نتایج جستجو برای عبارت :

کارگاه تولید ماسک پارچه ای در روستای قوژد شهرستان کاشمر راه اندازی شد.

حاج حسین زحمتکش عضو شورای اسلامی و فرمانده پایگاه امام علی ع روستا گفت : این کارگاه با همت مسئول گروه جهادی حوزه مالک اشتر سپاه ناحیه انجام وی در گفتگو با رابط خبری کانون مسجد جامع گفت: کارگاه تولیدو دوخت ماسک پارچه ای با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا راه اندازی شد.
ادامه مطلب
بنا به گزارس پایگاه خبری و تحلیلی بخش مرکزی کاشمر ؛ مهندس هادی واله قوژدی دهیار و رابط ورزش روستایی قوژد از اعزام ورزشکاران آقایان و بانوان روستای قوژد به اولین المپیاد ویژه مسابقات خانه های ورزش روستایی منطقه یک استان که در تاریخ 17 مرداد 98 در بخش بانوان به میزبانی کاشمر در سالن ورزشی امام رضا (ع) فروتقه و در بخش آقایان به میزبانی شهرستان تربت حیدریه برگزارمی شود خبر داد ؛

ادامه مطلب
کاشمر، ترشیز اسپرت / بخش مرکزی ؛ پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ؛ محمد جعفرنژاد خبرنگار -  همزمان با هفتم ربیع الاول، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد صاحب الزمانی عج روستای قوژد برگزار شد.
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - روستای قوژد " ترشیز اسپورت "
قوژد  ـ پایگاه اطلاع رسانی روستا  ـ مراسم دومین شب از لیالی پرفیض قدر در شب شهادت حضرت علی (ع) با حضور جمع کثیری از مؤمنان در مسجد جامع روستا ، مسجد امیر المومنین (ع) روستا ، صاحب الزمانی (عج) برگزار شد.

ادامه مطلب
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت به نقل از روابط عمومی هیات شطرنج شهرستان کاشمر در گفتگو با رئیس محترم هیات شطرنج شهرستان کاشمر وی گفت : در این مسابقات 80شرکت کننده در9دور به روش سویسی با هم به رقابت پرداختند.
ادامه مطلب
پایگاههای مقاومت بسیج ثارالله و امام علی (ع) روستای قوژد از شهرستان کاشمر حوزه مالک اشتر بخش مرکزی  علاوه برضدعفونی کردن  محیط روستا در قوژد از 29 اسفند دماه 1398 تا کنون با اجرای ایستگاه سلامت در وردوی روستای قوژد اقدام به غربالگری و ضدعفونی خودرو ها و وسایل نقلیه نموده که این فعالیت‌ها تا ریشه کنی کرونا ویروس تداوم دارد.
مهندس هادی واله قوژدی دهیار روستای قوژد  به خبرنگار روستا گفت : 
راه جهاد برای جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسته ن
گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امام جماعت مسجد جامع و روستای قوژد از
برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در مسجدجامع این روستا خبر
داد.
حجت الاسلام و المسلمین نوری در گفتگو با پایگاه خبری بخش مرکزی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان شنبه شب از ساعت 10:30 شب تا اذان صبح در مسجد جامع روستای قوژد  برگزار خواهد شد.وی
اعمال شب نیمه شعبان، قرائت قرآن، مناجات، اشعار فراق یار، دعا و مناجات،
سخنرانی، حضور مداحان و ... را از برنامه‌های اجرای
اقامتگاه عارف و ماهرخ
آدرس: گناباد، روستای قوژد، کوچه شهید زمانیان 4
مدیریت : فاطمه برقی قوژد
شماره تماس: 09150487031
ظرفیت: 5 اتاق- 40 نفر
مطالب مرتبط:


برشور گردشگری شهرستان گناباد

    

اقامتگاه های بومگردی شهرستان گناباد



مسجد جامع قوژد


پارک جنگلی قوژد
هشتم آبان ماه مصادف با 30 اکتبر از سوی فیفا به عنوان روز مربی نام گذاری شده است تا این قشر زحمتکش در فوتبال شهرستان کاشمر نیز روز مخصوص خود را داشته باشند.هیات فوتبال شهرستان کاشمر این روز را صمیمانه به همه‌ی مردان زحمتکش مربی در شهرستان  تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی شخصی و حرفه‌ای برای این عزیزان دارد.
ادامه مطلب
آدرس: گناباد، روستای قوژد، خیابان شهید زمانیان، کوچه مسجد نخل
نام بهره بردار: معصومه زارع حسینی
شماره تماس: 9155330353
ظرفیت:  8 اتاق – 40 نفر
مطالب مرتبط:


برشور گردشگری شهرستان گناباد

    

اقامتگاه های بومگردی شهرستان گناباد



مسجد جامع قوژد


پارک جنگلی قوژد
مشخصات روستا
 
نام روستا:قوژد /استان : خراسان رضوی /شهرستان:کاشمر/بخش:مرکزی/دهستان:بالاولایت/ آب وهوا :گرم وخشک / ارتفاع ازسطح دریا : 1050 متر
قوژد در طول  58 درجه و 27 دقیقه و 36 ثانیه و عرض 35 درجه و 12 دقیقه و 22 ثانیه مدار جغرافیایی کره زمین قرار دارد .
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی مخابرات کاشمر با تلاش  مخابرات شهرستان کاشمر سایتbtsهمراه اول با پشتیبانی باند 2gو4gروستای فرگ جهت پوشش و تامین ارتباط روستاهای منطقه و محور کاشمر به تربت حیدریه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و با استعانت از خداوند منان در هفته اتی2gو4g در سایت btsهمراه اول بهاریه نیز راه اندازی خواهد گردید .
مشخصات روستا
 
نام روستا:قوژد /استان : خراسان رضوی /شهرستان:کاشمر/بخش:مرکزی/دهستان:بالاولایت/ آب وهوا :گرم وخشک / ارتفاع ازسطح دریا : 1050 متر
قوژد در طول  58 درجه و 27 دقیقه و 36 ثانیه و عرض 35 درجه و 12 دقیقه و 22 ثانیه مدار جغرافیایی کره زمین قرار دارد .

ادامه مطلب
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
فرزاد فتاحی در سفر استانی خود به شهرستان کاشمر از در ابتدا ضمن دیدار با ریاست و معاون امور ورزشی بانوان و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در شهرستان ؛ استخر آبگرم سرپوشیده مجموعه تختی ، سالن ورزشی روستای قوژددر بخش مرکزی  ، پروژه خانه جوان شهرستان کاشمر بازدید نمودند .
ادامه مطلب
به گزارش  پایگاه خبری ترشیز اسپورت از شهرستان کاشمر ؛ یکدوره کارگاه آموزشی شطرنج با تدریس استاد مرصاد خداشناس استاد بین المللی شطرنج و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در کاشمر تالار نیلوفر در تاریخ پنجشنبه 29فروردین ماه 98 برگزارو به پایان رسید ؛
ادامه مطلب
بنا به گزارش روابط عمومی ، پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال شهرستان کاشمر در گفتگو با محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر وی گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل و بهار وشروع نقل و انتقالات و برنامه های هیات فوتبال برابر تقویم اجرایی مسابقات سال 98 و  به منظور کوتاه نمودن زمین چمن های زیر نظر این اداره از جمله استادیوم آزادی ، انقلاب و مجموعه ورزشی روستایی عارف آباد شهرستان اقدام به خرید  یک دستگاه چمن زن موتوری گیربکسی اولیومک ایتال
برای دیدن ویدیو کلیک کنید
 
در این روزها که کرونا به یک مهمان ناخوانده تبدیل شده ،
و با توصیه پزشکان ، مردم به زدن ماسک توجه خاصی پیدا کردن ،
متاسفانه ماسک هایی که توسط تولید کنندگان تولید شده و میشود پاسخ گوی استفاده مردم نیست.
لذا مردم و مخصوصا خانم های خانه به ماسک پارچه ای روی آوردن.
چرا که این ماسک هم تهیه کردنشون ساده تر هست،
و هم اینکه این ماسک پارچه قابل شست و شوی هست.
 
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشمر با بیان اینکه باید به داشتن چنین آئین‌هایی افتخار کرد، گفت: در زمانه‌ای که هر روز شاهد از بین رفتن یک آئین هستیم، شاهدیم در کاشمر آئین‌هایی مذهبی که برخی از آنها به ثبت میراث معنوی هم رسیده‌اند، زنده بوده و از پویایی و شور خاص خود برخوردار هستند.

ادامه مطلب
ویروس کرونا برای یکسری از افراد خطر بیشتری دارد و بهتر است هم از ماسک،  هم از دستکش استفاده کنند. اگر نمی توانید ماسک بخرید، بهتر است خودتان دست بکار شوید و یک ماسک پارچه ای برای خودتان بدوزید. در ادامه فیلم آموزش دوخت ماسک پارچه ای را ببینید.
چگونه ماسک پارچه ای بدوزیم :
در شرایط کرونایی داشتن ماسک دیگر یک ضرورت است، به هر حال باید کم کم جامعه به حالت عادی برگردد و نیاز به داشتن ماسک بیشتر احساس میشود. ماسک پارچه ای برای حضور عادی در جامعه ب
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
امینی مطرح کرد:
کاشمر قطب صنعت قند و شکر شرق کشور است
رئیس شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به وجود ? واحد قند و شکر در این شهرستان گفت: کاشمر به عنوان قطب صنعت قند و شکر شرق کشور مطرح است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، امینی در جلسه حمایت از سرمایه گذاری کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: همه ما موظفیم در جهت حمایت از صنایع قدم برداریم.
وی شرکت گیاهان معطر پرند را صادر کننده نمونه کشوری دانست و عنوان کرد: واحد بسته‌بندی کشمش و لبنیات ، واحد تولیدی تر
شهرستان کاشمر روستای رزق آباد - ترشیز اسپرت
نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی روباز روستای رزق آباد دهستان بالاولایت بخش مرکزی کاشمر با حضور 10 تیم از روستا در زمین ورزشی روباز زیر نور روستا در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب
جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
داوودی گفت: علاوه بر پویش های مردمی متفاوتی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشمر در کنار مسئولان انجام می شود، روزانه هزار عدد ماسک هم در کانون ذاکرین چهارده معصوم تولید می شود.
ادامه مطلب
مسابقات ورزشی شطرنج  همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ؛ ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشمر در دانشگاه دولتی کاشمر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان پسر و روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
دستگاه تولید ماسک پزشکی یکبار مصرف
ماسک های چند لایه یکی از انواع ماسک های پزشکی یکبار مصرف است که از پارچه اسپان باند و ملت بلون تشکیل می شود.
شرح لایه های مصرفی در ماسک یپزشکی یکبار مصرف
1. لایه های اسپان بند : جهت جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به داخل مجاری تنفسی می باشد.
2. لایه ملت بلون : به عنوان لایه اصلی ماسک عمل می کند. ماسک پزشکی یکبار مصرف حدود 2 الی 4 ساعت در برابر عوامل بیماری زا محافظت دارند و بعد از گذشت این زمان باید ماسک تعویض گرد
برادر گرامی جناب اقای صادق ناصریان
داور محترزم فوتبال ساحلی لیگ کشوری
به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را، زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.
با احترام ؛
هادی پارسا - رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر
 
روتبط عمومی هیات فوتبال کاشمر 
کاربرد کش ماسک در ثابت نگه‌داشتن ماسک تنفسی در طول فعالیت‌های روزانه، بر کسی پوشیده نیست. سالانه افراد زیادی برای محافظت از ریه‌های خود در برابر ذرات آلاینده و گرد و غبار موجود در هوا، بیماری‌های تنفسی شایع مانند آنفولانزا و دیگر بیماری‌های عفونی، از ماسک تنفسی استفاده می‌کنند. ماسک‌های تنفسی از لحاظ کاربرد و ویژگی‌ها دارای انواع مختلفی هستند. از رایج‌ترین آنها می‌توان به ماسک صورت یا ماسک کاغذی، ماسک پزشکی یا ماسک سه لایه و ماسک ف
مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مساجد جامع ، امام حسن مجتبی (ع) و
امیر المومنین (ع) و حسینیه محترم شاهزاده علی اکبر (ع) روستای قوژد
برگزار شد.
روابط عمومی شورای اسلامی ، دهیاری و کانون های فرهنگی هنری مساجد ((
نورالثقلین – جوانان امام رضا (ع) – همای رحمت و کریم اهل البیت )) روستای
قوژد
تصاویر در ادامه مطالب ...
ادامه مطلب
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
ضمن عرض سلام و ادب خدمت سروران گرامی،
به اطلاع می‌رساند با همکاری موکب زینب بنت المرتضی(س)، کارگاه دوخت ماسک در پایگاه بسیج سلمان کن راه‌اندازی شد و جهت رونق این کارگاه نیازمند کمک مالی شما خیرین ارجمند هستیم.
 
شماره شبا :
ir7007001000217490184001
شماره کارت :7514-7539-7210-5041
ورزش روستایی در کاشمر باید جدی گرفته شود.
علاوه بر تلاش برای ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، باید برای حفظ امکانات موجود نیز جدیت به خرج داده شود.
در کل دهستان بالاولایت کاشمر، تنها یک زمین چمن روستایی وجود دارد که در روستای عارف آباد قرار گرفته است.
ادامه مطلب
با همکاری اداره بهزیستی و بخش صنعت و معدن شهرستان زرند: 
کارگاه بزرگ خیاطی در شهرستان زرند راه اندازی می شود 
طی بازدید کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان زرند و نمایندگان بخش صنعت و معدن  از شهر رفسنجان به زودی کارگاه بزرگ خیاطی برای مدد جویان بهزیستی راه اندازی خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی زرند دکتر محمد ابراهیمی رئیس این اداره با اعلام این خبر گفت:  به دنبال این هستیم که با تعاملات مثبت ایجاد شده با صنایع ومعادن شهرستان  ز
 عامل گرانفروش که در شهر رشت ماسک را ده برابر گرانتر می فروخته  دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبر گرانفروشی ماسک در یکی از فروشگاه‌ها، مشخص شد فردی ماسک را با ده برابر قیمت واقعی می فروشد
کارآگاهان پلیس بلافاصله به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از مکان یاد شده تعداد ۷۴ عدد ماسک خارجی کشف و متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده قضایی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد
پارچه ماسک صورت 
پارچه گان بیمارستانی به نام اسپان باند پارچه یکبار بیمارستانی که به شکل رول ملافه یکبار مصرف موجود میباشد پا رچه بافته نشده است که به صورت پنج لایه الگو را روی آن قرار داده با هویه  نوک تیز و عمود وحتما روی شیشه برش زده  وبا هویه یا چرخ خیاطی بدوزید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
۲/۱ فنجان خاک رس مخصوص لکه گیری پارچه
یک قاشق غذاخوری بنزوئین
نارون کوهی مقطر
همه مواد را مخلوط کرده و خوب هم بزنید. ماسک را روی پوستتان بمالید و ۳۰ تا ۴۰ دقیقه اجازه بدهید که خشک و سفت شود. یک حوله دستی کوچک را با آب گرم خیس کرده و روی صورتتان بیندازید.
وقتی ماسک شروع به صاف شدن کرد، به آرامی آن در حرکت های دورانی را با حوله از ری صورتتان پاک کنید و با میزان کافی آب گرم بشویید.
حجت علزاده رزق آباد از بسیجیان گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج قمر بین هاشم ع بخش مرکزی کاشمر و مسئول اجرایی طرح ضدعفونی معابر در روستای رزق اباد در گفتگو با خبرنگار ویژه بخش مرکزی کاشمر گفت :ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج خدمت شما و همه شیعیان جهان بیش از  130/000/000 ریال کمک‌ از اهالی محترم دهستان رزقاباد جمع آوری شد، که از این مبلغ دو عدد گوسفند خریداری و قربانی گردید و همچنین 130 بسته حمایتی تهیه و
خانواده های محترم عطاردی و کلیه بیوت وابسته
درگذشت پدرتان
#مرحوم مغفور شادروان غلامحسین عطاردی
چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند
ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست
این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می نماییم .
با احترام - ما را سوگوار ماتم خویش بدانید .
مدافعان سلامت روستا  --- پایگاه های مقاومت بسیج ثارال
 
بنا به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر بیستم اسفند ماه 98 مجوز تاسیس  باشگاه کوهنوردی و سنگ‌نوردی طلوع ترشیز خراسان - کاشمر ، پروانه فعالیت این باشگاه برای دومین بار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تمدید شد.
ادامه مطلب
مشهد- ایرنا- ۱۶ روستای بخش مرکزی کاشمر به متراژ ۱۳۱ هزار متر مربع و با صرف مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت آسفالت شد.
بخشدار مرکزی کاشمر روز سه شنبه در مراسم افتتاح این طرح ها که به صورت نمادین در روستای فرح آباد انجام شد افزود: اجرای ۱۳۱ هزار متر مربع آسفالت در معابر روستایی در بازه زمانی ۱۰۵ روز افتخاری در دولت تدبیر و امید در شهرستان است.سعید چیتی گفت: با اجرای این طرح، معابر چهار روستای نای، فرشه، اسحاق آباد و تل آباد بع
مراسم جزء خوانی قرآن کریم در طول ایام ماه مبارک
رمضان با حضور روزه داران هر روز در مسجد  امام حسن مجتبی (ع ) - محله نو  روستای قوژد از ساعت 18:30 الی اذان مغرب و عشاء برگزار می شود.
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری کریم اهل البیت مسجد امام حسن مجتبی روستای قوژد
تصاویر در ادامه مطالب
ادامه مطلب
دستگاه تولید ماسک
نیاز بازار در شرایط کنونی به تولید ماسک در انواع مختلف N95 ، ماسک پزشکی ، ماسک یکبار مصرف ، ماسک فیلتر دار ، شرکت آذین گستر البرز اقدام به تولید دستگاه ماسک در انواع مختلف نموده است. دستگاه تولید ماسک با بهترین کیفیت و به روز ترین تجهیزات و کمترین قیمت تولید شده و در اختیار تولید کنندگاه قرار میگیرد.
تولید ماسک با توجه به اهمیت بالا در رعایت بهداشت زمان تولید و بسته بندی باید در فضایی تولید شود که فارغ از هرگونه آلودگی و
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
ناوگان حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و طبق آخرین خبرها فعالیتش را در شهرهای کاشمر و گنبد کاووس هم آغاز کرده است.
آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد، با اضافه شدن کاشمر به فهرست شهرهای فعال در استان خراسان رضوی، شهروندان ۱۲شهر، چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در این استان می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند. همچنین علاوه بر شهر گرگان،
گروه منجمان مرودشت بار دیگر به درخواست هیات کوه نوردی شهرستان مرودشت کارگاه آموزشی شناخت آسمان برگزار کرد
در این کارگاه مباحث مرتبط با جهت یابی ها یاداوری شد و سپس به بررسی فواصل نجومی و ابعاد جهان و همچنین تکامل کیهان پرداخته شد
مدرس کارگاه : احمدرضا زارعی
 
 
 
برپایی ۲۰ کانون به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی
به سیل‌زدگان، از تامین کمک نقدی و غیر نقدی  توسط این پایگاه‌ها در مساجد روستایی بخش مرکزی کاشمر  







ادامه مطلب
چه موقع از ماسک استفاده کنید !؟ و چه زمانی و چگونه می توان از ماسک های پزشکی برای محافظت در برابر کروناویروس استفاده کرد ؟قبل از قرار دادن ماسک نمدی یا هر نوع ماسک دیگر ، دستان خود را با دستمال حاوی الکل یا صابون و آب تمیز کنید.دهان و بینی را با ماسک نمدی یا ماسک سه لایه و یا هر نوع ماسکی که تهیه نموده اید بپوشانید و مطمئن شوید که هیچ شکافی بین صورت و ماسک شما وجود ندارد.
ادامه مطلب
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
یه سر رفتم داروخونه از بقل باجه اول رد شدم خانومه به آقاهه گفت ماسک نداریم ... از کنارش رد شدم رفتم تو نوبت وایستادم دیدم کلی آدم مسن ریختن تو میگن ماسک میخوایم  آقاهه میگفت ماسک نداریم وقتی یکی برای سومین بار پرسید یکم عصبانی شد و به شیشه اشاره کرد گفت  نوشتیم که
...ماسک نداریم...گفت آها نوشتی... بله دوستان از الان قحطی شروع شد
سالم باشید... ❤️
با توجه به اینکه از محصولات مورد نیاز این روزهای کرونایی جامعه، تولید انواع ماسکها من جمله ماسک نمدی ،  ماسک پزشکی ، ماسک N95 ، ماسک سه لایه ، دستکش لاتکس ، دستکش یکبار مصرف ، ماسک نمدی ، ماسک نانو ، ژل ضد عفونی ، مایع ضد عفونی ، لباس پزشکی و ... میباشد ، تولیدی ما به سهم خود اقدام به تولید و توزیع ماسک نمدی با بهترین متریال موجود بازار نموده است ، امیدوارم موجب کاهش قیمت شود .
ادامه مطلب
با توجه به اینکه از محصولات مورد نیاز این روزهای کرونایی جامعه، تولید انواع ماسکها من جمله ماسک نمدی ،  ماسک پزشکی ، ماسک N95 ، ماسک سه لایه ، دستکش لاتکس ، دستکش یکبار مصرف ، ماسک نمدی ، ماسک نانو ، ژل ضد عفونی ، مایع ضد عفونی ، لباس پزشکی و ... میباشد ، تولیدی ما به سهم خود اقدام به تولید و توزیع ماسک نمدی با بهترین متریال موجود بازار نموده است ، امیدوارم موجب کاهش قیمت شود .
ادامه مطلب
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
فواید بلک ماسک و ماسک طلا برای صورت
 بلک ماسک و ماسک طلا این روزها به میزان زیادی توسط خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرند، اما این دو ماسک چه مزیت هایی برای پوست دارند؟
بلک ماسک و ماسک طلا چه فوایدی برای پوست دارند؟
استفاده از ماسک طلا مزیت های زیادی برای پوست دارد. قیمت این ماسک ها بالاست، بنابراین در هنگام خرید آنها ممکن است دچار تردید شوید. با این حال مزیت هایی که
ماسک طلا برای پوست دارد، باعث می شود قیمت این ماسک ها زیاد برایتان ا
چه موقع از ماسک استفاده کنید !؟ و چه زمانی و چگونه می توان از ماسک های پزشکی برای محافظت در برابر کروناویروس استفاده کرد ؟قبل از قرار دادن ماسک نمدی یا هر نوع ماسک دیگر ، دستان خود را با دستمال حاوی الکل یا صابون و آب تمیز کنید.
ادامه مطلب
چه موقع از ماسک استفاده کنید !؟ و چه زمانی و چگونه می توان از ماسک های پزشکی برای محافظت در برابر کروناویروس استفاده کرد ؟قبل از قرار دادن ماسک نمدی یا هر نوع ماسک دیگر ، دستان خود را با دستمال حاوی الکل یا صابون و آب تمیز کنید.
ادامه مطلب
جهت هدایت به صفحه اپلیکیشن ماسک ، روی لینک زیر ضربه بزنید :
mask.ir
شهروندان عزیز می‌توانند آخرین نقشه وضعیت کرونا (سفید، زرد و قرمز) شهرستان‌های کشور را از اپلیکیشن ماسک (www.mask.ir) به عنوان تنها اپلیکیشن مورد تأیید و رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشاهده کنند.
دوچرخه سواری عمومی و حرفه ای بانوان نیازمند به آموزش های تخصصی است .
طی جلسه ای
معرفی سرکار خانم مژده شافعی کارگر بعنوان مربی بدنساز و تغذیه بانوان هیات دوچرخه سواری شهرستان کاشمر با حضور سرکار خانم مهندس رزمی نائب رئیس هیات دوچرخه سواری بانوان و جناب آقای روح الله اسماعیلی دوچرخه سوار ومعاون اجرایی هیات انجام شد.

دوچرخه_سواری #بانوان #دوچرخه_سواری_بانوان #هیات_ورزشی #منظم #شهرترشیز #کاشمر #خراسان #ایران #ترشیز
مشاوره ای در مورد استفاده از ماسک در اجتماعات و مناطقی که موارد COVID-19 را گزارش کرده اند
چه موقع از ماسک استفاده کنید !؟ و چه زمانی و چگونه می توان از ماسک های پزشکی برای محافظت در برابر کروناویروس استفاده کرد ؟قبل از قرار دادن ماسک نمدی یا هر نوع ماسک دیگر ، دستان خود را با دستمال حاوی الکل یا صابون و آب تمیز کنید.
 
 
ادامه مطلب
Shirazart.blog.ir 
* زیبا پسندی و علاقه ایرانیان باستان به درخت تا به آن جا کشید که پیامبرش سروی از بهشت به ارمغان آورد و در کاشمر کاشت .
داستان سرو و کاشمر و تقدس آن معروف است و در شاهنامه فردوسی و بسیاری از کتابهای تاریخی ذکر آن رفته است ( آنچنان است که زرتشت درخت سرو را در کاشمر کاشت ) که به قول دقیقی ، چنان کهن شده بود که کمند برگرد او نگشتی .
خلیفه متوکل عباسی به طاهر بن عبدا....حاکم خراسان نامه نوشت که آن را قطع کند و تنه آن را برای پوشش طاق کاخ به بغدا
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشی
فروش ماسک فیلتر دار با قیمت مناسب
 
شناسه : #85 نام : ماسک فیلتردار چند لایه  جنس : اسپان  رنگ بندی :  سفید  سایز ها :  بسته بندی ۵ عددی
 
 
⭕️جنس لاکرا کش 〽️کار لیزر بر شده کار نخی می باشد ♻️هر کار تک تم سلفون شده
 
جنس پارچه: اسپان بانداماده توزیع سریعبسته ۱۰ عددی
 
لباس ایزوله نیز موجود است
 
پیج اینستاگرام: mezon.golposhکانال تلگرام: mezon_golposh1شماره واتساپ و تلگرام: 09307131558ایدی تلگرام ادمین: golposh_admin
 
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان کاشمر با نزدیک شدن به روزهای پایانی دور مقدماتی از حساسیت بیشتری برخوردار شده و ترس از حذف و عدم صعود ، فضای خاصی را در هر بازی حاکم کرده است. مهم ترین مساله ای که در رقابت های امسال از همان روزهای اول آغاز رقابت ها قابل مشاهده است […]
ادامه مطلب
در این مطلب به دستورالعمل استفاده از ماسک n95 و ffp2 و نحوه استفاده از ماسک فیلتردار و تنفسی هوا می پردازیم :
 
نکته بسیار مهمی در استفاده از ماسک n95 و ffp2 وجود دارد و آن دانستن دستورالعمل و نحوه استفاده از ماسک فیلتردار به شکل صحیح است
 
ادامه مطلب
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشین هستند
دستگاه ماسک طبی N95
گروه صنعتی آذین گستر البرز با توجه به نیاز بازار و درخواست مشتریان اقدام به تولید دستگاه های تولید ماسک طبی N95 نموده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تصاویر و لیست قیمت محصولات ماسک طبی با شماره های زیر تماس بگیرید :
مدیر فروش واحد دستگاه تولید ماسک : جناب آقای مهندس افشار
تلفن تماس : 09121362252
شماره واتساپ جهت دریافت تصاویر و فیلم های دستگاه : 09376583183
جهت مشاهده ویدیو دستگاه تولید ماسک اینجا کلیک کنید.
 
دستگاه ماسک طبی N95
 
 
 
مرکز افق آستان مقدس امامزاده عماد الدین ( ع) ، در مبارزه ی همگانی در برابر بیماری کرونا ، با همکاری خادمین افتخاری و ثابت ، شروع به تولید و پخش ماسک های بهداشتی در مناطق کم برخوردار شهرستان رباط کریم نمودند .
همچنین یک گروه از خادمین افتخاریآستان , تعدادی ازعابربانکهای سطح شهر رباط کریم را در روز ششم فروردین ماه ضدعفونی نمودند.
در این راستا همچنین پک های بهداشتی به خانواده های مختلفی اهدا گردید .
 
تاریخ : 6 فروردین 1398
 
 
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
باهمکاری دبیرستان دخترانه بشارت شهرستان اراک ،کارگاه آموزشی مقابله با آسیبهای اجتماعی با موضوع نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی با حضور کارشناس مربوطه برگزار گردید.در انتهای کارگاه آموزشی پرسش وپاسخ بین شرکت کنندگان وکارشناس مطرح گردید.
 
چه موقع از ماسک استفاده کنید !؟ و چه زمانی و چگونه می توان از ماسک های پزشکی برای محافظت در برابر کروناویروس استفاده کرد ؟قبل از قرار دادن ماسک نمدی یا هر نوع ماسک دیگر ، دستان خود را با دستمال حاوی الکل یا صابون و آب تمیز کنید.
ادامه مطلب
همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین ـ کاشمر
شرکت‌کنندگان در این همایش با پای پیاده مسیر  حرم امامزاده سیدحمزه (ع) تا حرم امامزاده سیدمرتضی (ع) را پیمودند و حدود ۵۰ موکب سیدالشهدا (ع) در این مراسم از عزاداران در روز اربعین پذیرایی کردند.
 
دانشمندان در تحقیقی جدید مدت زمان دوره حیات ویروس کرونا بر روی اجسام را در اتاقی با دمای 71 درجه فارنهایت { 21.6 سانتیگراد} با رطوبت نسبی 65% را اندازه گرفتند. پس از سه ساعت ، ویروس از روی کاغذ ها و دستمال کاغذی  محو شد، دو روز طول کشید تا از روی چوب و الیاف پارچه ای محو شود. پس از چهار روز از روی شیشه و پول های کاغذی محو شد، و طولانی ترین مدت ماند گاری بر روی استیل و پلاستیک بود که هفت روز طول کشید.
نویسندگان نوشتند ، از میان تمام موادی که آزمایش شد
این ایلان ماسک فوق العاده اس!!! اگه تو دنیا ده تا آدم به درد بخور باشه، قطعا یکیش این ایلان ماسکه
اینم وانت تسلا موتورز که ایلان ماسک ازش رونمایی کرد. چند روز قبل هم اسپیس ایکس ( شرکت فضایی که ایلان ماسک بنیانش گذاشته) با یه موشک همزمان 60 ماهواره رو تو مدار قرار داد.
ما آدما خیلی خوشانسیم که وقتی میگن تو دنیا 7 میلیارد آدم زندگی میکنه، ایلان ماسک رو قاطی بقیه آدما میکنن و میشمرن!!!
دستگاه تولید ماسک بهداشتی
با توجه به افزایش آلودگی هوا، ویروس ها، میکروب ها، ریزگردها، انواع بیماری های واگیردار و ... نیاز به انواع ماسک افزایش یافته است ، در گذشته فقط گروه خاصی مثل پزشکان و پرستاران از ماسک استفاده میکردند که با توجه به موارد و مشکلات ذکر شده مردم عادی هم به مصرف ماسک های بهداشتی نیاز پیدا کرده اند.
ماسک های تولیدی با توجه موارد استفاده مختلف با مواد اولیه و شرایط تولید مختلف تولید و مورد استفاده قرار میگیرند ، دستگاه تول
اقامتگاه بومگردی بابا حسن در روستای سنو از توابع دهستان زیبد در 25 کیلومتری غرب واقع شده است. این اقامتگاه در تاریخ 5 اردیبهشت 1398 همزمان با آیین رونمایی ثبت جهانی ( نظام زراعت زعفران گناباد مبتنی بر پایلوت روستا سنو ) با حضور مسئولین دولتی استان و شهرستان افتتاح شد.
این اقامتگاه که 259 متر مربع مساحت دارد دارای 4 اتاق جهت اسکان و پذیرایی از مهمانان و گردشگران است.
مطالب مرتبط:

برشور گردشگری شهرستان گناباد
  
اقامتگاه های بومگردی شهرستان گنابا
همزمان با شام ولادت حضرت بقیه الله الاعظم مهدی صاحب الزمان
(عج)
برگزاری جلسه قرآن مسجد و کانون فرهنگی هنری کریم اهل
البیت مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای قوژد 

گروه
جلسات و محافل ــ پایگاه خبری ترشیز اسپرت کاشمر جلسه قرآن مسجد و کانون فرهنگی
هنری کریم اهل البیت مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای قوژد در شامگاه ولادت امام
زمان عج  برگزار شد.
ادامه مطلب
پیش ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1399 شروع شد .
دوره پیش دبستانی 
دوره اول ابتدایی                  هر سه دوره بصورت مجزا و تفکیک شده از یکدیگر 
دوره دوم ابتدایی 
جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 7-55194736-051 تماس حاصل فرمائید .آیدی ما در تلگرام salarpc@آیدی ما در اینستاگرام goharan6@
آدرس : شهرستان کاشمر خیابان خرمشهر خیابان شهید عازم 
همزمان با برگزاری طرح دیدارهمگانی، کارگاه آموزشی PLC در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شادگان با حضور 'عبداله تمیمی' نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان محلی راه اندازی شد.
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شادگان دوشنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارگاه آموزشی با ظرفیت پذیرش 16 نفر در هر دوره بااستاندارد آموزشی 272 ساعت آموزشهای لازم را به جوانان متقاضی منطقه ارایه خواهد داد.'عبدالنبی باوی' افزود: مدت دور
__________________________________________________________________________________________________________-
کارگاه آموزشی شیوه های مثبت اندیشی در کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) شهرستان ایرانشهر در بهمن ماه 98 برگزار گردید. در این کارگاه جناب آقای نادر فاطمی نسب به مباحث آشنایی با مفهوم مثبت اندیشی، تاثیرات آن بر سلامتی، تبدیل افکار منفی به مثبت و راهکارهای مثبت اندیشی پرداختند.
وای ماسک
با شروع توزیع ماسک، عده ای که کلا معترض اند هم شروع کردند. که چرا توزیع ماسک حضوری است؟ چرا ماسک رو دم در خونه ها تحویل نمی دید؟ چرا....؟ چرا......؟این چرا ها برای اعضای ستاد چیز عجیبی نبود. چون قبل از پخش ماسک به همه این چرا ها رسیده بودند و جواب هم داشتند. و اینکه راه های مختلفی رو برای توزیع بررسی کرده بودند که بهترین راه حل شد شیوه توزیع حضوری در چند محل مشخص شهر....روز اول عده ای از ستاد برای جواب دادن به چرا ها کمر همت بستند و وارد کارزار
نَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.مهدی یوسف پور مسئول کمیته اجرایی هیات فوتبال با حضور در محل هیات فوتبال کاشمر، اقدام به ضد عفونی و گندزدایی محیط کرده تا شرایط
« مِنْ أَجْلِ ذلِکَ کَتَبْنا عَلی‏ بَنی‏ إِسْرائیلَ أَنَّهُ مَنْ قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفسٍ أَوْ فَسادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّما قَتَلَ النَّاسَ جَمیعاً وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعاً وَ لَقَدْ جاءَتْهُمْ رُسُلُنا بِالْبَیِّناتِ ثُمَّ إِنَّ کَثیراً مِنْهُمْ بَعْدَ ذلِکَ فِی الْأَرْضِ لَمُسْرِفُونَ / بدین سبب بر بنی اسرائیل حکم نمودیم که هر کس نفسی را بدون حق و یا بی آنکه فساد و فتنه ای در زمین کرده ، بکش
شهرستان بویین میاندشت با وسعت 1000 کیلومتر مربع و جمعیت 35 هزار نفر از غربی ترین شهرستانهای استان اصفهان که از شمال با شهرستان خوانسار و از جنوب شهرستان فریدونشهر و از شرق با شهرستان فریدن و از غرب با استان لرستان و شهرستان الیگودرز هم مرز می باشد. شهرستان بویین میاندشت دارای آب و هوای کوهستانی با بارش حدود 400 میلیمتر بصورت برف و باران از دو شهر و پنج دهستان از پنج قوم ترک ، لر ، فارس ، ارمنی و گرج تشکیل شده است. بیشتر مردم و ساکنین شهرستان از طر
در اینجا قصد دارم یکی از مهمترین بخش های فتوشاپ یعنی ماسک کردن لایه ها را به شما آموزش دهم. در این آموزش یاد می گیریم ماسک چیست، چگونه کار می کند، و چه موقع باید از آن استفاده کنیم. اگر تا به حال از نزدیک شدن به ماسک در فتوشاپ می ترسیدید الان وقت آن است که ترس را کنار گذاشته و ادامه ی مطلب را تا آخر بخوانید.
ادامه مطلب
طارمی سومین بازی پیاپی را از دست داد
ستاره ایرانی ریو آوه در فهرست این تیم برابر بلننسس حضور ندارد.
 
خرید ماسک اسکلت صورت جدید ایتالیا ترسناک
به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه در غیاب مهدی طارمی در لیست مسابقه، از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم ناسیونال دو جامور مهمان تیم رده دوازدهمی بلننسس است.
 
مهدی طارمی که در نخستین مسابقه فصل حضور تعویضی داشت و پس از آن در دو دیدار به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و
 
پارچه های لباس کار معرفی و انواع آنپارچه های لباس کار به پارچه هایی گفته می شوند براساس نوع کار و فعالیت آن ها جنس و رنگ آن را تعیین می کند.
بعضی کارخانجات این پارچه را با گرم های کمتر یا بیشتر تولید می کنند.
پارچه لباس کار هم می تواند خالص الیاف طبیعی باشد یا خالص الیاف مصنوعی و یا مخلوطی از هر دو.
اگر درباره مزایای الیاف پارچه های لباس کار طبیعی به خصوص پنبه بدانید مشخص است که هرچه درصد پنبه پارچه بالاتر باشد آن پارچه از مرغوبیت بیشتری برخ
دستورالعمل استفاده از ماسک n95 در واقع یک دفترچه ی راهنما و کاتالوگ استفاده ی درست از ماسک فیلتردار N95 همراه با رعایت نکات ایمنی ضروری است نکته بسیار مهمی در استفاده از ماسک n95 و ffp2 وجود دارد و آن دانستن دستورالعمل و نحوه استفاده از ماسک فیلتردار به شک صحیح است زیرا در صورتی که فرد از ماسک تنفسی به طرز درست استفاده نکند و نکات مهم در هنگام استفاده از آن را نداند بروز اشتباهات کوچکی می تواند خطرناک باشد و باعث احساس ایمنی و مصونیت غیر واقعی به ف
دستورالعمل استفاده از ماسک n95 در واقع یک دفترچه ی راهنما و کاتالوگ استفاده ی درست از ماسک فیلتردار N95 همراه با رعایت نکات ایمنی ضروری است نکته بسیار مهمی در استفاده از ماسک n95 و ffp2 وجود دارد و آن دانستن دستورالعمل و نحوه استفاده از ماسک فیلتردار به شک صحیح است زیرا در صورتی که فرد از ماسک تنفسی به طرز درست استفاده نکند و نکات مهم در هنگام استفاده از آن را نداند بروز اشتباهات کوچکی می تواند خطرناک باشد و باعث احساس ایمنی و مصونیت غیر واقعی به ف
سفر یک روزه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)
استان آذربایجان شرقی به شهرستان شبستر
دکتر محمد کلامی ضمن دیدار با امدادگران کمیته امداد شبستر و بازدید از واحدهای مختلف این نهاد، با حضور در منزل برخی از مددجویان تحت پوشش دستورات لازم در جهت رفع نیازهای آنها را صادر کرد.
دیدار با هیات امنای مجمع خیرین شندآباد و بازدید از کارگاه خیاطی و طرح اشتغال مجمع از دیگر برنامه های مدیرکل امداد استان در شهرستان شبستر بود.
« مِنْ أَجْلِ ذلِکَ کَتَبْنا عَلی‏ بَنی‏ إِسْرائیلَ أَنَّهُ مَنْ قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفسٍ أَوْ فَسادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّما قَتَلَ النَّاسَ جَمیعاً وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعاً وَ لَقَدْ جاءَتْهُمْ رُسُلُنا بِالْبَیِّناتِ ثُمَّ إِنَّ کَثیراً مِنْهُمْ بَعْدَ ذلِکَ فِی الْأَرْضِ لَمُسْرِفُونَ / بدین سبب بر بنی اسرائیل حکم نمودیم که هر کس نفسی را بدون حق و یا بی آنکه فساد و فتنه ای در زمین کرده ، بکش
دانلود طرح توجیهی تولید ماسک
ماسک پزشکی به عنوان محافظ فیزیکی در برابر میکروب های عفونی بوده  و به جهت افزایش ایمنی بدن و برای جلوگیری از انتقال میکروارگانیسم های موجود در هوا در اماکن درمانی استفاده میشود. در اماکن پرتردد با میزان آلودگی بالا، استفاده از ماسک ضروری بوده . ماسک های فوق یکبار مصرف و غیرقابل شستشو هستند. تولید این ماسک 3 لایه با تکنولوژی التراسونیک یا همان سیستم گرمایی و درجه ی حرارت حدود 80 درجه ی سانتیگراد می باشد.
 
 
تجهیز
اختصاصی سایت سپاهان کاشمر 
جلسه معارفه مدیر فنی باشگاه سپاهان کاشمر و نیز سرپرست تیمهای فوتبال
این باشگاه روز یکشنبه 1397/2/15 در محل باشگاه ؛ با حضور آقایان ؛ هادی
کامل، مرتضی قائمی ، کاظم خوشه چین ، علی مزاری ، علی یکتاپرست ، رامین
کاوسی ، مهدی ایزدی و حسن صانعی پور برگزار شد در ابتدا کاووسی سخنگوی
باشگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت : حضور آقای مجید حسابی را در
باشگاه سپاهان کاشمر را به فال نیک میگیریم و این امر از همین ابتدا باعث
ایجاد ج
دانلود طرح توجیهی تولید ماسک
ماسک پزشکی به عنوان محافظ فیزیکی در برابر میکروب های عفونی بوده  و به جهت افزایش ایمنی بدن و برای جلوگیری از انتقال میکروارگانیسم های موجود در هوا در اماکن درمانی استفاده میشود. در اماکن پرتردد با میزان آلودگی بالا، استفاده از ماسک ضروری بوده . ماسک های فوق یکبار مصرف و غیرقابل شستشو هستند. تولید این ماسک 3 لایه با تکنولوژی التراسونیک یا همان سیستم گرمایی و درجه ی حرارت حدود 80 درجه ی سانتیگراد می باشد.
 
 
تجهیز
⏳⏳کارگاه مجازی
موضوع : تند خوانی
اهمیت و فواید تند خوانی چیست
کاربرد مهارت « تندخوانی » بیش از موارد دیگر است.
کامل کردن روش مطالعه و افزودن به کیفیت آن،
مرور کردن مطالب گذشته، 
جانشین سازی روش تندخوانی با روش مطالعه  فایل پاورپوینت کارگاه تند خوانی خدمت دوستان تقدیم میشود.
#پیشنهاد_دانلود
#کارگاه_تندخوانی
 
بعضی از موارد این کارگاه
ادامه مطلب
کیف دستی پارچه ایکیف پارچه ای مخصوص خرید، بسیار پرکاربرد است، برای حمل و نقل بسیار سبک است و همچنین کیف جاداری است .دوختن کیف پارچه ای خرید خیلی ساده و ارزان است.از پارچه های باقی مانده از خیاطی ها میتوانید براحتی برای خودتان کیف دستی پارچه ای دست دوز درست کنید. 
به راحتی یک کیف دستی راه راه درست کنید!​​​​​​
 
 
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها