نتایج جستجو برای عبارت :

دانلود پاورپوینت سندرم روده ی تحریک پذیر (IBS)

 دانلود پاورپوینت سندرم روده ی تحریک پذیر (IBS)
 
عنوان فایل : دانلود پاورپوینت سندرم روده ی تحریک پذیر (IBS)
حجم فایل : 1 مگ
توضیحات :
نوعی اختلال در عملکرد روده است که با درد مزمن در ناحیه شکم، احساس ناراحتی، نفخ و تغییرات در عادات روده‌ای، بدون هرگونه علت ارگانیک دیگری، مشخص می‌شود. اسهال یا یبوست می‌توانند علامت غالب باشند که ممکن است به صورت متناوب ظاهر شوند.
این مجموعه شامل
پاورپوینت سندرم روده ی تحریک پذیر (IBS) در 24 ص
فهرست :
IBSتعریف
تاریخ
از ابتلا به سندرم روده تحریک پذیر جلوگیری کنید
محققان یافته اند عسل از ابتلا به سندرم روده تحریک پذیر جلوگیری می‌کند، همچنین می گویند با حذف فیبرها و کربوهیدارت ها در رژیم غذایی می شود از ابتلا به سندرم روده تحریک پذیر جلوگیری کنید. ادامه مطلب از ابتلا به سندرم روده تحریک پذیر جلوگیری کنید ادامه مطلب ...
سندرم شیر سمی در توله سگ 
این عارضه در توله هایی بین سنین 4 الی 14 روزه رخ می دهد. سندرم شیر سمی در اثر توکسین های موجود در شیر سگ ماده و یا به علت عدم توانایی استفاده ی توله ها از شیر مادر به وجود می آید و توله ها در اثر خوردن شیر آلوده دچار عفونت باکتریایی و مسمومیت می گردند.
مشاوره و آموزش درمان سندرم شیر سمی در توله سگ 
توله ها به دلیل خنثی بودن و همین طور کافی نبودن اسید معده نمی توانند با این بیماری باکتریایی و میکرو ارگانیسم ها مقابله کنند (
یبوست به حرکات روده ای گفته می شود که نادر است و یا این که عبور آنان طاقت فرسا است . مدفوع اکثر اوقات دشوار و کم آب است . علامتها دیگر ممکن است دربرگیرنده دل درد , نفخ و شم نظیر این که فرد کاملا از تلاش روده عبور نکرده باشد . عارضه ها ناشی از یبوست ممکن است مشتمل بر بواسیر , شقاق مقعد یا این که انقباض مدفوع باشد . فرکانس ارگانیک جنبش روده در بزرگسالان در میان سه نفر طی روز و سه در هفته است . نوزادان معمولاً روزمره سه عدد چهار جنبش روده دارا هستند , در
سندرم پای بی قرار یا Restless Leg Syndrome یا RLS
سندرم پای بی قرار (Restless Leg Syndrome یا RLS) نوعی اختلال خواب است که در آن، فرد مبتلا دچار احساس ناخوشایند در پاها می شود و آن را به صورت احساس گزگز، مورمور، سوزش، درد و کشش و یا حرکت حشرات روی پوست توصیف می کند و بیمار برای کاهش حس ناچار است پای خود را تکان دهد و یا بکشد.   
برای مشاهده متن کامل مقاله سندرم پای بی قرار روی لینک سندرم پای بی قرار کلیک کنید.
ادامه مطلب
سندرم روده تحریک پذیر یک مشکل بسیار شایع در ایالات متحده است. به گفته کالج آمریکایی گوارش، در واقع، حدود 10 تا 15 درصد جمعیت از علائمی مانند یبوست، اسهال، نفخ و درد شکم رنج می برند.
واقعیت این است که بسیاری از افراد برای این مسائل به پزشک مراجعه نمی کنند چه رسد به این که از متخصصان رژیم غذایی کمک بخواهند – فقط در حدود یک نفر از چهار نفر با یک متخصص صحبت می کند، و احتمالا به این دلیل است که این سندرم باعث ایجاد مشکلات جدی در سلامتی نمی شود.
بهترین
دلایل بروز سندرم شیر سمی
علل به وجود آمد سندرم شیر سمی، همراهی عفونت ژنی شیر با عفونت سر پستانک ها و یا تورم حاد پستانی همراه با استرپتوکوکی (که معمولا عفونت های استرپتوکوکی با تورم مزمن پستان ها (colibacillary) همراه می باشد) است.
مشاوره و آموزش درمان بیماری های سگ 
افزایش سطح آلودگی های باکتریایی در شیر سگ ماده یکی از اصلی ترین علل سندم شیر سمی است که به دلیل ورود مواد سمی از طریق خون به شیر مادر می باشد و  معمولا پس از زایمان و همراه با تورم پستان
تشخیص سندرم شیر سمی
 همانطور که ذکر شد، بروز این بیماری در توله ها همراه با اسهال و قرمزی مقعد رخ می دهد، اما به طور معمول این عارضه توسط صاحبان تشخیص داده نمی شود، زیرا در زمان اسهال سگ ماده به تمیز کردن مقعد توله اسرار می ورزد و لیس زدن مداوم مادر موجب قرمزی مقعد توله ها و گمراهی صاحب می گردد.
مشاوره و آموزش درمان بیماری های سگ 
در مراحل اولیه ی این بیماری، مدفوع توله ها زرد رنگ و بوی ترشیدگی شدید می دهد. و در مراحل پیشرفته ی سندرم شیر سمی، د
سندرم منیر در اثر افزایش فشار گوش داخلی رخ می‌دهد. از آنجا که گوش داخلی مسئول حس شنوایی و تعادل است، بیماری منیر اغلب این توابع را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین علائمی مانند کاهش شنوایی، وزوز گوش و سرگیجه در بیماری منییر شایع است.


به گزارش : حملات ناگهانی سرگیجه گاهی آنقدر شدید است که پس از ایجاد ترس و دلهره در بیماران و اطرافیان آنها، بیمار را روانه اورژانس می‌کند.
ادامه مطلب
سندرم بینایی ناشی از کامپیوتر عبارتی است که برای توضیح تمام مشکلات بینایی که در نتیجه‌ی استفاده‌ی طولانی مدت از کامپیوتر روی می‌دهند به کار برده می‌شود. سندرم بینایی ناشی از کامپیوتر به طور معمول، فشار دیجیتالی بر چشم است. محققان عقیده دارند تقریبا ۵۰ تا ۹۰ درصد افرادی که با کامپیوتر کار می‌کنند، دست کم یکی دو علامت از این سندرم را دارند.
اما این فقط افراد بزرگسال نیستند که دچار سندرم بینایی ناشی از کامپیوتر می‌شوند. بلکه بچه‌ها نیز سا
در میان اختلالات خواب، سندروم انفجار سر (EHS) همانطور که از اسمش هم پیداست بسیار آزاردهنده و عذاب آور است. اگر شما هم نصفه شب با صدای بمب هراسان از خواب می‌پرید،  قطعا بهتر از هر کسی می‌فهمید که چقدر سخت است که تشخیص دهید صدایی که با وحشت بیدارتان کرده، تنها در سرتان بوده و در خیابان یا خانه‌تان چیزی منفجر نشده است.حدوداً اواخر دهه ۱۸۷۰ میلادی بود که این بیماری کشف شد و تحقیقات روی آن شروع شد و متخصصین به دنبال درمان سندرم انفجار سر گشتند.اگر
انسداد روده چیست و چه عوارضی دارد ؟
 
 
علل
علائم
تشخیص
رفتار
عوارض
انسداد روده چیست؟
انسداد روده یک وضعیت بالقوه جدی است که در آن روده مسدود می شود. انسداد ممکن است جزئی یا کامل باشد ، در یک یا چند مکان اتفاق می افتد. هم روده کوچک و هم روده بزرگ به نام روده بزرگ می توانند مبتلا شوند. هنگامی که انسداد رخ می دهد ، غذا و نوشیدنی نمی توانند از بدن عبور کنند. موانع جدی هستند و باید سریعاً درمان شوند. آنها حتی ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشند.
عل
‍ 
خواص به لیمو

•    خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی
•    کمک به هضم غذا
•    تقویت سیستم عصبی
•    درمان تهوع و درد
•    تسکین اسپاسم معده و تحریک پذیری روده بزرگ
•    کاهش علائم نفخ و اسهال
•    رفع استرس ، خستگی و افسردگی
•    درمان اختلالات خواب و بی خوابی
•    تنظیم متابولیسم و کمک به کاهش وزن
•    کاهش تب ناشی از آنفلوآنزا
•    درمان سرماخوردگی و سرفه و آسم
•    درمان گرفتگی بینی و برونشیت
•    تسکین سیستم عصبی و درمان افسردگی خفی
نام های شناخته شده دیگر: کلردینیوم، کلیندکس، لیبراکس.کلردیازپوکساید یک بنزودیازپین است که مواد شیمیایی نامتعادل در مغز را تحت تاثیر قرار می دهد.کلیدنیوم اسید معده و اسپاسم روده را کاهش می دهد.کلردیازپوکساید و کلیدینیوم یک داروی ترکیبی (کلردیازپوکساید+ کلیدنیوم) است که در درمان زخم معده، سندرم روده تحریک پذیر یا نشانه های مربوط به عفونت روده موثر است. کلردیازپوکساید و کلیدینیوم با هم و به همراه داروهای دیگر برای کاهش نشانه های بالا تجویز
سندرم گیلن باره چیست؟
سندرم گیلن باره (Guillain-Barré syndrome)‏ اختلال نادری است که در اثر حمله سیستم ایمنی بدن به اعصاب محیطی ایجاد می شود.
 به دنبال این حمله، احساس ضعف در ماهیچه ها، بی حسی، گزگز و گاهی اوقات فلجی دیده می شود.


ادامه مطلب
 
ول این که شیوع آن زیاد است؛ مثلا تعداد بیشتری از مردم درگیر سرطان کلون به نسبت سرطان کیسه صفرا می‌شوند. بر طبق آمار‌های رسمی سالانه بیش از یک میلیون نفر در جهان به سرطان روده مبتلا می‌شوند که سالانه به این مقدار افزوده می‌شود. در ایالات متحده سالانه بیش از ۱۵۰ هزار مورد جدید سرطان روده بزرگ کشف که حدود ۴۵ هزار مورد آن منجر به مرگ و میر می‌شود. همجنین شیوع آن در مردان بیش از زنان بوده و در بیشتر موارد در افراد بالای ۵۰ سال رخ می‌دهد.
راه‌ه
غده فوق کلیه ، غده ریزی ست که دقیقاً بالای کلیه ها قرار گرفته و هورمون کورتیزول تولید میکند. این هورمون به شما کمک می کند به موقعیت های خطرناک یا استرس زا پاسخ دهید. هنگامی که بدن به طور مداوم کورتیزول زیاد تولید کند ، نتیجه آن سندرم کوشینگ است. این سندرم نحوه تبدیل غذا به انرژی را تغییر می دهد و منجر به افزایش وزن و خستگی می شود.
در اینجا چند اصطلاح وجود دارد که ممکن است به شما در درک بهتر سندرم کوشینگ کمک کند:

کورتیزول: هورمونی که توسط غده فوق
کولیت روده یا به طور کلی بیماری های التهابی روده، معمولا باعث مرگ بیمار نمی شوند ولی هنگامی که التهاب آنقدر زیاد شود که تمام روده را درگیر کرده و بدن بیمار به دارو جواب نداد، نیاز به عمل جراحی می باشد. در این حالت اگر بیمار از جراحی صرف نظر کند در عرض چند روز ممکن است جان خود را از دست بدهد.
این بیماری اگرچه درمان قطعی ندارد اما با مصرف دارو قابل کنترل است و می توان جلوی عوارض آن را گرفت. از آنجایی که کولیت روده دائما خاموش و فعال می شود، بیمار ن
سلام دوستان
جدا از مسئله اقتصادی، یکی از دلایلی که باعث شده دخترها مجرد بمونن سندرم سیندرلا هستش. سندرم سیندرلا در مورد دخترانی صدق میکنه که منتظر دکتر یا مهندس با ماشین و زندگی لاکچری هستن.
مبتلایان به این سندرم به ویژگی های اخلاقی، شخصیت، تحصیلات، موقعیت اجتماعی، سن و سال ، تفاهم و ... فکر نمی کنن و تنها چیزی که اول برایشان اهمیت داره پول این شاهزاده رویاییه. یعنی اول پول باید داشته باشی تا بعدش بقیه ویژگی تو رو بررسی کنن.
حالا این سندرم به
سندرم استکهلم (Stockholm Syndrome) پدیده‌ای روان‌شناختی است که در آن برخی از گروگان‌ها دچار حالت همبستگی، همدلی و عاطفهٔ مثبت نسبت به گروگان‌گیران خود می‌شوند. داستان سندرم استکهلم به سال ۱۹۷۳ بازمی‌گردد. روز ۲۳ آگوست ۱۹۷۳ چند سارق به بانکی در میدان نورمالمستورگ استکهلم سوئد یورش بردند و ۴ کارمند بانک را گروگان گرفتند. این گروگان‌گیری ۶ روز به طول انجامید و در این مدت نوعی وابستگی عاطفی بین گروگان‌ها نسبت به گروگان‌گیران پدید آمد به گونه‌ا
افراد در معرض خطر سندرم تونل کارپال- زنان سه برابر بی مردان دچار این سندرم می شوند، زیرا زنان دارای تونل کارپال کوچکتری هستند.- افراد مبتلا به دیابت، نقرس، کم کاری تیروئید و آرتریت روماتوئید- زنان باردار : معمولا ظرف چند ماه پس از زایمان، علائم از بین می رود.- افرادی که دچار رگ به رگ شدن و یا شکستگی مچ دست شده اند.- افراد چاقسندرم تونل کارپال در چه شغل هایی بیشتر است؟افراد تایپیست، بیشتر دچار این سندرم می شوند.یک تحقیق در سال 2001 نشان داد افرادی
بر اساس آمارهای وزارت بهداشت، دومین علت مرگ ایرانی ‌ها سرطان است و سالانه 56 هزار نفر بر اثر ابتلا به سرطان فوت می ‌کنند.


به گزارش : آنچه اهمیت موضوع را پر رنگ می‌ کند، ابتلای تعداد زیادی از این افراد به سرطان ‌های دستگاه گوارش است که در این میان سرطان معده در رتبه نخست و پس از آن سرطان روده در رتبه دوم قرار دارد.
ادامه مطلب
سندرم daddy issue از جمله اختلالاتی است که برای دختران در اثر عدم ارتباط مناسب با پدرشان ایجاد می‌شود. عدم توجه و عدم ارضای نیازهای عاطفی دختران از جانب پدر در درون دختر یک خلاء عاطفی به وجود می‌آورد. دختران مبتلا به این سندرم معمولا رفتارهای آسیب زایی را در ارتباط با جنس مخالف در پی می‌گیرند. ارتباط جنسی متعدد، ارتباط با مردان سن بالا و چسبندگی در روابط از جمله نشانه‌های رفتاری این افراد است. آن‌ها با انجام چنین رفتارهایی در واقع به دنبال پر
سندروم کوشینگ
سندرم کوشینگ به مجموعه ای از علائم بالینی گفته می شود که به دنبال مواجه درازمدت با مقادیر زیاد گلوکوکورتیکوئید ها کورتون یا کورتیزول ایجاد می شود.
سندروم کوشینگ یا نشانگان کوشینگ که به آن «هیپرکورتیزولیسم» (hypercortisolism) نیز می گویند، با میزان ترشح هورمون استرسِ «کورتیزول» مرتبط است.
وقتی در بدن هورمون کورتیزول بیش ازحد طبیعی ترشح می شود، هورمون اضافه، سایر سیستم های بدن را مختل می کند. در بیشتر موارد، سندرم کوشینگ قابل درمان ه
خاصیت گوشت بوقلمون برای بدنسازیافرادی که ورزش های سنگین انجام می‌دهند می بایست از گوشت بوقلمون مصرف نمایند. به دلیل آنکه این گوشت دارنده پروتئین و کربوهیدرات عالی است و همینطور چربی آن نادر می باشد. گوشت بوقلمون دارنده حدود ۳۰ گرم پروتئین هست
ماشین جوجه کشی
که به تولید ماهیچه های تن شما امداد می نماید. در شرایطی‌که ورزش سنگین میکنید و در ادامه یک منشا انرژی عالی میباشید از گوشت بوقلمون میل فرمایید. مواد پرخاصیت جانور در‌این گوشت بعداز تم
عامل ژنتیک می‌تواند در بروز برخی از موارد سندرم مرگ ناگهانی نوزاد که به مرگ سالانه ۳۰۰۰ نوزاد منجر می‌شود نقش داشته باشد.محققان در مطالعه‌ای یک ارتباط قابل توضیح برای ردیابی مکانیزم میان یک ناهنجاری ژنتیکی و برخی انواع سندرم مرگ ناگهانی نوزاد کشف کرده‌اند.بیشتر بخوانید کاهش احتمال خطر سندرم مرگ ناگهانی کودک.محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن که این مطالعه را انجام داده اند، می گویند:« نوزادان با ناهنجاری ژنتیکی نمی‌توانند لیپید
ایسکمی روده هنگامی اتفاق می افتد که جریان شریان های اصلی که منبع تامین خون روده ها هستند، متوقف شود. در واقع اگر به دلیل انسداد روده جریان خون به روده نرسد، این عارضه به وجود می آید. ایسکمی هم برای روده بزرگ و هم برای روده کوچک می تواند اتفاق بیفتد. این بیماری بسیار جدی و خطرناک بوده و در موارد شدید، باعث می شود جریان خون به روده قطع شود و منجر به مرگ شود. اما خوشبختانه این بیماری گوارشی هم اکنون قابل درمان است (از طریق برگرداندن جریان کافی خون)
دچار شدم شدید همه اس دلم میخاد فیلم و سریال ببینم و از اتاقم نیام بیرون:/خیلییییی بده:/ بعد یه سندرم دیگه هم دارم سه چار قسمت اخر سریالارو نمیبینم و ولشون میکنم :/ترجیح میدم به سبک اصغر فرهادی سریال ببینم:/اون کتاب مارینا ک گفتم رو دوست داشتم،یه کتاب دیگه هم خریدم دختری ک رهایش کردی دیدم همه میخونن به به چه چه میکنن همون اقای فروشنده گفتش ک خوب نیس این کتاب الان ک دارم میخونمش اصلن دوسش ندارم:/حس میکنم پولمو اصراف کردم:/
ارتباط سلامت روده با مغز در چیست
محققان با بررسی تاثیر سلامت روده و عملکرد مغزی به نتایج جالبی درباره
ارتباط سلامت روده  سلامت مغز رسیدند و مشخص شد روده انسان به دلیل وجود
باکتری زیاد عامل تعیین کننده ای برای ابتلا به بیماری های مختلف در بدن
است.

ارتباط سلامت روده و مغز
 آنها در واقع این نقش تعیین‌کننده را به
باکتری‌ها نسبت می‌دهند.بر اساس مطلبی که دویچه‌وله به تازگی منتشر کرد: هر
انسان حدود دو کیلو از این باکتری‌ها را در خود حمل می‌ک
بعد از خوردن مواد غذایی گلوتن دار و هضم پروتئین های درشت و پیچیده ی گلوتن توسط آنزیم های پروتئاز، انواع مختلفی گلیکوپروتئین به نام گلیادین در مجرای روده جریان می یابد.
 این گلیکو پروتئین ها، به گیرنده هایی به نام "کموکین" که در دیواره ی روده کوچک قرار دارد  میچسبند  و موجب آزاد شدن تعداد زیادی پروتئین  به نام "زنولین" میشوند.
  در حالت عادی،  یکی از وظایف زنولین در بدن، باز کردن کانال های بین سلولهای انتروسیت روده است تا مواد مغذی را از طریق
عوارض جانبی مصرف سبوس برنج و محدودیت ها
 
 
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای افرادی که مبتلاء به زخم معده و روده و کولیت عصبی روده هستند مضر است.
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای زنان باردار ، شیرده ،نوزادان و کودکان توصیه نمی شود.
مصرف زیادی آن باعث انسداد روده ، التهاب دیورتیکول روده و اسهال می شود.
توصیه می شود که مایعات و آب زیاد پس از مصرف سبوس برنج نوشیده شود.
برای شستشوی پوست و موی سر با محلول سبوس برنج ۲۴ ساعت قبل کمی از محلول را روی
سلامت روده چگونه بر شما تأثیر می گذارد ؟
 
میکروبیوم رودهپیچیدگی باورنکردنی روده و اهمیت آن برای سلامتی کلی ما موضوعی است که باعث افزایش تحقیقات در جامعه پزشکی می شود. مطالعات بیشمار در دو دهه گذشته ارتباط بین سلامت روده و سیستم ایمنی بدن ، خلق و خوی ، سلامت روان ، بیماری های خود ایمنی ، اختلالات غدد درون ریز ، شرایط پوستی و سرطان را نشان داده است.
در یک زمان ، سیستم گوارش ما یک سیستم بدن نسبتاً "ساده" در نظر گرفته می شد ، که اساساً از یک لوله ط
سرطان کولورکتال (CRC) ، همچنین به عنوان سرطان روده و روده بزرگ شناخته می شود ، پیشرفت سرطان از روده بزرگ یا روده بزرگ (بخش هایی از روده بزرگ) است.  سرطان رشد غیر طبیعی سلولهایی است که توانایی حمله یا گسترش به سایر قسمتهای بدن را دارند. علائم و نشانه ها ممکن است شامل خون در مدفوع ، تغییر حرکات روده ، کاهش وزن و احساس خستگی در تمام مدت باشد. 
 
بیشتر سرطانهای کولورکتال به دلیل عوامل سالخوردگی و شیوه زندگی ، و تعداد کمی از موارد به دلیل اختلالات ژنت
رادیوتراپی شدید می تواند در 60 درصد بیماران مبتلا به تومور در حفره گوارشی سمی باشد. افزایش سطح پروتئین URI محافظ موش در برابر سندرم های دستگاه گوارش ناشی از اشعه یونیزاسیون با دوز بالا و افزایش بازدهی و بازماندگی روده موش در 100 درصد موارد است. این یافته می تواند برای کاهش عوارض جانبی دیگر منابع پرتوهای شدید مانند حوادث هسته ای، جنگ هسته ای و یا قرار گرفتن در معرض اشعه کیهانی در طول تحقیقات فضایی مفید باشد.

ادامه مطلب
قولنج‏:(Colitis) واژه یونانى، تازى شده آماس سخت روده بزرگ یا درد و دل‏پیچه‏ى روده‏اى است سپس واژه همگانى شده و بر هر درد دل‏پیچه‏اى آدمیان و یا از آماس آپاندیس یا روده‏ى كور یا آماس سخت كلیه و یا جز آن آمده است. پزشكان كهن نتوانستند میان آنها تفاوتى بگذارند، [...]
این نوشته قولنج چیست تعریف و تحقیق در این باب برای اولین بار ظاهر می شود در Wpesharat & پرتال جامع علوم صوتی اشارت.
کرونا ویروس (Coronaviruses (CoV خانواده بزرگی از ویروس ها هستند که موجب بیماریهایی از سرماخوردگی گرفته تا بیماریهای شدید تر مانند سندرم تنفسی خاورمیانه (مرس)  (MERS-CoV) و سندرم حاد شدید تفنسی (سارس)(SARS-CoV) میشود .
ویروس کرونا نوین (nCoV) نوعی ویروس جدید است که قبلاً در انسان مشاهده نشده است.


ادامه مطلب
سندرم پاتلوفمورال چیست ؟
سندرم پاتلوفمورال یک علت احتمالی درد قدام زانو است که عمدتا خانم های جوان را درگیر می کند. منشا این درد از پشت استخوان کشکک می باشد و عمدتا بعد از بررسی های کامل، هیچ گونه اختلال ساختاری یا آناتومی در مفصل زانو مشاهده نمی شود. سندرم پاتلوفمورال میتواند یک یا هر دو زانو را درگیر کند. این درد در قدام زانو و اطراف استخوان کشکک (پاتلا) حس می شود و هنگام دویدن، بالا پایین رفتن از پله و نشستن طولانی مدت تشدید می شود.

سندروم
سندرم پاتلوفمورال چیست ؟
سندرم پاتلوفمورال یک علت احتمالی درد قدام زانو است که عمدتا خانم های جوان را درگیر می کند. منشا این درد از پشت استخوان کشکک می باشد و عمدتا بعد از بررسی های کامل، هیچ گونه اختلال ساختاری یا آناتومی در مفصل زانو مشاهده نمی شود. سندرم پاتلوفمورال میتواند یک یا هر دو زانو را درگیر کند. این درد در قدام زانو و اطراف استخوان کشکک (پاتلا) حس می شود و هنگام دویدن، بالا پایین رفتن از پله و نشستن طولانی مدت تشدید می شود.

سندروم
سلام
امروز میخوایم اطلاعات مفید در باب روان شناختی در اختیار شما قرار دهیم .
امیدواریم این مطالب به حل مشکلات شماد کمک کند .
سندروم داون چیست
کودکان سندرم داون چگونه اند
اختلالات رفتاری در کودکان سندرم داون
سندرم داون و علت آن
سایتی در مورد اختلالات رفتاری در کودکان داون
علت سندروم کودکان
اطلاعاتی در مورد مشکلات عاطفی در کودکان داون
سندرم داون و علت آن و اطلاعات مفید آن
مشاوره به کودکان مبتلا به سندروم داون
سندروم داون چیست و سایت مربوط 
گاستروانتریت، که اغلب به آن آنفولانزای معده گفته می شود ، یک عفونت ویروسی ، باکتریایی یا انگلی دستگاه گوارش است. علائم آن مشابه با IBS (سندرم روده تحریک پذیر)، سرطان روده بزرگ و گاستریت است ، اما علت آن متفاوت بوده و این تشخیص صحیح را دشوار می کند.
 
عفونت های دستگاه گوارش نه تنها باعث درد و ناراحتی می شوند بلکه می توانند موجب کم آبی شدید شوند. این بیماریها با کاهش نبض و فشار خون، می توانند موجب سرگیجه شوند. میزان الکترولیتها نیز کاهش می یابد و ا
 
تکرر ادرار ممکن است نشانگر این باشد که کودک مثانه بیش فعالی دارد. در این مقاله به تشریح علل ، تشخیص و درمان آن می پردازیم. مثانه بیش فعالی در کودکان نوعی سندرم است که باعث نیاز فوری به ادرار کردن می شود. در بعضی موارد ، نیاز آنقدر ضروری است که کنترل آن دشوار است و حتی ممکن است باعث ادرار غیر ارادی شود.
اگرچه این بیماری ممکن است در بزرگسالان و کودکان نیز رخ دهد ، در این مقاله به سندرم مثانه بیش فعالی در کودکان ، علل آن ، تشخیص و درمان پرداخته
درک سندرم و اختلال دیوژنز در افراد بزرگسال
 
بررسی اجمالیسندرم دیوژنز نوعی اختلال رفتاری است که در بزرگسالان مسن تأثیر می گذارد. این بیماری در زنان و مردان مشاهده می شود. علائم اصلی احتکار بیش از حد ، خانه های کثیف و بهداشت شخصی ضعیف است. افراد مبتلا به سندرم دیوژنز نیز از زندگی و جامعه خارج می شوند.
آنها غالباً به تنهایی زندگی می کنند و از این امر آگاه نیستند که هر کاری با شرایط خانه خود و عدم مراقبت از خود اشتباه است. این شرایط اغلب به بیمار
پاورپوینت تغذیه روده ای
  پاورپوینت تغذیه روده ای   144اسلایدهمراه باتصویر تعدادی اسلاید به زبان انگلیسی میباشد   اصول غذا دادن به بیمار دهانی تغذیه روده ای : ( گاواژ-گاستروستومی) تغذیه ی خارج روده ای ) تغذیه وریدی) تغذیه ی خارج روده ای کامل ( TPN )  تغذیه ی خارج روده ای نسبی یا محیطی ( PPN     لوله های دسترسی به روده • از طریق بینی : بینی- معدی-بینی روده ای (بینی-دئودنوم، بینی-ژژنوم) • جراحی : گاستروستومی یا ژژوستومی آندسکوپی       ...دریافت فایل
اطلاعات دارویی یدوکینول
 Iodoquinol
رده درمانی:ضد آمیب.
 
اشکال دارویی:قرص
 
موارد مصرف:آمیبیاز روده ای
 
قرص یدوکینول در درمان آمیب روده ای تاثیر گذار می باشد. آمیب در واقع انگلی است که در روده انسان زندگی می کند به غشای روده آسیب رسانده و از سلول های خونی تغذیه کرده و موجب پاره شدن دیواره روده شده و اسهال خونی را به وجود می آورد.
 

ادامه مطلب
خرید فروش برنج معطر ایرانی در اصفهان
 
عوارض جانبی مصرف سبوس برنج و محدودیت ها
 
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای افرادی که مبتلاء به زخم معده و روده و کولیت عصبی روده هستند مضر است.
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای زنان باردار ، شیرده ،نوزادان و کودکان توصیه نمی شود.
مصرف زیادی آن باعث انسداد روده ، التهاب دیورتیکول روده و اسهال می شود.
توصیه می شود که مایعات و آب زیاد پس از مصرف سبوس برنج نوشیده شود.
برای شستشوی پوست و موی سر با محلول سبو
این انسداد زمانی اتفاق می افتد که کل یا قسمتی از روده کوچک یا بزرگ بسته شود. این انسداد مانع عبور طبیعی غذا، مایعات و گاز ها از داخل روده شده و ممکن است با درد شدید و منقطع همراه باشد.
علل
این انسداد می تواند جزئی و کلی باشد. انسداد جزئی روده می تواند بدون جراحی درمان شود اما اکثر انسداد های کلی نیاز به جراحی روده دارند.
تشخیص
تشخیص  انسداد روده از طریق آزمایش یا معاینه فیزیکی انجام می شود.
صداهای روده: روده به طور طبیعی صداهایی مانند غار و غور
 علل کوتاهی قد کودکان
اصولاً والدین نگران رشد فرزندان خود هستند، به خصوص اگر فرزندشان نسبت به سایر کودکان هم‌سن و سال خود کوتاه قد باشد. دلایل پزشکی زیادی برای توجیه رشد کم و
 کوتاه قدی کودکان وجود دارد مانند اختلال در عملکرد هورمون رشد، کم‌کاری غده‌ی تیروئید، سندرم ترنر، سو‌ء تغذیه ،ناراحتی‌های روده‌ای و کلیه‌ها.اکثر کودکان قد کوتاه از نظر 
سلامتی نرمال هستند، ولی ممکن است از نظر ژنتیکی کوتاه قد باشند یا از لحاظ رشد، کمی تأخیر داشته
سندرم آسپرگر چه نوع بیماری است؟ نشانگان آسپرگر چیست؟ ممکن است شما هم با افرادی مواجه شده باشید که زود کلافه می‌شوند، توانایی کمی در برقراری ارتباط اجتماعی دارند، از آدم‌ها فرار می‌کنند و حضور دیگران بیش از هر چیز آن‌ها را آزار می‌دهد، همچنین به شکل وسواسی به یک موضوع خاص بیش از اندازه اهمیت می‌دهند. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا این افراد اینگونه رفتار می‌کنند؟ حتی ممکن است این علائم را در نزدیکانتان ببینید و به همین دلیل علت یاب
تطابق پنج عنصر در طب سوزنی
 
چوب: کبد و کیسه صفراآتش: قلب و روده کوچکزمین: طحال و معدهفلز: ریه ها و روده بزگآب: کلیه ها و مثانه
- عناصر پنجگانه به عنوان ویژگیهای اصلی
 
⦁    آنچه میخیساند و به پایین میرود (آب) شور است.( کلیه و مثانه)⦁    آنچه به بالا شعله میکشد (آتش) تلخ است.( قلب، روده کوچک، پریکاردیوم و سانجیائو)⦁    آنچه میتواند خم و راست شود ( چوب) ترش است.(کبد و کیسه صفرا)⦁    آنچه میتواند ذوب شده و دوباره سخت شود (فلز) تند است.( ریه و روده بزرگ)
رفتم بیمارستان پارس(خصوصی) هزینه ام ار انتروگرافی 900تومن بود
با انجام ازمایشاتی که اونها میخوان یک ملیون و خورده ای
نوبت هم برای یک ماه دیگه میدادن
سرم سوت کشید دو سوم حقوق یک ماه ما:/
این روزها هم دکتر رفتم و دارو گرفتم یک سوم دیگه هم رفت
دکتر گفت مشکوکم به کرون (کل روده بزرگم زخمه) احتمال اینکه روده کوچیکنم درگیر شده باشه هست، با انجام این ام ار ای مشخص میشه
بیمارستان شریعتی همین کار و انجام میده با 280تومن نوبت برای اواخر ابان ماه...
اگه روده ک
بیماری داون چیست؟
ژنهای شما کلیدهای مربوط به ظاهر و عملکرد بدن شما را نگه می دارند. آنها پشت همه چیز هستند ، از رنگ موهای شما گرفته تا نحوه هضم غذا. بنابراین اگر مشکلی در مورد آنها پیش نیاید ، می تواند اثرات دور و درشتی داشته باشد.
افراد مبتلا به سندرم داون با یک کروموزوم اضافی متولد می شوند. کروموزوم ها دسته هایی از ژن ها هستند و بدن شما به داشتن تعداد مناسب آنها اطمینان دارد. با سندرم داون ، این کروموزوم اضافی منجر به طیف وسیعی از موضوعات می ش
آنغوزه را بشناسیم
 
نام علمی: Ferula gummosa Boiss.
نام ژنریک: Gummi resina ferulae assafoetidae
نام‌های فارسی: آنغوزه، آنقوزه، خوراکما، آنگوزاکما، کورن کما، انگرد.
اسامی انگلیسی: Asafoetida, Asafetida, Asant, Devil’s Dung, Gum asafetida, Assa-foetida plant.
نام‌های عربی: انجدان، شجره الحلتیت، شجره ابوکبیر، حلتیت منتن، حلتیت طیب.
 
شناخت گیاه دارویی آنغوزه
 
خانواده گیاهی : آنقوزه متعلق به خانواده چتریان (Apiaceae) می‌باشد. اندام مورد استفاده دارویی: اولئوگم رزین. نوع ماده موثره و ترکیبات شاخص: آنغو
راه های ساده برای پیشگیری و درمان نفخ
۹۹٪ از گازهای روده از عناصری مانند اکسیژن، نیتروژن، دی اکسید کربن، هیدروژن و متان تشکیل شده و بی بو هستند اما ۱٪ از گازهای روده بزرگ حاوی گوگرد است که توسط
 باکتری ها تولید شده و باعث بوی نامطبوع می شوند. دو منبع اصلی برای ایجاد گاز روده وجود دارد: گازی که از مصرف مواد ایجاد می شود و گاز تولید شده توسط باکتری که به
 طور معمول در روده بزرگ زندگی می کنند با یک فرآیندی به نام تخمیر ایجاد می شوند. نفخ به موردی ا
پاورپوینت بیماری های دستگاه گوارش فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 364حجم فایل: 2450 کیلوبایت قیمت: 34000 تومانمشخصات فایل:عنوان: پاورپوینت بیماری های دستگاه گوارشتعداد اسلاید: 364 اسلایدقالب بندی: پاورپوینتفهرست مطالب:مقدمهبیماری های مربوط به مریبیماری های مربوط به معدهبیماری های مربوط به رودهدیسفاژیعلل دیسفاژیپیشگیری از آسپیراسیونپیشگیری از ریزش آب دهانپیشگیری از بلع کند و ضعیفپیشگیری از کاهش ترشح بزاقپیشگیری از زخم
دانلود آهنگ جدید حمیدصفت بنام سندروم دیو+ پخش آنلاین+ متن 
♬♪♪♫♪♬
اهنگ جدید سندروم دیو از Hamid Sefat
Download New Song By Hamid Sefat Called Syndrome Deev+Text

Danlod Ahang Jadid az Hamid Sefat| Sandrome Div 
♬♪♪♫♪♬
لطفا برای دانلود آهنگ سندروم دیو حمید صفت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 
متن آهنگ جدید سندرم دیو حمیدصفت :
♬♪♪♫♪♬
نمی خوام نمی خام نمی خام    ♫♪♬    وقتی همه چی از دست و بالم
بدتر دنیا می خواد کنه لت و پارم    ♫♪♬    از قصد می آره توو روی من بر عکس
♬♪♪♫♪♬
خو
آپاندیسیت:در قدیم به آپاندیس روده اعور یا روده یک چشم می‌گفتند.‌‌نکته مهم:حدود20 درصد آپاندیس‌ها احتمال ترکیدن دارد و از این افراد حدود 5 درصد احتمال مرگ دارند.‌‌بنابراین با دیدن علائم آپاندیس اصلاً نترسید و نگران مرگ نباشید!!
ادامه مطلب
 
 
سندرم استکهلم پدیده ایست روانی که در آن گروگان حس یکدلی و همدردی و احساس مثبت نسبت به گروگان‌گیر پیدا کرده و در مواقعی این حس وفاداری تا حدیست که از کسی که جان/مال/آزادیش را تهدید می‌کند، دفاع نموده و به صورت اختیاری و با علاقه خود را تسلیمش می‌کند. علت این عارضه روانی عموماً یک نوع مکانیزم دفاعی دانسته می‌شود.
 
ته نوشت: این را زمان مرگ هاشمی رفسنجانی نوشتم و باز جهت یاد آوری نوشتم .
منبع ویکی پدیا
 
 
 
 
 
 
در برخی موارد، جای زخم یا التهاب ناشی از جراحی لاغری ممکن است راه ارتباطی معده و روده را باریک و تنگ کند. این تنگ شدگی معمولا ۴ تا ۶ هفته پس از جراحی لاغری اتفاق می افتد و کمتر از ۵ درصد از بیماران به آن مبتلا می شوند. بیمارانی که به این تنگ شدگی مبتلا می شوند، قادر نخواهند بود مانند قبل مایعات و غذا مصرف کنند. در این موارد ممکن است مشکوک به انسداد روده باشند.
انسداد روده چیست؟
این انسداد زمانی اتفاق می افتد که کل یا قسمتی از روده کوچک یا بزر
درمان های مورد استفاده برای سرطان کولورکتال ممکن است شامل برخی از جراحی ها ، پرتودرمانی ، شیمی درمانی و درمان هدفمند باشد. سرطان هایی که در دیواره روده بزرگ قرار دارند ممکن است با عمل جراحی قابل درمان باشند ، در حالی که سرطان که به طور گسترده گسترش یافته است ، معمولاً قابل درمان نیست ، با مدیریت جهت بهبود کیفیت زندگی و علائم هدایت می شود. میزان بقای پنج ساله در ایالات متحده حدود 65٪ است.
 
 احتمال بقاء فرد بستگی به پیشرفت سرطان دارد ، آیا با جر
چه به واسطه مصرف باکتری های مفید در قالب مکمل ها یا مصرف یک کاسه ماست، احتمالا چیزهایی درباره پروبیوتیک ها، ارگانیسم های کوچکی موجود در غذاهای تخمیر شده، شنیده اید. اما آیا می دانستید که پروبیوتیک ها نیز برای ادامه زندگی خود به غذا نیاز دارند؟
به گزارش گروه سلامت عصر ایران به نقل از "لیو استرانگ"، این جایی است که پری‌بیوتیک ها، نوعی فیبر، وارد بازی می شوند. در شرایطی که بیشتر میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر منبع خوبی برای پری‌بیوتیک ها هس
استرس کلمه آشنایی است که روزانه بارها و بارها به کار می بریم و هیچ فردی با آن بیگانه نیست. استرس می توانند علاقه و انگیزه ما را برای انجام خیلی از کارها از بین ببرد. استرس واکنش فیزیولوژیک بدن ما در مقابل هر تغییر، تهدید و فشار بیرونی یا درونی است که تعادل روانی ما را بر هم می زند. خصوصا برای شما دانش آموزان عزیز و حتی دانشجویان ندانستن و کمبود اطلاعات در این زمینه و در زمینه مقابله با آن می تواند  آینده را برایتان به گونه دیگری رقم بزند!
 امرو
به آپاندیس فشار بدی وارد میشود.اون معمولا به عنوان بخشی از بدن تلقی میشود که عملکردش را میلیون ها سال پیش از دست داده است.تنها کاری که میتواند انجام‌ دهد این است که گاه وبیگاه آلوده شود و آپاندیسیت(تورم آپاندیس) را ایجاد کند. با این حال اخیراً کشف شده است که آپاندیس برای باکتری هایی که به عملکرد دستگاه گوارش شما کمک می کنند بسیار مفید است.آنها ازش استفاده میکنند تا از فشار فعالیت دیوانه وار روده بکاهد ، جایی برای پرورش و کمک به نگهداری باکتر
ایسکمی روده شامل شرایط مختلفی است که در اثر قطع و یا کاهش جریان خون رسانی به روده به علت انسداد رگ خونی و شریان ها ایجاد می شود. ایسکمی روده می تواند بر روده کوچک، روده بزرگ یا هر دو تأثیر بگذارد. ایسکمی روده یک بیماری جدی و مهلک است که می تواند باعث درد شدید شود و عملکرد طبیعی روده را دشوار کند. در موارد شدید، قطع جریان خونرسانی به روده می تواند به بافت روده آسیب برساند و خطر مرگ را درپی دارد. ایسکمی روده قابل درمان است ولی باید سریعاً مورد معا
 از بین بردن IBS (سندروم روده تحریک‌پذیر)
 
 
برنج حاوی نشاسته‌ی مقاوم است که پس از رسیدن به روده‌ها، باعث تحریک رشد باکتری‌های مفیدی می‌شود که به حرکت طبیعی روده‌ها کمک می‌کنند. این نشاسته‌های نامحلول همچنین در کاهش تأثیر بیماری‌هایی مثل سندروم روده تحریک‌پذیر و اسهال مؤثر هستند.
به گفته‌ی مؤسسه‌ی بین‌المللی تحقیقات برنج در فیلیپین، ارزش غذایی برنج باید تا حد امکان افزایش یابد تا مردم جهان بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. با ت
یکی دیگر از اختلالات روانپزشکی، اختلال اوتیسم است . بچه های اوتیسم در تعاملات اجتماعی و ارتباطی و در تکلم خود مشکل دارند . این گونه از افراد نسبت به محیط پیرامون خود واکنش های غیر معمول و غیر معمولی نشان می دهند . به عنوان مثال رفتارهای تکراری انجام می دهند . یا مثلا کلمات فرد مقابل را تکرار می کنند .
اوتیسم کودکی در پسران شیوع بیش تری نسبت به دختران دارد . اوتیسم بیش تر علت ژنتیکی و ارثی دارد .
انواع اختلالات اوتیسم به صورت زیر است :
- اوتیسم کود
 
 
شاید از بیماری کرون شنیده باشید یا حتی تجربه دست اول را با آن تجربه کرده باشید. بیشتر افراد تصور می کنند از این بیماری التهابی روده رنج می برند که نه تنها بر عملکرد روده شما بلکه در هر نقطه ای از دستگاه گوارش نیز تأثیر می گذارد. ما هنوز دلایل بروز این بیماری را نمی دانیم. این شرایطی است که به اشتباه سیستم ایمنی بدن ما را مورد حمله قرار داده و بافت های سالم را از بین می برد. التهاب مزمن می شود و دیواره های روده را تحت تأثیر قرار می دهد. امی
تطابق پنج عنصر در طب سوزنی
چوب: کبد و کیسه صفراآتش: قلب و روده کوچکزمین: طحال و معدهفلز: ریه ها و روده بزگآب: کلیه ها و مثانه
- عناصر پنجگانه به عنوان ویژگیهای اصلی
 
⦁    آنچه میخیساند و به پایین میرود (آب) شور است.( کلیه و مثانه)⦁    آنچه به بالا شعله میکشد (آتش) تلخ است.( قلب، روده کوچک، پریکاردیوم و سانجیائو)⦁    آنچه میتواند خم و راست شود ( چوب) ترش است.(کبد و کیسه صفرا)⦁    آنچه میتواند ذوب شده و دوباره سخت شود (فلز) تند است.( ریه و روده بزرگ)⦁ 
 
آپاندیسیت:در قدیم به آپاندیس روده اعور یا روده یک چشم می‌گفتند.‌‌نکته مهم:حدود20 درصد آپاندیس‌ها احتمال ترکیدن دارد و از این افراد حدود 5 درصد احتمال مرگ دارند.‌‌ بنابراین با دیدن علائم آپاندیس اصلاً نترسید و نگران مرگ نباشید!!
ادامه مطلب
"سویه های پروبیوتیکی مفید"
 
قسمت اول: بیفیدوباکترها
____________________________________________________
 
۱. بیفیدو باکتریوم بیفیدوم: ▫بیشترین پروبیوتیک موجود در بدن نوزادان و روده ی بزرگ ▫کمک به تولید ویتامین ها در روده ▫جلوگیری از رشد باکتریهای مضر ▫تقویت واکنش های سیستم ایمنی ▫پیشگیری از اسهال
____________________________________________________
 
۲. بیفیدو باکتریوم لانگوم: بهبود عملکرد کبد کاهش التهاب حذف سُرب و فلزات سنگین از بدن
____________________________________________________
 
۳. بیفیدو باکتری
1- درمان سرماخوردگیاین چای گیاهی یکی از پرطرفدارترین و موثرترین داروهای ضد سرما خوردگی و سرفه است. خاصیت ضد ویروسی دارد و با عفونتها مقابله می کند. همچنین قدرت ایمنی بدن را افزایش می دهد. هنگامی که ایمنی شما قوی می شود، عفونت به آرامی از بین می روند. این یک راه خوب برای کاهش گلو درد است. چای شیرین بیان گرم باعث رفع التهاب و درد می شود و باعث می شود سرماخوردگی سریع تر رفع شود. خواص دفع کنندگی آن باعث باز شدن بینی می شود و همچنین ریه ها را پاکسازی م
1- درمان سرماخوردگیاین چای گیاهی یکی از پرطرفدارترین و موثرترین داروهای ضد سرما خوردگی و سرفه است. خاصیت ضد ویروسی دارد و با عفونتها مقابله می کند. همچنین قدرت ایمنی بدن را افزایش می دهد. هنگامی که ایمنی شما قوی می شود، عفونت به آرامی از بین می روند. این یک راه خوب برای کاهش گلو درد است. چای شیرین بیان گرم باعث رفع التهاب و درد می شود و باعث می شود سرماخوردگی سریع تر رفع شود. خواص دفع کنندگی آن باعث باز شدن بینی می شود و همچنین ریه ها را پاکسازی م
بعد از خوردن مواد غذایی گلوتن دار و هضم پروتئین های درشت و پیچیده ی گلوتن توسط آنزیم های پروتئاز، انواع مختلفی گلیکوپروتئین به نام گلیادین در مجرای روده جریان پیدا میکند.
گلیکو پروتئین های گلیادین، از چند راه مختلف میتوانند وارد عمل شوند و به بدن آسیبهای جبران ناپذیری وارد کنند:

راه اول:  از طریق مسیر پاراسلولی ( میان سلولی) ، افزایش نفوذپذیری روده ی کوچک، اختلال در جذب و ...
 این گلیکو پروتئین ها، به گیرنده هایی به نام "کموکین" که در دیواره ی
دکتر پیمان ادیبی فوق تخصص و استاد گوارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: زخم اثنی عشر در انتهای دهانه معده و در ابتدای روده باریک رخ می‌دهد؛ مخاط لوزالمعده (روده) بر خلاف مخاط معده پرزدار است که هضم غذا را راحت‌تر و آسانتر می‌کند.
این فوق تخصص گوارش درباره این سوال که علائم زخم اثنی عشر چیست، پاسخ داد: زخم اثنی عشر خوش خیم است و به سرطان و زخم بدخیم ختم نمی‌شود.
ادامه مطلب
پاورپوینت عقب ماندگی ذهنی mental Retardation
کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت عقب ماندگی ذهنی mental Retardation می باشد که با فرمت ppt در ۸۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
بخشی از متن:
عقب ماندگی ذهنی
به معنای نقص هوشی در اوئل زندگی- در مقابل دمانس می باشد که با محدود شدن عملکرد اجتمائی همراه است.
با اقدامات آموزشی و اجتمائی می توان یک زندگی طبیعی در خارج از بیما
همه باکتری‌ ها مضر نیستند. احتمالا برایتان جالب خواهد بود که بدانید روده‌ های ما میزبان 800 تا 1000 نوع باکتری مختلف هستند. تعداد این باکتری ‌ها به حدود 100 میلیارد می‌ رسند که چیزی حدود ده برابر بیشتر از تعداد سلول‌ های بدن است.
این باکتری‌ ها فلور روده را تشکیل می ‌دهند و حدود دو کیلوگرم وزن دارند. اکثریت باکتری ها برای شما مفیدند و تنها یک درصد آنها شاید تهدید کننده سلامت باشند.
شما می توانید با رعایت رژیم های غذایی و عادات سالم از فلور روده
بیماری اسهال مزمن
توجه
داشته باشید که اسهال به خودی خود یک بیماری نیست و بیشتر نشانه ای از
مسائل دیگر محسوب می شود. با توجه به علت شکل گیری اسهال، تغییر در رژیم
غذایی می تواند تاثیر فوق العاده ای بر جلوگیری و درمان اسهال داشته باشد.
اسهال یکی از شایع‌ترین اختلالات گوارشی است که هر فردی در طول عمر خود به
آن مبتلا شده و اغلب در تابستان شیوع بیشتری دارد. اسهال علل مختلفی دارد و
می‌تواند خفیف یا حاد باشد و در برخی مواقع کشنده. کهنسالان و کودک
 روشی نوین و مؤثر در درمان سرطان روده بزرگ 
 بازدارندگی از ورود گلوکز به سلول توسط گلوکز اکسید از (GOx) برای ناتوان کردن تومورها، استراتژی جذابی است که با عنوان "cancerous starvation therapy" در درمان سرطان راه یافته است، اما این شیوه‌ درمانی با محدودیت‌هایی در فاز in vivo همراه است که به دلیل کاهش بسیار شدید در ورود GOx به سلول و اثرات خود محدود شونده‌ی درمان، ایجاد می‌شود.
ادامه مطلب
دانلود آهنگ جدید حمید صفت ،سندروم دیو+ پخش آنلاین+متن 
♬♪♪♫♪♬
اهنگ جدید سندروم دیو از Hamid Sefat
♬♪♪♫♪♬
Download New Song By Hamid Sefat , Syndrome Deev+Text

Danlod Ahang Sandrome Div  Hamid Sefat
♬♪♪♫♪♬
لطفا برای دانلود آهنگ سندروم دیو ، حمید صفت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 
پخش آنلاین آهنگ حمید صفت  :
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کنددانلود آهنگ
 
 
برای دانلود آهنگ جدید حمید صفت بنام سندروم دیو روی لینک های زیر کلیک کنید
کیفیت متوسط :
کیفیت عالی : ♬♪♪♫♪♬
متن آهن
دانلود آهنگ جدید حمیدصفت بنام سندروم دیو+ پخش آنلاین+ متن 
♬♪♪♫♪♬
اهنگ جدید سندروم دیو از Hamid Sefat
Download New Song By Hamid Sefat Called Syndrome Deev+Text

Danlod Ahang Jadid az Hamid Sefat| Sandrome Div 
♬♪♪♫♪♬
لطفا برای دانلود آهنگ سندروم دیو حمید صفت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

پخش آنلاین آهنگ جدید حمید صفت 98 | دیو سندروم :

مرورگر شما از Player ساپورت نمی کنددانلود آهنگ
 
 
برای دانلود آهنگ جدید حمید صفت بنام سندروم دیو روی لینک های زیر کلیک کنید
کیفیت متوسط :
کیفیت عالی :
دانلود آهنگ جدید حمیدصفت بنام سندروم دیو+ پخش آنلاین+ متن 
♬♪♪♫♪♬
اهنگ جدید سندروم دیو از Hamid Sefat
Download New Song By Hamid Sefat Called Syndrome Deev+Text

Danlod Ahang Jadid az Hamid Sefat| Sandrome Div 
♬♪♪♫♪♬
لطفا برای دانلود آهنگ سندروم دیو حمید صفت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

پخش آنلاین آهنگ جدید حمید صفت 98 | دیو سندروم :

مرورگر شما از Player ساپورت نمی کنددانلود آهنگ
 
 
برای دانلود آهنگ جدید حمید صفت بنام سندروم دیو روی لینک های زیر کلیک کنید
کیفیت متوسط :
کیفیت عالی :
دانلود آهنگ جدید حمیدصفت بنام سندروم دیو+ پخش آنلاین+ متن 
♬♪♪♫♪♬
اهنگ جدید سندروم دیو از Hamid Sefat
Download New Song By Hamid Sefat Called Syndrome Deev+Text

Danlod Ahang Jadid az Hamid Sefat| Sandrome Div 
♬♪♪♫♪♬
لطفا برای دانلود آهنگ سندروم دیو حمید صفت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

پخش آنلاین آهنگ جدید حمید صفت 98 | دیو سندروم :

مرورگر شما از Player ساپورت نمی کنددانلود آهنگ
 
 
برای دانلود آهنگ جدید حمید صفت بنام سندروم دیو روی لینک های زیر کلیک کنید
کیفیت متوسط :
کیفیت عالی :
توضیحات فایل:
دانلود پاورپوینت خفگی با فرمت pptx
کاربران گرامی ،در این بخش لینک دانلود پاورپوینت خفگی با فرمت pptx در حجم ۱۹ اسلاید قابل ویرایش آماده گردیده است که پس از پرداخت آنلاین، می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت خفگی،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۵
علائم انسداد راه هوایی با جسم خارجی
شروع ناگهانی و سریع علائم در کودک به هنگام غذا خوردن یا بازی کر
نوزادانی که قبل از هفته 34 بارداری به دنیا می‌آیند،‌ اغلب دچار مشکلات تنفسی جدی می‌شوند. نوزادان مبتلا به سندرم زجر تنفسی، دچار کمبود یک ترکیب شیمایی به نام سورفکتانت هستند که مانع از تنفس راحت و طبیعی آنها می‌شود و درمان به نوزادان مبتلا کمک می‌کند تا راحت‌تر نفس بکشند. همچنین ممکن است از یک روش درمانی که اعمال فشار مثبت مداوم بر راه‌هایی هوایی نامیده می‌شود استفاده شود. نوزادان خیلی بیمار ممکن است تا زمانی که ریه‌هایشان بهبود پیدا
دیورتیکولیت چیست؟
گاهی اوقات کیسه های برجسته کوچک (که دیورتیکول نامیده می شود) در روده بزرگ تشکیل شود .این حالت دیورتیکولوز نامیده می شود. اگر این کیسه ها ملتهب یا عفونی شود ،دیورتیکولیت  Diverticulitis  نامیده می شود 
علایم دیورتیکولوز و دیورتیکولیت
 
بیماران مبتلا به  دیورتیکولوز،  معمولا علایم  ظاهری ندارند. علایم بیشتر  در  دیورتیکولیت  قابل توجه است . ممکن است علاوه بر  نفخ، درد و حساسیت در سمت چپ  قسمت تحتانی شکم  ، اسهال ،لرز وتب خفیف وج
اسهال

وقتی اسهال
دارید، حرکات روده (یا مدفوع) شل و آبدار است. این بسیار رایج است و معمولا جدی
نیست.

اکثر افراد یک
یا دو بار در سال به اسهال مبتلا می شوند. این معمولا 2 تا 3 روز طول می کشد و شما
می توانید آن را با داروهای بدون نسخه درمان کنید. بعضی از افراد اغلب به عنوان
بخشی از سندرم روده تحریک پذیر (IBS) یا سایر شرایط آن را دریافت می کنند.

ادامه مطلب
بهترین مواد غذایی برای سلامت روده
همانطور که رژیم‌غذایی می‌تواند تاثیر مثبت یا منفی بر سلامت قلب، مغز و استخوان‌ها داشته باشد، سلامت عمومی روده‌های شما هم تحت‌تاثیر چیزهایی است که می‌خورید.روده بخش مهمی از دستگاه گوارش را تشکیل می‌دهد و وضعیت‌های مختلفی می‌تواند موجب بروز اختلال در آن شود. بعضی از این وضعیت‌ها بیماری‌های التهاب روده مثل کولیت اولسراتیو، بیماری کرون، بیماری دیورتیکولی، سندرم روده تحریک‌پذیر و سرطان روده بزرگ می
بیماری تانسموس چیست؟
از جمله بیماری های آزاردهنده روده بیماری تانسموس یا تنسموس است که در موقعیت های اجتماعی شرایط را سخت می کند و شما را مدام به سمت دستشویی فرا می خواند.
دلایل مشترک و درمان های خانگی بیماری تانسموس کدام است؟
ما می دانیم که گاهی اوقات مجبور به دستشویی کردن هستیم این حس اغلب در لحظات و مکان های نامناسب بوجود می آید. شما در جاده ها هستید، به سمت کلبه، 45 دقیقه تا دستشویی راه است، و سپس به طور ناگهانی، شما حس می کنید که باید دستش
« طراحی وب‌سایت ایده‌آل شما »


این سندرم به نام «سندرم تکان شدید نوزاد» شناخته می شود و به طور معمول کودکان زیر ۵ سال را تحت تاثیر قرار می دهد. شرایطی که می توانند در نتیجه این حمله رخ دهند، شامل موارد زیر می شوند:
- ناتوانی های یادگیری و رفتاری
- تشنج
- آسیب مغزی
- فلج مغزی
- نابینایی
- فلج
- مرگ
چرا پرتاب کودکان به هوا خطرناک است؟
سندرم تکان شدید وقتی رخ می‌‌دهد که سر شیرخوار یا کودک به طور ناگهانی و به شدت تکان داده شود و یا سریعا به عقب و جلو پ
کاربران گرامی ،در این بخش لینک دانلود پاورپوینت خفگی با فرمت pptx در حجم 19 اسلاید قابل ویرایش آماده گردیده است که پس از پرداخت آنلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت خفگی،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 5
علائم انسداد راه هوایی با جسم خارجی
شروع ناگهانی و سریع علائم در کودک به هنگام غذا خوردن یا بازی کردن با اسباب بازی و اجسام کوچک احتمال وجود جسم خارج
1- بیماری های روماتیسم غیر التهابیآرتروز در مفصل های اصلی مانند مفصل ران، زانو و دستبیماری های استخوانی در قسمت گردن و کمر که با بالا رفتن سن، درد آن کاهش می یابد.آرتروز یا پوکی استخوان که کوچکترین ضربه می تواند باعث شکستگی استخوان شود.سندرم فیبرومیالژیا یا سندرم درد ناحیه ای2- بیماری های روماتیسم التهابی
الف-مفصلی یا موارد مرتبط با التهاب مفصلی:آرتروز روماتیسمی که منجر به ورم شدید مفصل، قرمزی، سفتی و در نهایت بد شکلی و بی حرکتی، می شود.ورم
مصرف حبوبات در برخی از بیماری ها مفید است و به درمان کمک می کند. حبوبات به پیشگیری و درمان بیماری های قلبی، دیابت، سرطان روده و کم خونی ناشی از فقر آهن کمک می کنند.
 در طب چینی معتقدند که حبوبات به علت خاصیت دیورتیک برای کلیه ها مفید هستند.
 تصور می شود که حبوبات قرمز مثل لپه و لوبیای قرمز بر روی عملکرد قلب و روده کوچک مؤثرند و حبوبات زرد رنگ مثل لپه زرد و دانه سویا به عملکرد طحال، پانکراس و معده کمک می کنند.

ادامه مطلب
کروناویروس‌ها (Coronaviruses) خانواده بزرگی از ویروس‌ها هستند که برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ کشف شده‌اند. آنها موجب بروز بیماریهایی از خانواده سرما خوردگی در انسان و حیوانات می‌گردند و از ویژگی ظاهری آن‌ها زوائد تاج مانند بر روی سطوح دیواره ویروس‌ها می‌باشد. گاهی برخی از کروناویروس‌ها به دستگاه تنفسی حمله می‌کنند و گاهی علائم خود را در روده و معده افراد نمایان می‌کنند. علائم ویروس کرونا در ریه، معمولاً در سرماخوردگی‌های معمول و نو
بیماری تانسموس و دلایل این بیماری چیست؟
از جمله بیماری های آزاردهنده روده بیماری تانسموس یا تنسموس است که در موقعیت های اجتماعی شرایط را سخت می کند و شما را مدام به سمت دستشویی فرا می خواند.
بیماری تانسموس
ما می دانیم که گاهی اوقات مجبور به دستشویی کردن هستیم این حس اغلب در لحظات و مکان های نامناسب بوجود می آید. شما در جاده ها هستید، به سمت کلبه، ۴۵ دقیقه تا دستشویی راه است، و سپس به طور ناگهانی، شما حس می کنید که باید دستشویی کنید حالا این اح
گفتاردرمانی یا آسیب‌شناسی گفتار و زبان چیست؟
گفتار درمانی به بررسی ماهیت انواع اختلالات گفتار و زبان و نیز روش‌های تشخیص و درمان این اختلالات می‌پردازد. ارزیابی و تشخیص اختلال در بلع را نیز در حیطه تخصص متخصصان گفتار درمانی می‌دانند.گفتار درمانگران به درمان کودکانی می‌پردازند که در فراگیری زبان مادری یا استفاده صحیح از گفتار دچار مشکل هستند و نیز بزرگسالانی که به دلایلی، توانایی گفتاری خود را از دست داده‌اند.
در چه مواردی باید به گفت
این پاورپوینت د ر28 اسلاید به شکل منحصر به فرد زیبا و به صورت منظم طراحی و اسلاید بند یشده است در این پاورپوینت مطالبی از معیارهای تشخیصی؛اختالل حرکات متناوب اندام ها ،ریتم شبانه روزی،عوامل پیشرفت ،ارائه های بالینی ،عالئم ،شیوع  و سایر مطالب مفید و ارزنده از معتبر ترین منابع پزشکی روز د راین پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
 
عمل جراحی بای پس روده یا دئودنال سوئیچ در یک مفهوم ساده ترکیبی از عمل جراحی بای‌ پس معده و عمل اسلیو است.
چه کسانی کاندیدای مناسبی برای عمل بای پس روده هستند؟
این عمل برای افرادی است که از چاقی مفرط رنج میبرند و شاخص توده بدنی ۵۰ یا بیشتری دارند و با مشکلات متعدد سلامتی دست به گریبان هستند توصیه میشود. برخی از جراحان ممکن است این عمل را برای افرادی که شاخص توده بدنی بالاتر از ۳۵ دارند نیز انجام دهند. اما مهم است به یاد داشته باشید که جراحی
فیبرومیالژی | fibromyalgia
فیبرومیالژی : در 10 الی 20 درصد جمعیت، دردهای اسکلتی-عضلانی دیده می شود که علت ساختاری یا التهابی برای آنها یافت نمی شود. اکثر چنین دردهای ایدیوپاتیکی معمولاً منطبق بر کرایتریای سندرم فیبرومیالژی هستند. فیبرومیالژی سندرم، درد اسکلتی-عضلانی مزمنی است که با درد در سطح گسترده، نقاط حساس، خستگی و اختلال خواب مشخص می شود و اتیولوژی آن ناشناخته است. درد مزمن و تندرنس عضلانی و نقاط اتصال عضلانی مشخصه آن است. این بیماری نوعی رو
فیبرومیالژی | fibromyalgia
فیبرومیالژی : در 10 الی 20 درصد جمعیت، دردهای اسکلتی-عضلانی دیده می شود که علت ساختاری یا التهابی برای آنها یافت نمی شود. اکثر چنین دردهای ایدیوپاتیکی معمولاً منطبق بر کرایتریای سندرم فیبرومیالژی هستند. فیبرومیالژی سندرم، درد اسکلتی-عضلانی مزمنی است که با درد در سطح گسترده، نقاط حساس، خستگی و اختلال خواب مشخص می شود و اتیولوژی آن ناشناخته است. درد مزمن و تندرنس عضلانی و نقاط اتصال عضلانی مشخصه آن است. این بیماری نوعی رو
قرآن از افرینش انسان اولیه و انسانهای بعد سخن می گوید!به یقین انسان را از عصاره‏ اى از گل  افریدیم.سپس او را [به صورت] نطفه‏ اى در جایگاهى استوار قرار دادیم (۱۳) آنگاه نطفه را به صورت علقه درآوردیم پس آن علقه را [به صورت] مضغه گردانیدیم و آنگاه مضغه را استخوانهایى ساختیم بعد استخوانها را با گوشتى پوشانیدیم آنگاه [جنین را در] آفرینشى دیگر پدید آوردیم آفرین باد بر خدا که بهترین آفرینندگان است سوره ۲۳ آیه های ۱۲ الی ۱۵پزشک نامدار ایران در بخشی ا
استرس و اضطراب فراوان فقط به عصبی کردن شما نمی‌پردازد.
بلکه اعصاب سیستم گوارش و در حقیقت معده و روده شما را به هم خواهد ریخت.
تعریف استرسبه بیان دیگر استرس ناراحتی‌های عصبی.و اضطراب ، بر روی سیستم گوارش موثر می باشد .که موجب تحریک شدن سیستم گوارش.و اختلال ترشح یکسری از هورمونها .یا میانجی‌های عصبی بین سیستم مغز .اعصاب و دستگاه گوارش بدن خواهد شد.که این امر در آخر شدت بیماری های معده .و همینطور روده را بیشتر کرده یا تظاهر مشکلات .و بیماری های
۱. اسهال
مدفوع شل و آبکی یکی از اولین علائمی است که بسیاری از افراد دارای بیماری سلیاک آن را تجربه می‌کنند. در مطالعه‌ای کوچک، 79 درصد از بیماران سلیاک، قبل از درمان علامت اسهال را گزارش کردند و بعد از درمان، فقط 17 درصد از آنها، اسهال مزمن‌شان ادامه پیدا کرد. برای بسیاری از بیماران، اسهال در عرض چند روز درمان کاهش پیدا کرد، اما زمان متوسط برای برطرف شدن علائم، چهار هفته بوده است.
۲. نفخ
نفخ، علامت شایع دیگری از بیماری سلیاک است. سلیاک موجب ال
استرس و اضطراب فراوان فقط به عصبی کردن شما نمی‌پردازد.
بلکه اعصاب سیستم گوارش و در حقیقت معده و روده شما را به هم خواهد ریخت.
تعریف استرسبه بیان دیگر استرس ناراحتی‌های عصبی.و اضطراب ، بر روی سیستم گوارش موثر می باشد .که موجب تحریک شدن سیستم گوارش.و اختلال ترشح یکسری از هورمونها .یا میانجی‌های عصبی بین سیستم مغز .
اعصاب و دستگاه گوارش بدن خواهد شد.که این امر در آخر شدت بیماری های معده .و همینطور روده را بیشتر کرده یا تظاهر مشکلات .و بیماری های
دانلود فیلم من از سپیده صبح بیزارم با لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی من از سپیده صبح بیزارم با کیفیت عالی 1080p
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود فیلم من از سپیده صبح بیزارم
گروه فیلم : اجتماعی
سال تولید : 1391
کارگردان : علی کریم
بازیگران: بابک کریمی، امیر عزیزی، حسین اسکندری، محمد احمدی
خلاصه داستان :
 امیر پسر جوانی که دستیار کارگردان  است، بعد از بی خوابی شبانه برای رفتن به صحنه فیلمبرداری با بابک سپهری کارگردان مستقل سینما که درباره تنهایی پ
فایل Word تحقیق با عنوان خود ایمنی با محوریت سندرم گیلن باره
فایل word‌ یک تحقیق بسیار خوب با عنوان خود ایمنی با محوریت سندرم گیلن باره جهت استفاده تمام دانشجویان عزیزی که واحد ایمونولوژی دارند. (به خصوص بچه های پزشکی و علوم آزمایشگاهی) تعداد صفحات: 18 صفحه بسیار تمیز و مرتب با اشکال عالی و مرتبت.  مطالب شامل: مقدمه و تعریف، عوامل موثر در ایجاد این بیماری، نشانگان و نمای بالینی، تشخیص، رابطه کمپیلوباکتر ژژونی با سندروم گیلن باره، درمان، در آخر
بیماری انگل روده ای کودکان
بیماری انگل روده ای کودکان
اغلب کودکانی که در مناطقی زندگی می کنند که بهداشت به طور کامل رعایت نمی شود، به نوعی انگل آلوده می شوند که سیستم گوارش و به ویژه روده بزرگ را هدف قرار داده و در این قسمت از بدن، شروع به رشد و تکثیر می کنند.
به همین دلیل همه کودکان قبل از ورود به مهدکودک و دبستان بایستی آزمایش انگل دهند تا در صورت وجود مشکل قبل از ورود به به مدرسه درمان شوند و دیگر کودکان را مبتلا نکنند.
اطلاعات کلی در مورد ان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها