در پیش خواهیم داشت که بنا
AndroVid Pro Video Editor 3.2.7.6 Full Unlocked Apk + Mod + Lite for Android
AndroVid Pro Video Editor Full is a Media & Video App for Android
Trim, merge, split, transcode, add music, add text, apply effects, grab video frames, make slideshow, share your videos, convert to many audio and video formats.
 
IMPORTANT SELLER NOTICE: AndroVid Pro is the ad-free, commercial version of AndroVid application. You can try all PRO features in the Free version. Before buying AndroVid Pro, please try the free version first, because some features may not work on your phone.
REFUND POLICY: 15 minute is very short to try all features. We extend it to 24 hour. If any feature is not working on your phone, please send email to androvid@androvid.com for refund within 24 hour after buying.
Download lat
سلااام ، فاطمه هستم :) نویسنده جدید
امروز با یه پست از جویی اومدم ، نمیدونم میشناسینش یا نه! ولی خداوکیلی همه کلیپاش راسته
تو این ویدیو هم انواع خندیدن رو نشون میده یعنی ته خندس
ببین دلت شاد شه

مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
 
مرتب سازی بر اساس: پیش فرض محبوبیت میانگین رتبه جدیدترین هزینه: کم به زیاد هزینه: زیاد به کم محصولات ویژه شگفت انگیزها

حراج !پخش کننده خانگی میکرولب مدل EXPLODE
0
٪10
3,460,000تومان3,130,000

حراج !پخش کننده خانگی میکرولب مدل M210101
0
٪10
3,660,000تومان3,280,000

حراج !پخش کننده خانگی میکرولب مدل M310104
0
٪9
3,560,000تومان3,230,000

حراج !پخش کننده خانگی میکرولب مدل M310105
0
٪12
3,540,000تومان3,100,000

حراج !تلویزیون 32 اینچ LED HD جی‌ پلاس مدل GTV-32FD512N
0
٪4
2,490,000تومان2,380,000

حراج !تلویزیون 32 ا
https://www.isna.ir/news/99022115304/%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%B2%D9%84%D8%B2%D9%84%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%87-%D8%AE%D8%A8%D8%B1
با وجود تأکید چندین‌ ساله مسئولان، تهران هنوز مجهز به سامانه هشدار پیش‌هنگام زلزله نشده است.
مشاهده مطلب در کانال
معرفی دانلود و بررسی نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، ناکس
 (آخرین نسخه) Nox App Player 6.2.8.3 
 
Nox App Player یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید است که میتوان گفت حتی جز اولین ها و بهترین هانیز است.
با کمک Nox App Player محدودیتی در نصب برنامه و بازی های اندرویدی نخواهید داشت، چون میزان حافظه این شبیه ساز به اندازه فضای خالی درایو محل نصب برنامه میباشد.
شبیه ساز اندرویدی Nox App Player قابلیت انتخاب نوع دستگاه و انتخاب رزولوشن و DPI دلخواه را به کاربر م
لیست قیمت روز انواع گوشی موبایل  16 آذر 98
تمامی قیمت ها به تومان می باشد  
سامسونگ Samsung
Samsung Galaxy M10 - 16
1,720,000
Samsung Galaxy M10 - 32
1,820,000
Samsung Galaxy M20 - 32
2,400,000
Samsung Galaxy M20 - 64
2,600,000
Samsung Galaxy M30
2,850,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 32
3,200,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 64
3,400,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 32
3,700,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 64
3,690,000
Samsung Galaxy A9 2018
4,930,000
Samsung Galaxy A10
1,750,000
Samsung Galaxy A10s
1,850,000
Samsung Galaxy A2 Core
1,200,000
Samsung Galaxy A20
2,200,000
Samsung Galaxy A20s
2,410,000
Samsung Galaxy A20e
2,100,000
Samsung Galaxy A30
2,800,000
Samsung Galaxy A30s
2,950,000
Samsung Galaxy A40
3,000,000
Samsung Galaxy A50
3,250,
معرفی دانلود و بررسی نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، ناکس
 (آخرین نسخه) Nox App Player 6.2.8.3 
 
Nox App Player یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید است که میتوان گفت حتی جز اولین ها و بهترین هانیز است.
با کمک Nox App Player محدودیتی در نصب برنامه و بازی های اندرویدی نخواهید داشت، چون میزان حافظه این شبیه ساز به اندازه فضای خالی درایو محل نصب برنامه میباشد.
شبیه ساز اندرویدی Nox App Player قابلیت انتخاب نوع دستگاه و انتخاب رزولوشن و DPI دلخواه را به کاربر م
به گزارش گروه رسانه ای اورانوس جناب آقای اشتفان شولتز سفیر محترم اتریش در ایران در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد:اتریش پس از ارزیابی مجدد و اساسی وضعیت امنیتی ایران , تذکر های سفر به ایران را کاهش داده و هشدار های عمومی برای اجتناب از سفر های کم اهمیت به ایران را لغو کرده است. وی افزود :ما اعتقاد داریم ریسک برای اتباع اتریشی به استثنای برخی مناطق مرزی خاص تغییر کرده است.
نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C#
 
 
دانلود
 
 
 
نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فن
پوت پلیر یک پخش کننده فیلم رایگان و پرطرفدار است که این روزها نام آن همه جا هست.
پوت پلیر قابلیت شناسایی بسیاری از فرمت ها را دارا می باشد، حتی بعضی فرمت های صوتی! یکی از نکات و قابلیت های پوت پلیر پشتیبانی از زبان پارسی است که از این رو بسیاری از ایرانیان از آن استفاده می کنند.
این نرم افزار سرعت و کیفیت پخش بسیار بالایی دارد که برای رقیبانش دردسر ساز شده و حتی توانسته از آنان پیشی بگیرد.

دانلود Pot player
حجم فایل:37 مگابایت
فرمت : RAR
پسورد فایل : Dlwor
یست Favorites، سیستم، بخش / سایت Quick سریع و جلوگیری موقتحافظه پویای پیشرفته با پذیرش باند باریک و اسکن مبتنی بر مکانپشتیبانی از اولویت trunking و پشتیبانی سیستم چند سایتیهشدار دادن به وضعیت آب و هوایی در برابر پایگاه رادیویی آمریکا / کانادا و هشدار به وضعیت هشداربستن RF تماس نزدیک با ۴ گیگابایت حافظه؛ عملیات ۸ ساعته در ۳ xAA اتصال
Uniden SDS۱۰۰ Q دستی دیجیتال پویشگر، و اسکنر دیجیتالسازه‌های مقاوم در برابر آب و هوا (Areas ۴)که برای بهبود عملکرد دیجیتال طراحی
این گیاهان را میتوانید جایگزین داروهای شیمیایی کنید :
 
☜ شلغم بخار پز: آنتی بیوتیک
☜ شکرتغار: برای گلو درد
☜ تخم شربتی: رفع گرمی
☜ شکرسرخ:مادر اگر مصرف کنه زردی کودک کم میشه
☜ عناب:رفع گلو درد
☜ دمنوش به دانه: رفع گلو درد
☜ بابونه: ترمیم زخم
☜ مریم گلی: ضد نفخ
☜ سنبل الطیب: آرام کننده اعصاب
☜ شیرین بیان: ضدزخم معده،ضدسرفه
☜ تخم کدو: ضد انگل
☜ رازیانه: شیر افزا
☜ زردچوبه: ضدآلزایمر
☜ اکالیپتوس: ضد ویروس 
☜ بومادران: ضد سنگ کلیه
☜ گلاب: صاف ک
پندی از نهج البلاغه: هشدار مژده است

«مَن حَذَّرَکَ کَمَن بَشَّرَکَ». (حکمت 59)ترجمه:کسى که تو را هشدار می دهد، مانند کسى است که به تو مژده مى دهد.
شرح:گاهى پدر و مادرها و بزرگترها و دوستان خوب و دلسوز از روى خیرخواهى و براى آن که ما را از انجام کارهاى بد باز دارند، مجبور می شوند به جاى نرمش و ملایمت، با لحنى تند و درشت هشدار دهند و ما را از کارى که مى خواهیم انجام دهیم بر حذر و بیمناک سازند.ممکن است بعضى افراد اینگونه بر حذر داشتن را خوش نداشته با
طرز تهیه و فوت و فن یک املت گوجه فرنگی حرفه ای
املت گوجه فرنگی از آن دسته غذاهای ساده و خوشمزه و بسیار محبوب ایرانی است که برای تمام وعده های غذا در طول شبانه روز مناسب و پرطرفدار است. بسیاری از افراد تصور می نمایند املت گوجه فرنگی یک غذای ساده و دم دستی است که مبتدی ترین افراد در امر آشپزی هم قادرند آن را عمل بیاورند اما واقعیت چیز دیگری است. اگر می خواهید یک املت گوجه فرنگی حرفه ای و خوشمزه با طعم املت های رستورانی و کافه های قدیمی و مشهور درس
تمامی قیمت ها به تومان می باشد 
سامسونگ Samsungمدل گوشی
Samsung Galaxy M10 - 16
1,800,000
Samsung Galaxy M10 - 32
1,900,000
Samsung Galaxy M20 - 32
2,550,000
Samsung Galaxy M20 - 64
2,670,000
Samsung Galaxy M30
2,900,000
Samsung Galaxy M30s
3,150,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 32
3,200,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 64
3,400,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 32
3,700,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 64
3,690,000
Samsung Galaxy A9 2018
4,800,000
Samsung Galaxy A10
2,075,000
Samsung Galaxy A10s
2,100,000
Samsung Galaxy A2 Core
1,390,000
Samsung Galaxy A20
2,430,000
Samsung Galaxy A20s
2,550,000
Samsung Galaxy A20e
2,420,000
Samsung Galaxy A30
2,970,000
Samsung Galaxy A30s
2,820,000
Samsung Galaxy A40
2,960,000
Samsung Galaxy A50
3,600,000
Samsung Galaxy A50s
4,350
معرفی دانلود و بررسی نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، ناکس
 (آخرین نسخه) Nox App Player 6.2.8.3 
 
Nox App Player یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید است که میتوان گفت حتی جز اولین ها و بهترین هانیز است.
با کمک Nox App Player محدودیتی در نصب برنامه و بازی های اندرویدی نخواهید داشت، چون میزان حافظه این شبیه ساز به اندازه فضای خالی درایو محل نصب برنامه میباشد.
شبیه ساز اندرویدی Nox App Player قابلیت انتخاب نوع دستگاه و انتخاب رزولوشن و DPI دلخواه را به کاربر م
قیمت امروز گوشی موبایل 2 دی 98
تمامی قیمت ها به تومان می باشد 
قیمت گوشی موبایل سامسونگ Samsung
Samsung Galaxy M10 - 16   1,800,000
Samsung Galaxy M10 - 32   1,900,000
Samsung Galaxy M20 - 32   2,550,000
Samsung Galaxy M20 - 64   2,670,000
Samsung Galaxy M30        2,900,000
Samsung Galaxy M30s       3,150,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 32   3,200,000
Samsung Galaxy A8 2018 - 64   3,400,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 32  3,700,000
Samsung Galaxy A8+ 2018 - 64   3,690,000
Samsung Galaxy A9 2018         4,800,000
Samsung Galaxy A10             2,075,000
Samsung Galaxy A10s            2,100,000
Samsung Galaxy A2 Core         1,390,000
Samsung Galaxy A20             2,430,000
Samsung Galaxy
  
به لطف منشی هوشمند آمازون یعنی آلکسا، می‌توان از این پس در «دستینی ۲» (Destiny 2) از فرمان‌های صوتی مختلفی استفاده کرد. قابلیت جدیدی به تمام اسپیکرها و دستگاه‌های مجهز به آلکسا اضافه شده است که توسط آن، افراد می‌توانند به «گوست» خود، یا همان ربات کوچکی که در دستینی در اختیار دارند، درخواست‌های مختلفی داشته باشند.
آمازون و بانجی با همکاری یکدیگر یک اسپیکر هم عرضه خواهند کرد که شبیه به یک گوست است.
افراد با دانلود قابلیت Destiny 2 Ghost برای دستگا
مشاور پرورش شترمرغ
 
امروزه در بحث تجارت مسئله پول سازی مطرح است. برخی از کسب و کارها که امروزه رونق گرفته اند به نوعی پول ساز هستند، حرفه پرورش شتر مرغ یکی از آنهاست. اما پول در آوردن از این حرفه تا چه اندازه اتفاق می افتد؟ آیا همیشه پول ساز است؟ اگر در این رابطه بیشتر تحقیق کنید متوجه خواهید شد که برای برخی از افراد دقیقا برعکس این اتفاق رخ داده و بسیاری از افراد به جای کسب پول هنگف از این حرفه، دچار ضررهای سنگین شده اند.
 
پس راه موفقیت در ای
بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای خرید گوشی پرچمدار با قیمت‌های بالا، از نسخه‌ میان‌رده آن‌ها استفاده کنند. هواوی با در عقیده اخذ این روند، گوشی P30 lite را برای این تقسیم از کاربران ارائه کرده است که ضمن داشتن مشخصات بروز، قیمت متعادل‌تری نیز دارد. در این مقاله از مشاوره خرید موبایل ما 4 دلیل برای خرید این گوشی آورده ایم.
 
 
در واقع گوشی P30 lite جایگزینی میان‌رده برای پرچمداران P30 و P30 Pro است که اکثر قابلیت آن‌ها را با قیمتی پایین‌تر در ا
دانلود صوت مداحی وحید شکری در شب اول محرم 98، هیئت خادم الرضا (ع) قم
همراه با پخش آنلاین و دانلود با لینک مستقیم

صوت زمینه توی کوفه کارمه شبگردی... شب اول محرم سال 1398 -کربلایی وحید شکری-هیئت خادم الرضا(ع) قم


http://www.khademalreza.ir/system/assets/sound/2019/09/84658_02-1398-v.shokri(www.khademalreza.ir).mp3


دانلود کنید




صوت زمینه بسیار زیبا (اشهدنا کربلا، قبلتنا کربلا...) شب اول محرم سال 1398 -کربلایی وحید شکری-هیئت خادم الرضا(ع) قم


http://www.khademalreza.ir/system/a
همواره مراقب باشید به چه کسی برای درمان مراجعه می کنید
 
هرکلینیک فیزیوتراپی موظف است که پروانه ی مسئول فنیِ‌خودرا در معرض دید مستقیم مراجعه کنندگان قرار دهد.
به خاطر ارزان بودن بعضی مراکز، خودرا دست هرکسی نسپارید که امکان اسیب دیدنتان هست.
هشدار:به هرکسی صرفا بایک کارت ویزیت ، اعتماد نکنید.
هواوی P30 پرو یکی از پرطرفدارترین پرچمداران سال ۲۰۱۹ میلادی بود ، هم اکنون شرکت هواوی قصد دارد به منظور رقابت در بازارهای اروپایی این گوشی را در رنگ ‌های متنوع و جدید و با برنامه‌ های گوگل تحت نام نیو ادیشن (New Edition) روانه بازار کند.
پس از آنکه هفته گذشته وجود هواوی P30 پرو نیو ادیشن تأیید شد، شرکت هواوی سرانجام به شکل رسمی قیمت، مشخصات و رنگ ‌های این گوشی را تأیید کرد. اطلاعاتی که در ادامه می ‌خوانید مربوط به مدلی است که در آلمان بازار عرضه می
Trumpchi GS4 Tesla Screen Stereo Unit Radio GPS Nav
 
How can I connect the radio to the Internet?The Android radios have Wi-Fi connectivity, so they can be connected to any Wi-Fi network if you know the password. To connect to the Internet away from your home, you can either turn on your phone's Wi-Fi Hotspot or buy a dedicated Mobile Wi-Fi Hotspot for your car. Some Android radios also have built-in SIM slot that will let you use a SIM card to get 3G or 4G LTE connectivity.
 
12.1 inch vertical screen car
Touch Screen Type: vertical screen/tesla screen
 
1. Compatible Vehicles: Trumpchi GS42. RAM: 2G3. CPU: 1.6G4. ROM: 32G;5.12.1-inch screen;6. Resolution :1280*4807. Supporting FM/AM/RDS. There are three bands: AM/FM1/FM2. You can save 18 stations for every band. The station name can
Poweramp Music Player 3 Full Apk for android
Poweramp Music Player 3 Full Apk for android
Poweramp Music Player is a Music & Audio app for android
Poweramp Music Player is a music player for Android that enables you to play songs in all formats.
 
download last version of Poweramp Music Player Apk for android from revdl with direct link
 
Download Poweramp Music Player 3 Full Apk
 
[5 MB]
 
website: https://www.revdl.com
source: <a href="https://www.revdl.com" title="Apk mod">Apk mod</a>
سوئیچ شبکه سیسکو 24 پورت WS-C2960X-24TS-L


زمان تحویل
کالا : فوری  و در محل شرکت 


مدت
گارانتی این مدل دستگاه : 12 ماه 


دستگاه فوق
صد در صد اورجینال 


تعداد کالا
: محدود 


قیمت همکار
بصورت نقدی : 89.000.000 ریال 


موبایل جهت
اطلاعات بیشتر  و ارتباط از طریق تلگرام
با شماره موبایل :09127182412


کانال بخش
فروش سیسکو :CiscoNetsun@
مشخصات فنی سوئیچ 24 پورت سیسکو (Switch 24 Port Cisco WS-C2960X-24TS-L)
Total 10/100/1000 Ethernet Ports: 24
Uplink Interfaces: 4 SFP Cisco IOS Software Image: LAN Base
Unicast MAC Addresse
 
فروشگاه اینترنتی ساعت ارومیه
 
 
 
 
اسمارت واچمشخصات ظاهری :مناسب برای :آقایان و خانم‌هانوع کاربری : روزمره , ورزشیوزن : 60 گرمفرم صفحه : گردجنس شیشهمعدنیجنس بدنه : فلز , پلاستیکجنس بند : puرنگ بند : مشکینوع قفل بند : سگکیصفحه نمایش رنگیصفحه نمایش لمسینوع صفحه نمایش اصلی :IPS LCDاندازه صفحه نمایش : 1.56 اینچرزولوشن صفحه نمایش240 × 240تراکم پیکسلی صفحه نمایش218 پیکسل بر اینچ- قابلیت نمایش 16 میلیون رنگمشخصات فنی :قابلیت نصب سیم کارت : بلهامکان ریجستر شدن
پروژه ی ارسالی - بازی جالب در پایتون (ورژن 2)
 
فرستنده : [+] DELSY [+]
نام پروژه : ترکل - Turcle
دسته بندی : پایتون - python
توضیحات : این پروژه یک بازی هستش . این بازی بر پایه شانس و احتماله . بازی به طوریه که وقتی اجرا میشه به طور شانسی برای شما شروع به دایره کشیدن میکند . هر چقدر دایره های شما بیشتر باشد امتیاز بیشتری میگیرید . اینکه چنتا دایره میکشه بستگی به شانس شما داره با هر بار اجرا تعداد دایره ها متفاوته . شانستونو امتحان کنین . در ورژن جدید این بازی قاب
قالب حرفه ای وبلاگ 
جدیدترین قالب های حرفه ای ریسپانسیو و واکنشگرا برای وبلاگ های فارسی زبان. ... قالب حرفه ای واکنش گرا با طراحی سه ستونه برای سیستم های بلاگفا، میهن بلاگ و ...
قالب وبلاگ 
قالب حرفه ای . در: :: دامنه موضوعی : دانلود.عمومی و… :: وضوح نمایش استاندارد : ۷۶۸ * ۱۰۲۴ :: مرورگرهای سازگار : Internet Explorer | FireFox | Opera :: حجم کلی قالب ...
‫قالب بلاگفا حرفه ای سایت ستاپ: قالب های حرفه ای وبلاگ
قالب های حرفه ای فروشگاهی، خبری، شرکتی، شخصی و سه ستونه برای
دانلود آهنگ برادران خداوردی به نام کرونا خر است
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی دانلود آهنگ با کیفیت 128

 متن آهنگ کرونا خر است از سه برادر خداوردی
دست دست کرونا خر است دست دست کرونا خر است تو خونتون بمون بمون خودم میام پیشت یه وقت کرونا نگیری ملخ میزنه نیشت عزیزم گرمی بخور به جای حرص و کینه بیا با هم بزنیم بریم قرنطینه با ماسک چقد ناز میشه بره بیرون که خطر ساز میشه میشینه توو خونه ولی بازم خبر ساز میشه الکل کف دست ه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها